bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
41 - 44AGY

41

Évjárat1990 első fele (még piros gyorsjáratok, de minden átszállást jelez)

Az autóbuszok útvonala a Vincellér útig hosszabbodott, ugyanis még 1992 decemberében összevonásra került a 172-es járattal. Ekkoriban már csak elvétve használtak ilyen sablonra fújt táblákat.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest (illetve a régivel azonos szakaszon vizsgálva) az alábbi megállóváltozások történtek: Menyecske utca -> Kérő utca. A Kosztolányi Dezső tér felé a 13.megállónál kimaradt a buszpiktogram.

Évjárat1996. január

Belső oldal Megszűnt járatok tölése: 87B és 139 (utóbbi helyére a 139-es szerkesztve). Jobb oldalon a 13. megállónál pótolták a piktogramot. A Kosztolányi Dezső térnél látszik az 1-es hézagja, valamint az időközben elindult 173-ast a 86-os helyére tették be. Ebben az irányban is törölték a 87B és 139-t.

Évjárat1997 első fele (puha műanyag), táblaelhasználódás miatt készült, tartalmi különbsége nincs.

Ez a garázsmeneti tábla 1997-ben készülhetett, puha műanyagból.

Évjárat1998

Belső oldalVékony betűs megállólista. Új megálló létesült a Kosztolányi Dezső téren közvetlenül az indulás után. A Fürst garázs megállóhely neve Kelenföldi autóbuszgarázs lett (hivatalosan már 1997. január óta), a Kosztolányi Dezső tér irányába a Horogszegi határsor megálló új neve Kápolna út. Néhány átszállást töröltek illetve feltüntettek a logikusság elve szerint (a 41-est például kiszedték, mert fölösleges kiírni). A logó alsó részébe Rt feliratot szerkesztettek.

Évjárat1999

Külső oldalA járatszámot a korszakra jellemző kis méretűre cserélték.

Belső oldalNincsen változás.

Évjárat2003 első fele

Külső oldalUtolsó szériás stílusú egyedi betűk valamint a két irányt felcserélték.

Belső oldalUtolsó szériás stílusú megállólista és piktogramok. Kápolna út -> (ismét) Horogszegi határsor, Őrmezői ltp., Menyecske utca -> Menyecske utca. Már létezik a 40E járat (2002. május) és a 153-as buszok megállnak a Dayka Gábor utcánál is (2001-től). A jobb oldalon a 18.megállónál felüntették az összes átszállást.

Lásd még ilyen stílusú táblákat: 8,17,32,38A,50É,85,93,123,132.

Kísérleti jelleggel 2003-ban az utastérbe kihelyezett tábla:

Évjárat2003 nyár vége (még nem jelöli a 140E-t). Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat2003. október 1. (Újbuda-busz beindítása) - 2005. augusztus (logó elhelyezkedése alapján)

Belső oldal: Új járatok: 140E (2003. szeptember), Újbuda-busz (2003. október).

Évjárat2005 ősz - tél

Belső oldal: A logó a korszaknak megfelelően alulra került, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Tartalmi különbsége nincs.

A járat 2008.09.06-tól összevonásra került az 50-essel, és 150-es jelzéssel közlekedett tovább.

41

Évjárat: 1990. szeptember, a járat indulásakor (ezzel egyidejűleg a 41E megszűnt)

Évjárat: 1991 - 1992. december között (172-es még létezik)

Belső oldal: Megálló átnevezése: Menyecske utca -> Kérő utca. Hibásan még jelöli az 1-es járatot

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Évjárat: 1996. július (puha műanyag)

Belső oldal: Megszűnt járatok kiszerkesztése: bal oldalon a 139-est, nyom nélkül, a sort a helyére húzva. Jobb oldalon a 87B-t elfelejtették kiszerkeszteni, ezért utólag lekaparták, a 139-est viszont kiszerkesztették. A Kosztolányi Dezső térnél házagot hagyva törölték az 1-est, az alatta lévő sorban a kiszedett 86-os helyére húzták kicsit ferdén a 114-est és mögé beszerkesztették az 1994 decemberében indult 173-ast.

Évjárat: 1997 első fele (puha műanyag) , táblaelhasználódás miatt készült.

Semmiben sem különbözik az előzőtől, csak a dátum tűnt el és a belső oldali járatszám kicsit félredőlt.

1998.04.18-tól az Őrmezői lakótelepnél tett körüljárási irány ellentétes lett (az útvonal nem változott), ekkor a végállomást a Menyecske utcánál jelölték ki.

