bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Éjszakai járatok 1É - 179É

C

Évjárat: 1986 körül

A járat 1992 májusában szűnt meg, éjszakánként csupán 2 indulással közlekedett.

Évjárat: 1994 februárra (a járat indulására), januárban gyártották le, ezért nincsen még dátumozva.

Évjárat: 1996 február, puha műanyag

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag (nincs tartalmi különbség)

Évjárat: 1997 május. Ritka párosítás: puha műanyag és új típusú tojáslogós. Tartalmi különbség továbbra sincs.

Évjárat: 2000 december: az autóbuszok vonala a villamosvonal hosszabbodásával egyidejűleg hosszabbodott a Közvágóhídig.

Külső oldal: Újlogós táblákéhoz hasonló betűtípus, a korszakra jellemző kisebb járatszámmal.

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista a korszakra jellemző vastagított járatszám. Érdekes módon a szérián általánosan lemaradt a bal oldali megállólista fölött a szokásos tájékoztató szöveg. A 182É-t az 50É váltotta fel azóta, a 14-es éjszakai villamost pedig az azonos jelzésű buszjárat. A Bécsi út felé a Kerepesi út megállóhely neve Népstadion lett.

Évjárat: 2001 körül

Belső oldal: Tartalmi különbség nincs. A tájékoztató szöveg immár mindkét lista fölött olvasható.

Évjárat: Szintén 2001 körül

Külső oldal: Bécsi út (Vörösvári út) helyett Bécsi utat jelöl, a járatszám és az É betű mérete is nagyobb.

Belső oldal: Tartalmi különbség nincs. A végállomás itt is csak Bécsi út. A járatszám a vastag típus helyett még a régi.

Évjárat: 2003, pufibetűs stílusban (utolsó tojáslogós).

A végállomás elnevezése Lágymányosi híd lett (illetve a Bécsi út végállomásnév ismét a régi), de az ez egyetlen tartalmi különbség is csak kívül szerepel, a belső oldalon még a régi elnevezés olvasható.

Évjárat: 2004. május (megállónév-változás dátuma)

Külső oldal: Ismét Közvágóhíd elnevezés.

Belső oldal: Korábban elmaradt átszállások (14É, 50É) feltüntetése. Megállónév-változások: Árpád-híd -> ~, metróállomás; Lehel utca -> Róbert Károly körút (Lehel utca), Népstadion -> Stadionok, Óbuda forgalmi telep -> Bécsi út.

Évjárat: 1994 október, első tojáslogós

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag. A széria érdekessége, hogy a hagyományos lekerekített sarok helyett szögletesebb sarkú táblára készült.

Belső oldal: A korábban kifelejtett 153É-t - nagyobb számokkal - beszerkesztették. A 49É villamos helyett autóbusz közlekedik.

Évjárat: 1989 szeptember, a járat indulásakor (ekkor szűnt meg a 6-os éjszakai villamos).

Évjárat: 1992 május ("C" járat megszüntetésekor)

Belső oldal: A kor szellemében több megálló lett átnevezve, valamint itt már igyekezték elkerülni a rövidítéseket, (például: a budai hídfő teljes kiírása kisebb betűkkel). 1992 május 1-jén megszűnt C éjszakai járat.

Évjárat: 1994 február, utolsó balosszéria.

Belső oldal: Időközben megszűntek a111É és 175É járatok, valamint a villamosjárat helyett elindult a 31É autóbusz.

Évjárat: 1995 február, első tojáslogós. (megállóváltozás nem történt a balos által megjelölt irányhoz képest)

Évjárat: 1995 május

Belső oldal: A Moszkva tér felé a Blaha Lujza tér megállót átnevezték illetve új megálló létesült Rákóczi út néven. A Móricz Zsigmond körtér felé új megálló létesült Aradi utca néven, valamint a végállomási átszállásokat két sorba rendezték. A Moszkva térnél a 49É villamos helyett hibásan autóbuszpiktogram szerepel. Később valóban autóbusz váltotta fel a villamost.

Évjárat: ~ 1999

Külső oldal:  A Moszkva tér felirat kisebb méretű. A járatszámot és az É betűt oldalirányban összenyomták és függőlegesen elnyújtották.

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista, újabb típusú tojáslogóval. Mindkét irányban új megálló Mester utca néven. A 182É helyett már a 14É és 50É jár, a 28É és 49É villamosok helyett autóbuszok közlekednek (a 28É a 90-es évek végére jellemző szerkesztés, vékonybetűs megállólistán egyedi látvány).

