75
Évjárat: 1977 július 1. (a metróépítés miatt terelt buszok a Vajda Péter utcánál, 50A villamos közlekedése szünetel) - november 14. (még jelöli a 15-ös villamost) MŰANYAGRA NYOMOTT [igen ritka volt ez a korszakban]
Évjárat: 1978. október 23. - a népligeti felüljáró építése miatti változások (89A útvonalrövidítése) - december 27. (A 81, 89-es még terelve jár a Vajda Péter utcánál)
Belső oldal: 1978. január 1. óta ismét jár az 50A villamos. A 89A autóbusz útvonala rövidült, ezért törölték. A 81-es nem szűnt meg, azonban törölték mivel a Vajda Péter utcánál nem volt megállója Több más átszállás azonban indok nélkül törlésre került (pl. Dózsa György úti átszállások). Megszűntek: 15, 15A villamosok, helyettük a 79-es troli meghosszabbítva jár. Az 1977 áprilisában indult, de korábbi szérián kihagyott 43A-t feltüntették.
Évjárat: 1979.május 1. (megszűnt a 71-es troli). Szintén fémtáblára szitázva, még régi típusú, de már fekete színű piktogramokkal.
Belső oldal: Megálló-átnevezés: Május 1 út ->Ajtósi Dürer sor, és új megálló a városligetnél. Átszállási változások: a népligeti felüljáró átadása után a 81-es és 89-es család járatai az Üllői úton közlekednek, ezért törölték a Vajda Péter utcánál. Megszűnő járat: 19-es busz (április 4.), 71-es troli (május 1.) . Új járatok: 80-as troli (április 4.). A Hősök terénél korábban véletlenül törölt átszállásokat visszatették, továbbá egy 33-as villamos átszállást pótoltak.
Évjárat: 1980. augusztus (77-es troli beindítása) /továbbra is fém táblára szitázott/ - 1981. január (a 99-es nem közlekedik)
Belső oldal: Új típusú piktogramok használata. A 3-as metró 1980. március óta már Kőbánya-Kispestig jár, így a Népliget térségében számos villamos és autóbuszjárat megszűnt, illetve lerövidült. Augusztus óta a 77-es troli jár a 75-ös busz helyett. A 43A hibásan feketével szitázva.
Évjárat: 1981. május /4A járat beindítása/ - december /3-as metró meghosszabbítása a Lehel térig/
Külső oldal: A feliratok átdolgozása a klasszikus, egységes betűtípussal, felváltva a korábbi, táblagyártás kezdetére jellemző egyenetlen, kövér betűket.
Belső oldal: Megállónév pontosítás: Salgótarjáni út helyett helyesen "utca". A Thököly úti átszállásokat törölték, bár feltüntetésük indokolt lenne. Új járatok: 99-es 1981. januártól (a kőbányai metrószakasz átadása után egy ideig szünetelt), májustól a 4A. A korábban kifelejtett 33-as buszt feltüntették. A Váci út érintett szakaszán a vilamosok helyett ekkoriban már pótlóbuszok közlekednek a metróépítés miatt.
/a feltöltött képminőség miatt a piros járatok színe feketének látszódik/
Évjárat: 1983. július és 1984. október között a metróépítés kapcsán a troli meghosszabbított útvonalon közlekedett, a Dráva utca - Pannónia utca - Tutaj utca - Hegedűs Gyula utca négyszögben
Évjárat: 1984. november - 1987 március (ekkortól létezik az Olof Palme sétány külön megállóként is)
Külső oldal: A metró meghosszabbítása óta ismét a régi helyen, új végállomásnévvel.
Belső oldal: Megállóhelyek átnevezése a jelölés szerint. Új megállót nem létesítettek. Átszállások átrendezése logikussági szempontok alapján és korábban kimaradt átszállások feltüntetése. Tényleges hálózati változások: váci úti villamosok helyett a metró közlekedik. A 43-as család az 1981-es metróátadáskor, a 120-as autóbusz az 1984-es metróátadás után lerövidült. A 33-as járat 1983 novembere óta csak a Lehel térig jár ezért azt is törölték.
