Belső oldal: Megszűnt a 12, 12A és J járat, és 1989 márciusa óta a 16 és 116-os járatok nem a Moszkva térről indulnak, helyettük a várbusz közlekedik. Más, jelentéktelen módosítások: feltüntették az 5-öst is több helyen, valamint egyéb elmaradt, de nem lényeges átszállásokat. Hiba azonban, hogy az 1988-ban indult 15A feltüntetése elmaradt.

Évjárat: 1990. december
Belső oldal: Megszűnt az 5-ös (augusztus hónapban) és 84-es járat helyett decembertől a 84-es közlekedik. A 105-ös feltüntetése elmaradt, valamint a szintén decemberben létesített végállomási leszállóhelyet sem jelzi.

Évjárat: 1993 (az átszállási számtípusok alapján)
Belső oldal: A korábbi szérián elmaradt változásokat (megálló és 105-ös) pótolták. Utóbbi miatt az Alagút utcai átszállásokat egy 1993-as évben használt, kövérebb számtípussal átdolgozták, csakúgy mint a Vérmező útnál korábban kifelejtett villamos-átszállásokat.

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós

A járatra garázsmeneti tábla is készült 1996-ban puha műanyagból.

Évjárat: 1997 második fele (korszakra jellemző Kelenföld felirattal)
Külső oldal: A végállomásokat megcserélték.
Belső oldal: A két irányt is megcserélték az előző szériához képest. A megszűnt járatokat hézagot hagyva törölték, iletve az azóta elindult 173-ast feltűnően a számsor végére tolva beszerkesztették. Az autóbuszok 1995 októberétől nem a templom megkerülésével, hanem az Irányi utca - Károlyi utcai aluljáró útvonalon hajtottak fel az Erzsébet-hídra, ezért a Pasaréti tér felé új megállót létesítettek a 15-ös járat Ferenciek terénél lévő megállójában (érdekes a kis méretű "tere" felirat). A Szarvas térnél feltüntették a korábban elmaradt 19-es villamost.


Évjárat: 1998 vége - 1999 eleje.
Belső oldal: A bal oldali listán igénytelennek ható átszerkesztés: Dózsa tér helyett Dózsa György tér kis méretű egyedi betűkkel. Logóváltozás: új típusú rt-s.

Évjárat: 1999. július
Belső oldal: Az 56, 56E járatok helyett az 56-os közlekedik, amely a korábbi 56E helyén éktelenkedik (Pasarét felé a Fogaskerekű vasútnál azonban még fenn maradt az 56-os). Vékony típussal beszerkesztették a korábban kifelejtett city-buszt és a 156-ost.

Évjárat: 2003. szeptember (118-os villamos beindítása)
Belső oldal: Új járat: 118-as villamos. Feltüntették a korábban kimaradt várbuszt, továbbá itt már nincs hibás 56-os a fogaskerekűnél.


Évjárat: 2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)
Belső oldal: Vasas sportpálya -> Vasas pálya. Fogaskerekű helyett ~ vasutat jelez. Megszűnt: 7A. Új járat: 73-as.

5
Évjárat: 1986. november (16A helyett 116-os közlekedik) - 1988. január (még léteznek a 12,12A járatok)
[A tábla műanyagba lett csomagolva, gyűjtemény részeként]


Évjárat: 1989 márciusa körül (utolsó széria). A táblát fényezőműhelyben, jármű-ablakok letakarására használták, ezért lett kékes színű.
Belső oldal: Törölték a megszűnő J, 12A és 12-es járatokat, valamint az 1989 márciusában a Moszkva térről áthelyezett 16-ost és 116-ost. A Március 15. téren feltüntették az 1988 májusában indult 15A járatot.

A járat járműkihasználatlanság miatt szűnt meg 1990 augusztusában.
6
Évjárat: 1988. január - 1989. március, mivel nem jelöli a 12-es és 12A járatokat (1988 januárjától nem közlekednek) sem az 1989 márciusában indult 106-ost a Bogdáni útnál.


Évjárat: 1990. december
Külső oldal: A Marx tér felirat törlése (csak a végállomás elnevezése változott, a Marx tér elnevezés ekkor még élt.)
Belső oldal: A tábla kopottsága miatt nem tudtam minden változást feltüntetni. Megállónévváltozás: Lajos utca -> Nagyszombat utca, Honvéd utca -> Sallai Imre utca. Megszűnt járatok: 55 (feltehetően törölték, megállapítani nem tudtam), 60, 84. Új járat a 84-es és a 106-os (feltehetőleg jelöli).


Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós
Külső oldal: A két végállomás helyének felcserélése.
Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest két megállónévváltozás: Nagyszombat utca -> Galagonya utca, Sallai Imre utca -> Honvéd utca.


Évjárat: 1995. március
Külső oldal: A pályaudvar rövidítés nélküli kiírása.
Belső oldal: Tartalmi különbség csupán a végállomásnév (Nyugati pályaudvar) rövidítés nélküli kiírása.


Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag
Belső oldal: Az 1995-ben megszűnt járatokat hézagot hagyva törölték.

Évjárat: 1997 második fele, tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült.

Évjárat: 1998, tartalmi különbség nélkül, a logóba Rt feliratot szerkesztettek.

Évjárat: 2000. december
Belső oldal: Két új járat : az 1A villamos és a 18A busz feltüntetése. A környezetükben található egyéb járatszámokat is újraszerkesztették vékony típussal.

Évjárat: 2002, pufibetűs stílus (utolsó tojáslogós), tartalmi különbség nélkül
Belső oldal: A kevés megállós járatokra készült nagyított listával.


Évjárat: 2003 vagy 2004, tartalmi különbség nélkül.


Évjárat: 2005. március 1. (megállónév-változás)
Belső oldal: Komjádi Béla uszoda -> Császár-Komjádi Uszoda.

Évjárat: 2005 ősz - tél, tartalmi különbség nélkül.
Belső oldal: A logó a korszaknak megfelelően lentebbre került. "Kapcsolatok" helyett "lehetőségek".
Évjárat: 2008. január, puha műanyag (az utolsó generációs puha műanyagok)
Belső oldal: Zrt-s logó. Új megálló (2007. május óta): Bogdáni út. Korábban kihagyott átszállások feltüntetése, Volán és MÁV átszállások feltüntetése a BKSZ-bérlet jegyében. A Margit hídnál azonban a HÉV-átszállást törölték.

Évjárat: 2008. február és március, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.


Évjárat: 2008. július, digitális nyomtatással, tartalmi különbség nélkül.
Külső oldal: Nagyobb feliratok, kisebb sorközzel. A járatszám összenyomott.

2008.09.06-tól jelzése 206-ra változott.
6
A járat 1983 februárjában szűnt meg. Az 1982. októberében adták át a Bogdáni úti végállomást, ekkor került ide a végállomás.

7
Évjárat: 1977 első fele
Belső oldal: Ez a balos egy fényezőműhelyből került elő teljesen kékre festetten (a külső oldalán nem lett lekaparva). Még a régi típusú piktogramokkal készült. Fellelhető az átszállások között az időszakos Akna utcáig közlekedő 37A villamos is (1977 augusztusában szűnt meg) vagy éppen a 80-as troli elődjeként közlekedő 19-es busz a Keletinél.


Sablonnal fújt táblák a 80-as évek első feléből. Egyik fémre, másik műanyagra készült, azonos sablonnal.


Évjárat: 1985. március (a 20-as már a Keleti pályaudvartól indul) - 1986. május (116-os beindítása)
Belső oldal: A gyorsjáratokat a rosszabb minőségű festék miatt lekoptak. A megállólista a régi típusú vastag vonalas táblázattal készült.


Évjárat: 1987. január (153 -> 153) - 1987. március (a 7-es ekkortól megáll a Tétényi úti kórháznál is)
Belső oldal: A korszakban megjelenő vékonyvonalas táblázattal készült. 3 megállóhely rövidítése megszűnt, a Kazincy utca esetében azonban rövidítést alkalmaznak. Egy helyen feltüntették a 7A-t, egy másik megállónál törölték. Új járatok: 114,116,153. Megszűnt: 9-es villamos, 153-as busz.

Évjárat: 1988. május (15A beindítása)
Belső oldal: A tábla érdekessége, hogy nem az előző széria listájából dolgoztak, hanem még a kettővel ezelőtt bemutatott vastag vonalas táblázatból indultak ki. Emiatt az előző szériánál említett megálló kiírások és a lista több része még a régi állapotában van meg. Törölték a megszűnő 12, 12A járatokat, feltüntették a 15A-t. A 153-ast hibásan még feketével jelöli. A 7-es 1987 márciusa óta megáll a Tétényi úti kórháznál, de ezt is véletlenül feketével szitázták rá.

