bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
62 - 67V

62

Kartontábla az 1970-es metróátadás előttről.

 
Évjárat: 1982. július (már nem jelöli a 44A buszt (az Ikarus gyárhoz közlekedőt) - 1983
 
KÜLSŐ OLDALI KÉP NEM ELÉRHETŐ
 
Belső oldal: A tábla korát csak saccolni lehet, a TROLI felirat a Tr. helyett inkább a 80-as elején volt jellemző.

Évjárat: 1983-84

Belső oldal:  A fölöslegesen szereplő 173É-t törölték, hiszen a villamos éjszaka nem közlekedik.

Évjárat: 1984-1985 körül (mindenképpen 1985. december előtt, még nem jelöli a 61-est.)

Belső oldal:  A korszaknak megfelelően már vékony-vonalas táblázat, TROLI felirat helyett tr. rövidítés, HÉV piktogramok megjelenése. A 177-est törölték, pedig továbbra is létező átszállási kapcsolat. Törölték a 25-öst is, mivel az Öv utcánál fölösleges jelölni.

Évjárat: 1988. július (73-as beindítása az alapjárat helyett) - 1990 vége (piros számos gyorsjáratok)

Belső oldal: Rákos-patak utca -> Rákospatak utca (a 80-as évek második felébe fokozatosan tüntetik el a kötőjeles megállókat). Megszűnt járat: 73 busz. Új járatok: 44A61, 131, 168 buszok. A korábban véletlenül törölt 177-est ismét jelzi.

Évjárat: 1992

Belső oldal: A 67 és 69-es villamosok feltüntetése minden lehetséges helyen. A Öv utca - Tóth István utcai átszállások átrendezése.

 
Évjárat: 1993
 
Külső oldal: Részletesebb útvonaltájékoztatás
 
Belső oldal: Az Örs vezér téri átszállássor rendezése, azonban a 44A-t elfelejtették bekeretezni. Rákospalota, MÁV-telepnél érthetetlen okokból törölték a 67-es villamost.
 
 
 
Évjárat: 1994. május, utolsó balos
 
Belső oldal: Az Örs vezér térénél a 44A keretét pótolták. 1993 decemberében megszűnt a 130-as busz, helyette a 130-as közlekedik.
 
 
Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós
 
Belső oldal: Érdekesség, hogy előre feltüntették a csak novemberben induló 173-ast.

Évjárat: 1995 június. Hibásan 94/6-ra dátumozva.

Belső oldal: Megszűnt járatok: 132 busz és 44-es villamos.

 
Évjárat: 1997. április
 
Belső oldal:  Új típusú tojáslogóval. Megszűnt járatok: 46-os busz, 67-es villamos. Új járatok: 69A villamos, 67V pótlóbusz. A Pólus járatot kifelejtették.
 
 
Évjárat: 1998
 
Külső oldal: Valamivel nagyobb végállomásfeliratok a jobb láthatóságért
 
Belső oldal: Megállólista átdolgozása vékonybetűs stílusban. Megszűnt járat: 69A villamos. A Pólus céljáratot is feltüntették.
 
 
 
Évjárat: 1999
 
Külső oldal: A korszakra jellemzően kisjáratszámos és a későbbi újlogós táblákéhoz hasonló betűkkel.
 
Belső oldal: Tartalmi különbség nincsen. A két táblázat között nincsen hely.
 
 
 
Évjárat: 2000. szeptember 
 
Belső oldal: Új járat: ideiglenes 63-as villamos. Megállóváltozás: Rákospalota felé: Gyarmat utca -> Kerékgyártó utca. Örs vezér tere felé: A Gyarmat utca megállót kettébontották (Czobor utca és Kerékgyártó utca)
 
 
Évjárat: 2000. december
 
Belső oldal: Új járatok: Expo (100-asból), rákoskert busz, palota busz. A pólus céljárat új neve: Pólus busz. A Nagy Lajos király útjánál fölöslegessége miatt törölték a 69-est.
 
