bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
61 - 67

61

70-es évek végi , 80-as évek eleji fém duplaoldalas.

Évjárat: 1987 második fele (jelöli az ebben a márciusban indult 131-est és a júliusban indult 44A-t, de a 168-as buszok még nem a Ferihegyi útig (1988-tól ez az útvonal) közlekednek, hanem az Akadémiaújtelepre)

Belső oldal: A 168-as régi útvonalára onnan lehet rájönni, hogy nem a Fátyolka utcánál van feltüntetve a 168-as, mint az 1988-as 62-es szériánál, hanem még a Dombhát utcánál.

A járaton a tojáslogós korszak alatt már Ikarus 435-ösök közlekedtek, így táblagyártás csak pótlás esetére történt visszafogottan.

Évjárat: 1997 április (puha műanyag), valószínűleg első tojásszéria.

Külső oldal: Azóta a városközpont kifejezést használják a végállomás megnevezésére, ezt a korszakra jellemzően kisebb és vékonyabb betűkkel írták.

Belső oldal: Érdekesség a puhatábla és a satírnélküli logó együttese. Kevés példát találni erre, mivel ez a logótípus inkább 1998-tól tejedt el. Másik ritka eset: vékonybetűs megállólista is vastag járatszámmal, amely szintén később terjedt el, már a kemény táblák idején. A balos óta történt megállóváltozások: Téglagyár -> Pietra rt., Kozma utca -> Athenaeum nyomda, Fátyolka utca -> Kossuth nyomda, Földműves utca -> Diák utca (a menetrenden láthatjuk,hogy ezen változások már 1996-ban is érvényben voltak).

Érdekes belső oldal oka: valószínűleg nem volt más tojásszéria, ami alapján dolgoztak volna, ezért teljesen új belsőt készítettek.

Évjárat: 1998 (kemény műanyag)

Belső oldal: A megállólistákat kijjebb húzták,ez kissé csúnyítja a tábla kinézetét az előző szériához képest. Átsztállási változások: újraindult 37A villamos, új járatként keresztúr busz, a 85-ös átszállását az Örs vezér tere irányában áthelyezték az aluljáróhoz, hiszen a Kőbányára utazóknak érdemesebb itt átszállni, mint a későbbi Finommechanikai vállalat megállónál (bár egyébként is fölöslegesen van kiírva a 85-ös, hiszen a Kőbányára utazók a 62-essel fognak menni, így csak annak tábláin szükséges kiírni a 85-öst). Érdekes az átszállási kapcsolatok helyett használt lehetőség szó, ez csak 2005-től terjedt el a táblákon.

61

Évjárat: 1985 december (a járat beindítása) - 1987 január (168-as útvonalmódosítása - a Téglagyárnál még nem jelöli.)

Belső oldal:  A 44-es helyett hibásan 44 olvasható.

Évjárat: 1987 március - július között (a márciusban indult 131-est utólag beszerkesztve már jelöli, de a júliusban indult 44A-t még nem)

Belső oldal: A 168-ast nem jelöli az Örs vezér terénél, azonban 1987 januárja óta innen indul, a járat másik végpontja Rákoshegy, ezért jelöli átszállásként a Téglagyárnál. A 44-es helyett hibásan 44 olvasható.

Évjárat: 1988

Külső oldal: A végállomásnév Kis utcai lakótelep. A Kis utca feliraton nem módosították, a szitán változatlan helyzetben hagyva alászerkesztették az új nevet.

Belső oldal: Pótolták az elmaradt 168-ast. A 85 helyett hibásan 85-öt írtak. A 44A még mindig hiányzik, de a hibás 44-es feliratot korrigálták.

Évjárat: 1993

Külső oldal: A keresztúri végállomásnévet rákoskeresztúr megjelöléssel pontosították, ezt valamivel vékonyabb és oldalirányban összenyomott betűkkel írták ki

Belső oldal: Átszállásmódosítások: A 44A pótlása. Minden más módosítás csak logikusság miatt történt. A Kozma utcai megálló melletti komment és a végállomásnév balosokra jellemző szerkesztésmóddal.

