96
Fém duplaoldalas:
Évjárat: 1985. október (104A beindítása) - 1987. október (megálló létesítése a Hoffmann Ottó /ma: Béla utca/ utcánál)
Külső oldal: A végállomást 1984 novemberében a Cérnagyárnál jelölték ki (az Egyesült Izzó utáni megálló).
Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria
Külső oldal: Felszabadulás útja -> Szentmihályi út
Belső oldal: Megálló-átnevezések a jelölések szerint, a megváltozott közterületnevek átszerkesztése a táblán is feltűnik, vastagabb karakterekkel készültek: Nyírpalota utca, Szentmihályi út, Hubay Jenő tér, Aschner Lipót tér, Béla utca (ez utóbbi új megállóhely 1987 októbere óta, de akkor még Hoffmann Ottó utcának nevezték). Az átszállási változásokra nem tértem ki, mivel minden lehetséges átszállást feltüntettek, és a metróátadás (1990. december) óta jelentősen megváltozott Újpest közlekedése.
Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag.
Belső oldal: Megálló-változás nincs. Egyedüli szerkesztési nyom a Szentmihályi út végállomásnál olvasható nagyobb számmal írt 75-ös.
Évjárat: 1998, tartalmi különbség nélkül, újabb típusú logóval, kemény műanyagból.
Érdekessége a dátum helyére nyomtatott MACIKA felirat.
Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós, pufi stílusban
Belső oldal: A 2000. októberében indult palota-busz feltüntetése. Érdekes hiba a bal oldali listán a Tungsramnál feltüntetett 104-es az alapjárat helyett.
Évjárat: 2003 vége - 2004
Belső oldal: A 104-es hibájátt korrigálták. A Hubay Jenő térnél jelöli a palota-buszt.
Évjárat: 2005. szeptember ("kapcsolatok" helyett "lehetőségek") - december 2. (még közlekedik a 73-as)
Külső oldal: Kisebb méretű betűk.
Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe került, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek".
Évjárat: 2006. január (még Rt-s logó, de már átnevezett megállók), kemény műanyag
Külső oldal: Ismét nagyobb betűkkel készült.
Belső oldal: Még éppen Rt-s logóval készült, a februári megálló-átnevezésekre előre legyártva. Több, kimaradt átszállás feltüntetése. Tényleges hálózati változás: 73 -> 73 (2005. december 3). Megállók-átnevezése: Nyírpalota utca -> ~ út (évekig helytelenül volt jelölve), UTE Sporttelep -> Újpesti stadion
Évjárat: 2006. július (már puha műanyagból készült) - szeptember vége (még nem közlekedik a 96A)
Belső oldal: Újpalotán elmaradt átszállásokat tüntettek fel és egy 12-es villamos átszállást áthelyeztek. Az Sztk végig nagybetűkkel (SZTK) lett feltűntetve.
Évjárat: 2006. október (puha műanyag) - a 96A beindítása és 2007. március vége között (még nem dátumozott)
Külső oldal: Ismét kisebb méretű betűkkel.
Belső oldal: Új járat a 96A, a Szilágyi utcánál törölték a 14-es villamost. az SZTK ismét kisbetűkkel.
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.
Belső oldal: MÁV és Volán átszállások feltüntetése, rengeteg más korábban kimaradt átszállás mellett. Tényleges változás: 75 -> 175, 130 -> 130, 177 -> 231 (a Rákos útnál hibásan 131-esként jelölve), valamint új járat a 46-os.
2008. szeptember 6-tól, az új pk bevezetésekor újpesti szakasza módosult: a megszűnő 47-es útvonalát járja be.
Évjárat: 2008. szeptember 6. Matricás.
Belső oldal: A Szülőotthon megálló Závodszky Zoltán utcára átnevezése önkormányzati kérésre visszavonásra került, ezért matricával javították a táblákat (lásd alul). A megállóhelyek sorszámozása Újpest felé a 25. után hibás.
Évjárat: 2009. április. Matricás.
Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.
Belső oldal: Stílus: Vékonyvonalas, felnagyított táblázat. "Felé" helyett nyíl alkalmazása. Hálózati változások: megszűnt a 273E, új járat a 204-es. Megálló: már nyomtatásban is Szülőotthon. A sorszámozás Újpest felé továbbra is hibás. Egyéb átszállás: Volán átszállás feltüntetése a Fóti útnál.
