bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
133 - 140E

133

Műanyagra fújt sablonos a 80-as évek végéről.

Fémtáblára újrafújva, egy, a fentinél korábbi évjáratú, eredeti sablon segítségével.

Évjárat: 1985. május (43-as megszüntetése) - 1988. június (A 26-os még nem közlekedik az Árpád hídig)

Évjárat: 1990. december (már 84-est jelöl, illetve Lehel teres Élmunkás tér helyett)

Külső oldal: Végállomások felcserélése és elnevezésük változása.

Belső oldal: Az autóbuszok útvonala 1990 júliusában módosult, ezért láthatunk új megállóhelyeket. Az alábbi átszállási változások történtek: megszűntek a 4384184 autóbuszjáratok. Új járatok: 43, 84,106. A 26-os az Árpád hídig közlekedik. Érdekes módon az Árpád-híd felirat lemaradt.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Belső oldal: Árpád híd metróállomásnál kihagyták a metró átszállását, ezt filccel pótolták.

Évjárat: 1997. január, puha műanyag

Külső oldal: A két végállomást felcserélték.

Belső oldal:  Árpád híd felé új megálló létesült Dagály fürdő néven, valamint egy leszálló megállóhely az Árpád hídnál. Számos megszűnt járatot (43,84 - kivéve a 33-ast , ami listában maradt) töröltek, illetve kihagyott átszállásokat pótoltak (76-os troli, 3-as metró, 15-ös busz). A 12-es villamost még jelzi a Lehel térnél, holott már 1995 óta rövidített útvonalon jár.

Évjárat: 2000. december (1A villamos feltüntetése)

Belső oldal: Két ritka jelenséggel találkozunk: az egyik lista még az elsőszériás tojásé, a másik már vékony betűkkel átdolgozott, valamint a logó továbbra sem kapott Rt. feliratot. Árpád hídnál azóta a végállomási rend módosult, ezért látható megállóváltozás. A Dráva utca és Pannónia utca megállókat hibásan felcserélték az átszerkesztés során. Lehel tér felé elmaradt átszállásokat pótoltak, valamint kijavították a hibákat (12-es villamos, 33-as busz).

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Irányok megcserélése, a Dráva utca - Pannónia utca megállók itt is fel vannak cserélve. Megszűnt: 32, új: 132 (hibásan keret nélkül szitázva).

Évjárat: 2004

Belső oldal: Korrigálták a Pannónia utca - Dráva utca megállók hibáját, és a 132-est keretét. Feltüntették a korábban kimaradt Tesco-buszt.

Évjárat: 2005 ősz - tél (tábla kialakítása alapján)

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe került, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2006. június (már puha műanyag) - október (még jelzi a 132-est)

Belső oldal: Zrt-s logó. Az Árpád híd felé is feltüntették a Tesco-buszt.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag

Belső oldal: Volán járatok és korábban elmaradt átszállások feltüntetése. Két, fölöslegesnek tartott átszállást (76 troli, metró) töröltek. A Tesco busz átszállások nyomtatott nagy betűkkel lettek kiírva. Megszűnt a 132-es.

Szintén ezzel a dátumozással kemény műanyagból is készült tábla.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag.

Belső oldal: Logó nélkül készült. Megszűnt a Tesco-busz.

Évjárat: 2008. március - július. Digitális nyomtatással, duplaoldalas kivitel.

A Lehel tér két sorba került, a járatszámot jobbra tolták, karakter-távolsága nőtt.

 

134

Évjárat: 1985 (végállomás elnevezések) - 1986. december (a 118-as még a Vörösvári úton közlekedik körforgalomban - emiatt nincsen jelölve)

Évjárat: 1986. december - 1989. január (a 118-as már nem Vörösvári út körforgalomban jár, hanem a Bogdáni útig közlekedik, de még nem létezik a 106-os)

Belső oldal: A Bogdáni útnál feltüntették a 118-ast.

A járat 1992.04.30-án üzemzárással megszűnt. Szerepét a meghosszabbított 34-es vette át.

135

Évjárat: 1988. január (a 82-es már a Kökiről indul) - 1988. október (nem létezik még 82A)

Évjárat: 1994. február, utolsó balosszéria

Külső oldal: Pestlőrinc helyett Pestszentlőrinc használata. A hosszabb végállomásnév miatt 3 soros lett.

