bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
21GY - 24

21

Évjárat: 1988. szeptember (már a Normafáig közlekedik és jelöli a 21-est a Szabadság-hegynél) - 1989.03.01 (ekkortól a 16 és 116-os buszok nem a Moszkva térről indulnak). Korábban egy balos 81-es tábla volt.

Évjárat: 1988. július - szeptember

Belső oldal: E rövid időszakban a 21-es a Nógrádi utcáig közlekedett, ezért nincs jelölve a Szabadság-hegynél. A teljes táblát ábrázoló fotó elveszett, ezért került másodiknak bemutatásra ez a széria.

Évjárat: 1990. december

Külső oldal: Feltüntették a Várfok utcát.

Belső oldal: Még piros gyorsjáratok, de már minden lehetséges átszállás kiiírása. Megállóváltozások: két megálló mögé zárójeles tájékoztatás került, valamint a Szabadság-hegy neve Svábhegy lett. Fontosabb átszállási változások: megszűnt az 5 és 84 (->84) a 16 és a 116-os már nem a Moszkva térről indul. Új járat a várbusz. A 139-es valamiért kimaradt.

Évjárat: 1991 eleje

Külső oldal: A Várfok utca zárójelbe került.

Belső oldal: A Költő utcánál feltüntették a fogaskerekűt.

Évjárat: 1993

Belső oldal: Keretezett gyorsjáratok, valamint Normafa út -> Hotel Olympia.

Évjárat: 1995. június ( valószínűleg második tojáslogós széria)

Belső oldal: A jobb oldali megállólistán a Moszkva térnél látszik a 84-es kiszedése és az ezáltal oldalra tolt lista (56E és 128 között).

Évjárat1996. január (még kemény műanyagból). Ezt a szériát csak két hónapig használták.

Belső oldal: Moszkva tér felé a Déli pályaudvarnál törölték a lerövidült 12-est.

A járat végállomása 1996. március 1-től a Svábhegyre került.

Évjárat: 1996. február, puha műanyag.

Külső oldal: Valójában egy 21-es alapjárat minta, csak pirossal és keretezett számmal szitázva (hiszen a két járat végállomását felcserélték).

Évjárat1996. március, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül. Egyedi esetnek számít, hogy 3 hónap alatt 3 széria is készült.

Évjárat: 1997. február, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: Szintén 1997. február (puha műanyag), új típusú tojáslogóval!

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: A jobb alsó sarokban megjelent a Kelenföld felirat (a korszak Kelenföldes tábláinak jellemzője).

Évjárat: 1999. június

Belső oldal: Eltűnt a Kelenföld felirat és az ekkor megszűnő 56-os járatot hézagot hagyva kiszedték, valamint az 56E keretén belül kiszedték az E-t, így 56-ra alakították át (sajnos pont ott van lekopva a tábla). Az Orbán tér neve Szent Orbán tér lett, ezt vékony betűkkel írták ki.

Évjárat2003 második fele - 2004 első fele. Állapota miatt az összehasonlítás nem végezhető el.

Évjárat: 2005 második fele, kemény műanyag 

Külső oldal (összehasonlítás a 2003/4-es szériával: Néhány milliméterrel kisebb karakterek, a Várfok utca zárójelbe került.

Belső oldal (összehasonlítás az 1999-es szériával): Új járat: 118-as villamos (2003. szeptember óta). Déli pályaudvar (Schwartzer Ferenc utca) -> Déli pályaudvar

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: Az Adonisz utca a helyesírásnak megfelelően "s"-el került kiírásra. MÁV és Volán átszállások feltüntetése. 139 -> 139, Vár-busz -> 10, Új járat: 110-es busz, megszűnt: 118-as villamos (2007. szeptember).

A járat jelzése 2008.08.21-től 190-esre változott.

22

Évjárat: 1986. november - 1988. január (A 16A járat helyett már a 116-os közlekedik, de még létezik a 12, 12A járat.)

