bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
40 - 41E

40

Évjárat: 1987. január

Belső oldal: Az Óvoda elnevezé megálló 1986 vége óta a Városi Tanács nevet viseli azonban ezt elfelejtették módosítani. Biztos jel az 1987-es évjáratra, hogy már a 153-as közlekedik az alapjárat helyett. A szintén ekkor indult 139-es azonban lemaradt a tábláról.

Évjárat: 1989. március (127-es beindítása, amit már jelez) - február óta környéki díjszabás érvényes, a határátlépést ezért csíkkal jelölik

Belső oldal: A 80-as évek közepéig jellemző kötőjeles megállóhelyek eltűntek (Madár - hegy stb.). Megállóátnevezés: Gazdagréti út -> Naprózsa utca, illetve Óvoda -> Városi Tanács (ezt már 1986-ban átnevezték). Új járatok: 127-es és 139-es. Továbbá elmaradt átszállások feltüntetése (110-es, 139-es)

Évjárat: 1989. június - meghosszabbítás a Budaörsi lakótelepig

Külső oldal: Ekkor épült ki teljesen a Budaörsi lakótelep, így az autóbusz útvonala meghosszabbodott.

Belső oldal: Az új szakaszon kívül változás: További átszállások feltüntetése (hálózati változás nem történt). Sajnos sok megszűnt járatot utólag lefestettek. A Fehér Ló utcánál a 153-ast véletlenül feketével jelölték.

Évjárat: 1990 - kizárólag erre az évre jellemző árnyalatú csíkkal, mely a feliratok előtt halad.

Külső oldal: Ekkor épült ki teljesen a Budaörsi lakótelep, így az autóbusz útvonala meghosszabbodott.

Belső oldal: Egyetlen tartalmi különbsége, hogy a hibásan feketével írt 153-ast korrigálták.

Évjárat: 1990-1991 fordulóján, amikor elkezdtek áttérni a keretes gyorsjáratos táblák gyártására

Belső oldal: Hibája, hogy minden járat feketével lett szitázva. Még rendszerváltás előtti nevekkel.

Ez a tábla egyszerre készült az előzővel, ami a csík helyzetéből is látszik. Itt viszont már beállították, hogy a gyorsjáratok keretezve legyenek.

A járat budaörsi szakasza 1996 januárjától szombaton és munkaszüneti napokon eltért a hétköznapitól. Ezt a két ábra szemlélteti.

Évjárat1996. január (még kemény műanyag), a korszakra jellemzően vastag csíkkal HÉTKÖZNAPI ÚTVONAL

Külső oldalMegszűnt az LTP rövidítés, és a pontosabb utastájékoztatás érdekében feltüntették a Villányi utat is.

Belső oldalA Móricz Zsigmond körtérnél láthatjuk az 1-es busz hézagját valamint az Alkotás utcánál a 8A hézagját.

Évjárat1996. január, HÉTVÉGI ÚTVONAL

Belső oldalA hétköznap közlekedő 40-est természetesen nem jelöli. Ezen a táblán érdekes módon nincsenek hézagok.

Szintén 1996 januári, ám puha műanyagból készült. A Naprózsa utcánál pótolták a 153-as elmaradt piktogramját.

Évjáratkb. 1998, HÉTKÖZNAPI

Belső oldalAz előző hétköznaposhoz képest jelentéktelen változások történtek: a logó Rt-s lett, a Károly király utcából út lett (igénytelenül beszerkesztve), valamint a csík formája a korszaknak megfelelően lekerekített lett. A dátum helyére Kelenföld felirat került.

Évjárat1999, HÉTVÉGI. A csík a járatszám előtt halad

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. A Naprózsa utca és Poprádi út autóbuszpiktogramjai lemaradtak. A Károly király utca itt még nem út, pedig a hétköznapi szérián már 1998-ban megtörtént a módosítása.

Évjárat2000. április, HÉTKÖZNAPI

Belső oldal Egyetlen változás a másik hétvégihez képest, hogy a csík a korszakra jellemzően barnás árnyalatú és a megszűnt 10-es buszt kiszedték a listából.

Évjárat2000. április, HÉTVÉGI

Belső oldal Egyetlen változás a másik hétvégihez képest, hogy a csík a korszakra jellemzően barnás árnyalatú és a megszűnt 10-es buszt kiszedték a listából.

