bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
31 - 35gy

31

Évjárat: 1987. július után (az 1987-ben indult 44A és 131 járatok utólagossága a járatlistában jól kivehető).

Évjárat: 1992 - 1993

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül, keretes gyorsjáratokkal.

Évjárat: 1994. május, első tojáslogós

Belső oldal: Érdekes a Pálya utca megálló (Bekecs utca felé) feliratának kisebb mérete. Az Állás utcai 75-ös átszállás piktogramja lemaradt. Az Örs vezér terénél hibásan önmagát is jelöli.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag

Belső oldal: A 75-ös piktogramját pótolták, az Örs vezér terénél törölték a hibás 31-est. Megszűnt járatok: 46 és 132-es buszok.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Külső oldal: A Bekecs utca rövidítése megszűnt, az új típus a korszakra jellemző, kisebb méretű, oldalirányban összenyomott típus.

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1999

Külső oldal: A korszakra jellemző átmeneti betűtípus.

Közismert, hogy ez a széria gyári hibás volt, mert a külső oldalra "Örs vezér TETRE" feliratot nyomtak, amit egyes táblákon matricával javítottak.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, tartalmi különbségek: jobb oldalon a 9. megállónál a korábban elmaradt 130-as feltüntetése, bal oldalon a 44-es és 75-ös feltüntetése az Aradi utcánál valamint a 75-ös törlése az Állás utca megállóból. Egy megállóátnevezés az Örs vezér tere felé: Csömöri út (Rákóczi út) -> Batthyány utca.

Évjárat: 2000. szeptember

Külső oldal: Ez a széria is "tetrés".

Belső oldal: Jobb oldalon a 9. megállónál törölték a 130-ast. Új járat az Expo-busz a 100-as helyett. A szintén ekkor induló 63-as villamost nem jelzi!

Évjárat: 2000. december

Külső oldal: 3 szérián át készült Tetrés felirat!.

Belső oldal:  Új járat a rákoskert-busz. A 63-as villamost továbbra sem jelzi.

Évjárat: 2001.október

Külső oldal: Ez a széria már helyes felirattal készült, nagyobb számmal

Belső oldal: Vastagabb járatszám. Új járat a 3-as villamos. A 32-es valószínűleg csak lekopott, a járat közlekedése csak 2002 augusztusától szünetelt.

Évjárat: 2003 ősz - tél

Belső oldal: Új járatok: 132, 144, 176. Megszűnt: 32.

Évjárat: 2004

Belső oldal: Egyetlen különbsége az Örs vezér téri átszállásoknál a villamos-troli-HÉV átszállások sora középre van igazítva.

 

Évjárat: 2005. június 11-től augusztus 20-ig használt, a 2-es metrófelújítás alatt érvényes széria

Belső oldal: Ideiglenesen a Fischer István utcánál is megállt a járat. Jelöli a felújítás idején közlekedő 80-81 összevont trolibuszjáratot. Jobb oldalon a Mátyás király utca átkerült a másik táblázatba.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag

Külső oldal: Kisebb, vékonyabb betűk.

Belső oldal: Zrt. logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Immár a megszokott rend szerint jár. Megálló nevének pontosítása (Dezsőfia utca). Megszűnt járat: 132.

Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag.

Belső oldal: A rákosszentmihályi hálózat teljes átszervezése (a Rákóczi útnál azonban hibásan még a 77,177 járatokat jelöli, a Csömöri útnál pedig a 75-öst). Rákosszentmihály, Szlovák út -> Csömöri út (Szlovák út)

Évjárat: 2008. április (megállóhely létesítése a Fogarasi útnál). Digitális nyomással.

Külső oldal: Betűméret növelése

Belső oldal: Új típusú megállólista. Új megálló a Fogarasi útnál (emiatt egy 130-as átszállást is áthelyeztek). Korábbi átszállási hibák korrigálása, volán feltüntetése.

