Tétény-busz
Évjárat: 1998. augusztus 25., a járat indulásakor
Külső oldal: Régi típusú betűk vékonabb formában (Jókai Mór utca ezen túl még összenyomva)
Belső oldal: Logó nélküli, vékony betűs megállólista. Érdekes a lehetőség szó használata kapcsolatok helyett.


Évjárat: 1999. szeptember 6. (Campona megnyitása)
Külső oldal: A végállomás a megnyitott Camponához került. Ezt a Jókai Mór utca helyére, azzal azonos betűtípussal írták ki.
Belső oldal: A tétény-busz felirat kihelyezése. A végállomás-változáson kívül egyetlen különbség: fölöslegesség miatt törölték a 86-ost.


Évjárat: 2002. október 29. (Szent Gellért tér végállomási rend módosítása)
Külső oldal: Arial feliratok és kisebb BKV+ matrica.
Belső oldal: Óriási méretű logóval (feltehetőleg egy időben készült a szintén ilyen logós 66-ossal). Campona irányába az utaskényelem növelése érdekében új megálló közvetlenül a Szent Gellért térnél, indulás után. A megszűnt 10-est (2000.04.30.) törölték - de a Gellért tér felé a Kelenföldi Erőműnél listában maradt.


Évjárat: 2003 második fele - 2004
Külső oldal: A feliratok nagyobbak, emiatt a Szent Gellért tér három sorba került. A járat-feliratot feljebb húzták, alatta a BKV+ ezúttal már nem matrica, hanem szitázott kivitel.
Belső oldal: A Camponánál nem jelöli a 13, 13A járatokat. Új járat a 118-as villamos.


Évjárat: 2007. június, puha műanyag
Külső oldal: A Szent Gellért tér felirat mérete néhány milliméterrel kisebb. A BKV+ szolgáltatás megszűnt, a járat-feliratot középre húzták.
Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A Fehérvári úti vágányzár idejére még 2006 augusztusában több ideiglenes megálló létesült. Hálózati változások: a 13A helyett a 113, 113A járatok közlekednek. Megszűnt a 7A, új járat a 73-as és az ideiglenes 18-47V.


2007.08.21-től a Szabadság híd lezárása miatt a Tétény-buszt tehermentesítés céljánól az Urániáig hosszabbították, jelzése pedig 233E-re változott.
A Tétény-2 járat táblái az "Ideiglenes és időszakos járatok" menüpontban találhatók.
Újbuda-busz
Évjárat: 2003. október 1., a járat indulásakor
Belső oldal: Az elérhető intézményeket is feltüntették. Hibásan a végállomást is számozással látták el.

Évjárat: 2004 első fele
Külső oldal: Nagyobb karakterek, körforgalmi járat helyett körjárat megnevezés. A "kerületi" helyett hibásan "kerület".
Belső oldal: Szintén körjárat megnevezés. A logó a jobb felső sarokba került. Nem jelöli az elérhető intézményeket, emiatt a megállók elosztása módosult. A végállomás-számozást korrigálták.


Évjárat: 2005. január 10. (Infopark-busz beindítása)
Külső oldal: "Kerület" helyett immár helyesen "kerületi". A jobb oldali feliratok mérete nagyobb lett.
Belső oldal: A logó ismét a jobb alsó sarokban. A megállók elrendezése ismét módosult. Új járatok: 250 és Infopark-busz.


Évjárat: 2005. május 2. (új megálló a Bazsalikom utcánál)
Külső oldal: Ismét az első széria kinézetét kapta.
Belső oldal: Itt megmaradt a körjáratg felirat. Új megálló a Bazsalikom utcánál.


Évjárat: 2008. április - hibás széria: határátlépést jelző csíkot kapott.
Külső oldal: Ismét visszatértek a körjáratos verzióra
Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Új járatok: Fehérvári úti vágányzár és Szabadság híd lezárása miatti ideiglenes járatok (47-49V, 149V, 41A villamos, hosszú 56-os villamos). Továbbá végleges változások: megszűnt: 7A, új: 73, 187. 139 -> 139.


A járat 2008.06.30-án üzemzárással megszűnt.
Újhegy-busz
A járat 2000. június 24-én indult. A kijelzős buszok közlekedtetése miatt azonban csak egyetlen széria volt:
Évjárat: 2008. április , kemény műanyag


2008.08.20-án üzemzárással megszűnt, helyette a 185-öst hosszabbították meg a Sportligetig.
Várbusz
A járat 1989 márciusában indult. Ezeket a táblákat 1989 - 1994 között használták.


|