bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
95 - 99A

95

Évjárat: 1988. június (73-as autóbusz beindításakor)

Évjárat: 1990. augusztus (9, 55 és 95-ös járatok megszüntetése)

Belső oldal: A Keleti pályaudvarnál található átszállások csak lekoptak, nem törölték ezeket. A megszűnt járatokat törölték. Néhány, korábban elmaradt átszállást töröltek. A Hungária körúton hibásan saját magára utal átszállásként.

Évjárat: 1991

Külső oldal: P.lőrinc -> Pestszentlőrinc

Belső oldal: Megszűnt járat: 30. Rövidült: 20-as. Megálló átnevezés: Zalka Máté tér -> Liget tér. Néhány átszállásvariálás és a hibás önmagára utalás törlése.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: Már keretes gyorsjáratokkal, de több hibával: pl: 62-es,73-as és 132-es keretezésének elmaradása. Új megálló a Mázsa térnél és a Bajcsy Zsilinszky kórháznál (ez igen eltérő szerkesztéssel). A Kápolna utca és Martinovics tér megállók megszűntek. Liget téri átszállások igen csúnyán átnyúlnak a villamosokhoz, ez igen rossz szokás volt a késői balosoknál (lásd még 72-esnél is). Az átszállásokat néhol kombinálták, de csak logikusság szempontjából.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Belső oldal: A jobb oldali listában érdekes a Mádi utcai 85, 185-ös átszállás.

A járat útvonala 1996 novemberében a Népstadionig rövidült.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Külső oldal: Betűi a régi stílusúak, de az átlagosnál kisebb méretűek és vékonyabbak. Az Ifjúság útja ennek kisbetűs változata, melyet ritkán alkalmaztak).

Belső oldal: A logó a megszokottnál nagyobb távolságra van a járatszámtól. Megszűnt járatok: 62, 132 buszok és 75A troli. Rövidült: 80-as, helyette hosszabb: 98-as. Számos korábban elmaradt átszállást feltüntettek (vagy irányt pontosítottak, a 185-ös esetében), néhol pedig töröltek (Hungária körút).

Évjárat: 1997 vége, kemény műanyag

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Tartalmi különbsége nincsen.

Évjárat: 1998. október

Belső oldal: A korszakban néhány táblánál előforduló kisméretű járatszámmal. Végállomási rend módosítása következtében Pestszentlőrinc felé megszűnt a Népstadion, metróállomás megállóhely. Történt egy megállónévváltozás is: Pongrác út 17. -> Kistorony park. Új járat: keresztúr busz.

Évjárat: 2000. szeptember

Belső oldal: 93 -> Reptér busz

Évjárat: 2003. április

Belső oldal: Új járatok: 1A és 3-as villamos, újhegy-busz. Hosszabb útvonalon közlekedik: 62-es villamos. Új megálló létesítése a Népstadion felé, a Felsőcsatári útnál. A korábban elmaradt 37A villamos feltüntetése.

95

Évjárat: 80-as évek közepe, duplaoldalas.

Évjárat: 1987 első fele - 1989 között készült., mert a  168-as autóbuszt a Zalka Máté térnél nem jelöli (1987-tól ugyanis az Örs vezér teréről indul).

Külső oldal: A Kerepesi úti végállomás három sorba írása.


A járat 1990 augusztusában megszűnt.

96

Fém duplaoldalas. Alatta egy szitanyomásos 73E-vel.

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria

Belső oldal: Egyes megállók erősebb feketével lettek nyomtatva átszerkesztés miatt (korábban más néven szerpeltek) : Nyírpalota utca, Szentmihályi út, Hubay Jenő tér, Aschner Lipót tér, Béla utca

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag.

Belső oldal: Megállóváltozás nincs. Egyedüli szerkesztési nyom a Szentmihályi út végállomásnál olvasható nagyobb számmal írt 75-ös.

Évjárat: 1998, tartalmi különbség nélkül, újabb típusú logóval, kemény műanyagból.

Érdekessége a dátum helyére nyomtatott MACIKA felirat.

Évjárat: 2001, utolsó tojáslogós, pufi stílusban

Belső oldal: A 2000 októberében indult palota busz feltüntetése. Érdekes hiba a bal oldali listán a Tungsramnál feltüntetett 104-es az alapjárat helyett. 

