bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
99A - 110

 

99A

A járat 1996 márciusában indult a 99-es részleges pótlására.

Évjárat: 1996 március, a járat indulásakor (puha műanyag)

Külső oldal: Alapját a 99-es tábla külseje adta, ehhez tettek hozzá egy "A" betűt és régi típusú betűkkel a Kós Károly teret.

Belső oldal: A 23-as villamos helyett hibásan autóbuszt tüntettek fel.

Évjárat: 1996 szeptember, puha műanyagból, tartalmi különbség nélkül. Táblaelhasználódás miatt készült.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Bal oldal: A Kós Károly térnél törölték a 194-est fölöslegesség miatt. Jobb oldal: A Határ útnál kimaradt átszállásokat tüntettek fel, a Golgota térnél törölték a 23-as villamost fölöslegesség miatt. A Könyves Kálmán körútnál a villamos továbbra is autóbuszként szerepel.

Évjárat: 2000 első fele, táblaelhasználódás miatt.

Külső oldal: A korszakra jellemző kis járatszám, az újlogós betűkhöz hasonló típussal.

Belső oldal: Tartalmilag teljesen egyezik (a 23-as villamos hibát korrigálták). A logó megújult, a szám a korszakra jellemzően vastagon írt típus.

Évjárat: 2000. december

Külső oldal: Nem vált be a kis szám, ezért visszatértek a régi mintához.

Belső oldal: Új megálló mindkét irányban Delej utca néven. Megszűnt a 23-as villamos, a 75-ös troli lerövidült, helyette az 1-es és 1A villamosokkal utazhatunk.

 

Évjárat: 2001. október, utolsó tojásszéria

Belső oldal: A 13-as helyett 3-as villamos közlekedik.

A vonalra garázsmeneti tábla is készült, a kialakításából ítélve ez a darab valamikor 1999-2000 körül.

Ez egy hibás verzió melyről lemaradt a szám.

100

Ez a vastábla még az Ikarus 180-as autóbuszokon volt használatos, de később több alkalommal is újrafestették őket és használták a 80-as évek végéig.

Műanyagra fújt sablonos a 80-as évek közepéről.

Évjárat: 1985. május, ekkor létesítették a Kerepesi út megállót.

Évjárat: 1986, a Pillangó utcai megálló állandóvá vált.

Évjárat: 1987 második fele

Belső oldal: Már tartalmazza az 1987-ben induló 44A és 131-es járatot, valamint az Örs vezér terére helyezett 168-ast. Az átszállásoknál véletlenül a 67-es 67-esnek lett írva. A Hév mellől eltűnt a Gödöllői komment.

Ez a széria 1988 körül készült, csak abban különbözik, hogy a hibásan írt 67-est kijavították rajta. Ez valamivel gyakrabb a fentebbieknél.

Évjárat: 1991 - 1993 között

Belső oldal: Megállóváltozás: Használtautó piac -> Albertirsai út. A Pillangó utcánál a korábban kifelejtett metróátszállás feltűntetése. A keretezés során véletlenül fekete lett a 32,44A,61E

Évjárat: 1994 október, első tojáslogós

Külső oldal: A körforgalom megnevezés eltűnt, mert a tojásszéria a megállólistában kettébontja az útvonalat.

Évjárat: 1998 körül

A járat 2000 szeptemberétől Expo-járat néven közlekedett tovább.

101

Évjárat: 1984 - 1985.április , még tartalmazza az Angeli utcától induló formájában a 103-as járatot.

Külső oldal: A 80-as évek körjáratos balosain szokás volt kétszer kiírni ugyanazt a végállomást a külső oldalra.

Évjárat: 1994 május, első tojáslogós 

Külső oldal: A dupla Angeli út helyett a Barackos út szerepel a jobb oldalon, illetve felkerült Nagytétény is a pontosabb tájékoztatás kedvéért. Ritka jelenség: a betű éppen a tábla szélére lett szitázva.

Belső oldal: A körjáratos tojáslogósokra jellemző piktogramos kialakítás. Egy megállóváltozás: Szabadság utca -> Szentháromság tér.

Évjárat: 1994 július 

Belső oldal: Az M0 körgyűrű építése miatt az autóbuszok útvonala módosult. A dátum felirat egyedi számtípussal történt, ilyet csak a 118-as  járat egyik szériájánál láttam.

