bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
Általános utastájékoztató táblák és egyéb ágazatok
 
3 - 6

3

1964 előtti kartontábla:

Évjárat: A végállomás 1979 novemberéig volt a Kádár utcában

Évjárat: 1979 november utáni matricás verzió

Évjárat: Szintén 1979 november utáni, műanyagra szitázott verzió

Évjárat: 1981. április 1., ekkor már rövidített útvonalon közlekedett.

1982. május 2-án megszűnt.

2001. október 3-án indult el a ma ismert 3-as viszonylat, hagyományos oldaltábla nem készült rá, azonban egy busztábla méretű matrica legyártásra került 2005 decemberében:

3A

1972 körüli tábla (ekkortól Újpest vasúti híd a végállomás megnevezése, előtte Újpest forgalmi telep) . A járat 1974-ben szűnt meg.

4

Kartontábla. Az  1971-től - 1972 végig tartó ideiglenes állapotok a Hév építése miatt.

Évjárat: 1972 évvége (metróátadás után), már a mai végállomásokkal

Ez a tábla szintén hasonló korú, az akkoriban még nem túl egységes végállomáselnevezések végett itt Lágymányosi lakótelep szerepel.

Évjárat: 1975. január (16A buszjárat beindítása) - 1975. augusztus (11A buszjárat beindítása, a tábla még nem jelzi)

Az egyik elsőként készült megállós kivitelű tábla, műanyagra ragasztott matricával. Egyidejűleg a 6-osra is készült ilyen tábla.

1979 májusa és 1980 júniusa között a Petőfi híd felújítása miatt 4-6 jelzéssel közlekedtek. Ennek tábláját lásd lentebb, a vágányzáras tábláknál.

Évjárat: 1980. június - a Petőfi híd felújításának befejezésekor ismét eredeti útvonalon közlekedik.

Belső oldal: A dátumot az átszállások is alátámasztják: már nem látható a Boráros térnél a 154-es busz (március 30 - metróátadás óta a Határ úttól indul), már jelzi a 158-ast (március 3-tól az 58V új számjelzése), de még látható a júliustól szünetelő, majd később véglegesen megszűntetett 60A busz.

A metróépítés időszaka alatt (villamospótló a Nyugatinál)

Évjárat: 1981. január (új járatok beindítása) - május (4A beindítása)

Belső oldal: Új járatok 1981. januárjától: 160, 99 (korábban is létezett, most ismét beindítva), 111É. Megszűnt járatok: 60A (1980. július), 11-es villamos (1981. január), a metróépítés helyett a Bajcsy-Zsilinszky úton a 47-49-es villamosok helyett pótlóbusz jár. Néhol számsorrendbe vagy jobb helykihasználással rendezték az átszállásokat.

Évjárat: 1983. augusztus (109-es helyett a 83-as troli jár) - 1984.augusztus (84 -> 84)

Külső oldal: Érdekes módon visszatértek a régi típusú számos, kisbetűs mintához.

Belső oldal: Itt viszont új típusú megállólista. A Visegrádi utca megállóhely megszűnt. Rengeteg változás az átszállásokban, a lényegesekre kitérve: 6-os,43A,109-es, villamospótló (a metró elkészült) megszűnése. Új járatok: 4A,21,TR.83. Az éjszakai járatok feltüntetésének megszűnése. A többi változatás csak logikai szempontból történt.

Évjárat: 1984. augusztus (84 -> 84) - 1986. október vége(9-es villamos megszüntetése)

Külső oldal: Ismét visszatértek az 1981-es típushoz.

Belső oldal: 84 -> 84. Hév piktogramok használata. Egy 12-es átszállás pótlása és érthetetlen okokból a 17-es törlése.

Évjárat: Szintén 1984.november - 1986.november, de későbbi a fentebbi táblánál.

Külső oldal: Kötőjel megjelenése a Fehérvári út után.

Belső oldal: Egyetlen különbség a fenti szérián kifelejtett 17-es megléte.

Évjárat: 1988. január (12, 12A megszűnése) - 1988. június (J megszűnése)

Belső oldal: 9-es villamos, és 12,12A,16A buszok megszűnése.  Új járat a 116-os (1986. november). Egyéb korrigálás: 3-as helyett 3 és a kifelejtett 6-os villamos pótlása. A 17-est hibásan feketével szitázták.

