bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
Általános utastájékoztató táblák és egyéb ágazatok
 
75 - 78

75

Évjárat: 1977 július 1.  (a metróépítés miatt terelt buszok a Vajda Péter utcánál, 50A villamos közlekedése szünetel) - november 14. (még jelöli a 15-ös villamost) MŰANYAGRA NYOMOTT [igen ritka volt ez a korszakban]

Évjárat: 1978. október 23. - a népligeti felüljáró építése miatti változások (89A útvonalrövidítése) - december 27. (A 81, 89-es még terelve jár a Vajda Péter utcánál)

Belső oldal: 1978. január 1. óta ismét jár az 50A villamos. A 89A autóbusz útvonala rövidült, ezért törölték. A 81-es nem szűnt meg, azonban törölték mivel a Vajda Péter utcánál nem volt megállója Több más átszállás azonban indok nélkül törlésre került (pl. Dózsa György úti átszállások). Megszűntek: 15, 15A villamosok, helyettük a 79-es troli meghosszabbítva jár. Az 1977 áprilisában indult, de korábbi szérián kihagyott 43A-t feltüntették.

Évjárat: 1979.május 1. (megszűnt a 71-es troli). Szintén fémtáblára szitázva, még régi típusú, de már fekete színű piktogramokkal.

Belső oldal: Megálló-átnevezés: Május 1 út ->Ajtósi Dürer sor, és új megálló a városligetnél. Átszállási változások: a népligeti felüljáró átadása után a 81-es és 89-es család járatai az Üllői úton közlekednek, ezért törölték a Vajda Péter utcánál. Megszűnő járat: 19-es busz (április 4.), 71-es troli (május 1.) . Új járatok: 80-as troli (április 4.). A Hősök terénél korábban véletlenül törölt átszállásokat visszatették, továbbá egy 33-as villamos átszállást pótoltak.

Évjárat: 1980. augusztus (77-es troli beindítása) /továbbra is fém táblára szitázott/ - 1981. január (a 99-es nem közlekedik)

Belső oldal: Új típusú piktogramok használata. A 3-as metró 1980. március óta már Kőbánya-Kispestig jár, így a Népliget térségében számos villamos és autóbuszjárat megszűnt, illetve lerövidült. Augusztus óta a 77-es troli jár a 75-ös busz helyett. A 43A hibásan feketével szitázva.

Évjárat: 1981. május /4A járat beindítása/ - december /3-as metró meghosszabbítása a Lehel térig/

Külső oldal: A feliratok átdolgozása a klasszikus, egységes betűtípussal, felváltva a korábbi, táblagyártás kezdetére jellemző egyenetlen, kövér betűket.

Belső oldal: Megállónév pontosítás: Salgótarjáni út helyett helyesen "utca". A Thököly úti átszállásokat törölték, bár feltüntetésük indokolt lenne. Új járatok: 99-es 1981. januártól (a kőbányai metrószakasz átadása után egy ideig szünetelt), májustól a 4A. A korábban kifelejtett 33-as buszt feltüntették. A Váci út érintett szakaszán a vilamosok helyett ekkoriban már pótlóbuszok közlekednek a metróépítés miatt. 

/a feltöltött képminőség miatt a piros járatok színe feketének látszódik/

Évjárat: 1983. július és 1984. október között a metróépítés kapcsán a troli meghosszabbított útvonalon közlekedett, a Dráva utca - Pannónia utca - Tutaj utca - Hegedűs Gyula utca négyszögben

Évjárat: 1984. november  - 1987 március (ekkortól létezik az Olof Palme sétány külön megállóként is)

Külső oldal: A metró meghosszabbítása óta ismét a régi helyen, új végállomásnévvel.

Belső oldal: Megállóhelyek átnevezése a jelölés szerint. Új megállót nem létesítettek. Átszállások átrendezése logikussági szempontok alapján és korábban kimaradt átszállások feltüntetése. Tényleges hálózati változások: váci úti villamosok helyett a metró közlekedik. A 43-as család az 1981-es metróátadáskor, a 120-as autóbusz az 1984-es metróátadás után lerövidült. A 33-as járat 1983 novembere óta csak a Lehel térig jár ezért azt is törölték.

