bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
51 - 56gy

51

Évjárat: 1988. január (82-es meghosszabbítása Kőbánya-Kispestig) - 1988. október (82A beindítása)

Évjárat: 1992. április (38A megszüntetése) - 1993

Külső oldal: Tanácsház tér -> Szent Imre tér

Belső oldal: Rengeteg átszállási módosítás, ezek közül tényleges hálózati változás: megszűntek a 9-es és 38A járatok. Új: 82A. Megállóváltozások: az 1990 szeptemberi, Helsinki út - Nagysándor József utca csp. rendezése kapcsán történt Baross utca, valamint Pesterzsébet, Máv-áll megálló (átszerkesztett típussal), valamint 1989 júliusától a korábbi leszállóhelyen megállóhely létesült Koltói Anna utca néven.

Évjárat1995. szeptember

Belső oldalMegállóváltozás - a balos által megjelölt irányhoz viszonyítva - nem történt. Megállólistáján viszonylag kevés módosítás látszik feltűnőbben, például bal oldalt Kőbánya Kispestnél a metró mögé szerkesztett 193-as.

Évjárat1996 október, puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt járatok: 38,38,99. Új járat: 193 (Kőbánya-Kispestnél csak egyik irányban szerkesztették be). Módosult: 80, 98. A 98-as közlekedik Kőbánya-Kispestig a 80-as helyett, itt meg is történt az átszerkesztés, azonban a Sibrik Miklós úti felüljárónál megmaradt a 80-as átszállás.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: A hibás 80-as átszállást (lásd előző széria) átszerkesztették 98-asra.

Évjárat: 1997 második fele - 1998 első fele, kemény műanyag. Táblaelhasználódás miatt készült, tartalmi különbség nélkül. A logóba Rt.-t szerkesztettek.

Évjárat: 1999

Külső oldal: A korszak néhány járatára jellemző vastagbetűs és számos stílusban.

Belső oldal: Csak néhány járatra jellemző nyomtatott megállólistával. Rengeteg átszállási változás figyelhető meg, de ezek mind csak pontosítások, nem tényleges forgalmi változások. Egyedül a keresztúr busz beindítása emelhető ki. Áchim András út helyett helyesen utca szerepel.

Évjárat: 2000. szeptember

Külső oldal: Érdekes, hogy Kőbánya esetében visszatértek a régi felirathoz.

Belső oldal: Megállóváltozások mindkét irányban: Magnezit művek -> Diósgyőri utca, Sibrik Miklós úti felüljáró -> Felüljáró. Kőbánya felé ezen felül: Ady Endre utca -> Török Flóris utca (ugyanis a három Ady Endre közterület-név egy irányban nagyon megtévesztő), Textilgyár -> Sibrik Miklós út (Gyömrői út). Egy korábban elmaradt 17-es átszállást pótoltak, valamint a 93-as helyett a reptér-busz közlekedik.

Évjárat: 2003 második fele (pufibetűs stílus), utolsó tojáslogós

Belső oldal: Az átszállási változások megjelölésére nem tértem ki, mert az új járatok megjelenésén kívül (3-as villamos, 132, 182, 182A,  Újhegy-busz) számos kombinálás is történt logikusság alapján.

A járatra garázsmeneti tábla is készült, ez a darab 1996-ban készülhetett, puha műanyagból. 

1998 körüli garázsmeneti tábla, egyedi módon piros színben.

52

Évjárat: 1987. május - 1989 (Már jelöli a 19-es autóbuszt, utólagos sorvégre szerkesztéssel, de még a régi utcanevek és végállomásnév van feltüntetve)

Ez a tábla csak egy Hév átszállásban különbözik, szintén 1987 - 1989 közötti időszakra tehető.

Évjárat1993.július (Bagi Ilona utca -> Csepeli Mátyás utca)

Külső oldal: Tanácsház tér -> Szent Imre tér, valamint a pontosabb tájékoztatás érdekében Csepel feliratot is kihelyeztek.

Belső oldal: Megszűnt a 38A járat. A korábban kimaradt 138-ast feltüntették. Bagi Ilona utca -> Csepeli Mátyás utca, ehelyett azonban hibásan Csepel, Mátyás utcát írtak.

