bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
96 - 98GY

96

Fém duplaoldalas. Alatta egy szitanyomásos 73E-vel.

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria

Belső oldal: Egyes megállók erősebb feketével lettek szitázva (korábban más néven szerpeltek): Nyírpalota utca, Szentmihályi út, Hubay Jenő tér, Aschner Lipót tér, Béla utca

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag.

Belső oldal: Megálló-változás nincs. Egyedüli szerkesztési nyom a Szentmihályi út végállomásnál olvasható nagyobb számmal írt 75-ös.

Évjárat: 1998, tartalmi különbség nélkül, újabb típusú logóval, kemény műanyagból.

Érdekessége a dátum helyére nyomtatott MACIKA felirat.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós, pufi stílusban

Belső oldal: A 2000 októberében indult palota-busz feltüntetése. Érdekes hiba a bal oldali listán a Tungsramnál feltüntetett 104-es az alapjárat helyett. 

Évjárat: 2003 vége - 2004

Belső oldal: A 104-es hibájátt korrigálták. A Hubay Jenő térnél jelöli a palota-buszt.

Évjárat: 2005. augusztus ("kapcsolatok" helyett "lehetőségek") - november vége (még közlekedik a 73-as)

Külső oldal: Kisebb méretű betűk.

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe került, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek".

Évjárat: 2006. január (megállóhelyek átnevezése), kemény műanyag

Külső oldal: Ismét nagyobb betűkkel készült.

Belső oldal: Még éppen Rt-s logóval készült, a februári megálló-átnevezésekre. Több, kimaradt átszállás feltüntetése. Tényleges hálózati változás: 73 -> 73 (2005. december). Megállók-átnevezése: Nyírpalota utca -> ~ út (évekig helytelenül volt jelölve), UTE Sporttelep -> Újpesti stadion

Évjárat: 2006. július (már puha műanyagból készült) - szeptember vége (még nem közlekedik a 96A)

Belső oldal: Újpalotán elmaradt átszállásokat tüntettek fel és egy 12-es villamos átszállást áthelyeztek.

Évjárat: 2006. október (puha műanyag) - a 96A beindítása

Külső oldal: Ismét kisebb méretű betűkkel.

Belső oldal: Új járat a 96A, a Szilágyi utcánál törölték a 14-es villamost.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: MÁV és Volán átszállások feltüntetése, rengeteg más korábban kimaradt átszállás mellett. Tényleges változás: 75 -> 175, 130 -> 130, 177 -> 231 (a Rákos útnál hibásan 131-esként jelölve), valamint új járat a 46-os.

96

Évjárat: 1988. június (már 73-as közlekedik az alapjárat helyett) - 1990. december (3-as metró átadása)

Belső oldal: A Hevesi Gyula útnál a 132-es hibásan fekete színnel szerepel.

Évjárat: 1990. december (3-as metró meghosszabbítása)

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése. Hiba: a Páskomliget utcánál 96-os helyett 69-es, Fazekas Ferenc utcánál 177-es helyett 117-est jelöl. A Bajcsy-Zsilinszky út megálló helyett Újpest-Központ néven új megálló létesült, valamint megálló-átnevezés történt: Tito utca -> Tito utca (Árpád út). Új járatok a 43-as, 122-es (hibásan a Tungsramnál is jelölik), 170-es, illetve számos más változás is történt az újpesti környéken.

Évjárat: 1993. december (utolsó balos-széria)

Külső oldal: Felszabadulás helyett Szentmihályi út, azonos - régi típusú betűkkel.

Belső oldal: Számos megállóváltozás, jól látható, vastag fekete átszerkesztéssel: Hevesi Gyula út -> Nyírpalota utca, Fazekas Ferenc utca -> Fazekas sor, Tito utca (Árpád út) -> Árpád üzletház, Árpád út (Váci út) -> József Attila utca, Táncsics Mihály utca -> Károlyi István utca, Lipták utca -> Zsilip utca, 28.sz után a "sz." törlése. Új megálló: Beller Imre utca. Hiba: továbbra is 117-es jelölése a 177-es helyett, valamint az Árpád üzletháznál 170-es helyett 170-es. A 130-as 1993 decembere óta gyorsjáratként üzemelt. A hibás 122-es átszállást törölték.

Évjárat: 1995. február (valószínűleg második tojáslogós)

Évjárat: 1996. április, puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt járatok törölve: 43,132 autóbuszok és a 11-es villamos. Logó nélkül készült, utólag ragasztották rá.

 Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Nagyon ritka párosítás: puhatábla és Rt-s tojáslogó. Ennek az lehet az oka, hogy az előző szériáról lemaradt a logó, ezért erre újat készítettek. A megszűnt 104A járatot törölték, valamint feltüntettek egy 130-as átszállást. 

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: Újabb típusú tojáslogóval. Egy korábban elmaradt 75-ös átszállást pótoltak

Évjárat: 1999

Belső oldal: Korábban kifelejtett (24,121,177, metró) a korszakra jellemző, nagyméretű - "listarondító" számokkal. A Bezerédj Pál utca helyett logikusabbnak találták a 177-est a Szentmihályi út megállónál feltüntetni.

Évjárat: 2000. október, palota-busz indulása

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, a korszakra jellemző vastag járatszámmal. Feltüntették a palota-buszt, illetve a Hubay Jenő térnél a korábban kifelejtett 104-est.

Évjárat: Szintén 2000. október

Külső oldal: A korszakra jellemző kisebb járatszámos, más betűtípus.

Belső oldal: A Palota-buszt a Beller Imre utcánál nem jelöli

Évjárat: 2003. május, utolsó tojáslogós, pufi stílusban

Belső oldal: Az újonnan indult váci úti Tesco-busz feltüntetése.

Évjárat: 2003 vége - 2004

Belső oldal: Tartalmi különbsége nincs, csupán egy hibát tekintve: a Beller Imre utcánál a 25A kerete lemaradt.

Évjárat: 2005. augusztus ("kapcsolatok" helyett "lehetőségek") - november vége (még közlekedik a 73-as)

Külső oldal: Kisebb méretű betűk.

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe került, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Tartalmi különbsége nincs, a 25A hibája is megmaradt.

Évjárat: 2006. február (megálló-átnevezések), még kemény műanyagból

Belső oldal: Zrt-s logó. 73 -> 73 (ám csak Újpest felé módosították, sőt, az újonnan feltüntetett átszállások között is ott van a 73-as). A 25A keretét pótolták. Megálló-átnevezés: Nyírpalota utca -> ~ út (évekig helytelenül volt jelölve), ám a szintén ekkor átnevezett UTE sporttelep még a régi nevén szerepel.

Évjárat: 2006 vége - 2007 eleje, puha műanyag.

Belső oldal: UTE sporttelep -> Újpesti Stadion (ez a változás még 2006 februárjában került bevezetésre)

Évjárat: 2007. június, puha műanyag

Belső oldal: Megálló-átnevezés: Váci út -> Temesvári utca. Számos átszállási módosítás, valódi hálózati változás nékül. Érdekes a Pólus-busz pirossal szitázott átszállása. A hibásan fennmaradt 73-as átszállásokat korrigálták.

Évjárat: 2007. november, puha műanyag

Belső oldal: MÁV és Volán átszállások feltüntetése. Új járat a 46-os, 75 -> 175, 130 -> 130, 177 -> 231.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: A Temesvári utcánál Újpest felé Volán átszállást tüntettek fel, míg az ellenkező irányban a 121-essel együtt törölték.

Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással. Sötétebb piros színnel.

Külső oldal: Kissé jobbra tolt járatszám, kisebb betűk (így lehetővé vált az újpalotai végállomás kétsoros kiírása).

Belső oldal: Új típusú megállólista. Több Volán átszállás törlése, feltüntetése és áthelyezése. A Temesvári utcánál ismét jelölik a 121-est.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 196-osra változott.

96A

A járat 2006.10.01-jén indult. A 96-os járat Újpest-központ-Cérnagyár szakaszának gyérebb igénybevétele miatt célszerű volt egy betétjárat, mely segítségével a frekventált szakaszon a sűrű követés továbbra is garantálható volt, a hosszú 96-os ritkítása mellett.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag.

Belső oldal: Hibásan 73-ast jelez, holott ez a járat a 96A-val egy időben sohasem létezett. Ennek oka, hogy a listát a 96-os alapján készítették, ahol szintén hibás jelzés szerepel.

 

Évjárat: 2007. november, puha műanyag

Belső oldal: Az újpesti végállomásról kiindulás után a járat megáll a 96-os Temesvári utca megállójában is. MÁV és Volán átszállások feltüntetése, és további átszállások átrendezése. Tényleges hálózati változások: Új járat a 46-os, 75 -> 175 130 -> 130, 177 -> 231.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag. Digitális nyomtatással.

