bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
25 - 27

25

Szitázott kivitelű fém duplaoldalas a 80-as évek legelejéről

Évjárat: 1985. október (már jelzi a 104A-t) -  1987. szeptember (a 25A beindítása, amit még nem jelez).

/csúcsidőn kívül és hétvégén használt táblaváltozat, a Gyógyszeripari vállalat érintése nélkül/

Külső oldal: R.palota után nincsen vessző. A Sipos hibásan ékezettel írva. A járatszám karakter-köze néhány milliméterrel nagyobb.

Évjárat: e széria szintén 1985. október -  1987. szeptember közötti, egyetlen különbsége van, hogy a külső oldalán a " Sipos " helyesen, tehát ékezet nélkül lett kiírva.

Évjárat: 1987. szeptember (25A beindítása) - 1990 első fele (még Kacsóh Pongrác út végállomásnéb)

Külső oldal: Csúcsidőben már régóta közlekedett a Gyógyszeripari ellátó és szolgáltató vállalatig, de ezt csak most tüntették fel a táblákon, korábban kiegészítő táblát alkalmaztak

Belső oldal: A kötőjeles megállónévhasználat elhagyása (Rákos-Patak) a 80-as évek végére jellemzően. Új járat a 25A valamint feltüntették az időszakos útvonalat is.

Évjárat: 1990 első fele

Külső oldal: Mindkét végállomás elnevezése megváltozott

Belső oldal: 1990 decemberétől indult a 170-es járat, melyet a tábla még nem jelez, valamint a 25A is december előtti útvonalán közlekedik a Hubay téren körforgalomban (Deák utcai átszállásnál láthatjuk). Megállóváltozás utcaátnevezés kapcsán: Ipartelepi út -> Mélyfúró utca.

Évjárat: 1994 február (utolsó balosszéria)

Belső oldal: Megállónévváltozások régi típusú betűkkel: Erzsébet királyné útja -> Rákospatak utca (~), Lenin útja -> Szent korona útja, Csanádi György utca -> Wesselényi utca, Deák utca -> Hubay Jenő tér, Közvágóhíd utca -> Kovácsi Kálmán tér, Ifjú gárda utca -> Károlyi Sándor út. Új megálló egyedi betűkkel: R.palota, Székely Elek út. Átszállási változások: Néhány helyen korábban meglévő, fölöslegesnek tartott átszállások törlése. A 170 beindulása(egy helyen igénytelen sortovábbszerkesztéssel) és 170-es megszűnése.

Évjárat: 1995 február, első tojáslogós

Külső oldal: Megszűnt a rövidítés, 3 sorba tagolva kiírták a rákospalotai végállomást

Belső oldal: A balos által jelölt irányban nincs megállóváltozás. Első tojáslogós léte ellenére furcsa a jobb oldali listán a 9. megállónál lévő nagyobb 70-es szám, amely átszerkesztésnek tűnik.

1996-ban a 25-ös útvonala a gyorsjárattal együtt a Székely Elek útig (volt Sipos Dénes út) rövidült.

Évjárat: 1996 február (kemény műanyag)

Külső oldal: A régi típust vékonyítva kis méretű betűket használtak (mint az ugyanekkor megváltozott 25 és 70-es járatoknál), a számok pedig vesztettek kecsességükből a régi számtípusokhoz képest.

Belső oldal: A szakaszrövidülésen kívül a megállólistában az alábbi változások történtek: bal oldal: a Wesselényi utca megálló megszűnt, helyette a Bezerédj Pál utcánál állnak meg a buszok. Jobb oldal: a Balázs utcában beszerkesztették a 74A trolit nagyobb számokkal, talán, hogy kevésbé legyen feltűnő a nagyobb számméret, a 74-es trolit is nagyobb számmal írták. A Teleki Blanka utcánál viszont leszedték a 74-es trolit (fölösleges volt kiírni), a megszűnt 1-est kivették helyére tolva a listát.

Évjárat: 1996 augusztus (puha műanyag)

Belső oldal: A Székely Elek út irányába ismét megállnak a buszok a Wesselényi utcánál, a Bezerédj Pál utca megállót pedig Szerencs utcára nevezték át. A jobb oldali listán a 74 és 74A troli számméretét csökkentették. Időközben megszűnt a 104A is.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Új járat a 67V a 67-es villamos helyett, valamint a 69A villamos (érdekes megoldás a bal oldali listán egymás alá szorított két átszállás). A 74-es trolit pótolták nagyobb számokkal.

