bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
135 - 143

135

Évjárat: 1988. január (a 82-es már a Kökiről indul) - 1988. október (nem létezik még 82A)

Évjárat: 1994. február, utolsó balosszéria

Külső oldal: Pestlőrinc helyett Pestszentlőrinc használata. A hosszabb végállomásnév miatt 3 soros lett.

Belső oldal: Vörös csillag utca -> Hoffher Albert utca, Marx utca -> Margó Tivadar utca. Az összes lehetséges átszállás kiírása. Ami lényeges átszállási változás: új járatként a 82A.

Évjárat: 1995. március, első tojáslogós és egyben utolsó széria. A korszakban néhány Dél-pesti viszonylatra jellemző puha műanyagból.

Külső oldal: Végállomások felcserélése. Mindkét végállomáson megszűnt az állomás rövidítése, ezt vékonyabb, kisebb betűkkel oldották meg.

A járat 1995 augusztusában takarékossági okokból megszűnt.

A számjelzés ismét foglalttá vált Ferihegy vasútállomás átadásakor, 2007.07.15-én. Az új 35-135 járatpáros a 193-as járatot váltotta ki és az új vasútállomásig közlekedett. Csak a 135-ös tért be a Mednyánszky utcához.

Évjárat: 2007. július, puha műanyag, a járat indulására készítve.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag.

Belső oldal: Új megálló létesítése: Béke tér (Királyhágó út). A 82-es buszcsalád átszámozása. A Helyközi busz helyett Volán kifejezést használ, Pestszentimre Iskola-busz helyett Iskola-busz felirat van, a MÁV logók nagyobbak. 

 
Évjárat: 2008. március, kemény műanyag.
 
Belső oldal: 193 -> 193E

A 35-135-ös járatpár közlekedését 2008.08.21-től az új 166-166A-266 járatok váltották fel.

136

Évjárat: 1984 (a Dél-pesti Kórház átkeresztelése Jáhn (helyesen Jahn) Ferencre) - 1987. május (19-es beindítása)

Az érintett időszakban a vonalon és környezetében nem történt olyan változás, ami alapján szűkíteni lehetne az intervallumot.

Évjárat: 1987. május (19-es beindítása) - 1990. április (Vörös Hadsereg útja -> Üllői út)

Külső oldal: A hibás Jáhn helyére helyesen Jahn felirat került.

Belső oldal: Új járat a 19-es.

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: Pestlőrinc -> Pestszentlőrinc. A MÁV-állomás felirat a 90-es évek közepére jellemző oldalirányban összenyomott típus. A Jahn Ferenc kórház mellett a városrészt is megnevezi a tábla, emiatt kellett a kisebb helyet foglaló, összenyomott típust is alkalmazni.

Belső oldal: Megálló átnevezések a balos által megjelölt irányt vizsgálva: Vörös Hadsereg útja -> Üllői út, Kisz lakótelep -> Szent Lőrinc telep, Mgtsz -> Besence utca, Köves út -> Írisz utca, Köves út 75. -> Mesgye utca

Évjárat: 1995. november

Belső oldal: A megszűnő 35-ös kiszedése. Később a 95-t filccel 96-ra írták át, mivel a későbbi szériától tartalmilag nem különbözött.

Évjárat: 1996. november, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1997. szeptember után, kemény műanyag.

Külső oldal: Pestszenterzsébet neve rendeletileg ismét Pesterzsébet lett.

Belső oldal: Útvonalmódosítás miatt két megállóhely megszüntetése, illetve létesítése Pestszentlőrinc felé.

A járat 1999. februárjában összevonásra került a 19-es busszal.

136

Évjárat: 1991 előtti, állapota miatt nem behatárolható

Külső oldal: A körforgalom - jelleg miatt a korai táblákon mindkét oldalon Kőbánya-Kispest szerepelt.

1994. február és március hónapban kísérleti jelleggel néhány vonalra (1,12,57,61É,78É,86,136,257,297) jelent meg ez a tojáslogós balos széria, kék színnel szitázva, angol és német nyelvű tájékoztatóval.

Külső oldal:  A logikusabb tájékoztatás érdekében a Havannai lakótelepet is feltüntették. Nem kapott kék színt, ellentétben a kék alapjáratok tábláival.

