bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
93GY - 96GY

93

Évjárat: 1984. március

93-as autóbuszok próbaüzemi jelleggel a Ferihegyi repülőtér helyett a Malév D portáig közlekedtek. Valószínűleg a kezdeti ideiglenes jellegnek köszönhető a furcsa kialakítású tábla: fémlapra ragasztott papírlap, ráadásul külső oldala nem is volt - vagy az évek során eltávolították. A tábla még a 135-öst is jelzi, holott a járat 1982-ben megszűnt.

A Ferihegyi 2-es terminál 1985-ben épült meg.

Évjárat: 1987.12.01. (Kocsedo megállóhely létesítése) 

Belső oldal: Az 1987 augusztusában létesített repülőtéri bekötőút megállónak az E porta előtt kellene szerepenie, hiszen a többi szérián is így látható.

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL!

Évjárat: 1990 közepe (ekkortól kezdve a Ferihegyi Repülőtér helyett a külföldiek számára is érthető Airport kifejezést használták)

Belső oldal: A 98-as átszállásokat törölték. A 82-es 1988. január óta Kőbánya-Kispestig jár, új járat a 82A (1988. október). A repülőtér kifejezéseket törölték az 1-es és 2-es terminálnál. Az "E" porta és a bekötőút megállók továbbra is rossz sorrendben szerepelnek.

Évjárat: 1995. július

Külső oldal: Elnyújtott Helvetica karakterekkel.

Belső oldal: Megálló-változások a balos által jelölt irányhoz képest: Sallai főműhely -> Gépjármű Javító Főműhely, Steinmetz kapitány út -> Csévéző utca.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1998. augusztus, a keresztúr busz indításakor készült

Belső oldal: Új típusú logó. Korábban kimaradt átszállások, illetve az újonnan indult keresztúr-busz beszerkesztése a korszakra jellemző szerkesztési típussal. Ferihegy 1 megállóknál eltűnt az irány feltüntetése.

Évjárat: 2000 első fele, utolsó széria

Külső oldal: Korszakra csak néhány - főként dél-pesti - járatra jellemző, vastag betűs kialakítás, melynek különlegességét az adja, hogy ez az egyetlen gyorsjárat, melyre ilyen kivitelű tábla készült.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista a korszakra jellemző vastag járatszámmal. Megállóátnevezés: Ferihegy 1 -> Repülőtér C porta, ez valójában megálló áthelyezés volt: ekkor újították fel az 1-es terminált, mely ennek következtében le lett zárva. Emiatt a buszok nem tették meg a hurkot a terminál felé egyik irányban sem. A megálló helyett a reptérre vezető úton található Volán-megállót használták (ez fut jelenleg Ferihegy vasútállomás néven). A változás érzékeltetésére kapott a megálló saját nevet is (hiszen konkrétan a C porta előtt van). Más átnevezés: 4-es út -> Üllői útÉrdekes még a kapcsolatok helyett használt lehetőségek szó.

A járat 2000 augusztus 1-től reptér-busz jelzéssel közlekedett.

94

Évjárat: 1989. február (környéki díjszabás bevezetésekor), az autóbuszok már Gyálon hurokban betérnek a Rákóczi utcába, de még létezik az 54E busz is.

Évjárat: 1991 körül, véletlenül kimaradt a határátlépést jelző csík.

Külső oldal: Érdekes, hogy még Dózsa György utca a végállomásnév, holott ekkor már inkább központ megnevezést használtak (1990-től), ezért gondoltam 1991-es évjáratot. A Pestimre helett Pestszentimre név használatos, a hosszabb név miatt rövidítésre volt szükség. A másik végállomás ugyan megváltozott, de a külső oldalból ez nem derül ki (lásd lentebb)

Belső oldal: A végállomás hivatalosan a korábban Vecsési út elnevezésű megálló lett (LÁSD AZ ÁBRÁT), ezt átszerkesztett - kisebb betűtípussal írták ki. A további megállók (Szent István utca és Vecsési út(Kőrösi út)) a Dózsa György utca irányú buszok megállói lettek, amiket az egyirányú balos nem jelöl. Megszűnt az 54E és a Csolt utca mellől kiszedték az ABC kommentet.

 

Évjárat: 1996.február, puha műanyag, a korszakra jellemző vastag határátlépő csíkkal.

