bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
22 - 25gy

22

Évjárat: 1986.március - 1988.január (A 16A járat helyett már a 116-os közlekedik, de még létezik a 12, 12A járat.)

Évjárat: 1989.február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Belső oldal: Új megálló: Erdő utca (1988 ősze óta), emiatt a Budakeszi végállomás egy sorba, rövidítve van feltüntetve. Megszűnt járatok: 12, 12A, J

Évjárat: 1989.március, a 16-os és 116-os autóbuszok útvonalának lerövidítése, a várbusz beindítása

A tábla csík nélkül készült.

Belső oldal: Lerövidült: 16, 116. Új járat: várbusz. Több, korábban elmaradt átszállás feltüntetése: 22,39,158, fogaskerekű. Budapest határát fekete felirattal tüntették fel.

Évjárat: 1992, a járatszám előtt futó sárga csíkkal.

Belső oldal:  Megállóátnevezések: Ságvári-liget -> Szépjuhászné, Orsz.orvosi rehabilitációs intézet -> Szanatórium, Erkel utca -> Erkel Ferenc utca, Tanácsháza -> Budakeszi, községháza. Ezen módosítások egy része láthatóan kisebb betűvel lett szerkesztve az eredetihez képest. A korszak balosaira jellemző fölösleges átszállás-feltüntetések ezen a vonalon is megjelentek. A Moszkva térnél hibásan saját magát is feltünteti átszállásként.

Évjárat: Szintén 1992, sötét - sárgás, barnás csíkkal, mely most már a járatszám mögött fut.

Belső oldal: Mindössze annyi a különbsége, hogy a Moszkva térnél eltüntették a hibás átszállást (saját magára utalást).

Évjárat: 1993, ismét narancssárga csíkkal

Belső oldal: János kórház helyett Szent János kórház.

Évjárat: 1995.november, a korszakra jellemző piros csíkkal

Belső oldal: Jobb oldalon a Szent János kórháznál az előző tojásszérián valamilyen átszállás lehetett (talán 56-os?) amit áthelyeztek, ugyanis szokatlanul nagy az üres hely a villamos előtt. A Moszkva térnél látszik a kiszerkesztett 84-es üres helye, a 12-es helyére pedig rá lett tolva a számsor (1995 óta már nem a Moszkva térről indul).

Évjárat: 1997.március - dátumadat a tulajdonostól - puha műanyag. A csík kívül-belül ellentétes sarkok között.

Belső oldal:  Budapest közigazgatási határát Budapest felé is jelöli, más betűtípussal. Budakeszi felé is újraszerkesztették a régi feliratot. 

Évjárat: 1997 második fele (kemény műanyag). 2008-ig forgalomban! Táblaelhasználódás miatt készült.

Belső oldal: A logó Rt-s lett és a határátlépő csík a korszakra jellemzően citromsárga színezetett kapott.

FOTÓT KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL!

Évjárat: 1998 őszén készült.

Belső oldal: Vékony betűs megállólistával dolgozták át. A csík narancssárga színű lett. Új megálló Bíróság néven, mindkét irányban.

Évjárat: 1999.június

Belső oldal: Már jelöli az 56-os buszt. A kopottság miatt nem jelöltem piros pontokkal a különbségeket.

FOTÓT KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL!

Évjárat: 2000 második fele. A csík árnyalata a korszakra jellemzően barnásabb lett.

Évjárat: 2001 vége

Külső oldal: 15 év(!) után módosították: a Budakeszis végállomást 3 sorba írták, így a járatszám középre került a korábbi balratolódás helyett.

Belső oldal: A logó helyére a korszakra jellemzően a tájékoztató szöveg került. Budakeszi azóta város lett, így a községháza megálló városháza nevet kapott.

22

Évjárat: 1986 második fele -  - 1988 január (A 16A járat helyett már a 116-os közlekedik, de még létezik a 12, 12A)

Évjárat: 1988 június (J járat megszüntetése) - 1988 ősze (új megálló létesítése az Erdő utcánál)

Belső oldal: 1988 januárjában megszűnt a  a 12 és 12A járat, 1988 júniusában pedig a J.