Évjárat: 1999, utolsó tojáslogós széria

Külső oldal: Átmeneti számtípussal. Nagyobb távolság  a sorok között.

Belső oldal: Teljesen egyedi kialakítással, a korszakra jellemzően vastag járatszámmal. Új járat a 13A.

A járat 2000-ben megszűnt.

102

Alumíniumtábla a 80-as évek elejéről.

Évjárat: 1988 vagy 1989 (már tartalmazza a 139-es járatot, de még régi utcaneves)

Külső oldal: A 80-as évek körjáratos balosain szokás volt kétszer kiírni ugyanazt a végállomást.

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria

Külső oldal: A végállomásként a Déli pályaudvar lett megjelölve, bár a körforgalom jelleg természetesen nem változott. A körforgalom felirat zárójelbe került.

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése. A megállóváltozások csak a rendszerváltás miatti átnevezésekből adódnak.

Évjárat: 1995 június, első tojáslogós széria

Belső oldal: Még jelöli a Déli pályaudvarnál a 12-est (augusztustól rövidült le). 

Évjárat: 1997 április, puha műanyag.

Belső oldal: Az átszállásokból hézagokat hagyva kiszedték a megszűnő 2-est és a rövidülő 12-est.

Évjárat: 2000 második fele

Belső oldal: Orbán tér -> Szent Orbán tér. Új típusú logó bevezetése. A 4-es járatot törölték a listából, ugyanis az Apor Vilmos téri végállomás átépítése miatt rövidített útvonalon közlekedett.

Évjárat: 2001

Belső oldal:  A 4-es járat ismét eredeti útvonal közlekedik, a hozzá tartozó átszállásokkal együtt vékony számokkal szerkesztették.

Évjárat: 2002, utolsó tojásszéria

Külső oldal: Egyedi kialakítás. A szám a megszokottnál vastagabb és kevésbé "kecses",ugyanígy a betűk is vastagabbak lettek. Az egyes még egészen hasonlít a régi típushoz, de a 0 jobban össze van húzva, a 2-es pedig egyáltalán nem hasonlít.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, azonban újfajta (utolsó "generációs") piktogramokkal és egyedi átszállási kapcsolatos felirattal [ez a betűtípus a 2003-as táblák külsején szerepel].

103

103

A korábbi 103-as időszakos járatként közlekedett, ekkoriban még egyedüli járatként tárta fel a Chinoin térségét. 1985.05.01-től a 3-as útvonalát a Chinoin-ig hosszabbították, így a 103-as járatot megszüntették.

Fém duplaoldalas tábla:

1985 októberében az 50C autóbusz jelzését 103-asra változtatták (ezzel egyidejűleg az 50A és 50B járatok megszűntek)

Évjárat: 1985. október, a járat indulásakor (még nem jelöli az 1986 januárjában indult 114-est).

Külső oldal: Érdekes, hogy a járat végállomására mindvégig a vasútállomás elnevezést használták, holott a korszakban már általánosan a MÁV-állomás megnevezés terjedt el.

Duplaoldalas széria, a vasútállomás felirata rövidítve.

Évjárat: 1996. augusztus, puha műanyag. A Lágymányosi híd átadása után, szeptemberben új járat indult 103-as jelzéssel.

Külső oldal: A betűk régi típusúak, de a "metróállomás" felirata vékonyabb betűkkel készült.

Évjárat: 1997.április, kemény műanyag.

Belső oldal: Egyik elsőként itt jelent meg a vékonybetűs lista. A számok azonban néhol egészen egyedi kidolgozásúak (más táblánál nem találkozunk ilyennel) például bal oldalom a 10. és 11. megállónál. Etele tér irányába a járat új megállót kapott a Prielle Kornélia utcában.

Évjárat: 1998 augusztusa, a Tétény busz indulásakor.

Külső oldal: Az Etele téri végállomás szinte majdnem megegyezik az újlogós betűtípussal, kis eltérésekkel.

Belső oldal: A tétény busz feltüntetése.

Ez a tábla érdekes módon duplaoldalas. Évjárata 1999-re tehető (végállomások alapján biztosan nem 2000 utáni). Betűi szinte teljesen megegyeznek az újlogós típussal, a szám pedig egyedi típus. 

Évjárat: 2000. március (10-es buszjárat megszüntetése)

Belső oldal: A listát átszerkesztették, eltűntek az egyedi átszállási számok (kivéve a jobb oldali listán, Kelenföld városközpontnál). Törölték megszűnt a 10-es buszt, útvonalán a 3-as buszok közlekednek. A logó alsó részébe beszerkesztették az Rt feliratot.

