36
Évjárat: 1992 - 1993
![](http://i.imgur.com/Zvm73LS.jpg)
![](http://i.imgur.com/n1L12WI.jpg)
Évjárat: 1994. november, első tojáslogós
Külső oldal: A korábbi balosszérián meglepően szűkösen fértek el a feliratok. Ennek okán is vezették be a 90-es évek közepére jellemző kicsinyített, oldalirányban összenyomott betűket a MÁV-állomás és Liszt Ferenc utca feliratokat illetően.
Belső oldal: A Margó Tivadar utcánál a 136-os buszpiktogramja lemaradt.
![](http://i.imgur.com/SEcZpQj.jpg)
![](http://i.imgur.com/VfJyN2z.jpg)
Évjárat: 1997 első fele (puha műanyag)
Belső oldal: Törölték a megszűnő 35 és 135-ös járatokat. A 136-os piktogramját pótolták.
![](http://i.imgur.com/Vd8BWe3.jpg)
Évjárat: 1997 vége - 1998 eleje. Tartalmi különbsége nincs, de az átszállások kapcsolatok felirat lemaradt.
![](http://i.imgur.com/r6jXY2L.jpg)
Évjárat: 1999. március (136-os helyett a 19-es közlekedik)
Külső oldal: Átmeneti betűtípus, a korszakra jellemző kis méretű járatszámmal.
Belső oldal: Vékony betűs megállólista, vastag járatszámmal. Megálló átnevezése a Liszt Ferenc utca felé: Tersánszky Józsi Jenő sétány -> Iker utca lett (1997. október 1-től). Egy korábban elmaradt 194-es átszállást pótoltak.
![](https://i.imgur.com/dc4qWwH.jpeg)
![](https://i.imgur.com/I2tyQ85.jpg)
Évjárat: 1999 második fele
Belső oldal: A Dolgozó útnál a 82, 82A átszállásokat törölték.
![](https://i.imgur.com/6QuYeTp.jpg)
Évjárat: 2000
Belső oldal: HIBÁS: a jobb oldali megállólista 2. olszlopában a bal oldali irány 2. oszlopa van, így a tábla utastájékoztatásra teljesen alkalmatlan.
![](https://i.imgur.com/HEWbR6g.jpg)
Évjárat: 2001
Belső oldal: Az előző széria hibáját korrigálták (jobb oldali oszlop). Egy 50-es villamos átszállás áthelyezése és pótlása, továbbá egy fölöslegesnek ítélt 194-es átszállás törlése.
![](https://i.imgur.com/LQfRDNv.jpeg)
Évjárat: 2003 első fele, még szeptember 1. előtt (Gloriett-buszt még nem jelzi)
Belső oldal: A korábbi szériákon törölt három átszállás ismételt feltüntetése.
![](https://i.imgur.com/mRRwiHw.jpeg)
![](https://i.imgur.com/GKKvfid.jpeg)
Évjárat: 2004. március 3. (Tesco busz beindítása) - október 3. (Pestszentimre-busz beindítása)
Belső oldal: Új járatok: Gloriett-busz, Pestszentimre-busz, Tesco-busz. Egy elmaradt 194-es átszállás feltüntetése.
![](https://i.imgur.com/DAsOsNO.jpg)
![](https://i.imgur.com/5DrHe5s.jpg)
Évjárat: 2004. október 3. (Pestszentimre-busz beindítása) - 2005 augusztus vége (kialakítás alapján)
Külső oldal: Néhány centivel kisebb betűk.
Belső oldal: A Pestszentimre-busz feltüntetésén kívül nincs különbsége.
![](https://i.imgur.com/wTdSE9L.jpg)
![](https://i.imgur.com/lqPqlMo.jpeg)
Évjárat: 2005 ősz - tél, tartalmi különbség nélkül.
Belső oldal: A járatszám felülre, a logó alulra került. "Kapcsolatok" helyett "lehetőségek".
![](https://i.imgur.com/Q6aKwoM.jpg)
Évjárat: 2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még nem dátumozott), tartalmi különbség nélkül, Zrt-s logóval.
![](http://i.imgur.com/YJMBwVE.jpg)
Évjárat: 2007. december, puha műanyag
Külső oldal: MÁV-állomás -> Vasútállomás.
