bkvtablak
Autóbusz táblák
 
Trolibusz táblák
 
Villamostáblák
 
Általános utastájékoztató táblák és egyéb ágazatok
 
38 - 39

38

Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Belső oldal: A tábla Szigethalomnál a Rendelőintézet megállót az Autógyár irányában jelzi, holott már évek óta csak a Csepel felé menő irányban érintik az autóbuszok.

Évjárat: 1990

A táblán a csík a szöveg mögött halad, tehát először azt szitázták rá.

Belső oldal: A hibásan jelzett  Rendelőintézet megállót törölték. A 38-ast több helyen feltüntették.

Évjárat1992 második fele, vagy 1993 (Már nem jelöli a 38A járatot)

Külső oldal: Tanácsház tér -> Szent Imre tér

Belső oldal: Új megálló: Lacházi fogadó (1991 áprilisa óta). Minden lehetésges átszállást kiírtak, valamint a Szent Imre téren az 59A ki van szerkesztve, ennek okát nem tudom. Közigazgatási határ rövidítés nélküli kiírása.

Évjárat1994. szeptember (első tojáslogós

Külső oldal: Csepel, Autógyárnál vessző

A határátlépő csík a korszakra jellemző vastag sárga. A balos által megjelölt irányhoz viszonyítva a megállók nem változtak.

Évjárat1995. szeptember. A csík árnyalata vöröses lett.

Belső oldalMegállóváltozások: Csepel autógyár irányába a Betonárugyár megálló neve 8654. utca, a Vízművek I. neve 8653.utca, a Vízművek II. neve Vízművek lakótelep lett (a másik irányba érdekes módon megmaradtak a régi elnevezések). Átszállások, Autógyár felé: Csepel, Hév állomásnál az 59A feltüntetése, Csepel Autógyárnál a HÉV feltünetése. Szent Imre tér felé: törölték a megszűnt 148-ast (helyére az 59A került) és a rövidült 19-est. Feltüntetésre került Hárosnál a 138-as, a Szent Imre téren a 152-es és 159-es. A pontosabb utastájékoztatás érdekében megjelölték az utolsó budapesti megállókat.

Évjárat1996, puha műanyag. Duplaoldalas kivitel, határátlépést jelző csík nélkül. Elképzelhető, hogy nem is volt forgalomban.

A járat útvonalán a tájékoztatóban is leírtak szerint Volán autóbuszjáratok közlekedtek 1996 szeptemberétől.

2008.08.21-től a 38A járat jelzése 38-asra változott, útvonala és megállóhelyei nem módosultak.

Évjárat: 2008. augusztus 21., első széria, matricás.

Évjárat: 2008. november, matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Egy 151-es átszállás törlésében különbözik, továbbá Szent Imre térnél törölték az átszállásokat (ezek máshol már fel vannak tüntetve).

Évjárat: 2009. február, matricás.

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűk.

Belső oldal: Stílus: a későbbi táblázatosokra jellemző, vékonyabb vonalas táblázattal. Tartalmi különbsége nincs.

Évjárat: 2010. szeptember. Matricás.

Külső oldal: Korszakra jellemzően Zurich karakterekkel, kék színben, színes piktogrammal.

Belső oldal: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, intézmények és kerületek feltüntetésével. Megállóváltozás nem történt. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.

Évjárat: dátum szerint 2011. április, valójában néhány hónappal későbbi lehet. Matricás.

Külső oldal: Új típusú HÉV-piktogrammal.

Belső oldal: Stílus: a volán átszállásokat barna színnel jelzi. Új típusú HÉV piktogramok használata, BKK logó megjelenése elkülönített sávban, kisebb logómérettel. Megálló átnevezése: Koltói Anna utca -> Kiss János altábornagy utca. Átszállások és egyéb szerkesztések: Szent Imre tér végállomáson kevesebb átszállást jelöl, helyette az előző megállókban tüntetik fel ezeket. Halásztelek helyett a pontosabb Szigetszentmiklós-Lakihegy megnevezés használata, mivel Lakihegy Szigetszentmiklóshoz tartozik.

Évjárat: 2012. április 14-15., jelzett napon este 8-tól másnap reggel 8-ig az M0 szélesítése miatt lezárták a II. Rákóczi Ferenc utat, a 38-as a Lámpás utcán - Csepeli úton át terelve közlekedett Lakihegyre, kimaradó szakaszát pedig egy ideiglenes 38A járat látta el. A rövid ideig tartó terelés ellenére táblával is készültek. Matricás.

