bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
79 - 84

79

A tábla nem eredeti, de megmaradt sablon újrafújásával lett rekonstruálva (eredetileg fémtáblára fújták). A járat 1984-ig csak a Jókai utcáig közlekedett.

Évjárat: 1984. szeptember (útvonalhosszabbítás a Tanácsház térig) - 1985 nyár (71A idényjárat beindítása)

Belső oldal: Érdekes módon a tábla nem jelzi a Szállító utcai betérést, pedig ez a szakasz a 80-as évek eleje óta megvolt. 

Évjárat: 1987. május - 1990 vége (Már létezik a 19-es járat, de még piros gyorsjáratos)

Külső oldal: A Közvágóhíd elválasztásos írása helyett egy sorban.

Belső oldal: A Szállító utcai betérést továbbra sem jelöli. Az átszállásokat számsorrendbe rendezték. Megszűnt járat: 38B (1986-ban). Új: 19, 71A idényjárat (1985-ben indult).

Egy fényezőműhelyből lett megmentve a tábla.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Külső oldal: Két végállomás megcserélése, a Közvágóhíd ismét elválasztva lett kiírva. Tanácsház tér -> Szent Imre tér.

Belső oldal:  A balos által megjelölt irányhoz képest az alábbi megállóváltozások történtek: Volán 1.sz vállalat -> Volán tefu válallat. Jelöli a szállító utcai betérést.

1996 áprilisától az 59A járat Bajáki Ferenc utcai szakaszát a 79, 79A járatok látták el. A Szent Imre tér felé menő járatok a tér érintése után egy nagy kitérőt tettek a II.Rákóczi Ferenc út felé, majd onnan visszafordulva jutottak ismét el a Szent Imre térre.

Évjárat: 1996. március, puha műanyag (áprilisi változásokra)

Belső oldal:  ASzabadikikötőnél a HÉV-átszállást mindkét irányban törölték fölöslegesség miattA 19-es lerövidült, a 38, 148-as járatok megszűntek. Az új szakasz miatt Szent Imre tér végállomáson nem jelöli az 59A járatot, a 48A-t pedig annak üzemidő szűkítése miatt (hétvégén nem jár) törölték.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Hézagot hagyva törölték a megszűnt 38-as járatot.

Évjárat: 1999, kemény műanyag

Külső oldal: A Közvágóhíd elválasztása megszűnt.

Belső oldal: Új típusú logó.

Évjárat: 2000. december, az 1-es villamos meghosszabbításakor

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Új járat a 151-es. Két, korábban elmaradt átszállást (59A, 103) pótoltak.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag.

Belső oldal: Zrt-s logó alulra helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Megállóhelyek átnevezése, illetve létesítése (Helyi Kikötő út). Új járat: 55-ös.

Évjárat: szintén 2006. október, de hibás: Közvághóhíd felé a 79A megállókiosztásával készült (tehát Szállító utcai betérés nélkül)

2008.02.11-től 179-es jelzéssel közlekedett.

79A

A járat 1994 januárjában indult, csak vasárnap közlekedett, kezdetben a napszakon belül is időszakosan (ugyanis a 79-es csak 1995 februárjától nem közlekedik vasárnap).

Évjárat: 1995. március, első tojáslogós, a korszakban csak a dél-pesti tábláknál alkalmazott PUHA műanyagból.

1996 áprilisától az 59A járat egy szakaszát a 79, 79A járatok látták el. A Szent Imre tér felé menő járatok a tér érintése után egy nagy kitérőt tettek a II. Rákóczi Ferenc út felé, majd onnan visszafordulva jutottak ismét el a Szent Imre térre.

Évjárat: 1996. március, puha műanyag (áprilisi változásokra készítve)

Belső oldal: Bal oldali lista: a hév átszállás eltüntetése fölöslegesség miatt, a Közvágóhíd végállomás átszállásainak egy sorba szerkesztése. Jobb oldal: A 19-es lerövidült, a 38,148-as járatok megszűntek. Az új szakasz miatt Szent Imre tér végállomáson nem jelöli az 59A járatot, a 48A-t pedig annak üzemidő szűkítése miatt (hétvégén nem jár) törölték.

Évjárat: 1999

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül, új típusú tojáslogóval. Hibásan még mindig jelöli az 1996-ban megszűnt 38-ast.

