68
A járat ebben a formában az 1972-es metróátadás és 1976-os megszűnése között közlekedett.


69
Évjárat: 1973. november, a járat indulásakor

Évjárat: 1977. április (az ekkor megszűnt 96A-t nem jelzi). A korszakra jellemző matricás kivitel.


Évjárat: 1979
Külső oldal: A Páskomliget és a Zsókavár utcák kötőjellel írása.
Belső oldal: Az új típusú átszállási piktogramok legkorábbi alkalmazására példa ez a tábla! A végállomásfeliratok átmeneti típusok, csak 1-2 évig volt jellemző. Itt is kötőjeles megállónevek használata. A korábban kimaradt 32-est feltüntették a Nagy Lajos király útjánál. A 25-ös 1978. október 16. óta az M3-as bevezető elődjén, a körvasútsori felüljárón közlekedik, emiatt törölték. A MÁV-telepnél az alapjáratot is törölték: megállója túlságosan nagy rágyaloglási távolságra volt, így inkább törölték.
Évjárat: 1987. szeptember (25A busz beindítása) előtt, valamikor a 80-as évek közepén
Külső oldal: A Zsókavár utcát kötőjel nélkül tünteti fel.
Belső oldal: A lista teljes átdolgozása a korszak típusainak megfelelően. Csak átszállási változások: Egy 25-ös átszállás áthelyezése, a 65-ös villamos megszűnése, valamint a 70-es buszok már nem a Tóth István utcában közlekednek [1981 óta], így innen törölték.
Évjárat: 1988. június (73-as beindítása) - 1990
Külső oldal: A Páskomliget utcát kötőjel nélkül tünteti fel.
Belső oldal: Új járatok: 25A, 73 buszok és 74A troli. A kötőjeles megállónevek megszűntek.
Évjárat: szintén 1988. június - 1990
Egyetlen különbsége, hogy külső oldalán még kötőjeles a Páskomliget utca.
Évjárat: 1991 első fele
Külső oldal: Az új végállomásnév: Mexikói út /Kacsóh Pongrác út/. Részletesebb útvonalleírás.
Belső oldal: Megállóhely átnevezések a jelölések szerint. A 25A a Mexikói útnál, illetve a 70-es troli az Erzsébet királyné útjánál véletlenül lemaradt. A 62,67-es villamosokat minden lehetséges helyen feltüntették.
Évjárat: 1991 évvége
Külső oldal: Változatlan, annak ellenére, hogy belül már Nyírpalota utcát jelöl, a külső felirat továbbra is Hevesi Gyula utas.
Belső oldal: Egyetlen különbsége: Hevesi Gyula út -> Nyírpalota utca
Évjárat: 1992
Külső oldal: Rendezték az útvonalleírást, a Hevesi Gyula út helyett pedig már Nyírpalota utca szerepel.
Belső oldal: Máv-telep -> Rákospalota, Máv-telep


Évjárat: 1994. május, utolsó balosszéria
Belső oldal: A 130-as helyett 130-as közlekedik. Pótoltak két elmaradt átszállást (1-es villamos és 25A busz)

Évjárat: 1994 október, első tojáslogós
Belső oldal: Már jelöli a decemberben induló 173-ast.


Évjárat: 1995 november
Belső oldal: Megszűnt járatok: 1 és 132-es buszok. A 173-ast a Páskomliget illetve Nyírpalota utcához beszerkesztették.

Évjárat: 1997 május
Külső oldal: Nagyobb méretű feliratokkal, de továbbra is régi típusú betűk használata
Belső oldal: Új megállólista, vékony betűkkel (a korszakban ritkán használtak ilyet) és új típusú tojáslogóval. Megszűnt a 67-es villamos, helyette pótlóbusz közlekedik.
Évjárat: 1998
Belső oldal: A két irány ellentétes elrendezésben. Tartalmi különbség nélkül.
Évjárat: 1999
Belső oldal: A két irányt ismét felcserélik. A kapcsolatok szó helyett lehetőségek. Tartalmi különbség nincs.
Évjárat: 2000 szeptember
Belső oldal: A lehetőségek szó helyett ismét kapcsolatok. Jelzi az ideiglenes 63-as villamost.
Évjárat: 2000 október (palota busz beindítása)
Külső oldal: Teljesen átdolgozva kis járatszámmal és az újlogós betűtípushoz hasonlító feliratokkal.
Belső oldal: Új járat: palota busz. Megszűnt: 63-as villamos. A 63-as villamost Újpalota felé is beszerkesztették.
Évjárat: 2001 október
Belső oldal: Új járat: 3-as villamos. Megszűnt: 63-as villamos. Megállóátnevezés: Rákospalota, Máv-telep -> Mézeskalács tér
Vágányzáras táblák:
2002 körül készült.
69A
A járat 1997 márciusa és 1997 októbere között közlekedett. A 67-es villamost pótolta, azonban a gyér kihasználtság miatt megszüntették.
4 féle széria készült
97/3 és 97/4, mindkét esetben kemény és puha változat is. Csak logóban különböznek
puha műanyag:
kemény műanyag:
80
Ez a rendkívüli járat 1999 augusztusa és októbere között közlekedett. Közlekedtetését a Déli pályaudvar felújítás miatti lezárása indokolta.
Matricázott tábla, a későbbi újlogósok betűtípusával.
83
A járat 1950 és 1955 között közlekedett.
100
A 29-es villamos 1996-ban a 100. BNV tiszteletére 100-as jelzéssel közlekedett. A következő évben már nem indult villamos a rendezvényre. A tábla kemény műanyagból készült, de a szokásosnál vékonyabb kivitelben.
100Y
A 29Y villamos 1996-ban a 100. BNV tiszteletére 100Y jelzéssel közlekedett. A következő évben már nem indult villamos a rendezvényre. A tábla puha műanyagból készült.
R
A járat 1961.06.01. előtt 10A jelzéssel közlekedett, ahogy az a matrica alatt is kivehető. Csak reggeli és délutáni csúcsidőszakban közlekedett. A 60-as évek közepén szűnt meg.
|