Évjárat: 1989.február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Belső oldal: Új megálló: Erdő utca (1988 ősze óta), emiatt a Budakeszi végállomás egy sorba, rövidítve van feltüntetve. Megszűnt járatok: 12, 12A, J

Évjárat: 1989.március, a 16-os és 116-os autóbuszok útvonalának lerövidítése, a várbusz beindítása

A tábla csík nélkül készült.

Belső oldal: Lerövidült: 16, 116. Új járat: várbusz. Több, korábban elmaradt átszállás feltüntetése: 22,39,158, fogaskerekű. Budapest határát fekete felirattal tüntették fel.

Évjárat: 1992, a járatszám előtt futó sárga csíkkal.

Belső oldal:  Megállóátnevezések: Ságvári-liget -> Szépjuhászné, Orsz.orvosi rehabilitációs intézet -> Szanatórium, Erkel utca -> Erkel Ferenc utca, Tanácsháza -> Budakeszi, községháza. Ezen módosítások egy része láthatóan kisebb betűvel lett szerkesztve az eredetihez képest. A korszak balosaira jellemző fölösleges átszállás-feltüntetések ezen a vonalon is megjelentek. A Moszkva térnél hibásan saját magát is feltünteti átszállásként.

Évjárat: Szintén 1992, sötét - sárgás, barnás csíkkal, mely most már a járatszám mögött fut.

Belső oldal: Mindössze annyi a különbsége, hogy a Moszkva térnél eltüntették a hibás átszállást (saját magára utalást).

Évjárat: 1993, ismét narancssárga csíkkal

Belső oldal: János kórház helyett Szent János kórház.

Évjárat: 1995.november, a korszakra jellemző piros csíkkal

Belső oldal: Jobb oldalon a Szent János kórháznál az előző tojásszérián valamilyen átszállás lehetett (talán 56-os?) amit áthelyeztek, ugyanis szokatlanul nagy az üres hely a villamos előtt. A Moszkva térnél látszik a kiszerkesztett 84-es üres helye, a 12-es helyére pedig rá lett tolva a számsor (1995 óta már nem a Moszkva térről indul).

Évjárat: 1997.március - dátumadat a tulajdonostól - puha műanyag. A csík kívül-belül ellentétes sarkok között.

Belső oldal:  Budapest közigazgatási határát Budapest felé is jelöli, más betűtípussal. Budakeszi felé is újraszerkesztették a régi feliratot. 

Évjárat: 1997 második fele (kemény műanyag). 2008-ig forgalomban! Táblaelhasználódás miatt készült.

Belső oldal: A logó Rt-s lett és a határátlépő csík a korszakra jellemzően citromsárga színezetett kapott.

FOTÓT KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL!

Évjárat: 1998 őszén készült.

Belső oldal: Vékony betűs megállólistával dolgozták át. A csík narancssárga színű lett. Új megálló Bíróság néven, mindkét irányban.

Évjárat: 1999.június

Belső oldal: Már jelöli az 56-os buszt. A kopottság miatt nem jelöltem piros pontokkal a különbségeket.

FOTÓT KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL!

Évjárat: 2000 második fele. A csík árnyalata a korszakra jellemzően barnásabb lett.

Évjárat: 2001 vége

Külső oldal: 15 év után módosították: a Budakeszis végállomást 3 sorba írták, így a járatszám középre került a korábbi balratolódás helyett.

Belső oldal: A logó helyére a korszakra jellemzően a tájékoztató szöveg került. Budakeszi azóta város lett, így a községháza megálló városháza nevet kapott.

Évjárat: 2006 második fele - 2007 eleje, puha műanyag

Belső oldal: Új járat a 118-as villamos. Hosszabb útvonalon jár: 90-es.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag

Belső oldal: Rövidebb tájékoztató szöveg. Megszűnt: 118-as villamos. Hosszabb: 59-es villamos. Várbusz -> 10. A 156-os átszállást a Moszkva térhez helyezték. Az új 110-es járat kimaradt a listából.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Volán és három más, elmaradt átszállás feltüntetése.