Évjárat: 1987

Belső oldal: A Kerepesi útnál véletlenül lemaradt a metrópiktogram, de más átszállási különbség nincsen. Megállókváltozások: A Kerepesi út, Népstadion mellé utat írtak, az Olof Palme emlékére elnevezett sétánynál két megállóhely is létesült,e gyik a korábbi Népstadion úti megállónév helyett, másik egy teljesen új megálló formájában. A Városliget megállóhely Dvorák sétány nevett kapott, továbbá a Dózsa György út megálló mögül eltűnt az Állatkerti út komment. 

Évjárat: 1988.október. A trolibuszok útvonala megváltozott (ekkor változott a 77-es trolibuszok vonalvezetése is, lásd az ott lévő ábránál): az Olof Palme sétányt már nem a Hungária körúton lefordulva érték el a trolik (1.ábra), hanem a Népstadion úton végighaladva(2.ábra).

Belső oldal: Fentiek következtében a Május 1 út megállóhely megszűnt. Egyéb megállóváltozás, hogy a Városliget elnevezésű megálló újra létezik (és még az Állatkerti út kommentár is visszakerült a Dózsa György út megállóhoz), de a Dvorák sétány megálló is megmaradt, valamint a Kerepesi út (Népstadion út) megálló neve egyszerűen Kerepesi út lett . A Thököly úti megálló esetében a 7,55,55-ös kapcsolat valóban megszűnt, hiszen a térképen is láthatjuk, hogy bár a megálló elnevezése azonos, máshol helyezkedik el.

Ziu homloktábla a 80-as évek végéről. Valamilyen átmeneti időszakra készült, ugyanis a 75-ösön a 80-as években is már 280-asok közlekedtek.

Évjárat: 1994 június, első tojáslogós.

Külső oldal: A Népligethez hozzákerült a Metróállomás szó is rövidítve. A másik végállomás betűtípusa nem változott, az út T betűje a nyomtatásban is lemaradt.

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest az alábbi megállóváltozások történtek: Thököly út (Népstadion út) -> ~ (Stefánia út), Olof Palme sétány -> Zichy Géza utca, a Városliget és Dvorák sétány megálló összevonásra került, Dózsa György út (Állatkerti út) -> Állatkerti út.

Évjárat: 1994 december

Külső oldal: Megszűntek a rövidítések, ezáltal kisebbek és vékonyabbak lettek a betűk. A Népligetnél hibásan mERTÓállomást írtak.

Belső oldal: A logó lejjebb került. Megszűnő járat 36-os villamos. A többi átszállásváltozás csak listarendezés (metrópiktogramok kihúzása oldalra) vagy logikusság miatti változtatás.

Évjárat: 1997. január, puha műanyag

Külső oldal: Korrigálták a hibás metróállomás feliratot.

Belső oldal: Megszűnő járatok törlése: 1, 99 buszok, 44-es villamos. Rövidülő járatok törlése: 12-es villamos, 105-ös busz. Meghosszabbodott 1-es villamos feltüntetése.  Új járatok: 99A (eltérő, nagyobb számmal), 103.

Évjárat: 1997 április, kemény műanyag

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Megszűnt a 67-es villamos, helyette pótlóbusz közlekedik. Az 1-es villamost feltüntették a Thököly útnál, de csak a Népliget felé.

Szintén ekkor készült egy minimális eltérést mutató tábla. Egyrészt ez puha műanyagból készült, illetve a bal oldali listában szerkesztett 67V nem a 7-es busz mellé került.

Évjárat: 1999, kemény műanyag

Belső oldal: Mindössze két vékony betűs beszerkesztést tartalmaz: 1996 július és 1997 októbere között szünetelt a 37A villamos közlekedése, majd ezután újraindult. A másik újdonság a 72-es troli beszerkesztése a Hősök teréhez. Ez csak egy korábbi hiányosság pótlása.

2000. június 16-tól megkezdődött az 1-es villamos vonalának kiépítése a Rákóczi hídig. Ezzel fölösleglegessé vált a 75-ös trolibuszok Népstadion és Népliget közötti szakasza. Az építés első szakaszában, június 16 - július 2. üzemzárás között a 75-ös a Salgótarjáni utca - Dózsa György út között közlekedett duplaoldalas táblákkal (kimaradt szakaszán pótlóbuszok közlekedtek)

Évjárat: 2000. július 3., a trolibuszok útvonala véglegesen a Népstadionig rövidült (mivel azonban az 1-es még nem lett meghosszabbítva, a megszűnt szakaszán pótlóbusz közlekedett).

