bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
Általános utastájékoztató táblák és egyéb ágazatok
 
91 - 94E

91

Évjárat: 1984. augusztus (84 -> 84-es) - 1987. december (12, 12A megszüntetése)

Évjárat: 1988. július (26A beindítása) - rendszerváltás

Belső oldal: Megszűnt: 12, 12A (1987. december), új járat 1988 júliusától az időszakos 26A

Évjárat: 1992 vagy 1993

Külső oldal: A Marx tér felirat eltűnt, helyette rövidítés nélkül kiírták a Nyugati pályaudvart.

Belső oldal: Megálló-változások: Sallai Imre utca -> Tátra utca, Apostol utca (Rendőrség) -> Apostol utca (vékonyabb betűkkel), illetve a kötőjelek eltűnése egyes megállókból. Átszállások: lerövidült a 12-es, a 84-ből 84-es lett. Elmaradt átszállásokat pótoltak (6,26,191), viszont a 26A-t annak időszakos jellege miatt nem jelöli.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Külső oldal: Megszűnt az Endrődi S. rövidítés és 3 sorban került kiírásra.

Évjárat: A dátumozás híján nem egyértelmű: lehet 1995. június - 1996. február között (időnként előfordult, hogy nem dátumoztak), vagy 1997 második fele (1996. február és 1997 eleje között puha táblák készültek).

Belső oldal: 84-es és 86-os hézagot hagyó törlése. Megálló-változás: Nyugati pályaudvar irányában: Szemlőhegy utca -> Mandula utca.

Évjárat: 1996. szeptember, puha műanyagból, tartalmi különbég nincs.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül (csak a dátum tűnt el)

Évjárat: 2001

Külső oldal:  Átmeneti betűtípus. A külső járatszám elnyújtott Helvetica, lásd még ilyet a 2001-es 68-asnál.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, új típusú logó és a korszakra jellemzően vastag járatszám. Sem a megállók,sem az átszállások nem változtak 1995 óta (a Nyugati pályaudvarnál fel kellett volna tüntetni az 1998 augusztusában indult a city-buszt).

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós, pufi stílusban, tartalmi változás nélkül.

Évjárat: 2003 második fele - 2004. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan).

Külső oldal: Kisebb feliratok.

Belső oldal: HÉV helyett Szentendrei HÉV kifejezés használata.

Évjárat: 2007. július, puha műanyag.

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: A logó a tábla alsó részére húzva. Két 11-es átszállást töröltek. Közel 10 év után végre feltüntették a Citiy-buszt, mely egyébként 1 hónap múlva meg is szűnt.

Évjárat: 2008. január, kemény műanyag

Belső oldal: A logót még lejjebb húzták. Ismét feltüntették a két 11-es átszállást, továbbá a MÁV és Volán kapcsolatokat. Megszűnt a City-busz, ideiglenesen szünetel a 2A villamos.

Évjárat: 2008. április, tartalmi különbség nélkül.

92

Évjárat: 1991. november előtti

A belső oldal üres.

Évjárat: 1991. november

Külső oldal: A járat útvonala november 1-től hosszabbodott meg Kerepestarcsa kórházig.

Belső oldal: Az évjáratot tanúsítja, hogy még a rendszerváltás előtti utcanevekkel találkozunk. Érdekes a középső oszlopban a duplán kiírt Szabadföld út megállóhely.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Külső oldal: Kerepestarcsa két önálló településsé vált szét, így a kórház neve is változott

Belső oldal: Rákosszentmihály felé lemaradt az Ergonett megállóhely, s ez a 2000-ben készült szériáig nem is tűnt fel a készítőknek! Megállóváltozások: Janovetz Margit utca -> Margit uca , Varga József utca -> Szent Korona utca. A bal oldali lista 11. megállójában a 76-os helyett hibásan 76-os szerepel.

1996-os puha garázsmeneti tábla

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Külső oldal: Rákosszentmihály MÁV-állomás rövidítés nélküli felirata összesrűrített, kis betűkkel.

