bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
82A - 86GY

82A

A járat 1988 októberében indult, időszakos jelleggel a 82-es betétjárataként Kőbánya-Kispest - Szarvas Csárda tér között.

Évjárat: 1988. október, első széria.

Belső oldal: Szinte minden lehetséges átszállás jelölése. Azért találunk félredőlt átszállásokat, szerkesztésgyanús helyeket a belső oldalon, mert a tábla alapját valószínűleg a 82-es balos idáig eső szakaszából vették, és ahhoz szerkesztettek hozzá kihagyott átszállásokat.

Évjárat: 1990.05.02. A járat útvonala ekkor a Gyolcs utcáig hosszabbodott. Ez az utca ma a Fogaras utca nevet viseli és a Tarkő és Nagyenyed utca megállók között helyezkedik el. Tehát az autóbusz új területet szolgált ki és az időszakos jelleg megszűnt.

Külső oldal: A járatszám A betűje kívül és belül is a klasszikus régebbi típusú vékony A lett. A rövidebb végállomásnév miatt a Kőbányai végállomást beljebb húzták.

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás megjelölése. A Lakatos út helyett hibásan Lakatos utcát írtak.

Évjárat: 1990.06.15.

Külső oldal: A járat útvonala az újonnan kiépülő Alacskai úti lakótelepig hosszabbodott

Belső oldal: Az újabb szakasz megjelenésén kívül nincsen változás.

Évjárat: 1994. november

Külső oldal: Azóta megszűnt a MÁV-áll. rövidítés, összenyomott betűkkel lett kiírva a korszakra jellemzően. Az Alacskai úti lakótelep rövídítésmentes, de régi típusú. 

Belső oldal: A baloson is meglévő szakaszt és irányt vizsgálva az alábbi megállóváltozások történtek: Lakatos utca -> ~ út, Steinmetz kapitány utca -> Ráday Gedeon utca, Vörös fény utca -> Királyhágó út.

Évjárat: 1996. január

Belső oldal: Megszűnt járatok: 35,135,193A. Új járat: 193

Évjárat: 1996. április (puha műanyag)

Belső oldal: Rövidített útvonalon közlekedik: 80-as (eltérően nagyobb számokkal szerkesztve), hosszabb útvonalon közlekedik: 98 (eltérően nagyobb számokkal szerkesztve). A Lakatos út megállóhelyen a korábbi szériánál keletkezett hézagot rendezték.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. Táblaelhasználódás miatt, ugyanis nincsen különbsége (csak a dátum tűnt el).

Garázsmeneti tábla. Ez a darab 1997 második feléből.

Piros színben is készült.

Évjárat1997 vége - 1998 eleje. Új típusú tojáslogóval, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat1998. augusztus 25. (Keresztúr-busz beindítása)

Belső oldal: Egy 82-es és 193-as átszállást töröltek.

Évjárat2000. augusztus 28. (Alacska-busz beindítása)

Belső oldalAz 1999.02.28-án megszűnt 136-ost kiszedték és a vele összevont 19-est szerkesztették helyére vékony számokkal. 2000 augusztusában beindult az alacska-busz, és a reptér-busz (a 93-asból átszámozva). A már eleve hézagos kőbánya-kispesti átszállásokat újraszerkesztették.

Évjárat2003 második fele - 2004. október, tartalmi különbség nélkül

Évjárat2004. október 4. (Pestszentimre-busz beindítása)

Belső oldalÚj járat: Pestszentimre-busz. Megálló-átnevezése: Jókai Mór utca -> Gárdonyi Géza utca. Korábban elmaradt átszállások feltüntetése.

Évjárat: 2005. március 7. (Kőbánya-Kispest, MÁV-állomás -> Kőbánya-Kispest).

Évjárat: 2006. december 1. (93-as útvonalának módosítása) - 2007. március (mivel dátum nélküli), puha műanyag

Belső oldal: A 93-as Ferihegy felé december 1-től a Czuczor Gergely utca helyett a Bessenyei György utcán át közlekedik, valószínűleg ezért törölték. Reptér-busz -> 200 valamint egy 151-es átszállást pótoltak.

2007.09.03-tól jelzése 182-re módosult.

83

Fémtábla a 80-as évek elejéről. Az F. betű a kiadó Fürst garázsra utal.

