59
Évjárat: 1991.június 27. után (Tanácsház tér új neve Szent Imre tér) - 1992. április 1. előtt (a Királyhágó utca megálló még nem létezik)
Külső oldal: a Pestszenterzsébet felirat helyett a korábbi szériákon Pesterzsébet felirat volt a többivel azonos méretben
Évjárat: 1992. április 30. után (régi 38A megszüntetése, amit már nem jelöl) - 1993. november 1. előtt (ekkor a Szentlőrinci úti lakótelepig hosszabbodott az útvonal)
Belső oldal: Új megálló a Királyhágó utcánál (1992.04.01-től), továbbá két megálló átnevezése. Megszűnt: 38A. A 148-ast kiszedték a Sósfürdőnél, bár a feltüntetése indokolt lenne (a későbbi tojáslogóson ismét visszakerült).
Évjárat: 1994. szeptember, első tojáslogós
Külső oldal: 1993. november óta a Szentlőrinci úti lakótelepig közlekedik, betűtípusa nem változott, csak megcserélték a két végállomást.
Évjárat: 1995. augusztus
Belső oldal: Új járat: 38A. Megszűnt: 148-as busz és 31-es villamos. Rövidült, ezért feltüntették Pesterzsébetnél a 19-es buszt. HÉV feliratok helyett piktogramok használata.
Évjárat: 1996. október (puha műanyag).
Belső oldal: Csepel felé a 10. megállónál a korábban véletlenül kihagyott 30-as villamost pótolták nagyobb számokkal. Megszűntek a 38, 38-as járatok. A Szentlőrinci úti ltp. felé a Széchenyi István utcánál érthetetlen okokból törölték a 48A-t. Érdekesség, hogy az Ady Endre úthoz beszerkesztették az 1995 augusztusában megszűnt 148-ast!
Évjárat: 1997 második fele - 1998, kemény műanyag
Belső oldal: A logóba Rt. feliratot szerkesztettek. A hibás 148-as átszállást törölték. Pestszenterzsébet neve 1997 szeptemberében ismét Pesterzsébetre változott.
A járatra garázsmeneti tábla is készült, ez a darab 1997 első felében.
Évjárat: ~ 1999
Külső oldal: A korszakra jellemző kis járatszám, korszakra jellemző betűkkel.
Belső oldal: Csak néhány - elsősorban dél-pesti - járatnál használt "tömörített" megállólista, a korszakra jellemző vastag járatszámmal. Az átszállások rendezésében rengeteg változás történt logikusság szempontjából, de ezek közül kevés a jelentős, ezért nem jelöltem be őket. Amit fontos megemlíteni, hogy a 136-os helyett már a 19-es közlekedik 1999 márciusa óta. Megállóváltozás: a Szentlőrinci úti lakótelep irányába a Külső Török Flóris utca megálló neve Szent László utca lett.
Évjárat: ~ 2000
Külső oldal: A végállomásnév Szentlőrinci úti lakótelep lett.
Belső oldal: Csak a végállomás nevében különbözik.
Évjárat: 2001 első fele
Belső oldal: Az átszállások teljesen más elrendezés szerint. Valódi hálózati változás nincs, ezért évjárata szintén 2001 lehet.
Évjárat: 2005 ősz - tél (kialakítás alapján)
Belső oldal: Megszűnt: 48A, új járat: Gloriett-busz, Erzsébet-busz és 151-es. Elmaradt átszállások feltüntetése.
Évjárat: 2007. október, puha műanyag.
Külső oldal: Végállomásfeliratok megcserélve.
Belső oldal: Két irány megcserélése. Zrt-s logó, kimaradt átszállások és Volán kapcsolatok feltüntetése.
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.
Belső oldal: 79-es buszcsalád átszámozása, Volán járatok számjelzéses formában való feltüntetése.
Évjárat: 2008. március. Tartalmi különbség nélkül.
2008.08.21-től jelzése 35-ösre változott.
59A
Évjárat: 1995. július (az augusztusi változásokra készítve)
Augusztustól a 148-as járat megszüntetése miatt az 59A egésznapos üzemidőben közlekedett és a Bajáki Ferenc utcába is betért.
1996. április 1-től az autóbuszok nem tértek be a Bajáki Ferenc utcához, helyette a 79, 79A járatok közlekedtek itt.
