65
Évjárat: 1987. január (65A beindítása) - 1989. május (még a Bécsi útnál fordulnak vissza a buszok)
Évjárat: 1990. december (84 -> 84)
Külső oldal: A járat már a Bécsi út érintése nélkül közlekedik.
Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése (csak a tényleges hálózati változásokat jelöltem meg). Új megálló a Viharhegyi dűlőnél (1989 ősz), valamint a Pál-völgyi barlang kötőjeles írásmódja. Megszűnt: 60-as járat. 84->84.
Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós
1996 márciusában takarékossági okokból megszűnt a hosszú 65-ös (Hármashatár-hegy), a továbbiakban a 65A buszok közlekedtek 65-ös jelzéssel.
Évjárat: 1996. február
Külső oldal: Az alap 65A külső oldalából (94/8) kiszerkesztették az A betűt.
Belső oldal: Szintén a 65A belső oldalának elrendezése szerint. A Kolosy térnél hézagot hagyva törölték a megszűnő 84 és 86-os járatokat.
Évjárat: 1997 második fele, tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült.
Évjárat: 1998-1999 körül, csak a logó változott.
Évjárat: 2003 második fele - 2004, tartalmi különbség nélkül.
Évjárat: 2007. július, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.
Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb karakterek.
Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". HÉV helyett Szentrendei HÉV megnevezést használ.
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.
Évjárat: 2008. május. Digitális nyomtatással, tartalmi különbség nélkül
Évjárat: 2008. november., matricás. Az új pk során a viszonylat esetében útvonal- és megállóváltozás nem történt.
Évjárat: 2010. január. Matricás.
Külső oldal: Korszakra jellemzően Zurich karakterekkel, kék színben, színes piktogrammal.
Belső oldal: Stílus: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, intézmények feltüntetésével (azonban kerületjelzés nincs rajta, mivel kerülethatárt nem lép át). Megálló: csak korrekció történt, Nyereg utca helyett "út". Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.
Évjárat: dátum szerint (kopott) 2010. június, valójában 2011 nyár - ősz. Matricás.
Külső oldal: A HÉV piktogramot törölték, mivel nem közvetlenül HÉV-állomásnál található a végállomás. A törlés miatt a Kolosy tér feliratot középre húzták.
Belső oldal: Stílus: A korszakra jellemzően BKK logó is van rajta, ezáltal a logók mérete kisebb. Átszállások: Új típusú HÉV piktogram, H5 jelzéssel. Kolosy térnél posta és piac feltüntetése.
Évjárat: dátum szerint 2010. június, valójában 2012 ősze lehet. Matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Csak BKK logóval, amely nagyobb méretben a jobb felső részbe lett helyezve - ez utal a 2012 őszi évjáratra.
Évjárat: 2014. június, mindkét oldalán táblára nyomott.
Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás.
Belső oldal: Stílus: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal). Hálózati változások: A 17-es villamos helyett felújítás miatt pótlóbusz jár. Megszűnt: 109-es busz, helyette egész héten a 9-es jár. Új járat: 260A.
Évjárat: 2014. szeptember - az október 1-i változásra készítve, mindkét oldalán táblára nyomott. Október 1-től Telebusz rendszerben a Szépvölgyi dűlőig közlekedik (korábbi útvonalán 65A jelzéssel indult járat).
Külső oldal: Az új végállomásnak megfelelően. Ennél a táblánál alkalmazták először a Telebuszos jelzést.
Belső oldal: Az új szakaszon kívül nincs különbsége.
Évjárat: 2016. január 16. - A fonódó villamoshálózat átadása után. Mindkét oldalán táblára nyomott.
Külső oldal: Vastagabb betűk és járatszám
Belső oldal: Ellentétes elrendezés. Hálózati változások: fonódó villamoshálózat mai rendszer szerint: 17, 19, 41-es villamosok. Megszűnt: Vp17, 86-os és 260A buszok. Rövidült: 160, 260. Hosszabb útvonalon jár: 111-es.
Évjárat: 2020. márciusi grafika 2022-es utányomása: mindkét oldalán táblára nyomott, lekerekített sarkú anyagra.
Külső oldal: Korszakra jellemző újbalos kivitel.
Belső oldal: Bubi állomás feltüntetése. A tájékoztató szöveg pozíciója változott.