Évjárat: 1989 február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Belső oldal: Új megálló Erdő utca néven. Budapest közig. határának feltüntetése. A Moszkva térnél a 22-es helyett hibásan önmagát jelöli meg a tábla.

Évjárat: 1989 március (A 16,116-os járatok már nem a Moszkva tértől indulnak) - 1990 augusztus (5-ös járat megszüntetése)

Belső oldal: A közigazgatási határról tájékoztató felirat eltűnt. A hibás 22-est korrigálták. A 16,116-os járatok megszűnt szakaszát a várbusz pótolja, amelyet azonban nem jelöl a tábla.

Évjárat: 1992 március (megálló létesítése a Kuruclesi útnál) - 1993

Határátlépést jelző csík nélkül készült, ezt utólag ragasztották rá.

Belső oldal: Megállóváltozások: Orsz. orvosi rehabilitációs intézet -> Szanatórium utca, Tanácsháza -> Községháza, valamint új megálló Kuruclesi út néven. Megszűnt járatok: 5-ös és 84-es. Új: 84-es.

Évjárat: 1994 szeptember, első tojáslogós, a korszakra jellemző vastag, sötétebb árnyalatú narancs csíkkal.

Belső oldal: Megállóváltozások a balos által megjelölt irányhoz képest nem történtek. Érdekes, hogy más járatok korabeli tábláival ellentétben a 12-est nem jelöli a Moszkva térnél.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. A csík kívül-belül ellentétes sarkok között, színe a megszokott narancssárga.

Belső oldal: Megjelentek a határátlépésről tájékoztató szövegek (érdekes, hogy a hűvösvölgyi tábláknál sokkal később jutottak el idáig). A megszűnt 140-est kiszedték a listából, valamint hézagot hagyva a szintén megszűnt 84-est is.

Évjárat: 1998, táblaelhasználódás miatt készült. A csík színe narancssárga lett és a végén kerekített. Anyaga igen műanyagspórolósra sikeredett. A habtáblák hajlékonyságával szinte már vetekszik. Ugyanilyen anyagból készült a honlapon megtalálható, szintén 1998-as gyártású 96-os tábla.

Évjárat: 1999 első félév. A csík iránya változott. Tartalmi különbség nincs.

Évjárat: 2000

Belső oldal: A csík barnás árnyalatú lett. A megállólistában a Budagyöngye megállóhelynél az 56-ost igénytelenül bekerezték, ugyanis helyette az 56-os közlekedik. A logóba rt-t tettek.

Évjárat: 2001

Belső oldal: Budakeszit 2000-ben várossá alapították, a megállólistában a Budakeszi községháza megállót ezért átszerkesztették. A logó helyére a korszakra jellemzően a tájékoztató szöveg került A csík árnyalata sárgásbarna lett.

Évjárat: 2006 nyara. Puha műanyag

Az autóbuszok a 2-es metró felújítása idején az Astoriáig közlekedtek.

23

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: A Baross utcánál a 23-as feltüntetése hiba, ugyanis a gyorsjárat soha nem érintette ezt a megállót.

Évjárat: 1996 február, puha műanyag

Külső oldal: Az Ady Endre tér rövidítésmentes kiíírása kisebb és vékonyabb betűkkel.

Belső oldal: Megállóváltozás a balos által megjelölt irányhoz képest: a Nagysándor József utca után eltűnt a Lázár utca zárójeles komment.

Évjárat: 1996 november, puha műanyag

Belső oldal: Új járat a 103-as. Néhány elmaradt átszállást pótoltak, illetve egyeseket érthetetlen okokból (pl. 54-es az Illatos útnál) töröltek.

Évjárat: 1998 

Külső oldal: Pestszenterzsébet helyett 1997 ősze óta Pesterzsébet megnevezés használatos. 

Belső oldal: Megállónevek változása a fentiek szerint. A logóba Rt. feliratot szerkesztettek.

