14, 14Y(1974-1977), 114(1977-1984,1986-) (Kosztolányi Dezső téri)
1972 előtt - 1972. december 22.
|
FÜRST |
IKARUS 620
|
1972. december 23. - 1974. január 1.
A megmaradt 620-asokat fokozatosan Mezőbe csoportosítják át
|
FÜRST + MEZŐ |
1974. január 2. - 1979 első fele |
FÜRST |
IKARUS 556
|
1979 első fele - 1980. január vége |
Hétköznap: IKARUS 556 Hétvégén IKARUS 260 |
1980. január vége - 2001. augusztus 31. |
IKARUS 260 |
2001. szeptember 1. - 2006. augusztus 20. |
VT-Transman |
MAN SL223
|
2006. augusztus 21. - 2007. január közepe
Fehérvári úti vágányzár miatt sűrítés
|
IKARUS 263 + MAN SL223
|
2007. január közepe - 2007. július 21. |
IKARUS 263 + MAN SL223 + Alfa Localo (csak eseti jelleggel)
|
2007. július 22. - 2007. augusztus 27. |
MAN SL223 |
2007. augusztus 28. - 2008. szeptember 5.
újabb Alfa Localok beszerzése
|
Alfa Localo
|
15
1972 előtt - 1972 második fele
|
MEZŐ + ÓBUDA |
IKARUS 620 (Mező) és IKARUS 556 (Óbuda)
|
1972 második fele - 1974. január 1. |
ÓBUDA + RÉCSEI |
IIKARUS 556
|
1974. január 2. - 1974. november 3. |
FÜRST + RÉCSEI |
1974. november 4. - 1976. január 1. |
ÓBUDA |
IKARUS 260
|
1976. január 2. - 1976 év során |
KILIÁN + ÓBUDA |
1976 év során - 1977 tavasz |
ÓBUDA |
1977 tavasz - 1988. május 15. |
MEZŐ |
1988. május 16. - 1996. július 31. (Mező garázs bezárása) |
MEZŐ |
IKARUS 415
(az első szériás 415-ösök gyakori meghibásodásai miatt kezdetben gyakran IKARUS 260-as is közlekedett)
|
1996. augusztus 1. - 1999. szeptember 30. |
RÉCSEI |
IKARUS 415
|
1999. október 1. - november
oka: a közeljövőben 412-essel ellátandó vonalak Kelenföldre csoportosítása
|
KELENFÖLD |
1999. november - 2008. szeptember 5. |
KELENFÖLD |
IKARUS 412 |
15A
1988. május 16. (beindítás) - 1993. december 31. üzemzárás (megszüntetés)
|
MEZŐ |
IKARUS 415
|
16, 16A(Moszkva tér - Dísz tér, 1975-1986)
1972 előtt - 1972 nyár vége
|
RÉCSEI |
IKARUS 620
|
1972 nyár vége - 1975. január 1. |
IKARUS 556
|
1975. január 2. - 1993. augusztus 31. |
IKARUS 260
|
1993. szeptember 1. - 1994. február 1. |
IKARUS 415
|
1994. február 2. - 1996. július 31. (Mező garázs bezárása) |
MEZŐ |
IKARUS 415 |
1996. augusztus 1. - 1999. szeptember 30. |
RÉCSEI |
1999. október 1. - november 23.
oka: a közeljövőben 412-essel ellátandó vonalak Kelenföldre csoportosítása
|
KELENFÖLD |
1999. november 24. - 2008. szeptember 5. |
KELENFÖLD |
IKARUS 412 |
17 (Kőbányai)
1972 előtt - 1972. január 31. |
KILIÁN |
FAÜ-csuklós (IC-660)
|
1972. február 1. - 1972 nyár vége
|
KILIÁN + RÉCSEI |
FAÜ-csuklós (IC-660) - Kilián + IKARUS 180 (Récsei)
|
1972 nyár vége - 1977 tavasz |
KILIÁN |
IKARUS 180
|
1977 tavasz - 1983. november közepe |
CINKOTA |
IKARUS 280
|
1983. november közepe - 1989. augusztus 31. |
KILIÁN |
1989. szeptember 1. - 1994. január 31.
kőbányai üzemek létszám- és kapacitáscsökkentése miatt a 260-as kapacitása elegendő
|
KILIÁN |
IKARUS 260
|
1994. február 1. - 1995. április 30. |
MEZŐ |
1995. május 1. - 1996. július 31. (Mező garázs bezárása) |
MEZŐ |
Hétköznap: IKARUS 260, Hétvégén: IKARUS 405 |
1996. augusztus 1. - 1999. április 30. |
CINKOTA + DÉL-PEST |
Hétköznap: IKARUS 415 (Dél-Pest),
Hétvégén: IKARUS 405 (Cinkota)
|
1999. május 1. - 2005. február 6. |
DÉL-PEST |
IKARUS 415
|
2005. február 7. - 2007. szeptember 2. |
CINKOTA |
2007. szeptember 3. - 2008. augusztus 20. |
DÉL-PEST + TROLI |
IKARUS 260 (Kőbánya és Dél-pest), IKARUS 412 (csak Dél-pest)
|
17A - lásd 117
117(1961-1977) -> 17(1977-2008) (Kőbányai)
1972 előtt - 1976. január 1. |
MEZŐ |
IKARUS 620 |
1976. január 2.. - 1985. március 31.