Évjárat: 2023. Mindkét oldalán táblára nyomott, duplaoldalas kivitel, a grafika ugyanaz mint az előzőé
65A
A tábla nem eredeti, de eredeti sablon segítségével lett újrafújva műanyagra. A járat 1984 októberében szűnt meg.
A járat 1987.01.01-jén indult, amikor is a 129-es autóbusz összevonásra került a 65-össel, s mellette indult még betétjáratként a 65A.
Évjárat: 1987. január, a járat indulásakor.
Külső oldal: Ekkoriban a Kolosy tér végállomásnál még nem volt forduló, az autóbuszok 1989 májusáig a Bécsi útnál fordultak vissza. A megállólista hibája, hogy az Ürömi utcánál a 29-es helyett 129-est ír (a 129-es amíg létezett sem állt meg itt).
Évjárat: 1991 - bár a végállomás ekkor már Kolosy tér (lásd a 65-ösnél), a tábla mégis Bécsi út feliratokkal készült kívül-belül.
Belső oldal: Keretes gyorsjáratok használata. Megszűnt a 60-as, a 84-es helyett 84-es jár.
Évjárat: 1994. augusztus, első és egyetlen tojáslogós.
Külső oldal: A Kolosy tér megkésve feltüntetésre került.
1996 márciusában takarékossági okokból megszűnt a 65-ös Hármashatár-hegyre vezető szakasza, a 65A pedig a továbbiakban teljes üzemidőben 65-ös jelzéssel közlekedett.
2014. október 1-től ismét volt 65A járat, mivel a 65-ös meghosszabbítása után korábbi útvonalán 65A jelzéssel indult járat.
Évjárat: 2014. szeptember, az október 1-i indulásra gyártva, mindkét oldalán táblára nyomott.
Évjárat: 2016. január 16. - A fonódó villamoshálózat átadása után. Mindkét oldalán táblára nyomott.
Külső oldal: Vastagabb betűk és járatszám
Belső oldal: Ellentétes elrendezés. Hálózati változások: fonódó villamoshálózat mai rendszer szerint: 17, 19, 41-es villamosok. Megszűnt: Vp17, 86-os és 260A buszok. Rövidült: 160, 260. Hosszabb útvonalon jár: 111-es.
Évjárat: 2020. március, matricás.
Külső oldal: Korszakra jellemző újbalos kivitel változatlan karakterekkel.
Belső oldal: Bubi állomás és egy 65-ös átszállás feltüntetése.
Évjárat: 2023. Mindkét oldalán táblára nyomott, duplaoldalas kivitel, lekerekített sarkú táblára. A grafika ugyanaz mint az előzőé
66
Évjárat: 1987. augusztus (a Prieszol József utca új útpályájának átadása, a Kossuth Lajos utca sétálóutcává alakítása miatti útvonalmódosítás) - 1989. október (a 194-es útvonalának módosítása - korábban a Nagykőrösi úton közlekedett)
Belső oldal: A Baross utca 36.-nál hibásan 23-as helyett alapjáratot jelöl. A 19-es átszállás feltüntetése is hibás a Csepeli átjárónál.
Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós
Külső oldal: Kispest és a Határ út között kisebb sorközzel.
Belső oldal: A balos által megjelölt iránnyal összehasonlítva számos megállóváltozás: Partizán utca -> Hitel Márton utca, Erzsébet tér -> Szent ~, Pesterzsébet városközpont -> Pestszenterzsébet ~ , Baross utca 36. -> János utca, Nagysándor József utca -> Pestszenterzsébet, Máv-állomás, Atra gyár -> Torontál utca, Festékgyár -> Fájiv, Építőipari Gép. Váll. -> ÉpGép, Vörös Október MGTSZ -> Ócsa-Soroksár TSZ. Érdekes a János utcánál, valamint a Határ útnál található átszállási hézag, hiszen első szériás tábláról van szó. Pesterzsébet városközpontnál a 19-es feltüntetése hibás: csak 1995 augusztusától áll meg itt.
Évjárat: 1995. december
Belső oldal: 1994. november 1-től új megálló a Hold utcánál Soroksár felé. Megszűnt járat: 148, azonban egy helyen listában maradt, csakúgy, mint a júliusban megszűnt 31-es villamos. A János utcánál feltüntették a 19-est, ám hibásan, hiszen a HÉV-állomásnál kellene jelezni. Megszűnt továbbá az 50A villamos is, vele együtt - fölösleges tájékoztatás elve alapján - az 52-es villamost is törölték (már a Nagykőrösi úton jelzik).
