bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
32GY - 38GY

32

Évjárat: 1989. június (megálló létesítése a Hajdú utcánál) - 1990. július (9-es és 55-ös megszüntetése, 55-ös rövidítése, 106-os meghosszabbítása)

Külső oldal: A piros keret még a régi időket idézve vékonyabb és nagyobb méretű.

Belső oldal: A Hajdú utca megálló szerkesztettsége alaposan megnézve észrevehető, kissé vékonyabb betűkkel készült. Ugyanígy az 1987-ben indult 25A (nagyobb méretű szám), és a szintén 1987-ben indult 131-es (vékonyabb) esetében is megfigyelhetó az utólagosság.

Évjárat: 1990. december (3-as metró utáni állapotok)

Külső oldal: A két végállomást megcserélték. Árpád híd végállomás neve a metróállomás kifejezéssel egészült ki.

Belső oldal: Megszűnt járatok: 3V,4A,9,20A,30,43,55,84. Új: 43,84. Rövidült: 20,55. Hosszabb útvonalon közlekedik: 106.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Külső oldal: A végállomásokat felcserélték. A keret maradt a régi típus!

Évjárat: 1995. október

Külső oldal: A végállomáselrendezés ismét a régi

Belső oldal: A két irány megcserélése. Megszűnt járatok: 1,43,62,84,132, 44-es villamos (már előre törölték, holott decemberben szűnt meg.) Új járat: 173. Örs vezér terénél egy kifelejtett 13-as villamost pótoltak. Megállóváltozások: az Árpád híd felé új megálló a Mexikói útnál. Kőbánya felé: Az autóbuszok a Petneházy utcán keresztül közlekednek, így két megálló megszűnik, helyettük új létesült a Pap Károly utcában. 

Évjárat: 1996. április, puha műanyag.

Belső oldal: Az átszállásokban történtek változások: megszűnt a 46-os, ezt az egyik oldalon hézagot hagyva szedték ki, a másik részen gondosan helyére húzták a sort. A 12-es villamos lerövidült, ezt jobb oldalon kiszedték. A Szent László térnél a régivel azonos számtípussal korábban elmaradt átszállásokat tüntettek fel.

Évjárat: 1997 év vége, kemény műanyag

Külső oldal: A végállomásokat felcserélték, ismét a 94-es állapotok szerint.

Belső oldal: Szintén iránycsere. A logó aljába Rt.-t szerkesztettek. A 67-es villamos helyett 67V közlekedik, valamint igényesen beszerkesztettek két korábban kimaradt villamos-átszállást (14 és 69).

Évjárat: 1998

Belső oldal: Vékony betűkkel feltüntetésre került a már 1996 óta közlekedő pólus járat, valamint az újraindult 37A villamos (1997 októberében indult újra, tehát már az előző táblának is kellene jelezni, de ez az átszállás jellemzően késve jelent meg a táblákon)

A 32-es buszok felüljáró felújítás miatt rövidített útvonalon közlekedtek

Évjárat: 2000. október

Külső oldal: Újlogós betűtípussal dolgozták át, piros színnel felhívva a figyelmet az ideiglenes végállomásra.

Belső oldal: Vékony betűs stílusban átdolgozva (összehasonlítást lásd majd a következő szériánál).

Évjárat: 2000. december

Külső oldal: Eltűnt a metróállomás felirat, az 1989-es balos külső oldalát kapta vissza a tábla!

Belső oldal: (1998-as szériához viszonyítva): A belső oldal átdolgozásra került vékony betűkkel, az átszállásokban történt néhány változás újonnan indult járatok miatt: 1A és 63-as villamos, az expo-, újhegy- és a rákoskert-busz kiírása. A pólus center elnevezés helyett pólus-buszt írtak.

Évjárat: 2001. október, utolsó széria

Külső oldal: A keret kisebb (ezzel eltűnt a már legalább 15 éve használt sablonkeret) lett és kicsit félredőlt. Kőbánya Városközpont szótagot kapott.

Belső oldal: a 63-as és 13-as villamosok helyett a 3-as közlekedik.