Évjárat: 2008. április, tartalmi különbség nélkül.

22

Évjárat: 1986 második fele -  - 1988 január (A 16A járat helyett már a 116-os közlekedik, de még létezik a 12, 12A)

Évjárat: 1988 június (J járat megszüntetése) - 1988 ősze (új megálló létesítése az Erdő utcánál)

Belső oldal: 1988 januárjában megszűnt a  a 12 és 12A járat, 1988 júniusában pedig a J.

Évjárat: 1989 február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Belső oldal: Új megálló Erdő utca néven. Budapest közig. határának feltüntetése. A Moszkva térnél a 22-es helyett hibásan önmagát jelöli meg a tábla.

Évjárat: 1989 március (A 16,116-os járatok már nem a Moszkva tértől indulnak) - 1990 augusztus (5-ös járat megszüntetése)

Belső oldal: A közigazgatási határról tájékoztató felirat eltűnt. A hibás 22-est korrigálták. A 16,116-os járatok megszűnt szakaszát a várbusz pótolja, amelyet azonban nem jelöl a tábla.

Évjárat: 1992 március (megálló létesítése a Kuruclesi útnál) - 1993

Határátlépést jelző csík nélkül készült, ezt utólag ragasztották rá.

Belső oldal: Megállóváltozások: Orsz. orvosi rehabilitációs intézet -> Szanatórium utca, Tanácsháza -> Községháza, valamint új megálló Kuruclesi út néven. Megszűnt járatok: 5-ös és 84-es. Új: 84-es.

Évjárat: 1994 szeptember, első tojáslogós, a korszakra jellemző vastag, sötétebb árnyalatú narancs csíkkal.

Belső oldal: Megállóváltozások a balos által megjelölt irányhoz képest nem történtek. Érdekes, hogy más járatok korabeli tábláival ellentétben a 12-est nem jelöli a Moszkva térnél.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. A csík kívül-belül ellentétes sarkok között, színe a megszokott narancssárga.

Belső oldal: Megjelentek a határátlépésről tájékoztató szövegek (érdekes, hogy a hűvösvölgyi tábláknál sokkal később jutottak el idáig). A megszűnt 140-est kiszedték a listából, valamint hézagot hagyva a szintén megszűnt 84-est is.

Évjárat: 1998, táblaelhasználódás miatt készült. A csík színe narancssárga lett és a végén kerekített. Anyaga igen műanyagspórolósra sikeredett. A habtáblák hajlékonyságával szinte már vetekszik. Ugyanilyen anyagból készült a honlapon megtalálható, szintén 1998-as gyártású 96-os tábla.

Évjárat: 1999 első félév. A csík iránya változott. Tartalmi különbség nincs.

Évjárat: 2000

Belső oldal: A csík barnás árnyalatú lett. A megállólistában a Budagyöngye megállóhelynél az 56-ost igénytelenül bekerezték, ugyanis helyette az 56-os közlekedik. A logóba rt-t tettek.

Évjárat: 2001

Belső oldal: Budakeszit 2000-ben várossá alapították, a megállólistában a Budakeszi községháza megállót ezért átszerkesztették. A logó helyére a korszakra jellemzően a tájékoztató szöveg került A csík árnyalata sárgásbarna lett.

Évjárat: 2003. szeptember 8. (118-as villamos beindítása) - 2004. augusztus 1. (90-es meghosszabbítása a Moszkva térig)

Évjárat: 2005 ősz - tél (tábla kialakítása alapján)

Belső oldalA logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A 90-es már a Moszkva térig jár.

Évjárat: 2006 nyara. Puha műanyag

Az autóbuszok a 2-es metró felújítása idején az Astoriáig közlekedtek.

Évjárat: 2006. szeptember (metrófelújítás vége) - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Belső oldal (összehasonlítás a 2005-ös szériával): Zrt-s logó, egyébként tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal Várbusz -> 10, új járat: 110, megszűnt: 118-as villamos. Volán átszállás feltüntetése.