Belső oldal: Vörös csillag utca -> Hoffher Albert utca, Marx utca -> Margó Tivadar utca. Az összes lehetséges átszállás kiírása. Ami lényeges átszállási változás: új járatként a 82A.

Évjárat: 1995. március, első tojáslogós és egyben utolsó széria. A korszakban néhány Dél-pesti viszonylatra jellemző puha műanyagból.

Külső oldal: Végállomások felcserélése. Mindkét végállomáson megszűnt az állomás rövidítése, ezt vékonyabb, kisebb betűkkel oldották meg.

A járat 1995 augusztusában takarékossági okokból megszűnt.

A számjelzés ismét foglalttá vált Ferihegy vasútállomás átadásakor, 2007.07.15-én. Az új 35-135 járatpáros a 193-as járatot váltotta ki és az új vasútállomásig közlekedett. Csak a 135-ös tért be a Mednyánszky utcához.

Évjárat: 2007. július, puha műanyag, a járat indulására készítve.

Mivel az Üllői úton (Mednyánszky utca) közlekedő autóbuszok a mindkét irányban közlekedve azonos megállókat érintettek, ezért a végállomásról külön kiegészítő táblát készítettek, szintén puha műanyagból.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag.

Belső oldal: Új megálló létesítése: Béke tér (Királyhágó út). A 82-es buszcsalád átszámozása. A Helyközi busz helyett Volán kifejezést használ, Pestszentimre Iskola-busz helyett Iskola-busz felirat van, a MÁV logók nagyobbak. 

 
Évjárat: 2008. március, kemény műanyag.
 
Belső oldal: 193 -> 193E

A 35-135-ös járatpár közlekedését 2008.08.21-től az új 166-166A-266 járatok váltották fel.

136

Évjárat: 1984 (a Dél-pesti Kórház átkeresztelése Jáhn (helyesen Jahn) Ferencre) - 1987. május (19-es beindítása)

Az érintett időszakban a vonalon és környezetében nem történt olyan változás, ami alapján szűkíteni lehetne az intervallumot.

Évjárat: 1987. május (19-es beindítása) - 1990. április (Vörös Hadsereg útja -> Üllői út)

Külső oldal: A hibás Jáhn helyére helyesen Jahn felirat került.

Belső oldal: Új járat a 19-es.

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: Pestlőrinc -> Pestszentlőrinc. A MÁV-állomás felirat a 90-es évek közepére jellemző oldalirányban összenyomott típus. A Jahn Ferenc kórház mellett a városrészt is megnevezi a tábla, emiatt kellett a kisebb helyet foglaló, összenyomott típust is alkalmazni.

Belső oldal: Megálló átnevezések a balos által megjelölt irányt vizsgálva: Vörös Hadsereg útja -> Üllői út, Kisz lakótelep -> Szent Lőrinc telep, Mgtsz -> Besence utca, Köves út -> Írisz utca, Köves út 75. -> Mesgye utca

Évjárat: 1995. november

Belső oldal: A megszűnő 35-ös kiszedése. Később a 95-t filccel 96-ra írták át, mivel a későbbi szériától tartalmilag nem különbözött.

Évjárat: 1996. november, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1997. szeptember után, kemény műanyag.

Külső oldal: Pestszenterzsébet neve rendeletileg ismét Pesterzsébet lett.

Belső oldal: Útvonalmódosítás miatt két megállóhely megszüntetése, illetve létesítése Pestszentlőrinc felé.

A járat 1999. februárjában összevonásra került a 19-es busszal.

136

Évjárat: 1991 előtti, állapota miatt nem behatárolható

Külső oldal: A körforgalom - jelleg miatt a korai táblákon mindkét oldalon Kőbánya-Kispest szerepelt.

1994. február és március hónapban kísérleti jelleggel néhány vonalra (1,12,57,61É,78É,86,136,257,297) jelent meg ez a tojáslogós balos széria, kék színnel szitázva, angol és német nyelvű tájékoztatóval.

Külső oldal:  A logikusabb tájékoztatás érdekében a Havannai lakótelepet is feltüntették. Nem kapott kék színt, ellentétben a kék alapjáratok tábláival.

Évjárat: 1994. december, első tojáslogós

Külső oldal: A betűk kisebbek és vékonyabbak lettek, ezáltal megszűntek a rövidítések, megjelent a körforgalom kifejezés is (lekopott).

Belső oldal: Körjáratjelleg következtében piktogramos kialakítás. A Bethlen utcánál az 50-es villamosnál hibásan buszpiktogram szerepel. Az 1995 januárjában megszűnt 50A villamos már nem szerepel.

