8, 8A(1983-1995) , 108(1973-1977) -> 8(1977-1983)
1972 előtt - 1972 kora tavasz |
RÉCSEI |
IKARUS 620
|
1972 kora tavasz - 1972. december 30. |
FÜRST |
IKARUS 620
|
1972. december 31. - 1977. március |
IKARUS 556 |
1977. március - 2000. április 3. |
IKARUS 260 |
2000. április 4. - 2008. augusztus 20.
/Az Ikarus 412-esek forgalomba helyezése miatt felszabaduló 415-ösökel/
|
IKARUS 415
|
9 (Kiskörúti)
1972 előtt - 1972. december 30.
|
MEZŐ + RÉCSEI |
IKARUS 620 (Mező) és IKARUS 556 (Récsei)
|
1972. december 31. - 1974. január 1. |
RÉCSEI |
Hétköznap és szombaton: Ikarus 556
Vasárnap: Ikarus 180
|
1974. január 2. - 1985. május vége |
MEZŐ |
IKARUS 260
|
1985. május vége - 1991. augusztus 31. |
CINKOTA |
IKARUS 280
|
1991. szeptember 1. - 1993. július
Takarékossági okokból
|
Hétköznap: IKARUS 280
Hétvégén: IKARUS 260 |
1993. július - 1995. augusztus 31.
zsúfoltság és utaspanaszok miatt a szólósítás visszavonva
|
IKARUS 280 |
1995. szeptember 1. - 2004. május 23.
típusváltás valójában fokozatos, szeptember első napjaitól egyre kevesebb 280-as, hónap közepére teljes típusváltás
|
IKARUS 435 |
2004. május 24. - június 18.
újonnan érkezett Volvo buszok utasforgalmi tesztelése
|
IKARUS 435 és Volvo 7700A
|
2004. június 19. - november 14.
a metrópótlás miatt a Volvo buszokat átcsoportosítják
|
IKARUS 435 |
2004. november 15. - 2005. június 26.
A Baross utca felújítása miatt csak jelzett időponttól jelentek meg a viszonylaton ismét az új járművek
|
Hétköznap: IKARUS 435 és Volvo 7700A
Hétvégén: csak Volvo7700A
|
2005. június 27. - 2008. augusztus 20.
újabb Volvo buszok beszerzése miatt
|
Volvo 7700A
|
109(1970-1977) -> 9(1977-1990) (Kiskörúti)
1970. szeptember 1. (beindítás) - 1973. január 1.
|
MEZŐ |
IKARUS 620
|
1973. január 2. - 1974. január 1. |
MEZŐ + RÉCSEI |
IKARUS 620 (Mező) és IKARUS 556 (Récsei)
|
1974. január 2. - 1985. április 4. |
MEZŐ |
IKARUS 260
|
1985. április 5. - 1990. augusztus 31. üzemzárás (megszüntetés) |
CINKOTA |
IKARUS 280 |
9Y - lásd 109
10, 10B(1972-ig) (Móricz Zsigmond körtéri)
1972 előtt - 1972. február 13.
|
FÜRST |
IKARUS 620
|
1972. február 14. - 1977. december 31. |
IKARUS 180
|
1978. január 1. - 1979 első fele |
IKARUS 280
|
1979 első fele - 1979. december 31. |
Hétköznap: IKARUS 556, Hétvégén IKARUS 260
|
1980. január 1. - 1980. március 29. |
IKARUS 260
|
1980. március 30. - 1991. augusztus 31.
/a metró kőbányai szakaszának átadásával felszabaduló Récseis járműállomány segítségével csuklósítva/
|
RÉCSEI |
IKARUS 280 |
1991. szeptember 1. - 1991. december 31.
Takarékossági okokból
|
Hétköznap: IKARUS 280
Hétvégén: IKARUS 260 |
1992. január 1. - 1999. augusztus 29. |
FÜRST |
Hétköznap: IKARUS 280
Hétvégén: IKARUS 260 |
1999. augusztus 30. -
2000. április 30. üzemzárás (megszüntetés)
|
IKARUS 260 |
10A, 10Y(1974-1977)-> 110(1977-1995) (Móricz Zsigmond körtéri)
Vár-busz(1989-2007) -> 10(2007-2008)+110(2007-2008) (Moszkva téri)
1989. március 1. (beindítás) - 1995. január 18.
|
MEZŐ |
IKARUS 521
|
1995. január 19. - 1996. július 31. (Mező garázs bezárása) |
MEZŐ |
IKARUS 405
|
1996. augusztus 1. - 2008. szeptember 5. |
KELENFÖLD |
11, 11A(1975-1979) (Batthyány téri)
1972 előtt - 1973. január 1.
|
FÜRST |
IKARUS 620
|
1973. január 2. - 1974. január 1. |
MEZŐ |
1974. január 2.. - 1976. január 1. |
ÓBUDA |
IKARUS 556
|
1976. január 2. - 2000. február 14. |
IKARUS 260 |
2000. február 15. - 2008. augusztus 20.