32

Évjárat: 1989. június (megálló létesítése a Hajdú utcánál) - 1990. július (9-es és 55-ös megszüntetése, 55-ös rövidítése, 106-os meghosszabbítása)

Belső oldal:  A Hajdú utca megállóhely utólagos szerkesztése jól látható.

Évjárat: 1990. december (3-as metró utáni állapotok)

Külső oldal: A két végállomást megcserélték. Az Árpád híd végállomást metróállomás megnevezéssel egészítették ki.

Belső oldal: Megállóváltozás: Mogyoródi út -> ~ /Jeszenák János utca/. Megszűnt járatok: 3V,4A,9,20A,30,43,55,84. Új: 43,84. Rövidült: 20,55. Hosszabb útvonalon közlekedik: 106. Továbbá néhány elmaradt átszállást pótoltak: 36 és 62-es villamosok. Néhány járat (pl. 31,168) törlése indokolatlan.

Évjárat: 1993. december (130-as indulásakor)

Külső oldal: Ismét a régi elrendezés. Az Árpád-híd metróállomás felirata rövidítve lett. 

Belső oldal: Pataky István tér -> Szent László tér (vastagabb betűkkel), Mogyoródi út /Jeszenák János utca/ -> Mogyoródi út (tehát a korábbi elnevezés ismét érvényes). További, korábban elmaradt átszállások feltüntetése:13 és 28-as villamos, 74A troli valamint a 73-as busz. A korábbi szérián hibásan törölt - 31 és 168 - járatok ismét feltüntetve. Egy 20-as átszállás áthelyezése. 130 -> 130

Évjárat 1995. január, első tojáslogós

Külső oldal: A metróállomás rövidítés nélküli kiírása került vékonyított, összenyomott betűkkel.

Évjárat: 1996. március. Érdekessége, hogy a korszakban már csak puha táblákat gyártottak, ez viszont kemény műanyagból készült.

Belső oldal Törölték a megszűnt vagy módosult járatokat (1,43,62,132, a lerövidült 12-es és megszűnt 44-es villamosok), ezek a módosítások egyes esetekben igényesen történtek, a sort előrébb húzva, máshol ottmaradt a hézag. A jobb oldalon a Szent László téren feltüntették a korábban kimaradt 17-est.

Ritka eset, hogy 2 hónap alatt két széria is készült!

Évjárat: 1996. április, puha műanyag

Belső oldal: Időközben megszűnt a 46-os busz: ennek törlésén kívül más változás nem történt. A járatot a bal oldali listában hézagot hagyva törölték, a jobb oldalon a 45-össel együtt kiszedték, helyükre húzták a sort, majd a végére beillesztették a 45-öst.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag

Belső oldal: Árpád híd felé a Szent László térnél a pontosabb tájékoztatás érdekében feltüntették a  9, 17 és 185-ös járatot, listaidegen számtípussal. Jobb oldalon Kőbánya Városközpontnál törölték a villamos átszállásokat (mivel az átszállni kívánók részére már jelölve van az Élessaroknál). Az Örs vezér terénél a 46-os hézagjára igazították az átszállássort.

Évjárat: 1997. március, puha műanyag

Belső oldal: Feltüntették a 67-es villamos helyett közlekedő 67V-t, de Árpád híd felé az Erzsébet királyné útjánál véletlenül ott maradt a villamos is. Láthatjuk még a rövid életű 69A villamost is.

Évjárat: 1997 nyara  - 1997. október, kemény műanyag.

Tartalmi különbség nélkül, új típusú tojáslogóval.

Évjárat 1998

Belső oldal: Csak az átszállásokon módosítottak vékony betűkkel, elsősorban logikusság szempontjából, valamint a korábban elmaradt információkat és hibákat korrigálták. Néhány példa: már nincs feltüntetve a 67-es villamos egyszerre a pótlóval, egy helyen kiírták a 13-as villamost, máshol a 25-ös buszt, a Bosnyák térnél a régóta elmaradt Pólus-buszt, Kőbánya városközpontnál a 17-est [ezt a sort teljesen átszerkesztették, hogy kiférjen a szám], a megszűnt 69A villamost hézagot hagyva kiszedték, az időközben újraindult 37A villamost beszerkesztették.

