bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
35 - 39

35

A járat Ferihegy vasútállomás átadásakor, 2007.07.15-én indult. Az új 35-135 járatpáros a 193-as járatot váltotta ki és az új vasútállomásig közlekedett. A 35-ös nem tért be a Mednyánszky utcához.

Évjárat: 2007. július 15., a járat indulásakor, puha műanyagból.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag

Belső oldal: Új megálló 2007.09.03-tól: Béke tér (Királyhágó út). a sorszámozást azonban elrontották. 82-es buszcsalád átszámozása. Pestszentimre Iskola-busz helyett Iskola-busz, ill. Helyközi busz helyett Volán kifejezés használata.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag

Belső oldal: 193 -> 193E.

A járat szerepét 2008.08.21-től az új 166-166A-266-os járatcsalád vette át.

35

Fémtábla a 80-as évek elejéről.

Évjárat1988. január (82-es meghosszabbítása Kőbánya-Kispestig) - október (82A beindítása)

Évjárat1988. október (82A beindítása) - 1990

Belső oldal: A Szarvas csárda térnél feltüntették az ekkor induló 82A-t, emiatt helyezték át az ide már ki nem férő 183-as átszállást. A Baross utcánál korábban hibásan a 136-ost jelölték, ezt most módosították a gyorsjáratra.

Évjárat1994. november, egyetlen tojáslogós széria készült.

Külső oldal: Rövidítések megszüntetése a korszakra jellemző szerkesztéssel.

Belső oldal: Vörös csillag utca -> Hofherr Albert utca, Pestlőrinc -> Pestszentlőrinc. Új megálló (1990 tavasza óta): Háromszék utca.

A járat párhuzamossági okokra hivatkozva 1995 augusztusában megszűnt.

36

Évjárat: 1992 - 1993

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: A korábbi balosszérián meglepően szűkösen fértek el a feliratok. Ennek okán is vezették be a 90-es évek közepére jellemző kicsinyített, oldalirányban összenyomott betűket a MÁV-állomás és Liszt Ferenc utca feliratokat illetően.

Belső oldal: A Margó Tivadar utcánál a 136-os buszpiktogramja lemaradt.

Évjárat: 1997 első fele (puha műanyag)

Belső oldal: Törölték a megszűnő 35 és 135-ös járatokat. A 136-os piktogramját pótolták.

Évjárat: 1997 nyár vége

Évjárat: 1999. március (136-os helyett a 19-es közlekedik)

Külső oldal: Átmeneti betűtípus, a korszakra jellemző kis méretű járatszámmal.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, vastag járatszámmal. Megálló átnevezése a Liszt Ferenc utca felé: Tersánszky Józsi Jenő sétány -> Iker utca lett (1997. október 1-től). Egy korábban elmaradt 194-es átszállást pótoltak.

Évjárat: 1999 második fele

Belső oldal: A Dolgozó útnál a 82, 82A átszállásokat törölték.

Évjárat: 2000 

Belső oldal: HIBÁS: a jobb oldali megállólista 2. olszlopában a bal oldali irány 2. oszlopa van, így a tábla utastájékoztatásra teljesen alkalmatlan. 

Évjárat: 2001

Belső oldal: Az előző széria hibáját korrigálták. Egy 50-es villamos átszállás áthelyezése, egy 194-es átszállás törlése.

Évjárat2003 első fele (pufibetűs), utolsó tojáslogós.

Belső oldalA korábbi szériákon törölt három átszállás ismételt feltüntetése.

Évjárat2004. október 3. (Pestszentimre-busz beindítása) - 2005 nyár

Belső oldalÚj járatok: Gloriett-busz, Pestszentimre-busz, Tesco-busz. Egy elmaradt 194-es átszállás feltüntetése.

Évjárat2005 ősz - tél, tartalmi különbség nélkül.

Belső oldalA járatszám felülre, a logó alulra került. Kapcsolatok helyett lehetőségek.

Évjárat2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még nem dátumozott), tartalmi különbség nélkül, Zrt-s logóval.

Évjárat2007. december, puha műanyag

Külső oldal: MÁV-állomás -> Vasútállomás.

Belső oldalMegálló átnevezése: Új temető út -> Puskás Ferenc utca. Megszűnt: Gloriett-busz. 82-es buszcsalád átszámozása. Elmaradt átszállások , továbbá MÁV és Volán kapcsolatok feltüntetése. A Margó Tivadar utcánál a 19-es és 136-ost növekvő sorrendbe rendezték.

