bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
104 - 113A

104

Évjárat: 1987. július 27. (Dózsa György út elnevezésű megállóhely megszüntetése) - 1987. szeptember (25A járat beindítása)

Évjárat: 1990. december, a 3-as metró újpesti szakaszának átadásakor.

Külső oldal: Megszűnt az R.palota rövidítés, ezért a végállomás 3 soros lett.

Belső oldal: Megálló-változások: a Bajcsy-Zsilinkszy út, Kis Zsigmond utca és Árpád út megállókból összevonva jött létre az Újpest-központ és Berzeviczy Gergely utca megálló (ezeken kívül még kevésbé jelentős megállóátnevezések történtek). Az átszállási kapcsolatok a metró miatt jelentősen változtak, ezek részletezésére már több járat kapcsán kitértem. Sajnos a gyorsjáratok lekoptak, ezért filccel lettek újrarajzolva.

Ez a balos tartalmilag megegyezik az előzővel, de hiba folytán a gyorsjáratokat is feketével szitázták.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz viszonyítva a sok megállóváltozás történt: Batthyány utca -> Széchenyi tér, Tito utca (Árpád út) -> Árpád üzletház, Árpád út(Váci út) -> József Attila utca, Táncsics Mihály utca -> Károlyi Zsigmond utca, Lipták utca -> Zsilip utca, Hoffman Ottó utca -> Béla utca.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag.

Külső oldal: A 104A megszűnése után a Vízművek lakótelephez került a végállomás. E tábla elkészítésekor egy az egyben a 104A külső és belső oldali mintáját vették alapul (LÁSD 104A 1996/4-es széria), de ahhoz képest az alábbi változtatásokat hajtották végre: megszűnt az LTP. rövidítés, helyére vékonyított, kicsinyített felirat került.

Belső oldal: A 104A beolvasztásakor a Vízművek és Székesdűlő megállók megszűntek. A megállólista szintén a 96/4-es 104A-tól származik. Különbségek a 104-es listájához képest: a megszűnő 43-as busz és 11-es villamos törlése, egy fölösleges 70-es átszállás törlése, és egy 120-as pótlása.

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: Tartalmi különbség nincs, a logóba Rt. feliratot szerkesztettek.

Évjárat: 1999

Külső oldal: A korszakban néhány táblánál alkalmazott vastag típusú betűk, a szám régi maradt. A végállomás a Széchenyi térnél lett kijelölve.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. A József Attila utcánál törölték a metróátszállást, mivel ez átszállásnak meglehetősen távol van (városkapu). A végállomás Széchenyi téren történő kijelölésével a listában is átrendezték a megállókat.

Évjárat: 2000 októberében elindult a palota-busz, ekkor a 104-es végállomási rendje visszaállt az eredetire.

Külső oldal: A végállomás ismét Kossuth utcánál, immár a korszakra jellemző átmeneti típussal kiírva.

Belső oldal: Megállók visszarendezése a régi állapotok szerint. Új járat a palota-busz, valamint a József Attila utca megálló neve Váci útra változott.

Évjárat: 2003. január 1-től ismét a Székesdűlőig hosszabbították az útvonalat (ahogy a balos táblán is láthatjuk)

Külső oldal: Újlogós betű és számtípussal (Arial) készült. (Egyedi párosítás a tojáslogós belsővel!)

Belső oldal: Vastag járatszám, valamint az új végállomás és a hozzá előtte lévő leszállóhely megjelölése. Székesdűlő irányában a 10. és 11. megálló sorai között hiányzik az elválasztó-vonal.

Évjárat: 2003.február.1-jén, 1 hónappal a változás után a végállomás Székedűlő, ipartelephez került.

Külső oldal: Ennek megfelelő végállomásmódosítás újlogós betűtípussal.

Belső oldal: Egy új leszállómegállóhely és a végállomás.

Évjárat: 2003. március

Külső oldal: A járat útvonala szerződés keretében az Auchanig hosszabbodott. Ez is újlogós típussal készült el.

A járat az Auchan zárvatartása idején továbbra is Székesdűlő, ipartelepig közlekedett. Ettől kezdve tehát két féle tábla készült a 104-es, e tábla tojáslogós párja még nem került elő.

Belső oldal: A megállólistát az utolsó generációs táblákra jellemző típussal, új piktogramokkal dolgozták át.

Évjárat: 2003.08.26. (új megálló létesítése a Vízművek lakótelepnél)

Külső oldal: A Kossuth utcai végállomás három sorban lett kiírva.