Évjárat: 1998. április

Külső oldal: Betűk és számok régi stílusban maradtak, de vékonyabbal írták őket.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, a logó pedig már satírnélküli. A lakótelep feliratból a jobb oldali listán véletlenül kimaradt az "a" betű. A megállóhelyek a megváltozott forgalmi rend szerint módosultak. Érdekes a kapcsolatok helyett használt lehetőségek szó, ez csak 2005-től terjedt el a táblákon.

Ez a tábla azonos belső oldallal készült, azonban külső oldala hibás: Az őrmezői lakótelep R-je lemaradt.

Évjárat: 2004. november 22. (250-es beindítása) - 2005 első fele

Belső oldal: Új járatok: Újbuda-busz, 250-es.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 150E-re változott, és a Fehérvári útig (Újbuda-központ) hosszabbodott az útvonala.

41E

Ez a fémtábla a 80-as évek elején készülhetett. Az F betű a vonalat kiadó Fürst garázst jelzi.

Évjárat: 1985 (A Kosztolányi Dezső térnél nincs feltüntetve a 114-es)

A 80-as évek végén egy rövid ideig keret nélkül gyártották az expresszjáratok tábláit:

Évjárat: Kb. 1989 (bár a 114-esnek szerepelnie kellene a listában, valószínűleg csak hiba folytán hagyták ki)

Belső oldal: A Kérő utca megálló neve Menyecske utca lett (ez bizonyítja, hogy ez a tábla későbbi, mivel az 1985-ös menetrendi könyv még Kérő utcát ír).

A járat közlekedését 1990 szeptemberétől az akkor induló 41-es autóbusz váltotta fel.

42

Évjárat: 1986. december - 1989. január között (1986 decembere előtt a 118-as buszok teljesen más útvonalon jártak, a Korvin Ottó térnél ki lenne írva átszállásként, ha ennél régebbi készítésű volna a tábla. Az 1989 januárjában indult 106-ost még nem jelöli.) A végállomás elnevezése ekkoriban változott Óbuda, Árpád hídról Korvin Ottó térre.


Évjárat: 1991 (már keretezett gyorsjáratok, de még létezik a 134-es.)

Külső oldal: A Korvin Ottó tér neve Szentlélek tér lett. A Pünkösdfürdő utca felett eltűnt a Békásmegyer felirat.

Belső oldal: Megállóváltozások: Korvin O. tér -> Szentlélek tér, Czetz János utca -> ~ köz, Ortutay Gy. utca -> Pozsonyi u. , új megálló: Római tér. Az átszállási változások esetén csak a közlekedési változásokból adódóakat jelöltem: 84-es helyett már 84-es jár, elindult a 106-os. Azóta megszűnt az 55 és 184-es, és lerövidült az 55-ös.

Évjárat: 1992 második fele (már nem jelöli a 134-es buszt).

Külső oldal: Rövidítve visszakerült a Békásmegyer felirat, érdekes a félredölt S betű.

Belső oldal: Az Aqiuncum K betűvel van írva, a Szénhidrogén kutató megállóban megszűnt a rövidítés. Az átszállások közül a meghosszabbított 34-est mindenhol feltüntették, a megszűnt 134-est pedig kiszedték a listából.

Évjárat1994. június, első tojáslogós

Külső oldal: 1994 júliusától az autóbuszok már Békásmegyer Hév állomásig közlekednek. Ez a módosítás hagyományos régi típusú betűkkel készült, valószínűleg azért, mert a mintát egy másik Békásmegyeri járat táblájáról vették (143,186).

Belső oldalMegállóváltozás a végállomás módosulásán kívül nem történt.

Évjárat: 1997 második fele

Belső oldal: Törölték a megszűnt járatokat (84,86,142).

Évjárat: 1999 első fele

Külső oldal: A korszakra jellemző kis járatszám és az újlogós táblákéhoz hasonló betűk.

Belső oldal: Vékonybetűs megállólista, vastag járatszámmal. A megállólistában tartalmi változás nem történt.

Évjárat: szintén 1999 első fele

Külső oldal: Egyetlen különbsége, hogy külső oldalában visszatértek a régi mintára, mivel az előző tábla kicsiny száma kevésbé volt látható.

Évjárat: 2003 második fele - 2004

Belső oldal: Új járatok: 18A busz (1999. május), 1A villamos (2000. december), Békás-busz (2001. október)

Évjárat: 2005. január 22. (új megálló a Rómaifürdőnél)

Évjárat: 2007. július, puha műanyag.