Külső oldal: Terelt útvonal felirat, emiatt a járatszám feljebb tolva.

Belső oldal: A terelt szakaszon kívül nincs különbsége.

Évjárat: 2012. szeptember. Matricás.

Külső oldal: önálló külső oldallal nem rendelkezett, csak belső matrica készült korábbi 38-as szériák felülmatricázásával, melyeknek a külső oldalát meghagyták.

Belső oldal: /összehasonítás a 1104-essel/ A viszonylat külső szakaszán környéki viteldíjat vezettek be, ezzel véget ért az 1996 óta tartó kedvezményes időszak (a hosszú 38-as megszüntetésekor az akkori 38A teljes vonalára kiterjesztették a BKV bérletek érvényességét). Ehhez kapcsolódóan tájékoztató felirat és övezethatárok jelennek meg a táblán. Stílus: Korszakra jellemzően BKV logó elhagyása, a BKK logó pedig jobb felső részre került, utóbbi miatt a Kiss János altábornagy utca megálló két sorba lett szedve. Egyéb szerkesztés: 179-es iránymegjelölése.

Évjárat: dátum szerint 2012. szeptember, valójában 2013. április lehet - a május 1-jén indult 171-est már jelzi. Matricás.

Külső oldal: ez a széria sem rendelkezik külső matricával, korábbi szériák külső oldalai láthatóak.

Belső oldal: .Hálózati változás: új járat a 171-es (2013. május 1-től), egyéb különbsége nincs.

Évjárat: 2013. június. Külső oldala táblára nyomott, belül matricás

Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás, a HÉV-piktogram helyett "H" jelölést használ.

Belső oldal: Stílus: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények, kerületek megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal). A tájékoztató szövegben "irányban" helyett "felé". A HÉV piktogramok a gyári hiba miatt feketék. Megállóváltozás: megállónevek "H" jelölése. Átszállások: P+R feltüntetése a Karácsony Sándor utcánál. Volán átszállások módosítása (677-es járat helyi járattá rövidült).

Évjárat: dátum szerint 2013. június, valójában 2014 eleje (kb. február - március). Mindkét oldalon táblára nyomott.

Külső oldal: A "H" jelölést ekkoriban elhagyták a táblákon, hiszen a végállomás nem közvetlenül a HÉV állomásnál van. A betűk kövérebbek (leginkább a "G" szárán vehető észre a különbség).

Belső oldal: A korábbi HÉV-piktogramos nyomdahiba javításán túl nincs különbsége.

2014. augusztus 23-ától útvonalát Szigetszentmiklósig hosszabbították, amelyet körbejárva tér vissza Csepelre. Korábbi útvonalán 38A jelzéssel közlekedett járat.

Évjárat: 2016. július. Mindkét oldalon táblára nyomott, a volános táblákra jellemző puha műanyagból.

Külső oldal: A módosult végállomáson túl, a karakterek és járatszám is nagyobb.

Belső oldal: Az új szakasz feltüntetésén túl, Stílus: tájékoztató szöveg elhagyása, helyette a konkrét környéki jegy- és bérlettípusok sávos megjelenítése. Hálózati változások: új járatok a 278, 279, 280, megszűnt: 171-es. Megállóhelyek: Vas Gereben utca megállónév használata mindkét irányban. Átszállások: volán átszállások áthelyezése, P+R a Csepel H-nál jelezve Karácsony S. utca helyett, ugyanitt elmaradt 35-36 átszállások feltüntetése

38A

Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor.

Külső oldalA külső oldalon kiírt Kossuth Lajos utca kisebb mérettel, a korszakban ritkán alkalmazott megoldás.

Belső oldal: Tanácsház térnél a kisebb betűvel szedett 19-es és a Hárosi iskolánál írt 138-as későbbi listaszerkesztés nyomai (ezek a járatok 1987 ill. 1988-ban indultak)

A járat egyes menetekben a Pestvidéki gépgyárig közlekedett, ilyenkor ezt a kiegészítő táblát is alkalmazták, melyből kétféle is volt:

Évjárat: 1992. január (a 138-as autóbusz már nem a Hárosi iskoláig közlekedik, hanem Budatétényre megy át, hiszen még Háros megállóhelynél is átszállhatunk rá)

Külső oldal:  A csíkozás valamiért elmaradt. Tanácsház tér -> Szent Imre tér

Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése. Az időszakos gépgyári kitérőt is jelöli. Új megálló a Lacházi fogadónál (1991. április)

A járat ebben a formában 1992 áprilisáig közlekedett, majd megszűnt.

