33
Az autóbuszok 1983 novemberéig - a 133-as beindításáig - közlekedtek a Dráva utcáig. Eredeti sablon segítségével rekonstruált tábla:
Fém duplaoldalas, eredeti darab:
Évjárat: 1990. december (a 105-ös beindításakor) - bár az Élmunkás teret átnevezték, belül még a régi név olvasható.
Évjárat: 1991. január (keretes gyorsjáratos megállólista) - 1991. június (Landler Jenő utca -> István út)
Külső oldal: A végállomásokat megcserélték.
Belső oldal: Ellenkező irányt jelöl így érdemi összehasonlítás nem végezhető
Évjárat: 1992 vagy 1993.
Belső oldal: Landler Jenő utca -> István út (1991. június), Gorkij fasor -> Városligeti fasor (1991. október). A szerkesztéseket a hagyományos balosokra jellemző betűtípussal végezték.
Évjárat: 1994. november (első tojáslogós). Megállóváltozás nincs a balos irányához képest.
Évjárat: 1995. március (a hónap lemaradt a tábláról), utolsó széria
Belső oldal: Már jelöli a 173-as buszt (1994 decemberében indult). Logó nélkül készült.
A járatot párhuzamosságra hivatkozva 1995 júniusában megszüntették. Valóban több járattal párhuzamos volt, de önálló szakasszal is rendelkezett (ez a terület pótlás nélkül maradt). Közvetlen kapcsolatot biztosított Ferencváros és Terézváros között. Sokan tiltakoztak az intézkedések ellen (akárcsak az 1-es busz esetében), de nem sikerült megmenteni a 33-ast.
33 - Nagytétény
A 3-as járat jelzése 2008. szeptember 6-tól 33-ra változott.
Évjárat: 2008. szeptember 6, a járat indulására készült duplaoldalas kivitel, ritka kivételként ez még táblára nyomott formában készült.
KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL
Évjárat: 2008. szeptember, a járat indulásakor, vagy néhány nappal később. Matricás.
Külső oldal: A Karinthy Frigyes út elhagyása (holott a végállomás neve nem változott), emiatt a Móricz Zsigmond körtért középre húzták.
Belső oldal: Hengermalom út hibásan utcának olvasható (Nagytétény felé).
Évjárat: 2009. február. Matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: A későbbi táblázatosokra jellemzően vékonyabb vonalakkal készült, a jobb áttekinthetőség érdekében. A Szabadság híd 2008. decemberi megnyitása utáni változások: pótlójáratok és 41A villamos megszűnése, a 47-49 ismét közlekedik, azonban a 19-es villamos nem jár a rakparti csatornaépítés miatt. A dél-budai szakaszon ugyan ismét a 47-es jár az 56-os helyett, ezt kifelejtették az átszerkesztéseknél. Hengermalom út továbbra is hibásan utcának olvasható (Nagytétény felé).
Évjárat: 2010. május. Matricás.
Külső oldal: Korszakra jellemzően Zurich karakterekkel, kék színben
Belső oldal: Átmeneti korszak, ahol a belső oldal még táblázatos kialakítású, de kék színű Zurich járatszámmal és kék (szlogenes) logóval. Az Allé építése miatt a viszonylat útvonala többször módosult, 2009 májusától ismét a Karinthy Frigyes úton közlekedik mindkét irányban, ezért Nagytétény felé Szerémi sor megálló megszűnt, helyette a Budafoki út megálló létesült, míg a Móricz Zsigmond körtér felé a Karinthy Frigyes útnál állnak meg a Bercsényi utca helyett. A Hengermalom utca hibát korrigálták útra (Nagytétény felé). Volán és MÁV átszállások feltüntetése. Megszűnt járat: 150A. Elmaradt átszállások feltüntetése (114-es család, 251-es a Városház tér térségében). Az előző szérián elmaradt 47-est villamost feltüntették az 56-os helyett.
KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL
Évjárat: dátum szerint 2010. december, valójában 2011. április lehet (a május 1-jén induló 13A-t jelzi már, de még nincs BKK logó). Matricás.