2008.09.06-tól a járat jelzése 22E-re változott.

23

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: A Baross utcánál a 23-as feltüntetése hiba, ugyanis a gyorsjárat soha nem érintette ezt a megállót.

Évjárat: 1996 február, puha műanyag

Külső oldal: Az Ady Endre tér rövidítésmentes kiíírása kisebb és vékonyabb betűkkel.

Belső oldal: Megállóváltozás a balos által megjelölt irányhoz képest: a Nagysándor József utca után eltűnt a Lázár utca zárójeles komment.

Évjárat: 1996 november, puha műanyag

Belső oldal: Új járat a 103-as. Néhány elmaradt átszállást pótoltak, illetve egyeseket érthetetlen okokból (pl. 54-es az Illatos útnál) töröltek.

Évjárat: 1998 

Külső oldal: Pestszenterzsébet helyett 1997 ősze óta Pesterzsébet megnevezés használatos. 

Belső oldal: Megállónevek változása a fentiek szerint. A logóba Rt. feliratot szerkesztettek.

1997-es és 1998-as garázsmeneti táblák puha és kemény műanyagból.

Évjárat: 1999

Külső oldal: Érdekes módon visszatértek a baloskori kinézethez.

Belső oldal: A korszakra jellemző vastag járatszám és vékonybetűs megállólista, új típusú tojáslogóval. Rengeteg, korábban kihagyott átszállás feltüntetése, illetve korábbiak áthelyezése másik megállóhoz. 

 

Évjárat: 2000. december

Belső oldal: Megállóátnevezés: Hazai fésűfonó -> Szabadkai út. Jelöli a meghosszabbított 1-es villamost. A Boráros térnél azonban hibásan még szerepel a 23-as villamos, valamint a 23-as járat a június előtti megállókiosztásával (Timót utca helyett még a FÉG-nél áll meg).

Ez a másik garázsmeneti tábla 2000-ben készült. A végállomás egy megállóval odébb került.

Évjárat: 2003 év vége - 2004

Belső oldal: Megállóátnevezés még március hónapban: FÉG -> Soroksári út 158. Arzenál áruház. Új járat: 151-es busz (2001. szeptember). Több helyen feltüntettek HÉV-átszállásokat. a Boráros térnél törölték a - hibás - 23-ast, valamint a nagyobb rágyaloglási távolságra lévő 30-as villamost helyett a 2, 2A járatokat tüntették fel. A 23-ast immár helyesen jelöli, ám a Boráros tér irányában csak törlés történt, visszahelyezés nem.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag.

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Teljesen átvariált átszállások, MÁV és Volán átszállásokkal kiegészítve. A 23-ast mindenütt törölték, mivel fölösleges tájékoztatás az alapjárat tábláin. A Pestszentimrére / Gyálra közlekedő járatok átszervezve, a 2-es villamosnál vágányzár, a Szabadság híd felújítási munkálatok miatt lezárva (149V). Pesterzsébet felső, HÉV-állomás -> vessző nélkül.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag.

Belső oldal: A Tátra térnél beszerkesztettek egy MÁV átszállást, holott itt nincsen vasúti kapcsolat. Átszámozások: 79 -> 179, 79A -> 179A. 

Évjárat: 2008. június, digitális nyomtatással.

Külső oldal: A járatszám balra tolva, nagyobb karakterközzel. Pesterzsébet végállomás két sorban. Kisebb sorköz a Boráros térnél.

Belső oldal: A Tátra téri hibás vasúti átszállást törölték.

23

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Évjárat: 1996. január, még kemény műanyagból

Belső oldal: Megszűnt a 31-es villamos. A Közvágóhídnál véletlenül törölték a 2-es villamost, Pesterzsébet városközpontnál feltüntették a 19-es buszt.

