bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
29 - 32

29

Évjárat: ~ 1990. szeptember (Vöröshadsereg útja helyett már Hűvösvölgyi út közterületnév elnevezés, de még piros gyorsjáratos)

Évjárat: 1992. február (Tárogató út megállóhely létesítése) - 1993

Belső oldal: Új megálló a Tárogató útnál, valamint egy 56-os átszállás feltüntetése.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: A Kolosy térnél az átszállássor ferdeségéből sejthető a korábbi szériákon a 84 és 86-os megléte (helyükre lett igazítva a számsor), a 65A eltüntetése nyomtalan, korábban az Ürömi utcánál lehetett kiírva, de helyére húzták a 165-öst kiszedése után.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag, tartalmi különbség nélkül, Rt-s logóval.

Évjárat: 1999. augusztus

Belső oldal: 56 -> 56, ezúttal nem a régi számot keretezték be (mint más táblákon), hanem új számot szerkesztettek be. Megállóváltozás a Széher út felé: Pannónia Filmvállalat -> Bölöni György utca (vékony betűkkel beszerkesztve). Kolosy tér felé:: a Kelemen utca megálló alól kiszedték a Hűvösvölgyi út kommentet, a következő megálló  neve pedig Kelemen László utca 1. lett. Logó nélkül készült.

Néhány táblán a logóhiányt matricával pótolták:

2000 februárjától az autóbuszok végállomás a körforgalmon belül nem a Széher út, hanem a Kelemen László utca 1. lett.

Évjárat: 2000. február

Külső oldal: A korszakra jellemző átmeneti betűtípus, kis járatszámmal.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. A két lista között másként megoszló megállókon kívül nem történt változás.

Évjárat: 2008. február

Belső oldal: A végállomás elnevezéséből törölték az "1."-t. Megállóhely-átnevezések a jelölések szerint. A 18-as villamos Hűvösvölgyig közlekedik.

Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással, tartalmi különbség nélkül.

Külső oldal: Nagyobb karakterekkel, így a Kelemen László utcát három sorba kellett kiírni.

 30

Évjárat: 1989. január (20A beindítása) - 1990. december (metró újpesti szakaszának átadása).

Évjárat: 1990. december

Belső oldal: Megállóváltozások: ahol volt rá hely, megszüntették a rövidítéseket. Egyéb: Szépművészeti múzeum -> Hősök tere, Árpád út -> Újpest-központ. Új megálló István tér néven.  A 3-as metró átadása miatt sok átszállási változás történt (3V, 20A, 30 megszűnése 170 megindulása), ezeket nem jelöltem a táblán.

Évjárat: 1994. április (utolsó balosszéria)

Belső oldal: Megállóváltozások: Dolmány utca -> Rokolya utca , Gyöngyösi utca -> Kucsma utca (a betűk méretéből is kiderül). Számos helyen eltérő nagyságú átszállásbetoldások.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Belső oldal: Megállóátnevezések a balos által megjelölt irányhoz képest: István tér -> Szent ~. Szondi utca felé a 16. és 17. megállóban véletlenül lemaradt a busz piktogram, jobb oldalon a végállomásnál kihagyták a 73E-t (lehet, hogy szándékosan, hiszen novemberben megszűnt).

Évjárat: 1996. április, puha műanyag.

Belső oldal: A nagy megszüntetés és rövidítéshullám sok szerkesztést mutat a megállólista átszállásaiban: hézagot hagyva kiszedték a megszűnt 1-es buszt, a 11-es és 44-es villamost, a lerövidült 95-öst, 105-öst és 12-es villamost. A megszűnt 33-as helyére a Keleti pályaudvarnál beszerkesztették a 173-ast. A két buszpiktogram továbbra is hiányzik.

Évjárat: 1997.május, puha műanyag.

Belső oldal: Egyedi kinézetett kölcsönöz a puha műanyag - dátumozás és új típusú tojáslogó együttes megléte. Törölték a megszűnt 104A járatot. A 67-es villamos helyett pótlóbusz közlekedik. A Keleti pályaudvarnál véletlen törölték a villamos-átszállásokat. Az elmaradt buszpiktogramokat pótolták.

