bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
Általános utastájékoztató táblák és egyéb ágazatok
 
63 - 66GY

63

Évjárat1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Belső oldal: A Nagykovácsi út megállóhely kimaradt a listából.

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL!

Évjárat1990. szeptember (tanácsrendszer megszűnése),  erre az évre jellemző módon a csíkot a szitázás után helyezték a táblára.

Belső oldalMegállóváltozások: Hidegkúti út -> Hűvösvölgy ~, Határ út -> ~ utca (korábban is utca volt, csak hibás volt a jelölés), Nagykovácsi Tanácsháza -> ~ Községháza, rövidítések (km,ltp) megszűnése. A Nagykovácsi út megállóhelyet pótolták.. Átszállások: még piros számokkal, minden lehetséges átszállás megjelölésével.

Évjárat: 1997. április (puha műanyag), a korszakra jellemző citromsárga (és már kerekített sarkú) csíkkal, az előző szériához hasonlóan szintén a járatszámot fedi.

Külső oldal: A Szabadság tér neve Templom tér lett, de a módosítást régi betűkkel készítették, valószínűleg az utolsó balosok idejében.

Belső oldal: Megállóváltozások: Nagyrét utca -> Széchenyi utca, Erdészlak -> Erdészház, Rozmaring mgtsz -> ~ Tsz. A megállólista igényes kialakítású, átszerkesztéseket nem vehetünk észre.

Évjárat: 1997-98 fordulóján. Megfordult a csík iránya és a logóba Rt-t szerkesztettek.

Évjárat: 1998 második fele  - 1999 eleje. A csík iránya ismét a régi.

Belső oldal: A határátlépést jelző szöveg megjelenése.

Évjárat: 1999. június, az új Hűvösvölgyi végállomás megépítésekor. A csík narancssárga.

Külső oldal: Kiszedték a Népkert szót, a Hűvösvölgy feliratot középre helyezték (kissé félredőlten). 

Belső oldal: Megállóváltozások: A Rozmaring TSZ -> Ady Endre utca (vékony betűkkel szerkesztve), Nagykovácsi felé a Hűvösvölgy, Hidegkúti út megálló neve Hidegkúti út lett, a megállónevet ezért balra igazították, kissé ferdén. A változások miatt megszűnt 56-os és 56E járatokat törölték a listából, de hézagot nem hagytak. Az 56-os helyére 56-ost szerkesztettek. 

Évjárat2000, a korszakra jellemző sötétebb csíkkal

Belső oldalLaktanya -> BM iskola

Évjárat: 2001, barnás árnyalatú csíkkal, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2002 (utolsó "tojáslogós" széria)

Belső oldal: A korszakra jellemzően a határátlépésre vonatkozó szöveg a logó helyére került.

Évjárat: 2003 vége - 2004. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2005 ősz - tél (kialakítás alapján: "kapcsolatok" helyett "lehetőségek"), vágott szélű csíkkal. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag

Külső oldal: A Templom tér új neve Tisza István tér

Belső oldal: Az átnevezéssel egyidejűleg a Nagykovácsi út megállóhely megszűnt - az egyszerű törlés helyett figyelemfelhívó matricával jelzik a megszűnést. Báthory László utca -> Báthori ~.

Évjárat: 2008. február

Belső oldal: Zrt-s logó. Hűvösvölgyet a 18-as villamos is érinti. A megszűnt a Nagykovácsi út megállóhelyet elfelejtették törölni. A jegyek érvényességéről szóló szöveg utolsó mondata változott.

Évjárat: 2008. április, digitális nyomással.

Külső oldal: Kövérebb betűkkel, kisebb sorközzel.

Belső oldal: A határátlépésről tájékoztató szöveg nem került rá. Itt már nem látszik a megszűnt Nagykovácsi út megállóhely.

Évjárat: 2008. május, digitális nyomással, tartalmi különbség nélkül.

63A

A járat 2004.01.05-én indult, a 63-as tehermentesítése céljából hétköznap csúcsidőben közlekedett. Ugyanezen jelzéssel ugyanezen az útvonalon a 80-as, 90-es években katonai eskütételek alkalmával közlekedett járat, ennek táblái az egyéb járatok menüpontban érhetőek el.