A járaton a tojáslogós korszak alatt már Ikarus 435-ösök közlekedtek, így táblagyártás csak pótlás esetére történt.

Évjárat: 1997 április (puha műanyag).

Külső oldal: A szám rendkívül egyedi típus lett, ilyet nem használtak más táblánál. Megszűnt a rövidítés, helyette vékonyabb és kisebb betűkkel kiírták Rákoskeresztúrt.

Belső oldal: Érdekességek leírását lásd a 61-es tábla  97/4-es szériánál. Azonban itt egy érdekesség figyelhető meg: A lista szó szerinti lemásolása lehet egy régi szériának, mert az Örs vezér terénél az 1996-ban megszűnt 46-os helyére van betéve a 32-es. Ez egy beszerkesztés lehetett a korábbi szériás táblánál táblánál, a vékonybetűs lista elkészítésénél pedig a számelrendezést figyelmen kívül hagyva lemásolták. Megállóváltozások: Téglagyár -> Pietra rt., Kozma utca -> Athenaeum nyomda.

Évjárat: 2000 december

Belső oldalMegállóváltozások: Pietra rt. -> Porcelán utca. Átszállási változások: szeptemberben indult az expo járat és 63-as villamos, decemberben indult rákoskert busz. Pótolták a korábban kifelejtett 32-est is. Mivel ezek által az Örs vezér téri átszálláslista 3 soros lett,a megállólistákat feljebb húzták,hogy kiférjenek, ezért van annyira a tábla szélén az átszállási kapcsolatok felirat.

61E

Fém duplaoldalas tábla a 70-es évek végéről, 80-as évek elejéről.

Évjárat: 1987.július (már jelöli a 44A-t) - 1990 (elágazásos megnevezés, még piros számos gyorsjáratok)

Belső oldal: A 44A és 131-es járatok nem számsorrendben vannak, ezek ugyanis 1987-ben indultak be, így a korábbi szériákon nem voltak olvashatóak. A 168-as eltérő számtípusának szintén a járat útvonalának 1987-es módosítása az oka (ekkor lett végpontja az Örs vezér tere).

Évjárat: 1992 - 1993

Külső oldal: Rákoskeresztúr városközpont elnevezés használata (1992 óta).

Belső oldal: A végállomás átnevezésén kívül tartalmi különbsége nincs. Keretes gyorsjáratos, ez is utal az évjáratára.

Ez egy hibás széria még a baloskorszakból, az első oldal véletlenül feketére sikerült, a hátuljára már nem is szitáztak semmit.

A járaton a tojáslogós korszak alatt már Ikarus 435-ösök közlekedtek, így táblagyártás csak pótlás esetére történt visszafogottan.

Évjárat: 1996.október (puha műanyag), talán első tojáslogós széria.

Külső oldal: Már nincs rövidítés.

Belső oldalRitka eset, hogy a logó már Rt-s (ez amiatt is lehet, mert elsőszériás tojás).

Évjárat: 1998 (kemény műanyag). A táblán jelzett dátum a korábbi szériából maradt ott.

Belső oldal: Új típusú logó. Más különbség nincsen.

Évjárat: 2000.szeptember (utolsó tojáslogós)

Belső oldal: A 100-as buszból expo járat lett, elindult a 63-as villamos, de a decemberben indult rákoskert buszt még nem jelöli. A beszerkesztéseket vékonybetűkkel végezték, rontva a tábla szépségén.

62

Fém duplaoldalas tábla a 70-es évek végéről, 80-as évek elejéről.

Évjárat: 1987 január - 1990 első fele (1990 második felétől a ferihegyi úti elágazás helyett a városközpont kifejezést használták a táblákon.)

Belső oldal: Az évjáratra a 168-as átszállásából jöhetünk rá. 1987-től a 168-as autóbuszok végállomása a Ferihegyi úthoz került, korábban az Akadémiaújtelepre járt a 68-as kiegészítőjeként. Ha régebbi tábla lenne, akkor a 168-as átszállást az 501.utcánál írná a 68-as mellett. A gyorsjáratok különleges, vastagon szedett piros színnel vannak nyomva.

