bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
87 - 92

87

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós

Belső oldal: Megállóváltozások az 1989-es menetrendhez képest (lásd a menetrendi menüpontban): Növényvédő állomás -> Repülőgépes szolgálat (Air sevice), 41-es villamos végállomás -> Kamaraerdei ifjúsági park, Dózsa György út -> Kamaraerdő út (~).

Évjárat: 1997. április, puha műanyagból.

Belső oldal: A megszűnt járatokat tüntették el: a 139-est vagy bekeretezték (mivel összevonták a 139-essel), vagy törölték (ahol a 139-es nem állt meg). A Kosztolányi Dezső téren hézagot hagyva kiszedték az 1-est, a 86-os helyére berakták a 173-ast. A Gazdagréti útnál feltűntetésre került a korábban kihagyott 153-as.

Évjárat: 1998. október

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, új típusú tojáslogóval. A kapcsolatok megnevezés helyett lehetőségek szó használata. Egyetlen különbsége, hogy új megálló létesült közvetlenül a Kosztolányi Dezső téri végállomás után.

Évjárat: 2000. július

Belső oldal: Törölték a megszűnő 113-as járatot.

Évjárat: 2002. szeptember, utolsó tojáslogós

Belső oldal: Az autóbuszok útvonala a végállomás előtti szakaszon mindkét irányban módosult.

 

Évjárat: 2003. szeptember (140E beindítása) - október (Újbuda-busz beindítása)

Belső oldal: Új járatok: Budaörs-busz, 40E140E. Elmaradt átszállás feltüntetése: 153.

Évjárat: 2003. október (Újbuda-busz beindítása) - 2004

Évjárat: 2005. szeptember (korszaknak megfelelő elrendezés) - december (még létezik a 7A, nem jár a 73-as)

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: A korszakra jellemzően a logó a tábla alsó részébe lett áthelyezve. "Kapcsolatok" helyett "lehetőségek".

Évjárat: 2007. december, puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó. Megállók átnevezése: Naprózsa utca -> Gazdagréti út, VÁV bekötőút -> Vitorlázó út, Betonútépítő Vállalat -> Vasút utca továbbá új megálló a Bartók Béla úton a Hamzsabégi útról befordulás után. Jelöli a Volán járatokat. Hálózati változások: megszűnt: 7A, 139, új: 73 139, 187, 239 továbbá a Szabadság híd lezárásával összefüggésben közlekedő pótlóbuszok.

A VT-Transman által üzemeltetett Ikarus 263-as buszokon kísérleti jelleggel 2004-ben használt táblák:

     

87A

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria

Belső oldal: Megállóváltozások az 1989-es menetrendhez képest (lásd a menetrendi menüpontban): Növényvédő állomás -> Repülőgépes szolgálat (Air sevice), 41-es villamos végállomás -> Kamaraerdei ifjúsági park.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag.

Külső oldal: A Kosztolányi Dezső tér 3 sorban írása, nagyobb - nyújtott "A" használata a járatszámban.

Belső oldal: Igényes kidolgozású lista, nem látszanak átszerkesztések.

Évjárat: 1997. április, táblaelhasználódás miatt készült, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1998. október

Belső oldal: Vékony betűs megállólista új típusú tojáslogóval. A Kamaraerdő felé a végállomás után közvetlenül egy megállót létesítettek utaskényelmi szempontok miatt. A 153-as átszállását a Gazdagréti úthoz helyezték és irányát megjelölték, ez a megjelölés a 87-es táblákon ugyanitt már 1994 óta élt.

Évjárat: 2002. szeptember

Belső oldal: Az autóbuszok útvonala a végállomás előtti szakaszon mindkét irányban módosult, az ábrákat lásd a 87-esnél.

Évjárat: 2003. szeptember (140E beindítása) - október (Újbuda-busz beindítása)

Belső oldal: Új járatok: Budaörs-busz, 40E140E. Elmaradt átszállás feltüntetése: 153.

