bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
60 - 65

60

Évjárat: 1985. szeptember (útvonal módosítás a Váradi utca térségében) - 1986. október vége (9-es villamos megszüntetése)

Belső oldal: A Váradi Sándor utca és Rendelőintézet elnevezésű megállóhelyek egy 1985 szeptemberi útvonalmódosításkor létesültek. Az átszerkesztések során keletkezhetett véletlenül egy üres megállósor.

Évjárat: 1987. január - 1988. január (Már közlekedik a 65A autóbuszjárat, de még létezik a 12A járat is.)

Belső oldal: Megszűnt a 9-es villamos, új járat a 65A autóbusz. A Margit hídnál törölték a fölösleges 60, 86, 86-os átszállásokat, a Kolosy térnél számsorrendbe pedig tették. Törölték az üres megállósort.

Évjárat: 1988. január - 1990. július (Megszűnt a 12A járat, de a 118-as busz még nem közlekedik körforgalomban, érintve a 60-as vonalát)

Belső oldal: Egyetlen különbsége a 12A kiszedése, melyet hézagmentesen sikerült megoldani.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: Több hibát is tartalmaz: a Kolosy térnél átszállásként nem tünteti fel a 65A és 165-ös autóbuszokat, valamint saját magára utal átszállási lehetőségként. Az átszállási változások között érdemes megemlítenünk a 60-as megszűnését, a 118-as útvonalváltozását és a 84-es helyett közlekedő 84-est. A megállókban apró névváltoztatások történtek, például:Komjádi Béla Sportuszoda -> Komjádi Béla uszoda stb.

Évjárat: szintén 1992 vagy 1993

Belső oldal: Ez a széria még sportuszodás, valamint az Óbudai Téglagyár és temető megáállók helyett hibásan csak Óbuda Téglagyár, temető elnevezés olvasható.

Évjárat: 1994. május (első tojáslogós)

Belső oldalBalos irányához képest vizsgált megállóváltozások: Bécsi út (Nagyszombat utca) -> Nagyszombat utca, Váradi Sándor utca -> Váradi utca, Bécsi út 291. -> Orbán Balázs út, Óbudai téglagyár -> Kubik utca. A tojáslogósokhoz képest a jobb oldali lista meglepően sok megállón keresztül tájékoztat ugyanazokról az átszállásokról.

Évjárat: 1994. október. Nincs különbsége!

Évjárat1999 eleje

Belső oldal: Megállóváltozás: Óbuda Autóbusz Üzemegység -> ~ buszgarázs (vékony betűkkel). Átszállások: törölték a megszűnt járatokat (65A,84,86), valamint egyszerűsítettek a jobb oldalon található bőséges átszállásjelzéseken.

Évjárat: 2001. október után (már tartalmazza az októberben beindult békás-buszt).

Külső oldal: Átmeneti betűtípus, a túl kicsiny szám miatt szinte az összes szériabeli táblára matricát ragasztottak.

Belső oldal: Az Óbuda Autóbuszgarázs feliratot vékony betűkkel teljesen átszerkesztették. Átszállások: beszerkesztették a békás-buszt (a korszakra jellemző vékony betűkkel) és az 1999 májusában indult 18A-t.

Évjárat: 2002 vége - 2003 eleje, utolsó tojásszéria, pufi betűkkel. Nincs tartalmi különbsége.

Évjárat: 2005. március (Komjádi Béla uszoda átnevezése)

Belső oldal: Megállók átnevezése: Komhádi Béla uszoda -> Császár-Komjádi uszoda, Margit kórház -> Szent ~, Bécsi út -> Váradi utca (Batthyány tér felé). A korábbi szériákon kihagyott 1A átszállások pótlása, valamit hálózati változás: a 41-es villamos 2003 novembere óta a Batthyány térig közlekedik.

Évjárat: 2005. június

A Batthyány téri metróállomás felújítása idején a 60-as buszok június 11-től augusztus 19. üzemzárásig a Nyugati pályaudvarig közlekedtek.

Belső oldal: Több - Nyugati pályaudvart érintő - átszállást töröltek, az útvonal hosszabbítása miatt. A HÉV feliratok helyett pontosított Szentendrei HÉV feliratokat alkalmaztak. A 18A busz átszállásait érthetetlen okokból mindenütt törölték.

