bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
89gy - 95gy

89

A gyáli járatok 2006 októberi átszervezésekor, a még szabad jelzések felhasználásával új viszonylat indult, 89-es számon.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag, a járat indulására készítve.

Garázsmeneti tábla, szintén puha műanyagból, a járat indulására készítve.

A járat jelzése 2008.08.21-től 89E-re változott.

90

Eredeti sablon segítségével újrafújt tábla.

Évjárat: 1985. február (D járat helyett már 190-es közlekedik) - 1988. június (útvonal rövidítés)

Évjárat: 1988. július, a járat ekkor Normafáig rövidült.

Évjárat: 1989

Belső oldal: A 21-est hibásan feketével szitázták.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Külső oldal: A végállomás Csillebérc, KFKI elnevezést kapott. A 3 sorba írt végállomás igen furcsa hatást kölcsönöz a szériának.

Belső oldal: Megállóváltozások: Úttörővasút -> Széchenyi-hegyi Gyermekvasút, Úttörőtábor -> Gyermek- és ifjúsági központ.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag

Belső oldal: Megjelenik az Rt-s logó és a korszakra jellemző Kelenföld felirat a sarokban. Tekintve, hogy hibásan továbbra is szerepel az 1995-ben megszűnt 190-es, illetve a 21-es, mely helyett pedig 1996 áprilisa óta a 21-es jár ki Normafáig, így tartalmi különbsége nincsen.

Évjárat: 1998. augusztus

Belső oldal: Gyermek és ifjúsági központ -> Magas út (1998 augusztusában nevezték át.), egyedi betűkkel szerkesztve. A hibás 21-est és 190-est törölték, helyükre a 21-est szerkesztették.

A járat útvonala 2004.08.01-től a Moszkva térig hosszabbodott.

Évjárat: 2005 ősz-tél (belső elrendezés alapján)

Belső oldal: Az évjáratot a tábla alsó részébe helyezett, de még Rt feliratos logó adja, illetve a "kapcsolatok" helyett használt "lehetőségek". A korábban is meglévő szakaszon egy megálló-átnevezés történt: Széchenyi-hegyi Gyermekvasút -> Gyermekvasút.

Évjárat: 2008. április

Belső oldal: Zrt-s logó. MÁV és Volán átszállások feltüntetése. Megálló-átnevezések: Hotel Olympia -> Normafa út, Gyermekvasút -> Széchenyi-hegyi ~, valamint Csillebérc utca felé az Adonisz utca helyesen, "s"-el szerepel (a másik irányban nem javították). Hálózati változások: Várbusz -> 10, 139 -> 139, megszűnt: 4, 4 buszok és 118-as villamos, új járat: 110-es, hosszabb útvonalon jár: 56-os villamos, elmaradt átszállások feltüntetése, áthelyezések.

91

Évjárat: 1984. augusztus (84 -> 84-es) - 1987 első fele (kötőjeles megállónevek alkalmazása)

Évjárat: 1992 vagy 1993

Külső oldal: A Marx tér felirat eltűnt, helyette rövidítés nélkül kiírták a Nyugati pályaudvart.

Belső oldal: Megálló-változások: Sallai Imre utca -> Tátra utca, Apostol utca (Rendőrség) -> Apostol utca (vékonyabb betűkkel), illetve a kötőjelek eltűnése egyes megállókból még 1987 környékén. Átszállások: megszűnő 12, 12A, 60, 84 járatok, lerövidült 12-es, a 84-ből 84-es lett. Elmaradt átszállásokat pótoltak (6,26,191).

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Külső oldal: Megszűnt az Endrődi S. rövidítés és 3 sorban került kiírásra.

Évjárat: A dátumozás híján nem egyértelmű: lehet 1995. június - 1996. február között (időnként előfordult, hogy nem dátumoztak), vagy 1997 második fele (1996. február és 1997 eleje között puha táblák készültek).

Belső oldal: 84-es és 86-os hézagot hagyó törlése. Megálló-változás: Nyugati pályaudvar irányában: Szemlőhegy utca -> Mandula utca.

Évjárat: 1996. szeptember, puha műanyagból, tartalmi különbég nincs.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül (csak a dátum tűnt el)

Évjárat: 2001

Külső oldal:  Átmeneti betűtípus. A külső járatszám elnyújtott Helvetica, lásd még ilyet a 2001-es 68-asnál.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, új típusú logó és a korszakra jellemzően vastag járatszám. Sem a megállók,sem az átszállások nem változtak 1995 óta (a Nyugati pályaudvarnál fel kellett volna tüntetni az 1998 augusztusában indult a city-buszt).

