bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
112 - 127

 

112

Évjárat: 1984. május (már jelöli a 153-ast) - 1986. november (még jár a 9-es villamos)

Évjárat: 1988. május (15A beindítása)

Belső oldal: A 153-as járat és 9-es villamos megszűnt, illetve a 15A autóbusz elindult. A Felszabadulás térnél a 15A megjelenése miatt is kerülhetett át sok átszállás az Irányi utcához.

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria

Külső oldal: A végállomásnév hivatalos megnevezése ekkor már csak Thomán István utca

Belső oldal: Az eltérő vonalvezetés miatt a visszautat is jelöli. Az összes lehetséges átszállás feltüntetése.

Évjárat: 1995 június, valószínűleg első tojáslogós

Külső oldal: A Thomán István utca rövidítése megszűnt, a betűk mérete azonban nem változott. AZ irányi utca "betűközei" kisebbek lettek.

Belső oldal: Még tartalmazza a 2 hónap múlva megszűnt 8A járatot is. Útvonalváltozás, megállószám változás nem történt, csupán átneveződött 2 tér. A 139-es és 173-as járatot elfelejtették jelölni átszállásként. A Thomán István utcai kitérő jelölését érdekes módon oldották meg: a megállólistán belül (jobb oldalin) látható 3. végállomásként a Szendrő utca (3.megálló). A belső járatszám már nem a hagyományos régi típus.

Évjárat: 1996 október, puha műanyag

Külső oldal: Igen egyedi kialakítás átmeneti számtípussal, melyet oldalról összenyomtak, illetve függőlegesen elnyújtották. A betűk régi típusúak, de kis méretűek, és függőlegesen elnyújtottak.

Belső oldal: A megszűnő járatokat igényesen szedték ki (2,8A, és a lerövidült 27-es). A listában korrigálták a 139-es hiányát, viszont a Ferenciek terénél kihagyták a metrót és továbbra sincs ott a 173.

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: Új típusú logó és a korszakra jellemző Kelenföld felirat alul. Tartalmi különbség nincs.

Évjárat: 1999

Belső oldal: Valójában csak  két átszállási változás történt az előző táblához képest (a régen elmaradt 173-as és a metrópiktogram pótlása), mégis sok járat számát írták ki eltérő számtípusú (korszakra jellemző) átszerkesztéssel.

Évjárat: Szintén 1999

Külső oldal: Visszatértek az 1995-ös formához

Belső oldal: Tartalmilag teljesen azonos, azonban az átszerkesztések eltérő típussal (vékonyszámos, illetve a listával azonos típussal) történtek, valamint a logó elhelyezkedése is változott.

Évjárat: 2000

Külső oldal: Ismét az 1996-os forma

Belső oldal: Az Orbán tér elnevezése Szent Orbán térre változott, ezt vékony betűs szerkesztéssel készítették.  

A PIROS PONTOK MÁR NEM AKTUÁLISAK!

Évjárat: 2002, utolsó tojásszéria

Külső oldal: Egyedi kialakítás. A szám a megszokottnál vastagabb és kevésbé "kecses", ugyanígy a betűk is vastagabbak lettek. Az egyes még egészen hasonlít a régi típushoz, de a 2-es már egyáltalán nem. 

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista, azonban újfajta (utolsó "generációs") piktogramokkal és egyedi átszállási kapcsolatos felirattal [ez a betűtípus a 2003-as táblák külsején szerepel]. Tartalmi különség nincs.

Egy teljesen ilyen jellemzőkkel rendelkező 102-es széria is volt 2002-ben.

113

Évjárat: 1985. május (nem jelöli az Angeli utcáról induló 103-ast) - 1990 (még piros számos átszállások), tekintettel arra, hogy a térségben jelentős változások nem történtek, a tábla korát nehéz pontosan megállapítani.

Évjárat: Valószínűleg 1995, de a korszakra jellemző dátumozás elmaradt.

Külső oldal: Nagytétény felirattal egészült ki.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag.

Belső oldal: Két jelentéktelen, és számomra érthetetlen okból történt módosítás történt: a bal oldali listáról eltűnt a 101-es és a 13-as átszállása. Megjelent a korszakra jellemző Kelenföld felirat alul.