Évjárat: 1988. június vége (J megszűnése) - 1989. március (16,116 még a Moszkva térről indul)

Belső oldal: J járat megszűnése. A 17-es immár helyesen pirossal szitált.

Évjárat: szintén 1988. június vége - 1989. március (16,116 még a Moszkva térről indul)

Külső oldal: A készítők a November 7. teres vágányzári tábla külsejét vették alapul (lásd lentebb), és a a November 7. tér helyére Moszkva tér feliratot készítettek, az útvonalat azonban meghagyták a vágányzáras verzióban.

Belső oldal: azonos a másik 1988.június - 1989. március közöttivel (lásd fentebb)

Évjárat: 1989. március 1. (16,116 már nem a Moszkva térről indul) - a helyettük közlekedő Várbusz feltüntetése elmaradt

Külső oldal: Ismét a kettővel ezelőtt bemutatott, megszokott külsővel.

Évjárat: 1990. december (meghosszabbított 3-as metró utáni állapotok)

Külső oldal: NEM ÁLL RENDELKEZÉSRE FOTÓ

Belső oldal: Megszűntek: 1,4A,5,9,84. Új járatok: 84,105. Rövidült: 54. Közterület-név változások az új rendszer szerint. 6-os villamos feltüntetése minden lehetséges helyen, és egyéb, nem hálózati szempontú módosítások.

Évjárat: 1992

Külső oldal: Bővebb útvonalleírás, az új közterület nevekkel (vélhetően már az előző szérián is ez a kialakítás volt)

Belső oldal: Érdekes, vastag gyorsjárat-keretezésekkel. A Boráros térnél hibásan 54-est jelöl, holott ez a járat 1990 szeptemberétől csak a Határ úttól közlekedik. Egyéb, tartalmi különbsége nincs az előzőleg bemutatott táblához képest.

Évjárat: 1993

Belső oldal: Már hagyományos gyorsjárati keretekkel. Korrigálták a hibás 54-est. Pótolták a korábban elmaradt 84-est.

Évjárat: 1994. április, átmeneti tojáslogós típus

Belső oldal: Törölték az "ideiglenesen" szünetelő 89-est. Bár teljesen új listát készítettek, mégis hézag található a járat helyén.

Évjárat: 1995.május

Évjárat: 1995 június, tartalmi különbség nincs, azonban a logó lemaradt.

Évjárat: 1996 február

Belső oldal: Ismét látható a logó. Megszűnt járatok (86,110 - utóbbit a Budafoki útnál elfelejtették törölni) és rövidült járatok (12,105) törlése.

Évjárat: 1996 március

Belső oldal: Megszűnt járat a 99-es, új járat (áprilistól) a 99A. A hibásan szereplő 110-est törölték.

Évjárat: 1997

Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy érdekes módon a Budafoki útnál ismét jelzi a már megszűnt 110-est.

Évjárat: 1999 július

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Az 56E és 56-os járatok megszűntek, azonban csak az expresszt törölték, a 56-os megmaradt. A hibásan szereplő 110-est törölték.

Évjárat: 2000 december

Belső oldal: Megszűnt járatok törlése (10-es busz, 23-as villamos), fölösleges átszállások törlése (6-os villamos, 12-es busz), új járat vékony számokkal a 30A villamos. Az átszállási hibát kijavítva, az 56-ost vastagon keretezték.

Évjárat: 2001

Belső oldal: A korábban kimaradt tétény busz feltüntetése

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós, csak stílusbeli változás, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2003. október (Újbuda-busz beindítása) - 2004. augusztus (99A megszüntetése és 90-es meghosszabbítása a Moszkva térig)

Belső oldal: Elmaradt 37A villamos átszállás feltüntetése. Új járatok: 118-as villamos (2003. szeptember), Újbuda-busz (2003. október)

Évjárat: 2005. január 10. (Infopark-busz beindítása) - augusztus vége (tábla kialakítása alapján)

Belső oldal: Megszűnt: 99A. Hosszabb útvonalon jár: 90. Új járat: Infopark-busz. Korábban kilmaradt átszállások feltüntetése: HÉV (utóbbi miatt a Margit híd megálló neve kisebb betűkkel szedve), City-busz, 72 és 73-as troli.