Évjárat: 2003, utolsó tojáslogós, pufi stílusban, tartalmi változás nélkül.

92

Évjárat: 1991. szeptember előtti

A belső oldal üres.

Évjárat: 1991. szeptember

Külső oldal: A járat útvonala ekkor hosszabbodott meg Kerepestarcsa kórházig.

Belső oldal: Az évjáratot tanúsítja, hogy még a rendszerváltás előtti utcanevekkel találkozunk. Érdekes a középső oszlopban a duplán kiírt Szabadföld út megállóhely.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Külső oldal: Kerepestarcsa két önálló településsé vált szét, így a kórház neve is változott

Belső oldal: Rákosszentmihály felé lemaradt az Ergonett megállóhely, s ez a 2000-ben készült szériáig nem is tűnt fel a készítőknek! Megállóváltozások: Janovetz Margit utca -> Margit uca , Varga József utca -> Szent Korona utca. A bal oldali lista 11. megállójában a 76-os helyett hibásan 76-os szerepel. 

1996-os puha garázsmeneti tábla

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Külső oldal: Rákosszentmihály MÁV-állomás rövidítés nélküli felirata összesrűrített, kis betűkkel.

Belső oldal: Megszűnt járat: 46. Módosított útvonalon közlekedik: 45. Az Imre utcánál beszerkesztették a 76-ost, mivel itt a gyorsjárat megállót kapott, valamint a HÉV-piktogram helyett feliratot alkalmaztak. 

Évjárat: 2000

Belső oldal: Egy érdekes jelenséggel találkozunk: a megállólista egyik oldala újult csak meg az új fajta vékony betűs stílusban. Megálló-változások: 8 év után pótolták a hiányzó Ergonett megállót, átnevezés: Rákóczi út (Csömöri út) -> Batthyányi utca. Számos, korábban elmaradt átszállás pótlása eltérő betűtípussal, valamint a korábbiak átrendezése. Új típusú tojáslogó alkalmazása.

Évjárat: 2002. december, utolsó tojáslogós

Belső oldal: Az autóbuszok megállót kaptak a megnyíló Csömöri Auchannál is.  Ergonett -> "Raktárak" , ezt bal oldalon a régi listába vékony betűkkel szerkesztették.

Évjárat: 2006 második fele, puha műanyag

Belső oldal: Új járat a 144-es (2003. március).

Évjárat: 2007. augusztus (a rákosszentmihályi járatok átszervezésekor), puha műanyag

Külső oldal: Rákosszentmihály, MÁV-állomás -> ~, vasútállomás.

Belső oldal: Megálló-átnevezések: Veres Péter út / Batsányi János út -> Sashalom, Pilóta utca / Corvin utca -> Mátyásföld, repülőtér, Jókai Mór utca -> Jókai Mór utca (Veres Péter út). Szinte az összes érintett járat számozása változott.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Külső oldal: Rákosszentmihály vasútállomás vessző nélkül lett kiírva.

Belső oldal: Volán átszállások feltüntetése.

93

Évjárat: 1994, első tojáslogós (még jelöli az 50A villamost, mely 1995 januárjától szünetelt).

Külső oldal: Már feltűnik az összesűrített betűk használata a rövidítés helyett (MÁV-áll. helyett MÁV-állomás). Az elsőként készült tojáslogós tábláknál előfordult, hogy nem jelöltek gyártási dátumot.

Évjárat: 1996. november, puha műanyag

Belső oldal: A megállólista két irányának felcserélése. Törölték a megszűnt járatokat (35,135,50A villamos). Több helyre bekerült az 1995-ben indult 193-as

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Kőbánya-Kispestnél az 1996-ban megrövidülő 80-as helyére illesztették be a meghosszabbított 98-ast (ezt már az előző szérián meg kellett volna tenni.)

Évjárat: 1998 első fele (még nem jelöli a keresztúr-buszt)

Külső oldal: A számot jobbra tolták, így már lehetővé vált a kőbánya-kispesti végállomás két sorba történő kiírása (a régi típus vékonyított verziójával). Ferihegy 1. Airport is két sorba került, szintén vékonyabb betűkkel.

Belső oldal: Új típusú logó. Tartalmi különbség nincs.

A piros pontok jelzése nem aktuális

Évjárat: 2002. május (182, 182A beindítása)

Belső oldal: Vastag járatszám. Már látható az újonnan indult 182, 182A járat, a 2000-ben indult reptér-busz és az 1998 augusztusában indult keresztúr-busz (mindezek vékony betűkkel és számokkal). A 136-os helyett 1999 márciusa óta a 19-es közlekedik (az átszerkesztést érdekesen oldották meg: a 3-ast és 6-ost törölték, helyére egy más számtípusú 9-est helyeztek). A Szarvas csárda térnél a 193-as helyett 193-ast írtak.