Évjárat: 1984. november (lőtéri 114-es megszüntetése) - 1986. január (Ispiláng utcai 114-es beindítása)

Évjárat: 1991. október (Nándorfejévári út megálló létesítése) - 1993

Külső oldal: A HITEKA feliratot törölték. A külső oldalt a megállós részhez képest fejjel lefelé szitázták.

Belső oldal: A táblán kifelejtették az utolsó megállót (lásd az ábrát).

Évjárat: 1994. október, első és egyetlen tojáslogós.

Külső oldal: A "pu." rövidítése megszűnt valamint a HITEKA végállomásnév a már 1988 óta hivatalos formában került ki a táblákra is.

Az autóbusz legtöbb utasát a HITEKA gyár dolgozói tették ki. Az üzemet fokozatosan leépítették, ekkor kezdődött meg a járat hanyatlása és jutott el a júniusi megszüntetéshez.

Egyes táblákra az utolsó napokban tájékoztató matricákat tettek:

84

Évjárat: 1990. december (84 -> 84, valamint az Újpest, Szilágyi utca helyett csak Árpád hídig jár)

Belső oldal: A metróátadásra készített táblák egyedi átszállási számtípusával készítve.

Évjárat: 1994. szeptember, utolsó széria

Belső oldal: Flórián tér /Kiscelli utca/ -> Kiscelli utca. A Galagonya utcánál utólag filccel beírták a 60-ast átszállásként.

84

A tábla nem eredeti, de korhű sablon segítségével lett újra fújva.

Évjárat: 1987. január (láthatjuk az ekkor indult 65A-t utólagos listaszerkesztéssel) - 1988. január (még jelöli a 12A és 12-es járatokat)

Belső oldal: Jól kivehető listaszerkesztés a megszűnt 16A helyére betett 1986-ban indult 116-os, az 1987-ben indult 65A, az 1985-ben indult 104 és 104A is.


Évjárat: 1988. január (már nem jelöli a 12A és 12-es járatokat) - 1988.j úlius (a 26-os meghosszabbítása az Árpád hídig)

Belső oldal: A Szilágyi utca megállóhely megszűnt. Átszállások: megszűnt a 12A,12-es járat. A Margit-hídnál feltüntették a 60-ast (de az is lehet, hogy a korábbi szérián csak le volt kopva). Az Árpád út, Bajcsy Zsilinszky út és a Tito utca megállóknál 96-os helyett hibásan 96 szerepel. 

Évjárat:  1988. július (a 26-os meghosszabbítása az Árpád hídig) - 1989. január (20A beindítása)

Belső oldal: A Népfürdő utcánál feltüntették a 26-ost. A 96-os hibáit nem korrigálták.

Évjárat:  1989. szeptember (a 12-es már nem körforgalomban közlekedik) - 1990. április (Thalmann utca -> Fiastyúk utca)

Belső oldal: A 16, 116-os járat lerövidült, helyettük a vár-busz közlekedik, beszerkesztése a 2003-as utolsó tojáslogósoknál alkalmazott betűtípussal azonos (Helvetica Condensed)! A 12-es busz rövidített útvonalon közlekedik, nem érinti a Margit hidat. Néhány elmaradt átszállást (20, 20, 26-os buszok 12, 14-es villamosok) pótoltak, korrigálták a 96-osok hibáit. Új járat a 20A.

A járat az 1990 decemberi metróátadáskor megszűnt, szerepét részben a 84-es vette át.

2006. október 1-től a számjelzés ismét foglalttá vált. A gyáli járatok átszervezésekor, a még szabad jelzések felhasználásával új viszonylat indult, 84-es számon.

Évjárat: 2006. október 1., puha műanyag, a járat indulására készítve.

Garázsmeneti tábla puha műanyagból, a járat indulásának idejéből.

Évjárat: 2007. március előtt (puha műanyag, de még dátumozatlan

Belső oldal: Egyetlen különbsége (a csík eltérő helyzetén kívül), hogy a Határ útnál 66-os helyett 66-ost jelöl.

A járat jelzése 2008.08.21-től 84E-re módosult.

85

Évjárat: 1991, átmeneti átszállási számtípussal

Külső oldal: Az Örs vezér és tere feliratok között szokatlanul nagy sorközzel.

Évjárat: 1994. június, első tojáslogós

Külső oldal: A végállomásfeliratokat megcserélték.

Belső oldal: Érdekes módon az átszállási kapcsolatok felirat kimaradt, ez a további négy szérián is így volt.

