14
Évjárat: ~1985.
Évjárat: 1995. június (a térségben lezajlott járatmegszüntetések - 10A,83,87B,110 - utáni állapotok)
Érdekes próbanyomat, melyen a menetrendi táblák határátlépést jelző csíkja szerepel, külső oldalán pedig 112-es.
Évjárat: 1995. december
Belső oldal: További három helyen feltüntették a 173-ast valamint a Kosztolányi Dezső tér helyett a Hamzsabégi úthoz írták ki a 41-es buszt.
Évjárat: 1996. szeptember, puha műanyag
Belső oldal: Az ekkor induló 103-as beszerkesztése eltérő (és nagyobb méretű) számmal. A Kosztolányi Dezső tér irányába megszűnt a Fehérvári út megállóhely. Az Építész utcai 10-es átszállás eltűnt. A Galvani utcához eltérő számmal szerkesztették a 47-es villamost. A 41-es busz visszakerült a Kosztolányi Dezső térre, jóval kisebb számméretben, a 41-es helyére, amely így törölve lett.
Évjárat: 1997 első fele (puha műanyag)
Belső oldal: A Hengermalom útnál törölték a 3-as busz iránymegjelölését és eltérő számokkal (a korábbi szérián használt szerkesztő-típussal) pótolták a 41-es villamost. A másik irányban a Vegyész utcánál pótoltak átszállásokat. A Kosztolányi Dezső térnél ismét látható a 41-es.
Évjárat: 1998 első fele, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül, új típusú tojáslogóval.
Évjárat: 1998. augusztus, a Tétény-busz beindításakor.
Belső oldal: Vékony betűs megállólista. A járatszámból a 4-es eredeti maradt, de az 1-es új típus. Tartalmi változás csak a tétény-busz feltüntetése, valamint a 3-as irányának megjelölése. Érdekessége, hogy a jobb oldali lista felett a "kapcsolatok" helyett "lehetőségek" szerepel.
Garázsmeneti tábla 1999 körüli gyártás, a 14, 101, 114-es viszonylatokon használták
Évjárat: 2000.április vége, a 10-es busz megszűnésekor (valószínűleg utolsó széria)
Belső oldal: Két helyen a 10-es törlése, és az 5. megállóban az ennek nyomán módosult 3-as törlése.
A járaton 2001 szeptemberétől a Vt-Transman MAN SL223-as autóbuszai közlekedtek, így a táblagyártás csak pótlás esetén történt.
Évjárat: 2004. november 22. (250-es beindítása)
Belső oldal: Új járatok: 118-as villamos (2003. szeptember), 40E busz (2002. május), 140E (2003. szeptember), 250 (2004. november). A 13, 13A járatok 2000 júniusa óta a Camponáig közlekednek. Az 50-es és 150-es járatok feltüntetése a korábbi szériák hiányosságát pótolja.
A MAN járműveken használt viszonylattábla (alsó sorban)
Az új paraméterkönyv bevezetésétől, 2008. szeptember 6-tól 214-es jelzést kapott.
15
Évjárat: 1984. november (3-as metró már az Árpád hídig közlekedik, Élmunkás térnél nem jelöli a váci úti villamosokat) után /a többi széria ismeretében valószínűleg ez 1984 év végén készült/
Belső oldal: A megállólista a végén hibás: kimaradt a Victor Hugo utca megállóhely és a Gogol utca végállomás. Az Élmunkás tér megállóhely már a Boráros tér irányú első megálló volt (Váci út x Alig utca kereszteződésénél). A gyorsjáratok a piros festék gyengébb minősége miatt lekoptak.
Évjárat: 1985
Külső oldal: A végállomásnév pontos megnevezése
Belső oldal: A megállólista korrigálása, továbbá a Ferenciek tere átszállássor számsorrendbe rendezése.
(ugyanazon széria, de itt nem csúszott szét a gyorsjáratok szitázása)
Évjárat: 1985 vége - 1986 első fele
Külső oldal: Megjelent a Közraktár utca felirat a pontosabb utastájékoztatás érdekében, viszont a helyhiány miatt a Gogol utca rövidítve lett.
