bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
86gy - 94gy

86

Évjárat: 1993, mivel az 1992 decemberében megszűnt 172-est nem jelöli már a Kosztolányi Dezső térnél.

Évjárat: 1994. augusztus, utolsó széria

Belső oldal: Hibája, hogy a Kosztolányi Dezső tér felé a Fehérvári út megállónál lemaradtak a piktogramok.

87

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós

Belső oldal: Megállóváltozások az 1989-es menetrendhez (lásd a menetrendi menüpontban) képest: Növényvédő állomás -> Repülőgépes szolgálat (Air sevice), 41-es villamos végállomás -> Kamaraerdei ifjúsági park, Dózsa György út -> Kamaraerdő út (~).

Évjárat: 1997. április, puha műanyagból.

Belső oldal: A megszűnt járatokat tüntették el: a 139-est vagy bekeretezték (mivel összevonták a 139-essel) ,vagy csak eltüntették (ahol a 139-es nem állt meg). A Kosztolányi Dezső téren hézagot hagyva kiszedték az 1-est, a 86-os helyére berakták a 173-ast. A Gazdagréti útnál feltűntetésre került a korábban kihagyott 153-as.

Évjárat: 1998. október

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, új típusú tojáslogóval. A kapcsolatok megnevezés helyett lehetőségek szó használata. Egyetlen különbsége, hogy új megálló létesült közvetlenül a Kosztolányi Dezső téri végállomás után.

Évjárat: 2000. július

Belső oldal: Törölték a megszűnő 113-as járatot.

Évjárat: 2002. szeptember, utolsó tojáslogós

Belső oldal: Az autóbuszok útvonala a végállomás előtti szakaszon mindkét irányban módosult.

87A

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria

Belső oldal: Megállóváltozások az 1989-es menetrendhez (lásd a menetrendi menüpontban) képest: Növényvédő állomás -> Repülőgépes szolgálat (Air sevice), 41-es villamos végállomás -> Kamaraerdei ifjúsági park. Egyedi betűtípus az Air service felirat.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag.

Külső oldal: A Kosztolányi Dezső tér 3 sorban írása, nagyobb - nyújtott "A" használata a járatszámban.

Belső oldal: Igényes kidolgozású lista, nem látszanak átszerkesztések.

Évjárat: 1997. április, táblaelhasználódás miatt készült, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1998. október

Belső oldal: Vékony betűs megállólista új típusú tojáslogóval. A Kamaraerdő felé a végállomás után közvetlenül egy megállót létesítettek utaskényelmi szempontok miatt. A 153-as átszállását a Gazdagréti úthoz helyezték és irányát megjelölték, ez a megjelölés a 87-es táblákon ugyanitt már 1994 óta élt.

Évjárat: 2002. szeptember

Belső oldal: Az autóbuszok útvonala a végállomás előtti szakaszon mindkét irányban módosult, az ábrákat lásd a 87-esnél. Más különbség nincsen.

87B

Évjárat: 1981 - 1984. Ekkor volt Váv GYÁR megnevezés a táblákon (korábban Budaörsi repülőtér). Az F. betű a kiadó Fürst garázsra utal.

Évjárat: 1994. október, egyetlen tojáslogós széria készült.

Az időszakos jellegű munkásjárat 1995 nyarán takarékossági okokból megszűnt. Ez volt az egyetlen B jelzésű járat a korszakban.

88

A buszok fényezésére használt festékkel készült ez a fémtábla.

Ezt a másik darabot 1989-ben is használták még, így határátlépést jelző csíkot kapott.

Évjárat: 1989. február (Környéki díjszabás bevezetése) - 1989. június (Gimnázium megállóhely létesítése)

Évjárat: 1996. október, puha műanyag, a korszakra jellemző vastag  sárga csíkkal.

Belső oldal: Megállóváltozások: Km útfenntartó vállalat -> Autópálya főmérnökség, Városi tanács -> Budaörs, városháza, Marx Károly u. -> Károly király utca, Növényvédő állomás -> Repülőgépes szolgálat (Air service), 41-es villamos végállomás -> Kamaraerdei ifjúsági park. Új megállók Tetra pak és Gimnázium néven.

