bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
172-180

172

A járat 1984 szeptemberénen indult. Ez a fémtábla körülbelül ekkor készült. Az F betű a kiadó Fürst garázst jelöli. Érdekes a vékony járatszám.

Készült egy másik fémszéria is a műanyag táblákra jellemző betűtípussal.

Évjárat: 1984.szeptember (a járat indulása) - 1986.július (Állami Biztosító megállóhely -> Hungária biztosító)

Évjárat: 1987.január (139-es és 153-as beindítása)

Belső oldal: Állami biztosító -> Hungária biztosító (kicsivel vékonyabb betűkkel van beírva, ez jól látható). Két új járat is megjelenik a listában (139 és 153) valamint korábban elmaradt tájékoztatások (40 és 41E).

Évjárat: 1991 - 1992

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése, keretes gyorsjáratokkal. Csak a Kosztolányi Dezső téri változásokat vizsgáltam különbségként az átszállások kiírásának más rendszere miatt: megszűnt az 1-es és a 41E. A korábban kimaradt 40-es, 1114-es és 153-as feltüntetésre került, ám ezúttal a 40-es maradt ki.

A járat 1992.november 30-án összevonásra került a 41-essel.

172

A járat  2001 májusában indult

Évjárat: 2001 május

Külső oldala: A korszakra jellemző járatszámmal és az újlogós típushoz hasonló betűkkel.

Belső oldal: Érdekes az átszállási kapcsolatok helyett a lehetőségek szó, ez a szóhasználat csak 2005 után terjedt el az újlogós táblákon.

Évjárat: 2002, a csík színe sötétebb barna lett.

Belső oldal: A korszakra jellemzően a logó helyére került a határátlépéses tájékoztatás. Ezen kívül nincs változás.

Évjárat: 2003, utolsó "tojáslogós", már szögletes sarkú táblán, új típusú narancssárga csíkkal

Külső oldal: Egyedi betűtípussal.

Belső oldal: Új típusú piktogramok, valamivel nagyobb betűk a megállólistában. A lehetőségek szó helyett ismét kapcsolatok használata.

173

Évjárat: 1994 november, a járat indulásakor

Belső oldal: Érdekes bal oldalon a Kosztolányi Dezső térnél a sorvégére helyezett 14-es busz, mintha utólagos szerkesztés lenne, holott elsőszériás tábla.

Évjárat: 1996 április, puha műanyag

Külső oldal: A régi típusú betűk kicsinyítése és vékonyítása.

Belső oldal: Hibásan 94/11 dátummal nyomtatták, de ez ne tévesszen senkit meg. Példátlanul sok átszállási változás történt: Megszűntek: 1,2,8A,10,10A,33,83,86,87B,99,110,127,132 buszjáratok valamint a 44-es villamos. Új járat a 99A. A lerövidült 95-ös helyére a korábban kifelejtett 7A-t szerkesztették. Az átszerkesztéseket változó igényességgel (hol hézaggal, hol anélkül.) készítették.

Garázsmeneti széria is létezett, valószínűleg a járat indulásakor készítették ezt a darabot. Mellékeltem egy 1995-ös képrészletet is.

A 173-as táblák (időszakos járat lévén) ritkábbak a 7-esnél. Az 1996-os széria után még biztosan volt 2 széria, de ezeket még találtam meg.

176

A járat 1979-ben indult a Kerepestarcsai kórház megnyitásakor.  A fémtábla feltehetőleg a járat indulásakor készült.

Évjárat: 1987. szeptember (új megállók létesítése: Műkő utca, Cinke utca, Georgina utca) - 1990. szeptember (járat megszüntetése)

Belső oldal: A körforgalom-jelleg miatt a visszautat is jelöli. Érdekes a -véletlenül - két részre szedett táblázat

176

A járat 1990 szeptemberében váltotta fel a 176-ost, bővebb megállókiosztással. 1991 novemberében azonban máris megszűnt, szerepét a 92-es vette át. Ez a tábla egy kopott balos külső oldalának kézzel rekonstruált változata.

177

Fémtábla a 80-as évekből.

Évjárat: 1993 BARNA SZÍNNEL!

Belső oldal: Bizonyos megállók vastagabb betűvel íródtak, mivel a rendszerváltás után megállónévváltozásként kerültek bele a listába (pl: Nyírpalota utca).

Évjárat: 1994.október, első tojáslogós (megállóváltozás nincs).

Évjárat: 1996. április, puha műanyag

Belső oldal: Nincs tartalmi különbség, ugyanis véletlenül rajtamaradt a 132-es átszállási lehetőségként.