Évjárat: 1994. december, első tojáslogós

Külső oldal: A betűk kisebbek és vékonyabbak lettek, ezáltal megszűntek a rövidítések, megjelent a körforgalom kifejezés is (lekopott).

Belső oldal: Körjáratjelleg következtében piktogramos kialakítás. A Bethlen utcánál az 50-es villamosnál hibásan buszpiktogram szerepel. Az 1995 januárjában megszűnt 50A villamos már nem szerepel.

Évjárat: 1996. június, puha műanyag

Külső oldal:  Kőbánya-Kispest mellé vesszőt raktak, valamint a Havanna lakótelep felirata kisebb lett.

Belső oldal: Átszállásváltozások: a Margó Tivadar utcánál megszűnés miatt törölték a 135-öst, fölöslegesség miatt a 93-ast (hiszen közös végállomásról indulnak). Baross utcánál a 135-ös helyett 136-ost írtak (a  135 megszűnt, a 136-os korábban hiba folytán nem szerepelt itt.). A Bethlen utcánál beszerkesztették a 93-ast (itt ugyanis logikusan szerepeltethető a reptér felé utazni kívánók számára.). Kőbánya-Kipestnél törölték a megszűnt 35-ös és 135-ös járatokat. Kiszedték a lerövidült 80-ast és beékelték 98-ast (1996 márciusában átkerült a 80-as helyett Kőbányára a végállomása). Látható még a 193-as (1995 végén indult) a szerkesztés miatt kicsit félredőlten.

Évjárat: 1998 első fele (még nem jelöli a Keresztúr-busz), kemény műanyag

Belső oldal: Új típusú logó. A Fiatalság utcánál is feltüntették a 136-ost, a korszakra jellemző nagyszámos szerkesztéssel.

Évjárat: 1999. március (a 136-os helyett a meghosszabbított 19-es közlekedik)

Külső oldal: A MÁV-állomás felirat ismét rövidítve lett, így a Havanna utcai lakótelepet két sorban tudták kiírni. A körforgalom felirat kisebb lett.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. Hibásan a Kossuth téren is megállót jelöltek, ezt javítófestékkel fedték le minden táblánál. Új járat: Keresztúr-busz (1998. augusztus 25.).

Évjárat: 2000. augusztus (93 -> reptér-busz)

Belső oldal: A hibás megállókat törölték, így az 50-es villamost a Margó Tivadar utcánál jelzi.

Évjárat: 2002. május körül (182, 182A beindítása)

Évjárat: 2003 első fele, pufibetűs stílus, utolsó tojáslogós

Belső oldal: A korábban kifelejtett 151-es járatot is feltüntették. A piktogramok eltűntek, igen furcsa kinézetet kölcsönözve a belső oldalnak.

A járatra garázsmeneti tábla is készült puha műanyagból, a betűtípus és anyaga alapján körülbelül 1996-ban.

Ez a duplaoladalas garázsmeneti tábla 1997-98-ban készült. A végállomás már a Vörösmarty utca.

Évjárat: 1998 (jelöli a 136-ost) Ez egy rendkívül egyedi garázsmeneti tábla, csak a 136-osra és a 19-esre készült ilyen.

Belső oldal: Érdekes a Közönségszolgálat felirat a logó alatt.

Évjárat: 2004. március (Pesterzsébeti Tesco-busz beindítása) - 2005. március (Kőbánya-Kispest még MÁV-állomásként olvasható)

Évjárat: 2008. január, puha műanyag

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb karakterek. A kőbányai végállomás neve még a 2005 előtti formában olvasható.

Belső oldal: Kapcsolatok helyett lehetőségek. MÁV és Volán átszállás feltüntetése. Reptér-busz -> 200, 193 -> 193E, és a 82-es buszcsalád átszámozása.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 136E-re változott.

137

Évjárat1984. november (a metró új szakaszának átadásakor)

Belső oldal: Hibásan jelöli a metróátadás előtt egy nappal megszüntetett Polgár utcai megállót, amit ezért utólag lekapartak.

