bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
36 - 40

36

Évjárat: 1992 - 1993

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: A korábbi balosszérián meglepően szűkösen fértek el a feliratok. Ennek okán is vezették be a 90-es évek közepére jellemző kicsinyített, oldalirányban összenyomott betűket a Máv-állomás és Liszt Ferenc utca feliratokat illetően.

Belső oldal: A Margó Tivadar utcánál a 136-os buszpiktogramja lemaradt.

Évjárat: 1997 első fele (puha műanyag)

Belső oldal: Törölték a megszűnő 35 és 135-ös járatokat. A 136-os piktogramját pótolták.

Évjárat: 1997 közepe

Belső oldal: Rt-s logó, tartalmi különbség nincs.

Évjárat: 1998

Külső oldal: Az újlogós betűtípushoz hasonló stílusú a korszakra jellemző kis járatszámmal.

Belső oldal: Vékonybetűs stílus. HIBÁS: a jobb oldali megállólista 2. olszlopában a bal oldali irány 2. oszlopa látható szó szerint, így a tábla utastájékoztatásra teljesen alkalmatlan, mégis látszik, hogy sokat volt forgalomban. Más jellegű változások: a Liszt Ferenc utca felé a Tersánszky Józsi Jenő sétány megálló neve Iker utca lett, a Kassa utcánál feltüntették a korábban kifelejtett 194-est.

Évjárat: 1999 - 2000 körül

Belső oldal: A hibás oszlop kijavításán kívül átszállási változások történtek a bal oldali részen: logikusság miatt az 50-es villamost az Üllői út helyett a Kemény Zsigmond utcához írták ki valamint a Liszt Ferenc utcánál kitörölték. A Kassa utcánál leszedték a 194-est.

KERESEK KÉPET JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL!

Évjárat: 2002 körül (pufibetűs), utolsó tojáslogós.

Belső oldal: Belül nem történt jelentős tartalmi változás, csak a korábban módosított két átszállás közül kettőt visszaváltoztattak.

KERESEK KÉPET JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL!

37

Évjárat: 1991 - 1992 első fele (még a 134-es közlekedik a Szentlélek térre) 

Évjárat: 1994. február, utolsó balos

Belső oldal: Flórián tér után eltűnt az "üzletközpont" kommentár. A 134-es egyesét kiszerkesztették (a 34-es közlekedik helyette.)

A midibuszok forgalombaállítása miatt a táblagyártás csak pótlások esetére korlátozódott.

Évjárat1999

Belső oldal: Farkastorki út 29. -> Királyhelmec utca.

2003-ban munkálatok miatt az autóbuszok nem tudtak visszafordulni a Jablonka útnál, ezért az Erdőalja útig közlekedtek a 137-essel párhuzamosan. Erre az alkalomra készült ez a duplaoldalas tábla pufibetűs stílusban.

A vonalon 1995-től midibuszok közlekedtek, így csak pótlás- kijelzőelromlás esetén volt szükség táblákra.

Évjárat: 2002 (pufibetűs stílus)

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest egy megállóváltozás történt: Farkastorki út 29. -> Királyhelmec utca.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag

Belső oldal: Volán járatok és néhány korábban kimaradt átszállás feltüntetése. A Szentlélek tér felé új megálló a Serfőző utcánál.

38

Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Évjárat: 1992 második fele, vagy 1993 (Már nem jelöli a 38A járatot)

Külső oldal: Tanácsház tér -> Szent Imre tér

Belső oldal: Új megálló: Lacházi fogadó. Megszűnt: Szakorvosi rendelőintézet. Minden lehetésges átszállást kiírtak, valamint a Szent Imre téren az 59A van kiszerkesztve, ennek okát nem tudom.

Évjárat: 1994. szeptember (első tojáslogós)

A határátlépő csík a korszakra jellemző vastag sárga. A balos által megjelölt irányhoz viszonyítva a megállók nem változtak.

Évjárat1995. szeptember. A csík árnyalata vöröses lett.

