bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
84GY - 87B

84

A tábla nem eredeti, de korhű sablon segítségével lett újra fújva.

Évjárat: 1987. január (láthatjuk az ekkor indult 65A-t utólagos listaszerkesztéssel) - 1988. január (még jelöli a 12A és 12-es járatokat)

Belső oldal: Jól kivehető listaszerkesztés a megszűnt 16A helyére betett 1986-ban indult 116-os, az 1987-ben indult 65A, az 1985-ben indult 104 és 104A is.


Évjárat: 1988. január (már nem jelöli a 12A és 12-es járatokat) - 1988.j úlius (a 26-os meghosszabbítása az Árpád hídig)

Belső oldal: A Szilágyi utca megállóhely megszűnt. Átszállások: megszűnt a 12A,12-es járat. A Margit-hídnál feltüntették a 60-ast (de az is lehet, hogy a korábbi szérián csak le volt kopva). Az Árpád út, Bajcsy Zsilinszky út és a Tito utca megállóknál 96-os helyett hibásan 96 szerepel. 

Évjárat:  1988. július (a 26-os meghosszabbítása az Árpád hídig) - 1989. január (20A beindítása)

Belső oldal: A Népfürdő utcánál feltüntették a 26-ost. A 96-os hibáit nem korrigálták.

Évjárat:  1989. szeptember (a 12-es már nem körforgalomban közlekedik) - 1990. április (Thalmann utca -> Fiastyúk utca)

Belső oldal: A 16, 116-os járat lerövidült, helyettük a vár-busz közlekedik, beszerkesztése a 2003-as utolsó tojáslogósoknál alkalmazott betűtípussal azonos (Helvetica Condensed)! A 12-es busz rövidített útvonalon közlekedik, nem érinti a Margit hidat. Néhány elmaradt átszállást (20, 20, 26-os buszok 12, 14-es villamosok) pótoltak, korrigálták a 96-osok hibáit. Új járat a 20A.

A járat az 1990 decemberi metróátadáskor megszűnt, szerepét részben a 84-es vette át.

2006. október 1-től a számjelzés ismét foglalttá vált. A gyáli járatok átszervezésekor, a még szabad jelzések felhasználásával új viszonylat indult, 84-es számon.

Évjárat: 2006. október 1., puha műanyag, a járat indulására készítve.

Garázsmeneti tábla puha műanyagból, a járat indulásának idejéből.

Évjárat: 2007. március előtt (puha műanyag, de még dátumozatlan

Belső oldal: Egyetlen különbsége (a csík eltérő helyzetén kívül), hogy a Határ útnál 66-os helyett 66-ost jelöl.

A járat jelzése 2008.08.21-től 84E-re módosult.

85

Szitázott fém duplaoldalas a 80-as évek legelejéről

Évjárat: 1991, átmeneti átszállási számtípussal

Külső oldal: A számok közti karakterköz néhány milliméterrel kisebb. A feliratokat megcserélték. A Kőbányai kötőjelek rövidebbek, az Örs vezér és tere feliratok között szokatlanul nagy sorközzel.

Évjárat: 1994. június, első tojáslogós

Külső oldal: A végállomásfeliratokat megcserélték.

Belső oldal: Érdekes módon az átszállási kapcsolatok felirat kimaradt, ez a további négy szérián is így volt.

Évjárat: 1995. szeptember

Külső oldal: Az Örs vezér tere felirat sorközét csökkentették. 

Belső oldal: Az átszállásokat teljesen átrendezték, amellett, hogy a megszűnt járatokat törölték, rengeteg más - hálózati szempontból lényegtelen - változtatás történt.


 

Évjárat: 1996. április, puha műanyag

Belső oldal: Még jelöli az ebben a hónapban megszűnt 46-ost, valamint a még Kőbányáig járó 98-ast sem (szintén márciustól a 80-as helyett a 98-as járt ki), sőt, a 193-as (1995 decemberében indult) is kimaradt. Érthetetlen okokból törölték a 131-est, a korábban törölt 37-es villamos pedig ismét szerepel az átszállásoknál. 

Évjárat: 1996. november, puha műanyag

Belső oldal: Átszálláskorrigálások: A korábbi szériákon törölt fontos átszállások közül néhányat pótoltak: 131-es busz, 28,37-es villamos (kisebb számtípussal).

