bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
50 - 56

50

Évjárat: 1992 körül

Külső oldal: A Szabadkai út felirat kicsinyített, régi típusú betűs kiírás. Igen ritkán alkalmaztak ilyet

Belső oldal: A végállomás utólag szerkesztett. Korábban valószínűleg B. tétény rövidítés volt olvasható. Érdekesség a villamosos oszlop megléte - ez még az 1983 előtti táblákról maradt meg, ahol szerepelt a 43-as villamos.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Évjárat: 1999. szeptember (A Campona megnyitásakor változott a járat végállomása)

Külső oldal: Teljes átdolgozásra került. Érdekes párosítás a Campona klasszikus tojásos betűkkel való kiírása (szebb külsőt ad a táblának), más vonalakon az átszerkesztéseket már az új típusú betűkkel végezték. A Balatoni út végállomás régi felirata mellé a Szoborparkot szerkesztették egyedi betűkkel.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista és új típusú tojáslogó. Megállóváltozások Balatoni út felé: Campona Vá. és ehhez kapcsolódóan megállóhely a Lépcsős utcánál. Új megálló az Aszály utcánál. Tőke utca -> Aradi utca. Másik irány: itt csak a Campona miatti többletmegálló a különbség. Látható az 1998 augusztusában indult tétény-busz is. Érdekes a bal oldali lista Jókai Mór utca megállójának felirata.

E tábla szintén 1999-ben készülhetett, azonban itt a Jókai Mór utca felirat listatisztán szerepel.

Évjárat: 2003 vége - 2004. Tartalmi különbsége nincs.


 

A MAN járműveken használt viszonylattábla (alsó sorban)

A járat 2008.09.06-tól összevonásra került a 41-essel, és 150-es jelzéssel közlekedett tovább.

51

Évjárat: 1988. január (82-es meghosszabbítása Kőbánya-Kispestig) - 1988. október (82A beindítása)

Évjárat: 1992. április (38A megszüntetése) - 1993

Külső oldal: Tanácsház tér -> Szent Imre tér

Belső oldal: Rengeteg átszállási módosítás, ezek közül tényleges hálózati változás: megszűntek a 9-es és 38A járatok. Új: 82A. Megállóváltozások: az 1990 szeptemberi, Helsinki út - Nagysándor József utca csp. rendezése kapcsán történt Baross utca, valamint Pesterzsébet, Máv-áll megálló (átszerkesztett típussal), valamint 1989 júliusától a korábbi leszállóhelyen megállóhely létesült Koltói Anna utca néven.

Évjárat1995. szeptember

Belső oldalMegállóváltozás - a balos által megjelölt irányhoz viszonyítva - nem történt.

Évjárat1996. október, puha műanyag

Belső oldal: Megszűnt járatok: 38,38,99. Új járat: 193 (Kőbánya-Kispestnél csak egyik irányban szerkesztették be). Módosult: 80, 98. A 98-as közlekedik Kőbánya-Kispestig a 80-as helyett, itt meg is történt az átszerkesztés, azonban a Sibrik Miklós úti felüljárónál megmaradt a 80-as átszállás.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: A hibás 80-as átszállást (lásd előző széria) átszerkesztették 98-asra.

Évjárat: 1997 második fele - 1998 első fele, kemény műanyag. Táblaelhasználódás miatt készült, tartalmi különbség nélkül. A logóba Rt.-t szerkesztettek.

Évjárat: 1999

Külső oldal: A korszak néhány járatára jellemző vastag betűs stílusban.

Belső oldal: A korszakban csak néhány járatra jellemző megállólistával. Rengeteg átszállási változás figyelhető meg, de ezek mind csak pontosítások, nem tényleges hálózati változások. Egyedül a keresztúr-busz beindítása emelhető ki (1998. augusztus). Az Áchim András út helyett helyesen utca szerepel.

Évjárat: 2000. szeptember

Külső oldal: Érdekes, hogy Kőbánya esetében visszatértek a régi felirathoz.

Belső oldal: Megálló-változások mindkét irányban: Magnezit művek -> Diósgyőri utca, Sibrik Miklós úti felüljáró -> Felüljáró. Kőbánya felé ezen felül: Ady Endre utca -> Török Flóris utca (ugyanis a három Ady Endre közterület-név egy irányban nagyon megtévesztő), Textilgyár -> Sibrik Miklós út (Gyömrői út). Egy korábban elmaradt 17-es átszállást pótoltak, valamint a 93-as helyett a reptér-busz közlekedik.

