923
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a 31É, 42É és különféle szolgálati járatok kiváltásával.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
Belső oldal: A táblák gyártásakor még nem lehetett a Boráros téren keresztül felhajtani a Nagykörútra - az összekötő, ma is használt útpálya építése ekkor zajlott, s mivel a járat megindulásáig sem adták át, kezdetben ideiglenes jelleggel Békásmegyer felé a Vágóhíd utca - Mester utcán át közlekedett, azonban a táblán a Boráros téren áthaladó útvonal és megállóhelyek vannak feltüntetve. A Margit híd hibásan egybeírt formában.
Évjárat: 2006. január eleje
Belső oldal: Mivel a Boráros téri útpálya átadása elhúzódott, az addig is használt ideiglenes útvonalat (Vágóhíd utca - Mester utca) véglegesítették Békásmegyer felé és az itt használt két megállóhelyet tüntették fel. Ellenirányban nincs változás.
Évjárat: 2006. április 1. (megállóhelyek átnevezése) - május vége (mivel még kemény műanyagból készült)
Belső oldal: Zrt-s logó. Békásmegyer irányában megálló-átnevezések: Vágóhíd utca -> Vágóhíd utca (Mester utca), Mester utca -> Mester utca (Ferenc körút). Ellenirányban továbbra sem változott a megállólista.
Évjárat: 2007. január 12. (megállóhelyek létesítése) - március vége (mivel még dátumozatlan), puha műanyag
Belső oldal: Megálló átnevezése Békásmegyer felé: Földváry utca -> Koppány utca (2006. november 3-tól), Vágóhíd utca (Mester utca) -> Mester utca (január 12-től, azonban hibásan a nagykörúti Mester utcai megálló nevét írták ide is.). Új megállóhelyek január 12-től: Milleniumi Kulturális Központ, Bokréta utca. Egyes hibás feliratok korrigálása: Pozsony utca -> (immár helyesen) Pozsonyi utca, Margithíd -> Margit híd, de az ellenirányú budai hídfős megállóhelyen továbbra is egyben van írva. Hálózati változások 2006. november 3-tól: megszűnt a 911-es, hosszabb a 931-es (emiatt több helyen feltüntették), a 966-osnak csak egy menete érinti a belvárost, így több helyen törölték. Új járat a 999-es.
Évjárat: 2007. december, puha műanyag
Külső oldal: Békásmegyer után nincs vessző.
Belső oldal: Békásmegyer után belül sincsvessző. A hibás Mester utca megállót javították. Néhány átszállást áthelyeztek, feltüntettek - a pontosabb tájékoztatás jegyében, tényleges hálózati változás nélkül.
Évjárat: 2008. április - digitális nyomtatással.
Külső oldal: Nagyobb karakterek.
Belső oldal: Megállók írásmódjának változása: Dél-pesti helyett Dél-Pesti, Arzenál áruház nincs zárójelben, Pesterzsébet fután nincs vessző. A hibásan egybeírt Margit híd megállót javították. Átszállási változás nincs.
930
A járat 2006. november 3-án indult az éjszakai hálózat második nagy átszervezésekor, szolgálati járat kiváltásával.
Évjárat: 2006. november 3., a járat indulásakor, puha műanyagból
Évjárat: 2007. november, puha műanyag
Belső oldal: Egy 914-es átszállás feltüntetése.
Évjárat: 2008. május, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.
931
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a 78É, 144É autóbuszjáratok kiváltására.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
Évjárat: 2006. június - november 2. (már puha műanyag, de még a november 3-i átszervezés előtti állapotok szerinti).
Külső oldal: A végállomást április 1-től a Dezsőfia utcánál jelölték ki.
Belső oldal: Zrt-s logó, áthelyezett végállomás. Taurus és Ügető megállók átnevezése szintén 2006. április 1-től (Gumigyár, Kerepesi út 9.).
Évjárat: 2006. november 3. - összevonták a 911-essel, így a Csatárka útig hosszabbították. Puha műanyagból készült
Külső oldal: A meghosszabbítás ellenére a Deák teret mint vonalközi végállomást meghagyták (Árpádföld felé), itt az utasoknak le kellett szállniuk, a járművel félreálltak.
Belső oldal: Az új szakasz feltüntetésén túl: a megszűnt 911-es törlése. Új járatok: 996, 996A (november 3-tól). A 966-osnak csak egy indulása lett a Deák térről, így törölték. Astoria-Deák térségében az átszállások átrendezése.