Külső oldal: A hivatalos végállomásnévnek megfelelően a Karinthy Frigyes út feltüntetése, emiatt a járatszámot kissé jobbra kellett húzni.
Belső oldal: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, intézmények és kerületek feltüntetésével. Megállóátnevezés: József Attila utca -> Háros vasútállomás. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.
KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL
Évjárat: dátum szerint 2010. december, valójában 2011. június vége. (július 1-től megállók átnevezése). Matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: A Budafoki út megálló nevének egységesítése mindkét irányra, az Október huszonharmadika utca megálló átnevezése és ugyanitt posta feltüntetése. BKK logó megjelenítése elkülönített sávban, ezáltal a logók mérete csökkent.
Évjárat: dátum szerint 2010. december, valójában 2011. július eleje. Matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy a Szerémi útnál törölték a postát.
Évjárat: 2011. július. Matricás.
Külső oldal: Nem változott (bár ezt a darabot éppen egy korábbi, 1005-ös szériára ragasztották, aminek a külső oldalát meghagyták)
Belső oldal: A dátumon kívül sem tartalmi sem szerkesztésbeli különbsége nincs.
Évjárat: 2013. május (a június 1-i változásokra készítve). matricás.
Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás. A tábla a korai Frutigeres táblákra jellemzően kisebb járatszámmal és elnyújtott betűkkel készült. Mindkét végállomás elnevezése változott, Móricz Zsigmond körtér esetén egyszerűsödött.
Belső oldal: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények, kerületek megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal). Végállomások átnevezésén kívül az irányonként eltérő elnevezésű megállóknál mindkét irányban egységes elnevezés használata. A járat már nem tér be a Harbor Parkhoz. Megálló átnevezése: VEGYÉPSZER -> Bányalég utca. Rákóczi úti járatok (173, 173E) és 33E viszonylat átszervezése (133E lett belőle), hosszú 203-as megszüntetése. Városház téren az átszállások nagyrészét törölték, mivel ezek más megállóknál jelezve vannak.
Évjárat: 2013. augusztus 3. (útvonalmódosítás). külső oldal táblára nyomott, belül matricás.
Külső oldal: Már a megszokott Frutigeres kialakítás, a járatszám nagyobb, a betűk pedig nincsenek elnyújtva (bár méretük még a szokványosnál nagyobb)
Belső oldal: A Móricz Zsigmond körteret a mai formájában átadták (még metró nélkül), ezért ott körforgalomban közlekedik Újbuda-központ érintésével. A helyigény miatt a belső járatszám balra lett igazítva és a nagytétényi végállomás két sorba szedve.
Évjárat: 2014. március 28. (4-es metró átadása). Mindkét oldalán táblára nyomott
Külső oldal: Kisebb betűméret. Móricz Zsigmond körtéren metróállomás.
Belső oldal: A belső járatszám kisebb lett. A metró miatt rengeteg változás (lényegesen kevesebb járat indul a Móricz Zsigmond körtérről, a Rákóczi úti járatokat ismét átszervezték, 133E és 233E helyett a 133-as és 233-as közlekedik, További új járatok: 101, 153, 158, 258, 258A, 287 buszok és 48-as villamos. Megszűnt: 150E, 240. Megállóhelyek tekintetében a Móricz Zsigmond körtér térségében a zárójel helyett "perjeles" kiírással jelölnek két megállót. Nagytétény vasútállomás -> Nagytétény, Erdélyi utca. Angeli utca -> Angeli utca / Nagytétényi út.
Évjárat: 2015. április. Mindkét oldalán táblára nyomott
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Megállóváltozások: Dombóvári út -> Budafoki út / Dombóvári út. Hálózati változások: az 1-es villamos a Fehérvári útig közlekedik, ennek kapcsán változott a 103-as útvonala is. A 4-es metró utáni hálózat felülvizsgálata után változások, többsége március 16-tól: új járatok - 153A, 154, 241, 241A, 251A, 252, 253. megszűnt - 258A, útvonala jelentősen változott - 258. Szerkesztésbeli változások: Szerémi sor megálló egysorba szedve.
garázsmeneti tábla
2011. január, matricás:
KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL
2013. május. Külső oldal táblára nyomott, belül matricás:
33A
2008. szeptember 6-tól az egykori 3-as 33-as jelzéssel közlekedett, jelentősen ritkábban, míg a frekventált szakaszán a korábbi követésnek megfelelően betétjárat indult 33A jelzéssel.