Évjárat: 2004-5 fordulóján

Belső oldal: Új járat a 956-os (2000 novemberétől)

14É

1997 júliusától a 14É villamosok közlekedése ideiglenesen szünetelt, vonalukon pótlóbuszok közlekedtek, a képen látható duplaoldalas táblával.

 

Évjárat: 1997 szeptember, a 14É villamost végleg felváltotta az éjszakai autóbusz,de meghosszabbított útvonalon,Kispest Határ útig.

Külső oldal: A duplaoldalas tábla mintáját vették alapul, módosították a Lehel téri végállomást vékonyabb, de régi típusú betűkkel.

Belső oldal: Ez a típusú, nyomtatott nagybetűs megállólista vastag járatszámmal a nappali járatoknál csak 2000-ben jelent meg!

Évjárat: körülbelül 2000

Külső oldal: Az újlogós táblákéhoz hasonló betű és a korszakra jellemző kicsiny járatszám, azonban az É betű nagy arányosan csökkent.

Belső oldal: Tartalmi különbség nincs. A tájékoztató felirat lemaradt.

Évjárat: körülbelül 2001

Külső oldal: Az É betű kisebb lett.

Belső oldal: A belső járatszám kisebb lett és feljebb került.

Évjárat: 2002, utolsó tojáslogós egyébként tartalmi különbség nélkül.

Ez a duplaoldalas tábla 1998 körül készült. A járat közvetlenül a metró üzemzárása után, illetve a közvetlenül az üzemkezdet előtt ilyen csonkaútvonalas táblával közlekedett.

28É

A járat 1996 márciusában indult a megszüntetett 28É pótlására.

Évjárat: 1996 február, a járat indulásakor, puha műanyag

Külső oldal: Kicsinyített régi típusú betűkkel igen kis távolsággal egymás között (a Népszínház utca felirata egyedi) és átmeneti számtípussal készült.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag (második széria).

Csak táblaelhasználódás miatt készült, tartalmi különbség nincs.

Évjárat: 1998 körül. Különbsége a logó megváltozásán kívül nincs.

31É

Évjárat: 1993.november, a járat indulásakor (korábban villamosjárat közlekedett itt)

Külső oldal: A régi betűtípus kicsinyített, vékonyított változata.

Belső oldal: Ritka eset: az utolsó két oszlopnyi megálló mellett nem hagytak helyet az átszállásoknak, mivel nem érintett más járatokat.

 

Évjárat: 1994.január (februárban változott az útvonal)

Külső oldal: A buszok útvonala a Jahn Ferenc kórházig hosszabbodott, illetve a belső szakaszon is teljesen megváltozott az útvonal. Érdekes, hogy a hagyományos betűtípushoz tértek vissza. A járatszám É betűje kisebb.

Belső oldal: Nagymérvű útvonalváltozás miatt a különbséget elemzésére nem térek ki.

Évjárat: 1994.november, első tojáslogós

Külső oldal: Az 1993-as tábla mintája szerint készült. A Jahn Ferenc kórház felirata ezekhez képest is még vékonyabb, függőlegesen nyújtott, oldalirányban összenyomott.

Évjárat: ~1998

Külső oldal: Pestszenterzsébet 1997 óta Pesterzsébet.

Belső oldal: Pesterzsébet névváltozásán és az új típusú logó használatán kívül nincs különbsége.

Évjárat: ~ 2000

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Két megállóváltozás történt, melyeket vékony betűkkel szerkesztettek: Külső Török Flóris utca -> Szent László utca, Klapka utca -> Székelyhíd utca.

Évjárat: 2002.március

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. Új megálló a Vágóhíd utcánál, illetve megállóátnevezés: Hazai fésűfonó -> Szabadkai út.

40É

A járat 2002 szeptemberében indult a hétvégi 40-es útvonalon.

Évjárat: 2002 szeptember, a járat indulásakor

Külső oldal: Az újlogós típushoz hasonló betűk, egyedien elnyújtott járatszám (lásd még ilyet: 68,91)

41É(SZILVESZTERI JÁRAT)

Ez az éjszakai járat csak szilveszterkor közlekedett az alapjáratnál rövidebb útvonalon 1997.12.31-től minden évben kb. 2005-ig.Tulajdonosa szerint ez a duplaoldalas tábla 2000 decemberében készült, tehát volt korábbi széria is.