Belső oldal: Új járat a Tesco-busz (2003. május), mely feltüntetése igen furcsán hat egy szerződés keretében Auchanig közlekedő járat esetében.

Évjárat: 2003.08.26., az Auchan zárva tartása idején használt Székesdűlős verzió.

Belső oldal: Az Auchanos szériával ellentétben a Temesvári utcánál is jelöli a Tesco-buszt.

Évjárat: 2005 ősz - tél (Auchanos verzió)

Belső oldal: A járatszám felülre, a logó alulra került, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A Temesvári utcánál is jelöli a Tesco-buszt (ez a módosítás a Székesdűlős verzión már 2003-ban életbe lépett)..

Ez a duplaoldalas tábla valószínűleg a Váci úti felújítási munkálatokhoz kapcsolódó lezárás apropóján készült 2006 elején. A járat néhány napig rövidített útvonalon járt.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag (Auchanos verzió)

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: Zrt-s logó. Új járat a 96A (2006. október), 177 -> 231.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag (Székesdűlős verzió)

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk. Székesdűlő 3 sorban, elválasztva.

Belső oldal: Az Auchanossal azonos módosítások.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag (együtt ismertetem a Székesdűlős és Auchanos verziókat)

Belső oldal: Új megálló az Ezred utcánál. Megálló átnevezése: Berzeviczy Gergely utca -> Temesvári utca. Volán átszállások feltüntetése. Az Árpád üzletháznál törölték a 20-ast, az Auchanos verziónak érthetetlen okból még a 96A-t is Újpest-központnál.

Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással (Auchanos verzió)

Külső oldal: Néhány milliméterrel nagyobb karakterek, ám vízszintes irányból összenyomva. A járatszám nagyobb, karakter-köze nőtt.

Belső oldal: Nem jelöli a Volán átszállásokat. Az Auchan felé Újpest-központnál továbbra sem jelöli a 96A-t, ugyanitt a 170-es helyett alapjáratot jelöl.

Évjárat: 2008. július, digitális nyomtatással (Auchanos verzió). Tartalmi különbség nélkül.

2008.09.06-tól a Székesdűlőig közlekedő 104-esek 104A jelzést kaptak.

104A

Évjárat: 1987. július 27. (Dózsa György út elnevezésű megállóhely megszüntetése) - 1987. szeptember (25A járat beindítása)

Évjárat: szintén 1987. július - 1987. szeptember

Belső oldal: több helyen félreszitázás, A Tungsramnál és a Megyeri útnál 96-os helyett 96-ost jelöl (mindkettő helyes).

Évjárat: 1993. július

Külső oldal: A Rákospalota rövidítés megszűnt. 1993 júliusától útvonala hosszabb, a Vízművek lakótelepig közlekedik.

Belső oldal: Az 1990-es metróátadás miatt számos változás történt megállók és járatok terén is. Megálló-változások: Batthyány utca -> Széchenyi utca, Tito utca -> Árpád üzletház, a Bajcsy-Zsilinszky út, Kis Zsigmond utca és Árpád út megállókból összevonva jött létre az Újpest-központ és Berzeviczy Gergely utca megálló, Árpád út (Váci út) -> József Attila utca, Táncsics Mihály utca -> Károlyi Mihály utca, Lipták utca -> Zsilip utca, Hoffmann Ottó utca -> Béla utca. Több megállónévben is a szerkesztettségre utaló vastagabb betűtípus, pl: Széchenyi utca, Árpád üzletház, József Attila utca, Károlyi István utca. Az átszállások tekintetében is jelentős - már más tábláknál kifejtett - változások vannak.

Évjárat: 1996. április, puha műanyag, utolsó széria.

Belső oldal: Szerkesztésre utaló nyomok: a 11-es villamos helyén lévő üres hézag Újpest központnál, valamint a bal oldali listán az első megállóban a 24-es  szerkesztés-gyanús a félredőltsége miatt. Érdekes a felülre tolt járatszám.

A járat 1996 júliusában takarékossági okokból megszűnt.

105

Évjárat: 1990. december, a járat indulásakor

Belső oldal: Még a múlt rendszer utcaneveivel készült, ennek ellenére 1995-ig legalább forgalomban volt, ugyanis sajnos az összes addig történt változást lekaparták, vagy javítóval lefestették (megszűnő 1-es, 15A, 116, 139 és egy helyről valamiért a 4-est is).

