bkvtablak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
40 - 41E

40

Évjárat: 1987. január

Belső oldal: Az Óvoda utca megálló 1986 vége óta a Városi Tanács nevet viseli azonban ezt elfelejtették módosítani. Biztos jel az 1987-es évjáratra, hogy már a 153-as közlekedik az alapjárat helyett. A szintén ekkor indult 139-es azonban lemaradt a tábláról.

ÉvjáratA járat útvonala ugyan 1989 júniusában hosszabbodott meg, a tábla nem ekkor, hanem 1990 első felében készülhetett

Külső oldal: Ekkor épült ki teljesen a Budaörsi lakótelep, így az autóbusz útvonala meghosszabbodott. A környéki díjszabás 1989. februári bevezetése miatt csíkkal ellátva, mely az 1990-es évre jellemzően a szám előtt haladt át.

Belső oldal: A 80-as évek közepéig jellemző kötőjeles megállóhelyek eltűntek (Madár - hegy stb.) Megállóátnevezés: Gazdagréti út -> Naprózsa utca, továbbá korrigálták a korábban elfelejtett megállóátnevezést (Városi Tanács). Látható a meghosszabbított szakasz (Baross utca és az új vá.). Átszállások: jóval részletesebb, gyakorlatilag szinte mindent feltüntető tájékoztatás. Új járat a 127-es, és 139-es. 

Évjárat: Szintén 1990 első fele, ritka vöröses csíkkal.

Belső oldal: Hibája, hogy minden járat feketével lett nyomtatva

A járat budaörsi szakasza 1996 januárjától szombaton és munkaszüneti napokon eltért a hétköznapitól. Ezt a két ábra szemlélteti.

Évjárat1996. január (még kemény műanyag), a korszakra jellemzően vastag csíkkal HÉTKÖZNAPI ÚTVONAL

Külső oldalMegszűnt az LTP rövidítés, és a pontosabb utastájékoztatás érdekében feltüntették a Villányi utat is.

Belső oldalA Móricz Zsigmond körtérnél láthatjuk az 1-es busz hézagját valamint az Alkotás utcánál a 8A hézagját.

Évjárat1996. január, HÉTVÉGI ÚTVONAL

Belső oldalA hétköznap közlekedő 40-est természetesen nem jelöli. Ezen a táblán érdekes módon nincsenek hézagok.

Szintén 1996 januári, ám puha műanyagból készült. A Naprózsa utcánál pótolták a 153-as elmaradt piktogramját.

Évjáratkb. 1998, HÉTKÖZNAPI

Belső oldalAz előző hétköznaposhoz képest jelentéktelen változások történtek: a logó Rt-s lett, a Károly király utcából út lett (igénytelenül beszerkesztve), valamint a csík formája a korszaknak megfelelően lekerekített lett. A dátum helyére Kelenföld felirat került.

Évjárat1999, HÉTVÉGI. A csík a járatszám előtt halad

Belső oldal: Új típusú tojáslogó. A Naprózsa utca és Poprádi út autóbuszpiktogramjai lemaradtak. A Károly király utca itt még nem út, pedig a hétköznapi szérián már 1998-ban megtörtént a módosítása.

Évjárat2000 második fele, HÉTVÉGI

Belső oldal Egyetlen változás a másik hétvégihez képest, hogy a csík a korszakra jellemzően barnásabb lett és a megszűnt 10-es buszt kiszedték a listából.

Évjárat2002. január, HÉTKÖZNAPI

Külső oldalBkv+ matrica, a járat márkavédjegyessé vált és Ikarus 412-esek közlekedtek rajta. Ez a tábla kijelzőelromláskor illetve pótláskor volt használatos.

Belső oldalA 2002-3-as szériákra jellemzően nagy betűkkel a határátlépésről tájékoztató szöveg középre került a logó helyére. Vékony betűs megállólista. Budaörs felé is létesült egy Bertzfeld utca nevű megálló (korábban csak a másik irányban volt). Megállóátnevezés: Béke tér -> Templom tér. Már nem létezik a 10-es járat, és feltüntetésre került a 2001-ben indult 172-es és 140-es járat.