Belső oldal: Megállóváltozások: Csepel autógyár irányába a Betonárugyár megálló neve 8654. utca, a Vízművek I. neve 8653.utca, a Vízművek II. neve Vízművek lakótelep lett (a másik irányba érdekes módon megmaradtak a régi elnevezések). Átszállások, Autógyár felé: Csepel, Hév állomásnál az 59A feltüntetése, Csepel Autógyárnál a HÉV feltünetése. Szent Imre tér felé: törölték a megszűnt 148-ast (helyére az 59A került) és a rövidült 19-est. Feltüntetésre került Hárosnál a 138-as, a Szent Imre téren a 152-es és 159-es. A pontosabb utastájékoztatás érdekében megjelölték az utolsó budapesti megállókat.

Évjárat1996, puha műanyag. Duplaoldalas kivitel, határátlépést jelző csík nélkül. Elképzelhető, hogy nem is volt forgalomban.

A járat útvonalán a tájékoztatóban is leírtak szerint Volán autóbuszjáratok közlekedtek 1996 szeptemberétől a cég tarifáival.

38

Évjárat: 1987. május - 1989. február (már jelöli a 19-es járatot, viszont még nincs határátlépést jelző csík).

Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Belső oldal: A közigazgatási határ feltüntetése. A 38A átszállásokból az A betűk le lettek kaparva (ennek oka, hogy a járat 1992-ben megszűnt, de a táblákat később is használták)

Évjárat: 1991 első fele

Belső oldal: Megállóváltozások: Csepel HÉV végállomás --> ~ HÉV-állomás, Kossuth Lajos u. --> Halásztelek ~. Az évek óta kimaradt Kisgyár utca megállót pótolták. Átszállások: a korszakra jellemzően a buszok átszállásait minden lehetséges helyen kiírták, azonban eltűnt két HÉV-átszállás. A közigazgatási határ megállóhelyét már nem jelzi. Vízművek II és Kisgyár utca megállóknál utólag lekaparták a 38A-ból az A betűt, a járat megszűnésekor (1992. április).

Évjárat: 1992 első fele

Külső oldal: Mivel a belső oldal szitázáskor elcsúszott, így már csíkot sem helyeztek rá, használatban sem volt. Tanácsház tér -> Szent Imre tér

Belső oldal: Tartalmi különbsége nincs (a végállomás névváltozásán kívül). Mivel használatban nem volt, a 38A lekaparásától is megmenekült.

Évjárat: 1995. február, utolsó széria

Külső oldal: A végállomás elnevezése Szent Imre tér lett, ezt még a balosok idejében szerkesztették (régi típusú betűket). A határátlépést jelző csík a korszakra jellemzően vastag sárga és érdekes módon nem a járatszám mögött, hanem előtte húzódik.

A balos által megjelölt irányt vizsgálva nem történt változás.

Augusztus 1-jétől még módosultak a járat megállói (lásd a megállóhelyi táblák menüben), de új táblákat már nem készítettek. Az autóbuszok a Diófa sor megálló helyett az Ady Endre utcában álltak meg.

A járat 1995 decemberében takarékossági okokból megszűnt, Ikarus 280-asok közlekedtek rajta. Ettől kezdve csak a 38-as nyújtott szolgáltatást a térségben (majd később helyette a Volánbusz).

38A

Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor.

Külső oldalA külső oldalon kiírt Kossuth Lajos utca végállomás egy ritkán használt forma: rövidítés helyett kicsinyítéssel oldották meg, hogy kiférjen.

Belső oldal: Tanácsház térnél a kisebb betűvel szedett 19-es és a Hárosi iskolánál írt 138-as átszerkesztés.

A járat egyes menetekben a Pestvidéki gépgyárig közlekedett, ilyenkor ezt a kiegészítő táblát is alkalmazták:

Évjárat: 1992. január körül (a 138-as autóbusz már nem a Hárosi iskoláig közlekedik, hanem Budatétéenyre megy át, hiszen még Háros megállóhelynél is átszállhatunk rá)

Külső oldal:  A csíkozás valamiért elmaradt. Tanácsház tér -> Szent Imre tér

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése. Az időszakos gépgyári kitérőt is jelöli.

A járat ebben a formában 1992 áprilisáig közlekedett, majd megszűnt.

1995 augusztusában több év szünet után időszakos járatként rövidebb útvonalon újraindult a 38A járat. Akkoriban még közigazgatási határt átlépő járatnak tartották számon (bár útvonala később sem változott).