Évjárat: 1993 (Már Athenaeum nyomdát ír)

Külső oldal: Az előző szériánál említett végállomásmódosítás megtörtént.

Belső oldal: Átszállások: Egyetlen jelentős változás a 9-es megszűnése még '90 augusztusában. Korszakra jellemzően a lehetőség szerinti összes átszállást feltüntették. Megállóváltozás: Megszűnt a Diák utca megállóhely, és 3 megállót átneveztek: Pataky István tér -> Szent László tér, Kozma utca -> Athenaeum nyomda, Fátyolka utca -> Kossuth nyomda.

A járaton a 90-es évek közepétől az új Ikarus 435-ösök közlekedtek, így a táblagyártásra csak pótlás vagy kijelzőmeghibásodás esetére volt szükség.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal:  A korszakban még egyáltalán nem jellemző vékonybetűs megállólista, szintén ekkoriban még nem megszokott vastag járatszámmal. A menetrendhez viszonyítva megállóváltozás nem történt. 

Évjárat: 1998 augusztus után (keresztúr busz beindítása)

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. A kapcsolatok helyett lehetőségek szó használata. Számos átszállás törlése (61,61 buszok ) és áthelyezése (villamosok) logikussági szempontból. Új járat a keresztúr busz. 

62

Évjárat: 1987 január - 1990 augusztus ( A 168-as már nem Kőbánya városközponttól indul - még létezik a 9-es, 95-ös járat)

Évjárat: 1991 (Régi közterületnevek, de már keretes gyorsjáratok)

Belső oldal: Megszűnő 9-es és 95-ös kiszedése. A 17-est, 68-ast és 97-est számomra érthetetlen okokból kiszedték.  

Szintén 1991-es lehet ez a balos, itt azonban Keresztúrnál szerepel a 97-es. A megszűnés előtti napokban több táblára tájékoztató matrica került.

Eddigi információm szerint nem készült tojáslogós széria. Az utolsó hónapokban Ikarus 435-ösök is közlekedtek a vonalon.

63

Évjárat: 1989 február, a környéki díjszabás bevezetésekor

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL!

Évjárat: 1990 második fele, érdekes határátlépő csíkkal, melyet a betűszitázás után helyeztek a táblára.

Belső oldal: Megállóváltozások: Hidegkúti út ->Hűvösvölgy ~, Határ út ->~ utca (korábban is utca volt, csak hibás volt a jelölés), Nagykovácsi Tanácsháza -> ~ Községháza, rövidítések (km,ltp) megszűnése. Új megálló: Nagykovácsi út. Átszállások: Még piros számokkal, minden lehetséges átszállás megjelölésével.

Évjárat: 1997 április (puha műanyag), a korszakra jellemző citromsárga (és már kerekített sarkú) csíkkal és érdekes módon a számot továbbra is eltakarva

Külső oldal: A Szabadság tér neve Templom tér lett, de a módosítást régi betűkkel készítették, valószínűleg az utolsó balosok idejében.

Belső oldal: Megállóváltozások: Nagyrét utca -> Széchenyi utca, Erdészlak -> Erdészház, Rozmaring mgtsz -> ~ Tsz). A megállólista igényes kialakítású, átszerkesztéseket nem vehetünk észre.

Évjárat: 1998 első fele, megfordult a csík iránya és a logóba Rt-t szerkesztettek.

Évjárat: 1998 második fele  - 1999 eleje. A csík iránya ismét a régi.

Belső oldal: A határátlépést jelző szöveg megjelenése.

Évjárat: 1999 június, az új Hűvösvölgyi végállomás megépítésekor. A csík narancssárga.

Külső oldal: Kiszedték a Népkert szót, a Hűvösvölgy feliratot középre helyezték (kissé félredőlten). 

