bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
85 - 89

85

Évjárat: 1991, átmeneti átszállási számtípussal

Külső oldal: Az Örs vezér és tere feliratok között szokatlanul nagy sorközzel.

Évjárat: 1994. június, első tojáslogós

Külső oldal: A végállomásfeliratokat megcserélték.

Belső oldal: Érdekes módon az átszállási kapcsolatok felirat kimaradt, ez a további négy szérián is így volt.

Évjárat: 1995. szeptember

Külső oldal: Az Örs vezér tere felirat sorközét csökkentették. 

Belső oldal: Az átszállásokat teljesen átrendezték, amellett, hogy a megszűnt járatokat törölték, rengeteg más - hálózati szempontból lényegtelen - változtatás történt.


 

Évjárat: 1996. április, puha műanyag

Belső oldal: Még jelöli az ebben a hónapban megszűnt 46-ost, valamint a még Kőbányáig járó 98-ast sem (szintén márciustól a 80-as helyett a 98-as járt ki), sőt, a 193-as (1995 decemberében indult) is kimaradt. Érthetetlen okokból törölték a 131-est, a korábban törölt 37-es villamos pedig ismét szerepel az átszállásoknál. 

Évjárat: 1996. november, puha műanyag

Belső oldal: Átszálláskorrigálások: A korábbi szériákon törölt fontos átszállások közül néhányat pótoltak: 131-es busz, 28,37-es villamos (kisebb számtípussal).

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal:  Már jelöli a megszűnt 46-ost és a hosszú 98-ast, valamint pótolták a korábban kifelejtett 193-ast.

Évjárat: 1998 első fele (még nem jelöli a keresztúr-buszt)

Külső oldal: Vastag betűs-járatszámos típus, csak néhány járaton alkalmazták a korszakban. Ezen belül is különleges, ugyanis a végállomások a szokottnál kisebb betűkkel készültek.

Belső oldal: Újabb típusú tojáslogó. 4 év után végre megjelent a tájékoztató felirat, de a korszakra kevésbé jellemzően lehetőségek szót használtak a kapcsolatok helyett. A Sibrik Miklós "útja" lemaradt mindkét irányban.

Évjárat: 2000. december (Rákoskert-busz beindítása)

Belső oldal: Megállóváltozások: Finommechanikai vállalat -> ~ Rt. Sok helyen pótolták a régebben ki nem írt átszállási kapcsolatokat, ahol több átszerkesztés történt, ott az egész sort vékony számokkal cserélték fel. Új járatok: Expo, Rákoskert, 63-as villamos, Reptér-busz (a 93-ast felváltva).

Évjárat: 2001. október (3-as villamos beindítása)

Belső oldal: Megszűnt: 13-as és 63-as villamosok. Új járat: 3-as villamos, hosszabb útvonalon közlekedik: 62-es. A jobb oldali listában nem történt változás.

Évjárat: 2001 év vége

Belső oldal: Egyetlen különbsége egy megálló-változás: Sibrik Miklós úti felüljáró -> Felüljáró. Egyébként a Sibrik Miklós út megálló továbbra is "út" nélkül szerepel.

Évjárat: 2003. június, utolsó tojáslogós

Külső oldal: Pufibetűs táblák stílusában

Belső oldal: Az utolsó "generációs" stílusban átdolgozva, új típusú piktogramokkal. Szintén 2003. júniustól új megálló létesült a Sörgyárnál (Örs vezér tere felé). Jelölték az újhegy-buszt (már 2000 júniusa óta létezett), az újonnan indult 132, valamint a 2002 májusában indult 182 és 182A járatokat illetve a korábban kifelejtett 37A villamost. A Sibrik Miklós út megálló végre helyesen lett kiírva.

Évjárat: 2003 vége - 2004 (bár nem jelzi a 2003 szeptemberében indult 176-ost, ez a járat akkoriban igen gyakran lemaradt a táblákról)

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül készült.

Évjárat: 2005. március (végállomás nevének módosítása)

A tábla egyetlen különbsége, hogy a kőbánya-kispesti végállomás nevéből elhagyták a MÁV-állomást.

