bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
99 - 103

99

Évjárat: 1985. november (a 66-os a Határ útról indul) - 1987. június (Petőfi tér -> Kós Károly tér valamint Nagy Sándor utca -> NagysándorJózsef utca).

Belső oldal: Érdekessége, hogy az összes lehetséges helyen feltünteti az átszállásokat, pedig ez csak 1990 decemberétől terjedt el a balosokon.

Évjárat: 1988. január (12, 12A megszüntetése) - 1989. szeptember (ekkortól a 12-es nem jár a Nagykörúton)

Külső oldal: A P.-Erzsébet szóból törölték a kötőjelet.

Belső oldal: Megszűnt a 12 és 12A járat. Megálló-átnevezések: Határ út -> ~ (Ferde utca), Petőfi tér -> Kós Károly tér, Nagy S. utca -> Mártírok útja (utóbbi feltűnően vastagon szerkesztett). A Kós Károly térnél törölték a 99-est (fölösleges feltüntetni), a Mártírok útjánál lemaradtak az átszállások.

E tábla azonos belső oldallal készült, azonban külső oldalán még kötőjeles erzsébeti végállomás olvasható.

Évjárat: 1990. szeptember (54E megszűnése)

Külső oldal: 1990 óta Blaha Lujza tér /Népszínház utca/ végállomásmegjelölés. Ritkán alkalmazott formában, a régi típusú betűk szokatlanul kis méretével írták ki. Pesterzsébet kerület neve Pestszenterzsébet lett, a 3 soros kiírás lehetővé tette még a hosszabb név esetén is a rövidítés megszűnését.

Belső oldal: A belső oldalon Pestszenterzsébet helyett hibásan továbbra is Pesterzsébet olvasható.  Megálló-átnevezés: Mártírok útja -> Nagyszőlős utca. Hibák: 99-eseket feketével szitázták, a Blaha Lujza térnél a 7-es lemaradt. Változások: 12-es már nem jár a körúton, 54E megszűnt (helyette hibásan 54-est ír a tábla 54-es helyett.) valamint még néhány helyen pótoltak korábban kimaradt átszállásokat.

Évjárat: 1997. január - február, puha műanyag

Külső oldal: Normál méretű feliratokkal.

Belső oldal: A puhatáblás korszakban még nem túl jellemző vastag járatszámmal. Látszanak a korábban megszűnt járatok (pl. 50A villamos) hézagjai, sőt az 50A-t a Blaha Lujza tér felé a Határ útnál listában felejtették, utólag kaparták le. Megállóváltozások a balos által megjelölt irányhoz viszonyítva: Kulich Gyula tér -> Kálvária tér, Vajda Péter utca -> Golgota tér, Határ út (Ferde utca) -> Határ út, Pannónia utca -> ~ út, Pesterzsébet, Vasút sor -> PestSZENTerzsébet ~

Évjárat: 1997 tavasz, puha műanyag

Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy a Határ útnál törölték a hibásan szereplő 50A-t, és az 52-es villamost a helyére húzták.

A vonalra garázsmeneti tábla is készült, a kialakításából ítélve ez a darab valamikor 1999-2000 körül.

Évjárat: 1999

Külső oldal: A korszakban néhány - főként dél-pesti - viszonylatnál használt vastag karakteres (Universe 75) kialakítás. A két irányt megcserélték.

Belső oldal: Új típusú megállólista, új fajta tojáslogóval, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A két irányt megcserélték. Számos, korábban kihagyott átszállás feltüntetése.

Évjárat: 2000. december (1A villamosjárat megléte, Delej utcai megálló létesítése)

Külső oldal: Ismét a régi elrendezés

Belső oldal: "lehetőségek helyett ismét "kapcsolatok". Érdekes módon ismét visszatértek a régi típusú logóhoz és az irányok elrendezése is visszaváltozott. Új megálló: Delej utca. Új járat: 1A villamos. A 23-as villamost hibásan továbbra is jelöli.

