bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
112-120

112

Évjárat: 1984. május (már jelöli a 153-ast) - 1986. november (még jár a 9-es villamos)

Évjárat: 1988. május (15A beindítása)

Belső oldal: A 153-as járat és 9-es villamos megszűnt, illetve a 15A autóbusz elindult. A Felszabadulás térnél a 15A megjelenése miatt is kerülhetett át sok átszállás az Irányi utcához.

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria

Külső oldal: A végállomásnév hivatalos megnevezése ekkor már csak Thomán István utca

Belső oldal: Az eltérő vonalvezetés miatt a visszautat is jelöli. Az összes lehetséges átszállás feltüntetése.

Évjárat: 1995 június, valószínűleg első tojáslogós

Külső oldal: A Thomán István utca rövidítése megszűnt, a betűk mérete azonban nem változott. AZ irányi utca "betűközei" kisebbek lettek.

Belső oldal: Még tartalmazza a 2 hónap múlva megszűnt 8A járatot is. Útvonalváltozás, megállószám változás nem történt, csupán átneveződött 2 tér. A 139-es és 173-as járatot elfelejtették jelölni átszállásként. A Thomán István utcai kitérő jelölését érdekes módon oldották meg: a megállólistán belül (jobb oldalin) látható 3. végállomásként a Szendrő utca (3.megálló). A belső járatszám már nem a hagyományos régi típus.

Évjárat: 1996 október, puha műanyag

Külső oldal: Igen egyedi kialakítás átmeneti számtípussal, melyet oldalról összenyomtak, illetve függőlegesen elnyújtották. A betűk régi típusúak, de kis méretűek, és függőlegesen elnyújtottak.

Belső oldal: A megszűnő járatokat igényesen szedték ki (2,8A, és a lerövidült 27-es). A listában korrigálták a 139-es hiányát, viszont a Ferenciek terénél kihagyták a metrót és továbbra sincs ott a 173.

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: Új típusú logó és a korszakra jellemző Kelenföld felirat alul. Tartalmi különbség nincs.

Évjárat: 1999

Belső oldal: Valójában csak  két átszállási változás történt az előző táblához képest (a régen elmaradt 173-as és a metrópiktogram pótlása), mégis sok járat számát írták ki eltérő számtípusú (korszakra jellemző) átszerkesztéssel.

Évjárat: Szintén 1999

Külső oldal: Visszatértek az 1995-ös formához

Belső oldal: Tartalmilag teljesen azonos, azonban az átszerkesztések eltérő típussal (vékonyszámos, illetve a listával azonos típussal) történtek, valamint a logó elhelyezkedése is változott.

Évjárat: 2000

Külső oldal: Ismét az 1996-os forma

Belső oldal: Az Orbán tér elnevezése Szent Orbán térre változott, ezt vékony betűs szerkesztéssel készítették.  

A PIROS PONTOK MÁR NEM AKTUÁLISAK!

Évjárat: 2002, utolsó tojásszéria

Külső oldal: Egyedi kialakítás. A szám a megszokottnál vastagabb és kevésbé "kecses", ugyanígy a betűk is vastagabbak lettek. Az egyes még egészen hasonlít a régi típushoz, de a 2-es már egyáltalán nem. 

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista, azonban újfajta (utolsó "generációs") piktogramokkal és egyedi átszállási kapcsolatos felirattal [ez a betűtípus a 2003-as táblák külsején szerepel]. Tartalmi különség nincs.

Egy teljesen ilyen jellemzőkkel rendelkező 102-es széria is volt 2002-ben.

113

Évjárat: 1985. május (nem jelöli az Angeli utcáról induló 103-ast) - 1990 (még piros számos átszállások), tekintettel arra, hogy a térségben jelentős változások nem történtek, a tábla korát nehéz pontosan megállapítani.

Évjárat: Valószínűleg 1995, de a korszakra jellemző dátumozás elmaradt.

Külső oldal: Nagytétény felirattal egészült ki.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag.