Évjárat: 1996. március (áprilisi változásra készítve), puha műanyag
Belső oldal: A két irányt megcserélték. Az útvonalmódosításon kívül egyéb változás még: a Gombos térnél illetve az Iskola térnél törölték a 159-es átszállást. Új járat a 38A, bár a járat 1995 júliusában indult, így az előző szérián is szerepelnie kellett volna.
Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag
Belső oldal: A két irány ismét az eredeti elrendezés szerinti. Megszűnt a 38-as járat.
Évjárat: 1998 körül
Belső oldal: Új típusú tojáslogó. Tartalmi különbsége nincs.
Évjárat: 2000
Külső oldal: A korszakra jellemző kis járatszám, átmeneti betűtípussal.
Belső oldal: Vékony betűs megállólista a korszakra jellemző vastag járatszámmal. Csepel felé a megállólistában történtek átszállási pontosítások, de egyetlen lényeges nincs ezek között.
2001 második felétől Ikarus 412-esek közlekedtek a vonalon.
Évjárat: 2003 második fele - 2004.
Belső oldal: A két irányt megcserélték. Szent Imre térnél nem jelöl HÉV-átszállást, mert már nem fért ki.
Évjárat: 2005 ősz - tél (kialakítás alapján)
Belső oldal: A logó alulra, a járatszám felülre helyezve. "Kapcsolatok" helyett "lehetőségek". A két irányt ismét visszacserélték a tojáskorszakban meglévő elrendezés szerint.
Évjárat: 2006. június - 2007. március (puha műanyag, de még dátumozatlan). Zrt-s logóval, tartalmi különbség nélkül.
Évjárat: 2008. február, kemény műanyag.
Belső oldal: Volán kapcsolatok feltüntetése. 79-es buszcsalád átszámozása.
2008.08.21-től a 19 és 59A járatokat 36-os jelzéssel összevonták.
60
Évjárat: 1985. szeptember (útvonal módosítás a Váradi utca térségében) - 1986. október vége (9-es villamos megszüntetése)
Belső oldal: A Váradi Sándor utca és Rendelőintézet elnevezésű megállóhelyek egy 1985 szeptemberi útvonalmódosításkor létesültek. Az átszerkesztések során keletkezhetett véletlenül egy üres megállósor.
Évjárat: 1987. január - 1988. január (Már közlekedik a 65A autóbuszjárat, de még létezik a 12A járat is.)
Külső oldal: A MÁV-állomás kötőjeles írásmódja (a kép az 1992 /1993-as széria külső oldalát ábrázolja, de ez is azonos kinézetű)
Belső oldal: Megszűnt a 9-es villamos, új járat a 65A autóbusz. A Margit hídnál törölték a fölösleges 60, 86, 86-os átszállásokat, a Kolosy térnél számsorrendbe pedig tették. Törölték az üres megállósort.
Évjárat: 1988. január - 1990. július (Megszűnt a 12A járat, de a 118-as busz még nem közlekedik körforgalomban, érintve a 60-as vonalát)
Belső oldal: Egyetlen különbsége a 12A kiszedése, melyet hézagmentesen sikerült megoldani.
Évjárat: 1990. augusztus (60-as megszüntetése)
Belső oldal: Még piros gyorsjáratos, csak a felvételen nem látszik jól. A korszakra jellemzően rengeteg új átszállás feltüntetése - én csak a tényleges hálózati változásokat jelöltem. Megszűnt a 60-as, a 118-as útvonalát júliusban meghosszabbították, így érinti a 60-as vonalát. A megállókban apró névváltoztatások történtek.
Évjárat: 1992
Belső oldal: Minden lehetséges átszállás feltüntetése, néhány hibával: a Kolosy térnél átszállásként nem tünteti fel a 65A és 165-ös autóbuszokat, valamint saját magára utal átszállási lehetőségként. Egyetlen hálózati változás, hogy a 84-es helyett 84-es közlekedik. Megálló-változás: Volán Pu. helyett "MH." szerepel a táblán
Évjárat: 1993
Belső oldal: Komjádi Béla sportuszoda -> ~ Uszoda, valamint több "Óbuda" megállóhely nevéhez "i" betűt illesztettek.