Évjárat2002. január, HÉTVÉGI (utolsó "tojás"széria).

Belső oldalVékonybetűs megállólista. A 2002-3-as szériákra jellemzően nagy betűkkel a határátlépésről tájékoztató szöveg középre került a logó helyére. Megállóátnevezés: Béke tér -> Templom tér valamint a Károly király utca itt is korrigálva lett. Már a 153-as autóbuszok is megállnak a Dayka Gábor utcánál. 

A járatra garázsmeneti tábla is készült 1995 márciusában. Garázsmeneti táblákat csak a 40-es család esetében láttak el dátumozással.

Táblaelhasználódás miatt volt egy újabb garázsmeneti széria is, dátum nélkül 1998-ban. Ezen sincsen határátlépő csík, pedig az 1998-as 40-esre már tettek.

Ezen a 2000 környékén készült garázsmeneti táblán már használtak határátlépő csíkot, az új típusú, lekerekített végűt. Matricás kivitel!

Évjárat2005, HÉTVÉGI

Belső oldalÚj járat az Újbuda-busz (2003. október).

Évjárat: 2007, puha műanyag. Duplaoldalas kivitel.

Évjárat2008 eleje. Duplaoldalas kivitel, digitális nyomtatással.

2008.08.21-től a hétvégi útvonalon közlekedő 40-es a 240-es jelzéssel közlekedett.

40

Évjárat1986. október vége (9-es villamos megszüntetése) - 1987. január (153 -> 153)

Évjárat1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Belső oldal: Új megállók: Sasadi út, Madárhegy (Hosszúréti utca). 153 -> 153


Évjárat1989. június

Külső oldal: Ekkor épült ki teljesen a Budaörsi lakótelep, így a járat útvonala a Lévai utcától meghosszabbodott.

Belső oldal: Nagyon megkopott, ezért a belső oldalon filccel lett megerősítve. Új megállók: Gimnázium, Patkó utca, Budaörsi lakótelep vá.

Évjárat1990. szeptember vége (tanácsrendszer megszűnése)

Külső oldalMegszűnt az LTP rövidítés, és a pontosabb utastájékoztatás érdekében kiírták a Villányi utat is.

Belső oldalA Városi tanács azóta Városháza lett, de a Marx Károly utca még létezett ekkor is. A korszakra jellemzően az összes lehetséges átszállást kiírták.

Ez a balos tartalmilag alig különbözik, ellenben a csík árnyalata világosabb, és ha jól megfigyeljük, kicsit félretoltan is halad a másik baloshoz képest (viszonyítás: a kék keretnél). Másik szembetűnő különbség még a gyorsjáratok félreszitázása. A tartalmi különbség: Budaörs, városháza helyett Budaörsi városháza

Évjárat1991 - 1992 (még jelöli a decemberben megszűnt 172-est)

Belső oldalKeretes gyorsjáratok. Móricz Zsigmond térnél átszállások feltüntetése. Megállóváltozások történtek: a Madárhegy mögül eltűnt a Hosszúréti utca kommentár, Sasad Mgtszből Rt. lett, illetve a Marx Károly utca helyett Károly király utca az új név. (Budaörsi városháza helyett ismét Budaörs városháza)

Évjárat: 1994 második fele (a dátumozás lekopott), a korszakra jellemző vastag csíkkal

Belső oldal: A balos által megjelölt irányt vizsgálva az alábbi változás történt: a buszok megállnak a Rupphegyi útnál is.

KERESEK JOBB ÁLLAPOTÚ TÁBLÁT A SZÉRIÁBÓL!

Évjárat: 1995-ben, február után (? a pontos a dátum lekopott) , világosabb csíkkal

Belső oldal: Megszűnt járatok törlése: 1, 40E, 139, 140. Rendkívül hamar megjelent a határátlépésről tájékoztató szöveg: más táblák esetében csak 1997-98 körül történt meg. A Móricz Zsigmond körtér felé hibásan "Budaörsi lakótele" felirat olvasható.

Évjárat: 1996. január, kemény műanyag

Belső oldal: A hibás "lakótele" felirat korrigálása. (a Budaörsi lakótelepnél 140-est a tulajdonosa filccel visszarajzolta.)