Külső oldal: Átmeneti betűtípus, a korszakra jellemző kisebb járatszámmal.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, a régi szakaszhoz viszonyítva egy változás történt: a Dózsa György út felé a trolibuszok korábbi leszállóhelye megállóhelyként üzemel, Huba utca néven. A 75-ös trolipótló is feltüntetésre került.

Évjárat: 2000. december 16. (1-es villamos átadása)

Külső oldal: A Népstadion végállomás neve egyszerűsödött, a járatszámot középre igazították

Belső oldal: Új járat az 1A villamos, megszűnt a 75-ös trolipótló. A járat a mai útvonallal azonosan, körforgalomban közlekedik a Népstadionnál.

Évjárat: 2002. június

Belső oldal: Új megálló létesült a Kerepesi úton, közvetlenül az elindulás utáni kanyarodás után.

Évjárat: 2004. január 1. (Népstadion -> Stadionok) - 2005. augusztus vége (kialakítás alapján)

Külső oldal: Népstadion -> Stadionok. Bár hivatalosan nem történt végállomás átnevezés, a metróállomás kifejezést elhagyták.

Belső oldal: Megállók átnevezése: Népstadion, metróállomás -> Stadionok (Hungária körút), Huba utca -> Dózsa György út (2003. május 22. óta). A végállomásból belül is lemaradt a metróállomás kifejezés. Új járat: Tesco-busz (2003. május 22.). Egy fölöslegesnek ítélt 77-es átszállás törlése.

Évjárat: 2005. szeptember (kialakítása alapján) - december 3. (még nem jelöli a 73-as buszt)

Külső oldal: A feliratok kisebbek, így a Dózsa György út kifért egy sorban, miután korrigálták végállomás elnevezését.

Belső oldal: Korszakra jellemzően a logó alulra helyezve, valamint "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Átszállások átrendezése és feltüntetése logikusabb tájékoztatási szempontok alapján. Tényleges hálózati változás nem történt.

Évjárat: 2005. december 3. (73-as beindítása, Rákóczi úti járatok átszervezése)

Belső oldal: 73-as feltüntetése.

Évjárat: 2006. június - 2007. március vége (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Belső oldal: A Dózsa György út végállomás és megállóhely nevének pontos kiírása. Egy 30-as átszállás feltüntetése.

75A

1993 októberében az 1-es villamos a Kerepesi útig hosszabbodott (ezzel megszűnt az 55-ös busz). Ekkor jött létre ez a trolibuszjárat, mely kapcsolatot létesített a Népliget és a villamosvégállomás (Népstadion)között, ezt a 75-ös trolibusz is ugyanúgy megtette, a 75A célja a 75-ös tehermentesítése volt.

Külső oldal: Régi betűtípussal készült, de a hosszú végállomásnevek miatt a szám egyedi módon össze lett nyomva.

Évjárat: 1994 június, első tojáslogós széria

Belső oldal: Már létezik a Népstadionig közlekedő 130-as. Népligetnél a metró megjelölése elmaradt, ezt filccel pótolták.

Évjárat: 1994 december, utolsó széria.

Külső oldal: Már nem tartalmaz rövidítést, amit a betűk vékonyításával és összenyomásával értek el. Az Ifjúság útja kerek zárójelben van.

Belső oldal: Megszűnt a 36-os villamos. Egy elmaradt metróátszállást és egy 130-ast pótoltak.

A járat 1995 decemberében megszűnt, mert szakaszán teljesen kiépült az 1-es villamos vonala, amely így a Salgótarjáni útig hosszabbodott.

75-79

Évjárat: 2006. június 24. - A Budapesti Fesztiválzenekar koncertje miatt a Hősök tere lezárásra került. Puha műanyagból készült tábla.

A 75-79 összevont formában közlekedett. A táblát később minden olyan esemény során használták amikor a Dózsa György úton lezárás volt.

76

Évjárat: 1981, fém balos!

Belső oldal: A metró még nem járt az Élmunkás téren (de az építkezés javában folyik lásd 49 villamospótló megléte), és számos régen megszűnt járat számával találkozunk.

Évjárat: 1985 március (a 20-as a Keletiből indul) - 1988 január között

Külső oldal: A Keleti pu. mellett megjelenik a Bethlen Gábor utca pontosítás, de érdekes módon a pályaudvar fölé kerül a felirat, illetve semmilyen zárójeles elválasztása nincs a végállomásnévtől.

