bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
96AGY - 99GY

96A

A járat 2006.10.01-jén indult. A 96-os járat Újpest-központ-Cérnagyár szakaszának gyérebb igénybevétele miatt célszerű volt egy betétjárat, mely segítségével a frekventált szakaszon a sűrű követés továbbra is garantálható volt, a hosszú 96-os ritkítása mellett.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag.

Belső oldal: Jobb oldalon hibásan 73-ast jelez, holott ez a járat a 96A-val egy időben sohasem létezett. Ennek oka, hogy a listát a 96-os alapján készítették, ahol szintén hibás jelzés szerepel.

Évjárat: 2007. november, puha műanyag

Belső oldal: Az újpesti végállomásról kiindulás után a járat megáll a 96-os Temesvári utca megállójában is. MÁV és Volán átszállások feltüntetése, és további átszállások átrendezése. Tényleges hálózati változások: Új járat a 46-os, 75 -> 175 130 -> 130, 177 -> 231.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag. Digitális nyomtatással.

Külső oldal: Hibás, mert a 96-os végállomásával készült. Az eredetileg összenyomott betűket a normál típusra széthúzták, ennek árán a feliratokat nyomták össze, és néhány milliméterrel kisebbek lettek.

Belső oldal: Új típusú megállólista. Megszűnt a Tesco-busz, Újpest felé utóbbival együtt véletlenül a 170-est is kiszedték.

Évjárat: 2008. május, kemény műanyag, digitális nyomtatással. Tartalmilag azonos, a külső oldala is szintén hibás.

Évjárat: 2008. június

Külső oldal: Harmadik nekifutásra sikerült megfelelő végállomásokkal legyártani. Belső oldala változatlan.

2008.09.06-tól a járat jelzése 196A-ra változott.

97

Évjárat: 1981, fémből. Csak ebben az évben készültek fém balosok.

Évjárat: 1997 első fele, puha műaanyag

Külső oldal: A Rákoseresztúr felirat összenyomott betűkkel a rövidítés-mentes kiíás érdekében.

Belső oldal: A balos óta történt megállóváltozások: új megállók: Ferihegyi út, Sági utca. Megálló-átnevezések: Pesti út / másik irányban Zrínyi utca -> Kucorgó tér. Körjáratoknál alkalmazott piktogramok. A megszűnt járatok miatt a keresztúri átszállássort összébbhúzták, még így is hézagokat hagyva.

Évjárat: 1997. október, a korszakra kevésbé jellemző puha műanyagból.

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült. Ekkoriban már csak elvétve fordult elő, hogy dátumozták a táblákat.

Évjárat: 1998. augusztus, kemény műanyag (keresztúr-busz beindítása)

Belső oldal: Logóba Rt. felirat szerkesztése. Az újonnan indult keresztúr-busz vékony betűkkel történő kiírása. A 2. és 15. megálló (Sági utca) neve Tápióbicske utcára változott (a 2. megálló egyedi betűs, a 14. megálló a korszakra jellemző vékony betűkkel)

Évjárat: 1999

Belső oldal: A 162-es átszállását törölték a Kucorgó térnél.

Évjárat: 2000

Belső oldal: Piktogramok sorrendjének felcserélése.

Évjárat: 2003, utolsó tojáslogós pufi stílusban.

Belső oldal: A Kucorgó térnél ismét jelölték a 162-est, valamint feltüntetésre került a 2000 decemberében indult Rákoskert busz is. A piktogramok sorrendje ismét a régi.

Évjárat: 2003 második fele - 2004 első fele. Tartalmi különbség nélkül

A körforgalmi járatok sávos logós tábláin már elhagyták a piktogramokat.

Évjárat: 2004 második fele - 2005 első fele.

Külső oldal: Kisebb járatszám, mivel a körforgalom megnevezés alá került.

Belső oldal: Körforgalom felirat.

Évjárat: 2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan). Tartalmi különbség nélkül

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag

Belső oldal: Volán és MÁV átszállások feltüntetése. Új járat: 46-os, megszűnt: 180, 192.

Évjárat: 2008. május, tartalmi különbség nélkül.