 

Évjárat: 2000. szeptember (a 63-as villamos indításakor)

Belső oldal: Új típusú logó alkalmatása. Átszállásmódosítások: Új járat a 63-as villamos (eltérő számtípussal beszerkesztve). Megszűnt a 69A villamos. A jobb oldali listán a Hubay térnél is pótolták az elmaradt 25-ös és 70-es járatok átszállásait.

Évjárat: 2000 október - 2001. október közötti időszakban használt tábla

Belső oldal: Új járat a palota-busz (októberben indult)

Évjárat: 2001 év vége, utolsó tojáslogós.

Belső oldal: A 63-as helyett 2001. október óta már a 3-as villamos jár, valamint még egy helyen feltüntették a palota-buszt.

Évjárat: 2006. június - szeptember vége, puha műanyag

Belső oldal: A 32-es helyett a 132-es közlekedik. A korszakra jellemző táblákkal ellentétben a logó középen helyezkedik el.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag

Belső oldal: Korábban elmaradt vasút és autóbusz-átszállások feltüntetése. Megszűnt a 132-es, új járat a 96A.

2007.04.02-től bizonyos menetek a MEDIMPEX-ig közlekedtek. Ilyenkor kiegésztő táblát használtak a buszokon. Ez a darab a változás bevezetésekor készült, puha műanyagból:

Ez a tábla már digitális nyomtatással készült (kemény műanyagból), tehát 2008. március - július közötti.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Rákospatak utca (Erzsébet királyné útja) -> Erzsébet királyné útja. Egy 67V átszállás áthelyezése, és további átszállások feltüntetése: MÁV, Palota-busz, 32-es busz. A Kovácsi Kálmán térnél törölték az átszállásokat.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. július, digitális nyomtatással. Tartalmi különbség nélkül.

Külső oldal: Nagyobb betűméret, kisebb sorközzel. A járatszám karakter-köze nagyobb.

A járatot 2008.09.06-tól az új 5-ösbe integtálták, a felszabaduló számjelzést pedig a kis mértékben módosuló 25A kapta meg.

25

Évjárat: 1985 november - 1987 szeptember, már jelzi a 170-es járatot, de az autóbuszok még nem érintik a Compack vállalatot. A járat időszakos jelleggel közlekedett.

Külső oldal: A raktárak felirat ritka, egyedi típussal készült.

Évjárat: 1987 szeptember - 1989. (Még Kacsóh Pongrác út a végállomás megnevezése Mexikói út helyett)

Külső oldal: A járat útvonala a Compack vállalatig hosszabbodott.

Belső oldal: Valójában az ábrán látható végállomásrendszer alakult ki a korábbi hurokból. Tehát a tábla megállólistája TELJESEN HIBÁS, készítői nyilván nem ismerték a környéket, csak alászerkesztették az új végállomást. A járat tehát a Délker megálló után érintette a Compack-ot, innen visszafordulva haladt a Visonta utcán keresztül a többi megállót érintve.

 

 A tábla hibás kialakítását bizonyítja a fém menetrend is 1987-ből (lásd külön menüpontban).

Évjárat: 1991 (Még Sípos Dénes utas, de keretesgyorsjáratos belsővel)

Külső oldal: A végállomás elnevezését célszerűbbnek találták Mexikói útnak,ennek alapján a külső oldal módosult régi betűs átszerkesztéssel, a felirat meglehetősen a szélére került.

Belső oldal: Az átszállások a korszakra jellemzően az összes lehetséges helyen fel vannak tűntetve, az egyetlen lényeges változás az 1990 végén indult 170gy feltüntetése. A tábla megállórendezése továbbra is HIBÁS AZ EMLÍTETT SZAKASZON. A Compacknál ráadásul jelölik a 25-öst, amely sosem közlekedett itt.                                  

Évjárat: 1994 február (utolsó balosszéria).

Belső oldal: Korrigálták a hibás útvonaljelölést, bár így kimarad az eltérő visszaút jelzése. Megállónévváltozások: Fazekas Ferenc utca -> Fazekas sor, Deák utca(Hubay Jenő tér) -> Hubay Jenő tér, Közvágóhíd utca -> Kovácsi Kálmán tér, Sípos Dénes út -> Székely Elek út. Átszállások: 170-es megszűnése 1993 júliusában, a 170 meghosszabbítása útvonalára. A hibásan szereplő 25-ös törlése.

Évjárat: 1996. február, puha műanyag. márciustól a 25-ös útvonala az alapjárattal együtt a Székely Elek útig rövidült, a megszüntetett szakaszt ezentúl a ritkábban közlekedő 70-es szolgálta ki.

Külső oldal: A régi típust vékonyítva kis méretű betűket és egyedi járatszámot használtak (mint az ugyanekkor megváltozott 25 és 70-es járatoknál). Érdekes a Mexikói út aránytalan "ú" betűje.

