bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
Általános utastájékoztató táblák és egyéb ágazatok
 
25 - 25gy - 25AGY

25

Szitázott kivitelű fém duplaoldalas a 80-as évek legelejéről

Szintén hasonló körú, de sablonnal (Récseis) készült fémtábla.

Évjárat: 1985. október (már jelzi a 104A-t) -  1987. szeptember (a 25A beindítása, amit még nem jelez).

/csúcsidőn kívül és hétvégén használt táblaváltozat, a Gyógyszeripari vállalat érintése nélkül/

Külső oldal: R.palota után nincsen vessző. A Sipos hibásan ékezettel írva. A járatszám karakter-köze néhány milliméterrel nagyobb.

Évjárat: e széria szintén 1985. október -  1987. szeptember közötti, egyetlen különbsége van, hogy a külső oldalán a " Sipos " helyesen, tehát ékezet nélkül lett kiírva.

Évjárat: 1987. szeptember (25A beindítása) - 1990 első fele (még Kacsóh Pongrác út végállomásnéb)

Külső oldal: Csúcsidőben már régóta közlekedett a Gyógyszeripari ellátó és szolgáltató vállalatig, de ezt csak most tüntették fel a táblákon, korábban kiegészítő táblát alkalmaztak

Belső oldal: A kötőjeles megállónévhasználat elhagyása (Rákos-Patak) a 80-as évek végére jellemzően. Új járat a 25A valamint feltüntették az időszakos útvonalat is.

Évjárat: 1990 első fele

Külső oldal: Mindkét végállomás elnevezése megváltozott

Belső oldal: 1990 decemberétől indult a 170-es járat, melyet a tábla még nem jelez, valamint a 25A is december előtti útvonalán közlekedik a Hubay téren körforgalomban (Deák utcai átszállásnál láthatjuk). Megállóváltozás utcaátnevezés kapcsán: Ipartelepi út -> Mélyfúró utca.

Évjárat: 1994 február (utolsó balosszéria)

Belső oldal: Megállónévváltozások régi típusú betűkkel: Erzsébet királyné útja -> Rákospatak utca (~), Lenin útja -> Szent korona útja, Csanádi György utca -> Wesselényi utca, Deák utca -> Hubay Jenő tér, Közvágóhíd utca -> Kovácsi Kálmán tér, Ifjú gárda utca -> Károlyi Sándor út. Új megálló egyedi betűkkel: R.palota, Székely Elek út. Átszállási változások: Néhány helyen korábban meglévő, fölöslegesnek tartott átszállások törlése. A 170 beindulása(egy helyen igénytelen sortovábbszerkesztéssel) és 170-es megszűnése.

Évjárat: 1995 február, első tojáslogós

Külső oldal: Megszűnt a rövidítés, 3 sorba tagolva kiírták a rákospalotai végállomást

Belső oldal: A balos által jelölt irányban nincs megállóváltozás. Első tojáslogós léte ellenére furcsa a jobb oldali listán a 9. megállónál lévő nagyobb 70-es szám, amely átszerkesztésnek tűnik.

1996-ban a 25-ös útvonala a gyorsjárattal együtt a Székely Elek útig (volt Sipos Dénes út) rövidült.

Évjárat: 1996. február (kemény műanyag)

Külső oldal: Szám és karakterek egyaránt Helvetica típussal készültek.

Belső oldal: A szakaszrövidülésen kívül a megállólistában az alábbi változások történtek: bal oldal: a Wesselényi utca megálló megszűnt, helyette a Bezerédj Pál utcánál állnak meg a buszok. Jobb oldal: a Balázs utcában beszerkesztették a 74A trolit nagyobb számokkal, egyúttal a 74-es átszállás is nagyobb méretű lett. A Teleki Blanka utcánál viszont leszedték a 74-es trolit (fölösleges volt kiírni), a megszűnt 1-est is törölték.

Évjárat: 1996. augusztus (puha műanyag)

Belső oldal: A Székely Elek út irányában ismét megállnak a buszok a Wesselényi utcánál, a Bezerédj Pál utca megállót pedig Szerencs utcára nevezték át. A jobb oldali listán a 74 és 74A troli számméretét csökkentették. Időközben megszűnt a 104A.