Évjárat: 2003 vagy 2004

Belső oldal: Itt már természetesen nem szerepel a hibás 38-as. Egy HÉV átszállást áthelyeztek, feltüntettek két elmaradt járatot: az 59A-t és 103-ast. 2000. december óta hosszabb az 1-es villamos. A 23-ast azért törölték, mert a járat csak hétvégén közlekedett, így közös üzemidejük nem volt.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag

Külső oldal: Kisebb feliratokkal.

Belső oldal: Hibás: Csepel felé a 79-es megállóit jelzi (tehát a Szállító utcai betérést). Megállók átnevezése, és létesítése (Helyi Kikötő út). Új járat az 55-ös. Bár a 151-es fel lett tüntetve, de nincs közös üzemideje a 79A-val, mivel csak hétköznap közlekedik. A HÉV átszállást visszahelyezték Csepelen, valamint a HÉV-ek megnevezése pontosabb.

2008.02.11-től 179A jelzéssel közlekedett.

80 (RÁKOSLIGETI)

EZ NEM A KŐBÁNYAI 80-AS VISZONYLAT. Ez a járat 1980 és 1993 között időszakos jelleggel, napi néhány indulással szállított utasokat a Cinkotai úti ipari területekre.

Évjárat: 80-as évek második fele (Máv-állomás kifejezés használata a vasútállomás helyett.)

1993 decemberében a félreértések elkerülése végett 180-as számot kapott.

80

Évjárat: 1988. október (82A beindítása) - 1990. augusztus (95-ös megszüntetése)

Külső oldal: Érdekessége, hogy a rákoskeresztúri végállomás még a 70-es évek stílusában készült!

Évjárat: 1992 (Rákoskeresztúr, városközpont megnevezés) - 1993

Külső oldal: A Ferihegyi út elágazást városközpont felirat váltotta fel, a megszokott stílusban. A Rákoskeresztúr felirat változatlan maradt.

Belső oldal: Megálló-változások a jelölések szerint. Számos, korábban elmaradt átszállás feltüntetése (ezek egyike sem tényleges hálózati változás). A Hősök tere megállónál találunk egy érdekes nullát, ez talán egy félig sikerült beszerkesztés lehet a rövid 80-as járatra (lásd az előző menüben).

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: Teljes átdolgozás (a járatszámot kivéve), vékonyított rövidítés-mentes betűkkel.

Belső oldal: Balos irányához képest megállóváltozás: a Gyöngytyúk utcánál már nem szerepel az Egyesült Vegyiművek zárójeles megjegyzése.

Évjárat: 1995. augusztus

Belső oldal: Megszűnt járatok: 35,62,135,197. Igényesen szerkesztve.

Évjárat: 1996. március, puha műanyag

Külső oldal: Az autóbuszok már csak a Szarvas csárda térig közlekednek, Kőbányáig ettől kezdve a 98-as járt ki. A járatszámot összenyomták vízszintes irányban. Az új végállomás azonos betűtípussal készült, a Rákoskeresztúri végállomás 3 sorba került.

Belső oldal: Új szakasz (igényes beszerkesztéssel). Néhány átszállásm-ódosítás a logikusabb információközlés végett, vagy irány megnevezése (76,168). A Gyöngytyúk utcához visszatették az Egyesült Vegyiművek feliratot is, holott máshol (lásd az oldalon 1997-es 192-es) éppen ekkoriban szedték le.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag, táblaelhasználódás miatt készült, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag, táblaelhasználódás miatt készült, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag

Külső oldal: Érdekes és ritka jelenség, (lásd még 159-es 1996-os szériánál): a Szarvas Csárda téri végállomást egy 1990 előtti 98-as balos mintája alapján készíthették ("Pestlőrinc"), a szám is régi típusú. A rövidebb Pestlőrinc felirat lehetővé tette a rákoskeresztúri végállomás két sorba írását.

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül. A logóba Rt-t írtak.

Évjárat: 1998. augusztus (keresztúr-busz beindítása)

Külső oldal: Ismét az új típusú.

Belső oldal: Megállóváltozás: Csévéző út -> Bélatelepi út, teljesen egyedi beszerkesztéssel. A Szarvas csárda térnél számomra érthetetlen okból törölték az 50-es villamost, valamint Rákoskeresztúron vékony betűkkel beszerkesztették az újonnan indult keresztúr buszt.

