bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
Általános utastájékoztató táblák és egyéb ágazatok
 
63 - 64A

63

Évjárat1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Belső oldal: A Nagykovácsi út megállóhely kimaradt a listából.

KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL

Évjárat1990. szeptember (tanácsrendszer megszűnése),  erre az évre jellemző módon a csíkot a szitázás után helyezték a táblára.

Belső oldalMegállóváltozások: Hidegkúti út -> Hűvösvölgy ~, Határ út -> ~ utca (korábban is utca volt, csak hibás volt a jelölés), Nagykovácsi Tanácsháza -> ~ Községháza, rövidítések (km,ltp) megszűnése. A Nagykovácsi út megállóhelyet pótolták.. Átszállások: még piros számokkal, minden lehetséges átszállás megjelölésével.

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós, vastag csíkkal.

Külső oldal: nem áll rendelkezésre fotó

Belső oldal: Megállóváltozások: Nagyrét utca -> Széchenyi utca, Erdészlak -> Erdészház, Rozmaring mgtsz -> ~ Tsz.

 

Évjárat: 1997. április (puha műanyag), a korszakra jellemző citromsárga és már kerekített sarkú csíkkal

Külső oldal: /összehasonlítás a balossal/: A Szabadság tér neve Templom tér lett, de a módosítást régi betűkkel készítették, valószínűleg az utolsó balosok idejében.

Belső oldal: Tartalmilag és elrendezésében is egyezik a 94/8-al.

Évjárat: 1997-98 fordulóján. Megfordult a csík iránya és a logóba Rt-t szerkesztettek.

Évjárat: 1998 második fele  - 1999 eleje. A csík iránya ismét a régi.

Belső oldal: A határátlépést jelző szöveg megjelenése, ferdén szitázva (a későbbi szériákon is így maradt).

Évjárat: 1999. június, az új Hűvösvölgyi végállomás megépítésekor. A csík narancssárga.

Külső oldal: Kiszedték a Népkert szót, a Hűvösvölgy feliratot középre helyezték (kissé félredőlten). 

Belső oldal: Megállóváltozások: A Rozmaring TSZ -> Ady Endre utca (vékony betűkkel szerkesztve), Nagykovácsi felé a Hűvösvölgy, Hidegkúti út megálló neve Hidegkúti út lett, a megállónevet ezért balra igazították, kissé ferdén. A változások miatt megszűnt 56-os és 56E járatokat törölték a listából, de hézagot nem hagytak. Az 56-os helyére 56-ost szerkesztettek. 

Évjárat2000. július 1. (megálló átnevezése)

Belső oldalLaktanya -> BM iskola

Évjárat: 2001, barnás árnyalatú csíkkal, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2002

Belső oldal: A korszakra jellemzően a határátlépésre vonatkozó szöveg a logó helyére került.

Évjárat: 2003 vége - 2004. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2005 ősz - tél (kialakítás alapján: "kapcsolatok" helyett "lehetőségek"), vágott szélű csíkkal. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag

Külső oldal: A Templom tér új neve Tisza István tér

Belső oldal: Az átnevezéssel egyidejűleg a Nagykovácsi út megállóhely megszűnt - az egyszerű törlés helyett figyelemfelhívó matricával jelzik a megszűnést. Báthory László utca -> Báthori ~.

Évjárat: 2008. február

Belső oldal: Zrt-s logó. Hűvösvölgyet a 18-as villamos is érinti. A megszűnt a Nagykovácsi út megállóhelyet elfelejtették törölni. A jegyek érvényességéről szóló szöveg utolsó mondata változott.

Évjárat: 2008. április, digitális nyomással.

Külső oldal: Kövérebb betűkkel, kisebb sorközzel.

Belső oldal: A határátlépésről tájékoztató szöveg nem került rá. Itt már nem látszik a megszűnt Nagykovácsi út megállóhely.

Évjárat: 2008. május, digitális nyomással, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. november, matricás. Az új pk során a viszonylat esetében útvonal- és megállóváltozás nem történt.

KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL

Évjárat: 2009. február, matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Stílus: a későbbi táblázatosokra jellemző vékonyabb vonalakkal. Hálózati változások: a Szabadság híd megnyitása után lerövidült a 18-as villamos, megszűnt az 56-os, helyettük a 61-es jár ki Hűvösvölgyre.

Évjárat: 2010. január. Matricás.