Évjárat: 2006. június, puha műanyag

A kettes metró felújításának újabb ütemében, június 12-től augusztus 19. üzemzárásig az autóbuszok Nyugati pályaudvarig közlekedtek.

Külső oldal: Nagyobb betűméret, a metrófelújítás feltüntetése a szitázásban is. A Máv-állomás három sorba került.

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Megálló-átnevezések: Margit híd -> ~, budai hídfő, Bécsi út (Vörösvári út) -> Vörösvári út. A "Volán" megnevezés kiírása a Bécsi útnál már nem nagy betűkkel történt. A Tátra utcánál átszállásokat tüntettek fel.

Évjárat: 2008. január, kemény műanyag

Külső oldal: Megegyezik a 2005. márciusi szériával.

Belső oldal: Elmaradt átszállások (86-os busz, Békás-busz, Volán és MÁV-járatok) feltüntetése. Megálló átnevezések: Rendelőintézet -> Óbudai ~, Bojtár utca (Bécsi út) -> Bojtár utca, Óbuda MÁV-állomás -> Óbuda vasútállomás (a külső oldalon maradt a régi elnevezés), Óbudai temető -> Óbudai temető főbejárat, Testvérhegyi út -> Óbudai temető. A Szabadság híd lezárása és Fehérvári úti vágányzárral összefüggésben közlekedő 41A villamost is jelöli.

Évjárat: 2008. május. Digitális nyomtatással.

Külső oldal: A már korábban átnevezett végállomás a külső oldalon is megjelenik.

Belső oldal: Új típusú megállólista, tartalmi különbség nélkül.

2008.09.06-tól a 60-as járat két járatra vált szét: a Békás-busszal történt összekötés után létrejött a 160-as, míg a 18A járattal összekötve a 260-as jelzéssel indult járat.

60

Évjárat: 1988. január (12A megszűnése) - 1990. augusztus (a járat megszűnése)

61

70-es évek végi , 80-as évek elején készült fém duplaoldalas.

Évjárat: 1987 második fele (jelöli a márciusban indult 131-est és a júliusban indult 44A-t, de a 168-as buszok még nem a Ferihegyi útig - 1988 - közlekednek, hanem az Akadémiaújtelepre)

Belső oldal: A 168-as régi útvonalára onnan lehet rájönni, hogy nem a Fátyolka utcánál van feltüntetve, mint az 1988-as 62-es szériánál, hanem még a Dombhát utcánál.

A járaton a tojáslogós korszak alatt már Ikarus 435-ösök közlekedtek, így táblagyártás csak pótlás esetén történt.

Évjárat: 1997. április (puha műanyag), valószínűleg első tojásszéria.

Külső oldal: Azóta a városközpont kifejezést használják a végállomás megnevezésére, ezt a korszakra jellemzően kisebb és vékonyabb betűkkel írták.

Belső oldal: Érdekesség a puhatábla, vékony betűs megállólista és az új típusú tojáslogó együttese. A balos óta történt megálló-változások: Téglagyár -> Pietra Rt., Kozma utca -> Athenaeum nyomda, Fátyolka utca -> Kossuth nyomda, Földműves utca -> Diák utca (a menetrenden láthatjuk, hogy ezek a változások már 1996-ban is érvényben voltak).

Évjárat: 1998 második fele

Belső oldal: A megállólistákat kijjebb húzták. Átsztállási változások: újraindult a 37A villamos, új járatként a keresztúr-busz (1998. augusztus), a 85-ös átszállását az Örs vezér tere irányában áthelyezték az aluljáróhoz, hiszen a Kőbányára utazóknak érdemesebb itt átszállni. Érdekes az átszállási kapcsolatok helyett használt lehetőség szó, ez csak 2005-től terjedt el a táblákon.

Évjárat: 2006 vége, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

Külső oldal: Matricás. Karakterek a tojáslogósokra és balosokra jellemző típussal készültek.

Belső oldala üres. 

2008.09.06-tól összevonáésra került a 161-essel, s utóbbi számán közlekedett tovább.

61

Évjárat: 1985. december (a járat beindítása) - 1987. január (168-as útvonalmódosítása - a Téglagyárnál még nem jelöli.)

Belső oldal:  A 44-es helyett hibásan 44 olvasható.