Évjárat 2000. december

Külső oldal: Az 1995-ös minta megváltozott: eltűnt a metróállomás felirat és az Árpád híd felirat középre került, így régies külsőt kapott a tábla (de nem a régi baloséval egyezőt).

Belső oldal: Nagyon sok átszerkesztés történt, ezek már tényleges változások miatt történtek, nem a logikusság elve miatt: láthatjuk az újhegy-buszt (2000. május óta jár), expo-buszt (2000. szeptember), rákoskert-buszt (2000. december), 1A villamost (2000. december), 63-as villamost (2000. szeptember) valamint a pólus-center megnevezés helyett pólus busz név él.

Ez a tábla valószínűleg egyszerre készült az előzővel, de tartalmaz egy különbséget: a Harmat utcánál is jelöli az újhegy-buszt.

Évjárat: 2001 év vége

Belső oldal: Új járat a 3-as villamos (a 63-as villamos hatosának törléséből állították elő). Korábban bal oldalt az Örs vezér terénél kifelejtették az Expo-buszt, ezt most pótolták.

A bevált 3-as villamos miatt az autóbuszok útvonalon 2003 júniusában az Örs vezér teréig rövidítették.

Évjárat: 2003. június, pufi stílus

Belso oldal: A 3-as villamos és 132-es (új járatok) feltüntetése.

Évjárat: 2003. június (előző táblával egy időben), utolsó szériás stílusban: újlogós külső, tömörített megállólista új piktogramokkal.

Tartalmilag megegyezik az előzővel.

Más utolsó szériás stílusok az oldalon: 8, 17, 38A, 41, 50É, 93, 123 és 132-es.

Évjárat: 2004

Külső oldal: Az Árpád hídi végállomás két sorba került. A járatszám azonos, de nem oldalirányban összenyomott

Belso oldal: Az Erzsébet királyné útjánál feltüntették a 82-es trolit. Az Örs vezér terénél különbontva jelöli a zuglói és kőbányai oldal átszállásait.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag

Belso oldal: Zrt. logó. Számos átszállási módosítás, ezek közül tényleges változás: 1. rákosszentmihályi járatok teljes átszervezése 2. 4,4,105 összevonása, 3. A 73-as alapjárat lett és hosszabb útvonalon jár. 2007. október végétől a buszok a Honvéd Kórháznál is megállnak.

32

Évjárat: 1989. június (megálló létesítése a Hajdú utcánál) - 1990. július (9-es és 55-ös megszüntetése, 55-ös rövidítése, 106-os meghosszabbítása)

Külső oldal: A piros keret még a régi időket idézve vékonyabb és nagyobb méretű.

Belső oldal: A Hajdú utca megálló szerkesztettsége alaposan megnézve észrevehető, kissé vékonyabb betűkkel készült. Ugyanígy az 1987-ben indult 25A (nagyobb méretű szám), és a szintén 1987-ben indult 131-es (vékonyabb) esetében is megfigyelhetó az utólagosság.

Évjárat: 1990. december (3-as metró utáni állapotok)

Külső oldal: A két végállomást megcserélték. Árpád híd végállomás neve a metróállomás kifejezéssel egészült ki.

Belső oldal: Megszűnt járatok: 3V,4A,9,20A,30,43,55,84. Új: 43,84. Rövidült: 20,55. Hosszabb útvonalon közlekedik: 106.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Külső oldal: A végállomásokat felcserélték. A keret maradt a régi típus!