Évjárat: 1992. május (134-es helyett már a 34-es jár ki a Szentlélek térre) - 1993

Külső oldal: Korvin Ottó tér -> Szentlélek tér. A hosszabb végállomásnév miatt a Máramaros út három sorba került. Megállóváltozások: a már másik szérián is lekapart Polgár utca mgh törlése, Flórián térnél az üzletközpont megjelölése. Az összes lehetséges átszállást feltüntették, de a lényeges változások: a 60-as, 84, 134-es megszűnése, a 118-as 1986-ban módosuló útvonala miatt nem érinti a 137-est. Új járat a 84-es és 106-os (vékonyabb számmal szerkesztve).

Évjárat: 1994. február, utolsó balosszéria.

Belső oldal: A Flórián térnél az "üzletközp." kommentet kiszedték. Más különbség nincs.

Évjárat: 1998 második fele (még nem jelöli az 1999-ben indult 18A járatot)

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. Logó nélkül készült, ezért utólag matricát helyeztek rá. A baloskorszak óta a Farkastorki út 29. megálló elnevezése Királyhelmec utcára módosult (még 1994 áprilisában).

Évjárat: 2001. október (Békás-busz beindítása)

Belső oldal: Három új járat: 18A autóbusz, békás-busz és az 1A villamos. Igen ritka jelenség az Rt. nélküli logó egy 2001-es táblán.

Évjárat: 2003 második fele - 2004, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2007. július, puha műanyag.

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal:  Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Új megálló a Serfőző utcánál (2007. április). Egy 37-es és 106-os átszállás feltüntetése. A HÉV-et pontos megnevezéssel jelöli.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Rendelőintézet - > Óbudai rendelőintézet. Volán járatok feltüntetése. A Szentlélek térnél lemaradt a HÉV.

Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással.

Külső oldal: Kövérebb, de vízszintes irányban összenyomott betűk. Nagyobb járatszám, nagyobb karakter-közzel.

Belső oldal: Az Óbudai rendelőintézet megálló ismét a régi nevén szerepel. Több helyen törölték a Volán átszállásokat, míg a Szentlélek térnél feltüntették, az előző szérián elmaradt HÉV-el együtt.

Évjárat: 2008. május

Belső oldal: Az "Iskola" megállóhely felirata lemaradt. A Rendelőintézetnél jelöli a 801-es Volán járatot.

138

Évjárat: 1988. április (a járat beindítása) - 1990 vége (gyorsjáratok még pirossal)

A járat kezdetben csak munkanapokon csúcsidőben közlekedett.

Évjárat: 1992. január, az M0 körgyűrű hídjának átadása után nyerte el ismert formáját a járat. A tábla mindenképpen 1992-es, hiszen még jelöli az áprilisban megszűnt 38A-t.

Ekkortól már teljes üzemidőben közlekedett.

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: A korszakra jellemzően kisebb betűk, oldalirányban összenyomva.

Évjárat: 1996. április, puha műanyag.

Belső oldal: Megálló-átnevezések Budatétény felé: Rózsa utca -> Nefelejcs utca (alig észrevehető szerkesztéssel), Betonárugyár -> 8654.utca, Vízművek I. -> 8653.utca, Vízművek II. -> Vízművek lakótelep. Csepel felé: mivel itt nincs Rózsa utca nevű megálló, ezért csak a másik 3 változott. Az átszállásokban kiszedték a megszűnt (38 és 148) illetve módosult útvonalú (19-es a Szent Imre térnél, ennek nyoma látszik hézag formájában) járatokat. A 79 és 79A útvonala ekkor módosult, ezért kerültek bele a listába.

Évjárat: 1997 első fele, szintén puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt a 38-as, helyette a 38A közlekedik, ezért vékony számokkal a 38-as helyére szerkesztették.

Évjárat: 1997 vége - 1998. augusztus (a tétény-buszt még nem jelöli), kemény műanyag.

Belső oldal: Rt-s logó, tartalmi különbség nincs.

