bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
105 - 117

105

Évjárat: 1990. december, a járat indulásakor

Belső oldal: Még a múlt rendszer utcaneveivel készült, ennek ellenére 1995-ig legalább forgalomban volt, ugyanis sajnos az összes addig történt változást lekaparták, vagy javítóval lefestették (megszűnő 1-es, 15A, 116, 139 és egy helyről valamiért a 4-est is).

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria (az egyik leggyakoribb balosként számontartott széria)

Külső oldal: A Lékai János tér neve Apor Vilmos térre módosult. Ez régi típussal lett szerkesztve.

Belső oldal: Hibák: a Hild térnél elfelejtették bekeretezni a 4-est, ezt utólag tették meg filccel, valamint a Hősök terénél véletlenül a 30-ast keretezték be a 20-as helyett. A különbségek jelölésekor a tolljavított részeket nem vettem figyelembe. Megszűnt a 15A, a Joliot Curie tér neve Királyhágó tér.

A járat 1995 februárjától  a Hősök tere helyett már csak a Deák Ferenc térig közlekedett.

Évjárat: 1995. február, első tojáslogós széria

Külső oldal: Ennek megfelelően módosították a végállomást régi típusú betűkkel, valamint helyüket megcserélték.

Belső oldal: A járat megmaradt szakaszán a megállók száma és elnevezése nem változott. Ekkoriban kezdődött meg a kisföldalatti felújítása, mely szeptemberig tartott, a listában ezért a pótlóbusz is szerepel.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: A megszűnt járatokat hézagot hagyva kiszedték (2, 86, Földalattipótló). A 12-es az Alkotás utcáig rövidült 1995 nyarán, ezért már nem jelölték átszállásnak.

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: Újabb típusú logó. Két helyen korábban kifelejtett átszállások feltüntetése a korszakra jellemző listaidegen számtípussal.

Évjárat: 2000. november

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. A Deák tér felé új megálló a Roosevelt térnél. 

A 2003-tól a nyári - tanítási szünetre eső - időszakban hétvégente lezárták a Lánchidat (kivéve a 2006-os metrópótlás idején, ahol csak 2 alkalommal volt zárás), ekkor a 105-ös buszok a következő rend szerint közlekedtek:

2003: Apor Vilmos tér - Erzsébet híd - Március 15. tér VÁ.

2004 - 2007: Apor Vilmos tér - Erzsébet híd - Irányi utca VÁ.

2008: Apor Vilmos tér - Erzsébet híd - Irányi utca - Petőfi Sándor utca - Deák tér VÁ.

Évjárat: 2004, duplaoldalas kivitel, kemény műanyagból

Kísérleti jelleggel 2003-ban az utastérbe kihelyezett táblák:

Évjárat: 2006 második fele, puha műanyag

Belső oldal: Új járat: 118-as villamos, hosszabb útvonalon jár: 41-es villamos, elmaradt átszállások feltüntetése: 59-es villamos, 102-es és 112-es busz.

A járatot 2007. szeptember 3-tól összevonták a 4-4-es járatokkal.

Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag (a szeptemberi változásra készítve)

Belső oldal: Új járat: 118-as villamos, hosszabb útvonalon jár: 41-es villamos, elmaradt átszállások feltüntetése: 59-es villamos, 102-es és 112-es busz.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Volán átszállások feltüntetése, 139 -> 139. Új járat a 249V (Szabadság híd lezárásával összefüggésben).

Évjárat: 2008. január - július, kemény műanyag. A kijelzős járművek kijelző-hibája esetén használt tábla. Duplaoldalas, kivágott-matricázott betűkkel.

Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással.

Külső oldal: A két végállomást megcserélték, a feliratok nagyobbak. A járatszám karakter-köze nőtt.

Belső oldal: A két irányt itt is megcserélték. Megszűnt a Tesco-busz. A Gyöngyösi utca felé az utolsó két megálló számozását elrontották, és a második Tomori utcai megállót hibásan időszakos megállóként jelöli.

106

Évjárat: 1989. január, a járat indulásakor

Évjárat: 1990. július

Külső oldal: Az autóbuszok útvonala júliustól az Árpád hídig hosszabbodott. A külső végállomás neve megváltozott, a körforgalom-jelleg részlegessé vált, a megnevezést törölték.

