bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
Általános utastájékoztató táblák és egyéb ágazatok
 
32 - 35GY

32

Évjárat: 1978. március (végállomás áthelyezése az Állomás utcából a Zalka Máté térre) - 1981. október - ebben az időszakban létező végállomás-elnevezések. A járat ekkoriban a Vágó Béla (ma: Lomb) utca térségében végállomásozott, a metrót az Árpád hídnál csak 1984. novemberében adták át. 1981 után útvonal-módosítás történt, a végállomás elnevezése Váci útra változott.

Műanyag duplaoldalas kivitel.

 

Évjárat: 1989. június (megálló létesítése a Hajdú utcánál) - 1990. július (9-es és 55-ös megszüntetése, 55-ös rövidítése, 106-os meghosszabbítása)

Külső oldal: 1982-ben átadták az új kőbányai végállomást, azóta használatos a városközpont elnevezés. A metróátadás (1984. november) óta az Árpád hídig közlekedik.

Belső oldal:  A Hajdú utca megállóhely utólagos szerkesztése jól látható.

Évjárat: 1990. december (3-as metró utáni állapotok)

Külső oldal: A két végállomást megcserélték. Az Árpád híd végállomást metróállomás megnevezéssel egészítették ki.

Belső oldal: Megállóváltozás: Mogyoródi út -> ~ /Jeszenák János utca/. Megszűnt járatok: 3V,4A,9,20A,30,43,55,84. Új: 43,84. Rövidült: 20,55. Hosszabb útvonalon közlekedik: 106. Továbbá néhány elmaradt átszállást pótoltak: 36 és 62-es villamosok. Néhány járat (pl. 31,168) törlése indokolatlan.

Évjárat: 1993. december (130-as indulásakor)

Külső oldal: Ismét a régi elrendezés. Az Árpád-híd metróállomás felirata rövidítve lett. 

Belső oldal: Pataky István tér -> Szent László tér (vastagabb betűkkel), Mogyoródi út /Jeszenák János utca/ -> Mogyoródi út (tehát a korábbi elnevezés ismét érvényes). További, korábban elmaradt átszállások feltüntetése:13 és 28-as villamos, 74A troli valamint a 73-as busz. A korábbi szérián hibásan törölt - 31 és 168 - járatok ismét feltüntetve. Egy 20-as átszállás áthelyezése. 130 -> 130

Évjárat 1995. január, első tojáslogós

Külső oldal: A metróállomás rövidítés nélküli kiírása került vékonyított, összenyomott betűkkel.

Évjárat: 1996. március. Érdekessége, hogy a korszakban már csak puha táblákat gyártottak, ez viszont kemény műanyagból készült.

Belső oldal Törölték a megszűnt vagy módosult járatokat (1,43,62,132, a lerövidült 12-es és megszűnt 44-es villamosok), ezek a módosítások egyes esetekben igényesen történtek, a sort előrébb húzva, máshol ottmaradt a hézag. A jobb oldalon a Szent László téren feltüntették a korábban kimaradt 17-est.

Ritka eset, hogy 2 hónap alatt két széria is készült!

Évjárat: 1996. április, puha műanyag

Belső oldal: Időközben megszűnt a 46-os busz: ennek törlésén kívül más változás nem történt. A járatot a bal oldali listában hézagot hagyva törölték, a jobb oldalon a 45-össel együtt kiszedték, helyükre húzták a sort, majd a végére beillesztették a 45-öst.

Évjárat: 1996. október, puha műanyag

Belső oldal: Árpád híd felé a Szent László térnél a pontosabb tájékoztatás érdekében feltüntették a  9, 17 és 185-ös járatot, listaidegen számtípussal. Jobb oldalon Kőbánya Városközpontnál törölték a villamos átszállásokat (mivel az átszállni kívánók részére már jelölve van az Élessaroknál). Az Örs vezér terénél a 46-os hézagjára igazították az átszállássort.

Évjárat: 1997. március,11. puha műanyag

Belső oldal: Feltüntették a 67-es villamos helyett közlekedő 67V-t, de Árpád híd felé az Erzsébet királyné útjánál véletlenül ott maradt a villamos is. Láthatjuk még a rövid életű 69A villamost is.

Évjárat: 1997. június (már kemény műanyagból készült)  - 1997. szeptember 30. (még jelöli a 69A villamost)

Tartalmi különbség nélkül, új típusú tojáslogóval.

Évjárat 1998

Belső oldal: Csak az átszállásokon módosítottak vékony betűkkel, elsősorban logikusság szempontjából, valamint a korábban elmaradt információkat és hibákat korrigálták. Néhány példa: már nincs feltüntetve a 67-es villamos egyszerre a pótlóval, egy helyen kiírták a 13-as villamost, máshol a 25-ös buszt, a Bosnyák térnél a régóta elmaradt Pólus-buszt, Kőbánya városközpontnál a 17-est [ezt a sort teljesen átszerkesztették, hogy kiférjen a szám], a megszűnt 69A villamost hézagot hagyva kiszedték, az időközben újraindult 37A villamost beszerkesztették.