Évjárat: 2003. október (Újbuda-busz beindítása) - 2004

Évjárat: 2005. szeptember (korszaknak megfelelő elrendezés) - december (még létezik a 7A, nem jár a 73-as)

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: A korszakra jellemzően a logó a tábla alsó részébe lett áthelyezve. "Kapcsolatok" helyett "lehetőségek".

87B

Évjárat: 1981 - 1984. Ekkor volt Váv GYÁR megnevezés a táblákon (korábban Budaörsi repülőtér). Az F. betű a kiadó Fürst garázsra utal.

Évjárat: 1994. október, egyetlen tojáslogós széria készült.

Az időszakos jellegű munkásjárat 1995 nyarán takarékossági okokból megszűnt. Ez volt az egyetlen B jelzésű járat a korszakban.

88

A buszok fényezésére használt festékkel készült ez a fémtábla.

Ezt a másik darabot 1989-ben is használták még, így határátlépést jelző csíkot kapott.

Évjárat: 1989. február (Környéki díjszabás bevezetése) - 1989. június (Gimnázium megállóhely létesítése)

Belső oldal: Az Ibolya utca megálló véletlenül lemaradt.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag, a korszakra jellemző vastag sárga csíkkal.

Belső oldal: Megállóváltozások: Km Útfenntartó Vállalat -> Autópálya Főmérnökség, Városi tanács -> Budaörs, városháza, Marx Károly u. -> Károly király utca, Növényvédő állomás -> Repülőgépes szolgálat (Air service), 41-es villamos végállomás -> Kamaraerdei ifjúsági park. Új megállók Tetra pak és Gimnázium néven.

Évjárat: 1998. február (Törökugrató megállóhely megszüntetése, Lejtő utca megáló létesítése), kemény műanyag, a csík ellentétes irányú, lekerekített végű

Belső oldal: Megállóváltozások Kamaraerdő felé: Baross utca -> Baross Gábor utca, Károly király utca -> ~ út. A Törökugrató megállóhely megszűnt (februárban), ennek helyére berakták az eredeti feliratú Ibolya utcát, az Ibolya utca helyére vékony betűvel beszerkesztettek az újonnan létesült Lejtő utca megállót. Törökbálint felé: Sziklai Sándor utca -> Kövesdomb utca, illetve itt is megszűnt a Törökugrató megálló, valamint beékelődött a Lejtő utca. Új típusú logó alkalmazása, valamint a Kelenföld felirat megjelenése.

A BKV Rt. járműgazdálkodási problémái miatt 1999. július 1-től a 88-as jelzésű járaton a Volánbusz Rt. járművei és járművezetői biztosították a szolgáltatást, de a tarifarendszer és a jegyek-bérletek érvényessége változatlan maradt.

Évjárat: 1999.07.01.

Külső oldal: Egyedi betűk és számok, fontos szerep jut a BKV megnevezésének, a csík iránya ellentétes.

Belső oldal: Nem változott, a csík iránya ellentétes

Évjárat: 2000.05.29. - 2000. október vége, ideiglenes útvonal: az autóbuszok terelt útvonalon közlekedtek az M1/M7 kivezető feletti Károly király úti "körforgalom-híd" építése miatt: Törökbálint irányába a Budaörs, MÁV-állomás megálló után lefordultak az autópályára Budapest irányába majd az Egér úton fordultak rá a Budaörsi főútra, ahol a 40-es buszok útvonalán közelítették meg Budaörsöt.

Belső oldal: Mivel a terelés elsősorban a törökbálinti irányt érintette, itt módosultak a megállók, visszaúton egy rövid kitérő volt két, Budaörs, benzinkút elnevezésű megállóval. Egyéb változások: a csík sötétebb árnyalatú lett, a korszakra jellemző vastag járatszám alkalmazása, a megállólista a korszakban néhány járatnál használt típus. Megálló átnevezése: Petőfi utca -> Petőfi Sándor utca.