Évjárat: 1990. december (a hármas metró meghosszabbítása utáni változásokkal)

Belső oldal: A "volt Korvin Ottó tér" feliratot törölték. Új járatok: 43, 84. Megszűnt: 3V, 4384. Az 1-es villamost feltüntették a Szentlélek térnél.

Évjárat: 1992 második fele, mert a Szentlélek térre a 134-es helyett már a 34-es közlekedik (a 134-es "egyesét" kiszerkesztették)

Külső oldal: A metróállomás rövidítve lett.

Belső oldal: Új megálló a Római térnél (feltűnően kisebb betűkkel szerkesztve). Néhány helyre még berakták az 1-es villamost átszállásnak, de ezek az átszállások korábban is léteztek természetesen.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós széria

Belső oldal: Az autóbuszok végállomásra történő behaladási rendje 1994 májusától módosult: a Kadosa út felől érkezve befordultak a Váci útra, megálltak, majd továbbhaladva egyenesen és utána jobbra fordulva a Petneházy utcán majd a Pap Károly utcán keresztül hurokban jutottak vissza a végállomásra az ábrán is látható módon. A visszaút már csak egyenesen a Róbert Károly körúton történt, egy Árpád hídi plusz megállóval a Váci úti kereszteződés után.

Évjárat: 1997. február, puha műanyag

Belső oldal: Törölték a megszűnt járatokat. Az autóbuszok Árpád hídi felszállóhelyét megcserélték a 32-esével (tehát Váci útra került), így már a Kadosa utca felé menő buszok álltak meg a Pap Károly utcánál (melynek nevét immáron helyesen egy "p"-vel írták) és az Árpád híd felé érkező buszok egyszerűen csak befordultak a Váci úti végállomásra (kásd az ábrát).

Évjárat: 1998

Belső oldal: A logó újabb típusú lett.

Évjárat: 1999

Belső oldal: Az 1997-es szériánál véletlenül kiszedett 26-os buszt visszarakták a Szigeti bejáró megállónál az áltlagosnál jóval kisebb mérettel. Kapcsolatok helyett lehetőségek kifejezést használnak.

Évjárat: 2000. január (végállomási rend módosítása)

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. A buszok végállomása visszakerült az eredeti helyére, így ismét a Kadosa utca felől érkező buszok álltak meg a Pap Károly utcánál, de az Árpád hídi plusz megállót kihagyták (lásd az első rajzot az 1994-es táblánál, csak Árpád híd metróállomás megálló nélkül).

Évjárat: 2000. november

Belső oldal: A Pap Károly utcai megálló megszűnt, mert a buszok már nem tették meg a hurkot a Váci útra fordulva, hanem egyszerűen a Róbert Károly körútnál visszafordultak, mint a 26-os autóbuszok (lásd az ábrát).

Évjárat: 2000. december (1A villamos beindítása)

Évjárat: 2003. október. A korszakban készült néhány táblánál jellemző fényesebb, a szokásosnál nehezebb táblaanyagra készült.

A járat végállomását 2003. október 1-től lakossági kérésre a Varsa utcai megállóhoz helyezték át.

Belső oldal: Hableány vendéglő -> Silvanus sétány (2001. január óta). Új járat a 132-es.

HIBÁS: a belső oldal fejjel lefelé készült, emiatt csak 1 hétig, az új táblák megérkézésig használták.

Évjárat: 2003 október közepe -  a megszokott anyagból készült, a belső oldal pedig nem fordított.

Évjárat: 2004 - 2005 nyár között

Külső oldal: Nagyobb karakterekkel.

Belső oldal változatlan.

Évjárat: 2005 ősz - tél (a tábla kialakítása alapján)

Külső oldal: Ismét kisebb karakterekkel.

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek", kisebb járatszám. Feltüntették az évek óta hiányzó 18A-t.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag

Belső oldal: Volán járatok és egy elmaradt 133-as átszállás feltüntetése. Megszűnt: 132-es.


 

110

Évjárat: 1984. május (153-as beindítása) - 1986. október vége (9-es villamos megszüntetése)

Belső oldal: A Magyar Kábel művek megálló kisebb betűkből lett szerkesztve, mivel korábban "Kábel Művek" elnevezéssel üzemelt.