A nagy sikerű 3-as villamos jelentős utazóközönséget vonzott el a 32-es járatcsaládtól, így a 32-esre egyre kevesebb szükség volt. 2002 júliusától közlekedését szüneteltették, majd 2003-ban végleg megszűnt. Újlogós széria nem készült.

33

Az autóbuszok 1983-ig - a 133-as beindításáig - közlekedtek a Dráva utcáig.

Évjárat: 1991. január (keretes gyorsjáratos megállólista) - 1991. június (Landler Jenő utca -> István út)

Belső oldal: Ritka, átmeneti betűtípussal készült megállólista.

Évjárat: 1992 vagy 1993.

Belső oldal: Landler Jenő utca -> István út (1991. június), Gorkij fasor -> Városligeti fasor (1991. október). A szerkesztéseket a hagyományos balosokra jellemző betűtípussal végezték.

Évjárat: 1994. november (első tojáslogós). Tartalmi változás nincs a balos irányához képest.

Ebből a szériából már csak kevés darabot vittek ki forgalomba. A logó és a hónap szitázása félbeszakadt:

Évjárat: 1995 március (a hónap lemaradt a tábláról), utolsó széria

Belső oldal: Már jelöli a 173-as buszt 1994 decemberében indult. Logó nélkül készült.

A járatot párhuzamosságra hivatkozva 1995 júniusában megszüntették. Valóban több járattal párhuzamos volt, de önálló szakasszal is rendelkezett (ez a terület pótlás nélkül maradt). Közvetlen kapcsolatot biztosított Ferencváros és Terézváros között. Sokan tiltakoztak az intézkedések ellen (akárcsak az 1-es busz esetében), de nem sikerült megmenteni a 33-ast.

34

Évjárat: 1990. április (Somogyi utca -> Szent János utca) - szeptember (még létezik a Tanács üdülő és Fővárosi Tanács üdülő)

Évjárat: 1991 - 1992. május

Belső oldal: Fővárosi Tanács üdülő -> Békásmegyeri üdülők

1992 májusában a 34-es útvonala meghosszabbodott (összevonták a 134-essel).

Évjárat: 1994. augusztus (első tojáslogós)

Külső oldal: Ez a forma valószínűleg még 1992-ben alakult ki (amikor összevonták a 134-essel), a rövidítésből és régi betűkből ítélve.

Belső oldal: (Balos által jelölt irány, régebben is meglévő szakaszt vizsgálva): a buszok már nem érintik a Czetz János és Csalma utca megállókat [ez a változás összevonáskor történt). Érdekes bal oldalon a 4. megálló (Köles utca) eltérő mérete, hiszen a tábla elsőszériás tojás.

Évjárat: 1995. augusztus

Belső oldal: Törölték a megszűnő járatokat : 84,86,142. A szerkesztéseket igényesen, nyom nélkül végezték.

Évjárat: 1997 második fele, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1998

Különbség csak a logóban van, táblaelhasználódás miatt készült széria.

Évjárat: 2000. december

Belső oldal: Már jelöli az 1999 májusában indult 18A-t és a 2000 decemberében indult 1A villamost. Ezek feltüntetése a Szentlélek téri átszállások vékony számokkal való átszerkesztésével járt.

Évjárat: 2003 második fele, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2004 első fele

Külső oldal: Kisebb betűk, rövidítés nélkül. Belső oldala teljesen azonos az előző szériával.

Évjárat: 2004 második fele - 2005 első fele

Belső oldal: Két megálló nevének módosítása, mely változások valójában még 2001-ben történtek, de a táblákon később módosították.

Évjárat: 2005 ősz - tél (a tábla kialakítása alapján)

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Békásmegyer felé a HÉV átszállásokat kissé balra húzták - közelebb a megálló-feliratokhoz. Óbuda, Szentlélek tér átszállásait két sorba rendezték.

A járat 2006. december 1. óta az Újmegyeri tér felé is a Békásmegyeri lakótelepen keresztül közlekedik.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó.  Korábban kimaradt átszállások (köztük Volán és MÁV) feltüntetése. A HÉV-et pontosabb megnevezéssel jelöli. Megálló átnevezés: Szent János utca -> Pozsonyi utca.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

2008.09.06-tól útvonala meghosszabbodott: a Szentlélek tér helyett az Árpád híd, metróállomásig közlekedett.