Külső oldal: Hibás, mert a 96-os végállomásával készült. Az eredetileg összenyomott betűket a normál típusra széthúzták, ennek árán a feliratokat nyomták össze, és néhány milliméterrel kisebbek lettek.

Belső oldal: Új típusú megállólista. Megszűnt a Tesco-busz, Újpest felé utóbbival együtt véletlenül a 170-est is kiszedték.

Évjárat: 2008. május, kemény műanyag, digitális nyomtatással. Tartalmilag azonos, a külső oldala is szintén hibás.

Évjárat: 2008. június

Külső oldal: Harmadik nekifutásra sikerült megfelelő végállomásokkal legyártani. Belső oldala változatlan.

2008.09.06-tól a járat jelzése 196A-ra változott.

97

Évjárat: 1981, fémből. Csak ebben az évben készültek fém balosok.

Évjárat: 1997. október, a korszakra kevésbé jellemző puha műanyagból.

Külső oldal: A Rákoseresztúr felirat összenyomott betűkkel a rövidítés-mentes kiíás érdekében.

Belső oldal: A balos óta történt megállóváltozások: új megállók: Ferihegyi út, Sági utca. Megálló-átnevezések: Pesti út / másik irányban Zrínyi utca -> Kucorgó tér. Körjáratoknál alkalmazott piktogramok. A megszűnt járatok miatt a keresztúri átszállássort összébbhúzták, még így is hézagokat hagyva.

Évjárat: 1998. augusztus, kemény műanyag (keresztúr-busz beindítása)

Belső oldal: Logóba Rt. felirat szerkesztése. Az újonnan indult keresztúr-busz vékony betűkkel történő kiírása. A 2. és 15. megálló (Sági utca) neve Tápióbicske utcára változott (a 2. megálló egyedi betűs, a 14. megálló a korszakra jellemző vékony betűkkel)

Évjárat: 1999

Belső oldal: A 162-es átszállását törölték a Kucorgó térnél.

Évjárat: 2000

Belső oldal: Piktogramok sorrendjének felcserélése.

Évjárat: 2003, utolsó tojáslogós pufi stílusban.

Belső oldal: A Kucorgó térnél ismét jelölték a 162-est, valamint feltüntetésre került a 2000 decemberében indult Rákoskert busz is. A piktogramok sorrendje ismét a régi.

Évjárat: 2006 második fele, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül

Belső oldal: A körforgalmi járatok sávos logós tábláin már elhagyták a piktogramokat.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag

Belső oldal: Volán és MÁV átszállások feltüntetése. Új járat: 46-os, megszűnt: 180, 192.

Évjárat: 2008. május, tartalmi különbség nélkül.

2008.09.06-tól jelzése 97E-re változott és útvonala az Örs vezér teréig hosszabbodott.

98

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: Azon ritka esetek egyike, amikor 4 sorban írták a végállomást (lásd még 122). A megszokott betűtípus, kisebb betűmérettel (elnyújtás, összenyomás nincs).

1996 márciusától a járat útvonala Kőbánya-Kispestig hosszabbodott, a Szarvas csárda térig 80-as buszok közlekedtek, ez a rövid szakasz megszűnt.

Évjárat: 1996. február (a márciusi változásra), puha műanyag

Külső oldal: Az új végállomások továbbra is régi típusú betűkkel, de összenyomva, elnyújtva. A járatszám Helvetica Bold / Neue, függőlegesen elnyújtva.

Belső oldal: A megállólista betűi kisebbek lettek, hogy az új megállók is kiférjenek. A járatszám félretolódott a logóhoz képest. Az új megállók mellett történt változatások: a Csévéző utcánál (jobb oldalt 10. megállóhely) kiszedték a fölösleges 98-ast, helyette 93-ast írtak. A 168-as busz irányát feltüntették a Melczer utcánál, illetve a Szabadság utcához is kiírták, szintén iránymegjelöléssel. Az időközben megszűnt járatokat igényesen szedték ki a listából, nyomuk sem látszik.

Évjárat: 1996. október

Külső oldal: A járatszám kevésbé elnyújtott, és kisebb méretű.

Belső oldal: Tartalmi különbség nincs. A logóba Rt-t szerkesztettek. Ez ebben az időszakban csak elvétve fordult elő (pl.61E).

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Kőbánya-Kispest végállomáson a 85-ös helyére 93-ast illesztettek, nagyobb számtípussal.

Évjárat: 1997. szeptember - a megállónevek változásakor, kemény műanyag

Belső odal: A megállólista egy ritkábban használt, vékony típussal átdolgozva. Megálló-átnevezések: Baross utca - > Kodolányi János tér (mindkét irányban), Csévéző utca (Kőbánya felé) -> Bélatelepi út, Bölcsőde -> Vajk utca (mindkét irányban), Hangár áruház (Kőbánya felé) -> Gyula utca.