Belső oldal: Megállóváltozások: A Rozmaring tsz -> Ady Endre utca (vékonybetűkkel szerkesztve), Nagykovácsi felé a Hűvösvölgy, Hidegkúti út megálló neve Hidegkúti út lett, a megállónevet ezért balra igazították, kissé ferdén. A változások miatt megszűnt 56-os és 56E járatokat törölték a listából, de hézagot nem hagytak. Az 56-os helyére 56-ost szerkesztettek. 

Évjárat: 2000, a korszakra jellemző sötétebb csíkkal

Belső oldal: Laktanya -> BM iskola

Évjárat: 2002 (utolsó tojáslogós széria)

Belső oldal: A korszakra jellemzően a határátlépésre vonatkozó szöveg a logó helyére került.

64

Évjárat: 1989.február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Belső oldal: Érdekes az indokolatlan mennyiségben félreszitázott 56-os (mely ekkoriban nem is létezett, nyilvánvalóan 56E-nek szánták). A megállólista vastag kerete a 80-as évek elejét idézi.

Évjárat: 1996 március, puha műanyag, korszakra jellemző vastag csíkkal mely fedi a betűket és számokat.

Külső oldal: A Népkert feliratot középre igazították.

Belső oldal: Rengeteg megállót átneveztek. Utólagos szerkesztésnek tűnik a jobb oldali listán a Népkertnél látható 56-os busz.

Évjárat: 1997 április, puha műanyag (következő széria) citromsárga kerekített sarkú csíkkal. Tartalmi változás nincs.

Évjárat: 1998 első fele, megfordult a csík iránya és a logóba Rt feliratot szerkesztettek.

Évjárat: 1998 második fele - 1999 eleje  A csík iránya ismét a régi.

Belső oldal:  A határátlépést jelző szöveg megjelenése.

Évjárat: 1999 június, az új Hűvösvölgyi végállomás megépítésekor. A csík narancssárga.

Külső oldal: Kiszedték a Népkert szót, a Hűvösvölgy feliratot középre helyezték (kissé félredőlten). 

Belső oldal: Solymár felé a Hűvösvölgy, Hidegkúti út megálló neve Hidegkúti út lett, a megállónevet ezért balra igazították, kissé ferdén. A változások miatt megszűnt 56-os és 56E járatokat törölték a listából, de hézagot nem hagytak. A beinduló gyorsjáratot a korábbi 56-osból szerkesztették : egy túlméretezett kerettel látták el

Évjárat: 2002 (utolsó tojáslogós széria)

Belső oldal: A korszakra jellemzően a határátlépésre vonatkozó szöveg a logó helyére került.

65

Évjárat:  1990 december (84 -> 84, és már nem létezett a 60-as sem), az összes lehetséges átszállással.

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós

1996 márciusában takarékossági okokból megszűnt a hosszú 65-ös (Hármashatár-hegyi), a továbbiakban a 65A buszok közlekedtek 65-ös jelzéssel.

Évjárat: 1996. február

Külső oldal:  Az alap 65A külső oldalából (94/8)  kiszerkesztették az A betűt.

Belső oldal: Szintén a 65A belső oldalának elrendezése szerint. A Kolosy térnél hézagot hagyva törölték a megszűnő 84 és 86-os járatokat.

Évjárat: 1997 második fele, tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült.

Évjárat: 1998-1999 körül, csak a logó változott.

65A

A tábla nem eredeti, de eredeti sablon segítségével lett újrafújva műanyagra. A járat 1984 októberében szűnt meg.

A járat 1987.01.01-jén indult, amikor is a 129-es autóbusz összevonásra került a 65-össel, és mellette indult még a 65A járat.

Évjárat: 1987, a járat indulásakor

Külső oldal: Ekkoriban a Kolosy tér végállomás elnevezés helyett a Bécsi utat használták. A megállólista megtévesztő hibája,h ogy az Ürömi utcánál a 29-es helyett 129-est ír (a 129-es míg létezett sem állt meg itt sosem).

Évjárat: 1994 augusztus (első tojáslogós)

Külső oldal: Még 1990-ben módosították a balosokon Kolosy térre, azóta változatlan.