Belső oldal: Az Árokhát utca helyett helyesen út szerepel.

Évjárat: 1997 április (tulajdonos információja) , puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt a 104A autóbuszjárat, új járat a 69A villamos. A 74-es troliátszállást a Mexikói út megállóhelynél jelöli, a 74A-t kifelejtették.

Évjárat: 1998

Belső oldal: A logóba Rt feliratot szerkesztettek. A 69A villamos megszűnt, ezt hézagot hagyva kiszedték.

Évjárat: 1999

Belső oldal: A megállólista a korszakra jellemző vékonybetűs stílusú lett. A járatszám a szintén ekkoriban jellemző vastag típus. A Mexikói úti 74-es troli átszállást törölték, helyette a végállomáson lehet átszállni rá és a korábban kifelejtett 74A-ra is (akárcsak a 96/2 szérián). Érdekes a lehetőségek szó használata a kapcsolatok helyett.

Évjárat: 2000. október

Belső oldal: Tartalmazza a palota-buszt (2000 októberében indult) és a rövid életű 63-as (2000 szeptemberében indult) villamost.

Évjárat: 2001. október (utolsó tojáslogós)

Belső oldal: A lehetőségek szó helyett ismét kapcsolatot használnak, illetve a megszűnt 63-as villamos helyett 3-ast írtak. A járatszám ferdén feljebb lett helyezve.

Évjárat: 2003 második fele v. 2004

Belső oldal: Megállónév helyesbítés: az évek óta helytelenül írt Bezerédj Pál utca megálló nevét korrigálták. Megszűnt járat: 32, új: 132.

Évjárat: 2006. június - október (132-es megszüntetése), puha műanyag

Belső oldal: A korszakra jellemzően "kapcsolatok" helyett "lehetőségek", a Zrt.-s logó lentebbre került. Tartalmi különbsége nincs.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag.

Belső oldal: MÁV kapcsolatok, valamint korábban elmaradt átszállások pótlása. 177 -> 231, megszűnt a 132-es, új járat a 96A.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag

Belső oldal: Volán átszállások feltüntetése.

Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással.

Külső oldal: Kisebb sorközzel.

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül, új típusú listával.

Évjárat: 2008. július, tartalmi különbség nélkül.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 225-re változott.

25A

Évjárat: 1987. szeptember , a járat indulásakor

Belső oldal: A visszautat is jelöli.

Évjárat: 1990. december.

Külső oldal: Az autóbuszok útvonala a 3-as metró újpesti szakaszának átadásával meghosszabbodott. A Kacsóh Pongrác úti végállomás új elnevezése Mexikói út

Belső oldal: A korszak újpesti tábláira jellemző átszállási számtípusok. A Tito utcánál a két átszállás nem maradt ki, csak lekoptak (20,96).

Évjárat: 1991

Külső oldal: A két irány megcserélődött.

Belső oldal: A Tito utca neve Rózsa utca lett, azonban egy másik megállóban véletlenül megmaradt a Tito utca. A gyorsjáratok keretezése sok helyen sajnos elmaradt: Tito és Ősz utcánál a 20-as, a Rózsa utcánál pedig két 20-as (az egyikre nem kellene keret), az Árpád kórháznál 170 helyett 170, 96 helyett 96. Ezeket nem jelöltem be változásként piros ponttal, hiszen csak hibák. A Mexikói útnál kiírták a korábban kifelejtett 25-öst.

Évjárat: 1994. február (utolsó balosszéria)

Belső oldal: A gyorsjáratok kereteit pótolták. Megállóváltozások: Rózsa utca(Árpád út) -> Árpád üzletház, Tito utca -> Rózsa utca, Lenin útja -> Szent korona útja.

Évjárat: 1997 március (tulajdonos információja) puha műanyag

Külső oldal: A végállomáselrendezés ismét az 1990-es, és a Mexikói út szokatlanul a tábla szélére került.

Belső oldal: Szép megállólista, átszerkesztések nem látszanak. Az Ősz utcai megálló véletlenül kimaradt, új megálló létesült a Wesselényi utcánál. A jobb oldali listán a végállomásnál érdekes a villamosoknál az a "69V", valójában 69A-t akartak írni. Általában más járatok logójában még ekkor nem szerepelt az Rt felirat.

Évjárat: 1998 (hibás - 97/3 - dátumozással)

Belső oldal: Megállónévváltozás: Rákos út(SZTK) -> Arany János utca SZTK (vékonybetűs szerkesztéssel), a 69V (pontosabban 69A) már nem kellene listában legyen.