Évjárat: 1999, utolsó széria.

Belső oldal: Az Angeli utca felé egy új megálló a közvetlenül a végállomás előtt leszállni kívánók részére, ezt vékony betűkkel szerkesztették be a megállólistába.

A járat 2000-ben megszűnt.

114

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: A rendszerváltás előtt eltérő elnevezésű megállók szerkesztettségére a vastagabb betűk utalnak. Az Ispiláng utcai végállomás korábban rövidítve (B.G telep) lehetett, ezért látjuk szerkesztett betűkkel.

Évjárat: 1994. május, első tojáslogós

Külső oldal: A Kosztolányi Dezső tér két sorba került. A Baross Gábor telep kötőjelet kapott.

Évjárat: 1995. december

Belső oldal: Az átszállásokban számos módosítás történt. Elindult a 173-as, a 3-as útvonala 1995 májusában módosult, így kiváltotta a 10A járatot. Ezek az utólagos listamódosítások nem látszanak, de a megszűnt járatok hézagai helyenként igen. A jobb oldali listán például a Galvani utca melletti üres hely, s ugyanez a Kosztolányi Dezső térnél.

Évjárat: 1996. szeptember, puha műanyag

Belső oldal: Az újonnan indult 103-as feltüntetése eltérő típusú (nagyobb) számmal. A Kosztolányi Dezső tér felé megszűnt a Fehérvári út megálló és ezen az oldalon rengeteg kombinálás történt az átszállásokkal (melyek csak logikusság szempontjából és nem hálózati változás miatt történtek). A HITEKA megszűnt, a megállónévben tehát nem szerepel. A Hamzsabégi út helyett a Kosztolányi Dezső térnél jelöli a 41-est (szintén nagyobb számmal).

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag, táblaelhasználódás miatt

Belső oldal: Tartalmi változás nélkül, a Kosztolányi Dezső téri átszállásokat számsorrendbe helyezték.

Évjárat: 1998

Belső oldal: A bal oldali listán a 41-es villamos korábban nem szerepelt, ezt pótolták. Jobb oldalon vékony betűkkel több helyre is beszerkesztették a tétény-buszt.

Évjárat: 2000. április, a 10-es megszűnésekor

Belső oldal: Kiszedték a 10-est, illetve a bal oldali listán a 3-ast is, mert útvonala megváltozott.

A vonalon 2001-től alvállalkozó által üzemeltetett MAN buszok közlekedtek,így újabb táblák készítésére nem volt szükség.

115

Évjárat: 1989. február, a környéki viteldíjak bevezetésekor

Évjárat: 1991 körül, utolsó széria, barnásabb árnyalatú csíkkal

Belső oldal: A közigazgatási határ felirata fekete lett és a Szabadság útjához került.

A járat közlekedtetése 1992.05.01-től ideiglenesen szünetelt, azonban 1994.01.01-től véglegesen megszüntették.

116

A 116-os járat 1985 februárjában indult ezen az útvonalon a V járat felváltására. Ebben a formában csupán 1986 márciusáig közlek

116

A 116-os járat 1985 februárjában indult ezen az útvonalon a V járat felváltására. Ebben a formában csupán 1986 márciusáig közlekedett (a sikló üzembehelyezésével megszűnt). Duplaoldalas tábla.

A járat 1986 novemberében új útvonalon indult be, felváltva a korábbi 16A járatot.

Évjárat: 1986. november (a járat indulása) - 1988. május (még nem jelöli a 15A-t)

Belső oldal: A körforgalom-jelleg miatt mindkét irányt jelöli.

Évjárat: 1989. március (ekkor került a végállomás a Moszkva térről a Dísz térre).

Évjárat: 1993. december, már nem jelöli a 15A járatot. Utolsó széria.

Külső oldal: Eltűnt a körforgalom megnevezés.

Belső oldal: Felszabadulás tér - > Ferenciek tere. Megszűnt a 5, 15A járat. Emellett feltüntetésre kerültek korábban kimaradt járatok pár helyen (5,8,8A,105,112) valamint a Március 15. térnél vagy a kopás miatt vagy kiszerkesztés miatt nem láthatjuk az átszállásokat.

