bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
32GY - 38GY

32

Fém duplaoldalas kivitel a 80-as évek első feléből

Évjárat: 1985. december (61-es beindítása, amit már jelöl) - 1986. december (régi 168-as megszüntetése, melyet itt még jelölnek)

Külső oldal: A piros keret még a régi időket idézve vékonyabb és nagyobb méretű.

Évjárat: 1989. június (megálló létesítése a Hajdú utcánál) - 1990. július (9-es és 55-ös megszüntetése, 55-ös rövidítése, 106-os meghosszabbítása)

Belső oldal: A Hajdú utca megálló szerkesztettsége alaposan megnézve észrevehető, kissé vékonyabb betűkkel készült. Ugyanígy az 1987-ben indult 25A (nagyobb méretű szám), és a szintén 1987-ben indult 131-es (vékonyabb) esetében is megfigyelhetó az utólagosság. Rengeteg új átszállási kapcsolat feltüntetése, csak a tényleg hálózati változásokat jelöltem be: a kőbányai 168-as helyett új járat közlekedik az Örs vezér terétől, 73 -> 73, új járat a 20A , 44A, 131 és a 74A troli, a 26-ost meghosszabbították az Árpád hídig.

Évjárat: 1990. december (3-as metró utáni állapotok)

Külső oldal: A két végállomást megcserélték. Árpád híd végállomás neve a metróállomás kifejezéssel egészült ki.

Belső oldal: Megszűnt járatok: 3V,4A,9,20A,30,43,55,84. Új: 43,84. Rövidült: 20,55. Hosszabb útvonalon közlekedik: 106.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Külső oldal: A végállomásokat felcserélték. A keret maradt a régi típus!

Évjárat: 1995. október

Külső oldal: A végállomáselrendezés ismét a régi

Belső oldal: A két irány megcserélése. Megszűnt járatok: 1,43,62,84,132, 44-es villamos (már előre törölték, holott decemberben szűnt meg.) Új járat: 173. Örs vezér terénél egy kifelejtett 13-as villamost pótoltak. Megállóváltozások: az Árpád híd felé új megálló a Mexikói útnál. Kőbánya felé: Az autóbuszok a Petneházy utcán keresztül közlekednek, így két megálló megszűnik, helyettük új létesült a Pap Károly utcában. 

Évjárat: 1996. április, puha műanyag.

Belső oldal: Az átszállásokban történtek változások: megszűnt a 46-os, ezt az egyik oldalon hézagot hagyva szedték ki, a másik részen gondosan helyére húzták a sort. A 12-es villamos lerövidült, ezt jobb oldalon kiszedték. A Szent László térnél a régivel azonos számtípussal korábban elmaradt átszállásokat tüntettek fel.

Évjárat: 1997 év vége, kemény műanyag

Külső oldal: A végállomásokat felcserélték, ismét a 94-es állapotok szerint.

Belső oldal: Szintén iránycsere. A logó aljába Rt.-t szerkesztettek. A 67-es villamos helyett 67V közlekedik, valamint igényesen beszerkesztettek két korábban kimaradt villamos-átszállást (14 és 69).

Évjárat: 1998

Belső oldal: Vékony betűkkel feltüntetésre került a már 1996 óta közlekedő pólus járat, valamint az újraindult 37A villamos (1997 októberében indult újra, tehát már az előző táblának is kellene jelezni, de ez az átszállás jellemzően késve jelent meg a táblákon)

A 32-es buszok felüljáró felújítás miatt rövidített útvonalon közlekedtek

Évjárat: 2000. október

Külső oldal: Újlogós betűtípussal dolgozták át, piros színnel felhívva a figyelmet az ideiglenes végállomásra.

Belső oldal: Vékony betűs stílusban átdolgozva (összehasonlítást lásd majd a következő szériánál).

Évjárat: 2000. december

Külső oldal: Eltűnt a metróállomás felirat, az 1989-es balos külső oldalát kapta vissza a tábla!