Évjárat: 1994. május (első tojáslogós)
Belső oldal: Balos irányához képest vizsgált megállóváltozások: Bécsi út (Nagyszombat utca) -> Nagyszombat utca, Váradi Sándor utca -> Váradi utca, Bécsi út 291. -> Orbán Balázs út, Óbudai téglagyár -> Kubik utca. A tojáslogósokhoz képest a jobb oldali lista meglepően sok megállón keresztül tájékoztat ugyanazokról az átszállásokról.
Évjárat: 1994. október. Nincs különbsége!
Évjárat: 1998
Belső oldal: Új típusú tojáslogóval. Törölték a megszűnt járatokat (65A,84,86), valamint egyszerűsítettek a jobb oldalon található bőséges átszállásjelzéseken, és logikusan csak ott tüntették fel, ahol először érinti az adott járatot. A Kolosy térnél a 17-es villamost mindkét irányban törölték, mivel itt nagyobb rágyalogási távolságban van a többi megállónál.
Évjárat: 1999 eleje
Belső oldal: Megállóváltozás: Óbuda Autóbusz Üzemegység -> ~ buszgarázs (vékony betűkkel). Jobb oldalon a Bécsi út (Vörösvári út) megállónál feltüntették a 37, 137-est, valamint a Margit hídnál rendezték a busz-átszállások között korábban keletkezett hézagot.
Évjárat: 2001. október után (már tartalmazza az októberben beindult békás-buszt).
Külső oldal: Átmeneti betűtípus, a túl kicsiny szám miatt szinte az összes szériabeli táblára matricát ragasztottak.
Belső oldal: Az Óbuda Autóbuszgarázs feliratot vékony betűkkel teljesen átszerkesztették. Átszállások: beszerkesztették a békás-buszt (a korszakra jellemző vékony betűkkel) és az 1999 májusában indult 18A-t.
Évjárat: 2002 vége - 2003 eleje, utolsó tojásszéria, pufi betűkkel. Nincs tartalmi különbsége.
Évjárat: 2003. november 1. (41-es villamos meghosszabbítása) - 2005. március (Komjádi Béla uszoda átnevezése)
Belső oldal: A korábbi szériákon kihagyott 1A átszállások pótlása, valamit hálózati változás: a 41-es villamos 2003 novembere óta a Batthyány térig közlekedik.
Évjárat: 2005. március (Komjádi Béla uszoda átnevezése)
Külső oldal: A járatszám karakter-távolsága kisebb.
Belső oldal: Megállók átnevezése: Komhádi Béla uszoda -> Császár-Komjádi uszoda, Margit kórház -> Szent ~, Bécsi út -> Váradi utca (Batthyány tér felé). Egy 1A átszállás pótlása.
Évjárat: 2005. június 11. A Batthyány téri metróállomás felújítása idején a 60-as buszok június 11-től augusztus 19. üzemzárásig a Nyugati pályaudvarig közlekedtek.
Külső oldal: Az új végállomás feltüntetésén kívül még különbség, járatszám karakter távolsága ismét a megszokott.
Belső oldal: Több, Nyugati pályaudvart érintő és így fölöslegesség vált átszállást töröltek (4-6-os villamos, 6-os busz), az útvonal hosszabbítása miatt. A HÉV feliratok helyett pontosított Szentendrei HÉV feliratokat alkalmaztak. A 18A busz átszállásait érthetetlen okokból mindenütt törölték.
Évjárat: 2006. június 12., puha műanyag. A kettes metró felújításának újabb ütemében, június 12-től augusztus 19. üzemzárásig az autóbuszok Nyugati pályaudvarig közlekedtek.
Külső oldal: Nagyobb betűméret a Nyugati pályaudvar esetén. A metrófelújítás feltüntetése matrica helyett már a szitázásban is. A Máv-állomás három sorba került és ez a része kisebb méretű lett.
Belső oldal: Zrt-s logó, "kapcsolatok" helyett "lehetőségek". Megálló-átnevezések: Margit híd -> ~, budai hídfő, Bécsi út (Vörösvári út) -> Vörösvári út. A "Volán" megnevezés kiírása a Bécsi útnál már nem nagy betűkkel történt. A Tátra utcánál átszállásokat tüntettek fel.
Évjárat: 2008. január, kemény műanyag
Külső oldal: Megegyezik a 2005. márciusi szériával.