Évjárat: 1995. október

Külső oldal: A végállomáselrendezés ismét a régi

Belső oldal: A két irány megcserélése. Megszűnt járatok: 1,43,62,84,132, 44-es villamos (már előre törölték, holott decemberben szűnt meg.) Új járat: 173. Örs vezér terénél egy kifelejtett 13-as villamost pótoltak. Megállóváltozások: az Árpád híd felé új megálló a Mexikói útnál. Kőbánya felé: Az autóbuszok a Petneházy utcán keresztül közlekednek, így két megálló megszűnik, helyettük új létesült a Pap Károly utcában. 

Évjárat: 1996. április, puha műanyag.

Belső oldal: Az átszállásokban történtek változások: megszűnt a 46-os, ezt az egyik oldalon hézagot hagyva szedték ki, a másik részen gondosan helyére húzták a sort. A 12-es villamos lerövidült, ezt jobb oldalon kiszedték. A Szent László térnél a régivel azonos számtípussal korábban elmaradt átszállásokat tüntettek fel.

Évjárat: 1997 év vége, kemény műanyag

Külső oldal: A végállomásokat felcserélték, ismét a 94-es állapotok szerint.

Belső oldal: Szintén iránycsere. A logó aljába Rt.-t szerkesztettek. A 67-es villamos helyett 67V közlekedik, valamint igényesen beszerkesztettek két korábban kimaradt villamos-átszállást (14 és 69).

Évjárat: 1998

Belső oldal: Vékony betűkkel feltüntetésre került a már 1996 óta közlekedő pólus járat, valamint az újraindult 37A villamos (1997 októberében indult újra, tehát már az előző táblának is kellene jelezni, de ez az átszállás jellemzően késve jelent meg a táblákon)

A 32-es buszok felüljáró felújítás miatt rövidített útvonalon közlekedtek

Évjárat: 2000. október

Külső oldal: Újlogós betűtípussal dolgozták át, piros színnel felhívva a figyelmet az ideiglenes végállomásra.

Belső oldal: Vékony betűs stílusban átdolgozva (összehasonlítást lásd majd a következő szériánál).

Évjárat: 2000. december

Külső oldal: Eltűnt a metróállomás felirat, az 1989-es balos külső oldalát kapta vissza a tábla!

Belső oldal: (1998-as szériához viszonyítva): A belső oldal átdolgozásra került vékony betűkkel, az átszállásokban történt néhány változás újonnan indult járatok miatt: 1A és 63-as villamos, az expo-, újhegy- és a rákoskert-busz kiírása. A pólus center elnevezés helyett pólus-buszt írtak.

Évjárat: 2001. október, utolsó széria

Külső oldal: A keret kisebb (ezzel eltűnt a már legalább 15 éve használt sablonkeret) lett és kicsit félredőlt. Kőbánya Városközpont szótagot kapott.

Belső oldal: a 63-as és 13-as villamosok helyett a 3-as közlekedik.

A nagy sikerű 3-as villamos jelentős utazóközönséget vonzott el a 32-es járatcsaládtól, így a 32-esre egyre kevesebb szükség volt. 2002 júliusától közlekedését szüneteltették, majd 2003-ban végleg megszűnt. Újlogós széria nem készült.

33

Az autóbuszok 1983-ig - a 133-as beindításáig - közlekedtek a Dráva utcáig.

Évjárat: 1991. január (keretes gyorsjáratos megállólista) - 1991. június (Landler Jenő utca -> István út)

Belső oldal: Ritka, átmeneti betűtípussal készült megállólista.

Évjárat: 1992 vagy 1993.

Belső oldal: Landler Jenő utca -> István út (1991. június), Gorkij fasor -> Városligeti fasor (1991. október). A szerkesztéseket a hagyományos balosokra jellemző betűtípussal végezték.

Évjárat: 1994. november (első tojáslogós). Tartalmi változás nincs a balos irányához képest.