1996 márciusában takarékossági okokból megszűnt a 65-ös Hármashatár-hegyre vezető szakasza, ezzel teljesen megegyező lett útvonaluk a 65A-val, mely ezáltal megszűnt.

66

Évjárat: 1987. augusztus (a Prieszol József utca új útpályájának átadása, a Kossuth Lajos utca sétálóutcává alakítása miatti útvonalmódosítás) - 1989. október (a 194-es útvonalának módosítása - korábban a Nagykőrösi úton közlekedett)

Belső oldal: A Baross utca 36.-nál hibásan 23-as helyett alapjáratot jelöl. A 19-es átszállás feltüntetése is hibás a Csepeli átjárónál.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Külső oldal: Kispest és a Határ út között kisebb sorközzel.

Belső oldal: A balos által megjelölt iránnyal összehasonlítva számos megállóváltozás: Partizán utca -> Hitel Márton utca, Erzsébet tér -> Szent ~, Pesterzsébet városközpont -> Pestszenterzsébet ~ , Baross utca 36. -> János utca, Nagysándor József utca -> Pestszenterzsébet, Máv-állomás, Atra gyár -> Torontál utca, Festékgyár -> Fájiv, Építőipari Gép. Váll. -> ÉpGép, Vörös Október MGTSZ -> Ócsa-Soroksár TSZ. Érdekes a János utcánál, valamint a Határ útnál található átszállási hézag, hiszen első szériás tábláról van szó. Pesterzsébet városközpontnál a 19-es feltüntetése hibás: csak 1995 augusztusától áll meg itt.

Évjárat: 1995. december

Belső oldal: Megszűnt járat: 148, azonban egy helyen listában maradt, csakúgy, mint a júliusban megszűnt 31-es villamos. A János utcánál feltüntették a 19-est, ám hibásan, hiszen a HÉV-állomásnál kellene jelezni. Megszűnt továbbá az 50A villamos is, vele együtt - fölösleges tájékoztatás elve alapján - az 52-es villamost is törölték (már a Nagykőrösi úton jelzik).

Évjárat: 1996. január (érdekes, hogy egy hónapon belül új széria készült), még kemény műanyagból

Belső oldal: A pontosabb információközlés érdekében feltüntették a villamosok irányát. Logikusabb átszállási kapcsolat miatt több helyen áthelyezték a 19-est, törölték az ottfelejtett 148-ast, a Kossuth Lajos utcánál bal oldalon pedig valamiért a 123-ast is.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyagból

Belső oldal: Lényegtelen módosítások történtek: a hév piktogramok helyett betűkkel kiírták a hév nevét (ekkoriban vált ez szokássá) valamint Pestszenterzsébet elnevezése Pesterzsébetre módosult. Egyetlen fontosabb változás a 99-es helyébe lépő 99A feltüntetése: a keretet leszedték és mellészerkesztettek egy A betűt.

Évjárat: 1998

Külső oldal: A végállomásnév központi raktárakra módosult, ezt a régi típusú betűkkel írták ki.

Belső oldalt: Vékonybetűkkel átdolgozták, a jól hangzó régi megállónevek eltűntek: Festékgyár (ez viszont az 1990 előtti megállónév is egyben), Ócsai út/Felüljáró, Polimer nevet kaptak.

Évjárat: 2000

Külső oldal: A központi raktárak kifejezést összesűrített betűkkel egy sorba írták.

Belső oldala nem változott.

Évjárat: 2001 október (utolsó tojásszéria)

Belső oldal: A 13-as villamos helyett már 3-as közlekedik.

66

Évjárat: 1987.július (az új Prieszol József utca - ma Topánka utca - átadása) - 1990.szeptember (54E megszüntetése)

Az említett időszakban megálló és átszállásváltozás nem történt, így egy széria ismeretében az évjárat nem állapítható meg.

Belső oldal: Pesterzsébet városközpontnál önmagát jelöli átszállásként. 

E tábla egyetlen különbsége, hogy a saját magára utalás hibáját korrigálták.