Évjárat: 1995. augusztus, a korszakra jellemző vastag határátlépő csíkkal.

Ugyanezzel a dátummal egy másik tábla is készült vöröses árnyalatú csíkkal.

Külső oldal: A végállomások vastagabb betűvel lettek kiírva.

Belső oldal: Töröltek néhány egyébként is teljesen fölöslegesen feltüntetett átszállást.

Évjárat: 1996. június (puha műanyag). A hátátlépő minősítés megszűnt.

Külső oldal: Ismét vékonyabb betűk, mint a 95 augusztusi első darabnál.

Belső oldal: A lista maradt a régi, természetesen eltűntek a "közigazgatási határ" feliratok, az átszállásokat pedig jelentős mértékben és látható módon (hézagokkal, kicsit félredőlt betűkkel, rossz számsorrenddel) megváltoztatták. Ezek a módosítások csak a logikusabb tájékoztatás miatt történtek (kivéve bal oldalt az első megállónál: a 79, 79A járatok új szakasza az 59A helyett).

A járat 1996 augusztusa után, amikor is a 38-as szolgáltatását a Volánbusz vette át, egésznapos járattá vált.

Kemény műanyag is készült a 96/6-os szériából.

Évjárat: 1998

Külső oldal: Újlogós táblákéhoz hasonló betűk és a korszakra jellemző kis járatszám.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, Lakihegy felé hiba: a 14.megállóhoz csak a 138-as busznál létező Dexter Kft. megállót írtak, és kétszer szerepel 15. megállósorszám. A Leadó csárda megállóhely neve Csárdára módosult, néhány átszállást feltüntettek a pontosabb tájékoztatás érdekében, illetve egy fölösleges HÉV-átszállást elhagytak. A logó még mindig a régi, a legtöbb táblán ezt ekkorra már kicserélték.

Évjárat1999

Belső oldalA korszakra jellemző vastag járatszámmal, új típusú tojáslogóval. Az ismétlődő megálló-sorszámot korrigálták, de a Dexter Kft. továbbra is olvasható.

Évjárat: 2003 év vége

Külső oldal: 2003-as táblákra jellemző egyedi betű és számtípus.

Belső oldal: 2003-as évre jellemző új típusú megállólista és buszpiktogramok. A járat már érinti a novemberben megnyílt Auchant és az ehhez vezető bekötőutat 2 új megállóban. A hibák az előző szériából természetesen itt már nincsenek

Évjárat: 2004

Belső oldal: A számozott utcás megállóhelyek nevének változásán túl nincs tartalmi különbsége.

Évjárat: 2006 második fele, puha műanyag

Külső oldal: Kisebb betűméret.

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Fölösleges átszállások (79,79A és a HÉV-állomásnál a HÉV) törlése, a Szent Imre térnél a HÉV feltüntetése.

2008.08.21-től a járat jelzése 38-asra változott.

39

Évjárat1978. szeptember, a Margit híd felújításának befejezése után.

Belső oldal: Még színes piktogramokkal. Jelöli az 1979-ben megszűnt 11A járatot, valamint az egykori 60A-t is.

Évjárat: 1986. december (a járat útvonalmódosítása, új megálló a Szakorvosi rendelőnél)

Belső oldal: A tábla számos ellentmondást tartalmaz: jelöli az 1986 októberében megszűnt 9-es villamost /feltehetőleg nem törölték/, azonban az 1988-ban megszűnt 12,12A, valamint J járatokat nem jelöli. Utóbbi alapján akár 1988 június utáni tábla is lehetne, de mivel ismert két másik kései széria, melyek megállólistájának típusa eltérő, ezért 1986 decemberére datálom ezt a táblát. Számos járatváltozás történt 1978 óta: Megszűnt: villamos: 9 (villamos), buszok: 11A,16A,58V,60A,84. Új járatok: 21,84,116,158. Egy 59-es villamos átszállási lehetőséget pótoltak. Az 5-ös helyett a Csaba utcánál 5-öst írtak.

