bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
Általános utastájékoztató táblák és egyéb ágazatok
 
26 - 28

26

Évjárat1983 első fele (ekkor jelenik meg a táblákon a Nyugati pu. felirat is a Marx tér mellett) -  kb. 1986 első fele (mivel ismert egy másik Zenélő kutas széria is).

Évjárat1986 első fele - 1987.dec (12, 12A megszűnése)

Belső oldalMár korábban is meglévő, de ki nem írt átszállásokat tüntettek fel. A troli TR felirata a korszakra jellemzően kisbetűkkel lett írva.

Évjárat1988. július (egyébként a tábla korábban egy 96-os balos volt)

Külső oldalAz útvonal az Árpád hídig hosszabbítva.

Belső oldalFeltüntetésre került a csak nyáron közlekedő 26A is. Már nem létezik a 12 és 12A járat.

Évjárat1989. szeptember - a nagykörúti 12-es megszűnt, már nem jelölik

Belső oldalA 12-es törlése, a Váci út megállónál minden átszállás feltüntetése, valamint a kimaradt metróátszállás feltüntetése.

Évjárat1990.december

Külső oldalAz Árpád híd elnevezés mellé a metróállomás felirat került, régi betűkkel.

Belső oldalA 26A-t mindenhonnan kiszedték. 1990. július óta a 106-os az Árpád-hídig jár, december óta a 43 és 84 helyett a 43 és 84-es járatok közlekednek. Megszűnt a 3V a metró új szakaszának átadása miatt. Megálló-átnevezés: Váci út -> Árpád híd, metróállomás.

Évjárat1992 vagy 1993

Külső oldalEltűnt a Marx tér felirat

Belső oldalCsak megállóváltozások: Sallai Imre utca -> Tátra utca lett, Dózsa teniszstadion -> Teniszstadion.

Évjárat1994. július (első tojáslogós)

Külső oldalA Nyugati pályaudvarban megszűnt a rövidítés, ezt változatlan betűtípusú, de vékonyabb felirattal szerkesztették.

Belső oldalBal oldalon a 11.megállónál hibásan az átszállásort is vonallal választották el.

Évjárat: 1994. november (második tojáslogós)

Belső oldal: A két irányt megcserélték. Megállóátnevezés: Margitsziget, Zenélőkút -> Zenélőkút, Palatinus strandfürdő -> Palatinus strand. Árpád-híd felé megszűnt a Szigeti bejáró megállóhely, átszállásait így a Népfürdő utcánál tüntetik fel (az 1-es villamost itt törölték)

Évjárat1997 második fele, kemény műanyag

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista, a logóba Rt. feliratot szerkesztettek. Megszűnt járatok: 43,84. Margit híd budai hídfőnél feltűntették a korábban kifelejtett 17-es villamost.

Évjárat: 1998. augusztus 25. (City-busz beindítása)

Belső oldal: Új típusú tojáslogó használata. Május 1. óta az Árpád híd végállomást tengelyben fordulással érik el, így a végállomás előtti megállóhely megszűnt. A Zenélőkút elnevezés Margitsziget, Zenélőkúttá változott vissza. Nyugati pályaudvar felé új megálló Margit hídnál. A Margit híd Budai hídfőnél a Nyugati pu. felé megjelölték az átszállási lehetőségek irányát is (mert a korábbi táblán ez nem volt egyértelmű). Véletlenül kétszer van 11.megálló-sorszám. Új járat a City busz augusztus 25 óta

Évjárat1999 első fele, puha műanyagból (ebben az évben néhány járatra készültek puhatáblák is), utolsó tojáslogós széria.

Belső oldalA logó és a szám távolsága nagyobb, a bal oldali megállólistát szimmetrikusra rendezték. A kétszer szereplő 11. számot jobb oldalon korrigálták, de a "Magit híd" hibás kiírás még mindig megvan. Egy elmaradt 1-es villamos-átszállás feltüntése, megtévesztő 2-es villamos-átszállás törlése.

1999 második felétől a vonalon Ikarus 412-esek közlekedtek, így a táblagyártás abbamaradt, több tojáslogós nem készült.

Évjárat2007. október. A korszakra nem jellemzően kemény műanyag, azok között is egy nagyon vékonyra sikerült kivitel.

Belső oldalÁtszállások feltüntetése elmaradt. Megálló-átnevezések történtek.

Évjárat2008. március - július, kemény műanyag. Duplaoldalas kivitel, digitális nyomtatással.

