bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
66 - 69A

66

Évjárat: 1987. augusztus (a Prieszol József utca új útpályájának átadása, a Kossuth Lajos utca sétálóutcává alakítása miatti útvonalmódosítás) - 1989. október (a 194-es útvonalának módosítása - korábban a Nagykőrösi úton közlekedett)

Belső oldal: A Baross utca 36.-nál hibásan 23-as helyett alapjáratot jelöl. A 19-es átszállás feltüntetése is hibás a Csepeli átjárónál.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Külső oldal: Kispest és a Határ út között kisebb sorközzel.

Belső oldal: A balos által megjelölt iránnyal összehasonlítva számos megállóváltozás: Partizán utca -> Hitel Márton utca, Erzsébet tér -> Szent ~, Pesterzsébet városközpont -> Pestszenterzsébet ~ , Baross utca 36. -> János utca, Nagysándor József utca -> Pestszenterzsébet, Máv-állomás, Atra gyár -> Torontál utca, Festékgyár -> Fájiv, Építőipari Gép. Váll. -> ÉpGép, Vörös Október MGTSZ -> Ócsa-Soroksár TSZ. Érdekes a János utcánál, valamint a Határ útnál található átszállási hézag, hiszen első szériás tábláról van szó. Pesterzsébet városközpontnál a 19-es feltüntetése hibás: csak 1995 augusztusától áll meg itt.

Évjárat: 1995. december

Belső oldal: Megszűnt járat: 148, azonban egy helyen listában maradt, csakúgy, mint a júliusban megszűnt 31-es villamos. A János utcánál feltüntették a 19-est, ám hibásan, hiszen a HÉV-állomásnál kellene jelezni. Megszűnt továbbá az 50A villamos is, vele együtt - fölösleges tájékoztatás elve alapján - az 52-es villamost is törölték (már a Nagykőrösi úton jelzik).

Évjárat: 1996. január (érdekes, hogy egy hónapon belül új széria készült), még kemény műanyagból

Belső oldal: A pontosabb információközlés érdekében feltüntették a villamosok irányát. Logikusabb átszállási kapcsolat miatt több helyen áthelyezték a 19-est, törölték az ottfelejtett 148-ast, a Kossuth Lajos utcánál bal oldalon pedig valamiért a 123-ast is.

Évjárat: 1997 közepe, puha műanyagból

Belső oldal: Lényegtelen módosítások történtek: a HÉV piktogramok helyett betűkkel kiírták a HÉV nevét valamint Pestszenterzsébet elnevezése Pesterzsébetre módosult. Egyetlen fontosabb változás a 99-es helyébe lépő 99A feltüntetése: a keretet leszedték és mellészerkesztettek egy A betűt.

Évjárat: 1998

Külső oldal: A végállomásnév központi raktárakra módosult, ezt a régi típusú betűkkel írták ki.

Belső oldalt: Vékony betűkkel átdolgozták, a jól hangzó régi megállónevek eltűntek: Festékgyár (ez viszont az 1990 előtti megállónév is egyben), Ócsai út/Felüljáró, Polimer nevet kaptak.

Évjárat: 2000

Külső oldal: A központi raktárak kifejezést összesűrített betűkkel egy sorba írták.

Belső oldala nem változott.

Évjárat: 2001. október (utolsó tojásszéria)

Belső oldal: A 13-as villamos helyett már 3-as közlekedik.

Évjárat: 2002 első fele (még nem jelöli a szeptemben indult 94-est), utolsó tojásszéria, az utolsó generációs stílusban átdolgozva.  Tartalmi különbség nélkül, szokatlanul nagy logóval.

Évjárat: 2003. szeptember (Gloriett-busz beindítása)

Belső oldal: Új járatok: 94 (2002. március), Gloriett-busz (2003. szeptember). A Ráckevei HÉV megnevezés helyett egyszerűen HÉV megnevezést használ.

Évjárat: 2004 első fele

Belső oldal: A HÉV megnevezés helyett mindenütt Ráckevei HÉV kifejezést használ. A Nagykőrösi út (Határ út) megállónál feltüntették a Gloriett-buszt.

Évjárat: 2005. május 15. (Erzsébet-busz beindítása)

Belső oldal: A 2004 nyarán megszűnt 99A hibásan még listában maradt. A Ráckevei HÉV helyett ismét csak HÉV-et olvashatunk.