Évjárat: 1987. március - július között (a márciusban indult 131-est utólag beszerkesztve már jelöli, de a júliusban indult 44A-t még nem)

Belső oldal: A 168-ast nem jelöli az Örs vezér terénél, azonban 1987 januárja óta innen indul, a járat másik végpontja Rákoshegy, ezért jelöli átszállásként a Téglagyárnál. A 44-es helyett hibásan 44 olvasható.

Évjárat: 1988

Külső oldal: A végállomásnév Kis utcai lakótelep. A Kis utca feliraton nem módosítottak, a szitán változatlan helyzetben hagyva alászerkesztették az új nevet.

Belső oldal: Pótolták az elmaradt 168-ast. A 85 helyett hibásan 85-öt írtak. A 44A még mindig hiányzik, de a hibás 44-es feliratot korrigálták.

Évjárat: 1993

Külső oldal: A keresztúri végállomásnevet Rákoskeresztúr megjelöléssel pontosították, ezt valamivel vékonyabb és oldalirányban összenyomott betűkkel írták ki

Belső oldal: Átszállás-módosítások: a 44A pótlása. Minden más módosítás csak logikusság miatt történt. A Kozma utcai megálló melletti komment és a végállomásnév balosokra jellemző szerkesztésmóddal.

A járaton a tojáslogós korszak alatt már Ikarus 435-ösök közlekedtek, így táblagyártás csak pótlás esetén történt.

Évjárat: 1997 április (puha műanyag).

Külső oldal: A szám egyedi típus lett, ilyet nem használtak más táblánál. Megszűnt a rövidítés, helyette vékonyabb és kisebb betűkkel kiírták Rákoskeresztúrt.

Belső oldal: Érdekesség a puhatábla, vékony betűs megállólista és az új típusú tojáslogó együttese. Azonban itt egy további érdekesség figyelhető meg: a lista szó szerinti lemásolása lehet egy régi szériának, mert az Örs vezér terénél az 1996-ban megszűnt 46-os helyére van betéve a 32-es. Ez egy beszerkesztés lehetett a korábbi szériás táblánál táblánál, a vékony betűs lista elkészítésénél pedig az elrendezést figyelmen kívül hagyva lemásolták. Megállóváltozások: Téglagyár -> Pietra Rt., Kozma utca -> Athenaeum nyomda.

Évjárat: 2000. december

Belső oldalMegálló-változások: Pietra Rt. -> Porcelán utca. Átszállási változások: szeptemberben indult az expo-járat és a 63-as villamos, decemberben indult rákoskert-busz. Pótolták a korábban kifelejtett 32-est is. E módosítások által az Örs vezér téri átszállás-lista 3 soros lett, ezért a táblázatokat feljebb húzták,h ogy kiférjenek: emiatt van a tábla szélén az átszállási kapcsolatok felirat.

Évjárat: 2003.06.16. (132-es beindítása) - 2003.09.22. (176-os beindítása, ezt még nem jelöli)

Belső oldal: Korábban elmaradt átszállások feltüntetése. Tényleges hálózati változások: megszűnt: 13-as villamos. Új járatok: 3-as villamos, 132 és 144-es busz. A 32-es autóbusz rövidebb, a 62-es villamos hosszabb útvonalon közlekedik. Az Örs vezér tere felé a Porcelán utca helyett hibásan utat jelöl.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Az átszállásokat teljesen átrendezték. Megállók átnevezése: Rákoskeresztúr felé: Göröngyös utca -> Borsó utca. Megszűnő megállóhelyek: Athenaum Nyomda / Kozma utca és Orion. Új megállóhely: Rákos, vasútállomás és 509. utca. A rákosszentmihályi járatokat teljesen átszervezték, ehhez kapcsolódóan számos változás látható a listában. Ezen felül: új járat a 176-os, megszűnt a 132-es. Jelöli a vasutat és a HÉV-eket pontosabban megnevezi.

2008.09.06-tól jelzése 161A-ra módosult és alapjáratként közlekedett.

61E

Fém duplaoldalas tábla a 70-es évek végéről, 80-as évek elejéről.