Évjárat: 1987
Belső oldal: A Kerepesi útnál véletlenül lemaradt a metrópiktogram, de más átszállási különbség nincsen. Megállókváltozások: A Kerepesi út, Népstadion mellé utat írtak, az Olof Palme emlékére elnevezett sétánynál két megállóhely is létesült,e gyik a korábbi Népstadion úti megállónév helyett, másik egy teljesen új megálló formájában. A Városliget megállóhely Dvorák sétány nevett kapott, továbbá a Dózsa György út megálló mögül eltűnt az Állatkerti út komment.
Évjárat: 1988.október. A trolibuszok útvonala megváltozott (ekkor változott a 77-es trolibuszok vonalvezetése is, lásd az ott lévő ábránál): az Olof Palme sétányt már nem a Hungária körúton lefordulva érték el a trolik (1.ábra), hanem a Népstadion úton végighaladva(2.ábra).
Belső oldal: Fentiek következtében a Május 1 út megállóhely megszűnt. Egyéb megállóváltozás, hogy a Városliget elnevezésű megálló újra létezik (és még az Állatkerti út kommentár is visszakerült a Dózsa György út megállóhoz), de a Dvorák sétány megálló is megmaradt, valamint a Kerepesi út (Népstadion út) megálló neve egyszerűen Kerepesi út lett . A Thököly úti megálló esetében a 7,55,55-ös kapcsolat valóban megszűnt, hiszen a térképen is láthatjuk, hogy bár a megálló elnevezése azonos, máshol helyezkedik el.
Ziu homloktábla a 80-as évek végéről. Valamilyen átmeneti időszakra készült, ugyanis a 75-ösön a 80-as években is már 280-asok közlekedtek.
Évjárat: 1994 június, első tojáslogós.
Külső oldal: A Népligethez hozzákerült a Metróállomás szó is rövidítve. A másik végállomás betűtípusa nem változott, az út T betűje a nyomtatásban is lemaradt.
Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest az alábbi megállóváltozások történtek: Thököly út (Népstadion út) -> ~ (Stefánia út), Olof Palme sétány -> Zichy Géza utca, a Városliget és Dvorák sétány megálló összevonásra került, Dózsa György út (Állatkerti út) -> Állatkerti út.
Évjárat: 1994 december
Külső oldal: Megszűntek a rövidítések, ezáltal kisebbek és vékonyabbak lettek a betűk. A Népligetnél hibásan mERTÓállomást írtak.
Belső oldal: A logó lejjebb került. Megszűnő járat 36-os villamos. A többi átszállásváltozás csak listarendezés (metrópiktogramok kihúzása oldalra) vagy logikusság miatti változtatás.
Évjárat: 1997. január, puha műanyag
Külső oldal: Korrigálták a hibás metróállomás feliratot.
Belső oldal: Megszűnő járatok törlése: 1, 99 buszok, 44-es villamos. Rövidülő járatok törlése: 12-es villamos, 105-ös busz. Meghosszabbodott 1-es villamos feltüntetése. Új járatok: 99A (eltérő, nagyobb számmal), 103.
Évjárat: 1997 április, kemény műanyag
Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Megszűnt a 67-es villamos, helyette pótlóbusz közlekedik. Az 1-es villamost feltüntették a Thököly útnál, de csak a Népliget felé.
Szintén ekkor készült egy minimális eltérést mutató tábla. Egyrészt ez puha műanyagból készült, illetve a bal oldali listában szerkesztett 67V nem a 7-es busz mellé került.
Évjárat: 1999, kemény műanyag
Belső oldal: Mindössze két vékony betűs beszerkesztést tartalmaz: 1996 július és 1997 októbere között szünetelt a 37A villamos közlekedése, majd ezután újraindult. A másik újdonság a 72-es troli beszerkesztése a Hősök teréhez. Ez csak egy korábbi hiányosság pótlása.
2000. június 16-tól megkezdődött az 1-es villamos vonalának kiépítése a Rákóczi hídig. Ezzel fölösleglegessé vált a 75-ös trolibuszok Népstadion és Népliget közötti szakasza. Az építés első szakaszában, június 16 - július 2. üzemzárás között a 75-ös a Salgótarjáni utca - Dózsa György út között közlekedett duplaoldalas táblákkal (kimaradt szakaszán pótlóbuszok közlekedtek)
Évjárat: 2000. július 3., a trolibuszok útvonala véglegesen a Népstadionig rövidült (mivel azonban az 1-es még nem lett meghosszabbítva, a megszűnt szakaszán pótlóbusz közlekedett).
