bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
5 - 7A

5

Évjárat1986. november (16A helyett 116-os közlekedik) - 1988. január (még léteznek a 12,12A járatok)

Évjárat1989 második fele

Belső oldalMegszűnt a 12, 12A és járat, és 1989 márciusa óta a 16 és 116-os járatok nem a Moszkva térről indulnak, helyettük a várbusz közlekedik. Más, jelentéktelen módosítások: feltüntették az 5-öst is több helyen, valamint egyéb elmaradt, de nem lényeges átszállásokat. Hiba azonban, hogy az 1988-ban indult 15A feltüntetése elmaradt.

Évjárat1990. december

Belső oldalMegszűnt az 5-ös (augusztus hónapban) és 84-es járat helyett decembertől a 84-es közlekedik. A 105-ös feltüntetése elmaradt, valamint a szintén decemberben létesített végállomási leszállóhelyet sem jelzi.

Évjárat1993 (az átszállási számtípusok alapján)

Belső oldal: A korábbi szérián elmaradt változásokat (megálló és 105-ös) pótolták. Utóbbi miatt az Alagút utcai átszállásokat egy 1993-as évben használt, kövérebb számtípussal átdolgozták, csakúgy mint a Vérmező útnál korábban kifelejtett villamos-átszállásokat.

Évjárat1994. augusztus, első tojáslogós

A járatra garázsmeneti tábla is készült 1996-ban puha műanyagból.

Évjárat1997 második fele (korszakra jellemző Kelenföld felirattal)

Külső oldalA végállomásokat megcserélték.

Belső oldalA két irányt is megcserélték az előző szériához képest. A megszűnt járatokat hézagot hagyva törölték, iletve az azóta elindult 173-ast feltűnően a számsor végére tolva beszerkesztették. Az autóbuszok 1995 októberétől nem a templom megkerülésével, hanem az Irányi utca - Károlyi utcai aluljáró útvonalon hajtottak fel az Erzsébet-hídra, ezért a Pasaréti tér felé új megállót létesítettek a 15-ös járat Ferenciek terénél lévő megállójában (érdekes a kis méretű "tere" felirat). A Szarvas térnél feltüntették a korábban elmaradt 19-es villamost.

Évjárat1998 vége - 1999 eleje.

Belső oldalA bal oldali listán igénytelennek ható átszerkesztés: Dózsa tér helyett Dózsa György tér kis méretű egyedi betűkkel. Logóváltozás: új típusú rt-s.

Évjárat: 1999. július

Belső oldal: Az 56, 56E járatok helyett az 56-os közlekedik, amely a korábbi 56E helyén éktelenkedik (Pasarét felé a Fogaskerekű vasútnál azonban még fenn maradt az 56-os). Vékony típussal beszerkesztették a korábban kifelejtett city-buszt és a 156-ost.

Évjárat: 2003. szeptember (118-os villamos beindítása)

Belső oldal: Új járat: 118-as villamos. Feltüntették a korábban kimaradt várbuszt, továbbá itt már nincs hibás 56-os a fogaskerekűnél.

Évjárat: 2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Belső oldal: Vasas sportpálya -> Vasas pálya. Fogaskerekű helyett ~ vasutat jelez. Megszűnt: 7A. Új járat: 73-as.

5

Évjárat1986. november (16A helyett 116-os közlekedik) - 1988. január (még léteznek a 12,12A járatok)

[A tábla műanyagba lett csomagolva, gyűjtemény részeként]

Évjárat: 1989 márciusa körül (utolsó széria). A táblát fényezőműhelyben, jármű-ablakok letakarására használták, ezért lett kékes színű.

Belső oldalTörölték a megszűnő J, 12A és 12-es járatokat, valamint az 1989 márciusában a Moszkva térről áthelyezett 16-ost és 116-ost. A Március 15. téren feltüntették az 1988 májusában indult 15A járatot.

A járat járműkihasználatlanság miatt szűnt meg 1990 augusztusában.