KERESEK FOTÓT JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL (belső oldal)
Évjárat: 2009. május. Matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: A megállósorszámozás javítása Újpest felé. Egyéb különbsége nincs.
Évjárat: 2010. február. Matricás.
Külső oldal: Korszakra jellemzően Zurich karakterekkel, kék színben,.
Belső oldal: Stílus: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, intézmények, kerületek feltüntetésével. Megállóváltozás nem történt. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.
Évjárat: 2010. szeptember. Matricás. Tartalmilag és szerkesztésében is teljesen megegyezik a 1002-vel.
Évjárat: dátum szerint 2010. szeptember, valójában 2011 nyári lehet. Matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Stílus: BKK logó feltüntetése, elkülönített fehér mezőben. Megálló: Újpalota, Erdőkerülő utca -> Erdőkerülő utca, továbbá önkormányzat nagy kezdőbetűvel. Egyéb átszállások: korábban kifelejtett átszállások feltüntetése az újpesti szakaszon (20E, 220) és a Hubay Jenő téren (224).
Évjárat: dátum szerint 2010. szeptember, valójában 2011 év végi lehet. Matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Egyéb átszállások: iránymegjelölések (122, 220, 231) és elmaradt 220-as átszállás feltüntetése.
KERESEK FOTÓT JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL
Évjárat: 2012. június. Matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Hálózati változás: új járat a 230-as. Megálló: Budai II. László Stadion feltüntetése. Egyéb átszállások: elmaradt 12-es átszállás feltüntetése, továbbá a 196-os jelölése a Baross utcánál, holott itt nincsen átszállási kapcsolat.
KERESEK FOTÓT JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL
Évjárat: dátum szerint 2012. június, valójában 2012. december. Mindkét oldalán táblára nyomott (csak a 2012. decemberi kék táblák esetén fordult ez elő)
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Stílus: átmeneti időszak stílusában - már csak BKK logó van, amit felülre helyeztek. Jelmagyarázatot használnak. Rövid ideig használt Volán- és vasúti piktogram használata. Egyéb átszállások: a 12-es lemaradt a Pozsony utcánál, a Baross utcai hibás 196-ost törölték.
Évjárat: 2013. május (június 1-i változásra előre legyártva). Készült belőle mindkét oldalán táblára nyomott és belül matricás kivitel is.
Külső oldal: Frutiger karakteres.
Belső oldal: Stílus: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények, kerületek megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal). Hálózati változások: 173, 173E helyett június 1-től a 7, 7E, 107E járatok közlekednek. A 224-es szintén június 1-től a Szentmihályi út 96-os végállomás érintésével közlekedik. Egyéb átszállások: az előző szérián lemaradt 12-es pótlása Pozsony utcánál. A körforgalmi szakasznál fölöslegesnek ítélt 196-os átszállások törlése.
Évjárat: 2014. július. Mindkét oldalán táblára nyomott.
Külső oldal: Nagyobb méretű és kövérebb betűk, a járatszám változatlan, de kissé balra van húzva.
Belső oldal: Stílus: Az irányonként eltérő elnevezésű megállóneveknél nincs perjeles elválasztás. Hálózati változások: 4-es metró átadása után a 7-es család ismét átszervezve: 107E, helyett a 107, 133, 233-as járatok közlekednek. Megállók: Megyeri út / Fóti út, Baross utca / Fóti út megállónevek mindkét irányra, továbbá Szakorvosi rendelő -> Újpesti rendelőintézet. Egyéb átszállások: Volán átszállások egyszerűsített formájú (csak számtartományt jelző) feltüntetése. Fölöslegesnek ítélt 124-es átszállás törlése a Fő útnál. 224-es iránymegjelölése. Távolsági járatok feltüntetése a Bercsényi Miklós utcánál.
Évjárat: 2015. január (február 7-i változásra készítve). Mindkét oldalán táblára nyomott.
Külső oldal: Két végállomás megcserélése. Nagyobb járatszám, kisebb betűk.
Belső oldal: A Görgey Artúr út átépítése miatt a 12-14 villamosok helyett pótlóbusz járt és a 96-os is terelve, az Árpád út érintésével közlekedett. Hálózati változások: új járat a 270-es és a 296A (296-os meghosszabbítása miatt). Egyéb átszállások: 130-as, 146-os, 220-as, 224-es iránymegjelölése. További 146-os és 196-os átszállás feltüntetése.
96
Évjárat: A tábla az 1977. január (196-os átszámozása 96-ra) és az 1984. november (ekkortól a Cérnagyárnál végállomásozik) közötti állapotokat mutatja.