Évjárat: 1998. augusztus, a keresztúr-busz indulásakor

Külső oldal: A két végállomást felcserélték.

Belső odal: A megállólistában is iránycsere történt. Átszállások: új járat a keresztúr-busz, továbbá egy 193-as átszállást feltüntettek (hibásan).

Évjárat: 2000. szeptember (93 -> reptér-busz)

Külső oldal: Átmeneti betűtípus, ismét az eredeti elrendezésűek a végállomások. Kőbánya-Kispest, MÁV-állomás három sorban.

Belső oldal: Itt nem cserélték fel az irányokat. Új típusú tojáslogóval készült. A Gyömrői úton a 93-ast kiszedték, de csak az egyik irányban szerkesztették be helyette a reptért-buszt. A Gépjárműjavítójavító Főműhelynél törölték a hibás 193-as átszállást.

Évjárat: 2002. május, utolsó tojáslogós.

Külső oldal: A járatszám méretének növelése, elnyújtása (lásd még 2001-es 91-esnél és 68-asnál - talán nem véletlen, hogy pont utóbbi járatnál készült ugyanilyen szám, hiszen csak egy 9-est kell elfordítani).

Belső oldal: Ahol korábban kimaradt, pótolták a reptér-buszt, illetve Rákoskeresztúr felé a Gyömrői útnál leszedték, mert itt fölöslegesen szerepelt. Jelölték a májusban indult 182 és 182A járatokat. Megálló-átnevezések, Rákoskeresztúr felé: EVIG -> Hangár utca. Kőbánya felé: Ferihegyi út -> Rákoskeresztúr városközpont, Főtefu -> Gyömrői út Start auto, Sibrik Miklós úti felüljáró -> Felüljáró.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Külső oldal: A két végállomást megcserélték. A feliratok a normál Arial-hoz képest oldalirányban összenyomottak.

Belső oldal: Megálló átnevezése: Rákoskeresztúr, városközpont -> Ferihegyi út. Elmaradt 17, 17-es átszállások feltüntetése. A Gyömrői útnál törölték a 182182A járatokat.

Évjárat: 2005. március (Kőbánya-Kispest végállomásnév változása)

Külső oldal: Kisebb betűméret, módosított végállomásnév.

Belső oldal: A járatszám kisebb, a logó a korszakra jellemzően a tábla alsó részébe áthelyezve, "kapcsolatok" helyett lehetőségek. Elmaradt átszállások (reptér-busz, 19, 36) feltüntetése.

Évjárat: 2006 második fele, puha műanyag.

Külső oldal: Rákoskeresztúr után vessző került, a feliratok nagyobbak, és már nem összenyomotttak oldal-irányban.

Belső oldal: Zrt-s logó. Reptér-busz -> 200. A Gyömrői útnál törölték a 117-est, mely közel már 10 éve volt hibásan a listában - itt nem lehetett rá átszállni.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: MÁV és Volán átszállások feltüntetése. Hálózati változások: a 82-es járatcsalád és a 193-as átszámozása, keresztúri változások: új járat a 46-os, megszűnt a 180-as és a 192-es. Ezeken túl néhány elmaradt átszállást feltüntettek.

Évjárat: 2008. március, tartalmi különbség nélkül.

98

Évjárat: 1988. október (82A indulása) - 1990 (Sallai főműhely elnevezés, piros gyorsjáratok)

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós.

Külső oldal: A régi betűtípus kicsinyített, vékonyabb változata, annak érdekében, hogy a rövidítéseket elkerüljék.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag

Belső oldal: Kőbánya felé új megálló létesült a Baross utcánál. A Szabadság utcánál feltüntették a korábban kifelejtett 168-as, a 98-ast viszont fölöslegesség miatt kiszedték. Kőbánya Kispestnél a két megszűnt járatot kiszedték a listából (35 és 135), viszont az 1995 novemberében elindult 193-ast elfelejtették feltüntetni.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag

A táblán csupán hiba miatt szerepel 96/10, mivel elfelejtették kiszerkeszteni. Egyetlen különbsége, hogy a logóba Rt-t szerkesztettek.