Évjárat: 1998 vagy 1999

Külső oldal: Korszakra jellemző vastag karakteres (Univers 75) kidolgozás, mely csak néhány járatnál fordult elő.

Belső oldal: Szintén a korszakra jellemző vastag járatszám, vékony betűs megállólistával, kapcsolatok helyett lehetőségek szót használnak. Bal oldalon Angyalföld forgalmi telepnél feltüntették a korábban kimaradt 12-es villamost. A Keleti pályaudvarnál ismét látható villamos-átszállás.

Évjárat: 2000. május - december eleje

Belső oldal: Megyer felé Angyalföld forgalmi telepnél feltüntették a korábban kimaradt 12-es villamost. A 23-as villamos május óta rövidített útvonalon jár, nem érinti a Keleti pu-t (biztosan nem a megszűnése utáni időben készült, mert ez esetben jelölné az 1A villamost).

Évjárat: 2002. július (32-es megszüntetése)

Belső oldal: "Lehetőségek" helyett ismét "kapcsolatok". Feltüntették a 2000 decemberében beindult 1A villamost és a Pólus-buszt. Megszűnt a 32-es busz.

Évjárat: 2003 második fele

Belső oldal: Új járat a Tesco-busz (2003. május 22.)

Évjárat: 2004

Belső oldal: A Chinoin utcánál 20-as helyett hibásan 20-ast jelöl. A Keleti pályaudvar átszállásait átrendezték. A metró-átszállásokat a táblázat széléről behúzták a többi átszállás közé.

Évjárat: 2005. december (73 -> 73)

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűméret.

Belső oldal: A korszakra jellemzően a logó alulra került, de még Rt-s. A "kapcsolatok" helyett már "lehetőségek". A 73-as helyett a hosszú 73-as közlekedik, a 7A megszűnt.

Évjárat: 2006. október (96a beindítása), puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó. A 32-es átszállások áthelyezése a Szegedi úthoz, elmaradt átszállások feltüntetése (20,47,147). Az utóbbi két szérián hibásan jelölt 20-ast javították gyorsjáratra. Megyer felé megálló átnevezése: Újpest-Központ -> ~ (Munkásotthon utca).

Évjárat: 2006 vége - 2007 eleje, puha műanyag

Belső oldal: Egy elmaradt 25A átszállást pótoltak.

Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag

Belső oldal: Az átszállások teljes átrendezése, kimaradt átszállások feltüntetése. Tényleges hálózati változás csak egy van: a 4,4,105-ös járatok összevonása 105-ös jelzéssel.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag.

Belső oldal: Volán és MÁV járatok feltüntetése.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

2008.09.06-tól jelzése 30A-ra változott. 30-as jelzéssel pedig Káposztásmegyer, Mogyoródi-patakig meghosszabbított útvonalon közlekedett járat.

30

Műanyag duplaoldalas tábla a 80-as évek elejéről

Évjárat: 1985. október és 1988. június között (Már jelöli a 104A járatot, de a 73-as még nem létezik)

A Récsei garázs bezárásakor rengeteg szép állapotú tábla került elő.

Évjárat: 1989, utolsó széria.

Belső oldal: Már látható a két újonnan indult járat: 73-as (1988. június) és 20A (1989. január).

A járat 1990 decemberében a 3-as metró újpesti szakaszának átadásával megszűnt.

31

Évjárat: 1987. július után (az 1987-ben indult 44A és 131 járatok utólagossága a járatlistában jól kivehető).

Évjárat: 1992 - 1993

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül, keretes gyorsjáratokkal.

Évjárat: 1994. május, első tojáslogós

Belső oldal: Érdekes a Pálya utca megálló (Bekecs utca felé) feliratának kisebb mérete. Az Állás utcai 75-ös átszállás piktogramja lemaradt. Az Örs vezér terénél hibásan önmagát is jelöli.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag

Belső oldal: A 75-ös piktogramját pótolták, az Örs vezér terénél törölték a hibás 31-est. Megszűnt járatok: 46 és 132-es buszok.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Külső oldal: A Bekecs utca rövidítése megszűnt, az új típus a korszakra jellemző, kisebb méretű, oldalirányban összenyomott típus.

