68
A járat ebben a formában az 1972-es metróátadás és 1976-os megszűnése között közlekedett.
69
Évjárat: 1973. november, a járat indulásakor
Évjárat: 1977. április (az ekkor megszűnt 96A-t nem jelzi). A korszakra jellemző matricás kivitel.
Évjárat: 1979
Külső oldal: A Páskomliget és a Zsókavár utcák kötőjellel írása.
Belső oldal: Az új típusú átszállási piktogramok legkorábbi alkalmazására példa ez a tábla! A végállomásfeliratok átmeneti típusok, csak 1-2 évig volt jellemző. Itt is kötőjeles megállónevek használata. A korábban kimaradt 32-est feltüntették a Nagy Lajos király útjánál. A 25-ös 1978. október 16. óta az M3-as bevezető elődjén, a körvasútsori felüljárón közlekedik, emiatt törölték. A MÁV-telepnél az alapjáratot is törölték: megállója túlságosan nagy rágyaloglási távolságra volt, így inkább törölték.
Évjárat: 1987. szeptember (25A busz beindítása) előtt, valamikor a 80-as évek közepén
Külső oldal: A Zsókavár utcát kötőjel nélkül tünteti fel.
Belső oldal: A lista teljes átdolgozása a korszak típusainak megfelelően. Csak átszállási változások: Egy 25-ös átszállás áthelyezése, a 65-ös villamos megszűnése, valamint a 70-es buszok már nem a Tóth István utcában közlekednek [1981 óta], így innen törölték.
Évjárat: 1988. július (73-as beindítása) - 1989
Külső oldal: A Páskomliget utcát kötőjel nélkül tünteti fel.
Belső oldal: Új járatok: 25A, 73 buszok és 74A troli. A kötőjeles megállónevek megszűntek.
Évjárat: szintén 1988. június - 1989
Egyetlen különbsége, hogy külső oldalán még kötőjeles a Páskomliget utca.
Évjárat: 1989-1990
Belső oldal: Páskomliget utca megálló átnevezése, vastagabb karakterekkel szerkesztett Sárfű utca.
Évjárat: 1991 első fele
Külső oldal: Az új végállomásnév: Mexikói út /Kacsóh Pongrác út/. Részletesebb útvonalleírás.
Belső oldal: Megállóhely átnevezések a jelölések szerint. A 25A a Mexikói útnál, illetve a 70-es troli az Erzsébet királyné útjánál véletlenül lemaradt. A 62,67-es villamosokat minden lehetséges helyen feltüntették.
Évjárat: 1991 évvége
Külső oldal: Változatlan, annak ellenére, hogy belül már Nyírpalota utcát jelöl, a külső felirat továbbra is Hevesi Gyula utas.
Belső oldal: Egyetlen különbsége: Hevesi Gyula út -> Nyírpalota utca
Évjárat: 1992
Külső oldal: Rendezték az útvonalleírást, a Hevesi Gyula út helyett pedig már Nyírpalota utca szerepel.
Belső oldal: Máv-telep -> Rákospalota, Máv-telep
Évjárat: 1994. május, utolsó balosszéria
Belső oldal: A 130-as helyett 130-as közlekedik. Pótoltak két elmaradt átszállást (1-es villamos és 25A busz)
Évjárat: 1994 október, első tojáslogós
Belső oldal: Már jelöli a decemberben induló 173-ast.
Évjárat: 1995 november
Belső oldal: Megszűnt járatok: 1 és 132-es buszok. A 173-ast a Páskomliget illetve Nyírpalota utcához beszerkesztették.
Évjárat: 1997 május
Külső oldal: Nagyobb méretű feliratokkal, de továbbra is régi típusú betűk használata
Belső oldal: Új megállólista, vékony betűkkel (a korszakban ritkán használtak ilyet) és új típusú tojáslogóval. Megszűnt a 67-es villamos, helyette pótlóbusz közlekedik.
Évjárat: 1998
Belső oldal: A két irány ellentétes elrendezésben. Tartalmi különbség nélkül.
Évjárat: 1999
Belső oldal: A két irányt ismét felcserélik. A kapcsolatok szó helyett lehetőségek. Tartalmi különbség nincs.
Évjárat: 2000 szeptember
Belső oldal: A lehetőségek szó helyett ismét kapcsolatok. Jelzi az ideiglenes 63-as villamost.