96

Évjárat: 1988. június - 1990 december (már 73-as közlekedik az alapjárat helyett)

Belső oldal: A Hevesi Gyula útnál a 132-es hibásan fekete színnel szerepel.

Évjárat: 1990 december (3-as metró meghosszabbítása)

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése. Hiba: A Páskomliget utcánál 96-os helyett 69-es, Fazekas Ferenc utcánál 177-es helyett 117-es. A Bajcsy Zsilinszky út megálló helyett Újpest-Központ néven új megálló bevezetése, valamint: Tito utca -> Tito utca (Árpád út). Új járatok a 43-as, 122-es (hibásan a Tungsramnál is jelölik), 170-es, illetve számos más változás is történt az újpesti környéken.

Évjárat: 1993. december (utolsó balosszéria)

Külső oldal: Felszabadulás helyett Szentmihályi út, azonos - régi típusú betűkkel.

Belső oldal: Számos megállóváltozás, jól látható, vastag fekete átszerkesztéssel: Hevesi Gyula út -> Nyírpalota utca, Fazekas Ferenc utca -> Fazekas sor, Tito utca (Árpád út) -> Árpád üzletház, Árpád út (Váci út) -> József Attila utca, Táncsics Mihály utca -> Károlyi István utca, Lipták utca -> Zsilip utca, 28.sz után a SZ törlése. Új megálló: Beller Imre utca. Hiba: Továbbra is 117-es jelölése, valamint az Árpád üzletháznál 170-es helyett 170-es. A 130-as 1993 decembere óta gyorsjáratként üzemelt. A hibás 122-es átszállást törölték.

Évjárat: 1995. február (valószínűleg második tojáslogós)

Évjárat: 1996. április, puha műanyag

Belső oldal:  Megszűnt járatok törölve: 43,132 autóbuszok és a 11-es villamos. Logó nélkül készült, utólag ragasztották rá.

 Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal:  Nagyon ritka párosítás: Puhatábla és Rt-s tojáslogó. Ennek az lehet az oka, hogy az előző szériáról lemaradt a logó, ezért erre újat készítettek. A megszűnt 104A járatot törölték, valamint feltüntettek egy 130-as átszállást. 

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: Újabb típusú tojáslogóval. Egy korábban elmaradt 75-ös átszállást pótoltak

Évjárat: 1999

Belső oldal: Új típusú logó. Korábban kifelejtett (24,121,177 metró) a korszakra jellemző, nagyméretű - "listarondító" számokkal. A Bezerédj Pál utca helyett logikusabbnak találták a 177-est a Szentmihályi út megállónál feltűntetni.

Évjárat: 2000 október, palota busz indulása

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, a korszakra jellemző vastag járatszámmal. Feltüntették a palota buszt, illetve a Hubay Jenő térnél a korábban kifelejtett 104-est.

Évjárat: Szintén 2000 október

Külső oldal: A korszakra jellemző kisebb járatszámos, más betűtípus.

Belső oldal: A Palota buszt a Beller Imre utcánál nem jelöli

Évjárat: 2003 május, utolsó tojáslogós, pufi stílusban

Belső oldal: Az újonnan indult váci úti Tesco busz feltüntetése.

97

Évjárat: 1981, fémből. Csak ebben az évben készültek fém balosok.

Évjárat: 1997 október, a korszakra kevésbé jellemző puha műanyagból.

Külső oldal: Rákoseresztúr felirat régi típusú, de vékonyabb betűkkel, ugyanis korábban rövidítve volt a városrész.

Belső oldal: A balos óta történt megállóváltozások: új megállók: Ferihegyi út, Sági utca. Megállóátnevezések: Pesti út / másik irányban Zrínyi utca -> Kucorgó tér. Körjáratoknál alkalmazott piktogramok. A megszűnt járatok miatt a keresztúri átszállássort összébbhúzták, még így is hézagokat hagyva.

Évjárat: 1998 augusztus, kemény műanyag

Belső oldal: Logóba Rt. felirat szerkesztése.Az újonnan indult keresztúr busz vékonybetűs kiírása. A 2. és 15. megálló (Sági utca) neve Tápióbicske utcára változott. 15.megálló: Egyszerű vékonybetűs stílus, 2.: Teljesen egyedi szerkesztés.

Évjárat: 2000

Belső oldal: Piktogramok sorrendjének felcserélése. A Kucorgó térnél nem jelöli a 162-est.

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL!

Évjárat: 2002 körül, utolsó tojáslogós pufi stílusban.