Évjárat: a táblán 2007. december olvasható, de valójában 2008. január - május között készülhetett, mivel kemény műanyagból van. A rossz dátumozás egy - az oldalon nem szereplő - korábbi szériából maradt ott.
Külső oldal: A Deák téri vonalközi végállomás megszűnt (2007. január 12-től), ennek megfelelően törölték a külső oldalról. Helyette az Örs vezér terén (Csatárka út felé) volt kialakítva a végállomásozás, ahol a járművek egymást bevárták és a követő járműről az utasok közvetlen átszállása korrektebben megoldható volt.
Belső oldal: Az átszállások jelentős átrendezése és elmaradt átszállások pótlása, főként a belvárosi szakaszon - tényleges hálózati változás nélkül. Feltüntetésre került a korábban kimaradt 937-es, és a korábban törölt 966-os. A Veres Péter úti megállók átnevezése a 2007. augusztus 21-i átszervezés keretében.
937
A járat 2006. november 3-án indult, a főváros első telebusz rendszerű szolgáltatásaként. A Vörösvári úttól csak akkor közlekedtek tovább a járművek, ha utasuk volt, vagy igénybejelentés érkezett a külső szakaszról.
Évjárat: 2006. november 3., a járat indulásakor, puha műanyagból - Hibásan határátlépést jelző csíkkal készült.
Külső oldal: A Vörösvári út - Máramaros út felirat kissé félredőlt.
Évjárat: 2006. november 3. - 2007 március vége közötti időszak (puha műanyag, de még dátumozatlan).
Szintén hibás, csíkkal készült, de ezúttal ellentétes irányú csíkkal. Minden egyébben teljesen azonos az előzővel.
Évjárat: szintén 2006. november 3. - 2007 március vége közötti időszak, de a fentieknél későbbi időpontban, puha műanyag. korrigálták a hibás csíkot.
Belső oldal: Egy fölösleges 909-es átszállás törlése, valamint egy 923-as feltüntetése.
Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással
Külső oldal: járatszám alján nyomdai hiba, feltételezhetően a széria összes táblája ilyen volt.
Belső oldal: Erdőalja út 43.-nál hibás: az ott nem közlekedő 973-as átszállás feltüntetése.
Évjárat: 2008. július
Külső oldal: Nincs nyomdahiba a járatszámnál.
Belső oldal: Erdőalja út 43.-nál törölték a hibás 973-as átszállást. A tájékoztató felirat nagyobb betűkkel készült.
938
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a korábbi szolgálati járat kiváltásával.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
Évjárat: 2007. december, puha műanyag.
Külső oldal: Bár a végállomás elnevezése Lakihegy, Cseresznyés utca lett, a külső oldal továbbra is azonos az előző szériával.
Belső oldal: Végállomás-átnevezésen kívül két megálló átnevezés: Nefelejcs utca - > Tejút utca (Lakihegy felé), Csárda -> Hárosi csárda. Elmaradt átszállások feltüntetése.
940
A 40É járat jelzése 2005. szeptember 1-től 940-es lett.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
Évjárat: 2008. február. vöröses-narancs csíkkal, melynek a vége lekerekített
Belső oldal: Zrt-s logó. Megálló átnevezése Budaörs felé még 2006. április 1-jén: Naprózsa utca -> Gazdagréti út. A tájékoztató szöveg utolsó mondata változott. Egyéb különbség nincs.
941
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a korábbi szolgálati járat kiváltásával.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
Évjárat: 2007. december, puha műanyag
Belső oldal: Zrt-s logó. Átszállások átrendezése tényleges hálózati változás nélkül. Megálló átnevezése: Szoborpark -> Memento Park (2007. szeptember 1-től). Új megálló a Bartók Béla útnál október 3-tól.
Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással az erre jellemző kialakítással, de tartalmilag teljesen azonos
943
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a korábbi szolgálati járat kiváltásával.
Évjárat: 2005. szeptember, a járat indulására készítve.
Évjárat: 2006. november 3. (Pomáz, Dózsa György utca megálló létesítése), puha műanyag. Lekereített végű csíkkal.
Belső oldal: Zrt-s logó, továbbá az új megálló feltüntetése.
Évjárat: 2007. június, puha műanyag. Vágott végű csíkkal (de nem azonos fajta az első szérián lévővel), tartalmi különbség nélkül. A tájékoztató szövegben aláhúzás van.
