bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
128 - 140

 

128

Évjárat: 1988 július (J járat megszüntetése) - 1989 március (Várbusz beindítása, 16-116-os rövidítése)

Évjárat: 1990 december

Külső oldal: A pontosabb tájékoztatás érdekében feltüntették a Várfok utcát.

Belső oldal: 84-es helyett 84-es, megszűnt az 5-ös, új járat a várbusz. Minden lehetséges átszállást jelez a tábla.

Évjárat: 1992-1993

Belső oldal: Az alábbi megállóváltozások történtek: Szamos utca -> Városmajor utca, Sebészeti Klinika -> Ér~, János kórház -> Szent ~.

Évjárat: 1994 október, első tojáslogós

Külső oldal: A Várfok utca felirat méretét csökkentették (ritka eset), de a betűtípus nem változott.

Évjárat: 1996 október, puha műanyag

Belső oldal: A Moszkva térnél látszik a lerövidített 12-es, valamint a megszűnt 84-es járat hézagja.

Évjárat: 1998, kemény műanyag (táblaelhasználódás miatt)

Belső oldal: Újabb típusú logó, a dátum helyén a korszakra jellemzően Kelenföld garázs neve áll.

Évjárat: 1999 első fele

Belső oldal: Árnyas vendéglő -> Rőzse köz illetve másik irányban Szamóca utca (vékony betűkkel átszerkesztve). A Moszkva térnél az 56-os és 56E buszok számát ismeretlen okból vékony típussal újraírták.

Évjárat: 1999. július

Belső oldal: A megszűnő 56,56E járatokat a Moszkva térnél törölték, azonban helyükre nem szerkesztették az 56-ost, illetve a Szent János kórháznál nem törölték az alap 56-ost.

130

Fém duplaoldalas tábla a 80-as évek elejéről.

Évjárat: 1987 július (44A indulása) - 1990 első fele (előző rendszer utcanevei)

Belső oldal: Ha a Zsókavár utcánál jelölve lenne a 73-as / 73-as, akkor a gyártás pontosabban behatárolható lenne. A temetőnél hibásan 96-ost jelöl a gyorsjárat helyett. Másik hiba a Rákóczi UTCA jelölés, út helyett.

Évjárat: 1993 (utolsó széria)

Belső oldal: A fentebb említett hibákat korrigálták. Közterületnév változás: Felszabadulás út -> Szentmihályi út. A Hevesi Gyula utca megállót átnevezés helyett véletlenül törölték. 

A járat számjelzése 1993 decemberében 130-asra módosult, és végállomását a Népstadionhoz helyezték.

130

Évjárat: 1993.december, első és egyetlen balosszéria.

Belső oldal: A 73-as hibásan feketeként szerepel a Nyírpalota utcánál.

Évjárat: 1994.június, első tojáslogós

Belső oldal: Új megállók a Vezér és Fischer István utcáknál. Hiba: A Népstadionnál jelöli a 82-es trolit.

Évjárat: 1994 október

Belső oldal: Megszűnt: 73E, a hibás 82-est korrigálták, valamint a Fischer István utca troliátszállásait törölték.

Ugyanezek a táblák 94/10 jelzés mellett 94/11-dátummal is készültek, más különbségük nincsen.

Évjárat: 1996 november, puha műanyag

Külső oldal: A megnyíló Pólus center miatt a végállomás a pláza elé került, új megállót létesítettek. A végállomás régi típusú betűkkel lett szerkesztve.

Belső oldal: Azóta megszűnt a 132 és elindult a 173-as, valamint a Népstadionnál kiszedték a megszűnt 75A trolit (nyomtalan szerkesztések). A Nagy Lajos király útjánál számomra érthetetlen okokból eltűnt a 32-es. A bal oldali listán a régi végállomást vastag betűkkel kinnt felejtették, és alászerkesztették az újat.

Évjárat: Szintén 1996 novemberi, puha műanyagból.

Belső oldal: Két különbség: A készítő figyelmetlenül beszerkesztette az 1994 novemberében megszűnt 73E-t mindkét irányban. A végállomás hibája azonban itt nem szerepel - viszont a köztemető megálló így kimaradt.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Igen korán megjelent a járatnál a vékonybetűs megállólista. Igen ritka párosítás ez a régi típusú satírozott aljú logóval. Új megálló a Róna utcánál. Több apróbb átszállási módosítás történt,de ezek nem bírtak nagy jelentőséggel (Például: a 75-ös busz áthelyezése), más esetben korábban elmaradt tájékoztatásokat pótoltak (pl: 82-es troli).