Külső oldal: Régi típusú betűkkel megjelenik a központ végállomáselnevezés illetve végre eltűnt a hibás Kőrösi út felirat

Megállóhelyváltozás nem történt, a listán átszerkesztések nem láthatók.

Évjárat: 1996. november, puha műanyag, tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült

Évjárat: 1999 körül, lekerekített sarkú csíkkal.

Külső oldal: A korszakban csak néhány - főleg dél-pesti - járatra jellemző, vastag-karakteres kialakítás.

Belső oldal: Tartalmi változás nélkül, ritkán használt kicsiny járatszámmal (lásd még 39-es, 95-ös, 150-es). Új típusú logóval és vékony-betűs megállólistával.

Évjárat: 2000 körül, barnásabb színű csíkkal.

Évjárat: 2001 körül, ellentétes irányú csíkkal, a kapcsolatok helyett lehetőségek felirattal.

Évjárat: 2002. március, a 94-es beindításakor, ismét a régi csík-iránnyal

Belső oldal: A 94-es feltüntetése. A közigazgatási határról a megállólista már nem, csak az alsó szöveg tájékoztat, amit kissé feljebb húztak.

Évjárat: 2002. szeptember (megállóhely áthelyezése)

Belső oldal: Vastag belső járatszám. Bocskai utca -> Bocskai István utca (másik irányban: Damjanich utca -> Bocskai István utca).

Évjárat: 2003 második fele - 2004. Tartalmi különbség nélkül.

A járat a 2006.09.30-án üzemzárással megszűnt, szerepét az új 55-ös járat vette át.

94

A járat 2002 márciusában indult időszakos járatként, csúcsidőben, a gyáli térség színvonalasabb kiszolgálása érdekében.

Évjárat: 2002. március (első széria)

Egyedi rózsaszín csíkkal, változatlan paraméterekkel.

Évjárat: 2002. szeptember (megállóhely áthelyezése)

Belső oldal: Bocskai utca -> Bocskai István utca (másik irányban: Damjanich utca -> Bocskai István utca). Gyál felé az Ady Endre utca megállóhely véletlenül lemaradt.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós, pufi stílusban.

A környéki járatok közül csak a 94-es és 294-es járatokra készült pufi tábla.

Belső oldal: Az elmaradt Ady Endre utcai megállót pótolták.

Évjárat: 2003. szeptember (Gloriett-busz beindítása, Határ út végállomási rend módosítása) - 2004. augusztus (99A megszüntetése)

Belső oldal: Új járat a Gloriett-busz, továbbá a járat végállomási rendje módosult a Határ úti végállomáson.

Évjárat: 2005. január 3. (két új megálló létesítése)

Belső oldal: Új megállók: Rákóczi Ferenc utca (Gyál felé), Szent István utca (Határ út felé). Megszűnt: 99A, új: Pestszentimre Iskola-busz. Feltüntették a 294-es járatot.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag. Pestszentimre és Gyál közlekedésének átszervezése után. Vágott szélű világosabb sárga csíkkal.

Külső oldal: Kisebb feliratok és járatszám.

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A járat érinti az összes megállóhelyet, amelyet az ekkor megszűnő 54-es használt. A korábban is létező szakaszon az alábbi változások történtek: Temető -> Kalász utca. 

Garázsmeneti tábla puha műanyagból, valószínűleg 2006 októberében, a gyáli járatok átszervezésekor készült.

Évjárat: 2007. március előtt (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Belső oldal: Egyetlen különbsége (a csík eltérő helyzetén kívül), hogy a Határ útnál 66-os helyett 66-ost jelöl.

A járat jelzése 2008.08.21-től 294E-re változott.

94E

A gyáli járatok 2006 októberi átszervezésekor, a Határ úti elérhetőségének javítása érdekében új viszonylat indult.

Évjárat: 2006. október 1., a járat indulásakor, puha műanyagból.

Garázsmeneti tábla puha műanyagból, a járat indulására készítve.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag.

Belső oldal: Gyál felső, MÁV-állomás -> Gyál felső vasútállomás. Új járatok: 35, 135, 254 (Alacska-busz, sűrűbb megállókiosztással), megszűnt: Gloriett-busz. Egy 84-es elmaradt átszállás, továbbá MÁV és Volán kapcsolatok feltüntetése, a 154-es átszállások törlése. A TESCO-busz nagy betűkkel történő kiíírása.