Külső oldal: Kisebb feliratokkal.

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". HÉV helyett Szentendrei HÉV megnevezés használata és két megállónál történő beszerkesztése.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag

Belső oldal: Volán, MÁV és további elmaradt átszállások feltüntetése.

Évjárat: 2008. április, tartalmi különbség nélkül.

Évjárat: 2008. május, digitális nyomtatással, tartalmi különbség nélkül.

Külső oldal: Nagyobb karakterek, kisebb sorközzel.

2008.09.06-tól összevonásra került a 146-ossal, a továbbiakban 134-es jelzéssel közlekedett.

43

1982. január és 1984. november között használták ezt a fémtáblát.

Egy másik típusú régi sablon is létezett. Gyűjtemény részeként újrafújásával lett rekonstruálva egy műanyag táblára,

A járat 1985 májusában megszűnt.

1990 decemberében a 3-as metró újpesti szakaszának átadásával a 43-as buszok közlekedését az azonos útvonalú, de több megállóval rendelkező 43-as váltotta fel.

Évjárat: 1990. december

Évjárat: 1992

Külső oldal: A végállomás elnevezésében Újpest helyett már Megyer szerepel.(a 80-as évek végétől egyre inkább kezdett kiépülni a Megyeri rész, önálló résszé alakulva, elválva Újpesttől (a térképek is csak 1990-től jelzik a Megyer feliratot a térségben).

Belső oldal: Megálló átnevezések történtek. Az átszerkesztések nyomát jobban megfigyelve észrevehetjük (kissé félre vannak dőlve): Táncsics Mihály utca -> Károlyi István utca, Lipták utca -> Zsilip utca, Hoffman utca -> Béla utca.

Évjárat: 1993. július (A járat útvonala a Vízművek lakótelepig hosszabbodott).

Külső oldal: A hosszabbításnak megfelelően régi típusú betűkkel átdolgozták.

Belső oldal: Csak egy megálló átnevezés történt vastagabb betűkkel szerkesztve: Árpád út /Váci út/ -> József Attila utca. Pótolták az Újpest városkapunál korábban kimaradt 121-est (nagyobb számokkal).

Évjárat: 1994. április (utolsó széria), csak a dátum feltüntetésében különbözik, valamint Újpest-városkapunál törölték a VÁ. feliratot.

Az újpesti Petőfi laktanya szerepe a kilencvenes évek közepére egyre inkább csökkent, ráadásul a metró és más járatok párhuzamossága miatt a 43-as alacsony kihasználtsággal közlekedett. Ennek következtében 1995 áprilisában még a nagy járatmegszüntetések előszeleként megszűnt. Tojáslogós darab nem készült.

43

Az 1977 - 1979 között készült eredeti sablon alapján újrafújt tábla (eredetileg fémtáblákon használták)

Évjárat: 1984. november (a 3-as metró hosszabbítása utáni állapotok) - 1985. május (még jelöli a régi 43-as járatot)

Érdekessége, hogy az irányonként eltérő megállókiosztás miatt a visszautat is jelöli.

Évjárat: 1987. március (már létezik a Szekszárdi utca megállóhely is) - 1990. december

Belső oldal: Már nem jelöli a visszautat. Az autóbuszok 1986. január óta megállnak a Táncsics Mihály utcánál, a Szekszárdi utca megálló pedig 1987 márciusában létesült. A készítők figyelmetlenül dolgoztak: 84-es helyett 84-est írtak, ugyanígy jártak el a 96-ossal, valamint a megszűnt 10-es villamost sem sikerült mindenhol törölni, így együtt szerepel pótlására indított 104, 104A járatokkal. A 43-as járat még mindig szerepel, holott 1985-ben megszűnt.

Évjárat:  Szintén 1987. március - 1990. december (a járat megszüntetése), de később az előzőnél

Belső oldal:  A korábbi tábla hibáit korrigálták, emellett néhány átszállás is eltűnt (pl. 3V az Árpád hídnál).

A járat az 1990. decemberi metróátadás során megszűnt, szerepét az új 43-as járat vette át.

44

A járat a XVI. kerület közlekedésének 2007. augusztus 21-i átszervezésekor indult, a korábbi 44A helyett.

Évjárat: 2007. augusztus, a korszakra jellemző puha műanyagból

Évjárat: 2008. január, puha műanyag

Belső oldal: Volán járatok feltüntetése.