Évjárat: 1996. április, a korszakra jellemző szokással ellentétben kemény műanyagból. Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat1997 első fele, puha műanyag. A csík a másik két sarok között fut (és lekerekített végű)Tartalmi különbség nincs.

Évjárat1998, a csík iránya ismét a régi.

Belső oldalKároly király utca helyett már utat ír és a logó új típusú.

Évjáratszintén 1998, a csík iránya ellentétes és sötétebb színű. Tartalmi különbség nincs.

Évjárat1999

Belső oldal: A Kelenföld feliratot törölték.

Egyedi módon ez egy matricázott széria volt!

Évjárat2000 második fele. Ismét megfordult a csík iránya

Belső oldalEgyetlen különbsége, hogy a megszűnt 10-es buszt hézagot hagyva kiszedték a listából. A kapcsolatok helyett lehetőségek szót használnak - ami csak 2005-től terjedt el a táblákon.

Évjárat2001 második fele, utolsó "tojás"széria (logó nincs rajta).

Belső oldalA korszakra jellemzően a határátlépésről tájékoztató szöveg középre került a logó helyére. Vékony betűs megállólista. A Béke tér megálló neve Templom tér lett, valamint megjelenik az újonnan indult 140-es busz is a listában. A lehetőségek helyett ismét kapcsolat szót használnak.

A járatra garázsmeneti tábla is készült 1995 márciusában. Garázsmeneti táblákat csak a 40-es család esetében láttak el dátumozással.

Táblaelhasználódás miatt volt egy újabb garázsmeneti széria is, dátum nélkül 1998-ban. Erre már tettek határátlépő csíkot.

Évjárat2003. szeptember 1. (140E beindítása) - szeptember 8. (118-as villamos beindítása)

Belső oldalPatkó utca -> Budaörs, ~. Új járatok: 40E (2002. május), 140E (2003. szeptember), Budaörs-busz (2002. október), 118-as villamos (2003. szeptember).

Évjárat2005. január 10. (Infopark-busz beindítása), sötétebb árnyalatú csíkkal.

Belső oldalA járatszám  a logóval és a tájékoztató feliratokkal együtt feljebb került. Új járatok: Infopark-busz (2005. január), Újbuda-busz (2003. október), 118-as villamos (2003. szeptember 8.). A Móricz Zsigmond körtéri átszállások átrendezése.

Évjárat2006. augusztus, puha műanyag

Külső oldal: Nagyobb betűk, rövidítés megszüntetése. Villányi út kerek zárójelben.

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A korábban kimaradt 250-es járat feltüntetése. Új járat a 73-as (2005. december). A Fehérvári úti vágányzár előkészítési munkálatai miatt láthatjuk a 18-47V járatot.

Évjárat2008. március. Digitális nyomtatással

Belső oldal: Az egyik első új típusú megállólistás széria. A gyorsjáratokat keret helyett gy-vel jelölték. Korábban kimaradt átszállások feltüntetése (továbbá Volán járatok jelzése), a Kisfaludy utcánál a Budaörs-busz törlése. Hálózati változások: 139 -> 139, új járatok: Budaörs-belvárosi járat (2007. aug), 187, 239. Megszűnt: 118-as villamos. Jelöli a Szabadság híd lezárása idején közlekedő járatokat (41A villamos, hosszú 56-os, 47-49V, 149V.

Évjárat: 2008. május. Érdekes módon készült még egy szitanyomott verzió a megszokott listával.

Belső oldal: Egyetlen tartalmi különbség, hogy a Károly király utcánál is jelöli a Budaörs-buszt.

2008.08.21-től jelzése 240E-re változott.

40E

Évjárat1989. június

Külső oldal: Ekkor épült ki teljesen a Budaörsi lakótelep, így az autóbusz útvonala a Lévai utcától meghosszabbodott. A környéki díjszabás 1989 februári bevezetése miatt csíkkal ellátva.

Évjárat1990 első fele, a feliratokra utólag szitázott határátlépő csíkkal.

