55
Évjárat: 1985. június 1. (már nincs 43-as alapjárat) - 1987. június (Az 1-es villamos még csak a Lehel utcáig jár).
Évjárat: 1990. július. A Thököly útig meghosszabbított 1-es villamos miatt már nem volt szükség az 55-ösre, illetve az 55-ös is lerövidült az Erzsébet Királyné útjáig.
Külső oldal: A Népliget végállomás a másik oldalra került és hozzátették a metróállomás szót.
Belső oldal: A Hermina út korábbi nevének feltüntetés, a korszakban jellemző volt a megváltozott közterületek régi nevének feltüntetése.
Évjárat: 1990. augusztus - 1991 tavasza (még piros gyorsjáratos)
Belső oldal: Megszűnt a 9-es és 95-ös járat, és bár egy napon szűntek meg, csak a 9-est távolították el.
Évjárat: 1992, utolsó széria.
Belső oldal: A 17-es helyett hibásan 17-est jelöl a Kőbányai útnál. A 95-öst még mindig nem törölték!
Az 1993 októberében meghosszabbított 1-es villamos teljesen kiválthatta a sokszor dugóban araszoló 55-ös útvonalát, mely ezáltal megszűnt.
55
Az autóbuszok végállomása 1982 októberében a Miklós utcáról a Bogdáni útra került át. Körülbelül ekkor készülhetett ez a fémtábla is.
Évjárat: 1985. június 1. (már nincs 43-as alapjárat) - 1988. július 1. (26-os meghosszabbítása az Árpád hídig, 73-as beindítása)
Évjárat: 1988. július 1. (26-os meghosszabbítása az Árpád hídig, 73-as beindítása)
Évjárat: 1989. február (megálló létesítése az Egressy útnál)
Belső oldal: Új megálló létesítése. Elmaradt átszállások feltüntetése. A 75-ös troli 1988. október 26. óta a Hungária körút helyett a Népstadion (Hermina) úton közlekedik, ezért törölték.
A járat 1990 júliusában takarékossági okokból megszűnt.
UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (56-TÓL)
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|