bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
Általános utastájékoztató táblák és egyéb ágazatok
 
9 - 11

9

1961 előtti:

1961 - 1964 közötti, egy régi tábla felülmatricázásával:

Az eredeti, felülmatricázatlan táblaalap:

1973 körüli

Évjárat: 1977. július (40A busz megszüntetése, amit már nem jelöl) - 1978 vége (még színes piktogramos)

Évjárat: 1981. január (1 és 60-as beindítása) - 1982. szeptember (40E beindítása)

Külső oldal: A Gellért tér előtti SZT. felirat beszerkesztése

Belső oldal: Sárbogárdi út -> Fővárosi Művelődési Ház. Hálózati változások: megszűnt 11A, 60A buszok. Új járatok: 1, 60, 112. Feltüntettek egy 18-as villamos átszállást, töröltek egy 58-ast (bár nem volt fölösleges), és véletlenül lemaradt egy 3-as átszállás.

Évjárat: 1983. november (43-as villamos megszüntetése) - 1984. május (153-as beindítása)

Külső oldal: A Szt. és Gellért tér feliratok szóközét növelték, az Szt. betűk mérete a többi feliratnak megfelelő.

Belső oldal: Korábban kimaradt átszállások feltüntetése, átszállások számsorrendbe rendezése. Megszűnt: 43-as villamos. Új járat: 40E busz. Megálló átnevezés: Leányka utcai lakót. -> ~ ltp.

Vágányzáras táblák

Döbrentei tér feltüntetésével

A járat 1986 októberében megszűnt.

9A

A járat 1961-ben indult. A táblát ekkor matricázták A-ra az ekkor meghosszabbított 9-es régi táblájából

1964 - 1970 közötti. A járat útvonala később módosult, majd 1972-ben megszűnt.

10

1964 utáni. Egyébként 1975-ig indult a Víztoronytól.

1981-2 körül készült duplaoldalas tábla. A járat 1985-ben szűnt meg.

10É

1983, a járat indulásakor. Csak egy évig közlekedett ilyen formában. 1984-ben már az Újpest Forgalmi teleptől indult. 1985-ben szűnt meg.

10A

1981 körül készült duplaoldalas tábla. A járat 1984-ben szűnt meg.

11

Az óbudai viszonylat 1981. januárig közlekedett. Ez a tábla 1979 májusában készült (láthatjuk rajta a Petőfi-híd felújításakor közlekedő összevont 4-6 villamost)

1990 decemberében új járat ondult a 3-as metró indítása végett, a 12-es és 14-es tehermentesítérése.

Évjárat: 1990. december, az induláskor

Külső oldal: A Szilágyi utca helyett hibásan Szilas-patakot ír az útvonalleírásban

Belső oldal: A 14-es megállólistájából szerkeszthették, ezért olyan kicsi a VÁ. felirat a forgalmi telepnél.

Évjárat: 1991 eleje

Külső oldal: A hibás Szilas-patakot korrigálták Szilágyi utcára

Belső oldal: Azonos az előzővel (a 14-est is jelöli a végállomáson, csak lekopott)

Évjárat: 1994.április

Külső oldal: Új utcanevek, tojáslogós szériás betűk típusával.

Belső oldal: Tojáslogós szériákra jellemző megállólista, de még balos kialakítással. Tartalmi különbség nincs. Érdekes a metró piktogram helyetti kiírás.

Évjárat: 1994.december, első tojáslogós, utolsó széria

Külső oldal: Új kialakítás, azonban érdekes megmaradt az Univers típusú járatszám.

Belső oldal: István tér ->Szent István tér

A járat 1995. decemberében megszűnt.

UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (12-TŐL)

 

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

 

 
Járattörténeti adatok (1915-napjainkig)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$