bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
40GY - 43

40

Évjárat1986. október vége (9-es villamos megszüntetése) - 1987. január (153 -> 153)

Évjárat1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Belső oldal: Új megállók: Sasadi út, Madárhegy (Hosszúréti utca). 153 -> 153


Évjárat1989. június

Külső oldal: Ekkor épült ki teljesen a Budaörsi lakótelep, így a járat útvonala a Lévai utcától meghosszabbodott.

Belső oldal: Nagyon megkopott, ezért a belső oldalon filccel lett megerősítve. Új megállók: Gimnázium, Patkó utca, Budaörsi lakótelep vá.

Évjárat1990. szeptember vége (tanácsrendszer megszűnése)

Külső oldalMegszűnt az LTP rövidítés, és a pontosabb utastájékoztatás érdekében kiírták a Villányi utat is.

Belső oldalA Városi tanács azóta Városháza lett, de a Marx Károly utca még létezett ekkor is. A korszakra jellemzően az összes lehetséges átszállást kiírták.

Ez a balos tartalmilag alig különbözik, ellenben a csík árnyalata világosabb, és ha jól megfigyeljük, kicsit félretoltan is halad a másik baloshoz képest (viszonyítás: a kék keretnél). Másik szembetűnő különbség még a gyorsjáratok félreszitázása. A tartalmi különbség: Budaörs, városháza helyett Budaörsi városháza

Évjárat1991 - 1992 (még jelöli a decemberben megszűnt 172-est)

Belső oldalKeretes gyorsjáratok. Móricz Zsigmond térnél átszállások feltüntetése. Megállóváltozások történtek: a Madárhegy mögül eltűnt a Hosszúréti utca kommentár, Sasad Mgtszből Rt. lett, illetve a Marx Károly utca helyett Károly király utca az új név. (Budaörsi városháza helyett ismét Budaörs városháza)

Évjárat: 1994. október, a korszakra jellemző vastag csíkkal

Belső oldal: A balos által megjelölt irányt vizsgálva az alábbi változás történt: a buszok megállnak a Rupphegyi útnál is.

KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁT A SZÉRIÁBÓL!

Évjárat: 1996. január, kemény műanyag

Belső oldal: Megszűnt járatok törlése: 1, 40E, 139, 140 (ez utóbbit tulajdonosa visszarajzolta filccel). Megjelent a határátlépésről tájékoztató szöveg.

Évjárat: 1996. április, a korszakra jellemző szokással ellentétben kemény műanyagból.

Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül. A Budaörsi lakótelep "p" betűje furcsa módon félrecsúszott.

Évjárat1997 első fele, puha műanyag. A csík a másik két sarok között fut (és lekerekített végű)Tartalmi különbség nincs.

Évjárat1998, a csík iránya ismét a régi.

Belső oldalKároly király utca helyett már utat ír és a logó új típusú.

Évjáratszintén 1998, a csík iránya ellentétes és sötétebb színű. Tartalmi különbség nincs.

Évjárat1999

Belső oldal: A Kelenföld feliratot törölték.

Egyedi módon ez egy matricázott széria volt!

Évjárat2000 második fele. Ismét megfordult a csík iránya

Belső oldalEgyetlen különbsége, hogy a megszűnt 10-es buszt hézagot hagyva kiszedték a listából. A kapcsolatok helyett lehetőségek szót használnak - ami csak 2005-től terjedt el a táblákon.

Évjárat2001 második fele, utolsó "tojás"széria (logó nincs rajta).

Belső oldalA korszakra jellemzően a határátlépésről tájékoztató szöveg középre került a logó helyére. Vékony betűs megállólista. A Béke tér megálló neve Templom tér lett, valamint megjelenik az újonnan indult 140-es busz is a listában. A lehetőségek helyett ismét kapcsolat szót használnak.

A járatra garázsmeneti tábla is készült 1995 márciusában. Garázsmeneti táblákat csak a 40-es család esetében láttak el dátumozással.

Táblaelhasználódás miatt volt egy újabb garázsmeneti széria is, dátum nélkül 1998-ban. Erre már tettek határátlépő csíkot.

Évjárat2003. szeptember 1. (140E beindítása) - szeptember 8. (118-as villamos beindítása)

Belső oldalPatkó utca -> Budaörs, ~. Új járatok: 40E (2002. május), 140E (2003. szeptember), Budaörs-busz (2002. október), 118-as villamos (2003. szeptember).