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1999

Külső oldal: A korszakra jellemző átmeneti betűtípus.

Közismert, hogy ez a széria gyári hibás volt, mert a külső oldalra "Örs vezér TETRE" feliratot nyomtak, amit egyes táblákon matricával javítottak.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, tartalmi különbségek: jobb oldalon a 9. megállónál a korábban elmaradt 130-as feltüntetése, bal oldalon a 44-es és 75-ös feltüntetése az Aradi utcánál valamint a 75-ös törlése az Állás utca megállóból. Egy megállóátnevezés az Örs vezér tere felé: Csömöri út (Rákóczi út) -> Batthyány utca.

Évjárat: 2000. szeptember

Külső oldal: Ez a széria is "tetrés".

Belső oldal: Jobb oldalon a 9. megállónál törölték a 130-ast. Új járat az Expo-busz a 100-as helyett. A szintén ekkor induló 63-as villamost nem jelzi!

Évjárat: 2000. december

Külső oldal: 3 szérián át készült Tetrés felirat!.

Belső oldal:  Új járat a rákoskert-busz. A 63-as villamost továbbra sem jelzi.

Évjárat: 2001. október (3-as villamos beindítása)

Külső oldal: Ez a széria már helyes felirattal készült.

Belső oldal: Helvetica félkövér járatszám. Új járat a 3-as villamos.

Évjárat: 2002. július (32-es megszüntetése)

Külső oldal: Elnyújtással megnövelt karakterek a jobb láthatóság érdekében.

Évjárat: 2003 ősz - tél

Belső oldal: Új járatok: 132, 144, 176. Megszűnt: 32.

Évjárat: 2004

Belső oldal: Egyetlen különbsége az Örs vezér téri átszállásoknál a villamos-troli-HÉV átszállások sora középre van igazítva.

Évjárat: 2005. június 11-től augusztus 20-ig használt, a 2-es metrófelújítás alatt érvényes széria

Belső oldal: Ideiglenesen a Fischer István utcánál is megállt a járat. Jelöli a felújítás idején közlekedő 80-81 összevont trolibuszjáratot. Jobb oldalon a Mátyás király utca átkerült a másik táblázatba.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag

Külső oldal: Kisebb, vékonyabb betűk, vízszintes irányban enyhén összenyomva. Az árpádföldi végállomás két sorban.

Belső oldal: Zrt. logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Immár a megszokott rend szerint jár. Megálló nevének pontosítása (Dezsőfia utca). Megszűnt járat: 132.

Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag.

Belső oldal: A rákosszentmihályi hálózat teljes átszervezése (a Rákóczi útnál azonban hibásan még a 77,177 járatokat jelöli, a Csömöri útnál pedig a 75-öst). Rákosszentmihály, Szlovák út -> Csömöri út (Szlovák út)

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag

Belső oldal: Korábbi átszállási hibák korrigálása, volán átszállás feltüntetése az Örs vezér terénél.

Évjárat: 2008. április (megállóhely létesítése a Fogarasi útnál - április 15-én). Digitális nyomással.

Külső oldal: Betűméret növelése

Belső oldal: Új típusú megállólista. Új megálló a Fogarasi útnál (emiatt egy 130-as átszállást is áthelyeztek).

32

Évjárat: 1989. június (megálló létesítése a Hajdú utcánál) - 1990. július (9-es és 55-ös megszüntetése, 55-ös rövidítése, 106-os meghosszabbítása)

Belső oldal:  A Hajdú utca megállóhely utólagos szerkesztése jól látható.

Évjárat: 1990. december (3-as metró utáni állapotok)

Külső oldal: A két végállomást megcserélték. Az Árpád híd végállomást metróállomás megnevezéssel egészítették ki.

Belső oldal: Megállóváltozás: Mogyoródi út -> ~ /Jeszenák János utca/. Megszűnt járatok: 3V,4A,9,20A,30,43,55,84. Új: 43,84. Rövidült: 20,55. Hosszabb útvonalon közlekedik: 106. Továbbá néhány elmaradt átszállást pótoltak: 36 és 62-es villamosok. Néhány járat (pl. 31,168) törlése indokolatlan.