Évjárat: 2008. szeptember 6, a járat indulására készült duplaoldalas kivitel, ritka kivételként ez még táblára nyomott formában készült.
Évjárat: 2008. szeptember, a járat indulásakor, vagy néhány nappal később. Matricás.
Külső oldal: A Móricz Zsigmond körtér két sorba szedése miatt a járatszámot oldalról összenyomták, és függőlegesen pedig elnyújtották.
Belső oldal: Hengermalom út hibásan utcának olvasható (Nagytétény felé).
Évjárat: 2009. március. Matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Megállóváltozások: még 2008. szeptember 25-től változott a végállomási rend Nagytéténynél, önálló végállomási fel- és leszállóhely létesült. A Hengermalom utcát továbbra sem korrigálták útra (Nagytétény felé). Stílusbeli változások: A későbbi táblázatosokra jellemzően vékonyabb vonalakkal készült, a jobb áttekinthetőség érdekében. Hálózati változások: A Szabadság híd 2008. decemberi megnyitása utáni változások: pótlójáratok és 41A villamos megszűnése, a 47-49 ismét közlekedik, azonban a 19-es villamos nem jár a rakparti csatornaépítés miatt. Egyéb átszállások: A Móricz Zsigmond körtérnél indokolatlanul töröltek több más átszállást is (153, 203, 240).
2009. június 6-tól megszűnt, mivel a 33-as önálló szakasza sűrűbb közlekedést igényelt, továbbá az egyenletesség a budatétényi sorompó miatt a betétjárattal együtt nehezen volt tartható.
33E
2008. szeptember 6-tól az egykori 3-as 33E jelzéssel közlekedett.
Évjárat: 2008. szeptember 6, a járat indulására készült duplaoldalas kivitel, ritka kivételként ez még táblára nyomott formában készült.
KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL
Évjárat: 2008. szeptember, a járat indulásakor, vagy néhány nappal később. Matricás.
Külső oldal: A Móricz Zsigmond körtéri végállomás kisebb betűkkel, így a járatszámot nagyobbal ki tudták írni.
Évjárat: 2011. február. Matricás.
Külső oldal: Korszakra jellemzően Zurich karakterekkel, kék színben, Karinthy Frigyes út rövidítésével. A Nagytétény utáni vessző gyári hiba miatt összeér az ékezettel.
Belső oldal: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, intézmények és kerületek feltüntetésével. Megállóváltozások: 2009 májusától ismét a Karinthy Frigyes úton közlekedik mindkét irányban, ezért Nagytétény felé Szerémi sor megálló megszűnt, helyette a az Október huszonharmadika utcánál állnak meg, míg a Móricz Zsigmond körtér felé a Karinthy Frigyes útnál állnak meg a Bercsényi utca helyett, József Attila utca -> Háros vasútállomás, ezen kívül Nagytétény végállomás rendje módosult, külön végállomási fel- és leszállóhely létesült. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.
KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL
Évjárat: 2011. július. Matricás.
Külső oldal: Nem változott (bár ezt a darabot éppen egy 1102-esre ragasztották, aminek a külső oldalát meghagyták)
Belső oldal: A Karinthy Frigyes út megálló és az Október huszonharmadika utca megállók átnevezése július 1-től. BKK logó megjelenítése elkülönített sávban, ezáltal a logók mérete csökkent.
Évjárat: dátum szerint 2011. július, lehetséges inkább, hogy pár hónappal későbbi utángyártás. Matricás.
Külső oldal: Móricz Zsigmond körtér kisebb betűkkel, 3 sorban.