Belső oldal: A Kucorgó térnél ismét jelölték a 162-est, valamint feltüntetésre került a 2000 decemberében indult Rákoskert busz is.A  piktogramok sorrendje a régebbi tojásosokon láthatóra változott vissza.

98

Évjárat: 1994 november, első tojáslogós

Külső oldal: Ritka azon táblák egyike, melyen 4 sorban írták a végállomást (lásd még 122), melyet régi típusú, de kisebb méretű betűkkel valósítottak meg.

1996 márciusától a járat útvonala Kőbánya Kispestig hosszabbodott, a Szarvas csárda térig 80-as buszok közlekedtek, ez a rövid szakasz megszűnt.

Évjárat: 1996 február (a márciusi változásra), puha műanyag

Külső oldal: Az új végállomások továbbra is régi típusú betűkkel, de vékonyítva és valamelyest összenyomva (a 90-es közepi-végi kelet-pesti táblák jellemzői). A járatszám átmeneti típus lett, a régieket vékonyították, vízszintesen összenyomták, függőlegesen elnyújtották.

Belső oldal: A megállólista betűi kisebbek lettek, hogy az új megállók is kiférjenek. A járatszám félretolódott a logóhoz képest. Az új megállók mellett történt változatások: A Csévéző utcánál (jobb oldalt 10. megállóhely) kiszedték a fölösleges 98-ast, helyette pedig helyesen 93-ast írtak. A 168-as busz irányát feltűntették a Melczer utcánál, illetve a Szabadság utcához is kiírták szintén iránymegjelöléssel. Az időközben megszűnt járatokat igényesen szedték ki a listából, nyomuk sem látszik.

Évjárat: 1996 október

Külső oldal: A járatszám méretét lecsökkentették.

Belső oldal: Tartalmi különbség nincs. A logóba Rt-t szerkesztettek. Ez dátumos tábla esetében csak elvétve fordult elő (pl.61E).

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Kőbánya Kispest végállomáson a 85-ös helyére 93-ast illesztettek, nagyobb számtípussal.

Évjárat: 1997. szeptember - a megállónevek változásakor, kemény műanyag

Belső odal: A megállólistában is iránycsere történt. Vékony, nyomtatott nagybetűs típussal átdolgozva. Megállóátnevezések: Baross utca - > Kodolányi János tér (mindkét irányban), Csévéző utca (Kőbánya felé) -> Bélatelepi út, Bölcsőde -> Vajk utca (mindkét irányban), Hangár áruház (Kőbánya felé) -> Gyula utca.

Évjárat: 1998.augusztus, a keresztúr-busz indulásakor

Külső oldal: A két végállomást felcserélték.

Belső odal: A megállólistában is iránycsere történt. Átszállások: új járat a keresztúr-busz, továbbá egy 193-as átszállást feltüntettek (hibásan).

Évjárat: 2000. szeptember

Külső oldal: A betűtípus már inkább az újlogós típusokhoz hasonlít és ismét az eredeti elrendezésűek a végállomások. Kőbánya-Kispest három sorba került.

Belső oldal: Itt nem cserélték fel ismét az irányokat. Újabb típusú logót használtak. Változások: A Gyömrői úton a 93-ast kiszedték, de elfelejtették helyette beszerkeszteni a reptért buszt. A Gépjárműjavítójavító főműhelynél eltűnt a 193-as átszállás.

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL.

Évjárat: 2002 május, utolsó tojáslogós.

Külső oldal: A járatszám egyedi módon történt elnyújtása (lásd még 2001-es 91-esnél és 68-asnál -> valószínűleg utóbbi külső oldalából vették a számmintát és megfordították).

Belső oldal: Ahol korábban kimaradt, pótolták a reptér buszt, illetve a bal oldalon a Gyömrői útnál leszedték,mert itt fölöslegesen szerepelt (aki akar az Kőbányán felszállhat rá). Jelölték az újonnan induló 182 és 182A járatokat. Megállóátnevezések, Rákoskeresztúr felé: Evig -> Hangár utca. Kőbánya felé: Ferihegyi út -> Rákoskeresztúr városközpont, Főtefu -> Gyömrői út Start auto, Sibrik Miklós úti felüljáró -> Felüljáró.

98

Évjárat: 1988 október (82A indulása) - 1990 (Sallai főműhely elnevezés, piros gyorsjáratok)

Évjárat: 1994 november, első tojáslogós.