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal:  Már jelöli a megszűnt 46-ost és a hosszú 98-ast, valamint pótolták a korábban kifelejtett 193-ast.

Évjárat: 1998 első fele (még nem jelöli a keresztúr-buszt)

Külső oldal: Vastag betűs-járatszámos típus, csak néhány járaton alkalmazták a korszakban. Ezen belül is különleges, ugyanis a végállomások a szokottnál kisebb betűkkel készültek.

Belső oldal: Újabb típusú tojáslogó. 4 év után végre megjelent a tájékoztató felirat, de a korszakra kevésbé jellemzően lehetőségek szót használtak a kapcsolatok helyett. A Sibrik Miklós "útja" lemaradt mindkét irányban.

Évjárat: 2000. december (Rákoskert-busz beindítása)

Belső oldal: Megállóváltozások: Finommechanikai vállalat -> ~ Rt. Sok helyen pótolták a régebben ki nem írt átszállási kapcsolatokat, ahol több átszerkesztés történt, ott az egész sort vékony számokkal cserélték fel. Új járatok: Expo, Rákoskert, 63-as villamos, Reptér-busz (a 93-ast felváltva).

Évjárat: 2001. október (3-as villamos beindítása)

Belső oldal: Megszűnt: 13-as és 63-as villamosok. Új járat: 3-as villamos, hosszabb útvonalon közlekedik: 62-es. A jobb oldali listában nem történt változás.

Évjárat: 2001 év vége

Belső oldal: Egyetlen különbsége egy megálló-változás: Sibrik Miklós úti felüljáró -> Felüljáró. Egyébként a Sibrik Miklós út megálló továbbra is "út" nélkül szerepel.

Évjárat: 2003. június, utolsó tojáslogós

Külső oldal: Pufibetűs táblák stílusában

Belső oldal: Az utolsó "generációs" stílusban átdolgozva, új típusú piktogramokkal. Szintén 2003. júniustól új megálló létesült a Sörgyárnál (Örs vezér tere felé). Jelölték az újhegy-buszt (már 2000 júniusa óta létezett), az újonnan indult 132, valamint a 2002 májusában indult 182 és 182A járatokat illetve a korábban kifelejtett 37A villamost. A Sibrik Miklós út megálló végre helyesen lett kiírva.

Évjárat: 2003 vége - 2004 (bár nem jelzi a 2003 szeptemberében indult 176-ost, ez a járat akkoriban igen gyakran lemaradt a táblákról)

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül készült.

Évjárat: 2005. március (végállomás nevének módosítása)

A tábla egyetlen különbsége, hogy a kőbánya-kispesti végállomás nevéből elhagyták a MÁV-állomást.

Évjárat: 2005. július 22. (új megálló a Gőzmozdony utcánál)

Belső oldal: Új megálló létesült a Gőzmozdony utcánál. Itt a táblázat szerkesztése során a kőbányai végállomásról valamiért kiszedték a metró-piktogramot, és nagyobb méretben a Felüljáró megállóhoz helyezték, ami természetesen helytelen.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Megálló-átnevezések: Finommechanikai Rt. -> ~ Zrt, Gitár utca -> ~ (Harmat utca). Elmaradt átszállások, valamint MÁV és Volán kapcsolatok feltüntetése, a rákosszentmihályi járatok teljes átszervezése, 82-es buszcsalád átszámozása, reptér-busz -> 200, megszűnt: 132-es.

Évjárat: 2008. július, digitális nyomtatással.

Külső oldal: Vastagabb és nagyobb feliratok, a járatszám változatlan, de nagyobb karakter-távolsággal készült.

Belső oldal: Új típusú megállólista. 193 -> 193E.

85

80-as évek elején készült fémtábla.

Évjárat: 1987. január

Külső oldal: 1987. szeptemberéig fenálló állapotok!

Belső oldal: 168-as autóbusz már az Örs vezér teréről indul (listaszerkesztéssel láthatjuk). A 131-es járat (márciusban indult) azonban még nem létezik.

Évjárat: 1991 előtti, pontosabb behatárolás a rossz állapot miatt nem lehetséges

Külső oldal: 1987 szeptembere óta Kőbánya-Kispestig közlekedik. Az Örs vezér tere helyett 3 sorban, szétcsúszott "Örs vezér tér" felirat.