42É

Évjárat: 1984 júliusa (útvonalmódosítás) és 1994 január közötti állapotokat jelzi. A fenti időszakban semmilyen változás nem történt. Az "éjszakai járat" felirat helyett már É betűvel jelölik az éjszakai járatot, ez 1989 utáni évjáratra utal.

Évjárat: 1994 január, ugyanis a februárban indult 1-es éjszakai járatot már jelöli (de még nem dátumozott, azaz nem február utáni), illetve a járat ekkor kapott új megállókat is.

Évjárat: ~ 1997 második fele

Külső oldal: A régi típusú betűket lekicsinyítették, így lehetővé vált a rövidítés nélküli kiírás. A szám oldalról összenyomott típus, az É betű kisebb.

Belső oldal: A Batthyány térnél hibásan a metró is szerepel. (éjszaka nem közlekedik).

Évjárat:  ~ 1999

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül, a logó már Rt.-s.

Évjárat: 2000 körül

Külső oldal: Ismét a régi minta szerint készült, talán az előző változat a kis betűk miatt nem vált be.

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista a korszakra jellemző vastag járatszámmal. Új megállók Békásmegyer felé: Raktár utca, Záhony utca, Római tér. A másik irányban csak Raktár és Záhony utca. Az átszállásoknál leszedték a hibásan fenntlévő metrót.

Évjárat: 2004. május

Belső oldal: Május hónapban új megálló létesült a Bem József térnél.

45É

Évjárat: 1994 november, első tojáslogós (gyűjtemény részeként lett műanyagba csomagolva)

Évjárat: 1996 április, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült.

Külső oldal: A Baross tér betűit valamivel vékonyabbal nyomtatták.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül, újabb típusú logóval, táblaelhasználódás miatt készült.

Évjárat: ~1998

Belső oldal: A bal oldalon feltűntették a korábban elmaradt 61É-t az Örs vezér terénél, a jobb oldalon ugyanezt tették a 78É-vel, valamint a Népstadion, metróállomás megállóhely neve egyszerűen Népstadion lett. A módosításokat igényesen, nem láthatóan szerkesztették be.

Évjárat: 2002.március

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista, változatlan átszállásokkal, azonban a buszok az útba eső összes megállóban megállnak. Ennek eredményeképpen több mint kétszeresére növekedett a megállószám. Egy átnevezés is történt: Népstadion megállóhely visszakapta a régi nevét ( ~, metróállomás)

49É

1996 áprilisától a 49É villamosokat azonos jelzésű autóbuszok váltották fel új megállókkal bővülve.

Évjárat: 1996 március, puha műanyag

Külső oldal: A villamostábla alapján, ez az oka a kis betűméretnek (az É betűt más listából vették).

Évjárat: 2000 december, kemény műanyag

Külső oldal: Növelték a betűk méretét a hagyományosra.

Belső oldal: Még a logó sem változott (ritka eset!), csak az újonnan induló 956-ost tették be a listába vékony számokkal.

Évjárat: 2004, tartalmi különbség nélkül.

50É

A járat 1996.március 1-től váltotta fel az azonos jelzésű 50É villamost.

Évjárat: 1996 február, puha műanyag

Külső oldal: A villamostábla alapján, ez az oka a kis betűméretnek. A számot függőlegesen elnyújtották.

Belső oldal:  A jobb oldali listán a Késmárk utca helyett hibásan KésmÉrket írtak.

1997 szeptemberétől az 50É járat összevonásra került a 182É-vel, így útvonala a Gyöngyösi utcáig hosszabbodott.

Évjárat: 1997 szeptember, kemény műanyag, gyűjtemény részeként lett műanyagba csomagolva.

Külső oldal:  Az új végállomással egyidejűleg hagyományos méretű régi betűket és hagyományos régi típusú számot kapott. Érdekes a vékony É betű.

Belső oldal: Ez a típusú, nyomtatott nagybetűs megállólista vastag járatszámmal az egyes nappali járatoknál csak 2000-ben jelent meg! A már korábban is meglévő szakaszt vizsgálva történt néhány megállóváltozás: Késmárk utca -> Bajcsy-Zsilinszky utca, a Határ útig lévő szakaszon új megállók létesültek: Ferenc utca, Villanytelep, Fő utca, Lehel utca, Nyáry Pál utca. Másik irányban: Corvin körút, Lehel utca, Fő utca, Villanytelep, Tinódi utca, Madarász utca.

