bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
121-130gy

121

Eredeti sablon segítségével, műanyagra újrafújt tábla.

Ez a duplaoldalas tábla 1985 és 1987 között készült.

Évjárat: 1987 körül

Külső oldal: A Pozsonyi úti végállomásnevet Angyalföld Forgalmi telepre módosították (útvonala nem változott)

Belső oldal: Érdekes a Szabadságharcosok útja két sorban írt változata.

Évjárat: 1989 körül

Külső oldal: A forgalmi telep rövidítése megszűnt.

Belső oldal: A Szabadságharcosok útja megálló egy sorba került.

Évjárat: 1990 december

Külső oldal: A 3-as metró újpesti szakaszának átadása miatt a végállomás Újpest Városkapuhoz került át (korábban kiszolgálatlan területeket érintve), a Szilágyi utca végállomás Rákospalota-Újpest Máv állomás nevet kapott. A feliratok a régi típusú feliratok, azonban a Máv állomás végállomás neve szokatlanul kis betűmérettel készült (lásd még 1990-es 124-es tábla).

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltűntetése, számos közlekedési változás a metró miatt. Az ellenkező irány megjelölése, ezért az összehasonlítás nem végezhető el.

A 90-es években a vonalon Ikarus 405-ösök közlekedtek, így táblagyártás csak pótlások esetén történt.

Évjárat: 2000 körül

Küldő oldal: Újpest városkapu kötőjel nélkül szerepel.

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista, vastagbetűs járatszám korszakra jellemző. A balos által megjelölt irányhoz képest az alábbi megállóváltozások történtek: Titó utca -> Rózsa utca, Dózsa György út -> Görgey Artúr utca (hibásan i-vel írva).


Évjárat: szintén 2000

Belső oldal: Csak három hiba különbözteti meg a fentitől: a jobb oldali listába benyomtatták a másik irány Kiss János utca megállóját, valamint a 122-es keretezése elmaradt, illetőleg városkapÚ-t írtak.

122

Évjárat: 1991 április (Szondi utca megállóhely létesítése) - 1993 március (Homoktövis utca megálló létesítése)

Külső oldal: Azon ritka balosok egyike, melyen a külső oldali végállomás négy sorban lett írva. Ezt kicsinyített, régi típusú betűkkel oldották meg.

Belső oldal: Az 1990 decemberi átszervezésekkor, többnyire az újpesti tábláknál elterjedt átszállási számtípussal. A Szondi utca, mint 1991-es megálló, éppen ezért eltérő típus, a 30-as átszállással együtt.

Évjárat: 1994 április, utolsó balosszéria

Belső oldal: A visszautat is jelöli. A kései balosokra jellemző átszállási számtípusokkal. Új megálló a korábbi balos irányához képest: Homoktövis utca (1993). Külső Szilágyi út 110. -> Székpatak utca.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Külső oldal: Átmeneti, ritkán használt számtípus. Újpest városkapu felirata régi típusú betűk kicsinyített és vékonyított változata. A másik végállomás emellett még oldalirányból összenyomott is.

Belső oldal: A puha műanyag és Rt-s logó együttes használata nagyon ritkán fordult elő.

Évjárat: 1998. augusztus (a 14-es villamos meghosszabbításakor)

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, azonban egyedi módon a bal oldali lista első 3 megállója és átszállásai még a régi típussal készültek! A járatszám szokatlanul ferdén áll. A 14-es villamos meghosszabbításához kapcsolódóan egy megálló-átnevezés (Külső Szilágyi út -> Sárpatak utca) és  egy megálló létesítés (Megyeri út) történt.

Évjárat: 2000. december (megálló létesítése az Óceánárok utcánál)

Belső oldal: A két irányt megcserélték és a járat új megállót kapott az Óceánárok utcánál. Megálló átnevezés: Megyeri út -> Káposztásmegyer, Megyeri út. Immár a teljes lista vékony betűkkel készült.

123

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag.

