bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
124 - 132GY

124

Évjárat: 1987. augusztus, a járat indulásakor (ekkor még csak a 125-ös busz és a 14-es villamos járt ki a lakótelepre.)

Külső oldal: Teljesen egyedi kialakítás, külön érdekes a 14-es villamos vá. megnevezés.

Évjárat: 1989. december, a 126-os indulásakor

Belső oldal: Már a 20-as autóbuszok is kijárnak Káposztásmegyerre, továbbá jelzi az 1989 decemberében létrejött a 126-os autóbuszt. a 125-öst valamiért törölték. A lakótelep folyamatos kiépülésével az autóbusz újabb megállókat kapott.

Évjárat: 1990. december, a 3-as metró átadásakor

Külső oldal: Megszűnt az egyedi elrendezés, de a betűk a megszokott méretnél jóval kisebbek (lásd 1990-es 121-es). A körforgalomjelleg miatt kétszer írták ki a végállomást. A végállomás neve Szilas-patak lett.

Belső oldal: Megálló-változás: Nádasdy Kálmán utca -> Dunakeszi utca. Az újonnan indult 11-es villamos feltüntetése.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: Keretes gyorsjáratokkal. A Hajló utcánál nem jelöli a 20-ast.

KERESEK ÉLESEBB KÉPET A SZÉRIÁRÓL!

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Külső oldal: A betűk régi típusú alapból kiindulva függőlegesen elnyújtottak, oldalirányban összenyomottak. A szám Helvetica típus lett, függőlegesn elnyújtott, oldalirányban összenyomott verzióban. "Végállomásként" a Homoktövis utcát jelölték meg.

Belső oldal: A körjáratoknál alkalmazott piktogramos kialakítás.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Törölték a megszűnő 11-es villamost.

Évjárat: 1998. augusztus (14-es villamos meghosszabbításakor) és 1999

Külső oldal: A Homoktövis utcai végállomás Káposztásmegyer felirat nélkül szerepel. A 1999-es szérián nagyobb járatszám és vastagabb Körforgalom felirat.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. A körforgalom iránya a villamos meghosszabbítása után megváltozott. Új megálló Óceánárok utca néven, valamint átnevezések: Bőröndös utca -> Bőrfestő utca, Homoktövis utca -> ~ (óvoda). Az 1999-es szérián hiányzik az átszállási kapcsolatok felirat.

A járaton 1999 júniusától Ikarus 280-as (illetve esetenként 435) helyett Ikarus 260-asok közlekedtek a meghosszabbított 14-es villamos által kialakult kihasználatlanság miatt. Az 260-as típust 2001 februárjában a még kisebb befogadóképességű Ikarus 405 váltotta.

Évjárat: 2003 második fele - 2004, tartalmi különbség nélkül.

Belső oldal: az átszállási számtípus még a kései tojáslogós időszakból átmentett!

Évjárat: 2006 második fele - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Belső oldal: A Szilas-pataknál az átszállások két sorba kerültek. Az átszállási számtípus itt már hagyományos, sávos logósokra jellemző kialakítással készült.

A járat kihasználatlanság miatt 2007.09.02-án üzemzárással megszűnt.

125

Évjárat: 1985. június (járat indulása) - 1986. december közötti állapotokat tükrözi (még nincs Hajló utca megálló)

A járat 1989 januárjában, a 20-as autóbusz meghosszabbításakor megszűnt.

Évjárat: 2001. október, a járat indulásakor (Auchan megnyitása)

Belső oldal: A tábla hibás, mivel az Auchan felé az autóbuszok nem álltak meg a Mogyoródi-pataknál.

Évjárat: 2001-2002 fordulóján

Belső oldal: Törölték a hibás Mogyoródi-patak megállóhelyet.

Évjárat: 2002, utolsó tojáslogós

Belső oldal: A Mogyoródi-pataknál feltüntették a 126-ost.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Azóta a 104-es is kijár az Auchanig.

Évjárat: 2005 ősz - tél

Belső oldal: A logó lentre, a járatszám fentre helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Tartalmi különbsége nincs.

2007.09.03-án üzemkezdettől jelzése 126-osra változott.

126

Évjárat: 1989. december, a járat indulásakor.