1997-es és 1998-as garázsmeneti táblák puha és kemény műanyagból.

Évjárat: 1999

Külső oldal: Érdekes módon visszatértek a baloskori kinézethez.

Belső oldal: A korszakra jellemző vastag járatszám és vékonybetűs megállólista, új típusú tojáslogóval. Rengeteg, korábban kihagyott átszállás feltüntetése, illetve korábbiak áthelyezése másik megállóhoz. 

 

Évjárat: 2000. december

Belső oldal: Megállóátnevezés: Hazai fésűfonó -> Szabadkai út. Jelöli a meghosszabbított 1-es villamost. A Boráros térnél azonban hibásan még szerepel a 23-as villamos, valamint a 23-as járat a június előtti megállókiosztásával (Timót utca helyett még a FÉG-nél áll meg).

Ez a másik garázsmeneti tábla 2000-ben készült. A végállomás egy megállóval odébb került.

Évjárat: 2003 év vége

Belső oldal: Megállóátnevezés még március hónapban: FÉG -> Soroksári út 158. Arzenál áruház. Új járat: 151-es busz (2001. szeptember). Több helyen feltüntettek HÉV-átszállásokat. a Boráros térnél törölték a - hibás - 23-ast, valamint a nagyobb rágyaloglási távolságra lévő 30-as villamost helyett a 2, 2A járatokat tüntették fel. A 23-ast immár helyesen jelöli, ám a Boráros tér irányában csak törlés történt, visszahelyezés nem.

23

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Évjárat: 1996. január, még kemény műanyagból

Belső oldal: Megszűnt a 31-es villamos. A Közvágóhídnál véletlenül törölték a 2-es villamost, Pesterzsébet városközpontnál feltüntették a 19-es buszt.

Évjárat: 1997 első fele (puha műanyag)

Külső oldal: Már Pesterzsébet megnevezést használnak, ennek megfelelően módosították

Belső oldal: Hiányzik a listából az 1996 augusztusában indult a 103-as járat, melyet a Közvágóhídnál kellene kiírni.

Évjárat: 1998 (kemény műanyag), táblaelhasználódás miatt készült.

Belső oldal: A Fég feliratot tulajdonosa írta át filccel lekopás miatt.

Évjárat: 2000. december, utolsó tojáslogós széria

Belső oldal: A buszok a Fég megálló helyett már a Timót utcában állnak meg, ahol viszont a hév átszállásának feltűntetése hibás, mert itt nincsen közvetlen átszállási kapcsolat (érdekességként említhető, hogy a hév Fégnél található megállójának neve ma is Timót utca, pedig földrajzilag nem itt található!). A Közvágóhídnál (érdekes módon át lett szerkesztve a megálló neve is vékony betűkkel) az összes átszállást átszerkesztették, így bekerült a korábban kifelejtett 79A (ellenben ezt nem szabadna feltűntetni, mert a 23-as hétköznapi járat volt, míg a 79A csak hétvégi) és 103, a régen letörölt 2-es villamos és a meghosszabbított 1-es(2000 decemberében).

A járatra garázsmeneti tábla is készült, ez a darab 1997-es (puha műanyagból).

24

Évjárat: ~ 1985 - 1988. június (73 -> 73)

Évjárat: 1990. február, útvonalmódosítás a Csobogós utca térségében

Belső oldal: Az autóbuszok ekkortól közlekednek a Csobogós utcán a lezárt Horváth Mihály utca helyett. Emiatt láthatunk megállóváltozásokat. A 73-as helyett gyorsjárat közlekedik, ezzel egyidejűleg a telepes utcai átszállásokat is törölték.

Évjárat: 1994. április, utolsó balos.

Belső oldal: Megállóváltozások: Gőgös Ignác utca -> Árvavár utca, József Attila út -> Emlék tér, Cservenka tér -> Apolló utca, Makszim Gorkij tér -> Templom tér, Rákos út -> ~(sztk), Felszabadulás útja -> Szentmihályi út, Czabán Samu út -> Cserba Elemér út. Lényeges közlekedési változás nem történt, amit az átszállások kapcsán érdemes lenne megemlíteni (csak a 170-es indulása 1990-ben).