Évjárat: 1987. július (már jelöli a 44A-t) - 1990 (elágazásos megnevezés, még piros számos gyorsjáratok)

Belső oldal: A 44A és 131-es járatok nem számsorrendben vannak, ezek ugyanis 1987-ben indultak be, így a korábbi szériákon nem voltak olvashatóak. A 168-as eltérő számtípusának szintén a járat útvonalának 1987-es módosítása az oka (ekkor lett végpontja az Örs vezér tere).

Évjárat: 1992 - 1993

Külső oldal: Rákoskeresztúr városközpont elnevezés használata (1992 óta).

Belső oldal: A végállomás átnevezésén kívül tartalmi különbsége nincs. Keretes gyorsjáratos, ez is utal az évjáratára.

Ez egy hibás széria még a baloskorszakból, az első oldal véletlenül feketére sikerült, a hátuljára már nem is szitáztak semmit.

A járaton a tojáslogós korszak alatt már Ikarus 435-ösök közlekedtek, így táblagyártás csak pótlás esetére történt visszafogottan.

Évjárat: 1996. október (puha műanyag), első tojáslogós széria.

Külső oldal: Már nincs rövidítés.

Belső oldalRitka eset, hogy a logó már Rt.-s (ennek oka, hogy elsőszériás tojás).

Évjárat: 1998 (kemény műanyag). A táblán jelzett dátum a korábbi szériából maradt ott.

Belső oldal: Új típusú logó. Más különbség nincsen.

Évjárat: 2000. szeptember (utolsó tojáslogós)

Belső oldal: A 100-as buszból expo-járat lett, elindult a 63-as villamos, de a decemberben indult rákoskert-buszt még nem jelöli. A szerkesztéseket vékony betűkkel végezték.

Évjárat: 2005 körül, kemény műanyag. Dupldaoldalas széria, kijelző meghibásodása esetén használták.

A járat közlekedését 2008.09.06-tól a 97E, 169E és 261E járatok váltották fel.

62

Fém duplaoldalas tábla a 70-es évek végéről, 80-as évek elejéről.

Évjárat: 1987. január - 1989. január (Diák utca - Földműves utca megállók összevonása)

Belső oldal: A kezdő évjáratra a 168-as átszállásából jöhetünk rá. 1987-től a 168-as autóbuszok végállomása a Ferihegyi úthoz került, korábban az Akadémiaújtelepre járt. Ha régebbi tábla lenne, akkor a 168-as átszállást az 501.utcánál (vagy a Dombhát utcánál) jelölné a 68-as mellett. A gyorsjáratok különleges, vastagon szedett piros színnel vannak szitázva.

Évjárat: 1993 (Már Athenaeum nyomdát ír)

Külső oldal: Az előző szériánál említett végállomás átnevezés

Belső oldal: Átszállások: egyetlen jelentős változás a 9-es megszűnése még 1990 augusztusában. A korszakra jellemzően az összes átszállást feltüntették. Megállóváltozás: a Diák utca megállóhelyet összevonták a Földműves utca megállóval és 3 megállót átneveztek: Pataky István tér -> Szent László tér, Kozma utca -> Athenaeum nyomda, Fátyolka utca -> Kossuth nyomda.

A járaton a 90-es évek közepétől az új Ikarus 435-ösök közlekedtek, így a táblagyártásra csak pótlás vagy kijelzőmeghibásodás esetére volt szükség.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal:  A korszakban még egyáltalán nem jellemző vékony betűs megállólista, s szintén ekkoriban még nem megszokott vastag járatszámmal. A honlapon látható fém menetrendhez viszonyítva megálló-változás nem történt. 

Évjárat: 1998. augusztus (keresztúr-busz beindítása)

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. A kapcsolatok helyett lehetőségek szó használata (ez csak 2005-től terjedt el általánosan). Számos átszállás törlése (61, 61 buszok ) és áthelyezése (villamosok) logikussági szempontból. Új járat a keresztúr-busz. 

Évjárat: 2003.06.16. (132-es beindítása) - 2003.09.22. (176-os beindítása, ezt még nem jelöli)

Belső oldal: Új járatok: 3-as villamos, 132-es busz. Megszűnt: 32-es. Rövidült: 32-es. Hosszabb útvonalon jár: 62-es villamos. Néhány átszállást áthelyeztek ill. töröltek.