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria (az egyik leggyakoribb balosként számontartott széria)

Külső oldal: A Lékai János tér neve Apor Vilmos térre módosult. Ez régi típussal lett szerkesztve.

Belső oldal: Hibák: a Hild térnél elfelejtették bekeretezni a 4-est, ezt utólag tették meg filccel, valamint a Hősök terénél véletlenül a 30-ast keretezték be a 20-as helyett. A különbségek jelölésekor a tolljavított részeket nem vettem figyelembe. Megszűnt a 15A, a Joliot Curie tér neve Királyhágó tér.

A járat 1995 februárjától  a Hősök tere helyett már csak a Deák Ferenc térig közlekedett.

Évjárat: 1995. február, első tojáslogós széria

Külső oldal: Ennek megfelelően módosították a végállomást régi típusú betűkkel, valamint helyüket megcserélték.

Belső oldal: A járat megmaradt szakaszán a megállók száma és elnevezése nem változott. Ekkoriban kezdődött meg a kisföldalatti felújítása, mely szeptemberig tartott, a listában ezért a pótlóbusz is szerepel.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: A megszűnt járatokat hézagot hagyva kiszedték (2, 86, Földalattipótló). A 12-es az Alkotás utcáig rövidült 1995 nyarán, ezért már nem jelölték átszállásnak.

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: Újabb típusú logó. Két helyen korábban kifelejtett átszállások feltüntetése a korszakra jellemző listaidegen számtípussal.

Évjárat: 2000. november

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. A Deák tér felé új megálló a Roosevelt térnél. 

A 2003-tól a nyári - tanítási szünetre eső - időszakban hétvégente lezárták a Lánchidat (kivéve a 2006-os metrópótlás idején, ahol csak 2 alkalommal volt zárás), ekkor a 105-ös buszok a következő rend szerint közlekedtek:

2003: Apor Vilmos tér - Erzsébet híd - Március 15. tér VÁ.

2004 - 2007: Apor Vilmos tér - Erzsébet híd - Irányi utca VÁ.

2008: Apor Vilmos tér - Erzsébet híd - Irányi utca - Petőfi Sándor utca - Deák tér VÁ.

Évjárat: 2004, duplaoldalas kivitel, kemény műanyagból

Kísérleti jelleggel 2003-ban az utastérbe kihelyezett táblák:

Évjárat: 2006 második fele, puha műanyag

Belső oldal: Új járat: 118-as villamos, hosszabb útvonalon jár: 41-es villamos, elmaradt átszállások feltüntetése: 59-es villamos, 102-es és 112-es busz.

A járatot 2007. szeptember 3-tól összevonták a 4-4-es járatokkal.

Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag (a szeptemberi változásra készítve)

Belső oldal: Új járat: 118-as villamos, hosszabb útvonalon jár: 41-es villamos, elmaradt átszállások feltüntetése: 59-es villamos, 102-es és 112-es busz.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Volán átszállások feltüntetése, 139 -> 139. Új járat a 249V (Szabadság híd lezárásával összefüggésben).

Évjárat: 2007. szeptember - 2008. január, puha műanyag. A kijelzős járművek kijelző-hibája esetén használt tábla. Duplaoldalas. Matricázott betűkkel.

Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással.

Külső oldal: A két végállomást megcserélték, a feliratok nagyobbak. A járatszám karakter-köze nőtt.

Belső oldal: A két irányt itt is megcserélték. Megszűnt a Tesco-busz. A Gyöngyösi utca felé az utolsó két megálló számozását elrontották, és a második Tomori utcai megállót hibásan időszakos megállóként jelöli.

106

Évjárat: 1989. január, a járat indulásakor

Évjárat: 1990. július

Külső oldal: Az autóbuszok útvonala júliustól az Árpád hídig hosszabbodott. A külső végállomás neve megváltozott, a körforgalom-jelleg részlegessé vált, a megnevezést törölték.

Évjárat: 1990. december (a hármas metró meghosszabbítása utáni változásokkal)

Belső oldal: A "volt Korvin Ottó tér" feliratot törölték. Új járatok: 43, 84. Megszűnt: 3V, 4384. Az 1-es villamost feltüntették a Szentlélek térnél.

Évjárat: 1992 második fele, mert a Szentlélek térre a 134-es helyett már a 34-es közlekedik (a 134-es "egyesét" kiszerkesztették)

Külső oldal: A metróállomás rövidítve lett.

