bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
45 - 50

45

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

1996 áprilisában a csak rövid önálló szakasszal rendelkező 46-os járat összevonásra került a 45-össel. A 45-ös végállomásai nem változtak, csak útvonala egy rövid szakaszon: végig az Újszász utcán közlekedett.

Évjárat: 1996. január, puha műanyag. Jó előre elkészítve az áprilisi változásokra.

Belső oldal: Logó nélkül készült. Az új útvonalszakasz megállóival. Átszállásmódosítások: korábban elmaradt HÉV és metróátszállás feltüntetése a szükséges helyeken valamint néhány - logikus tájékoztatás miatt történő - átszállás-variálás. Megszűnt járat a 46-os és a 132-es. Az Örs vezér terénél a fölöslegesnek ítélt 67, 77-es járatokat törölték (hiszen korábbi megállókban át lehet rájuk szállni).

Évjárat: 1996. április, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül, logóval.

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag

Belső oldal: A korszakban egyáltalán nem jellemző vékony betűs megállólistával és vastag betűs járatszámmal. Tartalmi különbsége nincs.

Évjárat: 1998

Külső oldal: A cinkotai végállomás utca feliratából az "A" betű lemaradt, ezt utólag matricával pótolták.

Belső oldal: Egyedi eset, ismét a régi megállólistával készült. A logó azonban már az új típusú. Tartalmi különbsége továbbra sincs. 

Évjárat: 1999

Külső oldal: Ezen a szérián már nem maradt le az "A" betű.

Belső oldal: Készítésekor az 1997-es táblát vették alapul, a logóba Rt. feliratot szerkesztettek. A Georgina utcánál feltüntették a 192-est.

Évjárat: 2001 év vége, utolsó tojásszéria.

Belső oldal: Új járatok az Expo-busz, a Rákoskert-busz és a 3-as villamos. Megszűnt a 13-as villamos és a 100-as busz.

A járatra garázsmeneti tábla is készült 1996-ban, puha műanyagból.

1997-es verzió kisebb járatszámmal és betűkkel, szintén puha műanyagból. A kisebb feliratok miatt utólag figyelemfelhívó matricákat helyeztek el rajta.

1998

1999 körüli garázsmeneti tábla, már lassú utcai végállomással.

Évjárat: 2003. szeptember 22. (176-os beindítása) - 2004. február 1. (új megálló a Gyakorló köznél)

Belső oldal: Egy 192-es átszállás törlése. Új járatok: 132144176.

2004 körüli garázsmeneti tábla.

Évjárat: 2004. február 1. (új megálló a Gyakorló köznél) - 2005. július 4. (végállomás áthelyezése)

Belső oldal: Megálló átnevezés: Jövendő utca -> Batthyány Ilona utca.

Évjárat: 2005. július 4.

Külső oldal: A járat végállomását - önkormányzati képviselői kezdeményezésre - a Lassú utcához helyezték.

Belső oldal: Az új végállomás nevét a bal oldali listában elfelejtették beszerkeszteni.

Garázsmeneti tábla 2005 második feléből - 2006 elejéről, a korszakra jellemzően "G" jelöléssel.

Évjárat: 2006. június, puha műanyag, a csuklósítással egyidejűleg.

Külső oldal: Kisebb betűméret, ezáltal a Lassú utca két sorban is elfért.

Belső oldal: Megszűnt a Gyakorló köz megálló, a végállomás immár a megállólistában is a Lassú utca. A jobb oldali listában a Hősök fasorát a másik oszlopba helyezték, ezáltal az Örs vezér téri átszállások átláthatóbban olvashatók.

Évjárat: 2006. október (132-es megszüntetése). Puha műanyag.

Külső oldal: Visszatértek a 2005-ös külső oldalhoz.

Belső oldal: Itt is a régi elrendezés jelenik meg (Hősök fasora a másik oszlopban). Megszűnt a 132-es, egy elmaradt 77-est pótoltak.