Évjárat: 1997 első fele (puha műanyag)

Külső oldal: Már Pesterzsébet megnevezést használnak, ennek megfelelően módosították

Belső oldal: Hiányzik a listából az 1996 augusztusában indult a 103-as járat, melyet a Közvágóhídnál kellene kiírni.

A járatra garázsmeneti tábla is készült, ez a darab 1997-es (puha műanyagból).

Évjárat: 1998 (kemény műanyag), táblaelhasználódás miatt készült.

Belső oldal: A FÉG feliratot filccel átírták, mert lekopott.

Évjárat: 2000. december, utolsó tojáslogós széria

Belső oldal: A buszok a FÉG helyett a Timót utcánál állnak meg, ahol viszont a HÉV-átszállásának feltüntetése hibás, mert itt nincsen közvetlen átszállási kapcsolat. A Közvágóhídnál (érdekes módon át lett szerkesztve a megálló neve is vékony betűkkel) az összes átszállást átszerkesztették, így bekerült a korábban kifelejtett 79A (ellenben ezt nem szabadna feltüntetni, mert a 23-as hétköznapi járat volt, míg a 79A csak hétvégi) és 103, továbbá a régen letörölt 2-es villamos és a 2000 decemberében meghosszabbított 1-es.

Évjárat: 2007. október, puha műanyag

Belső oldal: Új járatok: Erzsébet-busz, 55, 151, illetve a 2-es villamos felújítása és Szabadság híd lezárása miatt közlekedő ideiglenes járatok: 2V, 149V. Elmaradt átszállásokat tüntettek fel, illetve törölték a 79A-t, mivel nem volt közös üzemideje a 23-assal.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag

Belső oldal: 79 -> 179.

A járat jelzése 2008.08.21-én 23E-re változott.

24

Évjárat: ~ 1985 - 1988. június (73 -> 73)

Évjárat: 1990. február, útvonalmódosítás a Csobogós utca térségében

Belső oldal: Az autóbuszok ekkortól közlekednek a Csobogós utcán a lezárt Horváth Mihály utca helyett. Emiatt láthatunk megállóváltozásokat. A 73-as helyett gyorsjárat közlekedik, ezzel egyidejűleg a telepes utcai átszállásokat is törölték.

Évjárat: 1994. április, utolsó balos.

Belső oldal: Megállóváltozások: Gőgös Ignác utca -> Árvavár utca, József Attila út -> Emlék tér, Cservenka tér -> Apolló utca, Makszim Gorkij tér -> Templom tér, Rákos út -> ~(sztk), Felszabadulás útja -> Szentmihályi út, Czabán Samu út -> Cserba Elemér út. Lényeges közlekedési változás nem történt, amit az átszállások kapcsán érdemes lenne megemlíteni (csak a 170-es indulása 1990-ben).

Évjárat: 1995. február, első tojáslogós

Külső oldal: A járatszámot balra igazították, mely lehetővé tette az R.palota rövídítés megszüntetését.

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest megállóváltozás nem történt.

Évjárat: 1999

Belső oldal: Megszűnt járatok: 44-es és 67-es villamos, 104A, 132 autóbusz. Új járat a pólus busz és a 67V. Emellett pótoltak még néhány korábban elmaradt, de fontosnak tartott átszállást.

Évjárat: 2000 ősz.

Belső oldal: Vékony betűs beszerkesztéssel jelöli az októberben indult palota-buszt, valamint a 63-as villamost.

Ez a tábla egy időben készült az előzővel, azonban már Pólus-busz elnevezést használ.

Évjárat: 2002 második fele (utolsó tojáslogós)

Belső oldal: Az Árvavár utcánál érdekes módon nem jelöli a palota-buszt. A 63-as villamos helyett 3-as jár (kiszedték a hatost), a megszűnt 32-est hézagot hagyva kiszedték.