Évjárat: 2007. szeptember

Külső oldal: A végállomás neve Fehérvári útra egyszerűsödött, ezzel egyidejűleg a karakterek mérete nőtt.

Belső oldal: Rengeteg hálózati változás: 4-es metró építéséhez és Szabadság híd felújításához kapcsolódó munkálatok, Rákóczi úti, Soroksári úti és Andrássy úti járatok átszervezése. A City-busz megszűnt. Moszkva tér felé két megálló nevét is elrontották: Jászai tér helyett hibásan Tátra utca (áthelyezés nem történt), budai hídfő helyett pedig Török utca.

Vágányzáras táblák:

80-as évek közepe

1994. június 15. - október 30. Teréz körút - Erzsébet körút nagyfelújítás:

1995. február 15 - május 21. József körút közmű- és vágányépítés:

1997. július 10. - augusztus 16., Podmaniczky utca - Tátra utca közötti vágányfelújítás

2000. május 13-14. Margit körút vágányfelújítás első ütem tájékoztatója:

2000. május 13-14. Margit körút vágányfelújítás első ütem

2000. május 15. - júlnius 21. Margit körút vágányfelújítás második ütem

A fenti táblán a nyelvtani hibát fedvénymatricával javították:

2005 körül:

2006. április 18-tól május 19-ig, a Combinok érkezése miatti átépítés-felújítás miatt csonkaútvonalon közlekedett. A végállomás megnevezése Lágymányosi lakótelepre egyszerűsítve (bár a hivatalos elnevezés ekkor Fehérvári út)

4-6 összevont vágányzárak

Évjárat: 1979. május, a Petőfi hídon végzett felújítás és vágányátépítés kezdetekor.

Belső oldal: Még jelzi a május hónapban megszűnő 71-es trolit.

Évjárat ismeretlen. (1991 előtti)

1993 júniusi karbantartás:

1994. június 15. - október 30. Teréz körút - Erzsébet körút nagyfelújítás:

1995. február 15 - május 22. József körút közmű- és vágányépítés:

1996. augusztus - október: Nagykörút (Bérkocsis utca - Goldmann György tér) pályarekonstrukció:

1998. július 30. - augusztus 17.: Irinyi József u és Október 23.-a utca pályafelújítás, az 1996-os tábla átmatricázásával

2000. június 22. - július 28. A Karinthy Frigyes út és Margit körúti vágányépítés során:

2000. július 28.: A Margit híd budai hídfő villamospálya-ráhajlítás elbonatásakor. A korábbi széria felülmatricázásával

2001. április vége: Petőfi híd vágány- és dilatációfelújítás

Évjárat: 2003 ősz - 2004 első fele

Évjárat: 2003 ősz - 2004 első fele

Évjárat: 2006. május 22. - június 2. ill. június 5-9. között használt tábla, a Combino villamosok érkezése előtti átalakítások miatt.

Évjárat: 2006. június 3-5. között használt tábla, a Combino villamosok érkezése előtti átalakítások miatt.

4A

Évjárat: 60-as évek vége. A járat 1972 decemberében szűnt meg a metró átadásakor.

5

A járat 1974.01.02-án közlekedett utoljára.

6

Kartontáblák, kezdve a legrégebbivel


Különleges kísérleti széria műanyagból, végül sorozatgyártásra nem került, valószínűleg csak 1-2 szerelvényt tábláztak ki vele. A végállomásfeliratok típusa a kartontáblákét idézi. Átszállásokból csak villamosokat és trolikat jelöltek. gyártási ideje: 1971. március (57-es villamos beindítása) - 1972. március (60-as villamos megszüntetése, amit itt még jelölnek)

Évjárat: 1975. január (16A buszjárat beindítása) - 1975. augusztus (11A buszjárat beindítása, a tábla még nem jelzi)

Az egyik elsőként készült megállós kivitelű tábla, műanyagra ragasztott matricával. Egyidejűleg a 4-esre is készült ilyen tábla.