Belső oldal: (1998-as szériához viszonyítva): A belső oldal átdolgozásra került vékony betűkkel, az átszállásokban történt néhány változás újonnan indult járatok miatt: 1A és 63-as villamos, az expo-, újhegy- és a rákoskert-busz kiírása. A pólus center elnevezés helyett pólus-buszt írtak.

Évjárat: 2001. október, utolsó széria

Külső oldal: A keret kisebb (ezzel eltűnt a már legalább 15 éve használt sablonkeret) lett és kicsit félredőlt. Kőbánya Városközpont szótagot kapott.

Belső oldal: a 63-as és 13-as villamosok helyett a 3-as közlekedik.

A nagy sikerű 3-as villamos jelentős utazóközönséget vonzott el a 32-es járatcsaládtól, így a 32-esre egyre kevesebb szükség volt. 2002 júliusától közlekedését szüneteltették, majd 2003-ban végleg megszűnt. Újlogós széria nem készült.

33

Az autóbuszok 1983 novemberéig - a 133-as beindításáig - közlekedtek a Dráva utcáig.

Fém duplaoldalas

Évjárat: 1990. december (a 105-ös beindításakor)

Évjárat: 1991. január (keretes gyorsjáratos megállólista) - 1991. június (Landler Jenő utca -> István út)

Külső oldal: A végállomásokat megcserélték.

Belső oldal: Ellenkező irányt jelöl így érdemi összehasonlítás nem végezhető

Évjárat: 1992 vagy 1993.

Belső oldal: Landler Jenő utca -> István út (1991. június), Gorkij fasor -> Városligeti fasor (1991. október). A szerkesztéseket a hagyományos balosokra jellemző betűtípussal végezték.

Évjárat: 1994. november (első tojáslogós). Tartalmi változás nincs a balos irányához képest.

Ebből a szériából már csak kevés darabot vittek ki forgalomba. A logó és a hónap szitázása félbeszakadt:

Évjárat: 1995. március (a hónap lemaradt a tábláról), utolsó széria

Belső oldal: Már jelöli a 173-as buszt (1994 decemberében indult). Logó nélkül készült.

A járatot párhuzamosságra hivatkozva 1995 júniusában megszüntették. Valóban több járattal párhuzamos volt, de önálló szakasszal is rendelkezett (ez a terület pótlás nélkül maradt). Közvetlen kapcsolatot biztosított Ferencváros és Terézváros között. Sokan tiltakoztak az intézkedések ellen (akárcsak az 1-es busz esetében), de nem sikerült megmenteni a 33-ast.

34

Évjárat: 1990. április (Somogyi utca -> Szent János utca) - szeptember (még létezik a Tanács üdülő és Fővárosi Tanács üdülő)

Évjárat: 1991 - 1992. május

Belső oldal: Fővárosi Tanács üdülő -> Békásmegyeri üdülők

1992 májusában a 34-es útvonala meghosszabbodott (összevonták a 134-essel).

Évjárat: 1994. augusztus (első tojáslogós)

Külső oldal: Ez a forma valószínűleg még 1992-ben alakult ki (amikor összevonták a 134-essel), a rövidítésből és régi betűkből ítélve.

Belső oldal: (Balos által jelölt irány, régebben is meglévő szakaszt vizsgálva): a buszok már nem érintik a Czetz János és Csalma utca megállókat [ez a változás összevonáskor történt). Érdekes bal oldalon a 4. megálló (Köles utca) eltérő mérete, hiszen a tábla elsőszériás tojás.

Évjárat: 1995. augusztus

Belső oldal: Törölték a megszűnő járatokat : 84,86,142. A szerkesztéseket igényesen, nyom nélkül végezték.

Évjárat: 1997 második fele, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 1998

Különbség csak a logóban van, táblaelhasználódás miatt készült széria.