Évjárat: 1996. január (érdekes, hogy egy hónapon belül új széria készült), még kemény műanyagból
Belső oldal: A pontosabb információközlés érdekében feltüntették a villamosok irányát. Logikusabb átszállási kapcsolat miatt több helyen áthelyezték a 19-est, törölték az ottfelejtett 148-ast, a Kossuth Lajos utcánál bal oldalon pedig valamiért a 123-ast is.
Évjárat: 1997 közepe, puha műanyagból
Belső oldal: Lényegtelen módosítások történtek: a HÉV piktogramok helyett betűkkel kiírták a HÉV nevét valamint Pestszenterzsébet elnevezése Pesterzsébetre módosult. Egyetlen fontosabb változás a 99-es helyébe lépő 99A feltüntetése: a keretet leszedték és mellészerkesztettek egy A betűt.
Évjárat: 1998
Külső oldal: A végállomásnév központi raktárakra módosult, ezt a régi típusú betűkkel írták ki. A Határ út szóköze kisebb.
Belső oldalt: Vékony betűkkel átdolgozták. Megállók átnevezése: FÁJIV -> Festékgyár, ÉPGÉP -> Ócsai út / ellenirányban Felüljáró, Ócsa-Soroksár TSZ -> Polimer (Soroksár felé hibásan "Polimrer" és ez a további szériákon is így maradt 2002-ig)
Évjárat: 2000
Külső oldal: A központi raktárak kifejezést összesűrített betűkkel egy sorba írták
Belső oldala nem változott.
Évjárat: 2001. október 3.
Belső oldal: A 13-as villamos helyett már 3-as közlekedik.
Évjárat: 2002 első fele (még nem jelöli a szeptemben indult 94-est), utolsó tojásszéria, az utolsó generációs stílusban átdolgozva. Tartalmi különbség nélkül (kivéve, hogy ezen a szérián már nincs elírva a Polimer megálló neve), szokatlanul nagy logóval.
Évjárat: 2003. szeptember (Gloriett-busz beindítása) - 2004 eleje
Belső oldal: Új járatok: 94 (2002. március), Gloriett-busz (2003. szeptember). A Ráckevei HÉV megnevezés helyett egyszerűen HÉV megnevezést használ.
Évjárat: 2004 első fele (augusztus 1. előtt, mert még jelöli a 99A-t)
Belső oldal: A HÉV megnevezés helyett mindenütt Ráckevei HÉV kifejezést használ. A Nagykőrösi út (Határ út) megállónál feltüntették a Gloriett-buszt.
Évjárat: 2005. május 15. (Erzsébet-busz beindítása)
Belső oldal: A 2004 nyarán megszűnt 99A hibásan még listában maradt. A Ráckevei HÉV helyett ismét csak HÉV-et olvashatunk.
Évjárat: 2005. december 3. (154A,B beindítása)
Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk
Belső oldal: A logót lejjebb helyezték, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A HÉV átszállásokat ismét pontos elnevezéssel jelöli. Elmaradt 151-es átszállásokat pótoltak, törölték a hibás 99A-t, az 52-es villamos iránymegjelölését az Ady Endre utcánál törölték.
2007. július 2-től bizonyos menetek a BILK Logisztikai Központhoz közlekedtek. A megállós táblák változatlan külső oldallal készültek, de a BILK-hez közlekedő menetek esetén kiegészítő táblát alkalmaztak (puha műanyagból):
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag - immár a BILK szakaszt is jelzi
Belső oldal: Zrt-s logó. Gyáli / pestszentlőrinci járatok átszervezése 2006. októberében. Megszűnt: Gloriett-busz, 54. Bár a Tesco-busz is megszűnt, a táblán továbbra is szerepel (ahogy több más Határ utat érintő járatnáé). Kimaradt átszállások, valamint Volán és MÁV kapcsolatok feltüntetése. Megállók átnevezése: Pesterzsébet-felső, HÉV-állomás -> vessző nélkül, Felüljáró / Ócsai út -> Ócsai úti felüljáró (mindkét irányban), valamint a Polimert nagy betűkkel írták ki.