Külső oldal: A járatszám és a jobb oldali felirat ferdén szitázott.

Belső oldal: A listán látszik a Határ úti végállomásnál a 99-es helye, a helyébe lépő 99A-t kifelejtették.

Évjárat: 1998 körül

Belső oldal: Új típusú tojáslogós. Számos, korábban kifelejtett átszállás pótlása a korszakra jellemző eltérő szerkesztéstípussal. Emellett több átszállást töröltek (érthetetlen okokból az 52-es villamost, illetve a 136-os buszt a Jahn Ferenc kórháznál - míg a Mezsgye utcánál megmaradt.)

Évjárat: 1999 március, a 136-os megszüntetésekor

Külső oldal: A Mesgye utca megnevezés megszűnt. A korszakra jellemző kis járatszám felnagyított verziójával találkozunk. A betűtípus szintén elterjedt ebben az időszakban.

Belső oldal: Mesgye utca helyesen Mezsgye utca, vékony típusú betűkkel. A 136-ost törölték.

Évjárat: 2003 június, utolsó tojáslogós széria

Külső oldal: A betűtípus kizárólag ezekre az utolsó szériás táblákra jellemző.

Belső oldal: Utolsó szériás megállólista, új típusú piktogramokkal. Megszűnt: 13-as villamos. Új: 3-as villamos. A Jahn Ferenc kórháznál törölték a 19-est, helyette 59-est írnak, holott mindkét járat megállt itt. MÁS KÜLÖNBSÉGE NINCS. 

A PIROS PONTOK JELZÉSE NEM AKTUÁLIS!

124

Évjárat: 1987.augusztus, a járat indulásakor, ekkor még csak a 125-ös busz és a 14-es villamos járt ki a lakótelepre.

Külső oldal: Teljesen egyedi kialakítás, külön érdekes a 14-es villamos vá.megnevezés.

Évjárat: 1989 december, a 126-os indulásakor

Belső oldal: Már 20-as autóbuszok is kijárnak Káposztásmegyerre, majd 1989 decemberében létrejött a 126-os autóbusz, az 1990 decemberében megszűnt 125-ös valamiért eltűnt, azonban a tábla mindenképp korábbi! A lakótelep folyamatos kiépülésével az autóbusz újabb megállókat kapott, bár útvonala nem módosult.

Évjárat: 1990 december, a 3-as metró átadásakor

Külső oldal: Megszűnt az egyedi elrendezés, azonban most a betűk egyediek: Bár régi típusúak, az átlagos méretnél jóval kisebbek (lásd 1990-es 121-es). A körforgalomjelleg miatt kétszer írták ki a végállomást. A végállomás neve Szilas patak lett.

Belső oldal: Megállóváltozás: Nádasdy Kálmán utca -> Dunakeszi utca. Az újonnan indult 11-es villamos feltűntetése.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: A Hajló utcánál nem jelöli a 20-ast.

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL!

Évjárat: 1994 szeptember, első tojáslogós

Külső oldal: A betűk régi típusúak, azonban vékonyítva és függőlegesen elnyújtottak lettek. A szám egy átmeneti, ritkán használt típus, azon belül is elnyújtott formában. "Végállomásként" a Homoktövis utcát jelölték meg.

Belső oldal: A körjáratoknál alkalmazott piktogramos kialakítás.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Törölték a megszűnő 11-es villamost.

Évjárat: 1999 körül

Külső oldal: A Homoktövis utcai végállomás Káposztásmegyer felirat nélkül szerepel.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. A körforgalom iránya megváltozott 1998-ban. Új megálló Óceánárok utca néven, valamint  Bőröndös utca -> Bőrfestő utca, Homoktövis utca ->~ (óvoda).

A járaton 1999 júniusától Ikarus 280-as (illetve esetenként 435) helyett Ikarus 260-asok közlekedtek a meghosszabbított 14-es villamos által okozott utasszámcsökkenés miatt. Az 260-as típust 2001 februárjában a még kisebb befogadóképességű Ikarus 405 váltotta. A járat 2007-ben végleg megszűnt.

