bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
Általános utastájékoztató táblák és egyéb ágazatok
 
68 - R

68

A járat ebben a formában az 1972-es metróátadás és 1976-os megszűnése között közlekedett.

69

Évjárat: 1973. november, a járat indulásakor

Évjárat: 1977. április (az ekkor megszűnt 96A-t nem jelzi). A korszakra jellemző matricás kivitel.

Évjárat: 1979

Külső oldal: A Páskomliget és a Zsókavár utcák kötőjellel írása.

Belső oldal: Az új típusú átszállási piktogramok legkorábbi alkalmazására példa ez a tábla! A végállomásfeliratok átmeneti típusok, csak 1-2 évig volt jellemző. Itt is kötőjeles megállónevek használata. A korábban kimaradt 32-est feltüntették a Nagy Lajos király útjánál. A 25-ös 1978. október 16. óta az M3-as bevezető elődjén, a körvasútsori felüljárón közlekedik, emiatt törölték. A MÁV-telepnél az alapjáratot is törölték: megállója túlságosan nagy rágyaloglási távolságra volt, így inkább törölték.
 
 
 
Évjárat: 1987. szeptember (25A busz beindítása) előtt, valamikor a 80-as évek közepén
 
Külső oldal: A Zsókavár utcát kötőjel nélkül tünteti fel.
 
Belső oldal: A lista teljes átdolgozása a korszak típusainak megfelelően. Csak átszállási változások: Egy 25-ös átszállás áthelyezése, a 65-ös villamos megszűnése, valamint a 70-es buszok már nem a Tóth István utcában közlekednek [1981 óta], így innen törölték.
 
 
 
Évjárat: 1988. július (73-as beindítása) - 1989
 
Külső oldal: A Páskomliget utcát kötőjel nélkül tünteti fel.
 
Belső oldal: Új járatok: 25A, 73 buszok és 74A troli. A kötőjeles megállónevek megszűntek.
 
 
 
Évjárat: szintén 1988. június - 1989
 
Egyetlen különbsége, hogy külső oldalán még kötőjeles a Páskomliget utca.
 

Évjárat: 1989-1990
 
Belső oldal: Páskomliget utca megálló átnevezése, vastagabb karakterekkel szerkesztett Sárfű utca.
 
 
Évjárat: 1991 első fele
 
Külső oldal: Az új végállomásnév: Mexikói út /Kacsóh Pongrác út/. Részletesebb útvonalleírás.
 
Belső oldal: Megállóhely átnevezések a jelölések szerint.  A 25A a Mexikói útnál, illetve a 70-es troli az Erzsébet királyné útjánál véletlenül lemaradt. A 62,67-es villamosokat minden lehetséges helyen feltüntették.
 
 
 
Évjárat: 1991 évvége
 
Külső oldal: Változatlan, annak ellenére, hogy belül már Nyírpalota utcát jelöl, a külső felirat továbbra is Hevesi Gyula utas.
 
Belső oldal: Egyetlen különbsége: Hevesi Gyula út -> Nyírpalota utca
 
 
 
Évjárat: 1992
 
Külső oldal: Rendezték az útvonalleírást, a Hevesi Gyula út helyett pedig már Nyírpalota utca szerepel.
 
Belső oldal: Máv-telep -> Rákospalota, Máv-telep

Évjárat: 1994. május, utolsó balosszéria

Belső oldal: A 130-as helyett 130-as közlekedik. Pótoltak két elmaradt átszállást (1-es villamos és 25A busz)

Évjárat: 1994 október, első tojáslogós

Belső oldal: Már jelöli a decemberben induló 173-ast. 

Évjárat: 1995 november

Belső oldal: Megszűnt járatok: 1 és 132-es buszok. A 173-ast a Páskomliget illetve Nyírpalota utcához beszerkesztették.

Évjárat: 1997 május

Külső oldal: Nagyobb méretű feliratokkal, de továbbra is régi típusú betűk használata
 
Belső oldal: Új megállólista, vékony betűkkel (a korszakban ritkán használtak ilyet) és új típusú tojáslogóval. Megszűnt a 67-es villamos, helyette pótlóbusz közlekedik.
 
 
 
Évjárat: 1998
 
Belső oldal: A két irány ellentétes elrendezésben. Tartalmi különbség nélkül.
 
 
Évjárat: 1999
 
Belső oldal: A két irányt ismét felcserélik. A kapcsolatok szó helyett lehetőségek. Tartalmi különbség nincs.
 
 
Évjárat: 2000 szeptember
 
Belső oldal: A lehetőségek szó helyett ismét kapcsolatok. Jelzi az ideiglenes 63-as villamost.
 
 
Évjárat: 2000 október (palota busz beindítása)
 
Külső oldal: Teljesen átdolgozva kis járatszámmal és az újlogós betűtípushoz hasonlító feliratokkal.
 