Évjárat: 2000. december

Külső oldal:  A metróállomás feliratot leszedték

Belső oldal: Kelenföld városközpontnál is eltűntek az egyedi átszállási számok. Megszűnt a 23-as villamos, elindult az 1A és 30A villamos, a 75-ös troli lerövidült. A járat új megállót is kapott az Etele tér felé a Pázmány péter sétánynál.

Garázsmeneti tábla is készült a vonalra. Mivel nem a legrégebbi betűtípus, és a 103-as szám egyedien kicsi, ezért 1999 körülire tippelem.

104

Évjárat: 1987.július 27. (Dózsa György út elnevezésű megállóhely megszüntetése) - 1987 szeptember (25A járat beindítása)

Évjárat: 1990 december, a 3-as metró újpesti szakaszának átadásakor.

Külső oldal: Megszűnt az R.palota rövidítés, ezért a végállomás 3 sorba került.

Belső oldal: Megállóváltozások: A Bajcsy-Zsilinkszy út, Kis Zsigmond utca és Árpád út megállókból összevonva jött létre az Újpest-központ és Berzeviczy Gergely utca megálló (ezeken kívül pedig csak kevésbé jelentős megállómódosulások). Az átszállási kapcsolatok a metró miatt jelentősen változtak, ezek részletezésére már több környékbeli járat kapcsán kitértem. Sajnos a gyorsjáratok lekoptak,ezért filccel lettek újrarajzolva.

Ez a balos tartalmilag megegyezik az előzővel, de hiba folytán a gyorsjáratokat is feketével nyomtatták.

Évjárat: 1994 október, első tojáslogós

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz viszonyítva a sok megállóváltozás történt: Batthyány utca -> Széchenyi tér, Tito utca (Árpád út) -> Árpád üzletház, Árpád út(Váci út) -> József Attila utca, Táncsics Mihály utca -> Károlyi Zsigmond utca, Lipták utca -> Zsilip utca, Hoffman Ottó utca -> Béla utca.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag.

Külső oldal: A 104A megszűnése után a Vízművek lakótelephez került a végállomás. E tábla elkészítésekor egy az egyben a 104A külső és belső oldali mintáját vették alapul (LÁSD 104A 1996/4-es szériáját). AZ KÜLSŐ OLDALI ELEMZÉST TEHÁT EHHEZ VISZONYÍTOM: A külső oldalon megszűnt az LTP. rövidítés, helyére vékonyított, kicsinyített régi típusú felirat került.

Belső oldal: A 104A beolvasztásakor a Vízművek és Székesdűlő megállók megszűntek. A megállólista valószínűleg szintén a 104A első tojásszériájától származik, hiszen teljesen új megállóelrendezésű, elsőszériás 104A-t viszont még nem sikerült találni. Különbségek a 104-es listájához képest: a megszűnő 43-as busz és 11-es villamos törlése, egy fölösleges 70-es átszállás törlése, és egy 120-as pótlása.

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: Tartalmi különbség nincs, a logóba Rt. feliratot szerkesztettek.

Évjárat: 1999

Külső oldal: A korszakban néhány táblánál alkalmazott vastag típusú betűk, a szám régi maradt. A végállomás a Széchenyi térnél lett kijelölve.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. A József Attila utcánál eltűnt a metróátszállás, mivel ez átszállásnak meglehetősen távol van (városkapu). Az autóbuszok végállomási útvonala az ábra szerint módosult, ez alapján a megállók is átrendeződtek.

Évjárat: 2000 októberében elindult a palota busz, ekkor a 104-es végállomási forgalmi rendje visszaállt az eredetire.

Külső oldal: A végállomás ismét Kossuth utcánál, mely az újlogós betűtípushoz nagyon hasonló típussal lett kiírva.

Belső oldal: Megállóvisszarendezés. A palota busz feltűntetése, valamint a József Attila utca megálló neve Váci útra változott.

Évjárat: 2003 január 1-jén ismét a Székesdűlőig hosszabbították az útvonalat (ahogy a balos táblán is láthatjuk)

Külső oldal: Újlogós betű és számtípussal készült. (Egyedi párosítás a tojáslogós belsővel!)