Belső oldal: Megálló átnevezése: Új temető út -> Puskás Ferenc utca. Megszűnt: Gloriett-busz. 82-es buszcsalád átszámozása. Elmaradt átszállások , továbbá MÁV és Volán kapcsolatok feltüntetése. A Margó Tivadar utcánál a 19-es és 136-ost növekvő sorrendbe rendezték.
![](http://i.imgur.com/5FTNuz8.jpg)
![](http://i.imgur.com/xODz3pf.jpg)
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag
Belső oldal: Volán átszállás feltüntetése a Jegenye fasornál.
![](http://i.imgur.com/dytsXPv.jpg)
37
Évjárat: 1986. december (már nem létezik a régi 118-as, mely a Vörösvári út körforgalomban közlekedett) - rendszerváltás
Szűkebb időszak nem állapítható meg, mert a megállók és átszállási kapcsolatok ebben az időszakban nem változtak. A gyorsjáratok pirossal vannak szitázva, csak a fényviszonyok miatt csalóka a felvétel.
![](https://i.imgur.com/mGDOBbf.jpg)
![](https://i.imgur.com/v3Se34e.jpg)
Évjárat: 1991 - 1992. május (még a 134-es közlekedik a Szentlélek térre)
Külső oldal: Korvin Ottó tér - > Szentlélek tér
Belső oldal: A Flórián térnél feltüntették az üzletközpontot. Minden lehetséges átszállás feltüntetése. Sok hálózati változás.
![](https://i.imgur.com/Zu1IPbP.jpeg)
![](https://i.imgur.com/SUYyBZD.jpeg)
Évjárat: 1994. február, utolsó balos
Belső oldal: Flórián tér után eltűnt az "üzletközpont" kommentár. A 134-es egyesét kiszerkesztették (a 34-es közlekedik helyette.)
![](https://i.imgur.com/q8D44V3.jpeg)
A midibuszok forgalombaállítása miatt a táblagyártás csak pótlások esetére korlátozódott.
Évjárat: 1999
Belső oldal: Farkastorki út 29. -> Királyhelmec utca. Szentlélek tér felé az első megálló hibásan JabJonka út.
![](http://i.imgur.com/rDLrS1t.jpg)
2003-ban munkálatok miatt az autóbuszok nem tudtak visszafordulni a Jablonka útnál, ezért az Erdőalja útig közlekedtek a 137-essel párhuzamosan. Erre az alkalomra készült ez a duplaoldalas tábla pufibetűs stílusban.
![](https://i.imgur.com/YUUXitW.jpeg)
A vonalon 1995-től midibuszok közlekedtek, így csak pótlás- kijelzőelromlás esetén volt szükség táblákra.
Évjárat: 2002 (pufibetűs stílus)
Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest egy megállóváltozás történt: Farkastorki út 29. -> Királyhelmec utca.
![](http://i.imgur.com/yDlGEux.jpg)
![](http://i.imgur.com/r0d5dxy.jpg)
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag
Belső oldal: Volán járatok és néhány korábban kimaradt átszállás feltüntetése. A Szentlélek tér felé új megálló a Serfőző utcánál.
![](http://i.imgur.com/bZxjjR2.jpg)
![](http://i.imgur.com/t5c8CEP.jpg)
Évjárat: 2008. május - június körül, digitális nyomtatással. Duplaoldalas kivitel.
![](http://i.imgur.com/2b46ese.jpg)
2008.09.06-tól jelzése 237-re változott.
38
Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor
Belső oldal: A tábla Szigethalomnál a Rendelőintézet megállót az Autógyár irányában jelzi, holott már évek óta csak a Csepel felé menő irányban érintik az autóbuszok.
![](https://i.imgur.com/YBPrlIl.jpeg)
![](https://i.imgur.com/7zgWwsK.jpeg)
Évjárat: 1990
A táblán a csík a szöveg mögött halad, tehát először azt szitázták rá.
Belső oldal: A hibásan jelzett Rendelőintézet megállót törölték. A 38-ast több helyen feltüntették.