Évjárat: 2008. szeptember 6., matricás. Paraméterkönyv utáni első széria. A viszonylat esetén útvonal- és megállóváltozás nem történt. A táblákon azonban nem jelzik az időszakos BILK útvonalat, a betérő járatokat csak kiegészítő táblával jelezték.
Évjárat: 2009. február. Matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Vékonyabb vonalas táblázattal. "Felé" kifejezés helyett nyíl alkalmazása (ennek kapcsán Soroksár, Hősök tere átszállások elrendezése változott.)
Évjárat: 2010. január. Matricás.
Külső oldal: Korszakra jellemzően Zurich karakterekkel, kék színben és kék piktogrammal.
Belső oldal: Stílus: Átmeneti időszak, amikor a belső oldal még táblázatos, de már kék Zurich járatszámmal. Átszállások: A volán átszállásokat konkrétan, számokkal is jelzi. Elmaradt átszállások és P+R színesben feltüntetése.
Évjárat: 2011. január. Matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Stílus: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, intézmények, kerületek feltüntetésével. Megálló: átnevezések február 1-i életbelépéssel: Hitel Márton utca -> Szigligeti utca, Kossuth Lajos utca -> Kossuth Lajos utca (Mártírok útja), Ady Endre utca -> Ady Endre utca (Topánka utca) . Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.
Évjárat: dátum szerint 2011. január, valójában 2011 nyár - ősz. Matricás.
Külső oldal: Új típusú metrópiktogram és P+R feltüntetése, egyéb részei nem változtak.
Belső oldal: Stílus: Belül is új típusú HÉV- és metrópiktogramok. BKK logó feltüntetése elkülönített fehér sávban, ezáltal a logók mérete kisebb. "önkormányzat" kifejezés mindenütt nagy Ö-vel kezdve. Hálózati változás: 21-es villamos új jelzése 51-es (2011. május 1-től). Átszállások: Egy fölösleges 166-os átszállás törlése Hősök terénél.
Évjárat: 2014. január, mindkét oldalán táblára nyomott.
Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás, piktogram helyett "M" jelöléssel.
Belső oldal: Stílus: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények, kerületek megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal), a BILK betérésről való tájékoztatás is helyet kapott. Hálózati változások: új járatok a 135, 135A (január 2-től) és a 194B (2013. november 4.). Egyéb átszállások: volán átszállások más struktúra szerint (néhol a kötőjeles kiírás helyett tételes felsorolással), egy-egy 23E és 66E átszállás törlése, 35, 36-os feltüntetése, továbbá a 166-ost ismét jelzi a Hősök terénél, az 51-es villamos esetében iránymegjelölést is alkalmaztak.
Évjárat: 2014. december, mindkét oldalán táblára nyomott.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: BILK tájékoztató nélkül készült. Hálózati változás: a soroksári rév D14 hajóként közlekedik. Megálló: Hunyadi utca / Szalma utca megállópár új neve Zsellér dűlő.
2015. április 1-től a BILK-hez betérő menetek 66B jelzéssel közlekednek.
66B
Évjárat: 2015. március - az április 1-i indulásra gyártva. Matricás.
66E - logikai sorrend miatt lásd lentebb, a 66-os után
66
Sablonnal készült duplaoldalas fémtábla
Évjárat: 1987. július (az új Prieszol József utca - ma Topánka utca - átadása) - 1990. szeptember (54E megszüntetése)
Az említett időszakban megálló és átszállásváltozás nem történt, így az évjárat pontosabban nem állapítható meg.
Belső oldal: Pesterzsébet városközpontnál önmagát jelöli átszállásként.
E tábla egyetlen különbsége, hogy a saját magára utalás hibáját korrigálták.
Évjárat: 1998, kemény műanyag
Belső oldal: A Határ úti végállomásnál korábban a 99-es megszűnésekor kiszedték a szám keretét jól látható módon A betűt szerkesztettek mellé, hiszen helyette a 99A járat közlekedik. Feltűnő hiba, hogy még mindig láthatjuk az 50A villamost, mely 1995 januárjában szűnt meg. Ez a hiba annyiban segít a táblatörténet feltárásában, hogy megállapítsuk: volt egy első széria még 1994-ben.
Évjárat: 1999
Külső oldal: A végállomásnév központi raktárakra módosult, ezt a régi típusú betűkkel írták ki.
