1999. május 27-30. és június 12-13. üzemzárás 56-os pályafelújítás (új Hüvösvölgyi végállomás előkészítő szakasz):
80-as évek második feléből:
1990. augusztus 3. - szeptember 26.: Moszkva tér és Krisztina körúti pálya átépítése, de későbbi pótlás (1992. augusztus) során is használva:
Fenti tábla későbbiek során felülmatricázott változata:
1994.03.10. - 04.08., vágányfelújítás miatt, de valószínűleg az 1995 novemberi Várfok utca kitérőcsere idején is használatban, továbbá az 1996 novemberi Németvölgyi úti felújítás során
1999. május 4. - július 6., Alkotás utca közmű- és vágányépítés
2001. szeptember 21-23. Moszkva tér kitérőcsere
Puha műanyag:
1990.augusztus 3 - szeptember 26.: Moszkva tér és Krisztina körúti pálya átépítése:
1992. augusztus 25. - 31. üzemzárás Alkotás utca, Nagyenyed utca, Németvölgyi út vágányfelújítás:
1994.03.19. - 20. üzemzárás és 26-27. üzemzárás, vágányfelújítás miatt, de valószínűleg az 1995 novemberi Várfok utca kitérőcsere idején is használatban:
1996. február 15. - március 8., Hegyalja út + Villányi út vízcsőépítési munkálatok
1998. augusztus 17. - szeptember 30. - Alkotás utca + Villányi út pályafelújítás
1999. május 4. - július 6., Alkotás utca közmű- és vágányépítés, de használatban a 2001. szeptember 21-23. Moszkva tér kitérőcsere során is:
1990. május 8. - június 15. Erzsébet királyné útja vágányfelújítás, de későbbiek során (1991. május 22. - június 20. vágányzár) is használva:
1993. június 1. - 14. üzemzárás Nagy Lajos király útja vágányfelújítás:
A régies külső ellenére valószínűsíthető, hogy a 2000. augusztusi vágányzár során készült ilyen tábla, mivel a régi minta elérhető volt:
2001. július 30. - augusztus 19.: Nagy Lajos király útja pályafelújítás
2001. július 20. illetve 23-27., Erzsébet királyné útja - Nagy Lajos király útja csomópont vágányfelújítás:
67V
1997 márciusától a vágányok rossz állapota miatt, kezdetben ideiglenes jelleggel a 67-es villamos helyett pótlóbuszok közlekedtek.
Évjárat: 1997. március, a járat indulásakor. Puha műanyagból.
Külső oldal: A villamostábla alapján készült, emiatt a betűméret jóval kisebb a buszokon megszokottnál.
Évjárat: 1997. október. Kemény műanyagból.
Belső oldal: A 69A villamos megszűnt.
Évjárat: 2000. december
Külső oldal: Átmeneti típusú számmal és feliratokkal.
Belső oldal: Vékony betűs megállólista, újabb típusú logóval. Feltüntették a korábban kimaradt pólus-buszt. Új járat a 63-as villamos, megszűnt a 23-as villamos. Az új 1A villamos valamint a palota-busz kimaradt.
Változatlan belső oldallal, azonban kis járatszámmal, és eltérő végállomáselrendezéssel is készült tábla.
Évjárat: 2001. október
Külső oldal: A végállomás elnevezése 2001 októberétől Mézeskalács tér.
Belső oldal: A végállomási rend 2001 augusztusában módosult. A korábbi végállomás Vasutastelep utca elnevezésű megállóként üzemel tovább. Számos megálló-átnevezés is történt. Új járatok: 1A és 3-as villamosok, palota-busz. Megszűnt: 63-as villamos.
Évjárat: szintén 2001. október
Külső oldal: Kisebb karakterek.
Belső oldal: A járatszám lejjebb lett igazítva, egyéb különbsége nincs.
Évjárat: 2002 első fele
Belső oldal: A tojáslogó újabb típusú, nem "grafikus". A járaszám nem a vastag típussal, hanem ismét 2000-es szériával azonos. Egy elmaradt Palota-busz átszállást feltüntettek.
Évjárat: 2002. július (32-es megszüntetése) - 2003 eleje, utolsó tojáslogós.
Belső oldal: A 32-es törlésén kívül nincs különbsége.