6

Évjárat: 1988. január - 1989. március, mivel nem jelöli a 12-es és 12A járatokat (1988 januárjától nem közlekednek) sem az 1989 márciusában indult 106-ost a Bogdáni útnál.

Évjárat: 1990. december

Külső oldalA Marx tér felirat törlése (csak a végállomás elnevezése változott, a Marx tér elnevezés ekkor még élt.)

Belső oldal: A tábla kopottsága miatt nem tudtam minden változást feltüntetni. Megállónévváltozás: Lajos utca -> Nagyszombat utca, Honvéd utca -> Sallai Imre utca. Megszűnt járatok: 55 (feltehetően törölték, megállapítani nem tudtam), 60, 84. Új járat a 84-es és a 106-os (feltehetőleg jelöli). 

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós

Külső oldalA két végállomás helyének felcserélése.

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest két megállónévváltozás: Nagyszombat utca -> Galagonya utca, Sallai Imre utca -> Honvéd utca.

Évjárat1995. március

Külső oldalA pályaudvar rövidítés nélküli kiírása.

Belső oldal: Tartalmi különbség csupán a végállomásnév (Nyugati pályaudvar) rövidítés nélküli kiírása.

Évjárat1997 első fele, puha műanyag

Belső oldalAz 1995-ben megszűnt járatokat hézagot hagyva törölték.

Évjárat1997 második fele, tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült.

Évjárat1998, tartalmi különbség nélkül, a logóba Rt feliratot szerkesztettek.

Évjárat: 2000. december

Belső oldal: Két új járat : az 1A villamos és a 18A busz feltüntetése. A környezetükben található egyéb járatszámokat is újraszerkesztették vékony típussal.

KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ SZÉRIÁT!

Évjárat2002, pufibetűs stílus (utolsó tojáslogós), tartalmi különbség nélkül

Belső oldalA kevés megállós járatokra készült nagyított listával.

Évjárat: 2003 vagy 2004, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2005. március 1. (megállónév-változás)

Belső oldal: Komjádi Béla uszoda -> Császár-Komjádi Uszoda.

Évjárat2005 ősz - tél, tartalmi különbség nélkül.

Belső oldal: A logó a korszaknak megfelelően lentebbre került. "Kapcsolatok" helyett "lehetőségek". 

Évjárat: 2008. január, puha műanyag (az utolsó generációs puha műanyagok)

Belső oldal: Zrt-s logó. Új megálló (2007. május óta): Bogdáni út. Korábban kihagyott átszállások feltüntetése, Volán és MÁV átszállások feltüntetése a BKSZ-bérlet jegyében. A Margit hídnál azonban a HÉV-átszállást törölték.

Évjárat: 2008. február és március, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat2008. július, digitális nyomtatással, tartalmi különbség nélkül.

Külső oldal: Nagyobb feliratok, kisebb sorközzel. A járatszám összenyomott.

2008.09.06-tól jelzése 206-ra változott.

6

A járat 1983 februárjában szűnt meg. Az 1982-es metróátadás után közlekedett a Marx térig, ez a fémtábla is ekkor készülhetett.

7

Évjárat: 1977 első fele

Belső oldal: Ez a balos egy fényezőműhelyből került elő teljesen kékre festetten (a külső oldalán nem lett lekaparva). Még a régi típusú piktogramokkal készült. Fellelhető az átszállások között az időszakos Akna utcáig közlekedő 37A villamos is (1977 augusztusában szűnt meg) vagy éppen a 80-as troli elődjeként közlekedő 19-es busz a Keletinél.

Évjárat1985. március (a 20-as már a Keleti pályaudvartól indul) - 1986. május (116-os beindítása)

Belső oldal: A gyorsjáratokat a rosszabb minőségű festék miatt lekoptak. A megállólista a régi típusú vastag vonalas táblázattal készült.