Évjárat: 1998. augusztus

Belső oldal: Már tartalmazza az ekkor indult keresztúr-buszt. Baross utca -> Kodolányi János tér (vékony betűkkel). Rákoshegy végállomásnál újabb átszállási lehetőségeket írtak ki (80, 98), bár ezeket fölösleges feltüntetni. A kőbánya-kispesti átszállásokat vékony számokkal újraszerkesztették, ebben már szerepel a sokáig kihagyott 193-as és a keresztúr-busz.

Évjárat: 2003. november (új megállók létesítése)

Belső oldal: Új megállók létesítése: Rákoshegy felé - Lőrinci fonó, Kőbánya felé - Vajk utca, Csaba utca. 93 -> Reptér-busz. Új járatok: 182182A, további elmaradt átszállások feltüntetése.

Évjárat: 2004. január (időszakos megálló létesítése a Hangár utcánál)

Belső oldal: Elmaradt átszállások feltüntetése (19, 36).

Évjárat:  2008.02.11. (193 -> 193E) -  2008. május (még szitázott verzió), kemény műanyag

Külső oldal: Kisebb méretű betűk. Időközben mindkét végállomást átnevezték (2005 márciusában a Kőbányát, 2007-ben Rákoshegyet)

Belső oldal: A korszak tábláival ellentétben nem látták el gyártási dátummal. Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Kettéosztott megállós-elrendezés, kisebb feliratokkal és járatszámmal. Hálózati változások: 82-es buszcsalád, 193-as és a reptér-busz átszámozása. MÁV és Volán átszállások feltüntetése.

Évjárat: 2008. február

A széria egyetlen különbsége, hogy dátumozva van.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 98E-re változott.

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Alicia Vikander - A legbiztosabb magyar forrásod az Oscar-díjas színésznõrõl! Képek, cikkek, hírek, minden egy helyen!    *****    -----Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!----    *****    Nem lehet saját lovad? Nevelj virtuálisan ITT! Nevelj, versenyezz, licitálj szebbnél szebb lovakra!    *****    SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG -A LEGINFORMÁLTABB ÉS LEGTARTALMASABB MAGYAR HONLAP AZ ÉNEKESNÕRÕL - SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG    *****    Ho-ho-hó! A Mikulás útra kész! Azaz... Hol a sapkája??? Ó jaj! Most mi lesz? Gyorsan gyertek a Mesetárba!    *****    Ha te is szereted az Arrow sikersorozat elbûvölõ házaspárját látogass el az ország egyetlen Olicity rajongói oldalára!    *****    Barbie - My Little Pony - Barbie - My Little Pony - Barbie - My Little Pony - Barbie - My Little Pony    *****    VIDEOJÁTÉK HONLAP! Retro játékoktól, a legújabbakig! Friss újdonság: Call of Duty: WWII és WoW: Battle for Azeroth!    *****    Kapható a VÖRÖS HÓ címû regény. Kaland és rejtély az örök fagy birodalmában. VÖRÖS HÓ. Részletek a weboldalon!    *****    Ho-ho-hó! A Mikulás útra kész! De hova lett a sapkája??? Ó jaj! Elmarad a Mikulás-nap??? Gyorsan gyertek a Mesetárba!    *****    Legfrissebb videojátékok, fõleg Warcraft és FPS játék hírek! Blog, Airsoft, Tech! Kattints ide!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Hová bújnak a virágmanók, ha elered az õszi esõ? Nem találjátok ki? Nyuszi mama majd elárulja! Gyertek a Mesetárba!    *****    Nálam nincsenek AKCIÓK, minden elemzés BECSÜLET KASSZÁS, az oktatás pedig INGYENES! Keress oldalamon!    *****    Bavaria 42 2018ban is várunk szeretettel mindenkit egy felejthetetlen tengeri vitorlás túrára! Vitorlás tudás nem szükséges!! Bavaria 42    *****    SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - HA ELSÕKÉZBÕL SZERETNÉL INFORMÁLÓDNI, AKKOR ITT A HELYED - LEGFRISEBB HÍREK, KÉPEK, CIKKEK!    *****    Karácsonyra szép AJÁNDÉK egy Személyre szóló asztrológiai elemzés! Kinyomtatva és bekötve örök emlék marad!    *****    ***MUNKALEHETÕSÉG!*** Új cég, új lehetõség, ingyenes regisztráció! Ugye tudod, mit jelent elsõk között lenni...?!    *****    A legfrissebb videojátékokról olvashatsz híreket! Elemezzük a Call of Duty sorozat legújabb részét World War II    *****    A RENDKÍVÜLI horoszkóp akciók Karácsonyig tartanak,most rendelj saját illetve szeretteid részére elemzéseket. Kattints