Évjárat: 2005. február (BUDATEJ megállóhely átnevezése)

Külső oldal: A karaktertípus nem változott, ám a törökbálinti végállomás nagyobb betűkkel lett kiírva, Kamaraerdő feliratát pedig balra igazították.

Belső oldal: Megálló-változások: 2002 szeptemberétől, a Szabadság út - Károly király út csomópont átadásával Kamaraerdő felé megszűnt a Károly k. út megálló, az ellenkező irányban pedig ezen a néven megálló létesült. Megállóhelyek átnevezése (több lépcsőben, 2002 - 2005 között): BUDATEJ -> Tó utca - MÁV-állomás, ERBE -> Kinizsi utca, Betonútépítő Vállalat -> Vasút utca. Új járatok: Budaörs-busz, 40E, 140, 140E172.

Évjárat: 2005. december 1. (időszakos útvonal módosítás)

Külső oldal: A Munkácsy Mihály utca után nincs kötőjel.

Belső oldal:  Az autóbuszok útvonala 2005.12.01-től időszakos jelleggel módosult: egyes indulások betértek a MÁV-állomáshoz, a korábbi Budaörs, MÁV-állomás megállóhely neve Agip utcára módosult. A logó lejjebb helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek".

Évjárat: 2006 második fele - 2007. március (puha műanyag, de még nem dátumozott)

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk, ismét van kötőjel a Munkácsy Mihály utca után.

Belső oldal: Határátlépésről tájékoztató szöveg megjelenése. Tartalmi különbség nélkül.

89

Évjárat: 1983. augusztus (83-as troli indulása) - 1988. január (12A,12-es megszűnése), ezen időszak alatt a megállónevek sem változtak.

A járat útvonala a végállomási körforgalmi szakaszon jelentősen módosult.

 

Évjárat: 1990 első fele

Külső oldal: A végállomás József körút megnevezését ekkor módosították Blaha Lujza tér /Népszínház utca/ névre. A módosított útvonal során a Bláthy Ottó utcát jelölték ki végállomásnak.

Belső oldal: Megszűnt a 12A, 12-es járat (1988. január), a 12-es lerövidült (1989. szeptember). Az összes lehetséges átszállás jelölve lett. A tábla csak a Bláthy Ottó utca megállóig jelzi az útvonalat, ezért tűnt el az Üllői út és a Nagyvárad tér megálló, illetve az új szakasz megállói sem látszanak.

Évjárat: 1993, utolsó széria

Belső oldal: Ekkor már célszerűnek találták a visszautat is megjelölni, amelyre valóban szükség is volt az eltérő útvonal miatt. A Nagy Fuvaros utca egybe lett írva, a megnevezést már a 80-as évek vége óta így használták, de a táblákon csak ekkor jelent meg. Kulich Gyula tér -> Kálvária tér, Mező Imre út -> Orczy út. Érdekes a metró piktogram helyett számmal és betűvel történő kiírása.

1994. június és október között nagyszabású víznyomócsőcsere munkálatok miatt a Moszkva tér és Blaha Lujza tér között a 4-6 villamosok helyett pótlóbuszok közlekedtek, melyek csuklós járművei a 89, 99, 99-es buszok végállomásán vették fel az utasokat. A nagy tumultusra hivatkozva a vállalat "ideiglenesen" szüneteltette az egyébként nem túl nagy kihasználtságú 89-es autóbuszt, majd a munkálatok befejeztével már nem látták indokoltnak újraindítását, ezért októberben döntöttek végleges eltörléséről. Hasonló körülmények között szűnt meg később az 1-es járat is.

89

A gyáli járatok 2006 októberi átszervezésekor, a még szabad jelzések felhasználásával új viszonylat indult, 89-es számon.

Évjárat: 2006. október 1., puha műanyag, a járat indulására készítve.

Garázsmeneti tábla, szintén puha műanyagból, a járat indulására készítve.

Évjárat: 2007. március előtt (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Belső oldal: Egyetlen különbsége (a csík eltérő helyzetén kívül), hogy a Határ útnál 66-os helyett 66-ost jelöl.