Évjárat: 1996. június, puha műanyag

Külső oldal:  Kőbánya-Kispest mellé vesszőt raktak, valamint a Havanna lakótelep felirata kisebb lett.

Belső oldal: Átszállásváltozások: a Margó Tivadar utcánál megszűnés miatt törölték a 135-öst, fölöslegesség miatt a 93-ast (hiszen közös végállomásról indulnak). Baross utcánál a 135-ös helyett 136-ost írtak (a  135 megszűnt, a 136-os korábban hiba folytán nem szerepelt itt.). A Bethlen utcánál beszerkesztették a 93-ast (itt ugyanis logikusan szerepeltethető a reptér felé utazni kívánók számára.). Kőbánya-Kipestnél törölték a megszűnt 35-ös és 135-ös járatokat. Kiszedték a lerövidült 80-ast és beékelték 98-ast (1996 márciusában átkerült a 80-as helyett Kőbányára a végállomása). Látható még a 193-as (1995 végén indult) a szerkesztés miatt kicsit félredőlten.

Évjárat: 1998 első fele (még nem jelöli a Keresztúr-busz), kemény műanyag

Belső oldal: Új típusú logó. A Fiatalság utcánál is feltüntették a 136-ost, a korszakra jellemző nagyszámos szerkesztéssel.

Évjárat: 1999. március (a 136-os helyett a meghosszabbított 19-es közlekedik)

Külső oldal: A MÁV-állomás felirat ismét rövidítve lett, így a Havanna utcai lakótelepet két sorban tudták kiírni. A körforgalom felirat kisebb lett.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. Hibásan a Kossuth téren is megállót jelöltek, ezt javítófestékkel fedték le minden táblánál. Új járat: Keresztúr-busz (1998. augusztus 25.).

Évjárat: 2000. augusztus (93 -> reptér-busz)

Belső oldal: A hibás megállókat törölték, így az 50-es villamost a Margó Tivadar utcánál jelzi.

Évjárat: 2002. május körül (182182A beindítása)

Évjárat: 2003 első fele, pufibetűs stílus, utolsó tojáslogós

Belső oldal: A korábban kifelejtett 151-es járatot is feltüntették. A piktogramok eltűntek, igen furcsa kinézetet kölcsönözve a belső oldalnak.

A járatra garázsmeneti tábla is készült puha műanyagból, a betűtípus és anyaga alapján körülbelül 1996-ban.

Ez a duplaoladalas garázsmeneti tábla 1997-98-ban készült. A végállomás már a Vörösmarty utca.

Évjárat: 1998 (jelöli a 136-ost) Ez egy rendkívül egyedi garázsmeneti tábla, csak a 136-osra és a 19-esre készült ilyen.

Belső oldal: Érdekes a Közönségszolgálat felirat a logó alatt.

Évjárat: 2004. március (Pesterzsébeti Tesco-busz beindítása) - 2005. március (Kőbánya-Kispest még MÁV-állomásként olvasható)

Évjárat: 2008. január, puha műanyag

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb karakterek. A kőbányai végállomás neve még a 2005. március előtti formában olvasható.

Belső oldal: Kapcsolatok helyett lehetőségek. MÁV és Volán átszállás feltüntetése. Reptér-busz -> 200, 193 -> 193E, és a 82-es buszcsalád átszámozása.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag

Külső oldal: Nagyobb betűméret. A MÁV-állomás feliratot törölték (a végállomásnév még 2005 márciusában változott)

Belső oldal: A Tesco-buszt törölték, bár csak júniusban szűnt meg, feltehetően előre készültek erre a változásra (szerződéses járat lévén).

A járat jelzése 2008.09.06-tól 136E-re változott.

137

Évjárat1984. november (a metró új szakaszának átadásakor)

Belső oldal: Hibásan jelöli a metróátadás előtt egy nappal megszüntetett Polgár utcai megállót, amit ezért utólag lekapartak.

Évjárat: 1992. május (134-es helyett már a 34-es jár ki a Szentlélek térre) - 1993

Külső oldal: Korvin Ottó tér -> Szentlélek tér. A hosszabb végállomásnév miatt a Máramaros út három sorba került. Megállóváltozások: a már másik szérián is lekapart Polgár utca mgh törlése, Flórián térnél az üzletközpont megjelölése. Az összes lehetséges átszállást feltüntették, de a lényeges változások: a 60-as, 84, 134-es megszűnése, a 118-as 1986-ban módosuló útvonala miatt nem érinti a 137-est. Új járat a 84-es és 106-os (vékonyabb számmal szerkesztve).