Az Ikarus 412-esek forgalomba helyezésével felszabaduló 415-ösökel
|
IKARUS 415
|
12 (Nagykörúti)
1972 előtt - 1977. január 1.
|
FÜRST |
IKARUS 180
|
1977. január 2. - 1991. augusztus 31. |
IKARUS 280 |
1991. szeptember 1. - 1995. március 31. |
Hétköznap: IKARUS 280
Hétvégén: IKARUS 260 |
1995. április 1. - július 31. |
Hétköznap: IKARUS 435
Hétvégén: IKARUS 260 |
1995. augusztus 1. - 1999. május 2. |
IKARUS 415
|
1999. május 3-7.
/Alkotás úti vágányzár miatt kapacitásbővítés/
|
Hétköznap: IKARUS 435
Hétvégén: IKARUS 415
|
1999. május 8. - szeptember 30. |
Hétköznap: IKARUS 435
Hétvégén: IKARUS 415
Hétvégén: IKARUS 412 (2db prototípus tesztüzeme)
|
1999. október 1. - 2008. augusztus 20. |
IKARUS 412 |
112A(1971-1977) -> 12(1977-1987) (Boráros tér - Moszkva tér)
1971. december 23. (beindítás) - 1974. január 1.
|
FÜRST + ÓBUDA |
IKARUS 556
|
1974. január 2. - 1976. január 1. |
FÜRST |
IKARUS 260
|
1976. január 2. - 1987. december 30. üzemzárás (megszüntetés) |
ÓBUDA |
12A (Boráros tér - Moszkva tér)
1972 előtt - 1976. január 1.
|
ÓBUDA |
IKARUS 180
|
1976. január 2. - 1977. január 1. |
IKARUS 280 |
1977. január 2.. - 1980. március 29. |
FÜRST |
IKARUS 280 |
1980. március 30. - 1980 nyár eleje |
ÓBUDA |
1980. nyár eleje - 1988. január 3. üzemzárás (megszüntetés) |
FÜRST |
13, 13A(1977-ig, és 1995-2006), 13B(1977-ig), 13Y(1977-ig), 101(1977-2000), 103Angeli utcai(1977-1985), 113(1977-2000, 2006-),113A(2006-) ,115(1984-1994)
1972 előtt - 1974. január 1.
|
FÜRST |
IKARUS 620
|
1974. január 2. - 1976. január 1.
A megmaradt Ikarus 620-as járműveket egy telephelyre csoportosítják
|
MEZŐ |
1976. január 2.. - 1979 első fele |
FÜRST |
IKARUS 556
|
1979 első fele - 1979. december 31. |
Hétköznap: IKARUS 556, Hétvégén. IKARUS 260 |
1980. január 1. - 2006. október 1. |
IKARUS 260 |
2006. október 2. - 2007. június eleje
A 13A viszonylat átszervezésével egyidejűleg
|
KELENFÖLD + VT-Transman |
Hétköznap: IKARUS 260 (KELENFÖLD)
Hétvégén: MAN SL223 (VT)
|
2007. június eleje - 2007.augusztus 31. |
KELENFÖLD + VT-Transman |
Hétköznap: IKARUS 260 (KELENFÖLD) +
MAN SL223 (VT)
Hétvégén: MAN SL223 (VT)
|
2007. szeptember 1. - 2007. szeptember 20 körül |
VT-Transman |
IKARUS 263 + Alfa Localo (eseti jelleggel)
|
2007. szeptember 20. körül - 2008. szeptember 5.
a vonalon kedvezőtlen tapasztalatok a 263-as típussal, ezért ismét MAN-ok közlekednek
|
MAN SL223 + Alfa Localo (eseti jelleggel)
|
UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (14-TŐL)
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|