Évjárat2008. február, kemény műanyag

Belső oldalVolán átszállás feltüntetése a Jegenye fasornál.

37

Évjárat: 1991 - 1992 első fele (még a 134-es közlekedik a Szentlélek térre) 

Évjárat1994. február, utolsó balos

Belső oldal: Flórián tér után eltűnt az "üzletközpont" kommentár. A 134-es egyesét kiszerkesztették (a 34-es közlekedik helyette.)

A midibuszok forgalombaállítása miatt a táblagyártás csak pótlások esetére korlátozódott.

Évjárat1999

Belső oldal: Farkastorki út 29. -> Királyhelmec utca.

2003-ban munkálatok miatt az autóbuszok nem tudtak visszafordulni a Jablonka útnál, ezért az Erdőalja útig közlekedtek a 137-essel párhuzamosan. Erre az alkalomra készült ez a duplaoldalas tábla pufibetűs stílusban.

A vonalon 1995-től midibuszok közlekedtek, így csak pótlás- kijelzőelromlás esetén volt szükség táblákra.

Évjárat2002 (pufibetűs stílus)

Belső oldalA balos által megjelölt irányhoz képest egy megállóváltozás történt: Farkastorki út 29. -> Királyhelmec utca.

Évjárat2008. február, kemény műanyag

Belső oldalVolán járatok és néhány korábban kimaradt átszállás feltüntetése. A Szentlélek tér felé új megálló a Serfőző utcánál.

Évjárat: 2008. május - június körül, digitális nyomtatással. Duplaoldalas kivitel.

2008.09.06-tól jelzése 237-re változott.

38

Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Évjárat1992 második fele, vagy 1993 (Már nem jelöli a 38A járatot)

Külső oldal: Tanácsház tér -> Szent Imre tér

Belső oldal: Új megálló: Lacházi fogadó. Megszűnt: Szakorvosi rendelőintézet. Minden lehetésges átszállást kiírtak, valamint a Szent Imre téren az 59A van kiszerkesztve, ennek okát nem tudom.

Évjárat1994. szeptember (első tojáslogós)

A határátlépő csík a korszakra jellemző vastag sárga. A balos által megjelölt irányhoz viszonyítva a megállók nem változtak.

Évjárat1995. szeptember. A csík árnyalata vöröses lett.

Belső oldalMegállóváltozások: Csepel autógyár irányába a Betonárugyár megálló neve 8654. utca, a Vízművek I. neve 8653.utca, a Vízművek II. neve Vízművek lakótelep lett (a másik irányba érdekes módon megmaradtak a régi elnevezések). Átszállások, Autógyár felé: Csepel, Hév állomásnál az 59A feltüntetése, Csepel Autógyárnál a HÉV feltünetése. Szent Imre tér felé: törölték a megszűnt 148-ast (helyére az 59A került) és a rövidült 19-est. Feltüntetésre került Hárosnál a 138-as, a Szent Imre téren a 152-es és 159-es. A pontosabb utastájékoztatás érdekében megjelölték az utolsó budapesti megállókat.

Évjárat1996, puha műanyag. Duplaoldalas kivitel, határátlépést jelző csík nélkül. Elképzelhető, hogy nem is volt forgalomban.

A járat útvonalán a tájékoztatóban is leírtak szerint Volán autóbuszjáratok közlekedtek 1996 szeptemberétől a cég tarifáival.

38

Évjárat1987. május - 1989. február (már jelöli a 19-es járatot, viszont még nincs határátlépést jelző csík).

Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Belső oldal: A közigazgatási határ feltüntetése.

Évjárat1991 első fele

Belső oldalMegállóváltozások: Csepel HÉV végállomás --> ~ HÉV-állomás, Kossuth Lajos u. --> Halásztelek ~. Az évek óta kimaradt Kisgyár utca megállót pótolták. Átszállások: a korszakra jellemzően a buszok átszállásait minden lehetséges helyen kiírták, azonban eltűnt két HÉV-átszállás. A közigazgatási határ megállóhelyét már nem jelzi. Vízművek II és Kisgyár utca megállóknál utólag lekaparták a 38A-ból az A betűt, a járat megszűnésekor (1992. április).

