bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
3 - 6

3

1964 előtti kartontábla:

Évjárat: A végállomás 1979 novemberéig volt a Kádár utcában

Évjárat: 1979 november utáni matricás verzió

Évjárat: Szintén 1979 november utáni, műanyagra szitázott verzió

Évjárat: 1981, ekkor már rövidített útvonalon közlekedett.

1982-ben, mint villamosjárat, megszűnt, azonban 1990-ig pótlóbusz közlekedett helyette.

fémtáblára matricázott kivitel:

Évjárat: 1985.október

Belső oldal: A járat már jelöli a 104A autóbuszt (1985 októberében indult), tehát a 10 villamos sem közlekedik már. Ellentmondásos azonban az 1985 májusában megszűnt 43-as megléte, ezt elfelejtették törölni - az Árpád hídnál viszont megtették, ennek hézagát láthatjuk. Az átszállási számtípusnál megfigyelhető az inkább O betűre hasonlító 0, mely típust inkább Újpesten és környékén használták előszeretettel.

Évjárat: 1988.július (a 26-os autóbusz útvonala az Árpád hídig hosszabbodott)

Belső oldal: Eltérő számtípussal beszerkesztették a 26-ost. A hibás 43-ast törölték, és már látható a korábbi szérián kihagyott 43-as.

3A

1972 körüli tábla (ekkortól Újpest vasúti híd a végállomás megnevezése, előtte Újpest forgalmi telep) . A járat 1974-ben szűnt meg.

4

Kartontábla. Az  1971-től - 1972 végig tartó ideiglenes állapotok a Hév építése miatt.

Évjárat: 1972 évvége (metróátadás után), már a mai végállomásokkal

Ez a tábla szintén hasonló korú, az akkoriban még nem túl egységes végállomáselnevezések végett itt Lágymányosi lakótelep szerepel.

Évjárat: 1975. január (16A buszjárat beindítása) - 1975. augusztus (11A buszjárat beindítása, a tábla még nem jelzi)

Az egyik elsőként készült megállós kivitelű tábla, műanyagra ragasztott matricával.

Évjárat: 1981. január (1-es beindítása) - május (4A beindítása)

A metróépítés időszaka alatt (villamospótló a Nyugatinál)

Évjárat: 1983. augusztus (109-es helyett a 83-as troli jár) - 1984.augusztus (84 -> 84)

Külső oldal: Érdekes módon visszatértek a régi típusú számos, kisbetűs mintához.

Belső oldal: Itt viszont új típusú megállólista. A Visegrádi utca megállóhely megszűnt. Rengeteg változás az átszállásokban, a lényegesekre kitérve: 6-os,43A,109-es, villamospótló (a metró elkészült) megszűnése. Új járatok: 4A,21,TR.83. Az éjszakai járatok feltüntetésének megszűnése. A többi változatás csak logikai szempontból történt.

Évjárat: 1984. augusztus (84 -> 84) - 1986. október vége(9-es villamos megszüntetése)

Külső oldal: Ismét visszatértek az 1981-es típushoz.

Belső oldal: 84 -> 84. Hév piktogramok használata. Egy 12-es átszállás pótlása és érthetetlen okokból a 17-es törlése.

Évjárat: Szintén 1984.november - 1986.november, de későbbi a fentebbi táblánál.

Külső oldal: Kötőjel megjelenése a Fehérvári út után.

Belső oldal: Egyetlen különbség a fenti szérián kifelejtett 17-es megléte.

Évjárat: 1988.január (12, 12A megszűnése) - 1988.június (J megszűnése)

Belső oldal: 9-es villamos, 12,12A,16A buszok megszűnése.  Új járat a 116-os. Egyéb korrigálás: 3-as helyett 3 és a kifelejtett 6-os villamos pótlása. A 17-est hibásan feketével szitázták.

Évjárat: 1988. június vége (J megszűnése) - 1989. március (16,116 még a Moszkva térről indul)

Belső oldal: J járat megszűnése. A 17-es immár helyesen pirossal szitált.

Évjárat: 1989. március (16,116 már nem a Moszkva térről indul)

Évjárat: 1992

Külső oldal: Bővebb útvonalleírás, az új közterület nevekkel.

Belső oldal: Érdekes, vastag gyorsjáratkeretezésekkel. Közterületnév változások az új kornak megfelelően. Minden lehetséges átszállás feltüntetése. A Boráros térnél hibásan 54-est jelöl, holott ez a járat 1990 szeptemberétől csak a Határ úttól közlekedik.