Évjárat2005. január 10. (Infopark-busz beindítása), sötétebb árnyalatú csíkkal.

Belső oldalA járatszám  a logóval és a tájékoztató feliratokkal együtt feljebb került. Új járatok: Infopark-busz (2005. január), Újbuda-busz (2003. október), 118-as villamos (2003. szeptember 8.). A Móricz Zsigmond körtéri átszállások átrendezése.

Évjárat2006. augusztus, puha műanyag

Külső oldal: Nagyobb betűk, rövidítés megszüntetése. Villányi út kerek zárójelben.

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A korábban kimaradt 250-es járat feltüntetése. Új járat a 73-as (2005. december). A Fehérvári úti vágányzár előkészítési munkálatai miatt láthatjuk a 18-47V járatot.

Évjárat2008. január, puha műanyag

Belső oldal: Korábban kimaradt átszállások feltüntetése (továbbá Volán járatok jelzése), a Kisfaludy utcánál a Budaörs-busz törlése és áthelyezése a Károly király utcához. Hálózati változások: 139 -> 139, új járatok: Budaörs-belvárosi járat (2007. aug), 187, 239. Megszűnt: 118-as villamos. Jelöli a Szabadság híd lezárása idején közlekedő járatokat (41A villamos, hosszú 56-os, 47-49V, 149V).

Évjárat2008. március. Digitális nyomtatással

Belső oldal: Az egyik első új típusú megállólistás széria. A gyorsjáratokat keret helyett gy-vel jelölték. A Károly király utcánál törölték a Budaörs-buszt.

Évjárat: 2008. május. Érdekes módon készült még egy szitanyomott verzió a megszokott listával.

Belső oldal: Egyetlen tartalmi különbség, hogy a Károly király utcánál ismét jelöli a Budaörs-buszt.

2008.08.21-től jelzése 240E-re változott.

40E

Évjárat1989. június

Külső oldal: Ekkor épült ki teljesen a Budaörsi lakótelep, így az autóbusz útvonala a Lévai utcától meghosszabbodott. A környéki díjszabás 1989 februári bevezetése miatt csíkkal ellátva.

Évjárat1990 első fele, a feliratokra utólag szitázott határátlépő csíkkal.

Belső oldal: A Patkó utcánál a gyorsjárat helyett az alapjáratot jelöli (mindkettő megállt itt).

A járatot 1995 februárjában takarékosségi okokból megszüntették. Tojáslogós széria nem volt, de nem a fenti volt az utolsó balos széria.

A járat 2002. május 2-án újraindult, végállomását ekkor már az autópályán közelítette meg.

Évjárat2002. május. 2., járat indulására készítve, a korszakra jellemzően barnás csíkkal

Külső oldalÁtmeneti típus.

Belső oldalA 2002-3-as szériákra jellemzően a határátlépésről tájékoztató szöveg középre került a logó helyére. Az autóbuszok forgalmi rendje napszak szerint változó volt, így a megállólista érdekes, egyedi elrendezést kapott. Jelöli a csak néhány hónapig közlekedő Cora buszt.

A táblát mindössze 1 hónapig használták (okát lásd a következő szériánál)

Évjárat:  2002.06.10. - 09.30. között, a Bartók Béla út átépítésének idején használt tábla.

Belső oldal:  A Bartók Béla út - VIllányi út torkolatának átépítése miatt a járat a Villányi úton közlekedett, ezért ideiglenesen megszűnt Móricz Zsigmond körtér felé a Kosztolányi Dezső tér és Móricz Zsigmond körtér (6-os villamos végállomás) megállóhely. A táblán feltüntették a Bartók Béla út felújításának idején közlekedő sasad-buszt is (2002.05.07-én indult, tehát az járat indulására készített táblán még nem szerepelt.). A járat szintén ezen a napon (06.10-én) - végleges jelleggel - új megállót kapott a Dayka Gábor utcánál.

Évjárat: 2002. október (Cora-busz megszüntetése 10.15-én, eredeti forgalmi rend visszaállítása 09.30-tól)

Belső oldal: A Cora-busz megszűnt, és az autóbuszok ismét érintik a régi megállóhelyeket (a Bartók Béla út átépítésének befejeztével a Sasad-busz is megszűnt).

