bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
93 - 96

93

Évjárat1994, első tojáslogós (még jelöli az 50A villamost, mely 1995 januárjától szünetelt).

Külső oldal: Már feltűnik az összesűrített betűk használata a rövidítés helyett (MÁV-áll. helyett MÁV-állomás). Az elsőként készült tojáslogós tábláknál előfordult, hogy nem jelöltek gyártási dátumot.

Évjárat: 1996. november, puha műanyag

Belső oldal: A megállólista két irányának felcserélése. Törölték a megszűnt járatokat (35,135,50A villamos). Több helyre bekerült az 1995-ben indult 193-as

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Kőbánya-Kispestnél az 1996-ban rövidülő 80-as helyére illesztették be a meghosszabbított 98-ast (ezt már az előző szérián meg kellett volna tenni.)

Évjárat: 1998

Külső oldal: A számot jobbra tolták, így lehetővé vált a kőbánya-kispesti végállomás két sorba történő kiírása (kisebb betűmérettel). Ferihegy 1. Airport is két sorba került, szintén kisebb betűkkel.

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Tartalmi különbsége nincs.

Évjárat: 1999. március 1. (136-os összevonása a 19-essel)

Belső oldal: A 136-osok egyes karakterét meghagyták, a 9-est pedig listaidegen számmal szerkesztették be. A Bethlen utcánál a 136-os helyére illesztették a 19-est, itt az egyes is listaidegen.

Garázsmeneti tábla körülbelül körülbelül 2000-ből.

Évjárat: 2002. május (182182A beindítása)

Belső oldal: Vastag járatszám. Már látható az újonnan indult 182, 182A járat, a 2000 augusztusában indult reptér-busz és pótolták a korábban kihagyott, 1998 augusztusában indult keresztúr-buszt. Ahol szerkesztés történt, ott az összes átszállást újraírták vékony számokkal. A Bethlen utcánál a 19-es helyett ismét 136-ost jelöl.  A Szarvas csárda térnél a 193-as helyett hibásan 193-ast írtak.

Évjárat: 2003 első fele, az utolsó "generációs" stílusban átdolgozva.

Belső oldal: Egyetlen tartalmi különsége, hogy a jobb oldali listán a Teleki utca megállónál törölték a 19-es és 36-os átszállási kapcsolatot, pedig ezek feltüntetését logikusság szempontjából nem kellene elhagyni.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Ismét feltüntették a Teleki utcánál törölt átszállásokat, a Lajosmizsei sorompónál jelölték a 36-ost. Ferihegy felé a Szarvas csárda térnél továbbra is hibásan 193-ast jelöl.

Évjárat: 2006. április 14. (Reptér-busz -> 200), kemény műanyag

Külső oldal: Kisebb feliratok, Kőbánya-Kispest, MÁV-állomás -> Kőbánya-Kispest (2005. március 7. óta)

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A Május 1. tér / Iglói utca megállópár új neve: Szemere István tér. A Szarvas csárda téri hibás 193-ast gyorsjáratra korrigálták. Új járatok: Reptér-busz helyett a 200-as (2006. április) valamint a Pestszentimre-busz (2004. október). Kőbánya-Kispest végállomásnál a 200-as feltüntetése elmaradt. 

Évjárat: 2008. április

Belső oldal: Hálózati változások: 82-es buszcsalád átszámozása, új  járatok: 35, 135. Elmaradt átszállások feltüntetése (151,183,200 stb.), Volán, MÁV és repülő-átszállások feltüntetése.

93

Évjárat: 1984. március

93-as autóbuszok próbaüzemi jelleggel a Ferihegyi repülőtér helyett a Malév D portáig közlekedtek. Valószínűleg a kezdeti ideiglenes jellegnek köszönhető a furcsa kialakítású tábla: fémlapra ragasztott papírlap, ráadásul külső oldala nem is volt - vagy az évek során eltávolították. A tábla még a 135-öst is jelzi, holott a járat 1982-ben megszűnt.

A Ferihegyi 2-es terminál 1985-ben épült meg.

Évjárat: 1987.12.01. (Kocsedo megállóhely létesítése) 

Belső oldal: Az 1987 augusztusában létesített repülőtéri bekötőút megállónak az E porta előtt kellene szerepenie, hiszen a többi szérián is így látható.

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL!