Évjárat: 1995. szeptember

Külső oldal: Az Örs vezér tere felirat sorközét csökkentették. 

Belső oldal: Az átszállásokat teljesen átrendezték, amellett, hogy a megszűnt járatokat törölték, rengeteg más - hálózati szempontból lényegtelen - változtatás történt.


 

Évjárat: 1996. április, puha műanyag

Belső oldal: Még jelöli az ebben a hónapban megszűnt 46-ost, valamint a még Kőbányáig járó 98-ast sem (szintén márciustól a 80-as helyett a 98-as járt ki), sőt, a 193-as (1995 decemberében indult) is kimaradt. Érthetetlen okokból törölték a 131-est, a korábban törölt 37-es villamos pedig ismét szerepel az átszállásoknál. 

Évjárat: 1996. november, puha műanyag

Belső oldal: Átszálláskorrigálások: A korábbi szériákon törölt fontos átszállások közül néhányat pótoltak: 131-es busz, 28,37-es villamos (kisebb számtípussal).

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal:  Már jelöli a megszűnt 46-ost és a hosszú 98-ast, valamint pótolták a korábban kifelejtett 193-ast.

Évjárat: 1998 első fele (még nem jelöli a keresztúr-buszt)

Külső oldal: Vastag betűs-járatszámos típus, csak néhány járaton alkalmazták a korszakban. Ezen belül is különleges, ugyanis a végállomások a szokottnál kisebb betűkkel készültek.

Belső oldal: Újabb típusú tojáslogó. 4 év után végre megjelent a tájékoztató felirat, de a korszakra kevésbé jellemzően lehetőségek szót használtak a kapcsolatok helyett. A Sibrik Miklós "útja" lemaradt mindkét irányban.

Évjárat: 2000. december (Rákoskert-busz beindítása)

Belső oldal: Megállóváltozások: Finommechanikai vállalat -> ~ Rt. Sok helyen pótolták a régebben ki nem írt átszállási kapcsolatokat, ahol több átszerkesztés történt, ott az egész sort vékony számokkal cserélték fel. Új járatok: Expo, Rákoskert, 63-as villamos, Reptér-busz (a 93-ast felváltva).

Évjárat: 2001. október (3-as villamos beindítása)

Belső oldal: Megszűnt: 13-as és 63-as villamosok. Új járat: 3-as villamos, hosszabb útvonalon közlekedik: 62-es. A jobb oldali listában nem történt változás.

Évjárat: 2001 év vége

Belső oldal: Egyetlen különbsége egy megálló-változás: Sibrik Miklós úti felüljáró -> Felüljáró. Egyébként a Sibrik Miklós út megálló továbbra is "út" nélkül szerepel.

Évjárat: 2003. június, utolsó tojáslogós

Külső oldal: Pufibetűs táblák stílusában

Belső oldal: Az utolsó "generációs" stílusban átdolgozva, új típusú piktogramokkal. Szintén 2003. júniustól új megálló létesült a Sörgyárnál (Örs vezér tere felé). Jelölték az újhegy-buszt (már 2000 júniusa óta létezett), az újonnan indult 132, valamint a 2002 májusában indult 182 és 182A járatokat illetve a korábban kifelejtett 37A villamost. A Sibrik Miklós út megálló végre helyesen lett kiírva.

Évjárat: 2003 vége - 2004 (bár nem jelzi a 2003 szeptemberében indult 176-ost, ez a járat akkoriban igen gyakran lemaradt a táblákról)

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül készült.

Évjárat: 2005. március (végállomás nevének módosítása)

A tábla egyetlen különbsége, hogy a kőbánya-kispesti végállomás nevéből elhagyták a MÁV-állomást.

Évjárat: 2005. július 22. (új megálló a Gőzmozdony utcánál)

Belső oldal: Új megálló létesült a Gőzmozdony utcánál. Itt a táblázat szerkesztése során a kőbányai végállomásról valamiért kiszedték a metró-piktogramot, és nagyobb méretben a Felüljáró megállóhoz helyezték, ami természetesen helytelen.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Megálló-átnevezések: Finommechanikai Rt. -> ~ Zrt, Gitár utca -> ~ (Harmat utca). Elmaradt átszállások, valamint MÁV és Volán kapcsolatok feltüntetése, a rákosszentmihályi járatok teljes átszervezése, 82-es buszcsalád átszámozása, reptér-busz -> 200, megszűnt: 132-es.