Évjárat: 2007. augusztus, a rákosszentmihályi járatok átszervezésekor, puha műanyagból

Belső oldal: Új megálló létesítése az Örs vezér terénél az Árkád mellett. Megállók átnevezése: Keresztúri út / Szentmihályi út -> Rákosfalva, Pilisi utca / Egyenes utca -> Egyenes utcai lakótelep, Nagyicce, HÉV-állomás -> Nagyicce, Hősök fasora / Veres Péter út -> Sashalom. Átszállási változások: 44A -> 44, 76 -> 276E, 77 -> 277, 144 -> 244, 177 -> 231. Megszűnt: 44, 192. Új járat: 46-os.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Külső oldal: Visszatérés a 2006. júniusi formához

Belső oldal: Volán átszállások feltüntetése, a jobb oldali lista sorainak átrendezése.

46

Évjárat1991. szeptember - 1993 (Már nincs átszállásként jelölve a 176-os, de még létezik a 130-as).

Belső oldal: Nagyicce HÉV-állomás megállóhely neve korábban valószínűleg rövidítve volt, a szerkesztett betűkből ítélve. Néhány hibát is tartalmaz: Nagyiccénél elfelejtették bekeretezni a 44A, Hősök fasoránál a 44 járatot, a Bökényföldi út  és Lándzsa utca megállókban pedig a 76-ost. Nagyiccénél pedig önmagára utal átszállási lehetőségként.

Évjárat: 1994. február

Belső oldal: A korábbi keretezési hibákat korrigálták, de Nagyiccénél megmaradt a önmagára utalás. A 130-as megszűnt, helyette a 130-as közlekedik, mely nem tér be az Örs vezér terére. Más megállókban korábban kifelejtett átszállásokat írtak ki (hév,76,92), az Örs vezér terénél a Hév felirat helyett a piktogramot vezették be.

A járat 1996 áprilisában összevonásra került a 45-ös busszal, valószínűleg nem készült tojáslogós tábla.

A járat 2007.08.21-én újjáéledt, a 44, 180 és 192-es járatok összevonásával.

Évjárat: 2007. augusztus, a járat indulásakor, puha műanyagból.

Belső oldal: A korszak gyakorlatától eltérően dátum nélkül készült.

Évjárat: 2007. szeptember, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2007. november, puha műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.

Belső oldal: Volán járatok feltüntetése. 61-es törlése Rákoskeresztúrnál.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

 

46G

A Cinkota autóbuszgarázs és Rákoskeresztúr között közlekedő garázsmeneti autóbuszok 2008 janurjától meghirdetett menetrend szerint, 46G jelzéssel közlekedtek.

Duplaoldalas kivitelű tábla, kemény műanyagból.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 146A-ra változott.

47

Fémtábla a 80-as évek elejéről.

Évjárat: 1994. április (utolsó balos)

Évjárat: 1999

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, vastag járatszámmal. A balos által megjelölt irányhoz viszonyítva megállóváltozás nem történt.

Évjárat: 2000. április

Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy a Mikes Kelemen utcai megálló megszűnt (2000 áprilisában) a cérnagyár irányában.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Korábban kimaradt átszállások feltüntetése.

Évjárat: 2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". UTE Sporttelep -> Újpesti stadion.

A járat közlekedését 2008.09.06-tól a módosított útvonalon közlekedő 96-os vette át.

48

Évjárat: 1992 vagy 1993. Nem a hagyományos lekerekített, hanem szögletes sarkú táblára szitázták.

Évjárat1994. június, első tojáslogós

Belső oldalA Sósfürdő megállót Csepel felé hibásan Sósfürdő utcaként tünteti fel. A balos által megjelölt irányhoz képest nincs megállóváltozás.

Évjárat: 1995. szeptember. Sajnos festék került rá és érdekes módon egy sáv mentén nem sárgult meg.

Belső oldal: Rengeteg átszállás-módosítás történt, a logikusabb tájékoztatás elve miatt. Ezek közül csak a tényleges változásokra térek ki. Megszűnt járatok: 31-es villamos, 35, 135, 148-as buszok. Lerövidült: 19-es. Sósfürdőnél Csepel felé hibásan jelöli a HÉV-et is, holott 1978 óta nem jár itt.