Évjárat: 1992 első fele

Külső oldal: Mivel a belső oldal szitázáskor elcsúszott, így már csíkot sem helyeztek rá, használatban sem volt. Tanácsház tér -> Szent Imre tér

Belső oldal: Tartalmi különbsége nincs (a végállomás névváltozásán kívül). Mivel használatban nem volt, a 38A lekaparásától is megmenekült.

Évjárat1995. február, utolsó széria

Külső oldalA végállomás elnevezése Szent Imre tér lett, ezt még a balosok idejében szerkesztették (régi típusú betűket). A határátlépést jelző csík a korszakra jellemzően vastag sárga és érdekes módon nem a járatszám mögött, hanem előtte húzódik.

A balos által megjelölt irányt vizsgálva nem történt változás.

Augusztus 1-jétől még módosultak a járat megállói (lásd a megállóhelyi táblák menüben), de új táblákat már nem készítettek. Az autóbuszok a Diófa sor megálló helyett az Ady Endre utcában álltak meg.

A járat 1995 decemberében takarékossági okokból megszűnt, Ikarus 280-asok közlekedtek rajta. Ettől kezdve csak a 38-as nyújtott szolgáltatást a térségben (majd később helyette a Volánbusz).

38A

Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor.

Külső oldalA külső oldalon kiírt Kossuth Lajos utca végállomás egy ritkán használt forma: rövidítés helyett kicsinyítéssel oldották meg, hogy kiférjen.

Belső oldal: Tanácsház térnél a kisebb betűvel szedett 19-es és a Hárosi iskolánál írt 138-as átszerkesztés.

A járat egyes menetekben a Pestvidéki gépgyárig közlekedett, ilyenkor ezt a kiegészítő táblát is alkalmazták:

Évjárat: 1992. január körül (a 138-as autóbusz már nem a Hárosi iskoláig közlekedik, hanem Budatétéenyre megy át, hiszen még Háros megállóhelynél is átszállhatunk rá)

Külső oldal:  A csíkozás valamiért elmaradt. Tanácsház tér -> Szent Imre tér

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése. Az időszakos gépgyári kitérőt is jelöli.

A járat ebben a formában 1992 áprilisáig közlekedett, majd megszűnt.

1995 augusztusában több év szünet után időszakos járatként rövidebb útvonalon újraindult a 38A járat. Akkoriban még közigazgatási határt átlépő járatnak tartották számon (bár útvonala később sem változott).

Évjárat: 1995. augusztus, a korszakra jellemző vastag határátlépő csíkkal.

Ugyanezzel a dátummal egy másik tábla is készült vöröses árnyalatú csíkkal.

Külső oldalA végállomások vastagabb betűvel lettek kiírva.

Belső oldalTöröltek néhány egyébként is teljesen fölöslegesen feltüntetett átszállást.

Évjárat1996. június (puha műanyag). A hátátlépő minősítés megszűnt.

Külső oldalIsmét vékonyabb betűk, mint a 95 augusztusi első darabnál.

Belső oldalA lista maradt a régi, természetesen eltűntek a "közigazgatási határ" feliratok, az átszállásokat pedig jelentős mértékben és látható módon (hézagokkal, kicsit félredőlt betűkkel, rossz számsorrenddel) megváltoztatták. Ezek a módosítások csak a logikusabb tájékoztatás miatt történtek (kivéve bal oldalt az első megállónál: a 79, 79A járatok új szakasza az 59A helyett).

A járat 1996 augusztusa után, amikor is a 38-as szolgáltatását a Volánbusz vette át, egésznapos járattá vált.

Kemény műanyag is készült a 96/6-os szériából.

Évjárat1998

Külső oldalÁtmeneti betűtípus, a korszakra jellemző kis járatszámmal.

Belső oldalVékony betűs megállólista, Lakihegy felé hiba: a 14.megállóhoz csak a 138-as busznál létező Dexter Kft. megállót írtak, és kétszer szerepel 15. megállósorszám. A Leadó csárda megállóhely neve Csárdára módosult, néhány átszállást feltüntettek a pontosabb tájékoztatás érdekében, illetve egy fölösleges HÉV-átszállást elhagytak. A logó még mindig a régi, a legtöbb táblán ezt ekkorra már kicserélték.

Évjárat1999

Belső oldalA korszakra jellemző vastag járatszámmal, új típusú tojáslogóval. Az ismétlődő megálló-sorszámot korrigálták, de a Dexter Kft. továbbra is olvasható.