Évjárat: 2004. január, a járat indulásakor

Belső oldal: A kevés megállós viszonylatoknál használt nagyobb betűs táblázattal készült.

A viszonylat 2006.09.29-én üzemzárással megszűnt, a felszabaduló kocsikkal a 63-ast sűrítették.

64

Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekorebruár, a környéki díjszabás bevezetésekor

Belső oldal: A gyorsjáratos 56E-t tartalmazó sablon helyett valamely más óbudai járat sablonja került rá félrecsúszva, a szétcsúszott járatszámok 55,60,84,86. A megállólista vastag kerete a 80-as évek elejét idézi.

Szintén 1989-es tábla, ezen már helyesen lettek szitázva a gyorsjáratok

Évjárat: 1996. március, puha műanyag, korszakra jellemző vastag csíkkal, mely a feliratok szitázása után késztült el.

Külső oldal: A Népkert feliratot középre igazították.

Belső oldal: Rengeteg megállót átneveztek. Még a tojáskorszakban létrejött szerkesztésnek tűnik a jobb oldali listán a Népkertnél látható 56-os busz.

Évjárat: 1997. április, puha műanyag (következő széria) citromsárga kerekített sarkú csíkkal. Tartalmi változás nincs.

Évjárat: 1997-1998 fordulóján, ellentétes a csík iránya és a logóba Rt. feliratot szerkesztettek.

Évjárat: 1998 második fele - 1999 eleje  A csík iránya ismét a régi.

Belső oldal:  A határátlépést jelző szöveg megjelenése.

Évjárat: 1999. június, az új Hűvösvölgyi végállomás megépítésekor. A csík narancssárga.

Külső oldal: Kiszedték a Népkert szót, a Hűvösvölgy feliratot középre helyezték (kissé félredőlten). 

Belső oldal: Solymár felé a Hűvösvölgy, Hidegkúti út megálló neve Hidegkúti út lett, a megállónevet ezért balra igazították, kissé ferdén. A változások miatt megszűnt 56-os és 56E járatokat törölték a listából, de hézagot nem hagytak. A beinduló gyorsjáratot a korábbi 56-osból szerkesztették: egy túlméretezett kerettel látták el

Évjárat: 2002 (utolsó tojáslogós széria)

Belső oldal: A korszakra jellemzően a határátlépésre vonatkozó szöveg a logó helyére került.

Évjárat: 2004. január (63A beindítása)

Évjárat: 2005 ősz - tél. Világosabb sárga csíkkal. 

Belső oldal: "Kapcsolatok" helyett "lehetőségek" kifejezést használ. Bátory László utca -> Bátori ~.

Évjárat: 2006. szeptember vége, puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt a 63A járat. Zrt-s logó.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: Téglagyár -> Kökörcsin utca. A 18-as villamos is érinti Hűvösvölgyet.

Évjárat: 2008. július, digitális nyomtatással.

Külső oldal: Oldalirányban enyhén összenyomott betűk, ezáltal a solymári végállomás két sorban is elfért.

Belső oldal: Új típusú megállólista, tartalmi különbség nélkül.

65

Évjárat:  1987. január (65A beindítása) - 1989. május (még a Bécsi útnál fordulnak vissza a buszok)

Évjárat:  1990. december (84 -> 84)

Külső oldal: A járat már a Bécsi út érintése nélkül közlekedik.

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése (csak a tényleges hálózati változásokat jelöltem meg). Új megálló a Viharhegyi dűlőnél (1989 ősz), valamint a Pál-völgyi barlang kötőjeles írásmódja. Megszűnt: 60-as járat. 84->84.

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós

1996 márciusában takarékossági okokból megszűnt a hosszú 65-ös (Hármashatár-hegy), a továbbiakban a 65A buszok közlekedtek 65-ös jelzéssel.

Évjárat: 1996. február

Külső oldal:  Az alap 65A külső oldalából (94/8)  kiszerkesztették az A betűt.

Belső oldal: Szintén a 65A belső oldalának elrendezése szerint. A Kolosy térnél hézagot hagyva törölték a megszűnő 84 és 86-os járatokat.