Belső oldal: Budafoki út (Szerémi sor) megállónál posta feltüntetése.
garázsmeneti tábla
dátum szerint 2011. január, valójában legkorábban május (BKK logó) lehet, matricás:
Jelzése 2013. június 1-től 133E-re változott, útvonalát a Bosnyák térig hosszabbították.
34
Évjárat: 1990. április (Somogyi utca -> Szent János utca) - szeptember (még létezik a Tanács üdülő és Fővárosi Tanács üdülő)
Évjárat: 1991 - 1992. május
Belső oldal: Fővárosi Tanács üdülő -> Békásmegyeri üdülők
1992 májusában a 34-es útvonala meghosszabbodott (összevonták a 134-essel).
Évjárat: 1994. augusztus (első tojáslogós)
Külső oldal: Ez a forma valószínűleg még 1992-ben alakult ki (amikor összevonták a 134-essel), a rövidítésből és régi betűkből ítélve.
Belső oldal: (Balos által jelölt irány, régebben is meglévő szakaszt vizsgálva): a buszok már nem érintik a Czetz János és Csalma utca megállókat [ez a változás összevonáskor történt). Érdekes bal oldalon a 4. megálló (Köles utca) eltérő mérete, hiszen a tábla elsőszériás tojás.
Évjárat: 1995. augusztus
Belső oldal: Törölték a megszűnő járatokat : 84,86,142. A szerkesztéseket igényesen, nyom nélkül végezték.
Évjárat: 1997 második fele, tartalmi különbség nélkül.
Évjárat: 1998
Különbség csak a logóban van, táblaelhasználódás miatt készült széria.
Évjárat: 2000. december
Belső oldal: Már jelöli az 1999 májusában indult 18A-t és a 2000 decemberében indult 1A villamost. Ezek feltüntetése a Szentlélek téri átszállások vékony számokkal való átszerkesztésével járt.
Évjárat: 2003 második fele, tartalmi különbség nélkül.
Évjárat: 2004 első fele
Külső oldal: Kisebb betűk, rövidítés nélkül. Belső oldala teljesen azonos az előző szériával.
Évjárat: 2004 második fele - 2005 első fele
Belső oldal: Két megálló nevének módosítása, mely változások valójában még 2001-ben történtek, de a táblákon később módosították.
Évjárat: 2005 ősz - tél (a tábla kialakítása alapján)
Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Békásmegyer felé a HÉV átszállásokat kissé balra húzták - közelebb a megálló-feliratokhoz. Óbuda, Szentlélek tér átszállásait két sorba rendezték.
Évjárat: 2006. december 1., puha műanyag. Ettől kezdve Újmegyeri tér felé is a Békásmegyeri lakótelepen keresztül közlekedik
Belső oldal: Zrt-s logó. Az új szakasz feltüntetése. Kifelé irányban törölték a 106, 146 és HÉV átszállásokat, mivel ebben az irányban fölöslegesnek ítélték. A HÉV-et pontosabb megnevezéssel jelöli ("Szentendrei"). Megálló átnevezés: Szent János utca -> Pozsonyi utca.
Évjárat: 2007. november, puha műanyag.
Külső oldal: Óbuda mellett vessző.
Belső oldal: Az előző széria gyér átszálláskínálatát módosítva több átszállás feltüntetése, közte a korszakra jellemzően Volán és MÁV átszállásokkal. A jobb oldali oszlopon gyári hiba miatt néhány vonal vastagabb lett.
Évjárat: 2008. január, puha műanyag, tartalmi különbség nélkül.
Évjárat: 2008. március, kemény műanyag, tartalmi különbség nélkül.
2008.09.06-tól útvonalát Pestre vezették át az Árpád híd metróállomáshoz, Békásmegyeren pedig útvonalának módosításával kiváltotta a 145-ös buszt.
Évjárat: 2008. szeptember 6., matricás.
Évjárat: 2008. november, matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Hálózati változások: új járat a 204-es (2008. szeptember 30-tól). Átszállások: A Volánbusz átszállások rendszerét jelentősen módosították, töröltek, áthelyeztek átszállásokat, továbbá egy 26-os átszállást áthelyeztek a Népfürdő utcához.
