bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
80 - 86

80 (RÁKOSLIGETI)

FIGYELEM! EZ NEM A KŐBÁNYAI 80-AS JÁRAT. Ez a járat 1980 és 1993 között időszakos jelleggel, napi néhány indulással szállított utasokat a Cinkotai úti ipari területekre.

Évjárat: 80-as évek második fele (Máv állomás kifejezés használata a vasútállomás helyett.)

1993 decemberében a félreértések elkerülése végett 180-as számot kapott.

80

Évjárat: 1988.október (82A beindítása) - 1990.augusztus (95-ös megszüntetése)

Külső oldal: Érdekessége, hogy a rákoskeresztúri végállomás még a 70-es évek stílusában készült!

Évjárat: 1992 (Rákoskeresztúr, városközpont megnevezés) - 1993

Külső oldal: A Ferihegyi út elágazást városközpont felirat váltotta fel, a megszokott stílusban. A Rákoskeresztúr felirat változatlan maradt.

Belső oldal: Megállóváltozások a jelölések szerint. Számos, korábban elmaradt átszállás feltüntetése (ezek egyike sem tényleges hálózati változás). A Hősök tere megállónál találunk egy érdekes nullát, ez talán egy félig sikerült utalás lehet a rövid 80-as járatra (lásd az előző menüben).

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: Teljesen átdolgozás (számot kivéve), vékonyított rövidítésmentes betűkkel.

Belső oldal: Balos irányához képest megállóváltozás: a Gyöngytyúk utcánál már nem szerepel az Egyesült vegyiművek zárójeles megjegyzése.

Évjárat: 1995 augusztus

Belső oldal: Megszűnt járatok: 35,62,135,197. Igényesen szerkesztve.

Évjárat: 1996. március, puha műanyag

Külső oldal: Az autóbuszok már csak a Szarvas csárda térig közlekednek, Kőbányáig ettől kezdve a 98-as járt ki. A járatszámotszámot összenyomták oldalról. Az új végállomás azonos betűtípussal készült, a Rákoskeresztúri végállomás 3 sorba került.

Belső oldal: Új szakasz (igényes beszerkesztéssel). Néhány átszállásmódosítás a logikusabb információközlés végett, vagy irány megnevezése (76,168). A Gyöngytyúk utcához visszatették az EGYESÜLT VEGYI MŰVEK feliratot is, holott máshol (lásd az oldalon 1997-es 192-es) éppen ekkoriban szedték le.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag, táblaelhasználódás miatt, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag, táblaelhasználódás miatt, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag

Külső oldal: Érdekes és ritka jelenség, (lásd még 159-es 1996-os széria). A Szarvas csárda téri végállomást egy 1990 előtti 98-as balos mintája alapján készíthették ("Pestlőrinc"), a szám is visszakapta régi típusát. A rövidebb Pestlőrinc felirat lehetővé tette a rákoskeresztúri végállomás két sorba írását.

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül. A logóba Rt-t írtak.

Évjárat: 1998 nyara

Külső oldal: Ismét az új típusú.

Belső oldal: Megállóváltozás: Csévéző út -> Bélatelepi út, teljesen egyedi beszerkesztéssel. A Szarvas csárda térnél számomra érthetetlen okból törölték az 50-es villamost, valamint keresztúron vékony betűkkel beszerkesztették az újonnan indult keresztúr buszt.

Évjárat: 1999

Külső oldal: Ismét a Pestlőrinces verzió.

Belső oldal: A Baross utca / Szabadság utca nevű megállóhelyek neve Kodolányi János tér lett (vékony betűkkel szerkesztve - a változás valójában már az előző széria kiadásának idején megtörtént, ott azonban elmulasztották átszerkeszteni). A jobb oldali listán a Pesti útnál a 67-es és 192-es helyére betették a keresztúr buszt (a 67-es eleve nagyon messze volt mindig is ettől a megállótól, a 192-est pedig a Gyöngytyúk utcánál már jelölték).

Évjárat:  2000 szeptember, a 180-as egésznapossá vált, így kiváltotta a 80-as Liget sor - Rákosliget, Máv állomás szakaszát.

Külső oldal: Visszakapta az 1997-es formát.

Belső oldal: A fent említett szakasz megszűnése. Új megálló Földműves utca néven (vékonybetűkkel). 93 --> Reptér busz

Évjárat: 2001 körül

Külső oldal: A korszakra jellemző kis járatszámmal és az újlogós típushoz hasonló betűkkel.

