30
64 utáni kartontábla

Évjárat: 1981.január - 1983.november (Közlekedik az 52A villamos)


Évjárat: 1984.november (199-es megszüntetése) - 1987.június (Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca)
Külső oldal: Új kialakítás, nagyobb és rövidítésmentes végállomásfeliratokkal, a korszakra jellemző útvonalmegjelenéssel.
Belső oldal: A korszakra jellemzően már HÉV piktogram használata. A 31-es és 52-es villamosokat minden lehetséges helyen feltüntették. Az 52a villamos, és a 199-es busz megszűnt (figyelmetlenség miatt a 166-ost is törölték).


Évjárat: 1988. január (12, 12A megszüntetése) - 1989. szeptember
Külső oldal: A Ferenc körút ismét rövidítve, valamint a Pesterzsébet megnevezést törölték, viszont a végállomásfeliratok méretei nem változtak. Az útvonalleírás ismét felsorolás jellegű, benne a Markusovszky lejtő is fel lett tüntetve, valamint 1987 júniusa óta a Nagy Sándor utca Nagysándor József utca nevét viseli.
Belső oldal: Megszűnt a 12 és 12A járat. Lámpagyár -> FÉG, Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca


Évjárat: 1989. szeptember (a 12-es már nem jár a körúton)

Évjárat: 1991
Külső oldal: Pestszenterzsébet, illetve bővebb útvonali tájékoztatás.
Belső oldal: Korábban kifelejtett 12-es feltűntetése. Az 54-es lerövidült. Néhány egyéb átszállás korrigálás is olvasható. Lámpagyár -> FÉG.


Évjárat: 1992
Belső oldal: Keretes gyorsjáratos. A korábban hibásan törölt 48-as ismét látható.

Évjárat: 1993 első fele
Belső oldal: Keretes gyorsjáratos. Ősz Szabó János utca -> Szent Imre Herceg útja [1992-ben nevezik át] a kései balosokra jellemző szerkesztéstípussal.

1993 november - 1994 november között közlekedése szünetelt!
Évjárat: 1994 november, első tojáslogós. Rövidebb útvonalon, a Lágymányosi-híd építése miatt.


Évjárat: 1995. március, tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt kiadott széria.

Évjárat: 1995. október
Belső oldal: Gubacsi út, Máv-híd megállóhely megszűnt. A 148-as összevonásra került a 19-essel (ezt a Határ úton igen érdekes számokkal jelölték). Megszűnt a 31-es villamos és a 33-as busz.

Évjárat: 1996 szeptember
Belső oldal: Egy 24-es villamos átszállást logikussági szempont miatt áthelyeztek. A határ úti 19-es járatszámát nagyobb méretűre cserélték. Az ekkor induló 103-as járatot 1999-ig nem tűntették fel a táblákon.

Évjárat: 1997 január
Belső oldal: Ferenc körút felé megállónévváltozás: Könyves Kálmán körút -> Mester utca.

Évjárat: 1997 második fele
Külső oldal: Pestszenterzsébet városrész neve Pesterzsébetre változott
Belső oldal: A 24-es villamos átszállást visszathelyezték. Pestszenterzsébet, Szabótelep elnevezése változatlan maradt.


Évjárat: 1999
Belső oldal: A korábban kimaradt 103-ast vékony számokkal beszerkesztették. Pestszenterzsébet, Szabótelep -> Szabótelep. Új típusú Rt-s logó használata.

Évjárat: 2001.október
Belső oldal: Megállónévváltozások: Mester utca -> Könyves Kálmán körút, Magyar gyapjúfonó -> Magyar aszfalt (vékony betűs típussal). A 13-as villamos helyett a 3-as, a 23-as helyett a meghosszabbított 1-es közlekedik.

Elvileg ez a tábla is 2001 októberi, de két érdekessége is van: Még a régi logóval készült, illetve még a régi megállók olvashatók. Bal oldalon a Könyves Kálmán körútnál gyárilag 1-es villamos volt, később melléírták kézzel a 30A-t.

E széria még több hibát tartalmaz: Bár ennek már Rt-s logója van, egyszerre jelöli a 3-as villamost a 23-assal és a régi megállókkal. A meghosszabbított 1-esnek a táblán még nyoma sincs.