Évjárat: 1999

Külső oldal: Ismét a Pestlőrinces verzió.

Belső oldal: A Baross utca / Szabadság utca nevű megállóhelyek neve Kodolányi János tér lett (vékony betűkkel szerkesztve - a változás valójában már az előző széria kiadásának idején megtörtént, ott azonban elmulasztották átszerkeszteni). Rákoskeresztúr felé a Pesti útnál a 67-es és 192-es helyére betették a keresztúr-buszt (a 67-es túl messze volt ettől a megállótól, a 192-est pedig a Gyöngytyúk utcánál már jelölték).

Évjárat: 2000. szeptember, a 180-as egész napos járattá vált, így kiváltotta a 80-as Liget sor - Rákosliget, MÁV-állomás szakaszát.

Külső oldal: Visszakapta az 1997-es formát.

Belső oldal: A fent említett szakasz megszűnése. Új megálló Földműves utca néven (vékony betűkkel). 93 -> Reptér-busz

Évjárat: 2001

Külső oldal: A korszakra jellemző kis járatszámmal és átmeneti betűtípussal.

Belső oldal: Ismeretlen okból a Gyömrői út megállónál a Reptért-buszt kiszedték.

Évjárat: 2002. május

Belső oldal: Új járatok: 182, 182A, továbbá az 1998-ban törölt 50-es villamost ismét feltüntették, továbbá az utóbbi szérián törölt reptér-buszt is.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós pufi stílusban.

Belső oldal: Nem jelöli a Szarvas Csárda térnél az 50-est.

Évjárat: 2003 második fele - 2004. október (Pestszentimre-busz beindítása), tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2006. július (Szarvas csárda tér végállomási rend módosítása), puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, kisebb járatszám, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A Haladás út felújítása után a Szarvas csárda téri végállomási rend megváltozott: a korábbi leszállóhely megállóhelyként üzemelt tovább. Átszállási változások: új járat (2004. október) a Pestszentimre-busz, Reptér-busz -> 200, néhány átszállást logikusabb tájékoztatás érdekében áthelyeztek, vagy töröltek.

Évjárat: 2006 vége - 2007 eleje, puha műanyag

Belső oldal: Nagyobb méretű járatszám. További, elmaradt átszállások (98, 98, 168) pótlása, fölöslegesek törlése (61, Keresztúr-busz)  a Szarvas csárda téri átszállások sorrendbe rendezése

Évjárat: 2008. január, kemény műanyag

Külső oldal: Kisebb betűk.

Belső oldal: Máv és Volán járatok feltüntetése. Átszámozások: 193 -> 193E, 82 -> 182, 82A -> 184, 182 -> 282E, 182A -> 284E, megszűnt a 192-es - a járatot azonban nem törölték, de már jelöli a helyette közlekedő 46-ost. Ezen felül további átszállások (keresztúr-busz,98,200) feltüntetése.

Évjárat: 2008. február

Belső oldal: Törölték a hibás 192-est és a 168-as iránymegjelölését a Lőrinci útnál.

2008.09.06-tól a járat összekötésre került a 198-assal, s utóbbi jelzésével közlekedett a továbbiakban.

81

Évjárat: 1996. február, még kemény műanyag (ekkoriban puha és kemény műanyagból egyaránt készítettek táblákat).

Évjárat: 1996. október, puha műanyag

Belső oldal: A József Attila lakótelep irányában két új megálló: Lobogó és Távíró utca (ezért a 3. megállót egy sorba írták ki, hogy kiférjen a lista). Másik irány: Közterület Fenntartó Vállalat -> ~ Rt. Átszerkesztettségük nem vehető észre.

Évjárat: 1998, kemény műanyag, egyetlen különbsége a logóba szerkesztett Rt  felirat.

Évjárat: 2000

Külső oldal: Vastag betűs és járatszámos kivitel, csak néhány járaton alkalmazták a korszakban.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. Újabb típusú logó használata. Az Aszódi utca felé a 6. megállónál véletlenül 69-es villamost írtak, a 10. megálló rövidülve FKF Rt. lett. Érdekes a belső kicsiny járatszám, ilyet a 39-es és 150-es járat azonos évjáratú tábláinál alkalmaztak.

Évjárat: 2002. május 3. (Ferenc-busz beindítása)

Külső oldal: Kis járatszámos, átmeneti betűtípussal, az irányok megcserélése.