Évjárat: 1997 második fele, tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült.

Évjárat: 1998-1999 körül, csak a logó változott.

Évjárat: 2003 második fele - 2004, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2007. július, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". HÉV helyett Szentrendei HÉV megnevezést használt.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

65A

A tábla nem eredeti, de eredeti sablon segítségével lett újrafújva műanyagra. A járat 1984 októberében szűnt meg.

A járat 1987.01.01-jén indult, amikor is a 129-es autóbusz összevonásra került a 65-össel, s mellette indult még betétjáratként a 65A.

Évjárat: 1987. január, a járat indulásakor.

Külső oldal: Ekkoriban a Kolosy tér végállomásnál még nem volt forduló, az autóbuszok 1989 májusáig a Bécsi útnál fordultak vissza. A megállólista hibája, hogy az Ürömi utcánál a 29-es helyett 129-est ír (a 129-es amíg létezett sem állt meg itt).

Évjárat: 1991 - bár a végállomás ekkor már Kolosy tér (lásd a 65-ösnél), a tábla mégis Bécsi út feliratokkal készült kívül-belül.

Belső oldal: Keretes gyorsjáratok használata. Megszűnt a 60-as, a 84-es helyett 84-es jár.

Évjárat: 1994. augusztus, első és egyetlen tojáslogós.

Külső oldal: A Kolosy tér megkésve feltüntetésre került.

1996 márciusában takarékossági okokból megszűnt a 65-ös Hármashatár-hegyre vezető szakasza, a 65A pedig a továbbiakban teljes üzemidőben 65-ös jelzéssel közlekedett.

66

Évjárat: 1987. augusztus (a Prieszol József utca új útpályájának átadása, a Kossuth Lajos utca sétálóutcává alakítása miatti útvonalmódosítás) - 1989. október (a 194-es útvonalának módosítása - korábban a Nagykőrösi úton közlekedett)

Belső oldal: A Baross utca 36.-nál hibásan 23-as helyett alapjáratot jelöl. A 19-es átszállás feltüntetése is hibás a Csepeli átjárónál.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Külső oldal: Kispest és a Határ út között kisebb sorközzel.

Belső oldal: A balos által megjelölt iránnyal összehasonlítva számos megállóváltozás: Partizán utca -> Hitel Márton utca, Erzsébet tér -> Szent ~, Pesterzsébet városközpont -> Pestszenterzsébet ~ , Baross utca 36. -> János utca, Nagysándor József utca -> Pestszenterzsébet, Máv-állomás, Atra gyár -> Torontál utca, Festékgyár -> Fájiv, Építőipari Gép. Váll. -> ÉpGép, Vörös Október MGTSZ -> Ócsa-Soroksár TSZ. Érdekes a János utcánál, valamint a Határ útnál található átszállási hézag, hiszen első szériás tábláról van szó. Pesterzsébet városközpontnál a 19-es feltüntetése hibás: csak 1995 augusztusától áll meg itt.

Évjárat: 1995. december

Belső oldal: 1994. november 1-től új megálló a Hold utcánál Soroksár felé. Megszűnt járat: 148, azonban egy helyen listában maradt, csakúgy, mint a júliusban megszűnt 31-es villamos. A János utcánál feltüntették a 19-est, ám hibásan, hiszen a HÉV-állomásnál kellene jelezni. Megszűnt továbbá az 50A villamos is, vele együtt - fölösleges tájékoztatás elve alapján - az 52-es villamost is törölték (már a Nagykőrösi úton jelzik).

Évjárat: 1996. január (érdekes, hogy egy hónapon belül új széria készült), még kemény műanyagból

Belső oldal: A pontosabb információközlés érdekében feltüntették a villamosok irányát. Logikusabb átszállási kapcsolat miatt több helyen áthelyezték a 19-est, törölték az ottfelejtett 148-ast, a Kossuth Lajos utcánál bal oldalon pedig valamiért a 123-ast is.