Évjárat: 2009. április, matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Tartalmi különbsége nincs, viszont a későbbi táblázatosokra jellemzően a táblázat vékonyabb vonalakkal készült és el lett nyújtva a jobb olvashatóság érdekében.
Évjárat: 2010. január, matricás.
Külső oldal: Korszakra jellemzően kék színű Zurich karakterekkel. P+R feltüntetésével.
Belső oldal: Átmeneti időszak, amikor még készültek táblázatosok, de már kék Zurich járatszámmal és színes P+R jelzéssel. Hálózati változások: a 29-es a Szentlélek térig közlekedik, míg a 134-es a Margitszigetre, ezért korábbi útvonalán 134A jelzésű járat indult. Átszállási változások: hajójárat feltüntetése, továbbá több elmaradt átszállás a Flórián tér térségében (118-as, 206-os), ugyanakkor több volán járatot töröltek.
Évjárat: 2010 tavasz-nyár (dátum nélkül készült), matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, intézmények és kerületek feltüntetésével. A Sujtás utcai kitérő rajza elcsúszott. Megállóváltozás nem történt. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.
Évjárat: 2010. október, matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: A Sujtás utcai kitérő rajzának javítása. Árpád hídnál a József Attila Színház feltüntetése.
Évjárat: 2011. január, matricás.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: A rossz sorrendben lévő 118-134A korrigálása az Árpád hídnál.
Évjárat: 2011. október (november 2-i változásra készítve), matricás.
Külső oldal: Új típusú metrópiktogram.
Belső oldal: Stílusbeli változások: Új típusú HÉV- és metrópiktogramok használata, BKK logó megjelenése, elkülönített fehér sávban (ezáltal a logók kisebbek). Hálózati változások: november 2-től a 134-es ismét a Szentlélek térig jár, tehát a korábbi 134A útvonalán, így az a jelzés megszűnt, a 312-es volán járat nem érinti az Árpád hidat, a Pünkösdfürdő hajójárat megszűnt. Megállóváltozások: Benzinkút -> Sinkovits Imre utca, továbbá a Medgyesi Ferenc utca írásmódja változott (Medgyessy). Egyéb szerkesztések: több "posta" törlése, III. ker önkormányzar nagy kezdőbetűvel szedve, további P+R feltüntetése.
Évjárat: 2012. szeptember, matricás.
Külső oldal: nem változott
Belső oldal: Stílusbeli változások: kisebb belső járatszám, a korszakra jellemzően jelmagyarázat megjelenése, BKV logó törlése, egyúttal a BKK logó nagyobb méretben a jobb felső részen A vasúti piktogram rövid ideig alkalmazott gőzmozdony ikon. Hálózati változások:Átkelőhajójáratok beindítása (12,13), új járat a 234-es (2012. augusztustól). Megállóváltozások: Medgyessy Ferenc utca megállónév használata mindkét irányban. Egyéb szerkesztések: több intézmény feltüntetése az Árpád hídnál, a Volán átszállásokat 800, 805-840 tartomány helyett összevontan 800-840-ként jelöli. A korábban magasabban szedett "III. kerület" feliratot lejebb igazították.
Évjárat: 2013. január 26. (útvonalmódosítás). Mindkét oldalán táblára nyomott.
Külső oldal: Továbbra is Zurich karakterekkel, de kövérebb, összenyomott formában, amely kizárólag a 2012 végén - 2013 elején készült táblákon volt alkalmazva. A korszakra jellemzően a P+R-t már elhagyták a külső oldalról.
Belső oldal: Stílusbeli változások: Új típusú piktogramok az átszállásoknál (autóbusz, villamos, P+R stb.). Megállóváltozás: Január 26-tól nem érinti a Sujtás utcát, helyette a 106-os tér be.
Évjárat: 2013. június. matricás.
Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás, piktogram helyett "M" jelzéssel.