Belső oldal: A két irányt itt is megcserélték. Vastag betűs járatszám alkalmazása. Már 3-as villamos közlekedik, illetve létezik a Ferenc-busz is. Az FKF Rt. megálló ismét a régi nevét viseli. Az irány kommentárokat a megállók utánról törölték.

A megállók rendszere az Aszódi utca irányába megváltozott, ennek megértését az ábra segíti.

   

Évjárat: 2003 első fele, pufibetűs stílus, utolsó tojásszéria teljes tartalmi egyezéssel.

Külső oldal: A hosszú végállomásnév miatt kisebb betűvel

Évjárat: 2005 ősz - tél (kialakítás alapján). Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2006. június - 2008. január között, puha műanyagból. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

Külső oldal: Matricás. Karakterek a tojáslogósokra jellemző típussal készültek. Belső oldala üres.

82

Évjárat: 1988. január, útvonalhosszabbítás Kőbánya-Kispestig.

Külső oldal: A Benjamin utca ékezete utólagos belejavítás.

Évjárat: 1990 április - 1991 eleje (már Pestszentimre városrész-elnevezés, de még piros gyorsjáratos)

Külső oldal: Kőbánya-Kispestben két kötőjel. Pestimre -> Pestszentimre.

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése. Új járat a 82A (1988. október óta). Megállók átnevezése: Vörös Hadsereg útja -> Szarvas csárda tér, Kőrös utca -> Kettős-Kőrös utca, továbbá az "u." rövidítések helyett mindenhol kiírták az utcákat. Új megálló létesült 1989-ben a Tompa Mihály utcánál.

Évjárat: 1996. február, puha műanyag

Külső oldal: A Máv állomás és a Benjamin utca kicsinyített, oldalirányból összenyomott betűi a 90-es évek jellemző szerkesztési stílusában.

Belső oldal: Közterület-átnevezések a balos által megjelölt irányt vizsgálva: Steinmetz kapitány utca -> Ráday Gedeon utca, Vörös fény utca -> Nemes utca.  Ekkoriban rövidült le a 80-as a Szarvas csárda térig és hosszabbodott meg a 98-as Kőbánya-Kispestig. Ezek a módosítások nagyobb számmal történtek az eredeti átszállások között. A bal oldali listát nézve az alábbi megállóknál találunk átszállás-módosítást: 10. (98-as helyére 80-as nagyobb számmal), 12.(a megszűnt 35-ös helyére az újonnan indult 193-as). Jobb oldali listán: 13. (szintén a 35 és 98 helyére), Kőbánya-Kispest végállomáson látszik a 35-ös hézagja, a 98-ast beékelték nagy számokkal.

Évjárat: 1997 vége - 1998 eleje, már kemény műanyagból. Tartalmi különbsége nincs, a logóba Rt. feliratot szerkesztettek.

Garázsmeneti tábla. Ez a darab 1997 körül készülhetett.

Piros színben is készült.

Évjárat: 1999. március (136 helyett a 19-es közlekedik)

Külső oldal: A korszakra jellemző kis járatszámmal és átmeneti betűtípussal.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, új típusú Rt-s tojáslogó. A 136-os helyett 19-es közlekedik valamint új járat a keresztúr-busz. Minden egyéb átszállási változás csak variálás, hiánypótlás. Pestszentimre végállomást hibásan Pestimreként jelöli.

Évjárat: 2000. augusztus (93 -> reptér-busz)

Belső oldal: Pestimre helyett immár helyesen Pestszentimrét ír. A Szarvas Csárda térnél ismét jelzi az 50-es villamost, azonban hibásan autóbusz-piktogrammal.

Évjárat: 2005. március 7. (Kőbánya-Kispest, MÁV-állomás -> Kőbánya-Kispest)

Belső oldal: Új járatok: Alacska-busz, Pestszentimre-busz, Pestszentimre Iskola-busz,  182182A. Megálló-átnevezése: Jókai Mór utca -> Gárdonyi Géza utca.

Évjárat: 2006. október 1. (84-es beindítása) - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Belső oldal: Zrt-s logó alulra helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Reptér-busz -> 200. Megálló-átnevezése: Nemes utca -> Kisfaludy utca.

2007.09.03-tól jelzése 184-re módosult.

82A

A járat 1988 októberében indult, időszakos jelleggel a 82-es betétjárataként Kőbánya-Kispest - Szarvas Csárda tér között.