Évjárat:1998, már kemény műanyagból.

Külső oldal: A Pólus center végállomás neve Sárfű utca lett, a módosítás régi típusú betűkkel történt.

Belső oldal: Újabb típusú logó. A Vezér utcánál a 82-es helyett a 80-as trolira lehet átszállni. Ezt csak az egyik részen sikerült korrigálni, másik irányba a piros ponttal jelölt megállóban csak a szám tűnt el, új nem került a helyére.

Évjárat: 2000 december

Külső oldal: A korszakra jellemzően kis járatszám és az újlogós betűtípushoz igen hasonlító betűk.

Belső oldal: Új megálló a Pillangó utcánál. A Vezér utcánál pedig érdekes módon újra a 82-es trolira lehet átszállni. 3 új járat: 1A és 63-as villamos, Palota busz.

Évjárat: 2001 október, a 3-as villamos indulásakor.

Belső oldal: A Pillangó utca és Róna utca között nem húztak elválasztó vonalat.

Évjárat: 2002, utolsó tojáslogós pufi stílusban tartalmi különbség nélkül.

131

Évjárat: 1992 vagy 1993

Évjárat: 1994.november, első tojáslogós

Külső oldal: A Rákosszentmihályi végállomásból törölték a Körforgalom szót, így megszűnhetett az R.szentmihály rövidítés is.

Belső oldal:  A balos szériához képest a Füredi út elnevezése utcára módosult, más megállóhelyi változás nem történt.

Évjárat: 1996 március, puha műanyag

Belső oldal: Látszik az ekkor megszűnt 46-os és a korábban megszűnt 132-es hézagja az Örs vezér terénél.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag, csak logóváltozás.

Évjárat: 1999 körül

Belső oldal: A Pálya utcánál a bal oldali listába beszerkesztették a 144-est, a jobb oldalon az Örs vezér terén törölték a 82-es trolibuszt.

Évjárat: 2000.december

Belső oldal: Az egyetlen módosítás az Örs vezér téri átszállások átszerkesztése vékony számokkal. A módosított átszállások az újonnan indult rákoskert busz mellett tartalmazzák a rövid ideig közlekedő 63-as villamost és az Expo járatot is. A 82-es troli ismét olvasható a listában.

Évjárat: 2001.október, utolsó tojáslogós széria.

Belső oldal: Az Örs vezér terénél hézagot hagyva kiszedték a 13-as és 63-as villamost és a 13-as villamos hármasából megszületett a 3-as villamos (magyarán csak az egyest szedték le).

132

Fém duplaoldalas, szitanyomással. A táblára később a lentebb látható típust fújták, számomra érthetetlen okokból.

Fémduplaoldalas, sablonnal készült.

Évjárat: 1994 május, első tojáslogós (egyben utolsó széria)

Belső oldal: Bal oldalt az Egressy útnál a troli helyett, az Élessaroknál a villamos helyett buszpiktogram található, ezeket filccel korrigálták.

A járat csak hétköznap csúcsidőben közlekedett. Az utolsó 1-2 évben valamelyest csökkent az utasforgalma, de az utolsó napig is 280-asok közlekedtek. Megszüntetése kizárólag takarékossági okokból történt, a párhuzamosságra hivatkozva.

A járat 2003.06.16-án újraindult Árpád híd, metróállomás és Kőbánya, Városközpont között.

Évjárat: A járat indulásakor

Külső oldal: Újlogós táblák betű és számtípusával készült

Belső oldal: Tömörített megállólista, még a régi fajta piktogramokkal. Hibásan feltűntették rajta a 32-est átszállási lehetőségként, mely pont a járat indulásakor szűnt meg (pontosabban véglegessé vált az üzemszünete), valamint Kőbánya felé az Örs vezér terénél saját magát jelöli meg átszállásként.

Évjárat: Szintén a járat indulásakor, 2003 júniusában, pufi stílusban

Belső oldal: Az irányok ellentétes elrendezésűek. Itt is szerepel hibásan a 32-es, azonban az Örs vezér téri magára utalás itt nincs.