Belső oldal: Két jelentéktelen, és számomra érthetetlen okból történt módosítás történt: a bal oldali listáról eltűnt a 101-es és a 13-as átszállása. Megjelent a korszakra jellemző Kelenföld felirat alul.

Évjárat: 1999, utolsó széria.

Belső oldal: Az Angeli utca felé egy új megálló a közvetlenül a végállomás előtt leszállni kívánók részére, ezt vékony betűkkel szerkesztették be a megállólistába.

A járat 2000-ben megszűnt.

114

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: A rendszerváltás előtt eltérő elnevezésű megállók szerkesztettségére a vastagabb betűk utalnak. Az Ispiláng utcai végállomás korábban rövidítve (B.G telep) lehetett, ezért látjuk szerkesztett betűkkel.

Évjárat: 1994. május, első tojáslogós

Külső oldal: A Kosztolányi Dezső tér két sorba került. A Baross Gábor telep kötőjelet kapott.

Évjárat: 1995. december

Belső oldal: Az átszállásokban számos módosítás történt. Elindult a 173-as, a 3-as útvonala 1995 májusában módosult, így kiváltotta a 10A járatot. Ezek az utólagos listamódosítások nem látszanak, de a megszűnt járatok hézagai helyenként igen. A jobb oldali listán például a Galvani utca melletti üres hely, s ugyanez a Kosztolányi Dezső térnél.

Évjárat: 1996. szeptember, puha műanyag

Belső oldal: Az újonnan indult 103-as feltüntetése eltérő típusú (nagyobb) számmal. A Kosztolányi Dezső tér felé megszűnt a Fehérvári út megálló és ezen az oldalon rengeteg kombinálás történt az átszállásokkal (melyek csak logikusság szempontjából és nem hálózati változás miatt történtek). A HITEKA megszűnt, a megállónévben tehát nem szerepel. A Hamzsabégi út helyett a Kosztolányi Dezső térnél jelöli a 41-est (szintén nagyobb számmal).

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag, táblaelhasználódás miatt

Belső oldal: Tartalmi változás nélkül, a Kosztolányi Dezső téri átszállásokat számsorrendbe helyezték.

Évjárat: 1998

Belső oldal: A bal oldali listán a 41-es villamos korábban nem szerepelt, ezt pótolták. Jobb oldalon vékony betűkkel több helyre is beszerkesztették a tétény-buszt.

Évjárat: 2000. április, a 10-es megszűnésekor

Belső oldal: Kiszedték a 10-est, illetve a bal oldali listán a 3-ast is, mert útvonala megváltozott.

A vonalon 2001-től alvállalkozó által üzemeltetett MAN buszok közlekedtek,így újabb táblák készítésére nem volt szükség.

115

Évjárat: 1989. február, a környéki viteldíjak bevezetésekor

Évjárat: 1991 körül, utolsó széria, barnásabb árnyalatú csíkkal

Belső oldal: A közigazgatási határ felirata fekete lett és a Szabadság útjához került.

A járat közlekedtetése 1992.05.01-től ideiglenesen szünetelt, azonban 1994.01.01-től véglegesen megszüntették.

116

A 116-os járat 1985 februárjában indult ezen az útvonalon a V járat felváltására. Ebben a formában csupán 1986 márciusáig közlekedett (a sikló üzembehelyezésével megszűnt). Duplaoldalas tábla.

A járat 1986 novemberében új útvonalon indult be, felváltva a korábbi 16A járatot.

Évjárat: 1986. november (a járat indulása) - 1988. május (még nem jelöli a 15A-t)

Belső oldal: A körforgalom-jelleg miatt mindkét irányt jelöli.

Évjárat: 1989. március (ekkor került a végállomás a Moszkva térről a Dísz térre).

Évjárat: 1993. december, már nem jelöli a 15A járatot. Utolsó széria.

Külső oldal: Eltűnt a körforgalom megnevezés.

Belső oldal: Felszabadulás tér - > Ferenciek tere. Megszűnt a 5, 15A járat. Emellett feltüntetésre kerültek korábban kimaradt járatok pár helyen (5,8,8A,105,112) valamint a Március 15. térnél vagy a kopás miatt vagy kiszerkesztés miatt nem láthatjuk az átszállásokat.

