bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
69A - 75A

69A

Évjárat: 1985-1986 körül

Belső oldal: A Zrínyi utca (Péceli út) megállóhely neve 1987-ben Zrínyi utcára módosult.

Évjárat: 1989. február (környéki díjszabás bevezetése)

Belső oldal: Nem készült (forgalomban sem volt), ugyanis hibásan határátlépést jelölő csíkot kapott.

Évjárat: 1993, az átszállási számtípusok alapján

Külső oldal: A Ferihegyi úti elágazás neve 1990 óta Rákoskeresztúr, városközpont. A Színes utca megálló mellé a Rákoscsaba városrész neve került.

Belső oldal: A visszautat is jelöli.

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: Tojáslogósok gyakran használt betűtípusával és újabb típusú, kisebb A betűvel.

Belső oldal: Megállóváltozások áthelyezések miatt: Péceli út -> Rákocsaba utca, Bélyeg utca -> Göcsely utca.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt járatok törlése (62, 197), az átszállássort a hézagok helyére igazították. 

Évjárat: 1997 - 1998 fordulóján, kemény műanyag

Belső oldal: Megálló-átnevezések vékony betűkkel szerkesztve: Kelecsény utca -> Czeglédi Mihály utca, Zrínyi utca -> Csaba vezér tér, Göcsej utca -> Temető utca.

Évjárat: 1998. augusztus után (már jelöli a keresztúr-buszt)

Külső oldal: A járatszám közelebb került a keresztúri végállomáshoz.

Belső oldal: Újabb típusú logó és a keresztúr busz beszerkesztése (le van kopva, ezért csak halványan látszik.)

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL!

Évjárat: 2000 első fele

Külső oldal: A keresztúri végállomás 3 sorba lett írva.

Belső oldal: A logót közelebb húzták a járatszámhoz.

Évjárat: 2006 második fele, puha műanyag.

Belső oldal: Megálló átnevezése: Rákoskeresztúr, városközpont -> Ferihegyi út. (csakúgy, mint a rendszerváltás előtti baloson).

Évjárat: 2007. augusztus 21., puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt: 180, 192. Új járat: 46-os.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: Volán és MÁV átszállások feltüntetése, a 69-es jelölése a Színes utcánál.

A járat közlekedését 2008.08.21-től az új 162-es járat váltotta fel.

70

Évjárat: 1986. szeptember (a Mezőhegyes - mai Pázmány Péter utca - helyett az Eötvös utcán közlekedik) - 1987. szeptember (a 25A-t még nem jelöli).

Belső oldal: Akkoriban még a 73-as járt, mely a Telepes utcán haladt párhuzamosan a 70-essel a Rákospatakig.

Évjárat: 1990. február (a Horváth Mihály utca - Énekes utca megállók összevonása)

Belső oldal: A 73-as helyett a 73-as közlekedik 1988. június óta, de törölték a 24-est is, mivel fölösleges tájékoztatásként szerepelt. Szintén fölöslegesség miatt törölték az Arany János utcánál a 25-öst. A Deák utcánál megjelenik az 1987-ben indult 25A. Az autóbuszok 1990 februárja óta nem érintik a Növényolajgyár területét, helyette a Csobogós utcán át közlekednek: az Énekes utca és Horváth Mihály utca megállók összevonásából létesült a Csobogós utcai megálló. Az Árokhát utca megálló (mely addig hibásan volt feltüntetve) út nevet kapott.

Évjárat: 1995. február

Külső oldal: A Sipos Dénes út neve 1991 óta Székely Elek út. Rákospalotát rövidítés nélkül tünteti fel.

1996 márciusában az útvonalát a Medimpexig hosszabbították. Mivel a Medimpex - Székely Elek út szakasz kihasználatlansága alacsony volt, ezért gazdaságosabbnak találták, ha csak a ritkábban járó 70-es jár ki a 25-ös helyett.

Évjárat: 1996. február (még kemény műanyagból)

Külső oldal: A régi típust vékonyítva kis méretű betűket használtak (mint az ugyanekkor megváltozott 25 és 25 járatoknál).

Belső oldal: Megszűnt járatok: 44-es villamos és 132-es busz. Az Arany János utcánál feltüntették a 25-öst. A hosszabb útvonal miatt a táblázatok oszlopait átrendezték.