Belső oldal: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények, kerületek megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal), megállónevekben "M" és "H" jelölésekkel. Megállóváltozások: az irányonként eltérő elnevezésű megállónevek egységesítése pl. Madzsar József utca / Pünkösfürdő perjeles elválasztású név mindkét irányra, vagy pedig egy jellemzőbb név kiválasztása mindkét irányra pl. Hadrianus utca. Szigeti bejáró -> Margitsziget / Árpád híd, Szentendrei út -> Czetz János köz. Hálózati változások: 2013. május 1-től a 109-206 járatok helyett a 9-es közlekedik. Átszállások: A Szentlélek tér - Bogdáni út szakasz átszállásainak újragondolása, rágyaloglási távolság alapján pl. 118-ast Szenlélek tér helyett a közös megállóban, a Raktár utcánál célszerű csak feltüntetni.
Évjárat: 2013. november 9. (a 15-115-133-as viszonylatok összevonása). mindkét oldalán táblára nyomott.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Hálózati változások: November 9-től a 15-115-133 járatokat összevonták. Augusztus 17-től a 234-es helyett az új 226-os közlekedik. Átszállások: Népfürdő utcánál az autóbusz átszállások a hajójáratok elé kerültek.
Évjárat: 2014. június. mindkét oldalán táblára nyomott.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Stílusbeli változás: Korszakra jellemzően kisebb belső járatszám és nagyobb megállófeliratok. Hálózati változások: Május 17-től a 15-ös a Gyöngyösi utcáig közlekedik, az Árpád hídig pedig az új 115-ös. Átszállások: Korábban kimaradt 134-es átszállás feltüntetése a Raktár utcánál. 226-os átszállásának áthelyezése a Margitszigethez, továbbá irányának pontosítása a Kaszásdűlőnél. Nimród utcánál a hajójáratok törlése, Népfürdő utcánál pedig egy sorba rendezése.
Évjárat: 2015. július. Matricás és táblára nyomott kivitelben is készült.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Hálózati változások: 296-os Békásmegyerre közlekedik (2014. szeptember 15-től), az 1-es villamos meghosszabbítása óta az 1A nem közlekedik. Megállóváltozások: Árpád hídnál (Váci útnál) az Árpád híd végállomás felé is megállnak a buszok, megálló átnevezése: Népfürdő utca -> Népfürdő utca / Árpád híd. Átszállások: Nimród utcánál a hajójáratok ismét feltüntetve. Árpád hídnál a Volán átszállások a végállomás helyett a megállóhelyhez helyeztve (ugyanitt a metrót is feltüntették), 118-as feltüntetése a Szentlélek térnél, 134-es törlése a Raktár utcánál.
Évjárat: 2016. február, mindkét oldalán táblára nyomott.
Külső oldal: Nem változott.
Belső oldal: Hálózati változások: január 15-én megszűnt a 86-os, helyette az új 109-es közlekedik, valamint meghosszabbították a 111-est. Átszállások: 134-es, 204-es, 226, 296-os átszállások feltüntetése, valamint P+R jelzése a Kaszásdűlőnél. 204-es iránymegjelölése a Madzsar József utcánál.
Évjárat: 2021. július. Mindkét oldalán táblára nyomott. Ez a tábla Dél-pesten készült az átszerelő buszok részére, Óbudán nem volt használatban.
Külső oldal: A korszakra jellemző újbalos kivitel. Február 1-től az Árpád híd metróállomás térségének neve Göncz Árpád városközpont. A karakrerek nem változtak.
Belső oldal: Hálózati változások: metrópótlás Lehel tértől befelé eső szakaszon, emiatt 1M és 79M járatok közlekedtetése. Átkelőhajók megszüntetése. Békásmegyeri hálózat átszervezése 2020. november 1-től: 143-as és 186-os megszűnt, 243-as ellentétes körirányban jár. Megállóváltozás: A végállomás átnevezése. Átszállások: Bubi állomások feltüntetése. Volán járatok szám helyett csak piktogrammal jelezve, Szentlélek tér és környékén jelentősen több átszállást tüntet fel, rágyaloglási távolságtól függetlenül. Kaszásdűlőnél nem jelez P+R-t, Aquincumnál vasúti kapcsolat feltüntetése.
UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (35-TŐL)
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|