Évjárat:  2003. szeptember 8. (118-as villamos beindítása) - 2003. október 1. (Újbuda-busz beindítása)

Évjárat:  2006. augusztus, puha műanyag

Belső oldalZrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Móriczs Zsigmond körtér, 6-os villamos végállomás -> Móricz Zsigmond körtér (az így nyert helyre több átszállást beírtak). Megszűnt: 7A. Új járatok: 73, 250, Infopark-busz, Újbuda-busz. Az átszállások a Fehérvári úti vágányzár idején érvényes állapotok.

Évjárat:  2008. február, kemény műanyag. A határátlépést jelző csík lemaradt róla.

Külső oldal: Kisebb és kevésbé elnyújtott feliratok, kisebb járatszám. A Villányi út kerek zárójelben.

Belső oldalMegszűnt járatok: 118-as villamos, 18-47V, 139-es busz. Új járatok: 139, 140E, 187, 239-es buszok és a Szabadság híd felújításával összefüggésben közlekedő 41A villamos és 47-49V, 149V buszjáratok. Több más korábban kimaradt átszállást is feltüntettek.


 

41

Évjárat1990 első fele (még piros gyorsjáratok, de minden átszállást jelez)

Az autóbuszok útvonala a Vincellér útig hosszabbodott, ugyanis 1992 decemberében összevonásra került a 172-es járattal. Ekkoriban már csak elvétve használtak ilyen sablonra fújt táblákat.

Évjárat: 1992. december, a 172-essel történt összevonáskor

Külső oldal: Út helyett hibásan "utca"

Belső oldal: A régivel azonos szakaszon vizsgálva az alábbi megállóváltozás történt: Menyecske utca -> Kérő utca.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Belső oldal: Az Alabástrom utca megálló neve áthelyezés miatt Torma utcára módosult még 1993 áprilisában.  A korábbi Torma utca megálló neve ezzel egyidejűleg Husáng utcára módosult.

Évjárat1996. január

Belső oldal Megszűnt járatok tölése: 87B és 139 (utóbbi helyére a 139-es szerkesztve). Jobb oldalon a 13. megállónál pótolták a piktogramot. A Kosztolányi Dezső térnél látszik az 1-es hézagja, valamint az időközben elindult 173-ast a 86-os helyére tették be. Ebben az irányban is törölték a 87B és 139-t.

Évjárat1997 első fele (puha műanyag), táblaelhasználódás miatt készült, tartalmi különbsége nincs.

Ez a garázsmeneti tábla 1997-ben készülhetett, puha műanyagból.

Évjárat1998

Belső oldalVékony betűs megállólista. Új megálló létesült a Kosztolányi Dezső téren közvetlenül az indulás után. A Fürst garázs megállóhely neve Kelenföldi autóbuszgarázs lett (hivatalosan már 1997. január óta), a Kosztolányi Dezső tér irányába a Horogszegi határsor megálló új neve Kápolna út. Néhány átszállást töröltek illetve feltüntettek a logikusság elve szerint (a 41-est például kiszedték, mert fölösleges kiírni). A logó alsó részébe Rt feliratot szerkesztettek.

Évjárat1999

Külső oldalA járatszámot a korszakra jellemző kis méretűre cserélték.

Belső oldalNincsen változás.

Garázsmeneti duplaoldalas tábla kemény műanyagból, gyártási éve kb. 1999

Évjárat2003 első fele

Külső oldalUtolsó szériás stílusú egyedi betűk valamint a két irányt felcserélték.

Belső oldalUtolsó szériás stílusú megállólista és piktogramok. Kápolna út -> (ismét) Horogszegi határsor, Őrmezői ltp., Menyecske utca -> Menyecske utca. Már létezik a 40E járat (2002. május) és a 153-as buszok megállnak a Dayka Gábor utcánál is (2001-től). A jobb oldalon a 18.megállónál felüntették az összes átszállást.

Lásd még ilyen stílusú táblákat: 8,17,32,38A,50É,85,93,123,132.

Kísérleti jelleggel 2003-ban az utastérbe kihelyezett tábla:

Évjárat2003 nyár vége (még nem jelöli a 140E-t). Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat2003. október 1. (Újbuda-busz beindítása) - 2005. augusztus (logó elhelyezkedése alapján)

Belső oldal: Új járatok: 140E (2003. szeptember), Újbuda-busz (2003. október).

