bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
96 - 99gy

 

96

Fém duplaoldalas. Alatta egy szitanyomásos 73E-vel.

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria

Belső oldal: Egyes megállók erősebb feketével lettek szitázva (korábban más néven szerpeltek): Nyírpalota utca, Szentmihályi út, Hubay Jenő tér, Aschner Lipót tér, Béla utca

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag.

Belső oldal: Megálló-változás nincs. Egyedüli szerkesztési nyom a Szentmihályi út végállomásnál olvasható nagyobb számmal írt 75-ös.

Évjárat: 1998, tartalmi különbség nélkül, újabb típusú logóval, kemény műanyagból.

Érdekessége a dátum helyére nyomtatott MACIKA felirat.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós, pufi stílusban

Belső oldal: A 2000 októberében indult palota-busz feltüntetése. Érdekes hiba a bal oldali listán a Tungsramnál feltüntetett 104-es az alapjárat helyett. 

Évjárat: 2003 vége - 2004

Belső oldal: A 104-es hibájátt korrigálták. A Hubay Jenő térnél jelöli a palota-buszt.

Évjárat: 2005. augusztus ("kapcsolatok" helyett "lehetőségek") - november vége (még közlekedik a 73-as)

Külső oldal: Kisebb méretű betűk.

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe került, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek".

Évjárat: 2006. január (megállóhelyek átnevezése), kemény műanyag

Külső oldal: Ismét nagyobb betűkkel készült.

Belső oldal: Még éppen Rt-s logóval készült, a februári megálló-átnevezésekre. Több, kimaradt átszállás feltüntetése. Tényleges hálózati változás: 73 -> 73 (2005. december). Megállók-átnevezése: Nyírpalota utca -> ~ út (évekig helytelenül volt jelölve), UTE Sporttelep -> Újpesti stadion

Évjárat: 2006. július (már puha műanyagból készült) - szeptember vége (még nem közlekedik a 96A)

Belső oldal: Újpalotán elmaradt átszállásokat tüntettek fel és egy 12-es villamos átszállást áthelyeztek.

Évjárat: 2006. október (puha műanyag) - a 96A beindítása

Külső oldal: Ismét kisebb méretű betűkkel.

Belső oldal: Új járat a 96A, a Szilágyi utcánál törölték a 14-es villamost.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: MÁV és Volán átszállások feltüntetése, rengeteg más korábban kimaradt átszállás mellett. Tényleges változás: 75 -> 175, 130 -> 130, 177 -> 231 (a Rákos útnál hibásan 131-esként jelölve), valamint új járat a 46-os.

96

Évjárat: 1988. június (már 73-as közlekedik az alapjárat helyett) - 1990. december (3-as metró átadása)

Belső oldal: A Hevesi Gyula útnál a 132-es hibásan fekete színnel szerepel.

Évjárat: 1990. december (3-as metró meghosszabbítása)

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése. Hiba: a Páskomliget utcánál 96-os helyett 69-es, Fazekas Ferenc utcánál 177-es helyett 117-est jelöl. A Bajcsy-Zsilinszky út megálló helyett Újpest-Központ néven új megálló létesült, valamint megálló-átnevezés történt: Tito utca -> Tito utca (Árpád út). Új járatok a 43-as, 122-es (hibásan a Tungsramnál is jelölik), 170-es, illetve számos más változás is történt az újpesti környéken.

Évjárat: 1993. december (utolsó balos-széria)

Külső oldal: Felszabadulás helyett Szentmihályi út, azonos - régi típusú betűkkel.

Belső oldal: Számos megállóváltozás, jól látható, vastag fekete átszerkesztéssel: Hevesi Gyula út -> Nyírpalota utca, Fazekas Ferenc utca -> Fazekas sor, Tito utca (Árpád út) -> Árpád üzletház, Árpád út (Váci út) -> József Attila utca, Táncsics Mihály utca -> Károlyi István utca, Lipták utca -> Zsilip utca, 28.sz után a "sz." törlése. Új megálló: Beller Imre utca. Hiba: továbbra is 117-es jelölése a 177-es helyett, valamint az Árpád üzletháznál 170-es helyett 170-es. A 130-as 1993 decembere óta gyorsjáratként üzemelt. A hibás 122-es átszállást törölték.

