45
Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós
/ebből a külső oldali szériából duplaoldalas kivitel is készült/
![](http://i.imgur.com/2jG4ZO0.jpg)
![](http://i.imgur.com/3mnVpEH.jpg)
1996 áprilisában a csak rövid önálló szakasszal rendelkező 46-os járat összevonásra került a 45-össel. A 45-ös végállomásai nem változtak, csak útvonala egy rövid szakaszon: végig az Újszász utcán közlekedett.
Évjárat: 1996. január, puha műanyag. Jó előre elkészítve az áprilisi változásokra.
Belső oldal: Logó nélkül készült. Az új útvonalszakasz megállóival. Átszállásmódosítások: korábban elmaradt HÉV és metróátszállás feltüntetése a szükséges helyeken valamint néhány - logikus tájékoztatás miatt történő - átszállás-variálás. Megszűnt járat a 46-os és a 132-es. Az Örs vezér terénél a fölöslegesnek ítélt 67, 77-es járatokat törölték (hiszen korábbi megállókban át lehet rájuk szállni).
![](http://i.imgur.com/UFLmJmi.jpg)
Évjárat: 1996. április, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül, logóval.
A tábla alakja furcsára sikerült: alja szögletes, továbbá a lista ferdén nyomott, elcsúszott.
![](https://i.imgur.com/VyS69rx.jpeg)
Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag
Belső oldal: A korszakban egyáltalán nem jellemző vékony betűs megállólistával és vastag betűs járatszámmal. Tartalmi különbsége nincs.
![](http://i.imgur.com/VOtNBbK.jpg)
Évjárat: 1998
Külső oldal: A cinkotai végállomás utca feliratából az "A" betű lemaradt, ezt utólag matricával pótolták.
Belső oldal: Egyedi eset, ismét a régi megállólistával készült. A logó azonban már az új típusú. Tartalmi különbsége továbbra sincs.
![](https://i.imgur.com/g6Fyw4y.jpg)
![](http://i.imgur.com/lhQMfOa.jpg)
Évjárat: 1999
Külső oldal: Ezen a szérián már nem maradt le az "A" betű.
Belső oldal: Készítésekor az 1997-es táblát vették alapul, a logóba Rt. feliratot szerkesztettek. A Georgina utcánál feltüntették a 192-est.
![](http://i.imgur.com/eXYUNmR.jpg)
Évjárat: 2000. december 5. (Rákoskert--busz beindítása)
Belső oldal: Az 1998-as széria belső oldalát (régi listát) vették alapul, és ebben szerkesztették át az Örs vezér téri átszállásokat: 100->Expo-busz, új járatok: Rákoskert-busz, 63-as villamos. A Georgina utcánál nem jelzi a 192-est.
![](blob:https://imgur.com/27edb846-728a-4262-a3cf-c59dd36759d3) ![](https://i.imgur.com/MHprbYg.jpeg)
Évjárat: 2001. október 3. (3-as villamos beindítása)
Belső oldal: Ismét a vékony betűs megállólista az 1999-es lista elemeivel (192-es a Georgina utcánál),az Örs vezér tere átszállások átszerkesztésével (13-as és 63-as helyett 3-as villamos)
![](https://i.imgur.com/slrqPlL.jpeg)
A járatra garázsmeneti tábla is készült 1996-ban, puha műanyagból (Íjász utca rövid i-vel)
![](https://i.imgur.com/2nVsQDw.jpeg)
1997-es verzió kisebb járatszámmal és betűkkel, szintén puha műanyagból. A kisebb feliratok miatt utólag figyelemfelhívó matricákat helyeztek el rajta. Íjász utca már ékezettel szerepel
![](http://i.imgur.com/2PF5KKo.jpg)
1998 körül, rövidítéssel
![](http://i.imgur.com/V0xMLKo.jpg)
1999 körül, kemény műanyagból, az 1996-os mintával azonosan, de az Íjász utca már ékezettel, továbbá az utca Arial típussal.