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: A Határ úti végállomásnál korábban a 99-es megszűnésekor kiszedték a szám keretét jól látható módon A betűt szerkesztettek mellé, hiszen helyette a 99A járat közlekedik. Feltűnő hiba, hogy még mindig láthatjuk az 50A villamost, mely 1995 januárjában szűnt meg. Ez a hiba annyiban segít a táblatörténet feltárásában, hogy megállapítsuk: az első széria még 1994-ben készült (május és december között).

Évjárat: 1999

Külső oldal: A végállomásnév központi raktárakra módosult, ezt a régi típusú betűkkel írták ki.

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista, a jól hangzó régi megállónevek eltűntek : Ócsai út/Felüljáró és Polimer (ez még egész régies) nevet kaptak. A táblakészítők figyelmetlensége miatt az 50A VILLAMOS TOVÁBBRA IS LÁTHATÓ!

Ez a 2000. évi széria csak az 50A villamost korrigálta 52-esre, másban nem különbözik.

Évjárat: 2002, utolsó tojásszéria, az egyik legfurcsább kidolgozású tábla

Külső oldal: Nagy kerethez aránytalanul kicsi szám, az újlogós táblákéra hasonlító betűkkel.

Belső oldal: Fekete keret(!), aránytalanul nagy tojáslogóval. A megállólista nagyobb méretű új típusú piktogramokkal, az átszállási kapcsolatok felirat hiányzik.

67

Évjárat: 80-as évek eleje, az autóbuszok 1979-től közlekedtek ilyen végállomáselnevezésekkel (korábban "kelet-pesti tejüzem") Duplaoldalas tábla.

Évjárat: 1985 december (beindult a 61 - 1986 július (még a Gyakorló utcai lakótelepen keresztül közlekedik)

Külső oldal: A Váll. rövidítés megszűnt

Belső oldal: Az autóbuszok ekkor még a Gyakorlói utcai lakótelepen keresztül közlekedtek! Míg a 77-es buszok a Kerepesi úton. A nemrég indult 61-es láthatóan listaszerkesztéssel járt, tehát korábbi balosok is léteztek. A Gyakorló utcánál kiírt 100-as és 130-as helyhiány miatt került oda, de a tájékoztatás nem helyes. 

Évjárat: 1988.január 30.

Külső oldal: A járat útvonala 1988.január 30-án Újlak utca lakótelepig hosszabbodott és útvonala a Gyakorló utca térségében még 1986-ban módosult (lásd fent).

Belső oldal: Bővebb átszállásfeltüntetés az Örs vezér terénél (hibásan saját magát is jelzi), ebből azonban csak a 44A és a 131-es új járatok. Néhány vállalati megálló neve kis mértékben módosult. Az aluljáró megállóhely Budapesti Tejipari vállalat néven fut tovább.

Évjárat: 1989 (Határhalom utca megálló létesítése)

Belső oldal:  Megállóátnevezés: Keresztúri út -> ~, Rákosfalva HÉV-áll. Az új megálló neve tévesen Határ"M"alom utcaként szerepel.

Évjárat: 1990 szeptember

Külső oldal: A járat útvonala az Aranylúd utcáig hosszabbodott a kiépült új részek miatt.

Belső oldal: Furcsán mutató megállólistát alakítottak ki az Örs vezér téri átszállások egy sorba írásával. Az új útvonalon kívül két átszállás (fölösleges) feltüntetése a tartalmi különbség, valamint a Keresztúri út, Rákosfalva HÉV állomás megálló ismét a régi nevét kapta. A HatárMalom utca feliratot javították.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: Keretes gyorsjáratokkal. Még az idejüket múlt megállónevek is maradtak. Egyetlen különbség egy hév átszállás feltüntetése.

Évjárat: 1994 október, első tojáslogós

Külső oldal: Rövidítés megszűnése, teljes kiírás a korszakra jellemző vékonyabb, vízszintes irányban összenyomott betűtípussal. 