Évjárat 2000. december

Külső oldal: Az 1995-ös minta megváltozott: eltűnt a metróállomás felirat és az Árpád híd felirat középre került, így régies külsőt kapott a tábla (de nem a régi baloséval egyezőt).

Belső oldal: Nagyon sok átszerkesztés történt, ezek már tényleges változások miatt történtek, nem a logikusság elve miatt: láthatjuk az újhegy-buszt (2000. május óta jár), expo-buszt (2000. szeptember), rákoskert-buszt (2000. december), 1A villamost (2000. december), 63-as villamost (2000. szeptember) valamint a pólus-center megnevezés helyett pólus busz név él.

Ez a tábla valószínűleg egyszerre készült az előzővel, de tartalmaz egy különbséget: a Harmat utcánál is jelöli az újhegy-buszt.

Évjárat: 2001. október

Belső oldal: Új járat a 3-as villamos (a 63-as villamos hatosának törléséből állították elő). Korábban bal oldalt az Örs vezér terénél kifelejtették az Expo-buszt, ezt most pótolták. Az Aluljáró elnevezésű megállónál még hibásan jelöli a 13-as villamost is.

A bevált 3-as villamos miatt az autóbuszok útvonalon 2003 júniusában az Örs vezér teréig rövidítették.

Évjárat: 2003. június, pufi stílus

Belso oldal: A 3-as villamos és 132-es (új járatok) feltüntetése.

Évjárat: 2003. június 16. (előző táblával egy időben), utolsó szériás stílusban: újlogós külső, tömörített megállólista új piktogramokkal - az utolsó ismert tojáslogós tábla (ekkor már gyártásban voltak a későbbi sávos logós szériák)

Évjárat: 2004

Külső oldal: Az Árpád hídi végállomás két sorba került. A járatszám azonos, de nem oldalirányban összenyomott

Belso oldal: Az Erzsébet királyné útjánál feltüntették a 82-es trolit. Az Örs vezér terénél különbontva jelöli a zuglói és kőbányai oldal átszállásait.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag

Belso oldal: Zrt. logó. Számos átszállási módosítás, ezek közül tényleges változás: 1. rákosszentmihályi járatok teljes átszervezése 2. 4,4,105 összevonása, 3. A 73-as alapjárat lett és hosszabb útvonalon jár. 2007. október végétől a buszok a Honvéd Kórháznál is megállnak

32

Fém duplaoldalas kivitel a 80-as évek első feléből

Évjárat: 1985. december (61-es beindítása, amit már jelöl) - 1986. december (régi 168-as megszüntetése, melyet itt még jelölnek)

Külső oldal: A piros keret még a régi időket idézve vékonyabb és nagyobb méretű.

Évjárat: 1989. június (megálló létesítése a Hajdú utcánál) - 1990. július (9-es és 55-ös megszüntetése, 55-ös rövidítése, 106-os meghosszabbítása)

Belső oldal: A Hajdú utca megálló szerkesztettsége alaposan megnézve észrevehető, kissé vékonyabb betűkkel készült. Ugyanígy az 1987-ben indult 25A (nagyobb méretű szám), és a szintén 1987-ben indult 131-es (vékonyabb) esetében is megfigyelhetó az utólagosság. Rengeteg új átszállási kapcsolat feltüntetése, csak a tényleg hálózati változásokat jelöltem be: a kőbányai 168-as helyett új járat közlekedik az Örs vezér terétől, 73 -> 73, új járat a 20A , 44A, 131 és a 74A troli, a 26-ost meghosszabbították az Árpád hídig.

Évjárat: 1990. december (3-as metró utáni állapotok)

Külső oldal: A két végállomást megcserélték. Árpád híd végállomás neve a metróállomás kifejezéssel egészült ki.

Belső oldal: Megszűnt járatok: 3V,4A,9,20A,30,43,55,84. Új: 43,84. Rövidült: 20,55. Hosszabb útvonalon közlekedik: 106.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Külső oldal: A végállomásokat felcserélték. A keret maradt a régi típus!

Évjárat: 1995. október

Külső oldal: A végállomáselrendezés ismét a régi

Belső oldal: A két irány megcserélése. Megszűnt járatok: 1,43,62,84,132, 44-es villamos (már előre törölték, holott decemberben szűnt meg.) Új járat: 173. Örs vezér terénél egy kifelejtett 13-as villamost pótoltak. Megállóváltozások: az Árpád híd felé új megálló a Mexikói útnál. Kőbánya felé: Az autóbuszok a Petneházy utcán keresztül közlekednek, így két megálló megszűnik, helyettük új létesült a Pap Károly utcában. 