A járat jelzése 2008.08.21-től 89E-re változott.

90

Eredeti sablon segítségével újrafújt tábla.

Évjárat: 1985. február (D járat helyett már 190-es közlekedik) - 1988. június (útvonal rövidítés)

Évjárat: 1988. július, a járat ekkor Normafáig rövidült.

Évjárat: 1989

Belső oldal: A 21-est hibásan feketével szitázták.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Külső oldal: A végállomás Csillebérc, KFKI elnevezést kapott. A 3 sorba írt végállomás igen furcsa hatást kölcsönöz a szériának.

Belső oldal: Megállóváltozások: Úttörővasút -> Széchenyi-hegyi Gyermekvasút, Úttörőtábor -> Gyermek- és ifjúsági központ.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag

Belső oldal: Megjelenik az Rt-s logó és a korszakra jellemző Kelenföld felirat a sarokban. Tekintve, hogy hibásan továbbra is szerepel az 1995-ben megszűnt 190-es, illetve a 21-es, mely helyett pedig 1996 áprilisa óta a 21-es jár ki Normafáig, így tartalmi különbsége nincsen.

Évjárat: 1998. augusztus

Belső oldal: Gyermek és ifjúsági központ -> Magas út (1998 augusztusában nevezték át.), egyedi betűkkel szerkesztve. A hibás 21-est és 190-est törölték, helyükre a 21-est szerkesztették.

Évjárat: 2000 körül

Belső oldal: Egyetlen különbsége a Kelenföld felirat elhagyása.

A járat útvonala 2004.08.01-től a Moszkva térig hosszabbodott.

Évjárat: 2005 ősz-tél (belső elrendezés alapján)

Belső oldal: Az évjáratot a tábla alsó részébe helyezett, de még Rt feliratos logó adja, illetve a "kapcsolatok" helyett használt "lehetőségek". A korábban is meglévő szakaszon egy megálló-átnevezés történt: Széchenyi-hegyi Gyermekvasút -> Gyermekvasút.

Évjárat: 2007. november, puha műanyag.

Belső oldal: Zrt-s logó. MÁV és Volán átszállások feltüntetése. Megálló-átnevezések: Hotel Olympia -> Normafa út, Gyermekvasút -> Széchenyi-hegyi ~, valamint Csillebérc utca felé az Adonisz utca helyesen, "s"-el szerepel (a másik irányban nem javították). Hálózati változások: Várbusz -> 10, megszűnt: 4, 4 buszok és a 118-as villamos, új járat: 110-es, hosszabb útvonalon jár: 56-os villamos, elmaradt átszállások feltüntetése, áthelyezések.

Évjárat: 2008. április

Belső oldal: 139 -> 139.

Évjárat: 2008. június, digitális nyomtatással.

Külső oldal: Nagyobb feliratok, néhány milliméterrel összenyomva vízszintes-irányban.

Belső oldal: Átszállások feltüntetése nélkül készült, ahogy sok más 0806-os széria is. Svábhegy, fogaskerekű-állomás -> vessző nélkül, Adonis utca "s"-sel írva a Moszkva tér felé is.

 

91

Évjárat: 1984. augusztus (84 -> 84-es) - 1987 első fele (kötőjeles megállónevek alkalmazása)

Évjárat: 1992 vagy 1993

Külső oldal: A Marx tér felirat eltűnt, helyette rövidítés nélkül kiírták a Nyugati pályaudvart.

Belső oldal: Megálló-változások: Sallai Imre utca -> Tátra utca, Apostol utca (Rendőrség) -> Apostol utca (vékonyabb betűkkel), illetve a kötőjelek eltűnése egyes megállókból még 1987 környékén. Átszállások: megszűnő 12, 12A, 60, 84 járatok, lerövidült 12-es, a 84-ből 84-es lett. Elmaradt átszállásokat pótoltak (6,26,191).

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Külső oldal: Megszűnt az Endrődi S. rövidítés és 3 sorban került kiírásra.