Évjárat: feltehetően 1986. december után - 1988. január (A 9-es villamos már nem közlekedik, de még léteznek a 12A, 12-es járatok)

Belső oldal: A megállólistát átdolgozták, azonban a Szakorvosi rendelő - 1986 decemberében létesített - megállóhelyet kifelejtették. A 9-es villamos viszont törölve lett, a 12,12A és J járatok pedig már szerepelnek a listán. Számos - valójában hálózatmódosítással nem járó - átszállásfeltüntetés is történt.

Évjárat: 1989. március - 1990. augusztus (16-os és 116-os járatokat már nem jelöli a Moszkva térnél, de még létezik az 5-ös)

Belső oldal: Megszűnt járatok: 12,12A,J. A Szakorvosi rendelőt továbbra sem jelöli.

Évjárat: 1994. május, első tojáslogós

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest az alábbi változások történtek: A Csaba utca megállóhely neve Moszkva tér (Csaba utca) lett, valamint pótolták a korábban sorozatosan lemaradó Szakorvosi rendelőintézet megállót.

Évjárat: 1997 második fele (kemény műanyag).

Belső oldal: Megszűnt vagy módosult járatok hézagos törlése: 12, 84, 86, 139 

Évjárat: 1999 második fele

Külső oldal: 21 év után változott a külső oldal. A korszakban 1-2 évig jellemző vastag feketét használó stílus (lásd még többek között: 48,56,78,104,150). Érdekes az "összeolvadt" két t betű.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, érdekes kicsiny járatszámmal (lásd még ilyet: 150). Goldmark Károly utca felé új megálló létesült még 1998 decemberében a Maros utcánál. Az 56 és 56E járatokat 1999 júniusában összevonták, helyettük lett az 56-os, ami a táblán véletlenül 56 ként szerepel. A Széna térnél leszedték a fölösleges információként szereplő 4-6 villamost (a Moszkva térnél már ki van írva egyszer), a Déli pályaudvarnál pedig kiírták az addig hiányzó 102-est. A tábla a kapcsolatok helyett lehetőségek szót használt, ez csak 2005-től terjedt el egységesen.

Évjáratszintén 1999 második fele 

Belső oldalTartalmi különbsége nincs, azonban itt a táblázat középre húzva helyezkedik el, valamint a járatszám vastag típus.

Évjárat: 2000

Belső oldal: Megpróbálták korrigálni az 56-os problémáját. A bekeretezés a jobb oldalon sikerült is, de a készítő annyira figyelmetlen volt, hogy a bal oldalon már a villamost keretezte be. A járatszám ismét vékony típus.

Évjárat: 2006 vége, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

Külső oldal: Matricás. Karakterek a tojáslogósokra és balosokra jellemző típussal készültek.

Belső oldala üres. 

Évjárat: 2008 első fele, digitális nyomtatással. Duplaoldalas kivitel.

40

Évjárat: 1987. január

Belső oldal: Az Óvoda utca megálló 1986 vége óta a Városi Tanács nevet viseli azonban ezt elfelejtették módosítani. Biztos jel az 1987-es évjáratra, hogy már a 153-as közlekedik az alapjárat helyett. A szintén ekkor indult 139-es azonban lemaradt a tábláról.

Évjárat: A járat útvonala ugyan 1989 júniusában hosszabbodott meg, a tábla nem ekkor, hanem 1990 első felében készülhetett

Külső oldal: Ekkor épült ki teljesen a Budaörsi lakótelep, így az autóbusz útvonala meghosszabbodott. A környéki díjszabás 1989. februári bevezetése miatt csíkkal ellátva, mely az 1990-es évre jellemzően a szám előtt haladt át.

Belső oldal: A 80-as évek közepéig jellemző kötőjeles megállóhelyek eltűntek (Madár - hegy stb.) Megállóátnevezés: Gazdagréti út -> Naprózsa utca, továbbá korrigálták a korábban elfelejtett megállóátnevezést (Városi Tanács). Látható a meghosszabbított szakasz (Baross utca és az új vá.). Átszállások: jóval részletesebb, gyakorlatilag szinte mindent feltüntető tájékoztatás. Új járat a 127-es, és 139-es. 

Évjárat: Szintén 1990 első fele, ritka vöröses csíkkal.