![](https://i.imgur.com/eXxq4Kt.jpg)
![](https://i.imgur.com/Hxz3P1d.jpg)
Évjárat: 1992 második fele, vagy 1993 (Már nem jelöli a 38A járatot)
Külső oldal: Tanácsház tér -> Szent Imre tér
Belső oldal: Új megálló: Lacházi fogadó (1991 áprilisa óta). Minden lehetésges átszállást kiírtak, valamint a Szent Imre téren az 59A ki van szerkesztve, ennek okát nem tudom. Közigazgatási határ rövidítés nélküli kiírása.
![](https://i.imgur.com/STT0Q6c.jpeg)
![](https://i.imgur.com/KS3pvI5.jpeg)
Évjárat: 1994. szeptember (első tojáslogós
Külső oldal: Csepel, Autógyárnál vessző
A határátlépő csík a korszakra jellemző vastag sárga. A balos által megjelölt irányhoz viszonyítva a megállók nem változtak.
![](https://i.imgur.com/O3EHLt5.jpeg)
![](http://i.imgur.com/jGCBKCe.jpg)
Évjárat: 1995. szeptember. A csík árnyalata vöröses lett.
Belső oldal: Megállóváltozások: Csepel autógyár irányába a Betonárugyár megálló neve 8654. utca, a Vízművek I. neve 8653.utca, a Vízművek II. neve Vízművek lakótelep lett (a másik irányba érdekes módon megmaradtak a régi elnevezések). Átszállások, Autógyár felé: Csepel, Hév állomásnál az 59A feltüntetése, Csepel Autógyárnál a HÉV feltünetése. Szent Imre tér felé: törölték a megszűnt 148-ast (helyére az 59A került) és a rövidült 19-est. Feltüntetésre került Hárosnál a 138-as, a Szent Imre téren a 152-es és 159-es. A pontosabb utastájékoztatás érdekében megjelölték az utolsó budapesti megállókat.
![](https://i.imgur.com/F0nruSX.jpeg)
Évjárat: 1996, puha műanyag. Duplaoldalas kivitel, határátlépést jelző csík nélkül. Elképzelhető, hogy nem is volt forgalomban.
![](http://i.imgur.com/JgiqUuk.jpg)
A járat útvonalán a tájékoztatóban is leírtak szerint Volán autóbuszjáratok közlekedtek 1996 szeptemberétől a cég tarifáival.
![](http://i.imgur.com/DndjhGY.jpg)
38
Évjárat: 1987. május - 1989. február (már jelöli a 19-es járatot, viszont még nincs határátlépést jelző csík).
![](https://i.imgur.com/N49L6vf.jpeg)
![](https://i.imgur.com/bUe3EsH.jpeg)
Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor
Belső oldal: A közigazgatási határ feltüntetése.
![](https://i.imgur.com/epbqf3z.jpeg)
![](https://i.imgur.com/puD8aj7.jpeg)
E széria egyetlen különbsége, hogy a közigazgatási határ feliratot feketével készítették.
![](https://i.imgur.com/luLy609.jpg)
Évjárat: 1991 első fele
Belső oldal: Megállóváltozások: Csepel HÉV végállomás --> ~ HÉV-állomás, Kossuth Lajos u. --> Halásztelek ~. Az évek óta kimaradt Kisgyár utca megállót pótolták. Átszállások: a korszakra jellemzően a buszok átszállásait minden lehetséges helyen kiírták, azonban eltűnt két HÉV-átszállás. A közigazgatási határ felirat a villamosos oszlopba került. Vízművek II és Kisgyár utca megállóknál utólag lekaparták a 38A-ból az A betűt, a járat megszűnésekor (1992. április).
![](https://i.imgur.com/08pi9Bl.jpeg)
![](https://i.imgur.com/XM9EU6K.jpeg)
Évjárat: 1992 első fele
Külső oldal: Mivel a belső oldal szitázáskor elcsúszott, így már csíkot sem helyeztek rá, használatban sem volt. Tanácsház tér -> Szent Imre tér
Belső oldal: Tartalmi különbsége nincs (a végállomás névváltozásán kívül). Mivel használatban nem volt, a 38A lekaparásától is megmenekült.
