233E
2007.08.21-től a Szabadság híd lezárása miatt a Tétény-buszt tehermentesítés céljánól az Urániáig hosszabbították, jelzése pedig 233E-re változott.
Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag
Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.
Évjárat: 2007. november, puha műanyag
Belső oldal: MÁV átszállások feltüntetése.
Évjárat: 2008. március, kemény műanyag
Belső oldal: Új járat: 249V. Volán átszállás feltüntetése.
Évjárat: 2008. április, tartalmi különbség nélkül.
239
A viszonylat először a 2006-os nyári metrópótlás idején közlekedett, majd 2007.02.01-jétől állandó jelleggel megindult, a Gazdagréti lakótelep belvárosi kapcsolatainak javítása céljából.
Évjárat: valószínűleg a járat indulásakor. Puha műanyag, duplaoldalas kivitel. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.
Évjárat: szintén a járat indulásának időszakában, kisebb feliratokkal. Puha műanyag, duplaoldalas
Évjárat: 2007. február - 2008. január között, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.
Külső oldal: Matricás. A betűk a tojáslogósokra és balosokra jellemző típussal készültek, a szám Helvetica.
Évjárat: 2008. március - július, digitális nyomtatással, duplaoldalas kivitel.
A járat jelzése 2008.08.21-től 239-re változott.
244
A 144-es járat 2007.08.21-től 244-es jelzéssel közlekedett, a Csömöri út érintése nélkül, azonban alapjáratként.
Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag
Évjárat: 2008. január, kemény műanyag
Belső oldal: Volán átszállás feltüntetése.
Évjárat: 2008. március, digitális nyomtatással
Külső oldal: Az első szériás digitális nyomtatású táblákra jellemzően kicsi karakterekkel.
Belső oldal: Nem jelöli a Rákoskert-buszt.
Évjárat: 2008. április, ismét szitázott kivitel. Teljesen azonos a 0801-es szériával.
250
A járat 2004. november 22-én indult, a Savoya park átadásával egyidejűleg történt hálózat-átszervezés részeként, a VT-Transman üzemeltetésében.
Évjárat: 2004. november
Belső oldal: Jelöli a csak papíron létező, végül meg nem valósult 58A betétjáratot, mely bizonyos időszakban az 58-ast kiváltva, csak a Savoyai tér - Balatoni út között közlekedett volna.
Évjárat: 2005. szeptember (a tábla kialakítása alapján) - december 3. (még létezik a 7A)
Belső oldal: A logót a tábla alsó részébe helyezték, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek".
MAN-járművekben használt számkocka, matricás kivitel:
254
2007.04.11-től az Alacska-busz jelzése 254-esre változott és új megállókat kapott.
Évjárat: 2007. április, még dátum nélkül, puha műanyagból.
Belső oldal: A Szentlőrinci útnál hibásan az 51-est is jelöli.
Évjárat: 2007. december, puha műanyag
Külső oldal: Megcserélt feliratok.
Belső oldal: Volán és MÁV kapcsolatok, valamint kimaradt átszállások feltüntetése. Megszűnt: 193-as. Új: 35, 135-ös. Átszámozták a 82-es buszcsalád járatait.
Évjárat: 2008. április, kemény műanyag.
Külső oldal: Ismét az első széria felirat-elrendezése.
Belső oldal: A Tesco-buszt törölték (bár véglegesen csak júliusban szűnt meg, a változásról előre lehetett tudni).
A járat jelzése 2008.08.21-től 254E-re változott.
257
A járat 1994 áprilisában indult, első szériája kék színben, egyedi kialakítással készült 94/3 dátumozással. (lásd még : 1,12,61É,78É,86,136,297).
Külső oldal: Helvetica járatszám és elnyújtott betűk.
Évjárat: 1995. március, első hagyományos kialakítású tojáslogós
Külső oldal: A körforgalom felirat feltüntetése.
Évjárat: 1996 vagy 1997, puha műanyag. Duplaoldalas.