Évjárat2002. január, HÉTKÖZNAPI

Külső oldalBkv+ matrica, a járat márkavédjegyessé vált és Ikarus 412-esek közlekedtek rajta. Ez a tábla kijelzőelromláskor illetve pótláskor volt használatos.

Belső oldalA 2002-3-as szériákra jellemzően nagy betűkkel a határátlépésről tájékoztató szöveg középre került a logó helyére. Vékony betűs megállólista. Budaörs felé is létesült egy Bertzfeld utca nevű megálló (korábban csak a másik irányban volt). Megállóátnevezés: Béke tér -> Templom tér. Feltüntetésre került a 2001-ben indult 172-es és 140-es járat.

Évjárat2002. január, HÉTVÉGI (utolsó "tojás"széria).

Belső oldalVékonybetűs megállólista. A 2002-3-as szériákra jellemzően nagy betűkkel a határátlépésről tájékoztató szöveg középre került a logó helyére. Megállóátnevezés: Béke tér -> Templom tér valamint a Károly király utca itt is korrigálva lett. Már a 153-as autóbuszok is megállnak a Dayka Gábor utcánál. 

A járatra garázsmeneti tábla is készült 1995 márciusában. Garázsmeneti táblákat csak a 40-es család esetében láttak el dátumozással.

Táblaelhasználódás miatt volt egy újabb garázsmeneti széria is, dátum nélkül 1998-ban. Ezen sincsen határátlépő csík, pedig az 1998-as 40-esre már tettek.

Ezen a 2000 környékén készült garázsmeneti táblán már használtak határátlépő csíkot, az új típusú, lekerekített végűt. Matricás kivitel!

Évjárat2005, HÉTVÉGI

Belső oldalÚj járat az Újbuda-busz (2003. október).

Évjárat: 2007, puha műanyag. Duplaoldalas kivitel.

Évjárat2008 eleje. Duplaoldalas kivitel, digitális nyomtatással.

2008.08.21-től a hétvégi útvonalon közlekedő 40-es a 240-es jelzéssel közlekedett.

40

Évjárat1986. október vége (9-es villamos megszüntetése) - 1987. január (153 -> 153)

Évjárat1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Belső oldal: Új megállók: Sasadi út, Madárhegy (Hosszúréti utca). 153 -> 153


Évjárat1989. június

Külső oldal: Ekkor épült ki teljesen a Budaörsi lakótelep, így a járat útvonala a Lévai utcától meghosszabbodott.

Belső oldal: Nagyon megkopott, ezért a belső oldalon filccel lett megerősítve. Új megállók: Gimnázium, Patkó utca, Budaörsi lakótelep vá.

Évjárat1990. szeptember vége (tanácsrendszer megszűnése)

Külső oldalMegszűnt az LTP rövidítés, és a pontosabb utastájékoztatás érdekében kiírták a Villányi utat is.

Belső oldalA Városi tanács azóta Városháza lett, de a Marx Károly utca még létezett ekkor is. A korszakra jellemzően az összes lehetséges átszállást kiírták.

Ez a balos tartalmilag alig különbözik, ellenben a csík árnyalata világosabb, és ha jól megfigyeljük, kicsit félretoltan is halad a másik baloshoz képest (viszonyítás: a kék keretnél). Másik szembetűnő különbség még a gyorsjáratok félreszitázása. A tartalmi különbség: Budaörs, városháza helyett Budaörsi városháza

Évjárat1991 - 1992 (még jelöli a decemberben megszűnt 172-est)

Belső oldalKeretes gyorsjáratok. Móricz Zsigmond térnél átszállások feltüntetése. Megállóváltozások történtek: a Madárhegy mögül eltűnt a Hosszúréti utca kommentár, Sasad Mgtszből Rt. lett, illetve a Marx Károly utca helyett Károly király utca az új név. (Budaörsi városháza helyett ismét Budaörs városháza)

Évjárat: 1994. október, a korszakra jellemző vastag csíkkal

Belső oldal: A balos által megjelölt irányt vizsgálva az alábbi változás történt: a buszok megállnak a Rupphegyi útnál is.

KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁT A SZÉRIÁBÓL!