Évjárat: 1996. január, még kemény műanyagból

Belső oldal: Megállók nem változtak (a Sósfürdő utca sem lett korrigálva), az átszállásokban ismét sok változás történt, de ezek többnyire csak a logikusabb tájékoztatás elve miatt (illetve a villamosok irányát is feltüntették). A jelentősebb változtatás a megszűnt 38-as kiszedése és az 1995 decemberében indult 193-as beszerkesztése. 

Évjárat1997 - 1998 fordulóján

Belső oldal: Megszűnt járatok: 38, 99. Új járat a 99A. Pestszenterzsébet neve Pesterzsébet lett, ezt a megállóknál módosították. A Pannónia út átszállásait a Kós Károly térhez helyezték. Kőbánya Kispestre a 80-as helyett a 98-as közlekedik.

Garázsmeneti tábla 1997-ből, puha műanyagból.

Évjárat: 1999

Külső oldalVastag betűs és számos típus, csak néhány járaton alkalmazták a korszakban.

Belső oldalA korszakban néhány járatra jellemző megállólistával és vastag járatszámmal. A megállók elnevezésében és számában nem történt változás 1998 óta, csak a helytelenül megjelenített Sósfürdő utcából leszedték az utca feliratot. Az átszállásokban rengeteg változás történt, de ezek többnyire csak logikus tájékoztatás elve alapján. Ami tényleges változás: a keresztúr-busz beindítása 1998 augusztusában.

Évjárat: 2000. augusztus 1.

Belső oldal: A 93-as helyett a reptér-busz közlekedik.

Garázsmeneti tábla 2000 körülről.

Évjárat: 2001. október

Belső oldal: A 13-as villamos helyett 3-as villamos közlekedik, a szeptemberben indult 151-est nem jelöli.

Garázsmeneti tábla 2000 körülről.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Új járat: gloriett-busz. A Soós utcánál törölték az 51-est. Feltüntették a korábban kimaradt 151-est.

Évjárat: 2006. április (reptér-busz -> 200) - május (még kemény műanyag)

Külső oldal: Kőbánya-Kispest végállomás neve 2005.03.07-án változott. Kisebb betűkkel készült.

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Új járat: Erzsébet-busz, 154A, 154B. Megszűnt: 99A. Reptér-busz -> 200. Az átszállási kapcsolatoknál Iránymegjelöléseket töröltek és illesztettek be.

Évjárat2007. november, puha műanyag.

Külső oldal: A Határ utcai végállomás a 2003/4-es széria mintája szerint készült, néhány milliméterrel kisebb betűkkel.

Belső oldal: Átszállások feltüntetése nélkül készült.

Évjárat: 2008. február

Külső oldal: A 2006-os szériával azonos.

Belső oldal (összehasonlítás a 2006-os szériával): Rengeteg kimaradt átszállás ill. MÁV és Volán kapcsolatok feltüntetése. Gyáli / pestszentimrei járatok átszervezése, 79-es - 82-es buszcsalád és a 193-as átszámozása. Megszűnt: Gloriett-busz és az 54-es.

Évjárat2008. május, digitális nyomtatással. Tartalmi különbség nélkül.

Külső oldal: Kövérebb, nagyobb karakterek, kisebb sorközzel.

A járatot 2008.09.06-án összevonták az 52-essel és a továbbiakban 148-as jelzéssel közlekedett.

48A

Évjárat: 1991.05.20., első széria, a járat indulásakor.

Külső oldalNagyon érdekes, hogy a külső feliratban is elhelyezték a VÁ. rövidítést.

Évjárat: 1991.06.27. (Tanácsház tér -> Szent Imre tér)

Külső oldal: Tanácsház tér -> Szent Imre tér, a Vá. felirat eltűnt.

Belső oldal: Vasmunkás tér -> Rákóczi tér. A 38-ast már kerettel jelölték.

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: A két végállomást megcserélték.

A járat takarékossági okokból 1995-től csak időszakos jelleggel közlekedett: tanítási napokon a reggeli csúcsidőben (tehermentesítve a 48-as járatot).

Évjárat: 1998

Belső oldal: Készítői figyelmetlenül dolgoztak: csak a logó kicserélésével és a dátum eltüntetésével törődtek. Az 1995-ben és 96-ban megszűnt járatokat még mind láthatjuk: hosszú 19-es, 38, 38 és 148. A bal oldalon ráadásul fölöslegesen átszerkesztettek a Szent Imre tér megállóhellyet: vékony betűsként olvashatjuk.