A kialakítása alapján azonban inkább 1977-78-as lehet. Fémtáblára szitázott, kézzel kivágott, a szokásosnál vastagabb, egymáshoz közel rakott betűk utalnak erre.
Évjárat: 1988. július (már 73-as közlekedik az alapjárat helyett) - 1990. december (3-as metró átadása)
Belső oldal: A Hevesi Gyula útnál a 132-es hibásan fekete színnel szerepel.
Évjárat: 1990. december (3-as metró meghosszabbítása)
Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése. Hiba: a Páskomliget utcánál 96-os helyett 69-es, Fazekas Ferenc utcánál 177-es helyett 117-est jelöl. A Bajcsy-Zsilinszky út megálló helyett Újpest-Központ néven új megálló létesült, valamint megálló-átnevezés történt: Tito utca -> Tito utca (Árpád út). Új járatok a 43-as, 122-es (hibásan a Tungsramnál is jelölik), 170-es, illetve számos más változás is történt az újpesti környéken.
Évjárat: 1993. december (utolsó balos-széria)
/Ebből a szériából duplaoldalas kivitel is készült/
Külső oldal: Felszabadulás helyett Szentmihályi út, azonos típusú betűkkel.
Belső oldal: Számos megállóváltozás, jól látható, vastag fekete átszerkesztéssel: Hevesi Gyula út -> Nyírpalota utca, Fazekas Ferenc utca -> Fazekas sor, Tito utca (Árpád út) -> Árpád üzletház, Árpád út (Váci út) -> József Attila utca, Táncsics Mihály utca -> Károlyi István utca, Lipták utca -> Zsilip utca, 28.sz után a "sz." törlése. Új megálló: Beller Imre utca. Hiba: továbbra is 117-es jelölése a 177-es helyett, valamint az Árpád üzletháznál 170-es helyett 170-es. A 130-as 1993 decembere óta gyorsjáratként üzemelt. A hibás 122-es átszállást törölték.
Évjárat: 1995. február (valószínűleg második tojáslogós)
Évjárat: 1996. április, puha műanyag
Belső oldal: Megszűnt járatok törölve: 43,132 autóbuszok és a 11-es villamos. Logó nélkül készült, utólag ragasztották rá.
Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag
Belső oldal: Nagyon ritka párosítás: puhatábla és Rt-s tojáslogó. Ennek az lehet az oka, hogy az előző szériáról lemaradt a logó, ezért erre újat készítettek. A megszűnt 104A járatot törölték, valamint feltüntettek egy 130-as átszállást.
Évjárat: 1998, kemény műanyag
Belső oldal: Újabb típusú tojáslogóval. Egy korábban elmaradt 75-ös átszállást pótoltak
Évjárat: 1999
Belső oldal: Korábban kifelejtett (24,121,177, metró) a korszakra jellemző, nagyméretű - "listarondító" számokkal. A Bezerédj Pál utca helyett logikusabbnak találták a 177-est a Szentmihályi út megállónál feltüntetni.
Évjárat: 2000. október, Palota-busz indulása
Belső oldal: Vékony betűs megállólista, a korszakra jellemző vastag járatszámmal. Feltüntették a palota-buszt, illetve a Hubay Jenő térnél a korábban kifelejtett 104-est.
Évjárat: Szintén 2000. október
Külső oldal: A korszakra jellemző kisebb járatszámos, más betűtípus.
Belső oldal: A Palota-buszt a Beller Imre utcánál nem jelöli
Évjárat: 2003. május, utolsó tojáslogós, pufi stílusban
Belső oldal: Az újonnan indult váci úti Tesco-busz feltüntetése.
Évjárat: 2003 vége - 2004
Belső oldal: Tartalmi különbsége nincs, csupán egy hibát tekintve: a Beller Imre utcánál a 25A kerete lemaradt.
Évjárat: 2005. szeptember ("kapcsolatok" helyett "lehetőségek") - november vége (még közlekedik a 73-as)
Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb méretű betűk.
Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe került, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Tartalmi különbsége nincs, a 25A hibája is megmaradt.