Évjárat: 1988. október, első széria.

Belső oldal: Szinte minden lehetséges átszállás jelölése. Azért találunk félredőlt átszállásokat, szerkesztésgyanús helyeket a belső oldalon, mert a tábla alapját valószínűleg a 82-es balos idáig eső szakaszából vették, és ahhoz szerkesztettek hozzá kihagyott átszállásokat.

Évjárat: 1990.05.02. A járat útvonala ekkor a Gyolcs utcáig hosszabbodott. Ez az utca ma a Fogaras utca nevet viseli és a Tarkő és Nagyenyed utca megállók között helyezkedik el. Tehát az autóbusz új területet szolgált ki és az időszakos jelleg megszűnt.

Külső oldal: A járatszám A betűje kívül és belül is a klasszikus régebbi típusú vékony A lett. A rövidebb végállomásnév miatt a Kőbányai végállomást beljebb húzták.

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás megjelölése. A Lakatos út helyett hibásan Lakatos utcát írtak.

Évjárat: 1990.06.15.

Külső oldal: A járat útvonala az újonnan kiépülő Alacskai úti lakótelepig hosszabbodott

Belső oldal: Az újabb szakasz megjelenésén kívül nincsen változás.

Évjárat: 1994. november

Külső oldal: Azóta megszűnt a MÁV-áll. rövidítés, összenyomott betűkkel lett kiírva a korszakra jellemzően. Az Alacskai úti lakótelep rövídítésmentes, de régi típusú. 

Belső oldal: A baloson is meglévő szakaszt és irányt vizsgálva az alábbi megállóváltozások történtek: Lakatos utca -> ~ út, Steinmetz kapitány utca -> Ráday Gedeon utca, Vörös fény utca -> Királyhágó út.

Évjárat: 1996. január

Belső oldal: Megszűnt járatok: 35,135,193A. Új járat: 193

Évjárat: 1996. április (puha műanyag)

Belső oldal: Rövidített útvonalon közlekedik: 80-as (eltérően nagyobb számokkal szerkesztve), hosszabb útvonalon közlekedik: 98 (eltérően nagyobb számokkal szerkesztve). A Lakatos út megállóhelyen a korábbi szériánál keletkezett hézagot rendezték.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. Táblaelhasználódás miatt, ugyanis nincsen különbsége (csak a dátum tűnt el).

Garázsmeneti tábla. Ez a darab 1997 második feléből.

Piros színben is készült.

Évjárat1997 vége - 1998 eleje. Új típusú tojáslogóval, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat1998. augusztus 25. (Keresztúr-busz beindítása)

Belső oldal: Egy 82-es és 193-as átszállást töröltek.

Évjárat2000. augusztus 28. (Alacska-busz beindítása)

Belső oldalAz 1999.02.28-án megszűnt 136-ost kiszedték és a vele összevont 19-est szerkesztették helyére vékony számokkal. 2000 augusztusában beindult az alacska-busz, és a reptér-busz (a 93-asból átszámozva). A már eleve hézagos kőbánya-kispesti átszállásokat újraszerkesztették.

Évjárat2003 második fele - 2004. október, tartalmi különbség nélkül

Évjárat2004. október 4. (Pestszentimre-busz beindítása)

Belső oldalÚj járat: Pestszentimre-busz. Megálló-átnevezése: Jókai Mór utca -> Gárdonyi Géza utca. Korábban elmaradt átszállások feltüntetése.

Évjárat: 2005. március 7. (Kőbánya-Kispest, MÁV-állomás -> Kőbánya-Kispest).

Évjárat: 2006. december 1. (93-as útvonalának módosítása) - 2007. március (mivel dátum nélküli), puha műanyag

Belső oldal: A 93-as Ferihegy felé december 1-től a Czuczor Gergely utca helyett a Bessenyei György utcán át közlekedik, valószínűleg ezért törölték. Reptér-busz -> 200 valamint egy 151-es átszállást pótoltak.

2007.09.03-tól jelzése 182-re módosult.

83

Fémtábla a 80-as évek elejéről. Az F. betű a kiadó Fürst garázsra utal.

Évjárat: 1984. november (lőtéri 114-es megszüntetése) - 1986. január (Ispiláng utcai 114-es beindítása)

Évjárat: 1991. október (Nándorfejévári út megálló létesítése) - 1993

Külső oldal: A HITEKA feliratot törölték. A külső oldalt a megállós részhez képest fejjel lefelé szitázták.