Évjárat: 1998, kemény műanyag, a csík ellentétes irányú, lekerekített végű

Belső oldal: Megállóváltozások: Bal oldalon: Baross utca -> Baross Gábor utca, Károly király utca -> ~ út. A Törökugrató megállóhely megszűnt, ennek helyére berakták az eredeti feliratú Ibolya utcát, az Ibolya utca helyére vékonybetűvel beszerkesztettek egy új megállót Lejtő utca néven. Jobb oldal: Sziklai Sándor utca -> Kövesdomb utca, illetve itt is megszűnt a Törökugrató megálló, valamint beékelődött a Lejtő utca. Új típusú logó alkalmazása, valamint a Kelenföld felirat megjelenése.

A BKV Rt. járműgazdálkodási problémái miatt 1999.július 1-től a 88-as jelzésű járaton a Volánbusz Rt. járművei és járművezetői biztosították a szolgáltatást, de a tarifarendszer és a jegyek-bérletek érvényessége változatlan maradt.

Évjárat: 1999.07.01.

Külső oldal: Egyedi betűk és számok, fontos szerep jut a Bkv megnevezésének, a csík iránya ellentétes.

Belső oldal: Nem változott, a csík iránya ellentétes

Évjárat: 2001, ideiglenes vonal: az autóbuszok terelt útvonalon közlekedtek az m1/m7 kivezető feletti körforgalomhíd építése miatt: Törökbálint irányába a Budaörs, Máv állomás megálló után lefordultak az autópályára Budapest irányába majd az Egér úton fordultak rá a Budaörsi főútra, ahol a 40-es buszok útvonalán közelítették meg Budaörsöt.

Belső oldal: Mivel a terelés nagymértékben csak a Törökbálinti irányt érintette, itt módosultak a megállók, visszaúton egy rövid kitérő volt két, Budaörs benzinkút elnevezésű megállóval. Egyéb változások: a csík iránya megfordult és sötétebb árnyalatú lett. A korszakra jellemző vastag járatszám alkalmazása. A megállólista a kései tojáslogósok jellemző típusa. Megálló átnevezés: Petőfi utca -> Petőfi Sándor utca.

89

Évjárat: 1983. augusztus (83-as troli indulása) - 1988. január (12A,12-es megszűnése), ezen időszak alatt a megállónevek sem változtak. Valószínűleg 1985 utáni, ugyanis a TROLI felirat helyett tr. olvasható.

A járat útvonala a végállomási körforgalmi szakaszon jelentősen módosult.

Évjárat: 1990 első fele

Külső oldal: A végállomás József körút megnevezését ekkor módosították Blaha Lujza tér /Népszínház utca/ névre. A módosított útvonal során a Bláthy Ottó utcát jelölték ki végállomásnak.

Belső oldal: Megszűnt a 12A, 12-es járat (1988.január), a 12-es lerövidült (1989.szeptember). Az összes lehetséges átszállás jelölve lett, ez a korszakra még nem jellemző. A tábla csak a Bláthy Ottó utca megállóig jelzi az útvonalat, ezért tűnt el az Üllői út és a Nagyvárad tér megálló, illetve az új szakasz megállói sem látszanak.

Évjárat: 1992 vagy 1993, utolsó széria

Belső oldal: Ekkor már célszerűnek találták a visszautat is megjelölni, amelyre valóban szükség is volt az eltérő útvonal miatt. A Nagy Fuvaros utca egybe lett írva, a megnevezést már a 80-as évek vége óta így használták, de a táblákon csak ekkor jelent meg. Kulich Gyula tér -> Kálvária tér, Mező Imre út -> Orczy út. Érdekes a metró piktogram helyett számmal és betűvel történő kiírása.

1994 júniusa és októbere között nagyszabású víznyomócsőcsere munkálatok miatt a Moszkva tér és Blaha Lujza tér között a 4-6 villamosok helyett pótlóbuszok közlekedtek, melyek csuklós buszai a 89, 99, 99-es buszok végállomásán vették fel az utasokat. A nagy tumultusra hivatkozva a vállalat "ideiglenesen" szüneteltette az egyébként nem túl nagy kihasználtságú 89-es autóbuszt, majd a munkálatok befejeztével már nem látták indokoltnak újraindítását, ezért októberben döntöttek végleges eltörléséről. Hasonló körülmények között szűnt megf később az 1-es járat is.