Évjárat: 2006. április 1. - május vége (Zrt-s logó, de még kemény műanyag, továbbá Újpalota belső részén nem jelöli a 75-öst, amely április 1-től nem jár ki az Asia Centerhez)
Külső oldal: Néhány milliméterrel nagyobb méretű betűk (a 2003-2004 szériával azonos)
Belső oldal: Zrt-s logó. 73 -> 73 (ám csak Újpest felé módosították, sőt, az újonnan feltüntetett átszállások között is ott van a 73-as). A 25A keretét pótolták. Megálló-átnevezés: Nyírpalota utca -> ~ út (évekig helytelenül volt jelölve), ám a szintén ekkor átnevezett UTE sporttelep még a régi nevén szerepel. Feltüntetésre került a Pólus-busz.
Évjárat: 2006. június - 2007. március vége (puha műanyag, de még dátumozatlan)
Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb méretű betűk, a 2005-ös szériával megegyezően.
Belső oldal: UTE sporttelep -> Újpesti Stadion (ez a változás még 2006 februárjában került bevezetésre). A korábban pontatlanul írt Bezerédj Pál megálló nevét korrigálták ("i" helyett "dj"). A 96A járat 2006. október 1-jén indult, de a listában nincs, mivel betétjáratot nem tüntetnek fel - ez alapján tehát nem lehet leszűkíteni a tábla gyártási idejét.
Évjárat: 2007. június, puha műanyag
Belső oldal: Megálló-átnevezés: Váci út -> Temesvári utca. Számos átszállási módosítás, valódi hálózati változás nékül. Érdekes a Pólus-busz pirossal szitázott átszállása. A hibásan fennmaradt 73-as átszállásokat korrigálták.
Évjárat: 2007. november, puha műanyag
Belső oldal: MÁV és Volán átszállások feltüntetése. Új járat a 46-os, 75 -> 175, 130 -> 130, 177 -> 231.
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag
Belső oldal: A Temesvári utcánál Újpest felé Volán átszállást tüntettek fel, míg az ellenkező irányban a 121-essel együtt törölték.
Évjárat: 2008. április
Belső oldal: Tungsram megálló nyomtatott nagy betűkkel lett kiírva. Megszűnt: Tesco-busz. Temesvári utcánál a korábban véletlenül törölt 121 és Volán átszállásokat visszaszerkesztették. Újpest-központnál is Volán átszállás lett feltüntetve, a Cérnagyárnál viszont törölve lett.
Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással. Sötétebb piros színnel.
Külső oldal: Kissé jobbra tolt járatszám, kisebb betűk (így lehetővé vált az újpalotai végállomás kétsoros kiírása).
Belső oldal: Új típusú megállólista. Két helyen Volán átszállás törlése, a Tungsramnál Volán átszállás feltüntetése.
2008.09.06-tól a járat jelzése 196-osra változott.
96A
A járat 2006.10.01-jén indult. A 96-os járat Újpest-központ-Cérnagyár szakaszának gyérebb igénybevétele miatt célszerű volt egy betétjárat, mely segítségével a frekventált szakaszon a sűrű követés továbbra is garantálható volt, a hosszú 96-os ritkítása mellett.
Évjárat: 2006. október, puha műanyag.
Belső oldal: Jobb oldalon hibásan 73-ast jelez, holott ez a járat a 96A-val egy időben sohasem létezett. Ennek oka, hogy a listát a 96-os alapján készítették, ahol szintén hibás jelzés szerepel.
Évjárat: 2007. november, puha műanyag
Belső oldal: Az újpesti végállomásról kiindulás után a járat megáll a 96-os Temesvári utca megállójában is. MÁV és Volán átszállások feltüntetése, és további átszállások átrendezése. Tényleges hálózati változások: Új járat a 46-os, 75 -> 175 130 -> 130, 177 -> 231.
Évjárat: 2008. január, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.
Évjárat: 2008. április, kemény műanyag. Digitális nyomtatással.
Külső oldal: Hibás, mert a 96-os végállomásával készült. Az eredetileg összenyomott betűket a normál típusra széthúzták, ennek árán a feliratokat nyomták össze, és néhány milliméterrel kisebbek lettek.
Belső oldal: Új típusú megállólista. Megszűnt a Tesco-busz, Újpest felé utóbbival együtt véletlenül a 170-est is kiszedték.
Évjárat: 2008. május, kemény műanyag, digitális nyomtatással. Tartalmilag azonos, a külső oldala is szintén hibás.
Évjárat: 2008. június
Külső oldal: Harmadik nekifutásra sikerült megfelelő végállomásokkal legyártani. Belső oldala változatlan.
2008.09.06-tól a járat jelzése 196A-ra változott.
UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (97-TŐL)
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|