Évjárat: 1993. december (130-as indulásakor)

Külső oldal: Ismét a régi elrendezés. Az Árpád-híd metróállomás felirata rövidítve lett. 

Belső oldal: Pataky István tér -> Szent László tér (vastagabb betűkkel), Mogyoródi út /Jeszenák János utca/ -> Mogyoródi út (tehát a korábbi elnevezés ismét érvényes). További, korábban elmaradt átszállások feltüntetése:13 és 28-as villamos, 74A troli valamint a 73-as busz. A korábbi szérián hibásan törölt - 31 és 168 - járatok ismét feltüntetve. Egy 20-as átszállás áthelyezése. 130 -> 130

Évjárat 1995. január, első tojáslogós

Külső oldal: A metróállomás rövidítés nélküli kiírása került vékonyított, összenyomott betűkkel.

Évjárat: 1996. március. Érdekessége, hogy a korszakban már csak puha táblákat gyártottak, ez viszont kemény műanyagból készült.

Belső oldal Törölték a megszűnt vagy módosult járatokat (1,43,62,132, a lerövidült 12-es és megszűnt 44-es villamosok), ezek a módosítások egyes esetekben igényesen történtek, a sort előrébb húzva, máshol ottmaradt a hézag. A jobb oldalon a Szent László téren feltüntették a korábban kimaradt 17-est.

Ritka eset, hogy 2 hónap alatt két széria is készült!

Évjárat: 1996. április, puha műanyag

Belső oldal: Időközben megszűnt a 46-os busz: ennek törlésén kívül más változás nem történt. A járatot a bal oldali listában hézagot hagyva törölték, a jobb oldalon a 45-össel együtt kiszedték, helyükre húzták a sort, majd a végére beillesztették a 45-öst.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag

Belső oldal: Árpád híd felé a Szent László térnél a pontosabb tájékoztatás érdekében feltüntették a  9, 17 és 185-ös járatot, listaidegen számtípussal. Jobb oldalon Kőbánya Városközpontnál törölték a villamos átszállásokat (mivel az átszállni kívánók részére már jelölve van az Élessaroknál). Az Örs vezér terénél a 46-os hézagjára igazították az átszállássort.

Évjárat: 1997. március, puha műanyag

Belső oldal: Feltüntették a 67-es villamos helyett közlekedő 67V-t, de Árpád híd felé az Erzsébet királyné útjánál véletlenül ott maradt a villamos is. Láthatjuk még a rövid életű 69A villamost is.

Évjárat: 1997 nyara  - 1997. október, kemény műanyag.

Tartalmi különbség nélkül, új típusú tojáslogóval.

Évjárat 1998

Belső oldal: Csak az átszállásokon módosítottak vékony betűkkel, elsősorban logikusság szempontjából, valamint a korábban elmaradt információkat és hibákat korrigálták. Néhány példa: már nincs feltüntetve a 67-es villamos egyszerre a pótlóval, egy helyen kiírták a 13-as villamost, máshol a 25-ös buszt, a Bosnyák térnél a régóta elmaradt Pólus-buszt, Kőbánya városközpontnál a 17-est [ezt a sort teljesen átszerkesztették, hogy kiférjen a szám], a megszűnt 69A villamost hézagot hagyva kiszedték, az időközben újraindult 37A villamost beszerkesztették.

Évjárat 2000. december

Külső oldal: Az 1995-ös minta megváltozott: eltűnt a metróállomás felirat és az Árpád híd felirat középre került, így régies külsőt kapott a tábla (de nem a régi baloséval egyezőt).

Belső oldal: Nagyon sok átszerkesztés történt, ezek már tényleges változások miatt történtek, nem a logikusság elve miatt: láthatjuk az újhegy-buszt (2000. május óta jár), expo-buszt (2000. szeptember), rákoskert-buszt (2000. december), 1A villamost (2000. december), 63-as villamost (2000. szeptember) valamint a pólus-center megnevezés helyett pólus busz név él.

Ez a tábla valószínűleg egyszerre készült az előzővel, de tartalmaz egy különbséget: a Harmat utcánál is jelöli az újhegy-buszt.

Évjárat: 2001 év vége

Belső oldal: Új járat a 3-as villamos (a 63-as villamos hatosának törléséből állították elő). Korábban bal oldalt az Örs vezér terénél kifelejtették az Expo-buszt, ezt most pótolták.