Évjárat: 1999. szeptember (Campona megnyitása)

Külső oldal: A korszakra jellemző kis járatszámmal, átmeneti típusú betűkkel. Érdekes a kétféle vesszőhasználat: Szent Imre térnél még a régi típusú, Camponánál a "kampós" újabb fajta

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista a korszakra jellemző vastag járatszámmal. A korábbival egyező szakaszt vizsgálva az átszállásokat jelentősen variálták, holott útvonalváltozás a környéken nem történt (ezért ezeket nem jelölöm). Leadó csárda -> Csárda. Hibásan a Hárosi iskola helyett Háros iskolát írtak.

Évjárat: 2000. július

Belső oldal: Különbsége mindössze annyi, hogy az ekkor (július) Camponához kerülő 13,13A járatokat beszerkesztették, valamint logikusság szempontja miatt a tétény-buszt is a Jókai Mór utcához.

Évjárat: 2006. október (13A járat átszervezése után), puha műanyag

Belső oldal: A korszakra nem jellemző módon a logó középen van, nem pedig a tábla alsó részében. Megálló-változások: átnevezés: 8654. utca -> Szilvafa utca, 8653. utca -> Almafa utca, Új megállók: Auchan Sziget, Áruházi bekötőút, Növény utca. A 13A két járatra (113, 113A) bomlott szét, elmaradt átszállásokat (HÉV és 151), és egy fölösleges HÉV átszállást töröltek.

Évjárat: 2007. december

Belső oldal: Megállók átnevezése: Csepel, HÉV állomás -> vessző nélkül, Nefelejcs utca -> Tejút utca, Csárda -> Hárosi Csárda, Auchan Sziget -> ~ áruház. Elmaradt átszállások és Volán járatok feltüntetése. Tétény-busz -> 233E. Elmaradt átszállásokat és Volán járatokat tüntettek fel.

Évjárat: 2008. május, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

139

A járat 1987. december 1-jén indult az akkor már közel egy éve közlekedő 139-es kisegítésére. Ekkoriban már kevésbé volt jellemző a fémtáblák készítése, ezt a táblát is egy korábbi járat táblájából készítették ( 86-os volt, halványan látszik a pirossal írt Kosztolányi Dezső tér felirat). Fontos hozzátegyük, hogy a vonal 1995 februári megszüntetéséig is lehetett ilyen fémtáblákkal találkozni.

Más sablonokkal is dolgoztak:

Évjárat: 1987. december, a járat indulásakor. Ezen kívül valószínűleg nem volt más balos tábla.

Tojáslogós széria nem készült.

2008.01.01-től a 139-es alapjáratként közlekedett tovább, így ismét foglalttá vált a jelzés.

Évjárat: 2008. január, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

Külső oldal: Matricás. Karakterek a tojáslogósokra és balosokra jellemző típussal készültek.

Évjárat: 2008. március - június, digitális nyomtatással. Kemény műanyag, duplaoldalas.

139

Ez a duplaoldalas tábla a járat indulásakor készült 1987 januárjában.

Évjárat: 1987. december, a 139-es beindításakor

Évjárat: 1994. április, utolsó balosszéria, nem sokkal később már csak Ikarus 435-ösök közlekedtek a vonalon.

Külső oldal: A két végállomást megcserélték. A "pu" feliratban csak az "u" után van pont.

Belső oldal: Az eltérő útvonal miatt mindkét irányt jelöli.

Tojáslogós széria nem készült.

Évjárat: 2006. június, puha műanyag

Belső oldal: Az ekkor kiadott 22-es táblák legyártása után a készítők a szitában felejtették a határátlépésről tájékoztató szöveget, így több gyorsjáratra (56-os, 130139-es) is bekerült ez a felirat, amit több táblánál utólag lematricáztak.

Évjárat: 2007. június, puha műanyag

Külső oldal: Megcserélték a végállomásokat.

Belső oldal: Itt is iránycsere történt. Elmaradt átszállások pótlása, fölöslegesek (Déli pályaudvarnál) törlése. Új járat a 239-es, megszűnt az M2 metrópótló.

A járat jelzése 2008.01.01-től 139-esre változott.

140

Ez a fémtábla a 80-as évek elején készült, a végállomás 1986-ig volt Kötő utca. Az F. betű a kiadó Fürst garázsra utal.

Ez a duplaoldalas tábla 1989 februárjában készült (ekkor vezették be a környéki tarifarendszert.). A járat egyáltalán nem érintette Budapestet (másik ilyen járat a 188-as volt).

