bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
76GY - 81

76

Évjárat: 1991. április (Kasztel András út -> Liger sor, Micsurin út -> Naplás út) - 1992 (Egyesült Vegyiművek még szerepel a listában)

Belső oldal: A végállomás jól láthatóan átszerkesztés, korábban Rákosliget, Micsurin útként szerepelt. A belső járatszám nagyobb piros kerete a korai táblákat idézi.

Évjárat: 1995 második fele, érdekes módon dátumozás nélkül készült.

Külső oldal: Mindössze egy elválasztójelben különbözik.

Belső oldal: Rákoscsaba felé új megálló még 1993 júliusában: IV.utca.

Évjárat: 1996. február, puha műanyag.

Belső oldal: A listából már ekkor törölték a 1996 márciusában megszűnt 46-ost. Új megálló Rákoscsaba felé: Hunyadvár utca. Örs vezér tere felé még január hónapban leszállóhelyet létesítettek, emiatt az átszállásokat is átrendezték a listában. A Bártfai utcánál nem készítettek megálló-sorszámot.

Évjárat: 1996. július, szintén puha műanyagból.

Belső oldal: Új megálló az Imre utcánál. Megálló átnevezése az Örs vezér tere felé: Újszász utca (Bökényföldi út) -> Újszász utca. Átszállások: a Pilóta utcai HÉV piktogram helyett betűkkel kiírás, az Újszász utcánál a 46-os hézagjába beírták a megváltoztatott útvonalú 45-öst, a másik oldalon a Corvin utcánál logikus átszállás feltüntetésének hiányát pótolva beírták a 192-est. Az Bártfai utcánál a megállósorszámot pótolták.

Évjárat: 1996. október (vagy november - a törés miatt nem látható), puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Az Örs vezér terénél a metróátszállást a leszállóhelyhez helyezték, hiszen innen célszerű megközelíteni.

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: Eredetileg logó nélkül készült, utólag matricázták rá. Tartalmi különbsége nincs.

Erre a darabra nem került matricás logó sem.

Évjárat: 1999. Egyetlen különbsége, hogy gyárilag van rajta logó.

Évjárat: 2000. július, az új végállomás átadásakor

Belső oldal: Ritkán előforduló eset: az egyik irány megállólistája már új, vékony betűs típussal készült, míg a másik csak nyomokban tartalmaz ilyen betűket - két megállóátnevezés miatt ( Hungarocamion -> Vidor utca, Üzemegység -> Garázs). Az Örs vezér téri leszállóhely megszűnt.

Évjárat: 2001 év vége

Belső oldal: Immár mindkét oldalon vékony betűs megállólista. 2000. szeptember óta a 180-as is érinti Cinkota garázst. A 13-as villamos helyett 3-as jár. Új járatok még: expo (2000. szeptember óta) és rákoskert-busz (2000. december óta).

Évjárat: 2002. április

Belső oldal: Az Örs vezér térenél a metrókijárat előtt megállóhelyet létesítettek.

Évjárat: 2003. június (132-es beindítása), pufibetűs stílus (utolsó tojáslogós)

Belső oldal: A 32-es autóbusz végállomása az Örs vezér terére került át, a 32-est pedig véglegesen kiváltotta az újonnan induló 132-es járat. Új járat még a 144-es. A belső oldalon a keret érdekes módon fekete. Egyébként az ugyanekkor kiadott menetrendekben is fekete kerettel szerepelt a járat.

Hibás garázsmeneti tábla a a 90-es évek közepéről. Használatban nem volt, mivel a végállomás a 136-os garázsmeneti végállomása.

Ez a garázsmeneti tábla 2001-ben készült a korszak betű és számstílusában, immár helyes végállomási felirattal.

Évjárat: 2003 nyara (még nem jelzi a szeptemberben indult 176-ost). Tartalmi különbség nélkül.

2004 körül készült garázsmeneti tábla

Évjárat: 2006. október (132-es megszüntetése) - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Külső oldal: Kisebb feliratokkal.