Évjárat: 2005. december 3. (154A,B beindítása)

Belső oldal: A logót lejjebb helyezték, "kapcsolatok" helyett  "lehetőségek". A HÉV átszállásokat ismét pontos elnevezéssel jelöli. Elmaradt 151-es átszállásokat pótoltak, törölték a hibás 99A-t, az 52-es villamos iránymegjelölését az Ady Endre utcánál törölték.

2007. július 2-től bizonyos menetek a BILK Logisztikai Központhoz közlekedtek. A megállós táblák változatlan külső oldallal készültek, de a BILK-hez közlekedő menetek esetén kiegészítő táblát alkalmaztak (puha műanyagból):

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó. Gyáli / pestszentlőrinci járatok átszervezése, továbbá a TESCO-busz beindítása. Megszűnt: Gloriett-busz, 54. Kimaradt átszállások, valamint Volán és MÁV kapcsolatok feltüntetése. Megállók átnevezése: Pesterzsébet-felső, HÉV-állomás -> vessző nélkül, Felüljáró / Ócsai út -> Ócsai úti felüljáró (mindkét irányban), valamint a Polimert nagybetűkkel írták ki.

66

Évjárat: 1987. július (az új Prieszol József utca - ma Topánka utca - átadása) - 1990. szeptember (54E megszüntetése)

Az említett időszakban megálló és átszállásváltozás nem történt, így az évjárat pontosabban nem állapítható meg.

Belső oldal: Pesterzsébet városközpontnál önmagát jelöli átszállásként. 

E tábla egyetlen különbsége, hogy a saját magára utalás hibáját korrigálták.

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: A Határ úti végállomásnál korábban a 99-es megszűnésekor kiszedték a szám keretét jól látható módon A betűt szerkesztettek mellé, hiszen helyette a 99A járat közlekedik. Feltűnő hiba, hogy még mindig láthatjuk az 50A villamost, mely 1995 januárjában szűnt meg. Ez a hiba annyiban segít a táblatörténet feltárásában, hogy megállapítsuk: volt egy első széria még 1994-ben.

Évjárat: 1999

Külső oldal: A végállomásnév központi raktárakra módosult, ezt a régi típusú betűkkel írták ki.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, a jól hangzó régi megállónevek eltűntek: Ócsai út / Felüljáró és Polimer nevet kaptak. A táblakészítők figyelmetlensége miatt az 50A villamos továbbra is látható

Évjárat: 2000

Belső oldal: A hibás 50A villamost 52-esre korrigálták.

Évjárat: 2002 első fele (még nem jelöli a szeptemben indult 94-est), utolsó tojásszéria, az egyik legfurcsább kidolgozású tábla

Külső oldal: Nagy kerethez aránytalanul kicsi szám, átmeneti betűkkel.

Belső oldal: Fekete keret(!), aránytalanul nagy tojáslogóval. A megállólista nagyobb méretű, új típusú piktogramokkal, az átszállási kapcsolatok felirat hiányzik.

Évjárat: 2003. szeptember (Gloriett-busz beindízása) - 2004. augusztus (99A megszüntetése)

Belső oldal: Új járatok: 94, Gloriett-busz.

Évjárat: 2006 első fele (még kemény műanyag, de már Zrt-s logó)

Belső oldal: Kisebb karakteres, osztott táblázatos elrendezés. Új járat: Erzsébet-busz (2005. május). Egy elmaradt 123-as átszállást pótoltak. Megszűnt a 99A.

2007. július 2-től bizonyos menetek a BILK Logisztikai Központhoz közlekedtek.

Évjárat: 2007. április, puha műanyag (a táblákat hamarabb legyártották, júliusra épültek ki az új megállók, és lépett életbe az új útvonal)

Belső oldal: A plusz megállók ellenére visszatértek a régi típusú, nagyobb karakteres táblázathoz. A BILK felé Ócsai út helyett hibásan Ócsai utcát jelöl. A Polimert a BILK felé nagy betűkkel írták ki. Elmaradt átszállásokat (166, Erzsébet-busz) tüntettek fel. Hálózati változások: gyáli járatok átszervezése (a 94-est azért törölték, mert az átszervezés óta nincs közös üzemideje a 66-ossal), TESCO-busz beindítása.

Évjárat: 2007. szeptember 1. (megállók átnevezése), puha műanyag 

Belső oldal: A korszak szokásával ellentétben nincsen dátumozva. Az Ócsai út / Felüljáró megállópár neve egységesen Ócsai úti felüljáró, a Polimer megállóhely neve Kispest felé és nagy betűkkel lett kiírva. Egy 166-os átszállás irányát feltüntették.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 66E-re változott.