Évjárat: 2003, az utolsó "generációs" stílusban átdolgozva.

Belső oldal: Egyetlen tartalmi különsége, hogy a jobb oldali listán a Teleki utca megállónál törölték a 19-es és 36-os átszállási kapcsolatot, pedig ennek feltüntetését logikusság szempontjából nem kellene elhagyni.

93

Évjárat: 1984. március

A 93-as autóbuszok próbaüzemi jelleggel a Ferihegyi repülőtér helyett a Malév D portáig közlekedtek. Valószínűleg a kezdeti ideiglenes jellegnek köszönhető a furcsa kialakítású tábla: fémlapra ragasztott papírlap, ráadásul külső oldala nem is volt - vagy az évek során eltávolították. A tábla még a 135-öst is jelzi, holott a járat 1982-ben megszűnt.

A Ferihegyi 2-es terminál 1985-ben épült meg.

Évjárat: 1987.12.01. (Kocsedo megállóhely létesítése) - 1990

Belső oldal: A7 1987 augusztusában létesített repülőtéri bekötőút megállónak az E porta előtt kellene szerepenie, hiszen a többi szérián is így látható.

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL!

Évjárat: 1995. július

Külső oldal: Régi típusú betűk elnyújtva, a járatszám elnyújtott Helvetica. A rövidítés megszűnt, valamint a repülőtér helyett a külföldiek számára is érthető Airport felirat megjelent.

Belső oldal: Megálló-változások a balos által jelölt irányhoz képest: Sallai főműhely -> Gépjármű Javító Főműhely, Steinmetz kapitány út -> Csévéző utca.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1998. augusztus, a keresztúr busz indításakor készült

Belső oldal: Új típusú logó. Korábban kimaradt átszállások, illetve az újonnan indult keresztúr-busz beszerkesztése a korszakra jellemző szerkesztési típussal. Ferihegy 1 megállóknál eltűnt az irány feltüntetése.

Évjárat: 2000 első fele, utolsó széria

Külső oldal: Korszakra csak néhány - főként dél-pesti - járatra jellemző, vastag betűs kialakítás, melynek különlegességét az adja, hogy ez az egyetlen gyorsjárat, melyre ilyen kivitelű tábla készült.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista a korszakra jellemző vastag járatszámmal. Megállóátnevezés: Ferihegy 1 -> Repülőtér C porta, ez valójában megálló áthelyezés volt: ekkor újították fel az 1-es terminált, mely ennek következtében le lett zárva. Emiatt a buszok nem tették meg a hurkot a terminál felé egyik irányban sem. A megálló helyett a reptérre vezető úton található Volán-megállót használták (ez fut jelenleg Ferihegy vasútállomás néven). A változás érzékeltetésére kapott a megálló saját nevet is (hiszen konkrétan a C porta előtt van). Más átnevezés: 4-es út -> Üllői út. Érdekes még a kapcsolatok helyett használt lehetőségek szó.

A járat 2000 augusztusától reptér busz jelzéssel közlekedett.

94

Évjárat: 1989. február (környéki díjszabás bevezetésekor), az autóbuszok már Gyálon hurokban betérnek a Rákóczi utcába, de még létezik az 54E busz is.

Évjárat: 1991 körül, véletlenül kimaradt a határátlépést jelző csík.

Külső oldal: Érdekes, hogy még Dózsa György utca a végállomásnév, holott ekkor már inkább központ megnevezést használtak (1990-től), ezért gondoltam 1991-es évjáratot. A Pestimre helett Pestszentimre név használatos, a hosszabb név miatt rövidítésre volt szükség. A másik végállomás ugyan megváltozott, de a külső oldalból ez nem derül ki (lásd lentebb)

Belső oldal: A végállomás hivatalosan a korábban Vecsési út elnevezésű megálló lett (LÁSD AZ ÁBRÁT), ezt átszerkesztett - kisebb betűtípussal írták ki. A további megállók (Szent István utca és Vecsési út(Kőrösi út)) a Dózsa György utca irányú buszok megállói lettek, amiket az egyirányú balos nem jelöl. Megszűnt az 54E és a Csolt utca mellől kiszedték az ABC kommentet.

Évjárat: 1996.február, puha műanyag, a korszakra jellemző vastag határátlépő csíkkal.