Belső oldal: Zrt-s logó, a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A HÉV-átszállásokat pontosabb megnevezéssel jelzi. Új járat a 176-os (2003. szeptember), megszűnt a 132-es. Egy elmaradt 92-es átszállást feltüntettek, és a logikusabb tájékoztatás miatt egy 32-est és HÉV-átszállást áthelyeztek.

A járat jelzése 2007.08.21-től 276E-re változott.

77

Évjárat: 1994. február

Belső oldal: A dátum már alig fért ki a táblára: a korszak balosai nem készültek igényes szerkesztéssel. Érdekes a Késmárk utcában a 177-es előtti hézag, hiszen a korszakban járatváltozás nem volt a környéken. Átszerkesztés még (szintén ismeretlen okokból) a Bosnyák tér végállomás.

Évjárat: 1997 első fele (puha műanyag)

Belső oldal: Átszerkesztések nem látszanak, pedig sok változás történt.

Évjárat: 1998

Külső oldal: A két végállomást megcserélték.

Belső oldal: A két irányt megcserélték, a logóba Rt-t szerkesztettek. Megálló-átnevezés: Rákóczi út (Csömöri út) -> Batthyány utca, valamint egy HÉV-átszállás áthelyezése. 

Évjárat2001 év vége (utolsó tojáslogós)

Belső oldal:  Újabb típusú tojáslogó. Mindkét irányban az alábbi megállóváltozások történtek: Erőkar -> Késmárk utca, Villamosipari kutatóintézet -> Késmárk utca 20. (vékony betűkkel szerkesztve). Sok átszállási módosítás: például Nagyicce HÉV-állomásnál mindkét irányban pótolták a korábban elmaradt 44-est és 44A-t, a HÉV-et pedig visszahelyezték eredeti helyére. Új járatok: 3-as villamos, expo-járat, palota-busz, rákoskert-busz. Az átszerkesztett átszállásoknál az egész sort vékony betűkkel dolgozták át.

Évjárat2003. szeptember (176-os beindítása) - 2004 eleje

Belső oldalMegszűnt: 32-es. Új járatok: 132144176. A 67-est is feltüntették az Örs vezér terénél.

Évjárat2004 - 2005 első fele

Belső oldalA Palota-busz átszállást törölték az Apolló utcánál, pedig feltüntetése indokolt volt. A Késmárk utcánál saját magát is jelöli.

Évjárat2006 nyara (még jelöli az októberben megszűnt 132-est, de már puha műanyag)

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldalA két irányt megcserélték. A 73-as helyett az új alapjárat közlekedik. A Késmárk utcánál már nem jelöli magát.

A járat jelzése 2007.08.21-től 277-esre változott.

78

Évjárat: 1993. december vége, a 15A megszűnésekor.

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: Kihasználták a sok üres helyet bal szélen, így megszüntették a Keleti pu. rövidítést.

Belső oldal: Dózsa tér -> Dózsa György tér. Az új 173-as járatot kifelejtették.

A vonalon 1995-től FOK-GYEM kijelzős felújított 415-ösök közlekedtek, így a táblák gyártása csak pótlás esetére történt.

Évjárat: 1999, pótlások esetére

Külső oldal: Vastag betűs és számos típus, csak néhány járaton alkalmazták a korszakban.

Belső oldal: Az autóbuszok végállomása a 1996.04.01-től a Kerepesi útra került, a korábbi végállomást a Thököly útnál a továbbiakban megállóhelyként használták. Vékony betűs megállólista, már jelöli az 1998 augusztusában indított city-buszt. Érdekes az egyedi számtípusú 15-ös busz beszerkesztése a Ferenciek terénél. A Keleti pályaudvarnál kihagyták a pólus-buszt. Az 1994 óta történt átszállási változtatások részletezésére nem tértem ki.       

Évjárat: 2006. második fele, puha műanyag.

Belső oldal: A Keleti pályaudvaron zajló metróépítési munkálatok miatt a járat végállomása 2006 márciusától a Kerepesi útra, a jelenlegi trolibusz-végállomásra került. Új megálló létesült a pályaudvar bejáratánál. Hálózati változások: megszűnt járatok: 73, 99A buszok és 23-as villamos. Új járatok: 73-as busz, 118-as villamos. Hosszabb útvonalon jár a 41-es villamos. A 4-est a Krisztina téren általam ismeretlen okokból törölték.