Évjárat: 1995. február, első tojáslogós

Külső oldal: A járatszámot balra igazították, mely lehetővé tette az R.palota rövídítés megszüntetését.

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest megállóváltozás nem történt.

Évjárat: 1999

Belső oldal: Megszűnt járatok: 44-es és 67-es villamos, 104A, 132 autóbusz. Új járat a pólus busz és a 67V. Emellett pótoltak még néhány korábban elmaradt, de fontosnak tartott átszállást.

Évjárat: 2000 ősz.

Belső oldal: Vékonybetűs beszerkesztéssel jelöli az októberben indult palota buszt, valamint a 63-as villamost.

Ez a tábla egy időben készült az előzővel, azonban már Pólus busz elnevezést használ.

Évjárat: 2002 második fele (utolsó tojáslogós)

Belső oldal: Az Árvavár utcánál érdekes módon nem jelöli a palota-buszt. A 63-as villamos helyett 3-as jár (kiszedték a hatost), a megszűnt 32-est hézagot hagyva kiszedték.

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL

 Évjárat: 2003 második fele vagy 2004

Belső oldal: Csak a Bosnyák tér felé történtek módosítások. Megálló-átnevezések: Gyermektábor -> Sportcentrum, Vízügyi Építő Vállalat -> Kosd utca. Többszöri kiírás helyett egy helyen, a Kossuth utcánál tüntették fel a palota-buszt. Új járat (2003. június): 132. Egy érdekes hiba látható a táblán: a Bercsényi Miklós utcánál a 96-os átszállást a megálló nevébe szedték és egy 77-est tüntettek fel helyette.

Évjárat: 2005. február (a végállomást a Bogáncs utcához helyték át, így kevésbé zavarják a forgalmat a várakozó járművek)

Belső oldal: A hibás Damjanich utca korrigálása, egy Palota-busz átszállás feltüntetése ill. törlése.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó, a tábla alsó részébe helyezve. Hálózati változások: 73 -> 73, 77 -> 277, 177 -> 231, új járat a 96A, megszűnt a 132-es. Több átszállást jelöl, illetve néhányat áthelyeztek. Megálló átnevezés is történt: Rákos út (Kossuth utca) -> Csillagos köz.

2008.09.06-tól 124-es jelzéssel közlekedett.

25

Évjárat: 1985. október (már jelzi a 104A-t) -  1987 vége (a 25A ekkor indult be).

Évjárat:1990 első fele

Külső oldal: Ekkortól volt használatos a Mexikói út elnevezés. Időszakos jeleggel bizonyos menetekben már régóta közlekedett a Medimpexig (volt Gyógyszeripari ellátó és szolgáltató vállalat), de ezt csak most tüntették fel.

Belső oldal: 1990 decemberétől indult a 170-es járat, melyet a tábla még nem jelez, valamint a 25A-is december előtti útvonalán közlekedik a Hubay téren körforgalomban (Deák utcai átszállás). A korábbi balos által is jelölt szakaszon megállóváltozás nem történt (legalább is amennyit látni).

Évjárat: 1994 február (utolsó balosszéria)

Belső oldal: Megállónévváltozások régi típusú betűkkel: Erzsébet királyné útja -> Rákospatak utca (~), Lenin útja -> Szent korona útja, Csanádi György utca -> Wesselényi utca, Deák utca -> Hubay Jenő tér, Közvágóhíd utca -> Kovácsi Kálmán tér, Ifjú gárda utca -> Károlyi Sándor út. Új megálló egyedi betűkkel: R.palota, Székely Elek út. Átszállási változások: Néhány helyen korábban meglévő, fölöslegesnek tartott átszállások törlése. A 170 beindulása(egy helyen igénytelen sortovábbszerkesztéssel) és 170-es megszűnése.