Belső oldal: Átszállások kiszedése (valójában hálózati változás nem történt, a kiszedések pedig nem indokolhatóak - például a fontos 9-es átszállás törlése)
Évjárat: 1986. május (116-os beindítása) - 1987. december (12, 12A megszüntetése) közötti.
Belső oldal: Az új 116-os járat feltüntetése.
Évjárat: 1988. május (15A beindítása)
Belső oldal: Törölték a megszűnt 12 és 12A, valamint már látszik az újonnan elindult 15A járat.
Évjárat: 1989
Belső oldal: A 15A-t még több helyen feltüntették, valamint egyes helyekről töröltek, míg másütt kiírtak átszállásokat, logikátlanul.
Évjárat: 1992. december (tulajdonos információi)
Külső oldal: A két végállomást felcserélték, a Közraktár utca zárójelbe került, a Gogol utca szintén, ugyanis a végállomás elnevezése Lehel tér lett.
Belső oldal: Az eltérő vonalvezetés miatt a visszaút megállóit is feltüntették, ennek következtében kisebb betűs megállólista és balra húzott járatszám. Az alábbi megállóátnevezések történtek (csak a régebbi balos által megjelölt irányt tudtam vizsgálni): Szamuely utca -> Lónyai utca, Felszabadulás tér -> Ferenciek tere, Martinelli tér -> Szervita tér, Engels tér -> Erzsébet tér, Báthori utca -> Báthory utca. Ellenirányban a Bakáts tér helyett hibásan Bakáts utcát jelöl. Megállók esetében ahol a hely lehetővé tette az "u." és egyéb rövidítések helyett teljes kiírást alkalmaztak. Átszállások jelentős módosítása. Tényleges hálózati változások: 54-es rövidült, 4A megszűnt.
Évjárat: 1994. november (első tojáslogós)
Külső oldal: A két végállomást ismét megcserélték és eltűnt a Közraktár utca felirat, valamint a háromsoros elrendezésnek köszönhetően az "u" rövidítés megszűnt.
Belső oldal: A Bakáts tér megállót már helyesen jelzi. Megszűnt a 15A járat (1993. december).
Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag
Belső oldal: Sok átszállási változás: törölték a megszűnt járatokat (1,2 - a Szende Pál utcánál fenn maradt,8A) valamint a lerövidült 12-es villamost. A Ferenciek terén felüntették a korábban elmaradt 112-es és 173-as buszokat.
Évjárat: 1998. augusztus (City-busz beindításakor)
Belső oldal: Vékony betűkkel beszerkesztették a City-buszt, valamint kis számokkal az Erzsébet térhez a korábban elmaradt 105-öst. Törölték a már rég nem aktuális 2-es átszállást a Szende Pál utcánál.
Évjárat: 2007. október, puha műanyag
Belső oldal: A 0710-es 8-as táblához hasonlóan átszállások feltüntetése nélkül készült. Rengeteg megállóváltozás történt: 2002. márciusától a Szabadság téri mélygarázs építése miatt az autóbuszok útvonala módosult, Lehel tér felé megszűnt a Szabadság tér és Báthory utca megálló, helyettük létesült az Arany János utca és Kossuth Lajos tér megálló. 2002. májustól Boráros tér felé a Báthory utca megállót áthelyezték, új neve: Kossuth Lajos tér. A Kálvin tér térségében jelölt megállóváltozások a Ráday utca (kezdetben csak hétvégi) lezárásákor aktuális megállóhelyek. A Lehel téri végállomás áthelyezésére 2005. szeptemberében került sor, ezért változtak itt a megállók. A Havas utca megálló létesítése a 2-es villamos felújításához kapcsolódó ideiglenes változás.
Évjárat: 2008. március - július között, duplaoldalas kivitel, digitális nyomtatással. Boráros térnél elhagyták a Közraktár utca kifejezést, bár az elnevezése (és helye sem) változott meg hivatalosan
15A
A járat 1988. május és 1993. decembere között közlekedett, kirázólag Ikarus 415-ösökkel.
Évjárat: 1988. május, a járat indulásakor.
UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (16-tól)
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|