Évjárat: 2001. április

Külső oldal: Bár az útvonal nem változott, a végállomást egy másik megállónál, a Mátyás király térnél jelölték ki, és ezt átmeneti betűtípussal tüntették fel

Belső oldal: A végállomásmódosulás miatt átrendezett listán egyetlen egy különbsége van: jobb oldalon a Golgota térnél törölték a korábban ott felejtett 23-as villamost.

Évjárat: 2001. október

Belső oldal: A 13-as villamos helyett a 3-as közlekedik. A 151-es buszt nem jelöli, holott szeptemberben indult.

Évjárat: 2003 első fele

Belső oldal: 2 új járat feltüntetésében különbözik: a 94-es (2002. március) és a 151-es busz (2001. szeptember).

Évjárat: 2003. szeptember (Gloriett-busz beindítása) - 2004

Évjárat: 2006. február - május (Zrt-s logó, de még kemény műanyagból)

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek", a járatszám kisebb. A 7A megszűnt, új járat a 73-as (a 7-es járat lekopott, eredetileg szerepelt a táblán!). A 2005 decemberében indult 154A, 154B járatok lemaradtak a tábláról.

Évjárat: 2006. október (Pestszentimrére, Gyálra közlekedő járatok átszervezésekor), puha műanyag

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: Nagyobb járatszám. Megszűnt: 54, új: 55, 848994E. Feltüntették a korábban kimaradt 154A, 154B járatokat.

Évjárat: 2007. október, puha műanyag

Külső oldal: Még kisebb betűk.

Belső oldal: Új járatok: 89-es troli (Kálvin téri metróépítés miatt közlekedett), Tesco-busz. Elmaradt átszállások feltüntetése: 28, 37, 37A villamosok, 154, 154A, 154B buszok (a Nagykőrösi útnál egyúttal véletlenül törölték a 94E-t.). Az Üllői útnál törölték a fölöslegesen kiírt 50-es villamost.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag

Belső oldal: Kisebb járatszám. Volán átszállások feltüntetése. Az előző szérián módosított villamos-átszállások ismét a régebbi táblák szerint szerepelnek (50-es villamos ismét szerepel, a 28, 37, 37A-t törölték), valamint a Határ úti átszállásokat átrendezték.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: A Volán átszállásokat leszámítva minden tekintetben inkább a 0710-es szériára hasonlít, mint az előzőre: a járatszám mérete, a villamosok (28, 37, 37A, 50) és a Határ úti átszállások elrendezése teljesen azonos.

Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással.

Külső oldal: Nagyobb feliratok. A járatszám kissé jobbra tolva, így a Blaha Lujza téri végállomás két sorba került.

Belső oldal: Pesterzsébet felé a Kálvária térnél nem jelöli a 89-es trolit.

99

Évjárat: 1983. július (már közlekedik a 194-es) - 1984. november (a 199-es megszüntetése)

Belső oldal: Elképzelhető, hogy már a 70-es évek végén is voltak a járatnak megállós szériái, mivel utólagos listaszerkesztéssel, vékonyabb számokkal van kiírva az 1981-ben indult 123-as (korábban a buszok jelzése 123-as volt) és az 1980-ban a Határ útra helyezett 66-os.

Évjárat: 1985. november (az autóbuszok már a Petőfi tér - Pannónia út - Hullay Jenő utca - Hunyadi út - Mártírok útja útvonalon közlekednek a Petőfi tér - Thököly út - Újlaki utca - (Nagykőrösit keresztezve) Kossuth Lajos utca - Mártírok útja helyett)  - 1987. június (Petőfi tér -> Kós Károly tér valamint Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca).