Évjárat2003 év vége

Külső oldal2003-as táblákra jellemző egyedi betű és számtípus.

Belső oldal: 2003-as évre jellemző új típusú megállólista és buszpiktogramok. A járat már érinti a novemberben megnyílt Auchant és az ehhez vezető bekötőutat 2 új megállóban. A hibák az előző szériából természetesen itt már nincsenek

Évjárat2004

Belső oldal: A számozott utcás megállóhelyek nevének változásán túl nincs tartalmi különbsége.

Évjárat2006. június - 2007. március (már puha műanyag, de még dátumozatlan)

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűméret. A járatszám karakter-köze kisebb.

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Fölösleges átszállások (79,79A és a HÉV-állomásnál a HÉV) törlése, a Szent Imre térnél a HÉV feltüntetése.

Évjárat2007. december, puha műanyag

Külső oldal: Lakihegy végállomás neve változott. Kisebb karakterek, vízszintes irányban összenyomva

Belső oldal: Megállók átnevezése: Csepel, HÉV állomás -> vessző nélkül, Nefelejcs utca -> Tejút utca, Csárda -> Hárosi Csárda, Auchan Sziget -> ~ áruház. Elmaradt átszállások és Volán járatok feltüntetése.

Évjárat2008. május, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül, még az átszámozott 79, 79A járatokat sem szerkesztették át.

2008.08.21-től a járat jelzése 38-asra változott.

39

Évjárat1978. szeptember, a Margit híd felújításának befejezése után.

Belső oldal: Még színes piktogramokkal. Jelöli az 1979-ben megszűnt 11A járatot, valamint az egykori 60A-t is.

Évjárat: 1986. december (a járat útvonalmódosítása, új megálló a Szakorvosi rendelőnél)

Belső oldal: A tábla számos ellentmondást tartalmaz: jelöli az 1986 októberében megszűnt 9-es villamost /feltehetőleg nem törölték/, azonban az 1988-ban megszűnt 12,12A, valamint J járatokat nem jelöli. Utóbbi alapján akár 1988 június utáni tábla is lehetne, de mivel ismert két másik kései széria, melyek megállólistájának típusa eltérő, ezért 1986 decemberére datálom ezt a táblát. Számos járatváltozás történt 1978 óta: Megszűnt: villamos: 9 (villamos), buszok: 11A,16A,58V,60A,84. Új járatok: 21,84,116,158. Egy 59-es villamos átszállási lehetőséget pótoltak. Az 5-ös helyett a Csaba utcánál 5-öst írtak.

Évjárat: feltehetően 1986. december után - 1988. január (A 9-es villamos már nem közlekedik, de még léteznek a 12A, 12-es járatok)

Belső oldal: A megállólistát átdolgozták, azonban a Szakorvosi rendelő - 1986 decemberében létesített - megállóhelyet kifelejtették. A 9-es villamos viszont törölve lett, a 12,12A és J járatok pedig már szerepelnek a listán. Számos - valójában hálózatmódosítással nem járó - átszállásfeltüntetés is történt.

Évjárat: 1989. március - 1990. augusztus (16-os és 116-os járatokat már nem jelöli a Moszkva térnél, de még létezik az 5-ös)

Belső oldal: Megszűnt járatok: 12,12A,J. A Szakorvosi rendelőt továbbra sem jelöli.

Évjárat: 1994. május, első tojáslogós

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest az alábbi változások történtek: A Csaba utca megállóhely neve Moszkva tér (Csaba utca) lett, valamint pótolták a korábban sorozatosan lemaradó Szakorvosi rendelőintézet megállót.

Évjárat: 1997 második fele (kemény műanyag).

Belső oldal: Megszűnt vagy módosult járatok hézagos törlése: 12, 84, 86, 139 

Évjárat: 1999 második fele

Külső oldal: 21 év után változott a külső oldal. A korszakban 1-2 évig jellemző vastag feketét használó stílus (lásd még többek között: 48,56,78,104,150). Érdekes az "összeolvadt" két t betű.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, érdekes kicsiny járatszámmal (lásd még ilyet: 150). Goldmark Károly utca felé új megálló létesült még 1998 decemberében a Maros utcánál. Az 56 és 56E járatokat 1999 júniusában összevonták, helyettük lett az 56-os, ami a táblán véletlenül 56 ként szerepel. A Széna térnél leszedték a fölösleges információként szereplő 4-6 villamost (a Moszkva térnél már ki van írva egyszer), a Déli pályaudvarnál pedig kiírták az addig hiányzó 102-est. A tábla a kapcsolatok helyett lehetőségek szót használt, ez csak 2005-től terjedt el egységesen.