Évjárat: 2003. június, pufibetűs kialakítás, utolsó tojáslogós

Belső oldal: Az átszállási változások megjelölésére nem tértem ki, mert az új járatok megjelenésén kívül (3-as villamos, 132, 182, 182A,  Újhegy-busz) számos kombinálás is történt logikus tájékoztatás elve alapján.

A járatra garázsmeneti tábla is készült, ez a darab 1996-ban készülhetett, puha műanyagból. 

1998 körüli garázsmeneti tábla, egyedi módon piros színben.

Évjárat: 2003. szeptember (Gloriett-busz beindítása) - 2004

Belső oldal: Új járat a Gloriett-busz, a Török Flóris utcánál törölték az 52-es villamos iránymegjelölését.

A járat közlekedése 2008.09.05. üzemzárással megszűnt, ettől kezdve a 151-es teljes üzemidőben járt.

52

Évjárat: 1987. május - 1990 (Már jelöli a 19-es autóbuszt, utólagos sorvégre szerkesztéssel, de még piros gyorsjáratos)

Ez a tábla csak egy Hév átszállásban különbözik, szintén 1987 - 1989 közötti időszakra tehető.

Évjárat1993. július (Bagi Ilona utca -> Csepeli Mátyás utca)

Külső oldal: Tanácsház tér -> Szent Imre tér, valamint a pontosabb tájékoztatás érdekében Csepel feliratot is kihelyeztek.

Belső oldal: Megszűnt a 38A járat. A korábban kimaradt 138-ast feltüntették. Bagi Ilona utca -> Csepeli Mátyás utca, ehelyett azonban hibásan Csepel, Mátyás utcát írtak.

Évjárat1995. szeptember

Évjárat1995. december, tartalmi különbség nélkül (valójában az ekkor megszűnő 38-ast törölni kellett volna).

Évjárat1997 második fele - 1998

Külső oldalA Csepel, Hollandi út feliratot középre helyezték.

Belső oldal: A logóba Rt. feliratot szerkesztettek. Hollandi útnál törölték a 71-es átszállást (fölöslegesnek ítélték). A Szent Imre téri végállomásnál és közvetlenül előtte az átszállásokat a logikusabb tájékoztatás miatt átrendezték. Megszűntek a 38 és 38-as járatok. 

Évjárat1999

Külső oldalA korszakra jellemző kis járatszámmal és az újlogós betűkéhez hasonló típussal.

Belső oldalVékony betűs megállólista, jellemző vastag járatszámmal. A Szent Imre téri végállomásnál és közvetlenül előtte az átszállásokat ismét átrendezték. A Szent Imre tér felé kifelejtették a Tölgyes út megállót.

Évjárat: 2000

Belső oldal:  Megálló átnevezés: Rideg Sándor Művelődési ház -> Királyerdei Művelődési ház. A korábban kimaradt Tölgyes út megállót pótolták. A korábban kifelejtett Csepeli HÉV feltüntetése.

Évjárat: 2003 vége - 2004

Külső oldal: Érdekes a "vá." megnevezés a végállomás-feliratban. A Hollandi út "i" betűje gyárilag lemaradt.

Belső oldal: Új járat a 151-es (2001. szeptember). Egy HÉV-átszállást töröltek.

Évjárat: 2008. február

Külső oldal:  A Hollandi út "i" betűjét pótolták.

 

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Korábban kimaradt átszállások, illetve a Volán járatok feltüntetése, a Szent Imre téren azonban törölték a 151-est (fölösleges tájékoztatás).

2008.09.06-tól a járat összevonásra került a 48-assal, és 148-as számon közlekedett tovább.

53

Évjárat: 1988. január - 1989. március (már jelöli a 139-es járatot, de a 127-est még nem)

Belső oldal: A Kosztolányi Dezső térnél elfelejtették jelölni a 172-est, valamint a 86-os is kimaradt, aminek a hézagja is látszik.

Ennek a balosnak csak apró különbségei vannak: a Kosztolányi Dezső térnél nem hiányzik a 86-os, a Dayka Gábor utcánál a 139-es helyett 139-est jelöl, míg a Sasadi útnál a 139-es helyett 139-est, gyártási ideje szintén 1988-89 re tehető.

Évjárat: 1994. augusztus, első tojáslogós

Külső oldal: Egy másik szériáé látható a képen, de azonos kinézetű.

Belső oldal: Érdekessége, hogy a gyártási idő nem a jobb alsó, hanem a felső részen van feltüntetve.

KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁRÓL KÉPET.