Évjárat: 2006 vége - 2007 eleje, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

Külső oldal: Matricás. Karakterek a tojáslogósokra jellemző típussal készültek.

Belső oldala üres. 

Évjárat: 2008 közepe, digitális nyomtatással. Duplaoldalas kivitel

2008.08.21-től a járat meghosszabbított útvonalon a Stadionokig közlekedett és 178-as jelzést kapott. A korábbi útvonalán 178A jelzéssel közlekedett busz.

79

A tábla nem eredeti, de megmaradt sablon újrafújásával lett rekonstruálva (eredetileg fémtáblára fújták). A járat 1984-ig csak a Jókai utcáig közlekedett.

Évjárat: 1984. szeptember (útvonalhosszabbítás a Tanácsház térig) - 1985 nyár (71A idényjárat beindítása)

Belső oldal: Érdekes módon a tábla nem jelzi a Szállító utcai betérést, pedig ez a szakasz a 80-as évek eleje óta megvolt. 

Évjárat: 1987. május - 1990 vége (Már létezik a 19-es járat, de még piros gyorsjáratos)

Külső oldal: A Közvágóhíd elválasztásos írása helyett egy sorban.

Belső oldal: A Szállító utcai betérést továbbra sem jelöli. Az átszállásokat számsorrendbe rendezték. Megszűnt járat: 38B (1986-ban). Új: 19, 71A idényjárat (1985-ben indult).

Egy fényezőműhelyből lett megmentve a tábla.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Külső oldal: Két végállomás megcserélése, a Közvágóhíd ismét elválasztva lett kiírva. Tanácsház tér -> Szent Imre tér.

Belső oldal:  A balos által megjelölt irányhoz képest az alábbi megállóváltozások történtek: Volán 1.sz vállalat -> Volán tefu válallat. Jelöli a szállító utcai betérést.

1996 áprilisától az 59A járat Bajáki Ferenc utcai szakaszát a 79, 79A járatok látták el. A Szent Imre tér felé menő járatok a tér érintése után egy nagy kitérőt tettek a II.Rákóczi Ferenc út felé, majd onnan visszafordulva jutottak ismét el a Szent Imre térre.

Évjárat: 1996. március, puha műanyag (áprilisi változásokra)

Belső oldal:  ASzabadikikötőnél a HÉV-átszállást mindkét irányban törölték fölöslegesség miattA 19-es lerövidült, a 38, 148-as járatok megszűntek. Az új szakasz miatt Szent Imre tér végállomáson nem jelöli az 59A járatot, a 48A-t pedig annak üzemidő szűkítése miatt (hétvégén nem jár) törölték.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Hézagot hagyva törölték a megszűnt 38-as járatot.

Évjárat: 1999, kemény műanyag

Külső oldal: A Közvágóhíd elválasztása megszűnt.

Belső oldal: Új típusú logó.

Évjárat: 2000. december, az 1-es villamos meghosszabbításakor

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Új járat a 151-es. Két, korábban elmaradt átszállást (59A, 103) pótoltak.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag.

Belső oldal: Zrt-s logó alulra helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Megállóhelyek átnevezése, illetve létesítése (Helyi Kikötő út). Új járat: 55-ös.

Évjárat: szintén 2006. október, de hibás: Közvághóhíd felé a 79A megállókiosztásával készült (tehát Szállító utcai betérés nélkül)

2008.02.11-től 179-es jelzéssel közlekedett.

79A

A járat 1994 januárjában indult, csak vasárnap közlekedett, kezdetben a napszakon belül is időszakosan (ugyanis a 79-es csak 1995 februárjától nem közlekedik vasárnap).

Évjárat: 1995. március, első tojáslogós, a korszakban csak a dél-pesti tábláknál alkalmazott PUHA műanyagból.

1996 áprilisától az 59A járat egy szakaszát a 79, 79A járatok látták el. A Szent Imre tér felé menő járatok a tér érintése után egy nagy kitérőt tettek a II. Rákóczi Ferenc út felé, majd onnan visszafordulva jutottak ismét el a Szent Imre térre.