Évjárat: 1999 körül

Külső oldal: A korszakra jellemző kis járatszámmal és az újlogós táblák betűtípusához hasonló feliratokkal készült.

Belső oldal: Megegyezik az előző szériával.

Évjárat: Szintén 1999 körül

Külső oldal: A Pestszentlőrinci felirat és a járatszám esetében a 96/02-es szériát veszi alapul, a Gyöngyösi utca felirat az 1997-es szériáé.

Belső oldal: Hibás! A Gyöngyösi utca felé a megállók fele lemaradt, kisebb hiba, hogy az átszállási kapcsolatok feliratot sem szitázták rá. Egyébként tartalmi különbsége a fent lévő résznek nincsen.

Évjárat: 2003, utolsó tojáslogós, utolsó "generációs" stílusban átdolgozva.Tartalmi változás nem történt, a belső oldalon a két irányt felcserélték.

A járatra garázsmeneti tábla is készült, 2003 körül.

54 SZILVESZTERI JÁRAT

A járat a 80-as évek végétől kezdődően 1996.december 31-ig minden szilveszter éjjel közlekedett a nappali 54-eshez képest rövidített útvonalon. A végállomás elnevezése 1990 szilveszterén már Pestszentimre központ volt, tehát a tábla valószínűleg a járat első közlekedésének alkalmára készült.

61É

A járat 1994 áprilisában indult.

1994.február és március hónapban kísérleti jelleggel néhány vonalra (1,12,61É,78É,86,136,257,297) jelent meg ez a tojáslogós balos széria, kék színnel szitázva, angol és német nyelvű tájékoztatóval.

Évjárat: 1994.március

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag.

Külső oldal: Csak színében változott.

Belső oldal: A korát megelőzve vékonybetűs megállólista (általában csak 1999-től terjedt el). Ritka párosítás az RT nélküli logó és az új lista. A téglagyár megálló neve azóta Pietra Rt. lett. Az éjszakai 28É villamos helyett azonos jelzésű busz jár. Igénytelen hatású a gyárilag történt "listalevágás" a tábla jobb szélén.

Évjárat: 1999 körül, kemény műanyag

Belső oldal: Új típusú logó, valamint a lista már nem lóg ki igénytelenül.

Évjárat: 2002 körül, pufibetűs stílus, utolsó tojáslogós.

Külső oldal: Kommentárként kiírták az éjszakai járat feliratot. Örs vezér tere hibásan ékezettel készült. 

Belső oldal: A megállólista tartalmilag két apróságban változott: a Pietra Rt. -> Porcelán utca, Finommechanikai vállalatból -> ~ Rt.

78É

Évjárat: 70-es évek vége, 80-as évek eleje, a korszakra jellemző kötőjeles közterületnevekkel.

Ez duplaoldalas tábla hibás, mert az éjszakai járat soha nem közlekedett a Naphegy térig.

Évjárat: 1986.április (már létezik a 45É) - 1988.november (a 175É még nem jár)

Évjárat: 1991 - 1993

Külső oldal: A Döbrentei tér két sora között nagyobb távolság

Belső oldal: A járatszám alatt éjszakai járat szöveg olvasható. Új járatok: 6É,175É. Megszűnt: 6É villamos. Megállóátnevezések a kép szerint. A Bosnyák tér megálló véletlenül lemaradt. 

1994 február és március hónapban kísérleti jelleggel néhány vonalra (1,12,61É,78É,86,136,257,297) jelent meg ez a tojáslogós balos széria, kék színben nyomtatva, angol és német nyelvű tájékoztatóval.

Évjárat: 1994. március (? vagy február)

Külső oldal: A betűk vékonyabbak lettek. Az éjszakai járat felirat helyett a hagyományos É betűs kiírás látható.

Belső oldal: A Kolumbusz utca C-vel lett írva, a Bosnyák tér megálló pótolva. Más különbség nincs.

Évjárat: 1995 február, első tojáslogós

Külső oldal: Csak színében változott.

Belső oldal: Zichy Géza utca -> Stefánia út (a két utca párhuzamos, az új megállónév már az 1994 decemberi menetrendben is szerepel).

Évjárat: 1997 május, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült. A 182É ekkoriban már nem közlekedett, de a tábla még jelzi. A dátumozott tábla és az újabb típusú tojáslogó rendkívül ritkán fordult együtt elő.