Évjárat: 2005. július (új megálló a Gőzmozdony utcánál)

Belső oldal: Új megálló létesült a Gőzmozdony utcánál. Itt a táblázat szerkesztése során a kőbányai végállomásról valamiért kiszedték a metró-piktogramot, és nagyobb méretben a Felüljáró megállóhoz helyezték, ami természetesen helytelen.

Évjárat: 2008. július, digitális nyomtatással.

Külső oldal: Vastagabb és nagyobb feliratok, a járatszám változatlan.

Belső oldal: Új típusú megállólista. Megálló-átnevezés: Finommechanikai Rt. -> ~ Zrt. Új megálló: Elmaradt átszállások feltüntetése, a rákosszentmihályi járatok teljes átszervezése.

85

80-as évek elején készült fémtábla.

Évjárat: 1987. január

Külső oldal: 1987. szeptemberéig fenálló állapotok!

Belső oldal: 168-as autóbusz már az Örs vezér teréről indul (listaszerkesztéssel láthatjuk). A 131-es járat (márciusban indult) azonban még nem létezik.

Évjárat: 1991 előtti, pontosabb behatárolás a rossz állapot miatt nem lehetséges

Külső oldal: 1987 szeptembere óta Kőbánya-Kispestig közlekedik. Az Örs vezér tere helyett 3 sorban, szétcsúszott "Örs vezér tér" felirat.

Évjárat: 1994. április, első tojáslogós. A legelső tojáslogósok egyike (hasonlóan a 94/4-es 126-oshoz), április hónapban ugyanis még készültek balosok is.

Külső oldal: A két végállomás megcserélése, az ismét "tere" felirat olvasható, szokatlanul nagy sorközzel.

Belső oldal: A 31-es járatot kifelejtették az Örs vezér terénél

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag.

Belső oldal: Megszűnt járatok: 35,46,132,135. Új: 193 (A 135-ös helyére ékelve kis számokkal.). Rövidült: 80. Meghosszabbítva: 98 (a 80-as helyére szerkesztve). A 31-est pótolták, a megszűnt 46-os helyére szerkesztették.

Évjárat: 1997 vége - 1998 első fele, táblaelhasználódás miatt készült

Külső oldal: Az Örs vezér tere felirat sorközét csökkentették.

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül. A korszakban egyáltalán nem jellemző lehetőségek szó használata a kapcsolatok helyett. Rt-s tojáslogó.

Évjárat: 1998

Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy a lehetőségek helyett kapcsolatok szót használ.

Évjárat: 2000. december (rákoskert-busz beindítása)

Belső oldal: A végállomások átszállásait új típusú számokkal (az induló új járatok miatt) átszerkesztették. Megszűnt jelzés: 100. Új járatok: expo, keresztúr-busz (már 1998 augusztusa óta), rákoskert-busz, 63-as villamos.

E széria csak abban különbözik, hogy a keresztúr-buszt kihagyták.

Évjárat: 2003 nyara

Belső oldal: Ugyan nem jelzi a júniusban indult 132-est, a tábla nem lehet korábbi, mert akkoriban tojáslogós táblákat készítettek. Új járatok: 144 (2003. március), 182, 182A. A 44-est hibásan 44-esnek szitázták. Korábban elmaradt átszállásokat (pl. 37A) tüntettek fel. A kevés megállóval rendelkező járatokra jellemző, nagy betűs megállólistával készült.

Évjárat: 2006 nyara - ősze, puha műanyag.

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Új járat a 176-os (2003. szeptember). A HÉV-et pontosabb megnevezéssel jelöli. Elmaradt átszállásként feltüntették a 151-est, viszont érthetetlen, hogy miért törölték a 37A villamost. A Reptér-busz jelzése január óta 200-as. Kőbánya-Kispest, MÁV-állomás helyett a végállomás neve Kőbánya-Kispest (de a külső oldalon még a régi felirat olvasható).

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag

Külső oldal: A két végállomást megcserélték, immár ezen az oldalon is az új név szerepel.