Évjárat: 1997 közepe, puha műanyagból

Belső oldal: Lényegtelen módosítások történtek: a HÉV piktogramok helyett betűkkel kiírták a HÉV nevét valamint Pestszenterzsébet elnevezése Pesterzsébetre módosult. Egyetlen fontosabb változás a 99-es helyébe lépő 99A feltüntetése: a keretet leszedték és mellészerkesztettek egy A betűt.

Évjárat: 1998

Külső oldal: A végállomásnév központi raktárakra módosult, ezt a régi típusú betűkkel írták ki.

Belső oldalt: Vékony betűkkel átdolgozták. Megállók átnevezése: FÁJIV -> Festékgyár, ÉPGÉP -> Ócsai út / ellenirányban Felüljáró, Ócsa-Soroksár TSZ -> Polimer (Soroksár felé hibásan "Polimrer" és ez a további szériákon is így maradt 2002-ig)

Évjárat: 2000

Külső oldal: A központi raktárak kifejezést összesűrített betűkkel egy sorba írták

Belső oldala nem változott.

Évjárat: 2001. október 3.

Belső oldal: A 13-as villamos helyett már 3-as közlekedik.

Évjárat: 2002 első fele (még nem jelöli a szeptemben indult 94-est), utolsó tojásszéria, az utolsó generációs stílusban átdolgozva.  Tartalmi különbség nélkül (kivéve, hogy ezen a szérián már nincs elírva a Polimer megálló neve), szokatlanul nagy logóval.

Évjárat: 2003. szeptember (Gloriett-busz beindítása)

Belső oldal: Új járatok: 94 (2002. március), Gloriett-busz (2003. szeptember). A Ráckevei HÉV megnevezés helyett egyszerűen HÉV megnevezést használ.

Évjárat: 2004 első fele

Belső oldal: A HÉV megnevezés helyett mindenütt Ráckevei HÉV kifejezést használ. A Nagykőrösi út (Határ út) megállónál feltüntették a Gloriett-buszt.

Évjárat: 2005. május 15. (Erzsébet-busz beindítása)

Belső oldal: A 2004 nyarán megszűnt 99A hibásan még listában maradt. A Ráckevei HÉV helyett ismét csak HÉV-et olvashatunk.

Évjárat: 2005. december 3. (154A,B beindítása)

Belső oldal: A logót lejjebb helyezték, "kapcsolatok" helyett  "lehetőségek". A HÉV átszállásokat ismét pontos elnevezéssel jelöli. Elmaradt 151-es átszállásokat pótoltak, törölték a hibás 99A-t, az 52-es villamos iránymegjelölését az Ady Endre utcánál törölték.

2007. július 2-től bizonyos menetek a BILK Logisztikai Központhoz közlekedtek. A megállós táblák változatlan külső oldallal készültek, de a BILK-hez közlekedő menetek esetén kiegészítő táblát alkalmaztak (puha műanyagból):

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag - immár a BILK szakaszt is jelzi

Belső oldal: Zrt-s logó. Gyáli / pestszentlőrinci járatok átszervezése 2006. októberében. Megszűnt: Gloriett-busz, 54. Bár a Tesco-busz is megszűnt, a táblán továbbra is szerepel (ahogy több más Határ utat érintő járatnáé). Kimaradt átszállások, valamint Volán és MÁV kapcsolatok feltüntetése. Megállók átnevezése: Pesterzsébet-felső, HÉV-állomás -> vessző nélkül, Felüljáró / Ócsai út -> Ócsai úti felüljáró (mindkét irányban), valamint a Polimert nagy betűkkel írták ki.

66

Sablonnal készült duplaoldalas fémtábla

Évjárat: 1987. július (az új Prieszol József utca - ma Topánka utca - átadása) - 1990. szeptember (54E megszüntetése)

Az említett időszakban megálló és átszállásváltozás nem történt, így az évjárat pontosabban nem állapítható meg.

Belső oldal: Pesterzsébet városközpontnál önmagát jelöli átszállásként. 

E tábla egyetlen különbsége, hogy a saját magára utalás hibáját korrigálták.

