12

1964 utáni kartontáblák, kezdve a régebbivel.


Évjárat: 1979 november utáni (már nem Kádár utcás). A korszakra jellemző matricás kivitel.

A járat útvonala 1981 áprilisában az Élmunkás térig rövidült.
Évjárat: 1984 november (84 a 84-es helyett) - 1985 május (43-as megléte, valamint még nincs Juhos utcai megálló)
Belső oldal: A MÁV állomásnál a 120-as hibás kiírás.


Évjárat: 1985. október (104A beindulása) - 1988. április (új megálló a Dévai utcánál)
Belső oldal: Új megálló május hónaptól a Juhos utcánál. A 120-as autóbusz 1985 szeptemberi útvonalmódosítása miatt csak a Gyöngyösi utcánál érinti a villamost, ezért itt feltüntették. Megszűnt a 43-as busz (helyette a meghosszabbított 3V közlekedik, amit fel is tüntettek) és a 10-es villamos, de a többi járatot azonban is törölték az István térnél. Egyéb változás: új járatok: 104,104A és 125-ös.

Évjárat: szintén 1985. október - 1988. április, de a fentinél későbbi.
Belső oldal: A korábban törölt István téri átszállásokat az új 104,104A és meghosszabbított 3V járatokkal együtt feltüntették. Egy 84-est és 120-ast valamint a Kossuth utcai átszállásokat érthetetlen okokból törölték.

Évjárat: szintén 1985. október - 1988. április
Belső oldal: Egyetlen különbsége: a Gyöngyösi utcánál jelöli a 120-ast.

Évjárat: 1988. április
Belső oldal: Új megálló Dévai utca néven. A módosuló útvonalú 120-ast kiszedik a Frangepán utcától (a MÁV állomásnál pedig eltűnik hibás jelzése). Korábban törölt járatok ismételt feltüntetése, egy 104A törlése.

Évjárat: 1988 vége
Belső oldal: Feltüntetik a 182É járatot, révén, hogy éjszaka is közlekedik a villamos. A Juhos utca megálló megszűnik és a 70-es autóbuszt feltűntetik a végállomásnál.

Évjárat: 1989
Belső oldal: 1988-ban megszűnik a villamos éjszakai közlekedése, ennek nyomán kiszedik az éjszakai járatot.

Évjárat: 1990. december
Külső oldal: Átdolgozva az új utcanevekkel, valamint a korábbinál részletesebb útvonalismertetéssel.
Belső oldal: Átdolgozva a kései balosok stílusában, rengeteg változással a metró miatt.


Évjárat: 1991 első fele
Belső oldal: Egyetlen különbség a 175É feltüntetése, holott éjszaka ekkoriban már nem közlekedik a 12-es villamos.

Évjárat: 1991. június vége (utcaátnevezések)
Külső oldal: Bajcsy Zsilinszky út -> István út, Dózsa György út -> Görgey Artúr út
Belső oldal: Lista átdolgozása keretes-gyorsjáratokkal. István tér -> Szent István tér. A hibás 175É törlése.


Évjárat: 1992. április vége (utcaátnevezések)
Külső oldal: Dózsa György út (XV.ker) -> Fő út
Belső oldal: Dózsa György út (XV.ker) -> Fő út, Szülőotthon -> Szülészet


Évjárat: 1994 április, utolsó balosszéria
Külső oldal: Az útvonal tojáslogós megállóbetűtípussal készítve új elrendezésben.
Belső oldal: Lista átdolgozása tojáslogós típusú betűkkel és számokkal. A Szülészet megálló ismét a Szülőotthon nevet viseli.


Évjárat: 1994.december, első tojáslogós
Külső oldal: Tojáslogósra jellemző kialakítás, de még a régi, balosok járatszámával.


Évjárat: szintén 1994. december
Külső oldal: Hibás - A Rákospalota és Kossuth utca helyét felcserélték.
Belső oldal: nincs különbsége.

Évjárat: 1995.december
Külső oldal: Útvonala lerövidült, hagyományos betűkkel a végállomás módosítva lett.
Belső oldal: A kevesebb megálló miatt a lista összehúzva vízszintesen, és függőlegesen is. Megszűnt a 11-es villamos. A másik két átszállás csak a végállomásmódosítás végett került fel a táblákra.


Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag
Belső oldal: A megszűnő 104A járat törlése, mindenütt hézagot hagyva.

Évjárat: 1998, kemény műanyag
Belső oldal: Új típusú tojáslogó, tartalmi különbsége nincs.

Évjárat: 1999
Külső oldal: A korszakban néhány - autóbuszjáratnál használt - táblára jellemző vastag betűk, viszont teljesen egyedi számmal!
Belső oldal: Vékony betűs megállólista, de tartalmi különbség nincs .