Belső oldal: A Patkó utcánál a gyorsjárat helyett az alapjáratot jelöli (mindkettő megállt itt).

A járatot 1995 februárjában takarékosségi okokból megszüntették. Tojáslogós széria nem volt, de nem a fenti volt az utolsó balos széria.

A járat 2002. május 2-án újraindult, végállomását ekkor már az autópályán közelítette meg.

Évjárat2002. május. 2., járat indulására készítve, a korszakra jellemzően barnás csíkkal

Külső oldalÁtmeneti típus.

Belső oldalA 2002-3-as szériákra jellemzően a határátlépésről tájékoztató szöveg középre került a logó helyére. Az autóbuszok forgalmi rendje napszak szerint változó volt, így a megállólista érdekes, egyedi elrendezést kapott. Jelöli a csak néhány hónapig közlekedő Cora buszt.

A táblát mindössze 1 hónapig használták (okát lásd a következő szériánál)

Évjárat:  2002.06.10. - 09.30. között, a Bartók Béla út átépítésének idején használt tábla.

Belső oldal:  A Bartók Béla út - VIllányi út torkolatának átépítése miatt a járat a Villányi úton közlekedett, ezért ideiglenesen megszűnt Móricz Zsigmond körtér felé a Kosztolányi Dezső tér és Móricz Zsigmond körtér (6-os villamos végállomás) megállóhely. A táblán feltüntették a Bartók Béla út felújításának idején közlekedő sasad-buszt is (2002.05.07-én indult, tehát az járat indulására készített táblán még nem szerepelt.). A járat szintén ezen a napon (06.10-én) - végleges jelleggel - új megállót kapott a Dayka Gábor utcánál.

Évjárat: 2002. október (Cora-busz megszüntetése 10.15-én, eredeti forgalmi rend visszaállítása 09.30-tól)

Belső oldal: A Cora-busz megszűnt, és az autóbuszok ismét érintik a régi megállóhelyeket (a Bartók Béla út átépítésének befejeztével a Sasad-busz is megszűnt).

Évjárat:  2003. szeptember 8. (118-as villamos beindítása) - 2003. október 1. (Újbuda-busz beindítása)

Évjárat:  2006. augusztus, puha műanyag

Belső oldalZrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Móriczs Zsigmond körtér, 6-os villamos végállomás -> Móricz Zsigmond körtér (az így nyert helyre több átszállást beírtak). Megszűnt: 7A. Új járatok: 73, 250, Infopark-busz, Újbuda-busz. Az átszállások a Fehérvári úti vágányzár idején érvényes állapotok.

Évjárat:  2008. február, kemény műanyag. A határátlépést jelző csík lemaradt róla.

Külső oldal: Kisebb és kevésbé elnyújtott feliratok, kisebb járatszám. A Villányi út kerek zárójelben.

Belső oldalMegszűnt járatok: 118-as villamos, 18-47V, 139-es busz. Új járatok: 139, 140E, 187, 239-es buszok és a Szabadság híd felújításával összefüggésben közlekedő 41A villamos és 47-49V, 149V buszjáratok. Több más korábban kimaradt átszállást is feltüntettek.

41

Évjárat1990 első fele (még piros gyorsjáratok, de minden átszállást jelez)

Az autóbuszok útvonala a Vincellér útig hosszabbodott, ugyanis még 1992 decemberében összevonásra került a 172-es járattal. Ekkoriban már csak elvétve használtak ilyen sablonra fújt táblákat.

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest (illetve a régivel azonos szakaszon vizsgálva) az alábbi megállóváltozások történtek: Menyecske utca -> Kérő utca. A Kosztolányi Dezső tér felé a 13.megállónál kimaradt a buszpiktogram.

Évjárat1996. január

Belső oldal Megszűnt járatok tölése: 87B és 139 (utóbbi helyére a 139-es szerkesztve). Jobb oldalon a 13. megállónál pótolták a piktogramot. A Kosztolányi Dezső térnél látszik az 1-es hézagja, valamint az időközben elindult 173-ast a 86-os helyére tették be. Ebben az irányban is törölték a 87B és 139-t.

Évjárat1997 első fele (puha műanyag), táblaelhasználódás miatt készült, tartalmi különbsége nincs.