Évjárat: 2008. február, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül.

44

Évjárat: 1994. február (utolsó balos)

Évjárat: 1996. március (puha műanyag)

Külső oldal: Az R.szentmihály rövidítés megszűnt, ezáltal ez a végállomás 3 sorba került.

Belső oldal: A megállólistában csak egy beleszerkesztés látszik feltűnően: Rákosszentmihály felé a Pilóta utcánál a megváltozott útvonalú 45-ös kiszerkesztéséből származó hézag. A balos által megjelölt irányhoz viszonyítva megállóváltozás nem történt.

Évjárat: 1996.04.01-től július 1-ig a Rákosi úti csatornaépítés miatt csak a Budapesti útig közlekedtek a 44-esek. A tábla külső oldalát valószínűleg az elsőszériás 44A segítségével készítették, mert a Budapesti út felirata ott is ugyanilyen.

Évjárat1997 első fele, puha műanyag

Külső oldal: A korszakra jellemző vékonyított betű és számtípussal. A Rákosszentmihály feliratot emellett még oldalirányban összenyomták.

Belső oldalMegcserélték a két irányt. Korábban elmaradt átszállásokat pótoltak.

 

Évjárat: 1997 második fele, kemény műanyag. 

Külső oldal: Ismét a 96/3-as széria külső oldala.

Belső oldalTartalmi különbség nincs.

Évjárat: 2000. december (rákoskert-busz beindítása)

Belső oldal: Vékony betűs megállólista. Az autóbuszok már Nagyicce hév állomásnál is megállnak. Jobb oldalon a Gida utcánál a 92-est igénytelenül eltolódva beszerkesztették. Új járatok az expo (100-as helyett), a rákoskert-busz és a 63-as villamos.

Évjárat: 2003. június, pufibetűs stílus.

Belső oldal: Új járatok: 132 (2003. június) 144 (2003. március), valamint a 63-as villamos helyett  a 3-as közlekedik (2001. október). A Szlovák út irányába a Budapesti út megálló neve Mátyás király utca lett.

A járatra garázsmeneti táblák is készültek. A képen időrendben: 1995, 1997 (puha műanyag), 1999

Évjárat: 2004

Belső oldal: További helyeken tüntették fel a 144-est.

Évjárat: 2005 első fele

Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy a Corvin utcánál nem jelöli a HÉV-et.

Évjárat: 2006. október (132-es megszüntetése) - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan)

Külső oldal: Kisebb feliratok, Rákosszentmihály elválasztása szebben lett megoldva.

Belső oldal: Zrt-s logó a tábla alsó részébe helyezve, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". HÉV helyett Gödöllői HÉV kifejezést használ., továbbá a Corvin utca és Thököly út megállóknál is jelöli. Megszűnt a 132-es, a 168-as helyett hibásan gyorsjáratot jelöl. 

2007.08.21-től szerepét az új 46-os járat vette át.

44A

Évjárat: 1992 vagy 1993

Belső oldal: Az átszállások között számos szerkesztés található, erre a rossz számsorrendből lehet rájönni. A Centenáriumi lakótelep végállomás is átszerkesztett, hiszen jóval erősebb feketével lett írva (korábban csak egyszerűen Budapesti út volt a végállomásnév).

Évjárat: 1994. június (első tojáslogós)

Belső oldal: Ettől a hónaptól kezdve a buszok nem álltak meg a Nagyicce Hév állomás, Hősök fasora és Fuvallat utcai megállókban.

Évjárat1996. április, puha műanyag

Belső oldalÚj megállók a Centenáriumi lakótelep felé: Hősök fasora és Fuvallat utca. Örs vezér tere felé: Fuvallat utca és Batsányi János út, valamint a Vak Bottyán utca megállót közelebb lévő Jókai Mór utca miatt átnevezték. Átszállások: a Pilóta utcánál már nem lehet átszállni a 45-ösre, mert a megszűnt 46-os miatt módosult az útvonala. A Margit utcánál helytelenül a 192-es helyett 92-est írtak. Az Örs vezér téri átszállások módosulása miatt egy sorral lejjebb húzták az átszállásokat alul és kiszedték a megszűnt 46 és 132-es járatokat, valamint a fölösleges 44-est (véletlenül a 31-est is törölték).

Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag.