![](http://i.imgur.com/K73KLpZ.jpg)
![](http://i.imgur.com/5C0BF4p.jpg)
Évjárat: 1995. február, utolsó széria. A határátlépést jelző csík a korszakra jellemzően vastag sárga
Külső oldal: Csepel autógyárban vessző alkalmazása (hibásan, hiszen nem Csepelen volt az autógyár).
A balos által megjelölt irányt vizsgálva nem történt változás.
![](http://i.imgur.com/jZurwqG.jpg)
![](http://i.imgur.com/i0l77t5.jpg)
Augusztus 1-jétől még módosultak a járat megállói (lásd a megállóhelyi táblák menüben), de új táblákat már nem készítettek. Az autóbuszok a Diófa sor megálló helyett az Ady Endre utcában álltak meg.
A járat 1995 decemberében takarékossági okokból megszűnt, Ikarus 280-asok közlekedtek rajta. Ettől kezdve csak a 38-as nyújtott szolgáltatást a térségben (majd később helyette a Volánbusz).
38A
Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor.
Külső oldal: A külső oldalon kiírt Kossuth Lajos utca kisebb mérettel, a korszakban ritkán alkalmazott megoldás.
Belső oldal: Tanácsház térnél a kisebb betűvel szedett 19-es és a Hárosi iskolánál írt 138-as későbbi listaszerkesztés nyomai (ezek a járatok 1987 ill. 1988-ban indultak)
![](https://i.imgur.com/pZcNXLI.jpeg)
![](https://i.imgur.com/Qud5CVX.jpeg)
A járat egyes menetekben a Pestvidéki gépgyárig közlekedett, ilyenkor ezt a kiegészítő táblát is alkalmazták, melyből kétféle is volt:
![](https://i.imgur.com/yDynNcO.jpeg)
![](https://i.imgur.com/hB2hN1a.jpeg)
Évjárat: 1992. január (a 138-as autóbusz már nem a Hárosi iskoláig közlekedik, hanem Budatétényre megy át, hiszen még Háros megállóhelynél is átszállhatunk rá)
Külső oldal: A csíkozás valamiért elmaradt. Tanácsház tér -> Szent Imre tér
Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése. Az időszakos gépgyári kitérőt is jelöli. Új megálló a Lacházi fogadónál (1991. április)
![](https://i.imgur.com/qU9o1X1.jpeg)
![](https://i.imgur.com/cMfSv1d.jpeg)
A járat ebben a formában 1992 áprilisáig közlekedett, majd megszűnt.
1995 augusztusában több év szünet után időszakos járatként rövidebb útvonalon újraindult a 38A járat. Akkoriban még közigazgatási határt átlépő járatnak tartották számon (bár útvonala később sem változott).
Évjárat: 1995. augusztus, a korszakra jellemző vastag határátlépő csíkkal.
![](https://i.imgur.com/akmv0Fn.jpeg)
![](https://i.imgur.com/IAJ8JLO.jpeg)
Ugyanezzel a dátummal egy másik tábla is készült vöröses árnyalatú csíkkal.
Külső oldal: A végállomások vastagabb betűvel lettek kiírva.
Belső oldal: Töröltek néhány egyébként is teljesen fölöslegesen feltüntetett átszállást.
![](http://i.imgur.com/2uLXL6X.jpg)
![](http://i.imgur.com/n3oJTZ0.jpg)
Évjárat: 1996. június (puha műanyag). A hátátlépő minősítés megszűnt.
Külső oldal: Ismét vékonyabb betűk, mint a 95 augusztusi első darabnál.
Belső oldal: A lista maradt a régi, természetesen eltűntek a "közigazgatási határ" feliratok, az átszállásokat pedig jelentős mértékben és látható módon (hézagokkal, kicsit félredőlt betűkkel, rossz számsorrenddel) megváltoztatták. Ezek a módosítások csak a logikusabb tájékoztatás miatt történtek (kivéve bal oldalt az első megállónál: a 79, 79A járatok új szakasza az 59A helyett).
![](https://i.imgur.com/Cy2y0p4.jpeg)
![](https://i.imgur.com/vU30bRL.jpeg)
Kemény műanyag is készült a 96/6-os szériából.
![](https://i.imgur.com/1H7KFb6.jpeg)
A járat 1996 augusztus 1-től egész nap, teljes üzemidőben közlekedik
Évjárat: 1998
Külső oldal: Átmeneti betűtípus, a korszakra jellemző kis járatszámmal.