Évjárat: 1995 február, első tojáslogós

Külső oldal: Megszűnt a rövidítés, 3 sorba tagolva kiírták a rákospalotai végállomást

Belső oldal: A balos által jelölt irányban nincs megállóváltozás. Első tojáslogós léte ellenére furcsa a jobb oldali listán a 9. megállónál lévő nagyobb 70-es szám, amely átszerkesztésnek tűnik.

1996-ban a 25-ös útvonala a gyorsjárattal együtt a Székely Elek útig (volt Sipos Dénes út) rövidült.

Évjárat: 1996 február (kemény műanyag)

Külső oldal: A régi típust vékonyítva kis méretű betűket használtak (mint az ugyanekkor megváltozott 25 és 70-es járatoknál), a számok pedig vesztettek kecsességükből a régi számtípusokhoz képest.

Belső oldal: A szakaszrövidülésen kívül a megállólistában az alábbi változások történtek: bal oldal: a Wesselényi utca megálló megszűnt, helyette a Bezerédj Pál utcánál állnak meg a buszok. Jobb oldal: a Balázs utcában beszerkesztették a 74A trolit nagyobb számokkal, talán, hogy kevésbé legyen feltűnő a nagyobb számméret, a 74-es trolit is nagyobb számmal írták. A Teleki Blanka utcánál viszont leszedték a 74-es trolit (fölösleges volt kiírni), a megszűnt 1-est kivették helyére tolva a listát.

Évjárat: 1996 augusztus (puha műanyag)

Belső oldal: A Székely Elek út irányába ismét megállnak a buszok a Wesselényi utcánál, a Bezerédj Pál utca megállót pedig Szerencs utcára nevezték át. A jobb oldali listán a 74 és 74A troli számméretét csökkentették. Időközben megszűnt a 104A is.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Új járat a 67V a 67-es villamos helyett, valamint a 69A villamos (érdekes megoldás a bal oldali listán egymás alá szorított két átszállás). A 74-es trolit pótolták nagyobb számokkal.

Évjárat: 2000 október

Belső oldal: Átszállásmódosítások: Új járatok (vékony írással): palota busz, 63-as villamos. Megszűnt a 69A villamos. A jobb oldali listán a Hubay térnél is pótolták az elmaradt 25-ös és 70-es járatok átszállásait. A logó satírnélküli lett.

Évjárat: 2001 év vége, utolsó tojáslogós.

Belső oldal: A 63-as helyett már 3-as villamos jár, valamint még egy helyen feltüntették a palota buszt.

Évjárat: 2006 első fele, kemény műanyag

Belső oldal: A 32-es helyett a 132-es közlekedik.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag

Belső oldal: Korábban elmaradt vasút és autóbusz-átszállások feltüntetése. Megszűnt a 132-es, új járat a 96A.

25

Évjárat: 1985 november - 1987 szeptember, már jelzi a 170-es járatot, de az autóbuszok még nem érintik a Compack vállalatot. A járat időszakos jelleggel közlekedett.

Külső oldal: A raktárak felirat ritka, egyedi típussal készült.

Évjárat: 1987 szeptember - 1989. (Még Kacsóh Pongrác út a végállomás megnevezése Mexikói út helyett)

Külső oldal: A járat útvonala a Compack vállalatig hosszabbodott.

Belső oldal: Valójában az ábrán látható végállomásrendszer alakult ki a korábbi hurokból. Tehát a tábla megállólistája TELJESEN HIBÁS, készítői nyilván nem ismerték a környéket, csak alászerkesztették az új végállomást. A járat tehát a Délker megálló után érintette a Compack-ot, innen visszafordulva haladt a Visonta utcán keresztül a többi megállót érintve.

 

 A tábla hibás kialakítását bizonyítja a fém menetrend is 1987-ből (lásd külön menüpontban).

Évjárat: 1991 (Még Sípos Dénes utas, de keretesgyorsjáratos belsővel)

Külső oldal: A végállomás elnevezését célszerűbbnek találták Mexikói útnak,ennek alapján a külső oldal módosult régi betűs átszerkesztéssel, a felirat meglehetősen a szélére került.