Évjárat: 1999

Belső oldal: Most sem sikerült rendesen elkészíteni az átszállásokat. A II.Rákóczi Ferenc út átszállásait vékony betűkkel átszerkesztették, törölve a megszűnt 38, 38-as járatokat, beszerkesztve a 38A-t, melyet már 1996-ban meg kellett volna tenni. Azonban a 148-as, 19-es továbbra is a helyén van.

Évjárat: 2001, utolsó tojáslogós

Belső oldal: Törölték a 19-est és a 148-ast, ezzel 6 év után végre aktuális állapotoknak megfelelő tábla lett legyártva.

A járat a 2005-ös nyári szünetben végleg megszűnt.

49

Évjárat: 1986. november - 1988. január (Már 116-os közlekedik a 16A járat helyett, de még létezik a 12, 12A járat).

Külső oldal: Ekkoriban a buszok végállomása a Moszkva téren belül a Dékán utcánál volt.

Belső oldal: A Rókushegyi lépcső megálló és az Öregek napközi otthona véletlenül fel lett cserélve.

Évjárat: 1988. június - 1989. március (Már nem jelzi a J járatot, de a 16-116-os buszok még a Moszkva térről indulnak).

Belső oldal: Megszűnt 12,12A és J törlése, valamint a megállófelcserélés korrigálása.

Évjárat: 1992. május - 1993

Külső oldalAz autóbuszok végállomását 1992 májusától az 56-os család mellé helyezték, így eltűnt a Dékán utca felirat.

Belső oldal: Az új végállomási hely kapcsán buszok a megfordulás után újabb megállót kaptak a Moszkva térnél. Megszűnt az 5-ös, rövidült a 16-os és a 116-os, a 84-esből 84 lett, valamint feltüntették a korábban elmaradt Várbuszt is. Az átszállások közül véletlenül kimaradt a 21-es.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Évjárat: 1996. március, puha műanyag

Belső oldalA listából hézagot hagyva törölték a lerövidült 12-est és a megszűnt 84-est.

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1999. július (Megépült az új hűvösvölgyi végállomás és megszűntek az 56, 56E járatok)

Belső oldal: A megállólistát igénytelenül módosították: az 56-os egy letörölt E betűs 56E, az 56 helyén hézag van, illetve bal oldalon a Moszkva tér megállónevet már a tábla kiadása után lematricázták, mert a Retek utca nevet kapta.

Évjárat: 2003 első fele, utolsó tojáslogós, pufibetűs stílusban

Belső oldal: Érdekes módon, az előző táblán lévő - utólag matricázott - Retek utca megálló itt sem jelenik meg, a megállónév Moszkva tér.

 

Évjárat: 2003. szeptember (118-as villamos beindítása) - 2004. augusztus (90-es meghosszabbítása a Moszkva térig)

Belső oldal: Két megállóhely átnevezése.

Évjárat: 2005 ősz - tél (kialakítás alapján)

Külső oldal: Kisebb betűk.

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A 90-es a Moszkva térig jár.

Évjárat: 2008. február

Belső oldal: Zrt-s logó. Retek utca -> Fény utcai piac. Új megálló (2007.11.05.): Ezredes utca. Várbusz -> 10, új járat: 110. Megszűnt: 110. Volán járat feltüntetése. A Moszkva térnél - indokolatlanul - törölték az 56-ost.

Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással.

Belső oldal: A Dékán utcánál nem jelöli a 110-est.

A járat jelzése 2008.08.21-től 149-esre változott.