Évjárat: 1997. március - szeptember között, puha műanyag

Belső oldal: Új járat a 67V a 67-es villamos helyett, valamint a 69A villamos (érdekes megoldás a bal oldali listán egymás alá szorított két átszállás). A 74-es trolit pótolták nagyobb számokkal.

Évjárat: 2000. szeptember (a 63-as villamos indításakor)

Belső oldal: Új típusú logó alkalmatása. Átszállásmódosítások: Új járat a 63-as villamos (eltérő számtípussal beszerkesztve). Megszűnt a 69A villamos. A jobb oldali listán a Hubay térnél is pótolták az elmaradt 25-ös és 70-es járatok átszállásait.

Évjárat: 2000. október 1. (Palota-busz beindítása) - 2001. október 3. (63-as villamos megszüntetése)

Belső oldal: Új járat a palota-busz, vékony betűkkel beszerkesztve.

Évjárat: 2001. október 3. (3-as villamos beindítása) - 2002. július 12. (32-es megszüntetése)

Belső oldal: A 63-as helyett a 3-as villamos jár, valamint még egy helyen feltüntették a palota-buszt.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: A 32-es helyett a 132-es közlekedik 2003. június 16. óta.

Évjárat: 2006. június (puha műanyag) - szeptember 28. (132-es megszüntetése, amit még jelöl). Tartalmi különbség nélkül, a táblák elhasználódása miatt legyártva

Belső oldal: Zrt-s logó, mely a korszakra jellemző táblákkal ellentétben továbbra is középen helyezkedik el. "Kapcsolatok" helyett "lehetőségek"

Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag

Belső oldal: A logó alulra került. Korábban elmaradt átszállások feltüntetése. Megszűnt a 132-es, új járat a 96A. Hubay Jenő térnél hibásan 170-est jelöl a gyorsjárat helyett.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag

Belső oldal: Vasúti átszállások feltüntetése. A hibás 170-es korrigálása.

2007.04.02-től bizonyos menetek a MEDIMPEX-ig közlekedtek. Ilyenkor kiegésztő táblát használtak a buszokon. Ez a darab a változás bevezetésekor készült, puha műanyagból:

Ez a tábla már digitális nyomtatással készült (kemény műanyagból), tehát 2008. március - július közötti.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Rákospatak utca (Erzsébet királyné útja) -> Erzsébet királyné útja. Egy 67V átszállás áthelyezése, és további átszállások feltüntetése: MÁV, Palota-busz, 32-es busz. A Kovácsi Kálmán térnél törölték az átszállásokat.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. július, digitális nyomtatással. Tartalmi különbség nélkül.

Külső oldal: Nagyobb betűméret, kisebb sorközzel. A járatszám karakter-köze nagyobb.

A járat szerepét 2008.09.06-tól nagyobbrészt az új 5-ös viszonylat, kisebbrészt a 25A-ból átszervezett új 25-ös járat vette át.

Évjárat: 2008. szeptember 6. - a korábbi 25A végpontjain, sűrűbb megállókiosztással, az Eötvös utcán át közlekedő új viszonylat indult 25-ös jelzéssel. Első széria, matricás kivitel.

Évjárat: 2008. szeptember 30. (204-es beindítása), matricás kivitel.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: A 204-es feltüntetésén kívül nincs különbsége.

Fenti szériár 2009. március 1-től, az Erzsébet utca megállóhely létesítése miatt matricákkal látták el:

Évjárat: 2009. április - a 2009. május 11-től érvényes megállólétesítésre előre legyártva, matricás kivitel.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: A későbbi táblázatosokra jellemző vékonyabb vonalas táblázattal. Jelzett naptól új megálló mindkét irányban a Széchenyi útnál. Továbbá az Erzsébet utcai új megálló már nyomtatásban is megjelenik. Újpest-központ átszállásainak elrendezése más.

Évjárat: 2010. augusztus, matricás

Külső oldal: Zurich karakterek, kék színnel, színes piktogramokkal. Elrendezésében nem változott.

Belső oldal: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, intézmények és kerületek feltüntetésével. Megálló változás nem történt. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.

KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL

Évjárat: dátum szerint 2011. február, valójában 2011. május - augusztus közötti lehet (BKK logó használata, metrópiktogram változása), matricás

Külső oldal: Új típusú metrópiktogramok és P+R jelzése, a feliratok és járatszám nem változtak, de Újpest-központ egysoros lett

Belső oldal: Új típusú metrópiktogramok és BKK logó használata, ami a jelzett 1102-nél későbbi gyártásra utal. Új megálló a Rákospataknál (2010. szeptember 10-től), emiatt a jobb oldali körforgalmi rész szerkesztve lett. Átszállások variálása, tényleges hálózati változás nélkül: például Újpest-központban a fölösleges, máshol is jelzett átszállások törlése, másütt elmaradt átszállás feltüntetése vagy iránymegjelölések.

KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL

Évjárat: dátum szerint 2011. február, valójában 2012. április 2. (230-as beindítása), matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Az új 230-as járat feltüntetésén kívül semmilyen különbsége nincs.

Évjárat: archív felvétel, ismeretlen belső oldalú tábláról. Kialakítás alapján 1212-1302 közötti lehet

Külső oldal: Rövid ideig alkalmazott, összenyomott Zurich betűk, P+R nélkül

Évjárat: 2013. november - a 2013. december 2-től érvényes megállólétesítésre készítve (Rákosszeg park), matricás és táblára nyomott kivitelben egyaránt készült.

Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás, a metrópiktogram helyett "M" jelölést használ.

Belső oldal: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények, kerületek megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal). Új megálló létesítése: Rákosszeg park. Megállóhely egységes elnevezése mindkét irányban: Rákospatak utca. Átszállások kismértékű átrendezése az újpesti szakaszon, illetve több helyen iránymegjelölés feltüntetése az átszállásoknál.

Évjárat: 2014. június, mindkét oldalon táblára nyomott

Külső oldal: Újpest-Központ két sorban. A karakterek mérete nem változott.

Belső oldal: Bár a 4-es metró átadásakor (2014. március 29-től) több megállót átneveztek Újpesten, a táblán ezek nem kerültek átszerkesztésre. Egyetlen különbsége az előző szériához képest, hogy a megállónevek néhány milliméterrel nagyobbak.

Évjárat: 2014. június, mindkét oldalon táblára nyomott

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Ténylegesen a gyártásnak megfelelő megállónevekkel (az újpesti szakaszon 4 megállót is átneveztek). Több átszállás esetén iránymegjelölést alkalmaztak.

Évjárat: dátum szerint 2014. szeptember, de valójában 2015. február 7. (270-es beindítása) , mindkét oldalon táblára nyomott

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Új járatok: 270 (2015. február 7.), 296A (2014. szeptember 15.). Újpest-központban volán átszállások feltüntetése. A Hubay Jenő téri új átszállások miatt, vélhetően a helyhiány következtében az iránymegjelölések nagyrészét törölték. Egy fölöslges 120-as átszállás törlése és egy 74-es troliátszállás feltüntetése.

25

Évjárat: 1985 november - 1987 szeptember, már jelzi a 170-es járatot, de az autóbuszok még nem érintik a Compack vállalatot. A járat időszakos jelleggel közlekedett.

Külső oldal: A raktárak felirat ritka, egyedi típussal készült.

Évjárat: 1987 szeptember - 1989. (Még Kacsóh Pongrác út a végállomás megnevezése Mexikói út helyett)

Külső oldal: A járat útvonala a Compack vállalatig hosszabbodott.

Belső oldal: Valójában az ábrán látható végállomásrendszer alakult ki a korábbi hurokból. Tehát a tábla megállólistája TELJESEN HIBÁS, készítői nyilván nem ismerték a környéket, csak alászerkesztették az új végállomást. A járat tehát a Délker megálló után érintette a Compack-ot, innen visszafordulva haladt a Visonta utcán keresztül a többi megállót érintve.

 

 A tábla hibás kialakítását bizonyítja a fém menetrend is 1987-ből (lásd külön menüpontban).

Évjárat: 1991 (Még Sípos Dénes utas, de keretesgyorsjáratos belsővel)

Külső oldal: A végállomás elnevezését célszerűbbnek találták Mexikói útnak,ennek alapján a külső oldal módosult régi betűs átszerkesztéssel, a felirat meglehetősen a szélére került.

Belső oldal: Az átszállások a korszakra jellemzően az összes lehetséges helyen fel vannak tűntetve, az egyetlen lényeges változás az 1990 végén indult 170gy feltüntetése. A tábla megállórendezése továbbra is HIBÁS AZ EMLÍTETT SZAKASZON. A Compacknál ráadásul jelölik a 25-öst, amely sosem közlekedett itt.                                  