Évjárat: 1998 vége - 1999

Belső oldal: Új típusú logóval. 1996 júliusában megszűnt a 104A (helyén hézag van), a 67-es villamos helyett 67V közlekedik. Több helyen feltüntették a 25-ös, 104-es vagy 170-es járatokat. A Bosnyák téri átszállásokat vékony számokkal újraszerkesztették, hogy beleférjen a pólus-busz (ekkoriban még pólus centerként van megnevezve).

Évjárat: 2000. október

Belső oldal: Feltüntették vékony betűkkel az ekkor induló palota-buszt és a szeptemberben indult 63-as villamost.

Évjárat: 2001 első fele

Belső oldal: Valamilyen okból a jobb oldali listán a Székely Elek útnál leszedték az átszállásokat, illetve a pólus-center jelzése pólus-buszra változott.

Évjárat: 2002 második fele (utolsó tojáslogós)

Belső oldal: A 63-as helyett már 3-as villamost jelöl, a 2002 júliusától szünetelő 32-es helyén hézag van, valamint a Székely Elek útnál visszatették az átszállásokat, de számomra érthetetlen okokból kiszedték a 25-öst.

A járatra garázsmeneti tábla is készült 2001 körül a korszak garázsmeneti tábláira jellemzően kisebb járatszámmal és felirattal.

Évjárat: 2003 második fele - 2004 . Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag

Külső oldal: Kisebb feliratok.

Belső oldal: Megállók átnevezése: Szemétégető -> Hulladékhasznosító Mű, Fő út -> Rákospalota, Fő út. MÁV vonalak és korábban kimaradt átszállások feltüntetése. Hibák: még mindig 73-ast jelöl, holott már lassan 3 éve az alapjárat váltotta fel, és a Fő útnál 231-es helyett még 177-est jelöl. Átszámozások: 77 -> 277, 177 -> 231, új járat: 96A.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag.

Belső oldal: Volán átszállás feltüntetése. A 177-es hibáját korrigálták, de még mindig 73-ast jelöl, ráadásul az újabban kiírt 24-est villamosként jelöli.

A járat 2008.09.06-tól 125-ös jelzéssel közlekedett.

71

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Évjárat: 1996. február, puha műanyag.

Belső oldal: Megszűnt (38,148) vagy rövidült járatok (19) törlése.

Évjárat: 1998-1999

Belső oldal: A megszűnt 38-as járatot törölték.

Évjárat: 2001. szeptember (151-es beindítása)

Belső oldal: Az új járatot listaidegen, vékony számokkal szerkesztették be.

Évjárat: 2003 második fele - 2004, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2005. november 2. (útvonalmódosítás: a Táncsics Mihály utca - Széchenyi István utca helyett a Táncsics M. utca - Katona József utca útvonalon közlekedik)

Belső oldal: Megszűnt: 48A. A logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A Szent Imre térnél nem jelzi a HÉV-et.

Évjárat: 2007. november, puha műanyag.

Belső oldal: Zrt-s logó. A HÉV-et ismét jelzi a Szent Imre térnél.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag.

Belső oldal: A Volán járatokat is jelzi, a HÉV-nél pontosított megjelölést használ. Átszámozások: 79 -> 179, 79A -> 179A.

Évjárat: 2008. május, tartalmi különbség nélkül.

72

Évjárat: 1993 (már nem jelöli az 1992 decemberében megsztűnt 172-es járatot), szögletes sarkú táblára szitázva.

Belső oldal: A korszakban jellemző megoldás a Sasadi úti átszállássor átnyúlása a villamosokhoz. Az Autópálya Főmérnökség megálló utólagos beszerkesztés az eredeti listába.

Évjárat: 1994. február, utolsó balosszéria. Erősebb sárga árnyalatú csíkkal, melyet csak a feliratok elhelyezése után szitáztak a táblára.

Évjárat: 1995. június, második tojáslogós lehet.

Külső oldal: A rövidítés megszűnt.

Belső oldal: Egyetlen átszerkesztésre utaló jel: a Sasadi útnál a sor végén lévő 153-as.

Évjárat: 1996. szeptember, puha műanyag, tartalmi változás nélkül.