Évjárat: A dátumozás híján nem egyértelmű: lehet 1995. június - 1996. február között (időnként előfordult, hogy nem dátumoztak), vagy 1997 második fele (1996. február és 1997 eleje között puha táblák készültek).

Belső oldal: 84-es és 86-os hézagot hagyó törlése. Megálló-változás: Nyugati pályaudvar irányában: Szemlőhegy utca -> Mandula utca.

Évjárat: 1996. szeptember, puha műanyagból, tartalmi különbég nincs.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül (csak a dátum tűnt el)

Évjárat: 2001

Külső oldal:  Átmeneti betűtípus. A külső járatszám elnyújtott Helvetica, lásd még ilyet a 2001-es 68-asnál.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, új típusú logó és a korszakra jellemzően vastag járatszám. Sem a megállók,sem az átszállások nem változtak 1995 óta (a Nyugati pályaudvarnál fel kellett volna tüntetni az 1998 augusztusában indult a city-buszt).

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós, pufi stílusban, tartalmi változás nélkül.

Évjárat: 2003 második fele - 2004. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan).

Külső oldal: Kisebb feliratok.

Belső oldal: HÉV helyett Szentendrei HÉV kifejezés használata.

Évjárat: 2007. július, puha műanyag.

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: A logó a tábla alsó részére húzva. Két 11-es átszállást töröltek. Közel 10 év után végre feltüntették a Citiy-buszt, mely egyébként 1 hónap múlva meg is szűnt.

Évjárat: 2008. január, kemény műanyag

Belső oldal: A logót még lejjebb húzták. Ismét feltüntették a két 11-es átszállást, továbbá a MÁV és Volán kapcsolatokat. Megszűnt a City-busz, ideiglenesen szünetel a 2A villamos.

Évjárat: 2008. április, tartalmi különbség nélkül.

92

Évjárat: 1991. szeptember előtti

A belső oldal üres.

Évjárat: 1991. szeptember

Külső oldal: A járat útvonala ekkor hosszabbodott meg Kerepestarcsa kórházig.

Belső oldal: Az évjáratot tanúsítja, hogy még a rendszerváltás előtti utcanevekkel találkozunk. Érdekes a középső oszlopban a duplán kiírt Szabadföld út megállóhely.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Külső oldal: Kerepestarcsa két önálló településsé vált szét, így a kórház neve is változott

Belső oldal: Rákosszentmihály felé lemaradt az Ergonett megállóhely, s ez a 2000-ben készült szériáig nem is tűnt fel a készítőknek! Megállóváltozások: Janovetz Margit utca -> Margit uca , Varga József utca -> Szent Korona utca. A bal oldali lista 11. megállójában a 76-os helyett hibásan 76-os szerepel. 

1996-os puha garázsmeneti tábla

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Külső oldal: Rákosszentmihály MÁV-állomás rövidítés nélküli felirata összesrűrített, kis betűkkel.

Belső oldal: Megszűnt járat: 46. Módosított útvonalon közlekedik: 45. Az Imre utcánál beszerkesztették a 76-ost, mivel itt a gyorsjárat megállót kapott, valamint a HÉV-piktogram helyett feliratot alkalmaztak. 

Évjárat: 2000

Belső oldal: Egy érdekes jelenséggel találkozunk: a megállólista egyik oldala újult csak meg az új fajta vékony betűs stílusban. Megálló-változások: 8 év után pótolták a hiányzó Ergonett megállót, átnevezés: Rákóczi út (Csömöri út) -> Batthyányi utca. Számos, korábban elmaradt átszállás pótlása eltérő betűtípussal, valamint a korábbiak átrendezése. Új típusú tojáslogó alkalmazása.

Évjárat: 2002. december, utolsó tojáslogós

Belső oldal: Az autóbuszok megállót kaptak a megnyíló Csömöri Auchannál is.  Ergonett -> "Raktárak" , ezt bal oldalon a régi listába vékony betűkkel szerkesztették.