Évjárat: 1996. április, puha műanyag.

Belső oldal: Az átszállásokban történtek változások: megszűnt a 46-os, ezt az egyik oldalon hézagot hagyva szedték ki, a másik részen gondosan helyére húzták a sort. A 12-es villamos lerövidült, ezt jobb oldalon kiszedték. A Szent László térnél a régivel azonos számtípussal korábban elmaradt átszállásokat tüntettek fel.

Évjárat: 1997 év vége, kemény műanyag

Külső oldal: A végállomásokat felcserélték, ismét a 94-es állapotok szerint.

Belső oldal: Szintén iránycsere. A logó aljába Rt.-t szerkesztettek. A 67-es villamos helyett 67V közlekedik, valamint igényesen beszerkesztettek két korábban kimaradt villamos-átszállást (14 és 69).

Évjárat: 1998

Belső oldal: Vékony betűkkel feltüntetésre került a már 1996 óta közlekedő pólus járat, valamint az újraindult 37A villamos (1997 októberében indult újra, tehát már az előző táblának is kellene jelezni, de ez az átszállás jellemzően késve jelent meg a táblákon)

A 32-es buszok felüljáró felújítás miatt rövidített útvonalon közlekedtek 2000. október 15 - november 4. között.

Évjárat: 2000. október 15.

Külső oldal: Újlogós (Arial) betűtípussal dolgozták át, piros színnel felhívva a figyelmet az ideiglenes végállomásra.

Belső oldal: Vékony betűs stílusban átdolgozva (összehasonlítást lásd majd a következő szériánál).

Évjárat: 2000. december

Külső oldal: Eltűnt a metróállomás felirat, az 1989-es balos külső oldalát kapta vissza a tábla!

Belső oldal: (1998-as szériához viszonyítva): A belső oldal átdolgozásra került vékony betűkkel, az átszállásokban történt néhány változás újonnan indult járatok miatt: 1A és 63-as villamos, az expo-, újhegy- és a rákoskert-busz kiírása. A pólus center elnevezés helyett pólus-buszt írtak.

Évjárat: 2001. október, utolsó széria

Külső oldal: A keret kisebb (ezzel eltűnt a már legalább 15 éve használt sablonkeret) lett és kicsit félredőlt. Kőbánya Városközpont szótagot kapott.

Belső oldal: a 63-as és 13-as villamosok helyett a 3-as közlekedik.

A nagy sikerű 3-as villamos jelentős utazóközönséget vonzott el a 32-es járatcsaládtól, így a 32-esre egyre kevesebb szükség volt. 2002 júliusától közlekedését szüneteltették, majd 2003-ban végleg megszűnt. Újlogós széria nem készült.

33

Az autóbuszok 1983 novemberéig - a 133-as beindításáig - közlekedtek a Dráva utcáig.

Fém duplaoldalas

Évjárat: 1990. december (a 105-ös beindításakor) - bár az Élmunkás teret átnevezték, belül még a régi név olvasható.

Évjárat: 1991. január (keretes gyorsjáratos megállólista) - 1991. június (Landler Jenő utca -> István út)

Külső oldal: A végállomásokat megcserélték.

Belső oldal: Ellenkező irányt jelöl így érdemi összehasonlítás nem végezhető

Évjárat: 1992 vagy 1993.

Belső oldal: Landler Jenő utca -> István út (1991. június), Gorkij fasor -> Városligeti fasor (1991. október). A szerkesztéseket a hagyományos balosokra jellemző betűtípussal végezték.

Évjárat: 1994. november (első tojáslogós). Tartalmi változás nincs a balos irányához képest.

Ebből a szériából már csak kevés darabot vittek ki forgalomba. A logó és a hónap szitázása félbeszakadt:

Évjárat: 1995. március (a hónap lemaradt a tábláról), utolsó széria

Belső oldal: Már jelöli a 173-as buszt (1994 decemberében indult). Logó nélkül készült.

A járatot párhuzamosságra hivatkozva 1995 júniusában megszüntették. Valóban több járattal párhuzamos volt, de önálló szakasszal is rendelkezett (ez a terület pótlás nélkül maradt). Közvetlen kapcsolatot biztosított Ferencváros és Terézváros között. Sokan tiltakoztak az intézkedések ellen (akárcsak az 1-es busz esetében), de nem sikerült megmenteni a 33-ast.

34

Évjárat: 1990. április (Somogyi utca -> Szent János utca) - szeptember (még létezik a Tanács üdülő és Fővárosi Tanács üdülő)

Évjárat: 1991 - 1992. május

Belső oldal: Fővárosi Tanács üdülő -> Békásmegyeri üdülők

1992 májusában a 34-es útvonala meghosszabbodott (összevonták a 134-essel).

