bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
5 - 7GY

5

Évjárat: kb. 1983 (már vékony vonalas táblázat alkalmazása) - 1984. augusztus (még 84-es jár 84-es helyett)

Évjárat1986. november (16A helyett 116-os közlekedik) - 1988. január (még léteznek a 12,12A járatok)

Belső oldal: Megszűntek: 9-es villamos (1986. október), 16A busz (1986. november), továbbá 84 -> 84 (1984. augusztus)

Évjárat1989 második fele

Belső oldalMegszűnt a 12, 12A és járat, és 1989 márciusa óta a 16 és 116-os járatok nem a Moszkva térről indulnak, helyettük a várbusz közlekedik. Más, jelentéktelen módosítások: feltüntették az 5-öst is több helyen, valamint egyéb elmaradt, de nem lényeges átszállásokat. Hiba azonban, hogy az 1988-ban indult 15A feltüntetése elmaradt.

Évjárat1990. december

Belső oldalMegszűnt az 5-ös (augusztus hónapban) és 84-es járat helyett decembertől a 84-es közlekedik. A 105-ös feltüntetése elmaradt, valamint a szintén decemberben létesített végállomási leszállóhelyet sem jelzi.

Évjárat1993 (az átszállási számtípusok alapján)

Belső oldal: A korábbi szérián elmaradt változásokat (megálló és 105-ös) pótolták. Utóbbi miatt az Alagút utcai átszállásokat egy 1993-as évben használt, kövérebb számtípussal átdolgozták, csakúgy mint a Vérmező útnál korábban kifelejtett villamos-átszállásokat.

Évjárat1994. augusztus, első tojáslogós

A járatra garázsmeneti tábla is készült 1996-ban puha műanyagból.

Évjárat1997 második fele (korszakra jellemző Kelenföld felirattal)

Külső oldalA végállomásokat megcserélték.

Belső oldalA két irányt is megcserélték az előző szériához képest. A megszűnt járatokat hézagot hagyva törölték, iletve az azóta elindult 173-ast feltűnően a számsor végére tolva beszerkesztették. Az autóbuszok 1995 októberétől nem a templom megkerülésével, hanem az Irányi utca - Károlyi utcai aluljáró útvonalon hajtottak fel az Erzsébet-hídra, ezért a Pasaréti tér felé új megállót létesítettek a 15-ös járat Ferenciek terénél lévő megállójában (érdekes a kis méretű "tere" felirat). A Szarvas térnél feltüntették a korábban elmaradt 19-es villamost.

Évjárat1998 vége - 1999 eleje.

Belső oldalA bal oldali listán igénytelennek ható átszerkesztés: Dózsa tér helyett Dózsa György tér kis méretű egyedi betűkkel. Logóváltozás: új típusú rt-s.

Évjárat: 1999. július

Belső oldal: Az 56, 56E járatok helyett az 56-os közlekedik, amely a korábbi 56E helyén éktelenkedik (Pasarét felé a Fogaskerekű vasútnál azonban még fenn maradt az 56-os). Vékony típussal beszerkesztették a korábban kifelejtett city-buszt és a 156-ost.

Évjárat: 2003. szeptember (118-os villamos beindítása)

Belső oldal: Új járat: 118-as villamos. Feltüntették a korábban kimaradt várbuszt, továbbá itt már nincs hibás 56-os a fogaskerekűnél.

Évjárat: 2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Belső oldal: Vasas sportpálya -> Vasas pálya. Fogaskerekű helyett ~ vasutat jelez. Megszűnt: 7A. Új járat: 73-as.

5

Évjárat1986. november (16A helyett 116-os közlekedik) - 1988. január (még léteznek a 12,12A járatok)

[A tábla műanyagba lett csomagolva, gyűjtemény részeként]

Évjárat: 1989 márciusa körül (utolsó széria). A táblát fényezőműhelyben, jármű-ablakok letakarására használták, ezért lett kékes színű.

Belső oldalTörölték a megszűnő J, 12A és 12-es járatokat, valamint az 1989 márciusában a Moszkva térről áthelyezett 16-ost és 116-ost. A Március 15. téren feltüntették az 1988 májusában indult 15A járatot.

A járat járműkihasználatlanság miatt szűnt meg 1990 augusztusában.