Évjárat2005 ősz - tél

Belső oldal: A logó a korszaknak megfelelően alulra került, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Tartalmi különbsége nincs.

A járat 2008.09.06-tól összevonásra került az 50-essel, és 150-es jelzéssel közlekedett tovább.

41

Évjárat: 1990. szeptember, a járat indulásakor (ezzel egyidejűleg a 41E megszűnt)

Évjárat: 1991 - 1992. december között (172-es még létezik)

Belső oldal: Megálló átnevezése: Menyecske utca -> Kérő utca. Hibásan még jelöli az 1-es járatot

Évjárat: 1992. december (172-es megszüntetése, 41-es meghosszabbítása) - 1993 (még nem dátumozott)

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Évjárat: 1996. július (puha műanyag)

Belső oldal: Megszűnt járatok kiszerkesztése: bal oldalon a 139-est, nyom nélkül, a sort a helyére húzva. Jobb oldalon a 87B-t elfelejtették kiszerkeszteni, ezért utólag lekaparták, a 139-est viszont kiszerkesztették. A Kosztolányi Dezső térnél házagot hagyva törölték az 1-est, az alatta lévő sorban a kiszedett 86-os helyére húzták kicsit ferdén a 114-est és mögé beszerkesztették az 1994 decemberében indult 173-ast.

Évjárat: 1997 első fele (puha műanyag) , táblaelhasználódás miatt készült.

Semmiben sem különbözik az előzőtől, csak a dátum tűnt el és a belső oldali járatszám kicsit félredőlt.

1998.04.18-tól az Őrmezői lakótelepnél tett körüljárási irány ellentétes lett (az útvonal nem változott), ekkor a végállomást a Menyecske utcánál jelölték ki.

Évjárat: 1998. április

Külső oldal: Betűk és számok régi stílusban maradtak, de vékonyabbal írták őket.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, a logó pedig már satírnélküli. A lakótelep feliratból a jobb oldali listán véletlenül kimaradt az "a" betű. A megállóhelyek a megváltozott forgalmi rend szerint módosultak. Érdekes a kapcsolatok helyett használt lehetőségek szó, ez csak 2005-től terjedt el a táblákon.

Ez a tábla azonos belső oldallal készült, azonban külső oldala hibás: Az őrmezői lakótelep R-je lemaradt.

Évjárat: 2004. november 22. (250-es beindítása) - 2005 első fele

Belső oldal: Új járatok: Újbuda-busz, 250-es.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 150E-re változott, és a Fehérvári útig (Újbuda-központ) hosszabbodott az útvonala.

41E

Ez a fémtábla a 80-as évek elején készülhetett. Az F betű a vonalat kiadó Fürst garázst jelzi.

Évjárat: 1985 (A Kosztolányi Dezső térnél nincs feltüntetve a 114-es)

A 80-as évek végén egy rövid ideig keret nélkül gyártották az expresszjáratok tábláit:

Évjárat: Kb. 1989 (bár a 114-esnek szerepelnie kellene a listában, valószínűleg csak hiba folytán hagyták ki)

Belső oldal: A Kérő utca megálló neve Menyecske utca lett (ez bizonyítja, hogy ez a tábla későbbi, mivel az 1985-ös menetrendi könyv még Kérő utcát ír).

A járat közlekedését 1990 szeptemberétől az akkor induló 41-es autóbusz váltotta fel.

42

Évjárat1984. november (a metró új szakaszának átadása) - 1985. július (Polgár utca megálló megszüntetése)

Belső oldal: A gyorsjáratok sajnos lekoptak róla.

Az autóbuszok útvonala a Békásmegyeri végállomásnál 1986 márciusában a lentebb látható ábra szerint módosult:

Évjárat1986. december (a körforgalmi 118-as helyett már a Bogdáni úti közlekedik) - 1987. március (Ortutay Gyula utca visszanevezése Pozsonyi utcára).

Belső oldal: Útvonalmódosítás Békásmegyeren a fentebb bemutatottak szerint. A Polgár utca megálló kis megállóköze miatt még 1985 júliusában megszűnt. Megszűnt a körforgalmi 118-as, és feltüntettek egy kimaradt 134-es átszállást. A Pozsonyi utca neve rövid ideig (1985. december - 1987. március) az Ortutay Gyula nevet viselte, ezt örökíti meg a tábla.