Évjárat: 2000. október
Belső oldal: Érdekes módon ismét visszatértek a régi listához. Új járat a palota-busz. Minden egyéb csak logikus tájékoztatás szempontjából történt módosítás.

Évjárat: 2002, pufibetűs stílusban
Belső oldal: Tartalmi különbsége nincs.


Vágányzáras táblák
Vágányzáras, mert nagy valószínűséggel 81 előtti, amikor még a Marx térről indult. A számtípus az autóbuszoknál használt!

Szintén kb. 80-as évek eleje

80-as évek vége (a matrica alatt Angyalföld, Forgalmi telep olvasható)

Szintén 80-as évek vége

Matricázott vágányzáras a 80-as évek végéről.



13
Ha hiszünk a feliratoknak, akkor: 1964 - 1968 közötti, ekkor jelölték ugyanis a végállomást Kerepesi út névvel.

1968 - 1974 közötti

1975 körüli kései változat, kartontáblára

1981-től érvényes állapotok. Matricás kivitel. A matrica alatt az oldalon már szereplő 13A járat található.

1982 körül készült, duplaoldalas tábla.

Évjárat: 1985 körül (útvonala 1983-ban változott), duplaoldalas

Évjárat: 1987.július (44A beindítása) A tábla korábban szintén 13-as balos volt.


Évjárat: ~1988 - 1989.február (181A,181-es járatok megszüntetése)
Külső oldal: A Kőbánya utat az érintett szakasz rövidsége miatt törölték. Szintén eltűnt a metró kiegészítő felirat.
Belső oldal: Tényleges hálózati változás nincs, de jóval szegényesebb átszállásfeltüntetést alkalmaztak. Két megállót átneveztek (melyek neve 1992-től ismét a régi lett) Ecseri út, metróállomás -> Üllői út, Nagykőrösi út -> Határ út. A Zalka Máté térnél a szitázás során a 62-es járat hatosa lemaradt.


Évjárat: 1989.február (181A,181-es járatok megszüntetése) - 1990.augusztus (95-ös megszüntetése)
Külső oldal: Az útvonalleírásból törölték az aluljárót.
Belső oldal: Korrigálták a 62-es hibáját. A 181 és 181A járatok megszűntek, a Közterület Fenntartó Vállalatnál azonban hibásan a 81-es helyett 181-es szerepel.


Évjárat: 1992
Külső oldal: A Zalka Máté tér törlése
Belső oldal: Keretes gyorsjáratok. Ismét az 1988 előtti megállónevekkel, kivéve: a Gubacsi úti végállomásnál eltűnt a Határ út komment. Minden lehetséges átszállás feltüntetése. Lényeges változás: 95, 181-es járatok megszűnése.


Évjárat: 1993
Külső oldal: Az útvonal leírása kissé módosult. A Pesterzsébet feliratot törölték.
Belső oldal: Épületelemgyár -> Csengettyű utca, József Attila LTP -> Temaforg. Egy korábban elmaradt 168-as átszállást pótoltak.


Évjárat: 1994.április, utolsó balos
Belső oldal: Megszűnt a 130-as. Két elmaradt 28-as villlamos-átszállást pótoltak, a 30-as villamosokat törölték, majd utólag kézzel pótolták.


Évjárat: 1995.augusztus
Belső oldal: Több megszűnt járat hézagja látszik.


Évjárat: 1996 január
Belső oldal: Tartalmi különbség nincs. Az Örs vezér terénél a hézag eltüntetése érdekében rendezték az alsó sort.

Évjárat: ~ 1997
Belső oldal: A megszűnt 46-ost törölték és az Élessarok megállónál is igazították a hézagos listát. A 99-est még jelöli, holott 1996 április óta 99A számon jár.

Évjárat: 1997 második fele
Belső oldal: A hibás 99-est korrigálták, de csak a bal oldalon. A jobb oldali listán csak a keretet tüntették el.

Évjárat: ~ 1999
Belső oldal: A jobb oldali listát is korrigálták, vékony betűvel "A"-t szerkesztettek a 99-es mellé. Új típusú tojáslogóval készült.

Vágányzáras táblák



1991 - 1993 közötti időszakból


1994-es


1998 körüli

2000 körül

A járatot 2001 októberében a 3-as váltotta fel.
13A
1980 márciusa és szeptembere között közlekedett, vágányzár miatt. (a 13-as ekkor Örs - Üllői út útvonalon közlekedett)

14
1964 utáni kartontáblák. A 2. képen lévőt rosszabb állapota ellenére későbbinek gondolom az elsőnél, az útvonalak rendezése miatt.



Évjárat: 1980 - 1981.május. A Landler Jenő üzemet érintő szakasz 1975-ben felhagyásra került.