A járat valamilyen forgalmi akadály miatt rövidített útvonalon közlekedett (Népkert - Templom utcai megálló között. A Temető utca a Templom utcába torkolló kis utca, amelyen valószínűleg visszafordultak a buszok). A járatszámot elnyújtották, ez a későbbi 2001-es táblákat idézi (lásd 91-es és 68-as)
Évjárat: 1998, táblaelhasználódás miatt készült
Belső oldal: Egyetlen változás, hogy a logóba Rt. került.
Évjárat: 1999. június
Külső oldal: Az új Hűvösvölgyi végállomás megépítése után a buszok végállomásneve Hűvösvölgy lett. A járatszám stílusa nem változott, de kisebb lett. Hűvösvölgy felirata a régi típusú betűkel készült (tehát nem is vékonyított, mint a korábbi táblákon). A Pesthidegkút felirat is ilyen, de helyhiány miatt kicsit össze lett nyomva, ezért más betűtípusnak tűnhet első ránézésre. A járat 98 második felétől bkv+ márkavédjegyes, ezt jelzi a ráragasztott matrica.
Belső oldal: Két megálló névváltozás: Hűvösvölgy-Hidegkúti út -> Hidegkúti út, Köztársaság utca -> Bölény utca (utóbbi módosítás vékony betűkkel). A piktogramokat új típusra cserélték. Néhány átszállást vékony számokkal beszerkesztettek, illetve igénytelenül bekeretezték az 56-ost.
Évjárat: 2001 - 2002 fordulóján
Külső oldal: Ismét az 1998-as előtti széria stílusában, de természetesen az 1999 utáni végállomással (Népkert és körforgalom jelzés nélkül)
Belső oldal: A sávos logó első alkalmazása autóbusznál. A belső oldal stílusában és tartalmában is változatlan, a szitázás során csak logót cseréltek, ferdén szitázva.
Évjárat: 2006. október (63A megszüntetése, melyet már nem jelöl) - 2007. március vége (puha műanyag, de még dátumozatlan) Tartalmi különbség nélkül.
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag
Belső oldal: A 18-as villamos is Hűvösvölgyig közlekedik.
276E
A 76-os járat jelzése 2007. augusztus 21-től 276E-re változott.
Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag
Évjárat: 2007. december, puha műanyag
Belső oldal: Nebáncsvirág utca helyesen, ts-sel írva.
Évjárat: 2008. január, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.
Belső oldal: Három elmaradt átszállás (45, 144, 231) és Volán kapcsolat feltüntetése.
Évjárat: 2008. március, tartalmi különbség nélkül.
Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással
Külső oldal: Jelentősen megnövelt karakterekkel.
Belső oldal: Két Volán átszállás feltüntetése, az előző szérián beszerkesztett, fölöslegesnek ítélt 45-ös törlése.
277
2007. augusztus 21-től a 77-es járat jelzése 277-re változott.
Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag
Évjárat: 2007. november, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.
Évjárat: 2008. január, kemény műanyag
Belső oldal: Volán átszállások feltüntetése.
Évjárat: 2008. február, tartalmi különbség nélkül.
Évjárat: 2008 első fele. Régi típusú feliratokkal, Helvetica járatszámmal, matricázott duplaoldalas tábla (alatta egy 17-es sávos logós)
Évjárat: 2008. április - digitális nyomtatással, de tartalmi különbség nélkül
282E
2007. szeptember 3-tól a 182A járat jelzése 282E-re változott.
Évjárat: 2007. augusztus (a járat indulására előre elkészítve), puha műanyag.
KERESEK ÉLESEBB KÉPET ERRŐL A TÁBLÁRÓL
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag
Belső oldal: Volán és Máv-átszállások feltüntetése. Átszámozás: 193 -> 193E, egy 135-ös iránymegjelölés törlése.
Évjárat: 2008. március, tartalmi különbség nélkül.
Évjárat: 2008. április, tartalmi különbség nélkül.
284E
2007. szeptember 3-tól a 182 járat jelzése 284E-re változott.
Évjárat: 2007. augusztus (a járat indulására előre elkészítve), puha műanyag.
Évjárat: 2008. január, kemény műanyag
Belső oldal: Volán és MÁV kapcsolatok feltüntetése. 193 -> 193E.