6

Évjárat: 1988. január - 1989. március, mivel nem jelöli a 12-es és 12A járatokat (1988 januárjától nem közlekednek) sem az 1989 márciusában indult 106-ost a Bogdáni útnál.

Évjárat: 1990. december

Külső oldalA Marx tér felirat törlése (csak a végállomás elnevezése változott, a Marx tér elnevezés ekkor még élt.)

Belső oldal: A tábla kopottsága miatt nem tudtam minden változást feltüntetni. Megállónévváltozás: Lajos utca -> Nagyszombat utca, Honvéd utca -> Sallai Imre utca. Megszűnt járatok: 55 (feltehetően törölték, megállapítani nem tudtam), 60, 84. Új járat a 84-es és a 106-os (feltehetőleg jelöli). 

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós

Külső oldalA két végállomás helyének felcserélése.

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest két megállónévváltozás: Nagyszombat utca -> Galagonya utca, Sallai Imre utca -> Honvéd utca.

Évjárat1995. március

Külső oldalA pályaudvar rövidítés nélküli kiírása.

Belső oldal: Tartalmi különbség csupán a végállomásnév (Nyugati pályaudvar) rövidítés nélküli kiírása.

Évjárat1997 első fele, puha műanyag

Belső oldalAz 1995-ben megszűnt járatokat hézagot hagyva törölték.

Évjárat1997 második fele, tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült.

Évjárat1998, tartalmi különbség nélkül, a logóba Rt feliratot szerkesztettek.

Évjárat: 2000. december

Belső oldal: Két új járat : az 1A villamos és a 18A busz feltüntetése. A környezetükben található egyéb járatszámokat is újraszerkesztették vékony típussal.

Évjárat2002, pufibetűs stílus (utolsó tojáslogós), tartalmi különbség nélkül

Belső oldalA kevés megállós járatokra készült nagyított listával.

Évjárat: 2003 vagy 2004, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2005. március 1. (megállónév-változás)

Belső oldal: Komjádi Béla uszoda -> Császár-Komjádi Uszoda.

Évjárat2005 ősz - tél, tartalmi különbség nélkül.

Belső oldal: A logó a korszaknak megfelelően lentebbre került. "Kapcsolatok" helyett "lehetőségek". 

Évjárat: 2008. január, puha műanyag (az utolsó generációs puha műanyagok)

Belső oldal: Zrt-s logó. Új megálló (2007. május óta): Bogdáni út. Korábban kihagyott átszállások feltüntetése, Volán és MÁV átszállások feltüntetése a BKSZ-bérlet jegyében. A Margit hídnál azonban a HÉV-átszállást törölték.

Évjárat: 2008. február és március, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat2008. július, digitális nyomtatással, tartalmi különbség nélkül.

Külső oldal: Nagyobb feliratok, kisebb sorközzel. A járatszám összenyomott.

2008.09.06-tól jelzése 206-ra változott.

6

A járat 1983 februárjában szűnt meg. Az 1982. októberében adták át a Bogdáni úti végállomást, ekkor került ide a végállomás.

7

Évjárat: 1977 első fele

Belső oldal: Ez a balos egy fényezőműhelyből került elő teljesen kékre festetten (a külső oldalán nem lett lekaparva). Még a régi típusú piktogramokkal készült. Fellelhető az átszállások között az időszakos Akna utcáig közlekedő 37A villamos is (1977 augusztusában szűnt meg) vagy éppen a 80-as troli elődjeként közlekedő 19-es busz a Keletinél.

Sablonnal fújt táblák a 80-as évek első feléből. Egyik fémre, másik műanyagra készült, azonos sablonnal.

Évjárat1985. március (a 20-as már a Keleti pályaudvartól indul) - 1986. május (116-os beindítása)

Belső oldal: A gyorsjáratokat a rosszabb minőségű festék miatt lekoptak. A megállólista a régi típusú vastag vonalas táblázattal készült.

Évjárat1987. január (153 -> 153) - 1987. március (a 7-es ekkortól megáll a Tétényi úti kórháznál is)

Belső oldal: A korszakban megjelenő vékonyvonalas táblázattal készült. 3 megállóhely rövidítése megszűnt, a Kazincy utca esetében azonban rövidítést alkalmaznak. Egy helyen feltüntették a 7A-t, egy másik megállónál törölték. Új járatok: 114,116,153. Megszűnt: 9-es villamos, 153-as busz.