133

Műanyagra fújt sablonos a 80-as évek végéről.

Fémtáblára újrafújva, egy, a fentinél korábbi évjáratú, eredeti sablon segítségével.

Évjárat: 1985 május (43-as megszüntetése) - 1988 június (A 26-os még nem közlekedik az Árpád hídig)


Évjárat: 1990 december (már 84-est jelöl, illetve Lehel teres Élmunkás tér helyett)

Külső oldal: Végállomások felcserélése és elnevezésük változása.

Belső oldal: Az autóbuszok útvonala 1990 júliusában módosult, ezért láthatunk új megállóhelyeket. Az alábbi átszállási változások történtek: Megszüntek a 4384184 autóbuszjáratok. Új járatok: 43, 84,106. A 26-os az Árpád hídig közlekedik. Érdekes módon az Árpád-híd felirat lemaradt.

Évjárat: 1994 szeptember, első tojáslogós

Belső oldal: Árpád híd metróállomásnál kihagyták a metró átszállását, ezt filccel pótolták.

Évjárat: 1997 január, puha műanyag

Külső oldal: A két végállomást felcserélték.

Belső oldal:  Árpád híd felé új megálló létesült Dagály fürdő néven, valamint egy leszálló megállóhely az Árpád hídnál. Számos megszűnt járatot (43,84 - a 33-ast fenntfelejtették) töröltek, illetve kihagyott átszállásokat pótoltak (76-os troli, 3-as metró, 15-ös busz). A 12-es villamost még jelzi a Lehel térnél, holott már 1995 óta rövidített útvonalon jár.

Évjárat: 2000 december (1A villamos feltüntetése)

Belső oldal: Két ritka jelenséggel találkozunk: az egyik lista még az elsőszériás tojásé, a másik már vékony betűkkel átdolgozott, valamint a logó továbbra sem kapott Rt. feliratot. Árpád hídnál azóta a végállomási rend módosult, ezért látható megállóváltozás. A Dráva utca és Pannónia utca megállókat hibásan felcserélték az átszerkesztés során. Lehel tér felé elmaradt átszállásokat pótoltak, valamint kijavították a hibákat (12-es villamos, 33-as busz).

134

Ez a duplaoldalas tábla 1985 és 1989 között készült. 1985 előtt mindkét végállomás elnevezése más volt (Óbuda, Árpád híd - Nimród utca), bár a buszok útvonala változatlanul haladt.

Évjárat: 1985 (végállomás elnevezések) - 1986.december (a 118-as még a Vörösvári úton közlekedik körforgalomban - emiatt nincsen jelölve)

Évjárat: 1986.december - 1989.január (a 118-as már nem Vörösvári út körforgalomban jár, hanem a Bogdáni útig közlekedik, de még nem létezik a 106-os)

Belső oldal: A Bogdáni útnál feltüntették a 118-ast.

135

Évjárat: 1987. szeptember (a 85-ös már a Kökiről indul) - 1989 első fele (nem létezik még 82A)

Évjárat: 1994 február, utolsó balosszéria

Külső oldal: Pestlőrinc helyett Pestszentlőrinc használata. A hosszabb végállomásnév miatt 3 soros lett.

Belső oldal: Vörös csillag utca -> Hoffher Albert utca, Marx utca -> Margó Tivadar utca. Az összes lehetséges átszállás kiírása. Ami lényeges átszállási változás: új járatként a 82A.

Évjárat: 1995 március, első tojáslogós és egyben utolsó széria. A korszakra még egyáltalán nem jellemző puha műanyagból!

Külső oldal: Végállomások felcserélése. Mindkét végállomáson megszűnt az állomás rövidítése, ezt vékonyabb, kisebb betűkkel oldották meg.

A járat 1995 augusztusában takarékossági okokból megszűnt.

136

Évjárat: 1984 (a Dél-pesti Kórház átkeresztelése Jáhn (helyesen Jahn) Ferencre) - 1987.május (19-es beindítása)

Az érintett időszakban a vonalon és környezetében nem történt olyan változás, ami alapján szűkíteni lehetne az intervallumot.