Külső oldal: Korszakra jellemzően Zurich karakterekkel, kék színben, P+R feltüntetésével

Belső oldal: Stílus: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, intézmények feltüntetésével (azonban kerület és településjelzés nincs rajta). Megállóváltozás nem történt. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.

Évjárat: 2011. január. Matricás.

Külső oldal: Korszakra jellemzően a határátlépést jelző csíkot elhagyták.

Belső oldal: Stílus: a logóban szlogen is megjelent. Átszállások: P+R törlése a Bátori László utcánál, Hűvösvölgyben további, máshol már jelzett átszállások feltüntetése.

Évjárat: 2012. január. Matricás.

Külső oldal: A Nagykovácsi feliratot feljebb húzták, hogy a vessző ne érjen össze a Tisza István tér ékezetével.

Belső oldal: Stílus: BKK logó feltüntetése elkülönített fehér sávban, továbbá településrészek feltüntetése. Átszállások: Az előző széria módosításainak v isszavonása: P+R ismét jelezve a Bátori László utcánál, Hűvösvölgyben az ekkor kiírt átszállások törlése. Egyéb szerkesztések: Budapest bérlet érvényességének változása, emiatt az övezeti sáv és leírás módosítása. Továbbá a tájékoztató szöveg külön részletezi a nagykovácsi és remeteszőlősi helyi bérlet hatályát.

Évjárat: dátum szerint 2012. január, valójában augusztus 4. (64A, 264-es beindításakor). Matricás.

Külső oldal: Nem változott

Belső oldal: Stílus: Átmeneti időszak, amikor még régi vonalcsíkos elrendezést használtak, de már csak BKK logó van (jobb oldalra helyezve), továbbá jelmagyarázat is van. Új típusú, rövid ideig használt gőzmozdonyos vasúti piktogram. Hálózati változások: Az említett két új viszonylat beszerkesztése.

Évjárat: 2013. június, külső oldalán táblára nyomott, belül matricás

Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás, a P+R jelzés elhagyásával.

Belső oldal: Stílus: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények, teleülések megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal). Tartalmilag csak a tájékoztató szövegben van különbsége, a jegyeket érintő kifejtésben.

Évjárat: 2013. december, matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: A tájékoztató szöveg utolsó mondata máshová szerkesztve. Egyéb tartalmi és elrendezésbeli különbsége nincs.

Évjárat: 2014. április - a május 11-től esedékes Volán átvételre készítve - a volános táblákra jellemző puha műanyagon, matricás kivitelben.

Külső oldal: Kisebb méretű, de vastagabb betűkkel (elsősorban a "G" szárán vehető észre).

Belső oldal: Stílus: A tájékoztató szöveg elemeinek változása (kötőjel helyett nyíl, többféle helyi bérlet helyett egységes környéki helyi bérlet). Megálló: Nagykovácsi, lakótelep -> Sebestyéndomb. Hálózati változás: új járat a 157A. Egyéb szerekesztés: A gyermekvasút feliratok elrendezése változott.

Évjárat: 2019 vagy 2020. Újbalos kivitel: a járatszám függőlegesen összenyomva, oldalról pedig elnyújtva. Volános táblákra jellemzően puha anyagra, matricás kivitelben. Belső oldala üres.

63A

A járat a 90-es évek elejéig közlekedett különböző katonai rendezvények, eskütételek idején. Ez a tábla még  a 80-as években készült

Ez egy későbbi széria, a 90-es évek elejéről.

A számjelzés ismét foglalttá vált: 2004.01.05-én indult, a 63-as tehermentesítése céljából hétköznap csúcsidőben közlekedett. Ugyanezen jelzéssel ugyanezen az útvonalon a 80-as, 90-es években katonai eskütételek alkalmával közlekedett járat, ennek táblái az egyéb járatok menüpontban érhetőek el.

Évjárat: 2004. január, a járat indulásakor, fényes felületű műanyagra

Belső oldal: A kevés megállós viszonylatoknál használt ún. "nagylistás", a teret kitöltő táblázattal készült.

A viszonylat 2006.09.29-én üzemzárással megszűnt, a felszabaduló kocsikkal a 63-ast sűrítették.

64

Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekorebruár, a környéki díjszabás bevezetésekor

Belső oldal: A gyorsjáratos 56E-t tartalmazó sablon helyett valamely más óbudai járat sablonja került rá félrecsúszva, a szétcsúszott járatszámok 55,60,84,86. A megállólista vastag kerete a 80-as évek elejét idézi.