Belső oldal: Ismeretlen okból a Gyömrői út megállónál a Reptért buszt kiszedték.

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL

Évjárat: 2002, utolsó tojáslogós

Külső oldal: HIBÁS! Nem készült külső oldal.

Belső oldal: Új járatok: 182,182A, más különbsége nincs.

81

Évjárat: 1996 február, még kemény műanyag (ekkoriban puha és kemény műanyagból egyaránt készítettek táblákat).

Évjárat: 1996 október, puha műanyag

Belső oldal: A József Attila lakótelep irányában két új megálló: Lobogó és Távíró utca (ezért a 3. megállót egy sorba írták ki, hogy kiférjen a lista). Másik irány: Közterület fenntartó vállalat ->~ Rt. Átszerkesztettségük nem vehető észre.

Évjárat: 1998, kemény műanyag, egyetlen különbsége a logóba szerkesztett Rt  felirat.

Évjárat: 2000

Külső oldal: Vastagbetűs és számos készítés, csak néhány járaton alkalmazták a korszakban.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. Újabb típusú logó használata. Az Aszódi utca felé a 6. megállónál véletlenül 69-es villamost írtak, a 10. megálló rövidülve FKF Rt. lett. Érdekes a belső kicsiny járatszám, ilyet eddig a 39 és 150-es tábláknál láttam.

Évjárat: 2002

Külső oldal: Kisjáratszámos, az újlogós betűkéhez hasonló típus, az irányok megcserélése.

Belső oldal: A két lista felcserélődött. Vastagbetűs járatszám alkalmazása. megcserélődött kívül és belül is egyaránt. Már 3-as villamos közlekedik, illetve létezik a ferenc busz is. Az FKF Rt. megálló ismét a régi nevét viseli.

A megállók rendszere az Aszódi utca irányába megváltozott, ennek megértését az ábra segíti.

  

Évjárat: 2003, pufibetűs stílus, utolsó tojásszéria teljes tartalmi egyezéssel.

Külső oldal: A hosszú végállomásnevek miatt egyedi, kis típusú betűkkel készült.

A járaton 2001 áprilisától kezdetben vegyesen magaspadlósakkal, majd később azokat teljes mértékben kiváltva Ikarus 412-esek közlekedtek a vonalon.

82

Évjárat: 1988 január, útvonalhosszabbítás Kőbánya-Kispestig.

Évjárat: 1996 február, puha műanyag

Külső oldal: A Máv állomás és a Benjamin utca kicsinyített, oldalirányból összenyomott betűi a 90-es évek jellemző szerkesztési stílusában. A Benjamin utca ékezet nélkül szerepel.

Belső oldal: Megállóátnevezések a balos által megjelölt irányhoz képest: Steinmetz kapitány utca -> Ráday Gedeon utca, Vörös Hadsereg útja -> Szarvas csárda tér, Kőrös utca -> Kettős-Kőrös utca, Vörös fény utca -> Nemes utca. Új megálló létesült a Tompa Mihály utcánál.  Ekkoriban rövidült le a 80-as a Szarvas csárda térig és hosszabbodott meg a 98-as Kőbánya Kispestig. Ezek a módosítások nagyobb számmal történtek az eredeti átszállások között. A bal oldali listát nézve az alábbi megállóknál találunk átszállásmódosítást: 10. (98-as helyére 80-as nagyobb számmal), 12.(a megszűnt 35-ös helyére az újonnan indult 193-as). Jobb oldali listán: 13. (szintén a 35 és 98 helyére), Kőbánya Kispest végállomáson látszik a 35-ös hézagja, a 98-ast beékelték nagy számokkal.

Évjárat: 1997 második fele, már kemény műanyagból. Tartalmi különbség nincs.

Évjárat: 1999

Külső oldal: A korszakra jellemző kis járatszámmal és az újlogós betűkhöz hasonló feliratokkal.

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista, új típusú Rt-s tojáslogó. A 136-os helyett 19-es közlekedik valamint új járat a keresztúr busz. Minden egyéb átszállási változás csak variálgatás, hiánypótlás. Pestszentimre végállomást hibásan Pestimreként tűnteti fel.

Évjárat: 2000 szeptember

Belső oldal:  Egyetlen különbsége, hogy a 93-as helyett már a reptér busz közlekedik.

Garázsmeneti tábla. Ez a darab 1997 körül készülhetett.

Piros színben is készült.

82A

A járat 1988 októberében indult, időszakos jelleggel a 82-es betétjárataként Kőbánya Kispest - Szarvas Csárda tér között.