Külső oldal: A régi betűtípus kicsinyített, vékonyított és rövidítésmentes változata.

Évjárat: 1996 október, puha műanyag

Belső oldal: Kőbánya felé új megálló létesült a Baross utcánál. A Szabadság utcánál feltüntették a korábban kifelejtett 168-as, a 98-ast viszont fölöslegesség miatt kiszedték. Kőbánya Kispestnél a két megszűnt járatot kiszedték a listából (35 és 135), viszont a nemrég elindult 193-ast elfelejtették feltüntetni.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag

A táblán csupán hiba miatt szerepel 96/10, mivel elfelejtették kiszerkeszteni. Egyetlen különbsége, hogy a logóba Rt-t szerkesztettek.

Évjárat: 1998 augusztus

Belső oldal: Már tartalmazza az újonnan indult keresztúr buszt. Baross utca -> Kodolányi János tér (vékony betűtípussal). A bal oldali listán a végállomásnál újabb átszállási lehetőségeket írtak ki (80,98), bár ezeket fölösleges feltüntetni. A Kőbánya-kipesti átszállásokat vékony számokkal újraszerkesztették, ebben már szerepel a sokáig kihagyott 193-as és a keresztúr busz.

99

Évjárat: 1985.november (a 66-os a Határ útról indul) - 1987.június (Petőfi tér -> Kós Károly tér valamint Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca).

Belső oldal: Érdekessége, hogy az összes lehetséges helyen feltünteti az átszállásokat, pedig ez a jelenség csak 1990 decemberétől terjedt el a balosokon.

Évjárat: 1989 első fele (még jelöli a nagykörúti 12-est és már átnevezték a Nagy Sándor utcai megállót)

Külső oldal: A P.-Erzsébet szóból törölték a kötőjelet.

Belső oldal: Megszűnt a 12 és 12A járat. Megállóátnevezések: Határ út -> ~(Ferde utca), Petőfi tér -> Kós Károly tér, Nagy S. utca -> Mártírok útja (utóbbi feltűnően vastagon szerkesztett). A Kós Károly térnél fölöslegesség miatt törölték a 99-est, a Mártírok útjánál lemaradtak az átszállások.

E tábla azonos belső oldallal készült, azonban külső oldalán még kötőjeles erzsébeti végállomás olvasható.

Évjárat: 1990.szeptember (54E megszűnése)

Külső oldal: 1990 óta Blaha Lujza tér /Népszínház utca/ végállomásmegjelölés. Ritkán alkalmazott formában, a régi típusú betűk lekicsinyítésével írták ki az új elnevezést. Pesterzsébet kerület neve Pestszenterzsébet lett, a 3 soror kiírás lehetővé tette még a hosszabb név esetén is a rövidítés megszűnését.

Belső oldal: Megállóhelyátnevezés: Mártírok útja -> Nagyszőlős utca  [a belső oldalon Pestszenterzsébet helyett hibásan továbbra is Pesterzsébet olvasható.]. Átszállások:  Hibák: A korábbi 99-esek helyett hibásan mindenhol önmagát jelöli átszállásként. Blaha Lujza térnél a 7-es lemaradt. Változások: 12-es már nem jár a körúton, 54E megszűnt (helyette hibásan 54-est ír a tábla 54-es helyett.) valamint még néhány helyen pótoltak korábban kimaradt átszállásokat.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Külső oldal:  A Blaha Lujza téri végállomás immár hagyományos méretű (típusa változatlan). Pestszenterzsébet végállomás betűit kicsinyítették és vékonyították, 1997 óta ismét Pesterzsébetként szerepel. A Pesterzsébet felirat valamivel vékonyabb a Vasút sor feliratnál.

Belső oldal: A puhatáblás korszakban még egyáltalán nem jellemző vastag járatszámmal. Látszanak a korábban megszűnt járatok (pl. 50A villamos) hézagjai. Megállóváltozások a balos által megjelölt irányhoz viszonyítva: Kulich Gyula tér -> Kálvária tér, Vajda Péter utca -> Golgota tér, Határ út (Ferde utca) -> Határ út, Pannónia utca -> ~ út, Pesterzsébet,Vasút sor -> PestSZENTerzsébet ~

Évjárat: 2000 december (1A villamosjárat megléte)

Belső oldal: Vékonybetűs összesűrített megállólista. A logó továbbra is Rt nélküli. Új megálló: Delej utca. Új járat: 1A villamos. A 23-as villamost hibásan továbbra is jelöli. Számos, korábban kihagyott átszállás feltüntetése.