KERESEK FÉNYKÉPET JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL!

A járat 1994 augusztusában szűnt meg.

117

Évjárat: Ez a hibás tábla 1990-ben vagy 1991-ben készült, ekkor éltek ezek a végállomásnevek együtt. A megállós rész sajnos üresen maradt.

Évjárat: 1995. január (első tojáslogós)

Évjárat: 1996.november (puha műanyag).

Belső oldal: Törölték a megszűnt járatokat (62,132) kevésbé láthatóan, csak a helyükre húzott 185-ös ferde állása árulkodik. A 80-as helyett már a 98-as jár ki Kőbányára (jobb oldali lista), így azt szúrták be a helyére, szintén nem észrevehető módon. A bal oldalon a Gyógyszergyár megállónál a 17-esből 17 lett, véleményem szerint hibásan, mert a gyorsjárattal eddig a megállóig is ezután is még párhuzamosan közlekedik a járat, míg a fekete ekkor csatlakozik be.

Évjárat: 2000. február

Belső oldal: Különbsége mindössze két megállónév változás, melyet 2000 februárjától léptettek életbe. Magnezit művek -> Diósgyőri utca, Textilgyár -> Sibrik M. út (Gyömrői út)

Évjárat: 2001 év vége, utolsó tojáslogós széria.

Külső oldal: A Gumigyár helyett Sporttelep elnevezést kapott a végállomás, ezt az újlogós táblákéhoz hasonló betűtípussal írták ki.

Belső oldal: Egyetlen különbség: feltüntetésre került az októberben indult 3-as villamos. A 151-es busz kimaradt és az Rt. nélküli logó még mindig megvan.

118

Évjárat: 1986. december (a járat beindítása új útvonalon - korábban a Vörösvári úton körforgalomban közlekedett) - 1990. július (útvonalhosszabbítás)

Duplaoldalas tábla.

Évjárat: 1994. június, első tojáslogós

Külső oldal: A járat útvonala 1990 júliusában Óbuda autóbusz üzemegységig hosszabbodott.

Belső oldal: Érdekesek a régi elnevezések, például Óbuda tsz, 43-as állami építővállalat.

Évjárat: 1995. július, következő széria

Belső oldal: A dátum teljesen egyedi számtípus, csak a 101-es járatnál találkozhatunk még ilyennel (94/7). Kiszedték a júniusban megszűnt 86-ost és helyére tolták a 106-ost amely így láthatóan feljebb került a számsornál.

Évjárat: 1998, tartalmi különbsége nincs, csak a logó lett újabb típusú.

Évjárat: 1999. május, a 18A járat indulásakor.

Külső oldal: Az üzemegység elnevezés autóbuszgarázsra módosult, de ez a módosítás is a hagyományos régi betűkkel készült, a késői szerkesztés ellenére.

Belső oldal: Megállóátnevezések: a garázs irányában a 43-as állami építőipari vállalat helyett Dunabau, Kazal utca helyett Elektromos művek, Óbuda TSZ helyett Áldomás utca. A másik iránybna két névmódosítás történt: Bojtár utca és Dunabau valamint természetesen a végállomás módosítása, valamivel kisebb és dőlt betűkkel (a mellette lévő 60-as átszállás így nagy sorközzel szerepel utána). A listában szerepel a 18A járat, azonban a bal oldali listán a 18A és 18-as újraszerkesztésénél 118-ast írtak átszállásnak (valószínűleg 60-as akart volna lenni). A szerkesztéseket új típusú vékony betűkkel és számokkal végezték.

120

Évjárat: 1986 első fele - 1989. január között, ugyanis a buszok már a Röppentyű és Göncöl utcán keresztül közlekednek, de a 20A még nem létezik.

Belső oldal: A gyorsjáratok kopás miatt újra lettek rajzolva.

Évjárat: 1990. december

Külső oldal: A végállomás a fenti időpontban Újpest központhoz került a metró átadásával, a Munkásotthon utcai megfordulás helyett. Árpád híd felirat alá metróállomás. Az újpest központi új végállomás régi típusú betűkkel lett szerkesztve.