Évjárat1995. szeptember

Évjárat1995. december, tartalmi különbség nélkül (valójában az ekkor megszűnő 38-ast törölni kellett volna).

Évjárat1997 második fele - 1998

Külső oldalA Csepel, Hollandi út feliratot középre helyezték.

Belső oldal: A logóba Rt. feliratot szerkesztettek. Hollandi útnál törölték a 71-es átszállást (fölöslegesnek ítélték). A szent imre téri végállomásnál és közvetlenül előtte az átszállásokat a logikusabb tájékoztatás miatt átrendezték. Megszűntek a 38 és 38-as járatok. 

Évjárat1999

Külső oldalA korszakra jellemző kis járatszámmal és az újlogós betűkéhez hasonló típussal.

Belső oldalVékonybetűs megállólista, jellemző vastag járatszámmal. A szent imre téri végállomásnál és közvetlenül előtte az átszállásokat ismét átrendezték.

Évjárat: 2000

Belső oldal:  Megállóátnevezés: Rideg Sándor művelődési ház -> Királyerdei művelődési ház. Új megálló Szent Imre tér felé: Tölgyes út. A korábban kifelejtett Csepeli hév feltűntetése.

53

Évjárat: 1988 január - 1989 március (már jelöli a 139-es járatot, de a 127-est még nem)

Belső oldal: A Kosztolányi Dezső térnél elfelejtették jelölni a 172-est, valamint valahogyan a 86-os is kimaradt, aminek a hézagja is látszik.

Ennek a balosnak csak apró különbségei vannak: a Kosztolányi Dezső térnél nem hiányzik a 86-os, a Dayka Gábor utcánál a 139-es helyett 139-est jelöl, míg a Sasadi útnál a 139-es helyett 139-est, gyártási ideje szintén 1988-89 re tehető.

Évjárat: 1994 augusztus, első tojáslogós

Külső oldal: Egy másik szériáé látható a képen, de azonos kinézetű.

Belső oldal: Érdekessége, hogy a gyártási idő nem a jobb alsó, hanem a felső részen van feltüntetve.

KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL KÉPET.

Évjárat: 1995 október

Belső oldal: A dátum továbbra is a jobb felső sarokban található. A sok megszűnt járatot hézagot hagyva kiszedték (1,8A,10A,86,87B,110,139) és a 139-es megszűnése miatt módosult 139-est több helyre kirakták. A lista már jelöli az 1994 novemberében indult 173-ast, a 87B hézagjának helyére van beszerkesztve.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül, mindössze átszállássorokat rendeztek (pl. bal oldalt a Kosztolányi Dezső téren).

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült. 

A járatra garázsmeneti tábla is készült 1996-ban a korszakra jellemző puha műanyagból.

54

Évjárat: 1988. január - 1989 szeptember

Belső oldal: A Boráros téren már nem jelöli a 12A és 12-es járatokat (1988 januárjában szűntek meg), ellenben még a Pestimre, Dózsa György út elnevezés él a Városközpont helyett, amely 1989-ig volt használatos. A Hámán Kató utcánál hibásan 33-ast jelöl az alapjárat helyett.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Külső oldal: A járatszámot kicsit balra helyezték, hogy kiférjen az új szóhasználatbeli PestSZENTimre megnevezés.

Belső oldal: Az átszállások itt már minden lehetséges helyen ki vannak írva. Ami lényeges változás, hogy az 54E megszűnt és az 54-es a Boráros tér helyett a Határ útról indul. A megállókban sok változás történt: új megállók létesültek Autópiac és Zöldségpiac néven, valamint az alábbi megállóátnevezések történtek: Hámán Kató utca -> Haller utca, Medicor -> Comasec, Házgyár -> Temaforg, Partizán utca -> Hitel Márton utca, Pestszentimre Dózsa György út -> Pestszentimre központ.

Évjárat: 1996. február (puha műanyag)

Belső oldal: Látszik néhány módosítás a megállólistában. A bal oldali listán az első megállóban a villamos előtti üres hely a 33-as törléséből származó hézag, itt a villamosszám rosszul lehetett nyomtatva, azért van belejavítva. Szerkesztett még a 6. megállónál a 30-as villamos. A jobb oldali listán nagyon érdekes a beszerkesztés a 154-es irányait illetően, ilyen betűket még egy táblánál sem láttam. Megállóváltozás nem történt.