Évjárat: 2001 április

Külső oldal: Bár az útvonal nem változott, a végállomás egy másik megállóhoz került, a Mátyás király térre, eszerint került ki az újlogós betűtípushoz hasonló, oldalról összenyomott betűkkel.

Belső oldal: A végállomásmódosulás miatt átrendezett listán egyetlen egy különbsége van: jobb oldalon a Golgota térnél törölték a korábban ottfelejtett 23-as villamost.

Évjárat: 2002 március, utolsó tojásszéria, pufi stílusban

Belső oldal: 3 új járat feltüntetésében különbözik: 3-as villamos, a 94-es és a 151-es busz.

FOTÓT KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL!

A vonalra garázsmeneti tábla is készült, a kialakításából ítélve ez a darab valamikor 1999-2000 körül.

99

Évjárat: 1983.július (már közlekedik a 194-es) - 1984.november (a 199-es megszüntetése)

Belső oldal: Elképzelhető, hogy a megállólista még a 70-es évek végéről való, mivel utólag beszerkesztve vékonyabb betűkkel van kiírva az 1981-ben indult 123-as (korábban a buszok jelzése 123-as volt) és az 1980-ban a Határ útra helyezett 66-os (más magyarázatot nem találtam a számsorrendre). A régi eredetet igazolhatja a nagyon korai táblákra jellemző nagy piros keret (vesd össze a tojás gyors keretével) is.

Évjárat: 1985.november (az autóbuszok már a Petőfi tér - Pannónia út - Hullay Jenő utca - Hunyadi út - Mártírok útja útvonalon közlekednek a Petőfi tér - Thököly út - Újlaki utca - (Nagykőrösit keresztezve) Kossuth Lajos utca - Mártírok útja helyett)  - 1987.június (Petőfi tér -> Kós Károly tér valamint Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca).

Belső oldal: Törölték a megszűnt 199-est, az emiatt meghosszabbított 66-ost pedig láthatjuk a Határ útnál. A fent említett útvonalmódosítást csak az átszállások változásából vehetjük észre (51-es feltüntetése), ugyanis az itt szereplő Nagykőrösi út megálló már nem a régivel azonos, hanem a Nagy Sándor utcában található.   

Évjárat: Ez a balos szintén az 1985 - 1987-es időszakot foglalja össze, de valamivel későbbi lehet, a következő feltételezéseim szerint:

A Határ úti megálló mellé pontosabb utastájékoztatástként Ferde utca felirat került. Az átszállások már számsorrendben vannak, igaz néhány átszálláson variáltak számomra ismeretlen okokból.

Évjárat: 1988.január

Belső oldal: A 12,12A járatok megszűntek. Megállónév változások: Petőfi tér -> Kós Károly tér, Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca.

Évjárat: 1988.március (új megálló a Sporttelepnél)

Belső oldal: A Kós Károly térnél ismét jelöli a 99-est, akárcsak egy korábbi szérián.

Évjárat: 1989 első fele (még jelöli a nagykörúti 12-est)

Belső oldal: Megálló átnevezés történt: Nagysándor József utca  -> Mártírok útja.

Évjárat: 1994.augusztus, az első és egyetlen tojásszéria

Külső oldal: A már 1990 óta használt Blaha Lujza tér olvasható végállomásnévként, régi betűkkel. Pesterzsébet, mely időközben Pestszenterzsébet elnevezést kapott, rövidítés nélkül szerepel. A gyorsjárat kerete kisebb lett.

Belső oldal: A balos irányához képesti megállóváltozások: Vajda Péter utca  -> Golgota tér, Mártírok útja -> Nagyszőlős utca.

99A

A járat 1996 márciusában indult a 99-es részleges pótlására.

Évjárat: 1996 március, a járat indulásakor (puha műanyag)

Külső oldal: Alapját a 99-es tábla külseje adta, ehhez tettek hozzá egy "A" betűt és régi típusú betűkkel a Kós Károly teret.

Belső oldal: A 23-as villamos helyett hibásan autóbuszt tüntettek fel.

Évjárat: 1996 szeptember, puha műanyagból, tartalmi különbség nélkül. Táblaelhasználódás miatt készült.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Bal oldal: A Kós Károly térnél törölték a 194-est fölöslegesség miatt. Jobb oldal: A Határ útnál kimaradt átszállásokat tüntettek fel, a Golgota térnél törölték a 23-as villamost fölöslegesség miatt. A Könyves Kálmán körútnál a villamos továbbra is autóbuszként szerepel.