1995 augusztusában több év szünet után időszakos járatként rövidebb útvonalon újraindult a 38A járat. Akkoriban még közigazgatási határt átlépő járatnak tartották számon (bár útvonala később sem változott).

Évjárat: 1995. augusztus, a korszakra jellemző vastag határátlépő csíkkal.

Ugyanezzel a dátummal egy másik tábla is készült vöröses árnyalatú csíkkal.

Külső oldalA végállomások vastagabb betűvel lettek kiírva.

Belső oldalTöröltek néhány egyébként is teljesen fölöslegesen feltüntetett átszállást.

Évjárat1996. június (puha műanyag). A hátátlépő minősítés megszűnt.

Külső oldalIsmét vékonyabb betűk, mint a 95 augusztusi első darabnál.

Belső oldalA lista maradt a régi, természetesen eltűntek a "közigazgatási határ" feliratok, az átszállásokat pedig jelentős mértékben és látható módon (hézagokkal, kicsit félredőlt betűkkel, rossz számsorrenddel) megváltoztatták. Ezek a módosítások csak a logikusabb tájékoztatás miatt történtek (kivéve bal oldalt az első megállónál: a 79, 79A járatok új szakasza az 59A helyett).

Kemény műanyag is készült a 96/6-os szériából.

A járat 1996 augusztus 1-től egész nap, teljes üzemidőben közlekedik

Évjárat1998

Külső oldalÁtmeneti betűtípus, a korszakra jellemző kis járatszámmal.

Belső oldalVékony betűs megállólista, Lakihegy felé hiba: a 14.megállóhoz csak a 138-as busznál létező Dexter Kft. megállót írtak, és kétszer szerepel 15. megállósorszám. A Leadó csárda megállóhely neve Csárdára módosult, néhány átszállást feltüntettek a pontosabb tájékoztatás érdekében, illetve egy fölösleges HÉV-átszállást elhagytak. A logó még mindig a régi, a legtöbb táblán ezt ekkorra már kicserélték.

Évjárat1999

Belső oldalA korszakra jellemző vastag járatszámmal, új típusú tojáslogóval. Az ismétlődő megálló-sorszámot korrigálták, de a Dexter Kft. továbbra is olvasható.

Évjárat2002. december

Külső oldal2002-es év végére és 2003-as táblákra jellemző egyedi betű és számtípus.

Belső oldal: 2002-es év végére és 2003-as jellemző új típusú megállólista és buszpiktogramok. A járat már érinti a novemberben megnyílt Auchant és az ehhez vezető bekötőutat 2 új megállóban. A hibák az előző szériából természetesen itt már nincsenek

Évjárat2003 ősz - tél

Belső oldal: Feltüntették a korábban kimaradt 151-est is.

Évjárat2004. március (megállóhelyek átnevezése) - 2005 első fele

Külső oldal: Nagyobb járatszám

Belső oldal: A számozott utcás megállóhelyek nevének változása. A 151-est érthetetlen okokból törölték és a későbbi szériákon sem került vissza az átszállások közé.

Évjárat2006. június - 2007. március (már puha műanyag, de még dátumozatlan)

Külső oldal: Néhány milliméterrel kisebb betűméret. A járatszám karakter-köze kisebb.

Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek" - viszont egyedi esetként a logó középen maradt (máskor mindig lejjebb helyezték). Fölösleges átszállások (79,79A és a HÉV-állomásnál a HÉV) törlése, a Szent Imre térnél a HÉV feltüntetése.

Évjárat2007. december, puha műanyag

Külső oldal: Lakihegy végállomás neve változott. Kisebb karakterek, vízszintes irányban összenyomva

Belső oldal: Megállók átnevezése: Csepel, HÉV állomás -> vessző nélkül, Nefelejcs utca -> Tejút utca, Csárda -> Hárosi Csárda, Auchan Sziget -> ~ áruház. Elmaradt átszállások és Volán járatok feltüntetése.