Évjárat: 1993

Belső oldal: Már hagyományos gyorsjárati keretekkel. Korrigálták a hibás 54-est. Pótolták a korábban elmaradt 84-est.

Évjárat: 1994. április, átmeneti tojáslogós típus

Belső oldal: Törölték az "ideiglenesen" szünetelő 89-est. Bár teljesen új listát készítettek, mégis hézag található a járat helyén.

Évjárat: 1995.május

Évjárat: 1995 június, tartalmi különbség nincs, azonban a logó lemaradt.

Évjárat: 1996 február

Belső oldal: Ismét látható a logó. Megszűnt járatok (86,110 - utóbbit a Budafoki útnál elfelejtették törölni) és rövidült járatok (12,105) törlése.

Évjárat: 1996 március

Belső oldal: Megszűnt járat a 99-es, új járat (áprilistól) a 99A. A hibásan szereplő 110-est törölték.

Évjárat: 1997

Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy érdekes módon a Budafoki útnál ismét jelzi a már megszűnt 110-est.

Évjárat: 1999 július

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Az 56E és 56-os járatok megszűntek, azonban csak az expresszt törölték, a 56-os megmaradt. A hibásan szereplő 110-est törölték.

Évjárat: 2000 december

Belső oldal: Megszűnt járatok törlése (10-es busz, 23-as villamos), fölösleges átszállások törlése (6-os villamos, 12-es busz), új járat vékony számokkal a 30A villamos. Az átszállási hibát kijavítva, az 56-ost vastagon keretezték.

Évjárat: 2001

Belső oldal: A korábban kimaradt tétény busz feltüntetése

Évjárat: 2003, utolsó tojáslogós, csak stílusbeli változás, tartalmi különbség nélkül.

Vágányzáras táblák:

80-as évek közepe

90-es évek eleje

A fenti tábla kapcsán:

Évjárat: 1979. május, a Petőfi hídon végzett felújítás és vágányátépítés kezdetekor.

Belső oldal: Még jelzi a május hónapban megszűnő 71-es trolit.

Évjárat ismeretlen. (1991 előtti)

1993-as.

1994 nyara.

1995

Évjárat ismeretlen.

2001 körül

Szintén 2001 körül

4A

Évjárat: 60-as évek vége. A járat 1972 decemberében szűnt meg a metró átadásakor.

6

Kartontáblák, kezdve a legrégebbivel


Évjárat: 1977. január - április (még közlekedik a 20-as villamos)

A korszakra jellemző matricás kivitel.

Évjárat: 1978.február (a Jászai Mari téren a 15-ös villamos helyett már a meghosszabbított 79-es troli közlekedik) - 1978.június (az 58V még nem közlekedik a Moszkva térig)

Belső oldal: Megszűnt járatok: 40a, 74 buszok. 15,15A,20,37A villamosok. Új járat: 43A

Évjárat: 1981 (Már létezik az 1-es és a 111É [január], de 4A még nem [május] és a Nyugati pályaudvaron még építik a metrót [decemberig])

Belső oldal: Új járatok: 1, 60 111É, 158. Megszűnt járatok: 11A,60A. Egyéb módosítások: A 154-es rövidebb útvonalon közlekedik, a 43-as buszcsalád végállomását a Rajk László utcához helyezték. Javában zajlik a metróépítés.

Évjárat: 1982.január (Átadták a metrót) - szeptember (beindul a 40E)

Külső oldal: A korszakra jellemző számtípussal és kialakítással.

Belső oldal: Új típusú megállólista. A korszaknak ellentmondóan a TROLI feliratok helyett már tr.-t olvashatunk (holott ez inkább 84-től terjedt el.). A Boráros téri új Vá. építése miatt a Mester utcánál láthatjuk az ottani átszállásokat. Szintén a másik nagy variálás a Marx tér átadása miatt látható. A 43-as család útvonala lerövidült, ezért lettek törölve. Új járat (1981 május) a 4A. A Visegrádi utca megállóhely megszűnt.

Évjárat: 1982. szeptember (40E indulása) - 1983. március (21-es indulása) /valószínűbb, hogy már 1983-ban, a Boráros téri átszállások miatt./

Külső oldal: Ismét a régi forma

Belső oldal: Még a régi járatszám-típussal. Új járat: 40E. A Boráros téri átszállásokat ismét feltüntették (emiatt valószínűbb az 1983-as évjárat, hiszen ekkor adták át a végállomást). Az éj- megnevezést É betű váltja fel az éjszakai járatoknál, de ez néhol elmaradt.
 

