bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
Általános utastájékoztató táblák és egyéb ágazatok
 
29 - 31

29

Évjárat: ~ 1990. szeptember (Vöröshadsereg útja helyett már Hűvösvölgyi út közterületnév elnevezés, de még piros gyorsjáratos)

Belső oldal: A "megállóhelyek" felirat helyett hibásan "éjszakai járat" felirat szerepel.

Évjárat: 1992. február (Tárogató út megállóhely létesítése) - 1993

Belső oldal: Új megálló a Tárogató útnál, valamint egy 56-os átszállás feltüntetése. Továbbra is hibásan "éjszakai járat" feliratot ír.

Évjárat: 1994. augusztus - első tojáslogós

Belső oldal: A megszűnt járatokat (65A,84,86) később lefestették tolljavítóval.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Törölték a megszűnt járatokat (65A,84,86)

Évjárat: 1997 második fele - 1998 eleje, kemény műanyag, tartalmi különbség nélkül, Rt-s logóval.

Évjárat: 1999. augusztus

Belső oldal: 56 -> 56, ezúttal nem a régi számot keretezték be, mint más táblákon, hanem új számot szerkesztettek be. Megállóváltozás a Széher út felé: Pannónia Filmvállalat -> Bölöni György utca (vékony betűkkel beszerkesztve). Kolosy tér felé:: a Kelemen utca megálló alól kiszedték a Hűvösvölgyi út kommentet, a következő megálló  neve pedig Kelemen László utca 1. lett. Logó nélkül készült.

Néhány táblán a logóhiányt matricával pótolták:

2000 februárjától az autóbuszok végállomás a körforgalmon belül nem a Széher út, hanem a Kelemen László utca 1. lett.

Évjárat: 2000. február

Külső oldal: A korszakra jellemző átmeneti betűtípus, kis járatszámmal.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. A két lista között másként megoszló megállókon kívül nem történt változás.

Évjárat: 2008. február

Belső oldal: A végállomás elnevezéséből törölték az "1."-t. Megállóhely-átnevezések a jelölések szerint. A 18-as villamos Hűvösvölgyig közlekedik.

Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással, tartalmi különbség nélkül.

Külső oldal: Nagyobb karakterekkel, így a Kelemen László utcát három sorba kellett kiírni.

30

Évjárat: 1985. október (már jelzi a 104A járatot) - 1987. július (az 1-es villamos még nincs meghosszabbítva a Kacsóh Pongrác útig)

Belső oldal: A Béke úton jelöli a 120-ast, ami még a korábbi szériákból maradt ott (1985.szeptember előtt a járat a Göncöl utca helyett a Béke úton közlekedett). A 30-ast hibásan feketével szitázták a Keletinél

Évjárat: 1988. július 1. (73-as beindítása) - 1989. január (20A beindítása) A fényképen egyes gyorsjárati átszállások feketének látszanak, de csak a fotózási fényviszonyok miatt.

Belső oldal: Lekopott, de jelöli a Keleti pályaudvarnál az 1988 júniusában indult 73-ast, ez a sor hosszából is kivehető az előző szériához képest. Meghosszabbították az 1-es villamost. A hibás 120-as átszállást törölték.

Évjárat: 1989. január - a 20A járat beindításakor

Belső oldal: A hibás 30-as színét korrigálták a Keletinél.

Évjárat: 1989 második fele - 1990. augusztus (1-es megszüntetése)

Belső oldal: Több átszállás feltüntetése.

Évjárat: 1990. december

Belső oldal: Megállóváltozások: ahol volt rá hely, megszüntették a rövidítéseket. Egyéb: Szépművészeti múzeum -> Hősök tere, Árpád út -> Újpest-központ. Új megálló István tér néven.  A 3-as metró átadása miatt sok átszállási változás történt (3V, 20A, 30 megszűnése 170 megindulása), ezeket nem jelöltem a táblán.

Évjárat: 1994. április (utolsó balosszéria)

Belső oldal: Megállóváltozások: Dolmány utca -> Rokolya utca , Gyöngyösi utca -> Kucsma utca (a betűk méretéből is kiderül). Számos helyen eltérő nagyságú átszállásbetoldások.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Belső oldal: Megállóátnevezések a balos által megjelölt irányhoz képest: István tér -> Szent ~. Szondi utca felé a 16. és 17. megállóban véletlenül lemaradt a busz piktogram, jobb oldalon a végállomásnál kihagyták a 73E-t (lehet, hogy szándékosan, hiszen novemberben megszűnt).

Évjárat: 1996. április, puha műanyag.

Belső oldal: A nagy megszüntetés és rövidítéshullám sok szerkesztést mutat a megállólista átszállásaiban: hézagot hagyva kiszedték a megszűnt 1-es buszt, a 11-es és 44-es villamost, a lerövidült 95-öst, 105-öst és 12-es villamost. A megszűnt 33-as helyére a Keleti pályaudvarnál beszerkesztették a 173-ast. A két buszpiktogram továbbra is hiányzik.

Évjárat: 1997.május, puha műanyag.

Belső oldal: Egyedi kinézetett kölcsönöz a puha műanyag - dátumozás és új típusú tojáslogó együttes megléte. Törölték a megszűnt 104A járatot. A 67-es villamos helyett pótlóbusz közlekedik. A Keleti pályaudvarnál véletlen törölték a villamos-átszállásokat. Az elmaradt buszpiktogramokat pótolták.

Évjárat: 1998 vagy 1999

Külső oldal: Korszakra jellemző vastag karakteres (Univers 75) kidolgozás, mely csak néhány járatnál fordult elő.

Belső oldal: Szintén a korszakra jellemző vastag járatszám, vékony betűs megállólistával, kapcsolatok helyett lehetőségek szót használnak. Bal oldalon Angyalföld forgalmi telepnél feltüntették a korábban kimaradt 12-es villamost. A Keleti pályaudvarnál ismét látható villamos-átszállás.

Évjárat: 2000. május 29. (23-as villamos lerövidítése) - december 16. (1-es villamos meghosszabbítása)

Belső oldal: Megyer felé Angyalföld forgalmi telepnél feltüntették a korábban kimaradt 12-es villamost. A 23-as villamos május óta rövidített útvonalon jár, nem érinti a Keleti pu-t (viszont biztosan nem a megszűnése utáni időben készült, mert ez esetben jelölné az 1A villamost).

Évjárat: 2000. december 16. (1-es meghosszabbítása, 1A beindítása) - 2001

Belső oldal: "Lehetőségek" helyett ismét "kapcsolatok". A járatszám kövérebb. A Keleti pu. átszállásokat rendezték (23-as hézagját igazították), és feltüntették a Pólus-buszt.

Évjárat: 2002. július 12. (32-es megszüntetése)

Belső oldal: A járaszámot feljebb, a logót lejjebb húzták. Törölték a 32-est.

Évjárat: 2002 vége - 2003 eleje (május 22. előtt, mivel a Tesco-buszt nem jelzi). Pufi kivitel

Belső oldal: Berda József utcánál Keleti pályaudvar felé hibásan 20-ast jelöl 20 helyett.

Évjárat: 2003. június 16. után (132-es beindítása)

Belső oldal: Új járat a Tesco-busz (2003. május 22.) és a 132-es. A Berda József utcánál a 20-as helyesen van feltüntetve.

Évjárat: 2004

Belső oldal: A 132-est ismeretlen okból törölték. A 32-es után a vessző ott maradt és a további két szérián még így maradt ez.

Évjárat: 2005 első fele

Belső oldal: A Chinoin utcánál 20-as helyett hibásan 20-ast jelöl. A Keleti pályaudvar átszállásait átrendezték. A metró-átszállásokat a táblázat széléről behúzták a többi átszállás közé.

Évjárat: 2005. december 3. (73 -> 73 és 7A megszüntetése)

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűméret.

Belső oldal: A korszakra jellemzően a logó alulra került, de még Rt-s. A "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A 73-as helyett a hosszú 73-as közlekedik, a 7A megszűnt.

Évjárat: 2006. október (96a beindítása), puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó. A 32-es átszállások áthelyezése a Szegedi úthoz, elmaradt átszállások feltüntetése (20,47,147). Az utóbbi két szérián hibásan jelölt 20-ast javították gyorsjáratra. Megyer felé megálló átnevezése: Újpest-Központ -> ~ (Munkásotthon utca).

Évjárat: 2006 vége - 2007 eleje, puha műanyag

Belső oldal: Egy elmaradt 25A átszállást pótoltak.

Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag

Belső oldal: Az átszállások teljes átrendezése, kimaradt átszállások feltüntetése. Tényleges hálózati változás csak egy van: a 4,4,105-ös járatok összevonása 105-ös jelzéssel.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag.

Belső oldal: Volán és MÁV járatok feltüntetése.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

2008.09.06-tól jelzése 30A-ra változott. 30-as jelzéssel pedig Káposztásmegyer, Mogyoródi-patakig meghosszabbított útvonalon közlekedett járat.

30

Műanyag duplaoldalas tábla a 80-as évek elejéről

Évjárat: 1985. október és 1988. július között (Már jelöli a 104A járatot, de a 73-as még nem létezik)

A Récsei garázs bezárásakor rengeteg szép állapotú tábla került elő.

Évjárat: 1989. január, utolsó széria.

Külső oldal: Baross téri végállomás két sorban

Belső oldal: Már látható a két újonnan indult járat: 73-as (1988. július) és 20A (1989. január).

A járat 1990 decemberében a 3-as metró újpesti szakaszának átadásával megszűnt.

31

Fém duplaoldalas, szitázott kivitel a 80-as évek legelejéről

Évjárat: 1987. július után (az 1987-ben indult 44A és 131 járatok utólagossága a járatlistában jól kivehető).

Külső oldal: Árpádföld után vessző.

Évjárat: 1992 - 1993

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül, keretes gyorsjáratokkal.

Évjárat: 1994. május, első tojáslogós

Belső oldal: Érdekes a Pálya utca megálló (Bekecs utca felé) feliratának kisebb mérete. Az Állás utcai 75-ös átszállás piktogramja lemaradt. Az Örs vezér terénél hibásan önmagát is jelöli.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag

Belső oldal: A 75-ös piktogramját pótolták, az Örs vezér terénél törölték a hibás 31-est. Megszűnt járatok: 46 és 132-es buszok.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Külső oldal: A Bekecs utca rövidítése megszűnt, az új típus a korszakra jellemző, kisebb méretű, oldalirányban összenyomott típus.

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1999

Külső oldal: A korszakra jellemző átmeneti betűtípus.

Közismert, hogy ez a széria gyári hibás volt, mert a külső oldalra "Örs vezér TETRE" feliratot nyomtak, amit egyes táblákon matricával javítottak.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, tartalmi különbségek: jobb oldalon a 9. megállónál a korábban elmaradt 130-as feltüntetése, bal oldalon a 44-es és 75-ös feltüntetése az Aradi utcánál valamint a 75-ös törlése az Állás utca megállóból. Egy megállóátnevezés az Örs vezér tere felé: Csömöri út (Rákóczi út) -> Batthyány utca.

Évjárat: 2000. szeptember

Külső oldal: Ez a széria is "tetrés".

Belső oldal: Jobb oldalon a 9. megállónál törölték a 130-ast. Új járat az Expo-busz a 100-as helyett. A szintén ekkor induló 63-as villamost nem jelzi!

Évjárat: 2000. december

Külső oldal: 3 szérián át készült Tetrés felirat

Belső oldal:  Új járat a Rákoskert-busz. A 63-as villamost továbbra sem jelzi.

Évjárat: 2001. október (3-as villamos beindítása)

Külső oldal: Ez a széria már helyes felirattal készült.

Belső oldal: Helvetica félkövér járatszám. Új járat a 3-as villamos.

Évjárat: 2002. július (32-es megszüntetése)

Külső oldal: Elnyújtással megnövelt karakterek a jobb láthatóság érdekében.

Belső oldal: 32-es törlése.

Évjárat: 2003 ősz - tél

Belső oldal: Új járatok: 132, 144176. Megszűnt: 32.

Évjárat: 2004

Belső oldal: Egyetlen különbsége az Örs vezér téri átszállásoknál a villamos-troli-HÉV átszállások sora középre van igazítva.

Évjárat: 2004. június 19 - augusztus 29. között valamint 2005. június 11-től augusztus 20-ig használt, a 2-es metrófelújítás alatt érvényes széria

Belső oldal: Ideiglenesen a Fischer István utcánál is megállt a járat. Jelöli a felújítás idején közlekedő 80-81 összevont trolibuszjáratot. Jobb oldalon a Mátyás király utca átkerült a másik táblázatba.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag

Külső oldal: Kisebb, vékonyabb betűk, vízszintes irányban enyhén összenyomva. Az árpádföldi végállomás két sorban.

Belső oldal: Zrt. logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Immár a megszokott rend szerint jár. Megálló nevének pontosítása (Dezsőfia utca). Megszűnt járat: 132.

Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag.

Belső oldal: A rákosszentmihályi hálózat teljes átszervezése (a Rákóczi útnál azonban hibásan még a 77,177 járatokat jelöli, a Csömöri útnál pedig a 75-öst). Rákosszentmihály, Szlovák út -> Csömöri út (Szlovák út). A dátumozás a megszokottnál kisebb méretű.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag

Belső oldal: Korábbi átszállási hibák korrigálása, volán átszállás feltüntetése az Örs vezér terénél. A dátumozás továbbra is kisebb méretű a megszokottnál.

Évjárat: 2008. április (megállóhely létesítése a Fogarasi útnál - április 15-én). Digitális nyomással.

Külső oldal: Betűméret növelése

Belső oldal: Új típusú megállólista. Új megálló a Fogarasi útnál (emiatt egy 130-as átszállást is áthelyeztek).

 

UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (32-TŐL)

 

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

 

 
Járattörténeti adatok (1915-napjainkig)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Ingyenes, magyar fejlesztésû online AI kalandkönyvek és szabadulószobák. Regisztrálj és játsz! Garantált szórakozás!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ingyenes, magyar nyelvû nyomozós kalandjátékok lebilincselõ történetekkel és grafikával! www.cluequestgame.hu    *****    A nagy nyári melegben hûsöljetek a Vízibálon a Mesetárban! Nézzetek be hozzánk!    *****    Szobafestõ Budapest területén, legyen szó tisztasági festésrõl, vagy komplexebb munkálatokról, mi rendelkezésre állunk!    *****    Svéd termék a legjobb áron! Regisztrálj vásárlónak és kapj egyszeri 2000 Ft-ot és 15% kedvezményt a katalógusból! Svéd    *****    Azariah - RAMPAPAPAM formabontó verzióban, hallgasd, likeold, mutasd meg a spanodnak is :D    *****    ClueQuest- Új, ingyenes online nyomozós játék! Fejtsd meg a rejtélyt, és találd meg a tettest!Gyere cluequest.gportal.hu    *****    Szobafestõ Budapest    *****    Svéd termékek!Csatlakozz hozzám és kapj 2000,- Ft kedvezményt-15% kedvezmény a katalógus árból!Parfümök, szépségápolás!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Új mese a Mesetárban! Ha tudni akarod, mit keres egy tündér a kútban, gyere és nézz be hozzánk!    *****    Az utóbbi idõkben komolyan foglalkoztat a retro játékok árainak robbanása. Errõl írtam egy hosszabb cikket.    *****    Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!