Évjárat: 1994. április, első tojáslogós. A legelső tojáslogósok egyike (hasonlóan a 94/4-es 126-oshoz), április hónapban ugyanis még készültek balosok is.

Külső oldal: A két végállomás megcserélése, az ismét "tere" felirat olvasható, szokatlanul nagy sorközzel.

Belső oldal: A 31-es járatot kifelejtették az Örs vezér terénél

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag.

Belső oldal: Megszűnt járatok: 35,46,132,135. Új: 193 (A 135-ös helyére ékelve kis számokkal.). Rövidült: 80. Meghosszabbítva: 98 (a 80-as helyére szerkesztve). A 31-est pótolták, a megszűnt 46-os helyére szerkesztették.

Évjárat: 1997 vége - 1998 első fele, táblaelhasználódás miatt készült

Külső oldal: Az Örs vezér tere felirat sorközét csökkentették.

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül. A korszakban egyáltalán nem jellemző lehetőségek szó használata a kapcsolatok helyett. Rt-s tojáslogó.

Évjárat: 1998

Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy a lehetőségek helyett kapcsolatok szót használ.

Évjárat: 2000. december (rákoskert-busz beindítása)

Belső oldal: A végállomások átszállásait új típusú számokkal (az induló új járatok miatt) átszerkesztették. Megszűnt jelzés: 100. Új járatok: expo, keresztúr-busz (már 1998 augusztusa óta), rákoskert-busz, 63-as villamos.

E széria csak abban különbözik, hogy a keresztúr-buszt kihagyták.

Évjárat: 2003 nyara

Belső oldal: Ugyan nem jelzi a júniusban indult 132-est, a tábla nem lehet korábbi, mert akkoriban még tojáslogós táblákat készítettek. Új járatok: 144 (2003. március), 182182A. A 44-est hibásan 44-esnek szitázták. Korábban elmaradt átszállásokat (pl. 37A) tüntettek fel. A kevés megállóval rendelkező járatokra jellemző, nagy betűs megállólistával készült.

Évjárat: 2005. augusztus vége

Belső oldal: A 37A villamos szeptember 1-től a Sörgyárig rövidült, ezért törölték a Kocka utcánál. A tábla kialakítása még a nyáron készült szériákat idézi ("kapcsolatokat" használ "lehetőségek"' helyett)- Kőbánya-Kispest végállomásnak még a MÁV-állomásos változata olvasható (holott márciusban módosult a név).

Évjárat: 2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan.)

Belső oldal: Zrt-s logó, a tábla alsó részébe helyezve és "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Feltüntették a korábban kimaradt a 176-ost. A HÉV-et pontosabb megnevezéssel jelöli. Elmaradt átszállásként feltüntették a 151-est. A Reptér-busz jelzése április óta 200-as. Kőbánya-Kispest, MÁV-állomás helyett a végállomás neve Kőbánya-Kispest (de a külső oldalon még a régi felirat olvasható). Mivel az előző szériák sem jelölték a 132-es járatot, nem lehet tudni, hogy 2006. október (132-es megszüntetése) előtti vagy utáni-e a tábla.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag.

Külső oldal: A két végállomást megcserélték, immár ezen az oldalon is az új név szerepel.

Belső oldal: Rengeteg plusz átszállás feltüntetése. Volán és MÁV-járatok feltüntetése. A 82-es buszcsalád átszámozása és a rákosszentmihályi járatok átszervezése.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül (a 193E helyett hibásan még mindig 193-ast jelöl).

Évjárat: 2008.tavasza, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül, dátumot sem kapott

2008.09.06-tól jelzése 85E-re változott.

86

Évjárat: 1988. január (12,12A megszüntetése) - 1989. január (106-os beindítása - még nem jelöli a Bogdáni útnál)

Évjárat: 1992. május (a 134-es járat helyett már a 34-est jelöli, az egyes ki lett szedve a listából)

Belső oldal: Keretes gyorsjáratok használata. Mivel szinte minden lehetséges átszállás jelöl, e tekintetben nem vizsgáltam a különbségeket. Megállóhelyek: a Lajos utca megállót 1989 júliusában áthelyezés miatt Nagyszombat utcára keresztelték át. Ezen kívül két, kisebb jelentőségű megálló átnevezés történt.