Évjárat: 1989. június (végállomás áthelyezése a kiépült Budaörsi lakótelephez) - 1990. november. Csík nélkül készült.

Külső oldal: Még nincs Raktárbázis megállóhely (1990. novemberben létesítették).

Évjárat: 1993

Belső oldal: Keretezett gyorsjáratok. Új megálló Raktárbázis néven (1990 novembere óta). Budaörs Vá-n az átszállások feltüntetése.

Évjárat: 1994. október, első és egyetlen tojáslogós széria.

Külső oldal: A két végállomás megcserélése.

A 140-es 1995.02.28-án üzemzárással megszűnt, pontosabban a vonalat a Volánbusz vette át saját járművekkel és tarifával.

Azonos számmal 2001 májusában járat indult a Raktárváros kiszolgálására. Elődjével csak az köti össze, hogy ismét lett egy olyan járat, mely teljes vonalában Budapesten kívül közlekedik.

Évjárat: 2001. május, a járat indulásakor.

Külső oldal: Átmeneti betűtípussal és a korszakra jellemző kis járatszámmal.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, vastag járatszámmal.

Évjárat: 2004. december (új megálló a Méhecske utcánál)

140E

A járat 2003.09.01-jén indult.

Évjárat: 2003. szeptember 1., a járat indulásakor

Külső oldal: A korai táblákra jellemző kialakítás: balra igazított feliratok, kis járatszám (lásd még: 132-es)

Évjárat: 2006. augusztus vége, puha műanyag (a Fehérvári úti vágányzár idejére készült)

Külső oldal: Középre igazított feliratok, nagyobb járatszám.

Belső oldal: Új járatok: Infopark-busz, Újbuda-busz, 73, 250 és az ideiglenes 18-47V. Megszűnt: 7A. Módosított útvonalon közlekedik (ideiglenesen): 18-as és 118-as villamos.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Tájékoztató felirat nélkül. Volán és korábban elmaradt átszállások (41, 72, 172) feltüntetése. Új járatok: 139, 187, 239. Megszűnt: 139 busz, 118-as villamos. Szabadság híd lezárásával összefüggésben több ideiglenes járatot is jelöl.

A járat jelzése 2008.08.21-től 188E-re változott.

141

Évjárat: 1987 előtt (Volán Garázs felirat nélküli széria)

Megállós oldal nem készült, mindkét oldal azonos.

Évjárat: 1987 - 1990. augusztus (még jelzi az 1-est)

A járat útvonala 1992. decemberében hosszabbodott meg Kelenvölgyig (a 172-es megszűnésekor).

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós széria

Külső oldal: A változásnak megfelelően módosítva régi típusú betűkkel.

Évjárat: 1995 (?- elképzelhető, hogy a tábla 95 utáni, csak hibás.) - nem jelzi még az 1995 szeptemberében létesített Csákvár utca / Hajtány sor megállókat

Belső oldal: Logó nélkül készült. A megszűnő 1-es és 83-as járatokat hézagot hagyva törölték.

Évjárat: 2007. november, puha műanyag.

Belső oldal: Új megállópár: Csákvár utca / Hajtány sor. Új járatok: 103, 250 és az ideiglenes 47-49V. Elmaradt átszállások, Volán és MÁV kapcsolatok feltüntetése. A Kelenföldi pályaudvarnál törölték a 19-es villamost.

 

Évjárat: 2008. március, digitális nyomtatással.

Külső oldal: Nagyobb karakterekkel.

Belső oldal: A Kelenföldi pályaudvarnál ismét jelzi a 19-est. 

142

Évjárat1984. november (a metró új szakaszának átadásakor)

Belső oldal: Hibásan jelöli a metróátadás előtt egy nappal megszüntetett Polgár utcai megállót.

Belső oldal: A Bogdáni út megálló kimaradt.

Duplaoldalas a 80-as évek végéről.

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós és egyben utolsó széria

Külső oldal: Korvin Ottó tér -> Szentlélek tér

A vonalon az utolsó időszakban már Ikarus 405-ösök is jártak ezért ténylegesen kevés tábla készült.