2008.09.06-tól jelzése 97E-re változott és útvonala az Örs vezér teréig hosszabbodott.

98

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: Azon ritka esetek egyike, amikor 4 sorban írták a végállomást (lásd még 122). A megszokott betűtípus, kisebb betűmérettel (elnyújtás, összenyomás nincs).

1996 márciusától a járat útvonala Kőbánya-Kispestig hosszabbodott, a Szarvas csárda térig 80-as buszok közlekedtek, ez a rövid szakasz megszűnt.

Évjárat: 1996. február (a márciusi változásra), puha műanyag

Külső oldal: Az új végállomások továbbra is régi típusú betűkkel, de összenyomva, elnyújtva. A járatszám Helvetica Bold / Neue, függőlegesen elnyújtva.

Belső oldal: A megállólista betűi kisebbek lettek, hogy az új megállók is kiférjenek. A járatszám félretolódott a logóhoz képest. Az új megállók mellett történt változatások: a Csévéző utcánál (jobb oldalt 10. megállóhely) kiszedték a fölösleges 98-ast, helyette 93-ast írtak. A 168-as busz irányát feltüntették a Melczer utcánál, illetve a Szabadság utcához is kiírták, szintén iránymegjelöléssel. Az időközben megszűnt járatokat igényesen szedték ki a listából, nyomuk sem látszik.

Évjárat: 1996. október

Külső oldal: A járatszám kisebb méretű.

Belső oldal: Tartalmi különbség nincs. A logóba Rt-t szerkesztettek. Ez ebben az időszakban csak elvétve fordult elő (pl.61E).

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Kőbánya-Kispest végállomáson a 85-ös helyére 93-ast illesztettek, nagyobb számtípussal.

Évjárat: 1997. június - megállók létesítése és átnevezése

Belső odal: A megállólista egy ritkábban használt, vékony típussal átdolgozva. Új megálló Kőbánya felé Ferihegyi út néven. Megálló-átnevezések: Ferihegyi út -> Egészségház (Kőbánya felé), Árpád fejedelem utca -> Széchenyi utca (Kőbánya felé), Baross utca - > Kodolányi János tér (mindkét irányban), Csévéző utca -> Bélatelepi út (Kőbánya felé), Hangár áruház  -> Gyula utca (Kőbánya felé), Bölcsőde -> Gyula utca (Rákoskeresztúr felé).

Évjárat: 1998. augusztus, a keresztúr-busz indulásakor

Külső oldal: A két végállomást felcserélték.

Belső odal: A megállólistában is iránycsere történt. Átszállások: új járat a keresztúr-busz, továbbá egy 193-as átszállást feltüntettek (hibásan).

Évjárat: 2000. szeptember (93 -> reptér-busz)

Külső oldal: Átmeneti betűtípus, ismét az eredeti elrendezésűek a végállomások. Kőbánya-Kispest, MÁV-állomás három sorban.

Belső oldal: Itt nem cserélték fel az irányokat. Új típusú tojáslogóval készült. A Gyömrői úton a 93-ast kiszedték, de csak az egyik irányban szerkesztették be helyette a reptért-buszt. A Gépjárműjavítójavító Főműhelynél törölték a hibás 193-as átszállást.

Évjárat: 2002. október (megálló-változások)

Külső oldal: A járatszám méretének növelése, elnyújtása (lásd még 2001-es 91-esnél és 68-asnál - talán nem véletlen, hogy pont utóbbi járatnál készült ugyanilyen szám, hiszen csak egy 9-est kell elfordítani).

Belső oldal: Ahol korábban kimaradt, pótolták a reptér-buszt, illetve Rákoskeresztúr felé a Gyömrői útnál leszedték, mert itt fölöslegesen szerepelt. Jelölték a májusban indult 182 és 182A járatokat. Megálló-átnevezések Rákoskeresztúr felé: EVIG -> Hangár utca. Kőbánya felé: Ferihegyi út -> Rákoskeresztúr városközpont, Főtefu -> Gyömrői út Start auto, Sibrik Miklós úti felüljáró -> Felüljáró.