950
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, az 50É és korábbi szolgálati járatok kiváltásával.
Évjárat: 2006. február 6. - május vége (Zrt-s logó, de még kemény műanyagból)
Külső oldal: A Pestszentimre központ felirat félredőlt.
Évjárat: 2006. november 3., puha műanyagból. Útvonala a Székely Elek útig hosszabbodott, de vonalközi végállomásként a Kossuth utca megmaradt. Egyes menetek továbbra is csak a Kossuth utcáig közlekedtek, azonban a korábbihoz képest fordított irányban (a Rákospalota felé buszok érintették a Régi Fóti utat, az onnan Pestszentimrére indulók pedig a Széchenyi téren keresztül közlekedtek). Az első széria esetében nem készült külön Kossuth utcai széria, hanem kiegészítő "Rákospalota, Fő út" táblával közlekedtek a csonkamenetek.
Külső oldal: A hosszabbításnak megfelelően. A Pestszentimre központ felirat már nem félredőlt.
Belső oldal: Megtévesztő módon a megállólistába beszerkesztésre került a Fő útig közlekedő csonkamenet is: Rákospalota felé a Hubay Jenő tér - Kossuth utca szakasz kizárólag a csonkamenetek megállóit jelenti, de ez a táblán nincs egyértelműen elkülönítve. Kossuth Rákospalota felé két megálló átnevezése Pestszentimrén: Ady Endre utca -> Vásáros tér, Nemes utca -> Ady Endre utca. A november 3-i második nagy átszervezés hálózati változásai. Új járatok: 930, 996, 996A, 999. Megszűnt: 911. Hosszabb: 931. Üzemideje szűkült ezért törölték: 966.
Évjárat: 2007. december, puha műanyag /SZÉKELY ELEK ÚTI/ Ettől kezdve a korábbi megtévesztő tájékoztatás helyett külön széria készült a Fő úti csonkamenetek és a Székely Elek úti teljes útvonalas indulásokra.
Külső oldal: Azonos a 2006 novemberivel
Belső oldal: A Rákospalota irányból kiszedték a megtévesztő Fő úti csonkamenetes megállókat (hiszen erre külön széria készült), ezáltal a táblázat elosztása változott. Néhány átszállás rendezése tényleges hálózati változás nélkül. A korábban kihagyott 937-es feltüntetése, valamint a korábban törölt 966-os ismételt feltüntetése. Pestszentimre felé két megállóváltozás: Berzeviczy Gergely utca -> Temesvári utca (2007. június 1-től.), Alacskai út -> Kétújfalu utca (2007. július 15-től.)
Évjárat: 2007. december, puha műanyag /FŐ ÚTI/ - a csonkamenetekre készült külön széria
Belső oldal: A 0712-es teljes-útvonalassal azonos változások a megállónevek, átszállások tekintetében.
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag /FŐ ÚTI/ - a csonkamenetekre készült külön széria. Tartalmilag és belső oldalában teljesen egyezik a 0712-es Fő útival.
Külső oldal: Néhány milliméterrel nagyobb, kövérebb betűk.
Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással. A Fő úti csonkaútvonal menetei és a Székely Elek úti teljes menetek ismét egy táblán feltüntetve
Külső oldal: Nagyobb karakterekkel
Belső oldal: A táblán külön számozva, dőlt betűkkel megjelenítették a csonkaútvonalas verziót, így arra már külön tábla nem készült. Egyéb tartalmi változás nincsen. A széria hibája, hogy a bal oldali oszlop fölött 0803 dátumozás olvasható. A belső oldali járatszám kerete nagyobb lett, ugyanakkor a járatszámot nem igazították középre.
Évjárat: szintén 2008. április. Egyetlen különbsége a hibás 0803 dátum törlése.
950A
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, az 50É járat kiváltásával.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
Évjárat: 2007. december, puha műanyag
Külső oldal: Két végállomás megcserélése.
Belső oldal: Itt is megcserélték a két irányt. Zrt-s logó. A járatszám néhány centivel lejjebb került. A Béke tér mellett belül is megjelenik a Pestszentlőrinc felirat. Néhány átszállás módosítása (például a betétjárat esetén fölöslegesen feltüntetett 950-es törlése), ebből tényleges hálózati változás a 999-es beindítása 2006. november 3-tól.