Évjárat: 1996. január, kemény műanyag

Belső oldal: Megszűnt járatok törlése: 1, 40E, 139, 140 (ez utóbbit tulajdonosa visszarajzolta filccel). Megjelent a határátlépésről tájékoztató szöveg.

Évjárat: 1996. április, a korszakra jellemző szokással ellentétben kemény műanyagból.

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül. A Budaörsi lakótelep "p" betűje furcsa módon félrecsúszott.

Évjárat1997 első fele, puha műanyag. A csík a másik két sarok között fut (és lekerekített végű)Tartalmi különbség nincs.

Évjárat1998, a csík iránya ismét a régi.

Belső oldalKároly király utca helyett már utat ír és a logó új típusú.

Évjáratszintén 1998, a csík iránya ellentétes és sötétebb színű. Tartalmi különbség nincs.

Évjárat1999

Belső oldal: A Kelenföld feliratot törölték.

Egyedi módon ez egy matricázott széria volt!

Évjárat2000 második fele. Ismét megfordult a csík iránya

Belső oldalEgyetlen különbsége, hogy a megszűnt 10-es buszt hézagot hagyva kiszedték a listából. A kapcsolatok helyett lehetőségek szót használnak - ami csak 2005-től terjedt el a táblákon.

Évjárat2001 második fele, utolsó "tojás"széria (logó nincs rajta).

Belső oldalA korszakra jellemzően a határátlépésről tájékoztató szöveg középre került a logó helyére. Vékony betűs megállólista. A Béke tér megálló neve Templom tér lett, valamint megjelenik az újonnan indult 140-es busz is a listában. A lehetőségek helyett ismét kapcsolat szót használnak.

A járatra garázsmeneti tábla is készült 1995 márciusában. Garázsmeneti táblákat csak a 40-es család esetében láttak el dátumozással.

Táblaelhasználódás miatt volt egy újabb garázsmeneti széria is, dátum nélkül 1998-ban. Erre már tettek határátlépő csíkot.

Évjárat2003. szeptember 1. (140E beindítása) - szeptember 8. (118-as villamos beindítása)

Belső oldalPatkó utca -> Budaörs, ~. Új járatok: 40E (2002. május), 140E (2003. szeptember), Budaörs-busz (2002. október), 118-as villamos (2003. szeptember).

Évjárat2005. január 10. (Infopark-busz beindítása), sötétebb árnyalatú csíkkal.

Belső oldalA járatszám  a logóval és a tájékoztató feliratokkal együtt feljebb került. Új járatok: Infopark-busz (2005. január), Újbuda-busz (2003. október), 118-as villamos (2003. szeptember 8.). A Móricz Zsigmond körtéri átszállások átrendezése.

Évjárat2006. augusztus, puha műanyag

Külső oldal: Nagyobb betűk, rövidítés megszüntetése. Villányi út kerek zárójelben.

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A korábban kimaradt 250-es járat feltüntetése. Új járat a 73-as (2005. december). A Fehérvári úti vágányzár előkészítési munkálatai miatt láthatjuk a 18-47V járatot.

Évjárat2008. január, puha műanyag

Belső oldal: Korábban kimaradt átszállások feltüntetése (továbbá Volán járatok jelzése), a Kisfaludy utcánál a Budaörs-busz törlése és áthelyezése a Károly király utcához. Hálózati változások: 139 -> 139, új járatok: Budaörs-belvárosi járat (2007. aug), 187, 239. Megszűnt: 118-as villamos. Jelöli a Szabadság híd lezárása idején közlekedő járatokat (41A villamos, hosszú 56-os, 47-49V, 149V).

Évjárat2008. március. Digitális nyomtatással

Belső oldal: Az egyik első új típusú megállólistás széria. A gyorsjáratokat keret helyett gy-vel jelölték. A Károly király utcánál törölték a Budaörs-buszt.

Évjárat: 2008. május. Érdekes módon készült még egy szitanyomott verzió a megszokott listával.

Belső oldal: Egyetlen tartalmi különbség, hogy a Károly király utcánál ismét jelöli a Budaörs-buszt.

2008.08.21-től jelzése 240E-re változott.

40E

Évjárat1989. június

Külső oldal: Ekkor épült ki teljesen a Budaörsi lakótelep, így az autóbusz útvonala a Lévai utcától meghosszabbodott. A környéki díjszabás 1989 februári bevezetése miatt csíkkal ellátva.

