Alacska busz
Évjárat: 2000. augusztus 28., a járat indulásakor
Belső oldal: Még jelöli a 23-as villamost, valamint az 1-es villamos Lágymányosi hídi szakaszának építésekor közlekedő 75-ös trolipótlót. A lakótelep felé az Ady Endre utca megálló neve valójában Nemes utca, de a tojáslogós szériákon végig így volt feltüntetve.


Évjárat: 2000. december
Belső oldal: Megszűnt a 23-as villamos és a 75-ös trolipótló autóbusz. Helyettük az 1, 1A villamosok közlekednek.

Évjárat: 2001, utolsó tojáslogós , tartalmi különbség nélkül - fekete színben.


Évjárat: 2003 második fele - 2004
Belső oldal: Új járatok: 182, 182A. Már a valódi megálló-elnevezés, a Nemes utca olvasható.


A járat jelzése 2007.04.11-től 254-re változott és új megállókat kapott.
Auchan
Évjárat: 2002. december 30. (a járat indulásakor) Duplaoldalas kivitel.

Másik széria

A járat 2005.01.30-án üzemzárással megszűnt.
Békás busz
Évjárat: 2001. október 20., a járat indulásakor (egyetlen tojáslogós széria készült)


Évjárat: 2003 második fele - 2004
Belső oldal: Két új megálló létesült (még 2002.07.18-án)


Évjárat: 2006 nyara, puha műanyag
Külső oldal: Az autóbuszok számára 2006. március 1-től a korábbi Rendelőintézet elnevezésű megállónál jelölték ki a végállomást. Ennek elnevezése Vörösvári út, Rendelőintézetre módosult. A járat-felirat méretét növelték, vízszintesen összenyomták. A végállomási feliratokat szintén összenyomták, de változatlan méret mellett.
Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A fenti módosításon túl: Bécsi út (Vörösvári út) -> Vörösvári út. HÉV megnevezés helyett pontosított ("Szentrendrei") megnevezést használ.


Évjárat: 2008. február, kemény műanyag
Külső oldal: A rendelőintézet végállomás neve 2007. augusztus 1-től módosult.
Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe került. Óbudai temető -> ~, főbejárat. Volán járatok feltüntetése.


A járat 2008.09.06-tól összekötésre került a 60-assal és ettől kezdve 160-as jelzéssel közlekedett
Budaörs busz
Évjárat: 2002.október 1., a járat indulásakor.


Évjárat: 2004. december 6. (új megálló létesítése: Méhecske utca)
Belső oldal: Betonútépítő Vállalat -> Vasút utca. Új járatok: 40E, 140E.


Évjárat: 2005. december 1. (Megállóhely átnevezése)
Belső oldal: Budaörs, MÁV-állomás -> Agip utca. "Kapcsolatok" helyett "lehetőségek" használata.

Évjárat: 2008. február
Belső oldal: Zrt-s logó. Új járatok: Budaörs-belvárosi járat, 187-es. Elmaradt átszállások feltüntetése.

Évjárat: 2008. április, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. június, tartalmi különbség nélkül, digitális nyomtatással.
Külső oldal: Kövérebb karakterek, enyhén összenyomva.


2008.08.21-től jelzése 288-ra változott.
City busz
Évjárat: 1998. augusztus 25., a járat indulásakor


Ezen a szérián végállomásként Nyugati teret olvashatunk. Évjárata szintén 1998 lehet.


A járat 2007.08.31-én üzemzárással, kihasználatlanság miatt megszűnt.
Cora busz
2002. április 2. - október 15. között a törökbálinti Corához autóbuszjárat közlekedett, Ikarus 260-asokkal.


Az alacsony kihasználtság miatt a Cora felbontotta a szerződést, a járat megszűnt.
Erzsébet-busz
Évjárat: 2005. május 15., a járat indulásakor


Évjárat: 2007 második fele, puha műanyag
Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Már jelöl vasúti átszállást, tehát mindenképpen 2007 második felében készült, a dátumozás azonban elmaradt. Logisabb tájékoztatás elve miatt az átszállásokat átrendezték, több új átszállást feltüntettek, egyeseket töröltek vagy áthelyeztek.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag
Belső oldal: Pesterzsébet, MÁV-állomás -> Pesterzsébet vasútállomás. Ugyanitt egy Volán átszállás feltüntetése.