Ez a garázsmeneti tábla 1997-ben készülhetett, puha műanyagból.

Évjárat1998

Belső oldalVékony betűs megállólista. Új megálló létesült a Kosztolányi Dezső téren közvetlenül az indulás után. A Fürst garázs megállóhely neve Kelenföldi autóbuszgarázs lett (hivatalosan már 1997. január óta), a Kosztolányi Dezső tér irányába a Horogszegi határsor megálló új neve Kápolna út. Néhány átszállást töröltek illetve feltüntettek a logikusság elve szerint (a 41-est például kiszedték, mert fölösleges kiírni). A logó alsó részébe Rt feliratot szerkesztettek.

Évjárat1999

Külső oldalA járatszámot a korszakra jellemző kis méretűre cserélték.

Belső oldalNincsen változás.

Garázsmeneti duplaoldalas tábla kemény műanyagból, gyártási éve kb. 1999

Évjárat2003 első fele

Külső oldalUtolsó szériás stílusú egyedi betűk valamint a két irányt felcserélték.

Belső oldalUtolsó szériás stílusú megállólista és piktogramok. Kápolna út -> (ismét) Horogszegi határsor, Őrmezői ltp., Menyecske utca -> Menyecske utca. Már létezik a 40E járat (2002. május) és a 153-as buszok megállnak a Dayka Gábor utcánál is (2001-től). A jobb oldalon a 18.megállónál felüntették az összes átszállást.

Lásd még ilyen stílusú táblákat: 8,17,32,38A,50É,85,93,123,132.

Kísérleti jelleggel 2003-ban az utastérbe kihelyezett tábla:

Évjárat2003 nyár vége (még nem jelöli a 140E-t). Tartalmi különbség nélkül.

Évjárat2003. október 1. (Újbuda-busz beindítása) - 2005. augusztus (logó elhelyezkedése alapján)

Belső oldal: Új járatok: 140E (2003. szeptember), Újbuda-busz (2003. október).

Évjárat2005 ősz - tél

Belső oldal: A logó a korszaknak megfelelően alulra került, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Tartalmi különbsége nincs.

A járat 2008.09.06-tól összevonásra került az 50-essel, és 150-es jelzéssel közlekedett tovább.

41

Évjárat: 1990. szeptember, a járat indulásakor (ezzel egyidejűleg a 41E megszűnt)

Évjárat: 1991 - 1992. december között (172-es még létezik)

Belső oldal: Megálló átnevezése: Menyecske utca -> Kérő utca. Hibásan még jelöli az 1-es járatot

Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós

Évjárat: 1996. július (puha műanyag)

Belső oldal: Megszűnt járatok kiszerkesztése: bal oldalon a 139-est, nyom nélkül, a sort a helyére húzva. Jobb oldalon a 87B-t elfelejtették kiszerkeszteni, ezért utólag lekaparták, a 139-est viszont kiszerkesztették. A Kosztolányi Dezső térnél házagot hagyva törölték az 1-est, az alatta lévő sorban a kiszedett 86-os helyére húzták kicsit ferdén a 114-est és mögé beszerkesztették az 1994 decemberében indult 173-ast.

Évjárat: 1997 első fele (puha műanyag) , táblaelhasználódás miatt készült.

Semmiben sem különbözik az előzőtől, csak a dátum tűnt el és a belső oldali járatszám kicsit félredőlt.

1998.04.18-tól az Őrmezői lakótelepnél tett körüljárási irány ellentétes lett (az útvonal nem változott), ekkor a végállomást a Menyecske utcánál jelölték ki.

Évjárat: 1998. április

Külső oldal: Betűk és számok régi stílusban maradtak, de vékonyabbal írták őket.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, a logó pedig már satírnélküli. A lakótelep feliratból a jobb oldali listán véletlenül kimaradt az "a" betű. A megállóhelyek a megváltozott forgalmi rend szerint módosultak. Érdekes a kapcsolatok helyett használt lehetőségek szó, ez csak 2005-től terjedt el a táblákon.

Ez a tábla azonos belső oldallal készült, azonban külső oldala hibás: Az őrmezői lakótelep R-je lemaradt.