Külső oldal: A 70-es években készült táblákra jellemző kövérebb betűk, pontatlanul vágott, egyenetlen karakter-közzel. Karinthy Frigyes út helyett hibásan "utca"

Belső oldal: egyedi, későbbi szériáknál már nem használt átszállási járatszámokkal.

Évjárat: 1977. január (járatátszámozások) - április (még közlekedik a 20-as villamos), továbbra is a korszakra jellemző matricás kialakítással

Külső oldal: Immár a megszokott betűkészlettel, pontos kivágással. útvonallista frissítése, Karinthy Frigyes utca már helyesen "út"

Belső oldal: A megszokott, később is alkalmazott járatszámok megjelenése. Hálózati változásokra a nagy átszervezés miatt nem tértem ki (1977-től új járatszámozási rendszer)

Évjárat: 1978.február (a Jászai Mari téren a 15-ös villamos helyett már a meghosszabbított 79-es troli közlekedik) - 1978.június (az 58V még nem közlekedik a Moszkva térig)

Belső oldal: Megszűnt járatok: 40a, 74 buszok. 15,15A,20,37A villamosok. Új járat: 43A

Évjárat: 1981. január  (Már létezik az 1-es és a 111É) - május (az ekkor indult 4A-t még nem jelzi. A Nyugati pályaudvaron még építik a metrót [decemberig]

Külső oldal: A hidak kötőjel nélküli (tehát nyelvtanilag helyes) írásmódja

Belső oldal: Új járatok: 1, 60 111É, 158. Megszűnt járatok: 11A,60A. Egyéb módosítások: A kőbányai metróátadás miatt 154-es rövidebb útvonalon közlekedik, a 43-as buszcsalád végállomását a Rajk László utcához helyezték. Javában zajlik a metróépítés.

Évjárat: 1982. január (Átadták a metrót) - szeptember (beindul a 40E, amit még nem jelez)

Külső oldal: A korszakra jellemző számtípussal és kialakítással.

Belső oldal: Új típusú megállólista. A korszaknak ellentmondóan a TROLI feliratok helyett már tr.-t olvashatunk (holott ez inkább 84-től terjedt el.). A Boráros téri új Vá. építése miatt a Mester utcánál láthatjuk az ottani átszállásokat. Szintén a másik nagy variálás a Marx tér átadása miatt látható. A 43-as család útvonala lerövidült, ezért lettek törölve. Új járat (1981 május) a 4A. A Visegrádi utca megállóhely megszűnt.

Évjárat: 1982. szeptember (40E indulása) - 1983. március (21-es indulása) /valószínűbb, hogy már 1983-ban, a Boráros téri átszállások miatt./

Külső oldal: Ismét az 1981. évi  forma

Belső oldal: Még a régi járatszám-típussal. Új járat: 40E. A Boráros téri átszállásokat ismét feltüntették (emiatt valószínűbb az 1983-as évjárat, hiszen ekkor adták át a végállomást). Az éj- megnevezést É betű váltja fel az éjszakai járatoknál, de ez néhol elmaradt.
 

Évjárat: 1983. augusztus (109-es busz helyett a 83-as troli közlekedik) - 1984. május (153-as beindítása)

Belső oldal: A 109-es helyett a 83-as troli közlekedik, viszont a szintén 1983 augusztusában indult 42É buszt nem jelzi. Megszűnt: 6-os. Új járat: 21. Korrigálások: a hibásan kétszer szereplő 15-ös törlése, 182-eseknél az É jel pótlása.

Évjárat: 1985. január 1. (3É beindítása) - 1986. október 31. üzemzárás (9-es villamos megszüntetése) között, de valószínűleg még 1985

Belső oldal: A 80-as évek második felére jellemző, két megállóoszlopos és felülre helyezett végállomás feliratos kialakítás. Új járatok: 3É, 84, 153. Megszűnt járat: 84. Korábban elmaradt átszállások feltüntetése: 42É busz és 49É villamos, azonban a J átszállás lemaradt. A táblázat a szitázás során balra csúszott.