Külső oldal: Régi típusú betűkkel megjelenik a központ végállomáselnevezés illetve végre eltűnt a hibás Kőrösi út felirat

Megállóhelyváltozás nem történt, a listán átszerkesztések nem láthatók.

Évjárat: 1996. november, puha műanyag, tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült

Évjárat: 2000, lekerekített sarkú csíkkal.

Külső oldal: A korszakban csak néhány - főleg dél-pesti - járatra jellemző, vastagbetűs kialakítás.

Belső oldal: Tartalmi változás nélkül, ritkán használt kicsiny járatszámmal (lásd még 39-es, 95-ös, 150-es). Új típusú logóval és vékony-betűs megállólistával.

Évjárat: szintén 2000 körül, más színű csíkkal.

Évjárat: szintén 2000 körül, azonban ellentétes irányú csíkkal, a kapcsolatok helyett lehetőségek felirattal.

Évjárat: 2002. március, a 94-es beindításakor, ismét a régi csík-iránnyal

Belső oldal: Vastag belső járatszám. A 94-es feltüntetése. A közigazgatási határról a megállólista már nem, csak az alsó szöveg tájékoztat.

Évjárat: 2003 második fele - 2004. Tartalmi különbség nélkül.

A járat a 2006.09.30-án üzemzárással megszűnt, szerepét az új 55-ös járat vette át.

94

A járat 2002 márciusában indult időszakos járatként, csúcsidőben, a gyáli térség színvonalasabb kiszolgálása érdekében.

Évjárat: 2002. március (első széria), a szokásosnál sötétebb csíkkal

Külső oldal: A korszakra jellemző újlogós táblákéhoz hasonló betűkkel és viszonylag kis járatszámmal.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, a határátlépést jelző szöveg még nem vette át a logó helyét.

Évjárat: Szintén 2002

Belső oldal: Világosabb árnyalatú csíkkal. Egy 94-es átszállás feltüntetése.

Egyedi rózsaszín csíkkal, változatlan paraméterekkel.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós, pufi stílusban.

A környéki járatok közül csak a 94-es és 294-es járatokra készült pufi tábla.

Belső oldal: Kispest felé megálló átnevezése: Damjanich utca -> Bocskai István utca.

Évjárat: 2003. szeptember (Gloriett-busz beindítása, Határ út végállomási rend módosítása) - 2004. augusztus (99A megszüntetése)

Belső oldal: Új járat a Gloriett-busz, továbbá a járat végállomási rendje módosult a Határ úti végállomáson.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag. Pestszentimre és Gyál közlekedésének átszervezése után. Vágott szélű világosabb sárga csíkkal.

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A járat érinti az összes megállóhelyet, amelyet az ekkor megszűnő 54-es használt. A korábban is létező szakaszon az alábbi változások történtek: Temető -> Kalász utca. Új megállók (2005. január óta): Rákóczi Ferenc utca (Gyál felé), Szent István utca (Határ út felé).

A járat jelzése 2008.08.21-től 294E-re változott.

94E

A gyáli járatok 2006 októberi átszervezésekor, a Határ úti elérhetőségének javítása érdekében új viszonylat indult.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag.

 

95

Évjárat: 1988. június (73-as autóbusz beindításakor)

Évjárat: 1990. augusztus (9, 55 és 95-ös járatok megszüntetése)

Belső oldal: A Keleti pályaudvarnál található átszállások lekoptak (tehát itt nem történt törlés). Több járat megszűnt. Néhány, korábban elmaradt átszállást pótoltak. A Hungária körúton hibásan saját magára utal átszállásként.

Évjárat: 1991. február (Zalka Máté tér -> Liget tér) - 1991. október (Martinovics tér megálló megszüntetése)

Külső oldal: P.lőrinc -> Pestszentlőrinc

Belső oldal: Az egyik utolsó tábla, mely még piros gyorsjáratokkal készült. Megszűnt járat: 30. Rövidült: 20-as. Megálló átnevezés: Zalka Máté tér -> Liget tér. Néhány átszállás-variálás és a hibás önmagára utalás törlése.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: Már keretes gyorsjáratokkal, de több hibával: pl: 62-es,73-as és 132-es keretezésének elmaradása. Új megálló a Mázsa térnél és a Bajcsy Zsilinszky kórháznál (ez igen eltérő szerkesztéssel). A Kápolna utca és Martinovics tér megállók megszűntek. Liget téri átszállások átnyúlnak a villamosokhoz, ez a megoldás szokás volt a késői balosoknál (lásd még 72-esnél is). Az átszállásokat néhol variálták, de csak logikusság szempontjából.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Belső oldal: A jobb oldali listában érdekes a Mádi utcai 85, 185-ös átszállás.