Belső oldal: Vékony betűs megállólista, a jól hangzó régi megállónevek eltűntek: Ócsai út / Felüljáró és Polimer nevet kaptak. A táblakészítők figyelmetlensége miatt az 50A villamos továbbra is látható
Évjárat: 2000
Belső oldal: A hibás 50A villamost 52-esre korrigálták.
Évjárat: 2002 első fele (még nem jelöli a szeptemben indult 94-est), utolsó tojásszéria, az egyik legfurcsább kidolgozású tábla
Külső oldal: Nagy kerethez aránytalanul kicsi szám, átmeneti betűkkel.
Belső oldal: Fekete keret(!), aránytalanul nagy tojáslogóval. A megállólista nagyobb méretű, új típusú piktogramokkal, az átszállási kapcsolatok felirat hiányzik.
Évjárat: 2003 második fele - tartalmi különbség nélkül. Bár még nem jelöli a szeptemberben indult Gloriett-buszt, kialakításából adódóan biztosan szeptember utáni.
Évjárat: 2004 eleje - 2004. augusztus (99A megszüntetése)
Belső oldal: Korábban kimaradt járatok feltüntetése: 94, Gloriett-busz.
Évjárat: 2006 első fele (még kemény műanyag, de már Zrt-s logó)
Belső oldal: Kisebb karakteres, osztott táblázatos elrendezés. Új járat: Erzsébet-busz (2005. május). Egy elmaradt 123-as átszállást pótoltak. Megszűnt a 99A.
2007. július 2-től bizonyos menetek a BILK Logisztikai Központhoz közlekedtek.
Évjárat: 2007. április, puha műanyag (a táblákat hamarabb legyártották, júliusra épültek ki az új megállók, és lépett életbe az új útvonal)
Belső oldal: A plusz megállók ellenére visszatértek a régi típusú, nagyobb karakteres táblázathoz. A BILK felé Ócsai út helyett hibásan Ócsai utcát jelöl. A Polimert a BILK felé nagy betűkkel írták ki. Elmaradt átszállásokat (166, Erzsébet-busz) tüntettek fel. Hálózati változások: gyáli járatok átszervezése (a 94-est azért törölték, mert az átszervezés óta nincs közös üzemideje a 66-ossal). A Tesco-busz május óta a Határ útig közlekedik.
Évjárat: 2007. szeptember 1. (megállók átnevezése), puha műanyag
Belső oldal: A korszak szokásával ellentétben nincsen dátumozva. Az Ócsai út / Felüljáró megállópár neve egységesen Ócsai úti felüljáró, a Polimer megállóhely neve Kispest felé és nagy betűkkel lett kiírva. Egy 166-os átszállás irányát feltüntették.
Évjárat: 2008 tavasza, kemény műanyag. Egyes 2008-as dél-pesti tábláknál előfordult dátumozás hiánya (lásd még 85, 98) Anyagában kemény, de a korszakban megszokottnál gyengébb minőségű, vékonyabb alapra készült.
Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül. Bár a Tesco-busz 2007. július 29-én megszűnt, a listában benne felejtették.
A járat jelzése 2008.09.06-tól 66E-re változott.
66E
A 66-os járat jelzése 2008.09.06-tól 66E-re változott, továbbá ekkortól minden menetében a BILK-ig közlekedik.
Évjárat: 2008. szeptember 6., a járat indulásakor. Duplaoldalas kivitel, a legelső pk utáni táblákra jellemzően ez még táblára nyomott kivitel és piktogram nélkül készült.
Évjárat: 2008. augusztus, a szeptember 6-i indulásra készítve. Matricás.
Külső oldal: Metrópiktogrammal, továbbá a végállomás hivatalos, új nevével - Határ út. A járatszám nagyobb.
Belső oldal: Annak ellenére, hogy minden menet betér a BILK-hez, a tájékoztató szöveg hibásan megmaradt az összes táblázatos szérián. További hiba, hogy Soroksár felső helyett még a régi nevén, Dobó utcaként szerepel a megállóhely.
Évjárat: 2009. február. Matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Stílus: későbbi táblázatosokra jellemzően vékonyvonalas kivitelben. "Felé" kifejezés helyett nyíl alkalmazása. Átszállások: Hősök terénél Volán átszállás feltüntetése, Baross utcánál csak a máshol nem jelzett átszállásokat hagyták meg BILK felé.
Évjárat: 2010. január, Matricás.