Belső oldal: Vékony betűs megállólista, Lakihegy felé hiba: a 14.megállóhoz csak a 138-as busznál létező Dexter Kft. megállót írtak, és kétszer szerepel 15. megállósorszám. A Leadó csárda megállóhely neve Csárdára módosult, néhány átszállást feltüntettek a pontosabb tájékoztatás érdekében, illetve egy fölösleges HÉV-átszállást elhagytak. A logó még mindig a régi, a legtöbb táblán ezt ekkorra már kicserélték.
![](http://i.imgur.com/EGDGGAn.jpg)
![](http://i.imgur.com/jgli5t7.jpg)
Évjárat: 1999
Belső oldal: A korszakra jellemző vastag járatszámmal, új típusú tojáslogóval. Az ismétlődő megálló-sorszámot korrigálták, de a Dexter Kft. továbbra is olvasható.
![](http://i.imgur.com/7wPJfEp.jpg)
Évjárat: 2002. december
Külső oldal: 2002-es év végére és 2003-as táblákra jellemző egyedi betű és számtípus.
Belső oldal: 2002-es év végére és 2003-as jellemző új típusú megállólista és buszpiktogramok. A járat már érinti a novemberben megnyílt Auchant és az ehhez vezető bekötőutat 2 új megállóban. A hibák az előző szériából természetesen itt már nincsenek
![](http://i.imgur.com/btnxW8L.jpg)
![](http://i.imgur.com/wg3efpd.jpg)
Évjárat: 2003 második fele
Belső oldal: Feltüntették a korábban kimaradt 151-est is.
![](https://i.imgur.com/KXHAwBU.jpeg)
![](https://i.imgur.com/EfR8fOa.jpeg)
Évjárat: 2004 eleje
Külső oldal: Nagyobb járatszám
Belső oldala változatlan.
![](https://i.imgur.com/F5sx7Ah.jpeg)
Évjárat: 2004. március (megállóhelyek átnevezése) - 2005 első fele
Külső oldal: Még nagyobb járatszám
Belső oldal: A számozott utcás megállóhelyek nevének változása. A 151-est érthetetlen okokból törölték és a későbbi szériákon sem került vissza az átszállások közé.
![](https://i.imgur.com/mVyC5uF.jpg)
![](https://i.imgur.com/GGwuRlw.jpg)
Évjárat: 2006. június - 2007. március (már puha műanyag, de még dátumozatlan)
Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűméret. A járatszám karakter-köze kisebb.
Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek" - viszont egyedi esetként a logó középen maradt (máskor mindig lejjebb helyezték). Fölösleges átszállások (79,79A és a HÉV-állomásnál a HÉV) törlése, a Szent Imre térnél a HÉV feltüntetése.
![](http://i.imgur.com/CBecDRw.jpg)
![](http://i.imgur.com/bMfDrCx.jpg)
Évjárat: 2007. december, puha műanyag
Külső oldal: Lakihegy végállomás neve változott. Kisebb karakterek, vízszintes irányban összenyomva
Belső oldal: Megállók átnevezése: Csepel, HÉV állomás -> vessző nélkül, Nefelejcs utca -> Tejút utca, Csárda -> Hárosi Csárda, Auchan Sziget -> ~ áruház. Elmaradt átszállások és Volán járatok feltüntetése.
![](https://i.imgur.com/sDkFcgJ.jpeg)
![](https://i.imgur.com/ISEL6cH.jpeg)
Évjárat: 2008. május, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül, még az átszámozott 79, 79A járatokat sem szerkesztették át.
2008.08.21-től a járat jelzése 38-asra változott.
39
Évjárat: 1978. szeptember, a Margit híd felújításának befejezése után.
Belső oldal: Még színes piktogramokkal. Jelöli az 1979-ben megszűnt 11A járatot, valamint az egykori 60A-t is.
![](http://i.imgur.com/lbfp7jg.jpg)
![](http://i.imgur.com/5CuerEX.jpg)
Évjárat: 1984. november (84 -> 84) - 1986. október (9-es villamos megszüntetése) közötti
Belső oldal: Két megállóoszlopos elrendezés. Számos járatváltozás történt 1978 óta: Megszűnt buszok: 11A, 58V ,60A, 84. Új járatok: 21,84,1158. Egy korábban kifelejtett 59-es villamos átszállási lehetőséget pótoltak.