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag
Belső oldal: Tartalmi különbsége nincs. A járatszám belül néhány centivel feljebb igazítva (a 2005-ös szériával azonos pozícióra)
Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással, tartalmi különbség nélkül.
952
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a korábbi szolgálati járat kiváltásával.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
Évjárat: 2007. január 12., puha műanyag. Útvonal-módosítás Kispest térségében. Lakossági kérésre, a zajterhelés csökkentése érdekében Kispest kertvárosi részének érintése nélkül közlekednek.
Belső oldal: A módosított szakasz megállóinak feltüntetése, továbbá új járat a 999-est (2006. november 3. óta)
2008. augusztus 21-től jelzése 948-ra módosult.
956
Évjárat: 2000. november, a járat indulásakor
Évjárat: 2002 körül - táblaelhasználódás miatt nyomott újabb széria. Tartalmi különbség nincs, a táblázatokat beljebb húzták.
Évjárat: ? , a járat valamilyen ideiglenes korlátozás miatt (felehetően néhány napig) csak a Turul utcáig közlekedett.
Érdekes duplaoldalas verzió.
Csonkaútvonalas
Évjárat: 2003 vagy 2004 - tartalmi különbség nélkül
2005. szeptember 1-jével az éjszakai járatok átszervezése révén Adyliget helyett Pesthidegkút körforgalomban, Rákoskeresztúrig hosszabbítva közlekedett. Adyligetet a később indított 963-as szolgálta ki.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
Évjárat: 2006. június - november 2. között. Puha műanyagból (valószínűbb, hogy még június-július környékén készült).
Belső oldal: E tábla az egyetlen példa az Rt-s sávos logó és a puha habtábla együttes alkalmazására, mivel semmilyen tartalmi különbsége nincs, biztosan táblaelhasználódás miatt gyártották le sürgősen, ezért megfeledkeztek a logócseréről. A Kerepesi úti, ekkorra már megváltozott megállóneveket sem módosították (Taurus, Ügető).
Évjárat: 2006. november 3., puha műanyag. belbudai szakaszát megcserélték a 921-essel, így a Batthyány tér érintése helyett az Attila úton közlekedik.
Belső oldal: Zrt-s logó. Az új szakasz feltüntetésén túl: megszűnt a 911-es, a 966-osnak csak egy belvárosi indulása maradt ezért törölték. Megállók átnevezése még áprilisban, de csak ekkora módosították: Taurus -> Gumigyár, Ügető -> Kerepesi út 9.
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.
Belső oldal: Megállóhelyek átnevezése: Rákos, MÁV-állomás -> Rákos, vasútállomás, 509. utca -> 508. utca, Göröngyös utca -> Borsó utca. Rákoskeresztúr felé megálló-áthelyezés miatt a Baross tér, Keleti pályaudvar megálló neve Kerepesi út (Keleti pályaudvar)-ra változott. Korábban kimaradt átszállások (937, 963) és korábban törölt (966) átszállások feltüntetése és kis mértékű átrendezés az átszállásokban.
960
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, szolgálati autóbuszjáratok kiváltására.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
Évjárat: 2006. november 3., puha műanyagból. Az éjszakai hálózat 2. átszervezésekor
Belső oldal: Zrt-s logó. Megszűnt: 911-es, helyette a 931-es lett meghosszabbítva. Új járat: 937-es.
Évjárat: 2008. március, digitális nyomtatással
Külső oldal: Nagyobb karakterek, Villányi út felirat elhagyásával.
Belső oldal: 2007. augusztus 1-től megállóhelyek átnevezése a jelölések szerint. Átszállások teljesen más elrendezése, tényleges hálózati változás nélkül.
Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással
Külső oldal: Kisebb karakterek, a betűk oldalirányban összenyomva, ezáltal feltüntethető lett a Villányi út is.
Belső oldal: Egy 908-as átszállás áthelyezése.
963
A járat 2006. november 3-án indult az éjszakai hálózat második nagy átszervezésekor. Korábban itt - 2005. szeptember 1. - előtt a 956-os közlekedett.
Évjárat: 2006. november 3., a járat indulásakor, puha műanyagból
Évjárat: 2007. december., puha műanyagból
Belső oldal: Az 956-os átszállások utazási iránynak megfelelő helyen történő feltüntetése,
Évjárat: 2007. december., puha műanyagból
Belső oldal: Az egyik 956-os átszállás visszahelyezése az eredeti helyére
Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással. Tartalmi különbség nélkül.