 
Évjárat: 2001 október
 
Külső oldal: Útvonala a Mázsa térig hosszabbodott, a Máv telep vá. új neve: Mézeskalács tér
 
Belső oldal: Csak az eredeti szakaszt vizsgálva a változások: Megszűnt a 63-as villamos, új járat a 3-as villamos. Valamint a Gyarmat utca megálló új neve: Czobor utca / Kerékgyártó utca [E változás valójában már korábban életbelépett, lásd a 63-as tábláknál]
 
 
 
Vágányzáras táblák
 
 
 
 
 
 
63
 
1964 - 1972 december közötti kartontábla
 
Nagyobb végállomás feliratokkal:
 
1972 december - 1973 november (a járat megszűnése)
 
 
Évjárat: 2000 október (a járat indulásakor)
 
Belső oldal: A Mexikói út végállomás elé jobb oldalt véletlenül egy R betűt szitáztak.
 
 
 
Évjárat: 2000 december

Belső oldal: Új járatok: Expo (100-asból) és Rákoskert-busz. A pólus céljárat új neve: Pólus busz. Az Erzsébet királyné útjánál feltüntették a 70-es trolibuszt is.

 
Vágányzáras tábla
 
 
A járat 2001 októberében, a 3-as villamos beindításakor szűnt meg.
 
64
 

1977-1979 között készült, korszakra jellemzően matricás kivitel

 
A járat 1979 októberében, a 82-es troli építésének kezdetekor szűnt meg. Egy ideig még villamospótló járat közlekedett helyette, majd 1980. január 3-tól végleg felváltotta a beinduló 82-es troli.
 
65
A járat 1980-ban, az M3-as építési munkálatai miatt szűnt meg.
 
 
 
Matricás kivitel:
 
 
67
 
 
70-es évek végi matricás kivitel.
 
 
Évjárat: 1980. október (173É indulása) - 1984. november (A 120-as már nem a Keletiből indul), sajnos szűkebb időintervallum nem állapítható meg. Az éjszakai járatok jelölésére nem találok magyarázatot, hiszen a 67-es a fenti időszakban nem közlekedett éjszaka
 
 
 
Évjárat: 1985. március (A 20-as a Keleti pályaudvarig közlekedik.) - 1988. június (Még nem közlekedik a 73-as)
 
Belső oldal: Nem jelöli az éjszakai járatokat. A 20-as a Keleti pályaudvarig közlekedik, a 120-ast lerövidítették.
 
 
Évjárat: 1988. június (73-as beindítása)

 
Évjárat: 1990. december
 
Belső oldal: Megszűnt járatok: 30,55. Lerövidült: 20. A 62,69 villamosokat minden lehetséges helyen feltüntették. Megállóváltozás: Erzsébet királyné útja -> ~ aluljáró. 
 
 
Évjárat: 1992 - 1993. október (55-ös megszüntetése)
 
Belső oldal: Közterület átnevezés: Népstadion út -> Stefánia út. Keretes gyorsjáratokkal.
 
 
Évjárat: 1994. május, utolsó balos
 
Belső oldal: Megszűnt járat: 55-ös busz.
 
 

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Belső oldal: Már jelzi a novemberben indult 173-ast, melyet az eredeti lista elkészülte után - a szita átszabásával helyeztek be, ezért nincsen számsorrendben.

 
 
Évjárat: 1995.június
 
Belső oldal: Törölték a megszűnt 44-es villamost és 33-as buszt. A 173-ast a Baross tér felé is feltüntették a Hungária körútnál, továbbá ugyanezen irányban a Keletinél számsorrendbe helyezték.
 
A korszakra kevésbé jellemző puha és hagyományos kemény verzió is készült.
 
 
 
 
 
Évjárat: 1995.november, valószínűleg utolsó tojáslogós. Tartalmi különbség nélkül, de a két irány megcserélésével.
 