|
IKARUS 260
|
1985. április 1. - szeptember vagy október |
KILIÁN + MEZŐ |
IKARUS 260
|
1985. szeptember vagy október - 1995. szeptember eleje |
MEZŐ |
1995. szeptember eleje - 1996. július 31. (Mező garázs bezárása) |
MEZŐ |
IKARUS 415
|
1996. augusztus 1. - 1998. május |
DÉL-PEST |
1998. május - 1998 év vége |
RÉCSEI |
1998 év vége - 1999. szeptember 30. |
DÉL-PEST + RÉCSEI |
1999. október 1. - 2005. február 6. |
DÉL-PEST |
2005. február 7. - 2007. szeptember 2. |
CINKOTA |
2007. szeptember 3. - 2008. augusztus 20. |
CINKOTA + DÉL-PEST |
IKARUS 260
|
17Y (Pataky István tér - Új köztemető)
Átszerelő időszakos járat, emiatt kiadása ismeretlen. 1976. január 2-től már biztosan IKARUS 260. Megszűnt: 1976. december 30. üzemzárás
18 (Pilisborosjenői)
1972 előtt - 1973. augusztus 15. |
ÓBUDA |
IKARUS 620 |
1973. augusztus 16. - 1979 első fele
|
IKARUS 180
|
1979 első fele - 1980. január közepe |
Hétköznap: IKARUS 180, Hétvégén: IKARUS 280
|
1980. január közepe - 2001 második fele |
IKARUS 280
|
2001 második fele - 2008. szeptember 5. |
IKARUS 280
este 8 után, továbbá IV.1 - X.31 között vasárnaponként: IKARUS 260
|
18A (Óbuda, Szentlélek tér - Gábor Dénes Főiskola)
átszerelő 18 + 42
18Y - lásd 118
19 (Gvadányi utcai)
1972 előtt - 1972. december 22. |
FÜRST + RÉCSEI |
IKARUS 620 |
1972. december 23. - 1975. január 1.
Budai szakasza megszűnik, így a beosztott járművek száma is |
RÉCSEI |
1975. január 2. - 1975. december 14. |
MEZŐ |
IKARUS 260
|
1975. december 15. -
1979. április 3. üzemzárás (megszüntetés, 80-as troli jár helyette)
|
CINKOTA |
IKARUS 280
|
19 (Pesterzsébet, Jahn Ferenc kórház - Csepel, Csillagtelep)
1987. május 1. (beindítás) -
2008. augusztus 20. üzemzárás (megszüntetés)
|
KILIÁN |
IKARUS 260
|
19A (Nagy Lajos király útja - Kuny Domokos utca)
1971. június 8. (beindítás) -
1972. december 22. üzemzárás (megszüntetés)
|
RÉCSEI |
IKARUS 620 |
20 (Újpesti)
1972 előtt - 1975. január 1.
|
MEZŐ |
IKARUS 620 |
1975. január 2. - 1976. május 12. |
RÉCSEI |
IKARUS 260
|
1976. május 13. - 1977 tavasz |
MEZŐ |
1977 tavasz - 1985. március 31. |
RÉCSEI |
1985. április 1. - 1986. augusztus 31. |
MEZŐ |
1986. szeptember 1. - 1990. december 14.
|
MEZŐ + RÉCSEI |
1990. december 15. -
2000. június 30. (Récsei garázs bezárása)
metró újpesti hosszabbítása utáni átszervezések
|
RÉCSEI |
2000. július 1. - 2008. szeptember 5. |
ÓBUDA |
20A - lásd 120
20Y - lásd 121
120E(1974) -> 120(1974-1977) -> 20 (1977-2008) (Újpesti)
1974. szeptember 2. (beindítás) - 1977 tavasz
|
RÉCSEI |
IKARUS 556
|
1977 tavasz - 1981 és 1983 között |
MEZŐ |
IKARUS 260 |
1981 és 1983 között - 1985. március 31. |
RÉCSEI |
1985. április 1. - 1989. január 31. |
MEZŐ |
1989. február 1. - 1991. május 31. |
MEZŐ + RÉCSEI |
1991. június 1. - 1994. április 30.
|
RÉCSEI |
Hétköznap: IKARUS 280
Hétvégén: IKARUS 260 |
1994. május 1. - 1997. április 30.
Nagy zsúfoltság miatt csak vasárnap marad szóló
|
Hétköznap és szombaton IKARUS 280
Vasárnap: IKARUS 260 |
1997. május 1. - 2000. június 30. (Récsei garázs bezárása) |
IKARUS 280 |
2000. július 1. - 2008. augusztus 20. |
TROLI |
IKARUS 280 |
20A (Keleti pályaudvar - Újpest, Munkásotthon utca)
1989. március 1. (beindítás) - 1990. december 14. üzemzárás (megszüntetés)
|
MEZŐ |
IKARUS 260 |
UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (21-TŐL)
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|