Évjárat: 1995. február (valószínűleg második tojáslogós)

Évjárat: 1996. április, puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt járatok törölve: 43,132 autóbuszok és a 11-es villamos. Logó nélkül készült, utólag ragasztották rá.

 Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Nagyon ritka párosítás: puhatábla és Rt-s tojáslogó. Ennek az lehet az oka, hogy az előző szériáról lemaradt a logó, ezért erre újat készítettek. A megszűnt 104A járatot törölték, valamint feltüntettek egy 130-as átszállást. 

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: Újabb típusú tojáslogóval. Egy korábban elmaradt 75-ös átszállást pótoltak

Évjárat: 1999

Belső oldal: Korábban kifelejtett (24,121,177, metró) a korszakra jellemző, nagyméretű - "listarondító" számokkal. A Bezerédj Pál utca helyett logikusabbnak találták a 177-est a Szentmihályi út megállónál feltüntetni.

Évjárat: 2000. október, palota-busz indulása

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, a korszakra jellemző vastag járatszámmal. Feltüntették a palota-buszt, illetve a Hubay Jenő térnél a korábban kifelejtett 104-est.

Évjárat: Szintén 2000. október

Külső oldal: A korszakra jellemző kisebb járatszámos, más betűtípus.

Belső oldal: A Palota-buszt a Beller Imre utcánál nem jelöli

Évjárat: 2003. május, utolsó tojáslogós, pufi stílusban

Belső oldal: Az újonnan indult váci úti Tesco-busz feltüntetése.

Évjárat: 2003 vége - 2004

Belső oldal: Tartalmi különbsége nincs, csupán egy hibát tekintve: a Beller Imre utcánál a 25A kerete lemaradt.

Évjárat: 2005. augusztus ("kapcsolatok" helyett "lehetőségek") - november vége (még közlekedik a 73-as)

Külső oldal: Kisebb méretű betűk.

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe került, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Tartalmi különbsége nincs, a 25A hibája is megmaradt.

Évjárat: 2006. február (megálló-átnevezések), még kemény műanyagból

Belső oldal: Zrt-s logó. 73 -> 73 (ám csak Újpest felé módosították, sőt, az újonnan feltüntetett átszállások között is ott van a 73-as). A 25A keretét pótolták. Megálló-átnevezés: Nyírpalota utca -> ~ út (évekig helytelenül volt jelölve), ám a szintén ekkor átnevezett UTE sporttelep még a régi nevén szerepel.

Évjárat: 2006 vége - 2007 eleje, puha műanyag.

Belső oldal: UTE sporttelep -> Újpesti Stadion (ez a változás még 2006 februárjában került bevezetésre)

Évjárat: 2007. június, puha műanyag

Belső oldal: Megálló-átnevezés: Váci út -> Temesvári utca. Számos átszállási módosítás, valódi hálózati változás nékül. Érdekes a Pólus-busz pirossal szitázott átszállása. A hibásan fennmaradt 73-as átszállásokat korrigálták.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: MÁV és Volán átszállások feltüntetése. Új járat a 46-os, 130 -> 130, 177 -> 231. A Temesvári utcánál töröltél a 121-es átszállást.

Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással. Sötétebb piros színnel.

Külső oldal: Kissé jobbra tolt járatszám, kisebb betűk (így lehetővé vált az újpalotai végállomás kétsoros kiírása).

Belső oldal: Új típusú megállólista. Több Volán átszállás törlése, feltüntetése és áthelyezése. A Temesvári utcánál ismét jelölik a 121-est.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 196-osra változott.