966
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a 31É autóbuszjárat kiváltására.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
Évjárat: 2006. november 3. Útvonala Soroksár, Milleniumtelepig hosszabbodott. A Deák tér azonban kizárólag induló végállomásként, egyetlen menet (0:35-kor) esetében maradt meg, az összes többi indulás és minden érkezés Pesterzsébet, Baross utcáig rövidült.
Jelen táblát tehát egyetlen indulás során, a 0:35-kor Deák térről induló autóbuszokon használták. Puha műanyagból készült.
Belső oldal: Az egyirányú közlekedés miatt a körforgalmi járatoknál ismert kialakítással. Zrt-s logó. Megszűnt: 911-es. Az új szakaszon kívül megállóváltozás: Alsóhatár út -> Előd utca (2006. február 1-től), új megálló létesítése Alsó határút néven november 3-tól (ez tehát nem azonos a régi, átnevezett megállóval).
Évjárat: szintén 2006. november 3., puha műanyag. A viszonylat lerövidített útvonalán használt tábla.
969
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, szolgálati autóbuszjáratok kiváltására.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
Évjárat: feltételezhetően 2006. november 3. (bár még jelöli a 911-est, valószínűleg csak hibás szerkesztés miatt, lásd lentebb). Puha műanyagól készült. A csík a viszonylatszám fölött halad.
Belső oldal: A 911-es viszonylat 2006. november 3-tól megszűnt, a szerkesztők helyette véletlenül a 921-est törölték, ezért látható még mindig a listában.
Évjárat: 2007. december, puha műanyag. Lekerekített végű csíkkal.
Belső oldal: Korrigálták a hibás 911-est 921-re. Egyéb különbsége nincs.
972
A 72É jelzése 2005. szeptember 1-től 972-re változott.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
Évjárat: 2008. február. Lekerekített végű csíkkal, amely a viszonylatszám előtt fut
Belső oldal: Zrt-s logó. "MÁV állomás" helyett vasútállomás kifejezés használata. A tájékoztató szöveg vastagabbal szedve és az utolsó mondat változott.
973 SZILVESZTERI JÁRAT
A járat első alkalommal 2002.12.31-én közlekedett. A felirat újlogósokra jellemző betűtípus, de még lekerekített sarkú táblára készült.
2003.12.31. - 2004.01.01. alkalomra készült tábla, duplaoldalas kivitel, már megszokott kialakítással
2004.12.31. - 2005.01.01. alkalomra használt tábla, duplaoldalas kivitel, éjszakai járat felirat elhagyásával
973
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a 3É, 49É, 78É , 173É autóbuszjáratok kiváltására.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
Évjárat: 2006. november 3., az éjszakai hálózat második átszervezésekor. Puha műanyagból készült.
Belső oldal: Zrt-s logó. Megállók nevének pontosítása: Nyírpalota utca -> helyesen "út" (azonban Újpalota felé nem módosították), Rudas fürdő -> Rudas gyógyfürdő, Petőfi Sándor utcánál a Kastélymúzeum elhagyása. A Fehérvári úti vágányzár miatt 2006. augusztus 21.-től a Tétényi ill. befelé a Sárbogárdi úton át közlekedik. Hálózati változások: új járatok a 996, 996A, megszűnt: 911-es. Mivel csak egy indulása maradt a belvárosból, ezért törölték a 966-ost. A 923-ast érthetetlen okokból törölték a Blaha Lujza térnél.
Évjárat: 2007. december 14., puha műanyag
Belső oldal: Jelzett naptól a fehérvári úti vágányzár új szakasza miatt a Bocskai úton keresztül közlekednek mindkét irányban, ennek megfelelő megállóváltozásokat látunk. Az Erzsébet királyné útján októbertől a villamosmegállókba helyezték a megállókat, ennek kapcsán néhány megálló neve módosult. MÁV-állomás kifejezés helyett a korszakra jellemzően vasútállomást használnak. Rengeteg átszállási módosítás, tényleges hálózati változás nélkül. Korábban elmaradt átszállások feltüntetése (meghosszabbított 979-es valamint a 937-es).
Évjárat: 2008. május. Kemény műanyag. Kialakításában és tartalmilag is teljesen egyezik a 0712-essel.
UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (979-TŐL)
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|