Évjárat1991 (már keretezett gyorsjáratok, de még létezik a 134-es.)

Külső oldalA Korvin Ottó tér neve Szentlélek tér lett. A Pünkösdfürdő utca felett eltűnt a Békásmegyer felirat.

Belső oldalMegállóváltozások: Korvin O. tér -> Szentlélek tér, Czetz János utca -> ~ köz, Ortutay Gyula utca -> Pozsonyi utca (még 1987-ben módosult) , új megálló: Római tér (1991. január). Az átszállási változások esetén csak a közlekedési változásokból adódóakat jelöltem: 84-es helyett már 84-es jár, elindult a 106-os. Azóta megszűnt az 55 és 184-es, és lerövidült az 55-ös.

Évjárat1992 második fele (már nem jelöli a 134-es buszt).

Külső oldal: Rövidítve visszakerült a Békásmegyer felirat, érdekes a félredölt S betű.

Belső oldalAz Aqiuncum K betűvel van írva, a Szénhidrogén kutató megállóban megszűnt a rövidítés. Az átszállások közül a meghosszabbított 34-est mindenhol feltüntették, a megszűnt 134-est pedig kiszedték a listából.

Évjárat1994. június, első tojáslogós

Külső oldal: 1994 júliusától az autóbuszok már Békásmegyer Hév állomásig közlekednek. Ez a módosítás hagyományos régi típusú betűkkel készült, valószínűleg azért, mert a mintát egy másik Békásmegyeri járat táblájáról vették (143,186).

Belső oldalMegállóváltozás a végállomás módosulásán kívül nem történt.

Évjárat1997 második fele

Belső oldalTörölték a megszűnt járatokat (84,86,142).

Évjárat1999 első fele

Külső oldalA korszakra jellemző kis járatszám és az újlogós táblákéhoz hasonló betűk.

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista, vastag járatszámmal. A megállólistában tartalmi változás nem történt.

Évjárat: szintén 1999 első fele

Külső oldal: Egyetlen különbsége, hogy külső oldalában visszatértek a régi mintára, mivel az előző tábla kicsiny száma kevésbé volt látható.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Új járatok: 18A busz (1999. május), 1A villamos (2000. december), Békás-busz (2001. október)

Évjárat: 2005. január 22. (új megálló a Rómaifürdőnél)

Évjárat: 2007. július, puha műanyag.

Külső oldal: Kisebb feliratokkal.

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". HÉV helyett Szentendrei HÉV megnevezés használata és két megállónál történő beszerkesztése.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Volán, MÁV és további elmaradt átszállások feltüntetése.

Évjárat: 2008. április, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással, tartalmi különbség nélkül.

Külső oldal: Nagyobb karakterek, kisebb sorközzel.

2008.09.06-tól összevonásra került a 146-ossal, a továbbiakban 134-es jelzéssel közlekedett.

43

1982. január és 1984. november között használták ezt a fémtáblát.

Egy másik típusú régi sablon is létezett. Gyűjtemény részeként újrafújásával lett rekonstruálva egy műanyag táblára,

A járat 1985 májusában megszűnt.

1990 decemberében a 3-as metró újpesti szakaszának átadásával a 43-as buszok közlekedését az azonos útvonalú, de több megállóval rendelkező 43-as váltotta fel.

Évjárat1990. december

A járatnak vonalközi végállomása volt Újpest-városkapunál, eleinte csak a Petőfi laktanya irányában, később pedig csak az Árpád-híd felé. Mikor utóbbi lépett életbe, akkor toljavítóval eltüntették a "VÁ." feliratot, lásd a képen.

Évjárat1992

Külső oldalA végállomás elnevezésében Újpest helyett már Megyer szerepel.(a 80-as évek végétől egyre inkább kezdett kiépülni a Megyeri rész, önálló résszé alakulva, elválva Újpesttől (a térképek is csak 1990-től jelzik a Megyer feliratot a térségben).

Belső oldalMegálló átnevezések történtek. Az átszerkesztések nyomát jobban megfigyelve észrevehetjük (kissé félre vannak dőlve): Táncsics Mihály utca -> Károlyi István utca, Lipták utca -> Zsilip utca, Hoffman utca -> Béla utca.