96A

A járat 2006.10.01-jén indult. A 96-os járat Újpest-központ-Cérnagyár szakaszának gyérebb igénybevétele miatt célszerű volt egy betétjárat, mely segítségével a frekventált szakaszon a sűrű követés továbbra is garantálható volt, a hosszú 96-os ritkítása mellett.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag.

Belső oldal: Hibásan 73-ast jelez, holott ez a járat a 96A-val egy időben sohasem létezett. Ennek oka, hogy a listát a 96-os alapján készítették, ahol szintén hibás jelzés szerepel.

 

Évjárat: 2007. november, puha műanyag

Belső oldal: Az újpesti végállomásról kiindulás után a járat megáll a 96-os Temesvári utca megállójában is. MÁV és Volán átszállások feltüntetése, és további átszállások átrendezése. Tényleges hálózati változások: Új járat a 46-os, 75 -> 175 130 -> 130, 177 -> 231.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag. Digitális nyomtatással.

Külső oldal: Hibás, mert a 96-os végállomásával készült. Az eredetileg összenyomott betűket a normál típusra széthúzták, ennek árán a feliratokat nyomták össze, és néhány milliméterrel kisebbek lettek.

Belső oldal: Új típusú megállólista. Megszűnt a Tesco-busz, Újpest felé utóbbival együtt véletlenül a 170-est is kiszedték.

Évjárat: 2008. május, kemény műanyag. Tartalmilag azonos, a külső oldala is ugyanott hibás.

2008.09.06-tól a járat jelzése 196A-ra változott.

97

Évjárat: 1981, fémből. Csak ebben az évben készültek fém balosok.

Évjárat: 1997 október, a korszakra kevésbé jellemző puha műanyagból.

Külső oldal: Rákoseresztúr felirat régi típusú, de vékonyabb betűkkel, ugyanis korábban rövidítve volt a városrész.

Belső oldal: A balos óta történt megállóváltozások: új megállók: Ferihegyi út, Sági utca. Megállóátnevezések: Pesti út / másik irányban Zrínyi utca -> Kucorgó tér. Körjáratoknál alkalmazott piktogramok. A megszűnt járatok miatt a keresztúri átszállássort összébbhúzták, még így is hézagokat hagyva.

Évjárat: 1998. augusztus, kemény műanyag

Belső oldal: Logóba Rt. felirat szerkesztése. Az újonnan indult keresztúr-busz vékony betűkkel történő kiírása. A 2. és 15. megálló (Sági utca) neve Tápióbicske utcára változott (a 2. megálló egyedi betűkkel, a 14. megállónál a korszakra jellemző vékony betűkkel)

Évjárat: 1999

Belső oldal: A 162-es átszállását törölték a Kucorgó térnél.

Évjárat: 2000

Belső oldal: Piktogramok sorrendjének felcserélése.

Évjárat: 2002 körül, utolsó tojáslogós pufi stílusban.

Belső oldal: A Kucorgó térnél ismét jelölték a 162-est, valamint feltüntetésre került a 2000 decemberében indult Rákoskert busz is.A  piktogramok sorrendje a régebbi tojásosokon láthatóra változott vissza.

98

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: Ritka azon táblák egyike, melyen 4 sorban írták a végállomást (lásd még 122), melyet régi típusú, de kisebb méretű betűkkel valósítottak meg.

1996 márciusától a járat útvonala Kőbánya Kispestig hosszabbodott, a Szarvas csárda térig 80-as buszok közlekedtek, ez a rövid szakasz megszűnt.

Évjárat: 1996 február (a márciusi változásra), puha műanyag

Külső oldal: Az új végállomások továbbra is régi típusú betűkkel, de vékonyítva és valamelyest összenyomva (a 90-es közepi-végi kelet-pesti táblák jellemzői). A járatszám átmeneti típus lett, a régieket vékonyították, vízszintesen összenyomták, függőlegesen elnyújtották.