Belső oldal: Új megálló a Római térnél (feltűnően kisebb betűkkel szerkesztve). Néhány helyre még berakták az 1-es villamost átszállásnak, de ezek az átszállások korábban is léteztek természetesen.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós széria

Belső oldal: Az autóbuszok végállomásra történő behaladási rendje 1994 májusától módosult: a Kadosa út felől érkezve befordultak a Váci útra, megálltak, majd továbbhaladva egyenesen és utána jobbra fordulva a Petneházy utcán majd a Pap Károly utcán keresztül hurokban jutottak vissza a végállomásra az ábrán is látható módon. A visszaút már csak egyenesen a Róbert Károly körúton történt, egy Árpád hídi plusz megállóval a Váci úti kereszteződés után.

Évjárat: 1997. február, puha műanyag

Belső oldal: Törölték a megszűnt járatokat. Az autóbuszok Árpád hídi felszállóhelyét megcserélték a 32-esével (tehát Váci útra került), így már a Kadosa utca felé menő buszok álltak meg a Pap Károly utcánál (melynek nevét immáron helyesen egy "p"-vel írták) és az Árpád híd felé érkező buszok egyszerűen csak befordultak a Váci úti végállomásra (kásd az ábrát).

Évjárat: 1998

Belső oldal: A logó újabb típusú lett, illetve az előző szériában vélelten kiszedett 26-os buszt most pótolták a Szigeti bejáró megállónál az áltlagosnál jóval kisebb számmérettel. Kapcsolatok helyett lehetőségek kifejezést használnak.

Évjárat: 2000. január (végállomási rend módosítása)

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. A buszok végállomása visszakerült az eredeti helyére, így ismét a Kadosa utca felől érkező buszok álltak meg a Pap Károly utcánál, de az Árpád hídi plusz megállót kihagyták (lásd az első rajzot az 1994-es táblánál, csak Árpád híd metróállomás megálló nélkül).

Évjárat: 2000. november

Belső oldal: A Pap Károly utcai megálló megszűnt, mert a buszok már nem tették meg a hurkot a Váci útra fordulva, hanem egyszerűen a Róbert Károly körútnál visszafordultak, mint a 26-os autóbuszok (lásd az ábrát).

Évjárat: 2000. december (1A villamos beindítása)

Évjárat: 2003. október

A járat végállomását 2003. október 1-től lakossági kérésre a Varsa utcai megállóhoz helyezték át.

Belső oldal: Hableány vendéglő -> Silvanus sétány (2001. január óta). Új járat a 132-es.

Évjárat: 2004

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb karakterek.

Belső oldala teljesen azonos

Évjárat: 2005 ősz - tél (a tábla kialakítása alapján)

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek", kisebb járatszám. Feltüntették az évek óta hiányzó 18A-t.

110

Évjárat: 1984. május (153-as beindítása) - 1986. október vége (9-es villamos megszüntetése)

Belső oldal: A Magyar Kábel művek megálló kisebb betűkből lett szerkesztve, mivel korábban "Kábel Művek" elnevezéssel üzemelt.

Évjárat: 1987. január (153-as beindítása) - 1989. március (127-es beindítása)

Külső oldal: A végállomás neve 1987 óta Házgyári utca.

Belső oldal: Korábban elmaradt átszállások feltüntetése. Megszűnt járatok: 9-es villamos és 153-as busz. Új járat a 153-as busz.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós és egyben utolsó széria

Külső oldal: A pontosabb utastájékoztatás érdekében feltüntették a Karinthy Frigyes utat.

Belső oldal: A buszok azóta új megállót kaptak a Vegyész utcánál, illetve történtek megálló átnevezések.

A vállalat 1995-ben a párhuzamosságra és kihasználatlanságra hivatkozva üzemi járatokat is megszüntetett. Ilyen volt a 110-esen kívül például a 83, 87B, 197 is. A vonalon a megszüntetés után egyébként szerződéses különjárat (SZIK - tábláját lásd az egyéb járatoknál) indult.

2007. november 5-től a számjelzés egy rövid időre ismét foglalttá vált. Az I. kerületi Önkormányzat támogatásával új járat indult a Dísz tér és a Fény utcai piac között

Évjárat: 2007. november 5., puha műanyag. Kijelző-meghibásodás esetén használták. A tábla másik oldalán 10-es járat van!