Évjáratszintén 1999 második fele 

Belső oldalTartalmi különbsége nincs, azonban itt a táblázat középre húzva helyezkedik el, valamint a járatszám vastag típus.

Évjárat: 2000

Belső oldal: Megpróbálták korrigálni az 56-os problémáját. A bekeretezés a jobb oldalon sikerült is, de a készítő annyira figyelmetlen volt, hogy a bal oldalon már a villamost keretezte be. A járatszám ismét vékony típus.

Évjárat: 2006 vége, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

Külső oldal: Matricás. Karakterek a tojáslogósokra és balosokra jellemző típussal készültek.

Belső oldala üres. 

Évjárat: 2008. március - július, digitális nyomtatással. Duplaoldalas kivitel.

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

~~~~ SOS ~ KÉRLEK, KÖVESD BE EZT A PROFILT, DIPLOMAMUNKÁMHOZ SZÜKSÉGES! DOBJ OTT EGY ÜZIT, ÉS VISSZAKÖVETLEK! ~ SOS ~~~~    *****    Rendelj részletes születési horoszkópot,3 éves ajándék elõrejelzéssel. Várlak szeretettel az oldalamon, kattints ide!!!!    *****    3D VIRTUÁLIS VILÁG!REGISZTRÁLJ TÖLSD LE A JÁTÉKOT ÉS ISMERKEDJ VILÁG SZERTE ÚJ EMBEREKKE!CLICKELJ A REGISZTÁLÁSHOZ!!!    *****    Vonatozzunk együtt a gyereknapon! Robogjatok Budapesten vagy Balatonfenyvesen, vagy készítsetek kisvonatot a Mesetárban!    *****    Filmes hírek és kritikák lelõhelye. ÚJ oldal, ami filmekkel és színészekkel foglalkozik. Nézz be most és máskor is!    *****    Az egyetlen magyar forrás a BOSSZÚÁLLÓK univerzumáról | Az egyetlen magyar forrás a BOSSZÚÁLLÓK univerzumáról    *****    HAMAROSAN - DOVE CAMERON RAJONGÓI OLDAL - HAMAROSAN - DOVE CAMERON RAJONGÓI OLDAL - HAMAROSAN - DOVE CAMERON    *****    KÖNYVAJÁNLÓK - ha nem tudod mit olvass, itt találhatsz hozzá inspirációt - BOOKISLAND    *****    Loki rajongók! Fan Fiction és egyéb történetek! Gyere és olvass nálam kedvedre! Ha tetszik, claim loyalty to me! (Loki)    *****    Ayang - Avagy milyen is a világ az én szememmel    *****    LÉGY A MAGAD ASZTROLÓGUSA és segíts másoknak is az asztrológia tanaival!    *****    Társszerkesztõket keresek a dakotajohnson.tk újranyitásához.Ha érdekel és szeretnél jelentkezni kattints a részletekért!    *****    Április 22. a Föld napja! Az ünnep alkalmából cifraszûrös juhászlegény vár benneteket a Mesetárban! Nézzetek be hozzánk!    *****    Asztrológiai tanácsadás, részletes elemzésekkel, a legkedvezõbb áron és teljesen ingyenes konzultáció, idõkorlát nélkül!    *****    Egy jégkorong-rajongó lelkészgyakornok lány blogja - ha van kedved, nézz be, szeretettel látlak :) Gréti    *****    Minden Kedves látogatómat szeretettel várom Asztrológia oldalamon, ahol az oktatás INGYENES, az elemzés BECSÜLET-KASSZÁS    *****    Ayang Avagy milye is a világ az én szememmel    *****    Charmed - Új külsõ - Még több tartalom - Még több információ, érdekesség - CHARMED - Bûbájos boszorkák - Varázslat - Cha    *****    BOOKISLAND -> A könyvek birodalma elvezet a képzeletünk világába! <- BOOKISLAND    *****    KUTYA VS MACSKA, MELYIK AZ OKOSABB? SZAVAZZ! FÉLSZ A ROBOTOKTÓL, VAGY SEM? MONDD EL! KUTYA VS MACSKA!KUTYA VS MACSKA!!!!