62
Kartontábla az 1970-es metróátadás előttről.
Duplaoldalas tábla, évjárata vélhetően 1980 / 1981
Évjárat: 1982. július (már nem jelöli a 44A buszt (az Ikarus gyárhoz közlekedőt) - 1983
Külső oldal: A végállomások és útvonal teljes megfordítása (a fejvégállomás Örs vezér tere lett), viszont a MÁV-telep utáni kötőjel megmaradt.
Belső oldal: A tábla korát csak saccolni lehet, a TROLI felirat a Tr. helyett inkább a 80-as elején volt jellemző.
Évjárat: 1983-84
Belső oldal: A fölöslegesen szereplő 173É-t törölték, hiszen a villamos éjszaka nem közlekedik.
Évjárat: 1984-1985 körül (mindenképpen 1985. december előtt, még nem jelöli a 61-est.)
Belső oldal: A korszaknak megfelelően már vékony-vonalas táblázat, TROLI felirat helyett tr. rövidítés, HÉV piktogramok megjelenése. A 177-est törölték, pedig továbbra is létező átszállási kapcsolat. Törölték a 25-öst is, mivel az Öv utcánál fölösleges jelölni.
Évjárat: 1985. december 2. (61-es beindítása) - 1987. január 1. (168-as beindítása) között
Belső oldal: A 61-es beszerkesztése, azonban a 61-es helyére, amely így nincs feltüntetve. 76-os helyett hibásan 76-ost jelöl. A korábban véletlenül törölt 177-est ismét feltüntették.
Évjárat: 1988. július (73-as beindítása az alapjárat helyett) - 1990 vége (piros számos gyorsjáratok)
Külső oldal: A MÁV-telep utáni fölösleges kötőjelet törölték.
Belső oldal: Rákos-patak utca -> Rákospatak utca (a 80-as évek második felében fokozatosan tüntetik el a kötőjeles megállókat). Megszűnt járat: 73 busz. Új járatok: 44A, 131, 168 buszok, továbbá a korábban véletlenül törölt 61-es is látható - utóbbiak a felső sorba Helvetica karakterekkel szerkesztve.
későbbi vágányzár során matricázva:
Évjárat: 1992
Belső oldal: A 67 és 69-es villamosok feltüntetése minden lehetséges helyen. A Öv utca - Tóth István utcai átszállások átrendezése.
Évjárat: 1993
Külső oldal: Részletesebb útvonal-leírás.
Belső oldal: Az Örs vezér téri átszállássor rendezése, azonban a 44A-t elfelejtették bekeretezni. Rákospalota, MÁV-telepnél törölték a 67-es villamost.
Évjárat: 1994. május, utolsó balos
Belső oldal: Az Örs vezér térénél a 44A keretét pótolták. 1993 decemberében megszűnt a 130-as busz, helyette a 130-as közlekedik.
Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós
Belső oldal: Érdekesség, hogy előre feltüntették a csak novemberben induló 173-ast.
Évjárat: dátum szerint 94/6, valójában 1995. december
Belső oldal: Megszűnt járatok: 132 busz és 44-es villamos.
Évjárat: 1996. január. Tartalmi különbség nélkül.
Évjárat: 1997. április
Belső oldal: Új típusú tojáslogóval. Megszűnt járatok: 46-os busz, 67-es villamos. Új járatok: 69A villamos, 67V pótlóbusz. A Pólus járatot kifelejtették.
Évjárat: 1998
Külső oldal: Nagyobb méretű karakterek, Helvetica stílusban
Belső oldal: Megállólista átdolgozása vékony betűs stílusban. Megszűnt járat: 69A villamos. A Pólus céljáratot is feltüntették.
Évjárat: 1999
Külső oldal: A korszakra jellemzően kisjáratszámos és a későbbi újlogós táblákéhoz hasonló betűkkel.
Belső oldal: Tartalmi különbség nincsen. A két táblázat között nincsen hely.
Évjárat: 2000. szeptember
Belső oldal: Új járat: ideiglenes 63-as villamos. Megállóváltozás: Rákospalota felé: Gyarmat utca -> Kerékgyártó utca. Örs vezér tere felé: A Gyarmat utca megállót kettébontották (Czobor utca és Kerékgyártó utca)
Évjárat: 2000. december
Belső oldal: Új járatok: Expo (100-asból), rákoskert busz, palota busz. A pólus céljárat új neve: Pólus busz. A Nagy Lajos király útjánál fölöslegessége miatt törölték a 69-est.
Évjárat: 2001. október 3.
Külső oldal: Útvonala a Mázsa térig hosszabbodott, a MÁV-telep vá. új neve: Mézeskalács tér
Belső oldal: A hosszabb útvonalnak megfelelően.