Külső oldal: Átmeneti betűtípus, a korszakra jellemző kisebb járatszámmal.
Belső oldal: Vékony betűs megállólista, a régi szakaszhoz viszonyítva egy változás történt: a Dózsa György út felé a trolibuszok korábbi leszállóhelye megállóhelyként üzemel, Huba utca néven. A 75-ös trolipótló is feltüntetésre került.
Évjárat: 2000. december 16. (1-es villamos átadása)
Külső oldal: A Népstadion végállomás neve egyszerűsödött, a járatszámot középre igazították
Belső oldal: Új járat az 1A villamos, megszűnt a 75-ös trolipótló. A járat a mai útvonallal azonosan, körforgalomban közlekedik a Népstadionnál.
Évjárat: 2002. június
Belső oldal: Új megálló létesült a Kerepesi úton, közvetlenül az elindulás utáni kanyarodás után.
Évjárat: 2004. január 1. (Népstadion -> Stadionok) - 2005. augusztus vége (kialakítás alapján)
Külső oldal: Népstadion -> Stadionok. Bár hivatalosan nem történt végállomás átnevezés, a metróállomás kifejezést elhagyták.
Belső oldal: Megállók átnevezése: Népstadion, metróállomás -> Stadionok (Hungária körút), Huba utca -> Dózsa György út (2003. május 22. óta). A végállomásból belül is lemaradt a metróállomás kifejezés. Új járat: Tesco-busz (2003. május 22.). Egy fölöslegesnek ítélt 77-es átszállás törlése.
Évjárat: 2005. szeptember (kialakítása alapján) - december 3. (még nem jelöli a 73-as buszt)
Külső oldal: A feliratok kisebbek, így a Dózsa György út kifért egy sorban, miután korrigálták végállomás elnevezését.
Belső oldal: Korszakra jellemzően a logó alulra helyezve, valamint "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Átszállások átrendezése és feltüntetése logikusabb tájékoztatási szempontok alapján. Tényleges hálózati változás nem történt.
Évjárat: 2005. december 3. (73-as beindítása, Rákóczi úti járatok átszervezése)
Belső oldal: 73-as feltüntetése.
Évjárat: 2006. június - 2007. március vége (puha műanyag, de még dátumozatlan)
Belső oldal: A Dózsa György út végállomás és megállóhely nevének pontos kiírása. Egy 30-as átszállás feltüntetése.
75A
1993 októberében az 1-es villamos a Kerepesi útig hosszabbodott (ezzel megszűnt az 55-ös busz). Ekkor jött létre ez a trolibuszjárat, mely kapcsolatot létesített a Népliget és a villamosvégállomás (Népstadion)között, ezt a 75-ös trolibusz is ugyanúgy megtette, a 75A célja a 75-ös tehermentesítése volt.
Külső oldal: Régi betűtípussal készült, de a hosszú végállomásnevek miatt a szám egyedi módon össze lett nyomva.
Évjárat: 1994 június, első tojáslogós széria
Belső oldal: Már létezik a Népstadionig közlekedő 130-as. Népligetnél a metró megjelölése elmaradt, ezt filccel pótolták.
Évjárat: 1994 december, utolsó széria.
Külső oldal: Már nem tartalmaz rövidítést, amit a betűk vékonyításával és összenyomásával értek el. Az Ifjúság útja kerek zárójelben van.
Belső oldal: Megszűnt a 36-os villamos. Egy elmaradt metróátszállást és egy 130-ast pótoltak.
A járat 1995 decemberében megszűnt, mert szakaszán teljesen kiépült az 1-es villamos vonala, amely így a Salgótarjáni útig hosszabbodott.
75-79
Évjárat: 2006. június 24. - A Budapesti Fesztiválzenekar koncertje miatt a Hősök tere lezárásra került. Puha műanyagból készült tábla.
A 75-79 összevont formában közlekedett. A táblát később minden olyan esemény során használták amikor a Dózsa György úton lezárás volt.
76
Évjárat: 1981, fém balos!
Belső oldal: A metró még nem járt az Élmunkás téren (de az építkezés javában folyik lásd 49 villamospótló megléte), és számos régen megszűnt járat számával találkozunk.