Évjárat2008. május, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül, még az átszámozott 79, 79A járatokat sem szerkesztették át.

2008.08.21-től a járat jelzése 38-asra változott.
 
2012. április 14 este 8-tól másnap reggel 8-ig g az M0 szélesítése miatt lezárták a II. Rákóczi Ferenc utat, a 38-as a Lámpás utcán - Csepeli úton át terelve közlekedett Lakihegyre, kimaradó szakaszát pedig egy ideiglenes 38A járat látta el. A rövid ideig tartó terelés ellenére táblával is készültek. Matricás kivitel.
 
 

2014. augusztus 23-ától a 38-as útvonalát Szigetszentmiklósig hosszabbították. Korábbi útvonalán 38A jelzéssel indult járat.

Évjárat: 2016. július. Mindkét oldalon táblára nyomott és matricás kivitel egyaránt készült.  Mindkét esetben volános táblákra jellemző puha műanyagból.

38

Évjárat1987. május - 1989. február (már jelöli a 19-es járatot, viszont még nincs határátlépést jelző csík).

Évjárat: 1989. február, a környéki díjszabás bevezetésekor

Belső oldal: A közigazgatási határ feltüntetése.

E széria egyetlen különbsége, hogy a közigazgatási határ feliratot feketével készítették.

Évjárat1991 első fele

Belső oldalMegállóváltozások: Csepel HÉV végállomás --> ~ HÉV-állomás, Kossuth Lajos u. --> Halásztelek ~. Az évek óta kimaradt Kisgyár utca megállót pótolták. Átszállások: a korszakra jellemzően a buszok átszállásait minden lehetséges helyen kiírták, azonban eltűnt két HÉV-átszállás. A közigazgatási határ felirat a villamosos oszlopba került. Vízművek II és Kisgyár utca megállóknál utólag lekaparták a 38A-ból az A betűt, a járat megszűnésekor (1992. április).

Évjárat: 1992 első fele

Külső oldal: Mivel a belső oldal szitázáskor elcsúszott, így már csíkot sem helyeztek rá, használatban sem volt. Tanácsház tér -> Szent Imre tér

Belső oldal: Tartalmi különbsége nincs (a végállomás névváltozásán kívül). Mivel használatban nem volt, a 38A lekaparásától is megmenekült.

Évjárat1995. február, utolsó széria. A határátlépést jelző csík a korszakra jellemzően vastag sárga

Külső oldal: Csepel autógyárban vessző alkalmazása (hibásan, hiszen nem Csepelen volt az autógyár).

A balos által megjelölt irányt vizsgálva nem történt változás.

Augusztus 1-jétől még módosultak a járat megállói (lásd a megállóhelyi táblák menüben), de új táblákat már nem készítettek. Az autóbuszok a Diófa sor megálló helyett az Ady Endre utcában álltak meg.

A járat 1995 decemberében takarékossági okokból megszűnt.

39

Évjárat1978. szeptember, a Margit híd felújításának befejezése után.

Belső oldal: Még színes piktogramokkal. Jelöli az 1979-ben megszűnt 11A járatot, valamint az egykori 60A-t is.

Évjárat: 1984. november (84 -> 84) - 1986. október (9-es villamos megszüntetése) közötti

Belső oldal: Két megállóoszlopos elrendezés. Számos járatváltozás történt 1978 óta: Megszűnt buszok: 11A, 58V ,60A, 84. Új járatok: 21,84,1158. Egy korábban kifelejtett 59-es villamos átszállási lehetőséget pótoltak.

Évjárat: 1986. november

Belső oldal: Megszűnt a 9-es villamos, helyette a korábban kimaradt 19-est tüntették fel. A 16A helyett a 116-os járat közlekedik. Több járatot - indokolatlanul - elhagytak a felsorolásból (pl. 12-es a Délinél)

Évjárat: 1988. június

Belső oldal: Visszatértek az egysoros megállólistába, amihez egy régebbi táblaalapot vettek igénybe, ebben azonban bennefelejtették a 9-es villamost. Új megálló (1986. decembere óta): Szakorvosi rendelő. Megszűntek: 12, 12A és J járatok. Az 5-ös helyett a Csaba utcánál hibásan 5-öst írtak.