Belső oldal: A megállólista betűi kisebbek lettek, hogy az új megállók is kiférjenek. A járatszám félretolódott a logóhoz képest. Az új megállók mellett történt változatások: A Csévéző utcánál (jobb oldalt 10. megállóhely) kiszedték a fölösleges 98-ast, helyette pedig helyesen 93-ast írtak. A 168-as busz irányát feltűntették a Melczer utcánál, illetve a Szabadság utcához is kiírták szintén iránymegjelöléssel. Az időközben megszűnt járatokat igényesen szedték ki a listából, nyomuk sem látszik.

Évjárat: 1996 október

Külső oldal: A járatszám méretét lecsökkentették.

Belső oldal: Tartalmi különbség nincs. A logóba Rt-t szerkesztettek. Ez dátumos tábla esetében csak elvétve fordult elő (pl.61E).

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Kőbánya Kispest végállomáson a 85-ös helyére 93-ast illesztettek, nagyobb számtípussal.

Évjárat: 1997. szeptember - a megállónevek változásakor, kemény műanyag

Belső odal: A megállólistában is iránycsere történt. Vékony, nyomtatott nagybetűs típussal átdolgozva. Megállóátnevezések: Baross utca - > Kodolányi János tér (mindkét irányban), Csévéző utca (Kőbánya felé) -> Bélatelepi út, Bölcsőde -> Vajk utca (mindkét irányban), Hangár áruház (Kőbánya felé) -> Gyula utca.

Évjárat: 1998.augusztus, a keresztúr-busz indulásakor

Külső oldal: A két végállomást felcserélték.

Belső odal: A megállólistában is iránycsere történt. Átszállások: új járat a keresztúr-busz, továbbá egy 193-as átszállást feltüntettek (hibásan).

Évjárat: 2000. szeptember

Külső oldal: A betűtípus hasonlít az újlogós típusokhoz, ismét az eredeti elrendezésűek a végállomások. Kőbánya-Kispest három sorba került.

Belső oldal: Itt nem cserélték fel ismét az irányokat. Új típusú tojáslogó. A Gyömrői úton a 93-ast kiszedték, de csak az egyik irányban szerkesztették be helyette a reptért-buszt. A Gépjárműjavítójavító főműhelynél törölték a 193-as átszállás.

Évjárat: 2002. május, utolsó tojáslogós.

Külső oldal: A járatszám egyedi módon történt elnyújtása (lásd még 2001-es 91-esnél és 68-asnál -> valószínűleg utóbbi külső oldalából vették a számmintát és megfordították).

Belső oldal: Ahol korábban kimaradt, pótolták a reptér buszt, illetve a bal oldalon a Gyömrői útnál leszedték,mert itt fölöslegesen szerepelt (aki akar az Kőbányán felszállhat rá). Jelölték az újonnan induló 182 és 182A járatokat. Megállóátnevezések, Rákoskeresztúr felé: Evig -> Hangár utca. Kőbánya felé: Ferihegyi út -> Rákoskeresztúr városközpont, Főtefu -> Gyömrői út Start auto, Sibrik Miklós úti felüljáró -> Felüljáró.

98

Évjárat: 1988 október (82A indulása) - 1990 (Sallai főműhely elnevezés, piros gyorsjáratok)

Évjárat: 1994 november, első tojáslogós.

Külső oldal: A régi betűtípus kicsinyített, vékonyított és rövidítésmentes változata.

Évjárat: 1996 október, puha műanyag

Belső oldal: Kőbánya felé új megálló létesült a Baross utcánál. A Szabadság utcánál feltüntették a korábban kifelejtett 168-as, a 98-ast viszont fölöslegesség miatt kiszedték. Kőbánya Kispestnél a két megszűnt járatot kiszedték a listából (35 és 135), viszont a nemrég elindult 193-ast elfelejtették feltüntetni.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag

A táblán csupán hiba miatt szerepel 96/10, mivel elfelejtették kiszerkeszteni. Egyetlen különbsége, hogy a logóba Rt-t szerkesztettek.