Belső oldal: A metró meghosszabbításának kapcsán rengeteg átszállási változás történt, ezek részletezésére nem térnék ki. Megállóváltozások: új megálló Reitter Ferenc utca néven , Tó utca -> Elem utca, Thalmann utca -> Fiastyúk utca.

Évjárat: 1992

Belső oldal: Egyetlen tartalmi különbsége van: a Teve utca megálló neve Röppentyű utca lett, láthatóan vékonyabb betűs átszerkesztéssel.

Évjárat: 1994. április, utolsó balos

Belső oldal: Egyetlen tartalmi különbség: a Bán Tibor utca helyett Kassai utca a megállónév.

Évjárat: 1998 körül

Belső oldal: Látszik a '96-ban megszűnt 104A hézagja az Árpád Üzletháznál a jobb oldalon és Újpest központnál a bal oldalon, de ezt leszámítva eléggé rendezett a táblázat, megállóváltozás sem történt a balos által megjelölt irányhoz viszonyítva.

Évjárat: 2000. december

Belső oldal: Új járat az 1A villamos.

121

Eredeti sablon segítségével, műanyagra újrafújt tábla.

Ez a duplaoldalas tábla 1985 és 1987 között készült.

Évjárat: 1987 körül

Külső oldal: A Pozsonyi úti végállomásnevet Angyalföld Forgalmi telepre módosították (útvonala nem változott)

Belső oldal: Érdekes a Szabadságharcosok útja két sorban írt változata.

Évjárat: 1989 körül

Külső oldal: A forgalmi telep rövidítése megszűnt.

Belső oldal: A Szabadságharcosok útja megálló egy sorba került.

Évjárat: 1990 december

Külső oldal: A 3-as metró újpesti szakaszának átadása miatt a végállomás Újpest Városkapuhoz került át (korábban kiszolgálatlan területeket érintve), a Szilágyi utca végállomás Rákospalota-Újpest Máv állomás nevet kapott. A feliratok a régi típusú feliratok, azonban a Máv állomás végállomás neve szokatlanul kis betűmérettel készült (lásd még 1990-es 124-es tábla).

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltűntetése, számos közlekedési változás a metró miatt. Az ellenkező irány megjelölése, ezért az összehasonlítás nem végezhető el.

A 90-es években a vonalon Ikarus 405-ösök közlekedtek, így táblagyártás csak pótlások esetén történt.

Évjárat: 2000 körül

Küldő oldal: Újpest városkapu kötőjel nélkül szerepel.

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista, vastagbetűs járatszám korszakra jellemző. A balos által megjelölt irányhoz képest az alábbi megállóváltozások történtek: Titó utca -> Rózsa utca, Dózsa György út -> Görgey Artúr utca (hibásan i-vel írva).


Évjárat: szintén 2000

Belső oldal: Csak három hiba különbözteti meg a fentitől: a jobb oldali listába benyomtatták a másik irány Kiss János utca megállóját, valamint a 122-es keretezése elmaradt, illetőleg városkapÚ-t írtak.

122

Évjárat: 1991 április (Szondi utca megállóhely létesítése) - 1993 március (Homoktövis utca megálló létesítése)

Külső oldal: Azon ritka balosok egyike, melyen a külső oldali végállomás négy sorban lett írva. Ezt kicsinyített, régi típusú betűkkel oldották meg.

Belső oldal: Az 1990 decemberi átszervezésekkor, többnyire az újpesti tábláknál elterjedt átszállási számtípussal. A Szondi utca, mint 1991-es megálló, éppen ezért eltérő típus, a 30-as átszállással együtt.

Évjárat: 1994 április, utolsó balosszéria

Belső oldal: A visszautat is jelöli. A kései balosokra jellemző átszállási számtípusokkal. Új megálló a korábbi balos irányához képest: Homoktövis utca (1993). Külső Szilágyi út 110. -> Székpatak utca.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Külső oldal: Átmeneti, ritkán használt számtípus. Újpest városkapu felirata régi típusú betűk kicsinyített és vékonyított változata. A másik végállomás emellett még oldalirányból összenyomott is.