![](https://i.imgur.com/SDhrAiq.jpeg)
2000 körüli garázsmeneti tábla, már Lassú utcai végállomással.
![](http://i.imgur.com/F7JWsXW.jpg)
Évjárat: 2003. szeptember 22. (176-os beindítása) - 2004. február 1. (új megálló a Gyakorló köznél)
Belső oldal: Egy 192-es átszállás törlése. Új járatok: 132, 144, 176.
![](https://i.imgur.com/iJu0VRq.jpeg)
![](https://i.imgur.com/dDMa6nf.jpeg)
2004 körüli garázsmeneti tábla.
![](https://i.imgur.com/59duXzT.jpg)
Évjárat: 2004. február 1. (új megálló a Gyakorló köznél)
Belső oldal: Megálló átnevezés: Jövendő utca -> Batthyány Ilona utca.
![](https://i.imgur.com/iVQ7KlY.jpeg)
Évjárat: 2004 második fele - 2005 első fele
Belső oldal: Az Örs vezér tere felé a Fuvallat utca megállót a másik oszlopba helyezték. Az Örs vezér terénél pótolták a korábban kimaradt 77-est.
![](https://i.imgur.com/Ruazett.jpg)
Évjárat: 2005. július 4.
Külső oldal: A járat végállomását - önkormányzati képviselői kezdeményezésre - a Lassú utcához helyezték.
Belső oldal: Az új végállomás nevét a bal oldali listában elfelejtették beszerkeszteni. HÉV Gödöllő helyett Gödöllői HÉV megnevezés használata.
![](https://i.imgur.com/kUYHYng.jpg)
![](https://i.imgur.com/F3263lN.jpg)
Garázsmeneti tábla 2005 második feléből - 2006 elejéről, a korszakra jellemzően "G" jelöléssel.
![](https://i.imgur.com/VUtiRkL.jpg)
Évjárat: 2006. június 6., puha műanyag, a csuklósítással egyidejűleg.
Külső oldal: Kisebb betűméret, ezáltal a Lassú utca két sorban is elfért.
Belső oldal: Megszűnt a Gyakorló köz megálló, a végállomás immár a megállólistában is a Lassú utca. A jobb oldali listában a Hősök fasorát a másik oszlopba helyezték, ezáltal az Örs vezér téri átszállások átláthatóbban (3 helyett 4 sorban) olvashatók. Expo-busz helyett Expo-járat kifejezés használata.
![](https://i.imgur.com/v3WPqBe.jpg)
![](https://i.imgur.com/8WYg3xI.jpg)
Évjárat: 2006. szeptember 28. (132-es megszüntetése) - 2007. március vége (még nincs dátumozva) Puha műanyag.
Külső oldal: Visszatértek a 2005-ös külső oldalhoz.
Belső oldal: Itt is a régi elrendezés jelenik meg (Hősök fasora a másik oszlopban). Megszűnt a 132-es, egy elmaradt 77-est pótoltak. Az Örs vezér téri átszállások elrendezése ismét a 2005-ös szériával egyezik, továbbá az Expo-járat is ismét Expo-buszként van jelezve.
![](https://i.imgur.com/lewEXD6.jpeg)
![](https://i.imgur.com/Q7sMD1q.jpeg)
Évjárat: 2007. augusztus 21., a rákosszentmihályi járatok átszervezésekor, puha műanyagból
Belső oldal: Új megálló létesítése az Örs vezér terénél az Árkád mellett. Megállók átnevezése: Keresztúri út / Szentmihályi út -> Rákosfalva, Pilisi utca / Egyenes utca -> Egyenes utcai lakótelep, Nagyicce, HÉV-állomás -> Nagyicce, Hősök fasora / Veres Péter út -> Sashalom. Átszállási változások: 44A -> 44, 76 -> 276E, 77 -> 277, 144 -> 244, 177 -> 231. Megszűnt: 44, 192. Új járat: 46-os. Az Expo-busz helyett "Expo-járat" kifejezést használ.