Külső oldal: Érdekes a tábla felső részébe tolt szöveg és szám.

Belső oldal: A járatszám a megszokottnál nagyobb. Hibásan a 20-as helyett 20-ast írtak.

Évjárat: 1990. december, a járat a metróátadással egyidejűleg Káposztásmegyer újonnan kiépült területeit is feltárta.

Külső oldal: A végállomásnév módosult. A karakterek középre igazítva.

Belső oldal: Két új megálló Megyeri út és Iskola néven. Az átszállásoknál már megtaláljuk az újonnan indult 122-es buszt, korrigálták a 20-ast pirossá, valamint hibásan a 125-öst is beleírták átszállásként (holott a járat 1990 decemberében megszűnt). Az átszállási számokat az 1990-91 évek újpesti járataira jellemző számtípussal dolgozták át.

Évjárat: 1994. április, első tojáslogós (a tábla érdekessége, hogy e hónapban még javában balos táblák készültek minden vonalra)

Külső oldal: A Káposztásmegyer felirat kisebb méretű, a Szilas-patak felirat emellett oldal-irányban összenyomott. A Mogyoródi-patak fölé régi típusú és hagyományos méretű betűkkel Káposztásmegyer felirat került. A Mogyoródi-patak emiatt a Szilas-patakhoz hasonlóan összenyomott lett.

Belső oldal: A körjáratokra jellemző piktogramos kialakítás. Új megálló a Sárpatak utca néven és egy átnevezés is történt: Megyeri út -> Homoktövis utca. Külön érdekes a három végállomás a megállólistában.

Évjárat: 1998. augusztus (14-es villamos meghosszabbításakor), útvonalmódosítás történt.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. A jelentős útvonalkülönbségek miatt a másik irányt külön táblázatban jelölték, így a piktogramok eltűntek.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Egy elmaradt 20-as átszállás pótlása.

Évjárat: 2005 ősz - tél (kialakítás alapján)

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb karakterméret.

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". 

Évjárat: 2006 második fele - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Belső oldal: Zrt-s logó. Egy 122-es átszállás áthelyezése.

A járat jelzése 2007.09.03-án üzemkezdettől 126A-ra változott. A 126-os jelzést a továbbiakban az egykori 125-ös viselte:

Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag (a szeptemberi változásra készítve)

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag.

Belső oldal: Volán átszállás feltüntetése.

126A

2007. szeptember 3-án üzemkezdettől a 126-os jelzése 126A-ra változott.

Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag (a szeptemberi változásra készítve)

Évjárat: 2008. január, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

127

A járat 198.03.01-jén indult és 1995.05.14-én üzemzárással megszűnt.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: A 153-as helyett hibásan 153-ast jelöl. Látható a korábbi szériák alatt még létező 1-es hézagja.

Évjárat: 1994. június, első tojáslogós és egyben utolsó széria

Külső oldal: A Gellért-hegy után nincsen vessző.

Belső oldal: A körjárat jelleg miatt piktogramokkal készült. Érdekes a Szirtes út és a Kelenhegyi út kisebb betűkkel írt változata.

128

Évjárat: 1988. július (J járat megszüntetése) - 1989. március (Várbusz beindítása, 16-116-os rövidítése)

Évjárat: 1990. december

Külső oldal: A pontosabb tájékoztatás érdekében feltüntették a Várfok utcát.

Belső oldal: 84-es helyett 84-es, megszűnt az 5-ös, új járat a várbusz. Minden lehetséges átszállást jelez a tábla.

Évjárat: 1992-1993

Belső oldal: Az alábbi megállóváltozások történtek: Szamos utca -> Városmajor utca, Sebészeti Klinika -> Ér~, János kórház -> Szent ~.

Évjárat: 1994. október, első tojáslogós

Külső oldal: A Várfok utca felirat méretét csökkentették, de a betűtípus nem változott.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag

Belső oldal: A Moszkva térnél törölték a lerövidített 12-est, valamint a megszűnt 84-est.

Évjárat: 1998, kemény műanyag (táblaelhasználódás miatt készült)

Belső oldal: Újabb típusú logó, a dátum helyén a korszakra jellemzően Kelenföld garázs neve áll.

