bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
52 - 56

52

Évjárat1987. május - 1990 (Már jelöli a 19-es autóbuszt, utólagos sorvégre szerkesztéssel, de még piros gyorsjáratos)

Ez a tábla csak egy Hév átszállásban különbözik, szintén 1987 - 1989 közötti időszakra tehető.

Évjárat1993. július (Bagi Ilona utca -> Csepeli Mátyás utca)

Külső oldal: Tanácsház tér -> Szent Imre tér, valamint a pontosabb tájékoztatás érdekében Csepel feliratot is kihelyeztek.

Belső oldal: Megszűnt a 38A járat. A korábban kimaradt 138-ast feltüntették. Bagi Ilona utca -> Csepeli Mátyás utca, ehelyett azonban hibásan Csepel, Mátyás utcát írtak.

Évjárat1995. szeptember

Évjárat1995. december, tartalmi különbség nélkül (valójában az ekkor megszűnő 38-ast törölni kellett volna).

Évjárat1997 második fele - 1998

Külső oldalA Csepel, Hollandi út feliratot középre helyezték.

Belső oldalA logóba Rt. feliratot szerkesztettek. Hollandi útnál törölték a 71-es átszállást (fölöslegesnek ítélték). A Szent Imre téri végállomásnál és közvetlenül előtte az átszállásokat a logikusabb tájékoztatás miatt átrendezték. Megszűntek a 38 és 38-as járatok. 

Évjárat1999

Külső oldalA korszakra jellemző kis járatszámmal és átmeneti betűtípussal.

Belső oldalVékony betűs megállólista, jellemző vastag járatszámmal. A Szent Imre téri végállomásnál és közvetlenül előtte az átszállásokat ismét átrendezték. A Szent Imre tér felé kifelejtették a Tölgyes út megállót.

Évjárat2000

Belső oldal:  Megálló átnevezés: Rideg Sándor Művelődési ház -> Királyerdei Művelődési ház. A korábban kimaradt Tölgyes út megállót pótolták. A korábban kifelejtett Csepeli HÉV feltüntetése.

Évjárat2003 vége - 2004

Külső oldal: Érdekes, hogy a külső oldalon is szerepel a "vá." megnevezés a végállomás-feliratban. A Hollandi út "i" betűje gyárilag lemaradt.

Belső oldalÚj járat a 151-es (2001. szeptember). Egy HÉV-átszállást töröltek.

Évjárat2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Külső oldal: A Hollandi út "i" betűjét pótolták.

Belső oldalZrt-s logó, lejjebb helyezve. "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Tartalmi különbsége nincs.

Évjárat2008. január, kemény műanyag.

Belső oldal: A logó még lejjebb került. Korábban kimaradt átszállások, illetve a Volán járatok feltüntetése , a Szent Imre téren azonban törölték a 151-est (fölösleges tájékoztatás volt).

Évjárat2008. február, tartalmi különbség nélkül (a 79-es buszcsalád február 11-i átszámozása még nem történt meg)

Évjárat2008. április

Belső oldal: 79 -> 179, 79A -> 179A, azonban a Karácsony Sándor utcánál még régi jelzésükkel szerepelnek.

2008.09.06-tól a járat összevonásra került a 48-assal, és 148-as számon közlekedett tovább.



 

53

Évjárat1988. január - 1989. március (már jelöli a 139-es járatot, de a 127-est még nem)

Belső oldalA Kosztolányi Dezső térnél elfelejtették jelölni a 172-est, valamint a 86-os is kimaradt, aminek a hézagja is látszik.

Ennek a balosnak csak apró különbségei vannak: a Kosztolányi Dezső térnél nem hiányzik a 86-os, a Dayka Gábor utcánál a 139-es helyett 139-est jelöl, míg a Sasadi útnál a 139-es helyett 139-est, gyártási ideje szintén 1988-89 re tehető.

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós

Külső oldal: Egy másik szériáé látható a képen, de azonos kinézetű.

Belső oldal: Érdekessége, hogy a gyártási idő nem a jobb alsó, hanem a felső részen van feltüntetve.

KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL KÉPET.