KERESEK FÉNYKÉPET JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL!

A járat 1994 augusztusában szűnt meg.

117

Évjárat: Ez a hibás tábla 1990-ben vagy 1991-ben készült, ekkor éltek ezek a végállomásnevek együtt. A megállós rész sajnos üresen maradt.

Évjárat: 1995. január (első tojáslogós)

Évjárat: 1996.november (puha műanyag).

Belső oldal: Törölték a megszűnt járatokat (62,132) kevésbé láthatóan, csak a helyükre húzott 185-ös ferde állása árulkodik. A 80-as helyett már a 98-as jár ki Kőbányára (jobb oldali lista), így azt szúrták be a helyére, szintén nem észrevehető módon. A bal oldalon a Gyógyszergyár megállónál a 17-esből 17 lett, véleményem szerint hibásan, mert a gyorsjárattal eddig a megállóig is ezután is még párhuzamosan közlekedik a járat, míg a fekete ekkor csatlakozik be.

Évjárat: 2000. február

Belső oldal: Különbsége mindössze két megállónév változás, melyet 2000 februárjától léptettek életbe. Magnezit művek -> Diósgyőri utca, Textilgyár -> Sibrik M. út (Gyömrői út)

Évjárat: 2001 év vége, utolsó tojáslogós széria.

Külső oldal: A Gumigyár helyett Sporttelep elnevezést kapott a végállomás, ezt az újlogós táblákéhoz hasonló betűtípussal írták ki.

Belső oldal: Egyetlen különbség: feltüntetésre került az októberben indult 3-as villamos. A 151-es busz kimaradt és az Rt. nélküli logó még mindig megvan.

118

Évjárat: 1986. december (a járat beindítása új útvonalon - korábban a Vörösvári úton körforgalomban közlekedett) - 1990. július (útvonalhosszabbítás)

Duplaoldalas tábla.

Évjárat: 1994. június, első tojáslogós

Külső oldal: A járat útvonala 1990 júliusában Óbuda autóbusz üzemegységig hosszabbodott.

Belső oldal: Érdekesek a régi elnevezések, például Óbuda tsz, 43-as állami építővállalat.

Évjárat: 1995. július, következő széria

Belső oldal: A dátum teljesen egyedi számtípus, csak a 101-es járatnál találkozhatunk még ilyennel (94/7). Kiszedték a júniusban megszűnt 86-ost és helyére tolták a 106-ost amely így láthatóan feljebb került a számsornál.

Évjárat: 1998, tartalmi különbsége nincs, csak a logó lett újabb típusú.

Évjárat: 1999. május, a 18A járat indulásakor.

Külső oldal: Az üzemegység elnevezés autóbuszgarázsra módosult, de ez a módosítás is a hagyományos régi betűkkel készült, a késői szerkesztés ellenére.

Belső oldal: Megállóátnevezések: a garázs irányában a 43-as állami építőipari vállalat helyett Dunabau, Kazal utca helyett Elektromos művek, Óbuda TSZ helyett Áldomás utca. A másik iránybna két névmódosítás történt: Bojtár utca és Dunabau valamint természetesen a végállomás módosítása, valamivel kisebb és dőlt betűkkel (a mellette lévő 60-as átszállás így nagy sorközzel szerepel utána). A listában szerepel a 18A járat, azonban a bal oldali listán a 18A és 18-as újraszerkesztésénél 118-ast írtak átszállásnak (valószínűleg 60-as akart volna lenni). A szerkesztéseket új típusú vékony betűkkel és számokkal végezték.

120

Évjárat: 1986 első fele - 1989. január között, ugyanis a buszok már a Röppentyű és Göncöl utcán keresztül közlekednek, de a 20A még nem létezik.

Belső oldal: A gyorsjáratok kopás miatt újra lettek rajzolva.

Évjárat: 1990. december

Külső oldal: A végállomás a fenti időpontban Újpest központhoz került a metró átadásával, a Munkásotthon utcai megfordulás helyett. Árpád híd felirat alá metróállomás. Az újpest központi új végállomás régi típusú betűkkel lett szerkesztve.