Évjárat: 2000. december

Belső oldal: Már jelöli az 1999 májusában indult 18A-t és a 2000 decemberében indult 1A villamost. Ezek feltüntetése a Szentlélek téri átszállások vékony számokkal való átszerkesztésével járt.

Évjárat: 2003 második fele, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2004 első fele

Külső oldal: Kisebb betűk, rövidítés nélkül. Belső oldala teljesen azonos az előző szériával.

Évjárat: 2004 második fele - 2005 első fele

Belső oldal: Két megálló nevének módosítása, mely változások valójában még 2001-ben történtek, de a táblákon később módosították.

Évjárat: 2005 ősz - tél (a tábla kialakítása alapján)

Belső oldal: A logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Békásmegyer felé a HÉV átszállásokat kissé balra húzták - közelebb a megálló-feliratokhoz. Óbuda, Szentlélek tér átszállásait két sorba rendezték.

A járat 2006. december 1. óta az Újmegyeri tér felé is a Békásmegyeri lakótelepen keresztül közlekedik.

Évjárat: 2007. november, puha műanyag.

Külső oldal: Óbuda mellett vesszővel.

Belső oldal: Zrt-s logó.  Korábban kimaradt átszállások (köztük Volán és MÁV) feltüntetése. A HÉV-et pontosabb megnevezéssel jelöli. Megálló átnevezés: Szent János utca -> Pozsonyi utca. A jobb oldali táblázat elmosódott csíkozása gyári hiba. 

Évjárat: 2008. január, puha műanyag, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag, tartalmi különbség nélkül.

2008.09.06-tól útvonala meghosszabbodott: a Szentlélek tér helyett az Árpád híd, metróállomásig közlekedett.


 

35

A járat Ferihegy vasútállomás átadásakor, 2007.07.15-én indult. Az új 35-135 járatpáros a 193-as járatot váltotta ki és az új vasútállomásig közlekedett. A 35-ös nem tért be a Mednyánszky utcához.

Évjárat: 2007. július 15., a járat indulásakor, puha műanyagból.

Évjárat: 2007. december, puha műanyag

Belső oldal: Új megálló 2007.09.03-tól: Béke tér (Királyhágó út). a sorszámozást azonban elrontották. 82-es buszcsalád átszámozása. Pestszentimre Iskola-busz helyett Iskola-busz, ill. Helyközi busz helyett Volán kifejezés használata.

Évjárat: 2008. március, kemény műanyag

Belső oldal: 193 -> 193E.

A járat szerepét 2008.08.21-től az új 166-166A-266-os járatcsalád vette át.

35

Fémtábla a 80-as évek elejéről.

Évjárat1988. január (82-es meghosszabbítása Kőbánya-Kispestig) - október (82A beindítása)

Évjárat1988. október (82A beindítása) - 1990

Belső oldal: A Szarvas csárda térnél feltüntették az ekkor induló 82A-t, emiatt helyezték át az ide már ki nem férő 183-as átszállást. A Baross utcánál korábban hibásan a 136-ost jelölték, ezt most módosították a gyorsjáratra.

Évjárat1994. november, egyetlen tojáslogós széria készült.

Külső oldal: Rövidítések megszüntetése a korszakra jellemző szerkesztéssel.

Belső oldal: Vörös csillag utca -> Hofherr Albert utca, Pestlőrinc -> Pestszentlőrinc. Új megálló (1990 tavasza óta): Háromszék utca.

A járat párhuzamossági okokra hivatkozva 1995 augusztusában megszűnt.

36

Évjárat: 1992 - 1993

Évjárat: 1994. november, első tojáslogós

Külső oldal: A korábbi balosszérián meglepően szűkösen fértek el a feliratok. Ennek okán is vezették be a 90-es évek közepére jellemző kicsinyített, oldalirányban összenyomott betűket a MÁV-állomás és Liszt Ferenc utca feliratokat illetően.

Belső oldal: A Margó Tivadar utcánál a 136-os buszpiktogramja lemaradt.