Évjárat1990 első fele, a feliratokra utólag szitázott határátlépő csíkkal.

Belső oldal: A Patkó utcánál a gyorsjárat helyett az alapjáratot jelöli (mindkettő megállt itt).

A járatot 1995 februárjában takarékosségi okokból megszüntették. Tojáslogós széria nem volt, de nem a fenti volt az utolsó balos széria.

A járat 2002. május 2-án újraindult, végállomását ekkor már az autópályán közelítette meg.

Évjárat2002. május. 2., járat indulására készítve, a korszakra jellemzően barnás csíkkal

Külső oldalÁtmeneti típus.

Belső oldalA 2002-3-as szériákra jellemzően a határátlépésről tájékoztató szöveg középre került a logó helyére. Az autóbuszok forgalmi rendje napszak szerint változó volt, így a megállólista érdekes, egyedi elrendezést kapott. Jelöli a csak néhány hónapig közlekedő Cora buszt.

A táblát mindössze 1 hónapig használták (okát lásd a következő szériánál)

Évjárat:  2002.06.10. - 09.30. között, a Bartók Béla út átépítésének idején használt tábla.

Belső oldal:  A Bartók Béla út - VIllányi út torkolatának átépítése miatt a járat a Villányi úton közlekedett, ezért ideiglenesen megszűnt Móricz Zsigmond körtér felé a Kosztolányi Dezső tér és Móricz Zsigmond körtér (6-os villamos végállomás) megállóhely. A táblán feltüntették a Bartók Béla út felújításának idején közlekedő sasad-buszt is (2002.05.07-én indult, tehát az járat indulására készített táblán még nem szerepelt.). A járat szintén ezen a napon (06.10-én) - végleges jelleggel - új megállót kapott a Dayka Gábor utcánál.

Évjárat: 2002. október (Cora-busz megszüntetése 10.15-én, eredeti forgalmi rend visszaállítása 09.30-tól)

Belső oldal: A Cora-busz megszűnt, és az autóbuszok ismét érintik a régi megállóhelyeket (a Bartók Béla út átépítésének befejeztével a Sasad-busz is megszűnt).

Évjárat:  2003. szeptember 8. (118-as villamos beindítása) - 2003. október 1. (Újbuda-busz beindítása)

Évjárat:  2006. augusztus, puha műanyag

Belső oldalZrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Móriczs Zsigmond körtér, 6-os villamos végállomás -> Móricz Zsigmond körtér (az így nyert helyre több átszállást beírtak). Megszűnt: 7A. Új járatok: 73, 250, Infopark-busz, Újbuda-busz. Az átszállások a Fehérvári úti vágányzár idején érvényes állapotok.

Évjárat:  2008. február, kemény műanyag. A határátlépést jelző csík lemaradt róla.

Külső oldal: Kisebb és kevésbé elnyújtott feliratok, kisebb járatszám. A Villányi út kerek zárójelben.

Belső oldalMegszűnt járatok: 118-as villamos, 18-47V, 139-es busz. Új járatok: 139, 140E, 187, 239-es buszok és a Szabadság híd felújításával összefüggésben közlekedő 41A villamos és 47-49V, 149V buszjáratok. Több más korábban kimaradt átszállást is feltüntettek.


 

41

Évjárat1990 első fele (még piros gyorsjáratok, de minden átszállást jelez)

Az autóbuszok útvonala a Vincellér útig hosszabbodott, ugyanis 1992 decemberében összevonásra került a 172-es járattal. Ekkoriban már csak elvétve használtak ilyen sablonra fújt táblákat.

Évjárat: 1992. december, a 172-essel történt összevonáskor

Külső oldal: Út helyett hibásan "utca"

Belső oldal: A régivel azonos szakaszon vizsgálva az alábbi megállóváltozás történt: Menyecske utca -> Kérő utca.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Belső oldal: Az Alabástrom utca megálló neve áthelyezés miatt Torma utcára módosult még 1993 áprilisában.  A korábbi Torma utca megálló neve ezzel egyidejűleg Husáng utcára módosult.