Évjárat: 1999

Belső oldal: A 74-es troli átszállását a Mexikói úthoz helyezték és a 74A-val együtt vékonybetűkkel szerkesztették. A 69V-t törölték.

Évjárat: 2000. október

Belső oldal: Vékony betűkkel beszerkesztették az októberben induló palota-buszt és a szintén ekkor indult, rövid életű 63-as villamost is.

Évjárat: 2001. október

Belső oldal: A 63-as villamos helyett 3-as közlekedik. A Palota-buszt újabb helyen tüntették fel.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Két irány megcserélése. A 32-es helyett a 132-es közlekedik.

Évjárat: 2006. június - október (már puha műanyagból készült, de még jelöli a 132-est)

Belső oldal: Zrt-s logó, a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Két elmaradt átszállás (20,120) feltüntetése.

Évjárat: 2007. november, puha műanyag.

Külső oldal: Megnövelt betűméret.

Belső oldal: Ismét megcserélték az irányokat. Arany János utca (SZTK) -> Rákos út (SZTK). Szinte minden lehetséges átszállás feltüntetése. Tényleges változások: 177 -> 231, 132-es megszüntetése, 96A beindítása. 10 év után (1997 óta hiányzott) ismét feltüntették az Ősz utca megállót.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag.

Belső oldal: Volán átszállások feltüntetése. Az előző szérián véletlenül törölt 20 és 120-as átszállásokat ismét jelölték az Árpád üzletháznál. Megszűnt a Váci úti Tesco-busz (2008.02.29. üzemzárással).

A járat jelzése 2008.09.06-tól 25-re változott.

26

Évjárat1983 első fele (ekkor jelenik meg a táblákon a Nyugati pu. felirat is a Marx tér mellett) -  kb. 1986 első fele (mivel ismert egy másik Zenélő kutas széria is).

Évjárat1986 első fele - 1987.dec (12, 12A megszűnése)

Belső oldalMár korábban is meglévő, de ki nem írt átszállásokat tüntettek fel. A troli TR felirata kisbetűkkel lett írva.

Évjárat1988.július (egyébként a tábla korábban egy 96-os balos volt)

Külső oldalAz útvonal az Árpád hídig hosszabbodott.

Belső oldalFeltüntetésre került a csak nyáron közlekedő 26A is. Már nem létezik a 12 és 12A járat, de a 12-es még a hosszú útvonalán közlekedik.

Évjárat1989. szeptember - a nagykörúti 12-es megszűnt, már nem jelölik

Belső oldalA 12-es törlése, a Váci út megállónál minden átszállás feltüntetése, valamint a kimaradt metróátszállás feltüntetése.

Évjárat1990.december

Külső oldalAz Árpád híd elnevezés mellé a metróállomás felirat került, régi betűkkel.

Belső oldalA 26A-t mindenhonnan kiszedték. 1990. július óta a 106-os az Árpád-hídig jár, december óta a 43 és 84 helyett a 43 és 84-es járatok közlekednek. Megszűnt a 3V a metró új szakaszának átadása miatt. Megálló-átnevezés: Váci út -> Árpád híd, metróállomás.

Évjárat1992 vagy 1993

Külső oldalEltűnt a Marx tér felirat

Belső oldalCsak megállóváltozások: Sallai Imre utca -> Tátra utca lett, Dózsa teniszstadion -> Teniszstadion.

Évjárat1994. július (első tojáslogós)

Külső oldalA Nyugati pályaudvarban megszűnt a rövidítés, ezt változatlan betűtípusú, de vékonyabb felirattal szerkesztették.

Belső oldalBal oldalon a 11.megállónál hibásan az átszállásort is vonallal választották el.

Évjárat: 1994. november (második tojáslogós)

Belső oldal: A két irányt megcserélték a belső oldalon. Megálló átnevezés: Margitsziget, Zenélőkút -> Zenélőkút, Palatinus strandfürdő -> Palatinus strand, valamint Árpád-híd felé megszűnt a Szigeti bejáró megállóhely, mely átszállásait így a Népfürdő utcánál tűntetik fel (az 1-es villamost itt törölték.)

Évjárat1997 második fele, kemény műanyag

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista, a logóba Rt. feliratot szerkesztettek. Megszűnt járatok: 43,84. Margit híd budai hídfőnél feltűntették a korábban kifelejtett 17-es villamost.