Évjárat: 2004. november 22. (250-es beindítása) - 2005 első fele

Belső oldal: Új járatok: Újbuda-busz, 250-es.

A járat jelzése 2008.09.06-tól 150E-re változott, és a Fehérvári útig (Újbuda-központ) hosszabbodott az útvonala.

41E

Ez a fémtábla a 80-as évek elején készülhetett. Az F betű a vonalat kiadó Fürst garázst jelzi.

Évjárat: 1985 (A Kosztolányi Dezső térnél nincs feltüntetve a 114-es)

A 80-as évek végén egy rövid ideig keret nélkül gyártották az expresszjáratok tábláit:

Évjárat: Kb. 1989 (bár a 114-esnek szerepelnie kellene a listában, valószínűleg csak hiba folytán hagyták ki)

Belső oldal: A Kérő utca megálló neve Menyecske utca lett (ez bizonyítja, hogy ez a tábla későbbi, mivel az 1985-ös menetrendi könyv még Kérő utcát ír).

A járat közlekedését 1990 szeptemberétől az akkor induló 41-es autóbusz váltotta fel.

 

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

too young and innocent | an aegyo queen | twice | neo culture technology    *****    LÉGY A MAGAD ASZTROLÓGUSA! Regisztrálj oldalamra és én segítelek elsajátítani az asztrológia tudományát!    *****    Tanuld nálam az asztrológiát teljesen ingyen, vagy kérj részletes asztrológiai elemzést „BECSÜLET KASSZÁS” alapon!    *****    Új lovas szerepjáték! * Új lovas szerepjáték! * Lépj be a lovak csodálatos világába! Nevelj te is nálunk!    *****    Születési horoszkóp,3 év elõrejelzés,párkapcsolati elemzés ingyenes konzultáció,tájékoztatás az oldalon! kattints ide!!!    *****    Bûbájos Boszorkák - Charmed - Hírek - Extrák - Érdekességek - Charmed - Bûbájos boszorkák - Sok - sok infó - Charmed -    *****    Pénzkeresés az Interneten! Csak is kipróbáld, tesztelt módszerekkel, melyek tényleg fizetnek!    *****    Légy te is Farmasi tanácsadó! Kötetlen munka, befektetés nékül, minõségi termékek, jó kereseti lehetõség!    *****    Sztárok/Bulvár: Tudj meg friss pletykákat, híreket. Katt!    *****    Outsider - Gay - Creative - Rebel - Tolerant - Furry - Brony - Hipster - Gamer - Otherkin - Geek - Autistic    *****    Xtina Hungary - Minden, ami Christina Aguilera!    *****    Légy Te is AVON tanácsadó *** Nyereményjátékok *** Kereseti lehetõség *** Vásárolj kedvezményesen AVON termékeket!    *****    Nyerj ajándékszettet! Töltsd ki a kérdõívet és nyerj! *** Nyerj ajándékszettet! Töltsd ki a kérdõívet és nyerj!    *****    Jófogás Játékvásár - Jófogás Játékvásár - Jófogás Játékvásár - Jófogás Játékvásár     *****    FRPG ● FANTASY SZEREPJÁTÉK ●「ΒΛSMΛIW」 ● FANTASY SZEREPJÁTÉK ● EGY SZIGET + 24 MÁGUS ● FANTASY SZEREPJÁT&Eacut    *****    Itt megtalálhatod a legfrissebb híreket, cikkeket, képeket a Golden Globe- és Oscar-díjas színésznõrõl! Katt!    *****    Furry Fandom - Antropomorf Állatok - Furry Fandom - Antropomorf Állatok - Furry Fandom - Antropomorf Állatok    *****    Légy Te is AVON tanácsadó *** AVON termékek *** Kereseti lehetõség *** Értékesítõ kollégákat keresek *** sminkek    *****    Esküvõi meghívók! Mindegyik kézzel készült, egyedi. Gyere, nézd meg az oldalamat.    *****    A legfrissebb Anime hírek , mindennap anime ajánló , mondocon képek , és hírek. Csatlakozz közösségünkhöz!