7i
1967 és 1972 között közlekedett.
![](http://i.imgur.com/LfqyBRS.jpg)
8
1964 - 1969 közötti tábla lehet. A későbbiekben a Január 10 tér megnevezést használják.
![](http://i.imgur.com/fG9G0LE.jpg)
70-es évek vége vagy akár 1980. A járat 1980-ban szűnt meg.
![](http://i.imgur.com/OJFmCuE.jpg)
9
1961 előtti!
![](http://i.imgur.com/XEXZDJ2.jpg)
1961 - 1964 közötti, egy régi tábla felülmatricázásával:
![](http://i.imgur.com/YZ5eqPM.jpg)
Az eredeti, felülmatricázatlan táblaalap:
![](https://i.imgur.com/qWOj7Tj.jpg)
![](https://i.imgur.com/XOfehe4.jpg)
1973 körüli
![](http://i.imgur.com/rD6zFCv.jpg)
Évjárat: 1977. július (40A busz megszüntetése, amit már nem jelöl) - 1978 vége (még színes piktogramos)
![](https://i.imgur.com/hhYqHsb.png)
![](https://i.imgur.com/GZymhwx.png)
Évjárat: 1981. január (1 és 60-as beindítása) - 1982. szeptember (40E beindítása)
Külső oldal: A Gellért tér előtti SZT. felirat beszerkesztése
Belső oldal: Sárbogárdi út -> Fővárosi Művelődési Ház. Hálózati változások: megszűnt 11A, 60A buszok. Új járatok: 1, 60, 112. Feltüntettek egy 18-as villamos átszállást, töröltek egy 58-ast (bár nem volt fölösleges), és véletlenül lemaradt egy 3-as átszállás.
![](http://i.imgur.com/cFFEqjh.jpg)
![](https://i.imgur.com/fQFHe4q.jpg)
Évjárat: 1983. november (43-as villamos megszüntetése) - 1984. május (153-as beindítása)
Külső oldal: A Szt. és Gellért tér feliratok szóközét növelték, az Szt. betűk mérete a többi feliratnak megfelelő.
Belső oldal: Korábban kimaradt átszállások feltüntetése, átszállások számsorrendbe rendezése. Megszűnt: 43-as villamos. Új járat: 40E busz. Megálló átnevezés: Leányka utcai lakót. -> ~ ltp.
![](http://i.imgur.com/ARPmxZi.jpg)
![](http://i.imgur.com/Znf1B95.jpg)
Vágányzáras táblák
![](http://i.imgur.com/kbEFnz2.jpg)
Döbrentei tér feltüntetésével
![](https://i.imgur.com/1RuHa4W.jpg)
![](https://i.imgur.com/ECinCzQ.jpg)
![](http://i.imgur.com/RtT5qaV.jpg)
A járat 1986 októberében megszűnt.
9A
A járat 1961-ben indult. A táblát ekkor matricázták A-ra az ekkor meghosszabbított 9-es régi táblájából
![](http://i.imgur.com/Pw0ucGw.jpg)
1964 - 1970 közötti. A járat útvonala később módosult, majd 1972-ben megszűnt.
![](http://i.imgur.com/B57dOaK.jpg)
10
1964 utáni. Egyébként 1975-ig indult a Víztoronytól.
![](http://i.imgur.com/CCwx0q1.jpg)
1981-2 körül készült duplaoldalas tábla. A járat 1985-ben szűnt meg.
![](http://i.imgur.com/2MfSQ5T.jpg)
10É
1983, a járat indulásakor. Csak egy évig közlekedett ilyen formában. 1984-ben már az Újpest Forgalmi teleptől indult. 1985-ben szűnt meg.
![](http://i.imgur.com/t4o8e6k.jpg)
10A
1981 körül készült duplaoldalas tábla. A járat 1984-ben szűnt meg.
![](http://i.imgur.com/z23azxk.jpg)
11
Az óbudai viszonylat 1981. januárig közlekedett. Ez a tábla 1979 májusában készült (láthatjuk rajta a Petőfi-híd felújításakor közlekedő összevont 4-6 villamost)
![](https://i.imgur.com/nd3lDHD.png)
![](https://i.imgur.com/cwWV2Bu.png)
1990 decemberében új járat ondult a 3-as metró indítása végett, a 12-es és 14-es tehermentesítérése.
Évjárat: 1990. december, az induláskor
Külső oldal: A Szilágyi utca helyett hibásan Szilas-patakot ír az útvonalleírásban
Belső oldal: A 14-es megállólistájából szerkeszthették, ezért olyan kicsi a VÁ. felirat a forgalmi telepnél.
![](http://i.imgur.com/g6vAWXO.jpg)
![](http://i.imgur.com/p302eSt.jpg)
Évjárat: 1991 eleje
Külső oldal: A hibás Szilas-patakot korrigálták Szilágyi utcára
Belső oldal: Azonos az előzővel (a 14-est is jelöli a végállomáson, csak lekopott)
![](https://i.imgur.com/2cuSqww.jpg)
![](https://i.imgur.com/S6JLDkb.jpg)
Évjárat: 1994.április
Külső oldal: Új utcanevek, tojáslogós szériás betűk típusával.
Belső oldal: Tojáslogós szériákra jellemző megállólista, de még balos kialakítással. Tartalmi különbség nincs. Érdekes a metró piktogram helyetti kiírás.
![](http://i.imgur.com/BLO1kT6.jpg)
![](http://i.imgur.com/l00AB0o.jpg)
Évjárat: 1994.december, első tojáslogós, utolsó széria
Külső oldal: Új kialakítás, azonban érdekes módon megmaradt a régi szám.
Belső oldal: István tér ->Szent István tér
![](http://i.imgur.com/mzn7MiK.jpg)
![](http://i.imgur.com/iiPE52S.jpg)
A járat 1995. decemberében megszűnt.
![](https://i.imgur.com/qpiX2Ad.jpg)
UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (12-TŐL)
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|