A bevált 3-as villamos miatt az autóbuszok útvonalon 2003 júniusában az Örs vezér teréig rövidítették.

Évjárat: 2003. június, pufi stílus

Belso oldal: A 3-as villamos és 132-es (új járatok) feltüntetése.

Évjárat: 2003. június (előző táblával egy időben), utolsó szériás stílusban: újlogós külső, tömörített megállólista új piktogramokkal.

Tartalmilag megegyezik az előzővel.

Más utolsó szériás stílusok az oldalon: 8, 17, 38A, 41, 50É, 93, 123 és 132-es.

Évjárat: 2004

Külső oldal: Az Árpád hídi végállomás két sorba került. A járatszám azonos, de nem oldalirányban összenyomott

Belso oldal: Az Erzsébet királyné útjánál feltüntették a 82-es trolit. Az Örs vezér terénél különbontva jelöli a zuglói és kőbányai oldal átszállásait.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag

Belso oldal: Zrt. logó. Számos átszállási módosítás, ezek közül tényleges változás: 1. rákosszentmihályi járatok teljes átszervezése 2. 4,4,105 összevonása, 3. A 73-as alapjárat lett és hosszabb útvonalon jár. 2007. október végétől a buszok a Honvéd Kórháznál is megállnak.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

ÚJRA NYITVA! ~FBLOG~ ÁLLATKÍSÉRLETEKTÕL MENTES A SMINKED? ~HAMAROSAN KREDIT NYEREMÉNY! TERMÉKTESZTEK!~FBLOG~ÚJRA NYITVA!    *****    Astropapa-iskolája mindenkit szeretettel vár és INGYENES TANÁCSOT AD minden kedves érdeklõdõnek!    *****    Supernatural - ODaát - 13. ÉVad - Extrák - Infók - ÉRdekességek - ODaát - Supernatural - 13.ÉVad - Supernatural - ODaát    *****    A csillagjövõ oldalon,nem csak alacsonyak az árak, hanem a tanácsadás, teljesen ingyenes. Szeretettel várlak minden nap    *****    Új design! Az egyetlen magyar Olicity és a legaktívabb Zöld Íjász rajongói oldala! 6. évad & Arrowverse hírek!    *****    No.1 Christina Aguilera Fan Site - Minden ami X-Tina, minden héten újdonságok! Katt!    *****    TelenovelasWeb - Hírek, képek, videók, saját véleménnyel tarkított bejegyzések telenovellákról és a színészekrõl! Gyere!    *****    Hamarosan olvashatók lesznek az oldalamon az Asztro-tükör asztrológiai írásai, cikkei.    *****    Gesztenye, gesztenye, gesztenye... és egy álmos sün! Gyertek az októberi rétre Mályvával és Pipitérrel! Irány a Mesetár!    *****    Születési,baba,hold horoszkóp,elõrejelzés,párkapcsolati elemzés,fogamzási képlet! Ingyenes tanácsadás!Várlak!Kattints!    *****    Ha te is a letisztult stílus híve vagy, nézz be hozzám! Smink, ruha, kritika //Style and Stuff// Style and Stuff//    *****    MINDEN HÓNAPBAN INGYENES G-PORTÁL SABLON! TELJESEN ÁTSZERKESZTHETÕ A LEGÚJABB KÓDOKKAL! Ne maradj le egyik hónapban sem!    *****    Rendeld meg az asztrológiai csomagok egyikét és teljesen ingyen megbeszélheted velem a kérdéseidet telefonon, skypeon!!!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film! Film!Film!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!    *****    A CSILLAGJÖVÕ OLDALON RENDKÍVÜLI AKCIÓK,LEHETÕSÉGEK.A MEGRENDELÉSEK UTÁN TELJESEN INGYENES KONZULTÁCIÓ,TANÁCSADÁS.VÁRLAK    *****    Õszi manókalandok a réten! Búcsúztassátok el ti is útra kelõ madarainkat Mályvával és Pipitérrel! Gyertek a Mesetárba!    *****    | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale |    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Infrashape Horizontal fittness stúdió Debrecen