Évjárat: 1995. október

Belső oldal: A dátum továbbra is a jobb felső sarokban található. A sok megszűnt járatot hézagot hagyva kiszedték (1,8A,10A,86,87B,110,139) és a 139-es megszűnése miatt új megállókat kapó 139-est több helyre kirakták. Jelöli az 1994 novemberében indult 173-ast, a 87B hézagjának helyére van beszerkesztve.

A járatra garázsmeneti tábla is készült 1996-ban a korszakra jellemző puha műanyagból.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül, mindössze átszállássorokat rendeztek (pl. bal oldalt a Kosztolányi Dezső téren).

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül, táblaelhasználódás miatt készült. 

Évjárat: 2005. december (7A megszüntetése, 73-as beindítása)

Belső oldal: Új járatok: Infopark-busz, Újbuda-busz, 40E, 73, 140E, 172, 250 buszok és 118-as villamos. Megszűnt: 7A, 10. Megálló átnevezések: Körzeti orvosi rendelő -> Orvosi rendelő, Farkasréti tér -> Márton Áron tér.

54

Évjárat: 1989. június (Nagykőrösi út megállóhely megszüntetése, helyette Határ út néven üzemel megállóhely) - 1990. szeptember (54E megszüntetése)

Belső oldal: A Boráros téren már nem jelöli a 12A és 12-es járatokat (1988 januárjában szűntek meg), ellenben még a Pestimre, Dózsa György út elnevezés él a Városközpont helyett, amely 1989-ig volt használatos. A Hámán Kató utcánál hibásan 33-ast jelöl az alapjárat helyett.

Évjárat: 1992 vagy 1993

Külső oldal: A járatszámot kicsit balra helyezték, hogy kiférjen az átkeresztelt városrészt (Pestszentimre)

Belső oldal: Az átszállások itt már minden lehetséges helyen ki vannak írva. Ami lényeges változás, hogy az 54E megszűnt és az 54-es a Boráros tér helyett a Határ útról indul (1990. szeptember). Új megállók még 1990 és 1991-ben létesítve Autópiac és Zöldségpiac néven, valamint az alábbi megállóátnevezések történtek: Hámán Kató utca -> Haller utca, Medicor -> Comasec, Házgyár -> Temaforg, Partizán utca -> Hitel Márton utca, Pestszentimre Dózsa György út -> Pestszentimre központ.

Évjárat: 1996. február (puha műanyag)

Belső oldal: Látszik néhány módosítás a megállólistában. Pestszentimre felé a Hallér utcánál a villamos előtti üres hely a 33-as törléséből származó hézag, valamint itt a villamosszám rosszul lehetett nyomtatva, azért van átszerkesztve. Szerkesztett még a 6. megállónál a 30-as villamos. A jobb oldali listán nagyon érdekes, egyedi a beszerkesztés a 154-es irányait illetően. Megállóváltozás nem történt.

Évjárat: 1996. november, puha műanyag 

Belső oldal: Azóta megszűnt a 99-es,ezt kiszedték a listából. Eltérő betűkkel beszerkesztették a Közvágóhídnál az 1996 augusztusában induló 103-ast, és a korábban kifelejtett 79A-t (bal oldalt hibásan csak 79-est sikerült). Jobb oldalon törölték a 154-es egyedi irányfeliratait és csak egy helyen hagyták meg a járatot. A Gubacsi útnál a 30-as villamost törölték.

Évjárat: 1998 (még jelöli a 136-ost).

Belső oldal: A Comasec,Vegyiművek,Temaforg megállók átnevezésre kerültek: Mester utca, Táblás utca, Gyáli út.

Évjárat: Szintén 1998

Külső oldalKét irány felcserélése, kis járatszám és az újlogós típushoz hasonlító végállomásfeliratok

Belső oldal: Azonos a fenti szériával. 

A járatra garázsmeneti tábla is készült, 1998 körül.

Évjárat: 2000. december (Az 1-es villamos a Lágymányosi hídig hosszabbodott).

Külső oldal: Változatlanul kis járatszámos.

Belső oldal: A Közvágóhídnál vékony számmal beszerkesztették a listába az 1-es villamost. Másik különbsége,hogy a 136-os helyett (1999 óta) a meghosszabbított 19-es közlekedik. A közvágóhídi átszállássort vékony számokkal átszerkesztették.

Évjárat: 2001. október

Külső oldal: Ismét a régi típus

Belső oldal: A 13-as villamos helyett 3-as közlekedik (az egyest kiszerkesztették). Az új 151-es autóbuszjárat (2001. szeptember) feltüntetése elmaradt.