Szintén 1989-es tábla, ezen már helyesen lettek szitázva a gyorsjáratok

Évjárat: 1996. március, puha műanyag, korszakra jellemző vastag csíkkal, mely a feliratok szitázása után késztült el.

Külső oldal: A Népkert feliratot középre igazították.

Belső oldal: Rengeteg megállót átneveztek. Még a tojáskorszakban létrejött szerkesztésnek tűnik a jobb oldali listán a Népkertnél látható 56-os busz. Az átszállási kapcsolatok felirat lemaradt.

Évjárat: 1997. április, puha műanyag (következő széria) citromsárga kerekített sarkú csíkkal. Tartalmi változás nincs.

Évjárat: 1997-1998 fordulóján, ellentétes a csík iránya és a logóba Rt. feliratot szerkesztettek.

Évjárat: 1998 második fele - 1999 eleje  A csík iránya ismét a régi.

Belső oldal:  A határátlépést jelző szöveg megjelenése.

Évjárat: 1999. június, az új Hűvösvölgyi végállomás megépítésekor. A csík narancssárga.

Külső oldal: Kiszedték a Népkert szót, a Hűvösvölgy feliratot középre helyezték (kissé félredőlten). 

Belső oldal: Solymár felé a Hűvösvölgy, Hidegkúti út megálló neve Hidegkúti út lett, a megállónevet ezért balra igazították, kissé ferdén. A változások miatt megszűnt 56-os és 56E járatokat törölték a listából, de hézagot nem hagytak. A beinduló gyorsjáratot a korábbi 56-osból szerkesztették: egy túlméretezett kerettel látták el

Évjárat: 2002 (utolsó tojáslogós széria)

Belső oldal: A korszakra jellemzően a határátlépésre vonatkozó szöveg a logó helyére került.

Évjárat: 2004. január (63A beindítása)

Évjárat: 2005 ősz - tél. Vágott szélű, világosabb sárga csíkkal, mely a járatszám előtt halad.

Belső oldal: "Kapcsolatok" helyett "lehetőségek" kifejezést használ. Bátory László utca -> Bátori ~.

Évjárat: 2006. október 1., puha műanyag. Ismét lekerekített csíkkal

Belső oldal: Megszűnt a 63A járat. Zrt-s logó.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: Téglagyár -> Kökörcsin utca. A 18-as villamos is érinti Hűvösvölgyet.

Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással.

Külső oldal: Oldalirányban enyhén összenyomott betűk, ezáltal a solymári végállomás két sorban is elfért.

Belső oldal: Új típusú megállólista, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. július, digitális nyomtatással. A dátumon kívül semmilyen különbsége nincs.

Évjárat: dátum szerint 2008. április, valójában augusztus 21., matricás. Az új pk során a viszonylat esetében útvonal- és megállóváltozás nem történt.

Évjárat: 2009. február, matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Stílus: vékonyabb vonalas táblázat, megnövelt méretű karakterekkel. Tájékoztató szöveg: a Budapest bérlet övezethatára változott. Megállók: Solymár felé még a paraméterkönyv életbelépése során 3 megálló át lett nevezve, ezt azonban az előző szérián még nem frissítették. Hálózati változások: a Szabadság híd megnyitása után lerövidült a 18-as villamos, megszűnt az 56-os, helyettük a 61-es jár ki Hűvösvölgyre.

Évjárat: 2009. március, matricás. Azon túl, hogy a csík elhelyezkedése más, semmilyen különbsége nincs.

Évjárat: 2010. február. Matricás.

Külső oldal: Korszakra jellemzően Zurich karakterekkel, kék színben, P+R feltüntetésével, melyet viszont a fehér betű miatt elszínez a csík.

Belső oldal: Stílus: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, intézmények feltüntetésével (azonban kerület és településjelzés nincs rajta, hasonlóan az 57-63-as táblákhoz). Megállók: két irányban eltérő megállónevek egységesítése: Solymár, Kökörcsin utca + Mikszáth Kálmán utca (másik irányban korábban Várhegy utca volt). Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.

KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL

Évjárat: 2010. október. Matricás.

Külső oldal: A P+R piktogramot a csík fölé helyezték.

Belső oldal: Stílus: A járatszám belül is áthúzott. A logóba szlogent is írtak. Megállók: Solymár, Kökörcsin utca -> Kökörcsin utca. Átszállások: Hűvösvölgynél az előző megállóban már jelzett átszállásokat megismételték.

Évjárat: 2011. január. Matricás.