Belső oldal: Megállók: Új megálló Lehel utca néven. Fürst Sándor utca -> Szt. István park. A metróátadás miatt igen sok változás az átszállásokban.

Évjárat: 1991 körül.

Külső oldal: A szám kivételével teljesen átdolgozták. A Keleti pályaudvar helyett Baross teret írtak és a Bethlen Gábor utca zárójelbe került, a betűk vékonyabbak lettek. A járatszámot a kétsoros végállomás miatt középső helyzetéből jobb oldalra igazították, és a helyhiány miatt a Jászai Mari teret rövidíteni kellett. Régi típusú de rendkívül kis méretű betűkkel (ilyet még más táblánál nem láttam) kommentárként a Budai Nagy Antal utca szerepel.

Belső oldal: A belső oldalon a rendszerváltás szellemében átneveződtek egyes megállók. Az átszállásokból eltűnt a megszűnő 12A,12,30-as járat (illetve a rövidülő 20-as).

Évjárat: 1992

Belső oldal: Egyetlen egy különbség, az is egy hibás beszerkesztés. Félreértelmezték a lerövidült 20-as hiányát és beszerkesztették az átszállásokhoz. Szériahiba még a Király utcai megálló félredőlt R betűje.

Évjárat: 1994 december, első tojáslogós

Külső oldal: A Bethlen Gábor utca és a Jászai Mari tér rövidítése megszűnt, emiatt vékonyabbak lettek a betűk. Az egyedi miniatűr feliratot pedig a korszakra jellemző vízszintes irányban összenyomott betűk váltották fel.

Évjárat: 1995 november

Belső oldal: Megszűnt járatok: 1,33-as autóbuszok és a 44-es villamos. Rövidült: 12-es villamos és a 105-ös busz.

Évjárat: 1997 április, kemény műanyag

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. A Keleti pályaudvarnál törölték a Népstadionig lerövidült 95-öst és a megszűnt 67-es villamost. A 95-ös helyére betették a 67Villamospótlót. A pólus buszt elfelejtették kiírni (akárcsak a többi Keletis trolitáblánál).

1999 júniusától a Westend építése miatt felújítási munkálatokat végeztek a Ferdinánd hídon, ezért a vonal Lehel tér - Keleti pályaudvari szakaszán 73-76 jelzéssel közlekedtek trolibuszok továbbmenve a 73-as vonalán az Arany János utcáig.

Évjárat: Erre az alkalomra készült ez az ideiglenes tábla

Külső oldal: A későbbi újlogós betűtípus felnagyított verziója, illetve piros nyomtatással hívták fel jobban a figyelmet a megváltozott végállomásra. A szám a korszakra jellemző kicsiny típus nagyított változata.

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista  a korszakra jellemző vastag járatszámmal.

Évjárat: 2000. december (viszonyítás a 97/4 szériához)

Külső oldal: A korszakra jellemző kialakítással

Belső oldal: Törölték a megszűnt 23-as villamost. a Pólus busz továbbra sem szerepel az átszállások között.

Ziu homloktábla matrica:

Másik kivitel, immár felragasztva, hosszabb használat után:

Évjárat: 2003 második fele - 2005 augusztus vége (kialakítás alapján) - tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2005. december 3. (7A és 73-as megszüntetése, 73-as beindítása)

Külső oldal: néhány milliméterrel kisebb betűk

Belső oldal: További troliátszállások feltüntetése és a fentebb említett hálózati változás. Korszakra jellemzően a logó a tábla alsó részére húzva, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek".

Évjárat: 2006. június (már puha műanyagból készült) - 2007. március vége (még dátumozatlan)

Belső oldal: Zrt-s logó. A korábban kifelejtett Pólus-busz feltüntetése.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Külső oldal: 2007. augusztus 5-től a 4-es metró építési munkálatai miatt a Garay utcába került a végállomás. A két végállomást felcserélték, a betűk kövérebbek, nagyobbak.

 

Belső oldal: Megszűnt a 4-es busz, helyette a 105-ös jár. Elmaradt troliátszállások feltüntetése, 74-es irányainak megjelölése. Jászai térnél törölték a 15-öst a nagy rágyaloglási távolság miatt.

77

Évjárat: ~ 1981

Belső oldal: A vastagabb vonallal készült megállólista, és az átszállásoknál tr. helyett troli kiírás utal a gyártási évre.