Évjárat: 1998 - 1999, ellentétes helyzetű csík, már kerekített sarokkal.

Belső oldal: Új típusú logó. A Budatej megállónál a 88-as beszerkesztése.

Évjárat: 2000

Belső oldal: A korszakra jellemzően a logó helyére határátlépésről tájékoztató szöveg került. 

Évjárat: 2001. május

Belső oldal: Feltüntették a 2001 májusában indult a 140-es és 172-es járatokat vékony számokkal. A 153-as járat új megállót kapott a Dayka Gábor utcánál (2001 januárjától).

Évjárat: 2003. október (Újbuda-busz beindítása) - 2004. március (megállópár létesítése az Ajnácskő / Nagyszőlős utcánál)

Belső oldal: Új járatok: Újbuda-busz, 40E, 140E. Áthelyeztek két 140,172-es átszállást, egy elmaradt 53-ast feltüntettek.

Évjárat: 2004. március (új megállópár létesítése: Ajnácskő / Nagyszőlős utca) - november (250-es beindítása). Világosabb sárga csíkkal.

Belső oldal: Új megállópárl: Ajnácskő utca / Nagyszőlős utca. Megállóhely átnevezése: Budatej -> Tó utca. Két elmaradt átszállás pótlása a jelölt helyeken: Újbuda-busz és 140E.

Évjárat: 2005 ősz ("kapcsolatok" helyett "lehetőségek", de még jár a decemberben megszűnt 7A).

Belső oldal: Új járat: 250 (2004. november). Megállóhelyek átnevezése még 2005 februárjában: Tó utca -> Tó utca - MÁV-állomás, Törökbálint, MÁV-állomás -> Vasút utca.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag.

Belső oldal: Zrt-s logó. Az átszállásokban számos változás, átrendezés, továbbá a MÁV átszállások feltüntetése. Tényleges hálózati változás: új járat a 73-as, 187-es és 239-es. A Szabadság híd lezárása miatt közlekedő a 47-49V és 149V járatokat.

Évjárat: 2007. november, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül, sötétebb árnyalatú csíkkal.

Évjárat: 2008. április, kemény műanyag

Belső oldal: Volán átszállások feltüntetése. 139 -> 139 (de a Dayka Gábor utcánál még hibásan gyorsjáratot jelöl).

2008.08.21-től jelzése 272-esre változott.

73

Évjárat: 1984. március (új megálló létesítése a Miskolci utcánál) - 1988. május (a járat megszűnése)

A kötőjeles írásmódú megállóhelyek (Rákos-patak, Páskom-liget) alapján valószínűbb a 84-85-ös évjárat.

2005.12.03-án a 7A és 73-as járat összevonásával új járat indult 73-as jelzéssel.

Évjárat: 2007, puha műanyag. Kijelző meghibásodás esetén használt duplaoldas tábla.

Eredetileg hibásan Nyírpalotai út felirattal készült, matricával korrigálták.

Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással.

Külső oldal: Megnövelt méretű járatszám és feliratok.

A járat jelzése 2008.08.21-től 173-asra módosult.

73

Évjárat: 1988. június (első széria, a járat indításakor)

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria

Külső oldal: A két végállomást megcserélték. A palotai végállomás elnevezése 1991 óta Nyírpalota utca. A Baross téri végállomásból eltűnt a Keleti pu. felirat, a Nefelejcs utca pedig vízszintesen összenyomott betűkkel lett kiírva: ezt a típust balosoknál még nagyon ritkán alkalmazták.

Belső oldal: Megálló átnevezése: Gyám utca -> Apolló utca (volt Cservenka Miklós utca) . A 130-as járat hibásan feketeként van jelölve, ezt filces bekeretezéssel korrigálták. Érdekessége, hogy a dátum nem a tábla jobb alsó sarkában van, hanem a felső részén.

A járaton 1995 második felétől Ikarus 435-ösök közlekedtek, így táblagyártás csak pótlások esetére szorítkozott.

Évjárat:  2000. december (már nem jelöli a 23-as villamost) - 2001. október (még jelöli a 63-as villamost), pótlás esetére készült

Külső oldal: Átmeneti szám és betűtípus. A végállomások elrendezése ismét a régi.