Belső oldal: Megszűnt járat: 46. Módosított útvonalon közlekedik: 45. Az Imre utcánál beszerkesztették a 76-ost, mivel itt a gyorsjárat megállót kapott, valamint a HÉV-piktogram helyett feliratot alkalmaztak. 

Évjárat: 2000

Belső oldal: Egy érdekes jelenséggel találkozunk: a megállólista egyik oldala újult csak meg az új fajta vékony betűs stílusban. Megálló-változások: 8 év után pótolták a hiányzó Ergonett megállót, átnevezés: Rákóczi út (Csömöri út) -> Batthyányi utca. Számos, korábban elmaradt átszállás pótlása eltérő betűtípussal, valamint a korábbiak átrendezése. Új típusú tojáslogó alkalmazása.

Évjárat: 2002. december, utolsó tojáslogós

Belső oldal: Az autóbuszok megállót kaptak a megnyíló Csömöri Auchannál is.  Ergonett -> "Raktárak" , ezt bal oldalon a régi listába vékony betűkkel szerkesztették.

Kb. 2005 vége - 2006 eleje, garázsmeneti tábla

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Új járat a 144-es (2003. március)

Évjárat: 2005 ősz - tél

Belső oldal: A logó lejjebb, a járatszám feljebb helyezve. "kapcsolatok" helyett "lehetőségek".

Évjárat: 2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan).

Belső oldal: A "HÉV Gödöllő" helyett "Gödöllői HÉV" megnevezést használ.

Évjárat: 2007. augusztus (a rákosszentmihályi járatok átszervezésekor), puha műanyag

Külső oldal: Rákosszentmihály, MÁV-állomás -> ~, vasútállomás.

Belső oldal: Megálló-átnevezések: Veres Péter út / Batsányi János út -> Sashalom, Pilóta utca / Corvin utca -> Mátyásföld, repülőtér, Jókai Mór utca -> Jókai Mór utca (Veres Péter út). Szinte az összes érintett járat számozása változott.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Külső oldal: Rákosszentmihály vasútállomás vessző nélkül lett kiírva.

Belső oldal: Volán átszállások feltüntetése.

93

Évjárat1994, első tojáslogós (még jelöli az 50A villamost, mely 1995 januárjától szünetelt).

Külső oldal: Már feltűnik az összesűrített betűk használata a rövidítés helyett (MÁV-áll. helyett MÁV-állomás). Az elsőként készült tojáslogós tábláknál előfordult, hogy nem jelöltek gyártási dátumot.

Évjárat: 1996. november, puha műanyag

Belső oldal: A megállólista két irányának felcserélése. Törölték a megszűnt járatokat (35,135,50A villamos). Több helyre bekerült az 1995-ben indult 193-as

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Kőbánya-Kispestnél az 1996-ban rövidülő 80-as helyére illesztették be a meghosszabbított 98-ast (ezt már az előző szérián meg kellett volna tenni.)

Évjárat: 1998

Külső oldal: A számot jobbra tolták, így lehetővé vált a kőbánya-kispesti végállomás két sorba történő kiírása (kisebb betűmérettel). Ferihegy 1. Airport is két sorba került, szintén kisebb betűkkel.

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Tartalmi különbsége nincs.

Évjárat: 1999. március 1. (136-os összevonása a 19-essel)

Belső oldal: A 136-osok egyes karakterét meghagyták, a 9-est pedig listaidegen számmal szerkesztették be. A Bethlen utcánál a 136-os helyére illesztették a 19-est, itt az egyes is listaidegen.

Garázsmeneti tábla körülbelül körülbelül 2000-ből.

Évjárat: 2002. május (182182A beindítása)

Belső oldal: Vastag járatszám. Már látható az újonnan indult 182, 182A járat, a 2000 augusztusában indult reptér-busz és pótolták a korábban kihagyott, 1998 augusztusában indult keresztúr-buszt. Ahol szerkesztés történt, ott az összes átszállást újraírták vékony számokkal. A Bethlen utcánál a 19-es helyett ismét 136-ost jelöl.  A Szarvas csárda térnél a 193-as helyett hibásan 193-ast írtak.