Évjárat: 2008. július, digitális nyomtatással.

Külső oldal: Vastagabb és nagyobb feliratok, a járatszám változatlan, de nagyobb karakter-távolsággal készült.

Belső oldal: Új típusú megállólista. 193 -> 193E.

85

80-as évek elején készült fémtábla.

Évjárat: 1987. január

Külső oldal: 1987. szeptemberéig fenálló állapotok!

Belső oldal: 168-as autóbusz már az Örs vezér teréről indul (listaszerkesztéssel láthatjuk). A 131-es járat (márciusban indult) azonban még nem létezik.

Évjárat: 1991 előtti, pontosabb behatárolás a rossz állapot miatt nem lehetséges

Külső oldal: 1987 szeptembere óta Kőbánya-Kispestig közlekedik. Az Örs vezér tere helyett 3 sorban, szétcsúszott "Örs vezér tér" felirat.

Évjárat: 1994. április, első tojáslogós. A legelső tojáslogósok egyike (hasonlóan a 94/4-es 126-oshoz), április hónapban ugyanis még készültek balosok is.

Külső oldal: A két végállomás megcserélése, az ismét "tere" felirat olvasható, szokatlanul nagy sorközzel.

Belső oldal: A 31-es járatot kifelejtették az Örs vezér terénél

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag.

Belső oldal: Megszűnt járatok: 35,46,132,135. Új: 193 (A 135-ös helyére ékelve kis számokkal.). Rövidült: 80. Meghosszabbítva: 98 (a 80-as helyére szerkesztve). A 31-est pótolták, a megszűnt 46-os helyére szerkesztették.

Évjárat: 1997 vége - 1998 első fele, táblaelhasználódás miatt készült

Külső oldal: Az Örs vezér tere felirat sorközét csökkentették.

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül. A korszakban egyáltalán nem jellemző lehetőségek szó használata a kapcsolatok helyett. Rt-s tojáslogó.

Évjárat: 1998

Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy a lehetőségek helyett kapcsolatok szót használ.

Évjárat: 2000. december (rákoskert-busz beindítása)

Belső oldal: A végállomások átszállásait új típusú számokkal (az induló új járatok miatt) átszerkesztették. Megszűnt jelzés: 100. Új járatok: expo, keresztúr-busz (már 1998 augusztusa óta), rákoskert-busz, 63-as villamos.

E széria csak abban különbözik, hogy a keresztúr-buszt kihagyták.

Évjárat: 2003 nyara

Belső oldal: Ugyan nem jelzi a júniusban indult 132-est, a tábla nem lehet korábbi, mert akkoriban még tojáslogós táblákat készítettek. Új járatok: 144 (2003. március), 182182A. A 44-est hibásan 44-esnek szitázták. Korábban elmaradt átszállásokat (pl. 37A) tüntettek fel. A kevés megállóval rendelkező járatokra jellemző, nagy betűs megállólistával készült.

Évjárat: 2005. augusztus vége

Belső oldal: A 37A villamos szeptember 1-től a Sörgyárig rövidült, ezért törölték a Kocka utcánál. A tábla kialakítása még a nyáron készült szériákat idézi ("kapcsolatokat" használ "lehetőségek"' helyett)- Kőbánya-Kispest végállomásnak még a MÁV-állomásos változata olvasható (holott márciusban módosult a név).

Évjárat: 2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan.)

Belső oldal: Zrt-s logó, a tábla alsó részébe helyezve és "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Feltüntették a korábban kimaradt a 176-ost. A HÉV-et pontosabb megnevezéssel jelöli. Elmaradt átszállásként feltüntették a 151-est. A Reptér-busz jelzése április óta 200-as. Kőbánya-Kispest, MÁV-állomás helyett a végállomás neve Kőbánya-Kispest (de a külső oldalon még a régi felirat olvasható). Mivel az előző szériák sem jelölték a 132-es járatot, nem lehet tudni, hogy 2006. október (132-es megszüntetése) előtti vagy utáni-e a tábla.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag.

Külső oldal: A két végállomást megcserélték, immár ezen az oldalon is az új név szerepel.

Belső oldal: Rengeteg plusz átszállás feltüntetése. Volán és MÁV-járatok feltüntetése. A 82-es buszcsalád átszámozása és a rákosszentmihályi járatok átszervezése.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül (a 193E helyett hibásan még mindig 193-ast jelöl).

2008.09.06-tól jelzése 85E-re változott.