![](https://i.imgur.com/X437jkN.jpeg)
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.
Külső oldal: Visszatérés a 2006. júniusi formához
Belső oldal: Volán átszállások feltüntetése, a jobb oldali lista sorainak átrendezése.
![](http://i.imgur.com/F2WA2ss.jpg)
![](http://i.imgur.com/kDGUWiN.jpg)
46
Évjárat: 1979. január (a Dózsa György utca átnevezése Farkashalom utcára) - 1981. augusztus (útvonalhosszabbítás az Anilin utcáig)
Az autóbuszok tolatásal fordultak a Farkashalom utcánál.
![](https://i.imgur.com/akISDSz.jpg)
Évjárat: 1991. szeptember - 1993 (Már nincs átszállásként jelölve a 176-os, de még létezik a 130-as).
Belső oldal: Nagyicce HÉV-állomás megállóhely neve korábban valószínűleg rövidítve volt, a szerkesztett betűkből ítélve. Néhány hibát is tartalmaz: Nagyiccénél elfelejtették bekeretezni a 44A, Hősök fasoránál a 44 járatot, a Bökényföldi út és Lándzsa utca megállókban pedig a 76-ost. Nagyiccénél pedig önmagára utal átszállási lehetőségként.
![](https://web.archive.org/web/20160129015851im_/http://kepfeltoltes.hu/140502/DSCF3824_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
![](https://web.archive.org/web/20160129015851im_/http://kepfeltoltes.hu/140502/DSCF3825_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
Évjárat: 1994. február
Belső oldal: A korábbi keretezési hibákat korrigálták, de Nagyiccénél megmaradt a önmagára utalás. A 130-as megszűnt, helyette a 130-as közlekedik, mely nem tér be az Örs vezér terére. Más megállókban korábban kifelejtett átszállásokat írtak ki (hév,76,92), az Örs vezér terénél a Hév felirat helyett a piktogramot vezették be.
![](http://i.imgur.com/FyeNd6A.jpg)
A járat 1996 áprilisában összevonásra került a 45-ös busszal, valószínűleg nem készült tojáslogós tábla.
A járat 2007.08.21-én újjáéledt, a 44, 180 és 192-es járatok összevonásával.
Évjárat: 2007. augusztus, a járat indulásakor, puha műanyagból.
Belső oldal: A korszak gyakorlatától eltérően dátum nélkül készült.
![](http://i.imgur.com/pNoKFeX.jpg)
![](http://i.imgur.com/Dxo6f2K.jpg)
Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.
![](http://i.imgur.com/qaEmWCp.jpg)
Évjárat: 2007. november, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.
![](http://i.imgur.com/k6TX8aA.jpg)
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.
Belső oldal: Volán járatok feltüntetése. 61-es törlése Rákoskeresztúrnál.
![](https://i.imgur.com/HyF2G9s.jpg)
Évjárat: 2008. március, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.
![](http://i.imgur.com/Zv3zBIV.jpg)
46G
A Cinkota autóbuszgarázs és Rákoskeresztúr között közlekedő garázsmeneti autóbuszok 2008 januárjától meghirdetett menetrend szerint, 46G jelzéssel közlekedtek.
Duplaoldalas kivitelű tábla, kemény műanyagból.
![](http://i.imgur.com/Q7xXfTP.jpg)
A járat jelzése 2008.09.06-tól 146A-ra változott.
47
Fémtábla a 80-as évek elejéről.
![](https://i.imgur.com/0QOLD2E.jpeg)
Évjárat: 1990. december (a 3-as metró újpesti szakaszának átadásakor)
![](https://i.imgur.com/UW4FgU8.jpg)
![](https://i.imgur.com/PWiDeL2.jpg)
Évjárat: 1994. április (utolsó balos-széria)
Belső oldal: Megállók átnevezése a jelölések szerint. Már nem jelölnek minden lehetséges átszállást.