Évjárat: 2003 első fele, az "utolsó generációs" stílusban átdolgozva.

Belső oldal: A jobb oldali listán a Teleki utca megállónál törölték a 19-es és 36-os átszállási kapcsolatot, pedig ezek feltüntetését logikusság szempontjából nem kellene elhagyni. Szintén ebben az irányban Bethlen utcánál 136 helyett hibásan 136 van írva (a Szarvas csárda téri hiba pedig ezen a szérián és megvan, 193 helyett 193-as).

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Ismét feltüntették a Teleki utcánál törölt átszállásokat, a Lajosmizsei sorompónál jelölték a 36-ost. A Bethlen utcai 136-os hibája korrigálva lett, de a Szarvas csárda téri hibás 193-as átszállás a sávos logós szériára is öröklődött.

Évjárat: 2006. április 14. (Reptér-busz -> 200), kemény műanyag

Külső oldal: Kisebb feliratok, Kőbánya-Kispest, MÁV-állomás -> Kőbánya-Kispest (2005. március 7. óta)

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A Május 1. tér / Iglói utca megállópár új neve: Szemere István tér. A Szarvas csárda téri hibás 193-ast gyorsjáratra korrigálták. Új járatok: Reptér-busz helyett a 200-as (2006. április) valamint a Pestszentimre-busz (2004. október). Kőbánya-Kispest végállomásnál a 200-as feltüntetése elmaradt. 

Évjárat: 2008. április

Belső oldal: Hálózati változások: 82-es buszcsalád átszámozása, új  járatok: 35, 135. Elmaradt átszállások feltüntetése (151,183,200 stb.), Volán, MÁV és repülő-átszállások feltüntetése.

93

Évjárat: 1984. március

93-as autóbuszok próbaüzemi jelleggel a Ferihegyi repülőtér helyett a Malév D portáig közlekedtek. Valószínűleg a kezdeti ideiglenes jellegnek köszönhető a furcsa kialakítású tábla: fémlapra ragasztott papírlap, ráadásul külső oldala nem is volt - vagy az évek során eltávolították. A tábla még a 135-öst is jelzi, holott a járat 1982-ben megszűnt.

A Ferihegyi 2-es terminál 1985-ben épült meg.

Évjárat: 1987.12.01. (Kocsedo megállóhely létesítése) 

Belső oldal: Az 1987 augusztusában létesített repülőtéri bekötőút megállónak az E porta előtt kellene szerepenie, hiszen a többi szérián is így látható.

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL!

Évjárat: 1990 közepe (ekkortól kezdve a Ferihegyi Repülőtér helyett a külföldiek számára is érthető Airport kifejezést használták)

Belső oldal: A 98-as átszállásokat törölték. A 82-es 1988. január óta Kőbánya-Kispestig jár, új járat a 82A (1988. október). A repülőtér kifejezéseket törölték az 1-es és 2-es terminálnál. Az "E" porta és a bekötőút megállók továbbra is rossz sorrendben szerepelnek.

Évjárat: 1994. február

1994. február és március hónapban kísérleti jelleggel néhány vonalra (1,11,12,61É,78É,86,93,136,153É,257,297) jelent meg ez a tojáslogós balos széria, kék színben szitázva, angol és német nyelvű tájékoztatóval.

Külső oldal: a kék szériákra jellemző elnyújtott Helvetica karakterekkel.

Belső oldal: Megálló-változások a balos által jelölt irányhoz képest: Sallai főműhely -> Gépjármű Javító Főműhely, Steinmetz kapitány út -> Csévéző utca, továbbá Ferihegy 1. és 2. megállók után Airport kifejezés.

Évjárat: 1995. július

Külső oldal: stílusában változatlan, de az Airport felirattal kiegészítve.