Évjárat: 1999. május (megállók átnevezése)

Belső oldal: Árnyas vendéglő -> Rőzse köz illetve a másik irányban Szamóca utca (vékony betűkkel átszerkesztve). A Moszkva térnél az 56-os és 56E buszok számát ismeretlen okból vékony típussal újraírták.

Évjárat: 1999. július - 2001 között bármikor készülhetett

Belső oldal: A megszűnő 56, 56E járatokat a Moszkva térnél törölték, azonban helyükre nem szerkesztették az 56-ost, illetve a Szent János kórháznál nem törölték az alap 56-ost.

Évjárat: 2003. szeptember (118-as villamos beindítása) - 2004. augusztus (90-es a Moszkva térig jár)

Külső oldal: Hibásan VárÓskúti felirattal.

Belső oldal: A korábbi széria hibáinak kijavításán túl: új járat a 118-as villamos.

Évjárat: szintén 2003. szeptember - 2004. augusztus

Külső oldal: Helyesírási hiba nélkül. (Belső oldala azonos)

Évjárat: 2005 ősz - tél (kialakítása alapján)

Külső oldal: A Moszkva tér feliratát néhány milliméterrel széthúzták (legkönnyebben az "O"-n vehető észre), a Várfok utca kerek zárójelbe került.

Belső oldal: A logó lentre, a járatszám fentre helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek. Hosszabb útvonalon jár: 59-es villamos, 90-es busz. Volán átszállás feltüntetése.

Évjárat: 2007. október, puha műanyag

Belső oldal: Zrt-s logó. Megszűnt: 118-as villamos. Várbusz -> 10. Új járat: 110. Hosszabb útvonalon jár: 59-es villamos. Volán átszállás feltüntetése.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. április. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. június, digitális nyomtatással.

Külső oldal: Kisebb betűk, vízszintes irányban enyhén összenyomva, így a mMoszkva téri végállomás két soros lett. A járatszám nagyobb, karakter-távolsága nőtt.

Belső oldal: Átszállások feltüntetése nélkül készült.

130

Fém duplaoldalas tábla a 70-es évek végéről - 80-as évek elejéről.

Évjárat: 1987. július (44A indulása) - 1990 vége

Belső oldal: Ha a Zsókavár utcánál jelölve lenne a 73-as / 73-as, akkor a gyártás pontosabban behatárolható lenne. A temetőnél hibásan 96-ost jelöl a gyorsjárat helyett. Másik hiba a Rákóczi UTCA jelölés, út helyett.

Évjárat: 1993 első fele (utolsó széria)

Belső oldal: A fentebb említett hibákat korrigálták. Közterületnév változás: Felszabadulás út -> Szentmihályi út. A Hevesi Gyula utca megállót átnevezés helyett véletlenül törölték. 

A járat jelzése 1993 decemberében 130-asra módosult, és végállomását a Népstadionhoz helyezték.

2007.08.21-től a 130-as alapjáratként közlekedett, így a számjelzés ismét foglalttá vált.

Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag

Belső oldal: A 131, 144, 231-es járatok átszállását a Fischer István utcához helyezték. Volán átszállás feltüntetése.

Évjárat: 2008. április, tartalmi különbség nélkül.

130

Évjárat: 1993. december, első és egyetlen balosszéria.

Belső oldal: A 73-as hibásan feketeként szerepel a Nyírpalota utcánál.

Évjárat: 1994. június, első tojáslogós

Belső oldal: Új megállók a Vezér és Fischer István utcáknál. Hiba: a Népstadionnál jelöli a 82-es trolit.

Évjárat: 1994. október

Belső oldal: Megszűnt: 73E, a hibás 82-est korrigálták, valamint a Fischer István utca troliátszállásait törölték.

Ugyanezek a táblák 94/10 jelzés mellett 94/11-dátummal is készültek, más különbségük nincsen.

Évjárat: 1996. november, puha műanyag

Külső oldal: A megnyíló Pólus center miatt a végállomás a pláza elé került,  új megállót létesítettek. A végállomás régi típusú betűkkel lett szerkesztve.