Évjárat: 1994. augusztus (első tojáslogós)

Külső oldal: Ez a forma valószínűleg még 1992-ben alakult ki (amikor összevonták a 134-essel), a rövidítésből és régi betűkből ítélve.

Belső oldal: (Balos által jelölt irány, régebben is meglévő szakaszt vizsgálva): a buszok már nem érintik a Czetz János és Csalma utca megállókat [ez a változás összevonáskor történt). Érdekes bal oldalon a 4. megálló (Köles utca) eltérő mérete, hiszen a tábla elsőszériás tojás.

Évjárat: 1995. augusztus

Belső oldal: Törölték a megszűnő járatokat : 84,86,142. A szerkesztéseket igényesen, nyom nélkül végezték.

Évjárat: 1997 második fele, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1998

Különbség csak a logóban van, táblaelhasználódás miatt készült széria.

Évjárat: 2000. december

Belső oldal: Már jelöli az 1999 májusában indult 18A-t és a 2000 decemberében indult 1A villamost. Ezek feltüntetése a Szentlélek téri átszállások vékony számokkal való átszerkesztésével járt.

Évjárat: 2003 második fele, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2004 első fele

Külső oldal: Kisebb betűk, rövidítés nélkül. Belső oldala teljesen azonos az előző szériával.

Évjárat: 2004 második fele - 2005 első fele

Belső oldal: Két megálló nevének módosítása, mely változások valójában még 2001-ben történtek, de a táblákon később módosították.

Évjárat: 2005 ősz - tél (a tábla kialakítása alapján)

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Békásmegyer felé a HÉV átszállásokat kissé balra húzták - közelebb a megálló-feliratokhoz. Óbuda, Szentlélek tér átszállásait két sorba rendezték.

A járat 2006. december 1. óta az Újmegyeri tér felé is a Békásmegyeri lakótelepen keresztül közlekedik.

Évjárat: 2007. november, puha műanyag.

Külső oldal: Óbuda mellett vesszővel.

Belső oldal: Zrt-s logó.  Korábban kimaradt átszállások (köztük Volán és MÁV) feltüntetése. A HÉV-et pontosabb megnevezéssel jelöli. Megálló átnevezés: Szent János utca -> Pozsonyi utca. A jobb oldali táblázat elmosódott csíkozása gyári hiba. 

Évjárat: 2008. január, puha műanyag, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag, tartalmi különbség nélkül.

2008.09.06-tól útvonala meghosszabbodott: a Szentlélek tér helyett az Árpád híd, metróállomásig közlekedett.

35

A járat Ferihegy vasútállomás átadásakor, 2007.07.15-én indult. Az új 35-135 járatpáros a 193-as járatot váltotta ki és az új vasútállomásig közlekedett. A 35-ös nem tért be a Mednyánszky utcához.

Évjárat: 2007. július 15., a járat indulásakor, puha műanyagból.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag

Belső oldal: Új megálló 2007.09.03-tól: Béke tér (Királyhágó út). a sorszámozást azonban elrontották. 82-es buszcsalád átszámozása. Pestszentimre Iskola-busz helyett Iskola-busz, ill. Helyközi busz helyett Volán kifejezés használata.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag

Belső oldal: 193 -> 193E.

A járat szerepét 2008.08.21-től az új 166-166A-266-os járatcsalád vette át.

35

Fémtábla a 80-as évek elejéről.

Évjárat1988. január (82-es meghosszabbítása Kőbánya-Kispestig) - október (82A beindítása)

Évjárat1988. október (82A beindítása) - 1990

Belső oldal: A Szarvas csárda térnél feltüntették az ekkor induló 82A-t, emiatt helyezték át az ide már ki nem férő 183-as átszállást. A Baross utcánál korábban hibásan a 136-ost jelölték, ezt most módosították a gyorsjáratra.

Évjárat1994. november, egyetlen tojáslogós széria készült.

Külső oldal: Rövidítések megszüntetése a korszakra jellemző szerkesztéssel.

Belső oldal: Vörös csillag utca -> Hofherr Albert utca, Pestlőrinc -> Pestszentlőrinc. Új megálló (1990 tavasza óta): Háromszék utca.

A járat párhuzamossági okokra hivatkozva 1995 augusztusában megszűnt.

 
Járattörténeti adatok (1915-napjainkig)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierjèt!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre    *****    Egy asztrológiai elemzés,sok segítséget ad,életünk megtervezéséhez,rendeld meg és küldök egy 3 éves éves elõrejelzést is    *****    Szeretne leadni felesleges kilókat? Szeretné méregteleníteni és tisztítani szervezetét?Csatlakozzon a programhoz még ma!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, kezd az évet azzal, hogy belenézel, én segítek értelmezni amit látsz. A saját akaratod dönt!