Belső oldal: Törölték a megszűnt 199-est, az emiatt meghosszabbított 66-ost pedig láthatjuk a Határ útnál. A fent említett útvonalmódosítást csak az átszállások változásából vehetjük észre (51-es feltüntetése), ugyanis az itt szereplő Nagykőrösi út megálló már nem a régivel azonos, hanem a Nagy Sándor utcában található.   

Évjárat: Ez a balos szintén az 1985 - 1987-es időszakból származik, de az előző táblánál későbbi lehet, az alábbiak miatt:

A Határ úti megálló mellé pontosabb utastájékoztatástként Ferde utca felirat került. Az átszállások már számsorrendben vannak, igaz néhány átszálláson variáltak számomra ismeretlen okokból.

Évjárat: 1988. január

Belső oldal: 12,12A járatok megszűntek. Megálló-változások (1987 júniusában): Petőfi tér -> Kós Károly tér, Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca.

Évjárat: 1988. március (új megálló a Sporttelepnél)

Belső oldal: A Kós Károly térnél ismét jelöli a 99-est, akárcsak egy korábbi szérián.

Évjárat: 1989 első fele (még jelöli a nagykörúti 12-est)

Belső oldal: Megálló átnevezés történt: Nagysándor József utca  -> Mártírok útja.

Évjárat: 1994. augusztus (egyetlen tojáslogós széria készült)

Külső oldal: A már 1990 óta használt Blaha Lujza tér olvasható végállomásnévként. Pesterzsébet, mely időközben Pestszenterzsébet elnevezést kapott, rövidítés nélkül szerepel. A gyorsjárat kerete kisebb lett.

Belső oldal: A balos irányához képesti megállóváltozások: Vajda Péter utca  -> Golgota tér, Mártírok útja -> Nagyszőlős utca.

 

99A

A járat 1996 márciusában indult a 99-es részleges pótlására.

Évjárat: 1996. március, a járat indulásakor (puha műanyag)

Külső oldal: Alapját a 99-es tábla külseje adta, ehhez tettek hozzá egy "A" betűt és régi típusú betűkkel a Kós Károly teret.

Belső oldal: A 23-as villamos helyett hibásan autóbuszt tüntettek fel.

Évjárat: 1996. szeptember, puha műanyag, tartalmi különbség nélkül. Táblaelhasználódás miatt készült.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: A Kós Károly térnél törölték a 194-est fölöslegesség miatt. A Blaha Lujza tér felé a Határ útnál kimaradt átszállásokat tüntettek fel, a Golgota térnél törölték a 23-as villamost fölöslegesség miatt. A Könyves Kálmán körútnál a villamos továbbra is autóbuszként szerepel.

Évjárat: 2000 első fele, táblaelhasználódás miatt.

Külső oldal: A korszakra jellemző kis járatszám, átmeneti betűtípussal.

Belső oldal: Tartalmilag teljesen egyezik (a 23-as villamos hibát korrigálták). A logó megújult, a szám a korszakra jellemzően kövér típus.

Évjárat: 2000. december

Külső oldal: Nem vált be a kis szám, ezért visszatértek a régi mintához.

Belső oldal: Új megálló mindkét irányban Delej utca néven. Megszűnt a 23-as villamos, a 75-ös troli lerövidült, helyette az 1-es és 1A villamosokkal utazhatunk.

Évjárat: 2001. október, utolsó tojásszéria

Belső oldal: A 13-as helyett 3-as villamos közlekedik.

A vonalra garázsmeneti tábla is készült, a kialakításából ítélve ez a darab valamikor 1999-2000 körül.

Ez egy hibás verzió melyről lemaradt a szám.

Évjárat: 2003 első fele. Utolsó széria. "Pufi" stílusban.

Belső oldal: Új járat a 94-es. Feltüntették a korábban kimaradt 37A villamost.

A járat 2004. augusztus 31-én üzemzárással megszűnt, a felszabadult kocsikat a 99-esre csoportosították át.

100

Ez a vastábla még az Ikarus 180-as autóbuszokon volt használatos, de később, már 200-asok idejében sablonnal fújt táblaként használták, a 80-as évek végéig.