Évjárat1995. október

Belső oldalA dátum továbbra is a jobb felső sarokban található. A sok megszűnt járatot hézagot hagyva kiszedték (1,8A,10A,86,87B,110,139) és a 139-es megszűnése miatt új megállókat kapó 139-est több helyre kirakták. Jelöli az 1994 novemberében indult 173-ast, a 87B hézagjának helyére van beszerkesztve.

A járatra garázsmeneti tábla is készült 1996-ban a korszakra jellemző puha műanyagból.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül, mindössze átszállássorokat rendeztek (pl. bal oldalt a Kosztolányi Dezső téren).

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült. 

Évjárat: 2005. december (7A megszüntetése, 73-as beindítása)

Belső oldal: Új járatok: Infopark-busz, Újbuda-busz, 40E, 73, 140E172, 250 buszok és 118-as villamos. Megszűnt: 7A, 10. Megálló átnevezések: Körzeti orvosi rendelő -> Orvosi rendelő, Farkasréti tér -> Márton Áron tér.

Évjárat: 2007. február 3., puha műanyag

Külső oldal: A járat végállomását a fenti időpontban a Fehérvári úthoz (Újbuda-központ) helyezték. A feliratok néhány milliméterrel nagyobbak.

Belső oldal: Új járatok: 239 és az ideiglenes 18-47V. Megálló átnevezése Farkasrét felé: Bereck utca -> Háromszék utca

Évjárat: 2008. június, digitális nyomtatással.

Külső oldal: Nagyobb méretű betűkkel. A Rácz Aladár úti végállomás neve Mindszenty József bíboros tér.

Belső oldal: Új típusú megállólista. Az átszállások feltüntetése elmaradt.

54

Évjárat: 1989. június (Nagykőrösi út megállóhely megszüntetése, helyette Határ út néven üzemel megállóhely) - 1990. szeptember (54E megszüntetése)

Belső oldal: A Boráros téren már nem jelöli a 12A és 12-es járatokat (1988 januárjában szűntek meg), ellenben még a Pestimre, Dózsa György út elnevezés él a Városközpont helyett, amely 1989-ig volt használatos. A Hámán Kató utcánál hibásan 33-ast jelöl az alapjárat helyett.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Külső oldal: A járatszámot kicsit balra helyezték, hogy kiférjen az átkeresztelt városrészt (Pestszentimre)

Belső oldal: Az átszállások itt már minden lehetséges helyen ki vannak írva. Ami lényeges változás, hogy az 54E megszűnt és az 54-es a Boráros tér helyett a Határ útról indul (1990. szeptember). Új megállók még 1990 és 1991-ben létesítve Autópiac és Zöldségpiac néven, valamint az alábbi megállóátnevezések történtek: Hámán Kató utca -> Haller utca, Medicor -> Comasec, Házgyár -> Temaforg, Partizán utca -> Hitel Márton utca, Pestszentimre Dózsa György út -> Pestszentimre központ.

Évjárat: 1996. február (puha műanyag)

Belső oldal: Látszik néhány módosítás a megállólistában. Pestszentimre felé a Hallér utcánál a villamos előtti üres hely a 33-as törléséből származó hézag, valamint itt a villamosszám rosszul lehetett nyomtatva, azért van átszerkesztve. Szerkesztett még a 6. megállónál a 30-as villamos. A jobb oldali listán nagyon érdekes, egyedi a beszerkesztés a 154-es irányait illetően. Megállóváltozás nem történt.

Évjárat: 1996. november, puha műanyag 

Belső oldal: Azóta megszűnt a 99-es,ezt kiszedték a listából. Eltérő betűkkel beszerkesztették a Közvágóhídnál az 1996 augusztusában induló 103-ast, és a korábban kifelejtett 79A-t (bal oldalt hibásan csak 79-est sikerült). Jobb oldalon törölték a 154-es egyedi irányfeliratait és csak egy helyen hagyták meg a járatot. A Gubacsi útnál a 30-as villamost törölték.

A járatra garázsmeneti tábla is készült, 1996-ban, puha műanyagból.

Évjárat: 1998 (még jelöli a 136-ost).

Belső oldal: A Comasec,Vegyiművek,Temaforg megállók átnevezésre kerültek: Mester utca, Táblás utca, Gyáli út.

Évjárat: Szintén 1998

Külső oldalKét irány felcserélése, kis járatszám és átmeneti végállomás-feliratok

Belső oldal: Azonos a fenti szériával. 