90

Eredeti sablon segítségével újrafújt tábla.

Évjárat: 1985. február (D járathelyett már 190-es közlekedik) - 1988. június (útvonal rövidítés)

Évjárat: 1988. július, a járat ekkor Normafáig rövidült.

Évjárat: 1989

Belső oldal: A 21-est hibásan feketével szitázták.

Évjárat: 1994.október, első tojáslogós

Külső oldal: A végállomás Csillebérc, KFKI elnevezést kapott. A 3 sorba írt végállomás igen furcsa hatást kölcsönöz a szériának.

Belső oldal: Megállóváltozások: Úttörővasút -> Széchenyi- hegyi gyermekvasút, Úttörőtábor -> Gyermek- és ifjúsági központ.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag

Belső oldal: Megjelenik az RT-s logó és a korszakra jellemző Kelenföld felirat a sarokban. Tekintve, hogy hibásan továbbra is szerepel az 1995-ben megszűnt 190-es, illetve a 21-es, mely helyett pedig 1996 áprilisa óta a 21-es jár ki Normafáig, így tartalmi különbsége nincsen.

Évjárat: 1998.augusztus

Belső oldal: Gyermek és ifjúsági központ -> Magas út (1998 augusztusában nevezték át.), egyedi betűkkel szerkesztve. A hibás 21-est és 190-est törölték, helyükre a 21-est szerkesztették.

91

Évjárat: 1984.augusztus (84 -> 84-es) - 1987 első fele (kötőjeles megállónevek alkalmazása)

Évjárat: 1992 vagy 1993

Külső oldal: A Marx tér felirat eltűnt, helyette régi típusú kiírással, de minimálisan vékonyabb betűkkel írták ki rövidítés nélkül a Nyugati pályaudvart.

Belső oldal: Megállóváltozások: Sallai Imre utca -> Tátra utca, Apostol utca (Rendőrség) -> Apostol utca (vékonyabb betűkkel), illetve a kötőjelek eltűnése egyes megállókból még 1987 környékén. Átszállások: Megszűnő 12, 12A, 60, 84 járatok, lerövidült 12-es, 84-ből 84-es. Vékonyabb számokkal pótoltak átszállásokat, hogy mindenhol fel legyen tűntetve az összes (6,26,191, a 15-ös pedig a sorszerkesztés miatt vékonyszámos)

Évjárat: 1994.október, első tojáslogós

Külső oldal: Megszűnt az Endrődi S. rövidítés és 3 sorban került kiírásra.

Évjárat: 1995 június - 1996 február között, vagy 1997 második fele (1996 február és 1997 eleje között puha táblák készültek).

Belső oldal: 84-es és 86-os hézagot hagyó törlése. Megállóváltozás:  Nyugati pályaudvar irányában: Szemlőhegy utca -> Mandula utca, az átszerkesztés igényesen történt.

Évjárat: 1996. szeptember, puha műanyagból, tartalmi különbég nincs.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül (csak a dátum tűnt el)

Évjárat: 2001

Külső oldal:  Újlogóshoz hasonlító típusú betűk. A külső járatszám egy egyedi számtípus,lásd még ilyet a 2001-es 68-asnál.

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista, új típusú logó és a korszakra jellemzően vastag járatszám. Sem a megállók,sem az átszállások nem változtak 1995 óta (bár véleményem szerint a Nyugati pályaudvarnál be kellett volna írni a city buszt).

Évjárat: 2002, utolsó tojáslogós, pufi stílusban, tartalmi változás nélkül.

92

Évjárat: 1991.szeptember előtti

A belső oldal üres.

Évjárat: 1991.szeptember

Külső oldal: A járat útvonala ekkor hosszabbodott meg Kerepestarcsa kórházig.

Belső oldal: Érdekes a középső oszlopban a duplán kiírt Szabadföld út megállóhely. Rendszerváltás előtti utcanevekkel!