![](https://i.imgur.com/wUX5YQ0.jpeg)
Évjárat: 1999
Belső oldal: Vékony betűs megállólista, vastag járatszámmal. A balos által megjelölt irányhoz viszonyítva megállóváltozás nem történt.
![](http://i.imgur.com/LJaHp27.jpg)
Évjárat: 2000. április
Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy a Mikes Kelemen utcai megálló megszűnt (2000 áprilisában) a cérnagyár irányában.
![](https://i.imgur.com/tVdKVpf.jpeg)
Évjárat: 2003 második fele - 2004
Belső oldal: Korábban kimaradt átszállások feltüntetése.
![](http://i.imgur.com/9y91LVs.jpg)
![](http://i.imgur.com/4dP6Oo6.jpg)
Évjárat: 2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)
Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". UTE Sporttelep -> Újpesti stadion.
![](http://i.imgur.com/3gHiNPP.jpg)
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag
Belső oldal: MÁV-állomás -> vasútállomás (a külső oldalon viszont változatlanul MÁV-állomás). A logó alulra került. Elmaradt átszállások, volán és MÁV kapcsolatok feltüntetése.
![](https://i.imgur.com/FmQRdxi.jpg)
A járat közlekedését 2008.09.06-tól a módosított útvonalon közlekedő 96-os vette át.
48
Évjárat: 1992 vagy 1993. Nem a hagyományos lekerekített, hanem szögletes sarkú táblára szitázták.
![](http://i.imgur.com/HIW7j0q.jpg)
![](http://i.imgur.com/7MJ2rsO.jpg)
Évjárat: 1994. június, első tojáslogós
Belső oldal: A Sósfürdő megállót Csepel felé hibásan Sósfürdő utcaként tünteti fel. A balos által megjelölt irányhoz képest nincs megállóváltozás.
![](http://i.imgur.com/tBLuAdh.jpg)
Évjárat: 1995. szeptember. Sajnos festék került rá és érdekes módon egy sáv mentén nem sárgult meg.
Belső oldal: Rengeteg átszállás-módosítás történt, a logikusabb tájékoztatás elve miatt. Ezek közül csak a tényleges változásokra térek ki. Megszűnt járatok: 31-es villamos, 35, 135, 148-as buszok. Lerövidült: 19-es. Sósfürdőnél Csepel felé hibásan jelöli a HÉV-et is, holott 1978 óta nem jár itt.
![](http://i.imgur.com/zLJo2bd.jpg)
Évjárat: 1995. december
Belső oldal: Egyetlen különbsége a Határ úti villamos-átszállások áthelyezése
![](https://i.imgur.com/7zek4AD.jpg)
Évjárat: érdekes módon egy hónap múlva új széria készült (hasonlóan, mint a 66-osnál): 1996. január, még kemény műanyagból
Belső oldal: Megállók nem változtak (a Sósfürdő utca sem lett korrigálva), az átszállásokban ismét sok változás történt, de ezek többnyire csak a logikusabb tájékoztatás elve miatt (illetve a villamosok irányát is feltüntették). A jelentősebb változtatás a megszűnt 38-as kiszedése és az 1995 december 1-jén indult 193-as beszerkesztése.
![](https://i.imgur.com/uXshY2F.jpeg)
Évjárat: 1997 - 1998 fordulóján
Belső oldal: Megszűnt járatok: 38, 99. Új járat a 99A. Pestszenterzsébet neve Pesterzsébet lett, ezt a megállóknál módosították. A Pannónia út átszállásait a Kós Károly térhez helyezték. Kőbánya Kispestre a 80-as helyett a 98-as közlekedik.
![](http://i.imgur.com/Oy5r0kk.jpg)
Garázsmeneti tábla 1997-ből, puha műanyagból.