Belső oldal: Elmaradt átszállások (86-os busz, Békás-busz, Volán és MÁV-járatok) feltüntetése. Megálló átnevezések: Rendelőintézet -> Óbudai ~, Bojtár utca (Bécsi út) -> Bojtár utca, Óbuda MÁV-állomás -> Óbuda vasútállomás (a külső oldalon maradt a régi elnevezés), Óbudai temető -> Óbudai temető főbejárat, Testvérhegyi út -> Óbudai temető. A Szabadság híd lezárása és Fehérvári úti vágányzárral összefüggésben közlekedő 41A villamost is jelöli.
Évjárat: 2008. április, kemény műanyag. Tartalmi különbség nélkül, továbbra is hibás külső oldallal.
Évjárat: 2008. május. Digitális nyomtatással.
Külső oldal: A már korábban átnevezett végállomás a külső oldalon is megjelenik.
Belső oldal: Új típusú megállólista, tartalmi különbség nélkül.
2008.09.06-tól a 60-as járat két járatra vált szét: a Békás-busszal történt összekötés után létrejött a 160-as, míg a 18A járattal összekötve a 260-as jelzéssel indult járat.
60
Évjárat: 1983. február (6-os megszüntetése, amit már nem jelöl) - 1984. augusztus (84->84)
Évjárat: 1988. január (12A megszűnése) - 1990. augusztus (a járat megszűnése)
Belső oldal: Új megálló a Margit kórháznál (1985 nyarán). Megszűntek: 33V, 84 buszok és 9-es villamos. Új járatok: 84-es busz és 1-es villamos. Több Több fölösleges átszállást töröltek.
61
70-es évek végi , 80-as évek elején készült fém duplaoldalas.
Évjárat: 1983 (kialakítás alapján: vékonyvonalas táblázat, troli átszállások kis "tr." betűvel) - 1985. december (61-es beindítása, amit még nem jelöl)
Évjárat: 1987. július - rendszerváltás (jelzett időszakban semmilyen hálózati változás nem volt)
Külső oldal: Örs vezér tere háromsoros lett, így a keresztúri végállomás R. betűje távolabb került.
Belső oldal: Új járatok: 44A, 61, 131, 168 (örs vezér téri), megszűnt: a kőbányai 168-as
A járaton a tojáslogós korszak alatt már Ikarus 435-ösök közlekedtek, így táblagyártás csak pótlás esetén történt.
Évjárat: 1997. április (puha műanyag), valószínűleg első tojásszéria.
Külső oldal: Azóta a városközpont kifejezést használják a végállomás megnevezésére, ezt a korszakra jellemzően kisebb és vékonyabb betűkkel írták.
Belső oldal: Érdekesség a puhatábla, vékony betűs megállólista és az új típusú tojáslogó együttese. A balos óta történt megálló-változások: Téglagyár -> Pietra Rt., Kozma utca -> Athenaeum nyomda, Fátyolka utca -> Kossuth nyomda, Földműves utca -> Diák utca (a menetrenden láthatjuk, hogy ezek a változások már 1996-ban is érvényben voltak).
Évjárat: 1998. augusztus (Keresztúr-busz beindítása) - 1999
Belső oldal: A megállólistákat kijjebb húzták. Átszállási változások: újraindult a 37A villamos, új járatként a keresztúr-busz (1998. augusztus), a 85-ös átszállását az Örs vezér tere irányában áthelyezték az aluljáróhoz, hiszen a Kőbányára utazóknak érdemesebb itt átszállni. Érdekes az átszállási kapcsolatok helyett használt lehetőség szó, ez csak 2005-től terjedt el a táblákon.
Évjárat: 2007 vége, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.
Külső oldal: Matricás.
Belső oldala üres.
2008.09.06-tól összevonáésra került a 161-essel, s utóbbi számán közlekedett tovább.
61
Évjárat: 1985. december (a járat beindítása) - 1987. január (168-as útvonalmódosítása - a Téglagyárnál még nem jelöli.)
Belső oldal: A 44-es helyett hibásan 44 olvasható.
Évjárat: 1987. március - július között (a márciusban indult 131-est utólag beszerkesztve már jelöli, de a júliusban indult 44A-t még nem)
Belső oldal: A 168-ast nem jelöli az Örs vezér terénél, azonban 1987 januárja óta innen indul, a járat másik végpontja Rákoshegy, ezért jelöli átszállásként a Téglagyárnál. A 44-es helyett hibásan 44 olvasható.