Évjárat: 1994.október, első tojáslogós

Külső oldal: Kerepestarcsa két önálló településsé vált szét, így a kórház neve is változott

Belső oldal: Megállónévváltozások: Janovetz Margit utca -> Margit uca , Varga József utca -> Szent Korona utca. A bal oldali lista 11.megállójában a 76-os helyett hibásan 76-os szerepel. 

1996-os puha garázsmeneti tábla

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Külső oldal: Friss átszerkesztés a Rákosszentmihály Máv állomás rövidítés nélküli felirata összesrűrített, kis betűkkel. (lásd még a korabeli 177 és 192 táblákat). 

Belső oldal: .Megszűnt járat: 46. Módosított útvonalon közlekedik: 45. Az Imre utcánál beszerkesztették a 76-ost, mivel itt a gyorsjárat megállót kapott, valamint a Hév piktogram helyett feliratot alkalmaztak. 

Évjárat: 2000

Belső oldal: Egy érdekes jelenséggel találkozunk: a megállólista egyik oldala újult csak meg az újfajta vékonybetűs stílusban. Megállóváltozások: A buszok Rákosszentmihály felé is megállnak már az Ergonettnél, Rákóczi út (Csömöri út) -> Batthyányi utca. Számos korábban elmaradt átszállás pótlása eltérő betűtípussal, valamint a korábbiak átrendezése. Új típusú tojáslogó alkalmazása.

Évjárat: 2002, utolsó tojáslogós

Belső oldal: Az autóbuszok megállót kaptak a megnyíló Csömöri Auchannál is.  Ergonett -> "Raktárak" , ezt bal oldalon a régi listába vékonybetűkkel szerkesztették.

93

Évjárat: 1994, első tojáslogós (még jelöli az 50A villamost, mely 1995 januárjától szünetelt).

Külső oldal: Már megjelenik a korszakban elkezdődő összesűrített betűk használata a rövidítés helyett (Máv áll. helyett Máv állomás)

Évjárat: 1996.november, puha műanyag

Belső oldal: A megállólista két irányának felcserélése. Törölték a megszűnt járatokat (35,135,50A villamos). Több helyre bekerült az 1995-ben indult 193-as

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Kőbánya Kispestnél az 1996-ban megrövidülő 80-as helyére illesztették be a meghosszabbított 98-ast (ezt már az előző szérián meg kellett volna tenni.)

Évjárat: 1998 első fele (még nem jelöli a keresztúr buszt)

Külső oldal: A számot jobbra tolták, így már lehetővé vált a Kőbánya Kispesti végállomás két sorba történő kiírása (a régi típus vékonyított verziójával). Ferihegy 1 Airport is két sorba került, szintén vékonyabb betűkkel.

Belső oldal: Új típusú logó. Tartalmi különbség nincs.

A piros pontok jelzése nem aktuális

Évjárat: 2002.május

Belső oldal: Vastag járatszám. Már látható az újonnan indult 182,182A járat, a 2000-ben indult reptér busz, az 1998-ban indult keresztúr busz (mindezek vékony betűkkel és számokkal). A 136-os helyére már 1999-es szériák óta szerepel az igénytelen 19-es (a 3-ast és 6-ost törölték, helyére egy más számtípusú 9-est helyeztek). A Szarvas csárda térnél a 193-as helyett 193-ast írtak.

Évjárat: 2003 (utolsó tojáslogós), az utolsó "generációs" stílusban átdolgozva.

Belső oldal: Egyetlen tartalmi különsége, hogy a jobb oldali listán a Teleki utca megállónál törölték a 19-es és 36-os átszállási kapcsolatot, pedig ennek feltüntetését logikusság szempontjából nem kellene elhagyni.

93

Évjárat: 1984.március

A 93-as autóbuszok próbaüzemi jelleggel a Ferihegyi repülőtér helyett a Malév D portáig közlekedtek. Valószínűleg a kezdeti ideiglenes jellegnek köszönhető a furcsa kialakítású tábla: fémlapra ragasztott papírlap, ráadásul külső oldala nem is volt - vagy az évek során eltávolították. A tábla még a 135-öst is jelzi, holott a járat 1982-ben megszűnt.