Évjárat: 2007. június (puha műanyag)

Belső oldal: Új járat a 176-os busz, megszűnt a 132-es. Néhány átszállást pótoltak (újhegy-busz, 151-es stb.), többet viszont töröltek (pl. érthetetlen okokból a keresztúr-buszt is).

A járat jelzése 2008.09.06-tól 162A-ra változott, másrészről 162-es számmal összekötésre került a 69A-val.

62

Évjárat: 1987. január - 1990. augusztus ( A 168-as már nem Kőbánya városközponttól indul - de még létezik a 9-es, 95-ös járat)

Évjárat: 1991 (Régi közterületnevek, de már keretes gyorsjáratok)

Belső oldal: Megszűnő 9-es és 95-ös kiszedése. A 17-est, 68-ast és 97-est számomra érthetetlen okokból kiszedték.  

Szintén 1991-es ez a balos, itt azonban Keresztúrnál szerepel a 97-es. A megszűnés előtti napokban több táblára tájékoztató matrica került.

Nem készült tojáslogós széria. Az utolsó hónapokban Ikarus 435-ösök is közlekedtek a vonalon.

63

Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Belső oldal: A Nagykovácsi út megállóhely kimaradt a listából.

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL!

Évjárat: 1990. szeptember (tanácsrendszer megszűnése),  erre az évre jellemző módon a csíkot a szitázás után helyezték a táblára.

Belső oldal: Megállóváltozások: Hidegkúti út -> Hűvösvölgy ~, Határ út -> ~ utca (korábban is utca volt, csak hibás volt a jelölés), Nagykovácsi Tanácsháza -> ~ Községháza, rövidítések (km,ltp) megszűnése. A Nagykovácsi út megállóhelyet pótolták.. Átszállások: még piros számokkal, minden lehetséges átszállás megjelölésével.

Évjárat: 1997. április (puha műanyag), a korszakra jellemző citromsárga (és már kerekített sarkú) csíkkal, az előző szériához hasonlóan szintén a járatszámot fedi.

Külső oldal: A Szabadság tér neve Templom tér lett, de a módosítást régi betűkkel készítették, valószínűleg az utolsó balosok idejében.

Belső oldal: Megállóváltozások: Nagyrét utca -> Széchenyi utca, Erdészlak -> Erdészház, Rozmaring mgtsz -> ~ Tsz. A megállólista igényes kialakítású, átszerkesztéseket nem vehetünk észre.

Évjárat: 1997-98 fordulóján. Megfordult a csík iránya és a logóba Rt-t szerkesztettek.

Évjárat: 1998 második fele  - 1999 eleje. A csík iránya ismét a régi.

Belső oldal: A határátlépést jelző szöveg megjelenése.

Évjárat: 1999. június, az új Hűvösvölgyi végállomás megépítésekor. A csík narancssárga.

Külső oldal: Kiszedték a Népkert szót, a Hűvösvölgy feliratot középre helyezték (kissé félredőlten). 

Belső oldal: Megállóváltozások: A Rozmaring TSZ -> Ady Endre utca (vékony betűkkel szerkesztve), Nagykovácsi felé a Hűvösvölgy, Hidegkúti út megálló neve Hidegkúti út lett, a megállónevet ezért balra igazították, kissé ferdén. A változások miatt megszűnt 56-os és 56E járatokat törölték a listából, de hézagot nem hagytak. Az 56-os helyére 56-ost szerkesztettek. 

Évjárat: 2000, a korszakra jellemző sötétebb csíkkal

Belső oldal: Laktanya -> BM iskola

Évjárat: 2002 (utolsó "tojáslogós" széria)

Belső oldal: A korszakra jellemzően a határátlépésre vonatkozó szöveg a logó helyére került.

Évjárat: 2003 vége - 2004. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. február

Külső oldal: A Templom tér neve 2006 óta Tisza István tér

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett, "lehetőségek". Hűvösvölgyet a 18-as villamos is érinti.

Évjárat: 2008. június, digitális nyomással.

Külső oldal: Kövérebb betűkkel.

Belső oldal: Új típusú megállólista. A határátlépésről tájékoztató szöveg nem került rá. Nagykovácsi felé megszűnt a Nagykovácsi út megállóhely.

63A

A járat 2004.01.05-én indult, a 63-as tehermentesítése céljából hétköznap csúcsidőben közlekedett. Ugyanezen jelzéssel ugyanezen az útvonalon a 80-as, 90-es években katonai eskütételek alkalmával közlekedett járat, ennek táblái az egyéb járatok menüpontban érhetőek el.