Belső oldal: A korszakra jellemzően vékony betűs megállólistával és vastag járatszámmal.

73E

Ez a duplaoldalas fémtábla a 80-as évek elején készült.

Évjárat: 1985. május (75-ös indulása) - 1988. június (még fekete 73-ast jelöl)

Belső oldal: Hibája, hogy a Felszabadulás útján átszállásként jelöli a 75-ös buszt, holott annak sosem volt ott a végállomása. Ennek oka a táblakészítők figyelmetlensége, ugyanis a 75-ös azonos végállomáselnevezéssel rendelkezett.

Évjárat: 1988. június (73 -> 73) - 1989. január (20A beindítása)

Külső oldal:  Az E betű szárai rövidebbek lettek.

Belső oldal: 73 -> 73, a hibás 75-ös helyére a 130-as került.

Évjárat: 1990. december (a Felszabadulás útja csak 1991 óta Szentmihályi út)

Külső oldal: A járatszám keretet kapott, a végállomás Nefelejcs utca megnevezést kapott a pu. helyett. A Felszab. rövidítés pontja eddigi ferde helyzete helyett már vízszintes.

Belső oldal: A Keleti pályaudvarnál már nem láthatóak a 20-as és 30-as járatok, melyek 1990 decemberében a 3-as metró újpesti szakaszának átadásával szűntek meg / módosultak.

Évjárat: 1992 vagy 1993 (utolsó balosszéria)

Külső oldal: A palotai végállomás elnevezése 1991 óta Nyírpalota utca. A keret ismét eltűnt. Érdekességként megemlíthető, hogy továbbra is a korai balosokra jellemző vastag vonalas táblázatot használták a készítők.

Évjárat: 1994. szeptember, utolsó széria

Külső oldal: A 94/4-es 73-as balos mintája alapján készült, azzal teljesen megegyezően. Az E betű kisebb méretű és hosszabb szárú lett.

A járatot 1994 decemberében a jobb szolgáltatást nyújtó 173-as váltotta fel.

74

A járat a 74-es troli elődjeként közlekedett, 1977 áprilisáig. Ez a fém duplaoldalas 1975 körül készült, egy 176-os alól került elő.

75

Évjárat: 1990 első fele, még a 176-os közlekedik a 176-os helyett (szeptemberben váltotta fel), de a buszok a Rákospalotai határútnál már mindkét irányban azonos útvonalon haladnak.

Belső oldal: Érdekes, nagy típusú átszállási járatszámok.

A mgh. táblák menüpontban található korabeli fém mentrenden az útvonalmódosítás (1990 február) miatt több megállóhelyet lekapartak.

Évjárat: 1991 második fele vagy 1992

Külső oldal: Felszabadulás útja -> Szentmihályi út.

Belső oldal: Megálló-átnevezése: Szlovák út (Csömöri út) -> Rákosszentmihály, Szlovák út, feltűnő átszerkesztéssel. Megszűnt a 176-os (pontosabban a 176-ost felváltó 1990 szeptemberétől 1 éven át közlekedő 176-os).  Érthetetlen okokból a végállomáson törölték a Csömöri HÉV-et.

Évjárat: 1992 - 1993. december (130 -> 130)

Belső oldal: Jelentéktelen módosítások: a 130-ast feltüntették a Rákospalotai határút megállóban is. A Cinkota HÉV-állomás végállomásnév átszerkesztéssel rövidítve lett. A HÉV átszállásokra már csak piktogram utal.

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: Hév-állomás rövidítés nélküli kiiírása, minimálisan vékonyabb, régi típusú betűkkel.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1998, kemény műanyag

Belső oldal: Egy félresikerült széria. Az első szériás listát vették alapul készítésekor, a logót ki akarták cserélni újabb típusra, de a munkát  félbehagyták, a dátum letörlésével sem foglalkoztak. Tehát a logó nélküli 94/10-es táblák valójában 1998 körül készültek.

Évjárat: 2000 körül

Belső oldal: Továbbra is a logó nélkül. A DÁTUM NEM LEKOPÁS! Az összes meglévő ilyen táblán azonos formában (hiányosan) szerepel a dátum. Megállóváltozás: Auras -> Csókakő utca (vékony betűs szerkesztésben).