 

95

Évjárat: 1988. június (73-as autóbusz beindításakor)

Évjárat: 1990. augusztus (955 és 95-ös járatok megszüntetése)

Belső oldal: A Keleti pályaudvarnál található átszállások lekoptak (tehát itt nem történt törlés). Több járat megszűnt. Néhány, korábban elmaradt átszállást pótoltak. A Hungária körúton hibásan saját magára utal átszállásként.

Évjárat: 1991. február (Zalka Máté tér -> Liget tér) - 1991. október (Martinovics tér megálló megszüntetése)

Külső oldal: P.lőrinc -> Pestszentlőrinc

Belső oldal: Az egyik utolsó tábla, mely még piros gyorsjáratokkal készült. Megszűnt járat: 30. Rövidült: 20-as. Megálló átnevezés: Zalka Máté tér -> Liget tér. Néhány átszállás-variálás és a hibás önmagára utalás törlése.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: Már keretes gyorsjáratokkal, de több hibával: pl: 62-es,73-as és 132-es keretezésének elmaradása. Új megálló a Mázsa térnél és a Bajcsy Zsilinszky kórháznál (ez igen eltérő szerkesztéssel). A Kápolna utca és Martinovics tér megállók megszűntek. Liget téri átszállások átnyúlnak a villamosokhoz, ez a megoldás szokás volt a késői balosoknál (lásd még 72-esnél is)Az átszállásokat néhol variálták, de csak logikusság szempontjából.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Belső oldal: A jobb oldali listában érdekes a Mádi utcai 85, 185-ös átszállás (nagyobb karakterekkel készült).

A járat útvonala 1996. április 1-jétől a Népstadionig rövidült.

Évjárat: 1996. március (a  változásra előre legyártva)

Külső oldal: Betűi a régi stílusúak, de az átlagosnál kisebb méretűek és vékonyabbak. Az Ifjúság útja ennek kisbetűs változata, melyet ritkán alkalmaztak).

Belső oldal: A logó a megszokottnál nagyobb távolságra van a járatszámtól. Megszűnt járatok: 62132 buszok és 75A troli. Rövidült: 80-as, helyette hosszabb: 98-as. Számos korábban elmaradt átszállást feltüntettek (vagy irányt pontosítottak, a 185-ös esetében), viszont több helyen véletlenül villamos-átszállásokat töröltek.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: A korábban véletlenül törölt villamos-átszállásokat visszahelyezték

Évjárat: 1997 vége, kemény műanyag

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Tartalmi különbsége nincsen.

Évjárat: 1998. október

Belső oldal: A korszakban néhány táblánál alkalmazott kisméretű járatszámmal. Végállomási rend módosítása következtében Pestszentlőrinc felé megszűnt a Népstadion, metróállomás megállóhely. Történt egy megállónév-változás is: Pongrác út 17. -> Kistorony park. Új járat: keresztúr-busz.

Évjárat: 2000. szeptember

Belső oldal: 93 -> Reptér busz, a júniusban indult Újhegy-buszt azonban még nem jelöli

Évjárat: 2001. október (3-as villamos beindítása)

Belső oldal: A korszakra jellemző kövér-karakteres járatszámmal. Új járatok: 1A villamos (2000. december), 3-as villamos (2001. okt). Hosszabb útvonalon jár a 62-es villamos, továbbá feltüntették a korábban elmaradt Újhegy-buszt.

Évjárat: 2003. április (új megálló létesítése), pufibetűs kivitel

Belső oldal: Új megálló létesítése a Népstadion felé, a Felsőcsatári útnál. A korábban elmaradt 37A villamos feltüntetése. A 2002-ben megszűnt 32-est hibásan még mindig jelöli.

Évjárat: 2004. január 1. (A Népstadion végállomás neve 2004 januárjában megváltozott.)

Belső oldal: Új járat: 132-es busz, megszűnt: 32, lerövidült: 32-es.

Évjárat: 2005 ősz -tél (kialakítása alapján)

Külső oldal: Kisebb feliratok

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Kimaradt átszállás feltüntetése: 151.  A 37A villamos szeptember 1-től a Sörgyárig rövidült, ezért az érintett megállókban törölték.