Évjárat: 1996. november, puha műanyag 

Belső oldal: Azóta megszűnt a 99-es,ezt kiszedték a listából. Eltérő betűkkel beszerkesztették a Közvágóhídnál az 1996 augusztusában induló 103-ast, és a korábban kifelejtett 79A-t (bal oldalt hibásan csak 79-est sikerült). Jobb oldalon törölték a 154-es egyedi irányfeliratait és csak egy helyen hagyták meg a járatot. A Gubacsi útnál a 30-as villamost törölték.

Évjárat: 1998 (még jelöli a 136-ost).

Belső oldal: A Comasec,Vegyiművek,Temaforg megállók átnevezésre kerültek: Mester utca, Táblás utca, Gyáli út.

Évjárat: Szintén 1998

Külső oldalKét irány felcserélése, kis járatszám és az újlogós típushoz hasonlító végállomásfeliratok

Belső oldal: Azonos a fenti szériával. 

Évjárat: 2000. december (Az 1-es villamos a Lágymányosi hídig hosszabbodott).

Külső oldal: Változatlanul kis járatszámos.

Belső oldal: A Közvágóhídnál vékony számmal beszerkesztették a listába az 1-es villamost. Másik különbsége,h ogy a 136-os helyett (1999 óta) a meghosszabbított 19-es közlekedik. A Közvágóhídnál az igen csúnyán mutató nagyszámos 79A és 103 számát vékonyszámokra cserélték.

Évjárat: 2001. október

Külső oldal: Ismét a régi típus

Belső oldal: A 13-as villamos helyett 3-as közlekedik (az egyest kiszerkesztették).

A járatra garázsmeneti tábla is készült, 1998 körül.

54

Évjárat: 1985.június - 1986.június

Belső oldal: A tábla az M5-ös bevezető szakaszának építésekor létező ideiglenes állapotokat, megállóhely elrendezéseket mutatja be (bővebb információkat majd a járattörténeti oldalon olvashattok). A Nagykőrösi út előtt lekapart megállóhely kilétére azonban nem jöttem rá, talán egy hibás tájékoztatás szerepelt ott.

A járat végállomása 1990-ben az 54E megszűnésekor a Határ útra került.

Évjárat: 1996 január, kemény műanyag

Külső oldal: A két végállomás helyet cserélt. Pestimréből Pestszentimre lett, a Dózsa György út végállomás elnevezése 1990-től központ. A másik végállomás a változásoknak megfelelően, régi típusú betűkkel lett szerkesztve. Ezt a külsőt még a baloskorszak idején (1990-1994) szerkesztették, és azóta változatlan.

Belső oldal: A megmaradt szakaszon az alábbi megállóváltozások történtek: Átnevezés: Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca, a számomra ismeretlen megálló megszűnt, új megállók: Hungarocamion, Zöldségpiac.

Évjárat1997 első fele, puha műanyag

Külső oldalKét irányt megcserélték.

Belső oldalA két irány itt is megcserélődött. A 99-es még 1996-ban megszűnt, a listáról kiszedték, a Határ úton helyére szerkesztették a 99A-t.

Évjárat: 1999

Belső oldal: Ebben az évben szűnt meg a 136-os és a 19-est meghosszabbították Pestszentlőrinc Máv állomásig, ezért helyére kis számmal a 19-est szerkesztették. Érdekes a szokásosnál jóval kisebb logó.

A járat 2002-től Bkv+ márkavédjegyes lett, felújított FOK-GYEM kijelzős autóbuszokkal. Ettől kezdve a táblák szerepe másodlagossá vált (kijelzők elromlása esetén, vagy ha táblás járművet adtak ki). A legtöbb ilyen táblára rá is ragasztottak a logó alá egy bkv+ matricát.

A járat 2005 októberében a gyáli és pesszentimrei járatok átszervezésekor megszűnt.