Külső oldal: Korszakra jellemzően Zurich karakterekkel, kék színben.
Belső oldal: Stílus: Átmeneti időszak, amikor a belső oldal még táblázatos, de már kék Zurich járatszámmal. Átszállások: A volán átszállásokat konkrétan, számokkal is jelzi. Elmaradt HÉV átszállás feltüntetése, P+R színesben feltüntetése. Megállók: hibás Dobó utca megálló korrigálása Soroksár felsőre, Hősök tere megállónév korrekciója Soroksár kiegészítéssel.
A végállomás még 2009-ben Soroksár, BILK-re változott, azonban ez csak utólag lett átmatricázva több táblán:
Évjárat: 2010. május 17. (megállóváltozás), Matricás.
Külső oldal: Eddigi tapasztalatok alapján önálló külső oldala nem volt, minden esetben a korábbi (1001, 0902 stb.) táblák belső oldalát ragasztották felül, kívül pedig a régi széria külső oldalát meghagyták.
Belső oldal: Stílus: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, intézmények feltüntetésével. Megállók: május 17-től a Torontál utca helyett a Festékgyárnál áll meg, továbbá a már említett BILK végállomás-átnevezés. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.
KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL (belső oldal, fedvény nélkül)
Szeptember 1-től utaspanasz miatt a Torontál utcánál ismét megáll a járat, ezért szinte minden 1005 tábla fedvényezve lett:
Évjárat: 2010. augusztus (a szeptember 1-i megállóváltozásra gyártva), matricás.
Külső oldal: P+R feltüntetése a Határ útnál, továbbá a módosult nevű végállomás változatlan karakterekkel.
Belső oldal: Megállók: szeptember 1-től ismét megáll a Torontál utcánál. Egy hiba miatt belül a BILK végállomás a régi nevén olvasható. Átszállások: Határ útnál fölöslegesnek ítélt 52-es átszállás törlése, városközpontnál elmaradt 35-ös átszállás feltüntetése, a BILKnél a Volán átszállások elrendezésének változása.
Évjárat: dátum szerint 2010. augusztus, valójában 2011 ősz - 2012 eleje lehet, matricás.
Külső oldal: Új típusú metrópiktogrammal.
Belső oldal: Stílus: Korszakra jellemzően BKK logó megjelenítése, elkülönített fehér sávban. Új HÉV- és metrópiktogramok használata az átszállásoknál és megállóknál. Egyéb szerkesztés: XIX. kerület feltüntetése és egy 166-os átszállás elhagyása Hősök terénél.
Évjárat: dátum szerint 2010. augusztus, valójában 2013 januári lehet, matricás.
Külső oldal: Korszakra jellemző, rövid ideig használt forma: Zurich karakterek, de jelentősen összenyomva. Ekkoriban már P+R feltüntetés nélkül készültek a táblák.
Belső oldal: Stílus: átmeneti időszak, ahol még jelzik az intézményeket, kerületeket, de már új típusú átszállási piktogramok vannak és a BKK logó jobb felső sarokban van, BKV logó nincs. A Volán átszállásokat csak piktogrammal jelzi, megjelenik továbbá a belső járatszám mellett szintén rövid ideig, pár járatnál alkalmazott nagy busz-piktogram. Átszállások: korábban indokolatlanul törölt 166-os átszállás visszaszerkesztése, P+R törlése belül is.
Évjárat: 2014. január, matricás.
Külső oldal: Korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás, piktogram helyett "M" jelzéssel.
Belső oldal: Stílus: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények, kerületek megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal). Megállók: Pesterzsébet, Baross utca megálló ellenirányú neve "Baross utca", BILK bekötőút mögül törölték a zárójeles központi raktárak részt. Hálózati változások: új járat a 135, 135A, 194B. Egyéb átszállások: Volán átszállásokat ismét jelzi járatszám szerint is. 23E átszállás áthelyezése a Baross utcához. 66-os átszállás feltüntetése Soroksár felsőnél, 66-166 törlése Toronált utcánál.
Évjárat: 2014. december, mindkét oldalán táblára nyomott.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Megállók: Hunyadi utca / Szalma utca -> Zsellér dűlő, Schenker főbejárat -> BILK, DF épület. Hálózati változások: a soroksári hajójárat D14 jelzéssel közlekedik.
UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (67-TŐL) |