Belső oldal: A puha műanyag és Rt-s logó együttes használata nagyon ritkán fordult elő.

Évjárat: 1998. augusztus (a 14-es villamos meghosszabbításakor)

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, azonban egyedi módon a bal oldali lista első 3 megállója és átszállásai még a régi típussal készültek! A járatszám szokatlanul ferdén áll. A 14-es villamos meghosszabbításához kapcsolódóan egy megálló-átnevezés (Külső Szilágyi út -> Sárpatak utca) és  egy megálló létesítés (Megyeri út) történt.

Évjárat: 2000. december (megálló létesítése az Óceánárok utcánál)

Belső oldal: A két irányt megcserélték és a járat új megállót kapott az Óceánárok utcánál. Megálló átnevezés: Megyeri út -> Káposztásmegyer, Megyeri út. Immár a teljes lista vékony betűkkel készült.

123

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag.

Külső oldal: A járatszám és a jobb oldali felirat ferdén szitázott.

Belső oldal: A listán látszik a Határ úti végállomásnál a 99-es helye, a helyébe lépő 99A-t kifelejtették.

Évjárat: 1998 körül

Belső oldal: Új típusú tojáslogós. Számos, korábban kifelejtett átszállás pótlása a korszakra jellemző eltérő szerkesztéstípussal. Emellett több átszállást töröltek (érthetetlen okokból az 52-es villamost, illetve a 136-os buszt a Jahn Ferenc kórháznál - míg a Mezsgye utcánál megmaradt.)

Évjárat: 1999 március, a 136-os megszüntetésekor

Külső oldal: A Mesgye utca megnevezés megszűnt. A korszakra jellemző kis járatszám felnagyított verziójával találkozunk. A betűtípus szintén elterjedt ebben az időszakban.

Belső oldal: Mesgye utca helyesen Mezsgye utca, vékony típusú betűkkel. A 136-ost törölték.

Évjárat: 2003 június, utolsó tojáslogós széria

Külső oldal: A betűtípus kizárólag ezekre az utolsó szériás táblákra jellemző.

Belső oldal: Utolsó szériás megállólista, új típusú piktogramokkal. Megszűnt: 13-as villamos. Új: 3-as villamos. A Jahn Ferenc kórháznál törölték a 19-est, helyette 59-est írnak, holott mindkét járat megállt itt. MÁS KÜLÖNBSÉGE NINCS. 

A PIROS PONTOK JELZÉSE NEM AKTUÁLIS!

124

Évjárat: 1987.augusztus, a járat indulásakor, ekkor még csak a 125-ös busz és a 14-es villamos járt ki a lakótelepre.

Külső oldal: Teljesen egyedi kialakítás, külön érdekes a 14-es villamos vá.megnevezés.

Évjárat: 1989 december, a 126-os indulásakor

Belső oldal: Már 20-as autóbuszok is kijárnak Káposztásmegyerre, majd 1989 decemberében létrejött a 126-os autóbusz, az 1990 decemberében megszűnt 125-ös valamiért eltűnt, azonban a tábla mindenképp korábbi! A lakótelep folyamatos kiépülésével az autóbusz újabb megállókat kapott, bár útvonala nem módosult.

Évjárat: 1990 december, a 3-as metró átadásakor

Külső oldal: Megszűnt az egyedi elrendezés, azonban most a betűk egyediek: Bár régi típusúak, az átlagos méretnél jóval kisebbek (lásd 1990-es 121-es). A körforgalomjelleg miatt kétszer írták ki a végállomást. A végállomás neve Szilas patak lett.

Belső oldal: Megállóváltozás: Nádasdy Kálmán utca -> Dunakeszi utca. Az újonnan indult 11-es villamos feltűntetése.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: A Hajló utcánál nem jelöli a 20-ast.

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL!

Évjárat: 1994 szeptember, első tojáslogós

Külső oldal: A betűk régi típusúak, azonban vékonyítva és függőlegesen elnyújtottak lettek. A szám egy átmeneti, ritkán használt típus, azon belül is elnyújtott formában. "Végállomásként" a Homoktövis utcát jelölték meg.

Belső oldal: A körjáratoknál alkalmazott piktogramos kialakítás.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Törölték a megszűnő 11-es villamost.