Vágányzáras táblák
1991. április 16. - május 21.: Erzsébet királyné útja vágányfelújítás Kolombusz u - Nagy Lajos király útja között
1998. május 14-18., Erzsébet királyné útja pályafelújítás:
2001. július 30. - augusztus 19.: Nagy Lajos király útja pályafelújítás
63
1964 - 1972 december közötti kartontábla
Nagyobb végállomás feliratokkal:
1972 december - 1973 november (a járat megszűnése)
Évjárat: 2000. szeptember 4.
Belső oldal: A Mexikói út végállomás elé jobb oldalt véletlenül egy R betűt szitáztak.
Évjárat: 2000 december 5. (Rákoskert-busz beindítása)
Belső oldal: Új járat: Rákoskert-busz. Az első széria legyártásával egyidejűleg lett a 100-asból Expo-busz, ezen a decemberi szérián ezt is frissítették. A Pólus céljárat új neve: Pólus-busz. Az Erzsébet királyné útjánál feltüntették a 70-es trolibuszt is.
Vágányzáras tábla
2001. július 30. - augusztus 19.: Nagy Lajos király útja pályafelújítás
A járat 2001 október 2-én üzemzárással, a 3-as villamos beindításakor szűnt meg.
64
1977-1979 között készült, korszakra jellemzően matricás kivitel
A járat 1979 októberében, a 82-es troli építésének kezdetekor szűnt meg. Egy ideig még villamospótló járat közlekedett helyette, majd 1980. január 3-tól végleg felváltotta a beinduló 82-es troli.
65
A járat 1980-ban, az M3-as építési munkálatai miatt szűnt meg.
Matricás kivitel:
66
A viszonylat 1971. március 7-én szűnt meg, a tábla az 1959-től 1967-ig élő állapotokat mutatja, de kialakítása alapján 1964 előtti.
67
1965-1972 közötti időszak, kialakítása alapján inkább 1969-1972
1972:
70-es évek végi matricás kivitel.
Évjárat: 1980. október (173É indulása) - 1984. november (A 120-as már nem a Keletiből indul), de a következő széria ismeretében inkább 1980-1981 lehet az évjárata. Az éjszakai járatok jelölésére nem találok magyarázatot, hiszen a 67-es a fenti időszakban nem közlekedett éjszaka.
Évjárat: szintén 1980. október - 1984. november, de az előző széria ismeretében és a vastagvonalas táblázat használata miatt 1982-es vagy 1983-as lehet.
Külső oldal: Az útvonalleírás egymás alá rendezve.
Belső oldal: A fölöslegesen szereplő éjszakai járatokat törölték, azonban az Erzsébet királyné útjánál kint maradt.
Évjárat: 1985. március (A 20-as a Keleti pályaudvarig közlekedik) - 1988. június (Még nem közlekedik a 73-as)
Külső oldal: Ismét az 1980-1981-es széria külső oldala
Belső oldal: 80-as évek közepétől alkalmazott szerkesztés: vékonyvonalas táblázat, "TROLI" helyett "tr." jelöléssel. Az Erzsébet királyné útjánál is törölték az éjszakait.. A 20-as a Keleti pályaudvarig közlekedik, a 120-ast lerövidítették.
Évjárat: 1988. július 1. (73-as beindítása)
Évjárat: 1990. december 16. (az újpesti metróátadás utáni változások)
Belső oldal: Megszűnt járatok: 30, 55. Lerövidült: 20. A 62, 69 villamosokat minden lehetséges helyen feltüntették. Megállóváltozás: Erzsébet királyné útja -> ~ aluljáró.
Évjárat: 1992 - 1993. október (55-ös megszüntetése)
Belső oldal: Közterület átnevezés: Népstadion út -> Stefánia út. Keretes gyorsjáratokkal.
Évjárat: 1994. május, utolsó balos
Belső oldal: Megszűnt járat: 55-ös busz.
Évjárat: 1994. október, első tojáslogós
Belső oldal: Már jelzi a novemberben indult 173-ast, melyet az eredeti lista elkészülte után - a szita átszabásával helyeztek be, ezért nincsen számsorrendben.
Évjárat: 1995.június
Belső oldal: Törölték a megszűnt 44-es villamost és 33-as buszt. A 173-ast a Baross tér felé is feltüntették a Hungária körútnál, továbbá ugyanezen irányban a Keletinél számsorrendbe helyezték.
A korszakra kevésbé jellemző puha és hagyományos kemény verzió is készült.
Évjárat: 1995.november, valószínűleg utolsó tojáslogós. Tartalmi különbség nélkül, de a két irány megcserélésével.
Vágányzáras táblák:
1997 márciusától 67V jelzéssel pótlóbusz váltotta fel, melynek táblái a Villamospótló táblák menüpontban megtalálhatóak
67A
A járat a metró első (1970) és második szakaszának (1972) átadása között közlekedett.
|