Műanyagra fújt sablonos a 80-as évek közepéről.

Évjárat: 1985. május, ekkor létesítették a Kerepesi út megállót.

Évjárat: 1986, a Pillangó utcai megálló állandóvá vált.

Évjárat: 1987 második fele

Belső oldal: Már tartalmazza az 1987-ben induló 44A és 131-es járatot, valamint az Örs vezér terére helyezett 168-ast. Az átszállásoknál véletlenül a 67-es 67-esnek lett írva. A Hév mellől eltűnt a Gödöllői komment.

Ez a széria 1988 körül készült, csak abban különbözik, hogy a hibásan írt 67-est kijavították rajta. Ez valamivel gyakrabb a fentebbieknél.

Évjárat: 1991 - 1993 között

Belső oldal: Megálló-változás: Használtautó piac -> Albertirsai út. A Pillangó utcánál a korábban kifelejtett metróátszállás feltüntetése. A keretezés során véletlenül kimaradt a 32, 44A, 61E keretezése.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Külső oldal: A körforgalom megnevezés eltűnt, mert a tojásszéria a megállólistában kettébontja az útvonalat.

Évjárat: 1998 körül

A járat 2000 szeptemberétől Expo-járat néven közlekedett tovább.

101

Évjárat: 1984 - 1985.április, még tartalmazza az Angeli utcától induló formájában a 103-as járatot.

Külső oldal: A 80-as évek körjáratos balosain szokás volt kétszer kiírni ugyanazt a végállomást a külső oldalra.

Évjárat: 1994. május, első tojáslogós 

Külső oldal: A dupla Angeli út helyett a Barackos út szerepel a jobb oldalon, illetve felkerült Nagytétény is a pontosabb tájékoztatás kedvéért.

Belső oldal: A körjáratos tojáslogósokra jellemző piktogramos kialakítás. Egy megállóváltozás: Szabadság utca -> Szentháromság tér.

Évjárat: 1994. július 

Belső oldal: Az M0 körgyűrű építése miatt az autóbuszok útvonala módosult. A dátum felirat egyedi számtípussal történt (lásd még: 118-as)

Évjárat: 1998-1999, utolsó tojáslogós széria

Külső oldal: Helvetica (Bold vagy Neue Bold) számtípussal. Nagyobb távolság  a sorok között.

Belső oldal: Teljesen egyedi kialakítással, a korszakra jellemzően vastag járatszámmal. Új járat a 13A.

A járat 2000.06.30-án üzemzárással megszűnt.

 

102

Alumíniumtábla a 80-as évek elejéről.

Évjárat: 1988 vagy 1989 (már tartalmazza a 139-es járatot, de még régi utcaneves)

Külső oldal: A 80-as évek körjáratos balosain szokás volt kétszer kiírni ugyanazt a végállomást.

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria

Külső oldal: A végállomásként a Déli pályaudvar lett megjelölve, bár a körforgalom jelleg természetesen nem változott. A körforgalom felirat zárójelbe került.

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése. A megállóváltozások csak a rendszerváltás miatti átnevezésekből adódnak.

Évjárat: 1995. június (első vagy második tojáslogós széria)

Belső oldal: Még jelöli a Déli pályaudvarnál a 12-est (augusztustól rövidült le). 

Évjárat: 1997. április, puha műanyag.

Belső oldal: Az átszállásokból hézagokat hagyva kiszedték a megszűnő 2-est és a rövidülő 12-est.

Évjárat: 2000 második fele

Belső oldal: Orbán tér -> Szent Orbán tér. Új típusú logó bevezetése. A 4-es járatot törölték a listából, ugyanis az Apor Vilmos téri végállomás átépítése miatt rövidített útvonalon közlekedett.