Belső oldal: A táblán kifelejtették az utolsó megállót (lásd az ábrát).

Évjárat: 1994. október, első és egyetlen tojáslogós.

Külső oldal: A "pu." rövidítése megszűnt valamint a HITEKA végállomásnév a már 1988 óta hivatalos formában került ki a táblákra is.

Az autóbusz legtöbb utasát a HITEKA gyár dolgozói tették ki. Az üzemet fokozatosan leépítették, ekkor kezdődött meg a járat hanyatlása és jutott el a júniusi megszüntetéshez.

Egyes táblákra az utolsó napokban tájékoztató matricákat tettek:

84

Évjárat: 1990. december (84 -> 84, valamint az Újpest, Szilágyi utca helyett csak Árpád hídig jár)

Belső oldal: A metróátadásra készített táblák egyedi átszállási számtípusával készítve.

Évjárat: 1994. szeptember, utolsó széria

Belső oldal: Flórián tér /Kiscelli utca/ -> Kiscelli utca. A Galagonya utcánál utólag filccel beírták a 60-ast átszállásként.

 
Járattörténeti adatok (1977-1997)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Halloween mix-ek és Jelmez mix-ek már 500.-Ft/kg-tól 1 zsák 15-18 kg gyors 1-2 napos szállítási határidõ    *****    Sniffany felnõtt meséi, képei és versei a blogon :)    *****    Lilith Megéhezik 4 - Az Apáca Show,a fantasy új epizódja elérhetõ    *****    Felnõtt mesék, különös történetek, némi erotikával fûszerezve. Versek, eszmefuttatások. Underground írások,Sniffanytól.    *****    BLACKPINK NEWS • Gyere és ismerd meg a világ egyik legismertebb és legnépszerûbb dél-koreai bandját, a BLACKPINK-et!    *****    LEPD MEG MAGAD VAGY SZERETTEDET EGY KÜLÖNLEGES MANDALÁVAL, VAGY ÁSVÁNYÉKSZERREL! RENDELÉS ÜZENETBEN VAGY AZ OLDALON!    *****    Ismerd meg és nézd meg a norvég SKAM címû sorozatot és 7 további remake sorozatát! Naponta friss hírek! SKAM - SKAM    *****    IGAZÁN DÖGÖS ÉS EGYEDI SZERETNÉL LENNI? 10-20% CSAK MA MINDEN ÁSVÁNYKARKÖTÕRE, GYÖNGYKARKÖTÕRE, MEDÁLRA! NÉZD MEG FB-OT!    *****    "Eljött értünk a végzet, s keze nyomán milliók hulltak élettelenül a porba. Félelem bûze áradt szét." - SZEREPJÁTÉK    *****    Angolturi Lerakat - Angol használtruha kereskedés. Gyerek és felnõtt ruhák már 350.-Ft/kg-tól Gyors kiszállítás    *****    Ismerd meg és nézd meg a norvég SKAM címû sorozatot és 7 további remake sorozatát! Naponta friss hírek! SKAM - SKAM    *****    KÖLTÖZÉS - www.kitfitbefit.hu- Fitness - Életmód - Cikkek- www.kitfitbefit.hu - www.kitfitbefit.hu - www. kitfitbefit.hu    *****    Ismerd meg és nézd meg a norvég SKAM címû sorozatot és 7 további remake sorozatát! Naponta friss hírek! SKAM - SKAM    *****    Suzanne Collins - Énekesmadarak és kígyók balladája Gyere nézz be! #ÉhezõkViadala #Read&Speak Blog #GyereNézzBe    *****    Mistfall egy csodálatos hely amely elvarázsol játék közben!    *****    Mistfall egy gyönyörû hely amely elvarázsol játék közben!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek bele kell néznie. Rendeld meg a képleted én segítek értelmezni amit látsz!    *****    Hamarosan megjelenik a Csókfülke címû film második része. Premier: 2020 július 24. Ne maradj le semmilyen információról!    *****    Silhouette in the Darkness - Reménykedni valamiben, majd elveszíteni: az jobban fáj, mintha semmit sem reméltél volna.    *****    Enigma Disease ⊱ Egy háborút már önmagában vívni is nehéz; s megmenteni mindenkit? Tudd: nem lehet...