Évjárat1988. május (15A beindítása)

Belső oldal: A tábla érdekessége, hogy nem az előző széria listájából dolgoztak, hanem még a kettővel ezelőtt bemutatott vastag vonalas táblázatból indultak ki. Emiatt az előző szériánál említett megálló kiírások és a lista több része még a régi állapotában van meg. Törölték a megszűnő 12, 12A járatokat, feltüntették a 15A-t. A 153-ast hibásan még feketével jelöli. A 7-es 1987 márciusa óta megáll a Tétényi úti kórháznál, de ezt is véletlenül feketével szitázták rá.

Sajnos ebből a táblából csak ez a fél darab maradt meg:

Évjárat1989. március (már közlekedik a 127-es) - 1990. augusztus (még jelöli az 1,5 és 41E járatokat).

Belső oldal: (már ami látható belőle): Új járat a 127-es. Egyéb átszállási változások:A Kosztolányi Dezső térnél a 40-es eltűnése (lehetséges, hogy csak lekopott) és a 153-as törlése. A Tétényi úti kórháznál korrigálták a 7-es átszállást, viszont több átszállás eltűnt amit az utóbbi két szérián vezettek fel (7A - Puskás Tivadar utca, 114 - Kelenföldi városközpont)

FÉNYKÉPET KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL!

Évjárat1990. augusztus - december (nem jelöli az augusztusban megszűnt 1-est és 5-öst, de a decemberben megszűnt 20A-t, 30-ast még igen).

Belső oldal: Érdekesség, hogy a korai balosszériákra jellemző vastagvonalas táblázat még mindig fellelhető.

Évjárat1991 - 1992. december (még jelöli a 172-est)

Belső oldal: Vékony vonalas táblázat alkalmazása. Megállónéváltozások: Népstadion út -> Zichy Géza utca, Felszabadulás tér -> Ferenciek tere, Tétényi úti kórház -> Szent Imre kórház, Kelenföldi városközpont -> Kelenföld, ~). A módosításokat vastagabb betűkkel készítették. Megszűnt a 20A és 30-as, valamint a 20-as nem a Keleti pályaudvartól indul. Érdekes módon a tábla csak az utolsó 5 megálló esetében tért át arra az átszállástájékoztató módszerre, hogy minden lehetséges járatot megjelöl.

Évjárat1994. április, utolsó balos (az egyik legnagyobb számban fennmaradt balosszéria)

Belső oldalMinden lehetséges átszállás feltüntetésre került, de csak a lényeges változásokat jelöltem. A Kolumbusz utca C-vel lett kiírva. Megszűntek a 15A, 55, és a 172-es járatok.

Évjárat1995. augusztus, valószínűleg elsőszériás tojáslogós tábla, mivel 1994 telétől Ikarus 435-ösök közlekedtek, így táblagyártás csak pótlás esetén történt.

Évjárat: 2000. április 30. (10-es busz megszüntetése, melyet már töröltek) - május 29. (23-as villamos lerövidítése, melyet még jelöl a Keletinél)

Belső oldal: 1999-2001 években néhány járatnál, elsősorban dél-pesti vonalakon (19,48,51) alkalmazott megállólista. A Columbus utca ismét K-val lett írva. Az átszállási változásokat nem részleteztem, ugyanis 1995 óta igen sok változás történt, ezek javarészt ismertek.

Évjárat: 2000. szeptember (63-as villamos beindítása) - december (1A beindítása, amit még nem jelez)

Belső oldal: Törölték a lerövidült 23-as villamost, új járat a 63-as villamos.

Évjárat: 2002. július (32-es megszüntetése), utolsó tojáslogós, pufi stílusban átdolgozva (pótlások esetére illetve a táblás 435-ösön)

Belső oldal: Új járatok: 1A villamos, 40E és 172-es busz. Megszűnt a 63-as villamos és a 32-es busz.

Évjárat: 2006 ősz, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

Külső oldal: Laminált. Karakterek a tojáslogósokra jellemző típussal készültek.

Belső oldala üres. 

Évjárat: 2007, puha műanyag.

Mindkét oldal azonos. Immár a korszakra jellemző karakterekkel.