Évjárat: 2000 július, az új Örs vezér téri végállomás átadásakor

Belső oldal: A megállólistát vékony betűkkel újraszerkesztették. A Döbrentei tér felé a buszok egy másik megállót is kaptak az Örs vezér terénél. Megszűnt a 182É, helyette az 50É közlekedik, valamint azóta új éjszakai járat indult 14É számon (1997 szept.).

Évjárat: 2001 körül

Külső oldal: Ritka eset: teljesen megegyezik a bemutatott korai baloséval (a betűk vastagságát is beleértve)! - belső oldal nem változott.

Évjárat: 2002 körül utolsó tojáslogós, pufibetűs stílusban.

Külső oldal: A éjszakai járatok pufibetűs stílusának velejárója: egyszerre feliratként és É betűvel is utalnak a járat közlekedésére.

Belső oldal: Örs vezér tere felé egy másik megállót is kaptak a Keleti pályaudvarnál (a 80-as trolinál a Kerepesi útnál).

85É

A járat csak szilveszterkor közlekedett. 1998 körül készülhetett ez a duplaoldalas tábla.

111É

A járat 1981-ben indult. Ekkor készült ez a fém duplaoldalas tábla.

Évjárat: 1988 körül (még a 6-os éjszakai villamos közlekedik az autóbusz helyett)

Hibásan a hévet is feltűnteti átszállásként.

A járat 1994 januárjában szűnt meg.

144É

Évjárat: 1994 szeptember, első tojáslogós

Külső oldal: A nappali 144-essel ellentétben (94/9 tojás) az éjszakai esetében csak ez a típusú külső oldal készült. Az É betűt lekaparták.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült.

Évjárat: 2002 körül, kemény műanyag

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, új típusú logó. Az Örs vezér terénél feltűntették a korábban elmaradt 61É átszállását.

KERESEK FOTÓT JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL!

153É

A járat 1994 áprilisában indult.

1994 február és március hónapban kísérleti jelleggel néhány vonalra (1,12,61É,78É,86,136,257,297) jelent meg ez a tojáslogós balos széria, kék színben nyomtatva, angol és német nyelvű tájékoztatóval.

Évjárat: 1994.március

Külső oldal: A két végállomást a Villányi út felirat kivételével régi betűkkel nyomtatták, a szám kissé összenyomott.

Belső oldal: A Móricz Zsigmond körtérnél utólag írtak be átszállásokat filccel.

Évjárat: 1995 december, valószínűleg 2. tojáslogós

Külső oldal: A körforgalom szó kiírása hagyományos típusú, egyedi kis méretben.

Évjárat: 1997 második fele vagy 1998, de lehet későbbi dátum is, ugyanis az éjszakai járatoknál sok esetben maradt hosszú ideig a régi típusúlogó.

Belső oldal: 1996-ban a 49É villamost felváltott az azonos jelzésű buszjárat, ezért a listából egyszerűen törölték a villamospiktogramot, de minden más változatlan maradt.

173É

Évjárat: 80-as évek közepe - vége, duplaoldalas tábla. A korszakban a járatokat "É" jelzés helyett apró felirattal látták el.

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: A Baros téri rövidítés megszűnt, a betűk mérete kisebb. A járatszám mellett megjelent az É jelzés, oldalirányban összenyomták, függőlegesen elnyújtották.

Évjárat: 1996 március, puha műanyag, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Külső oldal: Érdekes módon a korai mintához tértek vissza.

Belső oldal: Új típusú tojáslogó használata. Egy korábban kimaradt 78É átszállás beszerkesztése.

Évjárat: 2003, pufibetűs stílus, utolsó tojáslogós.

Belső oldal: Megállóátnevezés Keleti pályaudvar felé: Vasutastelep utca -> Rákospalota, Máv telep, Nagy Lajos király útja -> Róna utca.

175É

Évjárat: 1988.november, a járat indulásakor

Évjárat: 1991 - 1993

Külső oldal: Metróállomás beszerkesztése régi típusú betűkkel. Éjszakai járat komment eltűnése.

Belső oldal: Éjszakai járat komment eltűnése. Népliget VÁ. -> Népliget metróállomás (látható átszerkesztés), Népstadion út /Thököly út/ -> Zichy Géza utca, Szépművészeti múzeum -> Hősök tere, Váci út -> Dózsa György út metróáll. (utóbbiak alig láthatóan erősebb feketével lettek kiírva). A 6É villamos helyett 1989 óta autóbusz közlekedik.

A járat 1994 január 31-én szűnt meg.