Évjárat: 1987. január (153-as beindítása) - 1989. március (127-es beindítása)

Külső oldal: A végállomás neve 1987 óta Házgyári utca.

Belső oldal: Korábban elmaradt átszállások feltüntetése. Megszűnt járatok: 9-es villamos és 153-as busz. Új járat a 153-as busz.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós és egyben utolsó széria

Külső oldal: A pontosabb utastájékoztatás érdekében feltüntették a Karinthy Frigyes utat.

Belső oldal: A buszok azóta új megállót kaptak a Vegyész utcánál, illetve történtek megálló átnevezések.

A vállalat 1995-ben a párhuzamosságra és kihasználatlanságra hivatkozva üzemi járatokat is megszüntetett. Ilyen volt a 110-esen kívül például a 83, 87B, 197 is. A vonalon a megszüntetés után egyébként szerződéses különjárat (SZIK - tábláját lásd az egyéb járatoknál) indult.

2007. november 5-től a számjelzés egy rövid időre ismét foglalttá vált. Az I. kerületi Önkormányzat támogatásával új járat indult a Dísz tér és a Fény utcai piac között

Évjárat: 2007. november 5., puha műanyag. Kijelző-meghibásodás esetén használták. A tábla másik oldalán 10-es járat van!

Évjárat: 2008. január - május, kemény műanyag. Kijelző-meghibásodás esetén használták. A tábla másik oldalán 10-es járat van!

A járat jelzése 2008.09.06-tól 116-ra változott.

112

Évjárat: 1984. május (már jelöli a 153-ast) - 1986. november (még jár a 9-es villamos)

Évjárat: 1988. május (15A beindítása)

Belső oldal: A 153-as járat és 9-es villamos megszűnt, illetve a 15A autóbusz elindult. A Felszabadulás térnél a 15A megjelenése miatt is kerülhetett át sok átszállás az Irányi utcához.

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria

Külső oldal: A végállomásnév hivatalos megnevezése ekkor már csak Thomán István utca

Belső oldal: Az eltérő vonalvezetés miatt a visszautat is jelöli. Az összes lehetséges átszállás feltüntetése.

Évjárat: 1995. június, valószínűleg első tojáslogós

Külső oldal: A Thomán István utca rövidítése megszűnt Az irányi utca "betűközei" kisebbek lettek.

Belső oldal: Még tartalmazza a 2 hónap múlva megszűnt 8A járatot is. A 139-es és 173-as járatot kifelejtették átszállásként. A Thomán István utcai kitérő jelölését érdekes módon oldották meg: a megállólistán belül (jobb oldalin) látható 3. végállomásként a Szendrő utca (3.megálló).

Évjárat: 1996. október, puha műanyag

Külső oldal: Igen egyedi kialakítás Helvetica összenyomott számtípussal. A betűk régi típusúak, de kis méretűek, és függőlegesen elnyújtottak.

Belső oldal: A megszűnő járatokat kiszedték (2, 8A, és a lerövidült 27-es). A listában korrigálták a 139-es hiányát, viszont a Ferenciek terénél kihagyták a metrót és továbbra sincs ott a 173.

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: Új típusú logó és a korszakra jellemző Kelenföld felirat alul. Tartalmi különbség nincs.

Évjárat: 1999

Belső oldal: Valójában csak két átszállási változás történt az előző táblához képest (a régen elmaradt 173-as és a metrópiktogram pótlása), mégis sok járat számát írták ki eltérő számtípusú (korszakra jellemző) átszerkesztéssel.

Évjárat: 2000. november (megállóhely átnevezése)

Belső oldal: Az Orbán tér elnevezése Szent Orbán térre változott, ezt vékony betűs szerkesztéssel készítették.  

Évjárat: 2001

Külső oldal: Visszatértek az 1995-ös formához

Belső oldal: A Szent Orbán tér megálló neve hibásan a régi lista szerint Orbán térként került feltüntetésre. Az átszerkesztések szebbek,  listaazonos illetve vékony karakteres szerkesztések. A logó középre került, ismét megjelent a Kelenföld felirat. A változások oka, hogy a szerkesztésnél a szebbik - 1998-as - régebbi belső oldalt használták fel, és ezen szerkesztettek.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojásszéria

Külső oldal: Helvetica feliratokkal és járatszámmal. 

