TESCO-busz (Pesterzsébet)
Évjárat: 2004. március 3. (a járat beindítása)
![](https://i.imgur.com/xriMCOg.jpg)
![](https://i.imgur.com/dGMs2ef.jpg)
Évjárat: 2005. január 30. (Auchan-járat megszüntetése)
Belső oldal: Törölték a megszűnő Auchan járatot (egyébként is furcsán hatott pont egy szerződéses TESCO-busz tábláján feltüntetve). Új járat: Pestszentimre-busz.
![](https://i.imgur.com/8D89iqX.jpg)
Táblahiány miatt a telephelyen készült duplaoldalas, matricás tábla:
![](https://i.imgur.com/dUZdwKr.jpg)
Fotó: 2007. április
![](https://i.imgur.com/75VJDeP.jpg)
A járat 2007. május 2-től meghosszabbított útvonalon, a Határ útig közlekedett. Körjárat-jellege - végállomásozást tekintve - megszűnt.
Évjárat: 2007. április vége, puha műanyag (a változásra előre legyártva)
![](http://i.imgur.com/RVWaORm.jpg)
Évjárat: 2008. január, puha műanyag
Belső oldal: Feltüntették a 254-est és egy Volán átszállást. Még 2007. május 5-én módosult a Határ úti végállomási rend.
![](http://i.imgur.com/smM4Sqz.jpg)
Szintén januárban kemény műanyagból is készült széria, tartalmi különbség nélkül:
2008. július 15-én üzemzárással a járat megszűnt.
TESCO-busz (Újpest)
Évjárat: 2003. május 22., a járat indulásakor, pufiebtűs stílusban
Belső oldal: A körforgalom jelleg első ránézésre nem is tűnik fel, hiszen a táblázatot a logó megtöri.
![](https://i.imgur.com/flKKVtJ.jpeg)
![](https://i.imgur.com/PXQT9c6.jpeg)
Évjárat: szintén 2003. május 22.
Külső oldal: Arial típussal.
Belső oldal: Utolsó generációs típusú megállólista, új piktogramokkal. Egyedi vonás: a gyorsjáratok keret helyett "gy" betűvel jelölve. A Pannónia utca megálló hibás tájékoztatás, a buszok ezt a megállót nem érintették. A Temesvári utcát hibásan Temesvár utcaként szitázták (A lemaradt i az utca után olvasható!), másik hiba a Berzeviczy UTVA.
![](http://i.imgur.com/8FCBWiy.jpg)
![](http://i.imgur.com/6YETrVZ.jpg)
Évjárat: 2003 második fele - 2004
Külső oldal: Az útvonalleírás sorköze nagyobb, a karakterek nagyobbak.
Belső oldal: Újpest-központnál feltüntették a 25A-t, illetve a korábbi hibákat korrigálták.
![](https://i.imgur.com/VJhzBPU.jpg)
![](https://i.imgur.com/GcaPc3t.jpg)
Évjárat: 2006, június - október között (mivel már puha műanyagból készült, de még nem jelöli a 96A-t)
Belső oldal: Zrt.-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek" a korszakra jellemzően. A Temesvári utcánál a 122 helyett a 121-est jelöli.
![](https://i.imgur.com/9PrFnXZ.jpeg)
Évjárat: 2008. február
Belső oldal: Megálló átnevezése: Berzeviczy Gergely utca -> Temesvári utca. Rengeteg elmaradt átszállás, illetve MÁV és Volán kapcsolatok feltüntetése. Új járat: 96A. Megszűnt: 4, 4.
![](http://i.imgur.com/SYf1xVo.jpg)
2008. február 29-én üzemzárással a járat megszűnt.
Tétény-busz
Évjárat: 1998. augusztus 25., a járat indulásakor
Külső oldal: Régi típusú betűk vékonabb formában (Jókai Mór utca ezen túl még összenyomva)
Belső oldal: Logó nélküli, vékony betűs megállólista. Érdekes a lehetőség szó használata kapcsolatok helyett.
![](http://i.imgur.com/DOM1NHO.jpg)
![](http://i.imgur.com/2n4leq8.jpg)
Évjárat: 1999. szeptember 6. (Campona megnyitása)
Külső oldal: A végállomás a megnyitott Camponához került. Ezt a Jókai Mór utca helyére, azzal azonos betűtípussal írták ki.
Belső oldal: A tétény-busz felirat kihelyezése. A végállomás-változáson kívül egyetlen különbség: fölöslegesség miatt törölték a 86-ost.
![](http://i.imgur.com/2LOfDrG.jpg)
![](http://i.imgur.com/BZRaepm.jpg)
Évjárat: 2002. október 29. (Szent Gellért tér végállomási rend módosítása)
Külső oldal: Arial feliratok és kisebb BKV+ matrica.