Évjárat: 1997 első fele (puha műanyag)

Belső oldal: Törölték a megszűnő 35 és 135-ös járatokat. A 136-os piktogramját pótolták.

Évjárat: 1997 nyár vége

Évjárat: 1999. március (136-os helyett a 19-es közlekedik)

Külső oldal: Átmeneti betűtípus, a korszakra jellemző kis méretű járatszámmal.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, vastag járatszámmal. Megálló átnevezése a Liszt Ferenc utca felé: Tersánszky Józsi Jenő sétány -> Iker utca lett (1997. október 1-től). Egy korábban elmaradt 194-es átszállást pótoltak.

Évjárat: 1999 második fele

Belső oldal: A Dolgozó útnál a 82, 82A átszállásokat törölték.

Évjárat: 2000 

Belső oldal: HIBÁS: a jobb oldali megállólista 2. olszlopában a bal oldali irány 2. oszlopa van, így a tábla utastájékoztatásra teljesen alkalmatlan. 

Évjárat: 2001

Belső oldal: Az előző széria hibáját korrigálták. Egy 50-es villamos átszállás áthelyezése, egy 194-es átszállás törlése.

Évjárat2003 első fele (pufibetűs), utolsó tojáslogós.

Belső oldalA korábbi szériákon törölt három átszállás ismételt feltüntetése.

Évjárat2004. október 3. (Pestszentimre-busz beindítása) - 2005 nyár

Belső oldalÚj járatok: Gloriett-busz, Pestszentimre-busz, Tesco-busz. Egy elmaradt 194-es átszállás feltüntetése.

Évjárat2005 ősz - tél, tartalmi különbség nélkül.

Belső oldalA járatszám felülre, a logó alulra került. Kapcsolatok helyett lehetőségek.

Évjárat2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még nem dátumozott), tartalmi különbség nélkül, Zrt-s logóval.

Évjárat2007. december, puha műanyag

Külső oldal: MÁV-állomás -> Vasútállomás.

Belső oldalMegálló átnevezése: Új temető út -> Puskás Ferenc utca. Megszűnt: Gloriett-busz. 82-es buszcsalád átszámozása. Elmaradt átszállások , továbbá MÁV és Volán kapcsolatok feltüntetése. A Margó Tivadar utcánál a 19-es és 136-ost növekvő sorrendbe rendezték.

Évjárat2008. február, kemény műanyag

Belső oldalVolán átszállás feltüntetése a Jegenye fasornál.

37

Évjárat: 1986. december (már nem létezik a régi 118-as, mely a Vörösvári út körforgalomban közlekedett) - rendszerváltás

Szűkebb időszak nem állapítható meg, mert a megállók és átszállási kapcsolatok ebben az időszakban nem változtak. A gyorsjáratok pirossal vannak szitázva, csak a fényviszonyok miatt csalóka a felvétel.

Évjárat: 1991 - 1992 első fele (még a 134-es közlekedik a Szentlélek térre) 

Külső oldal: Korvin Ottó tér - > Szentlélek tér

Belső oldal: A Flórián térnél feltüntették az üzletközpontot. Minden lehetséges átszállás feltüntetése. Sok hálózati változás.

Évjárat1994. február, utolsó balos

Belső oldal: Flórián tér után eltűnt az "üzletközpont" kommentár. A 134-es egyesét kiszerkesztették (a 34-es közlekedik helyette.)

A midibuszok forgalombaállítása miatt a táblagyártás csak pótlások esetére korlátozódott.

Évjárat1999

Belső oldal: Farkastorki út 29. -> Királyhelmec utca.

2003-ban munkálatok miatt az autóbuszok nem tudtak visszafordulni a Jablonka útnál, ezért az Erdőalja útig közlekedtek a 137-essel párhuzamosan. Erre az alkalomra készült ez a duplaoldalas tábla pufibetűs stílusban.

A vonalon 1995-től midibuszok közlekedtek, így csak pótlás- kijelzőelromlás esetén volt szükség táblákra.