Évjárat1993. július (A járat útvonala a Vízművek lakótelepig hosszabbodott).

Külső oldalA hosszabbításnak megfelelően régi típusú betűkkel átdolgozták.

Belső oldalCsak egy megálló átnevezés történt vastagabb betűkkel szerkesztve: Árpád út /Váci út/ -> József Attila utca. Pótolták az Újpest városkapunál korábban kimaradt 121-est (nagyobb számokkal).

Évjárat: 1994. április (utolsó széria)

Belső oldal: Újpest-városkapunál törölték a VÁ. feliratot, mivel a vonalközi végállomást ebben az időszakban már a másik irányban (Árpád híd felé) alkalmazták

Az újpesti Petőfi laktanya szerepe a kilencvenes évek közepére egyre inkább csökkent, ráadásul a metró és más járatok párhuzamossága miatt a 43-as alacsony kihasználtsággal közlekedett. Ennek következtében 1995 áprilisában még a nagy járatmegszüntetések előszeleként megszűnt. Tojáslogós darab nem készült.

 
Járattörténeti adatok (1977-1997)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Halloween mix-ek és Jelmez mix-ek már 500.-Ft/kg-tól 1 zsák 15-18 kg gyors 1-2 napos szállítási határidõ    *****    Sniffany felnõtt meséi, képei és versei a blogon :)    *****    Lilith Megéhezik 4 - Az Apáca Show,a fantasy új epizódja elérhetõ    *****    Felnõtt mesék, különös történetek, némi erotikával fûszerezve. Versek, eszmefuttatások. Underground írások,Sniffanytól.    *****    BLACKPINK NEWS • Gyere és ismerd meg a világ egyik legismertebb és legnépszerûbb dél-koreai bandját, a BLACKPINK-et!    *****    LEPD MEG MAGAD VAGY SZERETTEDET EGY KÜLÖNLEGES MANDALÁVAL, VAGY ÁSVÁNYÉKSZERREL! RENDELÉS ÜZENETBEN VAGY AZ OLDALON!    *****    Ismerd meg és nézd meg a norvég SKAM címû sorozatot és 7 további remake sorozatát! Naponta friss hírek! SKAM - SKAM    *****    IGAZÁN DÖGÖS ÉS EGYEDI SZERETNÉL LENNI? 10-20% CSAK MA MINDEN ÁSVÁNYKARKÖTÕRE, GYÖNGYKARKÖTÕRE, MEDÁLRA! NÉZD MEG FB-OT!    *****    "Eljött értünk a végzet, s keze nyomán milliók hulltak élettelenül a porba. Félelem bûze áradt szét." - SZEREPJÁTÉK    *****    Angolturi Lerakat - Angol használtruha kereskedés. Gyerek és felnõtt ruhák már 350.-Ft/kg-tól Gyors kiszállítás    *****    Ismerd meg és nézd meg a norvég SKAM címû sorozatot és 7 további remake sorozatát! Naponta friss hírek! SKAM - SKAM    *****    KÖLTÖZÉS - www.kitfitbefit.hu- Fitness - Életmód - Cikkek- www.kitfitbefit.hu - www.kitfitbefit.hu - www. kitfitbefit.hu    *****    Ismerd meg és nézd meg a norvég SKAM címû sorozatot és 7 további remake sorozatát! Naponta friss hírek! SKAM - SKAM    *****    Suzanne Collins - Énekesmadarak és kígyók balladája Gyere nézz be! #ÉhezõkViadala #Read&Speak Blog #GyereNézzBe    *****    Mistfall egy csodálatos hely amely elvarázsol játék közben!    *****    Mistfall egy gyönyörû hely amely elvarázsol játék közben!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek bele kell néznie. Rendeld meg a képleted én segítek értelmezni amit látsz!    *****    Hamarosan megjelenik a Csókfülke címû film második része. Premier: 2020 július 24. Ne maradj le semmilyen információról!    *****    Silhouette in the Darkness - Reménykedni valamiben, majd elveszíteni: az jobban fáj, mintha semmit sem reméltél volna.    *****    Enigma Disease ⊱ Egy háborút már önmagában vívni is nehéz; s megmenteni mindenkit? Tudd: nem lehet...