35

A járat Ferihegy vasútállomás átadásakor, 2007.07.15-én indult. Az új 35-135 járatpáros a 193-as járatot váltotta ki és az új vasútállomásig közlekedett. A 35-ös nem tért be a Mednyánszky utcához.

Évjárat: 2007. július 15., a járat indulásakor, puha műanyagból.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag

Belső oldal: Új megálló 2007.09.03-tól: Béke tér (Királyhágó út). a sorszámozást azonban elrontották. 82-es buszcsalád átszámozása. Pestszentimre Iskola-busz helyett Iskola-busz, ill. Helyközi busz helyett Volán kifejezés használata.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag

Belső oldal: 193 -> 193E.

A járat szerepét 2008.08.21-től az új 166-166A-266-os járatcsalád vette át.

35

Fémtábla a 80-as évek elejéről.

Évjárat: 1988. január (82-es meghosszabbítása Kőbánya-Kispestig) - október (82A beindítása)

Évjárat1988. október (82A beindítása) - 1990

Belső oldal: A Szarvas csárda térnél feltüntették az ekkor induló 82A-t, emiatt helyezték át az ide már ki nem férő 183-as átszállást. A Baross utcánál korábban hibásan a 136-ost jelölték, ezt most módosították a gyorsjáratra.

Évjárat: 1994. november, egyetlen tojáslogós széria készült.

Külső oldal: Rövidítések megszüntetése a korszakra jellemző szerkesztéssel.

Belső oldal: Vörös csillag utca -> Hofherr Albert utca, Pestlőrinc -> Pestszentlőrinc. Új megálló (1990 tavasza óta): Háromszék utca.

A járat párhuzamossági okokra hivatkozva 1995 augusztusában megszűnt.

36

Évjárat: 1992 - 1993

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: A korábbi balosszérián meglepően szűkösen fértek el a feliratok. Ennek okán is vezették be a 90-es évek közepére jellemző kicsinyített, oldalirányban összenyomott betűket a MÁV-állomás és Liszt Ferenc utca feliratokat illetően.

Belső oldal: A Margó Tivadar utcánál a 136-os buszpiktogramja lemaradt.

Évjárat: 1997 első fele (puha műanyag)

Belső oldal: Törölték a megszűnő 35 és 135-ös járatokat. A 136-os piktogramját pótolták.

Évjárat: 1997 nyár vége

Évjárat: 1998 vagy 1999

Külső oldal: Átmeneti betűtípus, a korszakra jellemző kis méretű járatszámmal.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, vastag járatszámmal. Megálló átnevezése a Liszt Ferenc utca felé: Tersánszky Józsi Jenő sétány -> Iker utca lett (1997. október 1-től). Egy 50-es villamos átszállást áthelyeztek.

Évjárat: ~ 2000

Belső oldal: A Kassa utcánál feltüntették a korábban kifelejtett 194-est, és a Liszt Ferenc utcánál az 50-es villamost (emiatt a táblázat szélesebb lett). A Kemény Zsigmond utcától visszakerült az 50-es villamos átszállása az Üllői úthoz.

Évjárat: szintén 2000 körül

Belső oldal: HIBÁS: a jobb oldali megállólista 2. olszlopában a bal oldali irány 2. oszlopa van, így a tábla utastájékoztatásra teljesen alkalmatlan. 

Évjárat: 2003 első fele (pufibetűs), utolsó tojáslogós.

Belső oldal: Az 50-es villamost ismét a Kemény Zsigmond utcánál jelöli.

Évjárat: 2004. október 3. (Pestszentimre-busz beindítása) - 2005 első fele

Belső oldal: Új járatok: Gloriett-busz, Pestszentimre-busz, Tesco-busz. Egy elmaradt 194-es átszállás feltüntetése.

Évjárat: 2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még nem dátumozott)

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Tartalmi különbsége nincs.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag

Külső oldal: MÁV-állomás -> Vasútállomás.