A járat útvonala 1996 novemberében a Népstadionig rövidült.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Külső oldal: Betűi a régi stílusúak, de az átlagosnál kisebb méretűek és vékonyabbak. Az Ifjúság útja ennek kisbetűs változata, melyet ritkán alkalmaztak).

Belső oldal: A logó a megszokottnál nagyobb távolságra van a járatszámtól. Megszűnt járatok: 62, 132 buszok és 75A troli. Rövidült: 80-as, helyette hosszabb: 98-as. Számos korábban elmaradt átszállást feltüntettek (vagy irányt pontosítottak, a 185-ös esetében), néhol pedig töröltek (Hungária körút).

Évjárat: 1997 vége, kemény műanyag

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Tartalmi különbsége nincsen.

Évjárat: 1998. október

Belső oldal: A korszakban néhány táblánál alkalmazott kisméretű járatszámmal. Végállomási rend módosítása következtében Pestszentlőrinc felé megszűnt a Népstadion, metróállomás megállóhely. Történt egy megállónév-változás is: Pongrác út 17. -> Kistorony park. Új járat: keresztúr-busz.

Évjárat: 2000. szeptember

Belső oldal: 93 -> Reptér busz

Évjárat: 2003. április

Belső oldal: Új járatok: 1A és 3-as villamos, újhegy-busz. Hosszabb útvonalon közlekedik: 62-es villamos. Új megálló létesítése a Népstadion felé, a Felsőcsatári útnál. A korábban elmaradt 37A villamos feltüntetése.

Évjárat: 2006 nyár vége - szeptember (még jelöli a 132-est), puha műanyag

Külső oldal: A Népstadion végállomás neve 2004 januárjában megváltozott.

Belső oldal: Új járat: 132-es busz, megszűnt: 32, lerövidült: 32-es. Kimaradt átszállások feltüntetése: 19, 36, 151. Reptér-busz -> 200. Több helyen érthetetlen okokból törölték a 37A villamost.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: MÁV és Volán átszállások feltüntetése. Megszűnt: 132. 130 -> 130. A Gyömrői úti végállomáson minden átszállást feltüntettek, helyette a másik irányban a Felsőcsatári útnál töröltek mindent.

Évjárat: 2008. április, tartalmi különbség nélkül.

95

Évjárat: 80-as évek közepe, duplaoldalas.

Évjárat: 1987 első fele - 1989 között készült., mert a 168-as autóbuszt a Zalka Máté térnél nem jelöli (1987-tól ugyanis az Örs vezér teréről indul).

Külső oldal: A Kerepesi úti végállomás három sorba írása.

A járat 1990 augusztusában megszűnt.

96

Fém duplaoldalas. Alatta egy szitanyomásos 73E-vel.

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria

Belső oldal: Egyes megállók erősebb feketével lettek szitázva (korábban más néven szerpeltek): Nyírpalota utca, Szentmihályi út, Hubay Jenő tér, Aschner Lipót tér, Béla utca

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag.

Belső oldal: Megálló-változás nincs. Egyedüli szerkesztési nyom a Szentmihályi út végállomásnál olvasható nagyobb számmal írt 75-ös.

Évjárat: 1998, tartalmi különbség nélkül, újabb típusú logóval, kemény műanyagból.

Érdekessége a dátum helyére nyomtatott MACIKA felirat.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós, pufi stílusban

Belső oldal: A 2000 októberében indult palota-busz feltüntetése. Érdekes hiba a bal oldali listán a Tungsramnál feltüntetett 104-es az alapjárat helyett. 

Évjárat: 2003 vége - 2004

Belső oldal: A 104-es hibájátt korrigálták. A Hubay Jenő térnél jelöli a palota-buszt.

Évjárat: 2005. augusztus ("kapcsolatok" helyett "lehetőségek") - november vége (még közlekedik a 73-as)

Külső oldal: Kisebb méretű betűk.

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe került, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek".

Évjárat: 2006. július (már puha műanyagból készült) - szeptember vége (még nem közlekedik a 96A)

Belső oldal: Rengeteg kimaradt átszállás feltüntetése. Tényleges hálózati változások: 73 -> 73 (2005. december). Megállók-átnevezése: Nyírpalota utca -> ~ út (évekig helytelenül volt jelölve), UTE Sporttelep -> Újpesti stadion (2006. február)

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

"Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.    *****    PROJECT DC egy futurisztikus-disztópikus SZEREPJÁTÉK! Bármikor szívesen látjuk a csatlakozókat!    *****    Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!