Évjárat: 2006. június - szeptember (még jelöli a 132-est), puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó. Kimaradt átszállások feltüntetése: 19, 36. Reptér-busz -> 200.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: MÁV és Volán átszállások feltüntetése. Megszűnt: 132130 -> 130. A Gyömrői úti végállomáson minden átszállást feltüntettek, helyette a másik irányban a Felsőcsatári útnál töröltek mindent.

Évjárat: 2008. április, tartalmi különbség nélkül.

95

Évjárat: 80-as évek közepe, duplaoldalas.

Évjárat: 1987 első fele - 1989 között készült., mert a 168-as autóbuszt a Zalka Máté térnél nem jelöli (1987-tól ugyanis az Örs vezér teréről indul).

Külső oldal: A Kerepesi úti végállomás három sorba írása.

A járat 1990 augusztus 31-én üzemzárással megszűnt.

96

Fém duplaoldalas. Alatta egy szitanyomásos 73E-vel.

Évjárat: 1985. október (104A beindítása) - 1987. október (megálló létesítése a Hoffmann Ottó /ma: Béla utca/ utcánál)

Külső oldal: A végállomást 1984 novemberében a Cérnagyárnál jelölték ki (az Egyesült Izzó utáni megálló).

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria

Külső oldal: Felszabadulás útja -> Szentmihályi út

Belső oldal: Megálló-átnevezések a jelölések szerint, a megváltozott közterületnevek átszerkesztése a táblán is feltűnik, vastagabb karakterekkel készültek: Nyírpalota utca, Szentmihályi út, Hubay Jenő tér, Aschner Lipót tér, Béla utca (ez utóbbi új megállóhely 1987 októbere óta, de akkor még Hoffmann Ottó utcának nevezték). Az átszállási változásokra nem tértem ki, mivel minden lehetséges átszállást feltüntettek, és a metróátadás (1990. december) óta jelentősen megváltozott Újpest közlekedése.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag.

Belső oldal: Megálló-változás nincs. Egyedüli szerkesztési nyom a Szentmihályi út végállomásnál olvasható nagyobb számmal írt 75-ös.

Évjárat: 1998, tartalmi különbség nélkül, újabb típusú logóval, kemény műanyagból.

Érdekessége a dátum helyére nyomtatott MACIKA felirat.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós, pufi stílusban

Belső oldal: A 2000 októberében indult palota-busz feltüntetése. Érdekes hiba a bal oldali listán a Tungsramnál feltüntetett 104-es az alapjárat helyett. 

Évjárat: 2003 vége - 2004

Belső oldal: A 104-es hibájátt korrigálták. A Hubay Jenő térnél jelöli a palota-buszt.

Évjárat: 2005. augusztus ("kapcsolatok" helyett "lehetőségek") - november vége (még közlekedik a 73-as)

Külső oldal: Kisebb méretű betűk.

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe került, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek".

Évjárat: 2006. január (megállóhelyek átnevezése), kemény műanyag

Külső oldal: Ismét nagyobb betűkkel készült.

Belső oldal: Még éppen Rt-s logóval készült, a februári megálló-átnevezésekre. Több, kimaradt átszállás feltüntetése. Tényleges hálózati változás: 73 -> 73 (2005. december). Megállók-átnevezése: Nyírpalota utca -> ~ út (évekig helytelenül volt jelölve), UTE Sporttelep -> Újpesti stadion

Évjárat: 2006. július (már puha műanyagból készült) - szeptember vége (még nem közlekedik a 96A)

Belső oldal: Újpalotán elmaradt átszállásokat tüntettek fel és egy 12-es villamos átszállást áthelyeztek.

Évjárat: 2006. október (puha műanyag) - a 96A beindítása

Külső oldal: Ismét kisebb méretű betűkkel.

Belső oldal: Új járat a 96A, a Szilágyi utcánál törölték a 14-es villamost.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: MÁV és Volán átszállások feltüntetése, rengeteg más korábban kimaradt átszállás mellett. Tényleges változás: 75 -> 175, 130 -> 130, 177 -> 231 (a Rákos útnál hibásan 131-esként jelölve), valamint új járat a 46-os.

96

Évjárat: A tábla az 1977. január (196-os átszámozása 96-ra) és az 1984. november (ekkortól a Cérnagyárnál végállomásozik) közötti állapotokat mutatja.