Évjárat: 2005. május vége

Belső oldal: Ekkor létesült megállóhely közvetlenül a végállomásról való elindulás után, a 130-as Szentmihályi út nevű megállójában.

2005.12.01. - 2006.04.01. között a 75-ös autóbuszok az Asia Centerig közlekedtek.

Évjárat: 2006. április, kemény műanyag.

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve. A "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Átszállások átrendezése, tényleges hálózati változás nélkül.

A járat jelzése 2007.08.21-től 175-ösre változott.

75A

2005.12.01-től a 75-ös autóbuszok útvonala szerződéskötés értelmében az Asia Centerig hosszabbodott. A korábbi 75-ös jelzésű autóbuszok 75A jelzést kaptak, és csak a kora reggeli és késő esti időszakban közlekedtek.

Évjárat: 2005.12.01., kemény műanyag.

Az alacsony kihasználtság miatt az Asia Center 2006. április 1-jével felmondta a szerződést, ezért visszaállt az eredeti rend, a 75A számjelzés eltűnt.

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Karácsonyra szép AJÁNDÉK egy Személyre szóló asztrológiai elemzés! Kinyomtatva és bekötve örök emlék marad!    *****    ***MUNKALEHETÕSÉG!*** Új cég, új lehetõség, ingyenes regisztráció! Ugye tudod, mit jelent elsõk között lenni...?!    *****    A legfrissebb videojátékokról olvashatsz híreket! Elemezzük a Call of Duty sorozat legújabb részét World War II    *****    A RENDKÍVÜLI horoszkóp akciók Karácsonyig tartanak,most rendelj saját illetve szeretteid részére elemzéseket. Kattints    *****    Blog, Videojátékok, Szórakozás, Technika! Call of Duty: WWII és sok más!    *****    Légy te is egy Új Márka Elsõ tagjai között ahol Azonnali 28%haszonhoz juthatsz!Részletek:huncalifeandme@gmail.com    *****    Nyerj akár 1 millió forint értékû bitcoint. A játék ingyenes.    *****    Tudtátok, hogy a Csiga-biga gyerekdalban eredetileg szó sincs tûzrõl?    *****    LEGYÉL FARMASI TANÁCSADÓ VAGY VEZETÕ! OTTHONI MUNKA, MAGAS KERESETI LEHETÕSÉGGEL! HA MOST CSATLAKOZOL, MÉG NYERHETSZ IS!    *****    Mi mennyi 2018 - Árak, változások 2018 - minimálbér, családi pótlék, adókedvezmények 2018    *****    Légy te is a Farmasi csapaom tagja!!!    *****    Születési,baba,hold horoszkóp,elõrejelzés,párkapcsolati elemzés,fogamzási képlet! Ingyenes tanácsadás!Várlak!Kattints!    *****    A Dynasty és a TVD 8.évadából megismert színésznõ, Nathalie Kelley elsõ hazai rajongói lapja. KATT! KATT! KATT!    *****    WISE-VOGUE | SZISSZ ÉS KLAU BEAUTY-FASHION BLOGJA TERMÉKTESZTEKKEL, TIPPEKKEL, ÖTLETEKKEL A MINDENNAPOKRA // WISE-VOGUE    *****    Charmed - Új külsõ - Még több tartalom - Még több információ, érdekesség - CHARMED - Bûbájos boszorkák - Varázslat - Cha    *****    Karácsonyra AJÁNDÉKOZZ szeretteidnek, barátaidnak SZEMÉLYRE SZÓLÓ HOROSZKÓP ELEMZÉST 3 ÉVES ELÕREJELZÉSSEL!    *****    Szerinted melyik könyvet kellene elolvasnom? Melyik film érdemes arra, hogy megnézzem? - Mementoim.Blogspot.hu    *****    Születési horoszkóp + 3 év elõrejelzés + Felszálló holdcsomópont,Chiron, Lilith 2000 Ft. + ingyenes konzultáció. Most!    *****    Szerinted melyik könyvet kellene elolvasnom? Melyik film érdemes arra, hogy megnézzem? - Mementoim.Blogspot.hu    *****    Exkluzív Karácsonyi Ajándékok - Exkluzív Karácsonyi Ajándékok - Exkluzív Karácsonyi Ajándékok