Évjárat: 1988 - 1990 (A Kocsedo megállót 1988-ban létesítették). A Ferihegyi 2-es terminál 1985-ben épült meg.

Belső oldal: A7 1987 augusztusában létesített repülőtéri bekötőút megállónak az E porta előtt kellene szerepenie, hiszen a többi szérián is így látható.

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL!

Évjárat: 1995.július

Külső oldal: Régi típusú betűk elnyújtva. A rövidítés megszűnt, valamint a repülőtér helyett a külföldiek számára is érthető Airport felirat megjelent. Érdekes a hosszú szöveg miatt kissé összenyomott és elvékonyított egyedi típusú járatszám.

Belső oldal: Megállóváltozások a balos által jelölt irányhoz képest: Sallai főműhely -> Gépjármű Javító Főműhely, Steinmetz kapitány út -> Csévéző utca.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1998 nyara, a keresztúr busz indításakor készült

Belső oldal: Új típusú logó. Korábban kimaradt átszállások, illetve az újonnan indult keresztúr busz beszerkesztése a korszakra jellemző szerkesztési típussal. Ferihegy 1 megállóknál eltűnt az irány feltüntetése.

Évjárat: 2000 első fele, utolsó széria

Külső oldal: Korszakra csak néhány járatra jellemző, vastagbetűs kialakítás (lásd még pl. 56-os,94-es), melynek különlegességét még az adja, hogy más esetekben csak alapjáratokra készült ilyen külső.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista a korszakra jellemző vastag járatszámmal. Megállóátnevezés: Ferihegy 1 -> Repülőtér C porta, ez valójában megálló áthelyezés, mivel ekkor újították fel az 1-es terminált, mely ennek következtében le lett zárva. Emiatt a buszok nem tették meg a menetidőnyújtó hurkot a terminál felé egyik irányban sem. A megálló helyett a Reptérre vezető úton található Volán-megállót használták (ez fut jelenleg Ferihegy vasútállomás néven). A változás érzékeltetésére kapott a megálló saját nevet is (hiszen konkrétan a C porta előtt van). Más átnevezés: 4-es út -> Üllői út. Érdekes még a kapcsolatok helyett használt lehetőségek szó.

A járat 2000 augusztusától reptér busz jelzéssel közlekedett.

94

Évjárat: 1989.február (környéki díjszabás bevezetésekor), az autóbuszok már Gyálon hurokban betérnek a Rákóczi utcába, de a szentimrei végállomás elnevezése még Dózsa György utca a központ helyett, valamint még létezik az 54E busz is.

Évjárat: 1991 körül, véletlenül kimaradt a határátlépést jelző csík.

Külső oldal: Érdekes, hogy még Dózsa György utca a végállomásnév, holott ekkor már inkább központ megnevezést használtak (1990-től), ezért gondoltam 1991-es évjáratot. A Pesttimre helett Pestszentimre név használatos, a hosszabb név miatt így rövidíteni kellett. A másik végállomás ugyan megváltozott, de a külső oldalból ez nem derül ki (lásd lentebb)

Belső oldal: Hivatalosan a korábban Vecsési út néven hívott megálló lett (LÁSD AZ ÁBRÁT), ezt átszerkesztett - kisebb betűtípussal írták ki. A további megállók (Szent István utca és Vecsési út(Kőrösi út)) a Dózsa György utca irányú buszok megállói lettek, amiket az egyirányú balos nem jelöl. Megszűnt az 54E és a Csolt utca mellől kiszedték az ABC kommentet.

Évjárat: 1996.február, puha műanyag, a korszakra jellemző vastag határátlépő csíkkal.

Külső oldal: Régi típusú betűkkel megjelenik a központ végállomáselnevezés illetve végre eltűnt a hibás Kőrösi út felirat

Megállóhelyváltozás nem történt, a listán átszerkesztések nem láthatók.

Évjárat: 1996.november, puha műanyag, tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült

Évjárat: 2000, lekerekített sarkú csíkkal.

Külső oldal: A Korszakban csak néhány járatra jellemző, vastagbetűs kialakítás (lásd még pl. 56-os,85-ös,,93-as).