Évjárat: 1987.május (19-es beindítása) - 1990.április (Vörös Hadsereg útja -> Üllői út)

Külső oldal: A hibás Jáhn helyére helyesen Jahn felirat került.

Belső oldal: Új járat a 19-es.

Évjárat: 1994.november, első tojáslogós

Külső oldal: Pestlőrinc -> Pestszentlőrinc (hagyományos betűtípussal). A Máv állomás felirat a 90-es évek közepére jellemző dőlt betűs típus. A Jahn Ferenc kórház mellett a városrészt is megnevezi a tábla, emiatt kellett a kisebb helyett foglaló dőlt betűs típust is alkalmazni.

Belső oldal: Megállóátnevezések a balos által megjelölt irányt vizsgálva: Vörös Hadsereg útja -> Üllői út, Kisz lakótelep -> Szent Lőrinc telep, Mgtsz -> Besence utca, Köves út -> Írisz utca, Köves út 75. -> Mesgye utca

Évjárat: 1996 november, puha műanyag.

Belső oldal: A 35-ös kiszedése mindenütt (egy helyen hézegot hagyva).

Évjárat: 1997 szeptember után, kemény műanyag.

Külső oldal: Pestszenterzsébet neve rendeletileg ismét Pesterzsébet lett.

Belső oldal: Útvonalmódosítás miatt két megállóhely megszüntetése, illetve létesítése Pestszentlőrinc felé.

A járat 1999 februárjában összevonásra került a 19-es busszal.

136

Évjárat: 1991 előtti, állapota miatt nem behatárolható

Külső oldal: A körforgalom - jelleg miatt a korai táblákon mindkét oldalon Kőbánya-Kispest szerepelt.

1994 február és március hónapban kísérleti jelleggel néhány vonalra (1,12,57,61É,78É,86,136,257,297) jelent meg ez a tojáslogós balos széria, kék színnel szitázva, angol és német nyelvű tájékoztatóval.

Külső oldal:  A logikusabb tájékoztatás érdekében a Havannai lakótelepet is feltüntették. Nem kapott kék színt, ellentétben a kék alapjáratok tábláival.

Évjárat: 1994 december, első tojáslogós

Külső oldal: A betűk kisebbek és vékonyabbak lettek, ezáltal megszűntek a rövidítések, megjelent a körforgalom kifejezés is (lekopott).

Belső oldal: Körjáratjelleg következtében piktogramos kialakítás. A Bethlen utcánál az 50-es villamosnál hibásan buszpiktogram szerepel. Az 1995 januárjában megszűnt 50A villamos már nem szerepel.

Évjárat: 1996 június, puha műanyag

Külső oldal:  A Kőbánya-Kispest szó mellé vesszőt raktak, valamint a Havanna lakótelep felirata kisebb lett.

Belső oldal: Átszállásváltozások: A Margó Tivadar utcánál megszűnés miatt törölték a 135-öst, fölöslegesség miatt a 93-ast (hiszen közös végállomásról indulnak). Baross utcánál a 135-ös helyett 136-ost írtak (a  135 megszűnt, a 136-os korábban hiba folytán nem szerepelt itt.). A Bethlen utcánál beszerkesztették a 93-ast (itt ugyanis logikusan szerepeltethető a reptér felé utazni kívánók számára.). Kőbánya-Kipestnél törölték a megszűnt 35-ös és 135-ös járatokat. Kiszedték a lerövidült 80-ast és beékelték 98-ast (1996 márciusában átkerült a 80-as helyett Kőbányára a végállomása). Látható még a 193-as (1995 végén indult) a szerkesztés miatt kicsit félredőlten.

Évjárat: 1998 első fele, kemény műanyag

Belső oldal: Új típusú logó. Az átszállásokban ugyan 19-es belefirkálás látszik, alatta azonban 136-os volt még. Csak a gyári nyomtatást nézve egyetlen különbsége, hogy a Fiatalság utcánál is feltűntették a 136-ost (melyet összevonáskor 19-esre firkáltak át.)

Évjárat: 1999

Külső oldal: A Máv állomás felirat ismét rövidítve lett, így a Havanna utcai lakótelepet két sorban tudták kiírni. A körforgalom felirat kisebb lett.

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista, de a pitkogramok maradtak. A Fiatalság utcában törölték a 136-os (19-es) átszállást. Egy javítóval törölt megállópár is látható a táblán, ez valószínűleg valamilyen hibás nyomtatás lehetett.