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL

 Évjárat: 2003 második fele vagy 2004

Belső oldal: Csak a Bosnyák tér felé történtek módosítások. Megálló-átnevezések: Gyermektábor -> Sportcentrum, Vízügyi Építő Vállalat -> Kosd utca. Többszöri kiírás helyett egy helyen, a Kossuth utcánál tüntették fel a palota-buszt. Új járat (2003. június): 132. Egy érdekes hiba látható a táblán: a Bercsényi Miklós utcánál a 96-os átszállást a megálló nevébe szedték és egy 77-est tüntettek fel helyette.

Évjárat: 2005. február (a végállomást a Bogáncs utcához helyték át, így kevésbé zavarják a forgalmat a várakozó járművek)

Belső oldal: A hibás Damjanich utca korrigálása, egy Palota-busz átszállás feltüntetése ill. törlése.

Évjárat: 2005. december 3. (73 -> 73)

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett lehetőségek. Egy elmaradt 70-es átszállást pótoltak.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó. Hálózati változások: 77 -> 277, 177 -> 231, új járat a 96A, megszűnt a 132-es. Több átszállást jelöl, illetve néhányat áthelyeztek. Megálló átnevezés is történt: Rákos út (Kossuth utca) -> Csillagos köz.

2008.09.06-tól 124-es jelzéssel közlekedett.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

ÚJRA NYITVA! ~FBLOG~ ÁLLATKÍSÉRLETEKTÕL MENTES A SMINKED? ~HAMAROSAN KREDIT NYEREMÉNY! TERMÉKTESZTEK!~FBLOG~ÚJRA NYITVA!    *****    Astropapa-iskolája mindenkit szeretettel vár és INGYENES TANÁCSOT AD minden kedves érdeklõdõnek!    *****    Supernatural - ODaát - 13. ÉVad - Extrák - Infók - ÉRdekességek - ODaát - Supernatural - 13.ÉVad - Supernatural - ODaát    *****    A csillagjövõ oldalon,nem csak alacsonyak az árak, hanem a tanácsadás, teljesen ingyenes. Szeretettel várlak minden nap    *****    Új design! Az egyetlen magyar Olicity és a legaktívabb Zöld Íjász rajongói oldala! 6. évad & Arrowverse hírek!    *****    No.1 Christina Aguilera Fan Site - Minden ami X-Tina, minden héten újdonságok! Katt!    *****    TelenovelasWeb - Hírek, képek, videók, saját véleménnyel tarkított bejegyzések telenovellákról és a színészekrõl! Gyere!    *****    Hamarosan olvashatók lesznek az oldalamon az Asztro-tükör asztrológiai írásai, cikkei.    *****    Gesztenye, gesztenye, gesztenye... és egy álmos sün! Gyertek az októberi rétre Mályvával és Pipitérrel! Irány a Mesetár!    *****    Születési,baba,hold horoszkóp,elõrejelzés,párkapcsolati elemzés,fogamzási képlet! Ingyenes tanácsadás!Várlak!Kattints!    *****    Ha te is a letisztult stílus híve vagy, nézz be hozzám! Smink, ruha, kritika //Style and Stuff// Style and Stuff//    *****    MINDEN HÓNAPBAN INGYENES G-PORTÁL SABLON! TELJESEN ÁTSZERKESZTHETÕ A LEGÚJABB KÓDOKKAL! Ne maradj le egyik hónapban sem!    *****    Rendeld meg az asztrológiai csomagok egyikét és teljesen ingyen megbeszélheted velem a kérdéseidet telefonon, skypeon!!!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film! Film!Film!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!    *****    A CSILLAGJÖVÕ OLDALON RENDKÍVÜLI AKCIÓK,LEHETÕSÉGEK.A MEGRENDELÉSEK UTÁN TELJESEN INGYENES KONZULTÁCIÓ,TANÁCSADÁS.VÁRLAK    *****    Õszi manókalandok a réten! Búcsúztassátok el ti is útra kelõ madarainkat Mályvával és Pipitérrel! Gyertek a Mesetárba!    *****    | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale |    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Infrashape Horizontal fittness stúdió Debrecen