50

Évjárat: 1992 körül

Külső oldal: A Szabadkai út felirat kicsinyített, régi típusú betűs kiírás. Igen ritkán alkalmaztak ilyet

Belső oldal: A végállomás utólag szerkesztett. Korábban valószínűleg B. tétény rövidítés volt olvasható. Érdekesség a villamosos oszlop megléte - ez még az 1983 előtti táblákról maradt meg, ahol szerepelt a 43-as villamos.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Évjárat: 1999. szeptember (A Campona megnyitásakor változott a járat végállomása)

Külső oldal: Teljes átdolgozásra került. Érdekes párosítás a Campona klasszikus tojásos betűkkel való kiírása (szebb külsőt ad a táblának), más vonalakon az átszerkesztéseket már az új típusú betűkkel végezték. A Balatoni út végállomás régi felirata mellé a Szoborparkot szerkesztették egyedi betűkkel.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista és új típusú tojáslogó. Megállóváltozások Balatoni út felé: Campona Vá. és ehhez kapcsolódóan megállóhely a Lépcsős utcánál. Új megálló az Aszály utcánál. Tőke utca -> Aradi utca. Másik irány: itt csak a Campona miatti többletmegálló a különbség. Látható az 1998 augusztusában indult tétény-busz is. Érdekes a bal oldali lista Jókai Mór utca megállójának felirata.

E tábla szintén 1999-ben készülhetett, azonban itt a Jókai Mór utca felirat listatisztán szerepel.

Évjárat: 2003 vége - 2004. Tartalmi különbsége nincs.


 

A MAN járműveken használt viszonylattábla (alsó sorban)

A járat 2008.09.06-tól összevonásra került a 41-essel, és 150-es jelzéssel közlekedett tovább.

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Alicia Vikander - A legbiztosabb magyar forrásod az Oscar-díjas színésznõrõl! Képek, cikkek, hírek, minden egy helyen!    *****    -----Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!----    *****    Nem lehet saját lovad? Nevelj virtuálisan ITT! Nevelj, versenyezz, licitálj szebbnél szebb lovakra!    *****    SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG -A LEGINFORMÁLTABB ÉS LEGTARTALMASABB MAGYAR HONLAP AZ ÉNEKESNÕRÕL - SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG    *****    Ho-ho-hó! A Mikulás útra kész! Azaz... Hol a sapkája??? Ó jaj! Most mi lesz? Gyorsan gyertek a Mesetárba!    *****    Ha te is szereted az Arrow sikersorozat elbûvölõ házaspárját látogass el az ország egyetlen Olicity rajongói oldalára!    *****    Barbie - My Little Pony - Barbie - My Little Pony - Barbie - My Little Pony - Barbie - My Little Pony    *****    VIDEOJÁTÉK HONLAP! Retro játékoktól, a legújabbakig! Friss újdonság: Call of Duty: WWII és WoW: Battle for Azeroth!    *****    Kapható a VÖRÖS HÓ címû regény. Kaland és rejtély az örök fagy birodalmában. VÖRÖS HÓ. Részletek a weboldalon!    *****    Ho-ho-hó! A Mikulás útra kész! De hova lett a sapkája??? Ó jaj! Elmarad a Mikulás-nap??? Gyorsan gyertek a Mesetárba!    *****    Legfrissebb videojátékok, fõleg Warcraft és FPS játék hírek! Blog, Airsoft, Tech! Kattints ide!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Hová bújnak a virágmanók, ha elered az õszi esõ? Nem találjátok ki? Nyuszi mama majd elárulja! Gyertek a Mesetárba!    *****    Nálam nincsenek AKCIÓK, minden elemzés BECSÜLET KASSZÁS, az oktatás pedig INGYENES! Keress oldalamon!    *****    Bavaria 42 2018ban is várunk szeretettel mindenkit egy felejthetetlen tengeri vitorlás túrára! Vitorlás tudás nem szükséges!! Bavaria 42    *****    SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - HA ELSÕKÉZBÕL SZERETNÉL INFORMÁLÓDNI, AKKOR ITT A HELYED - LEGFRISEBB HÍREK, KÉPEK, CIKKEK!    *****    Karácsonyra szép AJÁNDÉK egy Személyre szóló asztrológiai elemzés! Kinyomtatva és bekötve örök emlék marad!    *****    ***MUNKALEHETÕSÉG!*** Új cég, új lehetõség, ingyenes regisztráció! Ugye tudod, mit jelent elsõk között lenni...?!    *****    A legfrissebb videojátékokról olvashatsz híreket! Elemezzük a Call of Duty sorozat legújabb részét World War II    *****    A RENDKÍVÜLI horoszkóp akciók Karácsonyig tartanak,most rendelj saját illetve szeretteid részére elemzéseket. Kattints