Belső oldal: Óriási méretű logóval (feltehetőleg egy időben készült a szintén ilyen logós 66-ossal). Campona irányába az utaskényelem növelése érdekében új megálló közvetlenül a Szent Gellért térnél, indulás után. A megszűnt 10-est (2000.04.30.) törölték - de a Gellért tér felé a Kelenföldi Erőműnél listában maradt.
![](http://i.imgur.com/bKxioLb.jpg)
![](http://i.imgur.com/6ia2P6E.jpg)
Évjárat: 2003 második fele - 2004
Külső oldal: A feliratok nagyobbak, emiatt a Szent Gellért tér három sorba került. A járat-feliratot feljebb húzták, alatta a BKV+ ezúttal már nem matrica, hanem szitázott kivitel.
Belső oldal: A Camponánál nem jelöli a 13, 13A járatokat. Új járat a 118-as villamos.
![](https://i.imgur.com/UhN7VN3.jpg)
![](https://i.imgur.com/Hk3n0i5.jpg)
Évjárat: 2007. június, puha műanyag
Külső oldal: A Szent Gellért tér felirat mérete néhány milliméterrel kisebb. A BKV+ szolgáltatás megszűnt, a járat-feliratot középre húzták.
Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A Fehérvári úti vágányzár idejére még 2006 augusztusában több ideiglenes megálló létesült. Hálózati változások: a 13A helyett a 113, 113A járatok közlekednek. Megszűnt a 7A, új járat a 73-as és az ideiglenes 18-47V.
![](http://i.imgur.com/MVT2ZKQ.jpg)
![](https://i.imgur.com/lXGSZDO.jpg)
2007.08.21-től a Szabadság híd lezárása miatt a Tétény-buszt tehermentesítés céljánól az Urániáig hosszabbították, jelzése pedig 233E-re változott.
A Tétény-2 járat táblái az "Ideiglenes és időszakos járatok" menüpontban találhatók.
Újbuda-busz
Évjárat: 2003. október 1., a járat indulásakor
Belső oldal: Az elérhető intézményeket is feltüntették. Hibásan a végállomást is számozással látták el.
![](https://i.imgur.com/9SrgaSJ.jpg)
Évjárat: 2004 első fele
Külső oldal: Nagyobb karakterek, körforgalmi járat helyett körjárat megnevezés. A "kerületi" helyett hibásan "kerület".
Belső oldal: Szintén körjárat megnevezés. A logó a jobb felső sarokba került. Nem jelöli az elérhető intézményeket, emiatt a megállók elosztása módosult. A végállomás-számozást korrigálták.
![](http://i.imgur.com/2M2DqdF.jpg)
![](http://i.imgur.com/vHnDhRG.jpg)
Évjárat: 2005. január 10. (Infopark-busz beindítása)
Külső oldal: "Kerület" helyett immár helyesen "kerületi". A jobb oldali feliratok mérete nagyobb lett.
Belső oldal: A logó ismét a jobb alsó sarokban. A megállók elrendezése ismét módosult. Új járatok: 250 és Infopark-busz.
![](http://i.imgur.com/0waZ7kt.jpg)
![](http://i.imgur.com/c7YR4bR.jpg)
Évjárat: 2005. május 2. (új megálló a Bazsalikom utcánál)
Külső oldal: Ismét az első széria kinézetét kapta.
Belső oldal: Itt megmaradt a körjáratg felirat. Új megálló a Bazsalikom utcánál.
![](http://i.imgur.com/kyOAOwx.jpg)
![](http://i.imgur.com/BO06hRr.jpg)
Évjárat: 2008. április - hibás széria: határátlépést jelző csíkot kapott.
Külső oldal: Ismét visszatértek a körjáratos verzióra
Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Új járatok: Fehérvári úti vágányzár és Szabadság híd lezárása miatti ideiglenes járatok (47-49V, 149V, 41A villamos, hosszú 56-os villamos). Továbbá végleges változások: megszűnt: 7A, új: 73, 187. 139 -> 139.
![](http://i.imgur.com/V50mNxG.jpg)
![](http://i.imgur.com/b0s5CZB.jpg)
A járat 2008.06.30-án üzemzárással megszűnt.
Újhegy-busz
A járat 2000. június 24-én indult. A kijelzős buszok közlekedtetése miatt azonban csak egyetlen széria volt:
Évjárat: 2008. április , kemény műanyag
![](https://i.imgur.com/JLPxvEN.jpg)
![](https://i.imgur.com/P4MaEwV.jpg)
2008.08.20-án üzemzárással megszűnt, helyette a 185-öst hosszabbították meg a Sportligetig.
Várbusz
A járat 1989 márciusában indult. Ezeket a táblákat 1989 - 1994 között használták.
![](http://i.imgur.com/xECkqxM.jpg)
![](http://i.imgur.com/8KHViuB.jpg)
Az Ikarus 521 típusú autóbuszok utasterében elhelyezett tájékoztató. 1992-es gyártású.
![](https://i.imgur.com/gxvSR8x.jpg)
![](https://i.imgur.com/K4iHLPj.jpg)
![](https://i.imgur.com/l54dy14.jpg)
|