Évjárat2000. december (Az 1-es villamos a Lágymányosi hídig hosszabbodott).

Külső oldalVáltozatlanul kis járatszámos.

Belső oldalA Közvágóhídnál vékony számmal beszerkesztették a listába az 1-es villamost. Másik különbsége,hogy a 136-os helyett (1999 óta) a meghosszabbított 19-es közlekedik. A közvágóhídi átszállássort vékony számokkal átszerkesztették.

Évjárat: 2001. október

Külső oldal: Ismét a régi típus

Belső oldal: A 13-as villamos helyett 3-as közlekedik (az egyest kiszerkesztették). Az új 151-es autóbuszjárat (2001. szeptember) feltüntetése elmaradt.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós, "pufi" kivitelezéssel

Belső oldal: Korábban elmaradt átszállások feltüntetése (23, 68, 151 buszok és 2, 2A villamosok). Új járatok: Auchan-járat (2002. december), 294 (2002. szeptember).

Évjárat: 2004. március (Tesco-busz beindítása) - 2004. október (Pestszentimre ill. Pestszentimre iskola-busz beindítása - ezeket még nem jelzi)

Belső oldal: Új járatok: Gloriett-busz (2003. szeptember), Tesco-busz (2004. március).

Évjárat: 2005. február (nem jelöli a január végén megszűnt Auchan-járatot)

Belső oldal: Új járatok: Pestszentimre ill. Pestszentimre iskola-busz (2004. október).

Garázsmeneti tábla kb. 2004-ből.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag. A gyáli járatok átszervezésekor.

Külső oldal: A pestszentimrei végállomás kisebb betűkkel szitázott, így két sorba tudták írni.

Belső oldal: Változások 2005 decemberétől: új járatok a 154A és 154B, valamint a 154-es meghosszabbítva az Auchanig közlekedik. Változások 2006 októberétől: megszűntek: 54, 94, 294-es járatok. Új járatok: 55, 848994E. Az 54-es útvonala csúcsidőn kívül és hétvégén Pestszentimre központ térségében szintén ekkortól módosult. További megálló-változások: Hungarocamion -> Kamiontelep (mindkét irányban). Méta utca -> Szentlőrinci út (Boráros tér felé). A Pestszentimre Iskola-busz megnevezése Iskola-busz.

Garázsmeneti tábla 2006 októberéből, puha műanyagból.

54

Évjárat: 1985. június - 1986. június

Belső oldal: A tábla az M5-ös bevezető szakaszának építésekor létező ideiglenes állapotokat, megállóhely elrendezéseket mutatja be. A Nagykőrösi út előtt lekapart megállóhely kilétére azonban nem jöttem rá, talán egy hibás tájékoztatás szerepelt ott.

A járat végállomása 1990 szeptemberében, az 54E megszűnésekor a Határ útra került.

Évjárat1996. január, kemény műanyag

Külső oldal: A két végállomás helyet cserélt. Pestimréből Pestszentimre lett, a Dózsa György út végállomás elnevezése 1990-től központ. A másik végállomás a változásoknak megfelelően, régi típusú betűkkel lett szerkesztve. Ezt a külsőt még a baloskorszak idején (1990-1994) szerkesztették, és azóta változatlan.

Belső oldal: A megmaradt szakaszon az alábbi megállóváltozások történtek: átnevezés: Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca, a számomra ismeretlen megálló megszűnt, új megállók: Hungarocamion, Zöldségpiac.

Évjárat1997 első fele, puha műanyag

Külső oldalKét irányt megcserélték.

Belső oldalA két irány itt is megcserélődött. A 99-es még 1996-ban megszűnt, a listából kiszedték, a Határ úton helyére szerkesztették a 99A-t.

Évjárat1998, kemény műanyag

Belső oldalÚj típusú tojáslogó, a szokásosnál kisebb méretben. A járatszámot feljebb húzták, egészen a tábla széléig.

Évjárat1999. március (136-as megszüntetése, 19-es meghosszabbítása)

Belső oldal: A 19-es beszerkesztése listaidegen, vékony számokkal történt.

A járat 2002-től Bkv+ márkavédjegyes lett, felújított FOK-GYEM kijelzős autóbuszokkal. Ettől kezdve a táblák szerepe másodlagossá vált (kijelzők elromlása esetén, vagy ha táblás járművet adtak ki).