Belső oldal: Rengeteg plusz átszállás feltüntetése. Volán és MÁV-járatok feltüntetése. A 82-es buszcsalád átszámozása és a rákosszentmihályi járatok átszervezése utáni állapotok láthatóak.

2008.09.06-tól jelzése 85E-re változott.

86

Évjárat: 1988. január (12,12A megszüntetése) - 1989. január (106-os beindítása - még nem jelöli a Bogdáni útnál)

Évjárat: 1992. május (a 134-es járat helyett már a 34-est jelöli, az egyes ki lett szedve a listából)

Belső oldal: Keretes gyorsjáratok használata. Mivel szinte minden lehetséges átszállás jelöl, e tekintetben nem vizsgáltam a különbségeket. Megállóhelyek: a Lajos utca megállót 1989 júliusában áthelyezés miatt Nagyszombat utcára keresztelték át. Ezen kívül két, kisebb jelentőségű megálló átnevezés történt.

Évjárat: 1992 nyara

Belső oldal: Két megállóváltozás: Nagyszombat utca -> Galagonya utca, Schönherz Zoltán utca -> Október 23.-a utca. Az átszerkesztések vastagabb betűkkel készítve.

Évjárat: 1992. december - 1993 eleje

Belső oldal: A Flórián tér megálló után eltűnt az üzletközp. kommentár, a Flórián tér (Kiscelli utca) megálló neve Kiscelli utca lett. Megszűnt a 172-es járat (1992. december), a Galagonya utcánál pótolták a korábban kifelejtett 60-ast, a Flórián térnél a 34-est és 142-est.

1994. február és március hónapban kísérleti jelleggel néhány vonalra (1,12,61É,78É,86,136,153É,257,297) jelent meg ez a tojáslogós balos széria, kék színben nyomtatva, angol és német nyelvű tájékoztatóval.

Külső oldal: Egyedi betűtípus.

Belső oldal: Még az új kidolgozásban is megmaradt a 34-es átszerkesztéses helyzete a 118-as és a 142-es között (Bogdáni út).

Évjárat: 1995. március, első tojáslogós

Külső oldal: Maradt az egyedi betűtípus.

Belső oldal: A Kolosy térnél véleltenül kimaradt a 65A.

Évjárat: 1995. július

Belső oldal: Rendkívül sok járat megszűnt (1, 10A, 84, 87B, 110, 142 vagy módosult: 3). Ezeket hézagot hagyva törölték, a beszerkesztéseket pedig a régi listával egyező számméretben, de sokszor félredőlve vagy nem számsorrendben helyezték be, ezért látszik utólagosságuk. A kimaradt 65A-t korrigálták.

A járatra garázsmeneti tábla is készült, 1996-ban puha műanyagból.

Évjárat: 1998 első fele

Belső oldal: Új típusú logó. Hézagot hagyva kiszedték az 1996 márciusában megszűnt 65A-t, ám a februárban megszűnt 2-es véletlenül benne maradt. A Karinthy Frigyes útnál pótolták a korábban kifelejtett 3-ast.

Évjárat: 2000 tavasza

Külső oldal: Pontosan megegyezik a balosokéval. (Ritka jelenség, visszatérés a korábbi szériákhoz, lásd még  például: 80-as, 159-es.)

Belső oldal: Kiszedték a megszűnt 10-est és végre a 2-est is. Vékony betűkkel beszerkesztették az 1998 augusztusában indult tétény-buszt, de az 1999 májusában indult 18A feltüntetése elmaradt.

Évjárat: 2003. november (41-es villamos meghosszabbítása) - 2005. január (Infopark-busz beindítása)

Belső oldal: Új járatok: 1A villamos (2000. december), 118-os villamos (2003. szeptember), Újbuda-busz (2003. október), 40E (2002. május), 140E (2003. szeptember). Feltüntették a korábban kimaradt 18A buszt, 2003 novemberétől a 41-es a Batthyány térig jár.