Belső oldal: Vastag járatszám (ezt pedig inkább a korábbi tábláknál vezették be másütt), valamint az új végállomás és a hozzá előtte lévő leszállóhely megjelölése. Hibája, hogy a Székesdűlő irányába a 10. és 11. megálló közötti elválasztóvonalat elfelejtették betenni.

Évjárat: 2003.február.1-jén, 1 hónappal a változás után a végállomás Székedűlő, ipartelephez került.

Külső oldal: Ennek megfelelő végállomásmódosítás újlogós betűtípussal.

Belső oldal: Egy új leszállómegállóhely és a végállomás. Másban nem különbözik.

Évjárat: 2003. március

Külső oldal: A járat útvonala szerződés keretében az Auchanig hosszabbodott. Újlogós típussal készült el.

Belső oldal: A megállólistát az utolsó tojásosok típusában átdolgozták, és újfajta, csak a 2002-3as tábláknál előforduló piktogramokat alkalmaztak. Az új végállomáson, illetve egy apró megállónévváltozáson kívül nincs különbsége. A logó ennél a szériánál lemaradt.

104A

Évjárat: 1987.július 27. (Dózsa György út elnevezésű megállóhely megszüntetése) - 1987 szeptember (25A járat beindítása)

Elképzelhető, hogy a 25A csak lemaradt.

Évjárat: szintén 1987. július - 1987. szeptember

Belső oldal: több helyen félreszitázás, A Tungsramnál és a Megyeri útnál 96-os helyett 96-ost jelöl (mindkettő helyes).

Évjárat: 1993. július

Külső oldal: A Rákospalota rövidítés megszűnt. 1993 júliusától útvonala hosszabb, a Vízművek lakótelepig közlekedik.

Belső oldal: Az 1990-es metróátadás miatt számos változás történt megállók és járatok terén is. Megállóváltozások: Batthyány utca -> Széchenyi utca, Tito utca -> Árpád üzletház, a Bajcsy-Zsilinkszy út, Kis Zsigmond utca és Árpád út megállókból összevonva jött létre az Újpest-központ és Berzeviczy Gergely utca megálló, Árpád út (Váci út) -> József Attila utca, Táncsics Mihály utca -> Károlyi Mihály utca, Lipták utca -> Zsilip utca, Hoffmann Ottó utca -> Béla utca. Több megállónévben is a szerkesztettségre utaló vastagabb betűtípus, pl: Széchenyi utca, Árpád üzletház, József Attila utca, Károlyi István utca. Az átszállások tekintetében is jelentős - már más tábláknál kifejtett - változások vannak.

Évjárat: 1996 április, puha műanyag, utolsó széria.

Belső oldal: Szerkesztésre utaló nyomok: A 11-es villamos helyén lévő üres hézag Újpest központnál, valamint a bal oldali listán az első megállóban a 24-es  szerkesztésgyanús a félredőltsége miatt. Érdekes a járatszám felülre tolása és a logó centrum lenti helyzete (középen történő elhelyezés helyett).

A járat 1996 júliusában takarékossági okokból megszűnt.

105

Évjárat: 1990. december, a járat indulásakor

Külső oldal: Bár régi típusú betűk, a hagyományosnál kisebb méretűek

Belső oldal: Még a múlt rendszer utcaneveivel készült, ennek ellenére 1995-ig legalább forgalomban volt, ugyanis sajnos az összes addig történt változást lekaparták, vagy tolljavítóval lefestették (megszűnő 1-es, 15A, 116, 139 és egy helyről valamiért a 4-est is). A tábla egyik első példája az összes lehetséges átszállást kiiró balosoknak.

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria

Külső oldal: A Lékai János tér neve Apor Vilmos térre módosult. Ez régi típussal lett szerkesztve.

Belső oldal: Hibák: A Hild térnél elfelejtették bekeretezni a 4-est, ezt utólag tették meg filccel, valamint a Hősök terénél véletlenül a 30-ast keretezték be a 20-as helyett. A különbségek bejelölésekor a tolljavított részeket nem vettem figyelembe: A Hild térnél a 15A már valóban hiányzik, a Joliot Curie tér neve Királyhágó tér, illetve a már említett végállomásnévváltozás.

A járat 1995 februárjától  a Hősök tere helyett már csak a Deák Ferenc térig közlekedett.

Évjárat: 1995. február, első tojáslogós széria

Külső oldal: Ennek megfelelően módosították a végállomást régi típusú betűkkel, valamint helyüket megcserélték.

