bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
Általános utastájékoztató táblák és egyéb ágazatok
 

Az 1995 márciusában kezdődő kisföldalatti nagyfelújítás kapcsán használt tábla:

1989-ig minden évben a május 1-i felvonulásra érkező tömeg elszállítása érdekében reggel 8-tól délelőtt 10-ig tehermentesítő járatok közlekedtek. A járatok célja a 2-es metró tehermentesítése volt: a Keleti pályaudvarról a Városligetbe tartó tömeget még a 3-as metróról átszállás előtt igyekeztek ezekkel a járatokkal elszállítani, ugyanis a metró kapacitása nem bírta volna a nagy átszállási igényt, hiszen a szerelvények már eleve zsúfolásig telve érkeztek. Így a dél, észak és Buda felől érkező iutasáramlat fő pontjaiból indítottak tehermentesítő járatokat, szám szerint hármat:

80-as években használt általános metrópótló táblák:

1985 és 1986 szeptemberében, a 2-es metró biztosítóberendezéseinek felújítása idején közlekedett "A" és "B" jelű metrópótló járat:

2000. november 18-19-én közlekedő 2-es metrópótló járatok:

 

eredetileg Batthány tér - Astoria között tervezett betétjárat, de a táblák legyártása közben a terveken módosítottak és a Moszkva térig közlekedtetik, ezért matricákkal javították, továbbá a piros járaton feltüntették a Ferenciek terét

2001. november 10-11-én közlekedő 2-es metrópótló járat:

2003. szeptember 5-től néhány héten át: Örs vezér tere - Népstadion szakasz felújítása miatt hétvégén és hétköznap este metrópótló közlekedett:

2004 nyári felújítás: (Állomáspótló + M2 pótló)

2005 nyári metrófelújítás

A metrópótló buszok mellett állomáspótló autóbusz is közlekedett, mivel a metró a Batthyány téren nem állt meg a felújítás miatt. Duplaoldalas kivitel:

2006 nyári metrófelújítás (M2 + M2B + M2K)

első napjaiban, június 9-től 11-ig az előkészítő munkálatok alatt közlekedett, a felújítás későbbi részében csak a Moszkva tér - Erzsébet híd - Astoria szakaszon volt metrópótló

2006 nyári felújítás teljes ideje alatt minden nap:

2006 nyári felújítás teljes ideje alatt:

A metrófelújítás idején három alkalommal (június 17., Hídünnep valamint június 24-25., Budapesti Búcsú) lezárták a Lánchidat, ezért az M2B autóbuszok a Margit hídon keresztül közlekedtek:

Szintén 2006 nyár, de a pótlás közepe táján készült, az előző széria hibáját korrigálva itt már helyesen két Astoria megálló van.

2006 őszi-téli metrófelújítás (M2 + M2B)

Szeptember közepétől hétköznap esténként és minden hétvégén az alábbi pótlóbusz közlekedett:

Szeptember közepétől hétköznap esténként és minden hétvégén az alábbi pótlóbusz közlekedett:

2007 téli - tavaszi metrófelújítás (M2 + M2B)

Januártól jellemzően hétvégén és péntek esténként volt pótlás, ezen szériák a Hungária körút megálló elnevezésében különböznek, mert itt már Hungária körút (Stadionok) megnevezést használnak.

Külső oldalát tekintve kétféle, belső oldaluk azonos:

Januártól jellemzően hétvégén és péntek esténként volt pótlás, ezen szériák a Hungária körút megálló elnevezésében különböznek, mert itt már Hungária körút (Stadionok) megnevezést használnak.

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

 
Járattörténeti adatok (1915-napjainkig)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$