Évjárat: 1988
Külső oldal: A végállomásnév Kis utcai lakótelep. A Kis utca feliraton nem módosítottak, a szitán változatlan helyzetben hagyva alászerkesztették az új nevet.
Belső oldal: Pótolták az elmaradt 168-ast. A 85 helyett hibásan 85-öt írtak. A 44A még mindig hiányzik, de a hibás 44-es feliratot korrigálták.
Évjárat: 1993
Külső oldal: A keresztúri végállomásnevet Rákoskeresztúr megjelöléssel pontosították, ezt valamivel vékonyabb és oldalirányban összenyomott betűkkel írták ki
Belső oldal: Átszállás-módosítások: a 44A pótlása. Minden más módosítás csak logikusság miatt történt. A Kozma utcai megálló melletti komment és a végállomásnév balosokra jellemző szerkesztésmóddal.
A járaton a tojáslogós korszak alatt már Ikarus 435-ösök közlekedtek, így táblagyártás csak pótlások esetére történt.
Évjárat: 1997. április, puha műanyag.
Külső oldal: A szám egyedi típus lett. Megszűnt a rövidítés, helyette vékonyabb és kisebb betűkkel kiírták Rákoskeresztúrt.
Belső oldal: A vékony betűs megállólista egyik korai alkalmazási példája. Megálló-változások: Téglagyár -> Pietra rt., Kozma utca -> Athenaeum nyomda.
Évjárat: 2000. december
Belső oldal: Megálló-változások: Pietra rt. -> Porcelán utca. Átszállási változások: szeptemberben indult az expo-járat és 63-as villamos, decemberben indult rákoskert-busz. Pótolták a korábban kifelejtett 32-est is. Mivel ezek által az Örs vezér téri átszálláslista 3 soros lett, a táblázatot feljebb húzták, ezért van a tábla szélén az átszállási kapcsolatok felirat.
Évjárat: 2003 ősz - 2004 (valószínűleg a 2003 szeptemberében indult 176-as már létezett, csak lemaradt a tábláról)
Belső oldal: Elmaradt átszállások feltüntetése. Az Örs vezér tere felé hibásan Porcelán utca helyett utat jelöl. Új járatok: 3-as villamos, 132-es és 144-es buszok.
Évjárat: 2007. december, puha műanysg
Belső oldal: Új megállók: Rákos vasútállomás, 509. utca, megszűnt megállók: Orion, Athenaeum Nyomda, átnevezés: Göröngyös utca -> Borsó utca. Elmaradt átszállások, MÁV és Volán kapcsolatok feltüntetése. A rákosszentmihályi járatok teljes átszervezése.
A járat helyett 2008.09.06-tól 161A jelzéssel alapjárat közlekedett.
61E
Fém duplaoldalas tábla a 70-es évek végéről, 80-as évek elejéről.
Évjárat: 1985. december (az ekkor indult 61-es feltüntetése) - 1987. január (még nem jelöli a 168-ast) - az időszakban további hálózati változás nem történt, amely alapján szűkíteni lehetne.
Évjárat: 1987. július (már jelöli a 44A-t) - 1990 (elágazásos megnevezés, még piros számos gyorsjáratok)
Belső oldal: Új járatok (1987-ben indultak): 44A, 131, 168
Évjárat: 1991 - 1993
Külső oldal: Rákoskeresztúr városközpont elnevezés használata (1991 óta).
Belső oldal: A végállomás átnevezésén kívül tartalmi különbsége nincs. Keretes gyorsjáratos, ez is utal az évjáratára.
Ez egy hibás széria még a baloskorszakból, az első oldal véletlenül feketére sikerült, a hátuljára már nem is szitáztak semmit.
A járaton a tojáslogós korszak alatt már Ikarus 435-ösök közlekedtek, így táblagyártás csak pótlás esetére történt visszafogottan.
Évjárat: 1996. október (puha műanyag), első tojáslogós széria.
Külső oldal: Már nincs rövidítés.
Belső oldal: Ritka eset, hogy a logó már Rt-s (ez amiatt is lehet, mert elsőszériás tojás).
Évjárat: 1998 (kemény műanyag).
Belső oldal: Új típusú tojáslogó. A táblán jelzett dátum a korábbi szériából maradt ott.