Évjárat: 2008. január - május, kemény műanyag. Kijelző-meghibásodás esetén használták. A tábla másik oldalán 10-es járat van!

A járat jelzése 2008.09.06-tól 116-ra változott.

112

Évjárat: 1984. május (már jelöli a 153-ast) - 1986. november (még jár a 9-es villamos)

Évjárat: 1988. május (15A beindítása)

Belső oldal: A 153-as járat és 9-es villamos megszűnt, illetve a 15A autóbusz elindult. A Felszabadulás térnél a 15A megjelenése miatt is kerülhetett át sok átszállás az Irányi utcához.

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria

Külső oldal: A végállomásnév hivatalos megnevezése ekkor már csak Thomán István utca

Belső oldal: Az eltérő vonalvezetés miatt a visszautat is jelöli. Az összes lehetséges átszállás feltüntetése.

Évjárat: 1995. június, valószínűleg első tojáslogós

Külső oldal: A Thomán István utca rövidítése megszűnt Az irányi utca "betűközei" kisebbek lettek.

Belső oldal: Még tartalmazza a 2 hónap múlva megszűnt 8A járatot is. A 139-es és 173-as járatot kifelejtették átszállásként. A Thomán István utcai kitérő jelölését érdekes módon oldották meg: a megállólistán belül (jobb oldalin) látható 3. végállomásként a Szendrő utca (3.megálló).

Évjárat: 1996. október, puha műanyag

Külső oldal: Igen egyedi kialakítás Helvetica összenyomott számtípussal. A betűk régi típusúak, de kis méretűek, és függőlegesen elnyújtottak.

Belső oldal: A megszűnő járatokat kiszedték (2, 8A, és a lerövidült 27-es). A listában korrigálták a 139-es hiányát, viszont a Ferenciek terénél kihagyták a metrót és továbbra sincs ott a 173.

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: Új típusú logó és a korszakra jellemző Kelenföld felirat alul. Tartalmi különbség nincs.

Évjárat: 1999

Belső oldal: Valójában csak két átszállási változás történt az előző táblához képest (a régen elmaradt 173-as és a metrópiktogram pótlása), mégis sok járat számát írták ki eltérő számtípusú (korszakra jellemző) átszerkesztéssel.

Évjárat: Szintén 1999

Külső oldal: Visszatértek az 1995-ös formához

Belső oldal: Tartalmilag teljesen azonos, azonban az átszerkesztések eltérő típussal (vékony számos, illetve a listával azonos típussal) történtek, valamint a logó középre került.

Évjárat: 2001

Külső oldal: Ismét az 1996-os forma

Belső oldal: Az Orbán tér elnevezése Szent Orbán térre változott, ezt vékony betűs szerkesztéssel készítették.  

A PIROS PONTOK MÁR NEM AKTUÁLISAK!

Évjárat: 2003, utolsó tojásszéria

Külső oldal: Ismét a régi betűkkel. A járatszám normál Helvetica lett.

Belső oldal: Az utolsó generációs táblákra jellemző megállólistával, de tartalmi különség csupán egy apróság: a Szent Orbán tér megálló nevét Orbán térként tüntetni fel. A korszakra már nem jellemző módon a Kelenföldi garázs nevét is feltüntették.

Évjárat: 2003. november (41-es villamos meghosszabbítása) - 2004

Belső oldal: Elmaradt átszállások feltüntetése. Az Orbán tér ismét Szent Orbán tér. Hosszabb a 41-es villamos, új járat a 118-as villamos.

A járat útvonala 2005.07.04-től a Kálvin térig hosszabbodott.

Évjárat: 2005. december (a 7-es buszcsalád átszervezésekor)

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek", kisebb járatszám. Megálló átnevezése: Alkotás utca -> Alkotás utca (Hegyalja út). Megszűnt: 7A, új járat: 73-as.

Évjárat: 2008. április

Belső oldal: Zrt-s logó. Új járatok: 139, 233E, 239. Megszűnt: City-busz, 4, 139 buszok és 118-as villamos. Hosszabb útvonalon közlekedik: 56-os villamos. Ideiglenes járatok: 2V, 41A, 47-49V, 149V, 249V, 83 trolipótló. Korábban elmaradt átszállás pótlása: 90.

113

Évjárat: 1985. május (nem jelöli az Angeli utcáról induló 103-ast) - 1990 (még piros számos átszállások), tekintettel arra, hogy a térségben jelentős változások nem történtek, a tábla korát nehéz pontosan megállapítani.