Kb. 2005 vége - 2006 eleje, garázsmeneti tábla

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Új járat a 144-es (2003. március)

Évjárat: 2005 ősz - tél

Belső oldal: A logó lejjebb, a járatszám feljebb helyezve. "kapcsolatok" helyett "lehetőségek".

Évjárat: 2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan).

Belső oldal: A "HÉV Gödöllő" helyett "Gödöllői HÉV" megnevezést használ.

Évjárat: 2007. augusztus (a rákosszentmihályi járatok átszervezésekor), puha műanyag

Külső oldal: Rákosszentmihály, MÁV-állomás -> ~, vasútállomás.

Belső oldal: Megálló-átnevezések: Veres Péter út / Batsányi János út -> Sashalom, Pilóta utca / Corvin utca -> Mátyásföld, repülőtér, Jókai Mór utca -> Jókai Mór utca (Veres Péter út). Szinte az összes érintett járat számozása változott.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Külső oldal: Rákosszentmihály vasútállomás vessző nélkül lett kiírva.

Belső oldal: Volán átszállások feltüntetése.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

too young and innocent | an aegyo queen | twice | neo culture technology    *****    LÉGY A MAGAD ASZTROLÓGUSA! Regisztrálj oldalamra és én segítelek elsajátítani az asztrológia tudományát!    *****    Tanuld nálam az asztrológiát teljesen ingyen, vagy kérj részletes asztrológiai elemzést „BECSÜLET KASSZÁS” alapon!    *****    Új lovas szerepjáték! * Új lovas szerepjáték! * Lépj be a lovak csodálatos világába! Nevelj te is nálunk!    *****    Születési horoszkóp,3 év elõrejelzés,párkapcsolati elemzés ingyenes konzultáció,tájékoztatás az oldalon! kattints ide!!!    *****    Bûbájos Boszorkák - Charmed - Hírek - Extrák - Érdekességek - Charmed - Bûbájos boszorkák - Sok - sok infó - Charmed -    *****    Pénzkeresés az Interneten! Csak is kipróbáld, tesztelt módszerekkel, melyek tényleg fizetnek!    *****    Légy te is Farmasi tanácsadó! Kötetlen munka, befektetés nékül, minõségi termékek, jó kereseti lehetõség!    *****    Sztárok/Bulvár: Tudj meg friss pletykákat, híreket. Katt!    *****    Outsider - Gay - Creative - Rebel - Tolerant - Furry - Brony - Hipster - Gamer - Otherkin - Geek - Autistic    *****    Xtina Hungary - Minden, ami Christina Aguilera!    *****    Légy Te is AVON tanácsadó *** Nyereményjátékok *** Kereseti lehetõség *** Vásárolj kedvezményesen AVON termékeket!    *****    Nyerj ajándékszettet! Töltsd ki a kérdõívet és nyerj! *** Nyerj ajándékszettet! Töltsd ki a kérdõívet és nyerj!    *****    Jófogás Játékvásár - Jófogás Játékvásár - Jófogás Játékvásár - Jófogás Játékvásár     *****    FRPG ● FANTASY SZEREPJÁTÉK ●「ΒΛSMΛIW」 ● FANTASY SZEREPJÁTÉK ● EGY SZIGET + 24 MÁGUS ● FANTASY SZEREPJÁT&Eacut    *****    Itt megtalálhatod a legfrissebb híreket, cikkeket, képeket a Golden Globe- és Oscar-díjas színésznõrõl! Katt!    *****    Furry Fandom - Antropomorf Állatok - Furry Fandom - Antropomorf Állatok - Furry Fandom - Antropomorf Állatok    *****    Légy Te is AVON tanácsadó *** AVON termékek *** Kereseti lehetõség *** Értékesítõ kollégákat keresek *** sminkek    *****    Esküvõi meghívók! Mindegyik kézzel készült, egyedi. Gyere, nézd meg az oldalamat.    *****    A legfrissebb Anime hírek , mindennap anime ajánló , mondocon képek , és hírek. Csatlakozz közösségünkhöz!