125

Évjárat: 1985.június (járat indulása) - 1986.december közötti állapotokat tükrözi (még nincs Hajló utca megálló)

A járat 1989 januárjában, a 20-as autóbusz meghosszabbításakor megszűnt.

Évjárat: 2001 október, a járat indulásakor (Auchan megnyitása)

Évjárat: 2001-2002 körül.

Belső oldal: Az Auchan felé megszűnt a Mogyoródi-patak megállóhely.

Évjárat: 2002 körül, utolsó tojáslogós

Belső oldal: A Mogyoródi pataknál feltüntették a 126-ost.

126

Évjárat: 1989 december, a járat indulásakor.

Külső oldal: Érdekes a szöveg és a szám elrendezése (szám feljebbtolva, nem a középpontban, felirat a széléig kiszorítva)

Belső oldal: A járatszám feltűnően nagyra sikerült. Hibásan a 20-as helyett 20-ast írtak. A 125-ös érdekes módon nem szerepel.

Évjárat: 1990 (december előtt!)

Külső oldal: A végállomásnév módosult, illetve rendezték a szám és felirat elhelyezkedését.

Belső oldal: Két új megálló Megyeri út és Iskola néven. Az átszállásoknál már megtaláljuk az újonnan indult 122-es buszt, korrigálták a 20-ast pirossá, valamint a 125-öst is beleírták átszállásként (a járat 1990 decemberében szűnt meg). Az átszállási számokat az 1990 -91 évek újpesti járataira jellemző számtípussal dolgozták át.

Évjárat: 1994 április! Első tojáslogós

A tábla érdekessége, hogy e hónapban még javában balos táblák készültek minden vonalra, ez és egy 85-ös tojás az egyetlen ilyen kivétel.

Külső oldal: A Szilas patak felirat vékonyítva és kicsinyítve lett. A Mogyoródi patak fölé régi téípusú és hagyományos méretű betűkkel Káposztásmegyer felirat került. A Mogyoródi patak emiatt a Szilaspatakhoz hasonlóan kicsinyített.

Belső oldal: A körjáratokra jellemző piktogramos kialakítás. Egy új megálló a Sárpatak utca néven és egyet átnevezés: Megyeri út -> Homoktövis utca. Külön érdekes a három végállomás a megállólistában.

Évjárat: 1998 január, a járat útvonala jelentősen módosult ekkor [a 14-es villamos pedig még 1998 augusztus előtti rövid állapot]

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista. A jelentős útvonalkülönbségek miatt a másik irányt külön táblázatban jelölték ,így a piktogramok eltűntek.

127

A járat 1989 márciusában indult és 1995 nyarán takarékossági okokból megszűnt.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: A 153-as helyett hibásan 153-ast jelöl. Látható a korábbi szériák alatt még létező 1-es hézagja.

Évjárat: 1994 június, első tojáslogós és egyben utolsó széria

Külső oldal: A Gellért-hegy után nincsen vessző.

Belső oldal: A körjárat jelleg miatt piktogramokkal készült. Érdekes a Szirtes út és a Kelenhegyi út kisebb betűkkel írt változata.

128

Évjárat: 1988 július (J járat megszüntetése) - 1989 március (Várbusz beindítása, 16-116-os rövidítése)

Évjárat: 1990 december

Külső oldal: A pontosabb tájékoztatás érdekében feltüntették a Várfok utcát.

Belső oldal: 84-es helyett 84-es, megszűnt az 5-ös, új járat a várbusz. Minden lehetséges átszállást jelez a tábla.

Évjárat: 1992-1993

Belső oldal: Az alábbi megállóváltozások történtek: Szamos utca -> Városmajor utca, Sebészeti Klinika -> Ér~, János kórház -> Szent ~.