Évjárat: 1988, első széria!

Belső oldal: Szinte minden lehetséges átszállás jelölése. Azért találunk félredőlt átszállásokat, szerkesztésgyanús helyeket a belső oldalon, mert a tábla alapját valószínűleg a 82-es balos idáig eső szakaszából vették, és ahhoz szerkesztettek hozzá kihagyott átszállásokat.

Évjárat: 1990 első fele. A járat útvonala ekkor a Gyolcs utcáig hosszabbodott. Ez az utca ma a Fogaras utca nevet viseli és a Tarkő és Nagyenyed utca megállók között helyezkedik el. Tehát az autóbusz új területet szolgált ki és az időszakos jelleg megszűnt.

Külső oldal: A járatszám A betűje kívül és belül is a klasszikus régebbi típusú vékony A lett. A rövidebb végállomásnév miatt a Kőbányai végállomást beljebb húzták.

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás megjelölése. A Lakatos út helyett hibásan Lakatos utcát írtak.

Évjárat: 1990 vége

Külső oldal: A járat útvonala az újonnan kiépülő Alacskai úti lakótelepig hosszabbodott

Belső oldal: Az újabb szakasz megjelenésén kívül nincsen változás.

Évjárat: 1994.november

Külső oldal: Azóta megszűnt a Máv-áll. rövidítés, összenyomott betűkkel lett kiírva a korszakra jellemzően. Az Alacskai úti lakótelep rövídítésmentes, de régi típusú. 

Belső oldal: A baloson is meglévő szakaszt és irányt vizsgálva az alábbi megállóváltozások történtek: Lakatos utca -> ~ út, Steinmetz kapitány utca -> Ráday Gedeon utca, Vörös fény utca -> Királyhágó út.

Évjárat: 1996 január

Belső oldal: Megszűnt járatok: 35,135,193A. Új járat: 193

Évjárat: 1996 április (puha műanyag)

Belső oldal: Rövidített útvonalon közlekedik: 80-as (eltérően nagyobb számokkal szerkesztve), hosszabb útvonalon közlekedik: 98 (eltérően nagyobb számokkal szerkesztve). A Lakatos út megállóhelyen a korábbi szériánál keletkezett hézagot rendezték.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. Táblaelhasználódás miatt, ugyanis nincsen különbsége (csak a dátum tűnt el)!

Évjárat: 2000 évvége

Belső oldal: Időközben történt néhány változás a járatok terén, a megszűnt 136-ost kiszedték és a vele összevont 19-est szerkesztették helyére vékony betűkkel. 1998-ban indult a keresztúr busz, 2000-ben az alacska busz, a reptér busz(93-asból). Ezeket az új játatokat már mind jelzi a tábla, a már eleve hézagos Kőbánya Kispesti átszállásokat teljesen újraszerkesztették. A logó új típusú lett.

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL!

Garázsmeneti tábla. Ez a darab 1997 körül készülhetett.

Piros színben is készült.

83

Fémtábla a 80-as évek elejéről. Az F. betű a kiadó Fürst garázsra utal.

Évjárat: 1984 november (lőtéri 114-es megszüntetése) - 1986 január (Ispiláng utcai 114-es beindítása)


Évjárat: 1991 október (Nándorfejévári út megálló létesítése) - 1993

Külső oldal: A Hiteka feliratot törölték.

Belső oldal: A táblán kifelejtették az utolsó megállót (lásd az ábrát).

Évjárat: 1994 október, utolsó tojáslogós

Külső oldal: A "pu." rövidítése megszűnt valamint a Hiteka végállomásnév a már 1988 óta hivatalos formában került ki a táblákra is.

Belső oldal: A megállóelrendezés itt már helyes, jelölik a végállomást is.

Az autóbusz legtöbb utasát a Hiteka nagykereskedelmi gyár dolgozói tették ki. 1995 februárjában viszont a cég székhelye az első kerületi Orom utcába került, ekkor kezdődött meg a járat hanyatlása és jutott el a júniusi megszűntetéshez.

Egyes táblákra az utolsó napokban tájékoztató matricákat tettek:

84

Évjárat: 1990 december (84 -> 84, valamint az újpesti végpont az Árpád hídra került.

Belső oldal: Az átszállási számok az 1990 második felében készült táblák esetében gyakran ilyen egyedi típusúak.

Évjárat: 1994 szeptember, utolsó széria

Belső oldal: Flórián tér /Kiscelli utca/ -> Kiscelli utca. A Galagonya utcánál utólag filccel beírták a 60-ast átszállásként.