Évjárat: Valószínűleg 1995, de a korszakra jellemző dátumozás elmaradt.

Külső oldal: Nagytétény felirattal egészült ki.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag.

Belső oldal: Két jelentéktelen, és számomra érthetetlen okból történt módosítás történt: a bal oldali listáról eltűnt a 101-es és a 13-as átszállása. Megjelent a korszakra jellemző Kelenföld felirat alul.

Évjárat: 1999, utolsó széria.

Belső oldal: Az Angeli utca felé egy új megálló a közvetlenül a végállomás előtt leszállni kívánók részére, ezt vékony betűkkel szerkesztették be a megállólistába.

A járat 2000.06.30-án üzemzárással megszűnt.

A számjelzés 2006.10.02. üzemkezdettől ismét foglalttá vált: a 13A járat közlekedését az új 113-as váltotta fel, amely Diósd területét a 13-ashoz hasonlóan teljesen feltárta.

Évjárat: 2006. október 2., puha műanyag. A járat indulásakor.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag.

Belső oldal: MÁV-állomás -> vasútállomás. Elmaradt átszállások és MÁV kapcsolatok feltüntetése. Tétény-busz -> 233E.

 

A MAN járműveken használt viszonylattábla (alsó sorban)

113A

A járat 2006.10.02-án indult, az új 113-as járat betétjárataként.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag

Külső oldal: Nagytétény utánra vessző került.

Belső oldal:  MÁV-állomás -> vasútállomás. Elmaradt átszállások és vasúti kapcsolatok feltüntetése. Tétény-busz -> 233E.

 
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

ÚJRA NYITVA! ~FBLOG~ ÁLLATKÍSÉRLETEKTÕL MENTES A SMINKED? ~HAMAROSAN KREDIT NYEREMÉNY! TERMÉKTESZTEK!~FBLOG~ÚJRA NYITVA!    *****    Astropapa-iskolája mindenkit szeretettel vár és INGYENES TANÁCSOT AD minden kedves érdeklõdõnek!    *****    Supernatural - ODaát - 13. ÉVad - Extrák - Infók - ÉRdekességek - ODaát - Supernatural - 13.ÉVad - Supernatural - ODaát    *****    A csillagjövõ oldalon,nem csak alacsonyak az árak, hanem a tanácsadás, teljesen ingyenes. Szeretettel várlak minden nap    *****    Új design! Az egyetlen magyar Olicity és a legaktívabb Zöld Íjász rajongói oldala! 6. évad & Arrowverse hírek!    *****    No.1 Christina Aguilera Fan Site - Minden ami X-Tina, minden héten újdonságok! Katt!    *****    TelenovelasWeb - Hírek, képek, videók, saját véleménnyel tarkított bejegyzések telenovellákról és a színészekrõl! Gyere!    *****    Hamarosan olvashatók lesznek az oldalamon az Asztro-tükör asztrológiai írásai, cikkei.    *****    Gesztenye, gesztenye, gesztenye... és egy álmos sün! Gyertek az októberi rétre Mályvával és Pipitérrel! Irány a Mesetár!    *****    Születési,baba,hold horoszkóp,elõrejelzés,párkapcsolati elemzés,fogamzási képlet! Ingyenes tanácsadás!Várlak!Kattints!    *****    Ha te is a letisztult stílus híve vagy, nézz be hozzám! Smink, ruha, kritika //Style and Stuff// Style and Stuff//    *****    MINDEN HÓNAPBAN INGYENES G-PORTÁL SABLON! TELJESEN ÁTSZERKESZTHETÕ A LEGÚJABB KÓDOKKAL! Ne maradj le egyik hónapban sem!    *****    Rendeld meg az asztrológiai csomagok egyikét és teljesen ingyen megbeszélheted velem a kérdéseidet telefonon, skypeon!!!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film! Film!Film!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!    *****    A CSILLAGJÖVÕ OLDALON RENDKÍVÜLI AKCIÓK,LEHETÕSÉGEK.A MEGRENDELÉSEK UTÁN TELJESEN INGYENES KONZULTÁCIÓ,TANÁCSADÁS.VÁRLAK    *****    Õszi manókalandok a réten! Búcsúztassátok el ti is útra kelõ madarainkat Mályvával és Pipitérrel! Gyertek a Mesetárba!    *****    | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale |    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Infrashape Horizontal fittness stúdió Debrecen