![](https://i.imgur.com/DjrCzjL.jpeg)
Évjárat: 1999
Külső oldal: Vastag betűs és számos típus, csak néhány járaton alkalmazták a korszakban.
Belső oldal: A korszakban néhány járatra jellemző megállólistával és vastag járatszámmal. A megállók elnevezésében és számában nem történt változás 1998 óta, csak a helytelenül megjelenített Sósfürdő utcából leszedték az utca feliratot. Az átszállásokban rengeteg változás történt, de ezek többnyire csak logikus tájékoztatás elve alapján. Ami tényleges változás: a keresztúr-busz beindítása 1998 augusztusában.
![](https://i.imgur.com/6dTSmA1.jpeg)
![](http://i.imgur.com/2JByXJs.jpg)
Évjárat: 2000 első fele
Külső oldal: A Kőbánya utáni kötőjel az első sorba került.
Belső oldal: "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Egyéb különbsége nincs.
![](https://i.imgur.com/J9m7xrn.jpeg)
![](https://i.imgur.com/AdaoVzs.jpeg)
Évjárat: 2000. augusztus 1.
Külső oldal: Ismét az 1999-es széria szerinti kötőjeles
Belső oldal: A 93-as helyett a Reptér-busz közlekedik. Ismét "kapcsolatok" felirattal.
![](https://i.imgur.com/J53OTPg.jpeg)
Garázsmeneti tábla 2000 körülről.
![](https://i.imgur.com/tLwDQtE.jpeg)
Évjárat: 2001. október 3.
Belső oldal: A 13-as villamos helyett 3-as villamos közlekedik, de a szeptemberben indult 151-est nem jelöli.
![](https://i.imgur.com/UU7dkTC.jpeg)
Évjárat: 2003. szeptember 1. (Gloriett-busz beindítása) - 2004. augusztus 1. (99A megszüntetése)
Belső oldal: Új járat: gloriett-busz. A Soós utcánál törölték az 51-est. Feltüntették a korábban kimaradt 151-est.
![](https://i.imgur.com/ZQo4YwW.jpg)
![](https://i.imgur.com/xUTsYzq.jpg)
Évjárat: 2006. április (Reptér-busz -> 200) - május vége (még kemény műanyag)
Külső oldal: Kisebb betűkkel készült. Kőbánya-Kispest végállomás neve 2005.03.07-án változott.
Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Új járat: Erzsébet-busz, 154A, 154B. Megszűnt: 99A. Reptér-busz -> 200. Az átszállási kapcsolatoknál Iránymegjelöléseket töröltek és illesztettek be.
![](https://i.imgur.com/5LLU012.jpeg)
![](https://i.imgur.com/hnY1vTd.jpeg)
Évjárat: 2007. november, puha műanyag.
Külső oldal: A Határ utcai végállomás a 2003/4-es széria mintája szerint készült, néhány milliméterrel kisebb betűkkel.
Belső oldal: Átszállások feltüntetése nélkül készült, ahogyan több más 0711-es széria is (pl. 15-ös)
![](https://i.imgur.com/6EvFALp.jpg)
![](https://i.imgur.com/JTKYTh2.jpg)
Évjárat: 2008. február
Külső oldal: A 2006-os szériával azonos.
Belső oldal (összehasonlítás a 2006-os szériával): Rengeteg kimaradt átszállás ill. MÁV és Volán kapcsolatok feltüntetése. Gyáli / pestszentimrei járatok átszervezése, 79-es - 82-es buszcsalád és a 193-as átszámozása. Megszűnt: Gloriett-busz és az 54-es.
![](http://i.imgur.com/u6tiWZt.jpg)
Évjárat: 2008. április
Belső oldal: Csepel felé: Pesterzsébetnél egy fölöslegesnek ítélt 166-os átszállás illetve a 19-es iránymegjelölésének elhagyása. Szent Imre térnél az átszállások elrendezése más (mindkét irányban. Kőbánya felé: 19-es iránymegjelölése rövidítve (Pszt. lőrinc). 59-es iránymegjelölése. Soós utcánál és Kőbánya-Kispestnél az átszállások elhelyezkedése és elrendezése más.