Évjárat: 1985 március (a 20-as a Keletiből indul) - 1988 január között
Külső oldal: A Keleti pu. mellett megjelenik a Bethlen Gábor utca pontosítás, de érdekes módon a pályaudvar fölé kerül a felirat, illetve semmilyen zárójeles elválasztása nincs a végállomásnévtől.
Belső oldal: Megállók: Új megálló Lehel utca néven. Fürst Sándor utca -> Szt. István park. A metróátadás miatt igen sok változás az átszállásokban.
Évjárat: 1991 körül.
Külső oldal: A szám kivételével teljesen átdolgozták. A Keleti pályaudvar helyett Baross teret írtak és a Bethlen Gábor utca zárójelbe került, a betűk vékonyabbak lettek. A járatszámot a kétsoros végállomás miatt középső helyzetéből jobb oldalra igazították, és a helyhiány miatt a Jászai Mari teret rövidíteni kellett. Régi típusú de rendkívül kis méretű betűkkel (ilyet még más táblánál nem láttam) kommentárként a Budai Nagy Antal utca szerepel.
Belső oldal: A belső oldalon a rendszerváltás szellemében átneveződtek egyes megállók. Az átszállásokból eltűnt a megszűnő 12A,12,30-as járat (illetve a rövidülő 20-as).
Évjárat: 1992
Belső oldal: Egyetlen egy különbség, az is egy hibás beszerkesztés. Félreértelmezték a lerövidült 20-as hiányát és beszerkesztették az átszállásokhoz. Szériahiba még a Király utcai megálló félredőlt R betűje.
Évjárat: 1994 december, első tojáslogós
Külső oldal: A Bethlen Gábor utca és a Jászai Mari tér rövidítése megszűnt, emiatt vékonyabbak lettek a betűk. Az egyedi miniatűr feliratot pedig a korszakra jellemző vízszintes irányban összenyomott betűk váltották fel.
Évjárat: 1995 november
Belső oldal: Megszűnt járatok: 1,33-as autóbuszok és a 44-es villamos. Rövidült: 12-es villamos és a 105-ös busz.
Évjárat: 1997 április, kemény műanyag
Belső oldal: Új típusú tojáslogó. A Keleti pályaudvarnál törölték a Népstadionig lerövidült 95-öst és a megszűnt 67-es villamost. A 95-ös helyére betették a 67Villamospótlót. A pólus buszt elfelejtették kiírni (akárcsak a többi Keletis trolitáblánál).
1999 júniusától a Westend építése miatt felújítási munkálatokat végeztek a Ferdinánd hídon, ezért a vonal Lehel tér - Keleti pályaudvari szakaszán 73-76 jelzéssel közlekedtek trolibuszok továbbmenve a 73-as vonalán az Arany János utcáig.
Évjárat: Erre az alkalomra készült ez az ideiglenes tábla
Külső oldal: A későbbi újlogós betűtípus felnagyított verziója, illetve piros nyomtatással hívták fel jobban a figyelmet a megváltozott végállomásra. A szám a korszakra jellemző kicsiny típus nagyított változata.
Belső oldal: Vékonybetűs megállólista a korszakra jellemző vastag járatszámmal.
Évjárat: 2000. december (viszonyítás a 97/4 szériához)
Külső oldal: A korszakra jellemző kialakítással
Belső oldal: Törölték a megszűnt 23-as villamost. a Pólus busz továbbra sem szerepel az átszállások között.
Ziu homloktábla matrica:
Másik kivitel, immár felragasztva, hosszabb használat után:
Évjárat: 2003 második fele - 2005 augusztus vége (kialakítás alapján) - tartalmi különbség nélkül.
Évjárat: 2005. december 3. (7A és 73-as megszüntetése, 73-as beindítása)
Külső oldal: néhány milliméterrel kisebb betűk
Belső oldal: További troliátszállások feltüntetése és a fentebb említett hálózati változás. Korszakra jellemzően a logó a tábla alsó részére húzva, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek".
Évjárat: 2006. június (már puha műanyagból készült) - 2007. március vége (még dátumozatlan)
Belső oldal: Zrt-s logó. A korábban kifelejtett Pólus-busz feltüntetése.
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag
Külső oldal: 2007. augusztus 5-től a 4-es metró építési munkálatai miatt a Garay utcába került a végállomás. A két végállomást felcserélték, a betűk kövérebbek, nagyobbak.