Évjárat: 2005. március (Komjádi Béla uszoda átnevezése)

Belső oldal: Komjádi Béla uszoda -> Császár-Komjádi uszoda. Egy elmaradt 26-os átszállást pótoltak. Új járat az Infopark-busz (2005. január), a Kosztolányi Dezső téri átszállásokat átrendezték.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag.

Külső oldal: A járat útvonala még 2007 májusában Újbuda, Függetlenségi parkig hosszabbodott. A feliratok mérete csökkent és oldalirányban enyhén összenyomták.

Belső oldal: Zrt-s logó, a tábla alsó részére helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Rengeteg hálózati változás történt az eltelt 3 évben. Amit a járatra nézve érdemes kiemelni a meghosszabbításon túl: két megálló neve megváltozott: Corvin tér -> Szilágyi Dezső tér, Szilágyi Dezső tér -> Halász utca, valamint új megálló létesült a Bogdáni úti végállomásról elindulást követően.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: Egyes Volán járatok számjelzést kaptak, ezeket feltüntették, továbbá a Kosztolányi Dezső térnél is jelölték a Volán-t.

86

Évjárat: 1993, mivel az 1992 decemberében megszűnt 172-est nem jelöli már a Kosztolányi Dezső térnél.

Évjárat: 1994. augusztus, utolsó széria

Belső oldal: Hibája, hogy a Kosztolányi Dezső tér felé a Fehérvári út megállónál lemaradtak a piktogramok.

87

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós

Belső oldal: Megállóváltozások az 1989-es menetrendhez képest (lásd a menetrendi menüpontban): Növényvédő állomás -> Repülőgépes szolgálat (Air sevice), 41-es villamos végállomás -> Kamaraerdei ifjúsági park, Dózsa György út -> Kamaraerdő út (~).

Évjárat: 1997. április, puha műanyagból.

Belső oldal: A megszűnt járatokat tüntették el: a 139-est vagy bekeretezték (mivel összevonták a 139-essel), vagy törölték (ahol a 139-es nem állt meg). A Kosztolányi Dezső téren hézagot hagyva kiszedték az 1-est, a 86-os helyére berakták a 173-ast. A Gazdagréti útnál feltűntetésre került a korábban kihagyott 153-as.

Évjárat: 1998. október

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, új típusú tojáslogóval. A kapcsolatok megnevezés helyett lehetőségek szó használata. Egyetlen különbsége, hogy új megálló létesült közvetlenül a Kosztolányi Dezső téri végállomás után.

Évjárat: 2000. július

Belső oldal: Törölték a megszűnő 113-as járatot.

Évjárat: 2002. szeptember, utolsó tojáslogós

Belső oldal: Az autóbuszok útvonala a végállomás előtti szakaszon mindkét irányban módosult.

Évjárat: 2003. szeptember (140E beindítása) - október (Újbuda-busz beindítása)

Belső oldal: Új járatok: Budaörs-busz, 40E, 140E. Elmaradt átszállás feltüntetése: 153.

Évjárat: 2003. október (Újbuda-busz beindítása) - 2004

Évjárat: 2005. szeptember (korszaknak megfelelő elrendezés) - december (még létezik a 7A, nem jár a 73-as)

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: A korszakra jellemzően a logó a tábla alsó részébe lett áthelyezve. "Kapcsolatok" helyett "lehetőségek".

Évjárat: 2007. december, puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó. Megállók átnevezése: Naprózsa utca -> Gazdagréti út, VÁV bekötőút -> Vitorlázó út, Betonútépítő Vállalat -> Vasút utca továbbá új megálló a Bartók Béla úton a Hamzsabégi útról befordulás után. Jelöli a Volán járatokat. Hálózati változások: megszűnt: 7A, 139, új: 73 139, 187, 239 továbbá a Szabadság híd lezárásával összefüggésben közlekedő pótlóbuszok.

A VT-Transman által üzemeltetett Ikarus 263-as buszokon kísérleti jelleggel 2004-ben használt táblák:

    

87A

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria

Belső oldal: Megállóváltozások az 1989-es menetrendhez képest (lásd a menetrendi menüpontban): Növényvédő állomás -> Repülőgépes szolgálat (Air sevice), 41-es villamos végállomás -> Kamaraerdei ifjúsági park.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag.