![](https://i.imgur.com/Cnx9wiI.jpeg)
Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással
Külső oldal: Kövérebb, nagyobb karakterek, kisebb sorközzel.
Belső oldal: A februári széria alapján készülhetett, mivel tartalmilag azzal megegyező
![](https://i.imgur.com/qyYxzDK.jpg)
![](https://i.imgur.com/Bmo3AhS.jpg)
A járatot 2008.09.06-án összevonták az 52-essel és a továbbiakban 148-as jelzéssel közlekedett.
48A
Évjárat: 1991.05.20., első széria, a járat indulásakor. Az egyik utolsó tábla, mely még piros gyorsjárattal készült.
Külső oldal: Nagyon érdekes, hogy a külső feliratban is elhelyezték a VÁ. rövidítést.
![](https://i.imgur.com/LAtAKI8.jpeg)
![](https://i.imgur.com/60Yoqsm.jpeg)
Évjárat: 1991.06.27. után (Tanácsház tér -> Szent Imre tér) egészen 1994 januárig bármikor készülhetett.
Külső oldal: Tanácsház tér -> Szent Imre tér, és a Vá. felirat eltűnt.
Belső oldal: Vasmunkás tér -> Rákóczi tér (szintén jelzett naptól). A 38-ast már kerettel jelölték.
![](https://i.imgur.com/2qv9irI.jpeg)
![](https://i.imgur.com/o3XUJaU.jpeg)
Évjárat: 1994. november, első tojáslogós
Külső oldal: A két végállomást megcserélték.
![](https://i.imgur.com/PltKbKs.jpeg)
![](https://i.imgur.com/O2pkcAd.jpg)
A járat takarékossági okokból 1995-től csak időszakos jelleggel közlekedett: tanítási napokon a reggeli csúcsidőben (tehermentesítve a 48-as járatot).
Évjárat: 1998
Belső oldal: Készítői figyelmetlenül dolgoztak: csak a logó kicserélésével és a dátum eltüntetésével törődtek. Az 1995-ben és 96-ban megszűnt járatokat még mind láthatjuk: hosszú 19-es, 38, 38 és 148. A bal oldalon ráadásul fölöslegesen átszerkesztettek a Szent Imre tér megállóhellyet: vékony betűsként olvashatjuk.
![](https://i.imgur.com/fCwEmFC.jpg)
Évjárat: 1999
Belső oldal: Most sem sikerült rendesen elkészíteni az átszállásokat. A II.Rákóczi Ferenc út átszállásait vékony betűkkel átszerkesztették, törölve a megszűnt 38, 38-as járatokat, beszerkesztve a 38A-t, melyet már 1996-ban meg kellett volna tenni. Azonban a 148-as, 19-es továbbra is a helyén van.
![](https://i.imgur.com/eHfhyaX.jpg)
Évjárat: 2001, utolsó tojáslogós
Belső oldal: Törölték a 19-est és a 148-ast, ezzel 6 év után végre aktuális állapotoknak megfelelő tábla lett legyártva.
![](https://i.imgur.com/Iu8H3fW.jpg)
A járat a 2005-ös nyári szünetben végleg megszűnt.
49
Évjárat: 1986. november - 1988. január (Már 116-os közlekedik a 16A járat helyett, de még létezik a 12, 12A járat).
Külső oldal: Ekkoriban a buszok végállomása a Moszkva téren belül a Dékán utcánál volt.
Belső oldal: A Rókushegyi lépcső megálló és az Öregek napközi otthona véletlenül fel lett cserélve.
![](https://i.imgur.com/ZEvXGgr.jpeg)
![](https://i.imgur.com/0vOcCTW.jpeg)
Évjárat: 1988. június - 1989. március (Már nem jelzi a J járatot, de a 16-116-os buszok még a Moszkva térről indulnak).