Évjárat: 2004. október

Belső oldal: Korábban elmaradt átszállások feltüntetése. Új járatok: Gloriett-busz (2003. szeptember), Tesco-busz (2004. március), Pestszentimre ill. Pestszentimre iskola-busz (2004. október), 294 (2002. szeptember).

Garázsmeneti tábla kb. 2005-ből.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag. A gyáli járatok átszervezésekor.

Külső oldal: A pestszentimrei végállomás kisebb betűkkel szitázott, így két sorba tudták írni.

Belső oldal: Változások 2005 decemberétől: új járatok a 154A és 154B, valamint a 154-es meghosszabbítva az Auchanig közlekedik. Változások 2006 októberétől: megszűntek: 54, 94, 294-es járatok. Új járatok: 55, 84, 89, 94E. Az 54-es útvonala csúcsidőn kívül és hétvégén Pestszentimre központ térségében szintén ekkortól módosult. További megálló-változások: Hungarocamion -> Kamiontelep (mindkét irányban). Méta utca -> Szentlőrinci út (Boráros tér felé). A Pestszentimre Iskola-busz megnevezése Iskola-busz.

54

Évjárat: 1985. június - 1986. június

Belső oldal: A tábla az M5-ös bevezető szakaszának építésekor létező ideiglenes állapotokat, megállóhely elrendezéseket mutatja be. A Nagykőrösi út előtt lekapart megállóhely kilétére azonban nem jöttem rá, talán egy hibás tájékoztatás szerepelt ott.

A járat végállomása 1990 szeptemberében, az 54E megszűnésekor a Határ útra került.

Évjárat: 1996. január, kemény műanyag

Külső oldal: A két végállomás helyet cserélt. Pestimréből Pestszentimre lett, a Dózsa György út végállomás elnevezése 1990-től központ. A másik végállomás a változásoknak megfelelően, régi típusú betűkkel lett szerkesztve. Ezt a külsőt még a baloskorszak idején (1990-1994) szerkesztették, és azóta változatlan.

Belső oldal: A megmaradt szakaszon az alábbi megállóváltozások történtek: átnevezés: Nagy Sándor utca -> Nagysándor József utca, a számomra ismeretlen megálló megszűnt, új megállók: Hungarocamion, Zöldségpiac.

Évjárat1997 első fele, puha műanyag

Külső oldalKét irányt megcserélték.

Belső oldalA két irány itt is megcserélődött. A 99-es még 1996-ban megszűnt, a listából kiszedték, a Határ úton helyére szerkesztették a 99A-t.

Évjárat: 1999. március (136-as megszüntetése, 19-es meghosszabbítása)

Belső oldal: Ebben az évben szűnt meg a 136-os és a 19-est meghosszabbították Pestszentlőrinc Máv állomásig, ezért helyére kis számmal a 19-est szerkesztették. Érdekes a szokásosnál jóval kisebb logó.

A járat 2002-től Bkv+ márkavédjegyes lett, felújított FOK-GYEM kijelzős autóbuszokkal. Ettől kezdve a táblák szerepe másodlagossá vált (kijelzők elromlása esetén, vagy ha táblás járművet adtak ki).

A járat 2006 októberében a gyáli és pesszentimrei járatok átszervezésekor megszűnt.

54E

Évjárat: 1987. december (ekkortól a Távíró utcán keresztül közlekedik, így már nem áll meg a Ferde utcánál) - 1990. szeptember (a járat megszüntetése)

Szerepét 1990 szeptemberétől a Határ útig rövidített 54-es vette át.

55

Évjárat: 1984. november - 1987. június (Az 1-es villamos már létezik, de még csak a Lehel utcáig jár - 1987 júniusától a Kacsóh Pongrác útig).

Külső oldal: A táblát utólag filccel javították.

Évjárat: 1990. július. A Thököly útig meghosszabbított 1-es villamos miatt csökkent az 55-ös kihasználtsága, már nem volt szükség az 55-ösre, illetve az 55-is is lerövidült az Erzsébet Királyné útjáig.

Külső oldal: Az új végállomást régi betűkkel írták ki, a Népliget végállomás a másik oldalra került és hozzátették a metróállomás szót.

Belső oldal: Érdekes a Hermina út korábbi nevének feltüntetése.

Évjárat1990. augusztus - 1990 vége

Belső oldal: Megszűnt a 9-es és 95-ös járat, és bár egy napon szűntek meg, csak a 9-est távolították el.

Évjárat: 1992, utolsó széria.