Évjárat: 1994. február, utolsó balosszéria.

Belső oldal: A Flórián térnél az "üzletközp." kommentet kiszedték. Más különbség nincs.

Évjárat: 1998 második fele (még nem jelöli az 1999-ben indult 18A járatot)

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. Logó nélkül készült, ezért utólag matricát helyeztek rá. A baloskorszak óta a Farkastorki út 29. megálló elnevezése Királyhelmec utcára módosult (még 1994 áprilisában).

Évjárat: 2001. október (Békás-busz beindítása)

Belső oldal: Három új járat: 18A autóbusz, békás-busz és az 1A villamos. Igen ritka jelenség az Rt. nélküli logó egy 2001-es táblán.

Évjárat: 2003 második fele - 2004, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2007. július, puha műanyag.

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal:  Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Új megálló a Serfőző utcánál (2007. április). Egy 37-es és 106-os átszállás feltüntetése. A HÉV-et pontos megnevezéssel jelöli.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Rendelőintézet - > Óbudai rendelőintézet. Volán járatok feltüntetése. A Szentlélek térnél lemaradt a HÉV.

Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással.

Külső oldal: Kövérebb, de vízszintes irányban összenyomott betűk. Nagyobb járatszám, nagyobb karakter-közzel.

Belső oldal: Az Óbudai rendelőintézet megálló ismét a régi nevén szerepel. Több helyen törölték a Volán átszállásokat, míg a Szentlélek térnél feltüntették, az előző szérián elmaradt HÉV-el együtt.

Évjárat: 2008. május

Belső oldal: Az "Iskola" megállóhely felirata lemaradt. A Rendelőintézetnél jelöli a 801-es Volán járatot.

138

Évjárat: 1988. április (a járat beindítása) - 1990 vége (gyorsjáratok még pirossal)

A járat kezdetben csak munkanapokon csúcsidőben közlekedett.

Évjárat: 1992. január, az M0 körgyűrű hídjának átadása után nyerte el ismert formáját a járat. A tábla mindenképpen 1992-es, hiszen még jelöli az áprilisban megszűnt 38A-t.

Ekkortól már teljes üzemidőben közlekedett.

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: A korszakra jellemzően kisebb betűk, oldalirányban összenyomva.

Évjárat: 1996. április, puha műanyag.

Belső oldal: Megálló-átnevezések Budatétény felé: Rózsa utca -> Nefelejcs utca (alig észrevehető szerkesztéssel), Betonárugyár -> 8654.utca, Vízművek I. -> 8653.utca, Vízművek II. -> Vízművek lakótelep. Csepel felé: mivel itt nincs Rózsa utca nevű megálló, ezért csak a másik 3 változott. Az átszállásokban kiszedték a megszűnt (38 és 148) illetve módosult útvonalú (19-es a Szent Imre térnél, ennek nyoma látszik hézag formájában) járatokat. A 79 és 79A útvonala ekkor módosult, ezért kerültek bele a listába.

Évjárat: 1997 első fele, szintén puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt a 38-as, helyette a 38A közlekedik, ezért vékony számokkal a 38-as helyére szerkesztették.

Évjárat: 1997 vége - 1998. augusztus (a tétény-buszt még nem jelöli), kemény műanyag.

Belső oldal: Rt-s logó, tartalmi különbség nincs.

Évjárat: 1999. szeptember (Campona megnyitása)

Külső oldal: A korszakra jellemző kis járatszámmal, átmeneti típusú betűkkel. Érdekes a kétféle vesszőhasználat: Szent Imre térnél még a régi típusú, Camponánál a "kampós" újabb fajta

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista a korszakra jellemző vastag járatszámmal. A korábbival egyező szakaszt vizsgálva az átszállásokat jelentősen variálták, holott útvonalváltozás a környéken nem történt (ezért ezeket nem jelölöm). Leadó csárda -> Csárda. Hibásan a Hárosi iskola helyett Háros iskolát írtak.

Évjárat: 2000. július

Belső oldal: Különbsége mindössze annyi, hogy az ekkor (július) Camponához kerülő 13,13A járatokat beszerkesztették, valamint logikusság szempontja miatt a tétény-buszt is a Jókai Mór utcához.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Megálló-változások: átnevezés: 8654. utca -> Szilvafa utca, 8653. utca -> Almafa utca, Új megállók (a járat 2002. december 14-től betér az Auchanhoz is): Auchan Sziget, Áruházi bekötőút, Növény utca. Új járat: 151-es busz.