A járat jelzése 2008.08.21-től 119-re változott.
Expo járat
Évjárat: 2000. szeptember 2., a 100-as járat ekkortól kezdve Expo-járat jelzéssel közlekedett.
Belső oldal: Egyedi kialakítás. A Közönségszolgálat felirat a logó alján szintén egyedi, a 136-os garázsmenetnél láthatunk még ilyet. Ezeket a piktogram és betűtípusokat más táblákon nem alkalmazták.


Évjárat: 2001. október
Belső oldal: A 13-as helyett a 3-as villamos közlekedik. A 63-as villamos megszűnt. Új járat (2000. december) a Rákoskert-busz.

Évjárat: 2003 második fele - 2004 (a 2003 szeptemberében indult 176-os valószínűleg csak lemaradt)
Belső oldal: Új járatok: 132, 144. Megszűnt: 32.

Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással
Külső oldal: A végállomási feliratok mérete változatlan, a járatszám mérete jelentősen nőtt, a "járat" felirat "kisbetűs" írott karakterekkel.
Belső oldal: Vasúti átszállás feltüntetése, több átszállás indokolatlan törlése. Rákosszentmihályi járatok átszervezése.


A járat jelzése 2008.08.21-től ismét 100-ra változott.
Ferenc busz
Évjárat: 2002. május 2., a járat indulásakor
Belső oldal: Az Ecseri útnál 81-es helyett hibásan 83-ast jelöl.


Évjárat: 2003 második fele - 2004
Belső oldal: A hibás 83-ast korrigálták.


Évjárat: 2006 második fele - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)
Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Közterületfenntartó Rt. -> ~ Zrt.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 281-re változott.
Gloriett busz
Évjárat: 2003. szeptember 1. a járat indulásakor
Külső oldal: A sávos logósokra jellemző Arial betűtípussal.
Belső oldal: Bár már újlogós, a lista még az utolsó generációs tojáslogósok típusa, valamint a tábla is kerekített sarkú.


Évjárat: 2004. január 2. (a járat érinti a Tesco-t is)
Külső oldal: Vastagabb betűk kisebb térközzel
Belső oldal: A megszokott kialakítással. Az autóbuszok betérnek a Tescohoz, illetve egy új megállópár létesült a Nagykőrösi útnál. A Közdűlő utca nevét hibásan két l-el írták.


Évjárat: 2004. január 19. (új megállópár létesítése)

Évjárat: 2004. augusztus 1. (99A megszüntetése) - 2005. első fele (még "kapcsolatok" szerepel "lehetőségek" helyett.
Belső oldal: A hibás Közdűllő út feliratot javították. Elmaradt átszállásokat tüntettek fel, valamint a Határ útnál fölöslegesnek ítélteket töröltek.

A járat 2007. április 30-án üzemzárással megszűnt.
Infopark-busz
A járat 2005. január 10-én indult. Üzemidejében megosztva, két útvonalon is közlekedett.
Évjárat: 2005. január 10., a járat indulásakor. Rövid útvonalas verzió.

Évjárat: 2005. január 10., a járat indulásakor. Hosszú útvonalas verzió.

A járat jelzése 2008.08.21-tól 203-ra (Móricz Zsigmond körtérről induló) illetve 203A-ra változott (Petőfi hídtól induló).
Keresztúr busz
Évjárat: 1998. augusztus 25., a járat indulásakor


Évjárat: 2000. szeptember
Belső oldal: A 93-as busz helyett már a reptér-busz közlekedik, valamint betűkkel kiírták a belső járatszám szokásos helyére a keresztúr busz feliratot.

Évjárat: 2003 nyár (újlogós kivitel) - 2005. március (Kőbánya-Kispest még Máv-állomásként jelölve)
Belső oldal: A két irányt megcserélték. A Rézvirág utcánál nem jelöli a 68-ast (fölösleges lenne kiírni), az Új köztemetőnél feltüntették a 95-öst. Új járatok: 151, 182, 182A.