Külső oldal: A Kosztolányi Dezső tér 3 sorban írása, nagyobb - nyújtott "A" használata a járatszámban.

Belső oldal: Igényes kidolgozású lista, nem látszanak átszerkesztések.

Évjárat: 1997. április, táblaelhasználódás miatt készült, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1998. október

Belső oldal: Vékony betűs megállólista új típusú tojáslogóval. A Kamaraerdő felé a végállomás után közvetlenül egy megállót létesítettek utaskényelmi szempontok miatt. A 153-as átszállását a Gazdagréti úthoz helyezték és irányát megjelölték, ez a megjelölés a 87-es táblákon ugyanitt már 1994 óta élt.

Évjárat: 2002. szeptember

Belső oldal: Az autóbuszok útvonala a végállomás előtti szakaszon mindkét irányban módosult, az ábrákat lásd a 87-esnél.

Évjárat: 2003. szeptember (140E beindítása) - október (Újbuda-busz beindítása)

Belső oldal: Új járatok: Budaörs-busz, 40E, 140E. Elmaradt átszállás feltüntetése: 153.

Évjárat: 2003. október (Újbuda-busz beindítása) - 2004

Évjárat: 2005. szeptember (korszaknak megfelelő elrendezés) - december (még létezik a 7A, nem jár a 73-as)

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: A korszakra jellemzően a logó a tábla alsó részébe lett áthelyezve. "Kapcsolatok" helyett "lehetőségek".

87B

Évjárat: 1981 - 1984. Ekkor volt Váv GYÁR megnevezés a táblákon (korábban Budaörsi repülőtér). Az F. betű a kiadó Fürst garázsra utal.

Évjárat: 1994. október, egyetlen tojáslogós széria készült.

Az időszakos jellegű munkásjárat 1995 nyarán takarékossági okokból megszűnt. Ez volt az egyetlen B jelzésű járat a korszakban.

88

A buszok fényezésére használt festékkel készült ez a fémtábla.

Ezt a másik darabot 1989-ben is használták még, így határátlépést jelző csíkot kapott.

Évjárat: 1989. február (Környéki díjszabás bevezetése) - 1989. június (Gimnázium megállóhely létesítése)

Belső oldal: Az Ibolya utca megálló véletlenül lemaradt.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag, a korszakra jellemző vastag sárga csíkkal.

Belső oldal: Megállóváltozások: Km Útfenntartó Vállalat -> Autópálya Főmérnökség, Városi tanács -> Budaörs, városháza, Marx Károly u. -> Károly király utca, Növényvédő állomás -> Repülőgépes szolgálat (Air service), 41-es villamos végállomás -> Kamaraerdei ifjúsági park. Új megállók Tetra pak és Gimnázium néven.

Évjárat: 1998. február (Törökugrató megállóhely megszüntetése, Lejtő utca megáló létesítése), kemény műanyag, a csík ellentétes irányú, lekerekített végű

Belső oldal: Megállóváltozások Kamaraerdő felé: Baross utca -> Baross Gábor utca, Károly király utca -> ~ út. A Törökugrató megállóhely megszűnt (februárban), ennek helyére berakták az eredeti feliratú Ibolya utcát, az Ibolya utca helyére vékony betűvel beszerkesztettek az újonnan létesült Lejtő utca megállót. Törökbálint felé: Sziklai Sándor utca -> Kövesdomb utca, illetve itt is megszűnt a Törökugrató megálló, valamint beékelődött a Lejtő utca. Új típusú logó alkalmazása, valamint a Kelenföld felirat megjelenése.

A BKV Rt. járműgazdálkodási problémái miatt 1999. július 1-től a 88-as jelzésű járaton a Volánbusz Rt. járművei és járművezetői biztosították a szolgáltatást, de a tarifarendszer és a jegyek-bérletek érvényessége változatlan maradt.

Évjárat: 1999.07.01.

Külső oldal: Egyedi betűk és számok, fontos szerep jut a BKV megnevezésének, a csík iránya ellentétes.