Évjárat: 1998 augusztus

Belső oldal: Már tartalmazza az újonnan indult keresztúr buszt. Baross utca -> Kodolányi János tér (vékony betűtípussal). A bal oldali listán a végállomásnál újabb átszállási lehetőségeket írtak ki (80,98), bár ezeket fölösleges feltüntetni. A Kőbánya-kipesti átszállásokat vékony számokkal újraszerkesztették, ebben már szerepel a sokáig kihagyott 193-as és a keresztúr busz.

99

99

Évjárat: 1985.november (a 66-os a Határ útról indul) - 1987.június (Petőfi tér -> Kós Károly tér valamint Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca).

Belső oldal: Érdekessége, hogy az összes lehetséges helyen feltünteti az átszállásokat, pedig ez a jelenség csak 1990 decemberétől terjedt el a balosokon.

Évjárat: 1989 első fele (még jelöli a nagykörúti 12-est és már átnevezték a Nagy Sándor utcai megállót)

Külső oldal: A P.-Erzsébet szóból törölték a kötőjelet.

Belső oldal: Megszűnt a 12 és 12A járat. Megállóátnevezések: Határ út -> ~(Ferde utca), Petőfi tér -> Kós Károly tér, Nagy S. utca -> Mártírok útja (utóbbi feltűnően vastagon szerkesztett). A Kós Károly térnél fölöslegesség miatt törölték a 99-est, a Mártírok útjánál lemaradtak az átszállások.

E tábla azonos belső oldallal készült, azonban külső oldalán még kötőjeles erzsébeti végállomás olvasható.

Évjárat: 1990.szeptember (54E megszűnése)

Külső oldal: 1990 óta Blaha Lujza tér /Népszínház utca/ végállomásmegjelölés. Ritkán alkalmazott formában, a régi típusú betűk lekicsinyítésével írták ki az új elnevezést. Pesterzsébet kerület neve Pestszenterzsébet lett, a 3 soror kiírás lehetővé tette még a hosszabb név esetén is a rövidítés megszűnését.

Belső oldal: Megállóhelyátnevezés: Mártírok útja -> Nagyszőlős utca  [a belső oldalon Pestszenterzsébet helyett hibásan továbbra is Pesterzsébet olvasható.]. Átszállások:  Hibák: A korábbi 99-esek helyett hibásan mindenhol önmagát jelöli átszállásként. Blaha Lujza térnél a 7-es lemaradt. Változások: 12-es már nem jár a körúton, 54E megszűnt (helyette hibásan 54-est ír a tábla 54-es helyett.) valamint még néhány helyen pótoltak korábban kimaradt átszállásokat.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Külső oldal:  A Blaha Lujza téri végállomás immár hagyományos méretű (típusa változatlan). Pestszenterzsébet végállomás betűit kicsinyítették és vékonyították, 1997 óta ismét Pesterzsébetként szerepel. A Pesterzsébet felirat valamivel vékonyabb a Vasút sor feliratnál.

Belső oldal: A puhatáblás korszakban még egyáltalán nem jellemző vastag járatszámmal. Látszanak a korábban megszűnt járatok (pl. 50A villamos) hézagjai. Megállóváltozások a balos által megjelölt irányhoz viszonyítva: Kulich Gyula tér -> Kálvária tér, Vajda Péter utca -> Golgota tér, Határ út (Ferde utca) -> Határ út, Pannónia utca -> ~ út, Pesterzsébet,Vasút sor -> PestSZENTerzsébet ~

Évjárat: 2000 december (1A villamosjárat megléte)

Belső oldal: Vékonybetűs összesűrített megállólista. A logó továbbra is Rt nélküli. Új megálló: Delej utca. Új járat: 1A villamos. A 23-as villamost hibásan továbbra is jelöli. Számos, korábban kihagyott átszállás feltüntetése.