Belső oldal: A járat megmaradt szakaszán a megállók száma és elnevezése nem változott. Ekkoriban kezdődött meg a kisföldalatti felújítása, mely szeptemberig tartott, a listában ezért a pótlóbusz is szerepel. A belső járatszámon az 1-es és a 0 már nem a régi számtípus (vesd össze a külső oldallal).

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: A megszűnt járatokat hézagot hagyva kiszedték (2,86,Földalattipótló) mindenhol nagy hézagokat hagyva. A 12-es busz mivel az Alkotás utcánál kapta meg új végállomását 1995 nyarán, ezért már nem jelölték átszállásnak (hiszen onnan nem folytatta tovább útját a Moszkva tér felé.)

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: Újabb típusú logó beszerkesztése. Két helyen korábban kifelejtett átszállások feltüntetése a korszakra jellemző listaidegen számtípussal.

Évjárat: 2000. november

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista. A Deák tér felé új megálló a Roosevelt térnél. 

106

106

Évjárat: 1989. január, a járat indulásakor

Belső oldal: Gyártási évének ellenére az összes lehetséges átszállás fel van tüntetve, mely jelenség inkább csak 1991-től terjedt el a balosokon.

Évjárat: 1990. július

Külső oldal: Az autóbuszok útvonala júliustól az Árpád hídig hosszabbodott. A külső végállomás neve megváltozott, a körforgalom-jelleg részlegessé vált, a megnevezést törölték.

Évjárat: 1990. december (a hármas metró meghosszabbítása utáni változásokkal)

Belső oldal: A "volt Korvin Ottó tér" feliratot törölték. Új járatok: 43, 84. Megszűnt: 3V, 43, 84. Az 1-es villamost feltüntették a Szentlélek térnél.

Évjárat: 1992 második fele, mert a Szentlélek térre a 134-es helyett már a 34-es közlekedik (A 134-es egyesét kiszerkesztették)

Külső oldal: A metróállomás rövidítve lett.

Belső oldal: Új megálló a Római térnél (feltűnően kisebb betűkkel szerkesztve). Néhány helyre még berakták az 1-es villamost átszállásnak, de ezek az átszállások korábban is léteztek természetesen.

Évjárat: 1994 szeptember, első tojáslogós széria

Belső oldal: Az autóbuszok végállomásra történi behaladási rendje 1994 májusától  módosult: a Kadosa út felől érkezve befordultak a Váci útra, megálltak, majd továbbhaladva egyenesen és utána jobbra fordulva a Petneházy utcán majd a Pap Károly utcán keresztül hurokban jutottak vissza a végállomásra az ábrán is látható módon. A visszaút már csak egyenesen a Róbert Károly körúton történt, egy Árpád hídi plusz megállóval a Váci úti kereszteződés után.

Évjárat: 1997 február, puha műanyag

Belső oldal: Törölték a megszűnt járatokat, de helyükre gondosan odahúzták a többit, így csak két helyen látszik igazán a módosítás (a jobb oldali megállólistán a 10. megállóhelynél hézag az 1-es villamos előtt, a végállomásnál szintén). Az autóbuszok felszállóhelye a végállomáson megcserélődött a 32-esével és a Váci útra került, így már a Kadosa utca felé menő buszok álltak meg a Pap Károly utcánál (a rosszul írt két p-t egyre módosították) és az Árpád híd felé érkező buszok egyszerűen csak befordultak a Váci úti végállomásra (Lásd az ábrát).

Évjárat: 1998

Belső oldal: A logó újabb típusú lett, illetve az előző szériában vélelten kiszedett 26-os buszt most pótolták a Szigeti bejáró megállónál az áltlagosnál jóval kisebb számmérettel. Kapcsolatok helyett lehetőségek kifejezés használata

Évjárat: 1998 vége - 1999 első fele

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. A buszok végállomása visszakerült az eredeti helyére, így ismét a Kadosa utca felől érkező buszok álltak meg a Pap Károly utcánál, de az Árpád hídi plusz megállót kihagyták (Lásd az első rajzot az 1994-es táblánál, csak Árpád híd metróállomás megálló nélkül).

Évjárat: 1999

Belső oldal: A Pap Károly utcai megálló megszűnt, mert a buszok már nem tették meg a hurkot a Váci útra fordulva, hanem egyszerűen a Róbert Károly körútnál visszafordultak, mint a 26-os autóbuszok (lásd az ábrát).