179É

A járat a csepeli Hévet pótolta éjszakánként. A csepeli hévnél történő megfordulása egyelőre rejtély, ugyanis a mai állapotok szerint itt nincs lehetőség visszafordulni (a járattörténeti oldalon majd lesz erről is szó.)

Évjárat: 1984 (járat indulása) és 1989 (6É busz helyett villamos közlekedik) közötti állapotokat jelzi (megállóváltozás ezalatt nem történt) bár legvalószínűbb az 1989-es év, ugyanis ekkortól terjedt el az É betű használata a járatszám mögött.

Évjárat: 1992 - 1993-ban készült.

Belső oldal: Látható a Tanácsház tér eltérő betűkkel történt átszerkesztése Szent Imre térré. A táblán jelölték a visszautat is annak eltérése miatt. A Boráros térnél a 6-os mellől lehagyták az É betűt.

1994 decemberében a csepeli szakaszon módosult az autóbuszok útvonala.

Évjárat: 1994 november, első tojáslogós (a változásra)

Külső oldal: A két végállomás megcserélődött, a csepeli végállomás elnevezése II.Rákóczi Ferenc út lett (az útvonalmódosítás miatt ez vált logikus elnevezéssé). A végállomásfeliratok alig észrevehetően, de vékonyabbak a hagyományos típusnál, az É betű viszont vastagabb lett.

Évjárat: 1998 , a logón kívül nincs tartalmi változás.

Évjárat: 2002 március, utolsószériás tojáslogós, pufibetűs stílus

Belső oldal: Két új megálló Vágóhíd utca és Haller utca / másik irányban Dandár utca néven.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - TUDJ MEG TÖBBET SELENA GOMEZ MAGÁNÉLETÉRÕL, SZERELMÉRÕL, CSALÁDJÁRÓL, KARRIERÉRÕL!    *****    HA TE IS IMÁDOD A ZÖLD ÍJÁSZ VILÁGSIKERÛ SOROZAT ELBÛVÖLÕ SZERELMESPÁRJÁT AKKOR ITT A HELYED! MAGYAR OLICITY SITE    *****    The Vampire Diaries & The Originals szerepjáték - ha kedveled a sorozatokat és írni is szeretsz, ne habozz!    *****    Rendhagyó kedvezményt ajánlok Nektek, Te monhatod meg, hogy mi legyen az ára. Pl.: Születési, párkapcsoklati, horoszkóp.    *****    KÖNYVismertetõk, kötelezõ olvasmányok    *****    BOOKFANCLUB -> A könyvek birodalma elvezet a képzelet csendes világába!<<-BOOKFANCLUB    *****    Ingyenes, korlátlan képfeltöltés!!! www.kepfeltolto.eu    *****    Autista - Állatbarát - Homoszexuális - Intelligens - Kívülálló - Mûvészlélek - Segítõkész - Toleráns    *****    Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!    *****    HAT ÉVE ONLINE! - LÁTOGASS EL MAGYARORSZÁG EGYETLEN MÛKÖDÕ SELENA GOMEZZEL FOGLALKOZÓ OLDALÁRA! - HAT ÉVE ONLINE!    *****    A SZULTÁNA: HÍREK - KÉPEK - SOROZATISMERTETÕK - TÖRTÉNELMI INFÓK - ÉRDEKESSÉGEK MINDEN MENNYISÉGBEN A SOROZATRÓL    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Itt a nyár! Kivirágzott a mályva és a pipitér! Hogy mit szólt ehhez a két virágmanó? Gyere, és olvasd el a Mesetárban!    *****    STITCHERS - Magyarország egyetlen oldala a természetfeletti krimi-drámasorozatról! A Stitchers sorozatot megéri nézni!    *****    Nézz Élõ live filmet gportalon. Klikk klikk klikk.    *****    Gréti. 23. Egyetemista. Chevelle. Rap. Jégkorong. Ottawa Senators. Jean-GabrielPageau. Írás. Olvasás. Blog. (:    *****    Élõ live mozifilmek. Ha szereted a filmeket, sorozatokat, meséket akkor itt a helyed!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    ARIANA GRANDE TODAY - MAGYARORSZÁG EGYETLEN ARIANA GRANDÉVAL FOGLALKOZÓ HONLAPJA - TUDJ MEG RÓLA MINDENT    *****    KOSEMBLOG.GP//A MAGYAR "A SZULTÁNA" RAJONGÓI OLDAL//BY: KÖSEM// KOSEMBLOG.GP//MINDEN, AMI KÖSEM...