Évjárat: 1981.április, ekkortól a Lehel tér - István tér között jár (duplaoldalas)

Évjárat: 1982 vagy 83 (duplaoldalas). Útvonal és végállomás-feliratok rendezése.

Évjárat: 1984.november ( Már közlekedik az 1-es villamos) - 1985.május (43-as megszűnése)
Külső oldal: Tartalmi változás nincs, azonban az útvonal kicsit lentebb olvasható.


Évjárat: 1985.október (104A beindulása)
Belső oldal: Megszűnt a 10-es villamos, a 43-as busz, a 3V hosszabb útvonalon közlekedik. Új járatok: 104, 104A

Évjárat: 1986.december (útvonalhosszabbítás)
Külső oldal: Káposztásmegyerig közlekedik. Az új útvonalrész kicsit vékonyabb betűkkel készült
Belső oldal: A 120-as autóbusz útvonala módosult, ezért olvasható a Gyöngyösi utcánál. A másik különbség, illetve az új szakasz hézagot tartalmazó átszállásorának magyarázata az, hogy a további megállók egy részét a 12-es villamostáblából másolták.


Évjárat: 1987 első fele
Belső oldal: Feltüntetik a 182É járatot, révén, hogy éjszaka is közlekedik a villamos. Érdekes módon az István téri átszállások nagyrészét eltüntetik, a Máv állomáshoz pedig hibásan beszerkesztik a 120-as járatot.

Évjárat: 1988.április
Belső oldal: Új megálló a Dévai utca. Az István téri átszállásokat visszaszerkesztik azonban a 96-os helyett feketét írnak hibásan.

Évjárat: 1989
Belső oldal: Logikátlan lépések: törlik az 55-öst, 120-ast (Frangepán utcánál) és a 182É-t. Az Angyalföldi forgalmi telep megálló a másik oszlopba kerül. Rendezik az István tér átszállásait. A Máv-állomásnál törlik a hibás 120-ast.

Évjárat: 1990 december
Külső oldal: A végállomás átnevezése Szilas-patakra. Az útvonalban feltűntetésre kerül a Béke tér is
Belső oldal: Átdolgozva a kései balosok stílusában, rengeteg változással a metró miatt.


Évjárat: 1993 első fele
Külső oldal: Bajcsy Zsilinszky út -> István út, Dózsa György út -> Görgey Artúr út (kisebb betűkkel történő kiírás)
Belső oldal: Lista átdolgozása keretesgyorsjáratokkal. Szülőotthon -> Szülészet [bár ez inkább elírás, mert a későbbi szériákon, illetve a párhuzamos 12-esen marad a régi név], István tér -> Szent István tér. A 182É feltűntetése a lista elrondításának árán.


Évjárat: 1993 második fele
Belső oldal: A Szülészet megálló ismét Szülőotthon nevet kapott. Az Újpesti sort rendezték, azonban a 182É "é" betűje lemaradt.

Évjárat: 1994,december, első tojáslogós
Külső oldal: Tojáslogós típusú számmal (ellentétben a 12-es tojásokkal).


Évjárat: ~ 1995.június (dátum nem került rá)
Belső oldal: Megszűnt járat: 33

Évjárat: 1995.november
Belső oldal: A 20-ast kiszedték, talán feltüntetését fölöslegesnek ítélték meg. Szintén furcsa a 182É kiszedése (hiszen sem a 182É, sem a 14É villamos ekkor még nem szűnt meg).

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag
Belső oldal: A 104A járat megszűnése és egy 12-es villamos átszállás pótlása.

Évjárat:1997 második fele, kemény műanyag.
Belső oldal: Új típusú logó, de tartalmi változás nincs.

Évjárat: 1998.augusztus
Külső oldal: Hosszabb útvonalon közlekedik. Egyedi betűkkel, átmeneti számtípussal.
Belső oldal: Vékonybetűs megállólista. Angyalföld forgalmi telepnél a 12-es villamost törölték.


Évjárat: 2000
Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy logó nélkül készült.

Évjárat: 2001 második fele
Belső oldal: Új járatok: 1A villamos és 125-ös busz. Lehel tér felé fölöslegesség miatt törölték a 124-est és 126-ost.

Évjárat: 2002 második fele, utolsó tojáslogós, pufibetűs stílusban
Belső oldal: Egyetlen jelentős változás: megszűnt a 32 -es.


Vágányzáras táblák
1981.április előtti


1985 körüli

1987 körüli





15

A 70-es évek elejétől a végállomás elnevezése változott:

A járat 1977-ben szűnt meg.
15A
1960-as évek vége - 70-es évek eleji kartontábla. A járat 1977-ben szűnt meg.

|