Évjárat: kb. 1987-1988

Belső oldal: A 80-as évek második felére jellemző megállólistával. A Komócsy utca megálló Szugló utca nevet kapott (a két utca párhuzamos és közel van egymáshoz). A Nagy Lajos király útja rövidítve.

1988. október végén a végállomás környékén módosult a trolibuszok útvonala (akárcsak a 75-ösé).1989 előtt még nem létezett az Ifjúság útja közforgalmú útként, így a trolik a Kerepesi úton fordultak le úticéljuk irányába.

 

Évjárat: 1994 június

Külső oldal: A Kerepesi út helyett Metróállomást és Ifjúság útját írtak. Ezek a módosítások a régi típusú betűkkel történtek.

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz viszonyítva az alábbi megállóváltozások történtek: Egyrészt az ábrákkal jelölt kezdeti útvonalváltozás, továbbá: Lumumba utca -> Róna utca, Vadas Márton utca -> Turán utca, Cikotai út -> ~(Szugló utca), másik Cinkotai út -> ~(Mogyoródi út), valamint egy új megálló is létesült Kála utca néven. A 62-es villamos piktogramja a Nagy Lajos király útja megállóhelynél lemaradt.

Évjárat: 1994.december

Külső oldal: Megszűnt az utca "U." rövidítése, az Ifjúság útja kerek zárójelbe került. A metróállomás rövidítése megszűnt, az új feliratot valamivel vékonyabb, oldalirányban összenyomott betűkkel írták ki.

Belső oldal: A hiányzó 62-es villamospiktogramot pótolták, a Népstadionnál fölösleges tájékoztatás miatt az 1-es villamost törölték.

Évjárat: 1997.január, puha műanyag

Belső oldal: A megszűnt járatokat (132-es busz, 75A troli) törölték.

Évjárat: 1997.április, kemény műanyag

Belső oldal: Megállónév változás: Szugló utca -> Komócsy utca (visszatérés az 1982-es állapotokhoz). Népstadionnál a 75A utáni hézagot megszüntették.

A tábla évjárata és az ideiglenes meghosszabbítás indoka egyelőre ismeretlen - kialakítása alapján 90-es évek végi

A matrica alatt azonos felirat található.

A Könyves Kálmán körút átépítésekor, 2000 nyarán két hétvégén keresztül ezen az útvonalon járt a trolibusz:

Évjárat: 2002. június (32-es megszüntetése - kezdetben ideiglenes jelleggel)

Belső oldal: Új járat: 3-as villamos (2001. október). Népstadion felé a Nagy Lajos király útjánál a megszűnő 32-essel együtt véletlenük a 62-es villamost is törölték.

ZIU homloktábla 2003-ból, sajnos kopás miatt filccel átírták a feliratokat.

Évjárat: 2004. január (Népstadion -> Stadionok) - 2005. augusztus (kialakítás alapján)

Külső oldal: 2004. január óta Stadionok a végállomás megnevezése

Belső oldal: Bár már a korábbi széria idejében is létezett, a tojáslogóson nem volt feltüntetve az 1A villamos, ezt pótolták itt. Új járat a 132-es. A további módosítások csak logikusabb tájékoztatás elve alapján történtek nem hálózati változás.

Évjárat: 2005 ősz - tél (kialakítás alapján)

Belső oldal: Korszakra jellemzően logó a tábla alsó részébe került és "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Egy korábban elmaradt 82-es és 75-ös átszállás feltüntetése.

Évjárat: szintén 2005 ősz - tél, de az előző szériánál későbbi.

Belső oldal: 1-1A feltüntetése a Stadionoknál.

 

Évjárat: 2006. szeptember 28. (132-es megszüntetése) - 2007. március vége (még nem dátumozott), puha műanyag

Belső oldal:  Zrt-s logó. A megszűnt 132-est törölték.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag

Belső oldal:  Az Egressy út / ellenirányban Cinkotai út megállók neve február 1. óta Rákosmezei tér. 130 -> 130, továbbá egy Volán átszállás feltüntetése. A fölöslegesnek ítélt 75-öst törölték a Stadionoknál, bár vélhetően azért, hogy ne kelljen új sort beleszerkeszteni.

78

Évjárat: 1977 - 1978 (fém balos, a kopás fölött halványan látható még a színes piktogram)

Műanyag duplaoldalas a 70-es évek legvégéről / 80-as évek legelejéről.