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: A Határ úti végállomásnál korábban a 99-es megszűnésekor kiszedték a szám keretét jól látható módon A betűt szerkesztettek mellé, hiszen helyette a 99A járat közlekedik. Feltűnő hiba, hogy még mindig láthatjuk az 50A villamost, mely 1995 januárjában szűnt meg. Ez a hiba annyiban segít a táblatörténet feltárásában, hogy megállapítsuk: volt egy első széria még 1994-ben.

Évjárat: 1999

Külső oldal: A végállomásnév központi raktárakra módosult, ezt a régi típusú betűkkel írták ki.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, a jól hangzó régi megállónevek eltűntek: Ócsai út / Felüljáró és Polimer nevet kaptak. A táblakészítők figyelmetlensége miatt az 50A villamos továbbra is látható

Évjárat: 2000

Belső oldal: A hibás 50A villamost 52-esre korrigálták.

Évjárat: 2002 első fele (még nem jelöli a szeptemben indult 94-est), utolsó tojásszéria, az egyik legfurcsább kidolgozású tábla

Külső oldal: Nagy kerethez aránytalanul kicsi szám, átmeneti betűkkel.

Belső oldal: Fekete keret(!), aránytalanul nagy tojáslogóval. A megállólista nagyobb méretű, új típusú piktogramokkal, az átszállási kapcsolatok felirat hiányzik.

Évjárat: 2003 második fele - tartalmi különbség nélkül. Bár még nem jelöli a szeptemberben indult Gloriett-buszt, kialakításából adódóan biztosan szeptember utáni.

Évjárat: 2004 eleje  - 2004. augusztus (99A megszüntetése)

Belső oldal: Korábban kimaradt járatok feltüntetése: 94, Gloriett-busz.

Évjárat: 2006 első fele (még kemény műanyag, de már Zrt-s logó)

Belső oldal: Kisebb karakteres, osztott táblázatos elrendezés. Új járat: Erzsébet-busz (2005. május). Egy elmaradt 123-as átszállást pótoltak. Megszűnt a 99A.

2007. július 2-től bizonyos menetek a BILK Logisztikai Központhoz közlekedtek.

Évjárat: 2007. április, puha műanyag (a táblákat hamarabb legyártották, júliusra épültek ki az új megállók, és lépett életbe az új útvonal)

Belső oldal: A plusz megállók ellenére visszatértek a régi típusú, nagyobb karakteres táblázathoz. A BILK felé Ócsai út helyett hibásan Ócsai utcát jelöl. A Polimert a BILK felé nagy betűkkel írták ki. Elmaradt átszállásokat (166, Erzsébet-busz) tüntettek fel. Hálózati változások: gyáli járatok átszervezése (a 94-est azért törölték, mert az átszervezés óta nincs közös üzemideje a 66-ossal). A Tesco-busz május óta a Határ útig közlekedik.

Évjárat: 2007. szeptember 1. (megállók átnevezése), puha műanyag 

Belső oldal: A korszak szokásával ellentétben nincsen dátumozva. Az Ócsai út / Felüljáró megállópár neve egységesen Ócsai úti felüljáró, a Polimer megállóhely neve Kispest felé és nagy betűkkel lett kiírva. Egy 166-os átszállás irányát feltüntették.

Évjárat: 2008 tavasza, kemény műanyag. Egyes 2008-as dél-pesti tábláknál előfordult dátumozás hiánya (lásd még 85, 98) Anyagában kemény, de a korszakban megszokottnál gyengébb minőségű, vékonyabb alapra készült.

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül. Bár a Tesco-busz 2007. július 29-én megszűnt, a listában benne felejtették.

 

A járat jelzése 2008.09.06-tól 66E-re változott.

UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (67-TŐL)

 

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

 

 
Járattörténeti adatok (1915-napjainkig)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierjèt!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre    *****    Egy asztrológiai elemzés,sok segítséget ad,életünk megtervezéséhez,rendeld meg és küldök egy 3 éves éves elõrejelzést is    *****    Szeretne leadni felesleges kilókat? Szeretné méregteleníteni és tisztítani szervezetét?Csatlakozzon a programhoz még ma!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, kezd az évet azzal, hogy belenézel, én segítek értelmezni amit látsz. A saját akaratod dönt!