Évjárat: 1996. március, puha műanyag (áprilisi változásokra készítve)

Belső oldal: Bal oldali lista: a hév átszállás eltüntetése fölöslegesség miatt, a Közvágóhíd végállomás átszállásainak egy sorba szerkesztése. Jobb oldal: A 19-es lerövidült, a 38,148-as járatok megszűntek. Az új szakasz miatt Szent Imre tér végállomáson nem jelöli az 59A járatot, a 48A-t pedig annak üzemidő szűkítése miatt (hétvégén nem jár) törölték.

Évjárat: 1999

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül, új típusú tojáslogóval. Hibásan még mindig jelöli az 1996-ban megszűnt 38-ast.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag

Belső oldal: Hibás: Csepel felé a 79-es megállóit jelzi (tehát a Szállító utcai betérést). Megállók átnevezése, és létesítése (Helyi Kikötő út). Új járatok: 55, 151.

2008.02.11-től 179A jelzéssel közlekedett.

80 (RÁKOSLIGETI)

EZ NEM A KŐBÁNYAI 80-AS VISZONYLAT. Ez a járat 1980 és 1993 között időszakos jelleggel, napi néhány indulással szállított utasokat a Cinkotai úti ipari területekre.

Évjárat: 80-as évek második fele (Máv-állomás kifejezés használata a vasútállomás helyett.)

1993 decemberében a félreértések elkerülése végett 180-as számot kapott.

80

Évjárat: 1988. október (82A beindítása) - 1990. augusztus (95-ös megszüntetése)

Külső oldal: Érdekessége, hogy a rákoskeresztúri végállomás még a 70-es évek stílusában készült!

Évjárat: 1992 (Rákoskeresztúr, városközpont megnevezés) - 1993

Külső oldal: A Ferihegyi út elágazást városközpont felirat váltotta fel, a megszokott stílusban. A Rákoskeresztúr felirat változatlan maradt.

Belső oldal: Megálló-változások a jelölések szerint. Számos, korábban elmaradt átszállás feltüntetése (ezek egyike sem tényleges hálózati változás). A Hősök tere megállónál találunk egy érdekes nullát, ez talán egy félig sikerült beszerkesztés lehet a rövid 80-as járatra (lásd az előző menüben).

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: Teljes átdolgozás (a járatszámot kivéve), vékonyított rövidítés-mentes betűkkel.

Belső oldal: Balos irányához képest megállóváltozás: a Gyöngytyúk utcánál már nem szerepel az Egyesült Vegyiművek zárójeles megjegyzése.

Évjárat: 1995. augusztus

Belső oldal: Megszűnt járatok: 35,62,135,197. Igényesen szerkesztve.

Évjárat: 1996. március, puha műanyag

Külső oldal: Az autóbuszok már csak a Szarvas csárda térig közlekednek, Kőbányáig ettől kezdve a 98-as járt ki. A járatszámot összenyomták vízszintes irányban. Az új végállomás azonos betűtípussal készült, a Rákoskeresztúri végállomás 3 sorba került.

Belső oldal: Új szakasz (igényes beszerkesztéssel). Néhány átszállásm-ódosítás a logikusabb információközlés végett, vagy irány megnevezése (76,168). A Gyöngytyúk utcához visszatették az Egyesült Vegyiművek feliratot is, holott máshol (lásd az oldalon 1997-es 192-es) éppen ekkoriban szedték le.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag, táblaelhasználódás miatt készült, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag, táblaelhasználódás miatt készült, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag

Külső oldal: Érdekes és ritka jelenség, (lásd még 159-es 1996-os szériánál): a Szarvas Csárda téri végállomást egy 1990 előtti 98-as balos mintája alapján készíthették ("Pestlőrinc"), a szám is régi típusú. A rövidebb Pestlőrinc felirat lehetővé tette a rákoskeresztúri végállomás két sorba írását.

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül. A logóba Rt-t írtak.

Évjárat: 1998. augusztus (keresztúr-busz beindítása)

Külső oldal: Ismét az új típusú.