Külső oldalA korszakra jellemző vékonyított betű és számtípussal. A Centenáriumi lakótelep, Budapesti út feliratot emellett még oldalirányban összenyomták.

Belső oldal: A korábban törölt 31-est a sor végére beszerkesztették. A Thököly útnál törölték a 77-est (fölöslegesnek ítélték feltüntetni).

Évjárat: 2000. december (rákoskert-busz beindítása)

Belső oldal: Vékony betűs megállólista és új típusú logó. A buszok új megállót kaptak Nagyicce HÉV-állomásnál. Átszállások: a lakótelep felé a Margit utca helyett kényelmességi szempontból a Gida utcához helyezték a 44, 192-es átszállását. Az Örs vezér tere felé a Thököly útnál feltüntették az addig hibásan kifelejtett 77-est, a Gida utcánál a 192-est, az Örs vezér terénél pedig megjelennek az új járatok, mint expo, rákoskert-busz és a 63-as villamos.

Utolsó tojásszéria 2001 év végén. Egyetlen különbsége, hogy a 13-as és 63-as villamosok helyett 3-ast jelöl.

A járatra garázsmeneti tábla is készült

1995 körül

valamint 1999 körül

Évjárat: 2003 vége vagy 2004

Belső oldal: Új járatok: 132, 144, 176.

Évjárat: 2006. október, puha műanyag.

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Megszűnt járat: 132. Egy elmaradt 144-es feltüntetése.

2007.08.21-től 44-es jelzéssel közlekedett.

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Alicia Vikander - A legbiztosabb magyar forrásod az Oscar-díjas színésznõrõl! Képek, cikkek, hírek, minden egy helyen!    *****    -----Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!----    *****    Nem lehet saját lovad? Nevelj virtuálisan ITT! Nevelj, versenyezz, licitálj szebbnél szebb lovakra!    *****    SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG -A LEGINFORMÁLTABB ÉS LEGTARTALMASABB MAGYAR HONLAP AZ ÉNEKESNÕRÕL - SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG    *****    Ho-ho-hó! A Mikulás útra kész! Azaz... Hol a sapkája??? Ó jaj! Most mi lesz? Gyorsan gyertek a Mesetárba!    *****    Ha te is szereted az Arrow sikersorozat elbûvölõ házaspárját látogass el az ország egyetlen Olicity rajongói oldalára!    *****    Barbie - My Little Pony - Barbie - My Little Pony - Barbie - My Little Pony - Barbie - My Little Pony    *****    VIDEOJÁTÉK HONLAP! Retro játékoktól, a legújabbakig! Friss újdonság: Call of Duty: WWII és WoW: Battle for Azeroth!    *****    Kapható a VÖRÖS HÓ címû regény. Kaland és rejtély az örök fagy birodalmában. VÖRÖS HÓ. Részletek a weboldalon!    *****    Ho-ho-hó! A Mikulás útra kész! De hova lett a sapkája??? Ó jaj! Elmarad a Mikulás-nap??? Gyorsan gyertek a Mesetárba!    *****    Legfrissebb videojátékok, fõleg Warcraft és FPS játék hírek! Blog, Airsoft, Tech! Kattints ide!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Hová bújnak a virágmanók, ha elered az õszi esõ? Nem találjátok ki? Nyuszi mama majd elárulja! Gyertek a Mesetárba!    *****    Nálam nincsenek AKCIÓK, minden elemzés BECSÜLET KASSZÁS, az oktatás pedig INGYENES! Keress oldalamon!    *****    Bavaria 42 2018ban is várunk szeretettel mindenkit egy felejthetetlen tengeri vitorlás túrára! Vitorlás tudás nem szükséges!! Bavaria 42    *****    SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - HA ELSÕKÉZBÕL SZERETNÉL INFORMÁLÓDNI, AKKOR ITT A HELYED - LEGFRISEBB HÍREK, KÉPEK, CIKKEK!    *****    Karácsonyra szép AJÁNDÉK egy Személyre szóló asztrológiai elemzés! Kinyomtatva és bekötve örök emlék marad!    *****    ***MUNKALEHETÕSÉG!*** Új cég, új lehetõség, ingyenes regisztráció! Ugye tudod, mit jelent elsõk között lenni...?!    *****    A legfrissebb videojátékokról olvashatsz híreket! Elemezzük a Call of Duty sorozat legújabb részét World War II    *****    A RENDKÍVÜLI horoszkóp akciók Karácsonyig tartanak,most rendelj saját illetve szeretteid részére elemzéseket. Kattints