 

Évjárat: szintén 1985. január 1. - 1986. október 31., de a fenti táblánál későbbi, valószínűleg 1986-os

Belső oldal: A korábban kimaradt J járatot pótolták, továbbá a végállomás feliratait közelebb húzták a bal oldali járatszámhoz.

Évjárat: 1986. november 1. (már nem jelöli a 9-es villamost) - 1987. január 1. (153->153)

Belső oldal: A fenti két változáson túl: A 16A helyett 116-os közlekedik 1986 novembere óta. A Móricz Zsigmond körtérnél is jelölték a 49É-t. A Boráros térnél a 12-es helyett 12-est jelöl.

Évjárat: 1988 .január (12,12A megszüntetése) - 1988. június (J megszüntetése)

Külső oldal: Irinyi utca feltüntetése

Belső oldal: 12,12A buszok megszűnése. Egyéb korrigálás: A 4-es villamos pótlása. 17-es buszt hibásan feketével szitázták. A 153-as 1987 januárjától gyorsjáratként közlekedik.

Évjárat: 1989. mácius (127-es beindítása) - 1989. szeptember (a villamos éjszakai közlekedését autóbusz váltja fel)

Külső oldal: A Moszkva tér felirat kisebb lett,

Belső oldal: Új járat: 127-es. Megszűnt: J. A hibást 17-est korrigálták. A tábla még a Moszkva térnél jelöli a 16,116-os járatokat, holott ezek a 127-es beindításával egyidejűleg, március 1-jén rövidültek. Mivel még jelöli az éjszakai járatokat, biztos, hogy a tábla készültekor éjszaka is közlekedett még a 6-os - tehát 1989 szeptembere előtti.

Évjárat: szintén 1989. mácius (16,116 járatok lerövidítése, 127-es beindítása) - 1989.szeptember (a villamos éjszakai közlekedését autóbusz váltja fel) - de mindenképpen a fenti táblánál későbbi

Belső oldal: Ezen a szérián már törölték a 16, 116-os járatokat - a helyettük közlekedő Várbuszt azonban nem jelöli.

Évjárat: 1990. december

Belső oldal: Az új rendszernek megfelelő megállóátnevezések. Számos járat megszűnik, illetve az éjszakai járatok feltüntetése elmarad, mivel megszűnt a 6É éjszakai villamosjárat. A 4-es villamost mindenhol jelölik. A Móricz Zsigmond körtérnél elmaradt a 40-es feltüntetése.

Évjárat: 1991

Belső oldal: Egyedi módon vastagon keretezett gyorsjáratokkal. A Boráros térnél az 54-est hibásan bekeretezték.

Évjárat: 1992

Külső oldal: A Nagykörút részeinek pontos megnevezése.

Belső oldal:  Itt már helyesen jelölik az 54-est. A Móricz Zsigmond körtéren már hagyományos keretezéssel bekeretezték a 40-est, így viszont az alapjárat feltüntetése hiányzik.

Évjárat: 1993

Külső oldal: A Nyugati tér feltűntetése, valamint: Mártírok útja -> Margit körút.

Belső oldal:  Pótolták a korábban kimaradt 40-est, illetve a Mechwart ligetnél a 84-est.

Évjárat: 1994.április, átmeneti tojáslogós típus

Belső oldal:  Jó előre kiszedték az "ideiglenesen" szünetelő 89-est. Érdekes a hézagot hagyó kiszedés, mivel több ilyen kinézetű széria nem volt. Valószínűleg előbb elkészítették a listát a régi alapján, azután foglalkoztak a szerkesztéssel. A Mester utcánál a 30-as kiszedése, helyette a 23-ast jelölték be.

Évjárat: 1995. május, első hagyományos tojáslogós

Évjárat: 1995. június

Külső oldal: Móricz Zsigmond körtér rövidítése.

Belső oldal: Megszűnt járatok törlése. (érdekes, hogy az előző széria a 84-est eleve nem jelölte.)

Évjárat: 1995 augusztus

Külső oldala a júniusi szériával egyezik, azonban belső oldala még a májusi szériával azonos!!