Belső oldal: Az utolsó generációs táblákra jellemző megállólistával. A Szent Orbán tér még mindig Orbán térként olvasható. A korszakra már egyáltalán nem volt jellemző, de a Kelenföld felirat még mindig látható jobb oldalt alul.

Évjárat: 2003. november (41-es villamos meghosszabbítása) - 2004

Belső oldal: Elmaradt átszállások feltüntetése. Az Orbán tér ismét Szent Orbán tér. Hosszabb a 41-es villamos, új járat a 118-as villamos.

A járat útvonala 2005.07.04-től a Kálvin térig hosszabbodott.

Évjárat: 2005. december (a 7-es buszcsalád átszervezésekor)

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek", kisebb járatszám. Megálló átnevezése: Alkotás utca -> Alkotás utca (Hegyalja út). Megszűnt: 7A, új járat: 73-as.

Évjárat: 2008. február

Belső oldal: Zrt-s logó. Új járatok: 139, 233E, 239. Megszűnt: City-busz valamint a 4-es és 139-es buszok, továbbá a 118-as villamos. Hosszabb útvonalon közlekedik: 56-os villamos. Ideiglenes járatok: 2V, 41A, 47-49V, 149V, 249V, 83 trolipótló. Korábban elmaradt átszállás pótlása: 90.

Évjárat: 2008. április, tartalmi különbség nélkül.

113

Évjárat: 1985. május (nem jelöli az Angeli utcáról induló 103-ast) - 1990 (még piros számos átszállások), tekintettel arra, hogy a térségben jelentős változások nem történtek, a tábla korát nehéz pontosan megállapítani.

Évjárat: Valószínűleg 1995, de a korszakra jellemző dátumozás elmaradt.

Külső oldal: Nagytétény felirattal egészült ki.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag.

Belső oldal: Két jelentéktelen, és számomra érthetetlen okból történt módosítás történt: a bal oldali listáról eltűnt a 101-es és a 13-as átszállása. Megjelent a korszakra jellemző Kelenföld felirat alul.

Évjárat: 1999, utolsó széria.

Belső oldal: Az Angeli utca felé egy új megálló a közvetlenül a végállomás előtt leszállni kívánók részére, ezt vékony betűkkel szerkesztették be a megállólistába.

A járat 2000.06.30-án üzemzárással megszűnt.

A számjelzés 2006.10.02. üzemkezdettől ismét foglalttá vált: a 13A járat közlekedését az új 113-as váltotta fel, amely Diósd területét a 13-ashoz hasonlóan teljesen feltárta.

Évjárat: 2006. október 2., puha műanyag. A járat indulásakor.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag.

Belső oldal: MÁV-állomás -> vasútállomás. Elmaradt átszállások és MÁV kapcsolatok feltüntetése. Tétény-busz -> 233E.

A MAN járműveken használt viszonylattábla (alsó sorban)

113A

A járat 2006.10.02-án indult, az új 113-as járat betétjárataként.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag

Külső oldal: Nagytétény utánra vessző került.

Belső oldal:  MÁV-állomás -> vasútállomás. Elmaradt átszállások és vasúti kapcsolatok feltüntetése. Tétény-busz -> 233E.

114

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: A rendszerváltás előtt eltérő elnevezésű megállók szerkesztettségére a vastagabb betűk utalnak. Az Ispiláng utcai végállomás korábban rövidítve (B.G telep) lehetett, ezért látjuk szerkesztett betűkkel.

Évjárat: 1994. május, első tojáslogós

Külső oldal: A Kosztolányi Dezső tér két sorba került. A Baross Gábor telep kötőjelet kapott.

Évjárat: 1995. december

Belső oldal: Az átszállásokban számos módosítás történt. Elindult a 173-as, a 3-as útvonala 1995 májusában módosult, így kiváltotta a 10A járatot. Ezek az utólagos listamódosítások nem látszanak, de a megszűnt járatok hézagai helyenként igen. A jobb oldali listán például a Galvani utca melletti üres hely, s ugyanez a Kosztolányi Dezső térnél.