Belső oldal: Azóta megszűnt a 132 és elindult a 173-as, valamint a Népstadionnál kiszedték a megszűnt 75A trolit. A Nagy Lajos király útjánál számomra érthetetlen okokból eltűnt a 32-es. A bal oldali listán a régi végállomást vastag betűkkel kinn felejtették, és alászerkesztették az újat.

Évjárat: Szintén 1996 novemberi, puha műanyagból.

Belső oldal: Két különbség: a készítő figyelmetlenül beszerkesztette az 1994 novemberében megszűnt 73E-t mindkét irányban. A végállomás hibája azonban itt nem szerepel - viszont a köztemető megálló így kimaradt.

Évjárat: 1997. március (új megálló létesítése a Róna utcánál), puha műanyag

Belső oldal: Más járatokhoz képest a 130-asnál igen korán megjelent a vékony betűs megállólista. Új megálló a Róna utcánál. Több apróbb átszállási módosítás történt, de ezek nem bírtak nagy jelentőséggel (például: a 75-ös busz áthelyezése), más esetben korábban elmaradt tájékoztatásokat pótoltak (pl: 82-es troli).

Évjárat: 1998 első fele (még nem jelöli a Pillangó utcai megállót), már kemény műanyagból.

Külső oldal: A Pólus center végállomás neve Sárfű utca lett, a módosítás régi típusú betűkkel történt.

Belső oldal: Újabb típusú logó. A Vezér utcánál a 82-es helyett a 80-as trolit jelöli. Ezt csak az egyik irányban korrigálni, másik irányban csak egy piktogram maradt.

Évjárat: 2000. december

Külső oldal: A korszakra jellemzően kis járatszám, átmeneti betűkkel.

Belső oldal: Új megálló a Pillangó utcánál (még 1998 júliusában). A Vezér utcánál pedig érdekes módon újra a 82-es trolira lehet átszállni. Három új járat: 1A és 63-as villamos, Palota-busz.

Évjárat: 2001. október, a 3-as villamos indulásakor.

Belső oldal: A Pillangó utca és Róna utca között nem húztak elválasztó vonalat.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós pufi stílusban tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2004. január (Népstadion, metróállomás -> Stadionok), ezen túl tartalmi különbsége nincs.

Évjárat: 2004 vége - 2005 eleje

Belső oldal: Két elmaradt átszállás (Pólus-busz, 144-es) feltüntetése, Palota-busz átszállás áthelyezése.

Évjárat: 2006 nyár, puha műanyag

Külső oldal: Megnövelt méretű karakterek.

Belső oldal: Rengeteg átszállás feltüntetése. 73 -> 73. Az ekkor kiadott 22-es táblák legyártása után a készítők a szitában felejtették a határátlépésről tájékoztató szöveget, így több gyorsjáratra (56, 130132139) is bekerült ez a felirat, amit több táblánál utólag lematricáztak.

A járat jelzése 2007.08.21-től 130-ra változott.

131

Évjárat: 1992 vagy 1993

Évjárat: 1994.november, első tojáslogós

Külső oldal: A Rákosszentmihályi végállomásból törölték a körforgalom szót, így elhagyható volt a rövidítés is.

Belső oldal:  A balos szériához képest a Füredi út elnevezése utcára módosult, más megállóhelyi változás nem történt.

Évjárat: 1996. március, puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt: 46, 132.

Évjárat: 1997 vége - 1998 eleje, kemény műanyag. A logóba Rt. feliratot szerkesztettek.

Évjárat: 1999

Belső oldal: A Pálya utcánál Rákosszentmiály felé vékony számokkal beszerkesztették a 144-est, a jobb oldalon az Örs vezér terén törölték a 82-es trolibuszt.

Évjárat: 2000. december

Belső oldal: A kapcsolatok helyett lehetőségek kifejezés használata. Az Örs vezér téri átszállások átszerkesztése vékony számokkal. A módosított átszállások az újonnan indult Rákoskert-busz mellett tartalmazzák a rövid ideig közlekedő 63-as villamost és az Expo-járatot is. A 82-es troli ismét olvasható a listában.

Évjárat: 2001 első fele. Egyetlen különbsége, hogy "lehetőségek" helyett "kapcsolatok" kifejezés szerepel rajta.