Évjárat: szintén 2002. október, külső oldala azonban még a régi, kisszámos kialakítású.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Külső oldal: A két végállomást megcserélték.

Belső oldal: Megálló átnevezése: Rákoskeresztúr, városközpont -> Ferihegyi út. Elmaradt 17, 17-es átszállások feltüntetése. A Gyömrői útnál törölték a 182182A járatokat.

Évjárat: 2005. március (Kőbánya-Kispest végállomásnév változása)

Külső oldal: Kisebb betűméret, módosított végállomásnév.

Belső oldal: A járatszám kisebb, a logó a korszakra jellemzően a tábla alsó részébe áthelyezve, "kapcsolatok" helyett lehetőségek. Elmaradt átszállások (reptér-busz, 19, 36) feltüntetése.

Évjárat: 2006 második fele, puha műanyag.

Külső oldal: Rákoskeresztúr után vessző került, a feliratok nagyobbak, és már nem összenyomotttak oldal-irányban.

Belső oldal: Zrt-s logó. Reptér-busz -> 200. A Gyömrői útnál törölték a 117-est, mely közel már 10 éve volt hibásan a listában - itt nem lehetett rá átszállni.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: MÁV és Volán átszállások feltüntetése. Hálózati változások: a 82-es járatcsalád és a 193-as átszámozása, keresztúri változások: új járat a 46-os, megszűnt a 180-as és a 192-es. Ezeken túl néhány elmaradt átszállást feltüntettek.

Évjárat: 2008. március, tartalmi különbség nélkül.

98

Sablonnal készült fém duplaoldalas

Évjárat: 1988. október (82A indulása) - 1990 (Sallai főműhely elnevezés, piros gyorsjáratok)

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós.

Külső oldal: A régi betűtípus kicsinyített, vékonyabb változata, annak érdekében, hogy a rövidítéseket elkerüljék.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag

Belső oldal: Kőbánya felé új megálló létesült a Baross utcánál. A Szabadság utcánál feltüntették a korábban kifelejtett 168-as, a 98-ast viszont fölöslegesség miatt kiszedték. Kőbánya Kispestnél a két megszűnt járatot kiszedték a listából (35 és 135), viszont az 1995 novemberében elindult 193-ast elfelejtették feltüntetni.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag

A táblán csupán hiba miatt szerepel 96/10, mivel elfelejtették kiszerkeszteni. Egyetlen különbsége, hogy a logóba Rt-t szerkesztettek.

Évjárat: 1998. augusztus

Belső oldal: Már tartalmazza az ekkor indult keresztúr-buszt. Baross utca -> Kodolányi János tér (vékony betűkkel). Rákoshegy végállomásnál újabb átszállási lehetőségeket írtak ki (80, 98), bár ezeket fölösleges feltüntetni. A kőbánya-kispesti átszállásokat vékony számokkal újraszerkesztették, ebben már szerepel a sokáig kihagyott 193-as és a keresztúr-busz.

Évjárat: 2003. november (új megállók létesítése)

Belső oldal: Új megállók létesítése: Rákoshegy felé - Lőrinci fonó, Kőbánya felé - Vajk utca, Csaba utca. 93 -> Reptér-busz. Új járatok: 182182A, további elmaradt átszállások feltüntetése.

Évjárat: 2004. január (időszakos megálló létesítése a Hangár utcánál)

Belső oldal: Elmaradt átszállások feltüntetése (19, 36).

Évjárat:  2008.02.11. (193 -> 193E) -  2008. május (még szitázott verzió), kemény műanyag

Külső oldal: Kisebb méretű betűk. Időközben mindkét végállomást átnevezték (2005 márciusában a Kőbányát, 2007-ben Rákoshegyet)

Belső oldal: A korszak tábláival ellentétben nem látták el gyártási dátummal. Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Kettéosztott megállós-elrendezés, kisebb feliratokkal és járatszámmal. Hálózati változások: 82-es buszcsalád, 193-as és a reptér-busz átszámozása. MÁV és Volán átszállások feltüntetése.