Évjárat: 2001 április

Külső oldal: Bár az útvonal nem változott, a végállomás egy másik megállóhoz került, a Mátyás király térre, eszerint került ki az újlogós betűtípushoz hasonló, oldalról összenyomott betűkkel.

Belső oldal: A végállomásmódosulás miatt átrendezett listán egyetlen egy különbsége van: jobb oldalon a Golgota térnél törölték a korábban ottfelejtett 23-as villamost.

Évjárat: 2001. október

Belső oldal: A 13-as villamos helyett a 3-as közlekedik.

Évjárat: 2002. március, utolsó tojásszéria, pufi stílusban

Belső oldal: 2 új járat feltüntetésében különbözik: a 94-es és a 151-es busz.

FOTÓT KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL!

A vonalra garázsmeneti tábla is készült, a kialakításából ítélve ez a darab valamikor 1999-2000 körül.

99

Évjárat: 1983.július (már közlekedik a 194-es) - 1984.november (a 199-es megszüntetése)

Belső oldal: Elképzelhető, hogy a megállólista még a 70-es évek végéről való, mivel utólag beszerkesztve vékonyabb betűkkel van kiírva az 1981-ben indult 123-as (korábban a buszok jelzése 123-as volt) és az 1980-ban a Határ útra helyezett 66-os (más magyarázatot nem találtam a számsorrendre). A régi eredetet igazolhatja a nagyon korai táblákra jellemző nagy piros keret (vesd össze a tojás gyors keretével) is.

Évjárat: 1985.november (az autóbuszok már a Petőfi tér - Pannónia út - Hullay Jenő utca - Hunyadi út - Mártírok útja útvonalon közlekednek a Petőfi tér - Thököly út - Újlaki utca - (Nagykőrösit keresztezve) Kossuth Lajos utca - Mártírok útja helyett)  - 1987.június (Petőfi tér -> Kós Károly tér valamint Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca).

Belső oldal: Törölték a megszűnt 199-est, az emiatt meghosszabbított 66-ost pedig láthatjuk a Határ útnál. A fent említett útvonalmódosítást csak az átszállások változásából vehetjük észre (51-es feltüntetése), ugyanis az itt szereplő Nagykőrösi út megálló már nem a régivel azonos, hanem a Nagy Sándor utcában található.   

Évjárat: Ez a balos szintén az 1985 - 1987-es időszakot foglalja össze, de valamivel későbbi lehet, a következő feltételezéseim szerint:

A Határ úti megálló mellé pontosabb utastájékoztatástként Ferde utca felirat került. Az átszállások már számsorrendben vannak, igaz néhány átszálláson variáltak számomra ismeretlen okokból.

Évjárat: 1988.január

Belső oldal: A 12,12A járatok megszűntek. Megállónév változások: Petőfi tér -> Kós Károly tér, Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca.

Évjárat: 1988.március (új megálló a Sporttelepnél)

Belső oldal: A Kós Károly térnél ismét jelöli a 99-est, akárcsak egy korábbi szérián.

Évjárat: 1989 első fele (még jelöli a nagykörúti 12-est)

Belső oldal: Megálló átnevezés történt: Nagysándor József utca  -> Mártírok útja.

Évjárat: 1994.augusztus, az első és egyetlen tojásszéria

Külső oldal: A már 1990 óta használt Blaha Lujza tér olvasható végállomásnévként, régi betűkkel. Pesterzsébet, mely időközben Pestszenterzsébet elnevezést kapott, rövidítés nélkül szerepel. A gyorsjárat kerete kisebb lett.

Belső oldal: A balos irányához képesti megállóváltozások: Vajda Péter utca  -> Golgota tér, Mártírok útja -> Nagyszőlős utca.

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

"Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.    *****    PROJECT DC egy futurisztikus-disztópikus SZEREPJÁTÉK! Bármikor szívesen látjuk a csatlakozókat!    *****    Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!