Évjárat1996. január

Belső oldal Megszűnt járatok tölése: 87B és 139 (utóbbi helyére a 139-es szerkesztve). Jobb oldalon a 13. megállónál pótolták a piktogramot. A Kosztolányi Dezső térnél látszik az 1-es hézagja, valamint az időközben elindult 173-ast a 86-os helyére tették be. Ebben az irányban is törölték a 87B és 139-t.

Évjárat1997 első fele (puha műanyag), táblaelhasználódás miatt készült, tartalmi különbsége nincs.

Ez a garázsmeneti tábla 1997-ben készülhetett, puha műanyagból.

Évjárat1998. október

Belső oldal: A logóba Rt. felirat került, valamint alulra a korszakra jellemzően Kelenföld felirat. A villamosra való kedvezőbb átszállási kapcsolat miatt új megálló létesült a Kosztolányi Dezső téren közvetlenül az indulás után (1998.október 15.). A Fürst garázs megállóhely neve Kelenföldi autóbuszgarázs lett (hivatalosan már 1997. január óta), a Kosztolányi Dezső tér irányába a Horogszegi határsor megálló új neve Kápolna út, Menyecske utca -> Őrmezői lakótelep, ~. A szerkesztéseket már az új típusú, vékonyabb karakterrel készítették. Egy 141-es átszállást áthelyeztek.

Belső oldalVékony betűs megállólista. Egy kimaradt 41-es villamos átszállást pótoltak.

Évjárat: 2000

Külső oldalA járatszámot a korszakra jellemző kis méretűre cserélték.

Belső oldalNincsen változás.

Garázsmeneti duplaoldalas tábla kemény műanyagból, gyártási éve kb. 1999

Évjárat2003 első fele

Külső oldalUtolsó szériás stílusú egyedi betűk valamint a két irányt felcserélték.

Belső oldalUtolsó szériás stílusú megállólista és piktogramok. Kápolna út -> (ismét) Horogszegi határsor, Őrmezői ltp., Menyecske utca -> Menyecske utca. Már létezik a 40E járat (2002. május) és a 153-as buszok megállnak a Dayka Gábor utcánál is (2001-től). A jobb oldalon a 18.megállónál felüntették az összes átszállást.

Lásd még ilyen stílusú táblákat: 8,17,32,38A,50É,85,93,123,132.

Kísérleti jelleggel 2003-ban az utastérbe kihelyezett tábla:

Évjárat2003 nyár vége (még nem jelöli a 140E-t). Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat2003. október 1. (Újbuda-busz beindítása) - 2005. augusztus (logó elhelyezkedése alapján)

Belső oldal: Új járatok: 140E (2003. szeptember), Újbuda-busz (2003. október).

Évjárat2005 ősz - tél

Belső oldal: A logó a korszaknak megfelelően alulra került, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Tartalmi különbsége nincs.

A járat 2008.09.06-tól összevonásra került az 50-essel, és 150-es jelzéssel közlekedett tovább.

41

Évjárat: 1990. szeptember, a járat indulásakor (ezzel egyidejűleg a 41E megszűnt)

Évjárat: 1991 - 1992. december között (172-es még létezik)

Belső oldal: Megálló átnevezése: Menyecske utca -> Kérő utca. Hibásan még jelöli az 1-es járatot

Évjárat: 1992. december (172-es megszüntetése, 41-es meghosszabbítása) - 1993 (még nem dátumozott)

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Évjárat: 1996. július (puha műanyag)

Belső oldal: Megszűnt járatok kiszerkesztése: bal oldalon a 139-est, nyom nélkül, a sort a helyére húzva. Jobb oldalon a 87B-t elfelejtették kiszerkeszteni, ezért utólag lekaparták, a 139-est viszont kiszerkesztették. A Kosztolányi Dezső térnél házagot hagyva törölték az 1-est, az alatta lévő sorban a kiszedett 86-os helyére húzták kicsit ferdén a 114-est és mögé beszerkesztették az 1994 decemberében indult 173-ast.

Évjárat: 1997 első fele (puha műanyag) , táblaelhasználódás miatt készült.

Semmiben sem különbözik az előzőtől, csak a dátum tűnt el és a belső oldali járatszám kicsit félredőlt.

1998.04.18-tól az Őrmezői lakótelepnél tett körüljárási irány ellentétes lett (az útvonal nem változott), ekkor a végállomást a Menyecske utcánál jelölték ki.