Évjárat1987. január (153 -> 153) - 1987. március (a 7-es ekkortól megáll a Tétényi úti kórháznál is)

Belső oldal: A korszakban megjelenő vékonyvonalas táblázattal készült. 3 megállóhely rövidítése megszűnt, a Kazincy utca esetében azonban rövidítést alkalmaznak. Egy helyen feltüntették a 7A-t, egy másik megállónál törölték. Új járatok: 114,116,153. Megszűnt: 9-es villamos, 153-as busz.

Sajnos ebből a táblából csak ez a fél darab maradt meg:

Évjárat1989. március (már rajta van a 127-es) - 1990. augusztus (még jelöli az 1-est és az 5-öst).

Belső oldal: (már ami látható belőle): Ismét visszatértek a vastagvonalas, korábbi táblázathoz! Új járatok: 15A, 127-es. . Egyéb átszállási változások: A Szent Gellért térnél a 7A feltüntetése, a Kosztolányi Dezső térnél a 40-es eltűnése (lehetséges, hogy csak lekopott), a Tétényi úti kórháznál új átszállás a 7-es (1987 márciusa óta áll itt meg).

FÉNYKÉPET KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL!

Évjárat1990. augusztus - december (nem jelöli az augusztusban megszűnt 1-est és 5-öst, de a decemberben megszűnt 20A-t, 30-ast még igen).

Belső oldal: Érdekesség, hogy a korai balosszériákra jellemző vastagvonalas táblázat még a rendszerváltás kori balosoknál is fellelhető (más járatokon ezeket ekkora már vékonyabb típus váltotta fel).

Évjárat1991 - 1992. december (még jelöli a 172-est)

Belső oldalMegállónéváltozások: Népstadion út -> Zichy Géza utca, Felszabadulás tér -> Ferenciek tere, Tétényi úti kórház -> Szent Imre kórház. A módosításokat vastagabb betűkkel készítették. Megszűnt a 20A és 30-as, valamint a 20-as nem a Keleti pályaudvartól indul. Érdekes módon a tábla csak az utolsó 5 megálló esetében tért át arra az átszállástájékoztató módszerre, hogy minden lehetséges járatot megjelöl.

Évjárat1994. április, utolsó balos (az egyik legnagyobb számban fennmaradt balosszéria)

Belső oldalMinden lehetséges átszállás feltüntetésre került, de csak a lényeges változásokat jelöltem. A Kolumbusz utca C-vel lett kiírva. Megszűntek a 15A, 55, és a 172-es járatok.

Évjárat1995. augusztus, valószínűleg elsőszériás tojáslogós tábla, mivel 1994 telétől Ikarus 435-ösök közlekedtek, így táblagyártás csak pótlás esetén történt.

Évjárat1999, bár az átszállások megegyeznek a 7A-nál bemutatott 2000 évi tojással, a pólus-busz névhasználat helyett itt még pólus center van írva, ami a régebbi táblákra jellemző (valamint nincs belső oldali vastag járatszám sem).

Belső oldal: 1999-2001 években néhány járatnál, elsősorban dél-pesti vonalakon (19,48,51) alkalmazott megállólista. A Columbus utca ismét K-val lett írva. Az átszállási változásokat nem részleteztem, ugyanis 1995 óta igen sok változás történt, ezek javarészt ismertek.

Évjárat: 2002. június (32-es megszüntetése), utolsó tojáslogós, pufi stílusban átdolgozva (pótlások esetére illetve a táblás 435-ösön)

Belső oldal: Új járatok: 1A villamos, 40E és 172-es busz. Azóta megszűnt a 23-as villamos és a 32-es busz.

Évjárat: 2006 ősz, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

Külső oldal: Laminált. Karakterek a tojáslogósokra jellemző típussal készültek.

Belső oldala üres. 

Évjárat: 2007, puha műanyag.

Mindkét oldal azonos. Immár a korszakra jellemző karakterekkel.

Évjárat: 2008. április. Digitális nyomtatással.

7

Évjárat1985. március (a 20-as már a Keleti pályaudvartól indul) - 1986. január (114-es beindítása)

Belső oldal: Régi típusú vastagvonalas táblázattal készült. A Móricz Zsigmond körtérnél a 27-es járat egy átszerkesztés lehet, mivel nem számsorrendben van. 