 
Vágányzáras táblák:
 
 
 
 
67V
1997 márciusától a vágányok rossz állapota miatt, kezdetben ideiglenes jelleggel a 67-es villamos helyett pótlóbuszok közlekedtek.
 

Évjárat: 1997. március, a járat indulásakor. Puha műanyagból.
 
Külső oldal: A villamostábla alapján készült, emiatt a betűméret jóval kisebb a buszokon megszokottnál.
 
 
 
Évjárat: 1997. október. Kemény műanyagból.
 
Belső oldal: A 69A villamos megszűnt.

Évjárat: 2000. december

Külső oldal: Átmeneti típusú számmal és feliratokkal.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, újabb típusú logóval. Feltüntették a korábban kimaradt pólus-buszt. Új járat a 63-as villamos, megszűnt a 23-as villamos. Az új 1A villamos valamint a palota-busz kimaradt.
 
 
 
Változatlan belső oldallal, azonban kis járatszámmal, és eltérő végállomáselrendezéssel is készült tábla.

Évjárat: 2001. október

Külső oldal: A végállomás elnevezése 2001 októberétől Mézeskalács tér.

Belső oldal: A végállomási rend 2001 augusztusában módosult. A korábbi végállomás Vasutastelep utca elnevezésű megállóként üzemel tovább. Számos megálló-átnevezés is történt. Új járatok: 1A és 3-as villamosok, palota-busz. Megszűnt: 63-as villamos.
 
 

Évjárat: 2002. július, utolsó tojáslogós.
 

Belső oldal: Megszűnt: 32-es busz. Egy elmaradt palota-busz átszállást feltüntettek.
 
 

Évjárat: 2004. június (új megálló létesítése a Cházár András utcánál)

Belső oldal: Egyedi kialakítás: szokatlanul kicsi átszállási számokkal, valamint az átszállási kapcsolatok felirat is a megszokottnál feljebb került. A járat Thököly úti szakaszán az összes megmaradt villamos-peronos megállót áthelyezték a 7-es család megállóiba, ezzel egyidejűleg megálló létesült a Cházár András utcánál is. Új járat (2003. június) a 132-es, feltüntették a korábban elmaradt 82-es trolit és a Pólus-buszt. A Keleti pályaudvar felé a Rákospalota utca megálló új neve hibás, ebben az irányban nem történt átnevezés.

 
Évjárat: 2004 vége - 2005 első fele
 
Belső oldal: A táblázatot rendezték a megszokott arculat szerint, a hibás Rákospatak utca megállót korrigálták.
 
 
Évjárat: 2005 ősze
 
Külső oldal: Alig észrevehetően, de kisebb betűkkel és járatszámmal készült. A Baross tér után vessző van.
 
Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül. A korszakra jellemzően a logó a tábla aljára került, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek" kifejezést használnak. A belső járatszám vízszintesen összenyomott, vékonyabb.
 
 
 
Évjárat: 2005. december

Külső oldal: Ismét a 2004-es külső.

Belső oldal: A 73-as helyett a hosszú 73-as közlekedik. Megszűnt a 7A.
 
 
 
Évjárat: 2006. március (új megálló létesítése a Keleti pályaudvarnál), kemény műanyag.
 
Belső oldal: Zrt-s logó. Új megálló létesült a végállomástól (egykori villamos-forduló) történő elindulást követően a 7-es család buszmegállójában, ezt azonban hibásan vastagon szedték.
 
 
Évjárat: 2006. október (132-es megszüntetése), puha műanyag

Külső oldal: Ismét a 2005 őszi kinézet.