84

A tábla nem eredeti, de korhű sablon segítségével lett újra fújva.

Évjárat: 1987 január (láthatjuk az ekkor indult 65A-t utólagos listaszerkesztéssel) - 1988 január (még jelöli a 12A és 12-es járatokat)

Belső oldal: A megállólista eredetije biztosan az elsőszériás balosé, mert utólagos beszerkesztésű a megszűnt 16A helyére betett 1986-ban indult 116-os, az 1987-ben indult 65A, az 1985-ben indult 104 és 104A is.


Évjárat: 1988.január (már nem jelöli a 12A és 12-es járatokat) - 1988.július (a 26-os meghosszabbítása az Árpád hídig)

Belső oldal: A Szilágyi utca megállóhely megszűnt. Átszállások: Megszűnt a 12A,12-es járat. A Margit-hídnál feltüntették a 60-ast (de az is lehet, hogy a korábbi szérián csak le volt kopva). Az Árpád út, Bajcsy Zsilinszky út és a Tito utca megállóknál 96-os helyett hibásan 96 szerepel. 

Évjárat:  1988. július (a 26-os meghosszabbítása az Árpád hídig) - 1989. január (20A beindítása)

Belső oldal: A Népfürdő utcánál feltüntették a 26-ost. A 96-os hibáit nem korrigálták.

Évjárat:  1989. szeptember (a 12-es már nem körforgalomban közlekedik) - 1990. április (Thalmann utca -> Fiastyúk utca)

Belső oldal: A 16,116-os járat lerövidült, helyettük a várbusz közlekedik, beszerkesztése a 2003-as utolsó tojáslogósoknál alkalmazott betűtípussal azonos! A 12-es rövidített útvonalon közlekedik, nem érinti a Margit hidat. Néhány elmaradt átszállást (20,20,26-os buszok 12,14-es villamosok) pótoltak, korrigálták a 96-osok hibáit. Új járat a 20A.

A járat az 1990 decemberi metróátadáskor megszűnt, szerepét részben a 84-es vette át.

85

Évjárat: 1991, átmeneti átszállás számtípussal

Külső oldal: Az Örs vezér és tere feliratok között szokatlanul nagy sorközzel.

Évjárat: 1994 június, első tojáslogós

Külső oldal: A végállomásfeliratokat megcserélték.

Belső oldal: Érdekes módon az átszállási kapcsolatok felirat kimaradt, ez a további három szérián is így volt.

Évjárat: 1995 szeptember

Külső oldal: Az Örs vezér tere felirat sorközét csökkentették. 

Belső oldal: Az átszállásokat teljesen átrendezték, amellett, hogy a megszűnt járatokat törölték, rengeteg más - hálózati szempontból lényegtelen - változtatás történt.


 

Évjárat: 1996 április, puha műanyag

Belső oldal: Még jelöli az ebben a hónapban megszűnt 46-ost, valamint a még Kőbányáig járó 80-ast (szintén márciustól a 80-as helyett a 98-as járt ki), viszont a 193-as (1995 decemberében indult) kimaradt. Érthetetlen okokból törölték a 131-est, a korábban törölt 37-es villamos pedig ismét szerepel az átszállásoknál. 

Évjárat: 1996 november, puha műanyag

Belső oldal: Átszálláskorrigálások: A korábbi szériákon törölt fontos átszállások közül néhányat pótoltak: 131-es busz, 28,37-es villamos (kisebb számtípussal).

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal:  Megszűnt a 46-os. Kőbányára már a 98-as jár ki, valamint pótolták a korábban kifelejtett 193-ast.

Évjárat: 1998 első fele (még nem jelöli a keresztúr-buszt)

Külső oldal: Vastagbetűs és számos típus, csak néhány járaton alkalmazták a korszakban. Ezen belül is különleges, ugyanis a végállomások a szokottnál kisebb betűkkel készültek.

Belső oldal: Újabb típusú logó. Tájkoztató felirat megjelenése, de lehetőségek szót használtak a kapcsolatok helyett. A Sibrik Miklós "útja" lemaradt mindkét irányban.

Évjárat: 2000. december (Rákoskert-busz beindítása)

Belső oldal: Megállóváltozások: Finommechanikai vállalat -> ~ Rt. Sok helyen pótolták a régebben ki nem írt átszállási kapcsolatokat, ahol több átszerkesztés történt, ott az egész sort vékony számokkal cserélték fel. Új járatok: Expo, Rákoskert, 63-as villamos, reptér busz (a 93-ast felváltva).