Évjárat: 1992 nyara

Belső oldal: Két megállóváltozás: Nagyszombat utca -> Galagonya utca, Schönherz Zoltán utca -> Október 23.-a utca. Az átszerkesztések vastagabb betűkkel készítve.

Évjárat: 1992. december - 1993 eleje

Belső oldal: A Flórián tér megálló után eltűnt az üzletközp. kommentár, a Flórián tér (Kiscelli utca) megálló neve Kiscelli utca lett. Megszűnt a 172-es járat (1992. december), a Galagonya utcánál pótolták a korábban kifelejtett 60-ast, a Flórián térnél a 34-est és 142-est.

1994. február és március hónapban kísérleti jelleggel néhány vonalra (1,12,61É,78É,86,136,153É,257,297) jelent meg ez a tojáslogós balos széria, kék színben nyomtatva, angol és német nyelvű tájékoztatóval.

Külső oldal: Egyedi betűtípus.

Belső oldal: Még az új kidolgozásban is megmaradt a 34-es átszerkesztéses helyzete a 118-as és a 142-es között (Bogdáni út).

Évjárat: 1995. március, első tojáslogós

Külső oldal: Maradt az egyedi betűtípus.

Belső oldal: A Kolosy térnél véleltenül kimaradt a 65A.

Évjárat: 1995. július

Belső oldal: Rendkívül sok járat megszűnt (1, 10A, 84, 87B, 110, 142 vagy módosult: 3). Ezeket hézagot hagyva törölték, a beszerkesztéseket pedig a régi listával egyező számméretben, de sokszor félredőlve vagy nem számsorrendben helyezték be, ezért látszik utólagosságuk. A kimaradt 65A-t korrigálták.

A járatra garázsmeneti tábla is készült, 1996-ban puha műanyagból.

Évjárat: 1998 első fele

Belső oldal: Új típusú logó. Hézagot hagyva kiszedték az 1996 márciusában megszűnt 65A-t, ám a februárban megszűnt 2-es véletlenül benne maradt. A Karinthy Frigyes útnál pótolták a korábban kifelejtett 3-ast.

Évjárat: 2000 tavasza

Külső oldal: Pontosan megegyezik a balosokéval. (Ritka jelenség, visszatérés a korábbi szériákhoz, lásd még  például: 80-as, 159-es.)

Belső oldal: Kiszedték a megszűnt 10-est és végre a 2-est is. Vékony betűkkel beszerkesztették az 1998 augusztusában indult tétény-buszt, de az 1999 májusában indult 18A feltüntetése elmaradt.

Évjárat: 2003. szeptember 8. (118-as villamos beindítása) - október 1. (Újbuda-busz beindítása)

Belső oldal: Új járatok: 1A villamos (2000. december), 118-os villamos (2003. szeptember), 40E (2002. május), 140E (2003. szeptember). Feltüntették a korábban kimaradt 18A buszt.

Évjárat: 2003. november 1. (41-es villamos meghosszabbítása)

Belső oldal: Új járat:  Újbuda-busz (2003. október). 2003 novemberétől a 41-es a Batthyány térig jár.

Évjárat: 2004

Belső oldal: Egy elmaradt 26-os átszállást pótoltak.

Évjárat: 2005. március 1. (Komjádi Béla uszoda átnevezése)

Belső oldal: Komjádi Béla uszoda -> Császár-Komjádi uszoda. Új járat az Infopark-busz (2005. január), a Kosztolányi Dezső téri átszállásokat átrendezték.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag.

Külső oldal: A járat útvonala még 2007 májusában Újbuda, Függetlenségi parkig hosszabbodott. A feliratok mérete csökkent és oldalirányban enyhén összenyomták.

Belső oldal: Zrt-s logó, a tábla alsó részére helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Rengeteg hálózati változás történt az eltelt 3 évben. Amit a járatra nézve érdemes kiemelni a meghosszabbításon túl: két megálló neve megváltozott: Corvin tér -> Szilágyi Dezső tér, Szilágyi Dezső tér -> Halász utca, valamint új megálló létesült a Bogdáni úti végállomásról elindulást követően.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag.

Belső oldal: Volán átszállások feltüntetése.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: Egyes Volán járatok számjelzést kaptak, ezeket feltüntették, továbbá a Kosztolányi Dezső térnél is jelölték a Volán-t.