86

Évjárat: 1988. január (12,12A megszüntetése) - 1989. január (106-os beindítása - még nem jelöli a Bogdáni útnál)

Évjárat: 1992. május (a 134-es járat helyett már a 34-est jelöli, az egyes ki lett szedve a listából)

Belső oldal: Keretes gyorsjáratok használata. Mivel szinte minden lehetséges átszállás jelöl, e tekintetben nem vizsgáltam a különbségeket. Megállóhelyek: a Lajos utca megállót 1989 júliusában áthelyezés miatt Nagyszombat utcára keresztelték át. Ezen kívül két, kisebb jelentőségű megálló átnevezés történt.

Évjárat: 1992 nyara

Belső oldal: Két megállóváltozás: Nagyszombat utca -> Galagonya utca, Schönherz Zoltán utca -> Október 23.-a utca. Az átszerkesztések vastagabb betűkkel készítve.

Évjárat: 1992. december - 1993 eleje

Belső oldal: A Flórián tér megálló után eltűnt az üzletközp. kommentár, a Flórián tér (Kiscelli utca) megálló neve Kiscelli utca lett. Megszűnt a 172-es járat (1992. december), a Galagonya utcánál pótolták a korábban kifelejtett 60-ast, a Flórián térnél a 34-est és 142-est.

1994. február és március hónapban kísérleti jelleggel néhány vonalra (1,12,61É,78É,86,136,153É,257,297) jelent meg ez a tojáslogós balos széria, kék színben nyomtatva, angol és német nyelvű tájékoztatóval.

Külső oldal: Egyedi betűtípus.

Belső oldal: Még az új kidolgozásban is megmaradt a 34-es átszerkesztéses helyzete a 118-as és a 142-es között (Bogdáni út).

Évjárat: 1995. március, első tojáslogós

Külső oldal: Maradt az egyedi betűtípus.

Belső oldal: A Kolosy térnél véleltenül kimaradt a 65A.

Évjárat: 1995. július

Belső oldal: Rendkívül sok járat megszűnt (1, 10A, 84, 87B, 110, 142 vagy módosult: 3). Ezeket hézagot hagyva törölték, a beszerkesztéseket pedig a régi listával egyező számméretben, de sokszor félredőlve vagy nem számsorrendben helyezték be, ezért látszik utólagosságuk. A kimaradt 65A-t korrigálták.

A járatra garázsmeneti tábla is készült, 1996-ban puha műanyagból.

Évjárat: 1998 első fele

Belső oldal: Új típusú logó. Hézagot hagyva kiszedték az 1996 márciusában megszűnt 65A-t, ám a februárban megszűnt 2-es véletlenül benne maradt. A Karinthy Frigyes útnál pótolták a korábban kifelejtett 3-ast.

Évjárat: 2000 tavasza

Külső oldal: Pontosan megegyezik a balosokéval. (Ritka jelenség, visszatérés a korábbi szériákhoz, lásd még  például: 80-as, 159-es.)

Belső oldal: Kiszedték a megszűnt 10-est és végre a 2-est is. Vékony betűkkel beszerkesztették az 1998 augusztusában indult tétény-buszt, de az 1999 májusában indult 18A feltüntetése elmaradt.

Évjárat: 2003. szeptember 8. (118-as villamos beindítása) - október 1. (Újbuda-busz beindítása)

Belső oldal: Új járatok: 1A villamos (2000. december), 118-os villamos (2003. szeptember), 40E (2002. május), 140E (2003. szeptember). Feltüntették a korábban kimaradt 18A buszt.

Évjárat: 2003. november 1. (41-es villamos meghosszabbítása)

Belső oldal: Új járat:  Újbuda-busz (2003. október). 2003 novemberétől a 41-es a Batthyány térig jár.

Évjárat: 2004

Belső oldal: Egy elmaradt 26-os átszállást pótoltak.

Évjárat: 2005. március 1. (Komjádi Béla uszoda átnevezése)

Belső oldal: Komjádi Béla uszoda -> Császár-Komjádi uszoda. Új járat az Infopark-busz (2005. január), a Kosztolányi Dezső téri átszállásokat átrendezték.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag.

Külső oldal: A járat útvonala még 2007 májusában Újbuda, Függetlenségi parkig hosszabbodott. A feliratok mérete csökkent és oldalirányban enyhén összenyomták.