Évjárat: 2008. május
Külső oldal: Kőbánya-Kispest vasútállomás felirattal készült, holott a végállomás hivatalos neve 2005. március óta nem tartalmazza sem a MÁV-állomás, sem a - későbbi szokás szerint - vasútállomás megnevezést. A készítők viszont az előző széria alapján dolgoztak és ennek következtében feledkeztek meg erről. A BKV+ szolgáltatás megszűnt, helyette a járat neve elnyújtottan és nagyobb méretben jelenik meg.
Belső oldal: "kapcsolatok" helyett "lehetőségek" megnevezés. két irányt megcserélték. Járatváltozások: a 37A rövidebb útvonalon jár, ezért nem jelöli. Megszűnt: 180-as és 192-es buszok. Új járat: 46-os. Átszámozták a 82-182-es járatcsaládot (182,184,282E,284E), továbbá a 193-ast (193E), és a Reptér-buszt (200). A Rézvirág utcánál korábban kimaradt 61-est feltüntették, továbbá a Volán átszállást is.


Palota-busz
Évjárat: 2000. október 1., a járat indulásakor. Kezdetben Ikarus 260-as típussal közlekedett.


2001. június 5-től márkavédjegyes járatként közlekedett, kijelzős Ikarus 412-esekkel. Ekkortól az autóbuszok a Pestújhelyi út helyett az Őrjárat utcán keresztül közlekedtek.
Évjárat: 2005. február 15. (megállóhely átnevezése - Bogáncs utca) - augusztus (még "kapcsolatok" kifejezést használ). A BKV+ logó is szitázott, nem matrica!
Belső oldal: Az Őrjárat utcai útvonalmódosítással kapcsolatos megálló-változások. Egy elmaradt 62-es villamos-átszállás beszerkesztése. Autópálya pihenőhely -> Áruházak, Bogáncs utca -> Rákospalota, ~. A

Évjárat: 2006 második fele - 2008. január, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.
Külső oldal: Laminált. Karakterek a tojáslogósokra és balosokra jellemző típussal készültek.
Belső oldala üres.

A járat jelzése 2008.08.21-től 224-re változott.
Pestszentimre-busz
Évjárat: 2004. október 4. (a járat indulásakor)


Évjárat: 2005. október 3. (időszakos megállóhely létesítése - Tölgyesi utca)

A járat jelzése 2008.08.21-től 293-asra változott.
Pestszentimre Iskola-busz
Évjárat: 2004. október 3. (a járat indulásakor)


Évjárat: 2005. január 3. (új megálló létesítése - Arany János utca)
Külső oldal: Pestszentimre központ három sorba került, a járat-felirat méretét növelték.
Belső oldal: Három oszlopba rendezték a listát, a járat-felirat így csak három sorba fért ki. Két megállóban 94-es átszállásokat tüntettek fel.

A járat jelzése 2008.08.21-től 293i-re változott.
Pólus Céljárat (1999-től Pólus-busz)
Évjárat: 1996 november 28., a járat indulásakor, puha műanyag
Külső oldal: Gyárilag szitázott csíkok, régi típusú feliratokkal
Belső oldal: Egyedi kialakítás.


Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag
Belső oldal: Immár hagyományos elrendezés, a cégnél ekkor megjelenő vékony betűs megállólistával. Új típusú logó. Mindkét irány megjelölése, a korábban is szereplő iránynál az alábbi tartalmi változások történtek: a Bosnyák térnél véletlenül kimaradt a 77-es, a Hungária körútnál hibásan 62-es villamost írtak. Ugyanitt feltüntették a 73-ast. A 67-es villamos helyett már pótlóbusz közlekedik. A pólus logó már nem gyári szitázás, hanem utólagos felmatricázás. Érdekes a kapcsolatok helyett használt lehetőségek szó.