Belső oldal: Megszűnt a 4-es busz, helyette a 105-ös jár. Elmaradt troliátszállások feltüntetése, 74-es irányainak megjelölése. Jászai térnél törölték a 15-öst a nagy rágyaloglási távolság miatt.
77
Évjárat: ~ 1981
Belső oldal: A vastagabb vonallal készült megállólista, és az átszállásoknál tr. helyett troli kiírás utal a gyártási évre.
Évjárat: kb. 1987-1988
Belső oldal: A 80-as évek második felére jellemző megállólistával. A Komócsy utca megálló Szugló utca nevet kapott (a két utca párhuzamos és közel van egymáshoz). A Nagy Lajos király útja rövidítve.
1988. október végén a végállomás környékén módosult a trolibuszok útvonala (akárcsak a 75-ösé).1989 előtt még nem létezett az Ifjúság útja közforgalmú útként, így a trolik a Kerepesi úton fordultak le úticéljuk irányába.
Évjárat: 1994 június
Külső oldal: A Kerepesi út helyett Metróállomást és Ifjúság útját írtak. Ezek a módosítások a régi típusú betűkkel történtek.
Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz viszonyítva az alábbi megállóváltozások történtek: Egyrészt az ábrákkal jelölt kezdeti útvonalváltozás, továbbá: Lumumba utca -> Róna utca, Vadas Márton utca -> Turán utca, Cikotai út -> ~(Szugló utca), másik Cinkotai út -> ~(Mogyoródi út), valamint egy új megálló is létesült Kála utca néven. A 62-es villamos piktogramja a Nagy Lajos király útja megállóhelynél lemaradt.
Évjárat: 1994.december
Külső oldal: Megszűnt az utca "U." rövidítése, az Ifjúság útja kerek zárójelbe került. A metróállomás rövidítése megszűnt, az új feliratot valamivel vékonyabb, oldalirányban összenyomott betűkkel írták ki.
Belső oldal: A hiányzó 62-es villamospiktogramot pótolták, a Népstadionnál fölösleges tájékoztatás miatt az 1-es villamost törölték.
Évjárat: 1997.január, puha műanyag
Belső oldal: A megszűnt járatokat (132-es busz, 75A troli) törölték.
Évjárat: 1997.április, kemény műanyag
Belső oldal: Megállónév változás: Szugló utca -> Komócsy utca (visszatérés az 1982-es állapotokhoz). Népstadionnál a 75A utáni hézagot megszüntették.
A tábla évjárata és az ideiglenes meghosszabbítás indoka egyelőre ismeretlen - kialakítása alapján 90-es évek végi
A matrica alatt azonos felirat található.
A Könyves Kálmán körút átépítésekor, 2000 nyarán két hétvégén keresztül ezen az útvonalon járt a trolibusz:
Évjárat: 2002. június (32-es megszüntetése - kezdetben ideiglenes jelleggel)
Belső oldal: Új járat: 3-as villamos (2001. október). Népstadion felé a Nagy Lajos király útjánál a megszűnő 32-essel együtt véletlenük a 62-es villamost is törölték.
ZIU homloktábla 2003-ból, sajnos kopás miatt filccel átírták a feliratokat.
Évjárat: 2004. január (Népstadion -> Stadionok) - 2005. augusztus (kialakítás alapján)
Külső oldal: 2004. január óta Stadionok a végállomás megnevezése
Belső oldal: Bár már a korábbi széria idejében is létezett, a tojáslogóson nem volt feltüntetve az 1A villamos, ezt pótolták itt. Új járat a 132-es. A további módosítások csak logikusabb tájékoztatás elve alapján történtek nem hálózati változás.
Évjárat: 2005 ősz - tél (kialakítás alapján)
Belső oldal: Korszakra jellemzően logó a tábla alsó részébe került és "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Egy korábban elmaradt 82-es és 75-ös átszállás feltüntetése.
Évjárat: szintén 2005 ősz - tél, de az előző szériánál későbbi.
Belső oldal: 1-1A feltüntetése a Stadionoknál.
Évjárat: 2006. szeptember 28. (132-es megszüntetése) - 2007. március vége (még nem dátumozott), puha műanyag
Belső oldal: Zrt-s logó. A megszűnt 132-est törölték.