Évjárat: 2008. április. Tartalmi különbség nélkül
294
Évjárat: 2002. szeptember 1., a járat indulásakor
Külső oldal: Átmeneti betűtípus, a korszakra jellemző kis járatszámmal. A szériák hibásan csík nélkül készültek, utólag matricázták őket, ez az oka, hogy csak kívül látunk határátlépést jelző csíkot.
Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós, tartalmi különbség nélkül
A környéki járatok közül csak a 94-es és 294-es járatokra készült pufi tábla.
Évjárat: Mindkét széria 2003 második fele - 2005 első fele között készült.
A fentin a csík helyzete más és a feliratok előtt szitázták rá, így a szöveg mögött halad, míg az alsónál a csík került rá utóbb.
Évjárat: 2006. február - május (Zrt-s logó, de még kemény műanyag)
Belső oldal: Irányonként kettéosztott táblázattal. Új járatok: Pestszentimre-busz, Pestszentimre-Iskola-busz.
2006. szeptember 30-án üzemzárással, a gyáli járatok átszervezésekor megszűnt.
297
A járat 1994 áprilisában indult.
1994. február és március hónapban kísérleti jelleggel néhány vonalra (1,11,12,61É,78É,86,93,136,153É,257,297) jelent meg ez a tojáslogós balos széria, kék színben szitázva, angol és német nyelvű tájékoztatóval.
Külső oldal: Hagyományos régi típusú betűk. A szám egy átmeneti típus.
Évjárat: 1995. június
Külső oldal: Rákoskeresztúr teljes kiírásra került vékonyított - összenyomott, de régi típusú betűkkel.
Belső oldal: Új megálló: Ferihegyi út. Rákoskeresztúrnál látszik a járatok széthúzása, mivel volt egy korábbi tojásszéria is, mely után ezen már törölték a megszűnő 62-est és a 197-est.
Évjárat: 1996. október, puha műanyag
Külső oldal: A körforgalom szó egyedi típusú lett.
Belső oldal: A rákoskeresztúri átszállásokat kicsit összébbhúzták, így szerkesztésmentesnek tűnik a sor. A járatszám típusa megváltozott.
Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült.
Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag
Belső oldal: A logó aljába Rt-t írtak. Megállóváltozás: Árkádos utca -> Tápióbicske utca. Érdekes, hogy a belső oldal járatszáma az 1995-ös régi típushoz tért vissza.
Évjárat: 1998. augusztus
Belső oldal: Keresztúr-busz feltüntetése
KÉPET KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL
Évjárat: 2000, a piktogramok tükrözve jelennek meg.
Évjárat: 2003 első fele, pufibetűs stílus, utolsó tojáslogós.
Belső oldal: Egyetlen tartalmi különbsége a rákoskert-busz feltüntetése.
Évjárat: 2003 nyár - 2004 eleje tartalmi különbség nélkül. A korai körforgalmi sávos logósok esetében jellemző "körforgalmi járat" megnevezéssel
Évjárat: 2004 - 2005 első fele
Külső oldal: A körforgalom megnevezés a járaszám alatt.
Belső oldal: Körforgalmi járat helyett körforgalom megnevezés,
Évjárat: 2006 második fele, puha műanyag
Külső oldal: Körforgalom felirat nélkül, nagyobb járatszámmal.
Belső oldal: A körforgalom felirat elhagyása itt is. Zrt-s logó, viszont a "kapcsolatok" felirat még megmaradt.
Évjárat: 2007 eleje, puha műanyag
Külső oldal: Ismét körforgalom felirattal. A járatszám csak néhány milliméterrel kisebb.
Belső oldal: Most már "kapcsolatok" helyett "lehetőségek" kifejezés: Rákoskeresztúr városközpontnál a 180-as és 192-es növekvő számsorrendbe helyezése.
Évjárat: 2008. március, kemény műanyag
Belső oldal: Ismét körforgalom felirattal. MÁV és Volán átszállások feltüntetése. Új járat: 46. Megszűnt: 180, 192.
A járat szerepét 2008.09.06-tól az új 97E és 162-es járatok vették át.
UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (ÉJSZAKAI JÁRATOK)
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|