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest az alábbi megállóváltozások történtek: Keresztúri út /Gyakorló utca/ -> Halas utca, Duna Mgtsz kertészet -> Faiskola, Főket díszitő üzeme -> Díszitő üzem, Kohászati Vállalat -> Túzok utca.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Az időközben megszűnő járatokat törölték (46,62,132)

Évjárat: 1997-1998 fordulója, kemény műanyag 

Belső oldal: A korábban kifelejtett 13-as villamost kisebb számokkal pótolták.

Évjárat: 2000 szeptember - december között között készült (a szeptemberben indult expo járat már rajta van, a rákoskert busz még nincs), utolsó tojáslogós

Belső oldal: Két megállóváltozás: Faiskola -> Keresztúri út 102, Tejipari vállalat -> Aluljáró-Danone. Átszállások: 100-as buszt hézagot hagyva kiszedték és a lista végére beírták az expo járatot. Az 1998-ban indult keresztúr busz is helyett kapott természetesen, illetve a rövid ideig közlekedő 63-as villamos is. A módosításokat vékonybetűkkel készítették.

2001-től Ikarus 412-esek jártak a vonalon, így a táblagyártás csak pótlások esetén történt.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - TUDJ MEG TÖBBET SELENA GOMEZ MAGÁNÉLETÉRÕL, SZERELMÉRÕL, CSALÁDJÁRÓL, KARRIERÉRÕL!    *****    HA TE IS IMÁDOD A ZÖLD ÍJÁSZ VILÁGSIKERÛ SOROZAT ELBÛVÖLÕ SZERELMESPÁRJÁT AKKOR ITT A HELYED! MAGYAR OLICITY SITE    *****    The Vampire Diaries & The Originals szerepjáték - ha kedveled a sorozatokat és írni is szeretsz, ne habozz!    *****    Rendhagyó kedvezményt ajánlok Nektek, Te monhatod meg, hogy mi legyen az ára. Pl.: Születési, párkapcsoklati, horoszkóp.    *****    KÖNYVismertetõk, kötelezõ olvasmányok    *****    BOOKFANCLUB -> A könyvek birodalma elvezet a képzelet csendes világába!<<-BOOKFANCLUB    *****    Ingyenes, korlátlan képfeltöltés!!! www.kepfeltolto.eu    *****    Autista - Állatbarát - Homoszexuális - Intelligens - Kívülálló - Mûvészlélek - Segítõkész - Toleráns    *****    Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!    *****    HAT ÉVE ONLINE! - LÁTOGASS EL MAGYARORSZÁG EGYETLEN MÛKÖDÕ SELENA GOMEZZEL FOGLALKOZÓ OLDALÁRA! - HAT ÉVE ONLINE!    *****    A SZULTÁNA: HÍREK - KÉPEK - SOROZATISMERTETÕK - TÖRTÉNELMI INFÓK - ÉRDEKESSÉGEK MINDEN MENNYISÉGBEN A SOROZATRÓL    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Itt a nyár! Kivirágzott a mályva és a pipitér! Hogy mit szólt ehhez a két virágmanó? Gyere, és olvasd el a Mesetárban!    *****    STITCHERS - Magyarország egyetlen oldala a természetfeletti krimi-drámasorozatról! A Stitchers sorozatot megéri nézni!    *****    Nézz Élõ live filmet gportalon. Klikk klikk klikk.    *****    Gréti. 23. Egyetemista. Chevelle. Rap. Jégkorong. Ottawa Senators. Jean-GabrielPageau. Írás. Olvasás. Blog. (:    *****    Élõ live mozifilmek. Ha szereted a filmeket, sorozatokat, meséket akkor itt a helyed!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    ARIANA GRANDE TODAY - MAGYARORSZÁG EGYETLEN ARIANA GRANDÉVAL FOGLALKOZÓ HONLAPJA - TUDJ MEG RÓLA MINDENT    *****    KOSEMBLOG.GP//A MAGYAR "A SZULTÁNA" RAJONGÓI OLDAL//BY: KÖSEM// KOSEMBLOG.GP//MINDEN, AMI KÖSEM...