41, 41(1990-), 41E(1977-1990)
1977. január 1. – 1978. január 1. |
FÜRST |
IKARUS 556

|
1978. január 1. –
|
IKARUS 260
 
|
42
1977. január 1. – 1979 első fele
|
ÓBUDA
|
IKARUS 180

|
1979 első fele – 1980. január közepe
|
Hétköznap: IKARUS 180

Hétvégén: IKARUS 280

|
1980. január közepe –
|
IKARUS 280


|
42A (nyári idényjárat)
1977.május 1. – 1977. augusztus 31. (végleges megszüntetés) |
ÓBUDA |
IKARUS 556

|
43 (Újpest, Szilágyi utcáig közlekedő)
1977. január 1. – 1979 első fele
|
ÓBUDA |
IKARUS 180

|
1979 első fele – 1980. január 1.
|
Hétköznap: IKARUS 180

Hétvégén:
IKARUS 180 (csak 1db)

és
IKARUS 280

|
1980. január 1. – 1980. március 30. |
IKARUS 280

|
1980. március 30. – 1981. január 28. |
ÓBUDA + CINKOTA |
1981. január 28. – 1985. május 31. üzemzárás (megszüntetés) |
ÓBUDA |
43 (Árpád híd, metróállomás – Újpest, Petőfi laktanya / később Vízművekig/)
1990. december 15. (a járat beindítása) – 1991. június |
ÓBUDA |
IKARUS 280


|
1991. június – 1995. április 28. üzemzárás (megszüntetés) |
RÉCSEI |
IKARUS 260
 
|
43, 43A(1977-1981)
1977. január 1. – 1979 első fele
|
ÓBUDA |
IKARUS 180

|
1979 első fele – 1980. január 1.
|
Hétköznap: IKARUS 180

Hétvégén: IKARUS 280

|
1980. január 1. – 1980. március 30. |
IKARUS 280


|
1980. március 30. – 1981. január 28. |
CINKOTA |
1981. január 28. – 1990. december 15. üzemzárás (megszüntetés) |
ÓBUDA |
44, 44A(1987-)
1977. január 1. – 1979. január 2. |
MEZŐ |
IKARUS 260

|
1979. január 2. – 1995. július 1. |
CINKOTA |
IKARUS 280


|
1995. július 1. – |
Hétköznap és szombaton: IKARUS 280

Vasárnap: IKARUS 260
 
|
44A (Gizella út /IKARUS/ – Örs vezér tere) (1977-1982)
Átszerelő járat, a kocsikiadás sajnos e viszonylat esetében nem ismert.
45
1977. január 1. – |
CINKOTA |
IKARUS 260
 
|
46
1977. január 1. – 1996. április 30. üzemzárás (megszüntetés) |
CINKOTA |
IKARUS 260
 
|
47, 47A(1977-ig közlekedett)
1977. január 1. – 1977. április 1. |
RÉCSEI |
IKARUS 556

|
1977. április 1. – 1978 |
ÓBUDA |
IKARUS 260
 
|
1978 – 1990. december 16. |
CINKOTA |
1990. december 16. – 1995. február 1. |
RÉCSEI |
1995. február 1. – |
ÓBUDA |
IKARUS 405

|
48, 48A(1991-)
1977. január 1. – |
KILIÁN |
IKARUS 280


|
49
1977. január 1. – 1978. január 1. |
FÜRST |
IKARUS 556

|
1978. január 1. – 1994. február 1. |
MEZŐ |
IKARUS 260
 
|
1994. február 1. – |
ÓBUDA |
50
1977. január 1. – 1979 első fele |
FÜRST |
IKARUS 556

|
1979 első fele – 1980. január 1. |
Hétköznap IKARUS 556

Hétvégén IKARUS 260

|
1980. január 1. – 1995. március 13. |
IKARUS 260
 
|
1995. március 13. – |
IKARUS 405

|
50A,B,C
A kocsikiadás e viszonylatok esetében nem ismert.
51
1977. január 1. – 1980. október |
KILIÁN |
IKARUS 260

|
1980. október – |
IKARUS 280


|
52, 52A(-1984)
1977. január 1. – 1991. március 1. |
KILIÁN |
IKARUS 280


|
1991. március 1. – |
Hétköznap: IKARUS 280


Hétvégén: IKARUS 260
 
|
53
1977. január 1. – |
FÜRST |
IKARUS 260
 
|
54, 54, 54E(-1990)
1977. január 1. – |
KILIÁN |
IKARUS 280


|
55
1977. január 1. – 1977 tavasz |
RÉCSEI + ÓBUDA
|
IKARUS 180

|
1977 tavasz – 1978 |
KILIÁN + ÓBUDA |
1978 – 1980. március 30. |
IKARUS 280


|
1980. március 30. – 1983 ősz |
RÉCSEI + ÓBUDA |
1983 ősz – 1984. január 1. |
RÉCSEI (csak hétköznap)
+
ÓBUDA
+
KILIÁN (csak hétvégén)
|
1984. január 1. – 1985 nyár vége |
RÉCSEI + ÓBUDA |
1985 nyár vége – 1985 ősz |
RÉCSEI
+
ÓBUDA (csak hétköznap)
|
1985 ősz – 1986. január 1. |
RÉCSEI
+
ÓBUDA (csak hétköznap)
+
KILIÁN (csak hétköznap)
|
1986. január 1. – 1990. július 1. |
RÉCSEI
+
ÓBUDA (csak hétköznap) |
1990. július 1. – 1992. január 1. |
RÉCSEI |
1992. január 1. – 1993. október 11. üzemzárás (megszüntetés) |
CINKOTA |
55
1977. január 1. – 1977 tavasz |
RÉCSEI + ÓBUDA |
IKARUS 180

|
1977 tavasz – 1978 |
KILIÁN + ÓBUDA |
1978 – 1980. március 30. |
IKARUS 280


|
1980. március 30. – 1990. június 29. üzemzárás (megszüntetés) |
RÉCSEI + ÓBUDA |
|