Belső oldal: Megállóváltozás: Csévéző út -> Bélatelepi út, teljesen egyedi beszerkesztéssel. A Szarvas csárda térnél számomra érthetetlen okból törölték az 50-es villamost, valamint Rákoskeresztúron vékony betűkkel beszerkesztették az újonnan indult keresztúr buszt.

Évjárat: 1999

Külső oldal: Ismét a Pestlőrinces verzió.

Belső oldal: A Baross utca / Szabadság utca nevű megállóhelyek neve Kodolányi János tér lett (vékony betűkkel szerkesztve - a változás valójában már az előző széria kiadásának idején megtörtént, ott azonban elmulasztották átszerkeszteni). Rákoskeresztúr felé a Pesti útnál a 67-es és 192-es helyére betették a keresztúr-buszt (a 67-es túl messze volt ettől a megállótól, a 192-est pedig a Gyöngytyúk utcánál már jelölték).

Évjárat: 2000. szeptember, a 180-as egész napos járattá vált, így kiváltotta a 80-as Liget sor - Rákosliget, MÁV-állomás szakaszát.

Külső oldal: Visszakapta az 1997-es formát.

Belső oldal: A fent említett szakasz megszűnése. Új megálló Földműves utca néven (vékony betűkkel). 93 -> Reptér-busz

Évjárat: 2001

Külső oldal: A korszakra jellemző kis járatszámmal és átmeneti betűtípussal.

Belső oldal: Ismeretlen okból a Gyömrői út megállónál a Reptért-buszt kiszedték.

Évjárat: 2002. május

Belső oldal: Új járatok: 182, 182A, továbbá az 1998-ban törölt 50-es villamost ismét feltüntették, továbbá az utóbbi szérián törölt reptér-buszt is.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós pufi stílusban.

Belső oldal: Nem jelöli a Szarvas Csárda térnél az 50-est.

Évjárat: 2003 második fele - 2004. október (Pestszentimre-busz beindítása), tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2006. július (Szarvas csárda tér végállomási rend módosítása), puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, kisebb járatszám, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A Haladás út felújítása után a Szarvas csárda téri végállomási rend megváltozott: a korábbi leszállóhely megállóhelyként üzemelt tovább. Átszállási változások: új járat (2004. október) a Pestszentimre-busz, Reptér-busz -> 200, néhány átszállást logikusabb tájékoztatás érdekében áthelyeztek, vagy töröltek.

Évjárat: 2006 vége - 2007 eleje, puha műanyag

Belső oldal: Nagyobb méretű járatszám. További, elmaradt átszállások (98, 98, 168) pótlása, fölöslegesek törlése (61, Keresztúr-busz)  a Szarvas csárda téri átszállások sorrendbe rendezése

Évjárat: 2008. január, kemény műanyag

Külső oldal: Kisebb betűk.

Belső oldal: Máv és Volán járatok feltüntetése. Átszámozások: 193 -> 193E, 82 -> 182, 82A -> 184, 182 -> 282E, 182A -> 284E, megszűnt a 192-es - a járatot azonban nem törölték, de már jelöli a helyette közlekedő 46-ost. Ezen felül további átszállások (keresztúr-busz,98,200) feltüntetése.

Évjárat: 2008. február

Belső oldal: Törölték a hibás 192-est és a 168-as iránymegjelölését a Lőrinci útnál.

2008.09.06-tól a járat összekötésre került a 198-assal, s utóbbi jelzésével közlekedett a továbbiakban.

81

Évjárat: 1996. február, még kemény műanyag (ekkoriban puha és kemény műanyagból egyaránt készítettek táblákat).

Évjárat: 1996. október, puha műanyag

Belső oldal: A József Attila lakótelep irányában két új megálló: Lobogó és Távíró utca (ezért a 3. megállót egy sorba írták ki, hogy kiférjen a lista). Másik irány: Közterület Fenntartó Vállalat -> ~ Rt. Átszerkesztettségük nem vehető észre.

Évjárat: 1998, kemény műanyag, egyetlen különbsége a logóba szerkesztett Rt  felirat.