Évjárat: 2002 május körül

Belső oldal: A hibás megállópárt törölték. Új járat indult azóta: 182,182A, reptér busz  (93-as helyett).

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL!

Évjárat: 2003, pufibetűs stílus, utolsó tojáslogós

Belső oldal: A korábban kifelejtett 151-es járatot is feltüntették. A piktogramok eltűntek, igen furcsa kinézetet kölcsönözve a belső oldalnak.

A járatra garázsmeneti tábla is készült puha műanyagból, a betűtípus és anyaga alapján körülbelül 1996-ban.

Ez a duplaoladalas garázsmeneti tábla 1997-98-ban készült. A végállomás már a Vörösmarty utca.

Évjárat: 1998 (jelöli a 136-ost) Ez egy rendkívül egyedi garázsmeneti tábla, csak a 136-osra és a 19-esre készült ilyen.

Belső oldal: Érdekes a Közönségszolgálat felirat a logó alatt.

137

Évjárat: 1984 november (Az 1-es villamos már a Bécsi úton végállomásozik) - 1986 november (A 118-os még Vörösvári út körforgalomban közlekedik!)

Belső oldal: A lekapart megálló a 80-as évek közepén kb. 1987-ig létező Polgár utcai megálló (tehát a táblát a megálló megszűnése után is használták).

Évjárat: 1992 második fele (májusban ugyanis a 34-es összevonásra került a 134-es autóbusszal ezért a Szentlélek térnél kiszerkesztették az egyes számot).

Külső oldal: Korvin Ottó tér -> Szentlélek tér. A hosszabb végállomásnév miatt a Máramaros út három sorba került. Megállóváltozások: Egyrészt a már másik szérián is kikapart Polgár utca mgh. megszűnése. Flórián térnél az üzletközpont megjelölése. Az összes lehetséges átszállást feltűntették, de a lényeges változások: A 60-as,84,134-es megszűnése, a 118-as más útvonala miatt nem érinti a 137-est, új járat a 84-es,106-os(vékonyabb számmal szerkesztve).

Évjárat: 1994 február, utolsó balosszéria.

Belső oldal: A Flórián térnél az "üzletközp." kommentet kiszedték. Más különbség nincs.

Évjárat: 1998 második fele (még nem jelöli az 1999-ben indult 18A járatot)

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista. A logó egy utólag ráragasztott matrica, mert valójában még RT nélküli logóval készült. A baloskorszak óta a Farkastorki út 29. megálló elnevezése Királyhelmec utcára módosult.

Évjárat: 2001 október, már tartalmazza a Békás buszt (talán utolsó tojáslogós?)

Belső oldal: Három új járat: 18A autóbusz, békás busz és az 1A villamos, ezeket feltűnés nélkül szerkesztették be. Igen ritka jelenség az Rt. nélküli logó egy 2001-es táblán!

138

Évjárat: 1988. április (a járat beindítása) - 1990 vége (gyorsjáratok még pirossal)

A járat kezdetben csak munkanapokon csúcsidőben közlekedett.

Évjárat: 1992. január, az M0 körgyűrű hídjának átadása után nyerte el ismert formáját a járat. A tábla mindenképpen 1992-es, hiszen még jelöli az áprilisban megszűnt 38A-t.

Ekkortól már teljes üzemidőben közlekedett.

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: A korszakra jellemzően kisebb betűk, oldalirányban összenyomva.

Évjárat: 1996 április, puha műanyag.

Belső oldal: Megállónévváltozások Budatétény felé: Rózsa utca -> Nefelejcs utca (alig észrevehető szerkesztéssel), Betonárugyár -> 8654.utca, Vízművek I. -> 8653.utca, Vízművek II. -> Vízművek lakótelep. Csepel felé: Mivel itt nincs Rózsa utca nevű megálló, ezért csak a másik 3 változott. Az átszállásokban kiszedték a megszűnt (38 és 148) illetve módosult útvonalú (19-es a Szent Imre térnél, ennek nyoma látszik hézag formájában) járatokat. A 79 és 79A útvonala ekkor módosult, ezért kerültek bele a listába.