Évjárat: 1994 október, első tojáslogós

Külső oldal: A Várfok utca felirat méretét csökkentették (ritka eset), de a betűtípus nem változott.

Évjárat: 1996 október, puha műanyag

Belső oldal: A Moszkva térnél látszik a lerövidített 12-es, valamint a megszűnt 84-es járat hézagja.

Évjárat: 1998, kemény műanyag (táblaelhasználódás miatt)

Belső oldal: Újabb típusú logó, a dátum helyén a korszakra jellemzően Kelenföld garázs neve áll.

Évjárat: 1999 első fele

Belső oldal: Árnyas vendéglő -> Rőzse köz illetve másik irányban Szamóca utca (vékony betűkkel átszerkesztve). A Moszkva térnél az 56-os és 56E buszok számát ismeretlen okból vékony típussal újraírták.

Évjárat: 1999. július

Belső oldal: A megszűnő 56,56E járatokat a Moszkva térnél törölték, azonban helyükre nem szerkesztették az 56-ost, illetve a Szent János kórháznál nem törölték az alap 56-ost.

130

Fém duplaoldalas tábla a 80-as évek elejéről.

Évjárat: 1987 július (44A indulása) - 1990 első fele (előző rendszer utcanevei)

Belső oldal: Ha a Zsókavár utcánál jelölve lenne a 73-as / 73-as, akkor a gyártás pontosabban behatárolható lenne. A temetőnél hibásan 96-ost jelöl a gyorsjárat helyett. Másik hiba a Rákóczi UTCA jelölés, út helyett.

Évjárat: 1992 - 1993 (valószínűleg utolsó széria)

Belső oldal: A fentebb említett hibákat korrigálták. Közterületnév változás: Felszabadulás út -> Szentmihályi út. A Hevesi Gyula utca megállót átnevezés helyett véletlenül törölték. 

A járat számjelzése 1993 decemberében 130-asra módosult, és végállomását a Népstadionhoz helyezték.

130

Évjárat: 1993.december, első és egyetlen balosszéria.

Belső oldal: A 73-as hibásan feketeként szerepel a Nyírpalota utcánál.

Évjárat: 1994.június, első tojáslogós

Belső oldal: Új megállók a Vezér és Fischer István utcáknál. Hiba: A Népstadionnál jelöli a 82-es trolit.

Évjárat: 1994 október

Belső oldal: Megszűnt: 73E, a hibás 82-est korrigálták, valamint a Fischer István utca troliátszállásait törölték.

Ugyanezek a táblák 94/10 jelzés mellett 94/11-dátummal is készültek, más különbségük nincsen.

Évjárat: 1996 november, puha műanyag

Külső oldal: A megnyíló Pólus center miatt a végállomás a pláza elé került, új megállót létesítettek. A végállomás régi típusú betűkkel lett szerkesztve.

Belső oldal: Azóta megszűnt a 132 és elindult a 173-as, valamint a Népstadionnál kiszedték a megszűnt 75A trolit (nyomtalan szerkesztések). A Nagy Lajos király útjánál számomra érthetetlen okokból eltűnt a 32-es. A bal oldali listán a régi végállomást vastag betűkkel kinnt felejtették, és alászerkesztették az újat.

Évjárat: Szintén 1996 novemberi, puha műanyagból.

Belső oldal: Két különbség: A készítő figyelmetlenül beszerkesztette az 1994 novemberében megszűnt 73E-t mindkét irányban. A végállomás hibája azonban itt nem szerepel - viszont a köztemető megálló így kimaradt.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Igen korán megjelent a járatnál a vékonybetűs megállólista. Igen ritka párosítás ez a régi típusú satírozott aljú logóval. Új megálló a Róna utcánál. Több apróbb átszállási módosítás történt,de ezek nem bírtak nagy jelentőséggel (Például: a 75-ös busz áthelyezése), más esetben korábban elmaradt tájékoztatásokat pótoltak (pl: 82-es troli).

Évjárat:1998, már kemény műanyagból.