Évjárat: 1988. június (73-as helyett már a hosszú 73-as közlekedik.)

Belső oldal: Új megálló Tétényi úti kórház néven (1987 márciusa óta). Átszállási változások: 73 -> 73, 153 ->153. Megszűntek: 12, 12A buszok és a 9-es villamos. Új járatok: 15A (1988. május óta), 114-es (1986. január óta), 116 (1986. május) valamint feltüntették - fölöslgesen- a 7, 7A járatokat is.

Évjárat1990. augusztus ? (ellentmondás)

Belső oldalÉrdekesség, hogy a korai balosszériákra jellemző vastagvonalas táblázat még a rendszerváltás kori balosoknál is fellelhető (más járatokon ezeket ekkora már vékonyabb típus váltotta fel). Megszűntek: 1,5,55 buszjáratok, Lerövidült: 12-es busz. Érthetetlen okokból törölték a csak december hónapban megszűnő 30-ast (elképzelhető, hogy csak lekopott). További ellentmondás, hogy az 1989 márciusában indult 127-es nincsen feltüntetve, de ez valószínűleg csak szerkesztői hiba.

Évjárat: 1992. április (Felszabadulás tér -> Ferenciek tere) - december (172-es megszüntetése)

Belső oldal: Átszállási változások: 73-as feltüntetése a Hungária körútnál, az 1990 decemberében lerövidített 20-as törlése a Keletinél, illetve a korábban kifelejtett 127-es kiírása. A Kosztolányi Dezső térnél törölték a 153-ast, ugyanitt a 40-es helyett immár a gyorsjáratról ad tájékoztatást.

Évjárat: 1993. április körül. Ez egy egyedi reklámos széria, mindössze egy busz volt ilyen táblákkal felszerelve, a Grand Hotel reklámfogása gyanánt.

Belső oldal: Tétényi úti kórház -> Szt. Imre kórház. Átszállási változások: A Kosztolányi Dezső térnél hibásan 41E írása 41 helyett, ugyanitt az utolsó átszállások véletlen történt lehagyása, illetve a 172-es megszűnés miatti törlése. A 40-es helyett ismét 40-est olvashatunk.

A piros pontok jelzése nem aktuális!

A reklámos szériával párhuzamosan futó 1993-as kiadás, éppen ezért csak egy apró különbsége van, rövidítés nélkül írták a Szent Imre kórház megállót:

Évjárat: 1994 . április, utolsó balos

Belső oldal: Megszűnt a 15A és 55-ös busz, a Kosztolányi Dezső térnél korrigálták az összes hibát.

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: A Kelenföldi PU. rövidítés megszűnt, a pályaudvar szót régi típusú, de valamivel kisebb betűkkel készítették.

Belső oldal: A buszok már a Róna utcánál is megállnak. A november megszűnt 73E-t már nem jelöli.

Készültek garázsmeneti táblák is a vonalra, ez egy 1995-ös darab:

Évjárat: 1996. április, puha műanyag

Külső oldal: Kis méretű betűkkel (karaktertípus nem változott).

Belső oldalA megszűnt járatokat kiszedték a régi listából (rengeteg változás történt), de nem olyan gondosan mint az egy időben készült 173-as széria esetében: helyükön üres hézagokat láthatunk. A 83-as autóbusz megszűnése miatt új megálló létesült a Bártfai utcánál. Érdekes, hogy a 103-as buszt már berakták a listába (feltűnően más számtípussal), holott csak szeptember hónapban indult.

Készült egy másik 1996 áprilisi dátumozású tábla, melynek belső oldala megegyezett, de a külső még a régi minta.

Évjárat1997. március, puha műanyag

Külső oldalFelnagyították a betűket, a Kelenföldi végállomást emellett elnyújtották.

Belső oldal: Csak az újonnan indult 67V beillesztése (3 helyen) a különbség.