Belső oldal: Megálló átnevezése: Új temető út -> Puskás Ferenc utca. Megszűnt: Gloriett-busz. 82-es buszcsalád átszámozása. Elmaradt átszállások , továbbá MÁV és Volán kapcsolatok feltüntetése. A Margó Tivadar utcánál a 19-es és 136-ost növekvő sorrendbe rendezték.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Volán átszállás feltüntetése a Jegenye fasornál.

37

Évjárat: 1991 - 1992 első fele (még a 134-es közlekedik a Szentlélek térre) 

Évjárat: 1994. február, utolsó balos

Belső oldal: Flórián tér után eltűnt az "üzletközpont" kommentár. A 134-es egyesét kiszerkesztették (a 34-es közlekedik helyette.)

A midibuszok forgalombaállítása miatt a táblagyártás csak pótlások esetére korlátozódott.

Évjárat1999

Belső oldal: Farkastorki út 29. -> Királyhelmec utca.

2003-ban munkálatok miatt az autóbuszok nem tudtak visszafordulni a Jablonka útnál, ezért az Erdőalja útig közlekedtek a 137-essel párhuzamosan. Erre az alkalomra készült ez a duplaoldalas tábla pufibetűs stílusban.

A vonalon 1995-től midibuszok közlekedtek, így csak pótlás- kijelzőelromlás esetén volt szükség táblákra.

Évjárat: 2002 (pufibetűs stílus)

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest egy megállóváltozás történt: Farkastorki út 29. -> Királyhelmec utca.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Volán járatok és néhány korábban kimaradt átszállás feltüntetése. A Szentlélek tér felé új megálló a Serfőző utcánál.

Évjárat: 2008. május - június körül, digitális nyomtatással. Duplaoldalas kivitel.

2008.09.06-tól jelzése 237-re változott.

38

Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Évjárat: 1992 második fele, vagy 1993 (Már nem jelöli a 38A járatot)

Külső oldal: Tanácsház tér -> Szent Imre tér

Belső oldal: Új megálló: Lacházi fogadó. Megszűnt: Szakorvosi rendelőintézet. Minden lehetésges átszállást kiírtak, valamint a Szent Imre téren az 59A van kiszerkesztve, ennek okát nem tudom.

Évjárat: 1994. szeptember (első tojáslogós)

A határátlépő csík a korszakra jellemző vastag sárga. A balos által megjelölt irányhoz viszonyítva a megállók nem változtak.

Évjárat1995. szeptember. A csík árnyalata vöröses lett.

Belső oldal: Megállóváltozások: Csepel autógyár irányába a Betonárugyár megálló neve 8654. utca, a Vízművek I. neve 8653.utca, a Vízművek II. neve Vízművek lakótelep lett (a másik irányba érdekes módon megmaradtak a régi elnevezések). Átszállások, Autógyár felé: Csepel, Hév állomásnál az 59A feltüntetése, Csepel Autógyárnál a HÉV feltünetése. Szent Imre tér felé: törölték a megszűnt 148-ast (helyére az 59A került) és a rövidült 19-est. Feltüntetésre került Hárosnál a 138-as, a Szent Imre téren a 152-es és 159-es. A pontosabb utastájékoztatás érdekében megjelölték az utolsó budapesti megállókat.

Évjárat1996, puha műanyag. Duplaoldalas kivitel, határátlépést jelző csík nélkül. Elképzelhető, hogy nem is volt forgalomban.

A járat útvonalán a tájékoztatóban is leírtak szerint Volán autóbuszjáratok közlekedtek 1996 szeptemberétől a cég tarifáival.

38

Évjárat: 1987. május - 1989. február (már jelöli a 19-es járatot, viszont még nincs határátlépést jelző csík).

Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Belső oldal: A közigazgatási határ feltüntetése.

Évjárat: 1991 első fele

Belső oldal: Megállóváltozások: Csepel HÉV végállomás --> ~ HÉV-állomás, Kossuth Lajos u. --> Halásztelek ~. Az évek óta kimaradt Kisgyár utca megállót pótolták. Átszállások: a korszakra jellemzően a buszok átszállásait minden lehetséges helyen kiírták, azonban eltűnt két HÉV-átszállás. A közigazgatási határ megállóhelyét már nem jelzi. Vízművek II és Kisgyár utca megállóknál utólag lekaparták a 38A-ból az A betűt, a járat megszűnésekor (1992. április).