Évjárat: 1990 közepe (ekkortól kezdve a Ferihegyi Repülőtér helyett a külföldiek számára is érthető Airport kifejezést használták)

Belső oldal: A 98-as átszállásokat törölték. A 82-es 1988. január óta Kőbánya-Kispestig jár, új járat a 82A (1988. október). A repülőtér kifejezéseket törölték az 1-es és 2-es terminálnál. Az "E" porta és a bekötőút megállók továbbra is rossz sorrendben szerepelnek.

Évjárat: 1995. július

Külső oldal: Elnyújtott Helvetica karakterekkel.

Belső oldal: Megálló-változások a balos által jelölt irányhoz képest: Sallai főműhely -> Gépjármű Javító Főműhely, Steinmetz kapitány út -> Csévéző utca.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1998. augusztus, a keresztúr busz indításakor készült

Belső oldal: Új típusú logó. Korábban kimaradt átszállások, illetve az újonnan indult keresztúr-busz beszerkesztése a korszakra jellemző szerkesztési típussal. Ferihegy 1 megállóknál eltűnt az irány feltüntetése.

Évjárat: 2000 első fele, utolsó széria

Külső oldal: Korszakra csak néhány - főként dél-pesti - járatra jellemző, vastag betűs kialakítás, melynek különlegességét az adja, hogy ez az egyetlen gyorsjárat, melyre ilyen kivitelű tábla készült.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista a korszakra jellemző vastag járatszámmal. Megállóátnevezés: Ferihegy 1 -> Repülőtér C porta, ez valójában megálló áthelyezés volt: ekkor újították fel az 1-es terminált, mely ennek következtében le lett zárva. Emiatt a buszok nem tették meg a hurkot a terminál felé egyik irányban sem. A megálló helyett a reptérre vezető úton található Volán-megállót használták (ez fut jelenleg Ferihegy vasútállomás néven). A változás érzékeltetésére kapott a megálló saját nevet is (hiszen konkrétan a C porta előtt van). Más átnevezés: 4-es út -> Üllői útÉrdekes még a kapcsolatok helyett használt lehetőségek szó.

A járat 2000 augusztus 1-től reptér-busz jelzéssel közlekedett.

94

Évjárat: 1989. február (környéki díjszabás bevezetésekor), az autóbuszok már Gyálon hurokban betérnek a Rákóczi utcába, de még létezik az 54E busz is.

Évjárat: 1991 körül, véletlenül kimaradt a határátlépést jelző csík.

Külső oldal: Érdekes, hogy még Dózsa György utca a végállomásnév, holott ekkor már inkább központ megnevezést használtak (1990-től), ezért gondoltam 1991-es évjáratot. A Pestimre helett Pestszentimre név használatos, a hosszabb név miatt rövidítésre volt szükség. A másik végállomás ugyan megváltozott, de a külső oldalból ez nem derül ki (lásd lentebb)

Belső oldal: A végállomás hivatalosan a korábban Vecsési út elnevezésű megálló lett (LÁSD AZ ÁBRÁT), ezt átszerkesztett - kisebb betűtípussal írták ki. A további megállók (Szent István utca és Vecsési út(Kőrösi út)) a Dózsa György utca irányú buszok megállói lettek, amiket az egyirányú balos nem jelöl. Megszűnt az 54E és a Csolt utca mellől kiszedték az ABC kommentet.

 

Évjárat: 1996.február, puha műanyag, a korszakra jellemző vastag határátlépő csíkkal.

Külső oldal: Régi típusú betűkkel megjelenik a központ végállomáselnevezés illetve végre eltűnt a hibás Kőrösi út felirat

Megállóhelyváltozás nem történt, a listán átszerkesztések nem láthatók.

Évjárat: 1996. november, puha műanyag, tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült

Évjárat: 1999 körül, lekerekített sarkú csíkkal.

Külső oldal: A korszakban csak néhány - főleg dél-pesti - járatra jellemző, vastag-karakteres kialakítás.

Belső oldal: Tartalmi változás nélkül, ritkán használt kicsiny járatszámmal (lásd még 39-es, 95-ös, 150-es). Új típusú logóval és vékony-betűs megállólistával.

Évjárat: 2000 körül, barnásabb színű csíkkal.

Évjárat: 2001 körül, ellentétes irányú csíkkal, a kapcsolatok helyett lehetőségek felirattal.

Évjárat: 2002. március, a 94-es beindításakor, ismét a régi csík-iránnyal

Belső oldal: A 94-es feltüntetése. A közigazgatási határról a megállólista már nem, csak az alsó szöveg tájékoztat, amit kissé feljebb húztak.