A járat 2006 októberében a gyáli és pesszentimrei járatok átszervezésekor megszűnt.

54E

Évjárat1987. december (ekkortól a Távíró utcán keresztül közlekedik, így már nem áll meg a Ferde utcánál) - 1990. szeptember (a járat megszüntetése)

Szerepét 1990 szeptemberétől a Határ útig rövidített 54-es vette át.

55

Évjárat1984. november - 1987. június (Az 1-es villamos már létezik, de még csak a Lehel utcáig jár - 1987 júniusától a Kacsóh Pongrác útig).

Külső oldalA táblát utólag filccel javították.

Évjárat1990. július. A Thököly útig meghosszabbított 1-es villamos miatt csökkent az 55-ös kihasználtsága, már nem volt szükség az 55-ösre, illetve az 55-is is lerövidült az Erzsébet Királyné útjáig.

Külső oldalAz új végállomást régi betűkkel írták ki, a Népliget végállomás a másik oldalra került és hozzátették a metróállomás szót.

Belső oldalÉrdekes a Hermina út korábbi nevének feltüntetése.

Évjárat1990. augusztus - 1991 tavasza (még piros gyorsjáratos)

Belső oldalMegszűnt a 9-es és 95-ös járat, és bár egy napon szűntek meg, csak a 9-est távolították el.

Évjárat1992, utolsó széria.

Belső oldal17-es helyett hibásan 17-est jelöl a Kőbányai útnál. A 95-öst még mindig nem törölték!

Az 1993 októberében meghosszabbított 1-es villamos teljesen kiválthatta a sokszor dugóban araszoló 55-ös útvonalát, mely ezáltal megszűnt.

Az 55-ös szám 13 év után ismét használatba került: a gyáli járatok átszervezése során 2006.10.01-től 55-ös jelzéssel új járat indult.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag. A járat indulásakor.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag. A korszakra jellemző narancssárga, lekerekített végű csíkkal.

Belső oldal: Megálló-névváltozások: Mester utca -> Külső Mester utca, Gyál felső, MÁV-állomás -> Gyál felső vasútállomás. Rengeteg, korábban kimaradt átszállás, illetve Volán és MÁV járatok feltüntetése. Megszűnt: Gloriett-busz. Új járat: 254-es (Alacska-busz helyett) illetve a Szabadság-híd lezárásával  és 2-es villamos felújításával összefüggő 2V, 149V járatok.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag

Belső oldal: 79 -> 179, 79A -> 179A.

Garázsmeneti tábla puha műanyagból

55

Az autóbuszok végállomása 1982 októberében a Miklós utcáról a Bogdáni útra került át. Körülbelül ekkor készülhetett ez a fémtábla is.

Évjárat1984. november (1-es villamos beindítása) - 1988. június vége (26-os meghosszabbítása az Árpád hídig, 73-as beindítása)

Évjárat1988. július (26-os meghosszabbítása az Árpád hídig, 73-as beindítása) 

Évjárat1989. február (megálló létesítése az Egressy útnál)

Belső oldal: Új megálló létesítése. Elmaradt átszállások feltüntetése. A 75-ös troli 1988. október 26. óta a Hungária körút helyett a Népstadion (Hermina) úton közlekedik, ezért törölték.

A járat 1990 júliusában takarékossági okokból megszűnt.

56

Évjárat1988. június (J járat megszüntetése) - 1989. március (A vár térségét még a 16, 116-os járatok szolgálják ki.)

A tábla korábban egy 35-ös balos volt.

Évjárat1990 ősz (Az augusztus végén megszűnő 5-öst nem tartalmazza, de a decemberben megszűnt 84-est még igen)

Külső oldalA Hűvösvölgyi végállomás három sorba került.

Belső oldalMegállóátnevezés: Kelemen László utca -> Kelemen László utca (Vörös Hadsereg útja). A korszakra jellemzően a lehetséges összes átszállást bejelölték. Megszűnt járat: 5. Új járat: Várbusz. Módosult: 16,116. Sajnos utólag összefirkálták.

Évjárat1992

Belső oldalAzóta a 84-esből 84-es lett, a Moszkva téren feltüntették a kimaradt 39-es buszt. Megállóváltozások: Vöröshadsereg útja -> Hűvösvölgyi út, továbbá két megálló neve minimális mértékben módosult.