Belső oldal: A vastagon szedett Keleti pu. megállót javították, és feltüntették az itt megálló járatokat, azonban a megállók sorszámozását elrontották: kétszer van 7. megálló.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: A megállók sorszámát javították, a Baross téri megállót egy sorba írták, így az átszállások elvesztek. Feltüntették a MÁV járatokat, a Mézeskalács tér felé a Hungária körútnál törölték a fölöslegesnek ítélt 7, 73-as átszállásokat. Megállókat neveztek át: Rákospatak utca (Erzsébet királyné útja) -> Rákospatak utca, Szuglói Körvasút sor -> Öv utca, Róna utca -> Nagy Lajos király útja.

 

Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással.

Külső oldal: Vízszintes irányban összenyomták, függőlegesen elnyújtották a betűket, a járatszámot balra húzták, így a Mézeskalács tér két sorba is elfért.

Belső oldal: Az autóbuszok végállomását a 4-es metró építése miatt a Verseny utcához helyezték, a 30-as buszokhoz. Emiatt megszűnt az első megállóhely is, és fölöslegessé vált a 30-as feltüntetése a Dózsa György útnál. Az ellenkező irányban a végállomást a 30-assal azonos útvonalon, a Verseny utcán keresztül közelítették meg, érintve a Verseny utca - Dózsa György út sarkán lévő megállót.

A járat kihasználtsága az idejétmúlt végpontok miatt meglehetősen alacsony volt, 2008.09.06-tól a meghosszabbított 5-ös busz váltotta fel.
 
67A
 
A járat a metró első (1970) és második szakaszának (1972) átadása között közlekedett.
 
 
Járattörténeti adatok (1972-1997)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek bele kell néznie! Kattints és tedd meg Te is! Szeretettel várok mindenkit!    *****    Találkozz SZEMÉLYESEN a SKAM sztárjával Budapesten!!! - Nézd magyar felirattal kedvenc SKAM sorozataid! - SKAM SKAM SKAM    *****    PIKKIN SHOP - Márkás cipõk, jó árak! - VANS, NEW BALANCE, CONVERSE, NIKE, PUMA, LEVI'S - KATT A CIPÕKÉRT!:)    *****    Írásaim, Verseim, Gondolatok ~ Norina Wallace Oldala    *****    Sok asztrológiai és ezoterikus olvasmány,szoftverek,horoszkóp megrendelési lehetõségek diplomás asztrológustól! Kattints    *****    A legmenõbb mandalás póló a tied lehet! Kattints ide!    *****    A legjbb cicás póló a Pólómánia oldalán! Kattints!    *****    Horoszkóp minden érdeklõdõnek, diplomás asztrológustól. Rendeld meg, a nagyon részletes analízist és 3 év elõrejelzést!    *****    Gyémánt Erika blogja. Gyere és nézz be!    *****    Tarot kártyajóslás kedvezményes áron - Norina Tarot.    *****    Egy jó receptet keresel? Kattints, és válogass, a jobbnál jobb receptek között!    *****    Írásaim, Verseim, Gondolatok ~ Norina Wallace Oldala    *****    Kiket várunk nagyon? ismerd meg a keresett és canon karaktereinket :)    *****    "Nekem nem kell a valóság! Én varázslatot akarok!" - Tennessee Williams    *****    Írásaim, Verseim, Gondolatok ~ Norina Wallace Oldala    *****    Mit érez irántad? Miért viselkedik úgy, ahogy? Megcsal? - A Tarot kártya tudja a választ! Norina Tarot    *****    <<< szerepjáték - szerepjáték - szerepjáték - szerepjáték - szerepjáték - szerepjáték - szerepjáték - szerepjáték >>>    *****    AemyDesign.hu teljes kódolt designek gportalra és wordpressre, kódok, tutorialok. képek - AemyDesign.hu - AemyDesign.hu    *****    Blog, regények, hangulatok, zenék, vagyis minden, ami egy kicsit én, egy kicsit Nova-Time    *****    ÉS MI LESZ AZ ÁR, AMELYET MEG KELL FIZETNI MÁGIÁÉRT? MIRE LEHET KÉPES EGY DRUIDA, KI HOSSZÚ ÁLOMBÓL ÉBRED?