Évjárat: 1998

Belső oldal: Az Árpád híd irányában megszűnt az utolsó megálló, amely a végállomás előtt közvetlenül leszállni kívánó utasok részére volt létesítve. A Zenélőkút elnevezés Margitsziget, Zenélőkúttá változott vissza. A másik irányba ajáratmég egy megállót kapott a Margit hídnál. A Margit híd Budai hídfőnél a Nyugati pu. felé megjelölték az átszállási lehetőségek irányát is (mert a régin ez nem volt egyértelmű). Véletlenül kétszer van 11.megálló. Új típusú tojáslogóval készült.

Évjárat1999 első fele, puha műanyagból (ebben az évben néhány járatra készültek puhatáblák is), utolsó tojáslogós széria.

Belső oldalA logó és a szám távolsága egy kicsivel nagyobb, valamint a megállólisták oszlopait kiegyenlítették (megállószámcsökkenés, növekvés nem történt), így sokkal szebb lett ez az oldal. A kétszer szereplő 11.számot jobb oldalon korrigálták, de a "Magit híd" hibás kiírás még mindig megvan.

1999 második felétől a vonalon Ikarus 412-esek közlekedtek, így a táblagyártás abbamaradt, több tojáslogós nem készült.

Évjárat2007. október. A korszakra nem jellemzően kemény műanyag, azok között is egy nagyon vékonyra sikerült kivitel.

Belső oldalÁtszállások feltüntetése elmaradt. Megálló-átnevezések történtek.

Évjárat2008. március - július, kemény műanyag. Duplaoldalas kivitel, digitális nyomtatással.

27

Évjárat1987. január (153-as beindítása) - 1989. január (127-es beindítása)

Évjárat1994. június (egyetlen tojáslogós széria készült)

1995-től midibuszok közlekedtek a vonalon, így a táblagyártás abbamaradt. 1996-tól (a tájékoztatón nem szereplő ok a takarékosság is) rövidített útvonalon közlekedett.

Évjárat2006 második fele - 2007, puha műanyag

Duplaoldalas kivitel. A Sánc utca helyett eredetileg Sánc tér volt olvasható.

Évjárat2008. március - július, kemény műanyag. Duplaoldalas kivitel, digitális nyomtatással.

Évjáratszintén 2008. március - július, kemény műanyag. Duplaoldalas kivitel, digitális nyomtatással.

 

 
Járattörténeti adatok (1977-1997)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Magyarország legnagyobb Demi Lovato rajongói oldala a 28 éves énekes-színésznõrõl!    *****    Ismerd meg és nézd meg a híres norvég sorozatot és remake sorozatait! - SKAM - Egyre több magyar feliratos tartalommal!    *****    Sniffany felnõtt meséi, képei és egyéb írásai a blogon    *****    Sniffany esti meséi III. - Pornóellenzõk, goa, ketamin    *****    Hamar itt a KARÁCSONY,minél elõbb rendeljetek születési horoszkópot saját illetve szeretteitek részére, hasznos ajándék!    *****    Édes kishúgom, Anna - új epizód a tiltott szerelem története folytatódik :)    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, én segítek eligazodni, a látottakkal kapcsolatban. Hívj    *****    Read&Speak Blog...mert fanatikusan rajongunk a könyvekért...Read&Speak Blog...mert fanatikusan rajongunk a könyvekért...    *****    Részletes személyiség és sors analízis, 25-30 oldalas+3 év elõrejelzés. A megrendelés után a konzultáció ingyenes. Katt!    *****    Nagyon részletes születési, párkapcsolati, fogamzási és gyermektervezési horoszkóp, biotérkép elemzés, itt az oldalon!!!    *****    A Faun és a három Nimfa története - új novella a blogon. :)    *****    Felnõtt mesék, különös történetek, némi erotikával fûszerezve. Versek, képek, Underground írások,Sniffanytól.    *****    Cipõ-csizma extra all mix 1650 helyett 495.-Ft/kg - Jelmez 1-2 o. 1400 helyett 990.-Ft/kg 1-2 napos szállítási határidõ    *****    LAMOUR NAPOK -10-40% KEDVEZMÉNNYEL! SZEREZD BE KEDVENC ÁSVÁNY- VAGY DIVATKARKÖTÕIDET, ÉKSZEREIDET! ANGYALI AJÁNDÉKOK...    *****    Sniffany felnõtt meséi, képei és versei a blogon    *****    Sniffany felnõtt meséi, képei, versei az új blogban:)    *****    MYBOOKCLUB - Könyvismertetõk - MYBOOKCLUB    *****    Halloween mix-ek és Jelmez mix-ek már 500.-Ft/kg-tól 1 zsák 15-18 kg gyors 1-2 napos szállítási határidõ    *****    Sniffany felnõtt meséi, képei és versei a blogon :)    *****    Lilith Megéhezik 4 - Az Apáca Show,a fantasy új epizódja elérhetõ