Évjárat2002 (pufibetűs stílus)

Belső oldalA balos által megjelölt irányhoz képest egy megállóváltozás történt: Farkastorki út 29. -> Királyhelmec utca.

Évjárat2008. február, kemény műanyag

Belső oldalVolán járatok és néhány korábban kimaradt átszállás feltüntetése. A Szentlélek tér felé új megálló a Serfőző utcánál.

Évjárat: 2008. május - június körül, digitális nyomtatással. Duplaoldalas kivitel.

2008.09.06-tól jelzése 237-re változott.

38

Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Belső oldal: A tábla Szigethalomnál a Rendelőintézet megállót az Autógyár irányában jelzi, holott már évek óta a Csepel felé menő irányban érintik az autóbuszok.

Évjárat: 1990

A táblán a csík a szöveg mögött halad, tehát először azt szitázták rá.

Belső oldal: A hibásan jelzett  Rendelőintézet megállót törölték. A 38-ast több helyen feltüntették.

Évjárat1992 második fele, vagy 1993 (Már nem jelöli a 38A járatot)

Külső oldal: Tanácsház tér -> Szent Imre tér

Belső oldal: Új megálló: Lacházi fogadó (1991 áprilisa óta). Megszűnt: Szakorvosi rendelőintézet. Minden lehetésges átszállást kiírtak, valamint a Szent Imre téren az 59A van kiszerkesztve, ennek okát nem tudom.

Évjárat1994. szeptember (első tojáslogós)

A határátlépő csík a korszakra jellemző vastag sárga. A balos által megjelölt irányhoz viszonyítva a megállók nem változtak.

Évjárat1995. szeptember. A csík árnyalata vöröses lett.

Belső oldalMegállóváltozások: Csepel autógyár irányába a Betonárugyár megálló neve 8654. utca, a Vízművek I. neve 8653.utca, a Vízművek II. neve Vízművek lakótelep lett (a másik irányba érdekes módon megmaradtak a régi elnevezések). Átszállások, Autógyár felé: Csepel, Hév állomásnál az 59A feltüntetése, Csepel Autógyárnál a HÉV feltünetése. Szent Imre tér felé: törölték a megszűnt 148-ast (helyére az 59A került) és a rövidült 19-est. Feltüntetésre került Hárosnál a 138-as, a Szent Imre téren a 152-es és 159-es. A pontosabb utastájékoztatás érdekében megjelölték az utolsó budapesti megállókat.

Évjárat1996, puha műanyag. Duplaoldalas kivitel, határátlépést jelző csík nélkül. Elképzelhető, hogy nem is volt forgalomban.

A járat útvonalán a tájékoztatóban is leírtak szerint Volán autóbuszjáratok közlekedtek 1996 szeptemberétől a cég tarifáival.

38

Évjárat1987. május - 1989. február (már jelöli a 19-es járatot, viszont még nincs határátlépést jelző csík).

Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Belső oldal: A közigazgatási határ feltüntetése.

E széria egyetlen különbsége, hogy a közigazgatási határ feliratot feketével készítették.

Évjárat1991 első fele

Belső oldalMegállóváltozások: Csepel HÉV végállomás --> ~ HÉV-állomás, Kossuth Lajos u. --> Halásztelek ~. Az évek óta kimaradt Kisgyár utca megállót pótolták. Átszállások: a korszakra jellemzően a buszok átszállásait minden lehetséges helyen kiírták, azonban eltűnt két HÉV-átszállás. A közigazgatási határ felirat a villamosos oszlopba került. Vízművek II és Kisgyár utca megállóknál utólag lekaparták a 38A-ból az A betűt, a járat megszűnésekor (1992. április).

Évjárat: 1992 első fele

Külső oldal: Mivel a belső oldal szitázáskor elcsúszott, így már csíkot sem helyeztek rá, használatban sem volt. Tanácsház tér -> Szent Imre tér

Belső oldal: Tartalmi különbsége nincs (a végállomás névváltozásán kívül). Mivel használatban nem volt, a 38A lekaparásától is megmenekült.