Belső oldal: A metró meghosszabbításának kapcsán rengeteg átszállási változás történt, ezek részletezésére nem térnék ki. Megállóváltozások: új megálló Reitter Ferenc utca néven , Tó utca -> Elem utca, Thalmann utca -> Fiastyúk utca.

Évjárat: 1992

Belső oldal: Egyetlen tartalmi különbsége van: a Teve utca megálló neve Röppentyű utca lett, láthatóan vékonyabb betűs átszerkesztéssel.

Évjárat: 1994. április, utolsó balos

Belső oldal: Egyetlen tartalmi különbség: a Bán Tibor utca helyett Kassai utca a megállónév.

Évjárat: 1998 körül

Belső oldal: Látszik a '96-ban megszűnt 104A hézagja az Árpád Üzletháznál a jobb oldalon és Újpest központnál a bal oldalon, de ezt leszámítva eléggé rendezett a táblázat, megállóváltozás sem történt a balos által megjelölt irányhoz viszonyítva.

Évjárat: 2000. december

Belső oldal: Új járat az 1A villamos.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - TUDJ MEG TÖBBET SELENA GOMEZ MAGÁNÉLETÉRÕL, SZERELMÉRÕL, CSALÁDJÁRÓL, KARRIERÉRÕL!    *****    HA TE IS IMÁDOD A ZÖLD ÍJÁSZ VILÁGSIKERÛ SOROZAT ELBÛVÖLÕ SZERELMESPÁRJÁT AKKOR ITT A HELYED! MAGYAR OLICITY SITE    *****    The Vampire Diaries & The Originals szerepjáték - ha kedveled a sorozatokat és írni is szeretsz, ne habozz!    *****    Rendhagyó kedvezményt ajánlok Nektek, Te monhatod meg, hogy mi legyen az ára. Pl.: Születési, párkapcsoklati, horoszkóp.    *****    KÖNYVismertetõk, kötelezõ olvasmányok    *****    BOOKFANCLUB -> A könyvek birodalma elvezet a képzelet csendes világába!<<-BOOKFANCLUB    *****    Ingyenes, korlátlan képfeltöltés!!! www.kepfeltolto.eu    *****    Autista - Állatbarát - Homoszexuális - Intelligens - Kívülálló - Mûvészlélek - Segítõkész - Toleráns    *****    Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!    *****    HAT ÉVE ONLINE! - LÁTOGASS EL MAGYARORSZÁG EGYETLEN MÛKÖDÕ SELENA GOMEZZEL FOGLALKOZÓ OLDALÁRA! - HAT ÉVE ONLINE!    *****    A SZULTÁNA: HÍREK - KÉPEK - SOROZATISMERTETÕK - TÖRTÉNELMI INFÓK - ÉRDEKESSÉGEK MINDEN MENNYISÉGBEN A SOROZATRÓL    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Itt a nyár! Kivirágzott a mályva és a pipitér! Hogy mit szólt ehhez a két virágmanó? Gyere, és olvasd el a Mesetárban!    *****    STITCHERS - Magyarország egyetlen oldala a természetfeletti krimi-drámasorozatról! A Stitchers sorozatot megéri nézni!    *****    Nézz Élõ live filmet gportalon. Klikk klikk klikk.    *****    Gréti. 23. Egyetemista. Chevelle. Rap. Jégkorong. Ottawa Senators. Jean-GabrielPageau. Írás. Olvasás. Blog. (:    *****    Élõ live mozifilmek. Ha szereted a filmeket, sorozatokat, meséket akkor itt a helyed!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    ARIANA GRANDE TODAY - MAGYARORSZÁG EGYETLEN ARIANA GRANDÉVAL FOGLALKOZÓ HONLAPJA - TUDJ MEG RÓLA MINDENT    *****    KOSEMBLOG.GP//A MAGYAR "A SZULTÁNA" RAJONGÓI OLDAL//BY: KÖSEM// KOSEMBLOG.GP//MINDEN, AMI KÖSEM...