Évjárat: 1994 február (utolsó balosszéria).

Belső oldal: Korrigálták a hibás útvonaljelölést, bár így kimarad az eltérő visszaút jelzése. Megállók átnevezése: Fazekas Ferenc utca -> Fazekas sor, Deák utca (Hubay Jenő tér) -> Hubay Jenő tér, Közvágóhíd utca -> Kovácsi Kálmán tér, Sípos Dénes út -> Székely Elek út. Átszállások: 170-es megszűnése 1993 júliusában, helyette a 170 meghosszabbítása. A hibásan szereplő 25-ös törlése.

Évjárat: 1996. február, puha műanyag. márciustól a 25-ös útvonala az alapjárattal együtt a Székely Elek útig rövidült, a megszüntetett szakaszt ezentúl a ritkábban közlekedő 70-es szolgálta ki.

Külső oldal: A régi típust vékonyítva kis méretű betűket és egyedi járatszámot használtak (mint az ugyanekkor megváltozott 25 és 70-es járatoknál). Érdekes a Mexikói út aránytalan "ú" betűje.

Belső oldal: Az Árokhát utca helyett helyesen út szerepel.

Évjárat: 1997 április (tulajdonos információja) , puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt a 104A autóbuszjárat, új járat a 69A villamos. A 74-es troliátszállást a Mexikói út megállóhelynél jelöli, a 74A-t kifelejtették.

Évjárat: 1998

Belső oldal: A logóba Rt feliratot szerkesztettek. A 69A villamos megszűnt, ezt hézagot hagyva kiszedték.

Évjárat: 1999

Külső oldal: nagyobb járatszám és keret

Belső oldal: A megállólista a korszakra jellemző vékonybetűs stílusú lett. A járatszám a szintén ekkoriban jellemző vastag típus. A Mexikói úti 74-es troli átszállást törölték, helyette a végállomáson lehet átszállni rá és a korábban kifelejtett 74A-ra is (akárcsak a 96/2 szérián). Érdekes a lehetőségek szó használata a kapcsolatok helyett.

Évjárat: 2000. október

Belső oldal: Tartalmazza a palota-buszt (2000 októberében indult) és a rövid életű 63-as (2000 szeptemberében indult) villamost.

Évjárat: 2001. október (utolsó tojáslogós)

Belső oldal: A lehetőségek szó helyett ismét kapcsolatot használnak, illetve a megszűnt 63-as villamos helyett 3-ast írtak. A járatszám ferdén feljebb lett helyezve.

Évjárat: 2003 második fele v. 2004

Belső oldal: Megállónév helyesbítés: az évek óta helytelenül írt Bezerédj Pál utca megálló nevét korrigálták. Megszűnt járat: 32, új: 132.

Évjárat: 2006. június - október (132-es megszüntetése), puha műanyag

Belső oldal: A korszakra jellemzően "kapcsolatok" helyett "lehetőségek", a Zrt.-s logó lentebbre került. Tartalmi különbsége nincs.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag.

Belső oldal: MÁV kapcsolatok, valamint korábban elmaradt átszállások pótlása. 177 -> 231, megszűnt a 132-es, új járat a 96A.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag

Belső oldal: Volán átszállások feltüntetése.

Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással.

Külső oldal: Kisebb sorközzel.

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül, új típusú listával.

Évjárat: 2008. július, tartalmi különbség nélkül.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 225-re változott.

25A

Évjárat: 1987. szeptember , a járat indulásakor

Belső oldal: A visszautat is jelöli.

Évjárat: 1990. december.

Külső oldal: Az autóbuszok útvonala a 3-as metró újpesti szakaszának átadásával meghosszabbodott. A Kacsóh Pongrác úti végállomás új elnevezése Mexikói út

Belső oldal: A korszak újpesti tábláira jellemző átszállási számtípusok. A Tito utcánál a két átszállás nem maradt ki, csak lekoptak (20,96).

Évjárat: 1991. június 27. (Tito utca átnevezése) - december (Lenin útja átnevezése)

Külső oldal: A két végállomás megcserélve.