Belső oldal: Zrt-s logó, a tábla alsó részére helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Rengeteg hálózati változás történt az eltelt 3 évben. Amit a járatra nézve érdemes kiemelni a meghosszabbításon túl: két megálló neve megváltozott: Corvin tér -> Szilágyi Dezső tér, Szilágyi Dezső tér -> Halász utca, valamint új megálló létesült a Bogdáni úti végállomásról elindulást követően.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag.

Belső oldal: Volán átszállások feltüntetése.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: Egyes Volán járatok számjelzést kaptak, ezeket feltüntették, továbbá a Kosztolányi Dezső térnél is jelölték a Volán-t.

Évjárat: 2008. április, tartalmi különbség nélkül.

86

Évjárat: 1993, mivel az 1992 decemberében megszűnt 172-est nem jelöli már a Kosztolányi Dezső térnél.

Évjárat: 1994. augusztus, utolsó széria

Belső oldal: Hibája, hogy a Kosztolányi Dezső tér felé a Fehérvári út megállónál lemaradtak a piktogramok.

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

~~~~ SOS ~ KÉRLEK, KÖVESD BE EZT A PROFILT, DIPLOMAMUNKÁMHOZ SZÜKSÉGES! DOBJ OTT EGY ÜZIT, ÉS VISSZAKÖVETLEK! ~ SOS ~~~~    *****    Rendelj részletes születési horoszkópot,3 éves ajándék elõrejelzéssel. Várlak szeretettel az oldalamon, kattints ide!!!!    *****    3D VIRTUÁLIS VILÁG!REGISZTRÁLJ TÖLSD LE A JÁTÉKOT ÉS ISMERKEDJ VILÁG SZERTE ÚJ EMBEREKKE!CLICKELJ A REGISZTÁLÁSHOZ!!!    *****    Vonatozzunk együtt a gyereknapon! Robogjatok Budapesten vagy Balatonfenyvesen, vagy készítsetek kisvonatot a Mesetárban!    *****    Filmes hírek és kritikák lelõhelye. ÚJ oldal, ami filmekkel és színészekkel foglalkozik. Nézz be most és máskor is!    *****    Az egyetlen magyar forrás a BOSSZÚÁLLÓK univerzumáról | Az egyetlen magyar forrás a BOSSZÚÁLLÓK univerzumáról    *****    HAMAROSAN - DOVE CAMERON RAJONGÓI OLDAL - HAMAROSAN - DOVE CAMERON RAJONGÓI OLDAL - HAMAROSAN - DOVE CAMERON    *****    KÖNYVAJÁNLÓK - ha nem tudod mit olvass, itt találhatsz hozzá inspirációt - BOOKISLAND    *****    Loki rajongók! Fan Fiction és egyéb történetek! Gyere és olvass nálam kedvedre! Ha tetszik, claim loyalty to me! (Loki)    *****    Ayang - Avagy milyen is a világ az én szememmel    *****    LÉGY A MAGAD ASZTROLÓGUSA és segíts másoknak is az asztrológia tanaival!    *****    Társszerkesztõket keresek a dakotajohnson.tk újranyitásához.Ha érdekel és szeretnél jelentkezni kattints a részletekért!    *****    Április 22. a Föld napja! Az ünnep alkalmából cifraszûrös juhászlegény vár benneteket a Mesetárban! Nézzetek be hozzánk!    *****    Asztrológiai tanácsadás, részletes elemzésekkel, a legkedvezõbb áron és teljesen ingyenes konzultáció, idõkorlát nélkül!    *****    Egy jégkorong-rajongó lelkészgyakornok lány blogja - ha van kedved, nézz be, szeretettel látlak :) Gréti    *****    Minden Kedves látogatómat szeretettel várom Asztrológia oldalamon, ahol az oktatás INGYENES, az elemzés BECSÜLET-KASSZÁS    *****    Ayang Avagy milye is a világ az én szememmel    *****    Charmed - Új külsõ - Még több tartalom - Még több információ, érdekesség - CHARMED - Bûbájos boszorkák - Varázslat - Cha    *****    BOOKISLAND -> A könyvek birodalma elvezet a képzeletünk világába! <- BOOKISLAND    *****    KUTYA VS MACSKA, MELYIK AZ OKOSABB? SZAVAZZ! FÉLSZ A ROBOTOKTÓL, VAGY SEM? MONDD EL! KUTYA VS MACSKA!KUTYA VS MACSKA!!!!