Évjárat: 2008. augusztus 21. - a pk utáni első szériákra jellemző kialakítás, matricás kivitelben

Külső oldal: Metrópiktogram feltüntetése, a korszakra jellemzően.

Belső oldal: pk utáni rengeteg változás miatt részletezésére nem tértem ki. A viszonylat esetén útvonal- és megállóváltozás nem történt.

Évjárat: 2008. szeptember, matricás

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: A dátumon kívül nincs különbsége.

Évjárat: 2009. február, matricás

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: A későbbi táblázatosokra jellemzően vékonyabb vonalakkal készült. A korábbi szériákon kimaradt 109-es busz feltüntetése.

 
Évjárat: 2009. augusztus 21., matricás - a Margit híd felújítása miatt 2011. október 20-ig csak a Centenáriumi emlékműig közlekedett.

Külső oldal: Zurich karakterek, kék színnel, színes piktogrammal.

Belső oldal: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, intézmények és kerületek feltüntetésével. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.

Évjárat: 2010. június, matricás

Külső oldal: P+R feltüntetése, egyéb részei változatlanok

Belső oldal: Kisebb BKV logó, amely szlogent is tartalmaz. Az emlékműnél törölték a 4-es, 6-os villamost a nagy rágyaloglási távolság miatt.

 
 
Évjárat: dátum szerint 2010. július, az új típusú metrópiktogram miatt inkább 2011 első fele lehetséges. Matricás

Külső oldal: Új típusú metrópiktogram, egyéb részei változatlanok.

Belső oldal: Az ideiglenes végállomásra vonatkozó kommentárt törölték, a Margit hídon gyaloglási lehetőségre figyelmeztető feliratot helyeztek el. Belül is új típusú metrópiktogramokat helyeztek el. A XIII. kerületet törölték.

 
Évjárat: 2011. október 20, a Margit híd átadása után ismét eredeti útvonalán jár. Matricás

Külső oldal: a változásnak megfelelően módosítva. A többi része nem változott.

Belső oldal: A korszakra jellemzően BKK logót is tartalmaz. Az új szakaszon túl: XIII. kerületet ismét jelzi, Árpád hídnál új intézményeket tüntettek fel. A 312-es Volán járat nem érinti az Árpád hidat.

 
Évjárat: 2011. november 2. (a tábla októberben legyártva) - a 134-es busz már nem közlekedik a Margit szigetre. Matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: A 134-es a Szentlélek térig közlekedik, ennek törlésén kívül nincs különbsége.

Évjárat: 2012. július. Matricás

Külső oldal: Nem jelzi a P+R-t (belül igen)

Belső oldal: Átmeneti korszak, amikor jelmagyarázatot használtak, már csak BKK logó volt, de még az intézménynevek, kerületek feltüntetése megmaradt. Új típusú átszállási (autóbusz, villamos stb.) piktogramok használata, világosabb átszállási színekkel. Számozott átkelőhajójáratok beindítása, több helyen P+R parkoló feltüntetése. A Margit hídi belvárosi átszállások esetén a 2 érintett megállóban csak azokat az autóbusz-átszállásokat jelzi, amely a másik megállóban nem szerepel. Árpád hídnál a volán járatok egyszerűsített kötőjeles feltüntetése. Hálózati változások: új járat a 234-es busz. A 2A villamost számomra ismeretlen okból törölték (ekkor még nem szűnt meg!)

Fenti szériát az 1-es villamos felújításának idején (2013. szeptember 18 - 2014. június 9.) felülmatricázták az Árpád hídnál:
 
Évjárat: 2013. június 15. (új megálló létesítése az Árpád hídnál), külső oldala táblára nyomott, belül matricás.

Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás, a metró-piktogram helyett "M" jelölést használ.

Belső oldal: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények, kerületek megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal). A megállónevekben itt is "M'" illetve "H" megjelölés a piktogram helyett. Új megálló létesült a Margitsziget Árpád hídi oldalánál, a Szigeti bejáró megállót átnevezték. Hálózati változások: megszűnt a 109-es és 206-os busz, helyettük a 9-es közlekedik telejs üzemidőben. Az Árpád hídi átszállásokat az 1-es villamos felújítása miatt matricával korrigálták (ugyanazzal, mint a 1207 szériánál).

KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL

 
Évjárat: 2013. november 9. (15-ös útvonalának módosításakor), mindkét oldalán táblára nyomott.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Új megálló létesítése az Árpád hídnál a Váci út kereszteződése után (Nyugati pályaudvar felé). A 15-115-133 járatcsalád átszervezése, utóbbi kettő megszüntetésével. Új járat a 226-os (2013. augusztus 17-től) és a 260A (2013. november 4-től), megszűnt a 234-es. A 9-esnél iránymegjelölést alkalmaznak, a 13-as hajójáratot csak a ténylegesen indokolt helyeken jelzik. Az Árpád hídi átszállások nincsenek matricával fedve, bár az 1-es villamosnál ekkor még vágányzár volt érvényben.

Évjárat: 2015. április (valamikor 4 - 27. között) - ismeretlen okból a 26-os kettévágva közlekedett, közvetlenül a táblára nyomtatott kivitel

Külső oldal: A sárga rész nem matrica, hanem nyomtatásos formában készült így.

Belső oldal: Pontos információim nincsenek a lezárás okáról. Ebben az időszakban éppen 4-6 pótlás volt érvényben (a Széll Kálmán tér átépítése miatt), továbbá M3 metrópótló buszok közlekedtek vágányfelújítás miatt.

Évjárat: 2015. július, mindkét oldalán táblára nyomott. /összehasonlítás a 1311 szériával/

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Új típusú metró- és HÉV piktogramok használata az átszállásoknál. Bubi állomások létesítése. A 115-ös ismét közlekedik új útvonalon, a 291-es busz a Széll Kálmán tér átépítése kapcsán kialakult átrendezés miatt nem közlekedik. A  fónódó villamoshálózat építése miatt a 17-es villamos helyett pótlóbusz jár. Az 1-es villamos meghosszabbításakor megszűnt az 1A villamos. Az Árpád híd megállóhelynél az autóbuszok már mindkét irányban megállnak, itt volán és metróátszállások feltüntetése.

Évjárat: 2019. június, mindkét oldalán táblára nyomott.

Külső oldal: Korszakra jellemző újbalos kivitel, a karakterek nem változtak.

Belső oldal: A budai kitérőt kreatív módon elkülönítve jelzi, a Népfürdő utcai megálló kétsoros szedés helyett egysoros lett. Több releváns átszállást töröltek (2-es villamos,15-115 buszok, 226-os busz). Megszűnt a D13 hajójárat (2016. július 17.), de a helyette kibővített D12-est nem szerkesztették be. Az Árpád híd végállomás átszállásait a megállóhelyhez helyezték.

 
 
Évjárat: 2020. február, mindkét oldalán táblára nyomott, puha műanyagból

Külső oldal: Február 1-től az Árpád híd metróállomás térségének neve Göncz Árpád városközpont, egyéb részei nem változtak.

Belső oldal: A korábbi szérián indokolatlanul törölt átszállásokat (2-es villamos, 15-115 buszok, 226-os busz) visszaszerkesztették, valamint a kibővített D12 járatot is jelzi. A budai hídfőhöz kitérés irányát nyíllal tették egyértelműbbé. A 3-as metró helyett a belső szakaszon pótlóbusz közlekedik. A Göncz Árpád városközpont átszállásait a végállomásra és a megállóhelyre összevontan tünteti fel.

 
 
Évjárat: 2022. április, mindkét oldalán táblára nyomott,lekerekített sarkú táblán, kemény műanyagból

Külső oldal: Nem változott

Belső oldal: A 3-as metrópótlás miatt a végállomást ideiglenesen áthelyezték a Göncz Árpád városközpontnál, így az ott lévő megálló megszűnt. A hajójáratok a Covid miatt megszűntek. Új járat a metrópótlókon kívül az 1M villamos, továbbá feltüntetésre került a korábban kihagyott 79-es troli, amely 79M jelzéssel közlekedik.

KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL

27

Évjárat1987. január (153-as beindítása) - 1989. január (127-es beindítása)

Évjárat1994. június (egyetlen tojáslogós széria készült)

1995-től midibuszok közlekedtek a vonalon, így a táblagyártás abbamaradt. 1996-tól (a tájékoztatón nem szereplő ok a takarékosság is) rövidített útvonalon közlekedett.

Évjárat2006 második fele - 2007, puha műanyag

Duplaoldalas kivitel. A Sánc utca helyett eredetileg "Sanc tér" volt olvasható.

Évjárat2008. március - július, kemény műanyag. Duplaoldalas kivitel, digitális nyomtatással.

Évjáratszintén 2008. március - július, kemény műanyag. Duplaoldalas kivitel, digitális nyomtatással.