Évjárat: 1983. augusztus (109-es busz helyett a 83-as troli közlekedik) - 1984. május (153-as beindítása)

Belső oldal: A 109-es helyett a 83-as troli közlekedik, viszont a szintén 1983 augusztusában indult 42É buszt nem jelzi. Megszűnt: 6-os. Új járat: 21. Korrigálások: a hibásan kétszer szereplő 15-ös törlése, 182-eseknél az É jel pótlása.

Évjárat: 1985. január (3É beindítása) - 1986. október vége (9-es villamos megszüntetése)

Belső oldal: A 80-as évek második felére jellemző megállós oldal kialakítása. Új járatok: 3É,84,153. Megszűnt járat: 84. Korábban elmaradt átszállások feltüntetése: 42É busz és 49É villamos.

Évjárat: 1986. október vége (A 9-es villamos megszűnt) - 1987 .január (153->153)

Belső oldal: A fentebbi változásokon kívül még: A 16A helyett 116-os közlekedik 1986 novembere óta. A Móricz Zsigmond körtérnél jelölték a 49É-t. A Boráros térnél a 12-es helyett 12-est jelöl.

Évjárat: 1988.január (12,12A megszüntetése) - 1988.június (J megszüntetése)

Belső oldal: 12,12A buszok megszűnése. Egyéb korrigálás: A 4-es villamos pótlása. 17-es buszt hibásan feketével szitázták. A 153-as 1987 januárjától gyorsjáratként közlekedik.

Évjárat: 1989.mácius (127-es beindítása) - 1989. szeptember (a villamos éjszakai közlekedését autóbusz váltja fel)

Külső oldal: A Moszkva tér felirat kisebb lett, illetve pontosításként az Irinyi utca is bekerült az útvonalleírásba.

Belső oldal: Új járat: 127-es. Megszűnt: J. A hibást 17-est korrigálták. A tábla még a Moszkva térmél jelöli a 16,116-os járatokat, holott ezek a 127-es beindításával egyidejűleg, március 1-jén rövidültek. A nagykörúti 12-es megszüntetésére (1989.szeptember) a tábla átszállási rendszere alapján nem lehet választ adni, de mivel még jelöli az éjszakai járatokat, biztos, hogy a tábla készültekor éjszaka is közlekedett még a 6-os - tehát 1989 szeptembere előtti.

Évjárat: 1989.mácius (16,116 járatok lerövidítése, 127-es beindítása) - 1989.szeptember (a villamos éjszakai közlekedését autóbusz váltja fel) - de mindenképpen a fenti táblánál későbbi

Belső oldal: Ezen a szérián már törölték a 16, 116-os járatokat - a helyettük közlekedő várbuszt azonban nem jelöli.

Évjárat: 1991

Belső oldal: Egyedi módon vastagon keretezett gyorsjáratokkal. Az új rendszernek megfelelő megállóátnevezések. Számos járat megszűnik, illetve az éjszakai járatok feltüntetése elmarad, mivel megszűnt a 6É éjszakai villamosjárat.

Évjárat: 1992

Külső oldal: A Nagykörút részeinek pontos megnevezése.

Belső oldal:  Az előző szérián hibásan az 54-es helyett az 54-est törölték. Ezt most korrigálták. A Móricz Zsigmond körtéren már hagyományos keretezéssel bekeretezték a 40-est, így viszont az alapjárat feltüntetése hiányzik.

Évjárat: 1993

Külső oldal: A Nyugati tér feltűntetése, valamint: Mártírok útja -> Margit körút.

Belső oldal:  Pótolták a korábban kimaradt 40-est, illetve a Mechwart ligetnél a 84-est.

Évjárat: 1994.április, átmeneti tojáslogós típus

Belső oldal:  Jó előre kiszedték az "ideiglenesen" szünetelő 89-est. Érdekes a hézagot hagyó kiszedés, mivel több ilyen kinézetű széria nem volt. Valószínűleg előbb elkészítették a listát a régi alapján, azután foglalkoztak a szerkesztéssel. A Mester utcánál a 30-as kiszedése, helyette a 23-ast jelölték be.

Évjárat: 1995. május, első hagyományos tojáslogós

Évjárat: 1995. június

Külső oldal: Móricz Zsigmond körtér rövidítése.