Évjárat: 2006. október (13A járat átszervezése után), puha műanyag

Belső oldal: A "kapcsolatok" helyett "lehetőségek" kifejezés használata, a logó viszont a korszakra nem jellemző módon továbbra is középen van, nem pedig a tábla alsó részében. A 13A két járatra (113, 113A) bomlott szét, egy elmaradt HÉV átszállást pótoltak, egy fölösleges HÉV átszállást pedig töröltek.

Évjárat: 2007. december

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: Megállók átnevezése: Csepel, HÉV állomás -> vessző nélkül, Nefelejcs utca -> Tejút utca, Csárda -> Hárosi Csárda, Auchan Sziget -> ~ áruház. Elmaradt átszállások és Volán járatok feltüntetése. Tétény-busz -> 233E. Elmaradt átszállásokat és Volán járatokat tüntettek fel.

Évjárat: 2008. május, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

139

A járat 1987. december 1-jén indult az akkor már közel egy éve közlekedő 139-es kisegítésére. Ekkoriban már kevésbé volt jellemző a fémtáblák készítése, ezt a táblát is egy korábbi járat táblájából készítették ( 86-os volt, halványan látszik a pirossal írt Kosztolányi Dezső tér felirat). Fontos hozzátegyük, hogy a vonal 1995 februári megszüntetéséig is lehetett ilyen fémtáblákkal találkozni.

Más sablonokkal is dolgoztak:

Évjárat: 1987. december, a járat indulásakor. Ezen kívül valószínűleg nem volt más balos tábla.

Tojáslogós széria nem készült.

2008.01.01-től a 139-es alapjáratként közlekedett tovább, így ismét foglalttá vált a jelzés.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

Külső oldal: Matricás. Karakterek a tojáslogósokra és balosokra jellemző típussal készültek.

Évjárat: 2008. március - június, digitális nyomtatással. Kemény műanyag, duplaoldalas.

139

Ez a duplaoldalas tábla a járat indulásakor készült 1987 januárjában.

Évjárat: 1987. december, a 139-es beindításakor

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria, nem sokkal később már csak Ikarus 435-ösök közlekedtek a vonalon.

Külső oldal: A két végállomást megcserélték. A "pu" feliratban csak az "u" után van pont.

Belső oldal: Az eltérő útvonal miatt mindkét irányt jelöli.

Tojáslogós széria nem készült.

Évjárat: 2006. június, puha műanyag

Belső oldal: Az ekkor kiadott 22-es táblák legyártása után a készítők a szitában felejtették a határátlépésről tájékoztató szöveget, így több gyorsjáratra (56-os, 130139-es) is bekerült ez a felirat, amit több táblánál utólag lematricáztak.

Évjárat: 2007. június, puha műanyag

Külső oldal: Megcserélték a végállomásokat.

Belső oldal: Itt is iránycsere történt. Elmaradt átszállások pótlása, fölöslegesek (Déli pályaudvarnál) törlése. Új járat a 239-es, megszűnt az M2 metrópótló.

A járat jelzése 2008.01.01-től 139-esre változott.

140

Ez a fémtábla a 80-as évek elején készült, a végállomás 1986-ig volt Kötő utca. Az F. betű a kiadó Fürst garázsra utal.

Ez a duplaoldalas tábla 1989 februárjában készült (ekkor vezették be a környéki tarifarendszert.). A járat egyáltalán nem érintette Budapestet (másik ilyen járat a 188-as volt).

Évjárat: 1989. június (végállomás áthelyezése a kiépült Budaörsi lakótelephez) - 1990. november. Csík nélkül készült.

Külső oldal: Még nincs Raktárbázis megállóhely (1990. novemberben létesítették).

Évjárat: 1993

Belső oldal: Keretezett gyorsjáratok. Új megálló Raktárbázis néven (1990 novembere óta). Budaörs Vá-n az átszállások feltüntetése.

Évjárat: 1994. október, első és egyetlen tojáslogós széria.

Külső oldal: A két végállomás megcserélése.

A 140-es 1995.02.28-án üzemzárással megszűnt, pontosabban a vonalat a Volánbusz vette át saját járművekkel és tarifával.