Évjárat: 2004. június (új megálló létesítése a Cházár András utcánál)
Belső oldal: Egyedi kialakítás: szokatlanul kicsi átszállási számokkal, valamint az átszállási kapcsolatok felirat is a megszokottnál feljebb került. A járat Thököly úti szakaszán az összes megmaradt villamos-peronos megállót áthelyezték a 7-es család megállóiba, ezzel egyidejűleg megálló létesült a Cházár András utcánál is. Új járat (2003. június) a 132-es, feltüntették a korábban elmaradt 82-es trolit és a Pólus-buszt. A Keleti pályaudvar felé a Rákospalota utca megálló új neve hibás, ebben az irányban nem történt átnevezés.
Évjárat: 2004 vége - 2005 első fele
Belső oldal: A táblázatot rendezték a megszokott arculat szerint, a hibás Rákospatak utca megállót korrigálták.
Évjárat: 2005. szeptember
Külső oldal: Alig észrevehetően, de kisebb betűkkel és járatszámmal készült. A Baross tér után vessző van.
Belső oldal: Tartalmi különbség nélkül. A korszakra jellemzően a logó a tábla aljára került, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek" kifejezést használnak. A belső járatszám vízszintesen összenyomott, vékonyabb.
Évjárat: 2005. december 3.
Külső oldal: Betűk tekintetében a 2004-es szériát követi, a járatszám pedig az előző szériához képest nagyobb, de a 2004-es szériánál kisebb.
Belső oldal: A 73-as helyett a hosszú 73-as közlekedik. Megszűnt a 7A.
Évjárat: 2006. március (új megálló létesítése a Keleti pályaudvarnál), kemény műanyag.
Belső oldal: Zrt-s logó. Új megálló létesült a végállomástól (egykori villamos-forduló) történő elindulást követően a 7-es család buszmegállójában, ezt azonban hibásan vastagon szedték.
Évjárat: 2006. október (132-es megszüntetése), puha műanyag
Külső oldal: Ismét a 2005 őszi kinézet.
Belső oldal: A vastagon szedett Keleti pu. megállót javították, és feltüntették az itt megálló járatokat, azonban a megállók sorszámozását elrontották: kétszer van 7. megálló.
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.
Belső oldal: A megállók sorszámát javították, a Baross téri megállót egy sorba írták, így az átszállások elvesztek. Feltüntették a MÁV járatokat, a Mézeskalács tér felé a Hungária körútnál törölték a fölöslegesnek ítélt 7, 73-as átszállásokat. Megállókat neveztek át: Rákospatak utca (Erzsébet királyné útja) -> Rákospatak utca, Szuglói Körvasút sor -> Öv utca, Róna utca -> Nagy Lajos király útja.
Évjárat: 2008. április, digitális nyomtatással.
Külső oldal: Vízszintes irányban összenyomták, függőlegesen elnyújtották a betűket, a járatszámot balra húzták, így a Mézeskalács tér két sorba is elfért.
Belső oldal: Az autóbuszok végállomását a 4-es metró építése miatt a Verseny utcához helyezték, a 30-as buszokhoz. Emiatt megszűnt az első megállóhely is, és fölöslegessé vált a 30-as feltüntetése a Dózsa György útnál. Az ellenkező irányban a végállomást a 30-assal azonos útvonalon, a Verseny utcán keresztül közelítették meg, érintve a Verseny utca - Dózsa György út sarkán lévő megállót.
A járat szerepét 2008.09.06-tól a meghosszabbított 5-ös busz vette át.
1990. május 8. - június 15. Erzsébet királyné útja pályafelújítás idején:
1991. április 16. - június 20. Erzsébet királyné útja vágányfelújítás Kolumbusz utca - Nagy Lajos király útja között
1998. május 14-18.. Erzsébet királyné útja pályafelújítás idején:
2000. augusztus 9. - szeptember 3. : (Nagy Lajos király útja x Erzsébet királyné útja 3-as villamos vágánykiágazás kiépítése miatt), valamint 2001. júliusi Nagy Lajos király úti pályafelújítás során is:
2002. szeptember 7. - október 16. üzemzárás Bánkút utca vágányépítés:
Utólag matricázott kivitel:
puha:
puha:
Kemény:
|