Évjárat: 1997 első fele, szintén puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt a 38-as, helyette a 38A közlekedik, ezért vékony számokkal a 38-as helyére szerkesztették. Újabb típusú logó.

Évjárat: 1997 vége - 1998 első fele (a tétény buszt még nem jelöli), kemény műanyag.

Belső oldal: Rt-s logó, tartalmi különbség nincs.

Évjárat: 1999 szeptember (Campona megnyitása)

Külső oldal: Az újlogós típushoz hasonló betűkkel és korszakra jellemző kisebb járatszám. Érdekes a kétféle vesszőhasználat: Szent Imre térnél még a régi típusú, Camponánál a "kampós" újabb fajta

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista a korszakra jellemző vastag járatszámmal. A korábbival egyező szakaszt vizsgálva az átszállásokat jelentősen variálták, holott útvonalváltozás a környéken nem történt (ezért ezeket nem jelölöm). Leadó csárda -> Csárda. Hibásan a Hárosi iskola helyett Háros iskolát írtak.

Évjárat: 2000 július

Belső oldal: Különbsége mindössze annyi, hogy az ekkor (július) Camponához kerülő 13,13A járatokat beszerkesztették, valamint logikusság szempontja miatt a tétény buszt is a Jókai Mór utcához.

139

A járat 1987.12.31-én indult az akkor már közel egy éve közlekedő 139-es kisegítésére. Ekkoriban már egyáltalán nem volt jellemző a fémtáblák készítése, ezt a táblát is egy korábbi járat táblájából készítették ( 86-os volt, halványan látszik a pirossal írt Kosztolányi Dezső tér felirat). Fontos hozzátegyük, hogy a vonal 1995 februári megszűntetéséig is lehetett ilyen fémtáblákkal találkozni.

Más kinézetű fémtáblák is készültek.

Évjárat: 1987. december, a járat indulásakor.

Ezeket a táblákat hamar kivonták, 95 körül már keveset lehetett látni belőlük, hiszen a rajtuk szereplő tájékoztatás már akkor nem volt aktuális (Osztapenko, 172-es járat).

Tojáslogós széria nem készült.

139

Ez a duplaoldalas tábla a járat indulásakor készülhetett 1987-ben.

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria, nem sokkal később már csak Ikarus 435-ösök közlekedtek a vonalon.

Külső oldal: A két végállomást megcserélték.

Belső oldal: Érdekessége, hogy az eltérő útvonal miatt mindkét irányt jelöli.

Tojáslogós széria nagy valószínűséggel nem készült.

140

Ez a fémtábla a 80-as évek elején készült, a végállomás 1986-ig volt Kötő utca. Az F. betű a kiadó Fürst garázsra utal.

Ez a duplaoldalas tábla 1989 februárjában készült (ekkor vezették be a környéki tarifarendszert.). A járat nem érintette Budapestet (másik ilyen járat a 188-as volt).

Évjárat: 1990. január - november. Csík nélkül készült.

Külső oldal: A végállomás elnevezése 1990 január óta Budaörsi lakótelep, de még nincs Raktárbázis megállóhely (novemberben létesítették).

Évjárat: 1993 (a csík színéből és vastagságából ítélve mindenképpen késői balos, de mivel nem dátumozott, ezért 1993 jöhet szóba), feltehetőleg utolsó széria.

Belső oldal: Keretezett gyorsjáratok. Új megálló Raktárbázis néven (1990 novembere óta). Budaörs Vá-n az átszállások feltüntetése.

Évjárat: 1994. október, első és egyetlen tojáslogós széria.

Külső oldal: A két végállomás megcserélése.

A 140-es 1995 februárjában szűnt meg, pontosabban a vonalat a Volánbusz vette át saját buszaival és tarifájával.

Azonos számmal 2001 májusában járat indult a Raktárváros kiszolgálására. Elődjével csak az köti össze, hogy ismét lett egy olyan járat, mely teljes vonalában Budapesten kívül közlekedik.

Évjárat: 2001. május, a járat indulásakor.

Külső oldal: Az újlogós típushoz hasonló betűkkel és a korszakra jellemző kis járatszámmal.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, vastag járatszámmal.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

"Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.    *****    PROJECT DC egy futurisztikus-disztópikus SZEREPJÁTÉK! Bármikor szívesen látjuk a csatlakozókat!    *****    Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!