Évjárat: 1989. március - 1990. augusztus (16-os és 116-os járatokat már nem jelöli a Moszkva térnél, de még létezik az 5-ös)

Belső oldal:  Ismét visszatértek a két-megállósoros elrendezéshez, azonban ebbe elfelejtették beleszerkeszteni a Szakorvosi rendelő megállót.

Évjárat: 1994. május, első tojáslogós

Belső oldal: A balos által megjelölt irányhoz képest az alábbi változások történtek: A Csaba utca megállóhely neve Moszkva tér (Csaba utca) lett, valamint pótolták a korábban sorozatosan lemaradó Szakorvosi rendelőintézet megállót.

Évjárat: 1997 második fele - 1998

Belső oldal: Megszűnt vagy módosult járatok hézagos törlése: 12, 84, 86, 139 

Évjárat: 1999 második fele

Külső oldal: 21 év után változott a külső oldal. A korszakban 1-2 évig jellemző vastag feketét használó stílus (lásd még többek között: 48,56,78,104,150). A Batthyány tér két t-betűje összeolvadt.

Belső oldal: Vékony betűs megállólista, ritkán használt kicsiny járatszámmal (lásd még ilyet: 150). Goldmark Károly utca felé új megálló létesült még 1998 decemberében a Maros utcánál. Az 56 és 56E járatokat 1999 júniusában összevonták, helyettük lett az 56-os, ami a táblán véletlenül 56 ként szerepel. A Széna térnél leszedték a fölösleges információként szereplő 4-6 villamost (a Moszkva térnél már ki van írva egyszer), a Déli pályaudvarnál pedig kiírták az addig hiányzó 102-est. A tábla a kapcsolatok helyett lehetőségek szót használt, ez csak 2005-től terjedt el egységesen.

Évjáratszintén 1999 második fele 

Belső oldalTartalmi különbsége nincs, azonban itt a táblázat középre húzva helyezkedik el, valamint a járatszám vastag típus.

Évjárat: 2000

Belső oldal: Megpróbálták korrigálni az 56-os problémáját. A bekeretezés a jobb oldalon sikerült is, de a készítő annyira figyelmetlen volt, hogy a bal oldalon már a villamost keretezte be. A járatszám ismét vékony típus.

Évjárat: 2006 vége, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.

Külső oldal: Matricás. Karakterek a tojáslogósokra és balosokra jellemző típussal készültek.

Belső oldala üres. 

Évjárat: 2008. március - július, digitális nyomtatással. Duplaoldalas kivitel.

Évjárat: 2009. február, korszakra jellemzően matricás kivitel.

Belső oldal: Az új paraméterkönyv során a viszonylat esetében nem történt útvonalmódosítás, megállóváltozás. Moszkva téren (Batthyány tér felé) hibásan jelzi a 25-ös buszt, továbbá a Kék Golyó utca megálló helyett a 9-es viszonylat Koszorú utcai megállóját jelzi, utóbbi hiba a 1005-ös táblázatos szériáig bezárólag megmaradt!

Évjárat: 2009. március, matricás.

Külső oldal: Goldmark Károly utca két sorban, ezáltal a járatszám balra tolva.

Belső oldal: Két elmaradt 5-ös átszállás feltüntetése. Az előző széria hibái továbbra is megmaradtak.

Évjárat: 2009. november. Matricás.

Külső oldal: Korszakra jellemzően Zurich karakterekkel, kék színben, színes piktogramokkal, P+R feltüntetésével.

Belső oldal: Átmeneti időszak, amikor még készültek táblázatos kivitelek, de kék Zurich járatszámmal. Hálózati változások: megszűnt a 139A, 190, 256-os járat és a rakparti vágányzár befejeztével a 19-41V helyett ismét a villamosok járnak. Új járat: 129-es. Egyéb átszállások: P+R feltüntetése színesben. A Mária tér átszállásait törölték, mivel megtévesztőek, nagy rágyaloglási távolságra vannak, továbbá a hibás 25-öst is törölték a Moszkva téren.

Évjárat: 2010. május. Matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy a logó színes és szlogent tartalmaz.

Évjárat: 2010. június. Matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: A korszakra jellemző "vonalcsíkos" kialakítás, intézmények és kerületek feltüntetésével. Megálló átnevezése: Orvosi rendelő -> Szakorvosi rendelőintézet. Ezen a szérián már helyesen szerepel a Kékgolyó utca megálló. Az átszállások részletezésére az eltérő kialakítás miatt nem tértem ki.

KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL

Évjárat: 2010. november. Matricás.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Egyetlen különbsége, hogy a Batthyány tér megálló után a P+R feketével van szedve.

Évjárat: 2011. május 12. (Moszkva tér -> Széll Kálmán tér). Matricás.

Külső oldal: Új típusú HÉV- és metrópiktogramok

Belső oldal: Stílus: Új piktogramok belül is. BKK logó megjelenítése elkülönített fehér sávban, emiatt a logók mérete kisebb. Megállók: Moszkva tér -> Széll Kálmán tér. Hálózati változás: Bár április 30-án átszámozták a 90, 90A járatokat, ezek a listában nincsenek korrigálva.

KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL

Évjárat: szintén 2011. május 12., de elképzelhető 1-2 hónap különbség a két széria között. Matricás.

Külső oldal: nem változott

Belső oldal: A BKK-BKV logó a szürke sávban van, valamint az új HÉV átszállás mellett véletlenül a régi is kint maradt.

KERESEK JOBB MINŐSÉGŰ FOTÓT ERRŐL A SZÉRIÁRÓL

Évjárat: 2013. június, matricás

Külső oldal: korszakra jellemző Frutiger karakteres kialakítás, a HÉV- és metrópiktogram helyett "H" és "M" jelölést használ, a P+R-t ekkoriban már nem jelzik a táblák külsején. A korai Frutigeres szériákon nem volt köztük "+" jel.

Belső oldal: Stílus: új típusú vonalcsíkos kialakítás (intézmények, kerületek megjelölése nélkül, világosabb árnyalatokkal), a HÉV-piktogram hibásan, fekete pöttyként jelenik meg. Megállók: megállók nevének pontosítása: Határőr utca -> Határőr út, Kékgolyó utca -> Kék Golyó utca. Hálózati változások: feltüntetésre került a 21, 21A járat a 90, 90A helyett. Megszűnt: 22E, új járat: 22A és a 11-12-13 átkelőhajók, nem érinti a Széna teret a 801-es volán járat. Egyéb átszállások: Maros utcánál átszállások feltüntetése, Déli pályaudvarnál fölösleges átszállások törlése, ugyanitt P+R megjelenítése.

Évjárat: 2013. június, matricás

Külső oldal: Nagyobb betűméret, Batthyány tér egy sorban, továbbá helyesírási hibával, "Y" nélkül és a "T" betűk összefolyásával.

Belső oldal: nem változott.

Évjárat: 2014. január. Matricás

Külső oldal: (összehasonlítás a nem nyomdai hibás 1305-el) Az "M H" jelzést felváltotta a jobban értelmezhető M+H. A karakterek vastagabbak, leginkább a "G" betű szárán vehető észre a különbség.

Belső oldal: Megállók: M H helyett itt is M+H. Hálózati változás:új járat a 260A. Egyéb átszállások: Déli pályaudvarnál 21, 21A feltüntetése (előző szérián indokolatlanul csak a 139-est jelezte).

Évjárat: 2014. március. Mindkét oldalán táblára nyomott.

Külső oldal: Nem változott.

Belső oldal: Stílus: Kisebb belső járatszám. Megállók: 3 megálló átnevezése a jelölések szerint. Hálózati változás:új járat a 140A, meghosszabbítva közlekedik a 140-es. Egyéb átszállások: Déli pályaudvarnál a P+R-t törölték. Mária térnél jelzi a 11, 111-est.

Évjárat: 2016. február. Mindkét oldalán táblára nyomott.

Külső oldal: Nagyobb karakterek és nagyobb járatszám.

Belső oldal: Hálózati változás: a fonódó villamoshálózat már a mai formájában közledik (17, 56, 56A, 59B). Új járatok még: 109-es, 142-es. Megszűnt: 86-os, 260A. Lerövidült: 160, 260. Egyéb átszállások: Déli pályaudvarnál a 102-es feltüntetése (Maros utca helyett), továbbá Bubi állomások jelzése.

garázsmeneti tábla:

duplaoldalas, matricás kivitel. Érdekessége, hogy Zurich betűs, de még fekete színű - ennek alapján 2009 végi lehet.

 

 

UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (40-TŐL)

 

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

 

 
Járattörténeti adatok (1915-napjainkig)
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$