bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
Általános utastájékoztató táblák és egyéb ágazatok
 
104 - 104A

104

Évjárat: 1987. július 27. (Dózsa György út elnevezésű megállóhely megszüntetése) - 1987. szeptember (25A járat beindítása)

/ebből a szériából balos és duplaoldalas kivitel egyaránt készült/

Évjárat: 1990. december 15. a 3-as metró újpesti szakaszának átadásakor.

Külső oldal: Megszűnt az R.palota rövidítés, ezért a végállomás 3 soros lett.

Belső oldal: Megálló-változások: a Bajcsy-Zsilinkszy út, Kis Zsigmond utca és Árpád út megállókból összevonva jött létre az Újpest-központ és Berzeviczy Gergely utca megálló (ezeken kívül még kevésbé jelentős megálló átnevezések történtek). Az átszállási kapcsolatok a metró miatt jelentősen változtak, ezek részletezésére már több járat kapcsán kitértem. 

Ez a balos tartalmilag megegyezik az előzővel, de hiba folytán a gyorsjáratokat is feketével szitázták.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz viszonyítva a sok megállóváltozás történt: Batthyány utca -> Széchenyi tér, Tito utca (Árpád út) -> Árpád üzletház, Árpád út(Váci út) -> József Attila utca, Táncsics Mihály utca -> Károlyi Zsigmond utca, Lipták utca -> Zsilip utca, Hoffman Ottó utca -> Béla utca.

1996. június 28-án a 104A jelzése 104-esre változott, a hosszú 104-es takarékossági okokból megszűnt.

Évjárat: 1996. június, puha műanyag. HIBÁS SZÉRIA

Külső oldal: Üresen hagyták

Belső oldal: Nyomdahibás (ún. szellemképes a nyomat), emiatt nem került forgalomba. A megállólista egyébként teljesen megegyezik a 96/4-es 104A listájával. Különbségek a 104-es listájához képest: a megszűnő 43-as busz és 11-es villamos törlése, egy fölösleges 70-es átszállás törlése, és egy 120-as pótlása.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag.

Külső oldal: A 104A 96/4-es-hez hasonló külső oldal, de itt megszűnt az LTP. rövidítés, helyére vékonyított, kisebb felirat került.

Belső oldal: József Attila utcánál egy metró átszállás feltüntetése.

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: Tartalmi különbség nincs, a logóba Rt. feliratot szerkesztettek.

Évjárat: 1999. január 19-től a Fő úton zajló csatornaépítés miatt az autóbuszok a Fő út - Kazinczy utca - Régi Fóti út - Epres sor körforgalomban közlekedtek. A végállomási megállót az Epres soron, a Volán autóbuszok megállójában jelölték ki.  A tábla azonban hamar aktualitását vesztette, mert március 10-től a korábbi végállomás kapcsolatainak megtartása érdekében az ideiglenes útvonalat a Közvágóhíd utcán át vezették, így a Széchenyi tér helyett ismét a Kossuth utcáig járt a 104-es.

Külső oldal: A korszakban néhány táblánál alkalmazott vastag típusú betűk, a szám régi maradt.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. A József Attila utcánál törölték a metróátszállást, mivel ez átszállásnak meglehetősen távol van (városkapu).

Évjárat: 1999. május (a fő utcai terelések megszűnése) - 2000. május (Károlyi István utca megálló átvezése)

Külső oldal: A terelések végével a Kossuth utcai felirat ismét feltüntetve a régi típussal, de a Vízműveken már nem módosítottak.

Belső oldal: A terelés után helyreállt szakaszon kívül egyéb különbsége nincsen.

Évjárat: 2000. október (Palota-busz beindítása). A terelésnek azóta már vége, az eredeti állapotok szerinti elrendezést láthatunk.

Külső oldal: A Kossuth utca felirat átmeneti betűtípussal.

Belső oldal: Új járat a palota-busz, valamint a József Attila utca megálló neve Váci útra változott 2000. májusában.

Évjárat: 2003. január 1-től ismét a Székesdűlőig hosszabbították az útvonalat (ahogy 1996. július 1. előtt is volt)

Külső oldal: Újlogós betű és számtípussal (Arial) készült. (Egyedi párosítás a tojáslogós belsővel!)

Belső oldal: Vastag járatszám, valamint az új végállomás és a hozzá előtte lévő leszállóhely megjelölése. Székesdűlő irányában a 10. és 11. megálló sorai között hiányzik az elválasztó-vonal.

Évjárat: 2003.február.1-jén, 1 hónappal a változás után a végállomás Székedűlő, ipartelephez került.

Külső oldal: Ennek megfelelő végállomásmódosítás újlogós betűtípussal.

Belső oldal: Egy új (leszálló)megállóhely és a végállomás változása.

Évjárat: 2003. március 1.

Külső oldal: A járat útvonala szerződés keretében az Auchanig hosszabbodott. Ez is újlogós típussal készült el.

A járat az Auchan zárvatartása idején továbbra is Székesdűlő, ipartelepig közlekedett. Ettől kezdve tehát két féle tábla készült a 104-es, e tábla tojáslogós párja még nem került elő.

Belső oldal: A megállólistát az utolsó generációs táblákra jellemző típussal, új piktogramokkal dolgozták át.