Belső oldal: Már nem jeleznek minden lehetséges átszállást, csak a releváns lehetőségeket. Megállóváltozás a korábban is jelzett irányhoz képest nincs.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1998. augusztus, a keresztúr busz indításakor készült

Belső oldal: Új típusú logó. Korábban kimaradt átszállások, illetve az újonnan indult keresztúr-busz beszerkesztése a korszakra jellemző szerkesztési típussal. Ferihegy 1 megállóknál eltűnt az irány feltüntetése.

Évjárat: 2000 első fele, utolsó széria

Külső oldal: Korszakra csak néhány - főként dél-pesti - járatra jellemző, vastag betűs kialakítás, melynek különlegességét az adja, hogy ez az egyetlen gyorsjárat, melyre ilyen kivitelű tábla készült.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista a korszakra jellemző vastag járatszámmal. Megállóátnevezés: Ferihegy 1 -> Repülőtér C porta, ez valójában megálló áthelyezés volt: ekkor újították fel az 1-es terminált, mely ennek következtében le lett zárva. Emiatt a buszok nem tették meg a hurkot a terminál felé egyik irányban sem. A megálló helyett a reptérre vezető úton található Volán-megállót használták (ez fut jelenleg Ferihegy vasútállomás néven). A változás érzékeltetésére kapott a megálló saját nevet is (hiszen konkrétan a C porta előtt van). Más átnevezés: 4-es út -> Üllői útÉrdekes még a kapcsolatok helyett használt lehetőségek szó.

A járat 2000 augusztus 1-től reptér-busz jelzéssel közlekedett.

94

Évjárat: 1989. február (környéki díjszabás bevezetésekor), az autóbuszok már Gyálon hurokban betérnek a Rákóczi utcába, de még létezik az 54E busz is.

Évjárat: 1991 körül, véletlenül kimaradt a határátlépést jelző csík.

Külső oldal: Érdekes, hogy még Dózsa György utca a végállomásnév, holott ekkor már inkább központ megnevezést használtak (1990-től), ezért gondoltam 1991-es évjáratot. A Pestimre helett Pestszentimre név használatos, a hosszabb név miatt rövidítésre volt szükség. A másik végállomás ugyan megváltozott, de a külső oldalból ez nem derül ki (lásd lentebb)

Belső oldal: A végállomás hivatalosan a korábban Vecsési út elnevezésű megálló lett (LÁSD AZ ÁBRÁT), ezt átszerkesztett - kisebb betűtípussal írták ki. A további megállók (Szent István utca és Vecsési út(Kőrösi út)) a Dózsa György utca irányú buszok megállói lettek, amiket az egyirányú balos nem jelöl. Megszűnt az 54E és a Csolt utca mellől kiszedték az ABC kommentet.

 

Évjárat: 1996.február, puha műanyag, a korszakra jellemző vastag határátlépő csíkkal.

Külső oldal: Régi típusú betűkkel megjelenik a központ végállomáselnevezés illetve végre eltűnt a hibás Kőrösi út felirat

Megállóhelyváltozás nem történt, a listán átszerkesztések nem láthatók.

Évjárat: 1996. november, puha műanyag, tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült

Évjárat: 1999 körül, lekerekített sarkú csíkkal.

Külső oldal: A korszakban csak néhány - főleg dél-pesti - járatra jellemző, vastag-karakteres kialakítás.

Belső oldal: Tartalmi változás nélkül, ritkán használt kicsiny járatszámmal (lásd még 39-es, 95-ös, 150-es). Új típusú logóval és vékony-betűs megállólistával.

Évjárat: 2000 körül, barnásabb színű csíkkal.

Évjárat: 2001 körül, ellentétes irányú csíkkal, a kapcsolatok helyett lehetőségek felirattal.

Évjárat: 2002. március, a 94-es beindításakor, ismét a régi csík-iránnyal

Belső oldal: A 94-es feltüntetése. A közigazgatási határról a megállólista már nem, csak az alsó szöveg tájékoztat, amit kissé feljebb húztak.