143

Évjárat: 1987. szeptember (útvonal-módosítás utáni állapotok)

Évjárat: 1989 körül

Belső oldal: A végállomáson már nem jelölik a 145 és 146-os járatokat, a Dömös utcánál pedig jelölték a 186-ost (fölöslegesen).

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós

Belső oldal: Dömös utca -> Templom utca.

Évjárat: 1998 körül, táblaelhasználódás miatt készült. Tartalmi különbsége nincs.

Évjárat: 2001. október, utolsó tojáslogós

Belső oldal: A Békás-busz vékony betűkkel beszerkesztve. Továbbra is Rt. nélküli logóval.

Évjárat: 2003 második fele - 2004, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2006 második fele - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan).

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül, Zrt-s logóval. "kapcsolatok" helyett "lehetőségek":

Évjárat: 2006. június - 2008. január, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

Külső oldal: Matricás. Karakterek a tojáslogósokra és balosokra jellemző típussal készültek. Belső oldala üres.

Évjárat: 2008. március - július, duplaoldalas kivitel, digitális nyomtatással. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

2008.08.06-tól a 143-as és 186-os járatok összekötésével új viszonylat létesült 243-as jelzéssel.

 

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Alicia Vikander - A legbiztosabb magyar forrásod az Oscar-díjas színésznõrõl! Képek, cikkek, hírek, minden egy helyen!    *****    -----Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!----    *****    Nem lehet saját lovad? Nevelj virtuálisan ITT! Nevelj, versenyezz, licitálj szebbnél szebb lovakra!    *****    SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG -A LEGINFORMÁLTABB ÉS LEGTARTALMASABB MAGYAR HONLAP AZ ÉNEKESNÕRÕL - SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG    *****    Ho-ho-hó! A Mikulás útra kész! Azaz... Hol a sapkája??? Ó jaj! Most mi lesz? Gyorsan gyertek a Mesetárba!    *****    Ha te is szereted az Arrow sikersorozat elbûvölõ házaspárját látogass el az ország egyetlen Olicity rajongói oldalára!    *****    Barbie - My Little Pony - Barbie - My Little Pony - Barbie - My Little Pony - Barbie - My Little Pony    *****    VIDEOJÁTÉK HONLAP! Retro játékoktól, a legújabbakig! Friss újdonság: Call of Duty: WWII és WoW: Battle for Azeroth!    *****    Kapható a VÖRÖS HÓ címû regény. Kaland és rejtély az örök fagy birodalmában. VÖRÖS HÓ. Részletek a weboldalon!    *****    Ho-ho-hó! A Mikulás útra kész! De hova lett a sapkája??? Ó jaj! Elmarad a Mikulás-nap??? Gyorsan gyertek a Mesetárba!    *****    Legfrissebb videojátékok, fõleg Warcraft és FPS játék hírek! Blog, Airsoft, Tech! Kattints ide!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Hová bújnak a virágmanók, ha elered az õszi esõ? Nem találjátok ki? Nyuszi mama majd elárulja! Gyertek a Mesetárba!    *****    Nálam nincsenek AKCIÓK, minden elemzés BECSÜLET KASSZÁS, az oktatás pedig INGYENES! Keress oldalamon!    *****    Bavaria 42 2018ban is várunk szeretettel mindenkit egy felejthetetlen tengeri vitorlás túrára! Vitorlás tudás nem szükséges!! Bavaria 42    *****    SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - HA ELSÕKÉZBÕL SZERETNÉL INFORMÁLÓDNI, AKKOR ITT A HELYED - LEGFRISEBB HÍREK, KÉPEK, CIKKEK!    *****    Karácsonyra szép AJÁNDÉK egy Személyre szóló asztrológiai elemzés! Kinyomtatva és bekötve örök emlék marad!    *****    ***MUNKALEHETÕSÉG!*** Új cég, új lehetõség, ingyenes regisztráció! Ugye tudod, mit jelent elsõk között lenni...?!    *****    A legfrissebb videojátékokról olvashatsz híreket! Elemezzük a Call of Duty sorozat legújabb részét World War II    *****    A RENDKÍVÜLI horoszkóp akciók Karácsonyig tartanak,most rendelj saját illetve szeretteid részére elemzéseket. Kattints