Sajnos ebből a táblából csak ez a fél darab maradt meg:
Évjárat: 1989. március (már közlekedik a 127-es) - 1990. augusztus (még jelöli az 1,5 és 41E járatokat).
Belső oldal: (már ami látható belőle): Új járat a 127-es. Egyéb átszállási változások:A Kosztolányi Dezső térnél a 40-es eltűnése (lehetséges, hogy csak lekopott) és a 153-as törlése. A Tétényi úti kórháznál korrigálták a 7-es átszállást, viszont több átszállás eltűnt amit az utóbbi két szérián vezettek fel (7A - Puskás Tivadar utca, 114 - Kelenföldi városközpont)
FÉNYKÉPET KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL!

Évjárat: 1990. augusztus - december (nem jelöli az augusztusban megszűnt 1-est és 5-öst, de a decemberben megszűnt 20A-t, 30-ast még igen).
Belső oldal: Érdekesség, hogy a korai balosszériákra jellemző vastagvonalas táblázat még mindig fellelhető.

Évjárat: 1991 - 1992. december (még jelöli a 172-est)
Belső oldal: Vékony vonalas táblázat alkalmazása. Megállónéváltozások: Népstadion út -> Zichy Géza utca, Felszabadulás tér -> Ferenciek tere, Tétényi úti kórház -> Szent Imre kórház, Kelenföldi városközpont -> Kelenföld, ~). A módosításokat vastagabb betűkkel készítették. Megszűnt a 20A és 30-as, valamint a 20-as nem a Keleti pályaudvartól indul. Érdekes módon a tábla csak az utolsó 5 megálló esetében tért át arra az átszállástájékoztató módszerre, hogy minden lehetséges járatot megjelöl.

Évjárat: 1994. április, utolsó balos (az egyik legnagyobb számban fennmaradt balosszéria)
Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetésre került, de csak a lényeges változásokat jelöltem. A Kolumbusz utca C-vel lett kiírva. Megszűntek a 15A, 55, és a 172-es járatok.

Évjárat: 1995. augusztus, valószínűleg elsőszériás tojáslogós tábla, mivel 1994 telétől Ikarus 435-ösök közlekedtek, így táblagyártás csak pótlás esetén történt.

Évjárat: 2000. április 30. (10-es busz megszüntetése, melyet már töröltek) - május 29. (23-as villamos lerövidítése, melyet még jelöl a Keletinél)
Belső oldal: 1999-2001 években néhány járatnál, elsősorban dél-pesti vonalakon (19,48,51) alkalmazott megállólista. A Columbus utca ismét K-val lett írva. Az átszállási változásokat nem részleteztem, ugyanis 1995 óta igen sok változás történt, ezek javarészt ismertek.

Évjárat: 2000. szeptember (63-as villamos beindítása) - december (1A beindítása, amit még nem jelez)
Belső oldal: Törölték a lerövidült 23-as villamost, új járat a 63-as villamos.

Évjárat: 2002. július (32-es megszüntetése), utolsó tojáslogós, pufi stílusban átdolgozva (pótlások esetére illetve a táblás 435-ösön)
Belső oldal: Új járatok: 1A villamos, 40E és 172-es busz. Megszűnt a 63-as villamos és a 32-es busz.


Évjárat: 2006 ősz, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.
Külső oldal: Laminált. Karakterek a tojáslogósokra jellemző típussal készültek.
Belső oldala üres.

Évjárat: 2007, puha műanyag.
Mindkét oldal azonos. Immár a korszakra jellemző karakterekkel.

Évjárat: 2008. április. Digitális nyomtatással.


7

Műanyagra fújt, másik típusú sablonnal:

Évjárat: 1985. március (a 20-as már a Keleti pályaudvartól indul) - 1986. január (114-es beindítása)
Belső oldal: Régi típusú vastagvonalas táblázattal készült. A Móricz Zsigmond körtérnél a 27-es járat egy átszerkesztés lehet, mivel nem számsorrendben van.


Évjárat: 1987. január (153->153), de még nem jelöli a márciusban létesített Tétényi úti kórház megállót
Belső oldal: 153 ->153. Megszűnt a 9-es villamos. Új járatok: 114-es (1986. január óta), 116 (1986. május).