Évjárat: 2008. február

A széria egyetlen különbsége, hogy dátumozva van.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 98E-re változott.

99

Évjárat: 1985. november (a 66-os a Határ útról indul) - 1987. június (Petőfi tér -> Kós Károly tér valamint Nagy Sándor utca -> NagysándorJózsef utca).

Belső oldal: Érdekessége, hogy az összes lehetséges helyen feltünteti az átszállásokat, pedig ez csak 1990 decemberétől terjedt el a balosokon.

Évjárat: 1988. január (12, 12A megszüntetése) - 1989. szeptember (ekkortól a 12-es nem jár a Nagykörúton)

Külső oldal: A P.-Erzsébet szóból törölték a kötőjelet.

Belső oldal: Megszűnt a 12 és 12A járat. Megálló-átnevezések: Határ út -> ~ (Ferde utca), Petőfi tér -> Kós Károly tér, Nagy S. utca -> Mártírok útja (utóbbi feltűnően vastagon szerkesztett). A Kós Károly térnél törölték a 99-est (fölösleges feltüntetni), a Mártírok útjánál lemaradtak az átszállások.

E tábla azonos belső oldallal készült, azonban külső oldalán még kötőjeles erzsébeti végállomás olvasható.

Évjárat: 1990. szeptember (54E megszűnése)

Külső oldal: 1990 óta Blaha Lujza tér /Népszínház utca/ végállomásmegjelölés. Ritkán alkalmazott formában, a régi típusú betűk szokatlanul kis méretével írták ki. Pesterzsébet kerület neve Pestszenterzsébet lett, a 3 soros kiírás lehetővé tette még a hosszabb név esetén is a rövidítés megszűnését.

Belső oldal: A belső oldalon Pestszenterzsébet helyett hibásan továbbra is Pesterzsébet olvasható.  Megálló-átnevezés: Mártírok útja -> Nagyszőlős utca. Hibák: 99-eseket feketével szitázták, a Blaha Lujza térnél a 7-es lemaradt. Változások: 12-es már nem jár a körúton, 54E megszűnt (helyette hibásan 54-est ír a tábla 54-es helyett.) valamint még néhány helyen pótoltak korábban kimaradt átszállásokat.

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós

Külső oldal: A Blaha Lujza téri végállomás nagyobb feliratokkal

Belső oldal: Megállóváltozások a balos által megjelölt irányhoz viszonyítva: Kulich Gyula tér -> Kálvária tér, Vajda Péter utca -> Golgota tér, Határ út (Ferde utca) -> Határ út, Pannónia utca -> ~ út. A kopások miatt több feliratot átírtak újra, közülük sajnos némelyik javítás nem hű az eredeti verzióhoz.

Évjárat: 1997. január - február, puha műanyag

Külső oldal: Pestszenterzsébet -> Pesterzsébet

Belső oldal: A puhatáblás korszakban még nem túl jellemző vastag járatszámmal. Megszűnt járatok: 33-as és 99-es busz, 36-os és 50A villamos, 75A troli. Az 50A villamos a Határ útnál az egyik irányban véletlenül listában maradt, csak utólag kaparták le. Új járat a 173-as. Néhol fölösleges átszállások törlése (51,194).

Évjárat: 1997 tavasz, puha műanyag

Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy a Határ útnál törölték a hibásan szereplő 50A-t, és az 52-es villamost a helyére húzták.

A vonalra garázsmeneti tábla is készült, a kialakításából ítélve ez a darab valamikor 1999-2000 körül.

Évjárat: 1999

Külső oldal: A korszakban néhány - főként dél-pesti - viszonylatnál használt vastag karakteres (Universe 75) kialakítás. A két irányt megcserélték.

Belső oldal: Új típusú megállólista, új fajta tojáslogóval, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A két irányt megcserélték. Számos, korábban kihagyott átszállás feltüntetése.

Évjárat: 2000. december (1A villamosjárat megléte, Delej utcai megálló létesítése)

Külső oldal: Ismét a régi elrendezés

Belső oldal: "lehetőségek helyett ismét "kapcsolatok". Érdekes módon ismét visszatértek a régi típusú logóhoz és az irányok elrendezése is visszaváltozott. Új megálló: Delej utca. Új járat: 1A villamos. A 23-as villamost hibásan továbbra is jelöli.