Évjárat: 1999 körül

Külső oldal: A Homoktövis utcai végállomás Káposztásmegyer felirat nélkül szerepel.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. A körforgalom iránya megváltozott 1998-ban. Új megálló Óceánárok utca néven, valamint  Bőröndös utca -> Bőrfestő utca, Homoktövis utca ->~ (óvoda).

A járaton 1999 júniusától Ikarus 280-as (illetve esetenként 435) helyett Ikarus 260-asok közlekedtek a meghosszabbított 14-es villamos által okozott utasszámcsökkenés miatt. Az 260-as típust 2001 februárjában a még kisebb befogadóképességű Ikarus 405 váltotta. A járat 2007-ben végleg megszűnt.

125

Évjárat: 1985.június (járat indulása) - 1986.december közötti állapotokat tükrözi (még nincs Hajló utca megálló)

A járat 1989 januárjában, a 20-as autóbusz meghosszabbításakor megszűnt.

Évjárat: 2001 október, a járat indulásakor (Auchan megnyitása)

Évjárat: 2001-2002 körül.

Belső oldal: Az Auchan felé megszűnt a Mogyoródi-patak megállóhely.

Évjárat: 2002 körül, utolsó tojáslogós

Belső oldal: A Mogyoródi pataknál feltüntették a 126-ost.

126

Évjárat: 1989 december, a járat indulásakor.

Külső oldal: Érdekes a szöveg és a szám elrendezése (szám feljebbtolva, nem a középpontban, felirat a széléig kiszorítva)

Belső oldal: A járatszám feltűnően nagyra sikerült. Hibásan a 20-as helyett 20-ast írtak. A 125-ös érdekes módon nem szerepel.

Évjárat: 1990 (december előtt!)

Külső oldal: A végállomásnév módosult, illetve rendezték a szám és felirat elhelyezkedését.

Belső oldal: Két új megálló Megyeri út és Iskola néven. Az átszállásoknál már megtaláljuk az újonnan indult 122-es buszt, korrigálták a 20-ast pirossá, valamint a 125-öst is beleírták átszállásként (a járat 1990 decemberében szűnt meg). Az átszállási számokat az 1990 -91 évek újpesti járataira jellemző számtípussal dolgozták át.

Évjárat: 1994 április! Első tojáslogós

A tábla érdekessége, hogy e hónapban még javában balos táblák készültek minden vonalra, ez és egy 85-ös tojás az egyetlen ilyen kivétel.

Külső oldal: A Szilas patak felirat vékonyítva és kicsinyítve lett. A Mogyoródi patak fölé régi téípusú és hagyományos méretű betűkkel Káposztásmegyer felirat került. A Mogyoródi patak emiatt a Szilaspatakhoz hasonlóan kicsinyített.

Belső oldal: A körjáratokra jellemző piktogramos kialakítás. Egy új megálló a Sárpatak utca néven és egyet átnevezés: Megyeri út -> Homoktövis utca. Külön érdekes a három végállomás a megállólistában.

Évjárat: 1998 január, a járat útvonala jelentősen módosult ekkor [a 14-es villamos pedig még 1998 augusztus előtti rövid állapot]

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista. A jelentős útvonalkülönbségek miatt a másik irányt külön táblázatban jelölték ,így a piktogramok eltűntek.

127

A járat 1989 márciusában indult és 1995 nyarán takarékossági okokból megszűnt.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: A 153-as helyett hibásan 153-ast jelöl. Látható a korábbi szériák alatt még létező 1-es hézagja.

Évjárat: 1994 június, első tojáslogós és egyben utolsó széria

Külső oldal: A Gellért-hegy után nincsen vessző.

Belső oldal: A körjárat jelleg miatt piktogramokkal készült. Érdekes a Szirtes út és a Kelenhegyi út kisebb betűkkel írt változata.

128

Évjárat: 1988 július (J járat megszüntetése) - 1989 március (Várbusz beindítá

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

"Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.    *****    PROJECT DC egy futurisztikus-disztópikus SZEREPJÁTÉK! Bármikor szívesen látjuk a csatlakozókat!    *****    Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!