Évjárat: 2004. január, a járat indulásakor

Belső oldal: A kevés megállós viszonylatoknál használt nagyobb betűs táblázattal készült.

A viszonylat 2006.09.29-én üzemzárással megszűnt, a felszabaduló kocsikkal a 63-ast sűrítették.

64

Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Belső oldal: Érdekes az indokolatlan mennyiségben félreszitázott 56-os (mely ekkoriban nem is létezett, nyilvánvalóan 56E-nek szánták). A megállólista vastag kerete a 80-as évek elejét idézi.

Évjárat: 1996. március, puha műanyag, korszakra jellemző vastag csíkkal, mely a feliratok szitázása után késztült el.

Külső oldal: A Népkert feliratot középre igazították.

Belső oldal: Rengeteg megállót átneveztek. Még a tojáskorszakban létrejött szerkesztésnek tűnik a jobb oldali listán a Népkertnél látható 56-os busz.

Évjárat: 1997. április, puha műanyag (következő széria) citromsárga kerekített sarkú csíkkal. Tartalmi változás nincs.

Évjárat: 1997-1998 fordulóján, ellentétes a csík iránya és a logóba Rt. feliratot szerkesztettek.

Évjárat: 1998 második fele - 1999 eleje  A csík iránya ismét a régi.

Belső oldal:  A határátlépést jelző szöveg megjelenése.

Évjárat: 1999. június, az új Hűvösvölgyi végállomás megépítésekor. A csík narancssárga.

Külső oldal: Kiszedték a Népkert szót, a Hűvösvölgy feliratot középre helyezték (kissé félredőlten). 

Belső oldal: Solymár felé a Hűvösvölgy, Hidegkúti út megálló neve Hidegkúti út lett, a megállónevet ezért balra igazították, kissé ferdén. A változások miatt megszűnt 56-os és 56E járatokat törölték a listából, de hézagot nem hagytak. A beinduló gyorsjáratot a korábbi 56-osból szerkesztették: egy túlméretezett kerettel látták el

Évjárat: 2002 (utolsó tojáslogós széria)

Belső oldal: A korszakra jellemzően a határátlépésre vonatkozó szöveg a logó helyére került.

Évjárat: 2004. január (63A beindítása)

Évjárat: 2005 ősz - tél. Világosabb sárga csíkkal. Tartalmi különbség nélkül.

Belső oldal: A korszakra jellemző sajátosságok: a logó még Rt-s, de már "kapcsolatok" helyett "lehetőségek" kifejezést használ.

Évjárat: 2006. szeptember vége, puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt a 63A járat. Zrt-s logó.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: Téglagyár -> Kökörcsin utca. A 18-as villamos is érinti Hűvösvölgyet.

Évjárat: 2008. augusztus. Digitális nyomtatással.Kü

Külső oldal: Oldalirányban enyhén összenyomott betűk, ezáltal a solymári végállomás két sorban is elfért.

Belső oldal: Új típusú megállólista, tartalmi különbség nélkül.

65

Évjárat:  1990. december (84 -> 84, és már nem létezett a 60-as sem), az összes lehetséges átszállás feltüntetése.

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós

1996 márciusában takarékossági okokból megszűnt a hosszú 65-ös (Hármashatár-hegy), a továbbiakban a 65A buszok közlekedtek 65-ös jelzéssel.

Évjárat: 1996. február

Külső oldal:  Az alap 65A külső oldalából (94/8)  kiszerkesztették az A betűt.

Belső oldal: Szintén a 65A belső oldalának elrendezése szerint. A Kolosy térnél hézagot hagyva törölték a megszűnő 84 és 86-os járatokat.

Évjárat: 1997 második fele, tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült.

Évjárat: 1998-1999 körül, csak a logó változott.

Évjárat: 2008. február. A 10 év eltelte ellenére tartalmi különbség nélkül.

Belső oldal: A kevés megállós viszonylatoknál használt nagyobb betűs táblázattal készült.

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

"Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.    *****    PROJECT DC egy futurisztikus-disztópikus SZEREPJÁTÉK! Bármikor szívesen látjuk a csatlakozókat!    *****    Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!