Évjárat: 1996. szeptember, puha műanyag

Belső oldal: Az újonnan indult 103-as feltüntetése eltérő típusú (nagyobb) számmal. A Kosztolányi Dezső tér felé megszűnt a Fehérvári út megálló és ezen az oldalon rengeteg kombinálás történt az átszállásokkal (melyek csak logikusság szempontjából és nem hálózati változás miatt történtek). A HITEKA megszűnt, a megállónévben tehát nem szerepel. A Hamzsabégi út helyett a Kosztolányi Dezső térnél jelöli a 41-est (szintén nagyobb számmal).

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag, táblaelhasználódás miatt

Belső oldal: Tartalmi változás nélkül, a Kosztolányi Dezső téri átszállásokat számsorrendbe helyezték.

Évjárat: 1998. augusztus

Belső oldal: A bal oldali listán a 41-es villamos korábban nem szerepelt, ezt pótolták. Jobb oldalon vékony betűkkel több helyre is beszerkesztették az ekkor induló tétény-buszt.

Évjárat: 2000. április, a 10-es megszűnésekor

Belső oldal: Kiszedték a 10-est, illetve a bal oldali listán a 3-ast is, mert útvonala megváltozott.

Évjárat: 2004. november (250-es beindítása)

Belső oldal: Új járatok: 40E140E, 250 buszok és 118-as villamos. Elmaradt átszállások pótlása Budatéténynél (13, 13A).

115

Évjárat: 1989. február, a környéki viteldíjak bevezetésekor

Évjárat: 1991 körül, utolsó széria, barnásabb árnyalatú csíkkal

Belső oldal: A közigazgatási határ felirata fekete lett és a Szabadság útjához került.

A járat közlekedése 1992.05.01-től szünetelt, végleges megszüntetése 1994.01.01-jén történt.

116

A 116-os járat 1985 februárjában indult ezen az útvonalon a V járat felváltására. 1986. január 18-án üzemzárással a sikló építési munkálatai miatt megszűnt.

A járat 1986. május 17-én új útvonalon újraindult az Irányi utca - Dísz tér közötti útvonalon.

Évjárat: 1986. november (útvonalmódosítás: a Moszkva térig jár) - 1988. január (12, 12A megszünetése)

Évjárat: 1989 március (ekkor került a végállomás a Moszkva térről a Március 15.térre).

Évjárat: 1993. december, már nem jelöli a 15A járatot. Utolsó széria.

Külső oldal: Eltűnt a körforgalom megnevezés.

Belső oldal: Felszabadulás tér - > Ferenciek tere. Megszűnt az 5 és 15A járat. Emellett feltüntetésre kerültek korábban kimaradt járatok(5,8,8A,105,112) valamint a Március 15.térnél vagy a kopás miatt vagy kiszerkesztés miatt nem láthatjuk az átszállásokat.

KERESEK FÉNYKÉPET JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL!

A járat 1994 augusztusában szűnt meg.

117

Évjárat: 1987

Belső oldal: A tábla jelöli az 1987 márciusában létesített Mészáros János utca megállót, de még szerepel rajta a régi kőbányai 168-as, mely viszont 1986 utolsó napján megszűnt. Az Újhegyi sétány 1987 júniusa óta viseli az Orbán László sétány nevet. A részben körforgalmi jelleg miatt a visszautat is jelöli.

Ez a tábla véletlenül határátlépést jelző csíkkal készült. A megállós rész emiatt üresen maradt.

Évjárat1995. január (első tojáslogós)

Belső oldal: Csak a megálló-változásokra térek ki. Megállók átnevezése: SIbrik Miklós út -> ~ (Gergely utca), Mészáros János utca -> Dolomit utca, Orbán László sétány -> Újhegyi sétány, Zalka Máté tér -> Liget tér

 

Évjárat: 1996. november (puha műanyag).

Belső oldal: Törölték a megszűnt járatokat (62,132). A 80-as helyett már a 98-as jár ki Kőbányára. Az Újhegyi út felé a Gyógyszergyár megállónál a 17-esből 17 lett.

Évjárat: 2000. február

Belső oldal: Különbsége mindössze két megállónév változás, melyet 2000 februárjától léptettek életbe. Magnezit művek -> Diósgyőri utca, Textilgyár -> Sibrik M. út (Gyömrői út)

Évjárat: 2001 év vége, utolsó tojáslogós széria.