Belső oldal: Hibája, hogy minden járat feketével lett nyomtatva

A járat budaörsi szakasza 1996 januárjától szombaton és munkaszüneti napokon eltért a hétköznapitól. Ezt a két ábra szemlélteti.

Évjárat: 1996. január (még kemény műanyag), a korszakra jellemzően vastag csíkkal HÉTKÖZNAPI ÚTVONAL

Külső oldal: Megszűnt az LTP rövidítés, és a pontosabb utastájékoztatás érdekében feltüntették a Villányi utat is.

Belső oldal: A Móricz Zsigmond körtérnél láthatjuk az 1-es busz hézagját valamint az Alkotás utcánál a 8A hézagját.

Évjárat: 1996. január, HÉTVÉGI ÚTVONAL

Belső oldal: A hétköznap közlekedő 40-est természetesen nem jelöli. Ezen a táblán érdekes módon nincsenek hézagok.

Szintén 1996 januári, ám puha műanyagból készült. A Naprózsa utcánál pótolták a 153-as elmaradt piktogramját.

Évjárat: kb. 1998, HÉTKÖZNAPI

Belső oldal: Az előző hétköznaposhoz képest jelentéktelen változások történtek: a logó Rt-s lett, a Károly király utcából út lett (igénytelenül beszerkesztve), valamint a csík formája a korszaknak megfelelően lekerekített lett. A dátum helyére Kelenföld felirat került.

Évjárat1999, HÉTVÉGI. A csík a járatszám előtt halad

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. A Naprózsa utca és Poprádi út autóbuszpiktogramjai lemaradtak. A Károly király utca itt még nem út, pedig a hétköznapi szérián már 1998-ban megtörtént a módosítása.

Évjárat: 2000 második fele, HÉTVÉGI

Belső oldal:  Egyetlen változás a másik hétvégihez képest, hogy a csík a korszakra jellemzően barnásabb lett és a megszűnt 10-es buszt kiszedték a listából.

Évjárat: 2002. január, HÉTKÖZNAPI

Külső oldal: Bkv+ matrica, a járat márkavédjegyessé vált és Ikarus 412-esek közlekedtek rajta. Ez a tábla kijelzőelromláskor illetve pótláskor volt használatos.

Belső oldal: A 2002-3-as szériákra jellemzően nagy betűkkel a határátlépésről tájékoztató szöveg középre került a logó helyére. Vékony betűs megállólista. Budaörs felé is létesült egy Bertzfeld utca nevű megálló (korábban csak a másik irányban volt). Megállóátnevezés: Béke tér -> Templom tér. Már nem létezik a 10-es járat, és feltüntetésre került a 2001-ben indult 172-es és 140-es járat.

Évjárat2002. január, HÉTVÉGI (utolsó "tojás"széria).

Belső oldalVékonybetűs megállólista. A 2002-3-as szériákra jellemzően nagy betűkkel a határátlépésről tájékoztató szöveg középre került a logó helyére. Megállóátnevezés: Béke tér -> Templom tér valamint a Károly király utca itt is korrigálva lett. Már a 153-as autóbuszok is megállnak a Dayka Gábor utcánál. 

A járatra garázsmeneti tábla is készült 1995 márciusában. Garázsmeneti táblákat csak a 40-es család esetében láttak el dátumozással.

Táblaelhasználódás miatt volt egy újabb garázsmeneti széria is, dátum nélkül 1998-ban. Ezen sincsen határátlépő csík, pedig az 1998-as 40-esre már tettek.

Ezen a 2000 környékén készült garázsmeneti táblán már használtak határátlépő csíkot, az új típusú, lekerekített végűt. Matricás kivitel!

Évjárat2005, HÉTVÉGI

Belső oldal: Új járat az Újbuda-busz (2003. október).

Évjárat: 2007, puha műanyag. Duplaoldalas kivitel.

Évjárat: 2008 eleje. Duplaoldalas kivitel, digitális nyomtatással.

2008.08.21-től a hétvégi útvonalon közlekedő 40-es a 240-es jelzéssel közlekedett.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

"Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.    *****    PROJECT DC egy futurisztikus-disztópikus SZEREPJÁTÉK! Bármikor szívesen látjuk a csatlakozókat!    *****    Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!