Évjárat: 2001. április

Külső oldal: Bár az útvonal nem változott, a végállomást egy másik megállónál, a Mátyás király térnél jelölték ki, és ezt átmeneti betűtípussal tüntették fel

Belső oldal: A végállomásmódosulás miatt átrendezett listán egyetlen egy különbsége van: jobb oldalon a Golgota térnél törölték a korábban ott felejtett 23-as villamost.

Évjárat: 2001. október

Belső oldal: A 13-as villamos helyett a 3-as közlekedik. A 151-es buszt nem jelöli, holott szeptemberben indult.

Évjárat: 2003 első fele

Belső oldal: 2 új járat feltüntetésében különbözik: a 94-es (2002. március) és a 151-es busz (2001. szeptember).

Évjárat: 2003. szeptember (Gloriett-busz beindítása) - 2004

Évjárat: 2006. február - május (Zrt-s logó, de még kemény műanyagból)

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek", a járatszám kisebb. A 7A megszűnt, új járat a 73-as (a 7-es járat lekopott, eredetileg szerepelt a táblán!). A 2005 decemberében indult 154A, 154B járatok lemaradtak a tábláról.

Évjárat: 2006. október (Pestszentimrére, Gyálra közlekedő járatok átszervezésekor), puha műanyag

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: Nagyobb járatszám. Megszűnt: 54, új: 55, 848994E. Feltüntették a korábban kimaradt 154A, 154B járatokat.

Évjárat: 2007. október, puha műanyag

Külső oldal: Még kisebb betűk.

Belső oldal: Új járatok: 89-es troli (Kálvin téri metróépítés miatt közlekedett), Tesco-busz. Elmaradt átszállások feltüntetése: 28, 37, 37A villamosok, 154, 154A, 154B buszok (a Nagykőrösi útnál egyúttal véletlenül törölték a 94E-t.). Az Üllői útnál törölték a fölöslegesen kiírt 50-es villamost.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag

Belső oldal: Kisebb járatszám. Volán átszállások feltüntetése. Az előző szérián módosított villamos-átszállások ismét a régebbi táblák szerint szerepelnek (50-es villamos ismét szerepel, a 28, 37, 37A-t törölték), valamint a Határ úti átszállásokat átrendezték.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: A Volán átszállásokat leszámítva minden tekintetben inkább a 0710-es szériára hasonlít, mint az előzőre: a járatszám mérete, a villamosok (28, 37, 37A, 50) és a Határ úti átszállások elrendezése teljesen azonos.

Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással.

Külső oldal: Nagyobb feliratok. A járatszám kissé jobbra tolva, így a Blaha Lujza téri végállomás két sorba került.

Belső oldal: Pesterzsébet felé a Kálvária térnél nem jelöli a 89-es trolit.

99

Évjárat: 1983. július (már közlekedik a 194-es) - 1984. november (a 199-es megszüntetése)

Belső oldal: Elképzelhető, hogy már a 70-es évek végén is voltak a járatnak megállós szériái, mivel utólagos listaszerkesztéssel, vékonyabb számokkal van kiírva az 1981-ben indult 123-as (korábban a buszok jelzése 123-as volt) és az 1980-ban a Határ útra helyezett 66-os.

Évjárat: 1985. november (az autóbuszok már a Petőfi tér - Pannónia út - Hullay Jenő utca - Hunyadi út - Mártírok útja útvonalon közlekednek a Petőfi tér - Thököly út - Újlaki utca - (Nagykőrösit keresztezve) Kossuth Lajos utca - Mártírok útja helyett)  - 1987. június (Petőfi tér -> Kós Károly tér valamint Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca).

Belső oldal: Törölték a megszűnt 199-est, az emiatt meghosszabbított 66-ost pedig láthatjuk a Határ útnál. A fent említett útvonalmódosítást csak az átszállások változásából vehetjük észre (51-es feltüntetése), ugyanis az itt szereplő Nagykőrösi út megálló már nem a régivel azonos, hanem a Nagy Sándor utcában található.   