54E

Évjárat: 1987. december (ekkortól a Távíró utcán keresztül közlekedik, így már nem áll meg a Ferde utcánál) - 1990. szeptember (a járat megszüntetése)

Szerepét 1990 szeptemberétől a Határ útig rövidített 54-es vette át.

55

Évjárat: 1984. november - 1987. június (Az 1-es villamos már létezik, de még csak a Lehel utcáig jár - 1987 júniusától a Kacsóh Pongrác útig).

Külső oldal: A táblát utólag filccel javították.

Évjárat: 1990 július. A Thököly útig meghosszabbított 1-es villamos miatt csökkent az 55-ös kihasználtsága, már nem volt szükség az 55-ösre, illetve az 55-is is lerövidült az Erzsébet Királyné útjáig.

Külső oldal: Az új végállomást régi betűkkel írták ki, a Népliget végállomás a másik oldalra került és hozzátették a metróállomás szót.

Belső oldal: Érdekes az utalás a Hermina útnál a korábbi névre.


Évjárat1990 augusztus - 1991 első fele

Belső oldal: Megszűnt a 9-es és 95-ös járat, és bár egy napon szűntek meg, csak a 9-est távolították el véletlenül.

Évjárat: 1992 (UTOLSÓ SZÉRIA)

Belső oldal: A 17-es helyett hibásan 17-est jelöl a kőbányai útnál. A 95-öst még mindig nem törölték!

Az 1993-ban meghosszabbított 1-es villamos teljesen kiválthatta a sokszor dugóban araszoló 55-ös útvonalát, mely ezáltal megszűnt.

55

Az autóbuszok végállomása 1982 októberében a Miklós utcáról a Bogdáni útra került át. Körülbelül ekkor készülhetett ez a fémtábla is.

Évjárat: 1984. november (1-es villamos beindítása) - 1988. június (26-os meghosszabbítása az Árpád hídig, 73-as beindítása)

Évjárat: 1988. július (26-os meghosszabbítása az Árpád hídig, 73-as beindítása) - 1990. július (a járat megszüntetése)

56

Évjárat1988 június (J járat megszüntetése) - 1989 március (A vár térségét még a 16,116-os járatok szolgálják ki.)

A tábla korábban egy 35-ös balos volt.

Évjárat: 1990 ősz (Az augusztus végén megszűnő 5-öst nem tartalmazza, de a decemberben megszűnt 84-est még igen)

Külső oldalA Hűvösvölgyi végállomás három sorba került.

Belső oldal: Megállóátnevezés: Kelemen László utca -> Kelemen László utca (Vörös Hadsereg útja). A korszakra jellemzően a lehető összes átszállást bejelölték. Megszűnt járat: 5. Új járat: Várbusz. Módosult: 16,116. Sajnos utólagos beirkálások láthatók rajta.

Évjárat: 1992

Belső oldal: Azóta a 84-esből 84-es lett, a Moszkva téren feltüntették a kimaradt 39-es buszt. Megállóváltozások: Vöröshadsereg útja -> Hűvösvölgyi út , másik két megálló neve minimális mértékben módosult.

Évjárat1993

Belső oldal: Csak szerkesztési különbségek. Buda Gyöngye megállóhely nevét egybeírták. A Szerb Antal utcában megszűnt a rövidítés.

Évjárat: 1995 márciusa körül (Első tojáslogós)

Belső oldal: A gyártással nagyon siethettek, mert a logó és a hónap lemaradt (ugyanilyen jellemzőket mutat egy 33-as tábla is). A balos által megjelölt irányhoz képest megállóváltozás nem történt.

Évjárat: 1995 november (A tábla gyűjtemény részeként lett műanyagba csomagolva)

Belső oldal: Azóta lerövidült a 12-es és megszűnt a 84-es, ezek hézagját Moszkva térnél láthatjuk. Megszűnt a Nyúl utca és az Akadémia megállóhely.

Évjárat: 1997 közepe, tartalmi különbség nélkül. A logóba Rt feliratot szerkesztettek.

Évjárat: 1997 november (tulajdonos információja alapján)

Külső oldal: Vastagbetűs ritka kidolgozás (mely csak néhány járat szériájánál volt meg és másütt csak 2-3 év múlva jelent meg) Az autóbuszok végállomása a Népkerthez került, a többi Hűvösvölgyi járat mellé.