Külső oldal: A korszakra jellemzően a csík elhagyásával.

Belső oldal: Stílus: A járatszám belül sem áthúzott. Település és kerületszám feltüntetése, ezzel összefüggésben a halványsárga - Solymár területét mutató - sáv átfedésbe került a Budapest bérlet érvényességgel. Megálló: az előző szérián tett módosítást (Solymár, Kökörcsin utca -> Kökörcsin utca) sztornózták. Átszállások: szintén visszavonták az előző széria szerkesztését, Hűvösvölgynél csak a releváns kapcsolatokat jelzi.

Évjárat: 2012. augusztus 4. Matricás. Ekkortól kezdve Solymár térségében a ma is élő rendszer alakult ki, a viszonylat Solymár, Auchanig közlekedik.

Külső oldal: Az új végállomásnak megfelelően, a P+R elhagyásával, emiatt a Hűvösvölgy felirat lejjebb húzva.

Belső oldal: Stílus: Az új hálózat szemléltetésére egyedi, térképes ábrával készült. Átmeneti időszak, ahol még a régi vonalcsík rendszer van, de már csak BKK logóval, amit a jobb felső sarokba helyeztek, továbbá a rövid ideig hasznátl jelmagyarázat is helyett kapott, a gőzmozdonyos piktogrammal. A Templom tér szakasz meghagyásával, az oda betérés miatt egyedi kialakítású, elágazó vonalcsíkkal. A Budapest bérlet sáv felirata változott, továbbá a kerületet-település jelzi felirat nagyobb méretű, elnyújtott. Megálló: Az új szakaszon túl végre pontosították az irányonként eltérő elnevezésű Solymár, Kökörcsin utca megállót. Átszállások: Bátori László utcánál nem jelzi a P+R-t, községházánál a 164-es és új 264-es járatokat feltüntették.

Évjárat: 2013. június, külső oldalán táblára nyomott, belül matricás

Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás

Belső oldal: Stílus: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények, teleülések megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal), viszont az egyedi térképes ábra (átdolgozott formában) megmaradt. Tartalmilag a tájékoztató szövegben van különbsége a jegyeket érintő kifejtésben, továbbá egy 830-as volán átszállás törlésében, és a P+R feltüntetésében a Bátori utcánál.

Évjárat: szintén 2013. június, külső oldalán táblára nyomott, belül matricás

Külső oldal: Járatszám és betűk kisebbek.

Belső oldal: Nem változott.

Évjárat: 2016. szeptember. Volán táblákra jellemzően puha műanyag, matricás kivitel.

Külső oldal: Járatszám és betűk mérete tovább csökkent.

Belső oldal: Stílus: ellentétes elrendezés, egyszerűsített megjelenés: tájékoztató szöveg és térképes ábra elhagyásával, ezáltal a betűk és átszállások mérete nagyobb. Az övezeti sávok színezése is változott. Megállók: irányonként eltérő megállónevek egységesítése, továbbá Templom utca -> Templom utca (Kultúrkúria). Hálózati változások: fonódó villamoshálózat átadása (56, 56A, 59B), új járat továbbá a 157A.

64A

2012. augusztus 4-től a 64-est a Solymári Auchanig hosszabbították, korábbi 64-es jelzése  pedig 64A-ra változott.

Évjárat: 2012. augusztus 4., első széria. Matricás. A solymári járatoknál használt magyarázó térképpel.

Évjárat: dátum szerint 2012. augusztus, valójában decemberi lehet.

Külső oldal: Rövid ideig alkalmazott, a Zurich betűk jelentős összenyomásával készült betűk.

Belső oldal: Jelmagyarázat törlése, továbbá "környéki vonaljegy" helyett "környéki helyközi vonaljegy".

Évjárat: 2013. június, külső oldalán táblára nyomott, belül matricás

Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás

Belső oldal: Stílus: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények, teleülések megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal), viszont az egyedi térképes ábra (átdolgozott formában) megmaradt. A viszonylat szempontjából nem releváns 64-164 átszállások feltüntetése a községházánál.

Évjárat: 2019 vagy 2020. Újbalos kivitel: a betűk és járatszám vastagabbal szedve, utóbbi függőlegesen elnyújtva, oldalról pedig összenyomva. Volános táblákra jellemzően puha anyagra, matricás kivitelben. Belső oldala üres.

 

UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (65-TŐL)

 

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

 

 
Járattörténeti adatok (1915-napjainkig)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$