Évjárat: 2008. március, kemény műanyag
Belső oldal: Az Egressy út / ellenirányban Cinkotai út megállók neve február 1. óta Rákosmezei tér. 130 -> 130, továbbá egy Volán átszállás feltüntetése. A fölöslegesnek ítélt 75-öst törölték a Stadionoknál, bár vélhetően azért, hogy ne kelljen új sort beleszerkeszteni.
78
Évjárat: 1977 - 1978 (fém balos, a kopás fölött halványan látható még a színes piktogram)
Műanyag duplaoldalas a 70-es évek legvégéről / 80-as évek legelejéről.
Évjárat: 1981. május (4A beindítása, ezt a járatot már jelzi a tábla) - december (3-as metró meghosszabbítása a Lehel térig), fém balos
Belső oldal: A Keleti pályaudvarnál hibásan jelzi a 20-ast, a gyorsjárat ekkor még csak a Hősök terétől indult. Megálló-átnevezés: Szemere utca -> Honvéd utca. A 3-as metró még csak a Deák térig járt (1981. december 30-tól hosszabbították a Lehel térig), a Bajcsy-Zsilinszky úton már bontották a villamos vágányokat, ezért láthatjuk a 49V járatot.
Évjárat: 1985. március (a 20-as már valóban a Keletitől indul) - 1987. július 31. (megálló létesítése a Nagymező utcánál)
Külső oldal: A Garay utca mellé egy vessző került. A Kossuth tér nevét pontosították.
Belső oldal: Lerövidült (1984 novemberében) a 120-as járat, a 20-as kiírása most már helyes, hiszen 1985 márciusa óta hosszabbított útvonalon jár. A metróátadással megszűnt a 49V, a 72-es és 73-as trolik útvonalát az Arany János utcáig hosszabbították.
ZIU homloktábla a 80-as évekből.
ZIU homloktábla matrica
Évjárat: 1991.október (Gorkij fasor -> Városligeti fasor) - 1992
Külső oldal: A Garay utca zárójelbe került, a végállomás megnevezése Keleti pu. helyett Baross tér (az ékezet csak lekopás következtében maradt le). A módosított felirat kisebb méretű.
Belső oldal: Megállóátnevezések az új kor szellemében. Új megálló a Nagymező utcánál. Számos átszállási változás: rövidült a 20-as, megszűnt a 30-as. Új járatok: 15A és 105-ös buszok. Ezek mellett még más, csak logikus tájékoztatás miatt történt átszállási változásokat láthatunk.
Évjárat: 1994.január,utolsó balosszéria
Belső oldal: Megszűnt a 15A járat. Feltüntették a korábban kimaradt 4-es járatot. A Kossuth téri sorban nem különül el az autóbusz és villamosátszállás.
Évjárat: 1995.november, második tojáslogós
Külső oldal: Megszűntek a rövidítések, ennek következtében a jobb oldali felirat is kisebb méretű.
Belső oldal: Több megszűnt járat hézagja látszik (1-es autóbusz, 44-es villamos, valamint a rövidült 105-ös)
Évjárat: 1997. április, kemény műanyag
Belső oldal: Új típusú logó. A két táblázat megcserélése. Megszűnt a 67-es villamos, rövidült a 95-ös busz. Új járat a 67V.
Évjárat: szintén 1997.április, kemény műanyag
Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy még régi logóval készült.
Évjárat: 2000.december, kemény műanyag
Belső oldal: Érdekes módon a régi típusú logó megmaradt. Új járat (1998 óta) a City-busz, megszűnt a 23-as villamos. Feltüntették a korábban kihagyott 4-es buszt, valamint a Pólus járatot.
Évjárat: 2003 második fele - 2004 eleje - megállós oldala ismeretlen (lehetséges, hogy duplaoldalas volt) [archív felvétel]
ZIU fém homloktábla, 2004 körüli felmatricázással
Évjárat: 2004 - 2005. június 18. között (Zichy Jenő utca megálló még nincs rajta). Tartalmi különbsége nincs a tojáslogóshoz képest.
Külső oldal: Középre igazított karakterek. Kossuth Lajos tér három sorban.
Évjárat: 2005. szeptember 1. (kialakítás alapján) - 2005. december 2. (73-as megszüntetése)
Belső oldal: A korszakra jellemzően kisebb járatszám, a logó a tábla alsó részére húzva, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek" felirat. 2005. július 18-tól új megálló a Zichy Jenő utcánál.
UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (79-TŐL)
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|