Évjárat: 1998. április

Külső oldal: Betűk és számok régi stílusban maradtak, de vékonyabbal írták őket.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, a logó pedig már satírnélküli. A lakótelep feliratból a jobb oldali listán véletlenül kimaradt az "a" betű. A megállóhelyek a megváltozott forgalmi rend szerint módosultak. Érdekes a kapcsolatok helyett használt lehetőségek szó, ez csak 2005-től terjedt el a táblákon.

Ez a tábla azonos belső oldallal készült, azonban külső oldala hibás: Az őrmezői lakótelep R-je lemaradt.

Évjárat: 2004. november 22. (250-es beindítása) - 2005 első fele

Belső oldal: Új járatok: Újbuda-busz, 250-es.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 150E-re változott, és a Fehérvári útig (Újbuda-központ) hosszabbodott az útvonala.

41E

Ez a fémtábla a 80-as évek elején készülhetett. Az F betű a vonalat kiadó Fürst garázst jelzi.

Évjárat: 1985 (A Kosztolányi Dezső térnél nincs feltüntetve a 114-es)

A 80-as évek végén egy rövid ideig keret nélkül gyártották az expresszjáratok tábláit:

Évjárat: Kb. 1989 (bár a 114-esnek szerepelnie kellene a listában, valószínűleg csak hiba folytán hagyták ki)

Belső oldal: A Kérő utca megálló neve Menyecske utca lett (ez bizonyítja, hogy ez a tábla későbbi, mivel az 1985-ös menetrendi könyv még Kérő utcát ír).

A járat közlekedését 1990 szeptemberétől az akkor induló 41-es autóbusz váltotta fel.

 
Járattörténeti adatok (1977-1997)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Magyarország legnagyobb Demi Lovato rajongói oldala a 28 éves énekes-színésznõrõl!    *****    Ismerd meg és nézd meg a híres norvég sorozatot és remake sorozatait! - SKAM - Egyre több magyar feliratos tartalommal!    *****    Sniffany felnõtt meséi, képei és egyéb írásai a blogon    *****    Sniffany esti meséi III. - Pornóellenzõk, goa, ketamin    *****    Hamar itt a KARÁCSONY,minél elõbb rendeljetek születési horoszkópot saját illetve szeretteitek részére, hasznos ajándék!    *****    Édes kishúgom, Anna - új epizód a tiltott szerelem története folytatódik :)    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, én segítek eligazodni, a látottakkal kapcsolatban. Hívj    *****    Read&Speak Blog...mert fanatikusan rajongunk a könyvekért...Read&Speak Blog...mert fanatikusan rajongunk a könyvekért...    *****    Részletes személyiség és sors analízis, 25-30 oldalas+3 év elõrejelzés. A megrendelés után a konzultáció ingyenes. Katt!    *****    Nagyon részletes születési, párkapcsolati, fogamzási és gyermektervezési horoszkóp, biotérkép elemzés, itt az oldalon!!!    *****    A Faun és a három Nimfa története - új novella a blogon. :)    *****    Felnõtt mesék, különös történetek, némi erotikával fûszerezve. Versek, képek, Underground írások,Sniffanytól.    *****    Cipõ-csizma extra all mix 1650 helyett 495.-Ft/kg - Jelmez 1-2 o. 1400 helyett 990.-Ft/kg 1-2 napos szállítási határidõ    *****    LAMOUR NAPOK -10-40% KEDVEZMÉNNYEL! SZEREZD BE KEDVENC ÁSVÁNY- VAGY DIVATKARKÖTÕIDET, ÉKSZEREIDET! ANGYALI AJÁNDÉKOK...    *****    Sniffany felnõtt meséi, képei és versei a blogon    *****    Sniffany felnõtt meséi, képei, versei az új blogban:)    *****    MYBOOKCLUB - Könyvismertetõk - MYBOOKCLUB    *****    Halloween mix-ek és Jelmez mix-ek már 500.-Ft/kg-tól 1 zsák 15-18 kg gyors 1-2 napos szállítási határidõ    *****    Sniffany felnõtt meséi, képei és versei a blogon :)    *****    Lilith Megéhezik 4 - Az Apáca Show,a fantasy új epizódja elérhetõ