Évjárat: 2001. október, utolsó tojáslogós széria.

Belső oldal: Az Örs vezér terénél hézagot hagyva kiszedték a 13-as és 63-as villamost és a 13-as villamos helyett 3-as közlekedik.

Évjárat: 2003. szeptember (176-os beindítása) - 2004

Belső oldal: Új járatok: 132176.

Évjárat: 2005 ősz - tél. Tartalmi különbség nélkül. ("kapcsolatok" helyett "lehetőségek")

Évjárat: 2006. április (új megálló létesítése), még kemény műanyagból.

Belső oldal: Zrt-s logó, a tábla alsó részébe helyezve. Új megálló a Fischer István utcánál, emiatt egy 130-as átszállást töröltek.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag

Belső oldal:132-es megszüntetése. Rákosszentmihály felé a megállók sorszámozása hibás - két 5. szám van. 

Ez a tábla tartalmilag azonos a fentivel, de kemény műanyagbűl készült, ami a korszakra egyáltalán nem volt jellemző. Az is lehet, hogy ez is egy hibás 0802-es széria (lásd lentebb), aminek viszont nem volt dátumozása.

2007.08.21-től, a rákosszentmihályi járatok teljes átszervezésekor a járat útvonala Kisszentmihályig hosszabbodott, és útvonala több szakaszon módosult.

Évjárat: 2007. augusztus, puha műanyag

Évjárat: 2007. november, puha műanyag

Külső oldal: Kisszentmihály elválasztva három sorba került.Be

Belső oldal: Volán átszállás feltüntetése.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag - HIBÁS tábla! A 2007 augusztus 21. előtti paraméterekkel készítették el.

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk (a 2007.08.21. előtti szériákhoz viszonyítva)

Belső oldal: Tartalmilag azonos a 2006. októberi táblával.

Évjárat: 2008. március, immár helyesen készült - tartalmilag teljesen azonos a 0711-essel.

132

Fém duplaoldalas, szitanyomással. A táblára később a lentebb látható típust fújták, számomra érthetetlen okokból.

Fémduplaoldalas, sablonnal készült.

Évjárat: 1994. május, első tojáslogós (egyben utolsó széria)

Belső oldal: Bal oldalt az Egressy útnál a troli helyett, az Élessaroknál a villamos helyett buszpiktogram található, ezeket filccel korrigálták.

A járat csak hétköznap csúcsidőben közlekedett. Az utolsó 1-2 évben valamelyest csökkent az utasforgalma, de az utolsó napig is 280-asok közlekedtek. Megszüntetése kizárólag takarékossági okokból történt, a párhuzamosságra hivatkozva.

A járat 2003.06.16-án újraindult Árpád híd, metróállomás és Kőbánya, Városközpont között.

Évjárat: A járat indulásakor

Külső oldal: Újlogós táblák betű és számtípusával készült

Belső oldal: Az utolsó generációs tojás logósokra jellemző megállólista. Hibásan feltüntették rajta a 32-est átszállási lehetőségként, mely pont a járat indulásakor szűnt meg (pontosabban véglegessé vált az üzemszünete), valamint Kőbánya felé az Örs vezér terénél saját magát jelöli meg átszállásként. Az Élessaroknál 13-as villamost jelöl.

Évjárat: Szintén a járat indulásakor, pufi stílusban

Belső oldal: Az irányok ellentétes elrendezésűek. Itt is szerepel hibásan a 32-es és a 13-as villamos, azonban az Örs vezér téri magára utalás itt nincs.

Évjárat: 2003 nyár vége, az egyik első sávos logós tábla.

Külső oldal: Kísérleti kivitel, szokatlanul kis járatszámmal, balra igazított feliratokkal.

Belső oldal: Az Erzsébet királyné útjánál elmnaradt átszállásokat jelöltek. Korrigálták a 13-as villamos és 32-es hibát. Jelöli a korábbi szériákon kimaradt 144-est.

Évjárat: 2003. szeptember (176-os beindítása)  - 2004

Külső oldal: A járatszám méretét növelték, a feliratoké változatlan, de középre igazítottak.