Évjárat: 2008. április, tartalmi különbség nélkül.

86

Évjárat: 1986. november (már nem jelöli a 9-es villamost, de közlekedik a 116-os busz) - 1987. január (153 -> 153)

Évjárat: 1993, mivel az 1992 decemberében megszűnt 172-est nem jelöli már a Kosztolányi Dezső térnél.

Külső oldal: A járatszám kerete nagyobb, és karakter-köze kisebb.

Belső oldal: Schönherz Zoltán utca -> Október huszonharmadika utca. Az átszállások tekintetében rengeteg hálózati változás történt, melyet a két széra közti jelentős évkülönbség miatt nem részleteztem.

Évjárat: 1994. augusztus, utolsó széria

Belső oldal: Hibája, hogy a Kosztolányi Dezső tér felé a Fehérvári út megállónál lemaradtak a piktogramok.

87

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Belső oldal: Megállóváltozások az 1989-es menetrendhez képest (lásd a menetrendi menüpontban): Növényvédő állomás -> Repülőgépes szolgálat (Air sevice), 41-es villamos végállomás -> Kamaraerdei ifjúsági park, Dózsa György út -> Kamaraerdő út (~).

Évjárat: 1997. április, puha műanyagból.

Belső oldal: A megszűnt járatokat tüntették el: a 139-est vagy bekeretezték (mivel összevonták a 139-essel), vagy törölték (ahol a 139-es nem állt meg). A Kosztolányi Dezső téren hézagot hagyva kiszedték az 1-est, a 86-os helyére berakták a 173-ast. A Gazdagréti útnál feltűntetésre került a korábban kihagyott 153-as.

Évjárat: 1998. október

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, új típusú tojáslogóval. A kapcsolatok megnevezés helyett lehetőségek szó használata. Egyetlen különbsége, hogy új megálló létesült közvetlenül a Kosztolányi Dezső téri végállomás után.

Évjárat: 2000. július

Belső oldal: Törölték a megszűnő 113-as járatot.

Évjárat: 2002. szeptember, utolsó tojáslogós

Belső oldal: Az autóbuszok útvonala a végállomás előtti szakaszon mindkét irányban módosult.

 

Évjárat: 2003. szeptember (140E beindítása) - október (Újbuda-busz beindítása)

Belső oldal: Új járatok: Budaörs-busz, 40E140E. Elmaradt átszállás feltüntetése: 153.

Évjárat: 2003. október (Újbuda-busz beindítása) - 2004

Évjárat: 2005. szeptember (korszaknak megfelelő elrendezés) - december (még létezik a 7A, nem jár a 73-as)

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: A korszakra jellemzően a logó a tábla alsó részébe lett áthelyezve. "Kapcsolatok" helyett "lehetőségek".

Évjárat: 2007. december, puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó. Megállók átnevezése: Naprózsa utca -> Gazdagréti út, VÁV bekötőút -> Vitorlázó út, Betonútépítő Vállalat -> Vasút utca továbbá új megálló a Bartók Béla úton a Hamzsabégi útról befordulás után. Jelöli a Volán járatokat. Hálózati változások: megszűnt: 7A, 139, új: 73 139, 187, 239 továbbá a Szabadság híd lezárásával összefüggésben közlekedő pótlóbuszok.

A VT-Transman által üzemeltetett Ikarus 263-as buszokon kísérleti jelleggel 2004-ben használt táblák:

     

87A

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria

Évjárat: 1995. december. Később 87-es táblaként használták, ezért kívül-belül lecsiszolták az A-t

Külső oldal: A Kosztolányi Dezső tér három sorba írása. A járatszám "A" karaktere nagyobb méretű.

Belső oldal: Mivel átszerkesztések nem látszanak, az is lehetséges, hogy első tojáslogós széria.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1997. április, táblaelhasználódás miatt készült, továbbra is tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1998. október

Belső oldal: Vékony betűs megállólista új típusú tojáslogóval. A Kamaraerdő felé a végállomás után közvetlenül egy megállót létesítettek utaskényelmi szempontok miatt. A 153-as átszállását a Gazdagréti úthoz helyezték és irányát megjelölték, ez a megjelölés a 87-es táblákon ugyanitt már 1994 óta élt.