Ebből a szériából már csak kevés darabot vittek ki forgalomba. A logó és a hónap szitázása félbeszakadt:

Évjárat: 1995 március (a hónap lemaradt a tábláról), utolsó széria

Belső oldal: Már jelöli a 173-as buszt 1994 decemberében indult. Logó nélkül készült.

A járatot párhuzamosságra hivatkozva 1995 júniusában megszüntették. Valóban több járattal párhuzamos volt, de önálló szakasszal is rendelkezett (ez a terület pótlás nélkül maradt). Közvetlen kapcsolatot biztosított Ferencváros és Terézváros között. Sokan tiltakoztak az intézkedések ellen (akárcsak az 1-es busz esetében), de nem sikerült megmenteni a 33-ast.

34

Évjárat: 1990. április (Somogyi utca -> Szent János utca) - szeptember (még létezik a Tanács üdülő és Fővárosi Tanács üdülő)

Évjárat: 1991 - 1992. május

Belső oldal: Fővárosi Tanács üdülő -> Békásmegyeri üdülők

1992 májusában a 34-es útvonala meghosszabbodott (összevonták a 134-essel).

Évjárat: 1994. augusztus (első tojáslogós)

Külső oldal: Ez a forma valószínűleg még 1992-ben alakult ki (amikor összevonták a 134-essel), a rövidítésből és régi betűkből ítélve.

Belső oldal: (Balos által jelölt irány, régebben is meglévő szakaszt vizsgálva): a buszok már nem érintik a Czetz János és Csalma utca megállókat [ez a változás összevonáskor történt). Érdekes bal oldalon a 4. megálló (Köles utca) eltérő mérete, hiszen a tábla elsőszériás tojás.

Évjárat: 1995. augusztus

Belső oldal: Törölték a megszűnő járatokat : 84,86,142. A szerkesztéseket igényesen, nyom nélkül végezték.

Évjárat: 1997 második fele, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1998

Különbség csak a logóban van, táblaelhasználódás miatt készült széria.

Évjárat: 2000. december

Belső oldal: Már jelöli az 19999 májusában indult 18A-t és a 2000 decemberében indult 1A villamost. Ezek feltüntetése a Szentlélek téri átszállások vékony számokkal való átszerkesztésével járt.

Évjárat: 2003-4, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag

Külső oldal: Kisebb betűk, rövidítés nélkül.

Belső oldal: Zrt-s logó. 2006. decembere óta az Újmegyeri tér felé is a Békásmegyeri lakótelepen keresztül közlekedik. Korábban kimaradt átszállások (köztük Volán és MÁV) feltüntetése. Megálló átnevezés: Kohász üdülő -> Benzinkút. Szent János utca -> Pozsonyi utca.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

2008.09.06-tól útvonala meghosszabbodott: a Szentlélek tér helyett az Árpád híd, metróállomásig közlekedett.

35

A járat Ferihegy vasútállomás átadásakor, 2007.07.15-én indult. Az új 35-135 járatpáros a 193-as járatot váltotta ki és az új vasútállomásig közlekedett. A 35-ös nem tért be a Mednyánszky utcához.

Évjárat: 2007. július, a járat indulásakor, a korszakra jellemző puha műanyagból.

35

Fémtábla a 80-as évek elejéről.

Évjárat: 1988. január (82-es meghosszabbítása Kőbánya-Kispestig) - október (82A beindítása)

Évjárat: 1994. november, egyetlen tojáslogós széria készült.

Külső oldal: Rövidítések megszüntetése a korszakra jellemző szerkesztéssel.

Belső oldal: Vörös csillag utca -> Hofherr Albert utca, Pestlőrinc -> Pestszentlőrinc. Új megálló (1990 tavasza óta): Háromszék utca.

A járat párhuzamossági okokra hivatkozva 1995 augusztusában megszűnt.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

"Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.    *****    PROJECT DC egy futurisztikus-disztópikus SZEREPJÁTÉK! Bármikor szívesen látjuk a csatlakozókat!    *****    Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!