Évjárat: 1997 március, puha műanyag (69A villamos jelzése, de még puha műanyag, viszont dátumozatlan).

Külső oldal: Összenyomott és vékonyított betűkkel átdolgozva,  így megszűntek a rövidítések (R.palota,R.szentmihály). A szám egy átmeneti típus (legjobban a 7-esek ívén hasonlítható össze).

Belső oldal: A megszűnt 104A-t kiszedték a listáról, illetve a már régóta helytelenül kitett 132-t is, a 67-es villamos helyett pótlóbusz közlekedik. A 67-es villamos azonban hibásan bennemaradt a listában és a 69-es hibásan törlődött.

Évjárat: 1997 vége, kemény műanyag

Belső oldal: A logóba Rt. felirat került. A szeptemberben megszűnt 69A villamost törölték, de csak az egyik irányban. A 67-es továbbra is mindkét irányban olvasható.

Évjárat: 1998-1999

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Két átszálláspótlás 98-99 évekre jellemző listarondító típussal: 77,144. Nyírpalota utcánál a 173-as feltüntetése (hibásan, hiszen itt nem lehet átszállni rá.). A hibásan szereplő 67 és 69A villamosokat törölték, de előbbit csak az egyik irányban sikerült.. A Szerencs utcánál a 96-os helyett 24-es szerepel kis számos beszerkesztéssel, ugyanilyen típussal pótolták a kimaradt 69-es villamost. Megállóváltozás: Megév -> Fázis utca.

Évjárat:  2000. október

Belső oldal: Új járat a palota-busz (vékony betűkkel szerkesztve), érdekes módon a Fő út végállomásnál az egész átszállássort átszerkesztették az új járat miatt. A 67-es villamos végre eltűnt az átszállások közül, helyette feltüntették a 69-es villamost.

Évjárat: 2002, utolsó tojáslogós, pufi stílus

Belső oldal: Villamosipari kutatóintézet, illetve az ERŐKAR megállóhely nebe megváltozott: Újpalota irányába Késmárk utca és Késmárk utca 20-ra, a másik irányban pedig Késmárk utca 9 ill. 11-re.

180

A járat 1993 decemberében jött létre a Rákosligeti 80-as autóbuszból (korábban két 80-as volt egyszerre! A járat korábbi számán futó táblája is megtekinthető az oldalon!)

Évjárat: 1993 december, a járat indulásakor

Külső oldal: A tojáslogós szériákra jellemző betűkkel. Talán ez az egyetlen olyan balos amely már ilyen típusú külső oldallal készült.

Évjárat: 1994.november, első tojáslogós

Külső oldal: Póttájékoztatásként megjelent az Egyesült vegyiművek felirat, így azon ritka táblák egyikének mondható, melyen négysoros végállomás található (lásd még 98,122,166)

Belső oldal: A körjáratokra jellemző piktogramos kialakítás.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt járatok: 62,197

Évjárat: 1997 második fele - 1998 eleje, kemény műanyag

Belső oldal: Piktogramok sorrendjének változása. Új típusú logó.

Évjárat: 1998 második fele

Külső oldal: Kicsinyítették a Gyöngytyúk utca feliratot, az Egyesült Vegyiművek feliratot összenyomták, így 3 soros lett a végállomás.

Belső oldal: Az újonnan indult keresztúr busz feltüntetése vékony betűkkel.

A járatot 2000 szeptemberében Cinkota buszgarázsig hosszabbították meg és a napi 4 indulást 20-30 perces folyamatos követés váltotta fel, így már nem volt szükség a 80-as autóbusz kitérésére, amely addig állandó szolgáltatást nyújtott a 180-as időszakos vonalán.

Évjárat: 2000 szeptember

Külső oldal: Az új végállomás felirata azonos betűtípus a keresztúri végállomással, csak kisebb és összenyomottabb betűkkel.

Belső oldal: Már nem piktogramos kialakítás, vékonybetűs megállólistával. Az Egyesült Vegyiművek kifejezés eltűnt a Gyöntyúk utca mellől.

Évjárat: 2001, utolsó tojáslogós

Belső oldal: Vastagbetűs járatszám. A Gyöngytyúk utca megállóhely a tervekkel ellentétben végül nem épült meg, ezért törölték a listából.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

"Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.    *****    PROJECT DC egy futurisztikus-disztópikus SZEREPJÁTÉK! Bármikor szívesen látjuk a csatlakozókat!    *****    Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!