Évjárat: 2002. szeptember

Belső oldal: Az autóbuszok útvonala a végállomás előtti szakaszon mindkét irányban módosult, az ábrákat lásd a 87-esnél.

Évjárat: 2003. szeptember (140E beindítása) - október (Újbuda-busz beindítása)

Belső oldal: Új járatok: Budaörs-busz, 40E140E. Elmaradt átszállás feltüntetése: 153.

Évjárat: 2003. október (Újbuda-busz beindítása) - 2004

Évjárat: 2005. szeptember (korszaknak megfelelő elrendezés) - december (még létezik a 7A, nem jár a 73-as)

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: A korszakra jellemzően a logó a tábla alsó részébe lett áthelyezve. "Kapcsolatok" helyett "lehetőségek".

87B

Évjárat: 1981 - 1984. Ekkor volt Váv GYÁR megnevezés a táblákon (korábban Budaörsi repülőtér). Az F. betű a kiadó Fürst garázsra utal.

Évjárat: 1994. október, egyetlen tojáslogós széria készült.

Az időszakos jellegű munkásjárat 1995 nyarán takarékossági okokból megszűnt. Ez volt az egyetlen B jelzésű járat a korszakban.

 
Járattörténeti adatok (1977-1997)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Halloween mix-ek és Jelmez mix-ek már 500.-Ft/kg-tól 1 zsák 15-18 kg gyors 1-2 napos szállítási határidõ    *****    Sniffany felnõtt meséi, képei és versei a blogon :)    *****    Lilith Megéhezik 4 - Az Apáca Show,a fantasy új epizódja elérhetõ    *****    Felnõtt mesék, különös történetek, némi erotikával fûszerezve. Versek, eszmefuttatások. Underground írások,Sniffanytól.    *****    BLACKPINK NEWS • Gyere és ismerd meg a világ egyik legismertebb és legnépszerûbb dél-koreai bandját, a BLACKPINK-et!    *****    LEPD MEG MAGAD VAGY SZERETTEDET EGY KÜLÖNLEGES MANDALÁVAL, VAGY ÁSVÁNYÉKSZERREL! RENDELÉS ÜZENETBEN VAGY AZ OLDALON!    *****    Ismerd meg és nézd meg a norvég SKAM címû sorozatot és 7 további remake sorozatát! Naponta friss hírek! SKAM - SKAM    *****    IGAZÁN DÖGÖS ÉS EGYEDI SZERETNÉL LENNI? 10-20% CSAK MA MINDEN ÁSVÁNYKARKÖTÕRE, GYÖNGYKARKÖTÕRE, MEDÁLRA! NÉZD MEG FB-OT!    *****    "Eljött értünk a végzet, s keze nyomán milliók hulltak élettelenül a porba. Félelem bûze áradt szét." - SZEREPJÁTÉK    *****    Angolturi Lerakat - Angol használtruha kereskedés. Gyerek és felnõtt ruhák már 350.-Ft/kg-tól Gyors kiszállítás    *****    Ismerd meg és nézd meg a norvég SKAM címû sorozatot és 7 további remake sorozatát! Naponta friss hírek! SKAM - SKAM    *****    KÖLTÖZÉS - www.kitfitbefit.hu- Fitness - Életmód - Cikkek- www.kitfitbefit.hu - www.kitfitbefit.hu - www. kitfitbefit.hu    *****    Ismerd meg és nézd meg a norvég SKAM címû sorozatot és 7 további remake sorozatát! Naponta friss hírek! SKAM - SKAM    *****    Suzanne Collins - Énekesmadarak és kígyók balladája Gyere nézz be! #ÉhezõkViadala #Read&Speak Blog #GyereNézzBe    *****    Mistfall egy csodálatos hely amely elvarázsol játék közben!    *****    Mistfall egy gyönyörû hely amely elvarázsol játék közben!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek bele kell néznie. Rendeld meg a képleted én segítek értelmezni amit látsz!    *****    Hamarosan megjelenik a Csókfülke címû film második része. Premier: 2020 július 24. Ne maradj le semmilyen információról!    *****    Silhouette in the Darkness - Reménykedni valamiben, majd elveszíteni: az jobban fáj, mintha semmit sem reméltél volna.    *****    Enigma Disease ⊱ Egy háborút már önmagában vívni is nehéz; s megmenteni mindenkit? Tudd: nem lehet...