Évjárat: 2004

Belső oldal: A két irányt megcserélték. Tartalmi különbsége nincs

Évjárat: 2006 nyár, puha műanyag

Külső oldal: Megnövelt méretű betűk. A járatszám karakter-távolsága kisebb lett.

Belső oldal: Új elrendezésű megállólista. Zrt-s logó, "kapcsolatok" helett lehetőségek. Az ekkor kiadott 22-es táblák legyártása után a készítők a szitában felejtették a határátlépésről tájékoztató szöveget, így több gyorsjáratra (56, 130132139) is bekerült ez a felirat, amit több táblánál utólag lematricáztak. Az Újhegy-busz átszállásait törölték, mivel nincs közös üzemideje a 132-essel. 73 -> 73. Két elmaradt villamos-átszállást feltüntettek.

A járat 2006.09.29-én üzemzárással - kihasználatlanság miatt - megszűnt.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

~~~~ SOS ~ KÉRLEK, KÖVESD BE EZT A PROFILT, DIPLOMAMUNKÁMHOZ SZÜKSÉGES! DOBJ OTT EGY ÜZIT, ÉS VISSZAKÖVETLEK! ~ SOS ~~~~    *****    Rendelj részletes születési horoszkópot,3 éves ajándék elõrejelzéssel. Várlak szeretettel az oldalamon, kattints ide!!!!    *****    3D VIRTUÁLIS VILÁG!REGISZTRÁLJ TÖLSD LE A JÁTÉKOT ÉS ISMERKEDJ VILÁG SZERTE ÚJ EMBEREKKE!CLICKELJ A REGISZTÁLÁSHOZ!!!    *****    Vonatozzunk együtt a gyereknapon! Robogjatok Budapesten vagy Balatonfenyvesen, vagy készítsetek kisvonatot a Mesetárban!    *****    Filmes hírek és kritikák lelõhelye. ÚJ oldal, ami filmekkel és színészekkel foglalkozik. Nézz be most és máskor is!    *****    Az egyetlen magyar forrás a BOSSZÚÁLLÓK univerzumáról | Az egyetlen magyar forrás a BOSSZÚÁLLÓK univerzumáról    *****    HAMAROSAN - DOVE CAMERON RAJONGÓI OLDAL - HAMAROSAN - DOVE CAMERON RAJONGÓI OLDAL - HAMAROSAN - DOVE CAMERON    *****    KÖNYVAJÁNLÓK - ha nem tudod mit olvass, itt találhatsz hozzá inspirációt - BOOKISLAND    *****    Loki rajongók! Fan Fiction és egyéb történetek! Gyere és olvass nálam kedvedre! Ha tetszik, claim loyalty to me! (Loki)    *****    Ayang - Avagy milyen is a világ az én szememmel    *****    LÉGY A MAGAD ASZTROLÓGUSA és segíts másoknak is az asztrológia tanaival!    *****    Társszerkesztõket keresek a dakotajohnson.tk újranyitásához.Ha érdekel és szeretnél jelentkezni kattints a részletekért!    *****    Április 22. a Föld napja! Az ünnep alkalmából cifraszûrös juhászlegény vár benneteket a Mesetárban! Nézzetek be hozzánk!    *****    Asztrológiai tanácsadás, részletes elemzésekkel, a legkedvezõbb áron és teljesen ingyenes konzultáció, idõkorlát nélkül!    *****    Egy jégkorong-rajongó lelkészgyakornok lány blogja - ha van kedved, nézz be, szeretettel látlak :) Gréti    *****    Minden Kedves látogatómat szeretettel várom Asztrológia oldalamon, ahol az oktatás INGYENES, az elemzés BECSÜLET-KASSZÁS    *****    Ayang Avagy milye is a világ az én szememmel    *****    Charmed - Új külsõ - Még több tartalom - Még több információ, érdekesség - CHARMED - Bûbájos boszorkák - Varázslat - Cha    *****    BOOKISLAND -> A könyvek birodalma elvezet a képzeletünk világába! <- BOOKISLAND    *****    KUTYA VS MACSKA, MELYIK AZ OKOSABB? SZAVAZZ! FÉLSZ A ROBOTOKTÓL, VAGY SEM? MONDD EL! KUTYA VS MACSKA!KUTYA VS MACSKA!!!!