Évjárat: 2002. szeptember (megállóhely áthelyezése)

Belső oldal: Vastag belső járatszám. Bocskai utca -> Bocskai István utca (másik irányban: Damjanich utca -> Bocskai István utca).

Évjárat: 2003 második fele - 2004. Tartalmi különbség nélkül.

A járat a 2006.09.30-án üzemzárással megszűnt, szerepét az új 55-ös járat vette át.

94

A járat 2002 márciusában indult időszakos járatként, csúcsidőben, a gyáli térség színvonalasabb kiszolgálása érdekében.

Évjárat: 2002. március (első széria)

Egyedi rózsaszín csíkkal, változatlan paraméterekkel.

Évjárat: 2002. szeptember (megállóhely áthelyezése)

Belső oldal: Bocskai utca -> Bocskai István utca (másik irányban: Damjanich utca -> Bocskai István utca). Gyál felé az Ady Endre utca megállóhely véletlenül lemaradt.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós, pufi stílusban.

A környéki járatok közül csak a 94-es és 294-es járatokra készült pufi tábla.

Belső oldal: Az elmaradt Ady Endre utcai megállót pótolták.

Évjárat: 2003. szeptember (Gloriett-busz beindítása, Határ út végállomási rend módosítása) - 2004. augusztus (99A megszüntetése)

Belső oldal: Új járat a Gloriett-busz, továbbá a járat végállomási rendje módosult a Határ úti végállomáson.

Évjárat: 2005. január 3. (két új megálló létesítése)

Belső oldal: Új megállók: Rákóczi Ferenc utca (Gyál felé), Szent István utca (Határ út felé). Megszűnt: 99A, új: Pestszentimre Iskola-busz. Feltüntették a 294-es járatot.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag. Pestszentimre és Gyál közlekedésének átszervezése után. Vágott szélű világosabb sárga csíkkal.

Külső oldal: Kisebb feliratok és járatszám.

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A járat érinti az összes megállóhelyet, amelyet az ekkor megszűnő 54-es használt. A korábban is létező szakaszon az alábbi változások történtek: Temető -> Kalász utca. 

Garázsmeneti tábla puha műanyagból, valószínűleg 2006 októberében, a gyáli járatok átszervezésekor készült.

Évjárat: 2007. március előtt (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Belső oldal: Egyetlen különbsége (a csík eltérő helyzetén kívül), hogy a Határ útnál 66-os helyett 66-ost jelöl.

A járat jelzése 2008.08.21-től 294E-re változott.

94E

A gyáli járatok 2006 októberi átszervezésekor, a Határ úti elérhetőségének javítása érdekében új viszonylat indult.

Évjárat: 2006. október 1., a járat indulásakor, puha műanyagból.

Garázsmeneti tábla puha műanyagból, a járat indulására készítve.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag.

Belső oldal: Gyál felső, MÁV-állomás -> Gyál felső vasútállomás. Új járatok: 35, 135, 254 (Alacska-busz, sűrűbb megállókiosztással), megszűnt: Gloriett-busz. Egy 84-es elmaradt átszállás, továbbá MÁV és Volán kapcsolatok feltüntetése, a 154-es átszállások törlése. A TESCO-busz nagy betűkkel történő kiíírása.

95

Évjárat: 1988. június (73-as autóbusz beindításakor)

Évjárat: 1990. augusztus (955 és 95-ös járatok megszüntetése)

Belső oldal: A Keleti pályaudvarnál található átszállások lekoptak (tehát itt nem történt törlés). Több járat megszűnt. Néhány, korábban elmaradt átszállást pótoltak. A Hungária körúton hibásan saját magára utal átszállásként.

Évjárat: 1991. február (Zalka Máté tér -> Liget tér) - 1991. október (Martinovics tér megálló megszüntetése)

Külső oldal: P.lőrinc -> Pestszentlőrinc

Belső oldal: Az egyik utolsó tábla, mely még piros gyorsjáratokkal készült. Megszűnt járat: 30. Rövidült: 20-as. Megálló átnevezés: Zalka Máté tér -> Liget tér. Néhány átszállás-variálás és a hibás önmagára utalás törlése.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: Már keretes gyorsjáratokkal, de több hibával: pl: 62-es,73-as és 132-es keretezésének elmaradása. Új megálló a Mázsa térnél és a Bajcsy Zsilinszky kórháznál (ez igen eltérő szerkesztéssel). A Kápolna utca és Martinovics tér megállók megszűntek. Liget téri átszállások átnyúlnak a villamosokhoz, ez a megoldás szokás volt a késői balosoknál (lásd még 72-esnél is)Az átszállásokat néhol variálták, de csak logikusság szempontjából.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Belső oldal: A jobb oldali listában érdekes a Mádi utcai 85, 185-ös átszállás.