67

Évjárat: 80-as évek eleje. Az autóbuszok 1979-től közlekedtek ilyen végállomáselnevezésekkel (korábban "kelet-pesti tejüzem") Duplaoldalas tábla.

Évjárat: 1985. december (beindult a 61) - 1986. július (még a Gyakorló utcai lakótelepen keresztül közlekedik)

Külső oldal: A Váll. rövidítés megszűnt

Belső oldal: Az autóbuszok ekkor még a Gyakorlói utcai lakótelepen keresztül közlekedtek, a 77-es buszok pedig a Kerepesi úton. A nemrég indult 61-es láthatóan listaszerkesztéssel járt, tehát korábbi balosok is léteztek. A Gyakorló utcánál kiírt 100-as és 130-as helyhiány miatt került oda, de a tájékoztatás nem helyes. 

Évjárat: 1988. január 30.

Külső oldal: A járat útvonala 1988.január 30-án az Újlak utca lakótelepig hosszabbodott és útvonala a Gyakorló utca térségében még 1986-ban módosult (lásd fentebb).

Belső oldal: Bővebb átszállásfeltüntetés az Örs vezér terénél (hibásan saját magát is jelzi), ebből azonban csak a 44A és a 131-es új járatok. Néhány vállalati megálló neve kis mértékben módosult. Az aluljáró megállóhely Budapesti Tejipari vállalat néven fut tovább.

Évjárat: 1989 (Határhalom utca megálló létesítése)

Belső oldal:  Megállóátnevezés: Keresztúri út -> ~, Rákosfalva HÉV-áll. Az új megálló neve tévesen Határ"M"alom utcaként szerepel.

Évjárat: 1990. szeptember

Külső oldal: A járat útvonala az Aranylúd utcáig hosszabbodott a kiépült új lakóterület miatt.

Belső oldal: Furcsa megállólistát alakítottak ki az Örs vezér téri átszállások egy sorba írásával. Az új útvonalon kívül két átszállás (fölösleges) feltüntetése a tartalmi különbség, valamint a Keresztúri út, Rákosfalva HÉV állomás megálló ismét a régi nevét kapta. A HatárMalom utca feliratot javították.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: Keretes gyorsjáratokkal. Még az idejüket múlt megállónevek is maradtak. Egyetlen különbség egy HÉV-átszállás feltüntetése.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Külső oldal: Rövidítés megszűnése, teljes kiírás a korszakra jellemző vékonyabb, vízszintes irányban összenyomott betűtípussal. 

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest az alábbi megállóváltozások történtek: Keresztúri út /Gyakorló utca/ -> Halas utca, Duna MGTSZ kertészet -> Faiskola, Főkert Díszitő üzeme -> Díszitő üzem, Kohászati Vállalat -> Túzok utca.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Az időközben megszűnő járatokat törölték (46,62,132)

Évjárat: 1997-1998 fordulója, kemény műanyag 

Belső oldal: A korábban kifelejtett 13-as villamost kisebb számokkal pótolták.

Évjárat: 2000. szeptember - december között között készült (a szeptemberben indult expo-járat már rajta van, a rákoskert-busz még nincs)

Belső oldal: Két megállóváltozás: Faiskola -> Keresztúri út 102, Tejipari vállalat -> Aluljáró-Danone. Átszállások: 100-as buszt hézagot hagyva kiszedték és a lista végére beírták az expo járatot. Az 1998-ban indult keresztúr-busz is helyett kapott, illetve a rövid ideig közlekedő 63-as villamos is. A módosításokat vékony betűkkel készítették.

2001-től Ikarus 412-esek jártak a vonalon, így a táblagyártás csak pótlások esetén történt. Később visszatértek a 260-asok.

Évjárat: 2003. június (132-es beindítása) - 2003. szeptember (176-os beindítása)

Belső oldal: A Danone megállóhelynél kimaradt átszállásokat tüntettek fel, a másik irányban viszont a keresztúr-buszt törölték. Az Örs vezér téri megállók átszállásjelölését átrendezték: az egyikben a zuglói oldal, a másikban a kőbányai oldal átszállásai kaptak helyet. Tényleges hálózati változások: új járatok: 3-as villamos, Rákoskert-busz, 132144. Megszűnt: 32-es busz, 63-as villamos.

Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag. A rákosszentmihályi járatok változására készítve.

Belső oldal: Új megálló az Örs vezér terén az Árkádnál. Megálló-átnevezések: Keresztúri út / Szentmihályi út -> Rákosfalva, Kabai utca -> ~, BÉTEX áruház. Új járatok: 44,176,231,244,276E,277. Megszűnt: 44,44A,76,77,132,144. Az Örs vezér terénél nem jelöli a HÉV-et (mivel Rákosfalvánál már fel van tüntetve).

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: Volán átszállás feltüntetése az Örs vezér terénél.

68

Évjárat: 1986 - 1989 (1986 előtt csak Vörös október utca volt írva Kispest nélkül) - Mindkét oldalon azonos.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Külső oldal: Még 1989-ben módosították a változásoknak megfelelően Vas Gereben utcára

Évjárat: 1996. július, puha műanyag

Belső oldal: Sok változás, a módosításokat nem észrevehető módon készítették. Megszűnt a 3562, 135-ös járat, valamint az 50A villamosjárat. A 80-as busz helyett a 98-as jár ki Kőbányára, és elindult a 193-as is. A 42-es és 37-es villamos átszállásokat néhány helyen logikusabb tájékoztatás miatt máshova helyezték. Új megálló létesült a Gránátos utcánál.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. Táblaelhasználódás miatt készült, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1998 első fele. Táblaelhasználódás miatt készült, tartalmi különbség nélkül.

Belső oldal: A logóba Rt feliratot szerkesztettek.

Évjárat: 1999

Külső oldal: A korszakban néhány járatnál jellemző vastag karakteres (Univers 75) kialakítás. Hibásan "AKDÉMIATELEP" felirattal. A táblák többségét matricával korrigálták.

Belső oldal: Új típusú megállólista, a korszakban főleg Dél-Pesten alkalmazták. Az átszállási kapcsolatok helyett lehetőségek szót használnak. Sok átszállási változatás, ezek nagy része csak logikusabb tájékoztatás elve alapján történt módosítás. Lényeges változás az 1998.08.25-én indult keresztúr-busz feltüntetése. 

Évjárat: 2000. augusztus (93 -> reptér-busz)

Külső oldal: Visszatértek a régi mintához

Belső oldal: Megálló átnevezések: Újhegyi út (Gumigyár) -> Újhegyi út, Sportliget; Sibrik Miklós úti felüljáró -> Felüljáró.

Évjárat: 2001 első fele

Külső oldal:  Korszakra jellemző kis járatszámmal és átmeneti betűkkel

Belső oldal: Érdekes módon a logót egy régebbi típusúra cserélték, valamint a belső járatszám is a régi típusú lett. A lehetőségek szó helyett ismét kapcsolatok használata. Átszállások: jelöli a 2000 októberében indult újhegy-buszt. Akadémiaújtelep felé a Simonyi Zsigmond utcához visszakerült a 93-as busz, amit még régebben érthetetlen okokból leszedtek. Kispest felé a logikus átszállási kapcsolat miatt Kőbánya Kispestnél feltüntették az 51-est, a Gergely utca helyett pedig a felüljárónál jelöli a 17, 17, 117-es buszokat. A listából valamiért eltűnt a 37A villamos.

Évjárat: szintén 2001 első fele

Külső oldal: A kis járatszám észrevehetetlensége miatt a szám egyedi módon elnyújtották (lásd még 2001-es 91-es és 2002-es 98-as)

A belső oldal nem változott.

Évjárat: 2005. július 22. (új megálló a Gőzmozdony utcánál)

Belső oldal: Új megálló a Gőzmozdony utcánál. Megálló átnevezése: Kőbánya-Kispest MÁV-állomás -> Kőbánya-Kispest. Új járatok: 151, 182182A. Egy 168-as átszállás feltüntetése.

Évjárat: 2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozás nélkül)

Belső oldal: A Reptér-busz jezése 200 lett. A 117-es átszállását áthelyezték a Gergely utcától a Gőzmozdony utcához.

Évjárat: 2008. január, kemény műanyag.

Belső oldal: Új járatok: TESCO-busz. 82-es buszcsalád és a 193-as átszámozása. Elmaradt átszállások, továbbá MÁV és Volán kapcsolatok feltüntetése. Az Athenaeum Nyomdánál / Kozma utcánál törölték a 61-est, mert itt már nem áll meg.