Vágányzáras táblák








KCSV TÁBLA

30A
2000 decemberében indult, a 23-as megszűnésekor. A tábla is ekkor készült.


KCSV TÁBLA

31

Évjárat: 1973. október, a járat útvonala rövidült.

Duplaoldalas a 80-as évek elejéről. Érdekes a vastagon írt Határ út felirat.

Későbbi kivitel.

Egy későbbi kivitelű, szintén duplaoldalas.

Évjárat: 1981.január - 1983.november (Közlekedik az 52A villamos)
Külső oldal: Ismét a régi elrendezés, vastagabb útvonalleírással, a Nagy Sándor utca feltüntetésével.
Belső oldal: A korszakban elterjedt vastagcsíkos táblázattal.


Évjárat: 1987 második fele
Külső oldal: Nagyobb végállomásfeliratok, vastagabb útvonalleírás a Török Flóris utca rövidítésével.
Belső oldal: A vastag táblázattípus megmaradt. Nagy Sándor utca -> Nagy Sándor József utca (az elnevezés a külső oldalon még a régi maradt), FÉG -> Lámpagyár. Megszűnt járatok: 52A villamos, 199-es busz, utóbbival együtt véletlenül a 166-ost is törölték. Új járat: 19-es busz [1987 május óta]. Néhány korábban elmaradt fontosabb átszállást pótoltak.


Évjárat: 1990. szeptember
Külső oldal: Nagy Sándor József utca (1987 óta használatos, ám az előző táblán még a régi kiírás szerepelt) nagyobb betűkkel. Pesterzsébet helyett Pestszenterzsébet.
Belső oldal: A régi típusú, vastag-vonalas táblázat megmaradt. A FÉG megálló ismét a Lámpagyár nevet kapta. Átszállási változások: Minden lehetséges villamos-átszállás feltüntetése, az 54-es már csak a Határ útig közlekedik, ezért törölték, ezen túl még néhány autóbusz átszállás feltüntetése, áthelyezése.


Évjárat: 1992, tartalmi különbség nélkül.
Belső oldal: Keretes-gyorsjáratokkal, de továbbra is a régi típusú megállólistával. Az 52-es villamosok átszállását törölték.


Évjárat: 1993
Belső oldal: Az 52-es villamost az utolsó néhány megállónál törölték.

Évjárat: 1993. december
A járat a Lágymányosi híd építési munkálatai miatt rövidített útvonalon közlekedett. Teljesen új, a korszak stílusjegyeit tükröző táblákat készítettek.


Évjárat: 1994. április, utolsó balos
Külső oldal: A Jókai Mór utcát törölték az útvonalból
Belső oldal: Szabótelepnél a kimaradt átszállások feltüntetése.


Évjárat: 1994. október, első tojáslogós


Évjárat: 1995. március, utolsó tojáslogós
Belső oldal: Egy átszálláspár törlése, egy helyen pedig az 52-es villamos beszerkesztése.

Vágányzáras táblák






A járat 1995 júliusában kihasználatlanság miatt megszűnt.
31É
Évjárat: 80-as évek eleje. Pacsirtatelep ékezettel.

Évjárat: 80-as évek közepe, 1987.június előtt (Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca)
Külső oldal: Hibásan egy vágányzáras 31-es széria (lásd fentebb) került a külső oldalra É-vel kiegészítve. A korrigáló matrica alatt Gubacsi út felirat van.
Belső oldal: A villamospiktogram áramszedője hiányzik.


Évjárat: 1991
Külső oldal: Bővebb útvonaltájékoztatás, a korszakra jellemző betűkkel.
Belső oldal: Hámán Kató utca -> Haller utca, Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca. Pesterzsébet -> Pestszenterzsébet. A közterületnevek rövidítése megszűnt. 6-os éjszakai villamos helyett már 1989 óta busz közlekedik, a villamospiktogram mégis megmaradt.


Évjárat: 1992
Belső oldal: Korrigálták a piktogramhibát.

Vágányzáras táblák


A járat közlekedését 1993-ban busz váltotta fel.
33


Matricás kivitel

Közlekedését 1981-ben pótlóbusz váltotta fel.
33A

A járat ebben a formában az 1972-es metróátadás és 1979 májusi megszűnése között közlekedett.

|