973 SZILVESZTERI JÁRAT
A járat első alkalommal 2002.12.31-én közlekedett. A felirat újlogósokra jellemző betűtípus, de még lekerekített sarkú táblára készült.
2003.12.31. - 2004.01.01. alkalomra készült tábla, duplaoldalas kivitel, már megszokott kialakítással
2004.12.31. - 2005.01.01. alkalomra használt tábla, duplaoldalas kivitel, éjszakai járat felirat elhagyásával
973
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a 3É, 49É, 78É , 173É autóbuszjáratok kiváltására.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
Évjárat: 2006. november 3., az éjszakai hálózat második átszervezésekor. Puha műanyagból készült.
Belső oldal: Zrt-s logó. Megállók nevének pontosítása: Nyírpalota utca -> helyesen "út" (azonban Újpalota felé nem módosították), Rudas fürdő -> Rudas gyógyfürdő, Petőfi Sándor utcánál a Kastélymúzeum elhagyása. A Fehérvári úti vágányzár miatt 2006. augusztus 21.-től a Tétényi ill. befelé a Sárbogárdi úton át közlekedik. Hálózati változások: új járatok a 996, 996A, megszűnt: 911-es. Mivel csak egy indulása maradt a belvárosból, ezért törölték a 966-ost. A 923-ast érthetetlen okokból törölték a Blaha Lujza térnél.
Évjárat: 2007. december 14., puha műanyag
Belső oldal: Jelzett naptól a fehérvári úti vágányzár új szakasza miatt a Bocskai úton keresztül közlekednek mindkét irányban, ennek megfelelő megállóváltozásokat látunk. Az Erzsébet királyné útján októbertől a villamosmegállókba helyezték a megállókat, ennek kapcsán néhány megálló neve módosult. MÁV-állomás kifejezés helyett a korszakra jellemzően vasútállomást használnak. Rengeteg átszállási módosítás, tényleges hálózati változás nélkül. Korábban elmaradt átszállások feltüntetése (meghosszabbított 979-es valamint a 937-es).
Évjárat: 2008. május. Kemény műanyag. Kialakításában és tartalmilag is teljesen egyezik a 0712-essel.
979
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a 179É és szolgálati járatok kiváltására.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
Belső oldal: Az Üllői út (Ferenc körút) megálló neve hibásan csak Üllői út.
Évjárat: szintén 2005. szeptember 1. vagy néhány nappal későbbi, mint az előző
Belső oldal: Ezen a táblán az Üllői út megálló helyesen írva Üllői út (Ferenc körút). Gyakoribb, mint az előző, Üllői utas széria.
Évjárat: 2006. november 3., puha műanyag. Útvonalát ekkortól Újpalotáig hosszabbították, továbbá a Csepel-sziget területén található megállókat is érinti.
Belső oldal: Az említett változásokon kívül megálló-átnevezés is történt Csepel felé: Szent Imre tér -> Csepel, ~. Megszűnt: 911-es. Csak egy menete van a belvárosból ezért törölték: 966-os.
Évjárat: 2007. december., puha műanyag.
Belső oldal: Elmaradt átszállások feltüntetése (pl. a 937-esé), valamint a korábban törölt 966-os ismét szerepel a listában.
Évjárat: 2008. március, digitális nyomtatással, az erre jellemző kialakítással, de tartalmi különbség nélkül.
Évjárat: 2008. április, ismét szitázott kivitel, de továbbra is tartalmi különbség nélkül.
979A
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, a 179É és szolgálati járatok kiváltására.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
Évjárat: 2006. február 6. - május vége (Zrt-s logó, de még kemény műanyagból készült). A logón kívül más különbsége nincs.
Évjárat: 2006. november 3., puha műanyag. Ettől kezdve a Csepel-sziget ipari területén található megállókat is érinti.
Belső oldal: Az említett változáson kívül megálló-átnevezés is történt Csepel felé: Szent Imre tér -> Csepel, ~. Megszűnt: 911-es. Csak egy menete van a belvárosból ezért törölték a 966-ost. A táblákra egyáltalán nem jellemző módon a kiinduló végállomáshoz is átszállásokat írtak ki.
Évjárat: 2008. március, digitális nyomtatással, az erre jellemző kialakítással
Belső oldal: Elmaradt átszállások feltüntetése (pl. 937), korábban törölt 966-os ismételt kihelyezése.
Évjárat: 2008. május, ismét szitázott eljárással készült széria
Belső oldal: Hibás! A Csepel-sziget 2006-ban létesített megállóit nem jelzi, a készítők véletlenül a korábbi széria táblázatával dolgozhattak. Átszállások tekintetében viszont megfelelő. A Deák Ferenc tér induló végállomás melletti és a Kálvin téri átszállásokat - fölöslegesség miatt - kiszedték.
980
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, szolgálati járatok kiváltására.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
Évjárat: 2007. november, puha műanyag
Belső oldal: 2006. július 17-től az Üllői út - Haladás utca útvonalon hurokszerűen fordul vissza ezért egy új megálló létesült a korábbi leszállóhely helyén. Megszűnt a 911-es (2006. november 3.)