Évjárat: 2008. március, digitális nyomtatással. Tartalmi különbség nélkül. Az egyik elsőként készült kísérleti széria, ez a kialakításából is látható

Külső oldal: A megszokottnál kisebb karakterméret. (lásd még: 144-es)

69

Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Évjárat: 1990

Tartalmi különbsége nincs, ám erre az ébre jellemzően a csíkot a feliratok elkészülte után helyezték rá.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Külső oldal: A Ferihegyi úti elágazás neve 1991 óta Rákoskeresztúr, városközpont. Ezt a formát még a balos korszakban alakították ki. A Kun József utca rövidítése megszűnt.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. A csík iránya ellentése és a járatszám előtt fut végig.

Belső oldal: Feltüntették az utolsó budapesti megállót. Törölték a megszűnt 62-est, azonban a 197-es véletlenül ott maradt, ezért utólag lekaparták.

Évjárat: 1997-1998 fordulója kemény műanyag. A korszakra jellemző citromsárga csíkkal.

Belső oldal: A logó aljába Rt felirat került. Más változás nincs (még a 197-es is listában maradt).

Évjárat: 1998. augusztus (a keresztúr-busz beindítása) Ellentétes irányú csíkkal

Külső oldal: Megszűnt a Rákoskeresztúr rövidítése, teljes kiírás a 90-es évek közepétől jellemző vékonyított, vízszintes irányban összenyomott betűkkel.

Belső oldal: Megállóátnevezés: Rákoscsaba utca -> Csaba vezér tér (emlékmű felállításakor jött létre ez a tér 1998-ban), Göcsej utca -> Temető utca, Kelecsény utca -> Czeglédi Mihály utca. Átszállások: már szerepel a keresztúr-busz, a 197-es itt már nincs, Rákoskeresztúr felé a Csaba vezér térnél beírták átszállásnak a 69A-t is, jogosan, hiszen itt annak útvonala egy rövid szakaszon eltér a 69-estől. Vékony számokkal beszerkesztették a korábban kifelejtett 80-as és 180-as járatokat is.

Évjárat: 1999 körül, barna csíkkal

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. Határátlépésről tájékoztató szöveg megjelenése. Új megálló (1998. szeptember óta): Szabadság sugárút. Jobb oldalon a kapcsolatok helyett lehetőség szót használnak.

Évjárat: 2001 körül

Belső oldal: Más típusú határátlépést jelző szöveg.

Évjárat: 2002. szeptember 

Belső oldal: Új megállópár: Szárny utca / Érpatak utca. A Kun József utca felé a Pécel, Pesti út megállónál a 112-es házszámjelzés lemaradt.

Évjárat: 2002 vége - korrigálták a lemaradt 112. házszámjelzést.

Évjárat: 2003 második fele - 2004. április (megálló létesítése az Óvónő utcánál)

Belső oldal: Megálló átnevezése: Rákoskeresztúr, városközpont -> Ferihegyi út (csakúgy, mint a baloskorszak idején).

Évjárat: 2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozás nélkül)

Belső oldal: Új megálló az Óvónő utcánál (2004. április óta). Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek".

Évjárat: 2007. november, puha műanyag. Vöröses árnyalatú csíkkal.

Belső oldal: Volán és MÁV átszállások feltüntetése, elmaradt átszállások (69A és 162) pótlása. Megszűnt járatok: 180, 192. Új járat a helyettük közlekedő 46-os.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: Megálló átnevezése: Pécel, MÁV-állomás -> Pécel vasútállomás.

Évjárat: 2008. március. Tartalmi különbség nélkül.

A járat szerepét 2008.08.21-től az Örs vezér teréig hosszabbított 169E vette át.

69A

Évjárat: 1985-1986 körül

Belső oldal: A Zrínyi utca (Péceli út) megállóhely neve 1987-ben Zrínyi utcára módosult.

Évjárat: 1989. február (környéki díjszabás bevezetése)

Belső oldal: Nem készült (forgalomban sem volt), ugyanis hibásan határátlépést jelölő csíkot kapott.

Évjárat: 1993, az átszállási számtípusok alapján

Külső oldal: A Ferihegyi úti elágazás neve 1990 óta Rákoskeresztúr, városközpont. A Színes utca megálló mellé a Rákoscsaba városrész neve került.

Belső oldal: A visszautat is jelöli.

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: Tojáslogósok gyakran használt betűtípusával és újabb típusú, kisebb A betűvel.