Belső oldal: Tartalmi változás nélkül, ritka kicsiny járatszámmal (lásd még 39-es,95-ös,150-es). Új típusú logóval és vékonybetűs megállólistával.

Évjárat: szintén 2000 körül, azonban ellentétes irányú csíkkal, a kapcsolatok helyett lehetőségek felirattal.

94

A járat 2002 márciusában indult időszakos járatként, csúcsidőben, a gyáli térség színvonalasabb kiszolgálása érdekében.

Évjárat: 2002 (első széria), a szokásosnál sötétebb csíkkal

Külső oldal: A korszakra jellemző újlogós táblákéhoz hasonló betűkkel és viszonylag kis járatszámmal.

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista, a határátlépést jelző szöveg még nem vette át a logó helyét.

Évjárat: Szintén 2002

Belső oldal:  Világosabb árnyalatú csíkkal. Egy 94-es átszállás feltüntetése.

Egyedi rózsaszín csíkkal, változatlan paraméterekkel.

Évjárat: 2003, utolsó tojáslogós pufi stílusban.

A határt átlépő járatok közül csak a 94-es és 294-es járatokra készült pufi tábla.

Belső oldal: Nagyméretű lista. Kispest felé megállóváltozás: Damjanich utca -> Bocskai István utca.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - TUDJ MEG TÖBBET SELENA GOMEZ MAGÁNÉLETÉRÕL, SZERELMÉRÕL, CSALÁDJÁRÓL, KARRIERÉRÕL!    *****    HA TE IS IMÁDOD A ZÖLD ÍJÁSZ VILÁGSIKERÛ SOROZAT ELBÛVÖLÕ SZERELMESPÁRJÁT AKKOR ITT A HELYED! MAGYAR OLICITY SITE    *****    The Vampire Diaries & The Originals szerepjáték - ha kedveled a sorozatokat és írni is szeretsz, ne habozz!    *****    Rendhagyó kedvezményt ajánlok Nektek, Te monhatod meg, hogy mi legyen az ára. Pl.: Születési, párkapcsoklati, horoszkóp.    *****    KÖNYVismertetõk, kötelezõ olvasmányok    *****    BOOKFANCLUB -> A könyvek birodalma elvezet a képzelet csendes világába!<<-BOOKFANCLUB    *****    Ingyenes, korlátlan képfeltöltés!!! www.kepfeltolto.eu    *****    Autista - Állatbarát - Homoszexuális - Intelligens - Kívülálló - Mûvészlélek - Segítõkész - Toleráns    *****    Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!    *****    HAT ÉVE ONLINE! - LÁTOGASS EL MAGYARORSZÁG EGYETLEN MÛKÖDÕ SELENA GOMEZZEL FOGLALKOZÓ OLDALÁRA! - HAT ÉVE ONLINE!    *****    A SZULTÁNA: HÍREK - KÉPEK - SOROZATISMERTETÕK - TÖRTÉNELMI INFÓK - ÉRDEKESSÉGEK MINDEN MENNYISÉGBEN A SOROZATRÓL    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Itt a nyár! Kivirágzott a mályva és a pipitér! Hogy mit szólt ehhez a két virágmanó? Gyere, és olvasd el a Mesetárban!    *****    STITCHERS - Magyarország egyetlen oldala a természetfeletti krimi-drámasorozatról! A Stitchers sorozatot megéri nézni!    *****    Nézz Élõ live filmet gportalon. Klikk klikk klikk.    *****    Gréti. 23. Egyetemista. Chevelle. Rap. Jégkorong. Ottawa Senators. Jean-GabrielPageau. Írás. Olvasás. Blog. (:    *****    Élõ live mozifilmek. Ha szereted a filmeket, sorozatokat, meséket akkor itt a helyed!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    ARIANA GRANDE TODAY - MAGYARORSZÁG EGYETLEN ARIANA GRANDÉVAL FOGLALKOZÓ HONLAPJA - TUDJ MEG RÓLA MINDENT    *****    KOSEMBLOG.GP//A MAGYAR "A SZULTÁNA" RAJONGÓI OLDAL//BY: KÖSEM// KOSEMBLOG.GP//MINDEN, AMI KÖSEM...