Évjárat: 2003.08.26. (új megálló létesítése a Vízművek lakótelepnél)

Külső oldal: A Kossuth utcai végállomás három sorban lett kiírva.

Belső oldal: Új járat a Tesco-busz (2003. május), mely feltüntetése igen furcsán hat egy szerződés keretében Auchanig közlekedő járat esetében.

Évjárat: 2003.08.26., az Auchan zárva tartása idején használt Székesdűlős verzió.

Belső oldal: Az Auchanos szériával ellentétben az Árpád útnál is jelöli a Tesco-buszt.

Évjárat: 2004, az Auchan zárva tartása idején használt Székesdűlős útvonal

Belső oldal: Az előző Székesdűlős táblához képest különbsége, hogy a Tesco-buszt a Temesvári utcánál jelöli.

Évjárat: 2004, az Auchan nyitva tartása idején használt széria

Belső oldal: Ahogyan a Székesdűlős szérián, az Auchanos esetében is a Tesco-buszt a Temesvári utcánál jelöli.

Évjárat: 2005 ősz - tél, az Auchan zárva tartása idején használt Székesdűlős útvonal

Külső oldal: Székesdűlő ipartelep vessző nélkül

Belső oldal: A járatszám felülre, a logó alulra került, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Tartalmi különbsége nincs

Ez a duplaoldalas tábla valószínűleg a Váci úti felújítási munkálatokhoz kapcsolódó lezárás apropóján készült 2006 elején. A járat néhány napig rövidített útvonalon járt.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag (Auchanos verzió)

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: Zrt-s logó. Új járat a 96A (2006. október), 177 -> 231.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag (Székesdűlős verzió)

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk. Székesdűlő 3 sorban, elválasztva, és Székesdűlő után vesszővel.

Belső oldal: Az Auchanossal azonos módosítások.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag (együtt ismertetem a Székesdűlős és Auchanos verziókat)

Belső oldal: Új megálló az Ezred utcánál. Megálló átnevezése: Berzeviczy Gergely utca -> Temesvári utca. Volán átszállások feltüntetése. Az Árpád üzletháznál törölték a 20-ast, az Auchanos verziónak érthetetlen okból még a 96A-t is Újpest-központnál.

Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással (Auchanos verzió)

Külső oldal: Néhány milliméterrel nagyobb karakterek, ám vízszintes irányból összenyomva. A járatszám nagyobb, karakter-köze nőtt.

Belső oldal: Nem jelöli a Volán átszállásokat. Az Auchan felé Újpest-központnál továbbra sem jelöli a 96A-t, ugyanitt a 170-es helyett alapjáratot jelöl.

Évjárat: 2008. július, digitális nyomtatással (Auchanos verzió). Tartalmi különbség nélkül.

2008.09.06-tól a Székesdűlőig közlekedő 104-esek 104A jelzést kaptak.

104A

Évjárat: 1987. július 27. (Dózsa György út elnevezésű megállóhely megszüntetése) - 1987. szeptember (25A járat beindítása)

/ebből a szériából balos és duplaoldalas kivitel egyaránt készült/

Évjárat: szintén 1987. július - 1987. szeptember

Belső oldal: több helyen félreszitázás, A Tungsramnál és a Megyeri útnál 96-os helyett 96-ost jelöl (mindkettő helyes).

Évjárat: 1990. december (3-as metró újpesti szakaszának átadásakor)

Külső oldal: Rákospalota rövidítés nélküli kiírása megszűnt. 

Belső oldal: A metróátadás miatt számos változás történt megállók és járatok terén is. Megállóváltozások:  Tito utca -> Tito utca (Árpád út), a Bajcsy-Zsilinszky út, Kis Zsigmond utca és Árpád út megállókból összevonva jött létre az Újpest-központ és Berzeviczy Gergely utca megálló. Az Árpád út (Váci út) megállót véletlenül kétszer írták ki. Az átszállások tekintetében is jelentős - már más tábláknál kifejtett - változások vannak.

Évjárat: 1993. július

Külső oldal: 1993 júliusától útvonala hosszabb, a Vízművek lakótelepig közlekedik.

Belső oldal: Megállóátnevezések: Batthyány utca -> Széchenyi utca, Tito utca (Árpád út) -> Árpád üzletház, Árpád út (Váci út) -> József Attila utca, Táncsics Mihály utca -> Károlyi István utca, Lipták utca -> Zsilip utca, Hoffmann Ottó utca -> Béla utca. Több megállónévben is látható a szerkesztettségre utaló vastagabb betűtípus, pl: Széchenyi utca, Árpád üzletház, József Attila utca, Károlyi István utca.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós (a balos által megjelölt irányt nézve megállóváltozás nincs). A négy karakteres járatszám helyigénye miatt nem lett középre igazítva, hanem - a többi járat tábláitól eltérően - felülre van tolva.

Évjárat: 1996. április, puha műanyag, utolsó széria.

Belső oldal: Megszűnt járatok törlése: 11-es villamos, 43-as busz.

1996. június 28-án a 104A jelzése 104-esre változott, a hosszú 104-es takarékossági okokból megszűnt.

 

UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (105-TŐL)

 

 
Járattörténeti adatok (1915-napjainkig)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$