Azonos számmal 2001 májusában járat indult a Raktárváros kiszolgálására. Elődjével csak az köti össze, hogy ismét lett egy olyan járat, mely teljes vonalában Budapesten kívül közlekedik.

Évjárat: 2001. május, a járat indulásakor.

Külső oldal: Átmeneti betűtípussal és a korszakra jellemző kis járatszámmal.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, vastag járatszámmal.

Évjárat: 2004. december (új megálló a Méhecske utcánál)

140E

A járat 2003.09.01-jén indult.

Évjárat: 2003. szeptember 1., a járat indulásakor

Külső oldal: A korai táblákra jellemző kialakítás: balra igazított feliratok, kis járatszám (lásd még: 132-es)

Évjárat: 2006. augusztus vége, puha műanyag (a Fehérvári úti vágányzár idejére készült)

Külső oldal: Középre igazított feliratok, nagyobb járatszám.

Belső oldal: Új járatok: Infopark-busz, Újbuda-busz, 73, 250 és az ideiglenes 18-47V. Megszűnt: 7A. Módosított útvonalon közlekedik (ideiglenesen): 18-as és 118-as villamos.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Tájékoztató felirat nélkül. Volán és korábban elmaradt átszállások (41, 72, 172) feltüntetése. Új járatok: 139, 187, 239. Megszűnt: 139 busz, 118-as villamos. Szabadság híd lezárásával összefüggésben több ideiglenes járatot is jelöl.

A járat jelzése 2008.08.21-től 188E-re változott.

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

too young and innocent | an aegyo queen | twice | neo culture technology    *****    LÉGY A MAGAD ASZTROLÓGUSA! Regisztrálj oldalamra és én segítelek elsajátítani az asztrológia tudományát!    *****    Tanuld nálam az asztrológiát teljesen ingyen, vagy kérj részletes asztrológiai elemzést „BECSÜLET KASSZÁS” alapon!    *****    Új lovas szerepjáték! * Új lovas szerepjáték! * Lépj be a lovak csodálatos világába! Nevelj te is nálunk!    *****    Születési horoszkóp,3 év elõrejelzés,párkapcsolati elemzés ingyenes konzultáció,tájékoztatás az oldalon! kattints ide!!!    *****    Bûbájos Boszorkák - Charmed - Hírek - Extrák - Érdekességek - Charmed - Bûbájos boszorkák - Sok - sok infó - Charmed -    *****    Pénzkeresés az Interneten! Csak is kipróbáld, tesztelt módszerekkel, melyek tényleg fizetnek!    *****    Légy te is Farmasi tanácsadó! Kötetlen munka, befektetés nékül, minõségi termékek, jó kereseti lehetõség!    *****    Sztárok/Bulvár: Tudj meg friss pletykákat, híreket. Katt!    *****    Outsider - Gay - Creative - Rebel - Tolerant - Furry - Brony - Hipster - Gamer - Otherkin - Geek - Autistic    *****    Xtina Hungary - Minden, ami Christina Aguilera!    *****    Légy Te is AVON tanácsadó *** Nyereményjátékok *** Kereseti lehetõség *** Vásárolj kedvezményesen AVON termékeket!    *****    Nyerj ajándékszettet! Töltsd ki a kérdõívet és nyerj! *** Nyerj ajándékszettet! Töltsd ki a kérdõívet és nyerj!    *****    Jófogás Játékvásár - Jófogás Játékvásár - Jófogás Játékvásár - Jófogás Játékvásár     *****    FRPG ● FANTASY SZEREPJÁTÉK ●「ΒΛSMΛIW」 ● FANTASY SZEREPJÁTÉK ● EGY SZIGET + 24 MÁGUS ● FANTASY SZEREPJÁT&Eacut    *****    Itt megtalálhatod a legfrissebb híreket, cikkeket, képeket a Golden Globe- és Oscar-díjas színésznõrõl! Katt!    *****    Furry Fandom - Antropomorf Állatok - Furry Fandom - Antropomorf Állatok - Furry Fandom - Antropomorf Állatok    *****    Légy Te is AVON tanácsadó *** AVON termékek *** Kereseti lehetõség *** Értékesítõ kollégákat keresek *** sminkek    *****    Esküvõi meghívók! Mindegyik kézzel készült, egyedi. Gyere, nézd meg az oldalamat.    *****    A legfrissebb Anime hírek , mindennap anime ajánló , mondocon képek , és hírek. Csatlakozz közösségünkhöz!