Évjárat: 2000

Külső oldal: Vastag betűs és járatszámos kivitel, csak néhány járaton alkalmazták a korszakban.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. Újabb típusú logó használata. Az Aszódi utca felé a 6. megállónál véletlenül 69-es villamost írtak, a 10. megálló rövidülve FKF Rt. lett. Érdekes a belső kicsiny járatszám, ilyet a 39-es és 150-es járat azonos évjáratú tábláinál alkalmaztak.

Évjárat: 2002. május 3. (Ferenc-busz beindítása)

Külső oldal: Kis járatszámos, átmeneti betűtípussal, az irányok megcserélése.

Belső oldal: A két irányt itt is megcserélték. Vastag betűs járatszám alkalmazása. Már 3-as villamos közlekedik, illetve létezik a Ferenc-busz is. Az FKF Rt. megálló ismét a régi nevét viseli.

A megállók rendszere az Aszódi utca irányába megváltozott, ennek megértését az ábra segíti.

  

Évjárat: 2003 első fele, pufibetűs stílus, utolsó tojásszéria teljes tartalmi egyezéssel.

Külső oldal: A hosszú végállomásnév miatt kisebb betűvel

Évjárat: 2006. június - 2008. január, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

Külső oldal: Matricás. Karakterek a tojáslogósokra jellemző típussal készültek. Belső oldala üres.

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Alicia Vikander - A legbiztosabb magyar forrásod az Oscar-díjas színésznõrõl! Képek, cikkek, hírek, minden egy helyen!    *****    -----Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!----    *****    Nem lehet saját lovad? Nevelj virtuálisan ITT! Nevelj, versenyezz, licitálj szebbnél szebb lovakra!    *****    SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG -A LEGINFORMÁLTABB ÉS LEGTARTALMASABB MAGYAR HONLAP AZ ÉNEKESNÕRÕL - SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG    *****    Ho-ho-hó! A Mikulás útra kész! Azaz... Hol a sapkája??? Ó jaj! Most mi lesz? Gyorsan gyertek a Mesetárba!    *****    Ha te is szereted az Arrow sikersorozat elbûvölõ házaspárját látogass el az ország egyetlen Olicity rajongói oldalára!    *****    Barbie - My Little Pony - Barbie - My Little Pony - Barbie - My Little Pony - Barbie - My Little Pony    *****    VIDEOJÁTÉK HONLAP! Retro játékoktól, a legújabbakig! Friss újdonság: Call of Duty: WWII és WoW: Battle for Azeroth!    *****    Kapható a VÖRÖS HÓ címû regény. Kaland és rejtély az örök fagy birodalmában. VÖRÖS HÓ. Részletek a weboldalon!    *****    Ho-ho-hó! A Mikulás útra kész! De hova lett a sapkája??? Ó jaj! Elmarad a Mikulás-nap??? Gyorsan gyertek a Mesetárba!    *****    Legfrissebb videojátékok, fõleg Warcraft és FPS játék hírek! Blog, Airsoft, Tech! Kattints ide!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Hová bújnak a virágmanók, ha elered az õszi esõ? Nem találjátok ki? Nyuszi mama majd elárulja! Gyertek a Mesetárba!    *****    Nálam nincsenek AKCIÓK, minden elemzés BECSÜLET KASSZÁS, az oktatás pedig INGYENES! Keress oldalamon!    *****    Bavaria 42 2018ban is várunk szeretettel mindenkit egy felejthetetlen tengeri vitorlás túrára! Vitorlás tudás nem szükséges!! Bavaria 42    *****    SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - HA ELSÕKÉZBÕL SZERETNÉL INFORMÁLÓDNI, AKKOR ITT A HELYED - LEGFRISEBB HÍREK, KÉPEK, CIKKEK!    *****    Karácsonyra szép AJÁNDÉK egy Személyre szóló asztrológiai elemzés! Kinyomtatva és bekötve örök emlék marad!    *****    ***MUNKALEHETÕSÉG!*** Új cég, új lehetõség, ingyenes regisztráció! Ugye tudod, mit jelent elsõk között lenni...?!    *****    A legfrissebb videojátékokról olvashatsz híreket! Elemezzük a Call of Duty sorozat legújabb részét World War II    *****    A RENDKÍVÜLI horoszkóp akciók Karácsonyig tartanak,most rendelj saját illetve szeretteid részére elemzéseket. Kattints