Évjárat: 2001

Belső oldal:  A 4-es járat ismét eredeti útvonalán közlekedik, a mellette lévő átszállásokkal együtt vékony számokkal szerkesztették.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojásszéria

Külső oldal: Vastagabb feliratokkal, Helvetica járatszámmal.

Belső oldal: Az utolsó generációs táblákra jellemző kialakítással, új típusú piktogramokkal.

Évjárat: 2003 nyár vége - szeptember eleje (a szeptember 7-én indult 118-as villamost nem jelöli), tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2005 ősz - tél (a tábla belső oldalának kialakítása alapján)

Külső oldal: Kisebb végállomás-feliratok.

Belső oldal: Osztott táblázatos elrendezés. A logó a korszakra jellemzően a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A 90-es 2004 augusztusa óta a Moszkva térig jár, új járat a 2003 szeptemberében indult 118-as villamos.

Évjárat: 2008. május

Külső oldal: Nagyobb járatszám.

Belső oldal: Zrt-s logó. Megszűnt: 4-es busz, 118-as villamos, 139 -> 139. Pontosabb átszállási tájékoztatások - iránymegjelöléssel. A körforgalmi szakasz miatt az Apor Vilmos térnél célszerű volt saját magát is feltüntetni az átszállások között.

103

A korábbi 103-as időszakos járatként közlekedett, ekkoriban még egyedüli járatként tárta fel a Chinoin térségét. 1985.05.01-től a 3-as útvonalát a Chinoin-ig hosszabbították, így a 103-as járatot megszüntették.

Fém duplaoldalas tábla:

1985 októberében az 50C autóbusz jelzését 103-asra változtatták (ezzel egyidejűleg az 50A és 50B járatok megszűntek)

Évjárat: 1985. október, a járat indulásakor (még nem jelöli az 1986 januárjában indult 114-est).

Külső oldal: Érdekes, hogy a járat végállomására mindvégig a vasútállomás elnevezést használták, holott a korszakban már általánosan a MÁV-állomás megnevezés terjedt el.

Duplaoldalas széria, a vasútállomás felirata rövidítve.

Évjárat: 1996. augusztus, puha műanyag. A Lágymányosi híd átadása után, szeptemberben új járat indult 103-as jelzéssel.

Külső oldal: Régi típusú betűkkel és számmal, a metróállomás felirata oldalirányban összenyomva.

Évjárat: 1997. április (új megálló létesítése a Prielle Kornélia utcánál), kemény műanyag (ekkortól kezdtek ismét visszatérni a puhatáblák helyett).

Belső oldal: A vékony betűs megállólista egyik legkorábbi példája. Az átszállási számok néhol egyedi kidolgozásúak (más táblánál nem találkozunk ilyennel) például Etele tér felé a 10. és 11. megállónál.

Évjárat: 1998. augusztus, a Tétény-busz indulásakor.

Külső oldal: Az Etele téri végállomás kisebb betűkkel, vízszintesen összenyomva.

Belső oldal: A tétény-busz feltüntetése.

Ez a tábla érdekes módon duplaoldalas kivitelű. Évjárata 1999-re tehető (végállomások alapján biztosan nem 2000 utáni). Betűi szinte teljesen megegyeznek az újlogós Arias típussal, a szám pedig annak összenyomott változata. 

Garázsmeneti tábla is készült a vonalra,1999 körül.

Évjárat: 2000. március vége (10-es buszjárat megszüntetése)

Belső oldal: A listát átszerkesztették, eltűntek az egyedi átszállási számok (kivéve a jobb oldali listán, Kelenföld városközpontnál). Törölték megszűnt a 10-es buszt, útvonalán a 3-as buszok közlekednek. A logó alsó részébe beszerkesztették az Rt feliratot.