A kialakítása alapján azonban inkább 1977-78-as lehet. Fémtáblára szitázott, kézzel kivágott, a szokásosnál vastagabb, egymáshoz közel rakott betűk utalnak erre.

Évjárat: 1988. június (már 73-as közlekedik az alapjárat helyett) - 1990. december (3-as metró átadása)

Belső oldal: A Hevesi Gyula útnál a 132-es hibásan fekete színnel szerepel.

Évjárat: 1990. december (3-as metró meghosszabbítása)

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése. Hiba: a Páskomliget utcánál 96-os helyett 69-es, Fazekas Ferenc utcánál 177-es helyett 117-est jelöl. A Bajcsy-Zsilinszky út megálló helyett Újpest-Központ néven új megálló létesült, valamint megálló-átnevezés történt: Tito utca -> Tito utca (Árpád út). Új járatok a 43-as, 122-es (hibásan a Tungsramnál is jelölik), 170-es, illetve számos más változás is történt az újpesti környéken.

Évjárat: 1993. december (utolsó balos-széria)

Külső oldal: Felszabadulás helyett Szentmihályi út, azonos - régi típusú betűkkel.

Belső oldal: Számos megállóváltozás, jól látható, vastag fekete átszerkesztéssel: Hevesi Gyula út -> Nyírpalota utca, Fazekas Ferenc utca -> Fazekas sor, Tito utca (Árpád út) -> Árpád üzletház, Árpád út (Váci út) -> József Attila utca, Táncsics Mihály utca -> Károlyi István utca, Lipták utca -> Zsilip utca, 28.sz után a "sz." törlése. Új megálló: Beller Imre utca. Hiba: továbbra is 117-es jelölése a 177-es helyett, valamint az Árpád üzletháznál 170-es helyett 170-es. A 130-as 1993 decembere óta gyorsjáratként üzemelt. A hibás 122-es átszállást törölték.

Évjárat: 1995. február (valószínűleg második tojáslogós)

Évjárat: 1996. április, puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt járatok törölve: 43,132 autóbuszok és a 11-es villamos. Logó nélkül készült, utólag ragasztották rá.

 Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Nagyon ritka párosítás: puhatábla és Rt-s tojáslogó. Ennek az lehet az oka, hogy az előző szériáról lemaradt a logó, ezért erre újat készítettek. A megszűnt 104A járatot törölték, valamint feltüntettek egy 130-as átszállást. 

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: Újabb típusú tojáslogóval. Egy korábban elmaradt 75-ös átszállást pótoltak

Évjárat: 1999

Belső oldal: Korábban kifelejtett (24,121,177, metró) a korszakra jellemző, nagyméretű - "listarondító" számokkal. A Bezerédj Pál utca helyett logikusabbnak találták a 177-est a Szentmihályi út megállónál feltüntetni.

Évjárat: 2000. október, palota-busz indulása

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, a korszakra jellemző vastag járatszámmal. Feltüntették a palota-buszt, illetve a Hubay Jenő térnél a korábban kifelejtett 104-est.

Évjárat: Szintén 2000. október

Külső oldal: A korszakra jellemző kisebb járatszámos, más betűtípus.

Belső oldal: A Palota-buszt a Beller Imre utcánál nem jelöli

Évjárat: 2003. május, utolsó tojáslogós, pufi stílusban

Belső oldal: Az újonnan indult váci úti Tesco-busz feltüntetése.

Évjárat: 2003 vége - 2004

Belső oldal: Tartalmi különbsége nincs, csupán egy hibát tekintve: a Beller Imre utcánál a 25A kerete lemaradt.

Évjárat: 2005. augusztus ("kapcsolatok" helyett "lehetőségek") - november vége (még közlekedik a 73-as)

Külső oldal: Kisebb méretű betűk.

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe került, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Tartalmi különbsége nincs, a 25A hibája is megmaradt.

Évjárat: 2006. február (megálló-átnevezések), még kemény műanyagból

Belső oldal: Zrt-s logó. 73 -> 73 (ám csak Újpest felé módosították, sőt, az újonnan feltüntetett átszállások között is ott van a 73-as). A 25A keretét pótolták. Megálló-átnevezés: Nyírpalota utca -> ~ út (évekig helytelenül volt jelölve), ám a szintén ekkor átnevezett UTE sporttelep még a régi nevén szerepel.