Évjárat: 1999
Külső oldal: Ismét gyári szitázású pólus logó, nagyobb méretben. Átmeneti betűtípussal, nagyobb tájékoztató felirattal.
Belső oldal: Ismét gyári szitázású pólus logó, nagyobb méretben, logó nélkül. A bérlet és jegyhasználatról tájékoztató felirat szintén eltűnt. Egyetlen tartalmi különbség, hogy a hibás 62-es villamost 1-esre korrigálták. A lehetőségek helyett ismét kapcsolatok szó használata.


Évjárat: 2000. december. A Pólus logó csíkja világosabb kék lett
Belső oldal: Megszűnt a 23-as villamos, új járat a 63-as villamos. Az 1A villamosjáratot kifelejtették.


Évjárat: 2001
Külső oldal: Ismét sötétebb pólus-csík
Belső oldal: Az 1999 óta járat megnevezés feltüntetése, ismét van logó.


Évjárat: 2002. július (a 32-es megszüntetésekor), pufibetűs stílusban
Belső oldal: A korábban kimaradt 1A feltüntetése. A megszűnt 32-es törlése és a 63-as helyett közlekedő 3-as villamos feltüntetése.


Évjárat: 2003. július 21. (időszakos megálló létesítése), utolsó tojáslogós (ez az egyetlen járat, melyre két széria is pufi-betűsként készült)
Külső oldal: A végállomás-feliratok pirossal készültek.
Belső oldal: A járat új - időszakos - megállót kapott a Páskomliget utcánál. Új járat a 132-es (2003. június).


Évjárat: 2003 második fele
Belső oldal: A Bosnyák térnél feltüntették a korábban kimaradt 77-est.


Évjárat: 2004
Külső oldal: Sötétebb piros festékkel. A Pólus logó sávjai között nagyobb hely.
Belső oldal: Pólus logó és járat-név fekete színben.


Évjárat: 2005. december 3.
Külső oldal: A járat végállomása a Keleti pályaudvar átépítése miatt a pályaudvar elé került. A járatszám és logó nagyobb, a végállomás-feliratok kisebbek. A logó kék csíkja sötétebb
Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek": A Páskomliget utca megálló végleges lett (2005.10.01.). 73 -> 73. megszűnt: 7A, feltüntették a 75-öst, mivel az Asia Centerig hosszabbodott az útvonala.


Évjárat: 2006. június - szeptember (puha műanyag, de még jelöli a 132-est)
Belső oldal: Zrt-s logó, fekete logó és járatfelirat. A 75-ös már nem jár az Asia Centerig (április óta).

Évjárat: 2006. október (132-es megszüntetése) - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan
Külső oldal: A logót matricával helyezték ki (így elkerülhetővé vált a színenkénti külön szitázás)
Belső oldal: Zrt-s logó. A két irányt megcserélték. Megszűnt a 132-es.


Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag
Belső oldal: A két irányt megcserélték. Bár ezen a szérián éppen nincs matrica, esetleges volt, hogy melyikre került. Új járat: 46. 130 -> 130, 77 -> 277. Új átszállásokat tüntettek fel, a Pólus Center felé azonban törölték a Thököly úti buszjáratokat, mivel párhuzamos közlekedés miatt fölösleges feltüntetni.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.
Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással
Külső oldal: Jelentősen megnövelt betűméret, fekete színben. A Pólus Center feliratot a digitális nyomtatás egyszerűbb eljárása miatt színesben is könnyedén el lehetett készíteni.
Belső oldal: A járat végállomása március 1-től a Keleti pu. átépítése miatt a Főpostához (30-as busz akkori végállomása, a Verseny utcánál). került, így már nem volt külön megállóhely a pályaudvarnál. Zuglónál feltüntették a MÁV átszállási lehetőséget.


A járat jelzése 2008.08.21-től 273E-re változott.
Rákoskert busz
Évjárat: 2000. december 6. a járat indulásakor


Készült fekete verzió is az indulásra.