Évjárat: 2000. december

Külső oldal:  A metróállomás feliratot leszedték

Belső oldal: Kelenföld városközpontnál is eltűntek az egyedi átszállási számok. Megszűnt a 23-as villamos, elindult az 1A és 30A villamos, a 75-ös troli lerövidült. Az augusztusban indult Alacska-busz feltüntetése elmaradt a Népligetnél. A járat új megállót is kapott az Etele tér felé a Pázmány péter sétánynál.

Évjárat: 2003 nyár vége (még nem jelöli a szeptember 8-án indult 118-as villamost)

Belső oldal: Új járat a Ferenc-busz (2002. május), feltüntették a korábban kimaradt Alacska-buszt.

Évjárat: 2005 ősz - tél (tábla kialakítása alapján)t

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb feliratok.

Belső oldal: A logó lentre, a járatszám fentre helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Sehol sem jelöli a Ferenc-buszt. Új járat: 118-as villamos. Az Etele tér végállomás-feliratot középre igazították, míg a Népligetnél az átszállások a felirat mellé kerültek. 

Évjárat: 2008. március - július, duplaoldalas kivitel, digitális nyomtatással

A Népliget felirat kisebb, az Etele téri felirat változatlan méretű, de kövérebb karakterekkel. A járatszámban a karakter-közt növelték.

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

ÚJRA NYITVA! ~FBLOG~ ÁLLATKÍSÉRLETEKTÕL MENTES A SMINKED? ~HAMAROSAN KREDIT NYEREMÉNY! TERMÉKTESZTEK!~FBLOG~ÚJRA NYITVA!    *****    Astropapa-iskolája mindenkit szeretettel vár és INGYENES TANÁCSOT AD minden kedves érdeklõdõnek!    *****    Supernatural - ODaát - 13. ÉVad - Extrák - Infók - ÉRdekességek - ODaát - Supernatural - 13.ÉVad - Supernatural - ODaát    *****    A csillagjövõ oldalon,nem csak alacsonyak az árak, hanem a tanácsadás, teljesen ingyenes. Szeretettel várlak minden nap    *****    Új design! Az egyetlen magyar Olicity és a legaktívabb Zöld Íjász rajongói oldala! 6. évad & Arrowverse hírek!    *****    No.1 Christina Aguilera Fan Site - Minden ami X-Tina, minden héten újdonságok! Katt!    *****    TelenovelasWeb - Hírek, képek, videók, saját véleménnyel tarkított bejegyzések telenovellákról és a színészekrõl! Gyere!    *****    Hamarosan olvashatók lesznek az oldalamon az Asztro-tükör asztrológiai írásai, cikkei.    *****    Gesztenye, gesztenye, gesztenye... és egy álmos sün! Gyertek az októberi rétre Mályvával és Pipitérrel! Irány a Mesetár!    *****    Születési,baba,hold horoszkóp,elõrejelzés,párkapcsolati elemzés,fogamzási képlet! Ingyenes tanácsadás!Várlak!Kattints!    *****    Ha te is a letisztult stílus híve vagy, nézz be hozzám! Smink, ruha, kritika //Style and Stuff// Style and Stuff//    *****    MINDEN HÓNAPBAN INGYENES G-PORTÁL SABLON! TELJESEN ÁTSZERKESZTHETÕ A LEGÚJABB KÓDOKKAL! Ne maradj le egyik hónapban sem!    *****    Rendeld meg az asztrológiai csomagok egyikét és teljesen ingyen megbeszélheted velem a kérdéseidet telefonon, skypeon!!!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film! Film!Film!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!    *****    A CSILLAGJÖVÕ OLDALON RENDKÍVÜLI AKCIÓK,LEHETÕSÉGEK.A MEGRENDELÉSEK UTÁN TELJESEN INGYENES KONZULTÁCIÓ,TANÁCSADÁS.VÁRLAK    *****    Õszi manókalandok a réten! Búcsúztassátok el ti is útra kelõ madarainkat Mályvával és Pipitérrel! Gyertek a Mesetárba!    *****    | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale |    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Infrashape Horizontal fittness stúdió Debrecen