A járat útvonala 1996 novemberében a Népstadionig rövidült.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Külső oldal: Betűi a régi stílusúak, de az átlagosnál kisebb méretűek és vékonyabbak. Az Ifjúság útja ennek kisbetűs változata, melyet ritkán alkalmaztak).

Belső oldal: A logó a megszokottnál nagyobb távolságra van a járatszámtól. Megszűnt járatok: 62132 buszok és 75A troli. Rövidült: 80-as, helyette hosszabb: 98-as. Számos korábban elmaradt átszállást feltüntettek (vagy irányt pontosítottak, a 185-ös esetében), néhol pedig töröltek (Hungária körút).

Évjárat: 1997 vége, kemény műanyag

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Tartalmi különbsége nincsen.

Évjárat: 1998. október

Belső oldal: A korszakban néhány táblánál alkalmazott kisméretű járatszámmal. Végállomási rend módosítása következtében Pestszentlőrinc felé megszűnt a Népstadion, metróállomás megállóhely. Történt egy megállónév-változás is: Pongrác út 17. -> Kistorony park. Új járat: keresztúr-busz.

Évjárat: 2000. szeptember

Belső oldal: 93 -> Reptér busz

Évjárat: 2003. április

Belső oldal: Új járatok: 1A és 3-as villamos, újhegy-busz. Hosszabb útvonalon közlekedik: 62-es villamos. Új megálló létesítése a Népstadion felé, a Felsőcsatári útnál. A korábban elmaradt 37A villamos feltüntetése.

Évjárat: 2004. január 1. (A Népstadion végállomás neve 2004 januárjában megváltozott.)

Belső oldal: Új járat: 132-es busz, megszűnt: 32, lerövidült: 32-es.

Évjárat: 2005 ősz -tél (kialakítása alapján)

Külső oldal: Kisebb feliratok

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Kimaradt átszállás feltüntetése: 151.  A 37A villamos szeptember 1-től a Sörgyárig rövidült, ezért az érintett megállókban törölték.

Évjárat: 2006. június - szeptember (még jelöli a 132-est), puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó. Kimaradt átszállások feltüntetése: 19, 36. Reptér-busz -> 200.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: MÁV és Volán átszállások feltüntetése. Megszűnt: 132130 -> 130. A Gyömrői úti végállomáson minden átszállást feltüntettek, helyette a másik irányban a Felsőcsatári útnál töröltek mindent.

Évjárat: 2008. április, tartalmi különbség nélkül.

95

Évjárat: 80-as évek közepe, duplaoldalas.

Évjárat: 1987 első fele - 1989 között készült., mert a 168-as autóbuszt a Zalka Máté térnél nem jelöli (1987-tól ugyanis az Örs vezér teréről indul).

Külső oldal: A Kerepesi úti végállomás három sorba írása.

A járat 1990 augusztus 31-én üzemzárással megszűnt.

96

Fém duplaoldalas. Alatta egy szitanyomásos 73E-vel.

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria

Belső oldal: Egyes megállók erősebb feketével lettek szitázva (korábban más néven szerpeltek): Nyírpalota utca, Szentmihályi út, Hubay Jenő tér, Aschner Lipót tér, Béla utca

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag.

Belső oldal: Megálló-változás nincs. Egyedüli szerkesztési nyom a Szentmihályi út végállomásnál olvasható nagyobb számmal írt 75-ös.

Évjárat: 1998, tartalmi különbség nélkül, újabb típusú logóval, kemény műanyagból.

Érdekessége a dátum helyére nyomtatott MACIKA felirat.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós, pufi stílusban

Belső oldal: A 2000 októberében indult palota-busz feltüntetése. Érdekes hiba a bal oldali listán a Tungsramnál feltüntetett 104-es az alapjárat helyett. 

Évjárat: 2003 vége - 2004

Belső oldal: A 104-es hibájátt korrigálták. A Hubay Jenő térnél jelöli a palota-buszt.