Belső oldal: Megszűnt járatok törlése. (érdekes, hogy az előző széria a 84-est eleve nem jelölte.)

Évjárat: 1995 augusztus

Külső oldala a júniusi szériával egyezik, azonban belső oldala még a májusi szériával azonos!!

Évjárat: 1996 március (viszonyítás a 95/6 szériához)

Belső oldal: Megszűnt járat: 99-es, Új járat a 99A. A Margit híd budai hídfő megállóhely átszállásait mindkét irányban rendezték. A Budafoki útnál korábban elmaradt átszállásokat tüntettek fel. A táblák történetében ez a legkorábbi példa az új típusú tojáslogó használatára. A BKV 1996 áprilisa óta részvénytársaság, azonban az Rt-s logók elterjedése jóval később kezdődött meg, azon belül is ez az új típusú logó csak 1999-re vált átlalánossá. A kapcsolatok helyett lehetőséget kifejezést használ. 

Évjárat: ~ 1997 második fele

Külső oldal: Ritka típusú, vastag betűkkel.

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1999 július

Belső oldal: Az 56E és 56-os járatok megszűntek, azonban csak az expresszt törölték, a 56-os megmaradt.

Évjárat: 2000 december

Belső oldal. Új járat a 30A-villamos, eltérő számokkal szerkesztve. Megszűnt a 23-as villamos, a 10-es autóbusz, valamint a 3-as útvonala módosult. 

Vágányzáras táblák:

1989 körül

1992 körül

1993 körül

1998 körül

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - TUDJ MEG TÖBBET SELENA GOMEZ MAGÁNÉLETÉRÕL, SZERELMÉRÕL, CSALÁDJÁRÓL, KARRIERÉRÕL!    *****    HA TE IS IMÁDOD A ZÖLD ÍJÁSZ VILÁGSIKERÛ SOROZAT ELBÛVÖLÕ SZERELMESPÁRJÁT AKKOR ITT A HELYED! MAGYAR OLICITY SITE    *****    The Vampire Diaries & The Originals szerepjáték - ha kedveled a sorozatokat és írni is szeretsz, ne habozz!    *****    Rendhagyó kedvezményt ajánlok Nektek, Te monhatod meg, hogy mi legyen az ára. Pl.: Születési, párkapcsoklati, horoszkóp.    *****    KÖNYVismertetõk, kötelezõ olvasmányok    *****    BOOKFANCLUB -> A könyvek birodalma elvezet a képzelet csendes világába!<<-BOOKFANCLUB    *****    Ingyenes, korlátlan képfeltöltés!!! www.kepfeltolto.eu    *****    Autista - Állatbarát - Homoszexuális - Intelligens - Kívülálló - Mûvészlélek - Segítõkész - Toleráns    *****    Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!    *****    HAT ÉVE ONLINE! - LÁTOGASS EL MAGYARORSZÁG EGYETLEN MÛKÖDÕ SELENA GOMEZZEL FOGLALKOZÓ OLDALÁRA! - HAT ÉVE ONLINE!    *****    A SZULTÁNA: HÍREK - KÉPEK - SOROZATISMERTETÕK - TÖRTÉNELMI INFÓK - ÉRDEKESSÉGEK MINDEN MENNYISÉGBEN A SOROZATRÓL    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Itt a nyár! Kivirágzott a mályva és a pipitér! Hogy mit szólt ehhez a két virágmanó? Gyere, és olvasd el a Mesetárban!    *****    STITCHERS - Magyarország egyetlen oldala a természetfeletti krimi-drámasorozatról! A Stitchers sorozatot megéri nézni!    *****    Nézz Élõ live filmet gportalon. Klikk klikk klikk.    *****    Gréti. 23. Egyetemista. Chevelle. Rap. Jégkorong. Ottawa Senators. Jean-GabrielPageau. Írás. Olvasás. Blog. (:    *****    Élõ live mozifilmek. Ha szereted a filmeket, sorozatokat, meséket akkor itt a helyed!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    ARIANA GRANDE TODAY - MAGYARORSZÁG EGYETLEN ARIANA GRANDÉVAL FOGLALKOZÓ HONLAPJA - TUDJ MEG RÓLA MINDENT    *****    KOSEMBLOG.GP//A MAGYAR "A SZULTÁNA" RAJONGÓI OLDAL//BY: KÖSEM// KOSEMBLOG.GP//MINDEN, AMI KÖSEM...