Évjárat: 2000 október (palota busz beindítása)
Külső oldal: Teljesen átdolgozva kis járatszámmal és az újlogós betűtípushoz hasonlító feliratokkal.
Belső oldal: Új járat: palota busz. Megszűnt: 63-as villamos. A 63-as villamost Újpalota felé is beszerkesztették.
Évjárat: 2001 október
Belső oldal: Új járat: 3-as villamos. Megszűnt: 63-as villamos. Megállóátnevezés: Rákospalota, Máv-telep -> Mézeskalács tér
Vágányzáras táblák:
2001. július 20. illetve 23-27., Erzsébet királyné útja - Nagy Lajos király útja csomópont vágányfelújítás előkészítés:
2002. szeptember 7. - október 16. (Bánkút utcai villamospálya átépítése):
69A
A járat 1997. március 11. és szeptember 30. között közlekedett. A 67-es villamost pótolta, azonban a gyér kihasználtsága miatt megszüntették.
4 féle széria készült
97/3 és 97/4, mindkét esetben kemény és puha változat is. Csak logóban különböznek
puha műanyag:
kemény műanyag:
80
Ez a rendkívüli járat 1999 augusztus 30. és október 9. között közlekedett. Közlekedtetését a Déli pályaudvar felújítás miatti lezárása indokolta.
Matricázott tábla, a későbbi újlogósok betűtípusával.
83
A járat 1950 és 1955 között közlekedett.
100
A 29-es villamos 1996-ban a 100. BNV tiszteletére 100-as jelzéssel közlekedett. A következő évben már nem indult villamos a rendezvényre. A tábla kemény műanyagból készült, de a szokásosnál vékonyabb kivitelben.
100Y
A 29Y villamos 1996-ban a 100. BNV tiszteletére 100Y jelzéssel közlekedett. A következő évben már nem indult villamos a rendezvényre. A tábla puha műanyagból készült.
118
Évjárat: 2003. szeptember 8., a járat indulásakor
Évjárat: 2003. október 1. (Újbuda-busz beindítása) - 2004. augusztus 1. (90-es meghosszabbítása)
Külső oldal: jelentősen nagyobb karakter méret.
Belső oldal: Megálló átnevezése: Október huszonharmadika utca -> Bocskai út (a megálló átnevezése valójában már 2003 szeptemberében megtörtént, de az előző széria legyártásakor ez még nem lett véglegesítve). Móricz Zsigmond körtér megállónév és átszállások átrendezése. Egy fogaskerekű átszállás balra igazítása. Új járat az Újbuda-busz.
Évjárat: 2005. január 10. (Infopark-busz beindítása) - augusztus vége ("lehetőségek" helyett még "kapcsolatok" van)
Belső oldal: Hosszabb útvonalon jár a 90-es (2004. augusztus 1-től). Új járat: Infopark-busz. A 90-es miatt a Moszkva tér átszállásokat átrendezték Budagyöngye felé.
Évjárat: 2006. augusztus 21. - a Fehérvári úti vágányzár és metróépítés miatt a Csóka utcához terelve közlekedett
Külső oldal: Nagyobb járatszám, kisebb feliratok.
Belső oldal: A korszakra jellemzően Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Az új szakasz feltüntetésén túl számos változás. Megszűnt: 7A, továbbá a 47-es villamos a Bartók Béla úti szakaszon ideiglenesen nem közlekedik. Új járat: 73 és az ideiglenes villamosjáratok. Fogaskerekű helyett "fogaskerekű vasút" megnevezés. Átszállások kis mértékű átrendezése.
Évjárat: 2007. január / február
Külső oldal: A járatszámok közötti távolság (karakter-köz) kisebb,
Belső oldal: Tartalmilag teljesen megegyezik, szerkesztésében egy apró különbség: Budagyöngye felé a Kosztolányi Dezső téri átszállások elhelyezkedése.
2007. augusztus 19-én üzemzárással a budai villamoshálózat átszervezése miatt megszűnt.
Vágányzáras táblák:
2003. október eleji vágányzár:
2003. október végi vágányzár:
Ismeretlen gyártási év (behatárolás folyamatban):
R
A járat 1961.06.01. előtt 10A jelzéssel közlekedett, ahogy az a matrica alatt is kivehető. Csak reggeli és délutáni csúcsidőszakban közlekedett. A 60-as évek közepén szűnt meg.
|