Évjárat: 2008. március, digitális nyomtatással, az erre jellemző kialakítással, de tartalmi különbsége nincs.
992
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, szolgálati járat kiváltására.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
Évjárat: 2005 ősz, az előzőnél kicsivel később készülhetett - a környéki szó végén nincs aláhúzás
Évjárat: 2005 ősz, az előzőnél később készülhetett - a csík helyzete más és a járatszám előtt halad a külső oldalán
Iránytábla: kistarcsai, szilasligeti és mogyoródi szakaszán a viszonylat azonos megállókat használ mindkét irányban, ezért indulásával egyidejűleg kemény műanyagból tájékoztató iránytábla készült, amelynek egy-egy oldalán az iránynak megfelelő célállomás olvasható.
Évjárat: 2008. április - a korszakra jellemzően lekerekített végű csíkkal.
Külső oldal: Bár a HÉV-állomás nevek ekkortól már vessző nélkül írandók, a külső oldalon maradt a vesszős írásmód.
Belső oldal: Belül az említett vessző nélküli HÉV-állomás formátum olvasható. Tölgyes neve Szentjakab lett.
994
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, szolgálati járatok kiváltására.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
Évjárat: 2008. március, digitális nyomtatással, az erre jellemző kialakítással. Csík nélkül készült!
Belső oldal: A két táblázat megcserélve. Megállók átnevezése: "MÁV-állomás" helyett "vasútállomás", Temető -> Kalász utca (Dél-pest felé). A Hungarocamion megálló neve is változott, de a táblákon ezt nem szerkesztették. Új járat a 999-es (2006. november 3. óta)
996
A járat 2006. november 3-án indult az éjszakai hálózat második átszervezésekor, szolgálati járat kiváltására.
Évjárat: 2006. november 3, a járat indulására, puha műanyagból
Belső oldal: A táblákra kevésbé jellemző módon a végállomások neve mögött "vá." felirat olvasható (kivéve Cinkotai autóbuszgarázsnál Újpest felé)
Évjárat: 2008. március, digitális nyomtatással, az erre jellemző kialakítással
Külső oldal: Két irány ellentétes elrendezése.
Belső oldal: Két irány ellentétes elrendezése itt is. "Vá." feliratok eltűnése. Megállók írásmódjának változása: EGIS, SZTK nagy betűkkel. Cinkota felé hibásan két Csömöri út megálló egymás mögött. Átszállások átrendezése tényleges változás nélkül.
Évjárat: 2008. május, ismét szitázott széria került kiadásra.
Belső oldal: Nem az előző digitális szériával, hanem az első 2006-os szériával megegyező belső oldal, kivétel a végállomások melletti, jobb oldali vá. felirat hiánya.
996A
A járat 2006. november 3-án indult az éjszakai hálózat második átszervezésekor, szolgálati járat kiváltására.
Évjárat: 2006. november 3, a járat indulására, puha műanyagból
Belső oldal: Cinkota felé lemaradt a Gusztáv utca megálló és ez az összes szitázott szérián így volt.
Évjárat: 2006. november 3 - 2007 március vége (mivel még dátumozatlan) közötti, második széria. Szintén puha műanyag
Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy az SZTK mozaikszóként, nagy betűkkel írt.
Évjárat: 2008. január, puha műanyag
Külső oldal: A két végállomás megcserélése.
Belső oldal: A két irányt itt is megcserélték. Az átszállások jelentős átrendezése, tényleges hálózati változás nélkül.
Évjárat: 2008. március. Digitális nyomtatással.
Külső oldal: A korai digitális táblákra jellemző kis feliratokkal
Belső oldal: EGIS Gyógyszergyár nagy betűkkel írva. A szitázott szériákon elmaradt Gusztáv utca megállót pótolták.
Évjárat: 2008. április
Külső oldal: Az előző, nehezen olvasható kis karakterek helyett nagyobb betűk és járatszám
Belső oldal: A járatszám néhány centivel itt is nagyobb, de a megnövelt keret miatt ez kevésbé feltűnő. Az SZTK már nem mozaikszóként szerepel. Egy 979-es átszállást 997-esként elírtak.
997
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, szolgálati járatok kiváltására.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
Évjárat: 2006. november 3. (911-es megszüntetése) - 2007 március vége (még dátumozatlan). Puha műanyag
Belső oldal: Zrt-s logó. A megszűnt 911-es törlése.
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.
998
A járat 2005. szeptember 1-jén indult az éjszakai hálózat átszervezésekor, szolgálati járatok kiváltására.
Évjárat: 2005. szeptember 1., a járat indulására készítve
Évjárat: 2008. február
Belső oldal: A tábla érdekessége, hogy a logót nem frissítették Zrt-sre. Ez arra utalhat, hogy az Rt széria és eközött más tábla nem készülhetett (vagy pedig azon is Rt-s logó szerepel). MÁV-állomás kifejezés helyett vasútállomást használnak. Új járatok: 996, 996A. Megszűnt: 911
999
A járat 2006. november 3-án indult az éjszakai hálózat második átszervezésekor, szolgálati járat kiváltására.
Évjárat: 2006. november 3, a járat indulására, puha műanyagból
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|