Belső oldal: A megállólistát vékony betűkkel átdolgozták, mely típus ekkor jelent meg a cégnél (a legkorábbi vékonybetűs megállólista az 1997/4-es 61,61-es puhatábláknál található).Tartalmi változás csak a végállomásban történt. A logó is megújult. Érdekes a lehetőségek szó a kapcsolatok helyett,ez csak 2005-től terjedt el a cég tábláin.

A járat 1999.június.5-én összevonásra került az 56E-vel.

56

1999 júniusában megépült az új Hűvösvölgyi autóbuszvégállomás. Ekkor az 56 és 56E járatok összevonásából jött létre az 56-os.

Évjárat: 1999 június

Külső oldal: Korszakra jellemző kisebb járatszám, az újlogós betűtípushoz hasonló betűkkel

Belső oldal: Vékonybetűs megállólistával és vastag járatszámmmal.

Évjárat: 2000

Belső oldal: A kapcsolatok helyett a lehetőségek szót használja, és a belső keret nagyobb lett.

Érdekességként említhető, hogy puha műanyagból is készült tábla, holott ez a korszakban már egyáltalán nem volt jellemző.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - TUDJ MEG TÖBBET SELENA GOMEZ MAGÁNÉLETÉRÕL, SZERELMÉRÕL, CSALÁDJÁRÓL, KARRIERÉRÕL!    *****    HA TE IS IMÁDOD A ZÖLD ÍJÁSZ VILÁGSIKERÛ SOROZAT ELBÛVÖLÕ SZERELMESPÁRJÁT AKKOR ITT A HELYED! MAGYAR OLICITY SITE    *****    The Vampire Diaries & The Originals szerepjáték - ha kedveled a sorozatokat és írni is szeretsz, ne habozz!    *****    Rendhagyó kedvezményt ajánlok Nektek, Te monhatod meg, hogy mi legyen az ára. Pl.: Születési, párkapcsoklati, horoszkóp.    *****    KÖNYVismertetõk, kötelezõ olvasmányok    *****    BOOKFANCLUB -> A könyvek birodalma elvezet a képzelet csendes világába!<<-BOOKFANCLUB    *****    Ingyenes, korlátlan képfeltöltés!!! www.kepfeltolto.eu    *****    Autista - Állatbarát - Homoszexuális - Intelligens - Kívülálló - Mûvészlélek - Segítõkész - Toleráns    *****    Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!    *****    HAT ÉVE ONLINE! - LÁTOGASS EL MAGYARORSZÁG EGYETLEN MÛKÖDÕ SELENA GOMEZZEL FOGLALKOZÓ OLDALÁRA! - HAT ÉVE ONLINE!    *****    A SZULTÁNA: HÍREK - KÉPEK - SOROZATISMERTETÕK - TÖRTÉNELMI INFÓK - ÉRDEKESSÉGEK MINDEN MENNYISÉGBEN A SOROZATRÓL    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Itt a nyár! Kivirágzott a mályva és a pipitér! Hogy mit szólt ehhez a két virágmanó? Gyere, és olvasd el a Mesetárban!    *****    STITCHERS - Magyarország egyetlen oldala a természetfeletti krimi-drámasorozatról! A Stitchers sorozatot megéri nézni!    *****    Nézz Élõ live filmet gportalon. Klikk klikk klikk.    *****    Gréti. 23. Egyetemista. Chevelle. Rap. Jégkorong. Ottawa Senators. Jean-GabrielPageau. Írás. Olvasás. Blog. (:    *****    Élõ live mozifilmek. Ha szereted a filmeket, sorozatokat, meséket akkor itt a helyed!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    ARIANA GRANDE TODAY - MAGYARORSZÁG EGYETLEN ARIANA GRANDÉVAL FOGLALKOZÓ HONLAPJA - TUDJ MEG RÓLA MINDENT    *****    KOSEMBLOG.GP//A MAGYAR "A SZULTÁNA" RAJONGÓI OLDAL//BY: KÖSEM// KOSEMBLOG.GP//MINDEN, AMI KÖSEM...