Évjárat: 2002. szeptember (megállóhely áthelyezése)

Belső oldal: Vastag belső járatszám. Bocskai utca -> Bocskai István utca (másik irányban: Damjanich utca -> Bocskai István utca).

Évjárat: 2003 vége vagy 2004. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2005 - a csík árnyalata sötétebb és a karakterek mögött fut.

A járat a 2006.09.30-án üzemzárással megszűnt, szerepét az új 55-ös járat vette át.

94

A járat 2002 márciusában indult időszakos járatként, csúcsidőben, a gyáli térség színvonalasabb kiszolgálása érdekében.

Évjárat: 2002. március (első széria)

Egyedi rózsaszín csíkkal, változatlan paraméterekkel.

Évjárat: 2002. szeptember (megállóhely áthelyezése)

Belső oldal: Bocskai utca -> Bocskai István utca (másik irányban: Damjanich utca -> Bocskai István utca). Gyál felé az Ady Endre utca megállóhely véletlenül lemaradt.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós, pufi stílusban.

A környéki járatok közül csak a 94-es és 294-es járatokra készült pufi tábla.

Belső oldal: Az elmaradt Ady Endre utcai megállót pótolták.

Évjárat: 2003. szeptember (Gloriett-busz beindítása, Határ út végállomási rend módosítása) - 2004. augusztus (99A megszüntetése)

Belső oldal: Új járat a Gloriett-busz, továbbá a járat végállomási rendje módosult a Határ úti végállomáson.

Évjárat: 2005. január 3. (két új megálló létesítése)

Belső oldal: Új megállók: Rákóczi Ferenc utca (Gyál felé), Szent István utca (Határ út felé). Megszűnt: 99A, új: Pestszentimre Iskola-busz. Feltüntették a 294-es járatot.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag. Pestszentimre és Gyál közlekedésének átszervezése után. Vágott szélű világosabb sárga csíkkal.

Külső oldal: Kisebb feliratok és járatszám.

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A járat érinti az összes megállóhelyet, amelyet az ekkor megszűnő 54-es használt. A korábban is létező szakaszon az alábbi változások történtek: Temető -> Kalász utca. 

Garázsmeneti tábla puha műanyagból, valószínűleg 2006 októberében, a gyáli járatok átszervezésekor készült.

Évjárat: 2007. március előtt (puha műanyag, de még dátumozatlan). Ezen a szérián a csík a tábla sarkáig teljesen kifut.

Belső oldal: A Határ útnál 66-os helyett 66-ost jelöl.

A járat jelzése 2008.08.21-től 294E-re változott.

94E

A gyáli járatok 2006 októberi átszervezésekor, a Határ úti elérhetőségének javítása érdekében új viszonylat indult.

Évjárat: 2006. október 1., a járat indulásakor, puha műanyagból.

Garázsmeneti tábla puha műanyagból, a járat indulására készítve.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag.

Belső oldal: Gyál felső, MÁV-állomás -> Gyál felső vasútállomás. Új járatok: 35, 135, 254 (Alacska-busz, sűrűbb megállókiosztással), megszűnt: Gloriett-busz. Egy 84-es elmaradt átszállás, továbbá MÁV és Volán kapcsolatok feltüntetése, a 154-es átszállások törlése. A TESCO-busz nagy betűkkel történő kiíírása.

 

 

 

 
Járattörténeti adatok (1915-napjainkig)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierjèt!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre    *****    Egy asztrológiai elemzés,sok segítséget ad,életünk megtervezéséhez,rendeld meg és küldök egy 3 éves éves elõrejelzést is    *****    Szeretne leadni felesleges kilókat? Szeretné méregteleníteni és tisztítani szervezetét?Csatlakozzon a programhoz még ma!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, kezd az évet azzal, hogy belenézel, én segítek értelmezni amit látsz. A saját akaratod dönt!