Évjárat: 1992 első fele

Külső oldal: Mivel a belső oldal szitázáskor elcsúszott, így már csíkot sem helyeztek rá, használatban sem volt. Tanácsház tér -> Szent Imre tér

Belső oldal: Tartalmi különbsége nincs (a végállomás névváltozásán kívül). Mivel használatban nem volt, a 38A lekaparásától is megmenekült.

Évjárat: 1995. február, utolsó széria

Külső oldal: A végállomás elnevezése Szent Imre tér lett, ezt még a balosok idejében szerkesztették (régi típusú betűket). A határátlépést jelző csík a korszakra jellemzően vastag sárga és érdekes módon nem a járatszám mögött, hanem előtte húzódik.

A balos által megjelölt irányt vizsgálva nem történt változás.

Augusztus 1-jétől még módosultak a járat megállói (lásd a megállóhelyi táblák menüben), de új táblákat már nem készítettek. Az autóbuszok a Diófa sor megálló helyett az Ady Endre utcában álltak meg.

A járat 1995 decemberében takarékossági okokból megszűnt, Ikarus 280-asok közlekedtek rajta. Ettől kezdve csak a 38-as nyújtott szolgáltatást a térségben (majd később helyette a Volánbusz).

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

ÚJRA NYITVA! ~FBLOG~ ÁLLATKÍSÉRLETEKTÕL MENTES A SMINKED? ~HAMAROSAN KREDIT NYEREMÉNY! TERMÉKTESZTEK!~FBLOG~ÚJRA NYITVA!    *****    Astropapa-iskolája mindenkit szeretettel vár és INGYENES TANÁCSOT AD minden kedves érdeklõdõnek!    *****    Supernatural - ODaát - 13. ÉVad - Extrák - Infók - ÉRdekességek - ODaát - Supernatural - 13.ÉVad - Supernatural - ODaát    *****    A csillagjövõ oldalon,nem csak alacsonyak az árak, hanem a tanácsadás, teljesen ingyenes. Szeretettel várlak minden nap    *****    Új design! Az egyetlen magyar Olicity és a legaktívabb Zöld Íjász rajongói oldala! 6. évad & Arrowverse hírek!    *****    No.1 Christina Aguilera Fan Site - Minden ami X-Tina, minden héten újdonságok! Katt!    *****    TelenovelasWeb - Hírek, képek, videók, saját véleménnyel tarkított bejegyzések telenovellákról és a színészekrõl! Gyere!    *****    Hamarosan olvashatók lesznek az oldalamon az Asztro-tükör asztrológiai írásai, cikkei.    *****    Gesztenye, gesztenye, gesztenye... és egy álmos sün! Gyertek az októberi rétre Mályvával és Pipitérrel! Irány a Mesetár!    *****    Születési,baba,hold horoszkóp,elõrejelzés,párkapcsolati elemzés,fogamzási képlet! Ingyenes tanácsadás!Várlak!Kattints!    *****    Ha te is a letisztult stílus híve vagy, nézz be hozzám! Smink, ruha, kritika //Style and Stuff// Style and Stuff//    *****    MINDEN HÓNAPBAN INGYENES G-PORTÁL SABLON! TELJESEN ÁTSZERKESZTHETÕ A LEGÚJABB KÓDOKKAL! Ne maradj le egyik hónapban sem!    *****    Rendeld meg az asztrológiai csomagok egyikét és teljesen ingyen megbeszélheted velem a kérdéseidet telefonon, skypeon!!!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film! Film!Film!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!    *****    A CSILLAGJÖVÕ OLDALON RENDKÍVÜLI AKCIÓK,LEHETÕSÉGEK.A MEGRENDELÉSEK UTÁN TELJESEN INGYENES KONZULTÁCIÓ,TANÁCSADÁS.VÁRLAK    *****    Õszi manókalandok a réten! Búcsúztassátok el ti is útra kelõ madarainkat Mályvával és Pipitérrel! Gyertek a Mesetárba!    *****    | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale |    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Infrashape Horizontal fittness stúdió Debrecen