Külső oldal: A Gumigyár helyett Sporttelep elnevezést kapott a végállomás, ezt átmeneti betűtípussal írták ki.

Belső oldal: Feltüntetésre került az októberben indult 3-as villamos. A szeptemberben indult 151-es busz kimaradt és még mindig Rt. nélküli logót használnak.

Évjárat: 2005. július (új megálló a Gőzmozdony utcánál)

Belső oldal: Feltüntették a korábban kimaradt 151-est. Új járat: 132. Megszűnt: 32, rövidült: 32.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek".Átszállások törlése, feltüntetése logikussági szempont szerint. Tényleges hálózati változás: megszűnt a 132-es. Megálló-változások: 1. Újhegyi út felé: Gergely utca -> Noszlopy utca. 2. Kőbánya felé: az útvonal még 2006.09.01-től módosult, új megálló: Noszlopy utca (Gergely utcában létesítve), megszűnt megállók: Gergely utca, Sibrik Miklós út (Gergely utca).

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: A Gergely utcai átszállásokat a Gőzmozdony utcához helyezték.

 
Járattörténeti adatok (1977-1997)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Silhouette in the Darkness - Reménykedni valamiben, majd elveszíteni: az jobban fáj, mintha semmit sem reméltél volna.    *****    Enigma Disease ⊱ Egy háborút már önmagában vívni is nehéz; s megmenteni mindenkit? Tudd: nem lehet...    *****    Horoszkóp megrendelések, asztrológiai és ezoterikus olvasmányok, szoftverek, letöltések. Szeretettel várlak az oldalon!!    *****    Részletes személyiség és sors analízis,3 év elõrejelzéssel + ajándék névmisztikai elemzés júliusban. Rendeld meg most!!!    *****    Szeretnél egy nagyon részletes születési horoszkópot, 3 év elõrejelzéssel, vagy egy párkapcsolati elemzést? Rendeld meg!    *****    Hozd létre a saját Istenedet és légy az Univerzum Ura! Várunk!    *****    IG: @dalszovegforditasok | DALSZÖVEGFORDÍTÁSOK | IG: @dalszovegforditasok | DALSZÖVEGFORDÍTÁSOK | @dalszovegforditasok    *****    Angolturi Lerakat - Angol használtruha kereskedés. Gyerek és felnõtt ruhák már 350.-Ft/kg-tól Gyors kiszállítás    *****    Egy horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, én segítek értelmezni amit látsz, de a döntés a tiéd!    *****    Születési horoszkóp, elõrejelzés, gyermektervezés,párkapcsolati elemzés,biotérkép készítés diplomás asztrológustól.Itt!    *****    Részletes személyiség és sors analízis diplomás asztrológustól,szóban és írásban, nagyon kedvezõ áron.Ne hagyd ki! Katt!    *****    Szélessávú Honlap Debreceni ingatlanok, még több elérhetõ telefonos egyeztetés után www.simonyiingatlan.gportal.hu    *****    Támogasd adománygyûjtéseinket! Ajánld fel szervezetünknek az adód 1%-kot! Hogyan segíthetsz? Nézd meg a portálon.    *****    Érdekel az egészséges életmód, mozgás és táplálkozás? A Kit Fit oldal megnyitotta kapuit. Életmód, egészség, fitnesz....    *****    Szia! Ismered az mta nevezetû játékot? Biztos unod a folyamatos external módos gazdagrp szervereket. Nálunk a helyed!    *****    Blogom, Új olvasóit keresi. Ha Szereted a a mangákat, filmajánlót, verseket és még sorolohatnám. Akkor itt a helyed.    *****    Költöztetés bútorszállítás    *****    Mysteries of the Night ~ Az éjszaka misztériumai csak arra várnak, hogy felfedezd õket. ~ mysteriesofthenight.hu    *****    Nedves levegõ? Fõzéskor nehéz a levegõ? -- 5 kérdés a páraelszívókról -- FAVI páraelszívók    *****    Párásodik a lakás? Mentesíts okosan - FAVI páraelszívók - 5 kérdés a páraelszívókról