Évjárat: 2008. augusztus 21. - érdekes módon 0807 dátumozással, a pk utáni első szériákra jellemző kialakítás, matricás kivitelben

Belső oldal: pk utáni rengeteg változás miatt részletezésére nem tértem ki. A viszonylat esetén útvonal- és megállóváltozás nem történt

Évjárat: 2009. február, matricás

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: A későbbi táblázatosokra jellemzően vékonyabb vonalakkal készült. Az átszállási számok nagyobbak. Az első szérián lemaradt 178A-t pótolták. A Szabadság híd felújítása befejeződött, megszűntek a villamospótlók, illetve a 41A, 56-os villamosjáratok, a 47-49 ismét közlekedik (a 19-es villamos azonban lemaradt).

Évjárat: 2009. június 5. (33A megszüntetése) (még májusban legyártva), matricás

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Megszűnt: 33A busz. Pótolták a korábban kimaradt 19-es villamost és egy fölöslegesnek ítélt 240-es átszállást töröltek.

KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL

Évjárat: 2011. január, matricás

Külső oldal: Zurich karakterek, kék színnel, színes piktogrammal.

Belső oldal: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, intézmények és kerületek feltüntetésével. A korábban hibásam Szirtes utcaként jelzett megállónevet korrigálták "út"-ra. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.

Évjárat: 2011. október - novemberi változásra gyártva, matricás. A járat ismeretlen okból (feltehetőleg útfelújítás) 2011 novemberében terelt útvonalon közlekedett.

Külső oldal: A terelt útvonal felirat nyomtatásban került rá, emiatt a járatszám kisebb lett.

Belső oldal: A változások részletezésére a terelt útvonal miatt nem tértem ki. Stílusában a korszakra jellemzően abban változott, hogy már BKK logó is van rajta.

Évjárat: dátum szerint 2011. január, valójában jóval későbbi, 2013. február 11-es lehet (hosszú 203-as megszüntetése) /összehasonlítás a 1101-es korábbival/, matricás.

Külső oldal: Rövid ideig alkalmazott átmeneti típus: Zurich karakterek, de jelentősen összenyomva, a járatszám nem változott.

Belső oldal: Átmeneti időszak, ahol még a régi kialakítás az alap, de már csak BKK logó van és újabb átszállási (busz, villamos) piktogramok. A rövid ideig alkalmazott jelmagyarázat is megjelenik. Hálózati változások: megszűnt a 178A (2011. április), a 203 (2013. február 11-től a 203A közlekedik 203-as jelzéssel). A Villányi útnál jelzett két átszállást a Móricznál nem ismétli meg. Az I. kerület határát pontosították az elválasztással.

Évjárat: 2013. szeptember, matricás.

Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás, a Citadella képével. A Móricz Zsigmond körtéri végállomás helye nem változott, de a Villányi út kifejezést elhagyták.

Belső oldal: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények, kerületek megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal). A kétirányú megállónevek megszűntek, egységes elnevezést jelöltek ki mindkét irányra. A 7-es és 33-as járatcsaládot 2013. június 1-től átszervezték.

Évjárat: 2014. március 29., a 4-es metró átadásakor. Mindkét oldalán táblára nyomott kivitel.

Külső oldal: Móricz Zsigmond körtéren metróállomás miatt "M" jelzés használata, de egyéb részei nem változtak.

Belső oldal: A Citedalla feltüntetése az érintett megállóban. Metró kapcsán új járatok: 8A, 107 buszok és 48-as villamos. Megszűnt: 7A, 107E, 240. Meghosszabbítva: 88-as, 272-es. Rövidült: 40-es.

Évjárat: 2020. augusztus. Mindkét oldalán táblára nyomott kivitel.

Külső oldal: Újbalos kivitel. A járatszám a korábbihoz képest kissé össze van nyomva

Belső oldal: Ellentétes elrendezésű megjelenés. A fonódó villamoshálózat és a környék autóbuszközlekedésének jelentős átszervezése miatt sok módosítás.

 

28

Műanyagra sablonnal fújt duplaoldalas a 80-as évek közepéről.

Évjárat: 1988. június 27. (J járat megszüntetése, melyet már nem jelöl) - 1989. március 1. (a 16-os és 116-os buszok rövidítése)

Belső oldal: Moszkva térnél hibásan a 28-ast is jelzi átszállásként.

Évjárat: 1989. március 1. (a 16-os és 116-os buszok már nem a Moszkva térnél végállomásoznak) - 1990. augusztus 31. (5-ös megszüntetése)

Belső oldal: A Kútvölgyi út megálló neve pontosításra került a hivatalos elnevezésnek megfelelően (Kút-völgyi út [Józsa Béla utca] és átkerült a jobb oldali oszlopba, továbbá  a Kútvölgyi út 63. kötőjellel írt. Törölték a rövidült 16-116-ost és a hibás 28-ast, de a Várbuszt nem tüntették fel.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Külső oldal: A pontosabb utastájékoztatás érdekében feltüntették a Várfok utcát is, ritkán használt, kis méretű betűkkel.