Külső oldal: A Pólus center végállomás neve Sárfű utca lett, a módosítás régi típusú betűkkel történt.

Belső oldal: Újabb típusú logó. A Vezér utcánál a 82-es helyett a 80-as trolira lehet átszállni. Ezt csak az egyik részen sikerült korrigálni, másik irányba a piros ponttal jelölt megállóban csak a szám tűnt el, új nem került a helyére.

Évjárat: 2000 december

Külső oldal: A korszakra jellemzően kis járatszám és az újlogós betűtípushoz igen hasonlító betűk.

Belső oldal: Új megálló a Pillangó utcánál. A Vezér utcánál pedig érdekes módon újra a 82-es trolira lehet átszállni. 3 új járat: 1A és 63-as villamos, Palota busz.

Évjárat: 2001 október, a 3-as villamos indulásakor.

Belső oldal: A Pillangó utca és Róna utca között nem húztak elválasztó vonalat.

Évjárat: 2002, utolsó tojáslogós pufi stílusban tartalmi különbség nélkül.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - TUDJ MEG TÖBBET SELENA GOMEZ MAGÁNÉLETÉRÕL, SZERELMÉRÕL, CSALÁDJÁRÓL, KARRIERÉRÕL!    *****    HA TE IS IMÁDOD A ZÖLD ÍJÁSZ VILÁGSIKERÛ SOROZAT ELBÛVÖLÕ SZERELMESPÁRJÁT AKKOR ITT A HELYED! MAGYAR OLICITY SITE    *****    The Vampire Diaries & The Originals szerepjáték - ha kedveled a sorozatokat és írni is szeretsz, ne habozz!    *****    Rendhagyó kedvezményt ajánlok Nektek, Te monhatod meg, hogy mi legyen az ára. Pl.: Születési, párkapcsoklati, horoszkóp.    *****    KÖNYVismertetõk, kötelezõ olvasmányok    *****    BOOKFANCLUB -> A könyvek birodalma elvezet a képzelet csendes világába!<<-BOOKFANCLUB    *****    Ingyenes, korlátlan képfeltöltés!!! www.kepfeltolto.eu    *****    Autista - Állatbarát - Homoszexuális - Intelligens - Kívülálló - Mûvészlélek - Segítõkész - Toleráns    *****    Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!    *****    HAT ÉVE ONLINE! - LÁTOGASS EL MAGYARORSZÁG EGYETLEN MÛKÖDÕ SELENA GOMEZZEL FOGLALKOZÓ OLDALÁRA! - HAT ÉVE ONLINE!    *****    A SZULTÁNA: HÍREK - KÉPEK - SOROZATISMERTETÕK - TÖRTÉNELMI INFÓK - ÉRDEKESSÉGEK MINDEN MENNYISÉGBEN A SOROZATRÓL    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Itt a nyár! Kivirágzott a mályva és a pipitér! Hogy mit szólt ehhez a két virágmanó? Gyere, és olvasd el a Mesetárban!    *****    STITCHERS - Magyarország egyetlen oldala a természetfeletti krimi-drámasorozatról! A Stitchers sorozatot megéri nézni!    *****    Nézz Élõ live filmet gportalon. Klikk klikk klikk.    *****    Gréti. 23. Egyetemista. Chevelle. Rap. Jégkorong. Ottawa Senators. Jean-GabrielPageau. Írás. Olvasás. Blog. (:    *****    Élõ live mozifilmek. Ha szereted a filmeket, sorozatokat, meséket akkor itt a helyed!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    ARIANA GRANDE TODAY - MAGYARORSZÁG EGYETLEN ARIANA GRANDÉVAL FOGLALKOZÓ HONLAPJA - TUDJ MEG RÓLA MINDENT    *****    KOSEMBLOG.GP//A MAGYAR "A SZULTÁNA" RAJONGÓI OLDAL//BY: KÖSEM// KOSEMBLOG.GP//MINDEN, AMI KÖSEM...