Évjárat: 1996. március (viszonyítás a 95/6 szériához)

Belső oldal: Megszűnt járat: 99-es, Új járat a 99A. A Margit híd budai hídfő megállóhely átszállásait mindkét irányban rendezték. A Budafoki útnál korábban elmaradt átszállásokat tüntettek fel. A táblák történetében ez a legkorábbi példa az új típusú tojáslogó használatára. A BKV 1996 áprilisa óta részvénytársaság, azonban az Rt-s logók elterjedése jóval később kezdődött meg, azon belül is ez az új típusú logó csak 1999-re vált átlalánossá. A kapcsolatok helyett lehetőséget kifejezést használ. 

Évjárat: ~ 1997 második fele

Külső oldal: Ritka típusú, vastag betűkkel.

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1999 július

Belső oldal: Az 56E és 56-os járatok megszűntek, azonban csak az expresszt törölték, a 56-os megmaradt.

Évjárat: 2000. december

Külső oldal: Nagyobb méretű feliratok.

Belső oldal: Új járat a 30A-villamos, eltérő számokkal szerkesztve. Megszűnt a 23-as villamos, a 10-es autóbusz, valamint a 3-as útvonala módosult. 

Évjárat: 2003. szeptember 8. (118-as villamos beindítása) - 2004. augusztus (99A megszüntetése)

Belső oldal: Korábban elmaradt 37A átszállások feltüntetése, egy elmaradt 86-os átszállás feltüntetése. Az 56-os itt már helyesen van feltüntetve.

Évjárat: 2005, január 10. (Infopark-busz beindítása) - augusztus vége (tábla kialakítása alapján)

Belső oldal: Megszűnt: 99A, új járat: Infopark-busz. Meghosszabbítva, a Moszkva térig közlekedik: 90. Sok elmaradt átszállás feltüntetése: City-busz, 72-73-as trolik, 40E, 140E, Újbuda-busz. HÉV helyett Szentendrei HÉV kifejezés használata (a csepeli HÉV esetében nem változott a megnevezés)

Évjárat: 2007. szeptember

Külső oldal: A két végállomást megcserélték.

Belső oldal: Itt is megcserélték a két irányt. Rengeteg hálózati változás: 4-es metró építéséhez és Szabadság híd felújításához kapcsolódó munkálatok, Rákóczi úti, Soroksári úti és Andrássy úti járatok átszervezése. A City-busz megszűnt a Várbuszt átszámozták. Moszkva tér felé két megálló nevét is elrontották: Jászai tér helyett hibásan Tátra utca (áthelyezés nem történt), budai hídfő helyett pedig Török utca. Néhány hibát vétettek az átszállásoknál: pl. 83-as troli pótlóként és troliként is fennt maradt, Boráros téren nem törölték az ideiglenesen szünetelő 2A-t, a 74-es troli iránymegjelölése hibás a Wesselényi utcánál.

Évjárat: 2007. december

Belső oldal: Vasúti és volán átszállások feltüntetése, továbbá az előző széria hibáinak korrigálása: a két hibás megállónév visszaírása, valamint a 89-es troli feltüntetése, 2A törlése, 74-es troli iránymegjelölése. Új járat a Fény utcai piacot érintő 110-es (2007. november 5-től)

Évjárat: 2008. január, tartalmi különbség nélkül.

Vágányzáras táblák:

1989 körül

1992. július 27-30., általános karbantartás miatt:

1994. június 15. - október 30. Teréz körút - Erzsébet körút nagyfelújítás:

1995. február 15 - József körút közmű- és vágányépítés:

1997. július 10. - augusztus 16., Podmaniczky utca - Tátra utca közötti vágányfelújítás

1999. október 16-17. Nagykörút vágányfelújítás

2000. május 13-14. Margit körút vágányfelújítás első ütem

2000. május 15. - júlnius 21. Margit körút vágányfelújítás második ütem

Fedvény matricával javított változat:

2004k.

2006. április 18-tól május 19-ig, a Combinok érkezése miatti átépítés-felújítás miatt csonkaútvonalon közlekedett. A végállomás megnevezése Lágymányosi lakótelepre egyszerűsítve (bár a hivatalos elnevezés ekkor Fehérvári út)

UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (7i-TŐL)

 

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

 

 

 
Járattörténeti adatok (1915-napjainkig)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.