Évjárat: 2000. szeptember (utolsó tojáslogós)
Belső oldal: A 100-as buszból expo-járat lett, elindult a 63-as villamos, de a decemberben indult rákoskert-buszt még nem jelöli. A beszerkesztéseket vékony karakterekkel végezték.
Évjárat: 2003 második fele - 2006 első fele, duplaoldalas, kemény műanyag.
A járat közlekedését 2008.09.06-tól a 97E, 169E, 261E járatok váltották fel.
62
Fém duplaoldalas tábla a 70-es évek végéről, 80-as évek elejéről.
Évjárat: 1987. január - 1989. január (Diák utca - Földműves utca megállók összevonása)
Belső oldal: A kezdő évjáratra a 168-as átszállásából jöhetünk rá. 1987-től a 168-as autóbuszok végállomása a Ferihegyi úthoz került, korábban az Akadémiaújtelepre járt. Ha régebbi tábla lenne, akkor a 168-as átszállást az 501.utcánál (vagy a Dombhát utcánál) jelölné a 68-as mellett. A gyorsjáratok különleges, vastagon szedett piros színnel vannak szitázva.
Évjárat: 1993 (Már Athenaeum nyomdát ír)
Külső oldal: Az előző szériánál említett végállomás átnevezés
Belső oldal: Átszállások: egyetlen jelentős változás a 9-es megszűnése még 1990 augusztusában. A korszakra jellemzően az összes átszállást feltüntették. Megállóváltozás: a Diák utca megállóhelyet összevonták a Földműves utca megállóval és 3 megállót átneveztek: Pataky István tér -> Szent László tér, Kozma utca -> Athenaeum nyomda, Fátyolka utca -> Kossuth nyomda.
A járaton a 90-es évek közepétől az új Ikarus 435-ösök közlekedtek, így a táblagyártásra csak pótlás vagy kijelzőmeghibásodás esetére volt szükség.
Évjárat: 1997 első fele, puha műanyag
Belső oldal: A korszakban még egyáltalán nem jellemző vékony betűs megállólista, s szintén ekkoriban még nem megszokott vastag járatszámmal. A honlapon látható fém menetrendhez viszonyítva megálló-változás nem történt.
Évjárat: 1998. augusztus (keresztúr-busz beindítása)
Belső oldal: Új típusú tojáslogó. A kapcsolatok helyett lehetőségek szó használata (ez csak 2005-től terjedt el általánosan). Számos átszállás törlése (61, 61 buszok ) és áthelyezése (villamosok) logikussági szempontból. Új járat a keresztúr-busz.
Évjárat: 2003.06.16. (132-es beindítása) - 2003.09.22. (176-os beindítása, ezt még nem jelöli)
Belső oldal: Új járatok: 3-as villamos, 132-es busz. Megszűnt: 32-es. Rövidült: 32-es. Hosszabb útvonalon jár: 62-es villamos. Néhány átszállást áthelyeztek ill. töröltek.
Évjárat: 2007. június (puha műanyag)
Belső oldal: Új járat a 176-os busz, megszűnt a 132-es. Néhány átszállást pótoltak (Újhegy-busz, 151-es stb.), többet viszont töröltek (pl. érthetetlen okokból a Keresztúr-buszt is). A 17-es kerete Kőbánya, városközpontnál lemaradt.
Évjárat: 2007 vége - 2008 eleje, puha műanyag. Kijelző meghibásodás, vagy táblás járműves pótlás esetére.
Külső oldal: Matricás.
Belső oldala üres.
A járat jelzése 2008.09.06-tól 162A-ra változott, másrészről 162-es számmal összekötésre került a 69A-val.
62
Évjárat: 1987. január - 1990. augusztus ( A 168-as már nem Kőbánya városközponttól indul - de még létezik a 9-es, 95-ös járat)
Évjárat: 1991 (Régi közterületnevek, de már keretes gyorsjáratok)
Belső oldal: Megszűnő 9-es és 95-ös kiszedése. A 17-est, 68-ast és 97-est számomra érthetetlen okokból kiszedték.
Szintén 1991-es ez a balos, itt azonban Keresztúrnál szerepel a 97-es. A megszűnés előtti napokban több táblára tájékoztató matrica került.
Nem készült tojáslogós széria.
UGRÁS A KÖVETKEZŐ OLDALRA (63-TÓL)
UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE
|