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest az alábbi megállóváltozások történtek: Szamos utca -> Városmajor utca, Sebészeti Klinika -> Ér ~, János kórház -> Szent ~ , Kútvölgyi út (Józsa Béla utca) -> Kútvölgyi lejtő. Érdekes, hogy a Moszkva térnél nem jelzi a 12-est.

Évjárat: 1997-98 fordulóján

Belső oldal: Új típusú tojáslogóval és a korszakra jellemző Kelenföld felirattal. A megszűnő 84-es járatot törölték.

Évjárat: 1999 első fele, még jelöli az 56-os és 56E buszokat.

Belső oldal:  Zugligeti út felé: Árnyas vendéglő ->  Rőzse köz, Kútvölgyi út 63. -> Galgóczy utca. Moszkva tér felé: Árnyas vendéglő -> Szamóca utca. Az átszerkesztéseket vékony betűkkel végezték. A jobb alsó sarokban eltűnt a Kelenföld felirat.

Évjárat: 1999. június

Belső oldal: A Moszkva térnél törölték a megszűnő 56,56E járatokat, azonban a helyettük közlekedő 56-ost nem szerkesztették be, sőt a Szent János kórháznál mindkét irányban meghagyták az 56-os átszállást.

Évjárat: 2003. szeptember 8. (118-as villamos beindítása) - 2004. augusztus 1. (90-es meghosszabbítása)

Belső oldal: Megszűnt: 56-os busz, új: 56-os busz és 118-as villamos.

Évjárat: 2006. június - 2008. január, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

Külső oldal: Laminált. A betűk a tojáslogósokra és balosokra jellemző típussal készültek, a járatszám Helvetica. Belső oldala üres. 

Évjárat: 2007. november, puha műanyag

Belső oldal: Megállóváltozás: Kútvölgyi lejtő -> ~, Traumatológia (másik irányban az Alsó Svábhegyi út megálló helyett). Elmaradt 156-os átszállás, illetve Volán járat feltüntetése. A Várbusz helyett a 10-110-es közlekedik, a 90-es 2004-től a Moszkva térig jár. Az 59-es villamos 2007. augusztus 21-től a Szent János kórházig hosszabbodott. Megszűnt a 118-as villamos.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással. Tartalmi különbség nélkül.

Külső oldal: A járatszámot jobbra húzták, karakterköze nagyobb. A Várfok utca kerek zárójelet kapott, két soros lett.

Évjárat: 2008. június, digitális nyomtatással. Tartalmi különbség nélkül.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 155-re változott és útvonala a Moszkva tér térségében módosult.

 

UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (29-TŐL)

 

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

 

 
Járattörténeti adatok (1915-napjainkig)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Ingyenes, magyar fejlesztésû online AI kalandkönyvek és szabadulószobák. Regisztrálj és játsz! Garantált szórakozás!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ingyenes, magyar nyelvû nyomozós kalandjátékok lebilincselõ történetekkel és grafikával! www.cluequestgame.hu    *****    A nagy nyári melegben hûsöljetek a Vízibálon a Mesetárban! Nézzetek be hozzánk!    *****    Szobafestõ Budapest területén, legyen szó tisztasági festésrõl, vagy komplexebb munkálatokról, mi rendelkezésre állunk!    *****    Svéd termék a legjobb áron! Regisztrálj vásárlónak és kapj egyszeri 2000 Ft-ot és 15% kedvezményt a katalógusból! Svéd    *****    Azariah - RAMPAPAPAM formabontó verzióban, hallgasd, likeold, mutasd meg a spanodnak is :D    *****    ClueQuest- Új, ingyenes online nyomozós játék! Fejtsd meg a rejtélyt, és találd meg a tettest!Gyere cluequest.gportal.hu    *****    Szobafestõ Budapest    *****    Svéd termékek!Csatlakozz hozzám és kapj 2000,- Ft kedvezményt-15% kedvezmény a katalógus árból!Parfümök, szépségápolás!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Új mese a Mesetárban! Ha tudni akarod, mit keres egy tündér a kútban, gyere és nézz be hozzánk!    *****    Az utóbbi idõkben komolyan foglalkoztat a retro játékok árainak robbanása. Errõl írtam egy hosszabb cikket.    *****    Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!