Évjárat: 2008. április. Digitális nyomtatással.

7

Műanyagra fújt, másik típusú sablonnal:

Évjárat1985. március (a 20-as már a Keleti pályaudvartól indul) - 1986. január (114-es beindítása)

Belső oldal: Régi típusú vastagvonalas táblázattal készült. A Móricz Zsigmond körtérnél a 27-es járat egy átszerkesztés lehet, mivel nem számsorrendben van. 

Évjárat: 1988. június (73-as helyett már a hosszú 73-as közlekedik.)

Belső oldal: Új megálló Tétényi úti kórház néven (1987 márciusa óta). Átszállási változások: 73 -> 73, 153 ->153. Megszűntek: 12, 12A buszok és a 9-es villamos. Új járatok: 15A (1988. május óta), 114-es (1986. január óta), 116 (1986. május) valamint feltüntették - fölöslgesen- a 7, 7A járatokat is.

Évjárat1990. augusztus ? (ellentmondás)

Belső oldalÉrdekesség, hogy a korai balosszériákra jellemző vastagvonalas táblázat még a rendszerváltás kori balosoknál is fellelhető (más járatokon ezeket ekkora már vékonyabb típus váltotta fel). Megszűntek: 1,5,55 buszjáratok, Lerövidült: 12-es busz. Érthetetlen okokból törölték a csak december hónapban megszűnő 30-ast (elképzelhető, hogy csak lekopott). További ellentmondás, hogy az 1989 márciusában indult 127-es nincsen feltüntetve, de ez valószínűleg csak szerkesztői hiba.

Évjárat: 1992. április (Felszabadulás tér -> Ferenciek tere) - december (172-es megszüntetése)

Belső oldal: Átszállási változások: 73-as feltüntetése a Hungária körútnál, az 1990 decemberében lerövidített 20-as törlése a Keletinél, illetve a korábban kifelejtett 127-es kiírása. A Kosztolányi Dezső térnél törölték a 153-ast, ugyanitt a 40-es helyett immár a gyorsjáratról ad tájékoztatást.

Évjárat: 1993. április körül. Ez egy egyedi reklámos széria, mindössze egy busz volt ilyen táblákkal felszerelve, a Grand Hotel reklámfogása gyanánt.

Belső oldal: Tétényi úti kórház -> Szt. Imre kórház. Átszállási változások: A Kosztolányi Dezső térnél hibásan 41E írása 41 helyett, ugyanitt az utolsó átszállások véletlen történt lehagyása, illetve a 172-es megszűnés miatti törlése. A 40-es helyett ismét 40-est olvashatunk.

A piros pontok jelzése nem aktuális!

A reklámos szériával párhuzamosan futó 1993-as kiadás, éppen ezért csak egy apró különbsége van, rövidítés nélkül írták a Szent Imre kórház megállót:

Évjárat: 1994 . április, utolsó balos

Belső oldal: Megszűnt a 15A és 55-ös busz, a Kosztolányi Dezső térnél korrigálták az összes hibát.

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: A Kelenföldi PU. rövidítés megszűnt, a pályaudvar szót régi típusú, de valamivel kisebb betűkkel készítették.

Belső oldal: A buszok már a Róna utcánál is megállnak. A november megszűnt 73E-t már nem jelöli.

Készültek garázsmeneti táblák is a vonalra, ez egy 1995-ös darab:

Évjárat: 1996. április, puha műanyag

Külső oldal: Kis méretű betűkkel (karaktertípus nem változott).

Belső oldalA megszűnt járatokat kiszedték a régi listából (rengeteg változás történt), de nem olyan gondosan mint az egy időben készült 173-as széria esetében: helyükön üres hézagokat láthatunk. A 83-as autóbusz megszűnése miatt új megálló létesült a Bártfai utcánál. Érdekes, hogy a 103-as buszt már berakták a listába (feltűnően más számtípussal), holott csak szeptember hónapban indult.

Készült egy másik 1996 áprilisi dátumozású tábla, melynek belső oldala megegyezett, de a külső még a régi minta.

Évjárat1997. március, puha műanyag

Külső oldalFelnagyították a betűket, a Kelenföldi végállomást emellett elnyújtották.

Belső oldal: Csak az újonnan indult 67V beillesztése (3 helyen) a különbség.