Évjárat: 2001. október (3-as villamos beindítása)

Belső oldal: Megszűnt: 13-as és 63-as villamosok. Új járat: 3-as villamos, hosszabb útvonalon közlekedik: 62-es. A jobb oldali listában nem történt változás.

Évjárat: 2001 év vége

Belső oldal: Egyetlen különbsége egy megálló-változás: Sibrik Miklós úti felüljáró -> Felüljáró. Egyébként a Sibrik Miklós út megálló továbbra is "út" nélkül szerepel.

Évjárat: 2003 nyara, utolsó tojáslogós

Külső oldal: Pufibetűs táblák stílusában

Belső oldal: Az utolsó "generációs" stílusban átdolgozva, új típusú piktogramokkal. Új megálló a Sörgyárnál (Örs vezér tere felé). Jelölték az újhegy-buszt (már az előző tábla időszakában is létezett), az újonnan indult 132, 182 és 182A járatokat illetve a korábban kifelejtett 37A villamost. A Sibrik Miklós út megálló végre helyesen lett kiírva.

85

Évjárat: 1987 január

Külső oldal: 1987 szeptemberéig fenálló állapotok!

Belső oldal: 168-as autóbusz már az Örs vezér teréről indul (utólagos beszerkesztéssel láthatjuk). A 131-es járat azonban még nem létezik.

Évjárat: 1991 előtti, pontosabb behatárolás a rossz állapot miatt nem lehetséges

Külső oldal: 1987 szeptembere óta Kőbánya-Kispestig közlekedik. Az Örs vezér tere felirat három soros lett.

Évjárat: 1994 április, első tojáslogós. A legelső tojáslogósok egyike, április hónapban ugyanis még készültek balosok is

Külső oldal: A két végállomás megcserélése, az Örs vezér és tere feliratok között szokatlanul nagy sorközzel.

Belső oldal: A 31-es járatot kifelejtették az Örs vezér terénél

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt járatok: 35,46,132,135. Új: 193 (A 135-ös helyére ékelve kis számokkal.), Rövidült: 80. Meghosszabbítva: 98 (a 80-as helyére szerkesztve. A 31-est pótolták, a megszűnt 46-os helyén.

Évjárat: 1997 vége - 1998 első fele, táblaelhasználódás miatt készült

Külső oldal: Az Örs vezér tere felirat sorközét csökkentették.

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül. Lehetőségek szó használata a kapcsolatok helyett. Rt-s tojáslogó.

Évjárat: 1998

Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy a lehetőségek helyett kapcsolatok szót használ.

Évjárat: 2000.december

Belső oldal: A végállomások átszállásait új típusú számokkal (az induló új járatok miatt) átszerkesztették. Megszűnt jelzés: 100. Új járatok: Expo, keresztúr (már 1998 óta), rákoskert, 63-as villamos.

E széria csak abban különbözik, hogy valamilyen okból a keresztúr buszt kihagyták.

86

Évjárat: 1988.január (12,12A megszüntetése) - 1989.január (106-os beindítása - még nem jelöli a Bogdáni útnál)

Évjárat: 1992.május (a 134-es járat helyett már a 34-est jelöli, az egyes ki lett szedve a listából)

Belső oldal: Keretes gyorsjáratok használata. Mivel szinte minden lehetséges átszállás jelöl, e tekintetben nem vizsgáltam a különbségeket. Megállóhelyek: A Lajos utca megállót 1989 júliusában áthelyezés miatt Nagyszombat utcára keresztelték át. Ezen kívül két, kisebb jelentőségű megálló átnevezés történt.

Évjárat: 1992 nyara

Belső oldal: Két megállóváltozás: Nagyszombat utca -> Galagonya utca, Schönherz Zoltán utca -> Október 23.-a utca. Az átszerkesztések vastagabb betűkkel szerkesztve.

Évjárat: 1992.december -1993 eleje

Belső oldal: A Flórián tér megálló után eltűnt az üzletközp. kommentár, a Flórián tér (Kiscelli utca) megálló neve Kiscelli utca lett. Megszűnt a 172-es járat (1992.12.), a Galagonya utcánál pótolták a korábban kifelejtett 60-ast, a Flórián térnél a 34-est és 142-est.

1994 február és március hónapban kísérleti jelleggel néhány vonalra (1,12,61É,78É,86,136,153É,257,297) jelent meg ez a tojáslogós balos széria, kék színben nyomtatva, angol és német nyelvű tájékoztatóval.