Belső oldal: Megállóváltozások áthelyezések miatt: Péceli út -> Rákocsaba utca, Bélyeg utca -> Göcsely utca.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt járatok törlése (62, 197), az átszállássort a hézagok helyére igazították. 

Évjárat: 1997 - 1998 fordulóján, kemény műanyag

Belső oldal: Megálló-átnevezések vékony betűkkel szerkesztve: Kelecsény utca -> Czeglédi Mihály utca, Zrínyi utca -> Csaba vezér tér, Göcsej utca -> Temető utca.

Évjárat: 1998. augusztus után (már jelöli a keresztúr-buszt)

Külső oldal: A járatszám közelebb került a keresztúri végállomáshoz.

Belső oldal: Újabb típusú logó és a keresztúr busz beszerkesztése (le van kopva, ezért csak halványan látszik.)

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL!

Évjárat: 2000 első fele

Külső oldal: A keresztúri végállomás 3 sorba lett írva.

Belső oldal: A logót közelebb húzták a járatszámhoz.

Évjárat: 2005 ősz - tél

Belső oldal: Megálló átnevezése: Rákoskeresztúr, városközpont -> Ferihegyi út. (csakúgy, mint a rendszerváltás előtti baloson).

Évjárat: 2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan). Zrt-s logóval, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2007. augusztus 21., puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt: 180, 192. Új járat: 46-os.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: Volán és MÁV átszállások feltüntetése, a 69-es jelölése a Színes utcánál.

A járat közlekedését 2008.08.21-től az új 162-es járat váltotta fel.

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

too young and innocent | an aegyo queen | twice | neo culture technology    *****    LÉGY A MAGAD ASZTROLÓGUSA! Regisztrálj oldalamra és én segítelek elsajátítani az asztrológia tudományát!    *****    Tanuld nálam az asztrológiát teljesen ingyen, vagy kérj részletes asztrológiai elemzést „BECSÜLET KASSZÁS” alapon!    *****    Új lovas szerepjáték! * Új lovas szerepjáték! * Lépj be a lovak csodálatos világába! Nevelj te is nálunk!    *****    Születési horoszkóp,3 év elõrejelzés,párkapcsolati elemzés ingyenes konzultáció,tájékoztatás az oldalon! kattints ide!!!    *****    Bûbájos Boszorkák - Charmed - Hírek - Extrák - Érdekességek - Charmed - Bûbájos boszorkák - Sok - sok infó - Charmed -    *****    Pénzkeresés az Interneten! Csak is kipróbáld, tesztelt módszerekkel, melyek tényleg fizetnek!    *****    Légy te is Farmasi tanácsadó! Kötetlen munka, befektetés nékül, minõségi termékek, jó kereseti lehetõség!    *****    Sztárok/Bulvár: Tudj meg friss pletykákat, híreket. Katt!    *****    Outsider - Gay - Creative - Rebel - Tolerant - Furry - Brony - Hipster - Gamer - Otherkin - Geek - Autistic    *****    Xtina Hungary - Minden, ami Christina Aguilera!    *****    Légy Te is AVON tanácsadó *** Nyereményjátékok *** Kereseti lehetõség *** Vásárolj kedvezményesen AVON termékeket!    *****    Nyerj ajándékszettet! Töltsd ki a kérdõívet és nyerj! *** Nyerj ajándékszettet! Töltsd ki a kérdõívet és nyerj!    *****    Jófogás Játékvásár - Jófogás Játékvásár - Jófogás Játékvásár - Jófogás Játékvásár     *****    FRPG ● FANTASY SZEREPJÁTÉK ●「ΒΛSMΛIW」 ● FANTASY SZEREPJÁTÉK ● EGY SZIGET + 24 MÁGUS ● FANTASY SZEREPJÁT&Eacut    *****    Itt megtalálhatod a legfrissebb híreket, cikkeket, képeket a Golden Globe- és Oscar-díjas színésznõrõl! Katt!    *****    Furry Fandom - Antropomorf Állatok - Furry Fandom - Antropomorf Állatok - Furry Fandom - Antropomorf Állatok    *****    Légy Te is AVON tanácsadó *** AVON termékek *** Kereseti lehetõség *** Értékesítõ kollégákat keresek *** sminkek    *****    Esküvõi meghívók! Mindegyik kézzel készült, egyedi. Gyere, nézd meg az oldalamat.    *****    A legfrissebb Anime hírek , mindennap anime ajánló , mondocon képek , és hírek. Csatlakozz közösségünkhöz!