Belső oldal: Megszűnt 12,12A és J törlése, valamint a megállófelcserélés korrigálása. A megállónevek kötőjel nélküli írásmódja.
![](https://web.archive.org/web/20160128030535im_/http://i.imgur.com/yKuQB76.jpg)
Évjárat: 1992. május - 1993
Külső oldal: Az autóbuszok végállomását 1992 májusától az 56-os család mellé helyezték, így eltűnt a Dékán utca felirat.
Belső oldal: Az új végállomási hely kapcsán buszok a megfordulás után újabb megállót kaptak a Moszkva térnél. Megszűnt az 5-ös, rövidült a 16-os és a 116-os, a 84-esből 84 lett, valamint feltüntették a korábban elmaradt Várbuszt is. Az átszállások közül véletlenül kimaradt a 21-es.
![](https://i.imgur.com/4MQraIu.jpg)
![](https://i.imgur.com/OpHUVvD.jpg)
Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós
![](https://web.archive.org/web/20160128030535im_/http://kepfeltoltes.hu/140502/DSCF3829_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
Évjárat: 1996. március, puha műanyag
Belső oldal: A listából hézagot hagyva törölték a lerövidült 12-est és a megszűnt 84-est.
![](https://web.archive.org/web/20160128030535im_/http://kepfeltoltes.hu/140502/M_solat_-_DSCF3831_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.
![](https://web.archive.org/web/20160128030535im_/http://kepfeltoltes.hu/140502/DSCF7673_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
Évjárat: 1999. július (Megépült az új hűvösvölgyi végállomás és megszűntek az 56, 56E járatok)
Belső oldal: A megállólistát igénytelenül módosították: az 56-os egy letörölt E betűs 56E, az 56 helyén hézag van, illetve bal oldalon a Moszkva tér megállónevet már a tábla kiadása után lematricázták, mert a Retek utca nevet kapta (2001. február 1.).
![](https://i.imgur.com/8Ot9WRh.jpeg)
Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós, pufibetűs stílusban
Belső oldal: Az előző táblán lévő - utólag matricázott - Retek utca megálló itt sem jelenik meg, a megállónév Moszkva tér.
![](https://i.imgur.com/mI2fKO1.jpeg)
![](https://i.imgur.com/HDMIyeT.jpeg)
Évjárat: 2003. szeptember (118-as villamos beindítása) - 2004. augusztus (90-es meghosszabbítása a Moszkva térig)
Belső oldal: Két megállóhely átnevezése.
![](https://i.imgur.com/RbizrQb.jpeg)
![](https://i.imgur.com/94g6mtP.jpeg)
Évjárat: 2005 ősz - tél (kialakítás alapján)
Külső oldal: Kisebb betűk.
Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A 90-es a Moszkva térig jár.
![](https://i.imgur.com/LYdHOjU.jpg)
![](https://i.imgur.com/dNdQv7A.jpg)
Évjárat: 2006. szeptember - 2007. április (puha műanyag, de még dátumozatlan.
Belső oldal: Zrt-s logó, tartalmi különbsége nincs.
![](https://i.imgur.com/QbNYYGY.jpg)
Évjárat: 2008. február
Belső oldal: Zrt-s logó. Retek utca -> Fény utcai piac. Új megálló (2007.11.05.): Ezredes utca. Várbusz -> 10, új járat: 110. Megszűnt: 110. Volán járat feltüntetése. A Moszkva térnél - indokolatlanul - törölték az 56-ost.
![](http://i.imgur.com/oYSOVVl.jpg)
Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással.
Belső oldal: A Dékán utcánál nem jelöli a 110-est.
![](https://i.imgur.com/SepIjHl.jpeg)
![](https://i.imgur.com/MCTqHmQ.jpeg)
A járat jelzése 2008.08.21-től 149-esre változott.
UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (50-től)
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|