Belső oldal: Az átszállások a korszakra jellemzően az összes lehetséges helyen fel vannak tűntetve, az egyetlen lényeges változás az 1990 végén indult 170gy feltüntetése. A tábla megállórendezése továbbra is HIBÁS AZ EMLÍTETT SZAKASZON. A Compacknál ráadásul jelölik a 25-öst, amely sosem közlekedett itt.                                  

Évjárat: 1994 február (utolsó balosszéria).

Belső oldal: Korrigálták a hibás útvonaljelölést, bár így kimarad az eltérő visszaút jelzése. Megállónévváltozások: Fazekas Ferenc utca -> Fazekas sor, Deák utca(Hubay Jenő tér) -> Hubay Jenő tér, Közvágóhíd utca -> Kovácsi Kálmán tér, Sípos Dénes út -> Székely Elek út. Átszállások: 170-es megszűnése 1993 júliusában, a 170 meghosszabbítása útvonalára. A hibásan szereplő 25-ös törlése.

Évjárat: 1996 február, puha műanyag 1996-ban a 25-ös útvonala az alapjárattal együtt a Székely Elek útig rövidült, a megszűntetett szakaszt ezentúl a ritkábban közlekedő 70-es szolgálta ki.

Külső oldal: A régi típust vékonyítva kis méretű betűket és egyedi járatszámot használtak (mint az ugyanekkor megváltozott 25 és 70-es járatoknál). Érdekes a Mexikói út aránytalan "ú" betűje. Az Árokhát utca helyett út szerepel, több évig folyamatosan el volt írva a táblákon.

Évjárat: 1997 április (tulajdonos információja) , puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt a 104A autóbuszjárat, új járat a 69A villamos. A 74-es troliátszállást a Mexikói út megállóhelynél jelöli, a 74A-t kifelejtették.

Évjárat: 1998

Belső oldal: A logóba Rt feliratot szerkesztettek. A 69A villamos megszűnt, ezt hézagot hagyva kiszedték.

Évjárat: 1999

Belső oldal: A megállólista a korszakra jellemző vékonybetűs stílusú lett. A járatszám a szintén ekkoriban jellemző vastag típus. A Mexikói úti 74-es troli átszállást törölték, helyette a végállomáson lehet átszállni rá és a korábban kifelejtett 74A-ra is (akárcsak a 96/2 szérián). Érdekes a lehetőségek szó használata a kapcsolatok helyett.

Évjárat: 2000 évvége

Belső oldal: Tartalmazza a palota buszt (2000 októberében indult) és a rövid életű 63-as (2000 szeptemberében indult) villamost.

Évjárat: 2001 október (utolsó tojáslogós)

Belső oldal: A lehetőségek szó helyett ismét kapcsolatot használnak, illetve a megszűnt 63-as villamos helyett 3-ast írtak. A járatszám ferdén feljebb lett helyezve.

Évjárat: 2003 második fele v. 2004

Belső oldal: Megállónév helyesbítés: az évek óta helytelenül írt Bezerédj Pál utca megálló nevét korrigálták. Megszűnt járat: 32, új: 132.

Évjárat: 2006. február (Rt.-> Zrt.) - október (132-es megszüntetése), kemény műanyag

Belső oldal: A korszakra jellemzően kapcsolatok helyett lehetőségek szót használ, a Zrt.-s logó lentebbre került. Tartalmi különbsége nincs.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag

Belső oldal: Volán, vasúti ill. korábban elmaradt autóbusz átszállások pótlása. 177 -> 231, megszűnt a 132-es, új járat a 96A

Évjárat: 2008. május

Külső oldal: Kisebb sorközzel.

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül, új típusú listával.

Évjárat: 2008. július, tartalmi különbség nélkül.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 225-re változott.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

"Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.    *****    PROJECT DC egy futurisztikus-disztópikus SZEREPJÁTÉK! Bármikor szívesen látjuk a csatlakozókat!    *****    Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!