Belső oldal: Nem változott, a csík iránya ellentétes

Évjárat: 2000.05.29. - 2000. október vége, ideiglenes útvonal: az autóbuszok terelt útvonalon közlekedtek az M1/M7 kivezető feletti Károly király úti "körforgalom-híd" építése miatt: Törökbálint irányába a Budaörs, MÁV-állomás megálló után lefordultak az autópályára Budapest irányába majd az Egér úton fordultak rá a Budaörsi főútra, ahol a 40-es buszok útvonalán közelítették meg Budaörsöt.

Belső oldal: Mivel a terelés elsősorban a törökbálinti irányt érintette, itt módosultak a megállók, visszaúton egy rövid kitérő volt két, Budaörs, benzinkút elnevezésű megállóval. Egyéb változások: a csík sötétebb árnyalatú lett, a korszakra jellemző vastag járatszám alkalmazása, a megállólista a korszakban néhány járatnál használt típus. Megálló átnevezése: Petőfi utca -> Petőfi Sándor utca.

Évjárat: 2005. február (BUDATEJ megállóhely átnevezése)

Külső oldal: A karaktertípus nem változott, ám a törökbálinti végállomás nagyobb betűkkel lett kiírva, Kamaraerdő feliratát pedig balra igazították.

Belső oldal: Megálló-változások: 2002 szeptemberétől, a Szabadság út - Károly király út csomópont átadásával Kamaraerdő felé megszűnt a Károly k. út megálló, az ellenkező irányban pedig ezen a néven megálló létesült. Megállóhelyek átnevezése (több lépcsőben, 2002 - 2005 között): BUDATEJ -> Tó utca - MÁV-állomás, ERBE -> Kinizsi utca, Betonútépítő Vállalat -> Vasút utca. Új járatok: Budaörs-busz, 40E, 140, 140E, 172.

89

Évjárat: 1983. augusztus (83-as troli indulása) - 1988. január (12A,12-es megszűnése), ezen időszak alatt a megállónevek sem változtak.

A járat útvonala a végállomási körforgalmi szakaszon jelentősen módosult.

Évjárat: 1990 első fele

Külső oldal: A végállomás József körút megnevezését ekkor módosították Blaha Lujza tér /Népszínház utca/ névre. A módosított útvonal során a Bláthy Ottó utcát jelölték ki végállomásnak.

Belső oldal: Megszűnt a 12A, 12-es járat (1988. január), a 12-es lerövidült (1989. szeptember). Az összes lehetséges átszállás jelölve lett. A tábla csak a Bláthy Ottó utca megállóig jelzi az útvonalat, ezért tűnt el az Üllői út és a Nagyvárad tér megálló, illetve az új szakasz megállói sem látszanak.

Évjárat: 1993, utolsó széria

Belső oldal: Ekkor már célszerűnek találták a visszautat is megjelölni, amelyre valóban szükség is volt az eltérő útvonal miatt. A Nagy Fuvaros utca egybe lett írva, a megnevezést már a 80-as évek vége óta így használták, de a táblákon csak ekkor jelent meg. Kulich Gyula tér -> Kálvária tér, Mező Imre út -> Orczy út. Érdekes a metró piktogram helyett számmal és betűvel történő kiírása.

1994. június és október között nagyszabású víznyomócsőcsere munkálatok miatt a Moszkva tér és Blaha Lujza tér között a 4-6 villamosok helyett pótlóbuszok közlekedtek, melyek csuklós járművei a 89, 99, 99-es buszok végállomásán vették fel az utasokat. A nagy tumultusra hivatkozva a vállalat "ideiglenesen" szüneteltette az egyébként nem túl nagy kihasználtságú 89-es autóbuszt, majd a munkálatok befejeztével már nem látták indokoltnak újraindítását, ezért októberben döntöttek végleges eltörléséről. Hasonló körülmények között szűnt meg később az 1-es járat is.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

"Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.    *****    PROJECT DC egy futurisztikus-disztópikus SZEREPJÁTÉK! Bármikor szívesen látjuk a csatlakozókat!    *****    Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!