Évjárat1997 második fele, kemény műanyag

Belső oldal: Új típusú logóval, egyébként tartalmi különbség nélkül. A tábla alsó sarkában megjelent a korszak szokásának megfelelően a Kelenföld felirat (a használat során lekopott, halványan még kivehető).

Évjárat1998 első fele

Belső oldalA 67V átszállását az Etele tér felé a Keleti pályaudvarhoz helyezték át a Hungária körút helyett.

A járaton 1998 szeptemberétől felújított, FOK-GYEM kijelzős autóbuszok közlekedtek, több tojáslogós széria nem készült.

Évjárat: 2006 vége, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

Külső oldal: Matricás. Karakterek (vessző kivételével) a tojáslogósokra és balosokra jellemző betűkkel készültek.

Belső oldala üres. 

Évjárat: 2007, puha műanyag.

Mindkét oldal azonos. Immár a korszakra jellemző karakterekkel.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Az új paraméterkönyv bevezetésétől, 2008. augusztus 21-től 7E jelzést kapott.

7A

Évjárat: 1987 körül (A kopottság miatt nem egyértelmű, de a Blaha Lujza téri átszállások bősége miatt valószínűleg még létezik a 12, 12A járat.)

Belső oldal: A piros szitázás sokkal rosszabb minőségű, ezért a gyorsjáratok nem látszanak.

KERESEK FÉNYKÉPET JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL!

Évjárat1990. december (Már nem jelöli a 20A és 30 járatokat, azonban véletlenül bennhagyták a 20-ast melyet rövidülése miatt törölni kellett volna)

Külső oldalA végállomás elnevezése Albertfalva lett, a Keleti pályaudvar 2 sorba került. Az "A" betű meglepő módon a régebbi típus lett, a 80-as évek elejének vékony típusa.

Belső oldal: Megállóváltozás nincs, megszűnt (1,12,12A,30és megváltozott (lerövidülő 12) járatokat töröltek, új járatokat (15A,127) jelöltek. A feltüntetett viszonylatok vékonyabb és nagyobb számokkal lettek kiírva.

Évjárat1991 eleje

Belső oldalMegállónévváltozások: a Felszabadulás tér helyett az 1990 szeptember óta létező Ferenciek terét jelöli (Felszabadulás tér még 1992 januárjáig létezik). Átszállások: Törölték a hibásan szereplő 20-ast, érthetetlen okokból a 99-est, továbbá a 40-es helyett 40-es szerepel, a Puskás Tivadar utcánál pedig feltüntették a 7-est. Az "U." rövidítések helyett mindenhol utca feliratokat láthatunk.

Évjárat1991 második fele, még mindig piros gyorsjáratokkal.

Belső oldal: Ismét jelöli a 99-est, de ezúttal egy 86-os maradt le.  Két elmaradt átszállást (7, 7) pótoltak, a Kosztolányi Dezső térnél 40-es helyett ismét 40-est jelöl. a Szent Gellért tér rövidítés nélkül lett írva, a Móricz Zsigmond körtérnél a 127-est és 153-ast megfelelő sorrendbe helyezték.

Évjárat1992-1993? (A dátum ellentmondása, hogy a Ferenciek terénél nem jelöli az 1993 decemberében megszűnt 15A-t, viszont a Kosztolányi Dezső térnél 1992 decemberében megszűnt 172-est még igen).

Külső oldal: Ezen a szérián általánosan minden tábláról lemaradt a Keleti pályaudvar K-ja.

Belső oldalÁtszállások: érthetetlen okokból törölték a 15A-t (hiszen a 172-es előbb szűnt meg), a 86-ost visszaszerkesztették, a 40-es helyett ismét alapjáratot jelöl.

Évjáratszintén 1992 vagy 1993 (de mindenképp későbbi az előző táblánál).

Külső oldal: Ezen a szérián is lemaradt a Keleti pályaudvar K-ja.

Belső oldal Egy megállóátnevezés: Tétényi úti kórház -> Szent Imre kórház (vastagabb betűkkel).

