7i
1967 és 1972 között közlekedett.
8
1964 - 1969 közötti tábla lehet. A későbbiekben a Január 10 tér megnevezést használják.
70-es évek vége vagy 1980. A járat 1980. december 31-én szűnt meg.
9
1961 előtti!
1961 - 1964 közötti, egy régi tábla felülmatricázásával:
Az eredeti, felülmatricázatlan táblaalap:
1973 körüli
Évjárat: 1977. július (40A busz megszüntetése, amit már nem jelöl) - 1978 vége (még színes piktogramos)
Évjárat: 1981. január (1 és 60-as beindítása) - 1982. szeptember (40E beindítása)
Külső oldal: A Gellért tér előtti SZT. felirat beszerkesztése
Belső oldal: Sárbogárdi út -> Fővárosi Művelődési Ház. Hálózati változások: megszűnt 11A, 60A buszok. Új járatok: 1, 60, 112. Feltüntettek egy 18-as villamos átszállást, töröltek egy 58-ast (bár nem volt fölösleges), és véletlenül lemaradt egy 3-as átszállás.
Évjárat: 1983. november (43-as villamos megszüntetése) - 1984. május (153-as beindítása)
Külső oldal: A Szt. és Gellért tér feliratok szóközét növelték, az Szt. betűk mérete a többi feliratnak megfelelő.
Belső oldal: Korábban kimaradt átszállások feltüntetése, átszállások számsorrendbe rendezése. Megszűnt: 43-as villamos. Új járat: 40E busz. Megálló átnevezés: Leányka utcai lakót. -> ~ ltp.
Vágányzáras táblák
Döbrentei tér feltüntetésével
A járat 1986 októberében megszűnt.
9A
A járat 1961-ben indult. A táblát ekkor matricázták A-ra az ekkor meghosszabbított 9-es régi táblájából
1964 - 1970 közötti. A járat útvonala később módosult, majd 1972-ben megszűnt.
10
1964 utáni. Egyébként 1975-ig indult a Víztoronytól.
1981-2 körül készült duplaoldalas tábla. A járat 1985-ben szűnt meg.
10É
1983, a járat indulásakor. Csak egy évig közlekedett ilyen formában. 1984-ben már az Újpest Forgalmi teleptől indult. 1985-ben szűnt meg.
10A
1981 körül készült duplaoldalas tábla. A járat 1984-ben szűnt meg.
11
Az óbudai viszonylat 1981. januárig közlekedett. Ez a tábla 1979 májusában készült (láthatjuk rajta a Petőfi-híd felújításakor közlekedő összevont 4-6 villamost)
1990 decemberében új járat ondult a 3-as metró indítása végett, a 12-es és 14-es tehermentesítérése.
Évjárat: 1990. december, az induláskor
Külső oldal: A Szilágyi utca helyett hibásan Szilas-patakot ír az útvonalleírásban
Belső oldal: A 14-es megállólistájából szerkeszthették, ezért olyan kicsi a VÁ. felirat a forgalmi telepnél.
Évjárat: 1991 eleje
Külső oldal: A hibás Szilas-patakot korrigálták Szilágyi utcára
Belső oldal: Azonos az előzővel (a 14-est is jelöli a végállomáson, csak lekopott)
Évjárat: 1994.április
Külső oldal: Új utcanevek, tojáslogós szériás betűk típusával.
Belső oldal: Tojáslogós szériákra jellemző megállólista, de még balos kialakítással. Tartalmi különbség nincs. Érdekes a metró piktogram helyetti kiírás.
Évjárat: 1994.december, első tojáslogós, utolsó széria
Külső oldal: Új kialakítás, azonban érdekes megmaradt az Univers típusú járatszám.
Belső oldal: István tér ->Szent István tér
A járat 1995. decemberében megszűnt.
UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (12-TŐL)
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|