Évjárat: 1988. június (73-as helyett már a hosszú 73-as közlekedik.)
Belső oldal: Új megálló Tétényi úti kórház néven (1987 márciusa óta). 73 -> 73 Megszűnt: 12, 12A buszok. Új járat: 15A (1988. május óta). A korábbi szérián keletkezett, 9-es villamos törléséből származó hézagot összehúzással zárták.

Évjárat: 1990. augusztus ? (ellentmondás)
Belső oldal: Érdekesség, hogy a korai balosszériákra jellemző vastagvonalas táblázat még a rendszerváltás kori balosoknál is fellelhető (más járatokon ezeket ekkora már vékonyabb típus váltotta fel). Megszűntek: 1,5,55 buszjáratok, Lerövidült: 12-es busz. Érthetetlen okokból törölték a csak december hónapban megszűnő 30-ast (elképzelhető, hogy csak lekopott). További ellentmondás, hogy az 1989 márciusában indult 127-es nincsen feltüntetve, de ez valószínűleg csak szerkesztői hiba.

Évjárat: 1992. április (Felszabadulás tér -> Ferenciek tere) - december (172-es megszüntetése)
Belső oldal: Átszállási változások: 73-as feltüntetése a Hungária körútnál, az 1990 decemberében lerövidített 20-as törlése a Keletinél, illetve a korábban kifelejtett 127-es kiírása. A Kosztolányi Dezső térnél törölték a 153-ast, ugyanitt a 40-es helyett immár a gyorsjáratról ad tájékoztatást.

Évjárat: 1993. április körül. Ez egy egyedi reklámos széria, mindössze egy busz volt ilyen táblákkal felszerelve, a Grand Hotel reklámfogása gyanánt.
Belső oldal: Tétényi úti kórház -> Szt. Imre kórház. Átszállási változások: A Kosztolányi Dezső térnél hibásan 41E írása 41 helyett, ugyanitt az utolsó átszállások véletlen történt lehagyása, illetve a 172-es megszűnés miatti törlése. A 40-es helyett ismét 40-est olvashatunk.
A piros pontok jelzése nem aktuális!

A reklámos szériával párhuzamosan futó 1993-as kiadás, éppen ezért csak egy apró különbsége van, rövidítés nélkül írták a Szent Imre kórház megállót:

Évjárat: 1994 . április, utolsó balos
Belső oldal: Megszűnt a 15A és 55-ös busz, a Kosztolányi Dezső térnél korrigálták az összes hibát.

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós
Külső oldal: A Kelenföldi PU. rövidítés megszűnt, a pályaudvar szót régi típusú, de valamivel kisebb betűkkel készítették.
Belső oldal: A buszok már a Róna utcánál is megállnak. A november megszűnt 73E-t már nem jelöli.


Készültek garázsmeneti táblák is a vonalra, ez egy 1995-ös darab:

Évjárat: 1996. április, puha műanyag
Külső oldal: Kis méretű betűkkel (karaktertípus nem változott).
Belső oldal: A megszűnt járatokat kiszedték a régi listából (rengeteg változás történt), de nem olyan gondosan mint az egy időben készült 173-as széria esetében: helyükön üres hézagokat láthatunk. A 83-as autóbusz megszűnése miatt új megálló létesült a Bártfai utcánál. Érdekes, hogy a 103-as buszt már berakták a listába (feltűnően más számtípussal), holott csak szeptember hónapban indult.


Készült egy másik 1996 áprilisi dátumozású tábla, melynek belső oldala megegyezett, de a külső még a régi minta.

Évjárat: 1997. március, puha műanyag
Külső oldal: Felnagyították a betűket, a Kelenföldi végállomást emellett elnyújtották.
Belső oldal: Csak az újonnan indult 67V beillesztése (3 helyen) a különbség.


Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag
Belső oldal: Új típusú logóval, egyébként tartalmi különbség nélkül. A tábla alsó sarkában megjelent a korszak szokásának megfelelően a Kelenföld felirat (a használat során lekopott, halványan még kivehető).

Évjárat: 1998 első fele
Belső oldal: A 67V átszállását az Etele tér felé a Keleti pályaudvarhoz helyezték át a Hungária körút helyett.

A járaton 1998 szeptemberétől felújított, FOK-GYEM kijelzős autóbuszok közlekedtek, több tojáslogós széria nem készült.