Évjárat1995. február, utolsó széria

Külső oldalA végállomás elnevezése Szent Imre tér lett, ezt még a balosok idejében szerkesztették (régi típusú betűket). A határátlépést jelző csík a korszakra jellemzően vastag sárga és érdekes módon nem a járatszám mögött, hanem előtte húzódik.

A balos által megjelölt irányt vizsgálva nem történt változás.

Augusztus 1-jétől még módosultak a járat megállói (lásd a megállóhelyi táblák menüben), de új táblákat már nem készítettek. Az autóbuszok a Diófa sor megálló helyett az Ady Endre utcában álltak meg.

A járat 1995 decemberében takarékossági okokból megszűnt, Ikarus 280-asok közlekedtek rajta. Ettől kezdve csak a 38-as nyújtott szolgáltatást a térségben (majd később helyette a Volánbusz).

 
Járattörténeti adatok (1977-1997)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Silhouette in the Darkness - Reménykedni valamiben, majd elveszíteni: az jobban fáj, mintha semmit sem reméltél volna.    *****    Enigma Disease ⊱ Egy háborút már önmagában vívni is nehéz; s megmenteni mindenkit? Tudd: nem lehet...    *****    Horoszkóp megrendelések, asztrológiai és ezoterikus olvasmányok, szoftverek, letöltések. Szeretettel várlak az oldalon!!    *****    Részletes személyiség és sors analízis,3 év elõrejelzéssel + ajándék névmisztikai elemzés júliusban. Rendeld meg most!!!    *****    Szeretnél egy nagyon részletes születési horoszkópot, 3 év elõrejelzéssel, vagy egy párkapcsolati elemzést? Rendeld meg!    *****    Hozd létre a saját Istenedet és légy az Univerzum Ura! Várunk!    *****    IG: @dalszovegforditasok | DALSZÖVEGFORDÍTÁSOK | IG: @dalszovegforditasok | DALSZÖVEGFORDÍTÁSOK | @dalszovegforditasok    *****    Angolturi Lerakat - Angol használtruha kereskedés. Gyerek és felnõtt ruhák már 350.-Ft/kg-tól Gyors kiszállítás    *****    Egy horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, én segítek értelmezni amit látsz, de a döntés a tiéd!    *****    Születési horoszkóp, elõrejelzés, gyermektervezés,párkapcsolati elemzés,biotérkép készítés diplomás asztrológustól.Itt!    *****    Részletes személyiség és sors analízis diplomás asztrológustól,szóban és írásban, nagyon kedvezõ áron.Ne hagyd ki! Katt!    *****    Szélessávú Honlap Debreceni ingatlanok, még több elérhetõ telefonos egyeztetés után www.simonyiingatlan.gportal.hu    *****    Támogasd adománygyûjtéseinket! Ajánld fel szervezetünknek az adód 1%-kot! Hogyan segíthetsz? Nézd meg a portálon.    *****    Érdekel az egészséges életmód, mozgás és táplálkozás? A Kit Fit oldal megnyitotta kapuit. Életmód, egészség, fitnesz....    *****    Szia! Ismered az mta nevezetû játékot? Biztos unod a folyamatos external módos gazdagrp szervereket. Nálunk a helyed!    *****    Blogom, Új olvasóit keresi. Ha Szereted a a mangákat, filmajánlót, verseket és még sorolohatnám. Akkor itt a helyed.    *****    Költöztetés bútorszállítás    *****    Mysteries of the Night ~ Az éjszaka misztériumai csak arra várnak, hogy felfedezd õket. ~ mysteriesofthenight.hu    *****    Nedves levegõ? Fõzéskor nehéz a levegõ? -- 5 kérdés a páraelszívókról -- FAVI páraelszívók    *****    Párásodik a lakás? Mentesíts okosan - FAVI páraelszívók - 5 kérdés a páraelszívókról