Belső oldal: A Tito utca neve Rózsa utca lett, azonban egy másik megállóban véletlenül megmaradt a Tito utca. A gyorsjáratok keretezése sok helyen elmaradt vagy pontatlanul történt: Tito és Ősz utcánál a 20-as, a Rózsa utcánál pedig két 20-as (az egyikre nem kellene keret), az Árpád kórháznál 170 helyett 170, 96 helyett 96. A Mexikói útnál kiírták a korábban kifelejtett 25-öst.

Évjárat: 1994. február (utolsó balosszéria)

Belső oldal: A gyorsjáratok kereteit pótolták. Megállóváltozások: Rózsa utca (Árpád út) -> Árpád üzletház, Tito utca -> Rózsa utca, Lenin útja -> Szent korona útja.

Évjárat: 1997 március (tulajdonos információja) puha műanyag

Külső oldal: A végállomáselrendezés ismét az 1990-es, és a Mexikói út szokatlanul a tábla szélére került.

Belső oldal: Szép megállólista, átszerkesztések nem látszanak. Az Ősz utcai megálló véletlenül kimaradt, új megálló létesült a Wesselényi utcánál. A jobb oldali listán a végállomásnál érdekes a villamosoknál az a "69V", valójában 69A-t akartak írni. Általában más járatok logójában még ekkor nem szerepelt az Rt felirat.

Évjárat: 1998 (hibás - 97/3 - dátumozással)

Belső oldal: Megállónévváltozás: Rákos út (SZTK) -> Arany János utca SZTK (vékony betűs szerkesztéssel), a 69V (pontosabban 69A) már nem kellene listában legyen.

Évjárat: 1999

Belső oldal: A 74-es troli átszállását a Mexikói úthoz helyezték és a 74A-val együtt vékony betűkkel szerkesztették. A 69V-t törölték.

Évjárat: 2000. október

Belső oldal: Vékony betűkkel beszerkesztették az októberben induló palota-buszt és a szintén ekkor indult, rövid életű 63-as villamost is.

Évjárat: 2001. október

Belső oldal: A 63-as villamos helyett 3-as közlekedik. A Palota-buszt újabb helyen tüntették fel.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Két irány megcserélése. A 32-es helyett a 132-es közlekedik.

Évjárat: 2006. június - október (már puha műanyagból készült, de még jelöli a 132-est)

Belső oldal: Zrt-s logó, a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Két elmaradt átszállás (20,120) feltüntetése.

Évjárat: 2007. november, puha műanyag.

Külső oldal: Megnövelt betűméret.

Belső oldal: Ismét megcserélték az irányokat. Arany János utca (SZTK) -> Rákos út (SZTK). Szinte minden lehetséges átszállás feltüntetése. Tényleges változások: 177 -> 231, 132-es megszüntetése, 96A beindítása. 10 év után (1997 óta hiányzott) ismét feltüntették az Ősz utca megállót.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag.

Belső oldal: Volán átszállások feltüntetése. Az előző szérián véletlenül törölt 20 és 120-as átszállásokat ismét jelölték az Árpád üzletháznál. Megszűnt a Váci úti Tesco-busz (2008.02.29. üzemzárással).

A járat jelzése 2008.09.06-tól 25-re változott, új megállókat kapott és útvonala a rákospalotai szakaszon módosult.

 

UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (26-TÓL)

 

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

 
Járattörténeti adatok (1915-napjainkig)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?    *****    Will Vandom Rajongói Oldala ♥ nosztalgia W.I.T.C.H. a javából, 2006 óta ♥ Te még emlékszel?    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie. Tedd meg te is, én segítek értelmezni! Kattints! Várlak    *****    Nagyon részletes születési horoszkóp + 3 éves elõrejelzés + kötetlen idejû beszélgetés diplomás asztrológussal! Kattints    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, itt: www.csillagjovo.gportal.hu    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését. 0630/583-3168    *****    Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan    *****    Ha egy igazán egyedi és szerethetõ sportanimével szeretnél megismerkedni, tégy egy próbát az Ookiku Furikabutte-vel.    *****    Augusztus 8-án Nemzetközi Macskanap! Addig is gyertek a Mesetárba, és olvassátok el a legújabb cicamesét! Miaúúú!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Ingyenes, magyar fejlesztésû online AI kalandkönyvek és szabadulószobák. Regisztrálj és játsz! Garantált szórakozás!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ingyenes, magyar nyelvû nyomozós kalandjátékok lebilincselõ történetekkel és grafikával! www.cluequestgame.hu