Évjárat: 2001. október, utolsó tojáslogós széria
Külső oldal: Egy sorba tömörítették a feliratokat, jelentősen összenyomva a betűket. (csak a fényviszonyok miatt tűnik sárgának!)
Belső oldal: A 63-as villamos helyett 3-as közlekedik. A lehetőségek helyett kapcsolatok szó használata.


Évjárat: 2003 második fele - 2004
Belső oldal: Megszűnt: 32-es. Új járat: 132, 144 (a szeptember 22-én indult 176-os csak véletlenül maradhatott le).


Évjárat: 2008. február
Külső oldal: A Rákoskert-busz feliratát vízszintes irányban összenyomták és méretét megnövelték.
Belső oldal: Zrt-s logó alulra helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Vízszintesen összenyomott járatszám. 162-es átszállás, valamint MÁV és Volán kapcsolatok feltüntetése. Rákosszentmihályi járatok teljes átszervezése. Az Örs vezér terénél az Expo-buszt - indokolatlanul - törölték.


Évjárat: 2008. május, tartalmi különbség nélkül.

2008.09.06-tól a járat közlekedését az új 97E váltotta fel.
Reptér busz
Évjárat: 2000. augusztus 1. (A 93-as járat jelzése ekkortól Reptér-busz)
Belső oldal: A 93-as megállólistáját vették alapul, de érdekes módon az 1998-as szériájét és nem az utolsó, vékony betűs listát.


Évjárat: Feltehetőleg szintén 2000. augusztus
Külső oldal: Megegyzik a 93-as 1998-as szériájának külsejével, fekete színnel és reptér-busz felirattal.
Belső oldal: Logó nincs, helyette BKV+ matrica.


A járat jelzése 2006.04.11-től 200-ra változott.
TESCO-busz (Pesterzsébet)
Évjárat: 2004. március 3. (a járat beindítása)


Évjárat: 2005. január 30. (Auchan-járat megszüntetése)
Belső oldal: Törölték a megszűnő Auchan járatot (egyébként is furcsán hatott pont egy szerződéses TESCO-busz tábláján feltüntetve). Új járat: Pestszentimre-busz.

A járat 2007. május 2-től meghosszabbított útvonalon, a Határ útig közlekedett. Körjárat-jellege - végállomásozást tekintve - megszűnt.
Évjárat: 2007. április vége, puha műanyag (a változásra előre legyártva)

Évjárat: 2008. január, puha műanyag
Belső oldal: Feltüntették a 254-est és egy Volán átszállást. Még 2007. május 5-én módosult a Határ úti végállomási rend.

Szintén januárban kemény műanyagból is készült széria, tartalmi különbség nélkül:
2008. július 15-én üzemzárással a járat megszűnt.
TESCO-busz (Újpest)
Évjárat: 2003. május 22., a járat indulásakor, pufiebtűs stílusban
Belső oldal: A körforgalom jelleg első ránézésre nem is tűnik fel, hiszen a táblázatot a logó megtöri.


Évjárat: szintén 2003. május 22.
Külső oldal: Arial típussal.
Belső oldal: Utolsó generációs típusú megállólista, új piktogramokkal. Egyedi vonás: a gyorsjáratok keret helyett "gy" betűvel jelölve. A Pannónia utca megálló hibás tájékoztatás, a buszok ezt a megállót nem érintették. A Temesvári utcát hibásan Temesvár utcaként szitázták (A lemaradt i az utca után olvasható!), másik hiba a Berzeviczy UTVA.


Évjárat: 2003 második fele - 2004
Külső oldal: Az útvonalleírás sorköze nagyobb, a karakterek nagyobbak.
Belső oldal: Újpest-központnál feltüntették a 25A-t, illetve a korábbi hibákat korrigálták.


Évjárat: 2008. február
Külső oldal: Az útvonalleírás sorköze nagyobb, a karakterek nagyobbak.
Belső oldal: Megálló átnevezése: Berzeviczy Gergely utca -> Temesvári utca. Rengeteg elmaradt átszállás, illetve MÁV és Volán kapcsolatok feltüntetése. Új járat: 96A. Megszűnt: 4, 4.

2008. február 29-én üzemzárással a járat megszűnt.
|