Évjárat1997 második fele, kemény műanyag

Belső oldal: Új típusú logóval, egyébként tartalmi különbség nélkül. A tábla alsó sarkában megjelent a korszak szokásának megfelelően a Kelenföld felirat (a használat során lekopott, halványan még kivehető).

Évjárat1998 első fele

Belső oldalA 67V átszállását az Etele tér felé a Keleti pályaudvarhoz helyezték át a Hungária körút helyett.

A járaton 1998 szeptemberétől felújított, FOK-GYEM kijelzős autóbuszok közlekedtek, több tojáslogós széria nem készült.

Évjárat: 2006 vége, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

Külső oldal: Matricás. Karakterek (vessző kivételével) a tojáslogósokra és balosokra jellemző betűkkel készültek.

Belső oldala üres. 

Évjárat: 2007 első fele, puha műanyag.

Mindkét oldal azonos. Immár a korszakra jellemző karakterekkel.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: Volán átszállások feltüntetése.

Az új paraméterkönyv bevezetésétől, 2008. augusztus 21-től 7E jelzést kapott.

 
Járattörténeti adatok (1977-1997)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Halloween mix-ek és Jelmez mix-ek már 500.-Ft/kg-tól 1 zsák 15-18 kg gyors 1-2 napos szállítási határidõ    *****    Sniffany felnõtt meséi, képei és versei a blogon :)    *****    Lilith Megéhezik 4 - Az Apáca Show,a fantasy új epizódja elérhetõ    *****    Felnõtt mesék, különös történetek, némi erotikával fûszerezve. Versek, eszmefuttatások. Underground írások,Sniffanytól.    *****    BLACKPINK NEWS • Gyere és ismerd meg a világ egyik legismertebb és legnépszerûbb dél-koreai bandját, a BLACKPINK-et!    *****    LEPD MEG MAGAD VAGY SZERETTEDET EGY KÜLÖNLEGES MANDALÁVAL, VAGY ÁSVÁNYÉKSZERREL! RENDELÉS ÜZENETBEN VAGY AZ OLDALON!    *****    Ismerd meg és nézd meg a norvég SKAM címû sorozatot és 7 további remake sorozatát! Naponta friss hírek! SKAM - SKAM    *****    IGAZÁN DÖGÖS ÉS EGYEDI SZERETNÉL LENNI? 10-20% CSAK MA MINDEN ÁSVÁNYKARKÖTÕRE, GYÖNGYKARKÖTÕRE, MEDÁLRA! NÉZD MEG FB-OT!    *****    "Eljött értünk a végzet, s keze nyomán milliók hulltak élettelenül a porba. Félelem bûze áradt szét." - SZEREPJÁTÉK    *****    Angolturi Lerakat - Angol használtruha kereskedés. Gyerek és felnõtt ruhák már 350.-Ft/kg-tól Gyors kiszállítás    *****    Ismerd meg és nézd meg a norvég SKAM címû sorozatot és 7 további remake sorozatát! Naponta friss hírek! SKAM - SKAM    *****    KÖLTÖZÉS - www.kitfitbefit.hu- Fitness - Életmód - Cikkek- www.kitfitbefit.hu - www.kitfitbefit.hu - www. kitfitbefit.hu    *****    Ismerd meg és nézd meg a norvég SKAM címû sorozatot és 7 további remake sorozatát! Naponta friss hírek! SKAM - SKAM    *****    Suzanne Collins - Énekesmadarak és kígyók balladája Gyere nézz be! #ÉhezõkViadala #Read&Speak Blog #GyereNézzBe    *****    Mistfall egy csodálatos hely amely elvarázsol játék közben!    *****    Mistfall egy gyönyörû hely amely elvarázsol játék közben!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek bele kell néznie. Rendeld meg a képleted én segítek értelmezni amit látsz!    *****    Hamarosan megjelenik a Csókfülke címû film második része. Premier: 2020 július 24. Ne maradj le semmilyen információról!    *****    Silhouette in the Darkness - Reménykedni valamiben, majd elveszíteni: az jobban fáj, mintha semmit sem reméltél volna.    *****    Enigma Disease ⊱ Egy háborút már önmagában vívni is nehéz; s megmenteni mindenkit? Tudd: nem lehet...