Évjárat: 2000 első fele, táblaelhasználódás miatt.

Külső oldal: A korszakra jellemző kis járatszám, az újlogós betűkhöz hasonló típussal.

Belső oldal: Tartalmilag teljesen egyezik (a 23-as villamos hibát korrigálták). A logó megújult, a szám a korszakra jellemzően vastagon írt típus.

Évjárat: 2001. október, utolsó tojásszéria

Külső oldal: Nem vált be a kis szám, ezért visszatértek a régi mintához.

Belső oldal: Új megálló mindkét irányban Delej utca néven. Megszűnt a 23-as villamos, a 75-ös troli lerövidült, helyette az 1-es és 1A villamosokkal utazhatunk, a 13-as villamos helyett pedig a 3-as jár.

Évjárat: 2000. december, ugyan korábbi, mint az előző széria, de a piros pöttyözés miatt (nem találom az eredeti fotót) ezt helyeztem hátrébb.

Külső oldal: Ez is régi típussal készült.

Belső oldal: Csak a 13-as villamosban különbözik a 2001 októberi kiadástól.

A vonalra garázsmeneti tábla is készült, a kialakításából ítélve ez a darab valamikor 1999-2000 körül.

Ez egy hibás verzió melyről lemaradt a szám.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - TUDJ MEG TÖBBET SELENA GOMEZ MAGÁNÉLETÉRÕL, SZERELMÉRÕL, CSALÁDJÁRÓL, KARRIERÉRÕL!    *****    HA TE IS IMÁDOD A ZÖLD ÍJÁSZ VILÁGSIKERÛ SOROZAT ELBÛVÖLÕ SZERELMESPÁRJÁT AKKOR ITT A HELYED! MAGYAR OLICITY SITE    *****    The Vampire Diaries & The Originals szerepjáték - ha kedveled a sorozatokat és írni is szeretsz, ne habozz!    *****    Rendhagyó kedvezményt ajánlok Nektek, Te monhatod meg, hogy mi legyen az ára. Pl.: Születési, párkapcsoklati, horoszkóp.    *****    KÖNYVismertetõk, kötelezõ olvasmányok    *****    BOOKFANCLUB -> A könyvek birodalma elvezet a képzelet csendes világába!<<-BOOKFANCLUB    *****    Ingyenes, korlátlan képfeltöltés!!! www.kepfeltolto.eu    *****    Autista - Állatbarát - Homoszexuális - Intelligens - Kívülálló - Mûvészlélek - Segítõkész - Toleráns    *****    Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!    *****    HAT ÉVE ONLINE! - LÁTOGASS EL MAGYARORSZÁG EGYETLEN MÛKÖDÕ SELENA GOMEZZEL FOGLALKOZÓ OLDALÁRA! - HAT ÉVE ONLINE!    *****    A SZULTÁNA: HÍREK - KÉPEK - SOROZATISMERTETÕK - TÖRTÉNELMI INFÓK - ÉRDEKESSÉGEK MINDEN MENNYISÉGBEN A SOROZATRÓL    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Itt a nyár! Kivirágzott a mályva és a pipitér! Hogy mit szólt ehhez a két virágmanó? Gyere, és olvasd el a Mesetárban!    *****    STITCHERS - Magyarország egyetlen oldala a természetfeletti krimi-drámasorozatról! A Stitchers sorozatot megéri nézni!    *****    Nézz Élõ live filmet gportalon. Klikk klikk klikk.    *****    Gréti. 23. Egyetemista. Chevelle. Rap. Jégkorong. Ottawa Senators. Jean-GabrielPageau. Írás. Olvasás. Blog. (:    *****    Élõ live mozifilmek. Ha szereted a filmeket, sorozatokat, meséket akkor itt a helyed!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    ARIANA GRANDE TODAY - MAGYARORSZÁG EGYETLEN ARIANA GRANDÉVAL FOGLALKOZÓ HONLAPJA - TUDJ MEG RÓLA MINDENT    *****    KOSEMBLOG.GP//A MAGYAR "A SZULTÁNA" RAJONGÓI OLDAL//BY: KÖSEM// KOSEMBLOG.GP//MINDEN, AMI KÖSEM...