Évjárat: 2000 december, már tartalmazza az 1A villamost, viszont a 18A buszt kifelejtették.

110

Évjárat: 1984. január (153-as beindítása) - 1986. október vége (9-es villamos megszüntetése)

Belső oldal: Már jelöli a januárban indult 153-ast, de még az 1986 novemberben megszűnt 9-es villamost is. A Magyar Kábel művek megálló érdekes módon kisebb betűkből lett szerkesztve, holott a megálló mindig is létezett - ezen a néven.

Évjárat: 1987. január (153-as beindítása) - 1989. március (127-es beindítása)

Külső oldal: A végállomás neve 1987 óta Házgyári utca.

Belső oldal: Korábban elmaradt átszállások feltüntetése. Megszűnt járatok: 9-es villamos és 153-as busz. Új járat a 153-as busz.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós és egyben utolsó széria

Külső oldal: A pontosabb utastájékoztatás érdekében feltüntették a Karinthy Frigyes utat.

Belső oldal: A buszok azóta új megállót kaptak a Vegyész utcánál, illetve történtek megállónévváltozások.

A vállalat 1995-ben a párhuzamosságra és kihasználatlanságra hivatkozva üzemi járatokat is megszüntetett. Ilyen volt a 110-esen kívül például a 83, 87B, 197 is. A vonalon a megszüntetés után egyébként szerződéses különjárat (SZIK - tábláját lásd az egyéb járatoknál) indult.

112

Évjárat: 1984. május (már jelöli a 153-ast) - 1986. november (még jár a 9-es villamos)

Évjárat: 1988. május (15A beindítása)

Belső oldal: A 153-as járat és 9-es villamos megszűnt, illetve a 15A autóbusz elindult. A Felszabadulás térnél a 15A megjelenése miatt is kerülhetett át sok átszállás az Irányi utcához.

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria

Külső oldal: A végállomásnév hivatalos megnevezése ekkor már csak Thomán István utca

Belső oldal: Az eltérő vonalvezetés miatt a visszautat is jelöli. Az összes lehetséges átszállás feltüntetése.

Évjárat: 1995 június, valószínűleg első tojáslogós

Külső oldal: A Thomán István utca rövidítése megszűnt, a betűk mérete azonban nem változott. AZ irányi utca "betűközei" kisebbek lettek.

Belső oldal: Még tartalmazza a 2 hónap múlva megszűnt 8A járatot is. Útvonalváltozás, megállószám változás nem történt, csupán átneveződött 2 tér. A 139-es és 173-as járatot elfelejtették jelölni átszállásként. A Thomán István utcai kitérő jelölését érdekes módon oldották meg: a megállólistán belül (jobb oldalin) látható 3. végállomásként a Szendrő utca (3.megálló). A belső járatszám már nem a hagyományos régi típus.

Évjárat: 1996 október, puha műanyag

Külső oldal: Igen egyedi kialakítás átmeneti számtípussal, melyet oldalról összenyomtak, illetve függőlegesen elnyújtották. A betűk régi típusúak, de kis méretűek, és függőlegesen elnyújtottak.

Belső oldal: A megszűnő járatokat igényesen szedték ki (2,8A, és a lerövidült 27-es). A listában korrigálták a 139-es hiányát, viszont a Ferenciek terénél kihagyták a metrót és továbbra sincs ott a 173.

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: Új típusú logó és a korszakra jellemző Kelenföld felirat alul. Tartalmi különbség nincs.

Évjárat: 1999

Belső oldal: Valójában csak  két átszállási változás történt az előző táblához képest (a régen elmaradt 173-as és a metrópiktogram pótlása), mégis sok járat számát írták ki eltérő számtípusú (korszakra jellemző) átszerkesztéssel.

Évjárat: Szintén 1999

Külső oldal: Visszatértek az 1995-ös formához

Belső oldal: Tartalmilag teljesen azonos, azonban az átszerkesztések eltérő típussal (vékonyszámos, illetve a listával azonos típussal) történtek, valamint a logó elhelyezkedése is változott.

Évjárat: 2000

Külső oldal: Ismét az 1996-os forma

Belső oldal: Az Orbán tér elnevezése Szent Orbán térre változott, ezt vékony betűs sze

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

"Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.    *****    PROJECT DC egy futurisztikus-disztópikus SZEREPJÁTÉK! Bármikor szívesen látjuk a csatlakozókat!    *****    Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!