Belső oldal: Új járat: palota busz. Megszűnt: 63-as villamos.  A 63-as villamost Újpalota felé is beszerkesztették.
 
 
 
Évjárat: 2001 október
 
Belső oldal: Új járat: 3-as villamos. Megszűnt: 63-as villamos. Megállóátnevezés: Rákospalota, Máv-telep -> Mézeskalács tér
 
 
Vágányzáras táblák:
 
 
2001. július 20. illetve 23-27., Erzsébet királyné útja - Nagy Lajos király útja csomópont vágányfelújítás előkészítés:
 
 
2002. szeptember 7. - október 16. (Bánkút utcai villamospálya átépítése):
 

 
69A
 
A járat 1997. március 11. és szeptember 30. között közlekedett. A 67-es villamost pótolta, azonban a gyér kihasználtsága miatt megszüntették.
 
4 féle széria készült
 
97/3 és 97/4, mindkét esetben kemény és puha változat is. Csak logóban különböznek
 
 
 
 
puha műanyag:
 
 
kemény műanyag:
 
 
80
 
Ez a rendkívüli járat 1999 augusztus 30. és október 9. között közlekedett. Közlekedtetését a Déli pályaudvar felújítás miatti lezárása indokolta.
 
Matricázott tábla, a későbbi újlogósok betűtípusával.
 
 
83
 
A járat 1950 és 1955 között közlekedett.
 
 
100
 
A 29-es villamos 1996-ban a 100. BNV tiszteletére 100-as jelzéssel közlekedett. A következő évben már nem indult villamos a rendezvényre. A tábla kemény műanyagból készült, de a szokásosnál vékonyabb kivitelben.
 
 
100Y
 
A 29Y villamos 1996-ban a 100. BNV tiszteletére 100Y jelzéssel közlekedett. A következő évben már nem indult villamos a rendezvényre. A tábla puha műanyagból készült.
 
 
118
 
Évjárat: 2003. szeptember 8., a járat indulásakor
 
 
 
Évjárat: 2003. október 1. (Újbuda-busz beindítása) - 2004. augusztus 1. (90-es meghosszabbítása)
 
Külső oldal: jelentősen nagyobb karakter méret.
 
Belső oldal: Megálló átnevezése: Október huszonharmadika utca -> Bocskai út (a megálló átnevezése valójában már 2003 szeptemberében megtörtént, de az előző széria legyártásakor ez még nem lett véglegesítve). Móricz Zsigmond körtér megállónév és átszállások átrendezése. Egy fogaskerekű átszállás balra igazítása. Új járat az Újbuda-busz.
 
 
 
Évjárat: 2005. január 10. (Infopark-busz beindítása) - augusztus vége ("lehetőségek" helyett még "kapcsolatok" van)
 
Belső oldal: Hosszabb útvonalon jár a 90-es (2004. augusztus 1-től). Új járat: Infopark-busz. A 90-es miatt a Moszkva tér átszállásokat átrendezték Budagyöngye felé.
 
 
Évjárat: 2006. augusztus 21. - a Fehérvári úti vágányzár és metróépítés miatt a Csóka utcához terelve közlekedett
 
Külső oldal: Nagyobb járatszám, kisebb feliratok.
 
Belső oldal: A korszakra jellemzően Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Az új szakasz feltüntetésén túl számos változás. Megszűnt: 7A, továbbá a 47-es villamos a Bartók Béla úti szakaszon ideiglenesen nem közlekedik. Új járat: 73 és az ideiglenes villamosjáratok. Fogaskerekű helyett "fogaskerekű vasút" megnevezés. Átszállások kis mértékű átrendezése.

 
 
Évjárat: 2007. január / február
 
Külső oldal: A járatszámok közötti távolság (karakter-köz) kisebb,
 
Belső oldal: Tartalmilag teljesen megegyezik, szerkesztésében egy apró különbség: Budagyöngye felé a Kosztolányi Dezső téri átszállások elhelyezkedése.
 
 
 
2007. augusztus 19-én üzemzárással a budai villamoshálózat átszervezése miatt megszűnt.
 
Vágányzáras táblák:
 
2003. október eleji vágányzár:
 
 
2003. október végi vágányzár:

Ismeretlen gyártási év (behatárolás folyamatban):

 
R
 
A járat 1961.06.01. előtt 10A jelzéssel közlekedett, ahogy az a matrica alatt is kivehető. Csak reggeli és délutáni csúcsidőszakban közlekedett. A 60-as évek közepén szűnt meg.
 
 
 
 
 
 
Járattörténeti adatok (1915-napjainkig)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Új mese a Mesetárban! Ha tudni akarod, mit keres egy tündér a kútban, gyere és nézz be hozzánk!    *****    Az utóbbi idõkben komolyan foglalkoztat a retro játékok árainak robbanása. Errõl írtam egy hosszabb cikket.    *****    Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség