bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
30 - 32

30

Évjárat: 1988. június (73-as beindítása) - 1989. január (20A beindítása)

Belső oldal: Lekopott, de jelöli a Keleti pályaudvarnál az 1988 júniusában indult 73-ast. A fényképen egyes gyorsjárati átszállások feketének látszanak, de csak a fotózási fényviszonyok miatt.

Évjárat: 1989. január - a 20A járat beindításakor

Évjárat: 1989 második fele - 1990. augusztus (1-es megszüntetése)

Belső oldal: Több átszállás feltüntetése.

Évjárat: 1990. december

Belső oldal: Megállóváltozások: ahol volt rá hely, megszüntették a rövidítéseket. Egyéb: Szépművészeti múzeum -> Hősök tere, Árpád út -> Újpest-központ. Új megálló István tér néven.  A 3-as metró átadása miatt sok átszállási változás történt (3V, 20A, 30 megszűnése 170 megindulása), ezeket nem jelöltem a táblán.

Évjárat: 1994. április (utolsó balosszéria)

Belső oldal: Megállóváltozások: Dolmány utca -> Rokolya utca , Gyöngyösi utca -> Kucsma utca (a betűk méretéből is kiderül). Számos helyen eltérő nagyságú átszállásbetoldások.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Belső oldal: Megállóátnevezések a balos által megjelölt irányhoz képest: István tér -> Szent ~. Szondi utca felé a 16. és 17. megállóban véletlenül lemaradt a busz piktogram, jobb oldalon a végállomásnál kihagyták a 73E-t (lehet, hogy szándékosan, hiszen novemberben megszűnt).

Évjárat: 1996. április, puha műanyag.

Belső oldal: A nagy megszüntetés és rövidítéshullám sok szerkesztést mutat a megállólista átszállásaiban: hézagot hagyva kiszedték a megszűnt 1-es buszt, a 11-es és 44-es villamost, a lerövidült 95-öst, 105-öst és 12-es villamost. A megszűnt 33-as helyére a Keleti pályaudvarnál beszerkesztették a 173-ast. A két buszpiktogram továbbra is hiányzik.

Évjárat: 1997.május, puha műanyag.

Belső oldal: Egyedi kinézetett kölcsönöz a puha műanyag - dátumozás és új típusú tojáslogó együttes megléte. Törölték a megszűnt 104A járatot. A 67-es villamos helyett pótlóbusz közlekedik. A Keleti pályaudvarnál véletlen törölték a villamos-átszállásokat. Az elmaradt buszpiktogramokat pótolták.

Évjárat: 1998 vagy 1999

Külső oldal: Korszakra jellemző vastag karakteres (Univers 75) kidolgozás, mely csak néhány járatnál fordult elő.

Belső oldal: Szintén a korszakra jellemző vastag járatszám, vékony betűs megállólistával, kapcsolatok helyett lehetőségek szót használnak. Bal oldalon Angyalföld forgalmi telepnél feltüntették a korábban kimaradt 12-es villamost. A Keleti pályaudvarnál ismét látható villamos-átszállás.

Évjárat: 2000. május - december eleje

Belső oldal: Megyer felé Angyalföld forgalmi telepnél feltüntették a korábban kimaradt 12-es villamost. A 23-as villamos május óta rövidített útvonalon jár, nem érinti a Keleti pu-t (biztosan nem a megszűnése utáni időben készült, mert ez esetben jelölné az 1A villamost).

Évjárat: 2002. július (32-es megszüntetése)

Belső oldal: "Lehetőségek" helyett ismét "kapcsolatok". Feltüntették a 2000 decemberében beindult 1A villamost és a Pólus-buszt. Megszűnt a 32-es busz.

Évjárat: 2003 eleje (május előtt). Tartalmi különbség nélkül, pufi kivitel.

Évjárat: 2003 második fele

Belső oldal: Új járat a Tesco-busz (2003. május 22.)

Évjárat: 2004

Belső oldal: A Chinoin utcánál 20-as helyett hibásan 20-ast jelöl. A Keleti pályaudvar átszállásait átrendezték. A metró-átszállásokat a táblázat széléről behúzták a többi átszállás közé.

Évjárat: 2005. december (73 -> 73)

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűméret.

Belső oldal: A korszakra jellemzően a logó alulra került, de még Rt-s. A "kapcsolatok" helyett már "lehetőségek". A 73-as helyett a hosszú 73-as közlekedik, a 7A megszűnt.

Évjárat: 2006. október (96a beindítása), puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó. A 32-es átszállások áthelyezése a Szegedi úthoz, elmaradt átszállások feltüntetése (20,47,147). Az utóbbi két szérián hibásan jelölt 20-ast javították gyorsjáratra. Megyer felé megálló átnevezése: Újpest-Központ -> ~ (Munkásotthon utca).

Évjárat: 2006 vége - 2007 eleje, puha műanyag

Belső oldal: Egy elmaradt 25A átszállást pótoltak.

Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag

Belső oldal: Az átszállások teljes átrendezése, kimaradt átszállások feltüntetése. Tényleges hálózati változás csak egy van: a 4,4,105-ös járatok összevonása 105-ös jelzéssel.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag.

Belső oldal: Volán és MÁV járatok feltüntetése.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

2008.09.06-tól jelzése 30A-ra változott. 30-as jelzéssel pedig Káposztásmegyer, Mogyoródi-patakig meghosszabbított útvonalon közlekedett járat.

30

Műanyag duplaoldalas tábla a 80-as évek elejéről

Évjárat: 1985. október és 1988. június között (Már jelöli a 104A járatot, de a 73-as még nem létezik)

A Récsei garázs bezárásakor rengeteg szép állapotú tábla került elő.

Évjárat: 1989, utolsó széria.

Belső oldal: Már látható a két újonnan indult járat: 73-as (1988. június) és 20A (1989. január).

A járat 1990 decemberében a 3-as metró újpesti szakaszának átadásával megszűnt.

31

Fém duplaoldalas, szitázott kivitel a 80-as évek legelejéről

Évjárat: 1987. július után (az 1987-ben indult 44A és 131 járatok utólagossága a járatlistában jól kivehető).

Külső oldal: Árpádföld után vessző.

Évjárat: 1992 - 1993

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül, keretes gyorsjáratokkal.

Évjárat: 1994. május, első tojáslogós

Belső oldal: Érdekes a Pálya utca megálló (Bekecs utca felé) feliratának kisebb mérete. Az Állás utcai 75-ös átszállás piktogramja lemaradt. Az Örs vezér terénél hibásan önmagát is jelöli.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag

Belső oldal: A 75-ös piktogramját pótolták, az Örs vezér terénél törölték a hibás 31-est. Megszűnt járatok: 46 és 132-es buszok.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Külső oldal: A Bekecs utca rövidítése megszűnt, az új típus a korszakra jellemző, kisebb méretű, oldalirányban összenyomott típus.

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1999

Külső oldal: A korszakra jellemző átmeneti betűtípus.

Közismert, hogy ez a széria gyári hibás volt, mert a külső oldalra "Örs vezér TETRE" feliratot nyomtak, amit egyes táblákon matricával javítottak.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, tartalmi különbségek: jobb oldalon a 9. megállónál a korábban elmaradt 130-as feltüntetése, bal oldalon a 44-es és 75-ös feltüntetése az Aradi utcánál valamint a 75-ös törlése az Állás utca megállóból. Egy megállóátnevezés az Örs vezér tere felé: Csömöri út (Rákóczi út) -> Batthyány utca.

Évjárat: 2000. szeptember

Külső oldal: Ez a széria is "tetrés".

Belső oldal: Jobb oldalon a 9. megállónál törölték a 130-ast. Új járat az Expo-busz a 100-as helyett. A szintén ekkor induló 63-as villamost nem jelzi!

Évjárat: 2000. december

Külső oldal: 3 szérián át készült Tetrés felirat!.

Belső oldal:  Új járat a rákoskert-busz. A 63-as villamost továbbra sem jelzi.

Évjárat: 2001. október (3-as villamos beindítása)

Külső oldal: Ez a széria már helyes felirattal készült.

Belső oldal: Helvetica félkövér járatszám. Új járat a 3-as villamos.

Évjárat: 2002. július (32-es megszüntetése)

Külső oldal: Elnyújtással megnövelt karakterek a jobb láthatóság érdekében.

Évjárat: 2003 ősz - tél

Belső oldal: Új járatok: 132, 144176. Megszűnt: 32.

Évjárat: 2004

Belső oldal: Egyetlen különbsége az Örs vezér téri átszállásoknál a villamos-troli-HÉV átszállások sora középre van igazítva.

Évjárat: 2005. június 11-től augusztus 20-ig használt, a 2-es metrófelújítás alatt érvényes széria

Belső oldal: Ideiglenesen a Fischer István utcánál is megállt a járat. Jelöli a felújítás idején közlekedő 80-81 összevont trolibuszjáratot. Jobb oldalon a Mátyás király utca átkerült a másik táblázatba.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag

Külső oldal: Kisebb, vékonyabb betűk, vízszintes irányban enyhén összenyomva. Az árpádföldi végállomás két sorban.

Belső oldal: Zrt. logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Immár a megszokott rend szerint jár. Megálló nevének pontosítása (Dezsőfia utca). Megszűnt járat: 132.

Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag.

Belső oldal: A rákosszentmihályi hálózat teljes átszervezése (a Rákóczi útnál azonban hibásan még a 77,177 járatokat jelöli, a Csömöri útnál pedig a 75-öst). Rákosszentmihály, Szlovák út -> Csömöri út (Szlovák út)

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag

Belső oldal: Korábbi átszállási hibák korrigálása, volán átszállás feltüntetése az Örs vezér terénél.

Évjárat: 2008. április (megállóhely létesítése a Fogarasi útnál - április 15-én). Digitális nyomással.

Külső oldal: Betűméret növelése

Belső oldal: Új típusú megállólista. Új megálló a Fogarasi útnál (emiatt egy 130-as átszállást is áthelyeztek).

32

Évjárat: 1978. március (végállomás áthelyezése az Állomás utcából a Zalka Máté térre) - 1981. október - ebben az időszakban létező végállomás-elnevezések. A járat ekkoriban a Vágó Béla (ma: Lomb) utca térségében végállomásozott, a metrót az Árpád hídnál csak 1984. novemberében adták át. 1981 után útvonal-módosítás történt, a végállomás elnevezése Váci útra változott.

Műanyag duplaoldalas kivitel.

 

Évjárat: 1989. június (megálló létesítése a Hajdú utcánál) - 1990. július (9-es és 55-ös megszüntetése, 55-ös rövidítése, 106-os meghosszabbítása)

Külső oldal: 1982-ben átadták az új kőbányai végállomást, azóta használatos a városközpont elnevezés. A metróátadás (1984. november) óta az Árpád hídig közlekedik.

Belső oldal:  A Hajdú utca megállóhely utólagos szerkesztése jól látható.

Évjárat: 1990. december (3-as metró utáni állapotok)

Külső oldal: A két végállomást megcserélték. Az Árpád híd végállomást metróállomás megnevezéssel egészítették ki.

Belső oldal: Megállóváltozás: Mogyoródi út -> ~ /Jeszenák János utca/. Megszűnt járatok: 3V,4A,9,20A,30,43,55,84. Új: 43,84. Rövidült: 20,55. Hosszabb útvonalon közlekedik: 106. Továbbá néhány elmaradt átszállást pótoltak: 36 és 62-es villamosok. Néhány járat (pl. 31,168) törlése indokolatlan.

Évjárat: 1993. december (130-as indulásakor)

Külső oldal: Ismét a régi elrendezés. Az Árpád-híd metróállomás felirata rövidítve lett. 

Belső oldal: Pataky István tér -> Szent László tér (vastagabb betűkkel), Mogyoródi út /Jeszenák János utca/ -> Mogyoródi út (tehát a korábbi elnevezés ismét érvényes). További, korábban elmaradt átszállások feltüntetése:13 és 28-as villamos, 74A troli valamint a 73-as busz. A korábbi szérián hibásan törölt - 31 és 168 - járatok ismét feltüntetve. Egy 20-as átszállás áthelyezése. 130 -> 130

Évjárat 1995. január, első tojáslogós

Külső oldal: A metróállomás rövidítés nélküli kiírása került vékonyított, összenyomott betűkkel.

Évjárat: 1996. március. Érdekessége, hogy a korszakban már csak puha táblákat gyártottak, ez viszont kemény műanyagból készült.

Belső oldal Törölték a megszűnt vagy módosult járatokat (1,43,62,132, a lerövidült 12-es és megszűnt 44-es villamosok), ezek a módosítások egyes esetekben igényesen történtek, a sort előrébb húzva, máshol ottmaradt a hézag. A jobb oldalon a Szent László téren feltüntették a korábban kimaradt 17-est.

Ritka eset, hogy 2 hónap alatt két széria is készült!

Évjárat: 1996. április, puha műanyag

Belső oldal: Időközben megszűnt a 46-os busz: ennek törlésén kívül más változás nem történt. A járatot a bal oldali listában hézagot hagyva törölték, a jobb oldalon a 45-össel együtt kiszedték, helyükre húzták a sort, majd a végére beillesztették a 45-öst.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag

Belső oldal: Árpád híd felé a Szent László térnél a pontosabb tájékoztatás érdekében feltüntették a  9, 17 és 185-ös járatot, listaidegen számtípussal. Jobb oldalon Kőbánya Városközpontnál törölték a villamos átszállásokat (mivel az átszállni kívánók részére már jelölve van az Élessaroknál). Az Örs vezér terénél a 46-os hézagjára igazították az átszállássort.

Évjárat: 1997. március, puha műanyag

Belső oldal: Feltüntették a 67-es villamos helyett közlekedő 67V-t, de Árpád híd felé az Erzsébet királyné útjánál véletlenül ott maradt a villamos is. Láthatjuk még a rövid életű 69A villamost is.

Évjárat: 1997 nyara  - 1997. október, kemény műanyag.

Tartalmi különbség nélkül, új típusú tojáslogóval.

Évjárat 1998

Belső oldal: Csak az átszállásokon módosítottak vékony betűkkel, elsősorban logikusság szempontjából, valamint a korábban elmaradt információkat és hibákat korrigálták. Néhány példa: már nincs feltüntetve a 67-es villamos egyszerre a pótlóval, egy helyen kiírták a 13-as villamost, máshol a 25-ös buszt, a Bosnyák térnél a régóta elmaradt Pólus-buszt, Kőbánya városközpontnál a 17-est [ezt a sort teljesen átszerkesztették, hogy kiférjen a szám], a megszűnt 69A villamost hézagot hagyva kiszedték, az időközben újraindult 37A villamost beszerkesztették.

Évjárat 2000. december

Külső oldal: Az 1995-ös minta megváltozott: eltűnt a metróállomás felirat és az Árpád híd felirat középre került, így régies külsőt kapott a tábla (de nem a régi baloséval egyezőt).

Belső oldal: Nagyon sok átszerkesztés történt, ezek már tényleges változások miatt történtek, nem a logikusság elve miatt: láthatjuk az újhegy-buszt (2000. május óta jár), expo-buszt (2000. szeptember), rákoskert-buszt (2000. december), 1A villamost (2000. december), 63-as villamost (2000. szeptember) valamint a pólus-center megnevezés helyett pólus busz név él.

Ez a tábla valószínűleg egyszerre készült az előzővel, de tartalmaz egy különbséget: a Harmat utcánál is jelöli az újhegy-buszt.

Évjárat: 2001 év vége

Belső oldal: Új járat a 3-as villamos (a 63-as villamos hatosának törléséből állították elő). Korábban bal oldalt az Örs vezér terénél kifelejtették az Expo-buszt, ezt most pótolták.

A bevált 3-as villamos miatt az autóbuszok útvonalon 2003 júniusában az Örs vezér teréig rövidítették.

Évjárat: 2003. június, pufi stílus

Belso oldal: A 3-as villamos és 132-es (új járatok) feltüntetése.

Évjárat: 2003. június (előző táblával egy időben), utolsó szériás stílusban: újlogós külső, tömörített megállólista új piktogramokkal.

Tartalmilag megegyezik az előzővel.

Más utolsó szériás stílusok az oldalon: 8, 17, 38A, 41, 50É, 93, 123 és 132-es.

Évjárat: 2004

Külső oldal: Az Árpád hídi végállomás két sorba került. A járatszám azonos, de nem oldalirányban összenyomott

Belso oldal: Az Erzsébet királyné útjánál feltüntették a 82-es trolit. Az Örs vezér terénél különbontva jelöli a zuglói és kőbányai oldal átszállásait.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag

Belso oldal: Zrt. logó. Számos átszállási módosítás, ezek közül tényleges változás: 1. rákosszentmihályi járatok teljes átszervezése 2. 4,4,105 összevonása, 3. A 73-as alapjárat lett és hosszabb útvonalon jár. 2007. október végétől a buszok a Honvéd Kórháznál is megállnak.

 
Járattörténeti adatok (1977-1997)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Silhouette in the Darkness - Reménykedni valamiben, majd elveszíteni: az jobban fáj, mintha semmit sem reméltél volna.    *****    Enigma Disease ⊱ Egy háborút már önmagában vívni is nehéz; s megmenteni mindenkit? Tudd: nem lehet...    *****    Horoszkóp megrendelések, asztrológiai és ezoterikus olvasmányok, szoftverek, letöltések. Szeretettel várlak az oldalon!!    *****    Részletes személyiség és sors analízis,3 év elõrejelzéssel + ajándék névmisztikai elemzés júliusban. Rendeld meg most!!!    *****    Szeretnél egy nagyon részletes születési horoszkópot, 3 év elõrejelzéssel, vagy egy párkapcsolati elemzést? Rendeld meg!    *****    Hozd létre a saját Istenedet és légy az Univerzum Ura! Várunk!    *****    IG: @dalszovegforditasok | DALSZÖVEGFORDÍTÁSOK | IG: @dalszovegforditasok | DALSZÖVEGFORDÍTÁSOK | @dalszovegforditasok    *****    Angolturi Lerakat - Angol használtruha kereskedés. Gyerek és felnõtt ruhák már 350.-Ft/kg-tól Gyors kiszállítás    *****    Egy horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, én segítek értelmezni amit látsz, de a döntés a tiéd!    *****    Születési horoszkóp, elõrejelzés, gyermektervezés,párkapcsolati elemzés,biotérkép készítés diplomás asztrológustól.Itt!    *****    Részletes személyiség és sors analízis diplomás asztrológustól,szóban és írásban, nagyon kedvezõ áron.Ne hagyd ki! Katt!    *****    Szélessávú Honlap Debreceni ingatlanok, még több elérhetõ telefonos egyeztetés után www.simonyiingatlan.gportal.hu    *****    Támogasd adománygyûjtéseinket! Ajánld fel szervezetünknek az adód 1%-kot! Hogyan segíthetsz? Nézd meg a portálon.    *****    Érdekel az egészséges életmód, mozgás és táplálkozás? A Kit Fit oldal megnyitotta kapuit. Életmód, egészség, fitnesz....    *****    Szia! Ismered az mta nevezetû játékot? Biztos unod a folyamatos external módos gazdagrp szervereket. Nálunk a helyed!    *****    Blogom, Új olvasóit keresi. Ha Szereted a a mangákat, filmajánlót, verseket és még sorolohatnám. Akkor itt a helyed.    *****    Költöztetés bútorszállítás    *****    Mysteries of the Night ~ Az éjszaka misztériumai csak arra várnak, hogy felfedezd õket. ~ mysteriesofthenight.hu    *****    Nedves levegõ? Fõzéskor nehéz a levegõ? -- 5 kérdés a páraelszívókról -- FAVI páraelszívók    *****    Párásodik a lakás? Mentesíts okosan - FAVI páraelszívók - 5 kérdés a páraelszívókról