![](https://i.imgur.com/VgQIIrp.jpg)
Évjárat: 1986. november
Belső oldal: Megszűnt a 9-es villamos, helyette a korábban kimaradt 19-est tüntették fel. A 16A helyett a 116-os járat közlekedik. Több járatot - indokolatlanul - elhagytak a felsorolásból (pl. 12-es a Délinél)
![](https://i.imgur.com/JTyrlEt.jpg)
Évjárat: 1988. június
Belső oldal: Visszatértek az egysoros megállólistába, amihez egy régebbi táblaalapot vettek igénybe, ebben azonban bennefelejtették a 9-es villamost. Új megálló (1986. decembere óta): Szakorvosi rendelő. Megszűntek: 12, 12A és J járatok. Az 5-ös helyett a Csaba utcánál hibásan 5-öst írtak.
![](https://i.imgur.com/CjHso0w.jpg)
Évjárat: 1989. március - 1990. augusztus (16-os és 116-os járatokat már nem jelöli a Moszkva térnél, de még létezik az 5-ös)
Belső oldal: Ismét visszatértek a két-megállósoros elrendezéshez, azonban ebbe elfelejtették beleszerkeszteni a Szakorvosi rendelő megállót.
![](http://i.imgur.com/YzB9SH3.jpg)
Évjárat: 1994. május, első tojáslogós
Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest az alábbi változások történtek: A Csaba utca megállóhely neve Moszkva tér (Csaba utca) lett, valamint pótolták a korábban sorozatosan lemaradó Szakorvosi rendelőintézet megállót.
![](https://i.imgur.com/AtW9cTn.jpeg)
Évjárat: 1997 második fele - 1998
Belső oldal: Megszűnt vagy módosult járatok hézagos törlése: 12, 84, 86, 139
![](https://i.imgur.com/kcVt1z4.jpeg)
Évjárat: 1999 második fele
Külső oldal: 21 év után változott a külső oldal. A korszakban 1-2 évig jellemző vastag feketét használó stílus (lásd még többek között: 48,56,78,104,150). A Batthyány tér két t-betűje összeolvadt.
Belső oldal: Vékony betűs megállólista, ritkán használt kicsiny járatszámmal (lásd még ilyet: 150). Goldmark Károly utca felé új megálló létesült még 1998 decemberében a Maros utcánál. Az 56 és 56E járatokat 1999 júniusában összevonták, helyettük lett az 56-os, ami a táblán véletlenül 56 ként szerepel. A Széna térnél leszedték a fölösleges információként szereplő 4-6 villamost (a Moszkva térnél már ki van írva egyszer), a Déli pályaudvarnál pedig kiírták az addig hiányzó 102-est. A tábla a kapcsolatok helyett lehetőségek szót használt, ez csak 2005-től terjedt el egységesen.
![](https://i.imgur.com/Azvm6wm.jpeg)
![](https://i.imgur.com/cxXmYtX.jpeg)
Évjárat: szintén 1999 második fele
Belső oldal: Tartalmi különbsége nincs, azonban itt a táblázat középre húzva helyezkedik el, valamint a járatszám vastag típus.
![](https://i.imgur.com/ZKkiSeW.jpg)
Évjárat: 2000
Belső oldal: Megpróbálták korrigálni az 56-os problémáját. A bekeretezés a jobb oldalon sikerült is, de a készítő annyira figyelmetlen volt, hogy a bal oldalon már a villamost keretezte be. A járatszám ismét vékony típus.
![](https://i.imgur.com/n3fUr5f.jpeg)
Évjárat: 2006 vége, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.
Külső oldal: Matricás. Karakterek a tojáslogósokra és balosokra jellemző típussal készültek.
Belső oldala üres.
![](http://i.imgur.com/NTVWfzw.jpg)
Évjárat: 2008. március - július, digitális nyomtatással. Duplaoldalas kivitel.
![](https://i.imgur.com/4d2xcuc.jpg)
UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (40-TŐL)
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|