Belső oldal: A 17-es helyett hibásan 17-est jelöl a Kőbányai útnál. A 95-öst még mindig nem törölték!

Az 1993 októberében meghosszabbított 1-es villamos teljesen kiválthatta a sokszor dugóban araszoló 55-ös útvonalát, mely ezáltal megszűnt.

Az 55-ös szám 13 év után ismét használatba került: a gyáli járatok átszervezése során 2006.10.01-től 55-ös jelzéssel új járat indult.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag. A járat indulásakor.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag. A korszakra jellemző narancssárga, lekerekített végű csíkkal.

Belső oldal: Megálló-névváltozások: Mester utca -> Külső Mester utca, Gyál felső, MÁV-állomás -> Gyál felső vasútállomás. Rengeteg, korábban kimaradt átszállás, illetve Volán és MÁV járatok feltüntetése. Megszűnt: Gloriett-busz. Új járat: 254-es (Alacska-busz helyett) illetve a Szabadság-híd lezárásával  és 2-es villamos felújításával összefüggő 2V, 149V járatok.

Garázsmeneti tábla 2008 első feléből.

55

Az autóbuszok végállomása 1982 októberében a Miklós utcáról a Bogdáni útra került át. Körülbelül ekkor készülhetett ez a fémtábla is.

Évjárat: 1984. november (1-es villamos beindítása) - 1988. június (26-os meghosszabbítása az Árpád hídig, 73-as beindítása)

Évjárat: 1988. július (26-os meghosszabbítása az Árpád hídig, 73-as beindítása) - 1989. február (megálló létesítése az Egressy útnál)

A járat 1990 júliusában takarékossági okokból megszűnt.

56

Évjárat1988. június (J járat megszüntetése) - 1989. március (A vár térségét még a 16, 116-os járatok szolgálják ki.)

A tábla korábban egy 35-ös balos volt.

Évjárat: 1990 ősz (Az augusztus végén megszűnő 5-öst nem tartalmazza, de a decemberben megszűnt 84-est még igen)

Külső oldalA Hűvösvölgyi végállomás három sorba került.

Belső oldal: Megállóátnevezés: Kelemen László utca -> Kelemen László utca (Vörös Hadsereg útja). A korszakra jellemzően a lehetséges összes átszállást bejelölték. Megszűnt járat: 5. Új járat: Várbusz. Módosult: 16,116. Sajnos utólag összefirkálták.

Évjárat: 1992

Belső oldal: Azóta a 84-esből 84-es lett, a Moszkva téren feltüntették a kimaradt 39-es buszt. Megállóváltozások: Vöröshadsereg útja -> Hűvösvölgyi út, továbbá két megálló neve minimális mértékben módosult.

Évjárat1993

Belső oldal: Csak szerkesztési különbségek. Buda Gyöngye megállóhely nevét egybeírták. A Szerb Antal utca rövidítése megszűnt.

Évjárat: 1995 márciusa körül (első tojáslogós)

Belső oldal: A gyártással nagyon siethettek, mert a logó és a hónap lemaradt (ugyanilyen jellemzőket mutat egy 33-as tábla is). A balos által megjelölt irányhoz képest megállóváltozás nem történt.

Évjárat: 1995. november (A tábla gyűjtemény részeként lett műanyagba csomagolva)

Belső oldal: Azóta lerövidült a 12-es és megszűnt a 84-es, ezek hézagját Moszkva térnél láthatjuk. Megszűnt a Nyúl utca és az Akadémia megállóhely.

Évjárat: 1997 közepe, tartalmi különbség nélkül. A logóba Rt feliratot szerkesztettek.

Évjárat: 1997. november (tulajdonos információja alapján)

Külső oldal: Vastag betűs ritka kidolgozás (mely csak néhány járat szériájánál volt meg és másütt csak 2-3 év múlva jelent meg) Az autóbuszok végállomása a Népkerthez került, a többi hűvösvölgyi járat mellé.

Belső oldal: A megállólistát vékony betűkkel átdolgozták, mely típus ekkor jelent meg a cégnél (a legkorábbi vékonybetűs megállólista az 1997/4-es 61,61-es puhatábláknál található).Tartalmi változás csak a végállomásban történt. A logó is megújult. Érdekes a lehetőségek szó a kapcsolatok helyett, ez csak 2005-től terjedt el a táblákon.

A járat 1999. június 5-én összevonásra került az 56E-vel.

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

"Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.    *****    PROJECT DC egy futurisztikus-disztópikus SZEREPJÁTÉK! Bármikor szívesen látjuk a csatlakozókat!    *****    Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!