Évjárat: Ez a balos szintén az 1985 - 1987-es időszakból származik, de az előző táblánál későbbi lehet, az alábbiak miatt:

A Határ úti megálló mellé pontosabb utastájékoztatástként Ferde utca felirat került. Az átszállások már számsorrendben vannak, igaz néhány átszálláson variáltak számomra ismeretlen okokból.

Évjárat: 1988. január

Belső oldal: 12,12A járatok megszűntek. Megálló-változások (1987 júniusában): Petőfi tér -> Kós Károly tér, Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca.

Évjárat: 1988. március (új megálló a Sporttelepnél)

Belső oldal: A Kós Károly térnél ismét jelöli a 99-est, akárcsak egy korábbi szérián.

Évjárat: 1989 első fele (még jelöli a nagykörúti 12-est)

Belső oldal: Megálló átnevezés történt: Nagysándor József utca  -> Mártírok útja.

Évjárat: 1994. augusztus (egyetlen tojáslogós széria készült)

Külső oldal: A már 1990 óta használt Blaha Lujza tér olvasható végállomásnévként. Pesterzsébet, mely időközben Pestszenterzsébet elnevezést kapott, rövidítés nélkül szerepel. A gyorsjárat kerete kisebb lett.

Belső oldal: A balos irányához képesti megállóváltozások: Vajda Péter utca  -> Golgota tér, Mártírok útja -> Nagyszőlős utca.

 

 
Járattörténeti adatok (1977-1997)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Magyarország legnagyobb Demi Lovato rajongói oldala a 28 éves énekes-színésznõrõl!    *****    Ismerd meg és nézd meg a híres norvég sorozatot és remake sorozatait! - SKAM - Egyre több magyar feliratos tartalommal!    *****    Sniffany felnõtt meséi, képei és egyéb írásai a blogon    *****    Sniffany esti meséi III. - Pornóellenzõk, goa, ketamin    *****    Hamar itt a KARÁCSONY,minél elõbb rendeljetek születési horoszkópot saját illetve szeretteitek részére, hasznos ajándék!    *****    Édes kishúgom, Anna - új epizód a tiltott szerelem története folytatódik :)    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, én segítek eligazodni, a látottakkal kapcsolatban. Hívj    *****    Read&Speak Blog...mert fanatikusan rajongunk a könyvekért...Read&Speak Blog...mert fanatikusan rajongunk a könyvekért...    *****    Részletes személyiség és sors analízis, 25-30 oldalas+3 év elõrejelzés. A megrendelés után a konzultáció ingyenes. Katt!    *****    Nagyon részletes születési, párkapcsolati, fogamzási és gyermektervezési horoszkóp, biotérkép elemzés, itt az oldalon!!!    *****    A Faun és a három Nimfa története - új novella a blogon. :)    *****    Felnõtt mesék, különös történetek, némi erotikával fûszerezve. Versek, képek, Underground írások,Sniffanytól.    *****    Cipõ-csizma extra all mix 1650 helyett 495.-Ft/kg - Jelmez 1-2 o. 1400 helyett 990.-Ft/kg 1-2 napos szállítási határidõ    *****    LAMOUR NAPOK -10-40% KEDVEZMÉNNYEL! SZEREZD BE KEDVENC ÁSVÁNY- VAGY DIVATKARKÖTÕIDET, ÉKSZEREIDET! ANGYALI AJÁNDÉKOK...    *****    Sniffany felnõtt meséi, képei és versei a blogon    *****    Sniffany felnõtt meséi, képei, versei az új blogban:)    *****    MYBOOKCLUB - Könyvismertetõk - MYBOOKCLUB    *****    Halloween mix-ek és Jelmez mix-ek már 500.-Ft/kg-tól 1 zsák 15-18 kg gyors 1-2 napos szállítási határidõ    *****    Sniffany felnõtt meséi, képei és versei a blogon :)    *****    Lilith Megéhezik 4 - Az Apáca Show,a fantasy új epizódja elérhetõ