Trolibuszok esetében (ellentétben a villamospótlókkal) 1999 előtt csak kivételes esetben készültek járatszámmal ellátott pótlótáblák. Az általános jellegű trolipótló járat feliratú táblákat használták.
2001. április 7-8., Izabella utca x Király utca felsővezeték felújítás miatt, valamint 2001. szeptember 30., Budapest Maraton:
2002 körüli gyártású pótlótábla, később (pk utáni időszakban) felülmatricázva és trolitáblaként használva:
2001. szeptember 30., Budapest Maraton:
2001. május 20. Izabella utca x Nefelejcs utca felsővezeték karbantartás:
2000. június 16 - december 15. üzemzárás. Könyves Kálmán körút átépítése, 1-es villamos meghosszabbítása miatt:
2001. augusztus 25. Budapest Parádé idején:
2002. augusztus 24. Budapest Parádé idején:
1999. június 21. - november 11. A Ferdinánd híd felújítása, átépítése miatt a 76-os nem közlekedett, a 73-ast sűrítették 73-76 jelzéssel.
2000. április 15-19. A Ferdinánd híd felújításának utómunkálatai miatt: ekkor már csak a vezetéken történő közlekedés volt akadályozva, így a pótlóbusz a Podmaniczky utcáig tudott közlekedni.
2002. január 5. - Izabella utcai toronydaru bontásakor:
2002. június 15. - Izabella utcai toronydaru bontásakor (ismét):
2001. május 20. Izabella utca x Nefelejcs utca felsővezeték karbantartás:
2001 novemberében átadták az Uzsoki kórház Róna utcai szárnyának épületét, ezért a Szugló utca és a kórház között november 16-tól "82-es trolibusz" jelzésű autóbuszok közlekedtek tovább, kapcsolódva a trolihoz. Ez az állapot 2002 május 3-ig élt, ekorra kiépítették a troli csatlakozását.
normál útvonalas tábla felülragasztása, a 2000. június 16-tól szeptember 17. üzemzárás (Könyves Kálmán körút átépítése) életbe lépő pótlás miatt.
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|