Külső oldal: Egyedi betűtípus.

Belső oldal: Még az új kidolgozásban is megmaradt a 34-es átszerkesztéses helyzete a 118-as és a 142-es között (Bogdáni út).

Évjárat: 1995. március, első tojáslogós

Külső oldal: Maradt az egyedi betűtípus.

Belső oldal: A Kolosy térnél véleltenül kimaradt a 65A.

Évjárat: 1995. július

Belső oldal: Rendkívül sok járat megszűnt (1, 10A, 84, 87B, 110, 142 vagy módosult (3). Ezeket hézagot hagyva kitörölték, a beszerkesztéseket pedig a régi listával egyező számméretben, de sokszor félredőlve vagy nem számrorrendben helyezték be, ezért látszik utólagosságuk. A kimaradt 65A-t korrigálták.

Évjárat: 1998 első fele

Belső oldal: Új típusú logó. Hézagot hagyva kiszedték az 1996 márciusában megszűnt 65A-t, ám a februárban megszűnt 2-es véletlenül benne maradt.A Karinthy Frigyes útnál pótolták a korábban kifelejtett 3-ast.

Évjárat: 2000 második fele

Külső oldal: Pontosan megegyezik a balosokéval. (Ritka jelenség, visszatérés a korábbi szériákhoz, lásd még 80-as, 159-es.)

Belső oldal: Kiszedték a megszűnt 10-est és végre a 2-est is. Vékony betűkkel beszerkesztették az 1998-ban indult tétény buszt.

A járatra garázsmeneti tábla is készült, 1996-ban puha műanyagból.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - TUDJ MEG TÖBBET SELENA GOMEZ MAGÁNÉLETÉRÕL, SZERELMÉRÕL, CSALÁDJÁRÓL, KARRIERÉRÕL!    *****    HA TE IS IMÁDOD A ZÖLD ÍJÁSZ VILÁGSIKERÛ SOROZAT ELBÛVÖLÕ SZERELMESPÁRJÁT AKKOR ITT A HELYED! MAGYAR OLICITY SITE    *****    The Vampire Diaries & The Originals szerepjáték - ha kedveled a sorozatokat és írni is szeretsz, ne habozz!    *****    Rendhagyó kedvezményt ajánlok Nektek, Te monhatod meg, hogy mi legyen az ára. Pl.: Születési, párkapcsoklati, horoszkóp.    *****    KÖNYVismertetõk, kötelezõ olvasmányok    *****    BOOKFANCLUB -> A könyvek birodalma elvezet a képzelet csendes világába!<<-BOOKFANCLUB    *****    Ingyenes, korlátlan képfeltöltés!!! www.kepfeltolto.eu    *****    Autista - Állatbarát - Homoszexuális - Intelligens - Kívülálló - Mûvészlélek - Segítõkész - Toleráns    *****    Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!    *****    HAT ÉVE ONLINE! - LÁTOGASS EL MAGYARORSZÁG EGYETLEN MÛKÖDÕ SELENA GOMEZZEL FOGLALKOZÓ OLDALÁRA! - HAT ÉVE ONLINE!    *****    A SZULTÁNA: HÍREK - KÉPEK - SOROZATISMERTETÕK - TÖRTÉNELMI INFÓK - ÉRDEKESSÉGEK MINDEN MENNYISÉGBEN A SOROZATRÓL    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Itt a nyár! Kivirágzott a mályva és a pipitér! Hogy mit szólt ehhez a két virágmanó? Gyere, és olvasd el a Mesetárban!    *****    STITCHERS - Magyarország egyetlen oldala a természetfeletti krimi-drámasorozatról! A Stitchers sorozatot megéri nézni!    *****    Nézz Élõ live filmet gportalon. Klikk klikk klikk.    *****    Gréti. 23. Egyetemista. Chevelle. Rap. Jégkorong. Ottawa Senators. Jean-GabrielPageau. Írás. Olvasás. Blog. (:    *****    Élõ live mozifilmek. Ha szereted a filmeket, sorozatokat, meséket akkor itt a helyed!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    ARIANA GRANDE TODAY - MAGYARORSZÁG EGYETLEN ARIANA GRANDÉVAL FOGLALKOZÓ HONLAPJA - TUDJ MEG RÓLA MINDENT    *****    KOSEMBLOG.GP//A MAGYAR "A SZULTÁNA" RAJONGÓI OLDAL//BY: KÖSEM// KOSEMBLOG.GP//MINDEN, AMI KÖSEM...