Évjárat: 2006 vége - 2007 eleje, puha műanyag.

Belső oldal: UTE sporttelep -> Újpesti Stadion (ez a változás még 2006 februárjában került bevezetésre)

Évjárat: 2007. június, puha műanyag

Belső oldal: Megálló-átnevezés: Váci út -> Temesvári utca. Számos átszállási módosítás, valódi hálózati változás nékül. Érdekes a Pólus-busz pirossal szitázott átszállása. A hibásan fennmaradt 73-as átszállásokat korrigálták.

Évjárat: 2007. november, puha műanyag

Belső oldal: MÁV és Volán átszállások feltüntetése. Új járat a 46-os, 75 -> 175, 130 -> 130, 177 -> 231.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: A Temesvári utcánál Újpest felé Volán átszállást tüntettek fel, míg az ellenkező irányban a 121-essel együtt törölték.

Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással. Sötétebb piros színnel.

Külső oldal: Kissé jobbra tolt járatszám, kisebb betűk (így lehetővé vált az újpalotai végállomás kétsoros kiírása).

Belső oldal: Új típusú megállólista. Több Volán átszállás törlése, feltüntetése és áthelyezése. A Temesvári utcánál ismét jelölik a 121-est.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 196-osra változott.

 
Járattörténeti adatok (1977-1997)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Silhouette in the Darkness - Reménykedni valamiben, majd elveszíteni: az jobban fáj, mintha semmit sem reméltél volna.    *****    Enigma Disease ⊱ Egy háborút már önmagában vívni is nehéz; s megmenteni mindenkit? Tudd: nem lehet...    *****    Horoszkóp megrendelések, asztrológiai és ezoterikus olvasmányok, szoftverek, letöltések. Szeretettel várlak az oldalon!!    *****    Részletes személyiség és sors analízis,3 év elõrejelzéssel + ajándék névmisztikai elemzés júliusban. Rendeld meg most!!!    *****    Szeretnél egy nagyon részletes születési horoszkópot, 3 év elõrejelzéssel, vagy egy párkapcsolati elemzést? Rendeld meg!    *****    Hozd létre a saját Istenedet és légy az Univerzum Ura! Várunk!    *****    IG: @dalszovegforditasok | DALSZÖVEGFORDÍTÁSOK | IG: @dalszovegforditasok | DALSZÖVEGFORDÍTÁSOK | @dalszovegforditasok    *****    Angolturi Lerakat - Angol használtruha kereskedés. Gyerek és felnõtt ruhák már 350.-Ft/kg-tól Gyors kiszállítás    *****    Egy horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, én segítek értelmezni amit látsz, de a döntés a tiéd!    *****    Születési horoszkóp, elõrejelzés, gyermektervezés,párkapcsolati elemzés,biotérkép készítés diplomás asztrológustól.Itt!    *****    Részletes személyiség és sors analízis diplomás asztrológustól,szóban és írásban, nagyon kedvezõ áron.Ne hagyd ki! Katt!    *****    Szélessávú Honlap Debreceni ingatlanok, még több elérhetõ telefonos egyeztetés után www.simonyiingatlan.gportal.hu    *****    Támogasd adománygyûjtéseinket! Ajánld fel szervezetünknek az adód 1%-kot! Hogyan segíthetsz? Nézd meg a portálon.    *****    Érdekel az egészséges életmód, mozgás és táplálkozás? A Kit Fit oldal megnyitotta kapuit. Életmód, egészség, fitnesz....    *****    Szia! Ismered az mta nevezetû játékot? Biztos unod a folyamatos external módos gazdagrp szervereket. Nálunk a helyed!    *****    Blogom, Új olvasóit keresi. Ha Szereted a a mangákat, filmajánlót, verseket és még sorolohatnám. Akkor itt a helyed.    *****    Költöztetés bútorszállítás    *****    Mysteries of the Night ~ Az éjszaka misztériumai csak arra várnak, hogy felfedezd õket. ~ mysteriesofthenight.hu    *****    Nedves levegõ? Fõzéskor nehéz a levegõ? -- 5 kérdés a páraelszívókról -- FAVI páraelszívók    *****    Párásodik a lakás? Mentesíts okosan - FAVI páraelszívók - 5 kérdés a páraelszívókról