Évjárat1994. szeptember, első tojáslogós

Belső oldalEgyedi lista: a megállók betűi az átlagosnál valamivel kisebbek és össze vannak "sűrítve". A balos által megjelölt irányt vizsgálva nem történt megállóváltozás.

A járaton 1994-től Ikarus 435-ösök közlekedtek, ezért a táblagyártás csak pótlások esetére korlátozódott.

Évjárat2000 körül (kijelző-meghibásodás, vagy pótlások esetére készült)

Belső oldalA továbbra is régi külsőhöz egy teljesen új belső, a korszakra jellemző vastag járatszámmal. Megállóváltozás nincs. Az átszállási változásokat nem részleteztem, ugyanis 1995 óta igen sok változás történt, ezek javarészt ismertek.

A járat 2005. december 2-án üzemzárással a 73-as meghosszabbítása és alapjáratként való közlekedtetése miatt megszűnt.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Alicia Vikander - A legbiztosabb magyar forrásod az Oscar-díjas színésznõrõl! Képek, cikkek, hírek, minden egy helyen!    *****    -----Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!----    *****    Nem lehet saját lovad? Nevelj virtuálisan ITT! Nevelj, versenyezz, licitálj szebbnél szebb lovakra!    *****    SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG -A LEGINFORMÁLTABB ÉS LEGTARTALMASABB MAGYAR HONLAP AZ ÉNEKESNÕRÕL - SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG    *****    Ho-ho-hó! A Mikulás útra kész! Azaz... Hol a sapkája??? Ó jaj! Most mi lesz? Gyorsan gyertek a Mesetárba!    *****    Ha te is szereted az Arrow sikersorozat elbûvölõ házaspárját látogass el az ország egyetlen Olicity rajongói oldalára!    *****    Barbie - My Little Pony - Barbie - My Little Pony - Barbie - My Little Pony - Barbie - My Little Pony    *****    VIDEOJÁTÉK HONLAP! Retro játékoktól, a legújabbakig! Friss újdonság: Call of Duty: WWII és WoW: Battle for Azeroth!    *****    Kapható a VÖRÖS HÓ címû regény. Kaland és rejtély az örök fagy birodalmában. VÖRÖS HÓ. Részletek a weboldalon!    *****    Ho-ho-hó! A Mikulás útra kész! De hova lett a sapkája??? Ó jaj! Elmarad a Mikulás-nap??? Gyorsan gyertek a Mesetárba!    *****    Legfrissebb videojátékok, fõleg Warcraft és FPS játék hírek! Blog, Airsoft, Tech! Kattints ide!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Hová bújnak a virágmanók, ha elered az õszi esõ? Nem találjátok ki? Nyuszi mama majd elárulja! Gyertek a Mesetárba!    *****    Nálam nincsenek AKCIÓK, minden elemzés BECSÜLET KASSZÁS, az oktatás pedig INGYENES! Keress oldalamon!    *****    Bavaria 42 2018ban is várunk szeretettel mindenkit egy felejthetetlen tengeri vitorlás túrára! Vitorlás tudás nem szükséges!! Bavaria 42    *****    SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - HA ELSÕKÉZBÕL SZERETNÉL INFORMÁLÓDNI, AKKOR ITT A HELYED - LEGFRISEBB HÍREK, KÉPEK, CIKKEK!    *****    Karácsonyra szép AJÁNDÉK egy Személyre szóló asztrológiai elemzés! Kinyomtatva és bekötve örök emlék marad!    *****    ***MUNKALEHETÕSÉG!*** Új cég, új lehetõség, ingyenes regisztráció! Ugye tudod, mit jelent elsõk között lenni...?!    *****    A legfrissebb videojátékokról olvashatsz híreket! Elemezzük a Call of Duty sorozat legújabb részét World War II    *****    A RENDKÍVÜLI horoszkóp akciók Karácsonyig tartanak,most rendelj saját illetve szeretteid részére elemzéseket. Kattints