Évjárat: 2005. augusztus ("kapcsolatok" helyett "lehetőségek") - november vége (még közlekedik a 73-as)

Külső oldal: Kisebb méretű betűk.

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe került, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek".

Évjárat: 2006. január (megállóhelyek átnevezése), kemény műanyag

Külső oldal: Ismét nagyobb betűkkel készült.

Belső oldal: Még éppen Rt-s logóval készült, a februári megálló-átnevezésekre. Több, kimaradt átszállás feltüntetése. Tényleges hálózati változás: 73 -> 73 (2005. december). Megállók-átnevezése: Nyírpalota utca -> ~ út (évekig helytelenül volt jelölve), UTE Sporttelep -> Újpesti stadion

Évjárat: 2006. július (már puha műanyagból készült) - szeptember vége (még nem közlekedik a 96A)

Belső oldal: Újpalotán elmaradt átszállásokat tüntettek fel és egy 12-es villamos átszállást áthelyeztek.

Évjárat: 2006. október (puha műanyag) - a 96A beindítása

Külső oldal: Ismét kisebb méretű betűkkel.

Belső oldal: Új járat a 96A, a Szilágyi utcánál törölték a 14-es villamost.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: MÁV és Volán átszállások feltüntetése, rengeteg más korábban kimaradt átszállás mellett. Tényleges változás: 75 -> 175, 130 -> 130, 177 -> 231 (a Rákos útnál hibásan 131-esként jelölve), valamint új járat a 46-os.

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

too young and innocent | an aegyo queen | twice | neo culture technology    *****    LÉGY A MAGAD ASZTROLÓGUSA! Regisztrálj oldalamra és én segítelek elsajátítani az asztrológia tudományát!    *****    Tanuld nálam az asztrológiát teljesen ingyen, vagy kérj részletes asztrológiai elemzést „BECSÜLET KASSZÁS” alapon!    *****    Új lovas szerepjáték! * Új lovas szerepjáték! * Lépj be a lovak csodálatos világába! Nevelj te is nálunk!    *****    Születési horoszkóp,3 év elõrejelzés,párkapcsolati elemzés ingyenes konzultáció,tájékoztatás az oldalon! kattints ide!!!    *****    Bûbájos Boszorkák - Charmed - Hírek - Extrák - Érdekességek - Charmed - Bûbájos boszorkák - Sok - sok infó - Charmed -    *****    Pénzkeresés az Interneten! Csak is kipróbáld, tesztelt módszerekkel, melyek tényleg fizetnek!    *****    Légy te is Farmasi tanácsadó! Kötetlen munka, befektetés nékül, minõségi termékek, jó kereseti lehetõség!    *****    Sztárok/Bulvár: Tudj meg friss pletykákat, híreket. Katt!    *****    Outsider - Gay - Creative - Rebel - Tolerant - Furry - Brony - Hipster - Gamer - Otherkin - Geek - Autistic    *****    Xtina Hungary - Minden, ami Christina Aguilera!    *****    Légy Te is AVON tanácsadó *** Nyereményjátékok *** Kereseti lehetõség *** Vásárolj kedvezményesen AVON termékeket!    *****    Nyerj ajándékszettet! Töltsd ki a kérdõívet és nyerj! *** Nyerj ajándékszettet! Töltsd ki a kérdõívet és nyerj!    *****    Jófogás Játékvásár - Jófogás Játékvásár - Jófogás Játékvásár - Jófogás Játékvásár     *****    FRPG ● FANTASY SZEREPJÁTÉK ●「ΒΛSMΛIW」 ● FANTASY SZEREPJÁTÉK ● EGY SZIGET + 24 MÁGUS ● FANTASY SZEREPJÁT&Eacut    *****    Itt megtalálhatod a legfrissebb híreket, cikkeket, képeket a Golden Globe- és Oscar-díjas színésznõrõl! Katt!    *****    Furry Fandom - Antropomorf Állatok - Furry Fandom - Antropomorf Állatok - Furry Fandom - Antropomorf Állatok    *****    Légy Te is AVON tanácsadó *** AVON termékek *** Kereseti lehetõség *** Értékesítõ kollégákat keresek *** sminkek    *****    Esküvõi meghívók! Mindegyik kézzel készült, egyedi. Gyere, nézd meg az oldalamat.    *****    A legfrissebb Anime hírek , mindennap anime ajánló , mondocon képek , és hírek. Csatlakozz közösségünkhöz!