Évjárat1993

Belső oldal: Csak szerkesztési különbségek. Buda Gyöngye megállóhely nevét egybeírták. A Szerb Antal utca rövidítése megszűnt.

Évjárat1995 márciusa körül (első tojáslogós)

Belső oldalA gyártással nagyon siethettek, mert a logó és a hónap lemaradt (ugyanilyen jellemzőket mutat egy 33-as tábla is). A balos által megjelölt irányhoz képest megállóváltozás nem történt.

Évjárat1995. november (A tábla gyűjtemény részeként lett műanyagba csomagolva)

Belső oldalAzóta lerövidült a 12-es és megszűnt a 84-es, ezek hézagját Moszkva térnél láthatjuk. Megszűnt a Nyúl utca és az Akadémia megállóhely.

Évjárat: 1997 közepe, tartalmi különbség nélkül. A logóba Rt feliratot szerkesztettek.

Évjárat1997. november (tulajdonos információja alapján)

Külső oldalVastag betűs ritka kidolgozás (mely csak néhány járat szériájánál volt meg és másütt csak 2-3 év múlva jelent meg) Az autóbuszok végállomása a Népkerthez került, a többi hűvösvölgyi járat mellé.

Belső oldalA megállólistát vékony betűkkel átdolgozták, mely típus ekkor jelent meg a cégnél (a legkorábbi vékonybetűs megállólista az 1997/4-es 61,61-es puhatábláknál található).Tartalmi változás csak a végállomásban történt. A logó is megújult. Érdekes a lehetőségek szó a kapcsolatok helyett, ez csak 2005-től terjedt el a táblákon.

A járat 1999. július 6-án összevonásra került az 56E-vel.

 
Járattörténeti adatok (1977-1997)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Magyarország legnagyobb Demi Lovato rajongói oldala a 28 éves énekes-színésznõrõl!    *****    Ismerd meg és nézd meg a híres norvég sorozatot és remake sorozatait! - SKAM - Egyre több magyar feliratos tartalommal!    *****    Sniffany felnõtt meséi, képei és egyéb írásai a blogon    *****    Sniffany esti meséi III. - Pornóellenzõk, goa, ketamin    *****    Hamar itt a KARÁCSONY,minél elõbb rendeljetek születési horoszkópot saját illetve szeretteitek részére, hasznos ajándék!    *****    Édes kishúgom, Anna - új epizód a tiltott szerelem története folytatódik :)    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, én segítek eligazodni, a látottakkal kapcsolatban. Hívj    *****    Read&Speak Blog...mert fanatikusan rajongunk a könyvekért...Read&Speak Blog...mert fanatikusan rajongunk a könyvekért...    *****    Részletes személyiség és sors analízis, 25-30 oldalas+3 év elõrejelzés. A megrendelés után a konzultáció ingyenes. Katt!    *****    Nagyon részletes születési, párkapcsolati, fogamzási és gyermektervezési horoszkóp, biotérkép elemzés, itt az oldalon!!!    *****    A Faun és a három Nimfa története - új novella a blogon. :)    *****    Felnõtt mesék, különös történetek, némi erotikával fûszerezve. Versek, képek, Underground írások,Sniffanytól.    *****    Cipõ-csizma extra all mix 1650 helyett 495.-Ft/kg - Jelmez 1-2 o. 1400 helyett 990.-Ft/kg 1-2 napos szállítási határidõ    *****    LAMOUR NAPOK -10-40% KEDVEZMÉNNYEL! SZEREZD BE KEDVENC ÁSVÁNY- VAGY DIVATKARKÖTÕIDET, ÉKSZEREIDET! ANGYALI AJÁNDÉKOK...    *****    Sniffany felnõtt meséi, képei és versei a blogon    *****    Sniffany felnõtt meséi, képei, versei az új blogban:)    *****    MYBOOKCLUB - Könyvismertetõk - MYBOOKCLUB    *****    Halloween mix-ek és Jelmez mix-ek már 500.-Ft/kg-tól 1 zsák 15-18 kg gyors 1-2 napos szállítási határidõ    *****    Sniffany felnõtt meséi, képei és versei a blogon :)    *****    Lilith Megéhezik 4 - Az Apáca Show,a fantasy új epizódja elérhetõ