Évjárat: 1981. május (4A beindítása, ezt a járatot már jelzi a tábla) - december (3-as metró meghosszabbítása a Lehel térig), fém balos

Belső oldal: A Keleti pályaudvarnál hibásan jelzi a 20-ast, a gyorsjárat ekkor még csak a Hősök terétől indult. Megálló-átnevezés: Szemere utca -> Honvéd utca. A 3-as metró még csak a Deák térig járt (1981. december 30-tól hosszabbították a Lehel térig), a Bajcsy-Zsilinszky úton már bontották a villamos vágányokat, ezért láthatjuk a 49V járatot.

Évjárat: 1985. március (a 20-as már valóban a Keletitől indul) - 1987. július 31. (megálló létesítése a Nagymező utcánál)

Külső oldal: A Garay utca mellé egy vessző került. A Kossuth tér nevét pontosították.

Belső oldal: Lerövidült (1984 novemberében) a 120-as járat, a 20-as kiírása most már helyes, hiszen 1985 márciusa óta hosszabbított útvonalon jár. A metróátadással megszűnt a 49V, a 72-es és 73-as trolik útvonalát az Arany János utcáig hosszabbították.

ZIU homloktábla a 80-as évekből.

ZIU homloktábla matrica

Évjárat: 1991.október (Gorkij fasor -> Városligeti fasor) - 1992

Külső oldal: A Garay utca zárójelbe került, a végállomás megnevezése Keleti pu. helyett Baross tér (az ékezet csak lekopás következtében maradt le). A módosított felirat kisebb méretű.

Belső oldal: Megállóátnevezések az új kor szellemében. Új megálló a Nagymező utcánál. Számos átszállási változás: rövidült a 20-as, megszűnt a 30-as. Új járatok: 15A és 105-ös buszok. Ezek mellett még más, csak logikus tájékoztatás miatt történt átszállási változásokat láthatunk.

Évjárat: 1994.január,utolsó balosszéria

Belső oldal: Megszűnt a 15A járat. Feltüntették a korábban kimaradt 4-es járatot. A Kossuth téri sorban nem különül el az autóbusz és villamosátszállás.

Évjárat: 1995.november, második tojáslogós

Külső oldal: Megszűntek a rövidítések, ennek következtében a jobb oldali felirat is kisebb méretű.

Belső oldal: Több megszűnt járat hézagja látszik (1-es autóbusz, 44-es villamos, valamint a rövidült 105-ös)

Évjárat: 1997. április, kemény műanyag

Belső oldal: Új típusú logó. A két táblázat megcserélése. Megszűnt a 67-es villamos, rövidült a 95-ös busz. Új járat a 67V.

Évjárat: szintén 1997.április, kemény műanyag

Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy még régi logóval készült.

Évjárat: 2000.december, kemény műanyag

Belső oldal: Érdekes módon a régi típusú logó megmaradt. Új járat (1998 óta) a City-busz, megszűnt a 23-as villamos. Feltüntették a korábban kihagyott 4-es buszt, valamint a Pólus járatot.

Évjárat: 2003 második fele - 2004 eleje - megállós oldala ismeretlen (lehetséges, hogy duplaoldalas volt) [archív felvétel]

ZIU fém homloktábla, 2004 körüli felmatricázással

 

Évjárat: 2004 - 2005. június 18. között (Zichy Jenő utca megálló még nincs rajta). Tartalmi különbsége nincs a tojáslogóshoz képest.

Külső oldal: Középre igazított karakterek. Kossuth Lajos tér három sorban.


 

Évjárat: 2005. szeptember 1. (kialakítás alapján) - 2005. december 2. (73-as megszüntetése)

Belső oldal: A korszakra jellemzően kisebb járatszám, a logó a tábla alsó részére húzva, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek" felirat. 2005. július 18-tól új megálló a Zichy Jenő utcánál.

UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (79-TŐL)

 

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

 

 
Járattörténeti adatok (1915-napjainkig)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierjèt!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre    *****    Egy asztrológiai elemzés,sok segítséget ad,életünk megtervezéséhez,rendeld meg és küldök egy 3 éves éves elõrejelzést is    *****    Szeretne leadni felesleges kilókat? Szeretné méregteleníteni és tisztítani szervezetét?Csatlakozzon a programhoz még ma!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, kezd az évet azzal, hogy belenézel, én segítek értelmezni amit látsz. A saját akaratod dönt!